[Multiplatform] Need For Speed Underground 2

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.269 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85908

Topicstarter
Ik zat even te surfen op de site van Need For Speed en kwam heel goed nieuws tegen. Er komt een nieuw deel uit van Underground. Need For Speed Underground 2 komt in de herfst van 2004 uit. Dit wilde ik even met jullie meedelen. Hieronder het bericht en een enkele screenshot.
:EA TO OWN THE STREETS THIS FALL WITH NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2

roaming Game World

REDWOOD CITY, Calif.-April 23, 2004 - Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today announced the development of Need For Speed™ Underground 2 under the EA GAMES™ brand. Need for Speed Underground 2 is the sequel to Need for Speed Underground, which has sold more than five million copies worldwide since its release in November 2003.

Need for Speed Underground 2 will challenge gamers to immerse themselves in the tuner culture, exploring an expansive, free-roaming city divided into five distinct neighborhoods. Gamers will encounter rival racers who will initiate events, tip players off to the hottest racing spots, and show them where to buy the most sought-after licensed aftermarket upgrades.

The game will feature new game modes, deep new performance customization and tuning, and more than 30 licensed cars. The game also delivers twice the visual customization upgrades as the original game, providing a staggering 70 billion possible car combinations for total automotive self-expression.

Need for Speed Underground 2 is currently under development by EA Canada and is scheduled for release in fall 2004 for the PlayStation®2 computer entertainment system, Xbox® video game system from Microsoft, Nintendo GameCube™, PC, and Game Boy® Advance. This game has not yet been rated by the ESRB.

ABOUT ELECTRONIC ARTS
Electronic Arts (EA), headquartered in Redwood City, California, is the world's leading interactive entertainment software company. Founded in 1982, Electronic Arts posted revenues of $2.5 billion for fiscal 2003. The company develops, publishes, and distributes interactive software worldwide for video game systems, personal computers and the Internet. Electronic Arts markets its products under three brand names: EA SPORTS™, EA GAMES™, and EA SPORTS BIG™. EA's homepage and online game site is www.ea.com. More information about EA's products and full text of press releases can be found on the Internet at http://info.ea.com.

# # #

Electronic Arts, EA, EA SPORTS, EA SPORTS BIG, EA GAMES and Need for Speed are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. Microsoft and Xbox are registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the U.S. and/or other countries. PlayStation is a registered trademark of Sony Computer Entertainment Inc. Nintendo GameCube and Game Boy Advance are trademarks of Nintendo.
Nieuws van Gamer.nl
Vrij toegankelijke stad in NFS: Underground 2
23/04/2004 16:12 :: by Erwin Bergervoet :: reacties (41)
Electronic Arts heeft een vervolg aangekondigd op Need for Speed: Underground, de straatracegame die sinds haar release eind vorig jaar meer dan vijf miljoen keer over de toonbank ging. Need for Speed: Underground 2 zal in de herfst van dit jaar verschijnen en biedt de speler nog meer game-modes en maar liefst 30 verschillende gelicenseerde auto's.

Ook heeft men de tuning-mogelijkheden flink uitgebreid. Zo zullen er dubbel zoveel visuele aanpassingen aan je auto te maken zijn, wat neerkomt op niet minder dan 70 miljard verschillende uiterlijke combinaties. De grootste vernieuwing van het spel vinden we echter terug in de spelwereld, die dit maal vrij toegankelijk zal zijn. Je rivalen rijden rond door de stad en je kan, net als in Midnight Club II, naar ze toe rijden en de confrontatie met ze aangaan.

Need for Speed: Underground 2 verschijnt op Playstation 2, Xbox, GameCube, PC, GameBoy Advance en wordt ontwikkeld door EA Canada.
Screenshot

Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/nfs_underground/screenshots/NFS_UG2_350z.jpg

Kan niet wachten _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 28-04-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99691

Ow COWL! Vond 1e deel al gaaf! :9
The game also delivers twice the visual customization upgrades as the original game, providing a staggering 70 billion possible car combinations for total automotive self-expression.
Kunnen we weer even aan de slag :P >:)

Meer screenies :9 :Y)

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 99691 op 28-04-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:58

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Da's mooi! Paar weken terug eindelijk NFSU uitgespeeld...moet je weer opnieuw beginnen :(
Maar kan nu dus straks weer verder :)

Als ik het zo lees wordt het een beetje een combinatie tussen NFSU en het goeie oude StreetRod...kon wel eens _errug_ gaaf worden :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik hoop dat er in deel 2 wat meer eigen werk in kan zelf gemaakte decals b.v.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54
Hopelijk in deel 2 meer wagens! en meer tuning mogelijkheden! Nokkenassen veranderen enzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112608

Kewl screenshot :P
Hoop wel dat de parcours wel wat afwisselinger zijn. Parcours zijn nogal eentonig in NFSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hoop dat ie betere multiplayer support krijgt
en idd meer streetrod like tuning dus gewoon meerdere parts in je garage en steeds kunnen wisselen, zonder dat je auto gelockt wordt op het laatst

ook leuk is meerdere auto's in je garage :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

En een inside camera view dus in de wagen. Kan je daar ook een hoop kiezen; stuur, dashboard, radio enz. :9

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoop dat er BMW's, Mercedessen, Opel's en nog veel meer Europese merken :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 28-04-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Dan hoop ik dat ze behalve meer visual customized stuff, er ook meer tuning zooi in stoppen. En dan niet een beetje meer, maar echt meer meer :P Want in deel 1 werd je nogal in 1 kant geduwd qua tuning vond ik. Vroeger had je spellen waarin je door middel van schuifjes je motor enzo af kon stellen. Dat zouden ze van mij hier ook wel in mogen stoppen. Met veel verschillende onderdelen kunnen we tenminste weer veel kanten op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
mja tis en blijft een arcade racer he.. met schuifjes ed snap ik er iig al niks meer van en zal het dan veel minder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

Als ze de controlls ff wat beter maken, want het reed echt als een truck met een dikke trailer erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Wat ik hier allemaal lees, willen jullie een combo van de tuning decals etc. van street legal en de graphics van need for speed: underground (althans dat wil ik >:) )

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99691

Ik hoop dat hier de multiplayer wat beter is. Niet alleen online maar ook voor op LAN! :)

Edit: en de levels mogen idd ook wat afwisselender. Had elke keer zoiets van: alweer dit stukje bij deel 1 :P

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 99691 op 28-04-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:10
Speedy55 schreef op 28 april 2004 @ 14:22:
Wat ik hier allemaal lees, willen jullie een combo van de tuning decals etc. van street legal en de graphics van need for speed: underground (althans dat wil ik >:) )
idd, street legal was gewoon _het_ tune spel. Alleen jammer dat het op zo'n super brakke engine liep (geluid deleten was fps boost van 100% 8)7 )

Maar zie er al naar uit.. NFSU was wel leuk. alleen jammer dat je van al die combo's weinig terug zag omdat je voor je "rating" altijd de hoogste lvl parts moest nemen..

[ Voor 19% gewijzigd door LordMithril op 28-04-2004 15:28 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 23:15
De_Bastaard schreef op 28 april 2004 @ 13:11:
Hopelijk in deel 2 meer wagens! en meer tuning mogelijkheden! Nokkenassen veranderen enzo >:)
Hopelijk hebben ze nu niet van die instant pakketen, maar gewoon onderdelen.
Is namelijk veel leuker dan allemaal pakketen die allemaal dezelfde performance hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Een vrij toegangelijke speel wereld... das wel beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54
Gewoon de graphics van NFS:U En de tuning mogelijkheden van Redline.

Maar dan beter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 08:06
Ja precies. Khoop dat ze niet meteen nieuwe graphics gaan gebruiken. Kost weer tijd. Ze kunnen beter meer opties maken voor het tunen. Net zoals Street legal ofzo :D en ook nog de gewone opties van NFSU maar dan wat uitgebreider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Het grootste voordeel wordt niet eens gemeld trouwens.
Er zal geen netwerk compatibiliteit meer zijn tussen PC en Console versies :)
Nu zla je denken "wtf das geen goed nieuws" maar dat is het wel. Makkelijker te patchen, content downloaden, mod-baar (als ze het een beetje netjes doen).

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Melken die koe! :P Naja beter NFSU dan weer een Sims expansion.

Ik hoop wel dat ze dit keer compleet originele parcours erin doen ipv alles continue recyclen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Count schreef op 28 april 2004 @ 17:43:
Melken die koe! :P Naja beter NFSU dan weer een Sims expansion.

Ik hoop wel dat ze dit keer compleet originele parcours erin doen ipv alles continue recyclen.
Als je ff had gelezen had je gezien dat je nu een hele stad voor je kiezen krijgt :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 13:51
90% dat het qua tunen hetzelfde wordt als NFS:U en lange na niet zoals in Street legal. Simpelweg omdat EA een groot publiek wil hebben om zoveel mogelijk $$$ te vangen.

[ Voor 3% gewijzigd door MailMan op 28-04-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hopelijk zal deze game nu wel weer de kwaliteit krijgen van NFS Porsche 2000 (voor zijn tijd).

Ik ben geen NFS fan meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Postov schreef op 28 april 2004 @ 17:46:
90% dat het qua tunen hetzelfde wordt als NFS:U en lange na niet zoals in Street legal. Simpelweg omdat EA een groot publiek wil hebben om zoveel mogelijk $$$ te vangen.
Dat en ze zeggen zelf ook dat ze het een Arcade racer willen houden en geen simulatie.
Kijk maar naar de rest van de serie, alleen Porche Challenge neigde een beetje naar simulatie.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lord_Mithril schreef op 28 april 2004 @ 17:51:
[...]

Dat en ze zeggen zelf ook dat ze het een Arcade racer willen houden en geen simulatie.
Kijk maar naar de rest van de serie, alleen Porche Challenge neigde een beetje naar simulatie.
Dat het een vrije stad wordt is misschien een stap in de simulatie richting? Misschien wordt het tunen dan wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mensen. Hebben jullie nog meer nieuws gevonden van NFS:U2? dan doe ik het in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Anoniem: 72901 schreef op 28 april 2004 @ 18:13:
[...]

Dat het een vrije stad wordt is misschien een stap in de simulatie richting? Misschien wordt het tunen dan wat beter.
wat heeft het een met het andere te maken ?!

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080

Ik vondt deel 1 echt te linear. Was jammer.

En dat je 70 miljard combinaties kan maken, righttt :+

Ik houdt het maar op een verkooppraatje. Precies dezelfde auto alleen dan met 1 ander achterlicht, zo kunnen we nog wel even doorgaan :Z

Het is een grote verbetering dat je vrij door de stad kan rijen en dan kan toeteren o.i.d naar andere racers om zo tegen ze te kunnen rijen.

Kijk echt uit naar deze titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 10:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Cubix schreef op 28 april 2004 @ 17:47:
Hopelijk zal deze game nu wel weer de kwaliteit krijgen van NFS Porsche 2000 (voor zijn tijd).

Zou zekerweten beter zijn. Ik heb Underground een paar keer gespeeld als grote van van nfs(heb deel 2t/m 6) en het is gewoon te-arcade :(

Hopelijk gaat het weer de normale richting op oldschool zoals het altijd was Dikke bakken en zo snel mogelijk racen liefst met politie :) Hoewel tunen zoals in porsche altijd welkom is :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

Heerlijk nieuws dit:D
Cker hopen dat je meer keuzes uit autos gaat hebben een BMW O+ helemaal tunen
Ik kan niet wachten _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
shameblaster schreef op 29 april 2004 @ 11:07:
Heerlijk nieuws dit:D
Cker hopen dat je meer keuzes uit autos gaat hebben een BMW O+ helemaal tunen
Ik kan niet wachten _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Yup, gewoon meerdere Europese auto's :)

Wat ze ook niet meer moeten doen is dat de PS2 en PC versies niet over internet komen. Niemand gaat met de PS2 over internet. en daarmee blokken ze de mogelijkheid voor upgrades..

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 85908 op 29-04-2004 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64080 schreef op 28 april 2004 @ 22:08:
Nee dat is echt zo hoor :P
Het is een grote verbetering dat je vrij door de stad kan rijen en dan kan toeteren o.i.d naar andere racers om zo tegen ze te kunnen rijen.
Nou ik hoop dat ze dat echt niet doen, toeteren naar andere racers, echt belachelijk was dat met midnight club 2 :/

Ik hoop trouwens op

• een showroom of dergelijk
• nog beter geluid
• beter tuning
• GEEN kinderachtig unlock systeem met autos of onderdelen maar gewoon werken met geld $$$$
• beetje normale AI deze keer lol :+
• cockpit view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

STIMPPYYY schreef op 28 april 2004 @ 17:05:
Ja precies. Khoop dat ze niet meteen nieuwe graphics gaan gebruiken. Kost weer tijd. Ze kunnen beter meer opties maken voor het tunen. Net zoals Street legal ofzo :D en ook nog de gewone opties van NFSU maar dan wat uitgebreider.
Oftewel beter snel en kut dan laat en goed :?
Cubix schreef op 28 april 2004 @ 17:47:

NOFI, maar Porsche 2000 is toch wel één van de slechtse NFS titels.

Dit stinkt trouwens naar een incasher, zo snel al een nieuw deel. Screenshot ziet er trouwens ook niet bijster goed uit, zou net zo goed van deel 1 kunnen zijn.
Ik vondt deel 1 echt te linear. Was jammer.

Ik houdt het maar op een verkooppraatje. Precies dezelfde auto alleen dan met 1 ander achterlicht, zo kunnen we nog wel even doorgaan :Z
Ik weet niet wat je dan denkt dat 'andere combinatie' betekend, maar auto A die op de achterlichten na hetzelfde is als B is dus wel een andere combinatie van onderdelen.

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 29-04-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 11:47
Ik heb hem nu ook in het bezit, maar ik ben zeker niet tespreken over het spel.

Want ik zit met een probleem met de eerste Drag race, ik rij met een Golf GTI.
Maar wat ik ook doe, kom niet hoger als plaats 3.
Wat ik ook met schakellen.
Zo wel met sort shiften , or perfect shifting.
Dus dit vind ik heel raar.

Weet iemand dit probleem op te lossen?

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:24

Haan

dotnetter

Blackhole schreef op 29 april 2004 @ 21:43:
Ik heb hem nu ook in het bezit, maar ik ben zeker niet tespreken over het spel.

Want ik zit met een probleem met de eerste Drag race, ik rij met een Golf GTI.
Maar wat ik ook doe, kom niet hoger als plaats 3.
Wat ik ook met schakellen.
Zo wel met sort shiften , or perfect shifting.
Dus dit vind ik heel raar.

Weet iemand dit probleem op te lossen?
Ruil je auto in. :+

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 07-05 20:43

R-B

Blokkert

omfg kan niet wachten op deze game

je kan rondrijden, zo veel beter gewoon 8)
meer auto's, hehe :D
woei >:)

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63730

Anoniem: 72901 schreef op 29 april 2004 @ 17:40:
[...]

Nee dat is echt zo hoor :P

[...]

Nou ik hoop dat ze dat echt niet doen, toeteren naar andere racers, echt belachelijk was dat met midnight club 2 :/

Ik hoop trouwens op

• een showroom of dergelijk
• nog beter geluid
• beter tuning
• GEEN kinderachtig unlock systeem met autos of onderdelen maar gewoon werken met geld $$$$
• beetje normale AI deze keer lol :+
• cockpit view
Ik hoop op Replay's!!!!!

ik weet nog steeds echt niet hoe ik bijvoorbeeld race 96 heb gehaald.
ik stuurde met 2 concurenten de laatste bocht in. in de bocht zelf kwamen we twee tegenliggers te gemoet en toen deed ik mijn ogen dicht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Dit vond ik nog: Afbeeldingslocatie: http://members.aol.com/mips36/nfsu2.gif

En hier zie ik hett verschil tussen nieuw en oud niet, kijk zelf maar: http://www.techtree.com/t...howstory.jsp?storyid=5337

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 29-04-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
THX nu ben ik er voor bij :D

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als ze hem net zo maken als deel 1, maar dan dat je vrij rond kan rijden kan het er eigenlijk alleen maar op vooruit gaan. Ik vond dat idee van NFS een paar jaar geleden al achterhaald met die uitgestippelde parcoursen en onzichtbare muren als je iets van de baan af gaat.

Hoop wel dat ze dat "catch up" er uit halen. Daar ergerde ik me behoorlijk aan in NFSU.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Blackhole schreef op 30 april 2004 @ 01:34:
[...]

THX nu ben ik er voor bij :D
_/-\o_ Kwam je er echt niet langs? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op 30 april 2004 @ 09:58:
Hoop wel dat ze dat "catch up" er uit halen. Daar ergerde ik me behoorlijk aan in NFSU.
nee dat vond ik dan weer cool. maakte de race's spannend
en vooral die absurde AI in sommige races maakte het spel tot een topper voor mij. Ik hoop echt dat in deel 2 weer een paar bijna onmogelijke races in zitten.
dat maakt het memorabel.

In mijn life time achievements scoort het halen van race 103 en race 96 heel hoog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63730 schreef op 30 april 2004 @ 13:22:
[...]

nee dat vond ik dan weer cool. maakte de race's spannend
en vooral die absurde AI in sommige races maakte het spel tot een topper voor mij. Ik hoop echt dat in deel 2 weer een paar bijna onmogelijke races in zitten.
dat maakt het memorabel.

In mijn life time achievements scoort het halen van race 103 en race 96 heel hoog. :)
Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat het klote was :P

het slaat nergens op, de AI kon makkelijk boven de 500km/h gaan als het nodig was, dat is echt vals spelen IMHO. Je kan alleen winnen als de AI een foutje maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901 schreef op 30 april 2004 @ 13:53:
[...]

Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat het klote was :P

het slaat nergens op, de AI kon makkelijk boven de 500km/h gaan als het nodig was, dat is echt vals spelen IMHO. Je kan alleen winnen als de AI een foutje maakt.
je hebt wel een beetje gelijk, maar toch hoop ik dat ze wel een paar hele moeilijke missies in stoppen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 85908 schreef op 30 april 2004 @ 11:15:
[...]

_/-\o_ Kwam je er echt niet langs? :+
Nee met die Golf GTI niet wel met die Honda :P

Want met die GTI werden de auto''s alleen maar kleiner.
En nu zie ik helemaal geen auto's.... Dus dat is een groot verschil nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63730 schreef op 30 april 2004 @ 14:01:
[...]

je hebt wel een beetje gelijk, maar toch hoop ik dat ze wel een paar hele moeilijke missies in stoppen. ;)
jah idd, het moet natuurlijk echt über spannend worden, dan voel je je net echt Brian vs. Toronto in TF&TF eerste scene :P

edit: en misschien ook het schakelen cooler maken? gas los, schakel, gassen

niet te vergeten schade model :P en ook wat meer controle over je snelheid met je auto met de toetsenbord en dan bedoel ik

• gassen -blijf in speedlimit van stad
• plankgas
• mild remmen
• remmen
• slam da brakes

Controle is alles. 8)

edit edit edit edit: En misschien politie deze keer? ;)

hopelijk ziet nu EA wel deze keer dat ze een van de beste spellen ooit kunnen maken. Don't screw this up EA. -_-

edit: en misschien ook nog de performance optimaliseren, ik heb vaak ook nog gezeik gehoord van mensen met high end systems die een beetje verbaast waren dat ze rond 40fps hadden ipv 100fps

en mijn gezeik is dat ik 10fps had ipv 20fps :P

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 30-04-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62772

Het 2e deel van het al eerder succesvolle NFSU komt eraan.
Al eerder werd het aangekondigt op EAgames.com, maar is het nu zover?.
http://www.eagames.com/ps2/nfsu2/home.jsp .

Afbeeldingslocatie: http://image.jeuxvideo.com/images/p2/n/f/nfu2p2001.gif

Weet iemand al meer?
Maybe screenshots?
Hij is tot nu toe alleen op de PS2 aangekondigd.
Of is hij eral?
Het is voor mij een beetje vaag :?.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 62772 op 07-05-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Eventjes die punt achter de URL weghalen, anders krijg je een error ;)

Woei eindelijk een nieuw deel van NFS :) Ik hoop eigenlijk dat ze er een betere multiplayer inbouwen in de PC versie.. omdat ik die van NFSU zwaar vond zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het belooft iig wat goeds te worden :).
Zeker qua graphics aangezien nfsu er al gelikt uitzag vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm ? Da’s best snel dan..
Wel vet ! Ik heb dagen versleten aan NFS:U iig.
Zal bij dit deel hoogstwaarschijnlijk ook wel weer gebeuren B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

is er bekend wanneer hij uitkomt voor de PC?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier was dacht ik al een topic over,.. maar die is nu onvindbaar,..

anyway ik hoop op veel goeds,. maar verwacht helemaal niks van EA gezien hun reputatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63730 schreef op 07 mei 2004 @ 02:23:
hier was dacht ik al een topic over,.. maar die is nu onvindbaar,..

anyway ik hoop op veel goeds,. maar verwacht helemaal niks van EA gezien hun reputatie
Jah ik wist ook niet zeker of er een was..
Hoop het niet iig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maikeltje schreef op 07 mei 2004 @ 01:53:
is er bekend wanneer hij uitkomt voor de PC?
Staat niets over op EAGames.com iig..
Zal niet langer dan een week of 2 duren denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111688

Hebben jullie wel is online NFS: Underground gegamed? Hoe zat dat met de speeds van auto's.

Want ik kan nog herinneren dat ik een keertje de Midnight Club 2 demo had gedownload. Toen ging ik online racen, en toen gingen we dragraces doen met dezelfde voertuigen, en toch zag je sommigen echt veel harder gaan dan anderen. Soms had je een motor, dat sneller hoort te zijn, tegen een auto, maar dat die dan eruit geraced werd. Ik dacht eerst CheatS. Toen zette ik mijn graphics en resolutie op het allerlaagst en toen kon ik meeconcurreren.

Hoop dat dit niet bij NFS: Underground 2 het geval is. Dat als je dan voor hoge graphics op een langzamere computer niet langzamer gaat dan de tegenstander, maar dat je dan alleen warped ofzo, minder frames per second.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 11-04 14:39

Xof

euh hoe kan dit nou weer dan... vorige deel kwam in november 2003 ofzo uit? En dan nu al deel 2, dit is dan wel heel erg snel gegaan.. grapisch zal die dan wel niet verbeterd zijn.. hadden ze niet beter een expansion pack kunnen uitbrengen (tenminste voor de pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03 20:28
Ik ben ook verbaasd dat hij nu alweer uit is. Das wel erg snel volgens mij. Kan het nog duidelijk dat dit uitmelken is? :+

Maaruh, issie echt uit? :P (voor pc?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 11-04 14:39

Xof

Need for Speed Underground 2 is currently under development by EA Canada and is scheduled for release in fall 2004 for the PlayStation®2 computer entertainment system, Xbox® video game system from Microsoft, Nintendo GameCube™, PC, and Game Boy® Advance. This game has not yet been rated by the ESRB.
ik dacht al.. voordat je topic begint eerst wat beter informeren :)
Ik vond het al onmogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73241

De topic titel doet mij vermoeden dat hij al uit is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Anoniem: 73241 schreef op 07 mei 2004 @ 04:55:
De topic titel doet mij vermoeden dat hij al uit is :Y)
en hierboven staat dat 'ie nog ontwikkeld wordt :? Ik heb er nog niks over gehoord of gelezen, dus ik denk dat hij nog ontwikkeld wordt. Lijkt me wel weer vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 16:09

zwik

randomized

Komt dit deeltje ook uit op de GameCube ?

Eventje op de EA site gezocht: http://www.eagames.com/ps2/nfsu2/home.jsp

Het antwoord is dus ja :) .

[ Voor 57% gewijzigd door zwik op 07-05-2004 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:58

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ha eindelijk...mag mijn PC weer lekker warmgestookt worden :)

offtopic:
@Zwik: waar heb je dat icoon vandaan? Ben op zoek naar de grote versie

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 16:09

zwik

randomized

The_Eagle schreef op 07 mei 2004 @ 09:49:
offtopic:
@Zwik: waar heb je dat icoon vandaan? Ben op zoek naar de grote versie
offtopic:
Ik heb het plaatje geript van een T-shirt wat ik gevonden heb op internet, uitgesneden en er een icon vangemaakt :P. Geen idee waar ik dat T-shirt preview thingie ergens gevonden heb :X , het was in ieder geval zoieso geen groot plaatje :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69203

NFS:U2 uit? Dacht het dus niet he, en het is nog maar de vraag of dat plaatje wat je gepost hebt echt is.. Het is toevalliger wijs wel het enige wat er op het moment over het spel te vinden is.

Van een of ander NFS forum:

EA TO OWN THE STREETS THIS FALL WITH NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2

Sequel to Best-Selling Racing Game of 2003 Offers Massive, Free-roaming Game World

REDWOOD CITY, Calif.-April 23, 2004 - Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today announced the development of Need For Speed™ Underground 2 under the EA GAMES™ brand. Need for Speed Underground 2 is the sequel to Need for Speed™ Underground, which has sold more than five million copies worldwide since its release in November 2003.

Need for Speed Underground 2 will challenge gamers to immerse themselves in the tuner culture, exploring an expansive, free-roaming city divided into five distinct neighborhoods. Gamers will encounter rival racers who will initiate events, tip players off to the hottest racing spots, and show them where to buy the most sought-after licensed aftermarket upgrades.

The game will feature new game modes, deep new performance customization and tuning, and more than 30 licensed cars. The game also delivers twice the visual customization upgrades as the original game, providing a staggering 70 billion possible car combinations for total automotive self-expression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69203 schreef op 07 mei 2004 @ 10:23:
NFS:U2 uit? Dacht het dus niet he, en het is nog maar de vraag of dat plaatje wat je gepost hebt echt is.. Het is toevalliger wijs wel het enige wat er op het moment over het spel te vinden is.

Van een of ander NFS forum:

EA TO OWN THE STREETS THIS FALL WITH NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2

Sequel to Best-Selling Racing Game of 2003 Offers Massive, Free-roaming Game World

REDWOOD CITY, Calif.-April 23, 2004 - Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today announced the development of Need For Speed™ Underground 2 under the EA GAMES™ brand. Need for Speed Underground 2 is the sequel to Need for Speed™ Underground, which has sold more than five million copies worldwide since its release in November 2003.

Hij staat toch duidelijk opo EAGames.com ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 62772 kan iig niet wachten op de gamecube versie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 13:53

BioHazard

*\o/*

OMG YEAH!
Dit word DE TITEL voor mij!
Free Roaming City!
Fine Tuning!
:o :*) 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwjah, in het eerste deel van NFSU waren er wel erg veel japanse auto's :+
Hoop dat dat nu anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-03 06:28

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik hoop dat hij er snel is voor de pc!
Vindt het wel vaag, want op Gamespot staat dat alle platformen gepland zijn voor Q4 van 2004 en daar zitten we nu nog lang niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oef, ik hoop het niet, dan word dat laaanngg wachten ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:55
Anoniem: 62772 schreef op 07 mei 2004 @ 11:02:
[...]

Hij staat toch duidelijk opo EAGames.com ........
Ik kan nergens uit afleiden dat hij gereleased zou zijn. Anders zou hij ook wel verkrijgbaar moeten zijn in de EA store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 23:57
zwik schreef op 07 mei 2004 @ 09:54:
[...]

offtopic:
Ik heb het plaatje geript van een T-shirt wat ik gevonden heb op internet, uitgesneden en er een icon vangemaakt :P. Geen idee waar ik dat T-shirt preview thingie ergens gevonden heb :X , het was in ieder geval zoieso geen groot plaatje :) .
offtopic:
Split Reason, komt mijn icon ook vandaan. :P Als je onderaan, onder "More product photos", klikt op het plaatje krijg je een grote versie.

Ik moet wel zeggen dat ik een beetje skeptisch ben. "Performance finetuning" zat bijvoorbeeld al in NFS:U en dat viel een beetje tegen met 3-level upgradepacks die je veel te lang werden achtergehouden.

Hopelijk houdt "Free roaming city" in dat je nu wel gewoon een beetje kan rondkarren door de stad op zoek naar races die worden gehouden. En hopelijk stoppen ze er nu ook de mogelijkheid in om het over LAN te spelen. :)

edit:
Dat er een pagina op de EA-site staat betekend inderdaad nog niet dat de game uit is. NFS:U had bijvoorbeeld ook nog een eigen site in is te koop in de EA store.

[ Voor 12% gewijzigd door Rafe op 07-05-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rafe schreef op 07 mei 2004 @ 11:34:
[...]
...
Hopelijk houdt "Free roaming city" in dat je nu wel gewoon een beetje kan rondkarren door de stad op zoek naar races die worden gehouden. En hopelijk stoppen ze er nu ook de mogelijkheid in om het over LAN te spelen. :)
Dat Free Roaming City lijkt me ook wel wat :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 13:53

BioHazard

*\o/*

Ik denk dat ze geluisterd hebben naar de menigte? Want iedereen wilde Free roaming. En ik denk na alle kritiek van deel 1 dat ze niet weer kits gaan gebruiken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bi0Hazard schreef op 07 mei 2004 @ 11:55:
Ik denk dat ze geluisterd hebben naar de menigte? Want iedereen wilde Free roaming. En ik denk na alle kritiek van deel 1 dat ze niet weer kits gaan gebruiken :>
Hope sooo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-03 06:28

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik begin hoe langer hoe meer te denken dat nfsu 2 nog niet uit is. ik kan nergens op EA vinden dat hij daadwerkelijk in de winkels ligt. ook nergens anders op i-net kan ik vinden dat dat het geval zou zijn! overal hebben ze het over fall 2004 en Q 2004.
Ik denk echt dat het nog ff w8en is!
Hoe jammer het ook is! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mystic Spirit schreef op 07 mei 2004 @ 12:27:
Ik begin hoe langer hoe meer te denken dat nfsu 2 nog niet uit is. ik kan nergens op EA vinden dat hij daadwerkelijk in de winkels ligt. ook nergens anders op i-net kan ik vinden dat dat het geval zou zijn! overal hebben ze het over fall 2004 en Q 2004.
Jah ik denk het ook, maar ik vind het wel vaag...
Eerst stond op EAGames.com dat NeedForSpeed Underground 2 aangekodigt werd, en nu stond hij tussen de games list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 09-05 22:08

scorpie

Supra Addict

Nu maar hopen dat dit geen arcadish game wordt (EA kennende (afgezien van porsche unleashed) wel dus :( )

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uuuh :/

er was toch al een topic over NFSU2 ?

[rml][ Announced] Need For Speed Underground 2[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 09-05 10:14

Fuelke

Forza Ferrari

Beide topics zijn nu samengevoegd.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fuelke schreef op 07 mei 2004 @ 13:07:
[...]

Beide topics zijn nu samengevoegd.
Bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mystic Spirit schreef op 07 mei 2004 @ 12:27:
Eh jah een spel schud je niet zomaar ff uit je mouw hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik hoop persoonlijk ook dat je met NFSU2 net als met Midnight Club ook je eigen routes voor multiplayer kan instellen . bv 10 rondjes om de hele stad >:)

btw motoren toevoegen net als in MC lijkt me anders ook best leuk , `k zie het alleen nooit van z`n leven gebeuren

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Motoren?
neh man! :P
Die kan je toch niet mooi maken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 62772 schreef op 07 mei 2004 @ 18:34:
Motoren?
neh man! :P
Die kan je toch niet mooi maken :+.
Onee, kijk maar is naar MotoGP 2! Echt geweldig hoe ze dat in elkaar hebben gedraait.

Overigens zou ik er ook wel motoren in willen, maar hoe wil je ze dan tunen? Een andere spoiler, bumper etc. gaat natuurlijk niet :+

[ Voor 1% gewijzigd door Witwasser op 07-05-2004 18:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe, dak erop? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ik dacht eigenlijk meer aan 21" velgen :+

Maar een leuk verfje moet toch mogelijk zijn net als verschillende motorische upgrades en banden natuurlijk , en dan in plaats van een spoiler zit je met je gave metallic gespoten aerodinamische helmpje te pronken , dus nog steeds mogelijkheden genoeg.

[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 07-05-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Sickdude schreef op 07 mei 2004 @ 18:39:
[...]

Onee, kijk maar is naar MotoGP 2! Echt geweldig hoe ze dat in elkaar hebben gedraait.

Overigens zou ik er ook wel motoren in willen, maar hoe wil je ze dan tunen? Een andere spoiler, bumper etc. gaat natuurlijk niet :+
Niet doen dus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 07-05 20:43

R-B

Blokkert

kan makkelijk, uitlaatpijp, stoelje, kappen etc

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

wat er nu ook wel inmag is waar je je uitlaten wilt plaatsen en hoeveel je erop wilt (wel een maximum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Anoniem: 45916 schreef op 07 mei 2004 @ 21:58:
wat er nu ook wel inmag is waar je je uitlaten wilt plaatsen en hoeveel je erop wilt (wel een maximum)
Hoezo een maximum? Dan krijgen we in "het grote foute auto tuning topic" allemaal gerenderde pics :P

[ Voor 3% gewijzigd door max op 07-05-2004 23:04 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Quote R-B:kan makkelijk, uitlaatpijp, stoelje, kappen etc.

En natuurlijk de kleding van de motorrijder.

Het leek me vooral leuk om "Drag" met motoren te doen , vooral als je wat verkeer tegenkomt. :X

[ Voor 33% gewijzigd door enchion op 07-05-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enchion schreef op 07 mei 2004 @ 16:59:
Ik hoop persoonlijk ook dat je met NFSU2 net als met Midnight Club ook je eigen routes voor multiplayer kan instellen . bv 10 rondjes om de hele stad >:)

btw motoren toevoegen net als in MC lijkt me anders ook best leuk , `k zie het alleen nooit van z`n leven gebeuren
Motoren zouden echt roeleren, Ik heb Midnight club niet gespeeld, maar het rond racen in GTA: Vice City deed ik altijd met de meeste plezier met die super bikes.

Ik kan Need for Speed Underground met motors al helemaal visualiseren, met 300 door het verkeer heen slalommen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 63730 schreef op 07 mei 2004 @ 23:55:
[...]

Motoren zouden echt roeleren, Ik heb Midnight club niet gespeeld, maar het rond racen in GTA: Vice City deed ik altijd met de meeste plezier met die super bikes.

Ik kan Need for Speed Underground met motors al helemaal visualiseren, met 300 door het verkeer heen slalommen. :9~
Aan midnight CLub mis je niet veel, was echt een bagger besturing. Veel te direct, zoals die ene cheat in GTA3/VC (iets minder dan :+ )

Aan de ene kant lijkt het me wel heel gaaf als er motoren in de game komen, maar aan de andere kant ze kunnen het hele spel er ook door verpesten :/ we zullen zien, ik zelf kan eigenlijk niet wachten op NFSU2, ik heb 1 echt super veel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 20:48
Ben benieuwd wat het gaat worden. Heb het eerste deel meerdere keren uitgespeeld op de pc en ps2.
Maar naar mij idee kan het zoveel beter. Ben alleen dus bang dat EA geen risico's gaat nemen en het allemaal wat eenvoudig en arcade-achtig houdt voor zo veel mogelijk winst (zeg maar dat een 3 jarige dat spel nog kan doen).
Kijk eerder uit naar het spel Juiced. Schijnbaar wordt dat wat meer sim en leuke tune mogelijkheden. Dat vind ik nou belangrijk. Graphics zijn leuk maar als het niet lekker speelt is dat natuurlijk niet het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

patryk schreef op 08 mei 2004 @ 00:32:
Ben benieuwd wat het gaat worden. Heb het eerste deel meerdere keren uitgespeeld op de pc en ps2.
Maar naar mij idee kan het zoveel beter. Ben alleen dus bang dat EA geen risico's gaat nemen en het allemaal wat eenvoudig en arcade-achtig houdt voor zo veel mogelijk winst (zeg maar dat een 3 jarige dat spel nog kan doen).
Kijk eerder uit naar het spel Juiced. Schijnbaar wordt dat wat meer sim en leuke tune mogelijkheden. Dat vind ik nou belangrijk. Graphics zijn leuk maar als het niet lekker speelt is dat natuurlijk niet het belangrijkste.
ik vrees het ook ja ;(
Als het maar verkoopt vinden hun het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ook wel leet zou zijn zat ik me net te bedenken...
Als je weer cars kan downloaden van internet....
Bij nfs3 deed ik dat altijd heeel veel :+.
Car van The A-Team downloaden enzo, of van The Knight Rider :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 62772 schreef op 08 mei 2004 @ 11:09:
[...]

ik vrees het ook ja ;(
Als het maar verkoopt vinden hun het best.
En bij EA is het zo, als ze een slechte game maken verkoopt ie toch wel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juh, maar goed EaGames maakt goede games hoor \o/.
En het is gewoon ook zo dat NeedForSpeed een goede naam heeft, en dus ook wel goed verkoopt :P.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Technische vragen kunnen in SPV. Dit topic is alleen voor discussies