Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [Deel 9] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.594 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

n00bs schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:45:
Kijkshop goedkoop :+ :? kijkshop is dus echt vreselijk duur!!! met al haar producten... en de service is nou ook niet bepaald goed.
Hier kan ik me compleet bij aansluiten. Vooral de computerwaren zijn echt uitermate duur. Ik ben toevallig vorige week nog even bij Kijkshop geweest, en vroegen ze voor een 48x12 Brander maar liefst 69,95€ :| Ik heb nog even bekeken of hij was ingelegd met diamanten, of ook een gouden voorkant had, maar dat was het ook niet. Met al de producten weet ik niet, maar computerspul is iig wel erg duur. En de service, je krijgt volgens mij altijd een waardebon, en geen geld terug, wat ik toch al een nadeel vind. Ook het repareren duurt lang. En ze hebben ook van die leuke laagste prijs garantie, heb je precies hetzelfde model, krijg je te horen dat het niet geldt omdat het serienummer van het product anders is, en zulke dingen, ze vinden altijd wel iets wat niet goed is. Maar dit gaat niet echt over het topic :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05 20:07
Mh, even link doen vanwege de waarschuwing in dit topic, ik weet namelijk niet waar het anders moet.. (het volgende product kan je ook gebruiken voor de spullen die _wel_ in dit topic thuis horen)

Maargoed, Bij de gamma is een multimeter te koop voor 7 euro, heb hem vandaag gehaald, en hij werkt goed :)

Afbeeldingslocatie: http://www.powerwerx.com/_images/products/digitalmeters_m300_lrg.jpg
http://www.powerwerx.com/...sp?ProdID=1804&CtgID=1014

Hij is van het merk "elro"
heb verder niet echt veel ervaring met multimeters enz... maar ik ben tot nu toe zeer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Stelletje zeikers over dure Kijkshop, ga je schamen nep koopjesjagers :P dan wisten jullie dat kijkshop een laagste prijs garantie heeft en ze % extra korting geven op de lagere concurrent prijs :Y) enne bij bij geen gezeur over serienummers :)

Ik vind het alleen een shit winkel omdat veel spul al gebruikt en teruggebracht is. Ik koop daar alleen dichtgesmolten verpakking producten :)

[ Voor 33% gewijzigd door BARACUS op 07-05-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hier in Eindhoven nooit hoor, Kijkshop fantastische winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:00

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Samsung TV bij It's
179,00 Euro bij It's dus.
Is deze "SAMSUNG Kleurentelevisie CW 21M 063 REAL FLAT" dat waard?
Ik heb op Kieskeurig.nl wel heel veel positieve reacties gelezen dus ik denk dat ik het antwoord al wel weet maar toch vraag ik het maar.
Bij Pixmania staat voor 200 euro (inclusief BTW) een Philips tv te koop (ook vlak)
Wat raden jullie mij aan? (Bij Pixmania komen er nog verzendkosten

edit:
Als ik het goed begrijp is die aanbieding niet voor mij bedoeld maar oor bedrijven... Dan graag alleen ervaringen met deze tv (tot nu toe weet ik van één GoT'er dat hij deze tv heeft)

[ Voor 20% gewijzigd door bartvl op 07-05-2005 21:03 ]

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dan is het misschien afhankelijk van het filiaal, maar hier is dat iig wel zo :)

[ Voor 35% gewijzigd door Phyxion op 07-05-2005 20:41 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Laatst online: 30-12-2021
bartvl schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:37:
Samsung TV bij It's
Ik heb op Kieskeurig.nl wel heel veel positieve reacties gelezen dus ik denk dat ik het antwoord al wel weet maar toch vraag ik het maar.
Bij Pixmania staat voor 200 euro (inclusief BTW) een Philips tv te koop (ook vlak)

edit:
Als ik het goed begrijp is die aanbieding niet voor mij bedoeld maar oor bedrijven... Dan graag alleen ervaringen met deze tv (tot nu toe weet ik van één GoT'er dat hij deze tv heeft)
Ik ken die Samsung wel van mijn eigen tv jacht, voor de prijs goed ding.
Ik vind alleen de kleur altijd zo flets van Samsung, misschien dat ze dit beter kunnen instellen maar zoals gezegd voor 180 euro platte buis kun je niet teveel zeuren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102772

Anoniem: 132833 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:59:
Toen toch maar het Philips LX3900SA setje gekocht, kreeg hem mee van EUR 299,- met afdingen voor EUR 239,-. Perfecte speler, speelt al mijn DivX/Xvid's probleemloos af, speelt ook nog eens superaudio CD en is ook een receiver. Okee, het komt dus niet echt de aldi of bouwmarkt, maar ik heb nu wel een A-merk voor de goedkoopste prijs van Nederland :+
ik heb 3 weken geleden nog 199 euro betaald voor dat setje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Anoniem: 102772 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:23:
[...]

ik heb 3 weken geleden nog 199 euro betaald voor dat setje :Y)
waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:30
Samsung TV bij It's

edit:
Tip van de week: zoek eens op marktplaats naar tweedehands Loewes; die dingen worden gedumpt bij het leven en zijn kwalitatief veel beter dan een Philips, laat staan een Samsung.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121646

Batman2k schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:21:
[afbeelding]

vanaf maandag bij de aldi in duitsland...

Prijs: 199.

http://germany.aldi.com

ook verkrijgbaar in aldi usa (lol)
Dan heb je die van de Lidl nog niet gezien

*LINK*

Jammer dattie alleen in regio 2 en 3 is, In Soest, (regio 1) kostie nog vrolijk 249,- euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102772

mediamarkt in leeuwarden. was trouwens een speciale aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138224

Ik zie net op kruidvat.nl dat ze een dvd speler in de aanbieding hebben:

Link 1 (pagina 5)
Link 2

Elektra 5.1 DVD-speler met DIVX

De dvd-speler is eenvoudig aan te sluiten. Heeft een ingebouwde Dolby Digital AC+3 decoder en ondersteunt verschillende talen en ondertiteling. Deze stylvolle dvd-speler speelt:

- DVD - CD - CD-R - CD-RW - MP3 - Kodak picture - JPEG-picture

- Dolby Digital uitgang - Scart uitgang - Inclusief kinderslot - Afstandbediening

Weet iemand of dit een beetje kwaliteit is? (betekent Dolby Digital AC+3 decoder dat hij 6 analoge uitgangen heeft?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Dr. Strangelove schreef op zondag 08 mei 2005 @ 14:01:
[...]

Tip van de week: zoek eens op marktplaats naar tweedehands Loewes; die dingen worden gedumpt bij het leven en zijn kwalitatief veel beter dan een Philips, laat staan een Samsung.
Loewe komt inderdaad wel zo goed als altijd zeer goed uit tests e.d. toch valt zelfs een tweedehands Loewe buiten mijn budget. En: "laat staan een Samsung" is misschien ook niet helemaal waar, je suggereert nu dat Samsung 'slechte' tv's maakt in verhouding tot Philips, toch zijn er velen die onafhankelijk van de prijs toch voor de Samsung hebben gekozen ipv een Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132833

BARACUS schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:59:
Stelletje zeikers over dure Kijkshop, ga je schamen nep koopjesjagers :P dan wisten jullie dat kijkshop een laagste prijs garantie heeft en ze % extra korting geven op de lagere concurrent prijs :Y) enne bij bij geen gezeur over serienummers :)

Ik vind het alleen een shit winkel omdat veel spul al gebruikt en teruggebracht is. Ik koop daar alleen dichtgesmolten verpakking producten :)
Helemaal mee eens. Computerspullen moet je hier helemaal niet kopen, alleen gereedschap of rekenmachines ofzoiets en alleen als het in de aanbieding is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102772 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 15:28:
[...]

mediamarkt in leeuwarden. was trouwens een speciale aanbieding.
Begrijp ik! Flapdrol! ;)

Jeetje wat een mazzelaar, in de pricewatch stond dat apparaat echt de hele tijd al vanaf EUR 259,- behalve bij Pixmania voor EUR 229,- (maar dat is een rotzaak qua service en terugsturen -> naar Frankrijk enzo). Inmiddels komt het setje al wat meer voor rond de EUR 240,-... Maar t'iis ook een mooi apparaat in elk geval toch?!?

//edit//
Nou niet in Den Haag hoor. Net gekeken bij de MediaMarkt hier. Mijn LX3900SA (divx) setje kost nog altijd EUR 269,-bij de MediaMarkt en ze moeten 'm bestellen. Die van EUR 199,- is 'n andere mindere versie.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 132833 op 10-05-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138224 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 18:21:
Ik zie net op kruidvat.nl dat ze een dvd speler in de aanbieding hebben:

Link 1 (pagina 5)
Link 2

Elektra 5.1 DVD-speler met DIVX

De dvd-speler is eenvoudig aan te sluiten. Heeft een ingebouwde Dolby Digital AC+3 decoder en ondersteunt verschillende talen en ondertiteling. Deze stylvolle dvd-speler speelt:

- DVD - CD - CD-R - CD-RW - MP3 - Kodak picture - JPEG-picture

- Dolby Digital uitgang - Scart uitgang - Inclusief kinderslot - Afstandbediening

Weet iemand of dit een beetje kwaliteit is? (betekent Dolby Digital AC+3 decoder dat hij 6 analoge uitgangen heeft?).
Piew! Zou toch gaan voor de Philips DVP632, EUR 79,95 bij It's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op zondag 08 mei 2005 @ 14:01:
[...]
Tip van algemener aard:

Laat je niets op de mouw spelden. Loewe gebruikt nota bene Philips binnenwerken voor haar beeldbuis tv's! En de buizen zelf komen uiteraard van meneer Flips.. alleen het design is anders en daar betaal je grif voor.

[edit]
Rectificatie: Ik was in de war; B&O gebruikt Philips binnenwerken. Beeldbuizen zijn wel Philipsen.

[ Voor 17% gewijzigd door brama op 08-05-2005 21:39 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49982

Latok schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:42:
Vandaag heb ik nog zo'n DVD Recorder gekocht bij de Aldi in Zuidhorn, ze hadden er nog een aantal staan!

Hoe dan ook, ik heb de Recorder uiteraard uitgebreid getest op alle problemen die hier in deze thread staan vermeld en ik ben er geen tegengekomen. WEL had ik een andere storing, het opgenomen beeld zat vol met rode stippen....

Dus ik met de Recorder weer terug naar de Aldi en daar kreeg ik direct een nieuwe mee. Deze nieuwe Recorder had gelukkig geen last van rode stippen op het opgenomen beeld.

Verder werkt alles vooralsnog prima, geen problemen. Alleen, het geluid.....Ik vind het niet bijzonder. Het klinkt alsof je in een koekblik zit...Well, beetje overdreven wellicht, maar het is zonder twijfel het zwakste punt van deze verder prima en uiterst voordelige DVD/HDD recorder.
Ik heb er gisteren een aangeschaft kwam de volgende problemen tegen:

Kan niet zonder SCART worden aangesloten (dus geen mogelijkheid om het opgenomen op een andere tv ook te bekijken zoals een videorecorder).
Het geluid is brak, zeer brak, gewoon slecht te noemen, een koekblik vind ik nog te mooi.
De meegeleverde scart kabel gaf problemen tav normale tv stand, het beeld ging van links naar rechts.

Wellicht kan iemand mij vertellen waarom het aparaat niet alleen via een COAX werkt?
Wie weet raad tav het geluid?

Ik wacht af, anders gaat het retour naar ALDI, jammer maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:53

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Anoniem: 49982 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:44:
[...]

Ik heb er gisteren een aangeschaft kwam de volgende problemen tegen:

Kan niet zonder SCART worden aangesloten (dus geen mogelijkheid om het opgenomen op een andere tv ook te bekijken zoals een videorecorder).
Het geluid is brak, zeer brak, gewoon slecht te noemen, een koekblik vind ik nog te mooi.
De meegeleverde scart kabel gaf problemen tav normale tv stand, het beeld ging van links naar rechts.

Wellicht kan iemand mij vertellen waarom het aparaat niet alleen via een COAX werkt?
Wie weet raad tav het geluid?

Ik wacht af, anders gaat het retour naar ALDI, jammer maar helaas...
Over jou problemen en die van andere met deze DVD-recorder wordt hier ook gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 19:32
Een erg blikkerig geluid zou kunnen duiden op het gebruik van te weinig bits bij de opname (en dus ook het afspelen)
Stel de A/D converter heeft een gevoeligheid van 5V en je zet er een signaal van 0.7V op, dan zit je een factor 7 a 8 onder het maximale niveau en dat scheelt dan weer zo'n 3 bits (wanneer de A/D conversie lineair is)

Kun je de opgenomen data op de een of andere manier op een PC krijgen via een digitale weg? Bijvoorbeeld via een gebrande DVD.
Dan zou je kunnen zien of de opname inderdaad een beperkt aantal niveau's heeft wat betreft geluid.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143714

Ik heb ook de Medion DVD/HDD recorder aangeschaft. Zat diverse keren op de wip om hem terug te brengen. Geluid en beeld zijn ondermaats (zwak uitgedrukt). Ik hoop dat er een firmware update komt die de klachten kan verhelpen maar ik ben er bang voor.
Toen ik het geluid voor de 1e keer hoorde deed mij dit denken aan het geluid wat je hoort als je boxen in tegenfase aansluit (dwz bij een box plus en min omdraaien). Hoe langer ik hier over nadenk des temeer ga ik geloven dat dit mogelijk het probleem is. Er zou wel eens intern een "soldeerfout" gemaakt kunnen zijn. Omschakelen op mono geeft nl geen enkel geluids effect (kenmerk bij tegenfase). Of ik het geluid nu via de scart of zelfs via de optische uitgang gebruik over mijn seround systeem. Ik blijf een opmerkelijk verschil in geluid horen. Het geluid op mijn seround systeem is uiteraard veel beter maar geluid dat via de center speaker moet komen word over de 2 voorste boxen verdeeld. Als ik tijd heb probeer ik een van mijn boxen in tegenfase aan te sluiten, bij tegenfase moet dan het geluid verbeteren. Waarschijnlijk zit deze fout (als het een fout is) bij het output gedeelte. De input gaat wel goed. Als ik nl een opgenomen DVD in mijn seroundset afspeel is het geluid goed. Mogelijk is dit geluids probleem gerelateerd aan een bepaalde batch omdat er ook gebruikers zijn die geen last hebben van slecht geluid. In ieder geval, vrienden van ons hebben dezelfde geluidsproblemen met dit model recorder. Ik wacht nog een paar dagen af en dan breng ik hem mogelijk terug. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zou dat ding gewoon terugbrengen... ipv eraan prutsen en je garantie ermee verpesten. Het is hoe dan ook 300 euro. En ik verklaar sowieso iedereen voor gek die bij de Aldi of Lidl of wat dan ook dit soort apparaten van een Z merk koopt voor VEEL geld... voor een paar Euro's meer heb je een A merk en weet je ook precies wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

n00bs schreef op maandag 09 mei 2005 @ 00:23:
Ik zou dat ding gewoon terugbrengen... ipv eraan prutsen en je garantie ermee verpesten. Het is hoe dan ook 300 euro. En ik verklaar sowieso iedereen voor gek die bij de Aldi of Lidl of wat dan ook dit soort apparaten van een Z merk koopt voor VEEL geld... voor een paar Euro's meer heb je een A merk en weet je ook precies wat je krijgt.
Geweldig deze actie, alleen koop ik hier niets voor. Familie van mij heeft de Philips, A merk, en zijn daar totaal niet over te spreken, het ding is al een paar keer weggebracht.

Maar je hebt wel gelijk, hij gaat vandaag gewoon terug, ben al flink op zoek geweest naar een vervanger, maar bij ieder merk die deze combinatie verkoopt is veel "ellende".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
brama schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:23:
[...]

Tip van algemener aard:

Laat je niets op de mouw spelden. Loewe gebruikt nota bene Philips binnenwerken voor haar beeldbuis tv's! En de buizen zelf komen uiteraard van meneer Flips.. alleen het design is anders en daar betaal je grif voor.

[edit]
Rectificatie: Ik was in de war; B&O gebruikt Philips binnenwerken. Beeldbuizen zijn wel Philipsen.
Philips buizen zitten in veel TVs, maar waar het probleem vaak ligt is zoals je zelf al zegt het binnenwerk. Dat is bij Loewe echt een stukje beter. En het is idd B&O waar je buiten proportioneel veel betaald voor het design. Bij de duurdere Loewes betaal je ook wel voor design, maar je krijgt er tegelijk een beter beeld voor, en dat vind ik bij B&O niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_oetker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:53
Dr. Strangelove schreef op maandag 09 mei 2005 @ 08:58:
[...]

en dat vind ik bij B&O niet.
Dat is subjectief inderdaad en heeft er misschien mee te maken dat jij een Loewe hebt en geen B&O. Toevallig hebben wij thuis een B&O tv (4:3, 50hz) qua beeld (kleuren, scherpte) ben ik nog geen tv tegengekomen met een beter beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-04 18:22
Anoniem: 143714 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 00:19:
Toen ik het geluid voor de 1e keer hoorde deed mij dit denken aan het geluid wat je hoort als je boxen in tegenfase aansluit (dwz bij een box plus en min omdraaien). Hoe langer ik hier over nadenk des temeer ga ik geloven dat dit mogelijk het probleem is. Er zou wel eens intern een "soldeerfout" gemaakt kunnen zijn. Omschakelen op mono geeft nl geen enkel geluids effect (kenmerk bij tegenfase). Of ik het geluid nu via de scart of zelfs via de optische uitgang gebruik over mijn seround systeem. Ik blijf een opmerkelijk verschil in geluid horen.
Ik heb hem nog niet geprobeerd via de digitale uitgang, maar nu ik jouw reactie lees over de tegenfase begin ik dit ook te geloven. Het effect lijkt er inderdaad zeer veel op, dus geen duidelijke definitie van het geluid (lijkt te zweven), inderdaad een tegenfase effect en ook het gebrek aan laagweergave hoor je vaak als je luidsprekers in tegenfase aansluit.

Voor de mensen die dit effect niet kennen, haal de luisprekerkabels van één luidspreker los en verwissel de plus en de min. Dit kan geen kwaad. Speel nu iets af en merk het vreemde, blikkerige geluid op. Probeer met je ogen dicht op het geluid te focussen, je zult merken dat het geluid lijkt te zweven en je geen duidelijke positie van het geluid kunt vinden.

Ik ga medion hier over bellen. Ik zal hier berichten.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Samsung TV bij It's

edit:
Pixmania is een enorme klotewinkel, lees de shopsurvey maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-05 12:00
Anoniem: 49982 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 06:41:
[...]

Geweldig deze actie, alleen koop ik hier niets voor. Familie van mij heeft de Philips, A merk, en zijn daar totaal niet over te spreken, het ding is al een paar keer weggebracht.

Maar je hebt wel gelijk, hij gaat vandaag gewoon terug, ben al flink op zoek geweest naar een vervanger, maar bij ieder merk die deze combinatie verkoopt is veel "ellende".
Heb al een tijd (sinds september) hd recorder van Pioneer, werkt perfect, en daalt nu ook in prijs (ik heb er 800 euro voor betaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Dr_oetker schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:42:
[...]

Dat is subjectief inderdaad en heeft er misschien mee te maken dat jij een Loewe hebt en geen B&O. Toevallig hebben wij thuis een B&O tv (4:3, 50hz) qua beeld (kleuren, scherpte) ben ik nog geen tv tegengekomen met een beter beeld.
B&O heeft prima beeld maar ik vind dat je teveel betaald voor wat je krijgt. Het is niet beter dan een Loewe of het topmodel van een ander merk, maar je betaald wel twee keer zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97447

Dr. Strangelove schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:05:
[...]
B&O heeft prima beeld maar ik vind dat je teveel betaald voor wat je krijgt. Het is niet beter dan een Loewe of het topmodel van een ander merk, maar je betaald wel twee keer zoveel.
Grappig dat B&O in een topic komt over goedkope aldi/lidl/bouwmarkt aanbiedingen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Anoniem: 97447 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:13:
[...]

Grappig dat B&O in een topic komt over goedkope aldi/lidl/bouwmarkt aanbiedingen 8)
En ook Loewe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 03:51
[...]

Zou kunnen maar B&O is gewoon Philips in een duur designjasje hoor. Misschien heb jij dezelfde ervaring als je eens een Philips ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

[...]

Als je er zoveel voor betaald heb, dan wil je ook wel dat er een mooi beeld uitkomt :)
Binnenwerk is echt niets bijzonders bij B&O.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

anders bij de mediamarkt een leuke dvd/hdd recorder aanbieding (wel alleen in Hengelo geloof ik) voor maar 299:
http://www.mediamarkt.nl/...L_MM_Ens_1205RFNL1_05.pdf
Ziet er ook niet zo groot uit.

edit : ooh ja ook nog mogelijk om divx af te spelen.. nounou

[ Voor 18% gewijzigd door henkleerssen op 09-05-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

hmmm heb ook de dvd recorder van de de aldi gekocht en ben er wel tevreden over, alleen mis ik showview gewoon te erg.
Is echt meesterlijk irritant als je echt alle tijden in moet vullen.. komt een uitzending een x wat later heb je er alsnog geen zak aan.. en ook reclames eruit halen had ik wel makkelijk gevonden..

Nu weet ik dat je bij de aldi binnen een bepaald aantal dagen je meuk terug kunt brengen maar kun je als reden geven dat het een rot halfwerkend apparaat is en dan je geld terugkrijgen of moet er dan wat meer aan de hand zijn>??

En krijg je je geld gelijk terug of moet je daarop wachten? dat ze het overmaken bv? :? :?

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
intuliegend schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:27:
hmmm heb ook de dvd recorder van de de aldi gekocht en ben er wel tevreden over, alleen mis ik showview gewoon te erg.
Is echt meesterlijk irritant als je echt alle tijden in moet vullen.. komt een uitzending een x wat later heb je er alsnog geen zak aan.. en ook reclames eruit halen had ik wel makkelijk gevonden..

Nu weet ik dat je bij de aldi binnen een bepaald aantal dagen je meuk terug kunt brengen maar kun je als reden geven dat het een rot halfwerkend apparaat is en dan je geld terugkrijgen of moet er dan wat meer aan de hand zijn>??

En krijg je je geld gelijk terug of moet je daarop wachten? dat ze het overmaken bv? :? :?
Bij de Aldi doen ze eigenlijk nooit lastig als je iets terugbrengt. Trouwens, je hebt ook alle reden om het ding terug te brengen want het werkt niet naar behoren. Zo heb ik ook eens een DVD speler teruggebracht omdat het laatje niet goed sluitte. De speler werkte echter wel. Ze maken er geen problemen rond en geven je gewoon je geld cash terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:06

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Reclames eruit halen? Noem mij eens 1 apparaat wat dat doet dan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:35

timovd

Voorsprong door techniek

Bor de Wollef schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:50:
[...]

Reclames eruit halen? Noem mij eens 1 apparaat wat dat doet dan?
Dat heeft weer een ander naampje.. hoe heet dat ook al weer?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:20

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

TiVo, iig deze letters in deze volgorde, maar hoofd/kleine letters :?

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij is vandaag geheel retour gegaan naar de ALDI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

LB Back schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:27:
[...]

Zou kunnen maar B&O is gewoon Philips in een duur designjasje hoor. Misschien heb jij dezelfde ervaring als je eens een Philips ziet.
Eigenlijk is B&O gewoon Aldi in een duur designjasje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Tuurlijk... not. Dat slaat echt helemaal de plank mis.

[ Voor 55% gewijzigd door Bor op 09-05-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

timow schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:22:
[...]

Dat heeft weer een ander naampje.. hoe heet dat ook al weer?
En hoe wil je dat dan doen? Er word aan een reclameblok geen speciaal signaal toegevoegd namelijk om het te markeren. Zou ook een beetje dom zijn van de reclame makers en de commerciele omroepen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Ik heb net 20 minuten aan de lijn gehangen bij Medion. over the DVD/HDD recorder.
Zoals al veel aangegeven is het geluid niet goed, het lijkt alsof ergens in het analoge gedeelte er een faseverschil optreedt tussen het linker en rechter kanaal.

Ik heb eerst nog even de digitale uitgangen getest door mijn MiniDisc speler te gebruiken als DA omzetter. Dan hoor je een wereld van verschil. Stereobeeld is correct, lage tonen zijn goed, niks geen blikkerig en zweverig geluid meer. Als ik een audio cd afspeel kan ie nog steeds niet mee met mijn goede oude NAD 512, maar het is in ieder geval op het zelfde niveau als mijn oude Pioneer DV-530 DVD speler. Er zit dus overduidelijk een fout in het analoge uitgangscircuit. Ook opnames gemaakt op de HD klinken via de digitale uitgang goed. De beste man van Medion was het ook met me eens dat via een omweg het geluid horen geen oplossing kan zijn, het moet gewoon goed zijn, via SCART en via de line-out.

Medion geeft toe dat er een probleem is met het geluid en dat er aan een fix gewerkt wordt. Ze hebben mij gevraagd of ik over twee weken terug wil bellen, misschien dat ze dan een release schedule wisten voor de fix. Als ze dan nog niets weten gaat het apparaat retour. Ik verwacht geen geluid wat op het niveau ligt van bijvoorbeeld mijn eerder genoemde CD speler, maar ik wil gewoon normaal via de TV en via de versterker naar acceptabel geluid luisteren en niet naar een zwevend stereobeeld wat een hoop mist in het lage gebied. Zo moeilijk kan het anno 2005 toch niet zijn om een enigzins fatsoenlijke DA converter in te bouwen en om een analoog circuit te maken wat de signalen correct doorgeeft. Op een manier die je kan en mag verwachten, en nogmaals ik verwacht zeker geen audiofiele geluidskwaliteit.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Iemand een idee hoe de Medion DVD recorder automatisch scenes indeelt bij het materiaal dat je opneemt. Want in het menu heb ik hem nu op 5 min staan, dus na elke 5 min moet hij een nieuwe scene beginnen maar dat doet ie volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejee007
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05-2024

deejee007

Ubuntu fan

Bor de Wollef schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:34:
[...]

En hoe wil je dat dan doen? Er word aan een reclameblok geen speciaal signaal toegevoegd namelijk om het te markeren. Zou ook een beetje dom zijn van de reclame makers en de commerciele omroepen he?
Nog nooit van mythtv gehoord ? ;)

Niels en Lieke in the house

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Sur_G schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:03:
Iemand een idee hoe de Medion DVD recorder automatisch scenes indeelt bij het materiaal dat je opneemt. Want in het menu heb ik hem nu op 5 min staan, dus na elke 5 min moet hij een nieuwe scene beginnen maar dat doet ie volgens mij niet.
Dit doet de recorder niet met op de HD opgenomen materiaal. Pas als je het op een DVD kopieerd dan worden de scenes ingevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latok
  • Laatst online: 14-02-2017
Als het geluidsprobleem bij de HDD/DVD-recorder ligt in een fout in het analoge outputcircuit, betekent dit dan dat op zich opnames correct worden opgenomen op HDD of DVD? Dus met het goede geluid? Maar dat door een fout in het analoge outputcircuit het zo hol en blikkerig klinkt? Dus een opname via de TV Tuner op een DVD die je dan afspeelt in een andere DVD speler, dat zou gewoon goed moeten klinken?

En betekent een fout in het analoge outputcircuit dat het geluid wel goed klinkt via de 5.1audio output? Of is dat analoog?

I know, ik snap het nog niet helemaal, hopelijk wil iemand het deze n00b nog een keer uitleggen, thx :)

Edit: Want het geluidsprobleem doet zich toch alleen maar voor bij de TV tuner? Tenminste, als ik een DVD afspeel, dan klinkt het geluid hiero perfect, eigenlijk. Hoe kan dat dan?

[ Voor 14% gewijzigd door Latok op 09-05-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ik heb de Lenco CS-174 autoradio met mp3/usb/sd/mmc gekocht bij de Makro. Een korte eerste indruk is dat het geluid beter is dan de Lifetec v/d Aldi, vooral ook op laag volume (met equalizer uit). Het display is wel een stuk lastiger te lezen omdat het plastic frontje enorm reflecteert. Het design is wat zakelijker, wat mij wel bevalt.

De Aldi radio laat mijn laptop HDD niet starten via de USB aansluiting zonder externe voeding. De Lenco doet dit wel. Vreugde alom..alleen is de stroomtoevoer niet constant genoeg waardoor 'ie er op een gegeven moment (binnen een minuut) toch weer mee ophoudt..jammer! Dan maar de USB kabel tweaken zodat 'ie z'n 5 volt via een extra schakelingetje krijgt, dan kan 'ie nog via 1 kabel aangesloten worden.

Een CD met MP3's inlezen duurt langer. WMA's speelt 'ie niet. Ik heb nog niet getest of nummers op het einde ook fout gaan zoals bij mijn Lifetec gebeurt (je hoort dan opeens fragmenten van het vorige gespeelde nummer).

Ik mis de folder-up/down knopjes van de Lifetec! Hier zit alleen een +10/-10 tracks button op, en verder dezelfde omslachtige zoekmogelijkheden als op de Lifetec (direct track entry, zoeken op naam, ..). Er zit geen afstandsbediening bij het apparaat.

Het apparaat wordt niet zo heet als Lifetec na een kwartiertje spelen.

Ik heb beide radio's nu nog in mijn bezit. Ik twijfel nog over mijn keuze..de Lenco is wat minder rijk bedeeld qua features (geen WMA, afst.bed., oude navigatie), maar lijkt wel degelijker (minder hitte, en hopelijk geen gare mp3 playback via CD). Dat laatste ga ik nog testen, en dan besluit ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Laatst online: 12:55
brama schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:24:
De Aldi radio laat mijn laptop HDD niet starten via de USB aansluiting zonder externe voeding. De Lenco doet dit wel. Vreugde alom..alleen is de stroomtoevoer niet constant genoeg waardoor 'ie er op een gegeven moment (binnen een minuut) toch weer mee ophoudt..jammer! Dan maar de USB kabel tweaken zodat 'ie z'n 5 volt via een extra schakelingetje krijgt, dan kan 'ie nog via 1 kabel aangesloten worden.
Dat is ook wel te vergeten, een USB hdd trekt vaak wel meer dan 500mA die een usb poort normaal gesproken kan leveren.
Een CD met MP3's inlezen duurt langer. WMA's speelt 'ie niet. Ik heb nog niet getest of nummers op het einde ook fout gaan zoals bij mijn Lifetec gebeurt (je hoort dan opeens fragmenten van het vorige gespeelde nummer).
Hoe lang is langer? Is het veel langer, zoals irritant lang? (hheheh leuke verwoording :P ) Of is het wel te doen? hoeveel sec? :P
Dat laatste ga ik nog testen, en dan besluit ik..
ik ben benieuwd, laat je het ons weten? :>

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
PASware schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:12:
[...]

Dat is ook wel te vergeten, een USB hdd trekt vaak wel meer dan 500mA die een usb poort normaal gesproken kan leveren.
Het opstarten is meestal het probleem. Dat kost meer stroom. Het laten draaien van de schijf is met 2.5W nog wel te doen, de meeste laptop HDD's hebben zo'n 300-400mW nodig. Maar goed, 5V uit een accu verkrijgen is gelukkig nog goed te doen.
[...]

Hoe lang is langer? Is het veel langer, zoals irritant lang? (hheheh leuke verwoording :P ) Of is het wel te doen? hoeveel sec? :P
Ik heb het niet getimed. Ik heb een CD-RW die flink vuil was erin gemikt, en ik denk dat het een seconde of 10-15 duurde eer 'ie begon te spelen.
[...]

ik ben benieuwd, laat je het ons weten? :>
Zekers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
brama schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:37:
Het opstarten is meestal het probleem. Dat kost meer stroom. Het laten draaien van de schijf is met 2.5W nog wel te doen, de meeste laptop HDD's hebben zo'n 300-400mW nodig. Maar goed, 5V uit een accu verkrijgen is gelukkig nog goed te doen.
Ja dat bedoelde ik ook, het opstarten = zuiperij. Transistor schakeling werkt toch wel?
Ik heb het niet getimed. Ik heb een CD-RW die flink vuil was erin gemikt, en ik denk dat het een seconde of 10-15 duurde eer 'ie begon te spelen.
Owja een CD-RW duurt altijd wel wat langer, en ook nog eens vuil. Zou je misschien een schone CD-R willen proberen? Dat zal vast wel wat schelen :)

als je besluit de lifetec weg te doen, ben ik misschien wel geintereseerd :)

[ Voor 7% gewijzigd door PASware op 10-05-2005 13:35 ]

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Iemand die nieuwe ELEKTRA DIVX speler van Kruidvat ? 59,99.
Is ie beetje degelijk? En is deze regiovrij?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

YellowNeck schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:22:
Iemand die nieuwe ELEKTRA DIVX speler van Kruidvat ? 59,99.
Is ie beetje degelijk? En is deze regiovrij?
even een link dan ja.. http://www.voordeelknalle...b2a31803daa9791455f2b366c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:08
Het apparaat dat je hier op plaatje ziet is niet het apparaat dat ze verkopen bij kruidvat volgens mij. Bij ons in de kruidvat stond gewoon nog steeds de "Amuseer DVD 5000P". Echter ook met een nieuwe advertentiefoto, zoals te zien is op de site.

Kan natuurlijk zijn, dat ze nog een voorraadje van die Amuseers hadden liggen, maar hoe dan ook wel vreemd dat ze daar de nieuwe advertentie (met andere foto) bij zetten.

[ Voor 28% gewijzigd door Master FX op 10-05-2005 16:25 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Laatst online: 20:38
golfdiesel schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:46:

Medion geeft toe dat er een probleem is met het geluid en dat er aan een fix gewerkt wordt. Ze hebben mij gevraagd of ik over twee weken terug wil bellen, misschien dat ze dan een release schedule wisten voor de fix. Als ze dan nog niets weten gaat het apparaat retour.
Ik heb deze Medion recorder ook gekocht. Same problem here! Opnames klinken wel goed via de digitale coax aansluiting op mijn Yamaha AV-reciever.
De beeldkwaliteit lijkt mij wel oké, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal met andere dvd-recorders. Anderen ervaringen hiermee?
Het audioprobleem moet echt 100% worden opgelost, anders gaat deze recorder ook retour Aldi.
Wel jammer, het leek n.l. wel een superkoopje! :(
Hoelange periode is er om spullen zonder problemen te retourneren bij de Aldi?
Verder lijkt het me gezien de problemen een goed idee om over de Medion MD-42183 een aparte topic te openen!?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Vulcan750 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:35:
[...]

Een maand, no questions asked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Laatst online: 20:36

Honesty

kattenneus!

Voor de mensen die de medion bij de aldi hebben gekocht en er toch niet gelukkig mee zijn. Er was een paar maanden geleden een targa HDD/DVD-recorder te koop bij de Lidl(€379, 120GB) volgens mij of gelijkwaardig of zelfs beter dan de Medion. Ze werden gisteren met bakken de lidl uitgereden omdat ze onverkocht blijven. Hopelijk zijn er een hele boel onverkocht terug gestuurd naar het hoofdkantoor en komt er binnenkort een een regionale actie waar ze verkocht worden voor een nog scherpere prijs(329 hopelijk) Dus even een maandje wachten en dan lekker duimen.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Of even op ia.net kijken, daar is net een ia begonnen voor lite-on dvd recorders, 160 gig met showview voor 400 euro, denk dat ik de mijne (van de aldi) van de week terugbreng en er zo een ga halen.
Voor 100 euro meer heb je dan een 2x zo grote hdd en showview.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
PASware schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:24:
[...]

Ja dat bedoelde ik ook, het opstarten = zuiperij. Transistor schakeling werkt toch wel?
Ik wou het eerst met een 5v spanningsstabilisator doen, maar dat is niet zo efficient. Dus bij de elektroboer een voedinkje gekocht dat 1.5-12V kan leveren. Dat werkt prima.

De Lenco werkt prima samen met de 40G laptop HD, en kan ook alle nummers spelen.
De Lifetec schakelt over naar USB Play maar doet dan vervolgens niets :( Geen idee wat daarvan de oorzaak is..er staan nu zo'n 8 GB aan mp3's op 1 38G partitie. Ik zal eens proberen wat 'ie doet met een kleine (4GB) partitie.
[...]

Owja een CD-RW duurt altijd wel wat langer, en ook nog eens vuil. Zou je misschien een schone CD-R willen proberen? Dat zal vast wel wat schelen :)
Met een fonkelnieuwe CD-R van 700MB doet 'ie er 24s over.. overigens leek deze CD het
wel goed te doen op de Lifetec zonder rare eindes van de nummers. Ik ben er nog niet achter waarom deze het wel goed doet.
als je besluit de lifetec weg te doen, ben ik misschien wel geintereseerd :)
De keuze wordt alleen maar moeilijker ipv makkelijker! De PRO en CON's op volgorde van
belangrijkheid:

Lenco PRO's: USB HDD werkt, minder hitte, SD/MMC slot, mooier uiterlijk (IMO)
Lenco CON's: radio-ontvangst veel zwakker, onhandige bediening, lange laadtijd MP3 CD's, geen IR, geen WMA/opname mogelijkheid

Lifetec PRO's: Goede radio-ontvangst (wel na vervanging antennekabel!), handige bediening, 3 jaar garantie (tov 2 voor Lifetec)
Lifetec CON's: USB HDD support .. ??, slikt niet alle MP3 [cd's], wordt snel heet

Als ik de Lifetec HDD support werkend krijg, wordt het de Lifetec.
Als dat niet lukt en de Lenco radio-ontvangst is te fixen, wordt het de Lenco.

En anders toch maar de Lifetec, omdat m'n oude radio ook niet meer voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
brama schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:57:
Met een fonkelnieuwe CD-R van 700MB doet 'ie er 24s over.. overigens leek deze CD het
wel goed te doen op de Lifetec zonder rare eindes van de nummers. Ik ben er nog niet achter waarom deze het wel goed doet.
24sec over een cd-r? :/ :/ :/
Wel vreemd dat een cd-rw er minder lang over doet
De keuze wordt alleen maar moeilijker ipv makkelijker! De PRO en CON's op volgorde van
belangrijkheid:

Lenco PRO's: USB HDD werkt, minder hitte, SD/MMC slot, mooier uiterlijk (IMO)
Lenco CON's: radio-ontvangst veel zwakker, onhandige bediening, lange laadtijd MP3 CD's, geen IR, geen WMA/opname mogelijkheid

Lifetec PRO's: Goede radio-ontvangst (wel na vervanging antennekabel!), handige bediening, 3 jaar garantie (tov 2 voor Lifetec)
Lifetec CON's: USB HDD support .. ??, slikt niet alle MP3 [cd's], wordt snel heet

Als ik de Lifetec HDD support werkend krijg, wordt het de Lifetec.
Als dat niet lukt en de Lenco radio-ontvangst is te fixen, wordt het de Lenco.

En anders toch maar de Lifetec, omdat m'n oude radio ook niet meer voldoet.
Tja, wat is belangrijker. De lange laadtijd is een serieus nadeel ja, maar het gemis van een afstandbediening lijkt me minder erg (autoradio is toch binnen handbereik als je rijdt). Warmte van de Lifetec is idd wel een nadeel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

intuliegend schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:50:
Of even op ia.net kijken, daar is net een ia begonnen voor lite-on dvd recorders, 160 gig met showview voor 400 euro, denk dat ik de mijne (van de aldi) van de week terugbreng en er zo een ga halen.
En je kunt editten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Latok schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:14:
Als het geluidsprobleem bij de HDD/DVD-recorder ligt in een fout in het analoge outputcircuit, betekent dit dan dat op zich opnames correct worden opgenomen op HDD of DVD? Dus met het goede geluid? Maar dat door een fout in het analoge outputcircuit het zo hol en blikkerig klinkt? Dus een opname via de TV Tuner op een DVD die je dan afspeelt in een andere DVD speler, dat zou gewoon goed moeten klinken?

En betekent een fout in het analoge outputcircuit dat het geluid wel goed klinkt via de 5.1audio output? Of is dat analoog?

I know, ik snap het nog niet helemaal, hopelijk wil iemand het deze n00b nog een keer uitleggen, thx :)

Edit: Want het geluidsprobleem doet zich toch alleen maar voor bij de TV tuner? Tenminste, als ik een DVD afspeel, dan klinkt het geluid hiero perfect, eigenlijk. Hoe kan dat dan?
Ook bij een DVD afspelen of een CD afspelen is het geluid niet zoals het moet zijn.
En ja de opnames zijn wel goed, een opname gekopieerd naar een DVD en toen in een normale DVD speler afgespeeld.
De 5.1 output is ook gewoon analoog, het zijn gewoon 6 analoge uitgangen (L,C,R,LS,RS,SW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Vulcan750 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:35:
[...]

Ik heb deze Medion recorder ook gekocht. Same problem here! Opnames klinken wel goed via de digitale coax aansluiting op mijn Yamaha AV-reciever.
De beeldkwaliteit lijkt mij wel oké, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal met andere dvd-recorders. Anderen ervaringen hiermee?
Het audioprobleem moet echt 100% worden opgelost, anders gaat deze recorder ook retour Aldi.
Wel jammer, het leek n.l. wel een superkoopje! :(
Verder lijkt het me gezien de problemen een goed idee om over de Medion MD-42183 een aparte topic te openen!?
De teruggave termijn is 1 maand bij Aldi. Ik wacht nog 1,5 week en dan bel ik eerst Medion weer op en als ze niks kunnen of willen zeggen dan gaat het apparaat retour, jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latok
golfdiesel, hou mij op de hoogte, ik heb de Medion ook en ben dezelfde mening toegedaan als jij. Op zich werkt het ding namelijk goed, zeker voor zijn prijs. Alleen het geluid. Als daar een oplossing voor komt, dan hou ik hem zeker.

Alvast bedankt voor het bellen! Trouwens, telefoonnummer van de NL-helpdesk staat gewoon op de Medion site, neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134766

Is die tv/dvd combo van Provision bij de Blokker wat?
http://www.blokker.nl/dbimages/folders/folder_week19/ laatste pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Is "wat"? hoe moeten wij daarop antwoord geven... wat verwacht je ervan?

Ik zeg uit ervaring dat de DVD speler al moeilijk overweg kan met ECHTE Tayo Yuden DVD's :? die echt perfect gefikt zijn... dus tja er zit een el cheapo dvd speler in en die tv werkt net zo als elke ander goedkoop tvtje van dat formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134766

n00bs schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:21:
[...]

Is "wat"? hoe moeten wij daarop antwoord geven... wat verwacht je ervan?

Ik zeg uit ervaring dat de DVD speler al moeilijk overweg kan met ECHTE Tayo Yuden DVD's :? die echt perfect gefikt zijn... dus tja er zit een el cheapo dvd speler in en die tv werkt net zo als elke ander goedkoop tvtje van dat formaat.
Voor die prijs heb ik niet echt hoge verwachtingen. Belangrijkste is of die Provision een beetje betrouwbaar is, goed beeld en die dvdspeler gebruik ik wrsch alleen voor 'gewone' dvd's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:47
Anoniem: 134766 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:41:
[...]

Voor die prijs heb ik niet echt hoge verwachtingen. Belangrijkste is of die Provision een beetje betrouwbaar is, goed beeld en die dvdspeler gebruik ik wrsch alleen voor 'gewone' dvd's.
Mijn vader heeft zo'n ding... Niks dan problemen. DVD speler krijgt ie vaak niet eens aan de praat, leest erg slecht. TV werkt verder wel OK, maargoed, je blijft zien dat het Blokker kwaliteit is. Ze moeten het bij Blokker ook gewoon houden bij wasknijpers enzo, TV's is niet aan ze besteed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:04
brama schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:57:
Hij schijnt sowieso maar gegevensdragers tot max. 1 GB te slikken. Mijn losse usb HDD die echt maar 500 mA vreet krijgt hij trouwens ook niet aan de praat.
CD's met mp3's gaan gelukkig wel allemaal prima bij mij. CD-RW's heb ik nog niet uitgeprobeerd... ik heb op 10 cd's de beste muziek gezet die ik altijd bij me wil hebben en de rest doe ik wel met twee usb stickjes.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117252

Gisteren bij de Mediamarkt - op goed geluk -nog een DVD speler meegenomen voor mijn ouders, het betrof hier een "Dayton s 708s" voor 29 euro. Ding werkt eigenlijk prima. Leest al mijn gebrande dvd's en kan mp3's die in mappen staan lezen. (getest met cd-r). Kleurweergave had misschien een heel klein tikkie "natuurlijker" mogen zijn, maar kan ook een kwestie van wennen zijn, in ieder geval niet storend. In de advertentie stond dat het merk "boxford" was, maar die haden ze hier in Hengelo niet (meer?) staan.

groet,

rob

p.s. heb wel mega moeten zoeken op i-net om te kijke of het apparaat ook regiovrij te maken is, tenslotte de volgende oplossing gevonden: open de dvd-lade en toets dan de code 2812 in en scroll vervolgens naar 9 ( dat is de regiovrijcode)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 117252 op 12-05-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Laatst online: 20:38
golfdiesel schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:40:
[...]

De teruggave termijn is 1 maand bij Aldi. Ik wacht nog 1,5 week en dan bel ik eerst Medion weer op en als ze niks kunnen of willen zeggen dan gaat het apparaat retour, jammer maar helaas.
Ik heb de Medion dvd/hdd-recorder vandaag toch maar retour gedaan. Zo'n recorder op de markt zetten met absoluut verkeerd geluid duidt mijnsinziens op 0,0 kwaliteitscontrole. Bovendien vind ik de bediening ook niet bepaald gebruiksvriendelijk. Om bijv. naar het menuutje te gaan waar de opnames staan moet je eerst 2x op de "stop" toets drukken en daarna op de "play", en dan nog moet je geluk hebben als je het lijstje te zien krijgt. |:( Nee, dan maar wat duurder uit! Ik denk dat ik die LiteOn eens ga bekijken, en Sony schijnt met de 710 ook wat moois in huis te hebben. Allemaal wel duurder helaas!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Laatst online: 14-05 12:36

mrdjey

That Shit is Wack

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121646

mrdjey schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:47:
[...]

Iemand hier al wat meer info over?
Ik zag (hoorde) bij mijn kruitvat een hele conversatie tussen een 'man met een andere afkomst' en een kruitvat-medewerker die problemen hadden over het terugbrengen van een dvd speler. De man liet de kruitvat medewerker niet uitpraten, die probeerde uit te leggen dat je een helpdesk moest bellen en dat ze je daar konden zeggen of je hem terug naar de winkel moest brengen of dat hij naar de fabriek moest. (ik stond ik de rij vandaar dat ik het weet).

Even later zag ik de man, voor de winkel, met zijn mobiel op de helpdesk zitten wachten.

goed was vast iets niet goed aangesloten ofzo,,, (nederlandstalige handlijding) Maar het leek mij een hele goeie dvd speler, alleen mag wel iets goedkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Anoniem: 121646 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:18:
[...]

Ik zag (hoorde) bij mijn kruitvat een hele conversatie tussen een 'man met een andere afkomst' en een kruitvat-medewerker die problemen hadden over het terugbrengen van een dvd speler. De man liet de kruitvat medewerker niet uitpraten, die probeerde uit te leggen dat je een helpdesk moest bellen en dat ze je daar konden zeggen of je hem terug naar de winkel moest brengen of dat hij naar de fabriek moest. (ik stond ik de rij vandaar dat ik het weet).

Even later zag ik de man, voor de winkel, met zijn mobiel op de helpdesk zitten wachten.

goed was vast iets niet goed aangesloten ofzo,,, (nederlandstalige handlijeiding) Maar het leek mij een hele goeie dvd speler, alleen mag wel iets goedkoper :P
Eventjes voor je verbeterd voordat je anderen aanvalt met dat ze geen Nederlandsch kennen/kunnen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-05 21:34
Anoniem: 121646 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:18:
[...]

Ik zag (hoorde) bij mijn kruitvat een hele conversatie tussen een 'man met van een andere afkomst' en een kruitvat-medewerker die problemen hadden over het terugbrengen van een dvd speler. De man liet de kruitvat medewerker niet uitpraten, die probeerde uit te leggen dat je een helpdesk moest bellen en dat ze je daar konden zeggen of je hem terug naar de winkel moest brengen of dat hij naar de fabriek moest. (ik stond ik de rij vandaar dat ik het weet).

goed was vast iets niet goed aangesloten ofzo,,, (nederlandstalige handlijeiding) Maar het leek mij een hele goeie dvd speler, alleen mag wel iets goedkoper :P
al met al begrijp ik niet echt wat je bedoelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-05 18:36

mace

Sapere Aude

Uit eigen ervaring als verkoper weet ik dat turkse mensen over het algemeen meer zeuren dan nederlanders, echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Latok schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:43:
Alvast bedankt voor het bellen! Trouwens, telefoonnummer van de NL-helpdesk staat gewoon op de Medion site, neem ik aan?
Ja het nummer staat op de site, ik zou overigens iedereen willen aanraden om toch ook te bellen naar Medion als je het geluid een probleem vind, ook al breng je het ding terug. Hoe meer mensen er bellen hoe gemotiveerder men zal worden om er iets aan te doen en in ieder geval te zorgen dat het de volgende keer beter gaat.
Kortom, iedereen die de MD 42183 heeft gekocht bellen en mailen naar Medion en het probleem voorleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-05 21:34
MaCe1337 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 23:25:
Uit eigen ervaring als verkoper weet ik dat turkse mensen over het algemeen meer zeuren dan nederlanders, echt.
Blijkbaar zijn het perfectionisten :P , maar daar is toch niks mis mee.... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jozy schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:20:
[...]

al met al begrijp ik niet echt wat je bedoelt :P
Ik ook niet, omdat het een buitenlander is kan hij geen dvd speler aansluiten ofzo? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

golfdiesel schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:57:
[...]

Kortom, iedereen die de MD 42183 heeft gekocht bellen en mailen naar Medion en het probleem voorleggen.
Ik betwijfel of het wat zal uithalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

golfdiesel schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:57:
[...]

Ja het nummer staat op de site, ik zou overigens iedereen willen aanraden om toch ook te bellen naar Medion als je het geluid een probleem vind, ook al breng je het ding terug. Hoe meer mensen er bellen hoe gemotiveerder men zal worden om er iets aan te doen en in ieder geval te zorgen dat het de volgende keer beter gaat.
Vandaag Medion gebeld over de recorder. Zij namen zeer uitgebreid met mij door hoe ik de recorder op de TV had aangesloten. Het voelde alsof ik niet voor vol werd aangezien.
Telkens werd om het probleem heen gedraaid, “dus als u kijkt naar de tuner van de DVD recorder dan heeft u een blas beeld”, Ja meneer. “nog nooit van gehoord”. Ook over het slechte geluid had men evenmin nooit klachten binnen gekregen. Zelfs na overleg met zijn collega’s (5 minuten in de wacht). Op de vraag of een firmware update de oplossing kon brengen, kreeg ik een laconiek antwoord, “nee, er werd aan gewerkt en kan nog lang duren”. Ik moest hem maar ter reparatie in sturen.
Toen ik de man wees op de vele discussies op het internet over deze recorder, gaf de man van de helpdesk eindelijk toe dat er meer klachten over geluid en beeld zijn binnen gekomen. Ik wees hem erop dat ik het niet vond kloppen dat hij dit verzweeg. Hij probeerde zich uit alle macht hieruit te redden door aan te geven dat ik de klacht anders had geformuleerd.
Als men open en eerlijk was geweest had ik willen afwachten op een update maar nu breng ik het apparaat direct terug. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
intuliegend schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:50:
ia.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
  • Laatst online: 14-04 00:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latok
Ik heb vandaag ook maar eens gebeld met Medion om mijn geluidsklacht door te geven over de Medion DVD Recorder van de Aldi. Een op zich vriendelijke maar enigszins nerveuze meneer stond mij goed te woord en probeerde eerst wat tips te geven over mogelijke oplossingen. 'Probeert u eens de geluidsprekersopties te veranderen'. Ik vertelde dat dat geen oplossing gaf en dat bij elke analoge output het geluid blikkerig klinkt, met een echo, alsof je onder water zit.

Toen zei hij plots dat hij iets wilde nagaan en drukte me 5 minuten in de wacht. Bij terugkomst gaf hij aan dat het een bekend probleem is bij deze DVD Recorder en dat men bij Medion ontdekt heeft dat het ligt aan een onjuist KOELSYSTEEM. De koeling van het apparaat is niet voldoende waardoor deze geluids- en ook beeldproblemen optreden. Medion zoekt momenteel naar een oplossing en deze kan liggen in óf een betere koelingsfan óf een grotere koelingsplaat.

Ik ben nogal verbaasd door deze uitleg, ik had het koelingsverhaal nog niet eerder gehoord en ook nergens gelezen. Kan dit idd het probleem zijn? En waarom klinkt een digitale audio uitgang dan wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:29

13art

Moderator Mobile
Ze hebben weer een 19" tft bij de aldi in de anabieding vanaf 18 mei
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_20/P_OFF02.HTM

Ze zijn 299 euro, er staat echter geen response tijd bij enz.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29769

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:50:

Ik heb een papieren versie van de aanbieding, ik citeer:

TFT-Monitor
- SXGA-LCD Colormonitor
- maximale resolutie: 1280 x 1024
- on screen display
- met geïntergreerde luidsprekers
- incl. aansluitingskabels
- kleur: zilvergrijs

19 inch
- zichbaar beelddiagonnaal: 48,2 cm
- horizontale zichtshoek: 150 graden
- vericale zichtshoek: 135 graden
- contrast: 700:1
- helderheid: 250 cd/m2
- korte reactietijd: 8 ms
- stralingsnorm conform TCO 03

3 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
[b][message=23376697,noline]
Ik ben nogal verbaasd door deze uitleg, ik had het koelingsverhaal nog niet eerder gehoord en ook nergens gelezen. Kan dit idd het probleem zijn? En waarom klinkt een digitale audio uitgang dan wel goed?
Ik heb vrijdagavond ook nog een keer gebeld, maar over het koelsysteem hebben ze het niet gehad. En dan nog dan zou het pas mis moeten gaan als het apparaat warmer wordt. En niet meteen bij het aanzetten...
Ze beginnen inderdaad nerveus te worden omdat er blijkbaar toch veel mensen bellen. Dus het heeft wel effect als er meer mensen bellen. Ik heb ze 1,5 week respijt gegeven, als ze dan niet met een oplossing komen dan gaat het apparaat terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134201

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:50:

TFT monitoren horen in Videoplanken & Beeldkanonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latok
Ik ga deze week ook weer bellen met Medion, want ik geloof dat koelingsverhaal ook niet. Voorlopig heb ik de digitale optische geluidsuitgang aangesloten op mijn Minidisc speler. Deze laat ik fungeren als DA convertor, er loopt vanuit mijn Minidisc speler een kabeltje naar de audio ingang van mijn tv. Werkt voorlopig prima, maar accepteren doe ik de situatie idd niet.

Ach, nu het geluid goed klinkt en ik gewend ben aan de menustructuur, ben ik voor 299 euro best tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

bartvl schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:28:
[...]

Eventjes voor je verbeterd voordat je anderen aanvalt met dat ze geen Nederlandsch kennen/kunnen... ;)
Als je toch aan het verbeteren was, waarom liet je "goeie" staan. Het is nog altijd goeDe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Latok schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:36:
Ik ga deze week ook weer bellen met Medion, want ik geloof dat koelingsverhaal ook niet. Voorlopig heb ik de digitale optische geluidsuitgang aangesloten op mijn Minidisc speler. Deze laat ik fungeren als DA convertor, er loopt vanuit mijn Minidisc speler een kabeltje naar de audio ingang van mijn tv. Werkt voorlopig prima, maar accepteren doe ik de situatie idd niet.

Ach, nu het geluid goed klinkt en ik gewend ben aan de menustructuur, ben ik voor 299 euro best tevreden :)
Precies, dat heb ik ook, de menustructuur werkt ook best als je het eenmaal gewend bent. Sommige dingen werken gewoon goed bij het apparaat wat niet bij alle HD recorders schijnt te kunnen. Je kan bijvoorbeeld een andere opname bekijken dan dat er opgenomen wordt, dus je kan ook gewoon een opname bekijken zonder dat je je zorgen hoeft te maken over een opname die gestart moet worden.

En zo wordt de MD speler ook nog een keer goed gebruikt... Het blijft een lapmiddel, maar totdat Medion het opgelost heeft kan het wel. Gelukkig staan we in Nederland redelijk sterk op het gebied van consumentenzaken...

Als je weer belt, begin dan ook even over het feit dat de helpdesk verschillende dingen tegen verschillende mensen verteld, ik heb ze daar ook mee geconfronteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

golfdiesel schreef op zondag 15 mei 2005 @ 19:48:
[...]

Precies, dat heb ik ook, de menustructuur werkt ook best als je het eenmaal gewend bent. Sommige dingen werken gewoon goed bij het apparaat wat niet bij alle HD recorders schijnt te kunnen. Je kan bijvoorbeeld een andere opname bekijken dan dat er opgenomen wordt, dus je kan ook gewoon een opname bekijken zonder dat je je zorgen hoeft te maken over een opname die gestart moet worden.
Wat de prijs al niet kan doen, straks zijn we met zijn allen nog zeer tevreden ook!!!!
LOL.
Om de feeststemming enigszins weer te drukken het volgende;
Over het gelijktijdig opnemen en kijken van een film ben ik niet over te spreken. Op HQ heb ik dit onlangs geprobeerd maar de film die ik aan het opnemen was speelde nadien schokkerig af (niet om te pruimen). Dus valt dit voordeel ook weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu we toch bezig zijn, heb ik nog een tip over het verbeteren van het beeld, nadat Latok met een MD speler het slechte geluid omzeilt.
Heb ik nu door mijn TV-Home decoder te gebruiken als tuner een prima beeld.
Hoe?; sluit op je recorder de decoder aan via SCART in (kan ook een video zijn), druk 5x op de gele source toets en de recorder staat op SCART. Je hebt nu een prima beeld kunt ook alle menu’s oproepen, opnemen enz, enz. Laat het geluid nu via je MD speler lopen en alle geluid en beeld problemen zijn (bijna) opgelost.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:29

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 134201 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 17:54:
[...]

TFT monitoren horen in Videoplanken & Beeldkanonnen :)
Oeps, je hebt gelijk ja, zie het nu ook staan..... Wel raar trouwens want hier is het ook wel net zo overzichtelijk komt ten slotte bij de ALDI vandaan...... Maar goed je hebt wel gelijk ja :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
Anoniem: 143714 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:21:
[...]

Wat de prijs al niet kan doen, straks zijn we met zijn allen nog zeer tevreden ook!!!!
LOL.
Om de feeststemming enigszins weer te drukken het volgende;
Over het gelijktijdig opnemen en kijken van een film ben ik niet over te spreken. Op HQ heb ik dit onlangs geprobeerd maar de film die ik aan het opnemen was speelde nadien schokkerig af (niet om te pruimen). Dus valt dit voordeel ook weer af.
Ik verwacht van een apparaat van 300 euro niet de kwaliteiten en mogelijkheden van een apparaat dat 50 euro kost, heel simpel. De problemen die jij hebt met opnemen en afspelen heb ik totaal niet. Maar ik heb wel gemerkt dat de HQ modus eigenlijk niet nodig is als je het op een TV bekijkt. Gezien de signaalkwaliteit van de kabel is SP meer dan genoeg. En op een 55cm 4:3 TV is dat zowiezo genoeg.

Als ze het geluidsprobleem oplossen ben ik inderdaad tevreden met het apparaat, dan doet het alles wat ze van te voren beloofd hebben... Een edit functie voor de HD zou inderdaad makkelijk zijn, echter dat hebben ze nooit van te voren beloofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Klopt, maar het koste geen 50 euro toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef321
  • Laatst online: 20-11-2023
Anoniem: 130832 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 03:02:
[...]

En ook ik heb zelf ooit een Lenco MP3-autoradio/cdspeler gehad. Dat was geloof ik zo'n 3 jaar geleden, gekocht bij de Kijkshop. Apparaat deed het best redelijk. Totdat het zomer werd en mijn auto een tijdje in de zon gestaan had. Daarna was er geen cd meer te lezen. Laser was erafgesmolten ofzo. Terug naar de Kijkshop en was na ruim 6 weken 'gerepareerd'. Apparaat was wel gerepareerd maar het loopwerk zat er gewoon los in, schroefjes waren pleite. Gelijk retour Kijkshop. Weer 6 weken later wist de Kijkshop te melden dat ik een ander apparaat kon krijgen. Hiervoor bedankt en met een tegoedbon accoord gegaan. Nu zul je denken dat was al 3 jaar geleden dus het zal wel verbeterd zijn maar het apparaat wat ik had lijkt wel gruwelijk veel op de eerder in dit draadje getoonde foto's, alleen frontje is anders en toen had je nog geen usb aansluiting.

Mijn conclusie is in ieder geval dat het goedkope rommel is en dat de service enorm zuigt. Nu weet ik niet of het aan de Kijkshop of aan Lenco ligt dat je het apparaat 3 maanden kwijt bent maar voor mij nooit meer Lenco :r en ook nooit Kijkshop meer :r.
Tja, grappig eigenlijk. Zelfde verhaal hier, dat van de Kijkshop, 1 op 1. Evengoed de stoute schoenen aangetrokken en vanmiddag gebeld met het 0900 nummer van de Makro. In Amsterdam ZO had men er nog drie op voorraad. Besloten het erop te wagen en naar Amsterdam geraced. Daar aangekomen bleken er nog zeker zes exemplaren aanwezig. Zojuist het apparaat in de auto gemonteerd (ik hoop dat ik het er ooit nog uitkrijg, want aan de rechtervoorzijde, bij de SD kaartgleuf, is volgens mij tekort ruimte om met de instekertjes het console weer los te maken van de houder) en wat blijkt hij slikt geen CD's. Deze blijven er 1 cm uitsteken totdat de Lenco hem er na ongever 5 seconden weer uitspuugt. Is dit voor iemand herkenbaar, c.q. is er een vermoedelijke oorzaak aan te wijzen? Beetje scheef erin of andersom biedt geen soelaas, heel klein beetje doordrukken ook niet. Waar zat mijn verstand om Lenco weer te vertrouwen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
steef321 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:09:
[...]
Deze blijven er 1 cm uitsteken totdat de Lenco hem er na ongever 5 seconden weer uitspuugt. Is dit voor iemand herkenbaar, c.q. is er een vermoedelijke oorzaak aan te wijzen? Beetje scheef erin of andersom biedt geen soelaas, heel klein beetje doordrukken ook niet. Waar zat mijn verstand om Lenco weer te vertrouwen?
Iemand?
Klinkt alsof je de transportvergrendeling vergeten bent te verwijderen (2 schroefjes bovenop de radio).

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><font color=red>Dit topic is alleen bedoeld voor zaken die in Audio Video thuishoren:
<b>WEL</b> horen hier: TV's, radio's, plasma's 5.1 setjes, PC speakers etc.

MP3 spelers horen in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/33>Gadget Talk</a>

TFT monitoren horen in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/8>Videoplanken & Beeldkanonnen</a>

Fruit en groente en kleding en nachtkastjes en rollerskates horen niet op dit forum :P
</font></center>