zimbab schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:09:
[...]
Zo zo....netjes hoor. De Master Three heeft trouwens dezelfde woofer en tweeter als de speaker die ik binnenkort krijg (paar posts terug). Pagode Signature is ook mooi!!

Alleen vind ik persoonlijk de zwarte met gepolijste zijdragers het mooist.....maar dan moet je geen zwarte apparatuur hebben (en dat heb jij wel denk ik). Bovendien past die maple versie wel beter bij je natural cherry's. Ik vind ze alleen wel errug duur. Dat zou ik er niet aan uitgeven.
Maar ik ben benieuwd naar de foto's!
Edit: Wat heb je nog meer staan naast de 3800?
Idd vind ik een zwarte pagode ook mooi, alleen heb ik alle apparatuur al in het zwart en dat is wel saai. Ook is een zwarte meubel onderhoudsonvriendelijk: je blijft stof afnemen (zoals ik nu een zwarte boekenrek heb: die gaat mooi naar mijn ouders: mag mijn moeder het door blijven afstoffen

)
Idd is de Pagode erg duur. De reference is NOG duurder (2.5 x). Een mannetje van more-music (De Doelen, '04) vond mijn idee dat je een Signature i.c.m. een stel Ceraballs onder de apparatuur en het rek voorzien van een Cerapuck een goede work-around voor een Reference. Het zal de reference heel aardig benaderen voor een veel zachtere prijs (behalve voor studenten onder ons

)
Die ceraballs en cerapucks komen in een (veel) latere stadium.
De apparatuurlijst:
Denon AVC-A11SR versterker
Denon DVD-3800 dvd-speler
Denon TU-1500RD tuner
Arcam CD 62 T cdspeler (in de toekomst upgraden voor een FMJ of een Musical Fidelity OF Densen)
Sony VDP-CX455 400 cdwisselaar (volproppen met cdr's voor achtergrondmuziekje)
Sony SLV-SE830 videorecorder
Microsoft X-box
Pioneer PDP435 HDE plasma.
Bekabeling:
Monster Cable M850i (analoog): 3 paar voor dvd+1paar voor cdspeler
Monster Cable M1000i (digitaal) voor dvd
Monster Cable Gamelink 300x (s-video: mijn ouders hun TV heeft geen component)
Monster Cable 100x (Fiber Optic Audio)
NBS DragonFly lichtnetkabel: dvd+cd+versterker
Simpele dropveters voor de tuner en sony meuk. Ook dat moet een keer verbeterd worden.
Luidsprekerkabels: nog onbekend.
Monster Cable MSB850SW (subwooferkabel): moet nog gekocht worden
Speakers:
Master Three+stands (fronts)
Master Centre
Master Four (backs)
Rel Stadium III (subwoofer)+zwart granieten blok van 640x240x100 mm afmetingen.
Meubels:
Finite Elements Pagode Signature E17 in houtkleur
Zwarte dichte meubel van Leenbakker voor videorecorder, cdwisselaar en x-box...
Opm: alle apparatuur in zwart behalve de videorecorder.