Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Zonder bonus upgrades haal je er een seconde vanaf, dus 1:09 en 1:07. Volgens mij is het enige wat in de buurt komt qua wegligging een 106, maar die zit niet in de US versie.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Nee, maar daar is al iets opgevonden. Scroll maar een stukje omhoog, of kijk in de start post. Kan je gewoon met je 106 in de US version racen hoor.

Maar dat is mij dus ook al opgevallen. Dat er 3 (2 wiel) aangedreven wagens zijn die elke 4 wiel aangedreven auto zoek kunnen rijden.

Lijk mij nog al onwaarschijnlijk, maar ja dat is EA "challenge everything" Dus ook de realiteit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Anoniem: 121671 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:46:
Nee, maar daar is al iets opgevonden. Scroll maar een stukje omhoog, of kijk in de start post. Kan je gewoon met je 106 in de US version racen hoor.

Maar dat is mij dus ook al opgevallen. Dat er 3 (2 wiel) aangedreven wagens zijn die elke 4 wiel aangedreven auto zoek kunnen rijden.

Lijk mij nog al onwaarschijnlijk, maar ja dat is EA "challenge everything" Dus ook de realiteit :D
:D LOL ...gebeurd veel vaker met dit soort games dat de realiteit lang niet benaderd wordt maar daar zijn het dan ook arcade games voor en geen simulation games! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Anoniem: 121671 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:46:

Het ligt gewoon aan de verhouding vermogen/gewicht, vierwiel aangedreven auto's zijn altijd wat zwaarder. De Corolla weegt niets, heeft de wegligging van een kart en (met wat turbo upgrades) erg veel vermogen. Voila, de perfecte auto.
Nu is het bijvoorbeeld wel zo dat een 2-wiel aangedreven auto het altijd moet afleggen bij uphill stukken, daar zijn 4-wiel aangedreven auto's veruit sneller.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Whoohoo! heb m'n eerste wide body kit! 't is wel nog een unique upgrade, de rest volgt later nog hoop ik :)

Straks ff een screenshot van m'n Mazda RX-8 posten, nu nog ff verder spelen :d

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shaidar schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:25:
Whoohoo! heb m'n eerste wide body kit! 't is wel nog een unique upgrade, de rest volgt later nog hoop ik :)

Straks ff een screenshot van m'n Mazda RX-8 posten, nu nog ff verder spelen :d
In career krijg je helaas maar 1 wide body kit beschikbaar, dus ook maar voor 1 auto :( voor de andere game types kun je wel uit meerdere wide body kits kiezen en zijn ze voor alle modellen beschikbaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Da's vals!

Dezenavond eens de andere gametypes proberen ... "quick race" bedoel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poeh, weet ik niet helemaal zeker. Volgens mij moet je eerst de game uitgespeeld hebben wil je over alle mogelijke bodykits beschikken.

Maar daar kan ik ook naast zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shaidar schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:21:
Da's vals!

Dezenavond eens de andere gametypes proberen ... "quick race" bedoel je dan?
Ik bedoel inderdaad in quick race, daar kun je kiezen uit een stuk of 5 verschillende als je ze nog niet hebt moet je nog meer races winnen.
Weet niet meer precies maar Gewoon ikke kan best gelijk hebben dat je eerst een career voltooid moet hebben voordat ze beschikbaar zijn in Quick Race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Vals vals vals, oh zo vals van nfsu2....

Ik moet nog 3 races doen om niveau 5 uit te spelen, en daarna is het spel uitgespeeld ... Maar ik kan geen outruns meer doen om de simpele reden dat er geen tegenstanders meer zijn om tegen te racen! Nu zal ik die wide body kits nooit hebben :(

Ik heb 1 wide body kit - als unique upgrade, maar die zit vast aan m'n Mazda RX-8, en kan ik op geen andere wagen installeren ...

Safegames met wide body kits unlocked vind ik ook nergens ... bummer :/

Ik ga het nog eens van in het begin spelen, en dan doe ik ALLE outruns die ik tegenkom!

[ Voor 22% gewijzigd door Shaidar op 26-05-2005 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:01

Entity

9000rpm

shaidar schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:13:
Vals vals vals, oh zo vals van nfsu2....

Ik moet nog 3 races doen om niveau 5 uit te spelen, en daarna is het spel uitgespeeld ... Maar ik kan geen outruns meer doen om de simpele reden dat er geen tegenstanders meer zijn om tegen te racen! Nu zal ik die wide body kits nooit hebben :(

Ik heb 1 wide body kit - als unique upgrade, maar die zit vast aan m'n Mazda RX-8, en kan ik op geen andere wagen installeren ...

Safegames met wide body kits unlocked vind ik ook nergens ... bummer :/

Ik ga het nog eens van in het begin spelen, en dan doe ik ALLE outruns die ik tegenkom!
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kun je maar 1 widebodykit unlocken. Als het goed is kun je in andere spelmodi (dus niet Underground mode) wel gewoon alle bodykits kiezen nu. Maar daar heb je in Career niks aan natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Net nog even geprobeerd, en ik de niet-career mode kan ik geen wide body kits kiezen ...

Als ik in career mode een auto waar ik geen wide body unique upgrade op heb, wil tunen, kan ik ook geen wide body kits kiezen ... Ik heb er dus maar 1ntje - een unique - maar de "echte" heb ik dus nog niet unlocked ...

Hier nog wat screens van m'n wide body kit - alle vinyl er af gehaald, daarmee geen 10 point, en de kleur veranderd, normaal issie Pearl dinges zwart :) en clique voor groot :)

Afbeeldingslocatie: http://gallery.damn.be/main.php/d/5690-1/nfsu2009.jpg Afbeeldingslocatie: http://gallery.damn.be/main.php/d/5693-1/nfsu2010.jpg Afbeeldingslocatie: http://gallery.damn.be/main.php/d/5696-1/nfsu2011.jpg Afbeeldingslocatie: http://gallery.damn.be/main.php/d/5702-1/nfsu2013.jpg Afbeeldingslocatie: http://gallery.damn.be/main.php/d/5705-1/nfsu2014.jpg Afbeeldingslocatie: http://gallery.damn.be/main.php/d/5708-1/nfsu2015.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik heb het nog eens nagekeken, maar je kan in je hele Carreer maar 1 wide body kit winnen en op 1 wagen plaatsen. Body kits op andere wagens plaatsen is niet mogelijk, ook niet als je alle outruns doet.

En pas als je het spel hebt uitgespeeld, kan je op alle andere wagens Buiten de carreer mode body kits plaatsen, en heb je ze ook alle 4 of 5 tot je beschikking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Ahha, ik heb nog 2 drags te doen, en dan is het afgelopen! Dan kan ik dat daarna eens testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shaidar schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 13:45:
Ahha, ik heb nog 2 drags te doen, en dan is het afgelopen! Dan kan ik dat daarna eens testen :)
En ben je er nu uit en heb je de wide body kits??
Als je hem hebt uitgespeeld moet je ze hebben volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Oh, ja, ik heb het game helemaal uitgespeeld, en heb dus maar 1 unique wide body kit op m'n Maxda RX-8 in career mode, maar kan ze wel allemaal kiezen in Quick race ...

Spijtig, beter was geweest van alle upgrades al beschikbaar te maken vóór de helft van het spel, dan kan je de andere helft uitspelen met een totaal opgevoerde wagen ...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, maar dan hadden de computer tegenstanders helemaal geen leven gehad. Ze zijn nu al niet in staat om bij je in de buurt te blijven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik heb de mijne een beetje verbeterd :) :

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/nfsu/tn_nfsu2_004.jpg

(Klik voor een grotere afbeelding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

babba schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:12:
Ik heb de mijne een beetje verbeterd :) :
.......

(Klik voor een grotere afbeelding)
Plaatjes zijn wel erg donker, wat ik er van kan maken ziet er wel leuk uit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 15:08

RMB

Nee, geen right mouse button!

heel mooi! :D

[ Voor 8% gewijzigd door RMB op 01-06-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Netjes hoor, ik vind zelf alleen de TT de minst tune bare wagen.

Veel van wat je kan doen maakt de auto alleen maar lelijker imho.

Maar die van jouw ziet er netjes uit hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

En niemand vind m'n RX-8 mooi?! ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143759

Wat vinden jullie van mijn Tiburon GT V6?
(sorry voor de crappy foto's, slechte videokaart)

Afbeeldingslocatie: http://img131.echo.cx/img131/8919/nfsu219lj.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img131.echo.cx/img131/8849/nfsu228ro.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img131.echo.cx/img131/2708/nfsu230nu.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou alle carbon delen nog vervangen door "normale" parts en die dan in kleur spuiten, dat zou het helemaal afmaken, maar verder vindt ik hem top! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:45

Vrijdag

De Zwarte

Carbon kan je toch helemaal niet spuiten :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

TroonStaal schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:37:
Carbon kan je toch helemaal niet spuiten :?
Hij zegt ook dat je de carbon parts eerst moet vervangen voor normale en dán kun je 't inspuiten

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 15:45

Vrijdag

De Zwarte

|:(

lezen is ook een vak |:(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Hehe vandaag weer ff NFSU2 geinstalleerd, in 1 dag dit resultaat

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~caspergt/nfsu2.JPG

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Ben ook net opnieuw begonnen, net bij lvl2 beland :)

Is wel wat wennen als je van een lvl3 RX-8 komt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Zijn er hier nog mensen die NFSU2 legaal hebben, en nog geinstalleerd hebben?

Ik heb wel wat zin om een paar races online tegen elkaar te racen ... Al m'n vriendjes hebben het game niet (toch niet legaal) en spelen (ik quote) zo'n ouw game zeker? niet meer ...

Dus, iemand zin om nog eens te racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shaidar schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:28:
Zijn er hier nog mensen die NFSU2 legaal hebben, en nog geinstalleerd hebben?

Ik heb wel wat zin om een paar races online tegen elkaar te racen ... Al m'n vriendjes hebben het game niet (toch niet legaal) en spelen (ik quote) zo'n ouw game zeker? niet meer ...

Dus, iemand zin om nog eens te racen?
Wel zin, zin legaal :X niet verder vertellen hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Even een vraagje over de online play: zijn d'r net als bij NFSU1 weer een hele berg aan cheaters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Aangezien ik 't spel toch behoorlijk veel speel, heb ik 'm maar gekocht. Net ff online gegamed, maar wat een ongelovelijk brak systeem heeft EA weer bedacht zeg... Echt zonde.

Daarnaast zie ik nauwelijks games... beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

bwoah, dat valt wel mee .. beetje geduld hebben, en er is weer een race vrij waar je aan mee kan doen ... over het algemeen valt het wel mee, ik amuseer me er toch altijd mee, en erger me niet veel ...

Cheaters heb ik nog niet veel gezien, mijn wagen is over het algemeen sneller dan die van de tegenstanders ... heb acceleratie en top speed op maximum gekregen, enkel de handling mankeert een procentje of 5 ...

Anders moeten we eens tegen elkaar racen eh! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Wat is een veel gespeeld circuit? Dan zal ik me daar es op gaan voorbereiden. Ben nog maar een aantal dagen bezig met de game namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Outer Ring, kan je bijna altijd op fullspeed rijden ... maar 1 foutje (ergens tegenaan botsen, of een slechte bocht nemen) en je zit direct 20 seconden achter ...

Maar als je nog maar pas bezig bent, dan denk ik dat die nog niet unlocked is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Welke auto raad je me btw aan voor circuit mode? Ik heb in NFSU 1 met de RX-5 veel gereden. Erg fijne wagen. Ik merk in NFSU2 dat ie alleen wat meer slipperig is dan bij NFSU1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Ik denk dat het een beetje hetzelfde blijft, de RX-7 is de snelste denk ik, maar ook bijna de lelijkste...

Gewoon zien dat je die acceleration, top speed en handling zo hoog mogelijk krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-06 08:59
Voor bijna elk type kan je voor de Corolla gaan, de stats in NFS zijn nogal ondergewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-06 15:35
marcovtwout schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:04:
Voor bijna elk type kan je voor de Corolla gaan, de stats in NFS zijn nogal ondergewaardeerd.
NFSU2 verdient wel een kickje

Aanrader: Heb je het spel een tijd geleden uitgespeeld?
Ga het weer spelen :D

Kies wel andere auto's
Eerst koos ik MX5 -> RX8 (beide echt in gereden ;)) -> heel even op het einde Skyline
Nu: 240sx -> Supra (maar ik denk dat ik die 240sx weer ga upgraden omdat de 6bak verkrijgbaar is aangezien die Supra zooooo veel onderstuur heeft ;( klopt geen **** van)
Zowiezo: begin handling stats van Supra liggen lager dan die van een Golf 8)7 riiiight

[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 01-08-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Ik speel het eigelijk nog dagelijks! Wel online dan, en ik denk dat ik de amerikaanse versie heb, want ik kom maar weinig europeanen tegen :)

Soms moet je al eens 4 minuutjes wachten totdat er een nieuwe race begint, of dat er iemand joint in jouw race, maar dat valt over het algemeen wel mee ...

Kan niet wachten op NFSMW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Hoh, nfsu2 in combinatie met hamachi en 3 vrienden is één van de leukste tijdverdrijven van de laatste tijd :)

[ Voor 11% gewijzigd door Shaidar op 10-08-2005 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58690

Subtiel kickje;

Dit doe ik omdat ik wou vragen of de Acura RSX en de Honda Civic Si in de europese versie gezet kunnen worden, de Honda Civic Si heb ik al wat op gevonden, maar de Acura RSX nog niet en die wil ik eigenlijk wel hebben.

Weet iemand of het mogelijk is inmiddels om de RSX erin te hebben?

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06 16:45
Het lukt met niet meer om verder te komen.

Mijn voortgang in het spel staat op 70% en ik heb 157 races gewonnen.

Telkens krijg ik gesproken berichten over een race waarvan ik geen exacte lokatie krijg. Ook staat er in de minimap een pijl. Maar als ik die volg kan ik er niet bijkomen.

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

My-life schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:16:
Het lukt met niet meer om verder te komen.

Mijn voortgang in het spel staat op 70% en ik heb 157 races gewonnen.

Telkens krijg ik gesproken berichten over een race waarvan ik geen exacte lokatie krijg. Ook staat er in de minimap een pijl. Maar als ik die volg kan ik er niet bijkomen.
Luister naar die berichten, bijv. als er stadium gezegt word ga je daar heen :P Rijd anders gewoon rond en kijk of je wat tegen komt.

• My-life
Ik ben al heel veel aan het rondrijden. Er worden geen directe hints gegeven.
Ik heb het een hele tijd genegeert, maar nu zijn er geen andere races meer om te rijden.

[ Voor 21% gewijzigd door My-life op 29-09-2005 17:27 ]

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Iets wat ook nogal eens vergeten wordt:
Om naar een volgende stage te gaan moet je auto op een X-aantal DVD en magazinecovers hebben gestaan. En daarvoor moet je auto een bepaalde rating hebben qua uiterlijk en permormance. Ga eens shoppen zou ik zeggen.

🖥️ | 🚗

• My-life
Alleen de 10 punten DVD heb ik nog niet.
Maar het pijltje is er al halverwege of zelf nog eerder gekomen.

Hier een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://my-life.mallerd.nl/GoT/SS%20NFS%20U2%20-%201.JPG

Gaat dat hek nog een X open ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Nog een ander punt:

Afbeeldingslocatie: http://my-life.mallerd.nl/GoT/SS%20NFS%20U2%20-%203.JPG

Als je op de kaart kijkt zie je dat rondje langs de weg. Alleen zou ik niet weten hoe ik er moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Laat die 10 punten DVD nu net 1 van de laatste stappen in het spel zijn. Die screenshots zeggen helemaal niets, ga eens gauw die DVD scoren dan.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Maar die grote oranje pijl dan. Waar gaat die over?

Ik snap dat die DVD een van de laatste stappen is aangezien 10 punten het hoogste is, maar daarom snap ik niet waarom ik niet naar die race kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Die pijl... is het noorden :X
Dude, anders lees je de handleiding eens door ofzo. Met "M" heb je de grote kaart en kun je kijken of er nog iets te doen is.

[ Voor 32% gewijzigd door MadMarky op 01-10-2005 19:28 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ow. Hahaha. Dat zat ik me al af te vragen, maar ik dacht dus echt die pijl er eerst niet was.

Ik weet hoe ik de map bekijk enzo, maar daarop is geen race meer te bekennen.

Me probleem is igg opgelost. Ga maar weer rondrijden opzoek naar hidden races.

Trouwens. Die DVD is een van de laaste stappen zeg je, maar de algehele voorgang in het spel staat bij mij pas op 70% .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

My-life schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:41:
Ow. Hahaha. Dat zat ik me al af te vragen, maar ik dacht dus echt die pijl er eerst niet was.

Ik weet hoe ik de map bekijk enzo, maar daarop is geen race meer te bekennen.

Me probleem is igg opgelost. Ga maar weer rondrijden opzoek naar hidden races.

Trouwens. Die DVD is een van de laaste stappen zeg je, maar de algehele voorgang in het spel staat bij mij pas op 70% .
Ik zit zelfs nog maar op 65 procent en heb die 10 punten al. Ik moet op dit moment een aantal downhill drifts halen en als ik ergens een hekel aan heb zijn het die drifts wel :(.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Die drifts zijn idd verrot. Ik las hier ergens op GoT dat je met stoten gas moest geven. Kheb het geprobeert en het werkt goed. Ik haalde die drifts ineens met 20K over of soms nog meer.

Hoe kom je trouwens aan 10 punten? Is het zo dat een nieuwe, later vrijgespeelde, auto standaart al meer punten heeft en daarom eerder op de 10 zit?

[ Voor 30% gewijzigd door My-life op 03-10-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nee, heeft te maken met sommige (lelijke) "specials". Denk bijv. aan speciale velgen, spoilers, hood, audio etc.
Soms kocht ik gewoon per sé iets wat ik helemaal niet mooi vond, maar wel moest omdat ik alleen daardoor extra punten kreeg :/

[ Voor 15% gewijzigd door Scipionyx op 03-10-2005 18:28 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

My-life schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:59:
Die drifts zijn idd verrot. Ik las hier ergens op GoT dat je met stoten gas moest geven. Kheb het geprobeert en het werkt goed. Ik haalde die drifts ineens met 20K over of soms nog meer.
Na een uur prutsen ofzo zijn die drifts gelukt. Ik begin het gelukkig ook een beetje door te krijgen nu.
Hoe kom je trouwens aan 10 punten? Is het zo dat een nieuwe, later vrijgespeelde, auto standaart al meer punten heeft en daarom eerder op de 10 zit?
Ik kreeg die 10 punten ineens nadat ik een koolstofvezel carrosseriekit gekocht had. Bij mij werden daarbij ook meteen m'n unieke stickers verwijderd, waardoor m'n 206 ook meteen een stuk lelijker is |:(.

Na die 2 drifts had ik 'm trouwens ook ineens vrij snel uitgespeeld. Moest daarna geloof ik nog een u.r.l. en een laatste circuit race. Wat ik wel raar vind is dat ik alle onderdelen vrijgespeeld heb, maar de voortgang nog maar op 67 % staat. Is dit normaal :?.

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 03-10-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Je moet ook de verborgen races doen he. Deze staan niet aangegeven op je map.. En ik dacht dat je ook tegen de andere auto's die cruisen door de stad moest racen..

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Bij mij was ook alles al vrijgespeeld onder de 70%, alleen sommige dingen (verbreedkit bijv.) kan ik niet kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

My-life schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:44:
Bij mij was ook alles al vrijgespeeld onder de 70%, alleen sommige dingen (verbreedkit bijv.) kan ik niet kopen...
Die wide body kits krijg je als je echt alle outruns hebt gewonnen.

100% heb je pas als je alle races in je world map hebt gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Die andere auto's (oranje pijltjes) komen niet meer terug als je ze verslagen hebt dus? Ik vind de outruns toch wel het lastigst denk ik.

Wat gebeurt er als je echt alles hebt gewonnen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

My-life schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:29:
Die andere auto's (oranje pijltjes) komen niet meer terug als je ze verslagen hebt dus? Ik vind de outruns toch wel het lastigst denk ik.
Als je wat voorsprong hebt keren op de weg en je tegenstander tegemoet rijden. Daarna blijf je op kop en vervolgens kun je meestal vrij gemakkelijk winnen.

En die outruns ga ik dan nog maar 's doen dan. De hidden races heb ik geloof ik allemaal al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een kickje allemaal niet teweeg brengt :)

Als je 10 star car wilt hebben dan kom je er niet met alleen velgen en andere meuk, de echte vette upgrades komen in de carbon fiber trunk (kofferbak) of carbon fiber body kit.

Driften is niet zo moeilijk, je moet gewoon zorgen dat je dicht bij de muur zit, dan zie je de punten oranje worden en vliegen ze omhoog, de kunst is om 1 lange drift te doen, ik heb een video van een gozer in VW GTI gezien die 1 lange drift doet van meer dan 1 miljoen punten.
Ik vraag me serieus (als in WTF) af hoe je zoiets voor elkaar krijgt :? _/-\o_

Outruns leveren unieke prestatie upgrades op, als ze weg zijn even een race doen en dan komen ze weer, zoniet dan heb je alles.

Wat me wel opvalt is dat de Civic SI uit de Amerikaanse versie vele malen sneller is dan een Corsa of Focus of 206 of 106 en die laatse is zeker ook geen langzame.
Wel baal ik er nog steeds van dat de Acura RSX er niet in kan, kan me bijna niet voorstellen omdat ie in Underground 1 ook zat en daar was ie ook super snel in de drags.

Dat halve rondje kan je echt niet komen, ik heb het geprobeerd, maar no way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My-life schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:29:

Wat gebeurt er als je echt alles hebt gewonnen???
Na de race tegen Caleb, die dumbo zeg maar, ben je 10000 rijker en dan zie je Rachel en Kelly helemaal uit hun dak gaan (als dat nou de hoofdprijs zou zijn in een nachtje :P ).
En daarna kan je nog wel outruns doen of dingen veranderen / kopen, maar races zijn er niet meer.

Dan wordt het tijd om online te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Anoniem: 58690 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:14:
[...]

Vaag he. Zal toch niet voor niets over perongeluk in het spel gekomen zijn lijkt me.

Dat van het vooruit rijden en keren wist ik al. Werkt idd wel goed. Wat ook makkelijk (en snel) werkt is je tegenstander laten crashen en dan er vol vandoor gaan met NOS. Tikt wel aan op de meters. Vaak win je zo in 10-30 seconden.

Zal nog maares een stel van die outruns gaan doen dan... (saai)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
kben weer een stuk verder gekomen. Heb een bodykit gekregen en daarmee ook 10 punten. Dus de laatste DVD cover. Er staat weer een URL race op de kaart. We komen er wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 11-06 16:29

Acid_Burn

uhuh

Anoniem: 58690 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:14:

Welk half rondje?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Dit:

Afbeeldingslocatie: http://my-life.mallerd.nl/GoT/SS%20NFS%20U2%20-%203.JPG

halve rondje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je alle races hebt gedaan en je zit nog niet op 100% ga dan eens naar je eigen garage (is er maar 1 op de map) en ga naar de world map, hierin staan nog meer races en zitten er dan genoeg tussen die je nog moet doen voor die 100%! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Anoniem: 128025 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 08:00:
Als je alle races hebt gedaan en je zit nog niet op 100% ga dan eens naar je eigen garage (is er maar 1 op de map) en ga naar de world map, hierin staan nog meer races en zitten er dan genoeg tussen die je nog moet doen voor die 100%! ;)
Bedankt, ik zie het nu inderdaad. Nog genoeg races die ik nog niet voltooid heb (met nog een aantal downhill drifts :X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Zo kun je dus ook alle races rijden zonder ze op te zoeken!

Heeft het nog nadelen op deze manier???

[ Voor 28% gewijzigd door My-life op 04-10-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

My-life schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:30:
Zo kun je dus ook alle races rijden zonder ze op te zoeken!

Heeft het nog nadelen op deze manier???
Je krijgt er geen punten en geld meer voor?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MadMarky schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:38:
[...]

Je krijgt er geen punten en geld meer voor?
Jawel, is een truukje voor, zodra de race begint kies je restart ;) als je nu de race wint krijg je wel geld voor de winst! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
D8 al dat je idd geen geld meer kreeg. Het rare is wel. Als de race afgelopen is en je gaat terug naar verkennen, zie je wel rechts bovenin het woord 'Cash' verschijnen...

Inmiddels heb ik het spel al uitgespeel. De laatste race vond ik wel erg makkelijk. Had wel iets meer verwacht van die 'Hot shot'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:14
Weet iemand of het mogelijk is om met een Lancer Evo te beginnen? wil namelijk alle unique upgrades op dat ding maar je krijgt hem pas in stage 4, en dan heb je dus al de nodige unique upgrades gehad :/ (of je bent ze gewoon kwijt).

Ik weet dat er aangepaste savegames zijn maar dan is alles of uitgespeeld, of er zit geen evo in :(

In NFSU zat er eeen cheat dat je alle autos geunlocked had, maar in NFSU2 ziet die niet meer :/

[ Voor 13% gewijzigd door MewBie op 10-10-2005 12:05 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97581

Weet er iemand hoe het zit met enigine swaps?
ik kreeg zo een sms dat engine swap unlocked waren in alle bayview performance shops, maar ik kan hier nix van vinden...

Kan iemand mij helpen? Ik ben net aan stage 5 begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Engine swap? Wat bazel je nou steeds?

Je kunt performance upgrades unlocken voor oa. de motor ja, maar zoiets als een engine swap bestaat niet.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.gamersnet.nl/cheats/cheat.php?id=1611

Mega trainer downloaden en dan kan je alles rijden met alles erop wat je maar wilt, maar online ermee spelen kan je vergeten!

Edit: verkeerde link
Edit2: Done :)

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 58690 op 11-10-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier heb ik eht over...

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/bobsite/engineswap.JPG

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 97581 op 12-10-2005 08:46 . Reden: image werkend krijgen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Dan is er dus een nieuw level motor beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Anoniem: 128025 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 07:57:
[...]

Jawel, is een truukje voor, zodra de race begint kies je restart ;) als je nu de race wint krijg je wel geld voor de winst! :*)
Werkt goed. Wel irritant dat je dan telkens weer buiten staat, maar scheelt een hoop tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep maar anders loop je al die centen mis en is toch jammer! ;) Ik zit met spanning te wachten op Most Wanted! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Tis wel saai geworden nu. Het echte doel is al gehaald (heb niet gesaved dus kan nog een X :P ). kBen nu gewoon al die races, die nog niet gedaan zijn, aan het afwerken.

Most Wanted beloofd veel. Het ID van het spel maakt mij ook enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My-life schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:24:
Tis wel saai geworden nu. Het echte doel is al gehaald (heb niet gesaved dus kan nog een X :P ). kBen nu gewoon al die races, die nog niet gedaan zijn, aan het afwerken.

Most Wanted beloofd veel. Het ID van het spel maakt mij ook enthousiast.
Heb je wel alle outruns gedaan voor die widebody kit, in career mode krijg je er maar 1 maar si wel de moeite waard natuurlijk! ;)
Maar als je dat inderdaad eenmaal gedaan hebt is het gauw over vond ik, ik heb daarna bijna geen NFS gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-06 11:33
Ik ben met NFSU2 niet verder gekomen dan de 'normale'races..er stond toen dat ik a het tunespul had :P...mar dat is dus niet zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smokey! schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:55:
Ik ben met NFSU2 niet verder gekomen dan de 'normale'races..er stond toen dat ik a het tunespul had :P...mar dat is dus niet zo??
Nope met die "outruns" verdien je je Unique upgrades, je laatste unique upgrade: 20 Outruns winnen op stage 5 is volgens mij een wide body kit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
Anoniem: 128025 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:03:
[...]

Nope met die "outruns" verdien je je Unique upgrades, je laatste unique upgrade: 20 Outruns winnen op stage 5 is volgens mij een wide body kit!
Dan zal ik dat spelleke er maar weer es op gaan zetten en al die races gaan halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Okay.. de game is vet.
Dus heb hem gekocht zodat ik ook online kan racen.

Need for speed compleet opnieuw geinstalleerd.. en toen een online account aangemaakt.
Dan vraagt hij of ik de username wil koppelen aan de cdkey.
Dan klik ik op ja.. en dan krijg ik de melding dat de server momenteel niet beschikbaar is.

Weet iemand toevallig de oplossing?

Ik heb ook al via het online registratie systeem de cdkey op me naam gezet .. maar nog wil hij hem koppelen.

• Smokey!
ben nu op 82%...moet ik nu alleen outruns doen om de 100% te halen??..en waar kan je zien hoveel outruns je gedaan hebt..word er namelijk scheitziek van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

sorrie dat ik dit oude topic omhoog haal maar ik heb een paar vragen

dinsdag ga ik weer lannen met wat vrienden en waarschijnlijk gaan we weer underground2 spelen omdat most wanted geen outrun optie heeft...

maar is er al een nieuwe patch oid voor die outrun want heel vaak ging het niet helemaal lekker met wie de leiding in het spel had er vloepte hij ineens naar iemand anders.

wat is de snelste auto, vorigjaar reden we allemaal met de toyota celica want niemand kon elkaar anders bijhouden, omdat die celica het snelste was...

maar welke auto is nou eigenlijk het snelste?

ik lees wel wat over die 240sx (ofzo) maar is dat nou echt de snelste?

ik kan ik ergens een 100% savegame downloaden? anders moet ik hem eerst weer uitspelen en dat gaat mij niet lukken in 2 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

koekoek2003nl schreef op zondag 25 december 2005 @ 15:33:
sorrie dat ik dit oude topic omhoog haal maar ik heb een paar vragen

dinsdag ga ik weer lannen met wat vrienden en waarschijnlijk gaan we weer underground2 spelen omdat most wanted geen outrun optie heeft...

maar is er al een nieuwe patch oid voor die outrun want heel vaak ging het niet helemaal lekker met wie de leiding in het spel had er vloepte hij ineens naar iemand anders.

wat is de snelste auto, vorigjaar reden we allemaal met de toyota celica want niemand kon elkaar anders bijhouden, omdat die celica het snelste was...

maar welke auto is nou eigenlijk het snelste?

ik lees wel wat over die 240sx (ofzo) maar is dat nou echt de snelste?

ik kan ik ergens een 100% savegame downloaden? anders moet ik hem eerst weer uitspelen en dat gaat mij niet lukken in 2 dagen...
Het snelste met wat? Tijdens een dragrace kies ik altijd voor een Mustang, 240sx of een RX8. Voor al het andere werk is er de Corolla, dat ding is op het circuit onverslaanbaar met z'n wegligging.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

MadMarky schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:40:
[...]

Het snelste met wat? Tijdens een dragrace kies ik altijd voor een Mustang, 240sx of een RX8. Voor al het andere werk is er de Corolla, dat ding is op het circuit onverslaanbaar met z'n wegligging.
tijdens een outrun, dat je zegmaar 100 meter van elkaar weg moet rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Gebruik die Corolla eens tijdens een driftsessie op het eerste circuit, met de juist instellingen en stuur vaardigheden hoef je niet een keer uit je drift te komen :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-06 15:55
Zullen we dit topic maar weer eens openen omdat Carbon wel heel erg smerig tegen valt ?
heb namelijk net weer underground 2 geinstalleerd en ik denk dat vele mij wel volgen of zelfs al voor mij zijn gegaan..

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-06 17:23

Hu9o

Schokkend

Oei, flinke poeier idd!

Carbon nog niet gedaan, die eerst maar eens checken voor ik deze er weer opslinger.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
ik heb nfs op de xbox klein vraagje, ik heb een openkunnende moterkap gekocht, hoe maak ik deze onder het rijden open?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

niet

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249481

Is er op de pc een mogelijkheid om om de pendalen van een stuur te verwisselen?

In windows is rechts gewoon gas en links rem, maar nsf draait het net om, en ik kan het nergens vinden in de settings.
Pagina: 1 2 3 Laatste