Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/NFS%20Underground%202/head%20part%205.jpg
Vorige Delen

deel 1 "28-4-04 tot 12-11-04"
deel 2 "12-11-04 tot 18-11-04"
deel 3 "18-11-04 tot 28-8-04"
deel 4 "28-8-04 tot 14-01-05"
About

Need For Speed Underground 2 is het 2e underground deel in de succesvolle Need For Speed serie.
In dit deel kan je ook echt door de stad cruisen om naar de shop`s te rijden om je parts te kopen, ook heb je een werkend GPS systeem met alle belangrijke activiteiten en plaatsen. je hebt meer dan 30 auto`s die je al racend door het spel kan unlocken, en duizenden optical tuning parts voor je ride om zwaar te pimpen(mooi is het niet nee :r ).
Brand hier maar los als je niet meer verder komt of je hebt problemen met het tunen van je wagen of je wil gewoon pimpen met je ride 8)
Topic Regels

• Post geen technische vragen hier, dit topic gaat aleen over de inhoud van het spel zelf, de meeste vragen zijn al een keer langsgekomen dus gebruik de search, zoek zelf of lees de faq in SPV.
• Post geen grote pics, maar resize ze:
code:
1
2
3
4
5
[img=600,300]http://www.url.nl/img.jpg[/img]
waar 600 staat de breedte en 300 de hoogte

[img=600,300,1]http://www.url.nl/img.jpg[/img]
 en als je nog een ,1 erachter zet wordt je plaatje clickable

• Probeer eerst zoveel mogelijk zelf en lees de topics door als je antwoord niet in de startpost staat.
• Post geen links naar illegale downloads of site`s met illegaal spul
• Koop NFS in de winkel! zoniet: sterft gij dan tesamen met de game industrie })
Faq`s

Help, ik kan niks vinden! Ik ben de weg kwijt! Waar is de tuning boer?
Map 2

Mijn beeld is blokkerig of vaag!
- installeer de nieuwste drivers voor je videokaart
of dit:
Kies in het hoofdmenu voor Options, Display, en dan Customize Display Settings:
Zet hier de optie Texture filtering naar medium of high en start vervolgens het spel opnieuw op. Dan zijn de blokjes weg

Ik zie niets, alleen lichtjes!
- Kies in het hoofdmenu voor Options, Display, en dan Customize Display Settings:
Zet hier de optie Light trails naar off. Start eventueel het spel opnieuw op. Als het goed is is dan het probleem weg

Wat zijn de systeem eisen?
• Windows 98, 98SE, ME, 2000 Pro, XP Pro/Home,
• 933 Mhz CPU
• 32MB DirectX 9.0c compatible video card
• Ati vanaf Radeon 7500
• Nvidia vanaf Gforce 2
• 256 MB RAM
• DirectX compatible sound card
• 2 GB vrije HD ruimte
• 8X CD-ROM

Waar vind ik mijn savedgame?
- C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2

Kan ik mijn eigen muziek in de game plaatsen?
- Nee

Waarom zie ik geen schade?
- Dit heeft "waarschijnlijk" te maken met het belachelijke feit dat de automerken hun mooie juweeltjes niet beschadigd willen zien, want op die manier kan de consument misschien de gedachte krijgen dat de auto zeer snel kapot kan gaan 8)7

Hoeveel auto`s kan ik bezitten?
- maximaal 5 slots, zelf unlocken door te racen

Ik kan geen auto`s verkopen!
- klopt, je kan de geselcteerd auto inruilen voor een nieuwe stock auto, je krijgt nooit geld terug als je een auto verkoopt

Kan ik alleen maar stock auto`s kopen?
- Ja, je moet ze zelf upgraden.

Kan ik de Uniques onderling wisselen?
- Nee, je kan niks verwisselen

Kan ik mijn onderdelen onderling wisselen?
- Nee, ik zei al NIKS

Hoe unlock ik meer parts?
- Alles racen en alle winkels bezoeken, en zoek ook naar hidden races :*) en race veel outruns, soms krijg je ineens een bonus _/-\o_

Kan ik mijn auto ook draaien in de garage?
- Ja de middelste muisknop indrukken en dan de muis bewegen

Kan ik mijn eigen muziek in de game plaatsen?
- Nee

Waarom zie ik geen schade?
- Dit heeft "waarschijnlijk" te maken met het belachelijke feit dat de automerken hun mooie juweeltjes niet beschadigd willen zien, want op die manier kan de consument misschien de gedachte krijgen dat de auto zeer snel kapot kan gaan 8)7

Hoeveel auto`s kan ik bezitten?
- maximaal 5 slots, zelf unlocken door te racen

Ik kan geen auto`s verkopen!
- klopt, je kan de geselcteerd auto inruilen voor een nieuwe stock auto, je krijgt nooit geld terug als je een auto verkoopt

Kan ik alleen maar stock auto`s kopen?
- Ja, je moet ze zelf upgraden.

Kan ik de Uniques onderling wisselen?
- Nee, je kan niks verwisselen

Kan ik mijn onderdelen onderling wisselen?
- Nee, ik zei al NIKS

Hoe unlock ik meer parts?
- Alles racen en alle winkels bezoeken, en zoek ook naar hidden races :*) en race veel outruns, soms krijg je ineens een bonus _/-\o_

Waarom staan er geen screenshots in de SP?
- Screenshots staan door alle topics heen

Zijn er al cheats??
- Jazeker, maar of ze werken :/ ??
(Sommige cheats werken pas VOORDAT je een nieuwe carreer start; daarna heb je nog kans dat de beginnende CarLot deze auto's dus niet levert).
- Voer de code`s in op het startsscherm waar je op enter moet drukken om de game te starten
wannacapone- Capone sponsor car
gimmechingy- Chingy Navigator sponsor car
wintmyd3- D3 sponsor car
davidchoeart- David Choe sponsor car
gottaedge- Edge vinyl in Career mode
ordermybaby- Gives $1,000 to start Career mode, and Unlocks Nissan Skyline and Mazda RX-8 in Quick Race
tunejapantuning- Japantuning sponsor car
shinestreetbright- ShinestStreet sponsor car
yodogg- Snoop Dogg sponsor car
opendoors- The Doors sponsor car
needperformance2- Unlcoks Performance Upgrades Tier 2
gimmevisual2- Unlcoks Visual Upgrades Tier 2
needmybestbuy- Unlocks Best Buy Sponsor Vinyl *works in career*
gottahavebk- Unlocks Burger King Sponsor Vinyl *works in career*
gotmycingular- Unlocks Cingular Sponsor Vinyl * works in career*
gottaedge- Unlocks Edge Sponsor Vinyl *works in career*
goforoldspice- Unlocks Old Spice Sponsor Vinyl *works in career*
needperformance1- Unlocks Performance Upgrades Tier 1
gimmevisual1- Unlocks Visual Upgrades Tier 1
btw. De cheats zijn nog niet getest!!
Ow: cheat voor de XBOX/PS2: Up, Down, Up, Down, Down, Up, Right, ook weer in het start-scherm => je krijgt de "BestBuy-car", dus gesponsord door die grote winkelketen die je overal ziet staan in de stad.

Zijn er ook al trainers?
- Ja Trainers

Welke auto`s doen er dit keer mee?
• AM General Hummer H2 View
• Audi A3
• Audi TT
• Acura RSX (US only)
• Cadillac Escalade
• Honda Civic Si Coupe View (US only)
• Ford Focus
• '05 Ford Mustang GT
• Hyundai Tiburon GT
• Infiniti G35 Coupe
• Lincoln Navigator
• Lexus IS 300
• Mazda RX7
• Mazda RX8
• Mazda Miata MX5
• Mitsubishi 3000GT
• Mitsubishi Eclipse GSX
• Mitsubishi Lancer
• Nissan 240SX
• Nissan 350Z
• Nissan Sentra SE-R Spec V
• Nissan Skyline R34
• Opel/Vauxhall Corsa View (EU only)
• Peugeot 106 (EU only)
• Peugeot 206
• '04 Pontiac GTO
• Subaru Impreza
• Toyota Supra
• Toyota Celica
• Toyota Trueno AE86 (Corolla)
• Volkswagen Golf
thx 2 maxdevil

Kan ik mijn auto ook draaien in de garage?
- Ja de middelste muisknop indrukken en dan de muis bewegen

Waar kan ik een savegame vinden?
- Hier, Let op maak altijd een kopie van de "oude savegame" voor het geval er iets misgaat :*)
Kopieer de bestanden uit het .rar bestand naar: C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2, er wordt nu een extra profiel aangemaakt met de naam: "ez"

Ik wil die introfilmpjes weg! kan dat?
- Ja, download dit en kopieer de bestanden naar: "C:\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\MOVIES"

Hoe maak ik print Screens?
1. via prt scrn:
• druk prt scrn
• open paint
• en druk CTRL+V
• Sla het op als .jpg

2. via F12:
• druk F12
• open photoshop of ander compatible .tga software
• open het nfsu2xxx.tga bestand uit : C:\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Underground 2 (de hofdmap dus)
• sla het bestand op als .jpg

Help ik zit vast!
- dat kan, denk aan de volgende punten voordat je vragen gaat stellen:
• Staan er nog races op de kaart (gekleurde rondjes met een gat)?
• Staan er nog special stages op je kaart (gele sterren)?
• Druk op F4 en kijk of je alle races van je stage hebt gereden.
• Is je visual rating hoog genoeg? Bumpers, vleugels en alle spullen van car specialties shop, neem ook veel carbon :P
• Heb je alle benodigde DVD/Magazine covers al gehaald
.........voor nu weet ik ff niets meer, ik zal het wel updaten als me iets te binnen schiet :P

Hoe maak ik mijn verisie nederlands?
- Start/Uitvoeren/Regedit:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2]
"Language"="Dutch"
"Locale"="nl"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\1.0]
"Language"=dword:00000008
"LanguageName"="Dutch"

Ik krijg een sms van Rachel dat ze haar auto terug wilt!
- 2 dingen:
• Geef haar groene Nissan 350Z terug of......
• .....Als je dit al hebt gedaan, is het een bug en negeer het dan.

Links

Officiele Site
GameFaqs over NFSU2
Antwoord op al je "technische" vragen
GOT Visual Competition

Op nummer 1 King_Louie:
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/GoT%20Competition%20Cars/Nieuwe%20map/King_Louie%20-%20TT2.jpg

Op nummer 2 Achmed:
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/GoT%20Competition%20Cars/Achmed%201-%20supra.jpg

Op nummer 3 Cutthroat:
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/GoT%20Competition%20Cars/Nieuwe%20map/Cutthroat%20-%20rx8.JPG

De volledige uitslag, gesorteerd op punten, is HIER te lezen!

Alle deelnemers bedankt en MAX3400 bedankt voor de puntentelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Discussion on!!!

en komt er denken jullie ooit nog een NFSU3 ?

zoja wat moet er anders?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 14-01-2005 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46077

ik wil niet lullig doen maar vande startpost klopt geen hol ;)
er staan een paar dingen dubbel in zou ik even na kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-06 09:18
Wat moet er anders? Het online spelen!
Verder vind ik het verschil tussen FWD, RWD en 4WD niet duidelijk genoeg. En overal heenrijden om je auto op te bouwen vind ik strontvervelend. Zo was ik bij een auto de lachgas vergeten, leuk hoor toen aan de andere kant van de map was...

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Phart schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 22:02:
Wat moet er anders? Het online spelen!
Verder vind ik het verschil tussen FWD, RWD en 4WD niet duidelijk genoeg. En overal heenrijden om je auto op te bouwen vind ik strontvervelend. Zo was ik bij een auto de lachgas vergeten, leuk hoor toen aan de andere kant van de map was...
het idee van de shops is leuk, ook goed uitgewerkt verder, maar na een paar dagen spelen ga je er zwaar aan irriteren dat je overal heen moet rijden. op zich zijn de afstanden te berijden(niet in de bergen) maar het is toch vervelend dat je moet rijden, amar het moet er wel in blijven vind ik

Het verschil in aandrijving is idd niet echt te voelen, en kan beter.

Ook vind ik dat je te snel bent uitgekeken op het spel, omdat je continue met hetzelfde bezig bent, ik was na 3 weken echt klaar met dit spel, ik heb het niet meer geinstalleerd staan en ga dit denk ik ook niet meer doen, de lol is er na zo`n kleine maand wel af. misschien leuk voor over 4 jaar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:42

Entity

9000rpm

Anoniem: 111718 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:13:
Discussion on!!!

en komt er denken jullie ooit nog een NFSU3 ?

zoja wat moet er anders?
Volgens mij weet EA dat zelf nog niet eens. Ik heb een contact bij EA (als oprichter zijnde van één van de grootste NFS fansites) en de verhalen die daar vandaan komen suggereren dat men nog niet zeker is of er een Underground 3 gaat komen. Na deel 1 wisten ze het vrijwel gelijk zeker, men was al aan deel 2 begonnen voordat deel 1 uitkwam, simpelweg omdat ze nog zoveel ideeën hadden. De meeste ideeën zijn in deel 2 wel uitgewerkt, maar wie weet.

Het is echter wel zo dat er hoogstwaarschijnlijk eerst een ander soort NFS gaat komen. Vooralsnog is er nog weinig over bekend, al sinds Underground 1 gaan de geruchten de ronde dat er een Hot Pursuit 3 gaat komen (de titel "Most Wanted" is al regelmatig voorbij gefietst). Volgens een Duitse fansite die met EA Duitsland contact heeft gehad, zou er echter een weer een vernieuwend thema komen in de NFS reeks, maar het zal volgens hun nog tot mei gaan duren voordat er meer bekend wordt gemaakt.

Oftewel, niemand weet vooralsnog iets concreets te melden.

Persoonlijk hoop ik een kruising tussen Hot Pursuit 1 / High Stakes (qua mogelijkheden) en Porsche Unleashed (qua gameplay, tracks en career functie). Ideaal zou zijn een Porsche Unleashed met allerlei verschillende supercars, beginnend in de jaren 50 tot nu. Maar goed, dromen zijn bedrog, dus het zal er voorlopig niet inzitten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Laatst online: 08-04 20:49
Ik hoop inderdaad dat er ooit nog eens een NFS komt met de mogelijkheden van NFS Road Challenge. Ik vind het ook jammer dat je voor de underground series geen zelfgemaakte auto's (hoe heet dat :? ) meer kunt downloaden, zoals je dat wel kunt voor de series 3, 4 en 6.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Viper7 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 23:15:
Ik hoop inderdaad dat er ooit nog eens een NFS komt met de mogelijkheden van NFS Road Challenge. Ik vind het ook jammer dat je voor de underground series geen zelfgemaakte auto's (hoe heet dat :? ) meer kunt downloaden, zoals je dat wel kunt voor de series 3, 4 en 6.
Sinds kort is het ook mogelijk om auto's te downloaden voor NFS5 (Porsche), al zijn er nog geen editors publiekelijk gereleased.

De eerste auto is een 2005 Dodge Viper GTS.

Ik verwacht niet dat het voor Underground 1 of 2 ooit mogelijk wordt. Iedere auto bestaat in die game namelijk uit enorm veel onderdelen (alle spoilers, bodykits en andere onderdelen zitten bij iedere auto er apart bij), totaal goed voor 50MB aan files...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-06 08:59
Sinds kort?
Vanaf de release waren er al officiele downloads, en user cars kwamen ook vrij snel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

marcovtwout schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 11:06:
Sinds kort?
Vanaf de release waren er al officiele downloads, en user cars kwamen ook vrij snel beschikbaar.
Dat waren alleen bestaande Porsches met andere skins en andere performance, geen andere merken. Het was namelijk niet mogelijk om andere modellen in het spel te zetten. Sinds kort is het bestandsformaat gekraakt en kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
Sander Prinsen schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 09:47:
[...]

Sinds kort is het ook mogelijk om auto's te downloaden voor NFS5 (Porsche), al zijn er nog geen editors publiekelijk gereleased.

De eerste auto is een 2005 Dodge Viper GTS.

Ik verwacht niet dat het voor Underground 1 of 2 ooit mogelijk wordt. Iedere auto bestaat in die game namelijk uit enorm veel onderdelen (alle spoilers, bodykits en andere onderdelen zitten bij iedere auto er apart bij), totaal goed voor 50MB aan files...
Ik bedoelde ook kant en klare auto's, die je niet kunt aanpassen.

Ik wist wel dat NFS5 gekraakt was (van die plaatjes met de chevrolet camaro), maar niet dat je er al auto's voor kon downloaden (ik moet toch iets vaker jouw site checken dan ;) )

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Huh hebben jullie nog niet eens een gedeelte op je site voor Underground 2 Sander?

[ Voor 5% gewijzigd door marcovtwout op 15-01-2005 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

marcovtwout schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 13:11:
Huh hebben jullie nog niet eens een gedeelte op je site voor Underground 2 Sander?
ND4SPDWorld is niet mijn site, maar NFSCars wel (althans, ik heb hem recent, na 4,5 jaar, overgedragen aan iemand anders, ik ben nog wel admin) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Ah ok.

Zijn er trouwens al extractors enzo voor UG 1 te krijgen?

Ik ga wel ff kijken op je site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Ik ben nog steeds voor een wedstrijd over een bepaald circuit of drag of drift of whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Nou effe wat feauteaux van mijn bolide's. Er is wat ontzettend fout gegaan, dus naast het plaatje van mijn eauteau ziet u mijn desktop achtergrond. En wees er snel bij, de bandbreedte zuigt :P

http://www.geocities.com/datasite001/lexus-1.JPG
http://www.geocities.com/datasite001/lexus-2.JPG
http://www.geocities.com/datasite001/rx8-2.JPG
http://www.geocities.com/datasite001/rx8-3.JPG

De lexus is mijn luxe cruiser :) die ik bewust heel kaal heb gehouden. Althans, de bedoeling was kaler, maar das natuurlijk niet tof (zoals de Belgen dat zeggen).
De RX-8 is mijn volbloed racebak. Dus alles zit erop en eraan, voor zover het unlocked is. Ik vind em bijzonder meaui. De body vinyl is misschien ietsjes standaard, maar ik vind dat het blauw/oranje kleurenschema dat meer dan goed maakt. O, nu ik dit schrijf realiseer ik me dat niet alles er op en aan zit, geen roofscoops en carbon. Beide ontbreken om dezelfde reden, ik vind ze lelijk.
Oja, en de merknaam stickers; Falken is niet eens beschikbaar in het spel, maar ik vond de letters zo mooi O+ .

Overigens vind ik de RX8 echt geweldig rijden. Vele malen beter als de Lexus in ieder geval. En mijn complimenten aan EA. De RX-8 rijdt namelijk zoals TopGear zegt dat hij rijd :).

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:16
Phart schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:58:
Nou effe wat feauteaux van mijn bolide's. Er is wat ontzettend fout gegaan, dus naast het plaatje van mijn eauteau ziet u mijn desktop achtergrond. En wees er snel bij, de bandbreedte zuigt :P

De lexus is mijn luxe cruiser :) die ik bewust heel kaal heb gehouden. Althans, de bedoeling was kaler, maar das natuurlijk niet tof (zoals de Belgen dat zeggen).
De RX-8 is mijn volbloed racebak. Dus alles zit erop en eraan, voor zover het unlocked is. Ik vind em bijzonder meaui. De body vinyl is misschien ietsjes standaard, maar ik vind dat het blauw/oranje kleurenschema dat meer dan goed maakt. O, nu ik dit schrijf realiseer ik me dat niet alles er op en aan zit, geen roofscoops en carbon. Beide ontbreken om dezelfde reden, ik vind ze lelijk.
Oja, en de merknaam stickers; Falken is niet eens beschikbaar in het spel, maar ik vond de letters zo mooi O+ .

Overigens vind ik de RX8 echt geweldig rijden. Vele malen beter als de Lexus in ieder geval. En mijn complimenten aan EA. De RX-8 rijdt namelijk zoals TopGear zegt dat hij rijd :).
Sorry dat k 't zeg, maar die RX-8 is echt lelijk :| :r .
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/debergenhd/supra4
Deze is ook neit echt helemaal geweldig hoor ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Kerel.... je hebt geen smaak ;). Ik ben diep gekwetst, verdomme.

Ik vinnem strak, hij doet me denken aan een bestaande motor of auto, kweenie meer welke.

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 08:16
Phart schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:54:
Kerel.... je hebt geen smaak ;). Ik ben diep gekwetst, verdomme.

Ik vinnem strak, hij doet me denken aan een bestaande motor of auto, kweenie meer welke.
Sorry, kvon jouw auto iets te fel, mijne is trouwens een supra geen RX-8, tenminste, als je mijn auto strak noemt :P . })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Te fel? En dat schilderij op jouw auto dan?
Ik vind, met de beste bedoelingen, jouw auto een beetje aan de standaard kant. Zo kom je ze ook tegen in het spel.

offtopic:
Ik hooop dat je weet dat het woordje 'jet' in je ondertitel verkeerd is gespeld

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Phart schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:58:

Hey lauwe achtergrond man, hoe kom je daar aan?
wanna share it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
Natuurlijk deel ik die :)

http://users.skynet.be/roland/

Hier staat ie ergens tussen, en er staan nog wel meer mooi. Enjoy :)

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:49

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Bak01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Bak02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Bak03.jpg

Mijn Mitsubishi 3000GT tot nu toe :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112065

En ff een vraagje tussendoor.

Ik heb t spel al eens uitgespeeld maar toen had ik te weinig outruns dus niet alles unlockt. Dus ik overnieuw beginnen en ben weer rond 50%. Alleen als ik nu door de stad rijd dan zijn er helemaal geen outruns. Moet ik dan eerst nog een level hoger komen om nieuwe outruns te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Nieuws over de volgende NFS, deeltje 9:
SPOnG can today exclusively blow the lid on Electronic Arts’ next Need for Speed game, detailing the company’s thinking on the leading franchise update for the first time.

The series will ditch the Underground moniker, with the new game carrying the title Need for Speed: Most Wanted. The information, leaked to us last week, states that the multi-platform offering will ship across the world in late 2005.

Most Wanted will be available for Xbox 2, Xbox, PlayStation 2, GameCube, PC, PSP and “Game Boy Advance or Nintendo DS.” A pleasant added value news snippet details a “…simultaneous ship, with the Xbox2 platform", which indicates a late 2005 release for Xbox2 too. Though whether the machine will go under the ‘Xbox2’ name is unclear. But the launch period, as dated by the world’s leading third-party publisher, can now be pencilled in.

The picture we get is of a game that is not really too different from the Underground duo, with one key difference: Most Wanted takes the series back to its roots, with police chases making up the body of the gameplay. We expect the game to feature a much greater emphasis on movie style police getaway missions, in levels specifically designed to emphasise this aspect of the game, with gameplay focussing on eluding police pursuit vehicles.

There is also a rap-sheet system, in which a player’s notoriety is upped by performing more dangerous manoeuvres in the view of following police.

Eight game modes are promised:

* Multiple point races
* Toll booth races
* Speed trap photos
* Outrun
* Outrun best route
* Circuit
* Sprint
* Knockout – Cost to state, pursuit milestones and headlines
Milestones

Four ‘distinct regions’ will be offered, along with real time weather and an evolving environment. There will be no racing during the night-time, with all the action taking place between sun up and sunset.

Online play will be included with what is described as a ‘similar feature set to NFSU2’ though this time, world-wide play will be included with no conflict between the North American and European versions.

Around 100 motors will be on offer. ‘Asian import (tuners), exotics, American muscle and Euro imports,” as detailed by EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Euro imports... :D

Maar dat ziet er goed uit! Hot Pursuit maar dan beter.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gelukkig :Y)

* nero355 ziet zichzelf al in een Enzo rondcruisen ........ ** hoopt ** :*)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Klinkt goed, nu maar hopen dat er een beetje diepgang in de game komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

marcovtwout schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:25:
Klinkt goed, nu maar hopen dat er een beetje diepgang in de game komt.
Misschien een soort leentjebuur bij Driver en GTA? Dat zou wel bijdragen aan de sfeer en verhaallijn denk ik.
Aan de andere kant krijg je natuurlijk weer de discussie of het origineel is of niet. Niet dat mij dat wat uitmaakt, niks is origineel meer tegenwoordig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:10

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik weet niet of het al eerder gemeld is maar misschien is het wel handig om te vermelden dat de eu versie en amerikaanse versie samen te voegen zijn. Misschien wel iets voor de startpost. De manier waarop is voor de knutselaars en zoekers geen probleem denk ik zo. Enigste is wel je moet er wel voor zorgen dat je dan al een civic of rsx in je garage hebt staan en deze niet meer wisselen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

Ik vind de Audi A3 erg lekker rijden, zijn er nog meer auto's die snel zijn en toch goed bestuurbaar zijn?

Zal zo even een screenshot posten van mijn A3

http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/a3.bmp

en mijn Volkswagen Golf

http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/golf.jpg

is het wat?

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 107558 op 25-01-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Ja hoor, De RX-8, of Nissan 240 SX. Zijn beide snel en goed te besturen.

En NFS Most Wanted? Ik wacht wel op de eerste press release van de game. En dan ga ik wel een voorzichtig een menig vormen.

Ik bedoel Underground deel 2 zou ook HET spel voor de streetracing games worden, maar ik vind het niet zo. Ik vind het spel eigenlijk te slecht om als opvolger van deel 1 gepresenteerd te worden. Het spel was gewoon te makkelijk.

URL= leuk idee, maar lijkt daarin weer te veel op Underground 1. Steeds dezelfde circuits, en de enige afwisseling is 3 of 4 rondjes racen, of de track is gespiegeld.

Pluspunt is voor mij de showroom, en de mogelijkheid om meerdere auto's te hebben. Zo kan je voor bijna elke race type 1 wagen helemaal goed afstellen.

Ik bedoel de laatste race winnen met een minuut voorsprong? Beetje jammer. Ik kijk nu uit naar Juiced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Woei! Mijn 106 staat op http://www.needforspeed.com Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/icoon/cheer_icoon.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

Anoniem: 107558 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:05:
Ik vind de Audi A3 erg lekker rijden, zijn er nog meer auto's die snel zijn en toch goed bestuurbaar zijn?

Zal zo even een screenshot posten van mijn A3

http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/a3.bmp

en mijn Volkswagen Golf

http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/golf.jpg

is het wat?
is dat vw logo nu "onder" de motorkap gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

ja op de grill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
  • Laatst online: 21-04 10:59
Hey jongens,

Ik wil graag GOT Visual Competition meedoen. Maar hoe moet ik dat doen?

Ik heb alvast 3 screenshot van mijn wagens gemaakt :)

alvast bedankt.

[ Voor 72% gewijzigd door wenneyhanney op 29-01-2005 15:48 ]

Hope for the best, prepare for the worst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Er is er een geweest en die is afgelopen, misschien komt er een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 26-06 19:54
heb even wat shots van mij slicke supra gemaakt. niet veel 'rice' shit ;)

pics

ingepakt tot 1 rar bestand

goed te gebruiken als wallpaper :P

[ Voor 17% gewijzigd door PhuSioN op 31-01-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
patryk schreef op maandag 31 januari 2005 @ 00:17:
heb even wat shots van mij slicke supra gemaakt. niet veel 'rice' shit ;)

pics

ingepakt tot 1 rar bestand

goed te gebruiken als wallpaper :P
Prachtig! Zo hoort een Supra te zijn. Zeer mooie pics ook. Hij lijkt een beetje op die van mij :)

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
Viper7 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 21:19:
[...]

Prachtig! Zo hoort een Supra te zijn. Zeer mooie pics ook. Hij lijkt een beetje op die van mij :)
Ziet er inderdaad slick uit! De Ace bodykit pas goed bij deze wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-06 11:26
Ik heb NFSU2 voor de PC sinds gisteren nu ook eindelijk. Met toetsenbord lekker te spelen, alleen met mijn MOMO stuurtje is het net of er een enorme vertraging inzit.

Ik kan nergens een instelling vinden om de gevoeligheid van mijn stuur wat te verhogen. Zie ik iets over het hoofd, of moet ik maar aan het tobo wennen gaan :(

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Gevoeligheid kan je volgens mij aanpassen met de Wingman Profiler die je bij het stuurtje kreeg.
Voor mij stond ie al aardig maar de FF in het spel moest bij mij wel laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
project 240sx in beeld gebracht:

pics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-06 17:23

Hu9o

Schokkend

Ik heb het spel nu een paar weekjes geleden uitgespeeld. Maar nu mis ik wel een leuke arcade racer voor tussendoor. Heeft iemand nog ander race spel welke aan te bevelen is, een beetje in dezelfde trend als NFSU2?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Hu9o schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:06:
Ik heb het spel nu een paar weekjes geleden uitgespeeld. Maar nu mis ik wel een leuke arcade racer voor tussendoor. Heeft iemand nog ander race spel welke aan te bevelen is, een beetje in dezelfde trend als NFSU2?
Misschien is street racers syndicate wat voor je, ongeveer hetzelfde, iets meer tuningsmogelijkheden, alleen grafisch een stuk minder, maar wel weer politie.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 09:10

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

En met stuur is street racing syndacate gewoon ruk..... ik ga wel opnieuw beginnen met een rondje nfsu2

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55957

Wat is het toch een heerlijk spel zeg :) na het maanden te hebben gespeeld en het in de kast te hebben gelegd ben ik toch maar weer overnieuw begonnen :D nu met de nissan 350 z, rijdt erg lekker moet ik zeggen! Er is trouwens een onwijs goede uitgebreide trainer uit, met warp functies, het openen van alle uniques etc etc genaamd: nfsu2meg_pack.zip

hier nog wat screentjes :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/0M39QW4JW456/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/J1A6OOF5IEN5/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/LHC71CI7YVCP/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/T01Y20INEO5U/picserver.jpeg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 55957 op 12-02-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 21:12
Zijn er wat goede tips om hoge punten met driften te halen? Ik heb nu namelijke een sponsordeal gesloten om 3 drifts te winnen.
1 daarvan is op een gewoon circuit, wat nog redelijk makkelijk te halen is, maar de volgende is een parcours van een berg af met verkeer en al.
Ik moet hierbij > 70.000 halen, en ik kom nog niet eens aan de 40K.

Ik rij met de Hyundai Tiburon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Vimana schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 00:42:
Zijn er wat goede tips om hoge punten met driften te halen? Ik heb nu namelijke een sponsordeal gesloten om 3 drifts te winnen.
1 daarvan is op een gewoon circuit, wat nog redelijk makkelijk te halen is, maar de volgende is een parcours van een berg af met verkeer en al.
Ik moet hierbij > 70.000 halen, en ik kom nog niet eens aan de 40K.

Ik rij met de Hyundai Tiburon.
Probeer vooral de uitloopstroken mee te pakken. Op sommige downhill drifts zitten grote uitloopvlakken in de bochten, als je daar overheen drift, kun je drifts scoren van tienduizenden punten (ik haalde regelmatig drifts van 70.000+).

Wat erg helpt is het afstellen van je wagen op drift via finetuning. De downforce en grip aan de achterkant lager zetten, auto optimaliseren voor acceleratie etc. Gewoon mee expirimenteren. Je slaat het op als driftprofiel, dus het heeft alleen effect als je gaat driften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0sTRa
  • Laatst online: 21-06 17:48
Hoi iedereen,

'k heb sinds vandaag nog eens op men nieuwe pc NFS:U2 instald maar doordat ik nu een 17" TFT heb kan ik het best op een resolutie van 1280*1024 draaien maar ik krijg het in nfs maar tot 1024*768.
Is er geen mogelijkheid om het toch op 1280*1024 te draaien want ik dacht dat het in het eerste deel wel mogelijk was ?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
Sander Prinsen schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 10:35:
[...]

Probeer vooral de uitloopstroken mee te pakken. Op sommige downhill drifts zitten grote uitloopvlakken in de bochten, als je daar overheen drift, kun je drifts scoren van tienduizenden punten (ik haalde regelmatig drifts van 70.000+).

Wat erg helpt is het afstellen van je wagen op drift via finetuning. De downforce en grip aan de achterkant lager zetten, auto optimaliseren voor acceleratie etc. Gewoon mee expirimenteren. Je slaat het op als driftprofiel, dus het heeft alleen effect als je gaat driften.
Bedankt, ik heb eigenlijk nog nooit serieus naar het finetuning onderdeel gekeken. Ik zal eens kijken of het hiermee lukt :)
n0sTRa schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 10:43:
Hoi iedereen,

'k heb sinds vandaag nog eens op men nieuwe pc NFS:U2 instald maar doordat ik nu een 17" TFT heb kan ik het best op een resolutie van 1280*1024 draaien maar ik krijg het in nfs maar tot 1024*768.
Is er geen mogelijkheid om het toch op 1280*1024 te draaien want ik dacht dat het in het eerste deel wel mogelijk was ?

greetz
Ik kan hier op mijn 17" Philips TFT gewoon op 1280 x 1024?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Sander Prinsen schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 10:35:Wat erg helpt is het afstellen van je wagen op drift via finetuning. De downforce en grip aan de achterkant lager zetten, auto optimaliseren voor acceleratie etc. Gewoon mee expirimenteren. Je slaat het op als driftprofiel, dus het heeft alleen effect als je gaat driften.
Is er sowieso een soort tuning guide beschikbaar? Wat echt optimaal is voor bepaalde races?

Ik verander wel het een en ander maar merk geen verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vimana schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:28:
[...]

Bedankt, ik heb eigenlijk nog nooit serieus naar het finetuning onderdeel gekeken. Ik zal eens kijken of het hiermee lukt :)

[...]

je hebt het over een nieuwe pc
dan ligt het aan je videokaart die de resolutie niet kan handelen, of aan de drivers van je monitor.

wat gebeurt er als je je oude monitor eraan koppelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66618

Het is echter wel zo dat er hoogstwaarschijnlijk eerst een ander soort NFS gaat komen. Vooralsnog is er nog weinig over bekend,
Toen ik NFS U registreerde en de survey invulde, leek het er heel erg sterk op dat er een Need for Speed RC zou uitkomen. RC zoals in Remote Controlled. Er werd onder andere gevraagd naar de bekendheid van tamiya e.d.
(Zelf heb ik een FG 1:5, dus ik zou die NFS wel kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0sTRa
Anoniem: 111718 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 14:10:
[...]

je hebt het over een nieuwe pc
dan ligt het aan je videokaart die de resolutie niet kan handelen, of aan de drivers van je monitor.

wat gebeurt er als je je oude monitor eraan koppelt?
is een nieuwe pc met een 6600GT en men tft is een iiyama 435s. Men drivers voor vga zijn de laatste vanop de leadtek site en de laatste monitor drivers zijn ook instald. NFSU1 draait wel op 1280*1024.

'k Heb geen oude monitor meer staan dus kan niet echt testen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:31
n0sTRa schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 10:43:
Hoi iedereen,

greetz
Hier hetzelfde probleem. Ook met 17 inch TFT van iiyama en 6800GT. Heb geen oplossing gevonden, jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0sTRa
NokiaFan schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 20:20:
[...]

Hier hetzelfde probleem. Ook met 17 inch TFT van iiyama en 6800GT. Heb geen oplossing gevonden, jij?
dus zal het probleem hoogst waarschijnlijk bij iiyama liggen? mss best eens contact opnemen met hun klantendienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:31
Ik heb een oplossing gevonden, zodat ik het spel in ieder geval in 1280x1024 kan spelen:
Anoniem: 83846 in "Geforce 4 Ti4600 niet hoger als 1024x768..."

Note: Over de FPS in de EA Games geen goed woord over.

[ Voor 109% gewijzigd door NokiaFan op 01-03-2005 14:16 ]

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 20:21

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ik had een vraag: gedurende de storyline heb ik een aantal uniques unlocked maar niet alles. Kan ik nu door verschillende stages achteraf uit te spelen alsnog extra uniques unlocken, of moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen?

Verder even een animocheck voor een rondetijden competitie (zoals we met NFSU1 hebben gehad).

Uitgaande van de tracks zoals netgamez ze opstelt. Die worden op lanparty's gebruikt namelijk.

tracks:
• Bayview Speedway 5
• City Hall
• Freeway East
• Marine & 25th
• Observatory
• Resort Loop
• Smokestack
• University Hill

Als er animo is kan er mss een apart topic voor worden geopend :). Ik doe alvast mee ;)

Anoniem: 128025

handige_harrie schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 00:59:
Ik had een vraag: gedurende de storyline heb ik een aantal uniques unlocked maar niet alles. Kan ik nu door verschillende stages achteraf uit te spelen alsnog extra uniques unlocken, of moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen?
De uniques unlock je per stage, als je verdergaat van bijv stage 2 naar stage 3 zonder dat je de uniques hebt unlocked van stage 2 kun je deze niet later nog eens unlocken, want nu ben je bij de outruns bezig voor de uniques van stage 3. (volgt u het nog? ;) )
Dus niet unlocken tijdens de stage betekent pech en als je ze allemaal wil zul je dus opnieuw moeten beginnen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 20:21

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ok, andere vraag: krijg je meer of beter uniques als je op hard ipv medium speelt?

Animocheck lijkt me wel duidelijk :p helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
handige_harrie schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:55:
Ok, andere vraag: krijg je meer of beter uniques als je op hard ipv medium speelt?

volgens mij maakt dit niet uit, maar kan dit niet met zekerheid vertellen, ik heb er in ieder geval nog niet iemand over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100836

Vanaf vandaag voor het eerst NFSU 2 gedaan en ik ben zeer onder de indruk _/-\o_

Hier wat zieke shit/plaatjes van mijn Mazda Miata MX5 uit mijn eerste dagje NFSU2. :7

Klik op de thumbnails om een volledige versie van de screenshots te zien.

Afbeeldingslocatie: http://img200.exs.cx/img200/6885/nfsu4tw.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img200.exs.cx/img200/6204/nfsu16tu.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img44.exs.cx/img44/7884/nfsu21go.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img44.exs.cx/img44/5446/nfsu31gu.th.jpg

Zoals ik al zei: dit zijn screenshots zo uit NFSU2, waar niets aan gephotoshoped is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
leuk... maarja dat spel ligt bij mij ook al meters onder het stof.... jammer erg snel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100836

Mijn beleid op het gebied van computergames is:

Koop pas heel laat een spel, zodat de prijzen al gezakt zijn en de wat slechtere games er al uitgevilterd zijn doordat daar weinig van verkocht worden:
  • Zo houdt ik hopelijk wat geld over in mijn portemonee. 8)
  • Er blijft altijd wel een bloeiende gemeenschap van enthousiastelingen over op het web om mee te gamen.
  • En zo kan ik nog jaren genieten van mijn 'high-end' pc'tje van vorig jaar :P
Niet iedereen heeft namelijk geld om direct wanneer er iets nieuws uitkomt het nieuwste van het nieuwste hardware en software te kopen :'(

Ok, update: hier nog ff wat plaatjes van de mijn mooiste auto uit NFSU2, een beetje standaard, maar wel retemooi _/-\o_ : Nissan Skyline rules! :7

Afbeeldingslocatie: http://img12.exs.cx/img12/2820/afbeelding13of.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img12.exs.cx/img12/6254/afbeelding21gl.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img12.exs.cx/img12/9003/afbeelding41jl.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img12.exs.cx/img12/127/afbeelding58zh.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img12.exs.cx/img12/6130/afbeelding69lm.th.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 100836 op 02-03-2005 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Ehm, ff een noob vraag, maar de search schijnt niet te werken op het moment: maar waarom kan ik mijn skyline niet meer dan een level 2 upgrade geven? Nu kan ik mijn shift ratio niet afstellen, en meer van dat soort ongein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Anoniem: 104562 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 01:01:
Ehm, ff een noob vraag, maar de search schijnt niet te werken op het moment: maar waarom kan ik mijn skyline niet meer dan een level 2 upgrade geven? Nu kan ik mijn shift ratio niet afstellen, en meer van dat soort ongein...
Er vanuit gaande dat de level 3 voor jou al wel beschikbaar is: Zoek een andere performance shop. Ik had het probleem ook, toen ik naar een andere performance shop reed, kon het ineens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

handige_harrie schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 17:55:

Beetje laat maar toch, uniques verschillen niet per niveau, of je nu op easy of op hard speelt alle uniques blijven hetzelfde...helaas! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Sander Prinsen schreef op zondag 06 maart 2005 @ 10:57:
[...]

Er vanuit gaande dat de level 3 voor jou al wel beschikbaar is: Zoek een andere performance shop. Ik had het probleem ook, toen ik naar een andere performance shop reed, kon het ineens wel.
Thanks, dit werkte! Beetje raar maargoed...khad al wat level 3 upgrades dus vraag me af hoe ik het niet gemerkt kon hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
Vimana schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:28:
[...]

[...]

Nou, ik haal nog steeds geen fatsoenlijke drifts, ik wordt er helemaal gek van. ;(
Zou iemand mij in detail kunnen uitleggen hoe je een fatsoenlijke drift maakt? Welke snelheid de bocht in, met welke gear, en met welke gear er weer uit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102317

Anoniem: 104562 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:59:
[...]

Thanks, dit werkte! Beetje raar maargoed...khad al wat level 3 upgrades dus vraag me af hoe ik het niet gemerkt kon hebben 8)7
Dat komt omdat je een paar megalow stores hebt, daar krijg je 20% korting ipv 10%, maar je hebt er niet alle upgrades. Bij de meeste onderdelen maar max. level 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102317

Vimana schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:51:
[...]

Nou, ik haal nog steeds geen fatsoenlijke drifts, ik wordt er helemaal gek van. ;(
Zou iemand mij in detail kunnen uitleggen hoe je een fatsoenlijke drift maakt? Welke snelheid de bocht in, met welke gear, en met welke gear er weer uit etc.
Ow, je hebt dus manual? Daar zal het wel aan liggen, ik heb van een aantal mensen gehoord dat het niet te doen is om drifts te maken met manual gearbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:36
Anoniem: 102317 schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:51:
[...]

Ow, je hebt dus manual? Daar zal het wel aan liggen, ik heb van een aantal mensen gehoord dat het niet te doen is om drifts te maken met manual gearbox.
Idd, deed zowel in NFSU1 als NFSU2 alles manual behalve Driften. Was echt niet te doen (wellicht wel met wat oefening). Ik denk dat wanneer je het wel manual kan je wel wat hogere scores kunt halen.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inquestos schreef op maandag 14 maart 2005 @ 00:02:
[...]

Idd, deed zowel in NFSU1 als NFSU2 alles manual behalve Driften. Was echt niet te doen (wellicht wel met wat oefening). Ik denk dat wanneer je het wel manual kan je wel wat hogere scores kunt halen.
Zou voor het driften zeker de Automatic kiezen, heb het ook wel eens geprobeerd op manual maar dan kwam ik niet op goeie scores uit en op auto wel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

Ik heb een vraagje:

Ik heb need for speed Underground 2 een tijdje gespeeld op mijn oude pc. Nu heb ik een nieuwe PC en ik wil dus daar verdergaan met mijn career.

Ik heb het bestand van mijn career op de oude pc al gevonden, maar hoe/waar plaats ik deze op de nieuwe pc?

Het schijnt dat je de savegame in de map ..../Local Settings/Application data moet plakken, maar ik heb de map Local settings helemaal niet. En als ik zelf een map aanmaak die Local Settings heet dan weigert windows XP dat. Volgens windows bestond deze map al.. :?

Toen ben ik dus gaan zoeken via windows zoekfunctie naar: 'Local Settings'. Dit leverde geen resultaat op.

Vraag is dus: Hoe krijg ik de savegame van de oude pc op de nieuwe pc?

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-06 16:31

hilgo

Clear your mind of can't.

Frank_Knopers schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:42:
Ik heb een vraagje:

Ik heb need for speed Underground 2 een tijdje gespeeld op mijn oude pc. Nu heb ik een nieuwe PC en ik wil dus daar verdergaan met mijn career.

Ik heb het bestand van mijn career op de oude pc al gevonden, maar hoe/waar plaats ik deze op de nieuwe pc?

Het schijnt dat je de savegame in de map ..../Local Settings/Application data moet plakken, maar ik heb de map Local settings helemaal niet. En als ik zelf een map aanmaak die Local Settings heet dan weigert windows XP dat. Volgens windows bestond deze map al.. :?

Toen ben ik dus gaan zoeken via windows zoekfunctie naar: 'Local Settings'. Dit leverde geen resultaat op.

Vraag is dus: Hoe krijg ik de savegame van de oude pc op de nieuwe pc?
De map local settings staat in c:\documents and settings\[gebruikersnaam]\
Standaard is deze map echter verborgen. In de verkenner bovenin de knop Tools en dan voor folder options kiezen. Daar naar het tab blad view gaan. Als je daar eenmaal bent zou het voor zich moeten spreken.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

De map local settings staat in c:\documents and settings\[gebruikersnaam]\
Standaard is deze map echter verborgen. In de verkenner bovenin de knop Tools en dan voor folder options kiezen. Daar naar het tab blad view gaan. Als je daar eenmaal bent zou het voor zich moeten spreken.
Heel erg bedankt! Ik heb je instructies gevolgd en nu doet mijn savegame het hier ook! Kan ik weer lekker verder rijden in mijn audi TT! _/-\o_ :Y)

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55957

even een off topic post :9 Iemand enig idee hoe deze dame bij nfsu2 heet?? ik heb al bij de credits zitten kijken voor haar naam, maar bij de magazine models staat ze volgens mij niet :P

Afbeeldingslocatie: http://images.faceparty.com/public/1123/images/jorrit_11938409.jpg

four on the floor :9~ :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 55957 op 28-03-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 15:01

zwik

randomized

Vimana schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:51:
[...]

Manual shiften en driften is echt een eitje in NFSU1 en NFSU2 hoor :+ . Ik speel dan wel op een Gamecube met een controller. Ik speel namelijk geen games op een PC :+ . Driften is voor mij niet veel anders dan gas geven, doorschakelen naar z'n 2 en in z'n 2 blijven rijden en goed doorzwiepen zodat je mooi bij de bochten uitkomt.

In NFSU2 rijd je bij drifts met z'n 4 wat best wel irritant is vind ik persoonlijk. Ik wacht dan altijd even zodat ze een stukje voor liggen. Daarna heb je de weg voor jezelf ;) . Driften is NFSU2 is met sommiege auto's echt mega klote dus ook gebruik maken van het tuning gedeelte bij de performance shops of je garage.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116547

Na welke auto's krijg je eigenlijk de skyline? :9 of zit daar geen vaste volgorde in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116547

Al gevonden:
Na mijn huidige auto, de RX8, komen er nog de RX7, 3000GT, G35, EVO, WRX, GTO, Mustang GT en nog de 350z, en dan pas komt de skyline :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116547 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:21:
Al gevonden:
Na mijn huidige auto, de RX8, komen er nog de RX7, 3000GT, G35, EVO, WRX, GTO, Mustang GT en nog de 350z, en dan pas komt de skyline :P
Skyline is volgens mij de allerlaatste auto die je unlocked helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 23:13
Misschien is het al een keertje gevraagt (twijfel er eigenlijk niet aan), maar ik kon het niet vinden.

Als je de EU version hebt van de game, kun je dan alsnog de US car erbij krijgen zoals de Civic? Is daar een patch voor?

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Name: USA <-> EU Mod (Honda, Peugeot 106, Opel Corsa)
Size: 52 MB
Author: Pawel
Description: This mod allows you to insert the Peugeot 106 and Opel Corsa in the american version of the game and insert Honda Civic in european version.
Hier te downloaden: USA <-> EU Mod :)

Note: Dit is dus een ander profiel (1 106, 1 Corsa). Je zult dus een nieuw career moeten starten om met de 106 of Corsa te kunnen rijden. Je auto omruilen werkt dus niet.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Woepie ik heb gister een ACT LABS shifter kunnen kopen.
Dus ff kijken of ie werkte in NFS.
Als er standaard een new device is staan de primary controls voor gas/rem/sturen op X en Y assen.
Bij de Shifter worden die niet gebruikt dus denkt ie dat ik rem en naar rechts stuur de hele tijd.
Weet iemand of je de primary controls handmatig kunt aanpassen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik speel NFSU2 nog maar heel af en toe, en dan wel in deze Audi A3:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~cwelling/audi_a3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Die is wel heel erg strak _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 23:13
Thanks alot Scipionyx ;)

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:50
Scipionyx schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 12:07:
[...]

Hier te downloaden: USA <-> EU Mod :)

Note: Dit is dus een ander profiel (1 106, 1 Corsa). Je zult dus een nieuw career moeten starten om met de 106 of Corsa te kunnen rijden. Je auto omruilen werkt dus niet.
Bedankt! toch leuk om hem nog een keer uit te spelen met compleet andere wagens (zo bekijk je het nog een keer van een andere kant). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:52
Ik heb een probleempje met NfSU2.. en ik snap er nix van :)

Als ik aan het spelen ben loopt het spel prima zonder haperen enzovoort, geen enkel probleem.
Alleen wanneer ik indoor aan het driften ben (dus niet op die bergweggetjes) loopt ie een stuk langzamer en hakkelig. Hierdoor ben ik vaak te laat met reageren op wat de auto doet, rijdt nogal irritant. De display-opties stukken lager zetten helpt helaas niets.

Iemand een idee wat daaraan te doen is?

Overigens was ik ook benieuwd of er misschien ergens een soort van driftgids te vinden is ofzo, sommige dingen willen nog niet helemaal lukken namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Hmm je kan proberen particle systems uit te zetten, misschien komt het door de rook van de banden.
En driften is met toetsenbord niet zo moeilijk, gewoon vaart maken, tikje handrem en sturen, anders moet je ff online gaan zie je hoe het gedaan wordt ;) (bah, toetsenbord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:52
tnx, dat was het probleem!

Maar weet niemand ergens een faq ofzo over driften? beste auto, instellingen, onderstuur, overstuur enz?

Ik rij nu met een TT, maar dat is volgens mij niet de ideale wagen ;) Hoop overstuur af en toe..
Ik heb het spel ook nog niet uitgespeeld hoor, dus nog niet de beste wagen en alle performance-upgrades..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Tja, van een faq heb ik nog niets gehoord / gelezen.

Qua drift auto's kies ik altijd voor een van de volgende omdat je bij deze auto's heel makkelijk over of onderstuur op kan vangen.

Subaru WRX
Mazda MX-5
Mazda RX-8

Er zijn ook veel mensen die voor de RX-7 kiezen omdat je daarvan de achterkant makkelijk kan laten glijden door wat extra gas te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

De opvolger van Underground2 is overigens inmiddels ook aangekondigt. Hij gaat "Need For Speed: Most Wanted" heten en zoals de titel al suggereert, zijn de cops weer terug! Verder lijkt het een mix te worden tussen Underground en voorgaande delen. Zo is het een open omgeving, zitten er allerlei soorten auto's in (tunercars, exotics, sportscars, muscle cars) en werk je met reputatie.

Ik ben iig erg benieuwd wat het gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Ja ik hoorde ervan, klinkt iig erg goed.
Als ze het een beetje uitwerken zoals bij NFS 5 ooit, vind ik het oke :)

En als je niet kan driften neem dan een 4WD zoals de TT of de Evo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-06 22:57
Misschien is de vraag al langsgekomen, maar wat is jullie topsnelheid ooit? Zonder cheats dan heh uiteraard als die er al zijn. Ik kwam ineens na heel veel 370 km/h tot een uitschieter van 388,9 km/h met RX8 en uiteraard NOS. Is er al iemand de 400 kmh gepaseerd? Ik ben beetje speed fan en hou van extremen >:)

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
Hmmz heb ik serieus nog nooit naar gekeken.. Ik geloof wel eens >390 maar ik ga het zo ff checken voor je :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:49

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

wat halen jullie bij street X test track ( als je gaat tunen met dyno )

ik haal 14.67 sec

zou graag is willen weten wat jullie halen

en op circuit 1.06 (dyno test track)
wat halen jullie ?

[ Voor 18% gewijzigd door BruceLee op 12-04-2005 00:11 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Hier dan ook mijn creaties

Afbeeldingslocatie: http://www.blackviper.nl/images/nfsu2000k.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.blackviper.nl/images/nfsu2002k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blackviper.nl/images/nfsu2003k.jpg

*klik*

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
Big pimpin' >:).. Jammer van de wide body kits, vernuecken vaak toch de auto imo.

"Keep it simple":
Afbeeldingslocatie: http://www.flashin.nl/keepitsimple.jpg

edit: en eigenlijk moet de spoiler "stock" zijn, maar bij die heb je geen downforce instellingen :'(
edit2: @hierboven, waar haal je eigenlijk 476k credits vandaan >:)

[ Voor 51% gewijzigd door flashin op 14-04-2005 23:45 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste