Zelf heb ik alles thuis via mijn receiver aangesloten. Geen insteekkaart voor tv dus, alles met kastjes.
Ik heb het als volgt aangesloten:
Alle apparaten op de receiver (chromecast/media player/Wii U/Decoder/PS3)
HDMI kabel van receiver naar ingang splitter (afbeelding 2)
Vanuit de splitter een HDMI naar de tv(afbeelding2) en 1 naar de HMDI->VGA (afbeelding 3)
De VGA komt dan in de Ambivision (afbeelding 4)
Eigenlijk verstuur je het signaal 2x met de splitter. 1x naar de tv en 1x naar de HMDI->vga->Ambivision
Dit is 1 methode. Er zijn er meer :
Via een pc/laptop
Via een scart out (moet je tv wel ondersteunen, werkt enkel met beelden van de tv zelf, dus niet aangesloten apparatuur)
Als je geen receiver hebt, maar wel alles via HDMI hebt aangesloten op de tv kan je ook een HDMI Switch halen. Daar sluit je dan al je apparaten op aan, en de 1e kabel naar de tv hang je de ambivision dan tussen met een splitter.
Ik heb geen connectivity pack besteld trouwens, maar destijds uit China een splitter en hmdi->vga besteld. HDMI-CEC heb ik niet getest met de splitter, maar voor splitsen werkt die dus sowieso.
Nog even een filmpje van in het donker. Bij muziek-clips krijg je een echte disco

maar bij normaal kijken stoort het niet echt. Mijn vriendin moest ik er op wijzen na 10 minuten kijken. " oh ja werkt mooi"
[
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VSjzbT6Ta1M]
Wat me nog het meest "opvalt" is dat wanneer er op beeld flitsen zijn (van camera's bijvoorbeeld, of flitsende beelden) je dit ook direct ziet in de LEDS. Die gaan ook heel kort, heel fel. Alsof er echt een flits in je huiskamer komt.
[
Voor 10% gewijzigd door
Waah op 14-07-2015 22:07
]