Ik zou de saturation wat lager zetten.Tiwazz schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:35:
Haha op die manier, ik ken 't.
Ja heb gisteren nog een Nikita gekeken met boblight. De kleuren paktie wel goed er komt niet meer random paars of zo alleen is het toch nog niet zoals ik het wil.
Bijv. Je ziet aan de linker kant een vloer liggen hier schijnt licht op en daardoor heeft de vloer een grijs/blauwige tint. Wat doet boblight die pakt de gehele lengte van de vloer heel fel en helder #0000FF blauw. Zelfde geld voor de muren aan de overige zijde, in de film een beetje licht bruin met een KLEIN beetje oranje. Boblight pakt voor al die zijde heel fel en helder #FFA500 oranje.
Boblight kan met de config die ik nu gebruik dus goed kleuren onderscheiden en maakt dan ook geen rare fouten zoals de lucht fel paars maken of zo maar de kleuren zijn nog niet zo subtiel. Zoals het voorbeeld met de vloer en muur. Dit doet toch lichtelijk afbreuk aan het effect maar zou zo niet weten waar ik dit aan kan passen in de config. Want als je bijv. Een animatie/teken film gaat kijken zoals The lion king/ kuifje etc. Is boblight perfect aangezien de kleuren in de film ook fel en vivid zijn.
Het probleem is misschien lastig te omschrijven. Ik weet niet of andere boblight gebruikers dit ook ervaren? En -of hier wat instellingen voor zijn in de config?
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.