Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.933 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:19
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/shittyoldman/got/homecinemaheader2.jpg
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 17
Nummer 17 alweer, lekker doorposten zo! Het blijft maar sneller en sneller gaan! Zoals uit de titel wel moet blijken is dit topic dus bedoeld om eens fijn met je eigen thuisbioscoop zut te patsen.
Je zou kunnen zeggen dat het ooit allemaal eens begonnen naar aanleiding van een topic van tbusquet (link), waar veel plaatjes van zijn subwoofer project en HT ruimte werden gepost. Ook bij anderen ontstond de drang om plaatjes van de eigen HT te posten. Helemaal nadat een vervolgtopic (link) werd gestart. Zo ontstond het idee van het eerste "Post-hier-je-foto's topic".

Wat willen we graag
Er gelden wat richtlijnen voor dit topic. Hieronder wat we graag zien:
  • Natuurlijk foto's van je home cinema set, dat is echter geen vereiste. Als je graag je stereo set met ons wilt delen is dat natuurlijk ook prima. Liefst zelfgemaakte foto's. Als je niet over een digicam beschikt of er aan kunt komen mag je ook gerust je specs posten, maar probeer er dan wat plaatjes bij te zoeken (van de fabrikant) om het nog interessant te houden ;)
  • Als je toch al foto's aan het maken bent, doe dat dan niet alleen van je apparatuur en scherm of TV, maar pak ook wat mee van de ruimte, de zitlocatie, speakerplaatsing, etc. Die Marantzen hebben we nou wel gezien, een beetje variatie mag best :P
  • Foto's die misschien onnuttig lijken zijn ook prima. Denk aan de achterkant van een receiver, de aansluitterminals van een speaker, de golfbalstructuur van een basreflexpijp, de inputs van een projector, etc. Voor de HT-freaks is dat namelijk erg interessant.
  • Uiteraard worden een beetje degelijke kwaliteit foto's meer gewaardeerd dan die van je 5 jaar oude 120x90 webcam. Grote foto's is ook prima, maar deze moet je absoluut resizen en de kleinere versie voor het forum gebruiken. Zie onderaan deze post voor meer info.
Wat willen we liever niet
Er zijn ook wat dingen die we liever niet zien in dit topic gezien het daar niet voor bedoeld is of sowieso niet op dit forum past. Let hier even op.
  • Ga niet om de 100 posts weer nieuwe foto's van je eigen set neerzetten. Als je je eigen set te vaak showt hebben we het op den duur wel gezien. Of je moet iets ingrijpends hebben veranderd wat het waard is om direct te vermelden, of je moet nieuwe foto's hebben van iets dat je voorgaande keer niet hebt laten zien. Het topic gaat snel, niet iedereen zal stukken terugbladeren, dus je hoeft die post dan niet te editten maar je kunt dan gewoon een nieuwe plaatsen, zolang het maar niet steeds hetzelfde is.
  • Het is niet verstandig om hier een uitgebreide "wat-moet-ik-kopen" discussie te starten. Dit is sowieso al niet echt gewenst binnen AVH (de volgorde is: eerst zelf op onderzoek uitgaan, winkels bezoek, speakers luisteren, en dan terugkomen voor je ervaringen en een discussie, want dan weet je namelijk waar je over praat :) ), maar dit topic is er dus eigenlijk ook niet voor. Het is makkelijker voor jezelf en zeker voor anderen om dit gescheiden te houden.
    Dat geldt eigenlijk ook voor alle andere vragen behalve degene die gerelateerd zijn aan een HT set. Vragen waarvoor je geen topic "mag" openen stel je hier ook niet. Dat is niet om vervelend te doen, maar zonder die regel wordt het nogal een onoverzichtelijk boel.
  • Liever ook geen Bose discussies en zeker geen kabel discussies. Met name die laatste lopen vaak uit tot flames en andere ongein. Een conclusie wordt niet getrokken. Laat op dit gebied anderen ook in hun waarde. Als jij niks moet hebben van duurdere kabels is dat prima, maar ga geen discussie aan met iemand die daar wel graag geld aan besteed. En andersom gaat hetzelfde op.
  • Iedereen heeft een set van een andere klasse. De ene heeft een Cine 9 hangen en een über geluidje, de ander nauwelijks een 14" TV met Trust speakers. Ga elkaar niet uitlachen. Dat je thuis op de grond loopt de krijsen van het lachen is best, maar het komt niet zo leuk over als je dit op het forum laat weten.
  • Het gaat dus om je Home Cinema. Nu is de definitie hiervan wellicht wat lastig vast te stellen, het gaat om de plek waar jij je films kijkt. Echter kan dit ook gewoon achter je PC monitor zijn met een surround speakersetje. Nu valt dit gevoelsmatig niet echt onder "Home Cinema" en er zijn ook weinig mensen die het interessant vinden. Je moet het maar zo zien, als je set enkel uit PC onderdelen bestaat, post het dan maar liever niet. Het is ook weer niet verboden ofzo, als het er gewoon erg goed uitziet heb ik er weinig moeite mee. Het is een beetje een gevoelskwestie. Maar als straks de helft enkel uit PC setjes bestaat zal dit kennelijk moeten worden verscherpt :P.
Wat hebben we al gehad
Een berg links naar voorgaande topics:

Post hier foto's en specs van je home-cinema!
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 3
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 4
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 5
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 6
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 7
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 8
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 9
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 11
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 12
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 13
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 14
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 15
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 16

Foto's uploaden, posten, resizen, etc
Voor de mensen met wat minder forum ervaring ;) bij deze een overzichtje van de mogelijkheden bij het posten van foto's.

De benodigde webspace
Je hebt webspace nodig waar je je plaatje op kunt parkeren om vervolgens dit plaatje op het forum te laten zien. Je kunt dus niet een attachment bij je bericht voegen (iets dat op sommige andere fora wel werkt). Je moet voor je eigen ruimte zorgen.

Hiervoor kun je de ruimte gebruiken die veelal beschikbaar wordt gesteld door je internet provider. Deze is te benaderen via FTP. Meer info en instructies zijn de vinden bij je provider. (bijv. Planet, @Home, xs4all)

Een andere optie is een 'picserver' gebruiken, bijvoorbeeld http://picserver.student.utwente.nl/ of http://www.imageshack.us

De benodigde 'tags'
De nieuwe lay-out van GoT laat het toe ongeresizede plaatjes te posten, maar denk eraan, niet iedereen heeft deze functie aanstaan/gebruikt de nieuwe lay-out, dus resize altijd je plaatjes :>

Om een plaatje te tonen in je post kun je de volgende tags gebruiken:

[img]http://www.domein.nl/plaatje.jpg[/img]
Waarbij je dus de url van je plaatje tussen de img tags zet. Dit gebruik je voor normale plaatjes, met een normale bestandsgrootte en normale afmetingen (zo rond de 640x480).

[img=512,,1]http://www.domein.nl/plaatje.jpg[/img]
Dit gebruik je voor plaatjes die een slagje groter zijn, bijv. 1024x768, maar nog steeds een normale bestandsgrootte (ca 100KB per stuk ofzo). Door de opgegeven waarde '512' wordt het plaatje verkleind afgebeeld, maar een linkje naar het origineel welke opent in een nieuw venster.

Voor hele grote plaatjes met een ruime bestandsgrootte moet je zogeheten thumbnails gebruiken. Ofwel: een kleine versie van het plaatje welke je tevens gebruikt als link naar de grote versie. Je kunt hier niet van de resize functie van het forum gebruik maken omdat mensen alsnog het hele bestand moeten downloaden, het wordt enkel verkleind weergegeven. Voor mensen met een tragere verbinding is het niet fijn om eerst 2MB te downloaden voor 3 plaatjes (bovenop de rest van het topic). (gebeurt het toch dan wordt je post ge-edit en worden er links van gemaakt).
Deze code dien je dan te gebruiken:

[url=http://www.domeinm.nl/plaatje.jpg]
[img]http://www.domein.nl/thumbnail.jpg[/img][/url]
Let dus op het verschil tussen plaatje.jpg (de grote versie) en thumbnail.jpg (de kleine versie).

En verder
En verder veel plezier :), bij problemen kun je een TopicReport (TR) sturen middels het handje bovenaan. En pats er lekker op los :P

Owja, je kunt ook nog verder kletsen op irc.tweakers.net in kanaal #audio
Directe link

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Nu al weer???

Tjeez dat gaat echt snel :) !

Mijn homecinema kamer is ook bijna klaar. De laatste dingetjes zoals kabels onder de vloer, verlichting etc etc. Complete how-2 komt er aan. Ben druk aan het schrijven en nog foto's aan het nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-04 22:21

jotheman

Was like that when I got here!

Klein vraagje...
Ik heb laatst een breedbeeld gekocht en dies 100Hertz. Nou weet ik dat ze gevoelig zijn, maar ik heb er een (magnetisch afgeschermde) Visonik centerspeaker bovenop liggen. Nou zaten bovenin beeld al 2 licht verkleurde vlekken die groenig zijn. Als ik 'm eraf haal werkt 't wel prima.
Nou vraag ik me af, is die centerspeaker niet (goed genoeg) magnetisch afgeschermd ofzo? En heeft er iemand tips over wat ik hiertegen kan doen? Ik kan 'm erboven achter ophangen, maar behalve dat 't een heel gedoe is staat 't denk ik niet, of minder mooi, op m'n kamer.

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
jotheman schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:10:
Klein vraagje...
Ik heb laatst een breedbeeld gekocht en dies 100Hertz. Nou weet ik dat ze gevoelig zijn, maar ik heb er een (magnetisch afgeschermde) Visonik centerspeaker bovenop liggen. Nou zaten bovenin beeld al 2 licht verkleurde vlekken die groenig zijn. Als ik 'm eraf haal werkt 't wel prima.
Nou vraag ik me af, is die centerspeaker niet (goed genoeg) magnetisch afgeschermd ofzo? En heeft er iemand tips over wat ik hiertegen kan doen? Ik kan 'm erboven achter ophangen, maar behalve dat 't een heel gedoe is staat 't denk ik niet, of minder mooi, op m'n kamer.
Tja, gezond voor je tv is het niet lijkt me. En ja, volgens mij ligt dat aan de afscherming van je centerspeaker. Ik kan zelf al mijn speakers tegen mijn tv aanzetten bij wijze van spreken, zonder dat er iets verkleurd ofzo...
Volgens mij houdt een plaatje lood het wel tegen, vraag me alleen af of je zin hebt om lood tussen je center en je tv in te leggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_oetker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-04 20:38
In plaats van lood werkt een stukje aluminiumfolie ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126846

Maar nu weer een foto. :)

Afbeeldingslocatie: http://img214.echo.cx/img214/6537/vsx2014idv575a8tp.jpg

Mijn nieuwste aanwinst. Een Pioneer VSX-2014i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111211

Anoniem: 126846 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:43:

[afbeelding]

WOW!! :9
Mooi ding!
Hoe bevalt ie je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100231

Omdat iemand maar de aftrap moet doen ;) Grr net onder het posten 2 post's erbij waarvan 1 met foto:P geen aftrap meer 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img196.exs.cx/img196/2774/reciever9xs.jpg
De reciever het hart van mn setje ;) met daaronder nog de dvd speler en een video recorder die niet is aangesloten...

Afbeeldingslocatie: http://img167.exs.cx/img167/7127/overzichtoud0rh.jpg
Oude overzichts foto tis nu beetje veranderd :D

Afbeeldingslocatie: http://img167.exs.cx/img167/6949/overzichthuidig9ye.jpg
Zo stond het ervoor opzet is nu nog beetje veranderd moeten nog fotos komen!

Afbeeldingslocatie: http://img68.exs.cx/img68/6959/svskabelbende6nw.jpg
kabelzooi van iets te lange bettercable :p

Afbeeldingslocatie: http://img68.exs.cx/img68/8620/svsoverview2bb.jpg
Met de svs erbij overzicht. Dit was toen ik hem net had met allemaal test dvd's over de grond dus let daar maar niet teveel op

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 100231 op 15-05-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111211 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:44:
[...]

WOW!! :9
Mooi ding!
Hoe bevalt ie je?
Dank. :)
Eigenlijk gewoon supergoed, heb nu voldoende aansluitingen, een matchend setje en niet meer die gruwelijk brom van dat vorige Sony ding en ow ow ow wat een mogelijkheden. :9~
Maar nu val ik van het een in het ander..... nu wil ik ook ander speakers. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 126846 op 15-05-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Anoniem: 126846 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:43:

[afbeelding]

Mooi ding! :9

Die ga ik dus echt overwegen mocht ik mijn Pioneer VSX-D711k een keer vervangen he... Maja, in dat prijssegment zijn de NAD T-743, Denon AVR-2805 e.d. ook binnen handbereik... en dat vind ik stiekem ook wel leuke dingetjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XanderH schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:56:
[...]

Mooi ding! :9

Die ga ik dus echt overwegen mocht ik mijn Pioneer VSX-D711k een keer vervangen he... Maja, in dat prijssegment zijn de NAD T-743, Denon AVR-2805 e.d. ook binnen handbereik... en dat vind ik stiekem ook wel leuke dingetjes ;)
Haha daar ben ik nu even vanaf. :P
Maar damn wat is dat ding groot. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41615

Anoniem: 100231 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:45:
Omdat iemand maar de aftrap moet doen ;) Grr net onder het posten 2 post's erbij waarvan 1 met foto:P geen aftrap meer 8)7

[afbeelding]
De reciever het hart van mn setje ;) met daaronder nog de dvd speler en een video recorder die niet is aangesloten...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Met de svs erbij overzicht. Dit was toen ik hem net had met allemaal test dvd's over de grond dus let daar maar niet teveel op
Jouw setje zie je ook steeds terugkomen in elk deel van dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Anoniem: 41615 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 17:08:
[...]

Inderdaad :D Jammer dat mijn setje net op het einde van het vorige deel staat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100860

Mooi ding hoor! :)
Ik blijf het toch mooi vinden de nieuwe spullen van Pioneer :9~

Ik zit er sterk aan te denken om mijn sr4200 weg te doen en dan zo'n receiver te nemen zoals jij hebt staan, wel in het zwart voor mij O+

Leuke set zo bij elkaar! * Anoniem: 100860 is jaloers :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41615 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 17:08:
[...]

Lijkt me stug is pas 2 misschien 3de keer datk 'em post! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:31
Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/atbfan/HT/1.jpg

Na alweer jaren dit leuke topic te volgen (reden tot registratie GoT!) is het dan eindelijk tijd mijn HT te laten zien. Ik heb de volgende apparaten staan:

tv - KV-25-FX30B - 30-05-2003
receiver - STR-DE475 - 16-03-2002
speakers - SA-VE325 - 18-03-2002
dvd - DVP-MS305 - 01-04-2003
minidisc - MDS-JE480 - 29-08-2003 (hiervoor de MDS-JE330, 29-07-2000)
cd - CDP-XE270 - 12-01-2002

Voordat ik op de 5.1 set was overgestapt had ik een stereo setup. Belangrijkste apparaat was toen nog het Sony MDS-JE330 minidisc deck. Later dus vervangen door de JE480. Ik luister onderweg al jaren het nu alweer 'klassieke' minidisc.

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/atbfan/HT/2.jpg

3 jaar terug heb ik voor kleine speakers gekozen. Ik had altijd 4 grote Hitachi's staan maar de ruimte op mijn kamer is daar eigenlijk veel te beperkt voor. Sony heeft dat typische Amerikaanse 'boomerige' geluid maar dat bevalt me wel. Ben goed te spreken over hoe het klinkt op mijn kamer. Vooral DTS CD's! :P

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/atbfan/HT/3.jpg

Ik luister veel meer muziek dan dat ik films kijk. Als ik films kijk draai ik de stoelen altijd zodat ik recht voor de tv zit. De speaker setup staat dan natuurlijk niet meer zoals het moet maar dat gaat niet anders. :/ Alles staat nu zo afgesteld dat het lekker klinkt als ik achter de pc zit.

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/atbfan/HT/4.jpg

Sinds ik een nieuwe pc heb gebouwd zit de pc met een digitale coax kabel aangesloten op de receiver. (coax en optical output op mijn Asus K8N-E Deluxe moederbord) Daar ben ik wel heel erg blij mee! De pc van mijn zusje zit nogsteeds analoog aangesloten. Nu we dus samen aan het bureau zitten (gezellig!) kunnen we mooi switchen tussen de pc's op de receiver.

Nou zie ik altijd weer mooie dingen, Marantz bijvoorbeeld. :P Maarja je moet een keer tevreden zijn, en dat ben ik zeker. Heb deze losse componenten allemaal bij elkaar gespaard met mijn eerste bijbaantje, en dat heeft gewoon wat. ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/atbfan/HT/5.jpg

Als kind wilde ik altijd die losse componenten die mijn vader ook had staan. Hij had er een mooie equalizer op, ik kon uren naar die bewegende balkjes kijken. En dat Dolby Prologic vond ik ook heel wat toen. Tegenwoordig staat die set uit 1991 al voor 100 euro op marktplaats. ;)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heel mooi allemaal. :) Maar ik kan me niet goed voorstellen wat waar staat. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 07:26
Kijk dat Sony torentje is nou een heel mooi ding, daar ken ik er nog wel 1 van die dat ook heeft staan :P ...

Ding kan ook best wel blazen trouwens, ik gebruik hem zelf meestal ook voor feesten versterkertje dus :) .

[ Voor 3% gewijzigd door Dark Master op 16-05-2005 22:44 ]

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:31
Dark Master schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:03:
[...]

Kijk dat Sony torentje is nou een heel mooi ding, daar ken ik er nog wel 1 van die dat ook heeft staan :P ...

Ding kan ook best wel blazen trouwens, ik gebruik hem zelf nou voornamelijk voor feesten versterkertje dus :) .
Hier is het ook elke dag 1 groot feest :)

Afbeeldingslocatie: http://www.home.versatel.nl/atbfan/HT/6.gif
dit is dus de opstelling....

[ Voor 11% gewijzigd door Haas op 15-05-2005 21:49 ]

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Laatst online: 27-02 23:46
DJT schreef op zondag 15 mei 2005 @ 13:40:
[...]

Ik lees hier tussen de regels door dat je denkt dat LCD beter is
Ja ik ben er zeker van. De TV LCD's zijn na de Plasma schermen opgedoken. Hebben ook een langere levensduur. Verbruiken ook veel minder (max. 70w) terwijl een plasma 300w verbruikt.

Vergelijk een Sharp Aquos (LCD) maar met een plasma scherm. Ik zou een plasma scherm kopen omdat de lcd nog niet voor mijn portemonnee is :|

[ Voor 3% gewijzigd door moto-moi op 31-05-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110233

Het is jammer dat het merk westinghouse nog niet in Nederland lcd schermpjes verkoopt, die brengen in juni in amerika een 37 inch 1920x1080 (!!) lcd scherm voor 2400 dollar adviesprijs uit :P

Zij beweren nog steeds dat de prijzen van lcd schermpjes elk jaar met zo'n 40% zullen dalen in prijs, nog even geduld dus...zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-roberth- schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:32:
[...]

Hier is het ook elke dag 1 groot feest :)

[afbeelding]
dit is dus de opstelling....
Maar je tv staat op je stereomeubel, dus snap ik de opstelling ook niet helemaal.
Of je moet een projector hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:34

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hier mijn 'home cinema'. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hhm1/zooi/huis/IMG_0781S.jpg
Panasonic 28" breedbeeld. :9

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hhm1/zooi/huis/IMG_0782S.jpg
verzameling, kan nog meer bij...

Panasonic S27 DVD speler
Denon DRA-335 stereo receiver
Denon DCD-625II cd speler
Mission 762 speakers :9

Ik wil in de toekomst een heel systeem aanschaffen, helaas heb ik er nu nog geen geld voor.
Ben ik december op mezelf gaan wonen, dat kost veel geld... :X
Maarja dan heb je ook wat! ;)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Laatst online: 11-04 22:21

jotheman

Was like that when I got here!

Tis erg mooi spul allemaal, maar ik vind 't eigenlijk een beetje "overdreven" als mensen: :9 bij hun eigen spullen zetten. Als 't mooi is dan zeggen andere mensen dat wel hoor...

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41615 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:03:
Maar je tv staat op je stereomeubel, dus snap ik de opstelling ook niet helemaal.
Of je moet een projector hebben?
Ik snap het ook niet helemaal, hij zegt dat het zodanig ingedeeld is dat het lekker klinkt als hij aan de pc zit, maar dan is front=rechts en rear=links. Ok, het zal wel lekker klinken maar bij een surround game zou ik me toch vergissen als ik links een tegenstander hoor die eigenlijk achter mij staat. :p
jotheman schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:40:
Tis erg mooi spul allemaal, maar ik vind 't eigenlijk een beetje "overdreven" als mensen: :9 bij hun eigen spullen zetten. Als 't mooi is dan zeggen andere mensen dat wel hoor...
lol, als ik iets wil koop ik iets wat ik heel graag zie en dan vind ik dat toch ook wel :9 ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 16-05-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
Oke het is al een tijdje geleden dat ik hier wat heb gepost dus hierbij mijn setupje nog een keer...

Afbeeldingslocatie: http://img78.echo.cx/img78/7363/img00219fg.th.jpg

Dit is mijn torentje van sony (losse componenten) komt goed geluid uit, blaast ook zeer hard met de aangesloten Bose acoustimass speakertjes....

Afbeeldingslocatie: http://img78.echo.cx/img78/4231/img00194lt.th.jpg

Mijn mooie pc ook grote trots eigenlijk.. was het posten wel waard denk ik :) ...
Daarnaast staat mijn trouwe laptop nog, mijn mooie IBM thinkpad :9~ ...

Afbeeldingslocatie: http://img78.echo.cx/img78/5707/img00222uk.th.jpg

Mijn tv... niet echt belangijk 37 cm B), daarnaast een acoustimass speakertje op een standaard en natuurlijk de dvd speler ...
Mijn HUGE ASS TV word nog vervangen door een andere tv... wanneer dat weet ik nog niet :P ..

Afbeeldingslocatie: http://img78.echo.cx/img78/6266/img00232ma.th.jpg

Nog een keer mijn speelhoekje...

Afbeeldingslocatie: http://img162.echo.cx/img162/7775/img00207gn.th.jpg

En De laatste...

Nou het stelt mischien niet veel voor maar ik ben er tevreden mee :) .....

Het enigste wat beter mag is die Tv maar daar word aan gewerkt :P .....

Btw, plaatjes zijn clickable anders zie je zo verdomde weinig...

[ Voor 24% gewijzigd door Dark Master op 16-05-2005 23:41 ]

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of het iets voorstelt of niet, dat maakt toch niets uit? Als je er zelf maar tevreden mee bent ;)
Maar een iets grotere tv is inderdaad geen overbodige luxe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

meendering schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:31:
Hier mijn 'home cinema'. ;)

[afbeelding]
Panasonic 28" breedbeeld. :9

[afbeelding]
verzameling, kan nog meer bij...

Panasonic S27 DVD speler
Denon DRA-335 stereo receiver
Denon DCD-625II cd speler
Mission 762 speakers :9

Ik wil in de toekomst een heel systeem aanschaffen, helaas heb ik er nu nog geen geld voor.
Ben ik december op mezelf gaan wonen, dat kost veel geld... :X
Maarja dan heb je ook wat! ;)
Heb jij dat nou ook met die Sphere, dat ie reageert op de muziek als je hem wat harder zet? Een vriend van mij heeft zo'n ding op zijn Pioneer-sub staan...geeft best een leuk effect met de betere trance :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93730

Heeft iemand een Mission m74 of m33? Die zou ik namelijk wel eens mooi gefotografeerd willen zien!?

Geen hifi, maar het staat wel mooi in mijn portemonnee.: Vandaag mijn rijbewijs gehaald _/-\o_

Ps. Nu weet ik waar DARKmaster voor staat. Ik zie geen hand voor ogen op die foto's!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 93730 op 17-05-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Anoniem: 93730 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:22:
Heeft iemand een Mission m74 of m33? Die zou ik namelijk wel eens mooi gefotografeerd willen zien!?

Geen hifi, maar het staat wel mooi in mijn portemonnee.: Vandaag mijn rijbewijs gehaald _/-\o_

Ps. Nu weet ik waar DARKmaster voor staat. Ik zie geen hand voor ogen op die foto's!
Ik heb m35's, lijken vrij veel op de m33's, ik geloof dat Sjoewe een setje m33's heeft staan, hij heeft er ook wel foto's van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:13
Kom't ie dan he:

Afbeeldingslocatie: http://icecanoe.nl/sjoewe/img/audio/mlinks.jpg

Afbeeldingslocatie: http://icecanoe.nl/sjoewe/img/audio/mrechts.jpg

Afbeeldingslocatie: http://icecanoe.nl/sjoewe/img/audio/overzicht.jpg

Met als enige verandering dat ze nu iets dichter bij elkaar staan.

Edit: en dat de JW en de Souza inmiddels op zijn natuurlijk :(

[ Voor 12% gewijzigd door Sjoewe op 17-05-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

heej wat geinig, een trap zo gebruiken :D

* kamstra komt op een idee :)

edit: nog ff geen pics voorradig, zal ik van de week ook meteen even maken :)

[ Voor 37% gewijzigd door kamstra op 17-05-2005 17:25 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
kamstra schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:25:
heej wat geinig, een trap zo gebruiken :D

* kamstra komt op een idee :)

edit: nog ff geen pics voorradig, zal ik van de week ook meteen even maken :)
Anti-kraak wonen =
Veeeeel ruimte, maar geen geld om het in te richten, vandaar de ghetto vibe en het gebruik van de zoldertrap (zolder gebruik ik al helemaal niet) als cd rek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...en je wordt genomineerd voor de allerlelijkste klok die ik ooit heb gezien...als dat dat gele ding met klepel in ieder geval is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Sjoewe schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:28:
[...]

Anti-kraak wonen =
Veeeeel ruimte, maar geen geld om het in te richten, vandaar de ghetto vibe en het gebruik van de zoldertrap (zolder gebruik ik al helemaal niet) als cd rek. :)
Ik woon ook anti kraak, maar ik zie het meer als veel ruimte, veel geld om het in te richten, maar geen zin in want je weet niet zeker hoe lang je er zit. Dat je geen geld hebt om het in te richten kan in ieder geval niet liggen aan het feit dat je anti-kraak woont, want dat is gewoon cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:34

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

The_Eagle schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:43:
[...]

Heb jij dat nou ook met die Sphere, dat ie reageert op de muziek als je hem wat harder zet? Een vriend van mij heeft zo'n ding op zijn Pioneer-sub staan...geeft best een leuk effect met de betere trance :P
Reargeerd wel op geluid. Maarja, dan moet je echt gaan klappen.
Dit was een noname ding van de blokker, vond hem destijds wel grappig. Leuk voor de heb. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Harmen op 17-05-2005 21:33 . Reden: tiepvoud ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
zimbab schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:44:
[...]

Ik woon ook anti kraak, maar ik zie het meer als veel ruimte, veel geld om het in te richten, maar geen zin in want je weet niet zeker hoe lang je er zit. Dat je geen geld hebt om het in te richten kan in ieder geval niet liggen aan het feit dat je anti-kraak woont, want dat is gewoon cheap.
Tja echt antikraak is het ook niet, de correcte term is plankbewoning. Huurhuis komt leeg, maar over een jaaar word het pas gesloopt. Dat is te kort voor een echte huurder, maar voor studenten weer geen enkel probleem.
Ik betaal 220 euro permaand inclusief alle kosten, daarvoor woon ik samen met één huisgenoot in een ééngezinswoning. "Ni slecht tog?" :7

Mja, ik mag hier opzich dus nog zeker een jaar wonen, maar ik heb geen zin om meubels te kopen die ik weer weg moet doen op het moment dat ik moet/wil verhuizen. Dus je hebt opzich gelijk, maar ik heb er ook echt geen geld voor, alles wat er nu staat is gekregen/van het grofvuil geplukt. :)

Ps. Dat ballendartbord en die klok, met de vliegenmepper die eronderhangt zijn van m'n huisgenoot, die is nog een beetje 'speels'. Maar goed ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105280

Ik heb deze winter ook een home cinema gekocht. Een panasonic SC-HT870

Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.be/me/internet/images/products/SC-HT870EG-S_1i.jpg

1000W(RMS) totale power output
DVD-Video, DVD-Audio, DVD-RAM, DVD-R, CD-R/RW, MP3, WMA, Video-D,JPEG,HighMAT
Ingebouwde Dolby Digital, dts en Dolby Pro-Logic decoders
AM/FM digitale tuner met RDS en Presets

De actieve sub van 260W RMS kan nogal vette bassen geven en uit de surround speakers komt ook een heel deftig geluid.
momenteel zit ik nog met een oude philips tv, maar ben van zinnig deze zomer een nieuwe 32" LCD TV te kopen. Heb nu al media center draaien op mijn pc, dus dat aan LCD koppelen, zal wel in orde zijn :)

Mijn kamer wordt eind deze maand verbouwd, dus dan zal ik wel nog eens deftige foto's posten, als alles in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93730

Thx Sjoebe voor de Foto's. Ik had niet in de gaten dat ze zo diep waren. (die m33's, want net ging het even over je woning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-04 20:27

Nik

Dark Master schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:22:
Oke het is al een tijdje geleden dat ik hier wat heb gepost dus hierbij mijn setupje nog een keer...

[...]

Nou het stelt mischien niet veel voor maar ik ben er tevreden mee :) .....

[...]

Btw, plaatjes zijn clickable anders zie je zo verdomde weinig...
Zelfs al klik ik er op zie ik nog weinig :Y)

Maar, welke Bose set is dat nou? Stereo setje of een surround setje? En welk type? Op het bovenste plaatje zie ik hem netjes op een standaard staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Anoniem: 93730 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:22:
Thx Sjoebe voor de Foto's. Ik had niet in de gaten dat ze zo diep waren. (die m33's, want net ging het even over je woning)
Ik heb hier de Instruction Manual:
Mission M33:
850x200x350 mm (h/b/d)
14.7 kilo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
proller schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:42:
[...]

Zelfs al klik ik er op zie ik nog weinig :Y)

Maar, welke Bose set is dat nou? Stereo setje of een surround setje? En welk type? Op het bovenste plaatje zie ik hem netjes op een standaard staan :)
Mmmm... ja sorry de plaatjes zijn inderdaad donker ik leen de cam van mijn pa wel een keer :) ...
Maare das een surroundsetje de bose acoustimass 6 klinkt zeer goed hoor vooral bij films...

Maar bij sommige muziek vind ik de subwoofer een beetje te bonkerig, maar ach dat neem ik dan maar voor lief :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99283

Anoniem: 105280 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:20:
Ik heb deze winter ook een home cinema gekocht. Een panasonic SC-HT870

[afbeelding]

1000W(RMS) totale power output
DVDcenter draaien op mijn pc, dus dat aan LCD koppelen, zal wel in orde zijn :)

Mijn kamer wordt eind deze maand verbouwd, dus dan zal ik wel nog eens deftige foto's posten, als alles in orde is.
mooie set maar 1000 watt rms is bullshit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Master schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:06:
Mmmm... ja sorry de plaatjes zijn inderdaad donker ik leen de cam van mijn pa wel een keer :) ...
Ja, je doet je naam alle eer aan met die foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Dark Master schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:06:
[...]

Maare das een surroundsetje de bose acoustimass 6 klinkt zeer goed hoor vooral bij films...

Maar bij sommige muziek vind ik de subwoofer een beetje te bonkerig, maar ach dat neem ik dan maar voor lief :) ...
Bose AM6.III neem ik dan aan? Zal ik vanavond de mijne eens posten (nadat ik autoles gehad heb, als ik dan nog kan posten tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105280

s mss wel bullshit, maar staat wel zo op de site...

http://www.panasonic.be/s...enu/1050386_l6/index.html

en dan nog, hij speelt allesins meer dan luid genoeg hoor :)
ben er zeer tevreden van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:18

SmidsY

hallo!?.............

Zo na een tijdje weer een update te melden aan mijn HT set. Ik heb de JVC 26" 50hz breedbeeld TV vervangen voor een 32" LCD/TV van Mycom, de keuze hierop is gevallen na een redelijk lange en intesieve kijk en vergelijk sessie tussen overige kandidaten ;) Gelukkig zeggen foto's meer dan woorden dus bij deze.

Totaal plaatje

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/HT/Totaal.jpg

Van boven naar beneden;
Aiwa GX935 (VCR)
Sony DVP-NS-405 (DVD)
Sony STR-K840P (Receiver)
Sony CDP-CE375 (CD-Wisselaar)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/HT/Stapel.jpg

Op de versterker is aangesloten de Eltax Universe 5.0 set (Specs) met als aanvulling de Atomic A-8.2 (Specs) In ieder geval speakers die een zéér goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Onderling aangesloten met 2,5mm2 standaard speaker kabel

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/HT/Front.jpg

Het scherm

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/HT/Scherm1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/HT/Scherm2.jpg

Voor de multiplayer fun is een Gamecube aanwezig met daarin Mario Kart:DD of Super Smash Brothers, nu wachten op de revolution met de aangekondigde nieuwe SSB :9

Het nadeel van veel componenten is het hebben rondslingeren van nogal wat afstandsbedieningen, gelukkig zijn daar enkele oplossingen voor, in mijn geval gekozen voor een URC Kameleon 6-in-1, veel mensen vinden het niets, maar ik kan niet meer zonder.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/HT/Remote.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/HT/Kameleon.jpg

Vanaf deze positie maak ik het meeste gebruik van alles

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/HT/Sweetspot.jpg

En geen HT ruimte is compleet zonder drank voorraad (en ja er zit alleen maar Bacardi in ;) )

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/HT/Drank.jpg

De DVD speler is nu aangesloten via Scart op het scherm, echter het scherm heeft ook de mogelijkheid om component aan te sluiten. Ik vraag me af of de kwaliteit er veel op zal vooruitgaan als ik een DVD speler zou nemen die ook component ondersteund (bijv. de Sony DVP-LS785V). Als ik me hierop "inlees" maakt dit of weinig tot geen verschil, of het is een verschil van dag en nacht. Iemand hier die mij meer duidelijkheid kan verschaffen!?

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Nog lang niet af, maar omdat ik hem toch even met jullie wilde delen, here we go!

Drie maanden terug kwamen mijn ouders op het gekke idee om te verhuizen. En bij een nieuwe kamer, hoort natuurlijk een een nieuwe audio en video set. De perfecte kans om mijn kamertje in te richten zoals ik het wil.

Het beon uiteraard met een lege kamer, alle stopcontacten zo verleggen dat ik er vanalles kwijt kan. Maar dat niet alleen, óók alle kabels moeten in de muur verwerkt worden. Ik wil zo min mogelijk apperatuur, en zo min mogelijk kabels. Hoe minder / strakker des te beter. Even een lijstje van de zooi die hier nu staat:

TV: 26" Philips 26PF8946 LCD TV
DVD/CD: Sony DVP NS400D
Versterker: Sony STR DE497
Speakers: Bose AM 6.IIIs

En tja, specs zeggen weinig, maar foto's spreken boekdelen, dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/kamer2.jpg
Frontspeakers, tv meubel (home made), speakers, en wat zooi.

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/kamer4.jpg
Rearspeakers, en mijn bankje :) Komt nog een nieuwe bank voor in de plaats (deze is te geel).

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/kamer5.jpg
En mijn sperler en versterker, met tv.

Al de kabels die je ziet hangen, zijn eehm... niet de kabels die er moeten hangen :P Maar dit is een tijdelijke oplossing, de hele boel moet nog aangesloten worden. Ik heb nog geen radio en tv signaal, alleen PS2 dus dat is het beeld dat je op de tv ziet (GT4).

Ben er zelf heel erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

proller schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:05:
Nog lang niet af, maar omdat ik hem toch even met jullie wilde delen, here we go!

Drie maanden terug kwamen mijn ouders op het gekke idee om te verhuizen. En bij een nieuwe kamer, hoort natuurlijk een een nieuwe audio en video set. De perfecte kans om mijn kamertje in te richten zoals ik het wil.

Het beon uiteraard met een lege kamer, alle stopcontacten zo verleggen dat ik er vanalles kwijt kan. Maar dat niet alleen, óók alle kabels moeten in de muur verwerkt worden. Ik wil zo min mogelijk apperatuur, en zo min mogelijk kabels. Hoe minder / strakker des te beter. Even een lijstje van de zooi die hier nu staat:

[afbeelding]

[afbeelding]
Rearspeakers, en mijn bankje :) Komt nog een nieuwe bank voor in de plaats (deze is te geel).

[afbeelding]

Al de kabels die je ziet hangen, zijn eehm... niet de kabels die er moeten hangen :P Maar dit is een tijdelijke oplossing, de hele boel moet nog aangesloten worden. Ik heb nog geen radio en tv signaal, alleen PS2 dus dat is het beeld dat je op de tv ziet (GT4).

Erg mooi allemaal, vooral zo'n tv vind ik echt :9~
Alleen vind ik het een beetje kil :X of ligt dat aan de foto's?
Enne.. een mengpaneel met zo'n set erbij? verklaar :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Anoniem: 111211 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:20:
[...]

Erg mooi allemaal, vooral zo'n tv vind ik echt :9~
Alleen vind ik het een beetje kil :X of ligt dat aan de foto's?
Enne.. een mengpaneel met zo'n set erbij? verklaar :P :P
Tja dat het kaal is, ik woon er een week :*) De plek waar ik de foto neem staan nu zelfs allemaal nog dozen :P Dus die moet ik nog uitpakken. Aankleding komt vanzelf nog wel.

Op de foto mist:

- aankleding
- vloerkleed
- nieuwe bank (dit is onze oude, maar omdat we snel gingen verhuizen, moet het even op deze manier)
- meer dvd's :P
- alle andere meuk zooi die nog in doosjes zit _/-\o_

Mengpaneel is een hobby, de rest van mijn spullen zitten nog ingepakt, met o.a. 2x CDJ100, maar dat is bijzaak. Dit topic is voor HT setjes he ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Nik op 18-05-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

proller schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:23:
[...]

Tja dat het kaal is, ik woon er een week :*) De plek waar ik de foto neem staan nu zelfs allemaal nog dozen :P Dus die moet ik nog uitpakken. Aankleding komt vanzelf nog wel.

Op de foto mist:

- aankleding
- vloerkleed
- nieuwe bank (dit is onze oude, maar omdat we snel gingen verhuizen, moet het even op deze manier)
- meer dvd's :P
- alle andere meuk zooi die nog in doosjes zit _/-\o_
aha.. dacht al zoiets ja :P
Mengpaneel is een hobby, de rest van mijn spullen zitten nog ingepakt, met o.a. 2x CDJ100, maar dat is bijzaak. Dit topic is voor HT setjes he ;)
jup klopt, was gewoon ff benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Proller, heb je die tv al eens op je pc aangesloten? Ik weet dat de resolutie nogal laag is voor pc-gebruik maar misschien zou ik er nog mee kunnen leven. :) Het zou alvast veel goedkoper zijn dan een tft van die grootte. :) Ik zie op de site dat de 26PF9946/12 een resolutie heeft van 1280*768, de pixels zijn wel veel groter dan bij een tft, maar zou het te doen zijn vanaf ongeveer een meter afstand?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 18-05-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
@ Proller, nis slecht :P

Erg mooi zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02
Ik ga deze zomer na de zolder verhuizen, dat betekend een veeeeeeeeeeeel ruimere kamer en dus t + bank erin, tegen die tijd komt er wel een update :*)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Anoniem: 78739 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:51:
Proller, heb je die tv al eens op je pc aangesloten? Ik weet dat de resolutie nogal laag is voor pc-gebruik maar misschien zou ik er nog mee kunnen leven. :) Het zou alvast veel goedkoper zijn dan een tft van die grootte. :) Ik zie op de site dat de 26PF9946/12 een resolutie heeft van 1280*768, de pixels zijn wel veel groter dan bij een tft, maar zou het te doen zijn vanaf ongeveer een meter afstand?
Ja, de TV heb ik al eens op mijn PC gehad. Was reuze leuk om te gamen :) Op een meter afstand, tja, valt opzich wel mee. Beter ga je er 1.5 meter vanaf zitten. Dan heb je leuk beeld.

http://www.mbforums.org/got/100_0996.JPG

Colseup screenshot van Juiced @mijn scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SmidsY schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:03:
Zo na een tijdje weer een update te melden aan mijn HT set. Ik heb de JVC 26" 50hz breedbeeld TV vervangen voor een 32" LCD/TV van Mycom, de keuze hierop is gevallen na een redelijk lange en intesieve kijk en vergelijk sessie tussen overige kandidaten ;) Gelukkig zeggen foto's meer dan woorden dus bij deze.

Totaal plaatje

[afbeelding]

Van boven naar beneden;
Aiwa GX935 (VCR)
Sony DVP-NS-405 (DVD)
Sony STR-K840P (Receiver)
Sony CDP-CE375 (CD-Wisselaar)

[afbeelding]

Op de versterker is aangesloten de Eltax Universe 5.0 set (Specs) met als aanvulling de Atomic A-8.2 (Specs) In ieder geval speakers die een zéér goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Onderling aangesloten met 2,5mm2 standaard speaker kabel

[afbeelding]

Het scherm

[afbeelding]

[afbeelding]

Voor de multiplayer fun is een Gamecube aanwezig met daarin Mario Kart:DD of Super Smash Brothers, nu wachten op de revolution met de aangekondigde nieuwe SSB :9

Het nadeel van veel componenten is het hebben rondslingeren van nogal wat afstandsbedieningen, gelukkig zijn daar enkele oplossingen voor, in mijn geval gekozen voor een URC Kameleon 6-in-1, veel mensen vinden het niets, maar ik kan niet meer zonder.

[afbeelding]

[afbeelding]

Vanaf deze positie maak ik het meeste gebruik van alles

[afbeelding]

En geen HT ruimte is compleet zonder drank voorraad (en ja er zit alleen maar Bacardi in ;) )

[afbeelding]

De DVD speler is nu aangesloten via Scart op het scherm, echter het scherm heeft ook de mogelijkheid om component aan te sluiten. Ik vraag me af of de kwaliteit er veel op zal vooruitgaan als ik een DVD speler zou nemen die ook component ondersteund (bijv. de Sony DVP-LS785V). Als ik me hierop "inlees" maakt dit of weinig tot geen verschil, of het is een verschil van dag en nacht. Iemand hier die mij meer duidelijkheid kan verschaffen!?
Vindt her er erg netjes uitzien, zo'n plat scherm maakt de gehele kamer toch een stuk mooier. Eltax speakers hebben mij trouwens ook verbaasd, het klinkt als een "cheap" merk, maar zag laatst een paar voor 260 euro staan en ze hebben een erg lekkere "klankkleur" als ik het zo mag noemen, lekker warm maar wel met een beetje pit. Neem aan dat je er veel plezier mee zult beleven.

Proller > Ja, veel en veel te geel die bank....uhhhh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-04 16:25

EraZor

Don't mention the war

proller schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:18:
[...]

Ja, de TV heb ik al eens op mijn PC gehad. Was reuze leuk om te gamen :) Op een meter afstand, tja, valt opzich wel mee. Beter ga je er 1.5 meter vanaf zitten. Dan heb je leuk beeld.

http://www.mbforums.org/got/100_0996.JPG

Colseup screenshot van Juiced @mijn scherm :)
Die kast is home-made? Strak werk! Heb er zelf het interieur niet voor (huis uit 1903 met oude eiken vloer) maar wel érg mooi gedaan! Lijkt het op de foto nou zo of hangen je front speaker(tjes) niet op dezelfde hoogte? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Dat lijkt zo door de foto. Ik zal nog eens proberen een foto van recht voor te maken. Alleen mijn camera heeft niet zo heel groot hoek bereik. Maar zal even wat meer foto's schieten. Alles hangt strak recht hoor :) Waterpas zelfs :o

Kast is zeker strak werk, en dan te bedenken dat hij al 3x uit elkaar is geweest! 1x tijdens het bouwen (daarna schilderen), toen mijn oude kamer in (paste niet in 1 geheel naar boven), en tot slot het nieuwe huis in + schilderen :)

[ Voor 37% gewijzigd door Nik op 19-05-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-04 21:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou mensen, hier komt-ie dan nog maar een keertje maar wel met een paar mooie updates! Mijn stereo installatie. Hier is hoe ik mijn kamertje heb ingericht:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58980/full.gif

Dit is een compleet overzicht van waar ik tegenaankijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58976/full.jpg

En dit zijn de stereo en de TV in meer detail (met mezelf er ook ergens op een spiegeling :P)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58977/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58978/full.jpg

Een fron speakertje:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58979/full.jpg

Wat rear speakers en de zitplek:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58975/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58974/full.jpg

Het gat in de stereo installatie toren wordt nog opgevuld door:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/58983/full.jpg

Specs:
Sony TA-VA8ES + SDP-EP90ES
Philips DVD 712
Denon TU 425

B&W DM604 front, B&W DM303 rear, Chario syntar dialogue center en Mirage BPS100i subwoofer

Philips 32" 100Hz breedbeeld televisie (een van de nieuwe aanwinsten 8-))

En die pc kast is een silverstone case, ik heb al een zwarte DVD drive, nu nog een zwarte cardreader en in de stereo plaatsen en ik ben helemaal happy :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114270

Wat heb je voor die TV betaald als ik vragen mag? ik ben namelijk ook opzoek naar een 82cm breedbeeld van de oudere series van philips...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op marktplaats gaan ze voor 150 tot 250 euro, dat zijn ook wel realistische prijzen, als je bedenkt dat een nieuwe 550-750 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 18-04 17:00
Anoniem: 100231 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:45:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er netjes uit hoor..
vraagje, wat voor tv-meubel is dat en kan ik daar mijn 36" Sony Breedbeeld op kwijt? (92kg)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Laatst online: 18:18

SmidsY

hallo!?.............

kan ik daar mijn 36" Sony Breedbeeld op kwijt? (92kg)
holy sh*t krijg je daar gratis bij aanschaf een potige mener bij die hem komt plaatsen ;)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Occy74 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:02:
[...]
Ziet er netjes uit hoor..
vraagje, wat voor tv-meubel is dat en kan ik daar mijn 36" Sony Breedbeeld op kwijt? (92kg)
lol:D dat gaat wel lukkeh oor staat op iets van 50 60 kilo ofzo maar bij mij staat de tv etc erop en ik kan er ook nog opstaan/leune(me me knieën erop en dan kabels rommele aan achterkant..) doet ut goed dus denk wel dat het lukt!

/edit is trouwens oppli meubel @ ikea power;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 100231 op 19-05-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62295

Anoniem: 100231 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:52:
[...]

lol:D dat gaat wel lukkeh oor staat op iets van 50 60 kilo ofzo maar bij mij staat de tv etc erop en ik kan er ook nog opstaan/leune(me me knieën erop en dan kabels rommele aan achterkant..) doet ut goed dus denk wel dat het lukt!

/edit is trouwens oppli meubel @ ikea power;)
Achja, misschien gaat het een beetje doorzakken op den duur maar zo erg is dat ook nog niet. Volgens mij zijn Sony TV's over het algemeen toch al vrij zwaar hoor. Heb hier een 32" Sony op een meubel dat voor een Philips is gemaakt(gejat van mijn ouders:P) maar die zakt ook wel een klein beetje door hoor:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

17 deeltjes en nu al "uitgeshowed"? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Nou als er toch geen foto's komen... ik heb mijn kamer net helemaal opgeruimd en gesopt
;)
Ik heb een poosje geleden mijn kamerindeling eens veranderd. De bank staat volgens mijn dinnetje en ma echt super dom (scheef in het midden), maar ik vind het wel wat hebben, het iig niet meer zo statisch
Afbeeldingslocatie: http://img39.echo.cx/img39/1461/2005052200146qx.th.jpg
Monitor luidsprekertje (op zolder gevonden heb ik er 2 van) :P

Afbeeldingslocatie: http://img39.echo.cx/img39/2819/2005052200091hr.th.jpg
1e kamer + bank

Afbeeldingslocatie: http://img172.echo.cx/img172/1566/20050522000119ul.th.jpg
Zicht achtet de bank (genomen vanaf kamer 2)

Afbeeldingslocatie: http://img270.echo.cx/img270/8397/2005052200135vx.th.jpg
De versterker die in de 2e kamer staat (ik kan 2 versterkers met mijn mengpaneel regelen, dus alles gaat via mijn mengpaneel en dan kan ik geluid in de ene kamer uit zetten of aan, of harder/zachter etc... :7

Afbeeldingslocatie: http://img270.echo.cx/img270/4149/2005052200118wz.th.jpg
Dvd speler met de nodige nieuwe dvd's (oh en mijn pa's en mijn 1e mengpaneel _/-\o_ )

Ik heb trouwens vorige week ofzo ook 3 nieuwe 10 meter aan tulpjes(verleng)snoer gekocht... 30 euro :o , helemaal onder mijn vloerbedeking de kamers rondgelegd.. de oude snoeren deed de helft het niet meer + voor de tv out één (ja ik gebruik een gewone enkele jackplug voor tv out :)

[ Voor 10% gewijzigd door Waypoint op 22-05-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

ganz geil aber wir wollen das mengpaneel zien! ben erg benieuwd :Y)

Ziet er verder goed uit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114270

Waypoint schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:09:
...
Ik heb trouwens vorige week ofzo ook 3 nieuwe 10 meter aan tulpjes(verleng)snoer gekocht... 30 euro :o , helemaal onder mijn vloerbedeking de kamers rondgelegd.. de oude snoeren deed de helft het niet meer + voor de tv out één (ja ik gebruik een gewone enkele jackplug voor tv out :)
ik wil niet spammen, etc. Maar om kabels te kopen kan je naar www.kabelsenco.nl gaan
ik koop ze daar in huis, goede service en zeer goedkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Anoniem: 108806 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 19:29:
ganz geil aber wir wollen das mengpaneel zien! ben erg benieuwd :Y)

Ziet er verder goed uit :>
Whoopsie helemaal vergeten |:(
Afbeeldingslocatie: http://img14.echo.cx/img14/6174/2005052200032yz.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img14.echo.cx/img14/2843/2005052200055jq.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img14.echo.cx/img14/7109/2005052200081rt.th.jpg
Anoniem: 114270 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 19:59:
[...]

ik wil niet spammen, etc. Maar om kabels te kopen kan je naar www.kabelsenco.nl gaan
OMG da's echt goedkoop ja! Helaas heb ik net alles vervangen :X . Maar bedankt voor de tip! Ik ga er zeker nog eens gebruik van maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
@Jvs:

Erg mooi allemaal. Maar voor zo iemand als jij verwacht ik minimaal dat je frontspeakers goed staan opgesteld :P

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Laatst online: 16-04 11:57
Barry schreef op zondag 22 mei 2005 @ 23:09:
@Jvs:

Erg mooi allemaal. Maar voor zo iemand als jij verwacht ik minimaal dat je frontspeakers goed staan opgesteld :P
Op de plattegrond klopt het :) Alleen staan ze niet echt logisch nee .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107284

Anoniem: 114270 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 19:59:
[...]

Ik wil niet flauw zijn, maar een winkel die ca. 20 euro voor een interlink een predikaat 'high-end' geeft, kan ik helaas niet serieus nemen. Noem dan liever 'zeer goede kabels' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Rappie schreef op zondag 22 mei 2005 @ 23:19:
[...]

Op de plattegrond klopt het :) Alleen staan ze niet echt logisch nee .....
De plattegrond klopt niet, zo staat het meubel op de foto naast de schoorsteen, terwijl hij op de plattegrond er half voor staat :P

Mooi setje, JvS, maar ja, de helft van die setup heb ik hier ook staan 8)7
Anoniem: 107284 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:08:
[...]

Ik wil niet flauw zijn, maar een winkel die ca. 20 euro voor een interlink een predikaat 'high-end' geeft, kan ik helaas niet serieus nemen. Noem dan liever 'zeer goede kabels' ;)
Ik wed dat dat voor 95% van hun klaten ook echt wel high-end is ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Grrrrrene op 23-05-2005 09:14 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
erg goede smaak heb je proller, in ieder geval qua inrichtig :7

heb je toevallig een beschrijving o.i.d. van dat tv-meubel, want die is toch wel erg strak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Anoniem: 107284 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:08:
[...]

Nou voor mij geldt dat andersom. Ik neem winkels die achterlijk dure kabels verkopen en stug volhouden dat het echt verschillend klinkt niet serieus :P.
Barry schreef op zondag 22 mei 2005 @ 23:09:
@Jvs:

ja hallo, het past allemaal maar net hoor :o. Er staat er eentje links, eentje rechts (lekker ingebouwd :o) en het speelt prima.

Het kan veel beter, maar dan moet ik een grotere ruimte hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144490

Anoniem: 110233 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:49:
[...]

Geen digitale camera bij de hand! :)
niet bij de hand maar ik zal er eens voor zorgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JvS > en toch zijn er fabrikanten die kabels voor een aantal duizend euro per meter een kabeltje verkopen...dat vind ik toch persoonlijk wel de allergrootste verspilling ooit, maar diegenen die het ervoor over hebben zullen er blij mee zijn. (zie bijvoorbeeld: http://www.hifi.nl/nieuws.php?keuze=36197)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry
@Jvs:

Zet de linker speaker een klein stukje naar voren, dan heb je al een goede opstelling. En hier heb je geen grotere kamer voor nodig.

@kippekop:

Tuurlijk zullen die mensen blij zijn, zij denken namelijk verschil te horen. Maar de kabelfabrikanten weten heus wel dat het verschil er niet is, dat noem ik oplichterij.

Overigens moet jij eens een willekeurige kabelfanaat van de straat plukken en hem de exacte theorie in de kop stampen over de werking van kabels. Wedden dat 'ie zich daarna genaaid voelt met zijn dure kabels! :P

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

koen schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:29:
erg goede smaak heb je proller, in ieder geval qua inrichtig :7

heb je toevallig een beschrijving o.i.d. van dat tv-meubel, want die is toch wel erg strak!
Mja, inrichting is geheel naar eigen wens :P En tja, dat tv meubel. Beschrijving? Komtie dan :P

Men neme wat plankjes. Men koopt rails (voor de lades), men gaat naar de IKEA voor strakke handgrepen, met neemt schoeven en houtlijm. Dan teken je een idee op papier, teken je het af op je plankjes, en je gaat zagen :P Tot slot monteer je alles, en geef je het geheel een likje verf :*) Et voila, een tv meubel!

Zo goed?

edit: Dan nog maar wat foto's erbij, omdat het topic nog zo leegjes is he :P

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/new_cinema1.jpg
spreekt voor zich...

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/new_cinema2.jpg
afstand vanaf de muur (zoek de kabels :P)

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/new_cinema3.jpg
alles perfect recht, alles uitgemeten ja! voor diegene die twijffelde of alles wel recht was ;)
alleen de kast moet wat naar rechts, die is wat verschoven tijdens het wegwerken van de kabels...

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/new_cinema4.jpg
dvd speler en versterker

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/new_cinema5.jpg
bankje + achter speakers

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/new_cinema6.jpg
zoek de subwoofer :P

:)

[ Voor 37% gewijzigd door Nik op 23-05-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99283

Heel erg netjes gemaakt, dat kastje wil ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

proller schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:46:
[...]

[afbeelding]
spreekt voor zich...

[afbeelding]
afstand vanaf de muur (zoek de kabels :P)

[afbeelding]
alles perfect recht, alles uitgemeten ja! voor diegene die twijffelde of alles wel recht was ;)
alleen de kast moet wat naar rechts, die is wat verschoven tijdens het wegwerken van de kabels...

[afbeelding]
dvd speler en versterker

[afbeelding]
bankje + achter speakers

[afbeelding]
zoek de subwoofer :P

:)
Ziet er egr mooi uit ;) maar dat had ik al gezegt :P

Ik vind die Bose'jes er toch wel erg mooi uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Anoniem: 111211 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:29:
[...]

Ziet er egr mooi uit ;) maar dat had ik al gezegt :P

Ik vind die Bose'jes er toch wel erg mooi uitzien.
Iets over mijn speakerkeuze, alleen lezen als je er tegen kan! If you hate Bose, don't read this :X
spoiler:
Mja, veel mensen hebben iets tegen Bose. Tis een hoop geld voor weinig he. Maar ach, ik heb liever zo alles strak aan de muur hangen, dan dat ik een zuilspeaker heb staan, hoe mooi(er) die ook klinken. Besides, de Bose discussie houden ze hier niet zo van. Toch wil ik even kwijt, dat ik geen spijt heb van mijn aankoop. Het is voor een slaapkamer, en dat hoeft niet perfect te zijn. Ik ga meer voor looks dan voor specs. Alhoewel ik erg kan genieten van een film met goed geluid. En ik vind die dreun van de bass juist lekker. Kwestie van smaak toch? Maargoed, toch bedankt dat jullie zo lief zijn en een flame war achterwege laten :> Kan dat wel waarderen!

En bedankt voor de leuke reacties! Meubel kun je simpel nabouwen lijkt me. Zo interessant is het nu ook weer niet (gewoon een blok hout he!).
RoamoR schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:34:
Idd erg mooi. Moet ik toch maar de eerste zijn; waar heb je de kabels gelaten?
Zoals ik al zei, zoke de kabels :*) Zal zo wat foto's uploaden van hoe of wat :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door Nik op 23-05-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
RoamoR schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:34:
Ik gok in de muur? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50944

Mooie strakke inrichting hoor Proller. Voor het mooie had ik echter de speakers horizontaal lekker in 1 lijn gehangen (geluidstechnisch). Maargoed, dat is mierenneuken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik ook :P, maar vergeleken met de "voor" foto's heeft hij dan er erg strakke klus van gemaakt. Banen in de muur gefreesd oid vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:51
Barry schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:59:
Overigens moet jij eens een willekeurige kabelfanaat van de straat plukken en hem de exacte theorie in de kop stampen over de werking van kabels. Wedden dat 'ie zich daarna genaaid voelt met zijn dure kabels! :P
Meestal gaan ze helemaal verdedigen met allemaal rare begrippen hoe geweldig hun kabels wel niet klinken. Dat het natuurkundig niet te verklaren is maakt ze geen zak uit en ze houden stug vol. Tot je stiekem het kabeltje van 500 euro/meter verwisseld voor een kabel van ongeveer 10 euro/meter. ;)

Laten we het al helemaal niet hebben over powercables van enkele honderden euro's. Vanaf de elektriciteits centrale tot aan je stopcontact ligt "rotzooi" en met die laatste 2 meter verbeter je het.

[ Voor 17% gewijzigd door robbert op 23-05-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Anoniem: 50944 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:39:
Mooie strakke inrichting hoor Proller. Voor het mooie had ik echter de speakers horizontaal lekker in 1 lijn gehangen (geluidstechnisch). Maargoed, dat is mierenneuken. ;)
En toch klinkt het niet slecht hoor, zo die links en rechts wat hoger. Het voegt iets toe, het links en rechts krijgt wat meer, tja, geen idee :P Voor het mooi was deze oplossing beter ;)

Dan nog maar wat foto's vaan degene die nieuwsgierig zijn!

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/new_cinema7.jpg
achtermuurtje, met gleuven voor de speakerkabel naar de rear speakers

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/new_cinema8.jpg
meer gat dan muur! maar daar zit dus alles stiekem in verstopt!

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/new_cinema9.jpg
en zo hangt het er dan bij met alle kabels in de muur

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/new_cinema10.jpg
close-up'je

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/new_cinema11.jpg
achterkant av meubel, met uitsparing voor kabelmeuk

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/new_cinema12.jpg
steuntjes hangen, kabeltjes trekken...

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/new_cinema13.jpg
en dan lcd hangen! + 1 speaker (links voor)

Afbeeldingslocatie: http://www.mbforums.org/got/new_cinema14.jpg
klaar! (tv hangt nog scheef ja ;))

[ Voor 14% gewijzigd door Nik op 23-05-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:09

xdc

proller schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:53:
[...]

klaar! (tv hangt nog scheef ja ;))
respect _/-\o_ _/-\o_
zeer mooi gedaan

helaas ben ik zelf niet ZO handig ;)

binnenkort van mij ook weer een update ,
ben verhuist naar een grotere woning

[ Voor 104% gewijzigd door xdc op 23-05-2005 23:07 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 23-04 12:33
Da's idd erg mooi gedaan met die kabels zo in de muur :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

proller schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:53:
[...]

En toch klinkt het niet slecht hoor, zo die links en rechts wat hoger. Het voegt iets toe, het links en rechts krijgt wat meer, tja, geen idee :P Voor het mooi was deze oplossing beter ;)

Dan nog maar wat foto's vaan degene die nieuwsgierig zijn!
Daar zit dus nog flink wat werk in :)

Nog klein vraagje over het meubel:

Is dat gemaakt van mdf? Zoja hoe krijg je die verf zo strak (het spiegelt zelfs als ik het zo zie)?

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107284

proller schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:46:
[...]

[afbeelding]
spreekt voor zich...
hmmm, waarom heb je de bank niet wat verder naar voren gezet, en de surrounds op oorhoogte gemonteerd? Ja, nu is het wel wat laat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

proller schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:05:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoe groot is die kast en waar heb je die gekocht? :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Als je nu even leest dan zie je dat die zelfgemaakt is....staat zelfs in de post die je quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Laatst online: 23-04 16:25

EraZor

Don't mention the war

keurig hoor! Ik ben persoonlijk meer een liefhebber van die zuilen waar je 't over hebt (zowel qua uiterlijk als geluid) maar 't is een visueel erg strakke oplossing idd! _/-\o_

Gebruik je deze opstelling alleen voor home-cinema of ook voor audio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EraZor schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:58:
keurig hoor! Ik ben persoonlijk meer een liefhebber van die zuilen waar je 't over hebt (zowel qua uiterlijk als geluid) maar 't is een visueel erg strakke oplossing idd! _/-\o_

Gebruik je deze opstelling alleen voor home-cinema of ook voor audio?
HIermee ben ik het volledig eens! zie je tenminste waar je geluid uit komt, echter hoor je dat niet want me speakers hebbe zown goeie frontstage dat ik in het begin dacht dat het uit de tv leek te komen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry
robbertkrebbers schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:52:
[...]

Laten we het al helemaal niet hebben over powercables van enkele honderden euro's. Vanaf de elektriciteits centrale tot aan je stopcontact ligt "rotzooi" en met die laatste 2 meter verbeter je het.
Haha, inderdaad! Die mensen verklaar ik bij deze écht voor gek :P

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laad sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.

** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **