rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Anoniem: 98248
[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 10-05-2004 21:24 ]
Anoniem: 69203
Free Roam:
As you all know, the main part of NFSU2 is Free Roaming. You drive around looking for races instead of plain old "selecting them from the menu" you get to choose what you want to do and you get to choose it in style!!
Scott has metioned that there will be a lot of stuff in NFSU2 that will keep you wanting to explore the "open" environment.
He has not told us yet but we all know if they keep it secret, it must be good!!
Cops:
Sadly there will be no cops in NFSU2. Scott has said that Police is the the main focus of the Hot Pursuit Farnchise, not the Underground Franchise.The Underground Franchise is more about exploration, tuning, racing and customisation of your car.
Visual Efects:
The visual effects in NFSU blew us all away. Options such as "Motion Blur" and 'Light Trails" gave us an awesome sensation of speed. In NFSU2 they will be adding specials feels/moods for each different area of the world. So if you decide to race in a industrial type zone you'll get the feel of being in an industrial type zone.
Game Modes:
NFSU Feature 4 modes that you could race in. Dift, Drag, Sprint and Circuit. NFSU2 features 7. We only know of three, Drift, Drag and Circuit. This leaves 4 "unknown" race types that won't be shown to the public. Also, there will be much more freedom so racers can finish the game without doing several of the game types even once!
More In-Depth Tuning:
Players can now modfy specific parts on there car so that the car fits them. EA have done this to the point that, a hardcore racer can play the game and be able to squeeze that little bit of extra juice out of each part, and that a playere who has never played a racing game in his life can just pick up the game, add the parts and race!
What Cars?:
EA has not told us the car list for NFSU2 but they have mentioned something very interesting. Quote:"We’ll be going back in time to bring back a couple of older models and we’ll also be looking into the future for a few cars we think will be big on the scene in the next year or so."
Does this mean they will have muscle cars for all those "muscle fans" or future cars that haven't even been released yet? Only time will tell.....
Vooral het dieper tunen is een must, ook de laatste regel zou een aanleiding zijn voor een hele goede game
Anoniem: 83328
of de meest weirde wagensAnoniem: 62772 schreef op 09 mei 2004 @ 01:51:
Wat ook wel leet zou zijn zat ik me net te bedenken...
Als je weer cars kan downloaden van internet....
Bij nfs3 deed ik dat altijd heeel veel.
Car van The A-Team downloaden enzo, of van The Knight Rider.
Ik had een ijskarretje en een Tank die idioot hard ging
offtopic: the batmobile deed het ook altijd goed
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 69203 op 13-05-2004 23:42 ]
dit begint er meer op te lijkenAnoniem: 69203 schreef op 13 mei 2004 @ 23:12:
Laat ik vandaag maar eens even lekker de eerste zijn, screenshots van de nieuwe Need for Speed Underground dus, enjoy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 82860
Wel vet om in HP te gaan tunen
Anoniem: 13169
beetje de subs laten bangen en dan mensen die komen kijken enz
Zoiets als in 2F2F int begin beetje showen
(nee naakt hoeft niet per se, de verbeelding wil ook wat)
Wat van die leuk moppies:
http://www.gamershell.com...bes_and_Curiosities.shtml
die catch-up was dus echt niets, zit je een meesterlijke race te rijden zonder te botsen en mooi door de bochten heen, zitten ze nog maar 1 sec. achter jeAnoniem: 83328 schreef op 14 mei 2004 @ 13:16:
Hopelijk gaan ze zich richten op bugfixen, dat heeft imo heel het spel verziekt. Vinyls die niet klopten, verrotte catch-up, clipping errors, vage nitro enz.
Ok dus ik ben de enige die graag de combinatie pimpen en babes graag wat meer naar voren ziet komen?
Dit lijkt me ook wel een strak idee jaAnoniem: 82860 schreef op 14 mei 2004 @ 13:51:
moet je ook over de friet doen, niet in spelletjes gebruiken. Wordt het zo'n rotzooi.
Ok dus ik ben de enige die graag de combinatie pimpen en babes graag wat meer naar voren ziet komen?
+"We’ll be going back in time to bring back a couple of older models and we’ll also be looking into the future for a few cars we think will be big on the scene in the next year or so."
=Ok dus ik ben de enige die graag de combinatie pimpen en babes graag wat meer naar voren ziet komen?

Anoniem: 72901
Nu maar hopen dat je zelfs gear ratios e.d. kan veranderen, band types, technical stuff
@ Official site \\o \o/ o//Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.
Ben btw ook wel benieuwd wat je met je Audio kunt
[ Voor 11% gewijzigd door BioHazard op 15-05-2004 18:41 ]
Stukje van interview:
The June edition of Australian gaming magazine, 'Hyper', contains a world exclusive interview with Need For Speed Franchise Executive Producer, Chuck Osieja. While there is still much that can't be revealed, Chuck lets more than a few items outta the bag! Here's a wrap up of the article...
[...Veel gepraat ertussen...]
Finally, there'a more than a couple of snaps of these two cars with their trunks open, showing off huge, glowing sound systems!! w000t!! Can't wait for this one
[ Voor 76% gewijzigd door BioHazard op 16-05-2004 10:27 ]
Anoniem: 94768
Laat ik vandaag maar eens even lekker de eerste zijn, screenshots van de nieuwe Need for Speed Underground dus, enjoy
*plaatjes*
Dat spel ziet er gewoon ziekelijk mooi uit!
in ieder geval 1 nieuw ietsVisual Customization: With more than twice the visual customizations of last year’s game, there are literally billions of car combinations available to gamers. Featuring audio upgrades, scissor doors, spoilers, headlights, side skirts, roof scoops, hoods, rims, wide body kits, neon and more, if you can trick it out in real life, you can trick it out in Need for Speed Underground 2.

Stond al in dit topic
The birds turned into The Flying Dutchmen!
[ Voor 14% gewijzigd door FlipFlink op 16-05-2004 14:34 ]
Juiced jaFlipFlink schreef op 16 mei 2004 @ 14:28:
ik hoop dat hij goed kan concurreren met Juiced, die heeft namelijk sterke kwaliteiten, ondere andere echte gelicenceerde kits van grote namen zoals b.v. Veilside
hoezo snel en kut zijn de grapichs lelijk danAnoniem: 34169 schreef op 29 april 2004 @ 20:02:
[...]
Oftewel beter snel en kut dan laat en goed
[...]
NOFI, maar Porsche 2000 is toch wel één van de slechtse NFS titels.
Dit stinkt trouwens naar een incasher, zo snel al een nieuw deel. Screenshot ziet er trouwens ook niet bijster goed uit, zou net zo goed van deel 1 kunnen zijn.
[...]
Ik weet niet wat je dan denkt dat 'andere combinatie' betekend, maar auto A die op de achterlichten na hetzelfde is als B is dus wel een andere combinatie van onderdelen.

Zeg nou zelf, het ziet er niet zoveel anders uit dan NFS U 1
De nieuwe 'in-dept' tuning enzo ziet er ook niet zo spectaculair uit, beetje een uitbreiding op het orginele deel, nog steeds met 'kit upgrade 1' enzo.
Hopelijk halen ze eruit dat je vanalles moet unlocken. In NFSU had geld eigenlijk weinig nut, behalve als je veel van auto veranderde.
Ik gok dat het net zoiets als deel 1 wordt, ook zo console-achtig, hoewel de vergrote vrijheid natuurlijk een mooi punt is. NFSU had nogal wat puntjes die verbeterd moesten worden, maar was op zich wel aardig, hopelijk wordt het nu goed.
Van Zeeland dan misschien ??
ja alleen maakt het geen moer uit welke je neemt. Je krijgt bijv. geen ander geluid als je er een andere muffler tip opzet en het rijgedrag is ook niet anders als jebijv. pakket 2 neemt ipv. 1.Anoniem: 72901 schreef op 16 mei 2004 @ 15:26:
[...]
Juiced jaNFSU heeft toch ook echte kits met grote namen?
Performance Tuning:
Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.
Je kan dus kiezen uit een kit of uit losse onderdelen. Ligt er net aan of je ermee bekend bent of gewoon alleen maar simpel wil raggen.More In-Depth Tuning:
Players can now modfy specific parts on there car so that the car fits them. EA have done this to the point that, a hardcore racer can play the game and be able to squeeze that little bit of extra juice out of each part, and that a playere who has never played a racing game in his life can just pick up the game, add the parts and race!
Zie dit plaatje: individual parts

Ik zie dat ze dus toch wel aardig naar de community luisteren. Is ook wel belangrijk aangezien Juiced er tot nu toe ook veelbelovend uitziet. Graphics hoeven wat mij betreft niet heel veel mooier dan NFSU, want die waren al
Veel belangrijker vind ik al de extra opties en dan vooral het afstellen, de losse onderdelen en het Free Roaming
Ook de 5 verschillende neighbourhoods klinken veelbelovend en er schijnen mogelijkheden tot pimping in te komen. Ik hoop dat er ook andere tijdstippen dan alleen 's nachts komen om te racen, bijvoorbeeld schemering.
Ik kan in ieder geval niet wachten tot het spel uitkomt. Al moeten ze er geen haastklus van maken, want bij NFSU zaten er nog wel veel foutjes in.
btw. Op de screenshots op de site zie ik ook een vynil over een CF Hood. Dat kon bij deel 1 alleen maar op de standaard Hood. Ook lijken de vynils meer detail te hebben en beter te passen. Dat zou rommelen met vynils al een stuk leuker maken.
[ Voor 6% gewijzigd door Muse op 17-05-2004 13:36 . Reden: typo's + plaatje ]
Anoniem: 27389
Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.Anoniem: 72901 schreef op 15 mei 2004 @ 11:08:
Dit begint er wel goed op te lijken...
Nu maar hopen dat je zelfs gear ratios e.d. kan veranderen, band types, technical stuff
Het is dus mogelijk.
Anoniem: 27389 schreef op 17 mei 2004 @ 14:20:
[...]
Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.
Het is dus mogelijk.
Maar wel alsje andere turbo koos!Anoniem: 83328 schreef op 17 mei 2004 @ 13:29:
[...]
ja alleen maakt het geen moer uit welke je neemt. Je krijgt bijv. geen ander geluid als je er een andere muffler tip opzet en het rijgedrag is ook niet anders als jebijv. pakket 2 neemt ipv. 1.
Idd. Een betere schademodel kan wel/ Net zoiets als Project Gotham 2Larixk schreef op 17 mei 2004 @ 14:37:
hopelijk zit er een mode in waarbij een beetje normaal schadesysteem zit, na een frontale botsing met een bestelbus met 200km/h doorrijden zoals in deel 1 haalt een hoop spanning weg. Ik vind dat het beter zou zijn als je de kans liep dat je je mooie auto waar je zo lang op getuned hebt door een stomme fout total-loss rijdt.
ja maar dat gaat ook nergens over, vijgens mij zijn er maar 2 geluiden, 1 voor 4 cylinders en 1 voor 6 cylinders cq. traktors.
ehhhh... wat?Anoniem: 83328 schreef op 17 mei 2004 @ 14:57:
[...]
ja maar dat gaat ook nergens over, vijgens mij zijn er maar 2 geluiden, 1 voor 4 cylinders en 1 voor 6 cylinders cq. traktors.
Je kon verschillende turbochargers kiezen, GReddy etc, er waren denk ik 4 verschillende geluiden.
Maar ja IMO moeten de geluiden van motoren toch wel even geil zijn als die van GTR
Ja als je van level 2 nar 3 gaat enzo dan krijg je een iets ander geluid en het drop dumpvalveAnoniem: 72901 schreef op 17 mei 2004 @ 17:33:
[...]
ehhhh... wat?![]()
Je kon verschillende turbochargers kiezen, GReddy etc, er waren denk ik 4 verschillende geluiden.
Maar ja IMO moeten de geluiden van motoren toch wel even geil zijn als die van GTR
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 83328 op 18-05-2004 11:14 ]
(En ja ik snap ook wel dat ik gewoon een nieuwe car kan maken, maar die heeft dan die unique performance upgrades weer niet.)
Het gaat om het idee.
Anoniem: 27389
Dropvalve?Anoniem: 83328 schreef op 17 mei 2004 @ 19:11:
[...]
Ja als je van level 2 nar 3 gaat enzo dan krijg je een iets ander geluid en het dropvalve geluidje is iets anders tussen de pakketten maar de auto's klinken nagenoeg allemaal hetzelfde.
Of dumpvalve of blowoff valve
ja natuurlijk.....dat is ook echt goed te doen he met een toetsenbord....notAnoniem: 72901 schreef op 30 april 2004 @ 14:04:
[...]
jah idd, het moet natuurlijk echt über spannend worden, dan voel je je net echt Brian vs. Toronto in TF&TF eerste scene
edit: en misschien ook het schakelen cooler maken? gas los, schakel, gassen
niet te vergeten schade modelen ook wat meer controle over je snelheid met je auto met de toetsenbord en dan bedoel ik
• gassen -blijf in speedlimit van stad
• plankgas
• mild remmen
• remmen
• slam da brakes
Controle is alles.
edit edit edit edit: En misschien politie deze keer?
hopelijk ziet nu EA wel deze keer dat ze een van de beste spellen ooit kunnen maken. Don't screw this up EA. -_-
edit: en misschien ook nog de performance optimaliseren, ik heb vaak ook nog gezeik gehoord van mensen met high end systems die een beetje verbaast waren dat ze rond 40fps hadden ipv 100fps
en mijn gezeik is dat ik 10fps had ipv 20fps
Ja, vynil die op je car zit selecteren en dan op color klikken met je muis.Anoniem: 27389 schreef op 19 mei 2004 @ 11:43:
Kun je trouwens in NFSU ook de kleur van de vinyls/stickers veranderen?
Anoniem: 104562
Idd, dan kun je eindelijk ook is wat doen met al het geld wat je hebt, in deel 1 had je er zat van, maar deed je er gewoon niks mee. Brengt overigens weer extra gameplay elementen met zich mee. Wat ga je doen? Alles op easy rijden om proberen zo min mogelijk crashes te maken om het te kunnen redden? Of ga je juist op hard op high-risk spelen en wil je wat meer geld verdienen dat ook als je je auto een keer total loss rijdt je hem nog steeds kan fixen? Dit zijn maar 2 kleine ideetjes, maar je zou ze bijvoorbeeld ook compleet om kunne draaien, denk maar is aan de mogelijkhedenLarixk schreef op 17 mei 2004 @ 14:37:
hopelijk zit er een mode in waarbij een beetje normaal schadesysteem zit, na een frontale botsing met een bestelbus met 200km/h doorrijden zoals in deel 1 haalt een hoop spanning weg. Ik vind dat het beter zou zijn als je de kans liep dat je je mooie auto waar je zo lang op getuned hebt door een stomme fout total-loss rijdt.
Anoniem: 66124
dat zeiden ze bij de vorigge ook al...Anoniem: 27389 schreef op 17 mei 2004 @ 14:20:
[...]
Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.
Het is dus mogelijk.
ik moet het nog eerst zien!
en de screens geven me weinig hoop (weer pakketjes/stages)
maar ik hoop ok een betere tuning.. en de vrijheid.. niet dat hoemeer races je rijd hoe verder je kan upgraden... dat moet afhankelijk zijn van je geld of reeputatie of ies in die zin
Anoniem: 101719
Ze zouden er in deze deel wel Spin-Rimz bij kunnne doen, dat maakt het een stuk beter.
Dikke pimprig met Spinners
Bij NFSU had je bijvoorbeeld wel een muis, maar het bediende nog het beste met het toetsenbord (menu dan he)
je kan niet eens de kleuren aanklikken, je moet perse links of rechts kiezen en dan door de kleuren bladeren.
In de Nederlandse tuning wereld is Automaxx vrij bekend en organiseerd veel grote evenement zoals die op het TT circuit in Assen.
Vandaag kreeg ik een nieuwsbrief van Automaxx waar een klein stukje over Need For Speed: Underground 2 staat.
Ik houd jullie op de hoogteAUTOMAXX
KRIJGT ROL IN NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2
Vanaf
27 november ligt-ie in de winkel, het tweede deel van Need for Speed
Underground. Dat duurt nog even, maar nu heeft AutoMaxx al wat leuks
te melden; in de Nederlandse editie van NFSU2 zal AutoMaxx Magazine een
leuke rol krijgen. AutoMaxx wordt het magazine waar je als gamer jouw
gebouwde auto kan terug zien. Binnenkort meer leuk NFSU2 nieuws!
Anoniem: 66124
maar daar kon je vrij in de stad rijden, elk onderdeel los kopen en ook echt zelf moeten monteren in de auto... soms best tricky dan om je auto rijdend te krijgen + dat je echt kon tunen met instellingen.
als het aan mij lag pakken ze da spel met de engine en graphics van nfsu, en dan heb je een ware pioneer als spel..
we zullen zien
Anoniem: 104562
Enige plek nog waar je dat spel halen kunt? Klinkt überganzgeilAnoniem: 66124 schreef op 21 juni 2004 @ 08:02:
volgens mij.. en HOPELIJK kijken ze naar streetlegal, een uber verslavend spel, met kut graphics en bordevol bugs + rot engine.
maar daar kon je vrij in de stad rijden, elk onderdeel los kopen en ook echt zelf moeten monteren in de auto... soms best tricky dan om je auto rijdend te krijgen + dat je echt kon tunen met instellingen.
als het aan mij lag pakken ze da spel met de engine en graphics van nfsu, en dan heb je een ware pioneer als spel..
we zullen zien
Niet in Nederland in elk geval, je moet een beetje op internet rondzoeken, is van Activision Value geloof ik.Anoniem: 104562 schreef op 21 juni 2004 @ 09:43:
[...]
Enige plek nog waar je dat spel halen kunt? Klinkt überganzgeil
Je moet wel een gigantische lading patches downloaden, om het nog een beetje fatsoenlijk te krijgen. Best veel bugs, en het rijden is eigenlijk behoorlijk brak, net als veel andere dingen in het spel.
Maar als je auto's om wilt bouwen en wilt sleutelen is dit het beste spel wat er is vind ik.
Wat stam2003 zei, NFS:U + Street legal = Zeer goed spel lijkt mij ook.
Jammer dat er waarschijnlijk nooit zoiets uit zal komen
[ Voor 11% gewijzigd door Eindewege op 21-06-2004 11:38 ]
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Edit: Ik zie dat je nu ook audiosytemen kunt inbouwen
[ Voor 17% gewijzigd door Quadro! op 22-06-2004 10:41 ]

Of was dit al bekent
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Anoniem: 116850
"Ik bots met 200 km/h tegen de muur en mijn auto heeft geen schrammetje. Laat ik de auto eens een centimeter verlagen en wat meer lucht op de achterbanden doen"

Wat heeft een schademodel met de afstelling te makenAnoniem: 116850 schreef op 22 juni 2004 @ 17:18:
Het is wel grappig om met gearratio's en gewichtsverdeling te kunnen experimenteren, maar wanneer de physics engine nog simpeler is dan die van Screamer 1 heeft dat weinig zin natuurlijk.
"Ik bots met 200 km/h tegen de muur en mijn auto heeft geen schrammetje. Laat ik de auto eens een centimeter verlagen en wat meer lucht op de achterbanden doen"
Anoniem: 116850
Wat heeft het nou voor zin om een soort-van realische afstellingsmogelijkheden in te bouwen wanneer de rest van het spel lak heeft aan natuurwetten?
Anoniem: 63790

Electronic Arts finally took the wraps off the sequel to Need for Speed Underground today. The first look coincided with the announcement that EA has signed TV star Brooke Burke to appear in the game as Rachel, an adrenaline junkie who becomes your mentor and initiates you into the world of tuning up production cars. We were able to see an early PS2 version of the game in action, including a showcase of one of the game's five neighborhoods and a handful of new features from the game. Even though the game is still a long way off, there certainly seems to be a lot to get excited about in this sequel.
Uncover the underground with EA executive producer Chuck Osieja in this exclusive interview. Click "stream" for a larger view.
According to what we were shown, the game's development began in July of last year, before the original Need for Speed Underground even shipped. Apparently, given the overwhelmingly positive response to the first game, the decision was made to begin working on the sequel immediately to accommodate some of the team's ambitious ideas. Whereas the original Need for Speed Underground featured roughly 40 kilometers of track, Need for Speed Underground 2 packs 200 kilometers' worth of track. Each of the five neighborhoods will be interconnected via a lengthy and intricate freeway system. We were able to catch a glimpse of some of the game's new locales, which appeared to be based on familiar cities such as San Francisco and Los Angeles.
The main goal in the single-player game is to become the best of the best in the underground racing circuit. However, this time out, your focus will also be on discovery--how to advance in street races and tune up your car, with the help of Rachel. Instead of offering a linear story mode, like the original game, which forced you to work your way through a set number of races before progressing, this next game will offer much more flexibility. You'll be able to progress through a level by completing a few event races of your choice. In addition to the story races, you'll be able to find or initiate additional races (there should be roughly 150 races in the game) by doing some exploring and finding AI-controlled cars eager for a race. If you win, you'll receive information or a tip on finding other hidden opponents.
You'll be able to create a powerful muscle car and spruce it up with some decals.
Exploration will apparently be a major part of the game, since you'll be able to find a number of hidden shops and opponents. Finding both will give you more than just bragging rights, since computer opponents will yield information on where to find other hidden competition and how to uncover shops that feature parts or cars you won't find anywhere else in the game. Fortunately, as you discover these hidden shops, they will become permanently visible on your minimap display, as the normal ones are. As for parts and cars, once you discover a shop with parts and cars you haven't seen before, they're added to all the shops you visit in the game so that you don't have to go back and forth to one single shop to get what you need.
The new game also offers an improved upgrade system for your car. In fact, tweaking your car will be a much more accessible process to casual players who aren't terribly hip to gear ratios and suspension types, though there will still be plenty for those who know the degrees by which a single gear has to be adjusted to get a half-percent performance boost. Basically, you'll have two options when buying a performance upgrade in the game. You can buy a premade kit and be done with it, or you can customize the different upgrades in the kit to fine-tune your wheels. You'll even be able to use a wide variety of kits and decals to make your car look sharp. We watched a Mazda RX8 get the star treatment with numerous kit options.

Anoniem: 13169
Die In-Depth tuning blijkt toch waar te zijn.
En las ik nou iets over "Muscle Cars"
Dat heeft meer te maken met het feit dat autofabrikanten hun modellen niet graag beschadigd zien. Ondanks dat er geen schade in voorkomt, kan de afstelling wel degelijk invloed hebben op de prestaties/wegligging van je wagen?Anoniem: 116850 schreef op 22 juni 2004 @ 20:41:
Alles!
Wat heeft het nou voor zin om een soort-van realische afstellingsmogelijkheden in te bouwen wanneer de rest van het spel lak heeft aan natuurwetten?
En als je echt kan racen raak je de muur niet en heb je dus ook geen last van het ontbrekende schademodel

Ipv topic te kicken. Maar neej anders had je het waarschijnlijk al wel gehoord hier
iets klopt er volgens mij niet op die pic

[ Voor 14% gewijzigd door Gekkenhuis op 30-06-2004 13:27 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
edit
Preview : http://gamesdomain.yahoo.com/preview/28568

[ Voor 80% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 04-07-2004 16:05 ]
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Yup .. die jeep zag er echt machtig mooi uitBi0Hazard schreef op 15 juli 2004 @ 12:15:
Zag ik daar nou in die trailer zon dikke pimped out Caddilac jeep achtig ding? OMFGSamen met GTA:SA word deze game een dikke hit denk ik
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
200 km free road
Cons:::BB4E
http://www.3dgamers.com/games/needforspeed8/
The birds turned into The Flying Dutchmen!
kbedoel zo'n polite auto moet een auto gaan afsnijden/inhalen/busten van uit een stilstaande positie.. 0 tot 300 km/h in 40 sec
Bedankt alvast
Anoniem: 82495
Ik rijd minstens elke dag nog 1 rondje
Ik hoop dat ze nu wat betere turbo fluit audio hebben..
De huidige van NFS:U is vrij looos...
http://www.gamersnet.nl/i...?display=newsitem&id=5206Need for Speed: Underground 2 tuning filmpje
Auteur: Lasso - dinsdag 28 september, 2004 - 07:58 - Bron: IGN
Dat ik getunede auto’s leuk vind, hoef ik jullie niet meer te vertellen. Hetzelfde geld voor Need for Speed: Underground. Dat laatste wordt alleen nog maar sterker wanneer ik het volgende 54 secondes durend filmpje zie. In dat filmpje wordt een 350Z getuned in een hoog tempo. Een 350Z met alles der op en der an: gesplitste motorkap, hydraulische vering, biggie boomboxen in de kofferbak en ga zo maar door. Hoe het stylen van zo’n auto gaat, zien we in dit filmpje.
Overigens maak ik me wel een beetje zorgen. Electronic Arts vergeet namelijk het sobere tunen (minder agressief, meer luxe en comfort) en alles lijkt alleen maar agressiever te moeten. Nergens in een filmpje heb ik nog een sobere auto gezien en dat is gewoon jammer
Cons:::BB4E
Ik ben het overigens wel eens met wat hij zegt. Je miste bij deel 1 ook de meer ingetogen spoilers/bumpers. De spoilers worden alleen maar wilder, maar niet mooier naar mijn mening. Wat meer diversiteit zou wat dat betreft geen kwaad kunnen.

Yeps ben het er ook mee eens. Groot aggressief en superjetfighter-achtig is bij mij niet direct mooi. Ook die stickers vin ik vaak niet tof.Muse schreef op 28 september 2004 @ 16:48:
Dat ziet er heel strak uit!
Ik ben het overigens wel eens met wat hij zegt. Je miste bij deel 1 ook de meer ingetogen spoilers/bumpers. De spoilers worden alleen maar wilder, maar niet mooier naar mijn mening. Wat meer diversiteit zou wat dat betreft geen kwaad kunnen.
Deze plek is te koop.
The first casualty in war is always the truth...
Ik denk dat er toch wel minimaal 1 circuit in zit. Die screenie's met curbs lijken dan ook allemaal dezelfde baanBertuss schreef op 02 oktober 2004 @ 19:14:
opvallend dat je kerbstones ziet ... speelt het zich ineens ook op circuits af ?
301SQN

[ Voor 4% gewijzigd door bAdmuTs op 04-10-2004 00:11 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Dit topic is gesloten.