Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 16

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
Hm, toch niet echt een ideale opstelling zo... maar bij het zien van deze foto realiseer ik me dat ik ze eerder voorbij heb zien komen en dat er eerder commentaar op is geweest dat jij beantwoord hebt met plattegrondjes en al... dus het zal wel niet anders kunnen. :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

StefanRaben.nl

quote:
XanderH schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:40:
[...]

Hm, toch niet echt een ideale opstelling zo... maar bij het zien van deze foto realiseer ik me dat ik ze eerder voorbij heb zien komen en dat er eerder commentaar op is geweest dat jij beantwoord hebt met plattegrondjes en al... dus het zal wel niet anders kunnen. :P

Ja dat klopt, heb je wel goed opgelet zeg ;)
Heb trouwens nog wel wat anders aan de opstelling verandert:
http://www.xs4all.nl/~raben/opstellingklein.jpg
(klikbaar)

Receiver (Pioneer VSX-D512) in het meubel gezet, XBOX (Met 80gb schijf en XBMC) in het vak linksbovenin gezet en anderhalf maandje geleden een Mvison FCIS 7000e+ (schotelreceiver) gekocht zodat ik ook op mijn eigen kamer tv kan kijken, deze heb ik dus bovenop de receiver gezet.

2x Dell 2001FP 20,1" TFT / E6750 @ 3,2Ghz / 2x 2GB PC6400 DDR2 / Peak Radeon x1950pro 256MB / 2x 80GB SATA Raid0 / Gigabyte P35C-DS3R / NEC ND-3550a / NEC ND-2510a / Tagan 480W / Logitech MX500 / HP Laserjet 4250

Boeiend, boeiend!
Reg. datum: 13 februari 2000

dames en gasten, ik heb vandaag mijn Panasonic PT-AE700 beamert binnengekregen maar hij geeft om de zoveel tijd (zeker een keer per minuut) een glitch. Ik maak gebruik van een s-video kabel, iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Ook als ik TV kijk i.p.v. DVD gebeurt het.
De beamer staat aangesloten op mn tuner, maar ook wanneer hij direct op de dvd speler zit gebeurt het nog.

dadj wijzigde dit bericht 03-03-2005 21:19 (18%)

XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Reg. datum: 18 mei 2004

Kabel is misschien te lang
I wear my sunglasses at night
Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
dadj schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:17:
dames en gasten, ik heb vandaag mijn Panasonic PT-AE700 beamert binnengekregen maar hij geeft om de zoveel tijd (zeker een keer per minuut) een glitch. Ik maak gebruik van een s-video kabel, iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Ook als ik TV kijk i.p.v. DVD gebeurt het.
De beamer staat aangesloten op mn tuner, maar ook wanneer hij direct op de dvd speler zit gebeurt het nog.
Open voor die vraag aub een nieuw topic ipv dat hier in het "Show je HT set" te posten 8)7

Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p

Bored
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
dadj schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:17:

Wat versta je onder een glitch ? Een horizontale lijn die over je scherm loopt, of echt een flikkering ?

quote:
yash schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:08:
[...]
Hij staat op een pallet samen met mijn subbie :D:D

We cant wait, can we rappie :D?
Dan houden ze elkaar nu lekker warm in dat vliegtuigje :) En morgenvroeg landen ze op schiphol :o
Boeiend, boeiend!

quote:
Rappie schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 21:49:
[...]

Wat versta je onder een glitch ? Een horizontale lijn die over je scherm loopt, of echt een flikkering ?
Ik heb een apart topic geopend hier

Hierbij wat fotos, het scherm moet nog aan de muur en de beamer nog aan t plafond, maar het ziet er wel al gezellig uit iig!
Tuner: Yamaha RX-V750RDS
DVD: Yamaha DVD-S550 Titanium
Speakers: KEF KHT 2005.2
Beamer: Panasonic PT-AE700
Scherm: Beamax handbediend 213 x 122cm

http://www.e-volutionmedia.nl/temp/beamer/01_std.jpg
http://www.e-volutionmedia.nl/temp/beamer/02_std.jpg
http://www.e-volutionmedia.nl/temp/beamer/06_std.jpg
meer fotos staan hier.

dadj wijzigde dit bericht 04-03-2005 14:35 (10%)

XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Reg. datum: 17 december 2003

Ziet er netjes uit toch?! Dinsdag post ik me setje ook weer alst goed is dan is mn svs pci 20-39 er :D :D

[ help me (A) ]

Team Green

Ik ben nou vanalles aan het aansluiten, maar nou liep ik tegen een probleempje aan. Ik wilde mijn Audigy met de digital out aansluiten voor gewoon muziek. En gewoon analoog doorlussen voor spellen, voor de EAX. Maar nou kwam ik erachter dat de aansluiting voor digital out en en sub/center via dezelfde uitgang gaan. Heeft hier iemand daar een elegante oplossing voor om het allebei aan te sluiten?

Dat bestaat niet. Ik kan niet geloven dat een digitaal zomaar kan worden omgeswitcht naar een heel ander analoog signaal. Heb je hier foto's van?
quote:
Guido schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:52:
Dat bestaat niet. Ik kan niet geloven dat een digitaal zomaar kan worden omgeswitcht naar een heel ander analoog signaal. Heb je hier foto's van?
Dat kan toch makkelijk? Als je voor beide aansluitingen een minijack gebruikt en de signalen hardwarematig verwisselt (desnoods met een relais, maar lijkt me dat ze hier een andere oplossing voor hebben...) is er toch geen enkel probleem?

Pics volgen nog, maar alvast ff de specs:

Sony str db2000s QS receiver:

6.1 Meerkanaals QS-ontvanger uitgerust met de nieuwe S-Master PRO digitale versterking voor een uitmuntende geluidskwaliteit
6 x 120 W uitgangsvermogen QS-serie
Dolby Digital / DTS-decoder
Dolby® Pro Logic® II- / DTS NEO™-6-decoder/DTS® 96/24-decoder
Dolby® Digital EX- / DTS ES™-decoder (matrix 6.1, discrete 6.1)
Digital Cinema Sound EX
32-bits Digital Sound Processor
4 audio-ingangen, 2 audio-uitgangen
4 AV-ingangen, 2 AV-uitgangen
5 digitale ingangen, 1 digitale uitgang
RDS Tuner met 30 voorkeuzestations

Boxen:

2 Bose 301 loudspeaker (front stereo)
4 Bose 201 loudspeaker (1 front center, 3 surround back)

TV:

Sony breedbeeld 32 inch (weet ff uit me hoofd geen typenr.)

DVD speler:

Sony DVP-NS 355

Klinkt allemaal erg lekker. Genieten geblazen. Dit was eigenlijk een compromie. Ik wilde eerst de acoustimas van Bose. Voor film kijken echt super, echter toen ging ik in de showroom ook ff naar de radio luisteren. Dat was een stuk minder.... Het setje staat in mijn huiskamer dus er staat ook wel eens sky radio aan bv. Daarom heb ik voor de 301 en 201 loudspeakers gekozen. Die geven ook radio en cd lekker weer. Op de receiver past ook nog een losse subwoofer, echter ik ben nog aan het overwegen want zoals ik het kan horen is het nog niet nodig....

ukkie001 wijzigde dit bericht 04-03-2005 19:10 (28%)

ftp://fbrc.nl

Catdog Fanart.
Reg. datum: 02 september 2003

quote:
Lord_Asswipe schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:51:
Ik ben nou vanalles aan het aansluiten, maar nou liep ik tegen een probleempje aan. Ik wilde mijn Audigy met de digital out aansluiten voor gewoon muziek. En gewoon analoog doorlussen voor spellen, voor de EAX. Maar nou kwam ik erachter dat de aansluiting voor digital out en en sub/center via dezelfde uitgang gaan. Heeft hier iemand daar een elegante oplossing voor om het allebei aan te sluiten?
Als het goed is zit er een hele rij pinne op de kaart, daar zit ook een digitaal uit tussen. Even met www.alltheweb.com zoeken na de pintlayout van de uitbreidings conector.

Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury

quote:
dadj schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:26:
[...]

Ik heb een apart topic geopend hier

Hierbij wat fotos, het scherm moet nog aan de muur en de beamer nog aan t plafond, maar het ziet er wel al gezellig uit iig!
Tuner: Yamaha RX-V750RDS
DVD: Yamaha DVD-S550 Titanium
Speakers: KEF KHT 2005.2
Beamer: Panasonic PT-AE700
Scherm: Beamax handbediend 213 x 122cm

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer fotos staan hier.
Erg nette kamer, sfeervol en strak! Hoe bevalt het geluid je uit de kefjes? Projecteer je het beeld nou op een speciaal hiervoor (mat?) geverfde muur?

jorg

Boeiend, boeiend!

quote:
kippekop schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:06:
[...]

Erg nette kamer, sfeervol en strak! Hoe bevalt het geluid je uit de kefjes? Projecteer je het beeld nou op een speciaal hiervoor (mat?) geverfde muur?

Die Kefs zijn echt Superrrr! er zijn ook goedkopere maar die klinken niet. Deze klinken heel erg goed en alsof het veel grotere speakers zijn.

ik moet m'n projectie scherm nog ophangen, maar dat komt volgende week. :)

quote:
XanderH schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:56:
[...]

Dat kan toch makkelijk? Als je voor beide aansluitingen een minijack gebruikt en de signalen hardwarematig verwisselt (desnoods met een relais, maar lijkt me dat ze hier een andere oplossing voor hebben...) is er toch geen enkel probleem?
Ach, dat geloof je toch zelf niet. Dat is veel te duur om dat te fixen. Dan kunnen ze er toch beter een nieuwe minijack op maken :?
quote:
Guido schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:32:
[...]

Ach, dat geloof je toch zelf niet. Dat is veel te duur om dat te fixen. Dan kunnen ze er toch beter een nieuwe minijack op maken :?

Ehja, bij mijn geluidskaart is ook het een en ander gedeeld... linin is gedeeld met rear out en de mic in is gedeeld met de center/subwoofer out... ok, dat zijn 2 analoge signalen, volgens jou "makkelijker" ofzo? Volgens mij maakt het geen veschil.

EN waarom zou ik het zelf niet geloven... :? Ik ken deze kaarten, het is gewoon zo...

Team Green

quote:
Guido schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:32:
[...]

Nou wel dus, want deze aansluitingen zitten erop:
1 digital out / sub en center
2 microfoon
3 line in
4 front
5 back
6 firewire
(geloof ik)
Vast gedaan omdat het anders niet meer past

Lord_Asswipe wijzigde dit bericht 04-03-2005 20:41 (8%)

Feel the BASS!!
Reg. datum: 10 april 2004

Ik heb zoals ik al een paar blz terug heb vermeld, een setje DCM boxen gekocht, met als doel ze als achterkanalen te gebruiken :) achteraf bleken de tweeters kaduuk te zijn 8)7

Om maar even te proberen, heb ik een setje no-name dome-tweeters gekocht (die iig kwa uiterlijk erg op de originele exemplaren lijken 8)7 ) bij de lokale elektronica boer voor een prijs die ik niet ga noemen :+
En ik moet zeggen (ze klinken natuurlijk lang niet zo goed als met de originele tweeters erin) , verklaar me maar voor gek, het klinkt heel behoorlijk voor het geld :X
In het absolute tophoog schieten ze wat te kort, en klinken een beetje opdringerig als je ze hard zet, maar het klinkt allemaal erg zuiver.

Voor mij voldoende om ze te laten zitten :P
* Triple_A steld geen heel hoge eisen aan de rear-kanalen.... :D

fun...anyone?

Reg. datum: 30 januari 2005

basboxje van behringer

wat zouden jullie hier op dit moment van zeggen, zou dit ook iets voor in de HT zijn

egt duur lijkt hij me namelijk niet :)

(ik vond het dus zonde om hier een nieuw topic over te openen en ik denk dat ik hier wel een kort en krachtig antwoord kan krijgen :X )

Phat Winex
Reg. datum: 25 januari 2003

Mja het blijft wel Behringer...

Voor het geld is het wel aardig maar ik vind niet dat Behringer echt denderende kwaliteit biedt. :)

[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]

quote:
XanderH schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:39:
[...]

Ehja, bij mijn geluidskaart is ook het een en ander gedeeld... linin is gedeeld met rear out en de mic in is gedeeld met de center/subwoofer out... ok, dat zijn 2 analoge signalen, volgens jou "makkelijker" ofzo? Volgens mij maakt het geen veschil.

EN waarom zou ik het zelf niet geloven... :? Ik ken deze kaarten, het is gewoon zo...

Snap ik dat er wat gedeeld moet worden bij een geluidskaart omdat er anders plaats te kort is. Maar die analoge signalen zijn veel goedkoper om te delen (om het te maken, that is) dan een analoog signaal met een digitaal signaal. Maargoed, lees verder ;)

quote:
Lord_Asswipe schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:40:
[...]

Nou wel dus, want deze aansluitingen zitten erop:
1 digital out / sub en center
2 microfoon
3 line in
4 front
5 back
6 firewire
(geloof ik)
Vast gedaan omdat het anders niet meer past
http://www.gamepc.com/ima...v-audigymp3-profileLG.jpg
Mja, misschien heb je gelijk, ik kan het hier niet zo goed op zien... Maar dan vind ik het nog raar dat ze die niet onder het microfooningang hebben gedeeld..
quote:
Guido schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 08:11:
[...]

Snap ik dat er wat gedeeld moet worden bij een geluidskaart omdat er anders plaats te kort is. Maar die analoge signalen zijn veel goedkoper om te delen (om het te maken, that is) dan een analoog signaal met een digitaal signaal. Maargoed, lees verder ;)

Ik zie even serieus niet in waarom dat makkelijker zou zijn?

quote:
Mja, misschien heb je gelijk, ik kan het hier niet zo goed op zien... Maar dan vind ik het nog raar dat ze die niet onder het microfooningang hebben gedeeld..
En waarom zou het dan makkelijker te delen zijn met een microfooningang? Zijn microfoons tegenwoordig digitaal? 8)7

Catdog Fanart.
Reg. datum: 02 september 2003

Zie je die lange rij met pinne aan de achterkant van de kaart ?
Daar zit ook een digitaal uit + in en hoop andere aansluitingen. Even met een zoekmachine rondzoeken en je weet dan welke twee penne voor de digitaal uit zijn.

Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury

quote:
XanderH schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 10:00:
[...]

Ik zie even serieus niet in waarom dat makkelijker zou zijn?

[...]

En waarom zou het dan makkelijker te delen zijn met een microfooningang? Zijn microfoons tegenwoordig digitaal? 8)7

Nee, ik bedoel dus de center/sub delen met mic...
die digital out is toch optisch? lekker handig dan om dat te delen met een analoge? en ook al zou het coaxiaal zijn..

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: