Ik wou het eerst met een 5v spanningsstabilisator doen, maar dat is niet zo efficient. Dus bij de elektroboer een voedinkje gekocht dat 1.5-12V kan leveren. Dat werkt prima.
De Lenco werkt prima samen met de 40G laptop HD, en kan ook alle nummers spelen.
De Lifetec schakelt over naar USB Play maar doet dan vervolgens niets

Geen idee wat daarvan de oorzaak is..er staan nu zo'n 8 GB aan mp3's op 1 38G partitie. Ik zal eens proberen wat 'ie doet met een kleine (4GB) partitie.
[...]
Owja een CD-RW duurt altijd wel wat langer, en ook nog eens vuil. Zou je misschien een schone CD-R willen proberen? Dat zal vast wel wat schelen

Met een fonkelnieuwe CD-R van 700MB doet 'ie er 24s over.. overigens leek deze CD het
wel goed te doen op de Lifetec zonder rare eindes van de nummers. Ik ben er nog niet achter waarom deze het wel goed doet.
als je besluit de lifetec weg te doen, ben ik misschien wel geintereseerd

De keuze wordt alleen maar moeilijker ipv makkelijker! De PRO en CON's op volgorde van
belangrijkheid:
Lenco PRO's: USB HDD werkt, minder hitte, SD/MMC slot, mooier uiterlijk (IMO)
Lenco CON's: radio-ontvangst veel zwakker, onhandige bediening, lange laadtijd MP3 CD's, geen IR, geen WMA/opname mogelijkheid
Lifetec PRO's: Goede radio-ontvangst (wel na vervanging antennekabel!), handige bediening, 3 jaar garantie (tov 2 voor Lifetec)
Lifetec CON's: USB HDD support .. ??, slikt niet alle MP3 [cd's], wordt snel heet
Als ik de Lifetec HDD support werkend krijg, wordt het de Lifetec.
Als dat niet lukt en de Lenco radio-ontvangst is te fixen, wordt het de Lenco.
En anders toch maar de Lifetec, omdat m'n oude radio ook niet meer voldoet.
I mentioned it once, but I think I got away with it.