Reg. datum: 17 december 2003
quote:
Thnx! Er komen inderdaad ook nog Bijpassende center + rears bij! Heb nu andere rears maar worden wel bijpassend
Thnx!quote:
[ help me (A) ]
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 16
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:triple_A schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:28:
[...]
Bruut ding man!![]()
Past goed bij de rest van je set![]()
Ben je eigenlijk ook nog van plan om er een center en/of rears bij te kopen?
Thnx!quote:The_Eagle schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:51:
Mooie set
Ik hoop alleen niet voor je dat je in een rijtjeshuis woont als ik je zo hoor. En anders heb ik medelijden met de rest van je huisgenoten en je buren
[ help me (A) ]
Gallery | Mijn Home Cinema | ASUS F3Ja
Lolquote:BiG-GuY schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:01:
![]()
![]()
wat een ding zeg
![]()
![]()
![]()
is echt te groot zeggroter dan je zuilspeakers
(of kijk ik nou verkeerd
)
als ik die in huis zou hebben zouden mn buren het niet zo fijn vinden(ik woon in flat, in het midden zeg maar, dus met allemaal mensen om me heen
, haha)
[ help me (A) ]
Mooi spul hoor dat SVS, maar wat denk je te bereiken met dat noppenschuimquote:
Damn dat dit zou hier gewoon door de vloer zakken.quote:
[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]
"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal
Mijn HTje : Paulthé
quote:Rappie schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:30:
Heb mijn SVS ook even opgehaaldAlleen dan het boxed modelletje ....
[afbeelding]
Zelfs mijn vectra Hatchback is klein met een SVS erin(oke ik was vergeten mijn rotzooi eruit te halen, maargoed)
[afbeelding]
Oud en nieuw .... zo klein was die jamo nog niet .
[afbeelding]
Overzicht
[afbeelding]
En hij mag beginnen met "inspelen/blazen". Finetunen komt morgen wel ....
fun...anyone?
Zelfde powerbuy als de poster hierbovenquote:triple_A schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:34:
[...]
Teer... jij ook al![]()
Ik ga dat ontwerp namaken voor mijn ShivaMooi zien die dingen eruit man.
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Netjes rapquote:Rappie schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:30:
Heb mijn SVS ook even opgehaaldAlleen dan het boxed modelletje ....
[afbeelding]
Zelfs mijn vectra Hatchback is klein met een SVS erin(oke ik was vergeten mijn rotzooi eruit te halen, maargoed)
[afbeelding]
Oud en nieuw .... zo klein was die jamo nog niet .
[afbeelding]
Overzicht
[afbeelding]
En hij mag beginnen met "inspelen/blazen". Finetunen komt morgen wel ....
[ help me (A) ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Was alleen vergeten mijn autosub te demonteren, dus dat moest daar nog even snel gedaan worden. Kofferbak vol subs was het dusquote:yash schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 07:02:
[...]
Netjes rapMoest jij ook al de banken naar beneden doen voor de subs
?
Ook een mooi bijzettafeltje hoorquote:
En waar is dat schaakbord nu? Waarschijnlijk reeds in een of andere glasbakquote:
It is a book about a Spanish guy called Manual. You should read it. (Dilbert)
Zo krachtig is geen enkele subquote:voodoochile schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:27:
[...]
En waar is dat schaakbord nu? Waarschijnlijk reeds in een of andere glasbak
Waarom dat? Het zou mij persoonlijk geen f*ck interesseren of een sub goed afgesteld staat volgens een dB-meter, zo lang ik het maar goed vind klinken?quote:stress schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:07:
Het is wel een must om een geluidsmeter te gebruiken om de sub af te regelen op de rest van de set.
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
stress wijzigde dit bericht 11-03-2005 18:41 (27%)
quote:stress schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:35:
Ik heb hem met een geluidsmeter afgesteld omdat de subwoofer zo laag weergeeft dat je niet echt meer een gevoel hebt, hoe hard het nu werkelijk klinkt. In de meeste muziek zit zo weinig laag dat het vaak moeilijk te beoordelen valt, hoe hard de sub eigenlijk moet. ( Ik heb een eerste afstelling gedaan met de referentie-tonen van mijn versterker, en dan is het testsignaal zo laag dat je het bijna niet hoort, maar wel degelijk kan meten - had geen zin om 44 dollar neer te tellen voor een test-dvd)
Maar op gehoor kan het ook, als je het niet zo belangrijk vind dat speakers een vlakke weergeve hebben. Dan doe je het gewoon naar je smaak, met als "nadeel" dat je gauw geneigd bent om het wat overdreven volume te geven.
Dat had ik al begrepen ja, ik zou eerder het tegenovergestelde doen ook...quote:ps: je koopt geen svs voor 1100 euro om een boom-box te creeren.
Walter.PPK wijzigde dit bericht 11-03-2005 22:27 (79%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 16
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos