Ben gisteren alle 3 de Aldi winkels in Dordrecht langs geweest, had in het laatste filiaal het laatste exemplaar

.
Heb net even een testje gedaan mbt het datum probleem, en het lijkt opgelost.
Heb de recorder op 27/12/2005 23:59 gezet, en hij ging probleemloos over naar 28/12/2005; ben gestopt bij 00:01.
Dezelfde procedure voor 28/12 -> 29/12, 29/12 -> 30/12, 30/12 -> 31/12, 31/12 -> 01/01/2006, 01/01 -> 02/01, ging allemaal prima.
Echter, ik heb wel een probleem met de DVD+RW die erbij zat (mediacode PHILIPS04): zodra ik 'em in de speler leg loopt deze vast, zelfs na een kwartier doet'ie nog niks. Alleen een JBL reset werkt (stekker eruit), en dan nadat de stekker er weer in zit als de bliksem de lade openen voordat de speler probeert de disc te lezen.
Hebben meer mensen dit probleem? Ik kan het niet testen met een andere +RW schijf, heb alleen minnetjes.
Gebrande DVD's (+R) afspelen doet'ie wel goed...
/edit:
nog even een (niet-REwritable) DVD +R erin gedaan, deze wordt herkent als 'nieuwe schijf' en er wordt gevraagd of deze geformatteerd moet worden...
/edit2:
Heb de meegeleverde DVD+RW geformatteerd in een PC-DVD brander (middels Nero). Daarna in de Aldi recorder gedaan, disc werd herkent (niet als DVD, maar als UDF of UDR o.i.d.), en er werd een afspeelmenu getoond (zonder inhoud, de schijf was net geformatteerd). Maar nu kon ik wel middels het menu van de recorder de disc initialiseren, en nu doet'ie het.
Wel een beetje omslachtig...

'k Blijf benieuwd naar andere ervaringen hiermee.
[
Voor 38% gewijzigd door
Verwijderd op 05-05-2005 14:05
]