Wil iemand mij tips geven inzake het onderstaande?
Sinds kort Lightberry HD aangeschaft en goed werkend gehad op twee bronnen (RPi2 via HDMI 3 en HDMI switch met Ps3/Ps4/Humax op HDMI 3). Was blij dat het tot zover gelukt was als nieuwkomer met RPi2. Het bovenstaande leek mij nog handig om door te voeren, want steeds handmatig de conf aanpassen is uiteindelijk niet ideaal. Maar blijkbaar ben ik al verkeerd begonnen met de installatie...
OpenELEC:~# ./install_hyperion_switcher-0.2.4.sh
Self Extracting Installer
./Colors
./files.tar
./hyperion.tar
./installer
./shutdown.tar
Starte Installer…
* Sichere alte autostart.sh autostart_backup.sh
* mv can’t rename ‘/storage/.config/hyperion.config_*.json’: No such file or directory
* Beende hyperion
Veraltete Hyperion Version gefunden!
Soll eine aktuellere Hyperion Verstion installiert werden (J/N): J
* Hyperion wurde erfolgreich aktualisiert.
Installation erfolgreich abgeschlossen
Soll der Installer gelöscht werdern? (J/N): J
System neuestarten? (J/N) : J
Ik ben begonnen met de custom build versie 5.0.5 van lightberry, maar ik denk dat ik toch de nieuwste versie van OpenOlec had moeten pakken...
In XBMC lijkt er een nieuwe versie te staan, maar bij systeeminformatie staat nog steeds bij versie unofficial. De lightberry leds doen het in deze situatie niet meer...
Wat kan ik nu het beste doen?
1. Doorgaan en nogmaals beginnen met installatie
2. Opnieuw beginnen met schone installatie van OpenElec 5.08 of 5.95.5 (ben ik dan alle installaties zoals plex op pi weer kwijt?) of toch Custombuild versie 5.0.5 van Lightberry?
3. Terug gaan naar oude situatie en gebruik maken van backup die ik van te voren hebt gemaakt (backup terugzetten vanuit OpenElec helpt echter niet) en later nogmaals bekijken..
Hoor het graag.