Van macfreak.nl

En ik? ik vind hem seksie!
van macosx.nlJawel, ook dit gerucht blijkt waar. Zojuist kondigde Steve de Mac Mini aan. Op het eerste gezicht lijkt het apparaatje wel een beetje op een dikke iPod of een fraai vormgegeven harddiskje. Het is voorzien van een FireWire poort, een USB2 aansluiting, DVI/VGA aansluiting, ingebouwd modem, Combo drive en Ethernet en is slechts een paar centimeter dik. De Mac Mini is niet voorzien van een muis, toetsenbord of beeldscherm. Echt gericht op Windows gebruikers die willen overstappen naar de Mac dus...
De Mini Mac is standaard uitgerust met Mac OS X 10.3 en iLife '05 en is verkrijgbaar in twee smaken; een 1.25GHz G4 model met 40GB harddisk voor US$499 en een model met 80GB harddisk voor US$599. De zaal gaat volledig uit zijn dak! De kleine Mac voor weinig is terug... De LC van deze eeuw. Alleen deze LC is zo klein dat hij in je hand past!
De Mac Mini is vanaf 22 januari verkrijgbaar.
Pix:de Mac mini zal geleverd worden met een slot-loading combo-drive, firewire, DVI- en VGA-output en heeft de grootte van 3 iPod mini's. Zo groot als een sigarendoos. Er klinkt een groot applaus in de zaal. Steve: "Bring your own display, keyboard and mouse.". De nieuwe Mac mini wordt geleverd met Ethernet aansluiting, koptelefoon aanlsuiting, USB2 en als software natuurlijk iLife
Het instapmodel gaat $499 kosten en beschik over 256MB geheugen en een 1,15Ghz G4 processor. Een duurdere versie met van 1,42Ghz is te koop voor $599. De Mac Mini is te koop vanaf 22 januari.

En ik? ik vind hem seksie!