Volgens de FAQ (no. 11) op de www.rel.net moet je die dingen in de hoeken naast de front left or right positioneren (try out). Dit wordt ook aanbevolen! Natuurlijk is dit afhankelijk van de acoustiek in je kamer.Cass Casey schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:54:
[...]
Bedankt voor je opmerkingen. Reden dat de sub niet in een hoek staat is simpel: geen plek. Daarnaast wordt door REL geadviseerd om de sub tussen de twee fronts te plaatsen. En dat bevalt me op zich prima. En ik weet niet of jij de Quake I of II hebt, maar deze (de eerste) kan wél low & high level tegelijk aangesloten worden. Wordt door REL zelfs geadviseerd! Ik heb 't alleen (nog) niet gedaan...
Ik heb de Quake I en ik had altijd gedacht dat deze type juist OF low OF high aangesloten moest worden en dat EN geen zin had omdat dan HIGH nooit aanging (maar goed, ik had toen ook geen geld om een fatsoenlijke subwoofer lowlevel kabel te kopen. Nu heb ik met de Stadium 3 ook gelijk een goede smoes -voor wie dat is even de vraag- om met de upgrade van de normale speakers ook een fatsoenlijke subwoofer kabel te kopen).