• Gewoon ikke
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 24-10-2005

Gewoon ikke

WoW Guild: Awakenings

Is een money cheat.

kan je onder ander vinden op www punt nfsunlimited punt net

Linkerkant zie een aantal categorieën staan waaronder een utils sectie voor Underground 2. En daar even verder zoeken.

Kan je elk gewenst bedrag in toesten wat je wil hebben.

Rauros lvl 56 UD Warrior @ Zenedar & Kloppert lvl 7 Paladin @ Shadow Moon

• Str1ngS
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 20:00
Nah
Dit is een savegame van mijn maat gekregen zodat we een beetje tegelijk aan elkaar staan als we racen.
En op mijn eigen save had ik nog geen widebodykits :P

TnI 4 Life

• dadarkman
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 08-03-2017
BruceLee schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:28:
wat halen jullie bij street X test track ( als je gaat tunen met dyno )

ik haal 14.67 sec

zou graag is willen weten wat jullie halen

en op circuit 1.06 (dyno test track)
wat halen jullie ?
Ik dacht dat ik snel was mijn 1.17 (heb het spel nu 3 dagen) op die baan, maar 1.06?
Ik rij op de dino-drag 10.66, dat is wel weer beter als jou...wazig
en hoe the heck haal je ooit 390 km/h? ik haal net de 360? mijn auto kan ook niet harder volgens de dino?

[Voor 7% gewijzigd door dadarkman op 19-04-2005 21:34]

Bunny Power!! ::: The more I think the more I wish I could push stop then hit rewind ::: GoT's knuffelgabber O+

• Gewoon ikke

Gewoon ikke

Nee, je haalt een paar dingen door elkaar.

Hij heeft het over het Street X test track. Dat is niet het drag race test track.

En daarnaast zal hij zeer waarschijnlijk met een custum car setup werken, en als je daar je weg een beetje in weet dan kan je veel betere tijden en prestaties neerzetten.

Dan kan je grof gezegd een Corrola net zo hard laten lopen als een lvl3 getunde Skyline.

• Cyclonus
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-09-2017
Gewoon ikke schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:35:
Nee, je haalt een paar dingen door elkaar.

Hij heeft het over het Street X test track. Dat is niet het drag race test track.

En daarnaast zal hij zeer waarschijnlijk met een custum car setup werken, en als je daar je weg een beetje in weet dan kan je veel betere tijden en prestaties neerzetten.

Dan kan je grof gezegd een Corrola net zo hard laten lopen als een lvl3 getunde Skyline.
Das dan wel heel grof gezegd, je kan je auto nog zo goed afstellen maar snellen dan een lvl2 getunede auto red je nooit volgens mij, dan komt het meer op rijderskills aan dna kun je best met een Corrola sneller zijn dan iemand die totaal niet kan rijden met zijn skyline

Compassion will be your downfall!

• Gewoon ikke

Gewoon ikke

Misschien niet helemaal duidelijk neergezet. Sterker nog, ik was wat vergeten.
Dus voor de volledigeheid en juistheid van mijn bewering:

Als ik een lvl 2 Corrola met een custom setup naast een "standaard" lvl 3 Skyline zet, dan ben je wel zeker sneller de baan rond. Ondanks het feit dat de GT-R een AWD is.

Online schijnen er een aantal mensen rond te rijden die dit al gedaan hebben namelijk.

Feit is dat veel mensen niet weten wat ze met alle custom settingen kunnen doen, en wat wat precies doet.En ik kan het weten want ik ben er 1 van :D

[Voor 17% gewijzigd door Gewoon ikke op 20-04-2005 15:33]

• Stefangrp
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20:06
vertel t ons ff dan :P

• dadarkman
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 08-03-2017
Ja, graag, en kan iemand mij ook vertellen wanneer ik uniques engine enzo krijg? en hoe veel sneller je dan kan rijden?

Bunny Power!! ::: The more I think the more I wish I could push stop then hit rewind ::: GoT's knuffelgabber O+

• Cyclonus
dadarkman schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:16:
[...]

Ja, graag, en kan iemand mij ook vertellen wanneer ik uniques engine enzo krijg? en hoe veel sneller je dan kan rijden?
Uniques krijg je door de outruns te doen, is al vaker voorbijgekomen, staat ook iets over op gamefaqs op die site staan alle unlockables, dus ook wanneer je welke auto unlocked.

@Gewoon ikke als je weet wat je moet afstellen en wat het allemaal doet zul je vast wel veel sneller de baan over kunnen dan de standaard afstellingen die in de game zitten! Met dezelfde auto kan dat toch nog wel seconden schelen.

• flashin
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 01-09 13:53
what the hell?!

Stage 1,2,3 _compleet_ uitgespeeld, gebeurt nu niks meer :\ (coal harbor west kan ik dus niet in)
of heeft het iets te maken met de savegame die ik gebruik, de 106?

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 08:14
kijk eens op de world map, mischien ben je nog ergens een race vergeten

[Voor 4% gewijzigd door Acid_Burn op 21-04-2005 20:51]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Cyclonus
Acid_Burn schreef op donderdag 21 april 2005 @ 20:51:
kijk eens op de world map, mischien ben je nog ergens een race vergeten
Of heb je (per ongeluk) een filter staan op je world map, dan zie je dus niet alles is mij al eens eerder gebeurd! ;)

• marcovtwout
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 29-11 22:01
Druk even op T en kijk wat voor dingen je nog moet completen.
Het zou kunnen dat je auto niet genoeg style heeft zodat je nog een magazine oid moet doen. ;)

• handige_harrie
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 16:44

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

BruceLee schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:28:
wat halen jullie bij street X test track ( als je gaat tunen met dyno )

ik haal 14.67 sec

zou graag is willen weten wat jullie halen

en op circuit 1.06 (dyno test track)
wat halen jullie ?
Met welke auto rijd je (incl uniques neem ik aan)?

Graag tips over het tunen; ik heb al het eea geprobeerd maar ik zit nog steeds een volle seconde boven jouw tijd op street X (circuit moet ik nog proberen) :).

• handige_harrie
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 16:44

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

^^ kick :) ^^

• flashin
marcovtwout schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 19:09:
Druk even op T en kijk wat voor dingen je nog moet completen.
Het zou kunnen dat je auto niet genoeg style heeft zodat je nog een magazine oid moet doen. ;)
had idd niet genoeg punten :(

:$

edit: eerste drag getunede test: 11:51 met een ford mustang gt

[Voor 10% gewijzigd door flashin op 25-04-2005 16:02]

• King.Niek
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15-02-2009
Ik heb via emule heel leuk een EU carpatch gedownload, gewoon het mapje van de peugot 106 en de corso in de cars map plaatsen en het filelist in de nfsu directory zelf plaatsen, nu vraag ik me af.. Wanneer kan ik die auto's dan daadwerkelijk kopen? want ik kan ze nog nergens vinden

AMD Athlon XP 2400+ 512mb DDR 400 Kingston

• Entity
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

Entity

9000rpm

King.Niek schreef op maandag 25 april 2005 @ 20:30:
Ik heb via emule heel leuk een EU carpatch gedownload, gewoon het mapje van de peugot 106 en de corso in de cars map plaatsen en het filelist in de nfsu directory zelf plaatsen, nu vraag ik me af.. Wanneer kan ik die auto's dan daadwerkelijk kopen? want ik kan ze nog nergens vinden
Als je alle instructies goed hebt opgevolgd, kun je een profile laden met ófwel de 106, ófwel de Corsa. Vervolgens begin je dus met 1 van de 2 auto's. Dat is de enige manier om die auto's in een US versie te rijden, anders moet je een EU versie aanschaffen.

Xbox One (Forza Horizon 4): EntityNL

• Unneoetech
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 29-11 15:41
Misschien heb ik wel een hele domme vraag maar wat is nou het verschil tussen underground en underground 2 Ik ben nou bezig met 2 uit te spelen maar ik zie nog niet echt veel verschil (lees geen)

• Cyclonus
Sander Prinsen schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:06:
[...]

Als je alle instructies goed hebt opgevolgd, kun je een profile laden met ófwel de 106, ófwel de Corsa. Vervolgens begin je dus met 1 van de 2 auto's. Dat is de enige manier om die auto's in een US versie te rijden, anders moet je een EU versie aanschaffen.
Volgens mij kan je ook een nieuwe career opstarten waar je dan een van beiden auto's kan kiezen, je kan alleen niet een van de auto's kiezen in je lopende career!

• Gewoon ikke

Gewoon ikke

Unneoetech schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 00:17:
Misschien heb ik wel een hele domme vraag maar wat is nou het verschil tussen underground en underground 2 Ik ben nou bezig met 2 uit te spelen maar ik zie nog niet echt veel verschil (lees geen)
Euuhhh, tja goeie :D het enige echte verschil is dat je nu free roam hebt, en dat je voor sommige updates de hele map door moet crossen. En Outruns zijn erbij gekomen.

@flashin

11.51 = je totale run of niet? Want je moet eigenlijk alleen naar je 400 meter tijd kijken, dat is de (bijna) officiële drag afstand. (402 meter is het officieël)

En met een Mustang GT een 5 perfect shift + NO2 kom je met een Mustang vaak al rond de 9 seconden uit over die 400 meter.

De beste dragracer is trouwens de 240 SX. Die is op de test track met 5 perfect shifts + NO2 over de 400 meter in 8 seconden klaar. Natuurlijk met alle lvl 3 upgrades

• Cyclonus
Unneoetech schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 00:17:
Er is natuurlijk ook nog het grafische verschil, en er zijn ook een paar verschillende auto's dacht ik, er zitten een aantal auto's niet in deel 1 die wel in deel 2 zaten en andersom (Hummer, Escalade, GTO)

[Voor 3% gewijzigd door Cyclonus op 26-04-2005 10:48]

• King.Niek
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15-02-2009
Sander Prinsen schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:06:
[...]

En Hoe gaat dat dan? Want als ik een nieuwe career start kan ik alleen gewoon weer uit de standaard US Auto's kiezen, dus hoe laad ik dan zo'n profile, want in de instructies staat alleen waar ik de file's moet kopieren, en dan staat dr have fun, verder geen instructies dus

AMD Athlon XP 2400+ 512mb DDR 400 Kingston

• Gewoon ikke

Gewoon ikke

Cyclonus schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:48:
[...]

Er is natuurlijk ook nog het grafische verschil, en er zijn ook een paar verschillende auto's dacht ik, er zitten een aantal auto's niet in deel 1 die wel in deel 2 zaten en andersom (Hummer, Escalade, GTO)
Om precies te zijn, dit zijn de nieuwe wagen t.o.v deel 1

AM General Hummer H2
Audi A3
Audi TT
Cadillac Escalade
2005 Ford Mustang GT
Infiniti G35 Coupe
Lincoln Navigator
Lexus IS 300
Mazda RX8
Mitsubishi 3000GT
Mitsubishi Lancer(=EVO en zat niet in deel , dat was de standaard Lancer 1)
Opel Corsa View (EU only)
Peugeot 106 (EU only)
2004 Pontiac GTO
Subaru Impreza (=WRX STI. In deel 1 was het de 2.5 V6 uitvoering)
Toyota Trueno AE86 (Corolla)

• Acid_Burn
  • Laatst online: 24-11 08:14
Gewoon ikke schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:23:
De beste dragracer is trouwens de 240 SX. Die is op de test track met 5 perfect shifts + NO2 over de 400 meter in 8 seconden klaar. Natuurlijk met alle lvl 3 upgrades
Net even geprobeerd.. met keyboard is het best kut om vooral de starttoeren goed te krijgen, maar aardig resultaat
0-100 in 1.88s
400m in 8.27

En dan heb geneens alle shifts perfect :D

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• flashin
Gewoon ikke schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:23:
[...]
@flashin

11.51 = je totale run of niet? Want je moet eigenlijk alleen naar je 400 meter tijd kijken, dat is de (bijna) officiële drag afstand. (402 meter is het officieël)

En met een Mustang GT een 5 perfect shift + NO2 kom je met een Mustang vaak al rond de 9 seconden uit over die 400 meter.
idd.. net even gekeken en zat op 8:74 met een vrijwel "stock" setup

• blade183
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13-10-2006

blade183

what tha Fuck!

escape_nl schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:05:
Ik vind de Audi A3 erg lekker rijden, zijn er nog meer auto's die snel zijn en toch goed bestuurbaar zijn?

Zal zo even een screenshot posten van mijn A3

http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/a3.bmp

en mijn Volkswagen Golf

http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/golf.jpg

is het wat?
De Hyundai Tiburon GT helemaal volledig upgraded met een aantal outrun bonus technical upgrades is de beste auto van het circuit. Gaat ruim 350 top en in de bochten kun je zo snel met zo'n hoge snelheid doorheen dat aan de andere kant de auto ook ontzettend veel grip heeft. Probeer de Hyundai Tiburon GT maar is dan ga je heel anders over de Audi A3 denken.

Whatever your problem, there is always a solution!

• Toewan
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 21:46
Hmmmm, ik heb NFS Underground 2 op de XBox, ik heb de laatste race gehaald zeg maar en nu alle stages ook volledig completed.

Alleen zit ik nu op 98% omdat ik 2 DVD cover races heb gemist, zijn die op de een of andere manier op de World Map te krijgen ? Want ik kan nu geen brede body kits aan m'n A3 hangen. ;(

Oh ja, m'n auto heeft een rating van 10 sterren, dus daar kan het niet aan liggen.

[Voor 13% gewijzigd door Toewan op 28-04-2005 17:39]

• Scipionyx
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
King.Niek schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:45:
[...]

En Hoe gaat dat dan? Want als ik een nieuwe career start kan ik alleen gewoon weer uit de standaard US Auto's kiezen, dus hoe laad ik dan zo'n profile, want in de instructies staat alleen waar ik de file's moet kopieren, en dan staat dr have fun, verder geen instructies dus
Als je NFS opstart dan moet je na het THX-logo op enter drukken. Normaal gesproken zie je hier dan 1 (of meer) profielen die je in kunt laden. Als je alles goed hebt gekopieerd dan zie je daar dus ook "106" of "corsa" bij staan. That's it. Als je dat niet ziet dan heb je iets fout gedaan.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Cyclonus
Toewan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:12:
Hmmmm, ik heb NFS Underground 2 op de XBox, ik heb de laatste race gehaald zeg maar en nu alle stages ook volledig completed.

Alleen zit ik nu op 98% omdat ik 2 DVD cover races heb gemist, zijn die op de een of andere manier op de World Map te krijgen ? Want ik kan nu geen brede body kits aan m'n A3 hangen. ;(

Oh ja, m'n auto heeft een rating van 10 sterren, dus daar kan het niet aan liggen.
Als je die races hebt gemist ben ik bang dat je nooit op 100% gaat komen, ja kan nog via de garage kijken of ze daar tussen staan, maar ben bang van niet omdat die Cover races aan tijdslimieten waren gebonden!

• Gewoon ikke

Gewoon ikke

Beetje raar dat je geen body kits hebt, want als je het hele spel uitgespeeld hebt, dan kan je in het gewone customize menu gewoon een body kit op je wagen knallen hoor.

• Toewan
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 21:46
Cyclonus schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 07:24:
[...]

Als je die races hebt gemist ben ik bang dat je nooit op 100% gaat komen, ja kan nog via de garage kijken of ze daar tussen staan, maar ben bang van niet omdat die Cover races aan tijdslimieten waren gebonden!
Aaargh, dat is irritant, ze staan niet op de world-map in de garage, oftewel dan zal ik dus nooit op 100% gaan komen vrees ik. Wat slecht dat dit kan zeg. ;(
Gewoon ikke schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:16:
Beetje raar dat je geen body kits hebt, want als je het hele spel uitgespeeld hebt, dan kan je in het gewone customize menu gewoon een body kit op je wagen knallen hoor.
Hmmm, kan het wel in single player maar niet in career mode.

[Voor 27% gewijzigd door Toewan op 30-04-2005 00:56]

• Joie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2006

Joie

Just playing

Net weer even lekker gereden in mijn skyline. In test - circuit mode iets van 10 rondjes gereden.

Beste tijd van het 1na laatste rondje was 1:16:93,, Beetje netjes?

Skyline is volledig geupgrade. Niet getuned met dyno. En geen NOS gebruikt uiteraard.
Gebruik gewoon pijltjes tijdelijk, aangezien er geen gameport zit op mijn nieuwe msi neo 2 8)7.. Speel dus op de PC.
Even nieuw stuurtje kopen gelijk..

Ik weet niet wat voor een tijden jullie doen daar? (= dus in dyno mode, circuit test rondjes)

[Voor 4% gewijzigd door Joie op 01-05-2005 00:19]

-->Specs<--Athlon64 3000+ s939 @ 2,43 ghz || MSI k8n neo2 || Corsair Twinx 2*512C2 @ 225Mhz 2.5-3-3-7 1T || ASUS V9999le 12*1,6 @ 400/800 || 80g maxtor | Seagate 120 gb || BenQ fp937s+ :) || Cooled byWaterchill

• GoldenSample
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

dinkelover schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:44:
Misschien is de vraag al langsgekomen, maar wat is jullie topsnelheid ooit? Zonder cheats dan heh uiteraard als die er al zijn. Ik kwam ineens na heel veel 370 km/h tot een uitschieter van 388,9 km/h met RX8 en uiteraard NOS. Is er al iemand de 400 kmh gepaseerd? Ik ben beetje speed fan en hou van extremen >:)
kon met evo 405 maar screen staat op oude inmiddels herinstalde computer, foetsie dus.

maar iemand zij dat als je niet kon driften je een 4X4 moest nemen, dat is niet waar, een 4 wiel drift met evo, als je dat kan, dan ben je pas goed...

ps. heb nooit mijn auto's afgesteld, als ik dat wil doe ik wel een race sim, hoop dus dat in vervolg je niet afstellen kan en je je Uniques mee kan nemen of gewoon helemaal niet in het spel (verkeerde keuze is dan zo lullig)

• Stefangrp
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20:06
Kan prima driften met die evo hoor.. dat hok gaat dwars, nie normaal!

En belangrijker, je krijgt m erg makkelijk weer recht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2006

Joie

Just playing

Joie schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 17:20:
Net weer even lekker gereden in mijn skyline. In test - circuit mode iets van 10 rondjes gereden.

Beste tijd van het 1na laatste rondje was 1:16:93,, Beetje netjes?

Skyline is volledig geupgrade. Niet getuned met dyno. En geen NOS gebruikt uiteraard.
Gebruik gewoon pijltjes tijdelijk, aangezien er geen gameport zit op mijn nieuwe msi neo 2 8)7.. Speel dus op de PC.
Even nieuw stuurtje kopen gelijk..

Ik weet niet wat voor een tijden jullie doen daar? (= dus in dyno mode, circuit test rondjes)
Net met de hyundai (alles lvl3 natuurlijk) wat beter tijd gehaald na 3 rondjes al.... 1:15:95
Raar die die sneller is. Ben ook geen fan van voorwiel aangedreven. Maar rijd opzich best lekker. Kan je lekker meer gooien.

-->Specs<--Athlon64 3000+ s939 @ 2,43 ghz || MSI k8n neo2 || Corsair Twinx 2*512C2 @ 225Mhz 2.5-3-3-7 1T || ASUS V9999le 12*1,6 @ 400/800 || 80g maxtor | Seagate 120 gb || BenQ fp937s+ :) || Cooled byWaterchill

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14-10 09:05
Na een maandelijkse opruimbeurt heb ik dit spel teruggevonden ... Ik was ermee gestopt omdat ik geen RX-8 kon vastkrijgen, en het duurde me te lang ... Speel ik gisteren terug het volgende level, unlock ik hem toch niet zeker? :) Het is toch een van de betere arcade racers hoor :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gewoon ikke

Gewoon ikke

Joie schreef op zondag 01 mei 2005 @ 00:51:
[...]

Net met de hyundai (alles lvl3 natuurlijk) wat beter tijd gehaald na 3 rondjes al.... 1:15:95
Raar die die sneller is. Ben ook geen fan van voorwiel aangedreven. Maar rijd opzich best lekker. Kan je lekker meer gooien.
Dat is niet raar. Dat is de stijl van EA. Zijn wel meer dingen die niet kloppen in dit spel. Probeer hetzelfde maar een met een MX-5. Denk dat je dan een klap sneller bent dan met je Hyundai.

Als EA zich echt een beetje aan de tunings wereld had gehouden, dan waren de Skyline's, Supra's, Mustangs en de Pontiac GTO's de te kloppen wagens geweest. Nu kan je zelfs op een dragrace met een MX-5 van een Skyline winnen, en als je een 240SX neemt, dan ben je sneller dan wie dan ook.

Lijkt heel erg op deeltje 1 waarin (achteraf) de RX-7 de snelste wagen was. Nou weet ik wel dat het een arcade racer is, maar hou het een klein beetje realistisch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shaidar
Dan toch maar even m'n wagens posten ook ....
Ben nu links en rechts wat races aan het rijden, maar speel niet speciaal verder meer ... enkel die wide body kits interesseren me nog, maar die krijg je blijkbaar pas helemaal op het einde van het spel ... (heeft daar iemand trouwens screenshots van?)

http://gallery.damn.be/main.php/d/5351-2/nfsu2000.jpg

http://gallery.damn.be/main.php/d/5357-2/nfsu2002.jpg

Visual ratings my ass, ik ga niet in een wagen rondrijden met spinners bijvoorbeeld :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online
blade183 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:26:
[...]

De Hyundai Tiburon GT helemaal volledig upgraded met een aantal outrun bonus technical upgrades is de beste auto van het circuit. Gaat ruim 350 top en in de bochten kun je zo snel met zo'n hoge snelheid doorheen dat aan de andere kant de auto ook ontzettend veel grip heeft. Probeer de Hyundai Tiburon GT maar is dan ga je heel anders over de Audi A3 denken.
De beste auto vind ik altijd nog de Corolla, met alle bonus upgrades en zónder NOS te gebruiken haal ik rondetijden van 1:08.xx op de test track. Mét NOS rijd ik rond de 1:06. De wegligging van een Tiburon komt niet in de buurt van de Corolla, te veel onderstuur. Ter vergelijking: met de Tiburon doe ik 1:15/1:13

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gewoon ikke

Gewoon ikke

Je zegt het zelf al, met alle bonus upgrades. En zonder al die bonus upgrades?

Feit blijft wel dat de Corolla net zoals de MX-5 een karretje is met een super goede wegligging.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online
Zonder bonus upgrades haal je er een seconde vanaf, dus 1:09 en 1:07. Volgens mij is het enige wat in de buurt komt qua wegligging een 106, maar die zit niet in de US versie.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gewoon ikke

Gewoon ikke

Nee, maar daar is al iets opgevonden. Scroll maar een stukje omhoog, of kijk in de start post. Kan je gewoon met je 106 in de US version racen hoor.

Maar dat is mij dus ook al opgevallen. Dat er 3 (2 wiel) aangedreven wagens zijn die elke 4 wiel aangedreven auto zoek kunnen rijden.

Lijk mij nog al onwaarschijnlijk, maar ja dat is EA "challenge everything" Dus ook de realiteit :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyclonus
Gewoon ikke schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:46:
Nee, maar daar is al iets opgevonden. Scroll maar een stukje omhoog, of kijk in de start post. Kan je gewoon met je 106 in de US version racen hoor.

Maar dat is mij dus ook al opgevallen. Dat er 3 (2 wiel) aangedreven wagens zijn die elke 4 wiel aangedreven auto zoek kunnen rijden.

Lijk mij nog al onwaarschijnlijk, maar ja dat is EA "challenge everything" Dus ook de realiteit :D
:D LOL ...gebeurd veel vaker met dit soort games dat de realiteit lang niet benaderd wordt maar daar zijn het dan ook arcade games voor en geen simulation games! :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online
Gewoon ikke schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:46:

Het ligt gewoon aan de verhouding vermogen/gewicht, vierwiel aangedreven auto's zijn altijd wat zwaarder. De Corolla weegt niets, heeft de wegligging van een kart en (met wat turbo upgrades) erg veel vermogen. Voila, de perfecte auto.
Nu is het bijvoorbeeld wel zo dat een 2-wiel aangedreven auto het altijd moet afleggen bij uphill stukken, daar zijn 4-wiel aangedreven auto's veruit sneller.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shaidar
Whoohoo! heb m'n eerste wide body kit! 't is wel nog een unique upgrade, de rest volgt later nog hoop ik :)

Straks ff een screenshot van m'n Mazda RX-8 posten, nu nog ff verder spelen :d

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyclonus
shaidar schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:25:
Whoohoo! heb m'n eerste wide body kit! 't is wel nog een unique upgrade, de rest volgt later nog hoop ik :)

Straks ff een screenshot van m'n Mazda RX-8 posten, nu nog ff verder spelen :d
In career krijg je helaas maar 1 wide body kit beschikbaar, dus ook maar voor 1 auto :( voor de andere game types kun je wel uit meerdere wide body kits kiezen en zijn ze voor alle modellen beschikbaar! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shaidar
Da's vals!

Dezenavond eens de andere gametypes proberen ... "quick race" bedoel je dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gewoon ikke

Gewoon ikke

Poeh, weet ik niet helemaal zeker. Volgens mij moet je eerst de game uitgespeeld hebben wil je over alle mogelijke bodykits beschikken.

Maar daar kan ik ook naast zitten. :)

• Cyclonus
shaidar schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:21:
Da's vals!

Dezenavond eens de andere gametypes proberen ... "quick race" bedoel je dan?
Ik bedoel inderdaad in quick race, daar kun je kiezen uit een stuk of 5 verschillende als je ze nog niet hebt moet je nog meer races winnen.
Weet niet meer precies maar Gewoon ikke kan best gelijk hebben dat je eerst een career voltooid moet hebben voordat ze beschikbaar zijn in Quick Race

• Shaidar
Vals vals vals, oh zo vals van nfsu2....

Ik moet nog 3 races doen om niveau 5 uit te spelen, en daarna is het spel uitgespeeld ... Maar ik kan geen outruns meer doen om de simpele reden dat er geen tegenstanders meer zijn om tegen te racen! Nu zal ik die wide body kits nooit hebben :(

Ik heb 1 wide body kit - als unique upgrade, maar die zit vast aan m'n Mazda RX-8, en kan ik op geen andere wagen installeren ...

Safegames met wide body kits unlocked vind ik ook nergens ... bummer :/

Ik ga het nog eens van in het begin spelen, en dan doe ik ALLE outruns die ik tegenkom!

[Voor 22% gewijzigd door Shaidar op 26-05-2005 21:14]

• Entity
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

Entity

9000rpm

shaidar schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:13:
Vals vals vals, oh zo vals van nfsu2....

Ik moet nog 3 races doen om niveau 5 uit te spelen, en daarna is het spel uitgespeeld ... Maar ik kan geen outruns meer doen om de simpele reden dat er geen tegenstanders meer zijn om tegen te racen! Nu zal ik die wide body kits nooit hebben :(

Ik heb 1 wide body kit - als unique upgrade, maar die zit vast aan m'n Mazda RX-8, en kan ik op geen andere wagen installeren ...

Safegames met wide body kits unlocked vind ik ook nergens ... bummer :/

Ik ga het nog eens van in het begin spelen, en dan doe ik ALLE outruns die ik tegenkom!
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kun je maar 1 widebodykit unlocken. Als het goed is kun je in andere spelmodi (dus niet Underground mode) wel gewoon alle bodykits kiezen nu. Maar daar heb je in Career niks aan natuurlijk...

Xbox One (Forza Horizon 4): EntityNL

• Shaidar
Net nog even geprobeerd, en ik de niet-career mode kan ik geen wide body kits kiezen ...

Als ik in career mode een auto waar ik geen wide body unique upgrade op heb, wil tunen, kan ik ook geen wide body kits kiezen ... Ik heb er dus maar 1ntje - een unique - maar de "echte" heb ik dus nog niet unlocked ...

Hier nog wat screens van m'n wide body kit - alle vinyl er af gehaald, daarmee geen 10 point, en de kleur veranderd, normaal issie Pearl dinges zwart :) en clique voor groot :)

http://gallery.damn.be/main.php/d/5690-1/nfsu2009.jpg http://gallery.damn.be/main.php/d/5693-1/nfsu2010.jpg http://gallery.damn.be/main.php/d/5696-1/nfsu2011.jpg http://gallery.damn.be/main.php/d/5702-1/nfsu2013.jpg http://gallery.damn.be/main.php/d/5705-1/nfsu2014.jpg http://gallery.damn.be/main.php/d/5708-1/nfsu2015.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gewoon ikke

Gewoon ikke

Nou, ik heb het nog eens nagekeken, maar je kan in je hele Carreer maar 1 wide body kit winnen en op 1 wagen plaatsen. Body kits op andere wagens plaatsen is niet mogelijk, ook niet als je alle outruns doet.

En pas als je het spel hebt uitgespeeld, kan je op alle andere wagens Buiten de carreer mode body kits plaatsen, en heb je ze ook alle 4 of 5 tot je beschikking

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shaidar
Ahha, ik heb nog 2 drags te doen, en dan is het afgelopen! Dan kan ik dat daarna eens testen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyclonus
shaidar schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 13:45:
Ahha, ik heb nog 2 drags te doen, en dan is het afgelopen! Dan kan ik dat daarna eens testen :)
En ben je er nu uit en heb je de wide body kits??
Als je hem hebt uitgespeeld moet je ze hebben volgens mij!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shaidar
Oh, ja, ik heb het game helemaal uitgespeeld, en heb dus maar 1 unique wide body kit op m'n Maxda RX-8 in career mode, maar kan ze wel allemaal kiezen in Quick race ...

Spijtig, beter was geweest van alle upgrades al beschikbaar te maken vóór de helft van het spel, dan kan je de andere helft uitspelen met een totaal opgevoerde wagen ...

;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gewoon ikke

Gewoon ikke

Tja, maar dan hadden de computer tegenstanders helemaal geen leven gehad. Ze zijn nu al niet in staat om bij je in de buurt te blijven. :D

• babbaloerie
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 07-09-2020

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik heb de mijne een beetje verbeterd :) :

http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_000.jpg

http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_001.jpg

http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_002.jpg

http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_003.jpg

http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_004.jpg

(Klik voor een grotere afbeelding)

• Cyclonus
babba schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:12:
Ik heb de mijne een beetje verbeterd :) :
.......

(Klik voor een grotere afbeelding)
Plaatjes zijn wel erg donker, wat ik er van kan maken ziet er wel leuk uit! ;)

• RMB
  • Laatst online: 11:49

RMB

Nee, geen right mouse button!

heel mooi! :D

[Voor 8% gewijzigd door RMB op 01-06-2005 18:32]

• Gewoon ikke

Gewoon ikke

Netjes hoor, ik vind zelf alleen de TT de minst tune bare wagen.

Veel van wat je kan doen maakt de auto alleen maar lelijker imho.

Maar die van jouw ziet er netjes uit hoor

• Shaidar
En niemand vind m'n RX-8 mooi?! ;) ;)

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Thnx :D

• Pedro de la N
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 06-11-2005
Wat vinden jullie van mijn Tiburon GT V6?
(sorry voor de crappy foto's, slechte videokaart)

http://img131.echo.cx/img131/8919/nfsu219lj.th.jpg
http://img131.echo.cx/img131/8849/nfsu228ro.th.jpg
http://img131.echo.cx/img131/2708/nfsu230nu.th.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyclonus
Ik zou alle carbon delen nog vervangen door "normale" parts en die dan in kleur spuiten, dat zou het helemaal afmaken, maar verder vindt ik hem top! ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 20:41
Carbon kan je toch helemaal niet spuiten :?

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

TroonStaal schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:37:
Carbon kan je toch helemaal niet spuiten :?
Hij zegt ook dat je de carbon parts eerst moet vervangen voor normale en dán kun je 't inspuiten

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 20:41
|:(

lezen is ook een vak |:(

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• caspergt
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 30-10 16:41

caspergt

no more kitty :)

Hehe vandaag weer ff NFSU2 geinstalleerd, in 1 dag dit resultaat

http://www.xs4all.nl/~caspergt/nfsu2.JPG

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• Shaidar
Ben ook net opnieuw begonnen, net bij lvl2 beland :)

Is wel wat wennen als je van een lvl3 RX-8 komt :p

• Shaidar
Zijn er hier nog mensen die NFSU2 legaal hebben, en nog geinstalleerd hebben?

Ik heb wel wat zin om een paar races online tegen elkaar te racen ... Al m'n vriendjes hebben het game niet (toch niet legaal) en spelen (ik quote) zo'n ouw game zeker? niet meer ...

Dus, iemand zin om nog eens te racen?

• Cyclonus
shaidar schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:28:
Zijn er hier nog mensen die NFSU2 legaal hebben, en nog geinstalleerd hebben?

Ik heb wel wat zin om een paar races online tegen elkaar te racen ... Al m'n vriendjes hebben het game niet (toch niet legaal) en spelen (ik quote) zo'n ouw game zeker? niet meer ...

Dus, iemand zin om nog eens te racen?
Wel zin, zin legaal :X niet verder vertellen hoor! ;)

• Ed.
  • Laatst online: 19-09-2020
Even een vraagje over de online play: zijn d'r net als bij NFSU1 weer een hele berg aan cheaters?

• Ed.
Aangezien ik 't spel toch behoorlijk veel speel, heb ik 'm maar gekocht. Net ff online gegamed, maar wat een ongelovelijk brak systeem heeft EA weer bedacht zeg... Echt zonde.

Daarnaast zie ik nauwelijks games... beetje jammer...

• Shaidar
bwoah, dat valt wel mee .. beetje geduld hebben, en er is weer een race vrij waar je aan mee kan doen ... over het algemeen valt het wel mee, ik amuseer me er toch altijd mee, en erger me niet veel ...

Cheaters heb ik nog niet veel gezien, mijn wagen is over het algemeen sneller dan die van de tegenstanders ... heb acceleratie en top speed op maximum gekregen, enkel de handling mankeert een procentje of 5 ...

Anders moeten we eens tegen elkaar racen eh! :)

• Ed.
Wat is een veel gespeeld circuit? Dan zal ik me daar es op gaan voorbereiden. Ben nog maar een aantal dagen bezig met de game namelijk.

• Shaidar
Outer Ring, kan je bijna altijd op fullspeed rijden ... maar 1 foutje (ergens tegenaan botsen, of een slechte bocht nemen) en je zit direct 20 seconden achter ...

Maar als je nog maar pas bezig bent, dan denk ik dat die nog niet unlocked is?

• Ed.
Welke auto raad je me btw aan voor circuit mode? Ik heb in NFSU 1 met de RX-5 veel gereden. Erg fijne wagen. Ik merk in NFSU2 dat ie alleen wat meer slipperig is dan bij NFSU1.

• Shaidar
Ik denk dat het een beetje hetzelfde blijft, de RX-7 is de snelste denk ik, maar ook bijna de lelijkste...

Gewoon zien dat je die acceleration, top speed en handling zo hoog mogelijk krijgt :)

• marcovtwout
  • Laatst online: 29-11 22:01
Voor bijna elk type kan je voor de Corolla gaan, de stats in NFS zijn nogal ondergewaardeerd.

• Vandread
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 29-11 17:00
marcovtwout schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:04:
Voor bijna elk type kan je voor de Corolla gaan, de stats in NFS zijn nogal ondergewaardeerd.
NFSU2 verdient wel een kickje

Aanrader: Heb je het spel een tijd geleden uitgespeeld?
Ga het weer spelen :D

Kies wel andere auto's
Eerst koos ik MX5 -> RX8 (beide echt in gereden ;)) -> heel even op het einde Skyline
Nu: 240sx -> Supra (maar ik denk dat ik die 240sx weer ga upgraden omdat de 6bak verkrijgbaar is aangezien die Supra zooooo veel onderstuur heeft ;( klopt geen **** van)
Zowiezo: begin handling stats van Supra liggen lager dan die van een Golf 8)7 riiiight

[Voor 9% gewijzigd door Vandread op 01-08-2005 11:31]

Pssst Tesla kopen?

• Shaidar
Ik speel het eigelijk nog dagelijks! Wel online dan, en ik denk dat ik de amerikaanse versie heb, want ik kom maar weinig europeanen tegen :)

Soms moet je al eens 4 minuutjes wachten totdat er een nieuwe race begint, of dat er iemand joint in jouw race, maar dat valt over het algemeen wel mee ...

Kan niet wachten op NFSMW!

• Shaidar
Hoh, nfsu2 in combinatie met hamachi en 3 vrienden is één van de leukste tijdverdrijven van de laatste tijd :)

[Voor 11% gewijzigd door Shaidar op 10-08-2005 08:37]

• Buzzfuzz
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online

Buzzfuzz

Amiga tweaker

Subtiel kickje;

Dit doe ik omdat ik wou vragen of de Acura RSX en de Honda Civic Si in de europese versie gezet kunnen worden, de Honda Civic Si heb ik al wat op gevonden, maar de Acura RSX nog niet en die wil ik eigenlijk wel hebben.

Weet iemand of het mogelijk is inmiddels om de RSX erin te hebben?

Mijn pc'tje | 10000 punten in 3D Mark 2011 behaald

• My-life
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 17:18
Het lukt met niet meer om verder te komen.

Mijn voortgang in het spel staat op 70% en ik heb 157 races gewonnen.

Telkens krijg ik gesproken berichten over een race waarvan ik geen exacte lokatie krijg. Ook staat er in de minimap een pijl. Maar als ik die volg kan ik er niet bijkomen.

Specs

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

My-life schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:16:
Het lukt met niet meer om verder te komen.

Mijn voortgang in het spel staat op 70% en ik heb 157 races gewonnen.

Telkens krijg ik gesproken berichten over een race waarvan ik geen exacte lokatie krijg. Ook staat er in de minimap een pijl. Maar als ik die volg kan ik er niet bijkomen.
Luister naar die berichten, bijv. als er stadium gezegt word ga je daar heen :P Rijd anders gewoon rond en kijk of je wat tegen komt.

• My-life
Ik ben al heel veel aan het rondrijden. Er worden geen directe hints gegeven.
Ik heb het een hele tijd genegeert, maar nu zijn er geen andere races meer om te rijden.

[Voor 21% gewijzigd door My-life op 29-09-2005 17:27]

Specs

• MadMarky
  • Niet online
Iets wat ook nogal eens vergeten wordt:
Om naar een volgende stage te gaan moet je auto op een X-aantal DVD en magazinecovers hebben gestaan. En daarvoor moet je auto een bepaalde rating hebben qua uiterlijk en permormance. Ga eens shoppen zou ik zeggen.

🖥️ | 🚗

• My-life
Alleen de 10 punten DVD heb ik nog niet.
Maar het pijltje is er al halverwege of zelf nog eerder gekomen.

Hier een screenshot:
http://my-life.mallerd.nl/GoT/SS%20NFS%20U2%20-%201.JPG

Gaat dat hek nog een X open ofzo?

Specs

• My-life
Nog een ander punt:

http://my-life.mallerd.nl/GoT/SS%20NFS%20U2%20-%203.JPG

Als je op de kaart kijkt zie je dat rondje langs de weg. Alleen zou ik niet weten hoe ik er moet komen.

Specs

• MadMarky
  • Niet online
Laat die 10 punten DVD nu net 1 van de laatste stappen in het spel zijn. Die screenshots zeggen helemaal niets, ga eens gauw die DVD scoren dan.

🖥️ | 🚗

• My-life
Maar die grote oranje pijl dan. Waar gaat die over?

Ik snap dat die DVD een van de laatste stappen is aangezien 10 punten het hoogste is, maar daarom snap ik niet waarom ik niet naar die race kan.

Specs

• MadMarky
  • Niet online
Die pijl... is het noorden :X
Dude, anders lees je de handleiding eens door ofzo. Met "M" heb je de grote kaart en kun je kijken of er nog iets te doen is.

[Voor 32% gewijzigd door MadMarky op 01-10-2005 19:28]

🖥️ | 🚗

• My-life
Ow. Hahaha. Dat zat ik me al af te vragen, maar ik dacht dus echt die pijl er eerst niet was.

Ik weet hoe ik de map bekijk enzo, maar daarop is geen race meer te bekennen.

Me probleem is igg opgelost. Ga maar weer rondrijden opzoek naar hidden races.

Trouwens. Die DVD is een van de laaste stappen zeg je, maar de algehele voorgang in het spel staat bij mij pas op 70% .

Specs

• PromoX
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:06

PromoX

Flying solo

My-life schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:41:
Ow. Hahaha. Dat zat ik me al af te vragen, maar ik dacht dus echt die pijl er eerst niet was.

Ik weet hoe ik de map bekijk enzo, maar daarop is geen race meer te bekennen.

Me probleem is igg opgelost. Ga maar weer rondrijden opzoek naar hidden races.

Trouwens. Die DVD is een van de laaste stappen zeg je, maar de algehele voorgang in het spel staat bij mij pas op 70% .
Ik zit zelfs nog maar op 65 procent en heb die 10 punten al. Ik moet op dit moment een aantal downhill drifts halen en als ik ergens een hekel aan heb zijn het die drifts wel :(.

And I'm the only one and I walk alone.

• My-life
Die drifts zijn idd verrot. Ik las hier ergens op GoT dat je met stoten gas moest geven. Kheb het geprobeert en het werkt goed. Ik haalde die drifts ineens met 20K over of soms nog meer.

Hoe kom je trouwens aan 10 punten? Is het zo dat een nieuwe, later vrijgespeelde, auto standaart al meer punten heeft en daarom eerder op de 10 zit?

[Voor 30% gewijzigd door My-life op 03-10-2005 16:06]

Specs

• Scipionyx
  • Niet online
Nee, heeft te maken met sommige (lelijke) "specials". Denk bijv. aan speciale velgen, spoilers, hood, audio etc.
Soms kocht ik gewoon per sé iets wat ik helemaal niet mooi vond, maar wel moest omdat ik alleen daardoor extra punten kreeg :/

[Voor 15% gewijzigd door Scipionyx op 03-10-2005 18:28]

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

• PromoX
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:06

PromoX

Flying solo

My-life schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:59:
Die drifts zijn idd verrot. Ik las hier ergens op GoT dat je met stoten gas moest geven. Kheb het geprobeert en het werkt goed. Ik haalde die drifts ineens met 20K over of soms nog meer.
Na een uur prutsen ofzo zijn die drifts gelukt. Ik begin het gelukkig ook een beetje door te krijgen nu.
Hoe kom je trouwens aan 10 punten? Is het zo dat een nieuwe, later vrijgespeelde, auto standaart al meer punten heeft en daarom eerder op de 10 zit?
Ik kreeg die 10 punten ineens nadat ik een koolstofvezel carrosseriekit gekocht had. Bij mij werden daarbij ook meteen m'n unieke stickers verwijderd, waardoor m'n 206 ook meteen een stuk lelijker is |:(.

Na die 2 drifts had ik 'm trouwens ook ineens vrij snel uitgespeeld. Moest daarna geloof ik nog een u.r.l. en een laatste circuit race. Wat ik wel raar vind is dat ik alle onderdelen vrijgespeeld heb, maar de voortgang nog maar op 67 % staat. Is dit normaal :?.

[Voor 7% gewijzigd door PromoX op 03-10-2005 18:33]

And I'm the only one and I walk alone.

• Scipionyx
  • Niet online
Je moet ook de verborgen races doen he. Deze staan niet aangegeven op je map.. En ik dacht dat je ook tegen de andere auto's die cruisen door de stad moest racen..

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee