Flink werk zekerja! Het is inderdaad MDF. En dat gladde, schuren is de key. Dan goed soppen in je verf en met een grote roller eroverheen gaan. Dan beetje laten drogen, en met schone roller zachtjes alles glad verven.ZiegoM schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 01:35:
[...]
Daar zit dus nog flink wat werk in
Nog klein vraagje over het meubel:
Is dat gemaakt van mdf? Zoja hoe krijg je die verf zo strak (het spiegelt zelfs als ik het zo zie)?
De bank verder naar voren laat me nog dichter op het scherm kijken. Ik zit er nu al vrij dichtbij voor mijn gevoel. De surrounds op oorhoogte zou er niet uit zien. En ja het zal best beter klinkenVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:26:
[...]
hmmm, waarom heb je de bank niet wat verder naar voren gezet, en de surrounds op oorhoogte gemonteerd? Ja, nu is het wel wat laat
Tja, zuilen is voor mij niet weggelegd. Weet wel dat mijn oom mooie speakers heeft, ook zuilen, maar die zijn zo... grootEraZor schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:58:
keurig hoor! Ik ben persoonlijk meer een liefhebber van die zuilen waar je 't over hebt (zowel qua uiterlijk als geluid) maar 't is een visueel erg strakke oplossing idd!![]()
Gebruik je deze opstelling alleen voor home-cinema of ook voor audio?
Opstelling is alleen voor home-cinema. Af en toe heb ik de radio wel aan, of luister ik een cd, maar dat boeit me niet zo heel veel eigenlijk. Sommige muziek klinkt écht niet op deze speakers. tenzij je ze als 2.1 laat spelen, dan klinkt het beter. DTS cd's daarintegen klinken juist weer extreem mooi op deze set. Maar Bose is meer voor veel volume, harde klappen, en dat doet ie dan ook prima