PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
De pioneer is een beetje te hard/ruw neigt richting de Yamaha te gaan vooral in de boventonen. Yamaha viel ook bij mij al af al was dat redelijk vroeg het geval omdat ik die eerder had gehoord. Veel te schel. Denon en Marantz liggen wat dat betreft dicht bij elkaar al vind ik de Marantz persoonlijk wat warmer klinken en iets gebalanceerder. Beide zijn een stuk neutraler dan de Pioneer en Yamaha's. H\K, NAD en Onkyo heb niet beluisterd aangezien ik bij de Marantz gewoon verkocht was.Mr.C4 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:10:
[...]
ik heb ook de genie set en ik ben op zoek naar een nieuwe receiver. Zou je de klank verschillen tussen de receivers kunnen verwoorden?
Ben ook wel blij met m'n genie set maar ik ben toch ook wel nieuwsgierig naar de tannoy arena, die zien er helemaaluit. Alleen gaat die subwoofer van de arena niet zo hard als de 409 denk ik omdat die 2x zo klein en gesloten is.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
MikeyMan schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:41:
En speciaal voor Exirion:
[afbeelding]
[afbeelding]
[quote]Exirion schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:56:
[...]
Ik zou ook gauw eens dat displaytje in je DIGN kast netjes afwerken. Ziet er niet uit zo in zo'n mooie kast :X[/quote]

Beter zo ja

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
CD Lade zwart??!?!?! Ben je gek geworden?!?!?!
Weet je hoe lang ik bezig ben geweest om het zo te krijgen????

Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laad sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laad sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **