• My-life
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18:36
Bij mij was ook alles al vrijgespeeld onder de 70%, alleen sommige dingen (verbreedkit bijv.) kan ik niet kopen...

Specs

• babbaloerie
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 07-09-2020

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

My-life schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:44:
Bij mij was ook alles al vrijgespeeld onder de 70%, alleen sommige dingen (verbreedkit bijv.) kan ik niet kopen...
Die wide body kits krijg je als je echt alle outruns hebt gewonnen.

100% heb je pas als je alle races in je world map hebt gedaan

• My-life
Die andere auto's (oranje pijltjes) komen niet meer terug als je ze verslagen hebt dus? Ik vind de outruns toch wel het lastigst denk ik.

Wat gebeurt er als je echt alles hebt gewonnen???

Specs

• PromoX
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 27-11 17:54

PromoX

Flying solo

My-life schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:29:
Die andere auto's (oranje pijltjes) komen niet meer terug als je ze verslagen hebt dus? Ik vind de outruns toch wel het lastigst denk ik.
Als je wat voorsprong hebt keren op de weg en je tegenstander tegemoet rijden. Daarna blijf je op kop en vervolgens kun je meestal vrij gemakkelijk winnen.

En die outruns ga ik dan nog maar 's doen dan. De hidden races heb ik geloof ik allemaal al gehad.

And I'm the only one and I walk alone.

• Buzzfuzz
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online

Buzzfuzz

Amiga tweaker

Wat een kickje allemaal niet teweeg brengt :)

Als je 10 star car wilt hebben dan kom je er niet met alleen velgen en andere meuk, de echte vette upgrades komen in de carbon fiber trunk (kofferbak) of carbon fiber body kit.

Driften is niet zo moeilijk, je moet gewoon zorgen dat je dicht bij de muur zit, dan zie je de punten oranje worden en vliegen ze omhoog, de kunst is om 1 lange drift te doen, ik heb een video van een gozer in VW GTI gezien die 1 lange drift doet van meer dan 1 miljoen punten.
Ik vraag me serieus (als in WTF) af hoe je zoiets voor elkaar krijgt :? _/-\o_

Outruns leveren unieke prestatie upgrades op, als ze weg zijn even een race doen en dan komen ze weer, zoniet dan heb je alles.

Wat me wel opvalt is dat de Civic SI uit de Amerikaanse versie vele malen sneller is dan een Corsa of Focus of 206 of 106 en die laatse is zeker ook geen langzame.
Wel baal ik er nog steeds van dat de Acura RSX er niet in kan, kan me bijna niet voorstellen omdat ie in Underground 1 ook zat en daar was ie ook super snel in de drags.

Dat halve rondje kan je echt niet komen, ik heb het geprobeerd, maar no way!

Mijn pc'tje | 10000 punten in 3D Mark 2011 behaald

• Buzzfuzz
  • Niet online

Buzzfuzz

Amiga tweaker

My-life schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:29:

Wat gebeurt er als je echt alles hebt gewonnen???
Na de race tegen Caleb, die dumbo zeg maar, ben je 10000 rijker en dan zie je Rachel en Kelly helemaal uit hun dak gaan (als dat nou de hoofdprijs zou zijn in een nachtje :P ).
En daarna kan je nog wel outruns doen of dingen veranderen / kopen, maar races zijn er niet meer.

Dan wordt het tijd om online te gaan ;)

• My-life
Buzzfuzz schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:14:
[...]

Vaag he. Zal toch niet voor niets over perongeluk in het spel gekomen zijn lijkt me.

Dat van het vooruit rijden en keren wist ik al. Werkt idd wel goed. Wat ook makkelijk (en snel) werkt is je tegenstander laten crashen en dan er vol vandoor gaan met NOS. Tikt wel aan op de meters. Vaak win je zo in 10-30 seconden.

Zal nog maares een stel van die outruns gaan doen dan... (saai)

Specs

• My-life
kben weer een stuk verder gekomen. Heb een bodykit gekregen en daarmee ook 10 punten. Dus de laatste DVD cover. Er staat weer een URL race op de kaart. We komen er wel :*)

Specs

• Acid_Burn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 08:14
Buzzfuzz schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:14:

Welk half rondje?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• My-life
Dit:

http://my-life.mallerd.nl/GoT/SS%20NFS%20U2%20-%203.JPG

halve rondje :)

Specs

• Cyclonus
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-09-2017
Als je alle races hebt gedaan en je zit nog niet op 100% ga dan eens naar je eigen garage (is er maar 1 op de map) en ga naar de world map, hierin staan nog meer races en zitten er dan genoeg tussen die je nog moet doen voor die 100%! ;)

Compassion will be your downfall!

• PromoX
  • Laatst online: 27-11 17:54

PromoX

Flying solo

Cyclonus schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 08:00:
Als je alle races hebt gedaan en je zit nog niet op 100% ga dan eens naar je eigen garage (is er maar 1 op de map) en ga naar de world map, hierin staan nog meer races en zitten er dan genoeg tussen die je nog moet doen voor die 100%! ;)
Bedankt, ik zie het nu inderdaad. Nog genoeg races die ik nog niet voltooid heb (met nog een aantal downhill drifts :X).

And I'm the only one and I walk alone.

• My-life
Zo kun je dus ook alle races rijden zonder ze op te zoeken!

Heeft het nog nadelen op deze manier???

[Voor 28% gewijzigd door My-life op 04-10-2005 14:38]

Specs

• MadMarky
  • Niet online
My-life schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:30:
Zo kun je dus ook alle races rijden zonder ze op te zoeken!

Heeft het nog nadelen op deze manier???
Je krijgt er geen punten en geld meer voor?

🖥️ | 🚗

• Cyclonus
MadMarky schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:38:
[...]

Je krijgt er geen punten en geld meer voor?
Jawel, is een truukje voor, zodra de race begint kies je restart ;) als je nu de race wint krijg je wel geld voor de winst! :*)

• My-life
D8 al dat je idd geen geld meer kreeg. Het rare is wel. Als de race afgelopen is en je gaat terug naar verkennen, zie je wel rechts bovenin het woord 'Cash' verschijnen...

Inmiddels heb ik het spel al uitgespeel. De laatste race vond ik wel erg makkelijk. Had wel iets meer verwacht van die 'Hot shot'.

Specs

• MewBie
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 18:20
Weet iemand of het mogelijk is om met een Lancer Evo te beginnen? wil namelijk alle unique upgrades op dat ding maar je krijgt hem pas in stage 4, en dan heb je dus al de nodige unique upgrades gehad :/ (of je bent ze gewoon kwijt).

Ik weet dat er aangepaste savegames zijn maar dan is alles of uitgespeeld, of er zit geen evo in :(

In NFSU zat er eeen cheat dat je alle autos geunlocked had, maar in NFSU2 ziet die niet meer :/

[Voor 13% gewijzigd door MewBie op 10-10-2005 12:05]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Bobke
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 17-07-2007
Weet er iemand hoe het zit met enigine swaps?
ik kreeg zo een sms dat engine swap unlocked waren in alle bayview performance shops, maar ik kan hier nix van vinden...

Kan iemand mij helpen? Ik ben net aan stage 5 begonnen

• Bobke
niemand?

• MadMarky
  • Niet online
Engine swap? Wat bazel je nou steeds?

Je kunt performance upgrades unlocken voor oa. de motor ja, maar zoiets als een engine swap bestaat niet.

🖥️ | 🚗

• Buzzfuzz
  • Niet online

Buzzfuzz

Amiga tweaker

http://www.gamersnet.nl/cheats/cheat.php?id=1611

Mega trainer downloaden en dan kan je alles rijden met alles erop wat je maar wilt, maar online ermee spelen kan je vergeten!

Edit: verkeerde link
Edit2: Done :)

[Voor 57% gewijzigd door Buzzfuzz op 11-10-2005 23:09]

• Bobke
Hier heb ik eht over...

[Voor 13% gewijzigd door Bobke op 12-10-2005 08:46. Reden: image werkend krijgen]

• babbaloerie
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 07-09-2020

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Dan is er dus een nieuw level motor beschikbaar...

• My-life
Cyclonus schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 07:57:
[...]

Jawel, is een truukje voor, zodra de race begint kies je restart ;) als je nu de race wint krijg je wel geld voor de winst! :*)
Werkt goed. Wel irritant dat je dan telkens weer buiten staat, maar scheelt een hoop tijd.

Specs

• Cyclonus
Yep maar anders loop je al die centen mis en is toch jammer! ;) Ik zit met spanning te wachten op Most Wanted! :*)

• My-life
Tis wel saai geworden nu. Het echte doel is al gehaald (heb niet gesaved dus kan nog een X :P ). kBen nu gewoon al die races, die nog niet gedaan zijn, aan het afwerken.

Most Wanted beloofd veel. Het ID van het spel maakt mij ook enthousiast.

Specs

• Cyclonus
My-life schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:24:
Tis wel saai geworden nu. Het echte doel is al gehaald (heb niet gesaved dus kan nog een X :P ). kBen nu gewoon al die races, die nog niet gedaan zijn, aan het afwerken.

Most Wanted beloofd veel. Het ID van het spel maakt mij ook enthousiast.
Heb je wel alle outruns gedaan voor die widebody kit, in career mode krijg je er maar 1 maar si wel de moeite waard natuurlijk! ;)
Maar als je dat inderdaad eenmaal gedaan hebt is het gauw over vond ik, ik heb daarna bijna geen NFS gespeeld!

• Smokey!
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 15:41
Ik ben met NFSU2 niet verder gekomen dan de 'normale'races..er stond toen dat ik a het tunespul had :P...mar dat is dus niet zo??

• Cyclonus
Smokey! schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:55:
Ik ben met NFSU2 niet verder gekomen dan de 'normale'races..er stond toen dat ik a het tunespul had :P...mar dat is dus niet zo??
Nope met die "outruns" verdien je je Unique upgrades, je laatste unique upgrade: 20 Outruns winnen op stage 5 is volgens mij een wide body kit!

• Smokey!
Cyclonus schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:03:
[...]

Nope met die "outruns" verdien je je Unique upgrades, je laatste unique upgrade: 20 Outruns winnen op stage 5 is volgens mij een wide body kit!
Dan zal ik dat spelleke er maar weer es op gaan zetten en al die races gaan halen :D

• EurOtiC
  • Laatst online: 24-10-2019

EurOtiC

AlCoHoL? :)

Okay.. de game is vet.
Dus heb hem gekocht zodat ik ook online kan racen.

Need for speed compleet opnieuw geinstalleerd.. en toen een online account aangemaakt.
Dan vraagt hij of ik de username wil koppelen aan de cdkey.
Dan klik ik op ja.. en dan krijg ik de melding dat de server momenteel niet beschikbaar is.

Weet iemand toevallig de oplossing?

Ik heb ook al via het online registratie systeem de cdkey op me naam gezet .. maar nog wil hij hem koppelen.

Je weet niet wat je niet weet!

• Smokey!
ben nu op 82%...moet ik nu alleen outruns doen om de 100% te halen??..en waar kan je zien hoveel outruns je gedaan hebt..word er namelijk scheitziek van :P

• kaasaanfiets
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

sorrie dat ik dit oude topic omhoog haal maar ik heb een paar vragen

dinsdag ga ik weer lannen met wat vrienden en waarschijnlijk gaan we weer underground2 spelen omdat most wanted geen outrun optie heeft...

maar is er al een nieuwe patch oid voor die outrun want heel vaak ging het niet helemaal lekker met wie de leiding in het spel had er vloepte hij ineens naar iemand anders.

wat is de snelste auto, vorigjaar reden we allemaal met de toyota celica want niemand kon elkaar anders bijhouden, omdat die celica het snelste was...

maar welke auto is nou eigenlijk het snelste?

ik lees wel wat over die 240sx (ofzo) maar is dat nou echt de snelste?

ik kan ik ergens een 100% savegame downloaden? anders moet ik hem eerst weer uitspelen en dat gaat mij niet lukken in 2 dagen...

• MadMarky
  • Niet online
koekoek2003nl schreef op zondag 25 december 2005 @ 15:33:
sorrie dat ik dit oude topic omhoog haal maar ik heb een paar vragen

dinsdag ga ik weer lannen met wat vrienden en waarschijnlijk gaan we weer underground2 spelen omdat most wanted geen outrun optie heeft...

maar is er al een nieuwe patch oid voor die outrun want heel vaak ging het niet helemaal lekker met wie de leiding in het spel had er vloepte hij ineens naar iemand anders.

wat is de snelste auto, vorigjaar reden we allemaal met de toyota celica want niemand kon elkaar anders bijhouden, omdat die celica het snelste was...

maar welke auto is nou eigenlijk het snelste?

ik lees wel wat over die 240sx (ofzo) maar is dat nou echt de snelste?

ik kan ik ergens een 100% savegame downloaden? anders moet ik hem eerst weer uitspelen en dat gaat mij niet lukken in 2 dagen...
Het snelste met wat? Tijdens een dragrace kies ik altijd voor een Mustang, 240sx of een RX8. Voor al het andere werk is er de Corolla, dat ding is op het circuit onverslaanbaar met z'n wegligging.

🖥️ | 🚗

• kaasaanfiets
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

MadMarky schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:40:
[...]

Het snelste met wat? Tijdens een dragrace kies ik altijd voor een Mustang, 240sx of een RX8. Voor al het andere werk is er de Corolla, dat ding is op het circuit onverslaanbaar met z'n wegligging.
tijdens een outrun, dat je zegmaar 100 meter van elkaar weg moet rijden...

• Stef
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20-09-2019

Stef

Kamikaze

Gebruik die Corolla eens tijdens een driftsessie op het eerste circuit, met de juist instellingen en stuur vaardigheden hoef je niet een keer uit je drift te komen :D _/-\o_

• laurensxeon
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 17:42
Zullen we dit topic maar weer eens openen omdat Carbon wel heel erg smerig tegen valt ?
heb namelijk net weer underground 2 geinstalleerd en ik denk dat vele mij wel volgen of zelfs al voor mij zijn gegaan..

Gr

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 10:13

Hu9o

Schokkend

Oei, flinke poeier idd!

Carbon nog niet gedaan, die eerst maar eens checken voor ik deze er weer opslinger.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Felixje
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 25-04 19:25
ik heb nfs op de xbox klein vraagje, ik heb een openkunnende moterkap gekocht, hoe maak ik deze onder het rijden open?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• MadMarky
  • Niet online
niet

🖥️ | 🚗

• racingweirdo
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 14-01-2014
Is er op de pc een mogelijkheid om om de pendalen van een stuur te verwisselen?

In windows is rechts gewoon gas en links rem, maar nsf draait het net om, en ik kan het nergens vinden in de settings.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee