Weet iemand toevallig waar je in Tilburg en voor hoeveel zo'n nintendo RGB kabel kunt halen?
Dit lijkt mij het juiste topic voor een hardware vraag over de Gamecube. Inmiddels ben ik een maand de gelukkige eigenaar van het platinum pakket en hij werkt uitstekend. Alle spellen doen het en ik ben daarom mijn games-collectie goed aan het uitbreiden.
Omdat ik de originele memory card wat duur vond, heb ik een Piranha 16 MB genomen. Ook die doet het perfect en tot zover geen problemen. Mijn zusje heeft ook een Gamecube met dezelfde memory card. Ze zat laatst Tak and the Power of Juju te doen en bij een bepaald level sloeg het spel wat op op de memory card. Tot zover geen probleem. Daarna werd het scherm zwart en de Gamecube reageerde niet meer. De controller deed niks en zelfs de reset knop haalde niks uit.
Savegame gekopieërd naar andere memory card en nogmaals geprobeerd. Weer last van hetzelfde probleem. Toen maar op mijn Gamecube geprobeerd en ook ik had er last van.
Om toch zeker te zijn dat het niet aan het spel lag, heb ik een nieuwe gehaald, maar ook die stopte ermee. Zelf vermoed ik dat het dus aan de memory card ligt (geen garantie meer over...).
Mijn vraag is dus, heeft iemand met dat spel er ook last van of heeft iemand nog een suggestie waar het aan zou kunnen liggen?!
Omdat ik de originele memory card wat duur vond, heb ik een Piranha 16 MB genomen. Ook die doet het perfect en tot zover geen problemen. Mijn zusje heeft ook een Gamecube met dezelfde memory card. Ze zat laatst Tak and the Power of Juju te doen en bij een bepaald level sloeg het spel wat op op de memory card. Tot zover geen probleem. Daarna werd het scherm zwart en de Gamecube reageerde niet meer. De controller deed niks en zelfs de reset knop haalde niks uit.
Savegame gekopieërd naar andere memory card en nogmaals geprobeerd. Weer last van hetzelfde probleem. Toen maar op mijn Gamecube geprobeerd en ook ik had er last van.
Om toch zeker te zijn dat het niet aan het spel lag, heb ik een nieuwe gehaald, maar ook die stopte ermee. Zelf vermoed ik dat het dus aan de memory card ligt (geen garantie meer over...).
Mijn vraag is dus, heeft iemand met dat spel er ook last van of heeft iemand nog een suggestie waar het aan zou kunnen liggen?!
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
1 tip. ALLEEN memory cards kopen van nintendo, dan had je dit probleem gewoon niet gehad, third party kan alleen maar slechter zijn.
This space is occupied
Ik werk zelf bij Bart Smit en heb al aardig wat van die kaartjes over de toonbank zien gaan. Nog nooit heb ik een defecte teruggehad en dus verwachtte ik dat de kwaliteit best aardig zou zijn. Van third-party controllers weet ik wel dat die kwalitatief slecht zijn.TheEvilCuber schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:59:
1 tip. ALLEEN memory cards kopen van nintendo, dan had je dit probleem gewoon niet gehad, third party kan alleen maar slechter zijn.
Kan dit trouwens gewoon een eenmalig foutje zijn, of is die memory card gewoon bij een bepaalde block kapot?!
[ Voor 10% gewijzigd door Ophidian op 07-01-2005 20:05 ]
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Verwijderd
Ik heb zelf nooit last gehad van slechte third-party mem crads, kheb er zelf twee van piranha van 16 mb, en ze werken perfect....
Een memory card bestaat zover ik weet ui flashgeheugen. Flashgeheugen is fragiel geheugen en daarom wordt er een soort tabel gebruikt waarin geheugenadressen staan die defect zijn. Als je dus problemen hebt om een dezelfde savegame op meerdere cards op te slaan, dan is er denk ik wel een bug in het spel zelf.
Ikzelf heb in augustus een Max Memory Card van 128MB gekocht bij Media Markt Herzogenrath voor nog geen dertig euro en daar heb ik nog steeds geen problemen mee gehad.
Ikzelf heb in augustus een Max Memory Card van 128MB gekocht bij Media Markt Herzogenrath voor nog geen dertig euro en daar heb ik nog steeds geen problemen mee gehad.
Nintendo heeft in de SNES-periode al geexperimenteerd met online gaming via een dial-in verbinding(niet het internet). Toen hield Microsoft zich nog nauwelijks bezig met gaming. Het aantal online games die door Microsoft zijn ontwikkeld voor de PC valt ook enorm mee. Microsoft heeft de meeste ervaring op het gebied van online gaming toch echt opgedaan met Xbox Live. Vooral de structuur van het netwerk is dan heel belangrijk.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:43:
En hoezo Nintendo is al veel langer bezig met online gamen dan Microsoft.
Sony levert trouwens alleen libraries aan developers voor online gaming, verder doen ze er zelf niets aan. De hoeveelheid ervaring die het online gaming op de PS2 heeft opgeleverd voor Sony is minimaal.
Het is trouwens niet eens zo heel erg belangrijk om ervaring te hebben. Mocht Nintendo bijvoorbeeld een bedrijf zoals IBM(of een anderbedrijf met enige netwerkervaring) inhuren om een netwerk voor ze aan te leggen hebben ze ook meteen alles opgelost.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Microsoft doet heus nog niet zo heel lang met online gamen als je denkt. Als ik me goed herriner kon de NES al online in japan (en anders de SNES wel) toen maakte M$ nog geen games denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:43:
[...]
Ja, dat is wel een heel leuk idee, maar je zegt het nu al zelf: je kan VIA een telefoon online een paar GBA spelletjes spelen.. Maar daar zit nou juist het punt; ik vind het misschien wel leuk, jij vind het misschien wel leuk, maar de massa niet... En hoezo Nintendo is al veel langer bezig met online gamen dan Microsoft. Vergeet niet dat Microsoft de pc had, hè! Daar konden ze al eerder op online gamen dan nij Nintendo. En Nintendo heeft allemaal experimenten gedaan, maar Microsoft heeft met de X-box wel even laten zien dat ze daar een steengoeie online service kunnen neerzetten. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Nintendo een achterstand heeft op Microsoft én op Sony, omdat die allebei al een "online verleden" achter de rug hebben. OK, hij was bij Sony minder goed (matig) als bij Microsoft, maar dat neemt niet weg dat Sony nu al weet wat ze kunnen verbeteren, en Nintendo niet.....
Met de Xbox hebben ze zeker laten zien dat ze een goede online service hebben gemaakt.Maar in mijn ogen is een Xbox nog steeds een pc. En met een pc kun je al aardig tijdje online spelen, dus was het ook voor M$ wel makkelijker om dat optezetten.
Over Sony weet ik niet veel, want sommige zeggen dat het (behoorlijk) goed draait het netwerk en andere zeggen juist weer het tegenover gestelde. Wel weet ik dat de PS2 niet echt bekend staat om het online spelen (wat de xbox wel is).
Nintendo staat bekend om de steen goede games die zij maken. Bijna altijd is dit singleplayer (op wat uitzonderingen na natuurlijk (SSBM e.d.)). Maar bij 2en3rd pary developers zitten wel vaak een leuke/goede multiplayer. En vaak is die multiplayer zo gemaakt dat het leuk is. En dan gewoon lachwekkend. Als ik aan het online gamen ben op mijn pc, zit ik niet zovaak te lachen. Ik word soms eerder sago van wat er gebreurt. Maar als je achter de cube zit samen met wat vrienden dan word het pas echt leuk !!Dat ben ik niet met je eens. Nintendo staat er juist om bekend dat ze veel multiplayer games maken en daarom hou ik er zo van... Vanwege Mario Kart, vanwege SSB:M en vanwege de talloze andere multiplayer-fun games...
In welke mode kan je racen zodat je burnouts krijgt? ik bedoel, als je meer dan 100burnouts wil... welke race type moet ik dan nemen ? ik heb um nog niet gevonden namelijk.... of ik moet hem unlocken.
En ik kan alleen het totaal overzicht burnouts zien en niet per keer dat ik speel.... hoe doe ik dat ?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Tot erg laat vond MS het internet maar vrij nutteloos.. (Men zag niet in wat het nut was/kon zijn, met name voor consumenten)MetroidPrime schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:39:
[...]
Toen hield Microsoft zich nog nauwelijks bezig met gaming.
[ Voor 16% gewijzigd door Max|Burn op 07-01-2005 21:22 ]
Bah! nep breedbeeld dus! Dat is niet wat ze beloofd hadden! Gelukkig wel progressive scan dit keer, want dat had toch echt op Bio Hazard Zero moeten zitten imho...# Runs in progressive scan mode
# Not true anamorphic widescreen; letterboxed
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Time trial (of hoe het ook moge heten). Eindeloos rondjes rijden weeeeaaap schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:05:
In welke mode kan je racen zodat je burnouts krijgt? ik bedoel, als je meer dan 100burnouts wil... welke race type moet ik dan nemen ? ik heb um nog niet gevonden namelijk.... of ik moet hem unlocken.
Je totaal aantal Burnouts en je max aantal aaneen worden bijgehouden in het stats scherm, meer niet dacht ik.En ik kan alleen het totaal overzicht burnouts zien en niet per keer dat ik speel.... hoe doe ik dat ?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Sony heeft alleen geen online netwerk. Ze hanteren dezelfde strategie als Nintendo met 1 klein verschil, ze moedigen ontwikkelaars aan om online games te maken. Voor de rest vind Sony dat zodra de developers de juiste libraries hebben om online games te maken, ze het verder zelf moeten uitzoeken. Ze moeten dus hun eigen servers regelen, dit is exact hetzelfde als het online standpunt van Nintendo.aaap schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:05:
Over Sony weet ik niet veel, want sommige zeggen dat het (behoorlijk) goed draait het netwerk en andere zeggen juist weer het tegenover gestelde. Wel weet ik dat de PS2 niet echt bekend staat om het online spelen (wat de xbox wel is).
Ik herinner me inderdaad ook zoiets ja. Dat kwam ook tot uiting in de eerste versies van Windows 95 geloof ik.MaxBurn schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:22:
[...]
Tot erg laat vond MS het internet maar vrij nutteloos.. (Men zag niet in wat het nut was/kon zijn, met name voor consumenten)
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Tja, maar als het een Mario game wordt zal het wel weer piss-easy worden. Die Disney DDR game op de N64 was ook op kleuter-niveau. De pijlcombo's in de plaatjes doen mij het ergste vermoeden... Ik zie liever dat ze DDR Extreme of DDR Festival naar de GC porten zodat er ook spelmodi in zitten voor geavanceerde spelers.MetroidPrime schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:00:
Het is hier nog niet genoemd, maar Nintendo en Konami werken weer samen aan een spel. Het is jammergenoeg geen Metal Gear Solid 3, maar Dance Dance Revolution with Mario.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Phantom ruleeeeeeeeeeeeert weet jeVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:01:
Ja, natuurlijk gaan ze online, maar ze hebben wel een achterstand, en niet zo'n kleine ook. Dit valt moeilijk goed te maken, maar ze hebben natuurlijk wel nog 1 à 2 jaar voor hij uitkomt(persoonlijk denk ik en hoop ik dat de Revo half 2006 uitkomt). Maar omdat die achterstand zo groot is moeten zij het hele "community" gebeuren nog "leren", en dat vind ik jammer....
Trouwens, voor welke console zou je gaan als de Revo NIET online gaat
a.PS3
b.neXtBOX(of hoe dat ding ook heet)
c.Revolution, toch dan maar die
d.Ik blijf bij mijn Gamecube
e.Phantom
Maar serieus.....offline of niet denk ik dat ik voor de ps3 ga, waarom? ik speel gewoon het meeste op de ps2 op dit moment (pro evo, gran tourisimo).
Ik sluit echter niet uit dat ik later nog wel een revolution koop, maar ik heb niet zo iets dat ik hem bij de release all moet hebben.
(disclaimer, er is ook veel afhankelijk van welke console wanneer uitkomt, hoe de reviews zijn, welke games er uit komen bij de release en wat er aangekondigd wordt voor de nabije toekomst. MAW wellicht is je vraag een beetje aan de vroege kant
10 second ninja DONE
Zou iemand voor mij plz de originele hoes van Windwaker willen inscannen, zelfde verhaal als een aantal pagina's terug van iemand anders (kheb de players choice edition), maar kvind de scan niet echt mooi
. Thx alvast 
edit:
Scan, en niet scna
(tis al laat
)
Scan, en niet scna

[ Voor 15% gewijzigd door XiN-eViL op 08-01-2005 00:41 ]
Verwijderd
Zou iemand een PC versie van MKDD voor me willen photoshoppen want hij gaat straks niet bij mijn toekomstige PC games collectie passen
ik weet nog niet welke game(s) ik als volgende wil aanschaffen...
ik ben binnenkort jarig dus ik moet toch snel eens een keuze gaan maken
ik speel waarschijnlijk het meest single player en houd wel van rpg's
ik zat zelf te denken aan zelda tww of ssbm of sms of pikmin of SC2 of... etc.
't liefst wil ik een game waar ik me lang mee ga vermaken want ik weet niet hoesnel ik volgende games zal aanschaffen
alle PC games zijn aanraders maar welke zijn nou echt de toppers?
't liefst wil ik een game waar ik me lang mee ga vermaken want ik weet niet hoesnel ik volgende games zal aanschaffen
Uhm, waarschijnlijk slaap ik, maar zou PC niet GC moeten ziinVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:44:
Zou iemand een PC versie van MKDD voor me willen photoshoppen want hij gaat straks niet bij mijn toekomstige PC games collectie passen![]()
Waarschijnlijk slaap je jaXiN-eViL schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:47:
[...]
Uhm, waarschijnlijk slaap ik, maar zou PC niet GC moeten ziin?
Gister ook een cube gekocht bij NedGame, voor 49 euro 2e hands..
beter..
gelijk Super Mario Sunshine; Wind waker en beide Metriod Primes gekocht en sjesuz wat is Metriod Prime VET zeg. Ik ben nu met deel 1 aan de slag maar wat een oog voor detail hebben die lui.
Controller van de Cube ligt ERG goed in de hand (beter dan mijn xbox controllertjes) erg tevreden gamer dus!
Nog meer aanraders? (op RE4 na dan, want die komt er toch wel
)
gelijk Super Mario Sunshine; Wind waker en beide Metriod Primes gekocht en sjesuz wat is Metriod Prime VET zeg. Ik ben nu met deel 1 aan de slag maar wat een oog voor detail hebben die lui.
Controller van de Cube ligt ERG goed in de hand (beter dan mijn xbox controllertjes) erg tevreden gamer dus!
Nog meer aanraders? (op RE4 na dan, want die komt er toch wel
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
In hoeveel spellen doet Mario onderhand al wel niet mee eigenlijk? Ik heb de laatste maanden echt het idee dat hij alom aanwezig is. Ik bedoel, hij is natuurlijk altijd al in heel veel spellen gebruikt als mascotte... maar het wordt wel steeds gekker. Je zou denken dat er op een gegeven moment toch een soort mario-moeheid ontstaat bij het publiek. Af en toe wil je toch ook weleens een spelletje zonder mario spelen. Ik vind het leuk allemaal hoor, ben een groot mario-fan. Maar nu met die plaatjes van Mario DDR kan ik voor de eerste keer een vermoeid zuchtje niet meer onderdrukken. Weer de hele tijd dat "Yahoo! Yippie! It's-a-me!" als hij staat te dansen. En natuurlijk een verbaasd "Mama mia" als het misgaat... zucht.
Ik geloof dat ik nu een beetje last heb van mario-moeheid.
Had ik ook al over gezeurd in het RE 4 topic maar na verdere inspectie van de demo kwam ik tot de conclusie dat de RGB kabel erg veel verbetering geeft bij het zoomen van een letterboxed game, en toen vielen de graphics niet meer tegen (korrels)ari3 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:16:
![]()
Ik lees net over Bio Hazard 4 op IGN het volgende:
[...]
Bah! nep breedbeeld dus! Dat is niet wat ze beloofd hadden! Gelukkig wel progressive scan dit keer, want dat had toch echt op Bio Hazard Zero moeten zitten imho...
This space is occupied
Players ChoiceXiN-eViL schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:47:
[...]
Uhm, waarschijnlijk slaap ik, maar zou PC niet GC moeten ziin?
+ ik scan me non-pc hoesje morgen wel in (als niemand het nog gedaan heeft)
@MystikalXL: de Revolution gaat 100% zeker online, dus is je opmerking NVT.
[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 08-01-2005 08:14 ]
MaxBurn schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 08:12:
[...]
Players Choice
+ ik scan me non-pc hoesje morgen wel in (als niemand het nog gedaan heeft)
@MystikalXL: de Revolution gaat 100% zeker online, dus is je opmerking NVT.
offtopic:
kwart voor 1 's nachts is ook geen tijd he
kwart voor 1 's nachts is ook geen tijd he
Maar alvast bedankt
Idd zelfs de reviewer van IGN heeft al gezegt dat het kwaliteits verlies minimaal is.TheEvilCuber schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 02:07:
[...]
Had ik ook al over gezeurd in het RE 4 topic maar na verdere inspectie van de demo kwam ik tot de conclusie dat de RGB kabel erg veel verbetering geeft bij het zoomen van een letterboxed game, en toen vielen de graphics niet meer tegen (korrels)
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik heb dan nog maar 1 spel, maar ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Het jammere is alleen dat vrijwel alle titels met Mario erin toptitels zijn en je er dus niet aan ontkomt dat je ze toch in de collectie krijgt. Ik zou het idd niet erg vinden als de mario spellen eens zonder mario zouden uitkomen.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 01:43:
In hoeveel spellen doet Mario onderhand al wel niet mee eigenlijk? Ik heb de laatste maanden echt het idee dat hij alom aanwezig is. Ik bedoel, hij is natuurlijk altijd al in heel veel spellen gebruikt als mascotte... maar het wordt wel steeds gekker. Je zou denken dat er op een gegeven moment toch een soort mario-moeheid ontstaat bij het publiek. Af en toe wil je toch ook weleens een spelletje zonder mario spelen. Ik vind het leuk allemaal hoor, ben een groot mario-fan. Maar nu met die plaatjes van Mario DDR kan ik voor de eerste keer een vermoeid zuchtje niet meer onderdrukken. Weer de hele tijd dat "Yahoo! Yippie! It's-a-me!" als hij staat te dansen. En natuurlijk een verbaasd "Mama mia" als het misgaat... zucht.
Tja ik heb dit ook al vaker opgenoemd. Ik blijf de Mario games briljant vinden (meestal) maar ben echt flink mariomoe. Doe dan, bij gebrek aan inspiratie/franchises, eens een Donkey Kong Country 4 ofzo
(Nee geen DK64, dat zuigt, graag een DKC met ubergraphics maar voornamelijk sidescrolling)
Trouwens ik zat net weer wat nieuwe insider filmpjes op IGN te bekijken van RE4 en damn wat ziet het er toch lekker uit.
Vooral zo'n clipje waarin je het weersysteem goed kan zien, regen valt naar beneden, leon kijkt in de lucht en het onweert verschrikkelijk en je ziet de lucht mooi oplichten op bepaalde plekken met een prachtig wolkendek en af en toe een bliksemflits erdoor.
Echt waar ik kan al niet wachten op Zelda die krijgt ook zo'n vet weersysteem.
En nog een mooi clipje met een snipingstukje met allemaal headshots.
Vooral zo'n clipje waarin je het weersysteem goed kan zien, regen valt naar beneden, leon kijkt in de lucht en het onweert verschrikkelijk en je ziet de lucht mooi oplichten op bepaalde plekken met een prachtig wolkendek en af en toe een bliksemflits erdoor.
Echt waar ik kan al niet wachten op Zelda die krijgt ook zo'n vet weersysteem.
En nog een mooi clipje met een snipingstukje met allemaal headshots.
[ Voor 9% gewijzigd door schnumi op 08-01-2005 10:49 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Ik ben nog geen Mario-moe in ieder geval. Wil niet zeggen dat ik alles blind koop of zo. Als het spel slecht is, dan wordt het niet gekocht. Tot nu toe zijn alle games qua gameplay erg tof, en ik erger me nu eenmaal niet aan die handel.
Wat ik bijvoorbeeld ERG SLECHT vond was Mario Ball op de GBA, wat een bout-spel, snap niet dat Nintendo zoiets simpels en dom uitbrengt, maar zoiets bijvoorbeeld. Mario toevoegen aan wat non-Nintendo games zoals in een of ander sportspel wat ik laatst las, NFL / NBA of zoiets, ja, da's een beetje overdreven. Dadelijk gaan ze hem nog aan echt serieuze spelen toevoegen, dat hoeft van mij ook niet. Maar op de CUbe, zijn de Mario games tot nu toe erg leuk om te spelen, als dat niet het geval was, dan had men een punt, maar de games zijn echt vaak bovengemiddeld en erg leuk om met 2-4 mensen te spelen. Ok, Nintendo heeft voor de Cube geen online, maar het is de enige console met leuke splitscreen games, de enige games die ik op de Xbox of PS2 leuk vind met MP, zijn Co-Op spellen, maar spliscreen MP zuigt over het algemeen keihard op die consoles.
Wat ik bijvoorbeeld ERG SLECHT vond was Mario Ball op de GBA, wat een bout-spel, snap niet dat Nintendo zoiets simpels en dom uitbrengt, maar zoiets bijvoorbeeld. Mario toevoegen aan wat non-Nintendo games zoals in een of ander sportspel wat ik laatst las, NFL / NBA of zoiets, ja, da's een beetje overdreven. Dadelijk gaan ze hem nog aan echt serieuze spelen toevoegen, dat hoeft van mij ook niet. Maar op de CUbe, zijn de Mario games tot nu toe erg leuk om te spelen, als dat niet het geval was, dan had men een punt, maar de games zijn echt vaak bovengemiddeld en erg leuk om met 2-4 mensen te spelen. Ok, Nintendo heeft voor de Cube geen online, maar het is de enige console met leuke splitscreen games, de enige games die ik op de Xbox of PS2 leuk vind met MP, zijn Co-Op spellen, maar spliscreen MP zuigt over het algemeen keihard op die consoles.
Vergeet niet dat de SCII versie van de GC zeer goed verkocht mede door de inbreng van Link.
En bovendien is het goed om te zien dat 3th party developers zoals EA toch wel iets samen willen doen met Nintendo zoals dus Mario, Luigi, Peach inbrengen in NBA street 3.
Andere console versies krijgen geen speciale characters.
Zoals Reggie al zei laatst in een interview: het belangerijkste voor de revolution is goede 3th party support creeëren.
Alhoewel ik wel snap dat Nintendo misschien iets minder Mario in verschillende rollen moet doen. Ach zolang de platform games met Mario maar goed zijn hoor je mij niet klagen!
En bovendien is het goed om te zien dat 3th party developers zoals EA toch wel iets samen willen doen met Nintendo zoals dus Mario, Luigi, Peach inbrengen in NBA street 3.
Andere console versies krijgen geen speciale characters.
Zoals Reggie al zei laatst in een interview: het belangerijkste voor de revolution is goede 3th party support creeëren.
Alhoewel ik wel snap dat Nintendo misschien iets minder Mario in verschillende rollen moet doen. Ach zolang de platform games met Mario maar goed zijn hoor je mij niet klagen!
[ Voor 25% gewijzigd door schnumi op 08-01-2005 11:45 ]
Ik speel toch al mario games vanaf Super Mario Bros. (en ook nog wel eens ge game&watched, mario tennis..blabla) dus ja..ik wordt er moe van
Hoewel ik ook wel een beetje mario moe ben bedacht ik me dat je in de meeste recente mario spellen niet eens met Mario hoeft te spelen (mariokart, marioparty, mariotennis). Ok je kan hem dan nog weel tegen komen, maar het is niet zo dat je Mario moet kiezen zegmaarMaxBurn schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 11:50:
Ik speel toch al mario games vanaf Super Mario Bros. (en ook nog wel eens ge game&watched, mario tennis..blabla) dus ja..ik wordt er moe van
10 second ninja DONE
Ik vind het aantal Mario spellen momenteel wel meevallen. Zeker als je het vergelijkt met de NES-/SNES-periode.
Ik denk dat er achter het uithuren van Mario meer zit dan dat we voorlopig zullen merken. Voor de Game Boy Color mocht een third-party(Capcom) ineens twee Zelda spellen uitbrengen. Vervolgens steunt Capcom de GameCube van Nintendo met onder andere twee exclusieve Resident Evil spellen. Het zou me niet verbazen als het hier weer om een deal gaat die Nintendo met Konami en Electronic Arts gemaakt heeft. In ruil voor exclusieve spellen op de Nintendo DS en de Revolution mogen Konami en EA spellen maken met Mario(en mogelijk andere Nintendo characters) er in.
Ik denk dat er achter het uithuren van Mario meer zit dan dat we voorlopig zullen merken. Voor de Game Boy Color mocht een third-party(Capcom) ineens twee Zelda spellen uitbrengen. Vervolgens steunt Capcom de GameCube van Nintendo met onder andere twee exclusieve Resident Evil spellen. Het zou me niet verbazen als het hier weer om een deal gaat die Nintendo met Konami en Electronic Arts gemaakt heeft. In ruil voor exclusieve spellen op de Nintendo DS en de Revolution mogen Konami en EA spellen maken met Mario(en mogelijk andere Nintendo characters) er in.
Verwijderd
ik wil juist wat meer mario games 
heb ze eigenlijk nooit gespeeld
ik heb alleen MKSC en MKDD en verder heb ik wel eens bij vrienden mario gespeeld
dus voordat ik mario moe ben...
mario games mag je wel bij mij inleveren als je ze zat bent hoor
heb ze eigenlijk nooit gespeeld
ik heb alleen MKSC en MKDD en verder heb ik wel eens bij vrienden mario gespeeld
dus voordat ik mario moe ben...
mario games mag je wel bij mij inleveren als je ze zat bent hoor
Ik als zelda fan vind overigens dat capcom prima werk heeft afgeleverd met de oracle serie en nu ook weer met four swords (gba) en four swords adventures (cube). Mario heeft me nooit zo kunnen boeien eigenlijk (platformgenre uberhaupt) hoewel ik sunshine en mario party met plezier speel.
Het in gebruik geven van originele characters aan 3rd party ontwikkelaars doet nintendo ook om goodwill te genereren bij die ontwikkelaars zodat ze meer voor de cube ontwikkelen. Nintendo gamers kopen nou eenmaal meer titels met originele characters erin. (koppigheid? nostalgie? wie zal het zeggen) De doelgroep van sony en microsoft is gewoon niet zo kritisch; die gaan voor de hype van het moment en slechte spellen worden snel vergeten i.t.t. N-gamers die hun jeugdhelden koesteren als het ware...
Het in gebruik geven van originele characters aan 3rd party ontwikkelaars doet nintendo ook om goodwill te genereren bij die ontwikkelaars zodat ze meer voor de cube ontwikkelen. Nintendo gamers kopen nou eenmaal meer titels met originele characters erin. (koppigheid? nostalgie? wie zal het zeggen) De doelgroep van sony en microsoft is gewoon niet zo kritisch; die gaan voor de hype van het moment en slechte spellen worden snel vergeten i.t.t. N-gamers die hun jeugdhelden koesteren als het ware...
Overigens zijn de multiplayer games wel DE reden geweest dat als ik een spelcomputer wilde ik een GC wilde hebben. Volgens mij zijn de "Mario" multiplayer games op de GC verreweg de leukste en meest laagdrempelige. Online mulitiplayeren is misschien leuk, maar gewoon in dezelfde huiskamer multiplayeren blijft gewoon onovertroffen. Elkaar een beetje flessen enzo
Verwijderd
Jawel, maar dat ligt aan de gameplay. Niet zozeer aan de Mario-licensie toch? Nintendo heeft heus nog wel meer karakters die ze kunnen uitlenen ipv altijd weer die mario (want ik snap heus wel dat het natuurlijk lekker makkelijk scoren is met het woordje 'mario' in de titel, dan heb je als het ware meteen al een ingebouwd publiek voor het spel die het toch wel blind zal kopen).maar de games zijn echt vaak bovengemiddeld en erg leuk om met 2-4 mensen te spelen.
Al hadden ze er alleen maar een DDR with Wario van gemaakt had ik het al leuker gevonden. (met dezelfde knotsgekke presentatie als Wario Ware... lijkt me geweldig!
Maar neehoor, het wordt weer Mario. Op de Nintendo64 vond ik het nog geweldig dat hij eindelijk een stem had gekregen. Elke keer als ik dat apparaat aanzette werd ik er weer vrolijk van, en zat ik (en de hele familie) gezellig mee te brullen: "It's-a-me, Mario!"
Ondertussen kan ik hem wel wurgen als ik die stem weer hoor. Echt een heel ernstig geval van over-exposure. Ik denk echt dat het zich nog eens een keer tegen Nintendo gaat keren... overdaad schaadt, met elk nieuw Mario-spel voelt de serie weer ietsje minder speciaal aan.
Verwijderd
Misschien speel ik gewoon wat minder lang console, ik stoor me niet aan de loodgieter. En als de gameplay van de spellen goed in elkaar zit, vind ik het best. En met die MP spelen, hoef je inderdaad niet met Mario te spelen.
Het voordeel zit bijvoorbeeld wel in herkenbaarheid. En ja, dan heet een spel Mario Party, het gaat om de lompe gameplay van het spel. Zo lang er nog genoeg andere games zijn, vind ik het best. Ik hoop wel dat voor de Revolution we niet weer de hele reeks krijgen, Mario kart, golf, etc .... als er dan wat komt met Mario ... iets NIEUWS graag. Het ding wordt backwards compatible, dus ik zie het probleem niet. Maak die games dan meteen online speelbaar
(ik bedoel, ik zou met Revolution dan maar iets regelen waardoor dat mogelijk wordt, Mario Kart online, ik denk dat dat wel gewaardeerd wordt
).
Maar ik hoop ook op wat meer verdeeldheid in de games, laten ze Capcom een game a la Devil May Cry maken of zoiets, Resident Evil alleen red je het echt niet mee. Kijk, ik vind de games best zo, maar een breder publiek berijken is niets mis mee.
Het voordeel zit bijvoorbeeld wel in herkenbaarheid. En ja, dan heet een spel Mario Party, het gaat om de lompe gameplay van het spel. Zo lang er nog genoeg andere games zijn, vind ik het best. Ik hoop wel dat voor de Revolution we niet weer de hele reeks krijgen, Mario kart, golf, etc .... als er dan wat komt met Mario ... iets NIEUWS graag. Het ding wordt backwards compatible, dus ik zie het probleem niet. Maak die games dan meteen online speelbaar
Maar ik hoop ook op wat meer verdeeldheid in de games, laten ze Capcom een game a la Devil May Cry maken of zoiets, Resident Evil alleen red je het echt niet mee. Kijk, ik vind de games best zo, maar een breder publiek berijken is niets mis mee.
Na Mario Party 4 zit ik ook niet meer zo te springen om nog meer Mario games. Net als Super Smash Brothers, Paper Mario, Mario Kart, Mario Tennis en Mario golf heb ik het allemaal al gespeeld op de Nintendo 64.
Beyond Good and Evil, vond ik dan ook een hele verademing, eindelijk eens een nieuwe spelwereld met nieuwe karakters en een nieuwe verhaal.
Wat ik wel leuk zou vinden is een old-skool sidescrolling Mario platform game.
Beyond Good and Evil, vond ik dan ook een hele verademing, eindelijk eens een nieuwe spelwereld met nieuwe karakters en een nieuwe verhaal.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ik vind het niet erg dat er steeds weer nieuwe versies van spellen uitkomen, er komt eigenlijk zeer zelden een nieuw genre spel uit. Het is altijd een nieuwe insteek van een bestaand spel, dat geldt voor 3d-shooters, sportspellen, racespellen, sim-spellen etc.... Toch blijven dat de leukste spellen. Ik vind het alleen jammer dat in de Mario-serie, alles Mario is. Verzin een geheel nieuwe serie van characters zou ik zeggen en met een andere look, maar met behoud van de meesterlijke gameplay.
Dan zul je toch een DS moeten kopen. Daar komt een nieuwe side scroller mario op uit.
Trouwens serie's zoals Mario Kart etc zullen wel blijven bestaan en dat vind ik ook best want ze leveren altijd leuke games op. Je moet je gewoon niet zo druk maken.
Ik kijk ook vooral naar de Mario platform games.
Trouwens serie's zoals Mario Kart etc zullen wel blijven bestaan en dat vind ik ook best want ze leveren altijd leuke games op. Je moet je gewoon niet zo druk maken.
Ik kijk ook vooral naar de Mario platform games.
Verwijderd
Dat zou natuurlijk nóg beter zijn. Maar ik ben bang dat dat een beetje teveel gevraagd is.Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:47:
Verzin een geheel nieuwe serie van characters zou ik zeggen en met een andere look, maar met behoud van de meesterlijke gameplay.
Als Nintendo met een hele nieuwe serie op de proppen komt zijn de verwachtingen gelijk torenhoog. Dat moet dan eigenlijk meteen net zo leuk, betoverend en speelbaar zijn als Mario, Kirby & Zelda. Want ja... adel verplicht.
(Ik ben er trouwens wel van overtuigd dat ze het zouden kunnen hoor. Maar ze durven het blijkbaar toch niet aan om tijd en geld in zoiets onzekers te steken... erg jammer. Ze zouden eens wat meer zelfvertrouwen moeten kweken... kom op! Die spellen zijn heus wel sterk genoeg om op eigen benen te staan, het hoeft niet allemaal door mario gedragen te worden).
Het is trouwens niet specifiek Mario die ik een beetje zat ben... maar gewoon dat hele universum om hem heen ook. Een andere personage dan mario kiezen helpt aldus niet echt.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 13:55 ]
Mario in game = meer sales.
Sim-pel.
Sim-pel.
f.k.a D³
Dat weet je pas nadat je als Nintendo een dijk van een game neerzet ZONDER mario
Pcies, daarom zei ik er ook bij dat er tevens een andere "look" moet komen. Het is idd niet Mario, maar het geheel. Ben het verder met je eens dat Nintendo wat steviger in de schoenen zou mogen staan daarbij. Als mensen duidelijk is dat het uit dezelfde koker komt, dan is het vertrouwen er denk ik ook wel. Gewoon net als bij films zeggen "from the creators of.... " (hoewel bij films dat meestal betekent dat het een erg slechte film is, maar goed, het werkt kennelijk wel). Ik denk dat ze dan best een ander publiek zouden kunnen gaan aanspreken. Want nu is Nintendo buiten Japan volgens mij weinig populair omdat de beste spellen de Mario spellen zijn en die zien er kinderachtig uit (overigens vind ik dat zelf helemaal niet erg) en jongens van 8 tot 16 vinden het niet "stoer" om daarmee geassocieerd te worden, terwijl de gameplay ze waarschijnlijk wel heel erg zou aanspreken.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:54:
[...]
...
Het is trouwens niet specifiek Mario die ik een beetje zat ben... maar gewoon dat hele universum om hem heen ook. Een andere personage dan mario kiezen helpt aldus niet echt.
Inderdaad mijn broertje van 12 wou bv ook niet aan Z:TWW beginnen omdat hij bij voorbaat al dacht dat het gaarwas omdat het er lomp uitzag. Nou hij alle spellen van zijn ps2 uitgespeelt heeft zit hij nu dag en nacht achter mijn cubeOscar Mopperkont schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:46:
[...]
Pcies, daarom zei ik er ook bij dat er tevens een andere "look" moet komen. Het is idd niet Mario, maar het geheel. Ben het verder met je eens dat Nintendo wat steviger in de schoenen zou mogen staan daarbij. Als mensen duidelijk is dat het uit dezelfde koker komt, dan is het vertrouwen er denk ik ook wel. Gewoon net als bij films zeggen "from the creators of.... " (hoewel bij films dat meestal betekent dat het een erg slechte film is, maar goed, het werkt kennelijk wel). Ik denk dat ze dan best een ander publiek zouden kunnen gaan aanspreken. Want nu is Nintendo buiten Japan volgens mij weinig populair omdat de beste spellen de Mario spellen zijn en die zien er kinderachtig uit (overigens vind ik dat zelf helemaal niet erg) en jongens van 8 tot 16 vinden het niet "stoer" om daarmee geassocieerd te worden, terwijl de gameplay ze waarschijnlijk wel heel erg zou aanspreken.
Broertje: "Zo Zelda is echt mijn lievelingsspel nu"
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Kijk en dus moet jij je broertje eens flink *#$*#.
Kinderen van tegenwoordig ook. Bij voorbaat games als dom vinden omdat ze er vaag uitzien.
Kinderen van tegenwoordig ook. Bij voorbaat games als dom vinden omdat ze er vaag uitzien.
Verwijderd
Vraag 1: Komt Super Monkey Ball 3 uit, en zo ja, heeft hij LAN-support????
Vraag 2: Heeft Super Monkey Ball 1 LAN-support?
Vraag 2: Heeft Super Monkey Ball 1 LAN-support?
Allebei nee.
Monkey Ball 3 zal ooit wel eens uitkomen maar voorlopig is het alleen een gerucht en is er nog niks officieël bevestigd door Sega.
En MB1 zal wel geen LAN ondersteunen tenminste voor zover ik weet niet.
Monkey Ball 3 zal ooit wel eens uitkomen maar voorlopig is het alleen een gerucht en is er nog niks officieël bevestigd door Sega.
En MB1 zal wel geen LAN ondersteunen tenminste voor zover ik weet niet.
Bij AC kun je trouwens een GBA aansluiten, maar heb je dan ook nog een versie voor de GBA nodig om dat te doen?
En ik begreep dat je het met meerdere spelers kunt spelen, maar dat je dan dus als het ware ieder zijn eigen spel speelt, maar in dezelfde wereld. Heb je als je met 4 spelers speelt genoeg aan de meegeleverde mem-card?
En kunnen spelers ook later afhaken en erbij komen? Of hoe zit dat?
En ik begreep dat je het met meerdere spelers kunt spelen, maar dat je dan dus als het ware ieder zijn eigen spel speelt, maar in dezelfde wereld. Heb je als je met 4 spelers speelt genoeg aan de meegeleverde mem-card?
[ Voor 57% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 08-01-2005 17:56 ]
Verwijderd
Je hebt geen spelcassette nodig en je kan alleen maar "multiplayeren" door met vier mensen in het zelfde dorp te gaan. Je hebt hier volgns mij maar 1 bestand voor nodig, omdat de ruimte wordt ingenomen door het opslaan van het dorp, niet door het opslaan van poppetjes namen...Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:49:
Bij AC kun je trouwens een GBA aansluiten, maar heb je dan ook nog een versie voor de GBA nodig om dat te doen?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 18:11 ]
Er is geen GBA versie van Animal Crossing., dus die heb je ook niet nodig.Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:49:
Om nog even terug te komen op de mario discussie.. Ik vind het altijd zo jammer dan de normale consument het verschil niet ziet of begrijpt tussen de spin-off Mario games en de normale mario-franchise games. Meestal hoor je iets van "is er alweer een nieuwe mario game uit?", "Hoeveel games zijn daar al wel niet van?", "Ze zijn Mario wel aan het melken" oid.
In negen van de tien gevallen gaat het dus om de spin-offs zoals Mario Party, Tennis, Kart, baseball etc die ook voornamelijk op multiplayer gericht zijn. Stuk voor stuk zijn dit altijd hele goede games waar je heel wat plezier uit kan halen. Deze games hadden in principe net zo goed een andere naam kunnen hebben ipv Mario. Nintendo Party of Nintendo Kart om bijvoorbeeld iets te noemen. Een andere naam kan net zo goed. Maargoed, zoals d3 al zei: gooi de naam Mario erin en het verkoopt!
Om deze reden vind ik bovenstaande games geen echte 'Mario games'. Ja, de characters uit de Mario franchise zitten erin maar daar is dan ook alles mee gezegd. De echte mario games zijn gebaseerd op de 'super' serie, namelijk Super Mario waar Sunshine het laatste deel van was. De platform games dus.. Juist deze vergeten ze.. De NES kende drie delen uit deze serie, de SNES kende er twee (plus de 'enhanced ports', allstars versie). De N64 kende er 1 en de GC dus nu ook 1. Het worden er jammergenoeg steeds minder maargoed, als het goed is komt Mario 128 ook de voor de cube uit (persoonlijk denk ik van niet) wat weer een echte Mario avontuur zal worden.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de naam Mario helemaal niet nodig is. Het kan net zo goed een andere naam hebben zodat de platform games ook wat duidelijker naar voren komen. Dat Mario erin zit kan ik wel mee leven maar promoot het niet als een Mario game (wat het ook niet is!). Op dit moment wordt de consument doodgegooit met Mario games en het einde is zo te zien nog niet in zicht (EA's NBA Mario, en nu zeer recent, Mario DDR). Andere namen please!!
In negen van de tien gevallen gaat het dus om de spin-offs zoals Mario Party, Tennis, Kart, baseball etc die ook voornamelijk op multiplayer gericht zijn. Stuk voor stuk zijn dit altijd hele goede games waar je heel wat plezier uit kan halen. Deze games hadden in principe net zo goed een andere naam kunnen hebben ipv Mario. Nintendo Party of Nintendo Kart om bijvoorbeeld iets te noemen. Een andere naam kan net zo goed. Maargoed, zoals d3 al zei: gooi de naam Mario erin en het verkoopt!
Om deze reden vind ik bovenstaande games geen echte 'Mario games'. Ja, de characters uit de Mario franchise zitten erin maar daar is dan ook alles mee gezegd. De echte mario games zijn gebaseerd op de 'super' serie, namelijk Super Mario waar Sunshine het laatste deel van was. De platform games dus.. Juist deze vergeten ze.. De NES kende drie delen uit deze serie, de SNES kende er twee (plus de 'enhanced ports', allstars versie). De N64 kende er 1 en de GC dus nu ook 1. Het worden er jammergenoeg steeds minder maargoed, als het goed is komt Mario 128 ook de voor de cube uit (persoonlijk denk ik van niet) wat weer een echte Mario avontuur zal worden.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de naam Mario helemaal niet nodig is. Het kan net zo goed een andere naam hebben zodat de platform games ook wat duidelijker naar voren komen. Dat Mario erin zit kan ik wel mee leven maar promoot het niet als een Mario game (wat het ook niet is!). Op dit moment wordt de consument doodgegooit met Mario games en het einde is zo te zien nog niet in zicht (EA's NBA Mario, en nu zeer recent, Mario DDR). Andere namen please!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 19:05 ]
Juist ds.
Je moet je gewoon concentreren op de platform games. Dat zijn de echte mario spellen.
Je moet je gewoon concentreren op de platform games. Dat zijn de echte mario spellen.
Ik ben nu met MP2E bij Boost Guardian. Freakin moeilijk gek, ik weet niet hoe ik hem dood moet maken. Kan iemand mij even de volgende vraag beantwoorden, zonder verder te spoilen?
spoiler:
Als ie eenmaal verandert in een boost ball, is het dan nog mogelijk hem dood te krijgen of moet je hem gewoon te allen tijde 'solid' zien te houden? Als je hem scant staat er namelijk 'Find a way to KEEP HIM solid' dus krijg beetje het idee dat er geen mogelijkheid is om hem weer uit boost ball mode te krijgen. Graag alleen antwoorden met: "ja je kan hem uit boost ball mode krijgen" of "nee dat kan niet" en niet HOE dus (als het mogelijk is
).
Verwijderd
paper mario...?Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:02:
De echte mario games zijn gebaseerd op de 'super' serie, namelijk Super Mario waar Sunshine het laatste deel van was.
_____
hoe wou je een game noemen, die volledig in de wereld van mario afspeeld en met alle characters uit de serie, behalve mario ...?
mario kart en mario golf e.d. vallen gewoon onder mario games imho maar er is daarin gewoon verschil tussen een verhaal en een spin off
games waar mario in voorkomt maar niet centraal staat is gewoon geen mario game
soul calibur 2 noem je ook geen zelda game toch?
Hij bedoelt dat je Paper Mario niet kan vergelijken met een Super Mario Sunshine. Dat heeft dus niets met 'uitmelken' te maken wat iedereen zegt over Mario, gezien het gewoon een totaal ander concept is.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:43:
[...]
paper mario...?
hoe wou je een game noemen, die volledig in de wereld van mario afspeeld en met alle characters uit de serie, behalve mario ...?
mario kart en mario golf e.d. vallen gewoon onder mario games imho maar er is daarin gewoon verschil tussen een verhaal en een spin off
soul calibur 2 noem je ook geen zelda game toch?
Verwijderd
ik bedoel dat paper mario 2 de laatste echte mario game is
en games zoals mario golf, basball, kart vind ik niet echt uitmelken...
je hoeft deze games toch niet allemaal te kopen, maar het zijn verschillende 'sporten' voor verschillende 'doelgroepen'
als je niet van golf houd dan koop je bijv. baseball en andersom
je hoeft deze games toch niet allemaal te kopen, maar het zijn verschillende 'sporten' voor verschillende 'doelgroepen'
Antwoord:Thijs schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:37:
Ik ben nu met MP2E bij Boost Guardian. Freakin moeilijk gek, ik weet niet hoe ik hem dood moet maken. Kan iemand mij even de volgende vraag beantwoorden, zonder verder te spoilen?
spoiler:Als ie eenmaal verandert in een boost ball, is het dan nog mogelijk hem dood te krijgen of moet je hem gewoon te allen tijde 'solid' zien te houden? Als je hem scant staat er namelijk 'Find a way to KEEP HIM solid' dus krijg beetje het idee dat er geen mogelijkheid is om hem weer uit boost ball mode te krijgen. Graag alleen antwoorden met: "ja je kan hem uit boost ball mode krijgen" of "nee dat kan niet" en niet HOE dus (als het mogelijk is).
spoiler:
Als hij gaat boosten is er niks wat je daartegen kan doen, die hint is ervoor als hij "verwaterd" over de grond gaat bewegen...
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ja, je hebt gelijk. Dit is imo de enige echte game die naam Mario wel mag dragen.
"games waar mario in voorkomt maar niet centraal staat is gewoon geen mario game". Ik vind dit een hele goede opmerking waar ik mij ook helemaal in kan vinden. Mario Golf , Mario Kart, Tennis en noem ze allemaal maar op, spelen zich allemaal af in de mushroom kingdom. Lijkt me veel beter om de naam daarop te baseren. Daarnaast zijn er meer characters in de betreffende spellen dan alleen Mario maar toch wordt alle aandacht gevestigd op hem.hoe wou je een game noemen, die volledig in de wereld van mario afspeeld en met alle characters uit de serie, behalve mario ...?
Toch zijn er heel veel mensen die soul calibur II hebben gekocht omdat Link erin zit. Gelukkig is Soul Calibur Soul Calibur gebleven (soul calibur 2 noem je ook geen zelda game toch?
Hier komen we eigenlijk op een ander punt namelijk het verbeteren van third party relaties. Hoe komt het eigenlijk dat alle Nintendo games zo goed verkopen en de third party games hier bij lange na niet in de buurt komen?
Hebben bijna alle 'gamecubers' een GC speciaal voor de Nintendo games? Hier lijkt het wel op aangezien de Nintendo games zo goed verkopen. Wat ga je als bedrijf dan doen? Je leent je mascottes uit aan third parties zodat zij deze in hun games kunnen gebruiken (in dit geval Mario in DDR of NBA street). Op deze manier krijgen de third parties games ook een 'gedeelte van de Nintendo-sfeer' wat het weer exclusief maakt, wat op zijn beurt weer de Nintendo fans aanspreekt.
Op zich heb ik hier niet zo veel problemen mee zolang de kern van het spel maar hetzelfde blijft. Nu zal dit in het geval van NBA street niet zo'n ramp zijn (al blijft het belachelijk om realistische characters te mixen met cartoony characters maar dat terzijde). "Dance Dance Revolution with Mario" zoals de het spel gaat heten, is een verkeerde ontwikkeling. Het focust zich op Mario met de Mario naam. Moet dat "with Mario" er nu echt bij? Dacht het niet.
Ook hoop ik dat Nintendo inziet dat je niet elk third party een vleugje "Nintendo" kan geven. Dat zou gekkenwerk zijn en is ook niet "het middel" om je third party relaties te verbeteren. Ik hoop echt niet dat dit een trend wordt..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 20:49 ]
Begrijp me niet verkeerd. Het is absoluut geen uitmelken aangezien elk spel genoeg veranderingen heeft t.o.v zijn voorganger. De enige melkkoe die in de buurt komt voor deze term is de Mario Party reeks maar ook hier zijn genoeg nieuwe gameplay elementen in te ontdekken.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:04:
Het is puur de Mario stempel wat overal op wordt gedrukt wat geen goede ontwikkeling is. Maargoed, jij weet dat dit geen echt Mario avontuur is, ik weet dat maar de gemiddelde consument weet dat niet en zij denken dat het weer de zoveelste deel in de Mario reeks is. Bij hun logica zou Mario al bij nummer 45 zitten ofzo (of praat ik met de verkeerde mensen?) wat technisch gezien niet waar is. Overal de mario stempel op drukken schaadt het imago van Nintendo alleen maar meer en ik kreeg de indruk dat ze die juist wilden opkrikken. Misschien zie ik het ook wel verkeerd aangezien Mario verkoopt, en daar draait het toch allemaal om? $$$!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 20:58 ]
link speelt wel lekker hoor, hij's alleen zo sloomVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:32:
Toch zijn er heel veel mensen die soul calibur II hebben gekocht omdat Link erin zit. Gelukkig is Soul Calibur Soul Calibur gebleven () en is Link een toegevoegd extraatje. Blijkbaar helpt het behoorlijk om nintendo mascottes in andere (third party) spellen toe te voegen gezien de verkoopcijfers.
edit: de SCII's voor PS2 en Xbox hebben respectievelijk die gast uit tekken en spawn, dus nintendo kan je hier niet echt de schuld van geven.
edit²: Heihachi
[ Voor 18% gewijzigd door Maegrim op 08-01-2005 21:10 ]
Verwijderd
volgens mij heb ik Metroid Prime bijna uitgespeeld 
de hint geeft nu aan dat ik naar de artifact tempel moet gaan en daar valt niks te beleven dus waarschijnlijk moet ik nu gewoon artifacts gaan zoeken
verder heb ik alle suits cannons en balls
wat is die phazon suit
!!
ik moet alleen nog een aantal logbook entries (ik zit op 85%)
items: 56% geloof ik
nu gaat het echte zoekwerk dus beginnen...

de hint geeft nu aan dat ik naar de artifact tempel moet gaan en daar valt niks te beleven dus waarschijnlijk moet ik nu gewoon artifacts gaan zoeken
wat is die phazon suit
items: 56% geloof ik

items 56% = imo dat je net over de helft bent 
Ik had 97% ofzo bij uitspelen.
Ik had 97% ofzo bij uitspelen.
[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 08-01-2005 22:50 ]
Verwijderd
ik zal wel zien hoelang het nog verder gaat...
ik ga nu een beetje opzoek naar artifacts want volgens mij ben ik verder overal geweest...
volgens mn savegame heb ik 17 uur gespeeld, maar volgens mij heb ik er heel wat meer uurtjes opzitten omdat hij niet bijhoud hoevaak je iets opnieuw doet
ik ga nu een beetje opzoek naar artifacts want volgens mij ben ik verder overal geweest...
volgens mn savegame heb ik 17 uur gespeeld, maar volgens mij heb ik er heel wat meer uurtjes opzitten omdat hij niet bijhoud hoevaak je iets opnieuw doet
Bij MP1 telde de tijd in je log en het kijken op je map ook niet mee met de totaaltijd. En daar zit je ook nogal vaakVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 22:53:
ik zal wel zien hoelang het nog verder gaat...
Of dat in MP2 ook zo is, weet ik niet.
Als je PM TTYD gaat spelen mag je wel een leveltje old-skool platformen met Bowser, misschien is dat dan wat?Johnny schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:38:
Ik ben een van de mensen die ook vind dat Mario in te veel spellen zit. Ik zie het niet als "Mario"spellen zoals Mario Bros 1 was ed, maar ik doelde er meer op dat als je een paar van die spellen met Mario hebt (dus tennis ed) dan heb je gewoon elk spel dat je erin doet hetzelfde mushroom kingdom, met dezelfde characters en dezelfde geluidsfragmenten. Dat vind ik jammer, de gameplay van die spellen is in 90% van de gevallen meestal ijzersterk (wat ik er iig van begrijp, ik heb alleen MKDD voor de cube), maar ik denk dat het mij er toch een beetje van weerhudt om al te veel spellen van de Mario-Franchise te kopen omdat je telkens met hetzelfde beeld en geluid word geconfronteerd, een beetje variatie mag ook wel. En ik denk zelf dat als ze dat zouden doen, en dus zouden laten weten dat het van de makers van de Mario Franchise is, dat ze ook veel verkopen en misschien zelfs nog meer omdat er ook een ander publiek aangesproken wordt dat juist helemaal niets moet hebben van al dat "blije"Mario-gedoe. Zoals ik al zei, veel jongens van 8-16 (grote doelgroep volgens mij) vinden Mario gewoon niet stoer.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:40:
[...]
... Bij hun logica zou Mario al bij nummer 45 zitten ofzo (of praat ik met de verkeerde mensen?) wat technisch gezien niet waar is. ...Het draait alleen om $$$!
Klopt. Het schijnt dat voor Mario 128 Nintendo daarom het imago van de loodgieter eens flink gaat herzien, zodat deze ook weer tot de echt grote doelgroepen aan gaat spreken:Oscar Mopperkont schreef op zondag 09 januari 2005 @ 09:14:
[...]
Ik ben een van de mensen die ook vind dat Mario in te veel spellen zit. Ik zie het niet als "Mario"spellen zoals Mario Bros 1 was ed
[...]
Zoals ik al zei, veel jongens van 8-16 (grote doelgroep volgens mij) vinden Mario gewoon niet stoer.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
grappig hoe Ron steeds maar weer terugkomt als DE mario
Ja je gaat je bijna afvragen waar Shigsy zijn inspiratie vandaan haaldeMaxBurn schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:20:
[ Voor 20% gewijzigd door Ecco op 09-01-2005 13:44 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Heb je nog geen artifacts? dan ben je namelijk nog wel een uurtje of 5/6 zoetVerwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 22:32:
volgens mij heb ik Metroid Prime bijna uitgespeeld
wat is die phazon suit!!
![]()
items: 56% geloof ik![]()
This space is occupied
Maar het merendeel is ook al op de Nintendo 64 verschenen, en de verschillen zijn nu ook weer niet zo groot om 60 euro voor een nieuwe versie uit te geven.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 20:04:
De enige nieuwe sport is baseball, maar dat is een slome, saaie sport speciaal voor Amerikanen...
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Zo, daarnet Viewtiful Joe 2 uitgespeeld. Op het Kids niveau.
Best wel triest van mezelf, aangezien ik VJ1 op V-Rated had uitgespeeld.
Ik dacht ook in eerste instantie met gemak op het Adults niveau verder te gaan in dit spel, maar daar haalde de tweede (!) hoofdvijand het bloed al onder mijn nagels vandaan. Dus ik ben oneervol op Kids begonnen. Nu vloog ik er redelijk makkelijk doorheen, alleen die laatste liet mij van mijn slechtste kant, geen wonder dat ik nu zo'n rood hoofd heb, de meest verschrikkelijke ziektes vlogen hier weer door de straat . Maar uiteindelijk kon ik die mofo een aardig kopje kleiner maken
Verder is het een redelijk vervolg op een van de meest innovatieve, stijlvolle games deze generatie; VJ1. Verwacht niet dezelfde dosis originaliteit als deel 1 deed, maar "meer van hetzelfde en een beetje extra"
Wat wel leuk is, is dat je hier The 36 Chambers of Viewtiful hebt. 36 Aparte uitdagingen die je met Joe of Silvia kunt bereiken. Haal zoveel V-Points, versla zoveel vijanden binnen x seconden etc. Leuk voor de replay value.
Anders als ik VJ1, kun je, nadat je het spel het uitgespeeld op Kids, doorgaan met al je behaalde goodies op Adults. Dat is dus ook al een stuk makkelijk.
Nog iets, er komt ook een deel 3, maar dat was vast geen verassing. Dus hardly spoilerbalk waardig
Wat zal ik nu eens gaan doen, MP2 of ToS...?

Ik dacht ook in eerste instantie met gemak op het Adults niveau verder te gaan in dit spel, maar daar haalde de tweede (!) hoofdvijand het bloed al onder mijn nagels vandaan. Dus ik ben oneervol op Kids begonnen. Nu vloog ik er redelijk makkelijk doorheen, alleen die laatste liet mij van mijn slechtste kant, geen wonder dat ik nu zo'n rood hoofd heb, de meest verschrikkelijke ziektes vlogen hier weer door de straat . Maar uiteindelijk kon ik die mofo een aardig kopje kleiner maken
Verder is het een redelijk vervolg op een van de meest innovatieve, stijlvolle games deze generatie; VJ1. Verwacht niet dezelfde dosis originaliteit als deel 1 deed, maar "meer van hetzelfde en een beetje extra"
Wat wel leuk is, is dat je hier The 36 Chambers of Viewtiful hebt. 36 Aparte uitdagingen die je met Joe of Silvia kunt bereiken. Haal zoveel V-Points, versla zoveel vijanden binnen x seconden etc. Leuk voor de replay value.
Anders als ik VJ1, kun je, nadat je het spel het uitgespeeld op Kids, doorgaan met al je behaalde goodies op Adults. Dat is dus ook al een stuk makkelijk.
Nog iets, er komt ook een deel 3, maar dat was vast geen verassing. Dus hardly spoilerbalk waardig
Wat zal ik nu eens gaan doen, MP2 of ToS...?
[ Voor 5% gewijzigd door GZ op 09-01-2005 14:40 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Ik kom bij de eindbaas van PM2 niet verder
spoiler:
Ik zit bij die Shadow Queen en hoe moet ik die in godsnaam verslaan, ze heeft fokking 150HP... Ik zit bij haar tweede gedaante, dus nadat de sterren de hele wereld zijn rondgegaan(wat was dat een mooi gevoel zeg, dat iedereen Mario steunt(of Luigi
) en dat ze hem allemaal het beste toe wensen... Mijn gemoed schoot vol en ik kreeg een brok in mijn keel
) Maar hoe kan je haar een beetje laten zinken tot weinig HP, want ik ga echt constant binnen no-time dood... De laatste keer zelfs toen ze nog 82(!)HP had.... Dus ik heb het niet over die eerste vorm, van Peach en en daarna de Shadow Queen dat ze niet geraakt kan worden, maar daarna, het "tweede" gevecht
ik heb VJ1 nog niet eens uitgespeeld 
ik ben de hele tijd blijven hangen op kids, en dan waar je al die eindbazen achter elkaar moet verslaan
ik ben de hele tijd blijven hangen op kids, en dan waar je al die eindbazen achter elkaar moet verslaan
www.tri-state.nl
Verwijderd
maar niemand verplicht jou toch om ze te kopen !?Johnny schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:14:
[...]
Maar het merendeel is ook al op de Nintendo 64 verschenen, en de verschillen zijn nu ook weer niet zo groot om 60 euro voor een nieuwe versie uit te geven.
De enige nieuwe sport is baseball, maar dat is een slome, saaie sport speciaal voor Amerikanen...
en nintendo gaat er toch niet vanuit dat alleen mensen die een N64 hadden een gamecube kopen ?!
dus voor degene die geen n64 hebben gehad is er een kans om deze spellen te kopen en te spelen (en zelfs hun moeten ze niet allemaal hebben, maar ieder heeft z'n voorkeur voor een 'sport')
het gaat toch niet tenkosten van andere games die ze uitgeven (voor zover ik weet)
dus wat maakt het dan uit?
Verwijderd
Dude. Het is blijkbaar een celshaded vechtspel. Het is geen PC game. En heeft volgens mij ook geen multiplayer (single player staat in ieder geval centraal).Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:13:
hoe tof is viewtiful joe?
heb er een filmpje van gezien en veel over gehoord en hij lijkt me wel tof
wat voor type game is het precies?
heeft ie een multiplayer?
ik zie net op dimplus dat het geen PC game is...?
En ja, het is hoogst waarschijnlijk een uberspel. Doe niet zo onzeker.
Anyways. Ik ga eind van de maand ook een Gamecube kopen (als me ouders wel geld geven). Ik dacht aan de Gamecube platinum + Zelda: WW + Metroid Prime 1 + Memory card 251 blocks voor 160 euro bij Nedgame. Vind iemand dat een goed idee kwa games en winkel? Ik denk zelf wel dat die games wel onwijs goed zijn.
Verwijderd
ik had een platinum cube + MKDD (twv 60€) + metroid prime + memcard 251 blocks nintendo voor 155€
zelda tww scheelt 30€ met MKDD en toch ben ik goedkoper uit...
(maar als je niet van plan bent MKDD te spelen is dit misschien slimmer)
zelda tww scheelt 30€ met MKDD en toch ben ik goedkoper uit...
(maar als je niet van plan bent MKDD te spelen is dit misschien slimmer)
Scans van de GMR RE4 review (10/10)
http://img20.exs.cx/img20/1678/residentevil4review015hs.jpg
http://img144.exs.cx/img1...identevil4review020cm.jpg
http://img144.exs.cx/img1...identevil4review035zg.jpg
http://img20.exs.cx/img20/1678/residentevil4review015hs.jpg
http://img144.exs.cx/img1...identevil4review020cm.jpg
http://img144.exs.cx/img1...identevil4review035zg.jpg
f.k.a D³
Verwijderd
Nee man. Ik had vroeger een SNES en een N64 (met goeie spellen). Allebei weggegeven! ZOMAAR! Toen later nog een N64 gekocht voor mij, daarna weggegeven. Blergh! Ik krijg nooit zakgeld. En als ik van me pa geld vraag wiltie weten waarom (mag niks uitgeven aan spelletjes).
Gelukkig is me moeder wat flexibeler.
Terwijl ik 17 jaar ben...
Maar goed. Ik denk dat me Nedgame pak wel goed samen is gesteld. MK:DD wil ik sowieso niet spelen.
Ik hoef hem niet te kijken ik heb de game al.Elroy schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:25:
Hebben jullie trouwens al de jungle beat trailer gezien
Bekijk hem hier
Echt een superspel hoor! Besturen met de bongo's is echt meesterlijk en de graphics zijn ook super. De gevechten aan het einde van de stage's zijn echt zeer leuk gedaan.
Kan de game aan iedereen aanraden!
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:55:
spoiler:Ik zit bij die Shadow Queen en hoe moet ik die in godsnaam verslaan, ze heeft fokking 150HP... Ik zit bij haar tweede gedaante, dus nadat de sterren de hele wereld zijn rondgegaan(wat was dat een mooi gevoel zeg, dat iedereen Mario steunt(of Luigi) en dat ze hem allemaal het beste toe wensen... Mijn gemoed schoot vol en ik kreeg een brok in mijn keel
![]()
![]()
![]()
) Maar hoe kan je haar een beetje laten zinken tot weinig HP, want ik ga echt constant binnen no-time dood... De laatste keer zelfs toen ze nog 82(!)HP had.... Dus ik heb het niet over die eerste vorm, van Peach en en daarna de Shadow Queen dat ze niet geraakt kan worden, maar daarna, het "tweede" gevecht
spoiler:
Je partner voorop zetten, veel stylish moves doen (zoveel mogelijk), zovaak mogelijk een art attack of supernova special er overheen, paar ultrashrooms gebruiken voor Mario tussendoor. Dan kom je er wel volgens mij. Veel special moves gebruiken dus.
Ook je badges afstellen voordat je aan haar begint is wel handig, aan dingen als 'Flower Finder' en 'Heart Finder' heb je natuurlijk niks bij een eindbaas
.
Ik had daar de Pit of 100 trials al gehaald, mijn Mario was level 32. Mijn broer had een Mario level 24 en die haalde 't ook redelijk makkelijk
.
Ook je badges afstellen voordat je aan haar begint is wel handig, aan dingen als 'Flower Finder' en 'Heart Finder' heb je natuurlijk niks bij een eindbaas
Ik had daar de Pit of 100 trials al gehaald, mijn Mario was level 32. Mijn broer had een Mario level 24 en die haalde 't ook redelijk makkelijk
Verwijderd
metroid prime is iig een goede keuze, hij is echt geweldig
zelda tww wil ik ook nog wel hebben, maar denk niet dat dat mn volgende zet gaat worden...
ik heb nog 2 weken bedenktijd
zelda tww wil ik ook nog wel hebben, maar denk niet dat dat mn volgende zet gaat worden...
ik heb nog 2 weken bedenktijd
Ik ben er ook over uit dat ik een GameCube ga halen. Morgen gaat deze jongen naar de Mediamarkt om het volgende op te halen:
-Gamecube + Mario Kart DD
-Fifa 2005
-Zelda: Windwaker
En dan haal ik er nog een extra controller bij voor de multiplayer.
Nu zit ik alleen nog een beetje te dubben over de memorycard die ik er bij ga kopen. Ik zit te twijfelen tussen de 16mb Piranha of de 1091 van Nintendo zelf. Ik vraag me af hoeveel memoryblocks die 16mb nu bevatten, want op zich zijn die Piranha's stukken goedkoper. Kan iemand mij hier van advies voorzien?
-Gamecube + Mario Kart DD
-Fifa 2005
-Zelda: Windwaker
En dan haal ik er nog een extra controller bij voor de multiplayer.
Nu zit ik alleen nog een beetje te dubben over de memorycard die ik er bij ga kopen. Ik zit te twijfelen tussen de 16mb Piranha of de 1091 van Nintendo zelf. Ik vraag me af hoeveel memoryblocks die 16mb nu bevatten, want op zich zijn die Piranha's stukken goedkoper. Kan iemand mij hier van advies voorzien?
uhm...
nooit een non-nintendo memcard kopen want sommige spellen wissen 'em, na burnout 2 kon ik een nieuwe gaan kopen ;/
Verwijderd
2 woorden: Lip Lock.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:55:
Het is al vaker gezegd, en het zal ook nog wel vaker gezegd worden... maar dat is zo'n handige move! Het is Flurrie die dat doet he. Alle energie die zij uit de tegenstander zuigt wordt er bij haar bij opgeteld. Dus je kunt haar gerust vooraan zetten om de ergste klappen op te vangen, met behulp van die move blijft haar Hp meestal wel redelijk op peil.
Ah Viewtiful Joe 2... ook een spel waar ik heel erg naar uitkijk!
Daar merkte ik dus pas hoe handig ik ondertussen in het spel was geworden. Another Joe, en die haai... twee eindbazen waar ik echt heel erg veel moeite mee heb gehad, tot frustratie toe... maar bij die tweede confrontatie kreeg ik ze moeiteloos verslagen. Een erg goed gevoel was dat.ik ben de hele tijd blijven hangen op kids, en dan waar je al die eindbazen achter elkaar moet verslaan
Hoe is die nieuwe kracht die je hebt? Rewind was het geloof ik? Spoelt het spel dan echt letterlijk terug? (Dus je hebt net iemand een uppercut verkocht en hij vliegt met een boogje door de lucht... dan rewind je en komt hij met hetzelfde boogje weer terug om nog een klap te ontvangen?
Hij is ook tof! Ik denk als je een filmpje en de beschrijving er goed uit vind zien, dat je het spel zelf ook wel leuk zult vinden. Het doet namelijk precies wat het belooft.hoe tof is viewtiful joe?
heb er een filmpje van gezien en veel over gehoord en hij lijkt me wel tof
Save corruptie door BO2 komt omdat BO2 super vaak saved, worden de mindere kwaliteit kaarten niet echt vrolijk van 
Overigens eindelijk de kans gekregen BO3 eens te proberen, het hele boost gebeuren is goed vernaggeld zeg, totaal geen uitdaging meer. Veel te makkelijk om boost te verdienen, crashen maakt geen drol uit (boost blijft behouden), je kunt stoppen met boosten en daarna gewoon weer verder boosten (als je in BO2 stopte met boosten, moest je de boost bar eerst weer aanvullen tot het eind voor je verder kon boosten) en de 'Burnouts' zelf zijn helemaal verdwenen door de nieuwe opzet. Geen mogelijkheid meer tot het maken van belachelijk hoge Burnout chains dus, blegh!
Overigens eindelijk de kans gekregen BO3 eens te proberen, het hele boost gebeuren is goed vernaggeld zeg, totaal geen uitdaging meer. Veel te makkelijk om boost te verdienen, crashen maakt geen drol uit (boost blijft behouden), je kunt stoppen met boosten en daarna gewoon weer verder boosten (als je in BO2 stopte met boosten, moest je de boost bar eerst weer aanvullen tot het eind voor je verder kon boosten) en de 'Burnouts' zelf zijn helemaal verdwenen door de nieuwe opzet. Geen mogelijkheid meer tot het maken van belachelijk hoge Burnout chains dus, blegh!
f.k.a D³
Ik heb die 251 blocks mem card. Is eigenlijk al genoeg, of je moet voor iedere game die je hebt een savegame aanmaken.Smoonshine schreef op zondag 09 januari 2005 @ 18:24:
Ik zou nu zeker voor de Nintendo memcard 1019 gaan. Voor een paar euro's meer heb je dan wel een veel grotere memorycard en loop je niet de kans dat je hem snel volkrijgt. 
En ik zie ook dat je FIFA 2005 wil, dan moet je zeker de 1019 versie halen. Want EA spellen nemen meestal behoorlijk wat blocks in beslag.
En ik zie ook dat je FIFA 2005 wil, dan moet je zeker de 1019 versie halen. Want EA spellen nemen meestal behoorlijk wat blocks in beslag.
[ Voor 31% gewijzigd door schnumi op 09-01-2005 19:15 ]
Maar het ziet er wel vet uit, ... hmm niet overtuigend...D³ schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:05:
Save corruptie door BO2 komt omdat BO2 super vaak saved, worden de mindere kwaliteit kaarten niet echt vrolijk van
Een breder publiek willen ze bereiken, en als ze het dan moeilijk maken, dan gaan ze ervan uit dat dat niet lukt. Niet dat BO2 moeilijk is, maar ze maken het gewoon nog makkelijker. (zoals zoveel games) En de echt moeilijke games kan je zowat op een hand tellen. Maar het goede is dat ik eigenlijk al die games leuk vind.
Hij is ook DE marioMaxBurn schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:20:
@GolbeZeromus
Welk cijfer geef je Viewtiful Joe 2?
En wanneer komt hij hier nou es uit?
[ Voor 13% gewijzigd door Vanitas op 09-01-2005 20:07 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Waar gehaald? Bij Lik-Sang? En zo ja, hoe duur was het?schnumi schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:16:
[...]
Ik hoef hem niet te kijken ik heb de game al.![]()
Echt een superspel hoor! Besturen met de bongo's is echt meesterlijk en de graphics zijn ook super. De gevechten aan het einde van de stage's zijn echt zeer leuk gedaan.
Kan de game aan iedereen aanraden!
Ja bij Lik-sang. Maar het is het geld dubbel en dwars waard.Glorix Jim schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:04:
[...]
Waar gehaald? Bij Lik-Sang? En zo ja, hoe duur was het?
Je kan kiezen uit de versie met Bongo's of zonder bongo's.
Versie met bongo's: 53,56 euro exclu verzending
Versie zonder: 45,90
Dus ik zou dan de versie met bongo's nemen dat kost toch niks extra's.
Maar dit is echt een hele leuke verrassing. De waterlevel's zijn ook leuk en de normale levels zijn helemaal lachen. Grafisch ziet het er verrassend goed uit met leuke special effects die veel weghebben van de zelda:tww effecten.
[ Voor 67% gewijzigd door schnumi op 09-01-2005 20:14 ]
BO3 is lastiger dan BO2 hoor... het is dan wel makkelijker om te BO-en maar het racen op zich is wel lastiger hoor, zeker later in de game.Vanitas schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:02:
[...]
Maar het ziet er wel vet uit, ... hmm niet overtuigend...
Een breder publiek willen ze bereiken, en als ze het dan moeilijk maken, dan gaan ze ervan uit dat dat niet lukt. Niet dat BO2 moeilijk is, maar ze maken het gewoon nog makkelijker. (zoals zoveel games) En de echt moeilijke games kan je zowat op een hand tellen. Maar het goede is dat ik eigenlijk al die games leuk vind.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
VJ2 geef ik wel een 8,5. Ik bedoel, qua spelinhoud is het allemaal gewoon dik in orde.Vanitas schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:02:
@GolbeZeromus
Welk cijfer geef je Viewtiful Joe 2?
En wanneer komt hij hier nou es uit?
Volgens mij is in maart de EU release. Zeker weten doe ik dat echter niet.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Dit topic is gesloten.