Animal Crossing->dat MOET je weten
Anoniem: 105012
(klaaguurtje)
Ben ik trouwens de enige die het raar vind dat de sony psp UMD schijfjes gebruikt waaraan 1,8 gigabyte aan data op kan... 1,8 gigabyte-1,5gigabyte(van de gamecube)=0,3 gigabyte verschil.... Het schijfje van de psp is zo groot als een, als een, als een, als een..... EURO... En toch krijgt Sony het voor elkaar om eraan 1,8 gigabyte aan data op te flikkeren... En nou niet met het excuus komen, "dat het wel drie jaar geleden is, dus dat er wel veel vooruitgang is geboekt in technologie". Tuurlijk gaat het in games om innovatie, en niet om het zoveelste 'street fighting' game, maar toch vind ik dat echt raar. Ook al zijn de schijfjes van de Gamecube klein, die van de PSP zijn nog kleiner....(poeh poeh, klaaguurtje afgelopen
)
Ben ik trouwens de enige die het raar vind dat de sony psp UMD schijfjes gebruikt waaraan 1,8 gigabyte aan data op kan... 1,8 gigabyte-1,5gigabyte(van de gamecube)=0,3 gigabyte verschil.... Het schijfje van de psp is zo groot als een, als een, als een, als een..... EURO... En toch krijgt Sony het voor elkaar om eraan 1,8 gigabyte aan data op te flikkeren... En nou niet met het excuus komen, "dat het wel drie jaar geleden is, dus dat er wel veel vooruitgang is geboekt in technologie". Tuurlijk gaat het in games om innovatie, en niet om het zoveelste 'street fighting' game, maar toch vind ik dat echt raar. Ook al zijn de schijfjes van de Gamecube klein, die van de PSP zijn nog kleiner....(poeh poeh, klaaguurtje afgelopen
Weet niet wat jij met je euro's doet maar de UMD discs zijn 6 cm in diameter...Anoniem: 105012 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:03:
Het schijfje van de psp is zo groot als een, als een, als een, als een..... EURO... En toch krijgt Sony het voor elkaar om eraan 1,8 gigabyte aan data op te flikkeren...
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Mja, waarom gebruiken de xbox en ps2 normale grote dvd's? In multiplatform games maakt het blijkbaar niet echt uit aangezien al die data op een cube schijfje kan. Dus ja..waarom klagen als twee andere consoles zowieso geen kleiner medium gebruiken?Anoniem: 105012 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:03:
(klaaguurtje)
Ben ik trouwens de enige die het raar vind dat de sony psp UMD schijfjes gebruikt waaraan 1,8 gigabyte aan data op kan... 1,8 gigabyte-1,5gigabyte(van de gamecube)=0,3 gigabyte verschil.... Het schijfje van de psp is zo groot als een, als een, als een, als een..... EURO... En toch krijgt Sony het voor elkaar om eraan 1,8 gigabyte aan data op te flikkeren... En nou niet met het excuus komen, "dat het wel drie jaar geleden is, dus dat er wel veel vooruitgang is geboekt in technologie". Tuurlijk gaat het in games om innovatie, en niet om het zoveelste 'street fighting' game, maar toch vind ik dat echt raar. Ook al zijn de schijfjes van de Gamecube klein, die van de PSP zijn nog kleiner....(poeh poeh, klaaguurtje afgelopen![]()
![]()
)
Ja, maar bij sommige games niet hoor(MGS:TTS shiet me effe te binnen, hij is dan wel niet multi-platform, maar wel twee schijfjes)... Maar kom op zeg.. een UMD schijfje bezit meer dan een Gamecube schijfje, dat vind ik niet echt lekker zitten... plus daar komt nog bij dat er niet gigantisch veel materiaal(games) is dat op en de X-Box en de PS2 en de Gamecube uitkomt....Glorix Jim schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:29:
[...]
Mja, waarom gebruiken de xbox en ps2 normale grote dvd's? In multiplatform games maakt het blijkbaar niet echt uit aangezien al die data op een cube schijfje kan. Dus ja..waarom klagen als twee andere consoles zowieso geen kleiner medium gebruiken?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 12-01-2005 16:15 ]
Dat bedoel ik ook nietAnoniem: 105012 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:13:
[...]
Ja, maar bij sommige games niet hoor(MGS:TTS shiet me effe te binnen, hij is dan wel niet multi-platform, maar wel twee schijfjes)... Maar kom op zeg.. een UMD schijfje bezit meer dan een Gamecube schijfje, dat vind ik niet echt lekker zitten... plus daar komt nog bij dat er niet gigantisch veel materiaal(games) is dat op en de X-Box en de PS2 en de Gamecube uitkomt....
Dat ligt dus wel aan de technologie.Anoniem: 105012 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:13:
[...]
Ja, maar bij sommige games niet hoor(MGS:TTS shiet me effe te binnen, hij is dan wel niet multi-platform, maar wel twee schijfjes)... Maar kom op zeg.. een UMD schijfje bezit meer dan een Gamecube schijfje, dat vind ik niet echt lekker zitten... plus daar komt nog bij dat er niet gigantisch veel materiaal(games) is dat op en de X-Box en de PS2 en de Gamecube uitkomt....
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ja maar, dat bedoel ik helemaal niet... Ik zeg alleen maar dat ik het gewoon RAAR vind dat ze zoveel data op een schijfje kunnen stoppen en dat dat bij nintendo's schijfjes minder isGlorix Jim schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:35:
[...]
Dat bedoel ik ook nietIk zeg alleen dat een xbox en een ps2 (waarvan de xbox volgens mij nieuwer is dan de gamecube) een normale dvd gebruiken ipv minidvd en daar hoor ik je niet over. En drie jaar is echt wel lang voor technologie, ga jij maar eens videokaarten vergelijken van nu en drie jaar terug!
Dus dat is zeker nog wel een argument om in beschouwing te nemen.
Anoniem: 86074
Zoals hij al zei, 3 jaar verschil, da's geen vergelijk. Je ziet heel goed dat er in 3 jaar tijd progressie gemaakt is. Mooi toch? Denk je dat Nintendo te dom is om dat toe te passen? Dacht het niet. Ik neem aan als ze nieuwe schijfjes zouden gebruiken, dat er ook nieuwe hardware moet komen.Anoniem: 105012 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:43:
[...]ja maar, dat bedoel ik helemaal niet... Ik zeg alleen maar dat ik het gewoon RAAR vind dat ze zoveel data op een schijfje kunnen stoppen en dat dat bij nintendo's schijfjes minder is
Beetje jammer dat deze vergelijking gemaakt wordt.
Zo raar is dat niet, je maakt de dichtheid van het schijfje gewoon nog kleiner waardoor de putjes nog dichter bij elkaar liggen. Je doet ook wat minder fout controle en kijk eens een schijfje met meer dataAnoniem: 105012 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:43:
[...]
ja maar, dat bedoel ik helemaal niet... Ik zeg alleen maar dat ik het gewoon RAAR vind dat ze zoveel data op een schijfje kunnen stoppen en dat dat bij nintendo's schijfjes minder is
Trouwens er zijn ook 800Mb cd'tjes:
650>800 = ~20% meer
1500>1800 = ~20% meer
Dus...
Btw ik dacht dat 1,5 ongeveer de grootte was. 1,7 was volgens mij de max grootte van een gc schijfje.
Nou weet niet hoe groot jij je euro muntjes meet maar er staat een plaatje in de PU waarin je duidelijk ziet hoe groot zo'n schijfje is=>je ziet het volgens mij in nummer 8Icelus schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:20:
[...]
Weet niet wat jij met je euro's doet maar de UMD discs zijn 6 cm in diameter...
Ik zeg helemaal niet wat je denkt dat ik zeg... Ik zeg niet dat Nintendo te dom is in de toekomst qua data op een dvdtje, maar ik vind dat nintendo niet slim is door de mini-dvdtjes te gebruiken, want als je na drie jaar al een schijfje dat iets groter is al een (twee) euro munt meer data kunt geven.... Op een normaal dvdtje kan (volgens mij, pin me er niet op vast) 4,77 GB aan data op... WAAROM niet gewoon een normaal schijfje en de gamecube ietsje groter maken...Anoniem: 86074 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:51:
[...]
Zoals hij al zei, 3 jaar verschil, da's geen vergelijk. Je ziet heel goed dat er in 3 jaar tijd progressie gemaakt is. Mooi toch? Denk je dat Nintendo te dom is om dat toe te passen? Dacht het niet. Ik neem aan als ze nieuwe schijfjes zouden gebruiken, dat er ook nieuwe hardware moet komen.
Beetje jammer dat deze vergelijking gemaakt wordt.
Waarom wel? Van die kleine discjes zien er toch veel toffer uit? Dat was wat al mijn vrienden zeiden: Wow! Die Cube is wel klein! Wow tof! Die discs! Zo klein!! Dan maak je toch een extra discje zoals bij MGS als het er niet op 1 past? Zoveel kost dat nou ook weer niet 
* Captain N snapt het probleem niet helemaal
@ Schweino: Heb je die Viper Chip met Cobra bios zelf al geprobeerd trouwens?
* Captain N snapt het probleem niet helemaal
@ Schweino: Heb je die Viper Chip met Cobra bios zelf al geprobeerd trouwens?
[ Voor 13% gewijzigd door Captain N op 12-01-2005 17:08 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
ja gelijk heb je(Mystikal was weer eens aan het zeuren) maar ik wou gewoon het even melden(ben ik jaloers?????)
@Elroy: briljant, nou snap ik alles gelijk, alle problemen in de wereld zijn aan mij duidelijk

Nou ik toch beszig ben met editten(
) dat www.videogamesplus.ca is wel goed? Maar hoeveel verzendkosten betaal je???
Ik denk dat ik maar eens ga eten, mijn handen doen pijn en ik heb het koud en ik wil nog kracht over hebben om te kunnenn kubussen en ik ga denk ik nog kijken voor een nieuwe foon en ik moet nog smeken aan me pa of die me ouwe wil verkopen en ik moet nog gaan leren en ik moet nog mijn geschiedenis leren(nah niet belangrijk
) en ik moet nog, ik moet nog, ik moet nog!!!!!!!!!!!!! Ik heb kramp aan mijn handen!!!!!!!!!!!!!!
@Elroy: briljant, nou snap ik alles gelijk, alle problemen in de wereld zijn aan mij duidelijk
Nou ik toch beszig ben met editten(
Ik denk dat ik maar eens ga eten, mijn handen doen pijn en ik heb het koud en ik wil nog kracht over hebben om te kunnenn kubussen en ik ga denk ik nog kijken voor een nieuwe foon en ik moet nog smeken aan me pa of die me ouwe wil verkopen en ik moet nog gaan leren en ik moet nog mijn geschiedenis leren(nah niet belangrijk
[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 12-01-2005 17:22 ]
Anoniem: 76992
een dvdtje gebruiken in een handheld is volgens mij ook niet echt slim want een cdtje moet draaien en dat kost stroom
daardoor moet je sneller van batterijen wisselen (of wat gaat er in?)
of is dit onzin?
of is dit onzin?
Is geen onzin want het blijkt dat die PSP maar 2 uur oid meekan (weet niet meer precies maar weet wel dat het heel weinig was). En schijfjes zijn sowieso niet handig in een handheld ivm schokbestendigheid (lijkt mij dan).Anoniem: 76992 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 17:13:
een dvdtje gebruiken in een handheld is volgens mij ook niet echt slim want een cdtje moet draaien en dat kost stroom
of is dit onzin?
Anoniem: 105012 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 17:00:
[...]
Nou weet niet hoe groot jij je euro muntjes meet maar er staat een plaatje in de PU waarin je duidelijk ziet hoe groot zo'n schijfje is=>je ziet het volgens mij in nummer 8

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Japanners zijn heel klein he
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Lijkt verdacht veel op de grootte van een cube-schijfje
lol
burnout2 15€ @ frs maar niet leverbaar
weer zo'n lokkertje
weer zo'n lokkertje
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 12-01-2005 18:11 ]
Haha alweer, volgens mij is die nooit leverbaar bij de FRS.Anoniem: 76992 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:10:
lol
weer zo'n lokkertje
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Oke, ik heb nooit iets gezegd, ik ben duidelijk nog ziek..... Ik vin dat er alleen niet echt handig uitzien om in je PSP te douwen, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij (ben ziek hè!) Hoe krijgen jullie het trouwens voor elkaar om pics te posten zonder dat het meteen een url-link wordt???
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 12-01-2005 18:32 ]
Bij mij en Thijs was hij wel leverbaar, maar ik kreeg een Burnout2 voor de XboxAnoniem: 76992 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:10:
lol
weer zo'n lokkertje
Bij play.com staat Zelda (2005) te koop... en geplant voor 1 oktober.

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 12-01-2005 18:43 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
idd, ik had hem toen ook besteld, maar paar dagen later kreeg ik een mailtje dat ie niet meer leverbaar is. Ook ik heb m'n geld nog niet terug. Binnenkort nog maar een keertje mailen dan.
Ach veel me tong uit me mond doen is gewoon leuk
<-
<-
Dank je voor je vriendlijke antwoord....
Wat kan je nou eigenlijk met zo'n viper chip en dat Cobra Bios gebeuren.... Behalve dan dat je een soort ingebouwde freeloader hebt?????
Wat kan je nou eigenlijk met zo'n viper chip en dat Cobra Bios gebeuren.... Behalve dan dat je een soort ingebouwde freeloader hebt?????
Tip: probeer eens google....... en kom op wat is de reden dat mensen hun console modden?Anoniem: 105012 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:07:
Wat kan je nou eigenlijk met zo'n viper chip en dat Cobra Bios gebeuren.... Behalve dan dat je een soort ingebouwde freeloader hebt?????![]()
![]()
(hint het is niet alleen voor het spelen van import games
1 oktober is ver weg, maar op de cube kun je (met hulp van de gba speler) alle (nintendo) zelda's spelen! Voordat je die uit hebt ben je aardig op weg denk ik.Aap schreef op 'recentelijk' :
Bij play.com staat Zelda (2005) te koop... en geplant voor 1 oktober. wat duurt dat nog lang
Ik zag trouwens in een makro krantje een 4 swords cube pack. Nou ben ik een ontzettende 2d gaming fan, maar zelfs ik zou echt geen game als 4 swords bij mijn cube willen als eerste game, hoe tof hij dan ook is, het is toch totaal geen next gen titel? Of is dit een pack gericht op de die hard nintendo gamer die wacht op een bargain aanbieding met zelda maar niet the wind waker
10 second ninja DONE
Trouwens mensen check allemaal even de nieuwe impressies van IGN over Star Fox: Armada.
Die game schijnt toch zeer verbeterd te zijn, vooral grafisch is het flink opgepoetst. Hier wat quote's:
Die game schijnt toch zeer verbeterd te zijn, vooral grafisch is het flink opgepoetst. Hier wat quote's:
Now that we've spent a little more time acquainting ourselves with the latest US build of the game, we can safely say Star Fox Assault has come a long way. Not surprisingly, the most notable change is purely aesthetic. The game looks far better than it did back at the Electronic Entertainment Expo in 2004. Textures benefit from added detail and animations look noticeable smoother. Even ground levels, which didn't look all too groovy the first time we saw the game, look cleaner and more detailed. Overall, the sections where you're navigating the Arwing have more detail than the sections where Fox runs around on foot. Namco has stuffed these rail sections with a ton of detail.
Apart from overall improvements in the visuals department, Star Fox Assault has adopted a new control scheme that greatly changes the way the ground-based levels play. Initially, controls felt a little awkward, and part of the reason was button layout.
The new system works far better. Players now use the C-stick to switch between different weapons, with Y used for jumping, X used for strafing an A for shooting. Of course, players will still move around the map (in space and on land) using the thumb stick. Since the new button layout is easier to use, precision aiming feels easier to pull off. We found ourselves missing fewer shots and blasting swarms of enemies with ease. This isn't to say it feels perfect, but it does feel better and makes for a better experience overall. We had the chance to try the new control scheme in a variety of environments, both in space and on land.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik denk dat een andere reden voor het nemen van kleine DVD's de toegangssnelheid en de moeilijker-kopieerbaar-faktor zijn. Ik hoop iig dat ze voor de revolution weer voor een snel medium gaan en niet zo zeer een groot medium. Neemt niet weg dat ik ook hoop van het disc swappen af te zijn (niet dat dat nu zo'n vreselijk vaak moest).
Ik zou trouwens best zo'n Viper chip willen, puur om van het Freeloader swappen af te zijn, daar wordt ik soms wel kriegel van. Gewoon lekker al je games erin proppen en meteen gamen! Helaas kan ik die units er niet zelf inbouwen dus moet ik op zoek naar een winkel die het voor me zou kunnen doen...
Ik zou trouwens best zo'n Viper chip willen, puur om van het Freeloader swappen af te zijn, daar wordt ik soms wel kriegel van. Gewoon lekker al je games erin proppen en meteen gamen! Helaas kan ik die units er niet zelf inbouwen dus moet ik op zoek naar een winkel die het voor me zou kunnen doen...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Dan vond je het destijds waarschijnlijk ook RAAR dat ze op een cd-tje meer muziek kunnen zetten dan op een LP, terwijl de LP veeeel groter was...... Effe logisch nadenken, de gamecube maakt gebruik van mini-dvd, terwijl de psp niet gebruik maakt van de dvd-rom standaard, maar een eigen formaat heeft ontwikkeld met een grotere datadichtheid en dus meer data op een kleiner schijfje kan proppen.....Anoniem: 105012 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:43:
[...]
Ik zeg alleen maar dat ik het gewoon RAAR vind dat ze zoveel data op een schijfje kunnen stoppen en dat dat bij nintendo's schijfjes minder is
Klopt als een bus, Nintendo heeft meerdere malen aangegeven dat het gebruik van mini-dvd een onderdeel van hun copy-protection strategie is.Deddiekoel schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:18:
Ik denk dat een andere reden voor het nemen van kleine DVD's de toegangssnelheid en de moeilijker-kopieerbaar-faktor zijn.
Ik begrijp deze terminologie nooit. Het branden van games is nooit illegaal, het gebruik ervan wel als je niet het origineel in bezit hebt. De Viper chip met cobra bios laat niet alleen het booten van kopieen op dvd-r toe, maar zorgt ook dat je gamecube regiovrij is en dat je .dol bestanden (gamecube executables) kan opstarten en dus zo zelf demo's, homebrewn games en trainers etc voor spellen kan ontwikkelen.
[ Voor 44% gewijzigd door Schweino op 12-01-2005 21:25 ]
Ja, maar als zij het toen zeiden, vroeger, dan mag ik het toch ook wel zeggenSchweino schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:20:
[...]
Dan vond je het destijds waarschijnlijk ook RAAR dat ze op een cd-tje meer muziek kunnen zetten dan op een LP, terwijl de LP veeeel groter was...... Effe logisch nadenken, de gamecube maakt gebruik van mini-dvd, terwijl de psp niet gebruik maakt van de dvd-rom standaard, maar een eigen formaat heeft ontwikkeld met een grotere datadichtheid en dus meer data op een kleiner schijfje kan proppen.....
Het verschil tussen UMD en GC schijfjes komt gewoon door de vooruitgang van de technologie. De GC-schijfjes zijn een op DVD gebaseerd formaat, terwijl UMD waarschijnlijk wat technologie heeft meegekregen van een hele vroege versie van het door Sony ontwikkelde Blu-ray.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ten eerste is het branden van een game wel illegaal als je het origineel niet bezit. Of je het gebruik of niet doet er niet toe. Ten tweede, tenzij je een andere game kopieer, het downloaden van games is WEL illegaal. Dit valt niet onder dezelfde wetgeving als het downloaden van muziek en film (wat weer wel legaal is)Schweino schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:20:
Ik begrijp deze terminologie nooit. Het branden van games is nooit illegaal,
Bij mijn weten is het altijd illegaal ook als je het origineel wel bezit, heb je geen rechten om het spel te verveelvoudigen. Alleen het laden in het geheugen van je computer is toegestaan. Dingen als "recht" op thuiskopie gelden voor muziek ed, maar niet voor software.MaxBurn schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:58:
Ten eerste is het branden van een game wel illegaal als je het origineel niet bezit.
Je mag 1 back-up maken voor jezelf. Of het nou een game is of software, maar als je de originele software bijvoorbeeld verkoopt. Moet je of de kopie meegeven of vernietigen.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:39:
[...]
Bij mijn weten is het altijd illegaal ook als je het origineel wel bezit, heb je geen rechten om het spel te verveelvoudigen. Alleen het laden in het geheugen van je computer is toegestaan. Dingen als "recht" op thuiskopie gelden voor muziek ed, maar niet voor software.
Art 45K Auteurswet gaat over de Back-up bij computerprogramma's (waaronder ook games vallen natuurlijk). Een reservekopie mag alleen "indien zulks voor het met dat werk beoogde gebruik noodzakelijk is". Volgens mij is het hebben van een backup van een spel niet noodzakelijk voor het gamen. het is handig, maar volgens mij niet noodzakelijk. Dus volgens mij mag het niet, of het moet anders staan in de licentieovereenkomst die bij het spel/programma zit.LifeTecH schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:40:
Je mag 1 back-up maken voor jezelf. Of het nou een game is of software, maar als je de originele software bijvoorbeeld verkoopt. Moet je of de kopie meegeven of vernietigen.
Edit: Ik zit even te googelen voor wat er nu onder "noodzakelijk" verstaan wordt, maar ik kan het niet vinden. Het zou dus wel kunnen zijn dat het hebben van een backup is toegestaan met als argument dat de drager kapot kan gaan.
Edit2: Ik kwam wel dit tegen in de uitspraak in de zaak over de backups bij de Playstation:
bron: http://zoeken.rechtspraak...n&ljn=AE1864&u_ljn=AE1864Sony c.s. hebben voldoende aannemelijk gemaakt dat er geen noodzaak bestaat voor het maken van een reservekopie of backup van een PS-spel, door te stellen dat de stand van het spel op memorycard wordt opgeslagen, welke memorycard gekopieerd kan en mag worden, teneinde het voortzetten van een spel op een ander PS-console mogelijk te maken, terwijl een kopie ook voor een beschadiging niet noodzakelijk is, omdat beschadigingen op eenvoudige wijze kunnen worden hersteld. Nu niet is gebleken van de noodzaak voor het maken van een "back-up"of reservekopie, gaat het beroep op art. 45k Aw niet op.
Het is maar een uitspraak van een lagere rechter, maar waarschijnlijk is het toch niet noodzakelijk en mag het dus niet.
[ Voor 66% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 12-01-2005 23:02 ]
Volgens mij kan je dan beter een USA Cube kopen, ben je goedkoper uit.Deddiekoel schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:18:
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
volgens mij gaat starfox assault toch erg bruut worden voor mij. Het begint steeds meer op SF64 / Lylatwars te lijken, wat in mijn ogen positief is. Aan de filmpjes te zien is het gameplay systeem en hitpointsysteem niet erg veranderd, vind ik ook niet erg want ik vond het al lekker werken in SF64.
Nintendo n***t ons ook regelmatig met hogere prijzen, veel latere releases of zelfs geen releases. Ik wil graag de games die me aanspreken orgineel hebben maar ik zou me totaal niet lullig voelen als ik van bepaalde games een copy zou spelen. En jullie mogen me helemaal uitschelden maar graag alleen door mensen die thuis geen illegale spellen op de PC spelen, Geen mp3's downloaden, geen divx-jes kijken en nooit een copy voor iemand anders maken.Anoniem: 76992 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:10:
ik houd het lekker bij originele games![]()
je gaat nintendo toch niet n***en
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Helemaal mee eens (behalve dat N64 deel want die heb ik nooit gehadMaxBurn schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 01:02:
volgens mij gaat starfox assault toch erg bruut worden voor mij. Het begint steeds meer op SF64 / Lylatwars te lijken, wat in mijn ogen positief is. Aan de filmpjes te zien is het gameplay systeem en hitpointsysteem niet erg veranderd, vind ik ook niet erg want ik vond het al lekker werken in SF64.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Alle films, muziek en games die ik de moeite waard vind koop ik. Heb ik dan alles legaal? nee..er zijn dingen die ik download die me niet zo erg interreseren of die voor 5-10 uurtjes leuk zijn en verder niet. Deze films, games, muziek zou ik zonder het bestaan van internet ook nooit gekocht hebben. Mag ik dan commentaar hebben op mensen die bijna alles downloaden? Ja.rajackar schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:47:
[...]En jullie mogen me helemaal uitschelden maar graag alleen door mensen die thuis geen illegale spellen op de PC spelen, Geen mp3's downloaden, geen divx-jes kijken en nooit een copy voor iemand anders maken.
[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 13-01-2005 10:08 ]
Over het kopieren
Poll: Zou je games voor de GC kopieren?
• Ja, alle games
• Ja, alleen de middelmatige games
• Misschien
• Neej
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
ik zelf heb voor "ja, alleen de middelmatige games"...
Ik heb geneog games die ik wel wil kopen maar niet kan omdat er geen geld voor is
dus dan zou ik deze evt downloaden...
wat jullie?
Poll: Zou je games voor de GC kopieren?
• Ja, alle games
• Ja, alleen de middelmatige games
• Misschien
• Neej
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
ik zelf heb voor "ja, alleen de middelmatige games"...
Ik heb geneog games die ik wel wil kopen maar niet kan omdat er geen geld voor is

wat jullie?
[ Voor 17% gewijzigd door NoTimeRemains op 13-01-2005 12:04 ]
This is the Way.
D'oh!
In de resultaten stond Ja, alleen de middelmatige games bovenaan, en daarom had ik snel op de bovenste Ja.... in de linkjes geklikt. 1 "Ja, alles" moet dus "Ja, middelmatigen" zijn.

In de resultaten stond Ja, alleen de middelmatige games bovenaan, en daarom had ik snel op de bovenste Ja.... in de linkjes geklikt. 1 "Ja, alles" moet dus "Ja, middelmatigen" zijn.
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 84457
Ik heb voor 'Neej' gekozen.
Aangezien ik een verzamelaar ben wil ik juist het origineel in mijn bezit hebben.
Ik begrijp overigens wel dat mensen es een game fikken om te zien of een game een beetje aan de eisen voldoet.
Een soort van 'demo-versie'
Sommige zaken bieden de mogelijkheid om een game te testen, maar wanneer je die mogelijkheid niet hebt en je 'verplicht' bent tot koop, dan ben je de l*l wanneer een game niet helemaal voldoet.
Ruilen binnen 24 uur of een waardebon, wat een lol
Mijn games koop ik meestal na het lezen van een x-aantal reviews en ervaringen op verschillende forums.
Negen v/d tien x pakt dat goed uit
*Jij hebt ook een flinke verzameling Captain N !
Aangezien ik een verzamelaar ben wil ik juist het origineel in mijn bezit hebben.
Ik begrijp overigens wel dat mensen es een game fikken om te zien of een game een beetje aan de eisen voldoet.
Een soort van 'demo-versie'
Sommige zaken bieden de mogelijkheid om een game te testen, maar wanneer je die mogelijkheid niet hebt en je 'verplicht' bent tot koop, dan ben je de l*l wanneer een game niet helemaal voldoet.
Ruilen binnen 24 uur of een waardebon, wat een lol
Mijn games koop ik meestal na het lezen van een x-aantal reviews en ervaringen op verschillende forums.
Negen v/d tien x pakt dat goed uit
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 13-01-2005 12:36 ]
kijk games zoals doshin the gaint, billy the hatcher (en voor mij ook) ac, etc etc etc zou ik graag eens willen spelen (lenen kan niet want niemand die ik ken heeft die game) en in 24 uur heb ik echt geen diepgang van het spel (ik kan niet eens 24 uur brengen want daar heb ik simpel wig geen tijd voor)
This is the Way.
Ik kwam natuurlijk met mijn verhaal om het misverstand uit de wereld te helpen dat je het recht hebt om een back-up te maken. Ik maak zelf ook gebruik van illegale software op mijn pc, dus ik ga anderen niet veroordelen als ze spellen illegaal downen, Nintendo of niet, dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik ben ook niet heiliger dan de paus.rajackar schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:47:
En jullie mogen me helemaal uitschelden maar graag alleen door mensen die thuis geen illegale spellen op de PC spelen, Geen mp3's downloaden, geen divx-jes kijken en nooit een copy voor iemand anders maken.
Verder staat het downloaden van audio/video niet op 1 lijn met het downloaden van software en er gebruik van maken. Het eerste is legaal, je mag immers een thuiskopie maken, en dat betekent ook dat je een kopie mag maken van iets dat op internet wordt aangeboden. Dat het eventueel illegaal wordt aangeboden is niet het probleem van de persoon die het binnenhaalt. Dus die dingen kun je niet vergelijken.
Overigens vind ik het persoonlijk nauwelijks de moeite waard om aan illegale GC spellen te beginnen. Veel goede spellen zijn voor €20,- te krijgen en het ombouwen is ook niet gratis, dus het wordt pas interessant als je veel spellen wilt hebben.
Wil je een game testen, kun je ook gewoon naar de Videotheek gaan om te huren of bij de bied e.d.
maar ja... gewoon wachten tot wat goedkopere games en anders 2e hands aanschaffen. Veel games zijn binnen 1jaar al met 50% korting te verkrijgen en dat betekent eigenlijk dat je dus 2games voor de prijs van 1kan kopen.
Er zijn alleen weinig videotheken die GameCube (en Xbox) spellen verhuren. Bij mij in de buurt worden er alleen PS1, PS2 en N64 spellen verhuurd.aaap schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:42:
Wil je een game testen, kun je ook gewoon naar de Videotheek gaan om te huren of bij de bied e.d.maar ja... gewoon wachten tot wat goedkopere games en anders 2e hands aanschaffen. Veel games zijn binnen 1jaar al met 50% korting te verkrijgen en dat betekent eigenlijk dat je dus 2games voor de prijs van 1kan kopen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dat ben ik niet helemaal met je eens...aaap schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:42:
Wil je een game testen, kun je ook gewoon naar de Videotheek gaan om te huren of bij de bied e.d.maar ja... gewoon wachten tot wat goedkopere games en anders 2e hands aanschaffen. Veel games zijn binnen 1jaar al met 50% korting te verkrijgen en dat betekent eigenlijk dat je dus 2games voor de prijs van 1kan kopen.
Niet iedereen heeft een videotheek in de buurt zitten die games verhuurt.
Daarbij dat de games die worden aangeboden vaak oud zijn.
Een jaar wachten op een game is tegenwoordig erg lang, vooral wanneer je bedenkt dat er bijna elk jaar wel weer een nieuwe console is.
Dr moeten gewoon standaard demo's verkrijgbaar zijn.
*Zag het te laat maar MetroidPrime was me al voor!
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 13-01-2005 13:58 ]
Ben ook verzamelaar, en ik kopieer juist weer wel, zodat ik de originele discs veilig in het doosje kan laten zitten. Ook maak ik graag gebruik van demo's, trainers en andere add-ons/mods, vandaar dat al mijn consoles gechipped zijn of ik er een backup apparaat voor heb.Anoniem: 84457 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:26:
Ik heb voor 'Neej' gekozen.
ThanksAnoniem: 84457 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:26:
Worden er bij jou nog N64 games verhuurd?MetroidPrime schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:49:
Er zijn alleen weinig videotheken die GameCube (en Xbox) spellen verhuren. Bij mij in de buurt worden er alleen PS1, PS2 en N64 spellen verhuurd.
[ Voor 29% gewijzigd door Captain N op 13-01-2005 14:11 ]
Mijn foto's op Flickr.
trainers
Dan kan je net zo goed zeggen "ik kan niet gamen"
Cheats, Trainers, ActionReplay vind ik echt
Ja, ook cheats die in de game zitten met all ammo ofzo
Tis ff leuk maar daarna is de hele game niet meer boeiend. GTA is de enige waar het misschien leuk is maar ook daar ging na een tijdje de lol eraf door cheats.
Toch vindt ik modden niet verkeerd nee, het downloaden en spelen van illegale games ook niet, echter alles wat jij leuk vindt en daarnaast langer houdbaar is (replay value) moet je imo kopen. (en dat doe ik dan ook)
Ik weet niet hoe oud Captain N is maar je was in ieder geval slim genoeg om alles te bewaren
Ik verkocht vaak dingen weer, tegenwoordig heb ik er spijt van en halverwege me N64 tijd ben ik dan ook gestopt met verkopen van games etc. (me SNES + shitload games is wel weg
) (Na de moeilijkste mode uitgespeeld te hebben (007? met de 2 bonuslevels) met Goldeneye en honderden uren multiplayer had ik hem verkocht....ik had er zo'n spijt van dat ik daarna nooit meer iets verkocht heb)

Cheats, Trainers, ActionReplay vind ik echt

Toch vindt ik modden niet verkeerd nee, het downloaden en spelen van illegale games ook niet, echter alles wat jij leuk vindt en daarnaast langer houdbaar is (replay value) moet je imo kopen. (en dat doe ik dan ook)
Ik weet niet hoe oud Captain N is maar je was in ieder geval slim genoeg om alles te bewaren
[ Voor 63% gewijzigd door Max|Burn op 13-01-2005 14:21 ]
Het ligt eraan wat voor. Voor de Nintendo 64 MOET je er toch echt een hebben hoor! Als je Goldeneye hebt tenminste, maar die MOET je ook hebbenMaxBurn schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:15:
trainers![]()
Cheats, Trainers, ActionReplay vind ik echt(ja ook cheats die in de game zitten met all ammo ofzo
Tis ff leuk maar daarna is de hele game niet meer boeiend. GTA is de enige waar het misschien leuk is maar ook daar ging na een tijdje de lol eraf door cheats.
edit: Hehe, toevallig. Ik typte dit toen je dat stuk over Goldeneye nog niet geschreven had. En ik ben 20. Ik heb alles bewaard van vroeger idd, maar het grootste gedeelte heb ik later gekocht. Toen ik 10 was had ik nog geen geld om 100 NES spellen a 129 gulden per stuk oid te kopen namelijk
[ Voor 38% gewijzigd door Captain N op 13-01-2005 14:24 ]
Mijn foto's op Flickr.
waarom een trainer / action replay voor goldeneye nodig? Ik had alles unlocked.
Ik ben 22 en heb weinig bewaard, moest ook al vanaf me 8ste of 9de ofzo alles zelf betalen dus vandaar...als pa en ma alles gedokt hadden dan had ik nooit iets verkocht. Maar goed, dan leer je tenminste met geld omgaan
129 gulden...kuch DKC 189 kuch...:)
Ik ben 22 en heb weinig bewaard, moest ook al vanaf me 8ste of 9de ofzo alles zelf betalen dus vandaar...als pa en ma alles gedokt hadden dan had ik nooit iets verkocht. Maar goed, dan leer je tenminste met geld omgaan
129 gulden...kuch DKC 189 kuch...:)
[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 13-01-2005 14:25 ]
Op DK Jr., de Gameboy met Tetris, en af en toe een spelletje voor m'n verjaardag heb ik ook alles zelf moeten betalen. Ook de consoles. Dus toen ging het nog niet zo heel hard met m'n 50 cent zakgeld
In Goldeneye heb je naast de unlimited ammo-achtige cheats ook een hele scene waar mensen via de AR/GS het spel gehacked hebben. Hierdoor zijn allerlei beta-dingen in het spel opgedoken, en kun je zelfs een aantal SP levels in de MP spelen, waaronder Aztec!
D'r hebben ook mensen hun eigen levels gemaakt zelfs die je kon spelen (moest je wel handmatig 40 van die codes ofzo invoeren, maar het was wel tof
)
In Goldeneye heb je naast de unlimited ammo-achtige cheats ook een hele scene waar mensen via de AR/GS het spel gehacked hebben. Hierdoor zijn allerlei beta-dingen in het spel opgedoken, en kun je zelfs een aantal SP levels in de MP spelen, waaronder Aztec!
Volgens mij had ik daar 179 voor betaald, maar toen zat ik al in m'n tienerjaren en was ik iets vermogender... hehe129 gulden...kuch DKC 189 kuch...:)
[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 13-01-2005 14:28 ]
Mijn foto's op Flickr.
Volgens mij kon je Aztec voor MP unlocken (weet het wel zeker)
Hiernaast heb ik alle mannetjes voor multiplayer unlocked.
unlimited ammo, alle extra game modes, etc was OOK te unlocken.
Ik kon erg veel mensen met het spel en ik ben de enige die dat redde..(mensen leenden hun goldeneye aan me uit).dus ik gok dat jij hem ook nooit helemaal zelf heb uitgespeeld
Het is voor mij tot nu ook de moeilijkste shooter ooit. (in 007 mode)
Hiernaast heb ik alle mannetjes voor multiplayer unlocked.
unlimited ammo, alle extra game modes, etc was OOK te unlocken.
Ik kon erg veel mensen met het spel en ik ben de enige die dat redde..(mensen leenden hun goldeneye aan me uit).dus ik gok dat jij hem ook nooit helemaal zelf heb uitgespeeld
Het is voor mij tot nu ook de moeilijkste shooter ooit. (in 007 mode)
[ Voor 59% gewijzigd door Max|Burn op 13-01-2005 14:31 ]
Ja, klopt. Je kon een aantal levels unlocken in MP met een button code. En alle mannetjes ook met een button code en door het uit te spelen (als ik me goed herinner). Maar er waren ook levels die je alleen dmv die AR/GS codes kon MP-en. Statue, Streets... ik weet het niet meer welke nog meer. Ja, Cradle .. maar die kon ook met die button code in MP spelen.
Ook voor Banjo-Kazooie is het erg leuk. Je kan dan een aantal dingen bereiken die ze eigenlijk in Banjo-Tooie wilden stoppen. Zoek maar eens naar Stop 'n Swap (dacht ik dat het heette... zal zo als ik thuis ben er even naar kijken. Moet nu even de trein halen
)
Ook voor Banjo-Kazooie is het erg leuk. Je kan dan een aantal dingen bereiken die ze eigenlijk in Banjo-Tooie wilden stoppen. Zoek maar eens naar Stop 'n Swap (dacht ik dat het heette... zal zo als ik thuis ben er even naar kijken. Moet nu even de trein halen
[ Voor 28% gewijzigd door Captain N op 13-01-2005 14:32 ]
Mijn foto's op Flickr.
button codes? nooit nodig gehad
Wist geeneens dat het er was.
ik had gewoon alles unlocked door alles uit te spelen binnen gestelde tijden op 007 ofzo hoor..alleen statue niet gok ik. Dan zal dat een AR unlock geweest zijn
ps: AR voor unlocken waar je anders iets nooit kan krijgen is wel cool.. Om die reden wil ik misschien een AR voor FzeroGX en AC nemen.
ik had gewoon alles unlocked door alles uit te spelen binnen gestelde tijden op 007 ofzo hoor..alleen statue niet gok ik. Dan zal dat een AR unlock geweest zijn
ps: AR voor unlocken waar je anders iets nooit kan krijgen is wel cool.. Om die reden wil ik misschien een AR voor FzeroGX en AC nemen.
[ Voor 24% gewijzigd door Max|Burn op 13-01-2005 14:33 ]
Ben je dan niet bang dat je je laser van je console beschadigd met het gebruik van een backuppie?Schweino schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:04:
[...]
Ben ook verzamelaar, en ik kopieer juist weer wel, zodat ik de originele discs veilig in het doosje kan laten zitten. Ook maak ik graag gebruik van demo's, trainers en andere add-ons/mods, vandaar dat al mijn consoles gechipped zijn of ik er een backup apparaat voor heb.
@MetriodPrime en Noax
Ik woon dan in Zeeland en er zijn verschillende videotheken bij mij in de buurt (zegmaar 15min met de auto) en daar hebben ze toch wel vrij nieuwe games. Al kom ik er eigenlijk nog meer, maar kheb net wel laatst Halo 2 op de Xbox gehaald daar. Dus een vrij nieuwe game
maar je hebt best kans dat het lang niet overal zo is natuurlijk
dat weet ik niet, maar nam aan van wel eigenlijk, excuus moi 
Maar ik koop gewoon een game
lees wat op het forum, kijk hier en daar naar andere forum's wat sreensshots soms even een magazine erop naslaan en kopen die hap 
Dit word echt een duur jaar voor de Cube,,, voel het nu al
maar goed... er komen wel toppers aan
Mario182 \o/ Zelda \o/
zoveel games.... en ik moet nog zoveel spelen.... en nog wat recoors verbreken.... en ik heb geen tijd
!
Nog meer mensen hier last van
?
Ik woon dan in Zeeland en er zijn verschillende videotheken bij mij in de buurt (zegmaar 15min met de auto) en daar hebben ze toch wel vrij nieuwe games. Al kom ik er eigenlijk nog meer, maar kheb net wel laatst Halo 2 op de Xbox gehaald daar. Dus een vrij nieuwe game
Maar ik koop gewoon een game
Dit word echt een duur jaar voor de Cube,,, voel het nu al
Nog meer mensen hier last van

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 13-01-2005 16:40 ]
ik ben een beetje aan het crossposten maar ik wil mijn nieuwe aanwinst ook hier even showen:

zelda merchandise is geweldig

zelda merchandise is geweldig
Freeloader is eindelijk binnen en ik ben zelf niet thuis maar mijn huisgenoot wel, dus hij heeft even Super Monkey Ball 2 geprobeerd en als ik hem moet geloven is het spel echt geen kont aan en zijn de partygames waardeloos.... 
Ik hoop dat ik een andere mening ben toegedaan.

Mijn keuze om te gamen was:
- een pc van minstens 700€ aanschaffen zodat ik een beetje nieuwe games kan draaien (en waarschijnlijk dan vooral branden)
- of een gamecube van 100€
geen moeilijke keuze toch?
de gamecube is al zo goedkoop... dan ga je toch niet nog eens games kopiëren om nog goedkoper uit te zijn?
en ik heb echt niet veel geld
ok, de games zijn aan de prijzige kant ook al zijn sommige al oud
ik ben stukken goedkoper uit dan een PC aanschaffen
en daarom zal ik geen games kopiëren
- een pc van minstens 700€ aanschaffen zodat ik een beetje nieuwe games kan draaien (en waarschijnlijk dan vooral branden)
- of een gamecube van 100€
geen moeilijke keuze toch?
de gamecube is al zo goedkoop... dan ga je toch niet nog eens games kopiëren om nog goedkoper uit te zijn?
en ik heb echt niet veel geld
ok, de games zijn aan de prijzige kant ook al zijn sommige al oud
ik ben stukken goedkoper uit dan een PC aanschaffen
en daarom zal ik geen games kopiëren
Ik vind zelf monkey target (of was het nou flight? het vliegen en op een eiland landen) beter in super monkey ball 1, maar voor de rest heb je er volgens mij echt geen miskoop aan.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:56:
Freeloader is eindelijk binnen en ik ben zelf niet thuis maar mijn huisgenoot wel, dus hij heeft even Super Monkey Ball 2 geprobeerd en als ik hem moet geloven is het spel echt geen kont aan en zijn de partygames waardeloos....
10 second ninja DONE
Aparte smaak heeft die dude dan.. Vond het zeker te kiddie ?Oscar Mopperkont schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:56:

Hij kan er vast gewoon niets van
Ik en vele anderen met mij hier hebben echt vele uren plezier gehad aan SMB2.
Heerlijk spel !
Maar goed, ieder z’n ding natuurlijk.
euh...je weet wel wat MB2 voornamelijk een soort van behendigheids/puzzelspel is he ?
Cradle en ik dacht Statue waren te spelen met behulp van een button code. Niet unlockbaar in MP door het spel uit te spelen. Een aantal dingen die je WEL met een AR/GS kunt in Goldeneye, maar niet door gewoon het spel uit te spelen (wat ik overigens idd gedaan hebMaxBurn schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:32:
button codes? nooit nodig gehadWist geeneens dat het er was.
• Een kijkje nemen in het beta testlevel Citadel!
• In MP spelen in de volledige Facility, Caverns, en Archives
• In MP Streets, Bunker, Archives, Caverns, Egyptian, Beta Bunker
• De Master Cheat Menu activeren... een debug menu voor de programmeurs (waarschijnlijk).
• De N64 controller als wapen (je ziet dan een controller in je hand
• Allerlei items heeft Rare er niet uitgegooid, en kunnen met AR codes bekeken worden. Hier zijn er een aantal.
• Zo ook met wapens, zoals de Piton gun.
• In Dam kan je zo'n bootje pakken en naar een eilandje (2 dacht ik zelfs) varen helemaal
ergens in de verte.

• De motor bekijken waarmee je in Runway eerst achter het vliegtuig aan moest rijden... later verwijderd. En een helicopter met camouflage kleur. En nog een paar voertuigen die niet in het spel zitten.
• Op plaatsen starten waar je normaal niet kan komen in Silo
• Foto's van oudere Bond's in MP select scherm
Voor een hele berg interesante weetjes en informatie over GE: http://goldeneye.detstar.com/.
Trouwens... je kunt er ook meer characters mee unlocken door simpel het spel uit te spelen. Maar dit kan ook met een button code. Je hebt dan 64 characters in MP!
Nog een plaatje van het Stop 'n Swap gebeuren in BK, wat volgens mij ook alleen mbv een GS/AR te krijgen is:

Mijn foto's op Flickr.
Ja
Daarnaast zou ik oko nog eens Metroid Prime kunnen gaan spelen x keer om ook dat te verbreken maar dat zie ik niet zo zitten
Prioriteiten stellen

Captain N, dat zei ik toch, alle characters etc door uitspelen 
maareh..nooit uitgespeeld?
Jawel. Op alle moeilijkheidsniveau's en alle time cheats gehaaldMaxBurn schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:46:
Captain N, dat zei ik toch, alle characters etc door uitspelen
En ik bedoelde meer characters DAN door het uitspelen. Foutje
Leuk om te zien dat de GE hack scene nog steeds werk verricht. De ontdekking van Citadel is afgelopen jaar gebeurd!
Mijn foto's op Flickr.
Wel klote dat ik mijn GoldenEye niet meer terug kan vinden.
Heb nog wel het (Player's Choice) hoesje + boekje, maar de cartridge niet meer. Laatst was ik in zo'n bui dat ik dat weer eens wilde spelen en dan kan je het niet vinden (zowat iedereen die hem ooit had geleend opgebeld, maar niemand had hem)... zo frustrerend is dat! Misschien nog maar eens op Marktplaats zien te vinden, heb toch alleen maar de cartridge nodig. 
Zelf hou ik ook niet zoveel van AR etc. Weet nog wel dat ik vroeger bijna elke PC-game met Whizz-nogiets probeerde te hacken.
En het werkte vaak ook nog.
Zelf hou ik ook niet zoveel van AR etc. Weet nog wel dat ik vroeger bijna elke PC-game met Whizz-nogiets probeerde te hacken.
[ Voor 3% gewijzigd door Thijs op 13-01-2005 19:21 ]
heb mn eerste cup op mirrormode gehaald
mijn gouden combo is Wario & Mario in hun pimpmobiel
daar haal ik echt alles mee
huh, players choice op de N64?...toen was ik zeker al afgehaakt?
(ik had een van de eerste 1500 N64's in NL)
Hm..kan best zijn dat er Pchoice titels waren, kan me wel iets herinneren vaag maar meer ook niet.
Hm..kan best zijn dat er Pchoice titels waren, kan me wel iets herinneren vaag maar meer ook niet.
Neem eens een kijkje @ http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/Anoniem: 76992 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:22:
[ Voor 84% gewijzigd door Max|Burn op 13-01-2005 19:30 ]
Ehm, maakt toch niet uit of je als eerste een N64 had? Player's Choice gaat om de games. Denk dat je dat wel wist en dat ik je gewoon niet begrijp. Maar het is echt een PC-hoesje, met een zilveren randje eromheen.MaxBurn schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:28:
huh, players choice op de N64?...toen was ik zeker al afgehaakt?(ik had een van de eerste 1500 N64's in NL)
[...]
Neem eens een kijkje @ http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/
BTW, nieuw topic? Wie?
ik bedoelde, ik had de n64 al een tijdje dus was er misschien sneller klaar mee dan anderen..ofzo 
Nu je het zeg kan ik me wel een goldeneye met zilveren rand herinneren ja.
Nu je het zeg kan ik me wel een goldeneye met zilveren rand herinneren ja.
SNES had ook al PC games hoor
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
budget series wel maar iets dat is opgezet zoals de huidige players choice series van nintendo, no way, dan zou ik me dat echt wel herinneren.
Voor de N64 herinner ik het me wel, alleen toen speelde ik er al niet meer zoveel op.
Voor de N64 herinner ik het me wel, alleen toen speelde ik er al niet meer zoveel op.
[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 13-01-2005 20:27 ]
Volgens mij heette die serie zelfs gewoon Player's Choice, en waren het inderdaad doosjes met een zilveren randje (een beetje zoals de huidige PC serie). En inderdaad, zelfs de SNES had dit al.MaxBurn schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:26:
budget series wel maar iets dat is opgezet zoals de huidige players choice series van nintendo, no way, dan zou ik me dat echt wel herinneren.
zoals ik zei voor de n64 kan ik me dat herinneren ja maar ik heb dat echt nog nooit gezien voor de snes. (Ik had toch vrij veel snes games)
via google vind ik wel wat players choice snes games maar jullie weten zeker dat deze er in de EU waren ( ? )
via google vind ik wel wat players choice snes games maar jullie weten zeker dat deze er in de EU waren ( ? )
[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 13-01-2005 20:49 ]
De SNES en NES hadden wel Classic Series ofzo, maar ik weet niet of die goedkoper waren.
En trouwens even voor de duidelijkheid over die AR: ook ik maak geen gebruik van cheats als oneindige levens en zo. Wat is er leuk aan een spel als het geen uitdaging is? Daar koop je een spel toch voor?
En trouwens even voor de duidelijkheid over die AR: ook ik maak geen gebruik van cheats als oneindige levens en zo. Wat is er leuk aan een spel als het geen uitdaging is? Daar koop je een spel toch voor?
Mijn foto's op Flickr.
Hmmm ook ik ben nog niet echt onder de indruk van SMB2 moet ik zeggen. Het normale spel is nog een beetje vreemd, de muziek is vervelend en van de partygames had ik veel meer verwacht. Maar goed ik probeer het nog ff.
Mirrormode? Hoe krijg je die?Anoniem: 76992 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:22:
150CC uitrijden he (incl allstar cup of hoe dat ding ook weer heet)
hmm jij hebt nooit smb1 gespeeld? Dan kan ik je reactie begrijpen , het 'liedje' vond ik idd ook nogal naar. Maar de partygames vind ik erg leuk, vooral golf en monkey fight.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:56:
Hmmm ook ik ben nog niet echt onder de indruk van SMB2 moet ik zeggen. Het normale spel is nog een beetje vreemd, de muziek is vervelend en van de partygames had ik veel meer verwacht. Maar goed ik probeer het nog ff.
single player vond ik deel 1 super orgineel maar een beetje aan de moeilijke kant. Van deel 2 heb ik de sp niet zo veel gespeeld.
[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 13-01-2005 22:41 ]
10 second ninja DONE
Ik heb nooit SMB1 gespeeld nee, maar aangezien beide spellen net zo duur waren heb ik ervoor gekozen deel 2 te kopen. Die zou immers op bijna alle punten beter zijn. Ik vind het al iets leuker, maar het heeft me nog zeker niet te pakken. Morgenmiddag zal ik er eens uitgebreid achter gaan zitten en wat langer spelen.
Ik was helemaal verslaafd aan SMB2 en met name de story mode; het is een uitdaging om alle puzzels te halen hoewel er ook onmogelijke tussen zitten die ik 200 keer of meer geprobeerd heb waarbij ik uiteindelijk met een beetje mazzel de goal gehaald heb. Ik zit nu in de laatste wereld en ik moet nog 5 velden geloof ik. Monkey target2 is ook geweldig; mekaar irriteren op de lanceerbaan en vervolgens treuzelen in de lucht om keihard op de kop van je eerder gelande maatje terecht te komen waardoor hij in het water valt; aaahh; das lekker.
Persoonlijk vind ik Monkey Target 1 beter en leukerder... ik speelde 2 wel eens met wat vrienden ook... maar die weten altijd die magneet te pakken e.d. en dan vliegen ze gewoon naar de meeste punten en -kloenk- ze hebben de meeste punten.... is gewoon niet leuk. Bij Monkey target 1 heb je nog skillsTdV schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:01:
Ik was helemaal verslaafd aan SMB2 en met name de story mode; het is een uitdaging om alle puzzels te halen hoewel er ook onmogelijke tussen zitten die ik 200 keer of meer geprobeerd heb waarbij ik uiteindelijk met een beetje mazzel de goal gehaald heb. Ik zit nu in de laatste wereld en ik moet nog 5 velden geloof ik. Monkey target2 is ook geweldig; mekaar irriteren op de lanceerbaan en vervolgens treuzelen in de lucht om keihard op de kop van je eerder gelande maatje terecht te komen waardoor hij in het water valt; aaahh; das lekker.
Je kan de items uitzetten; wat ik ook altijd deed; maar je hebt gelijk dat target 1 een ander soort uitdaging is. Wat ik wel leuker vond aan deel2 is dat je tegelijk kon spelen ipv. om de beurt; met alle pesterijtjes van dien....ik ga deel 1 misschien ook nog maar ns halen of lenen als ik deel2 echt uit heb.
die nieuwe filmpies van DK jungle beat zijn wel erg cool...beetje erg spoilerig ook
Moet ik ff een nieuw topic openen? Heb ik nog nooit gedaan.
Volgens mij hoeft er nog niets aan de inhoud veranderd te worden of wel? Voor zover ik weet klopt alle info nog steeds...
[reclamemodus]Je kunt updaten dat de verzendtijd bij videogamesplus.ca niet meer onbekend is :)[/reclamemodus]Thijs schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:03:
Moet ik ff een nieuw topic openen? Heb ik nog nooit gedaan.Volgens mij hoeft er nog niets aan de inhoud veranderd te worden of wel? Voor zover ik weet klopt alle info nog steeds...
Ja das wel het voordeel.. met z'n allen tegelijkTdV schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:54:
Je kan de items uitzetten; wat ik ook altijd deed; maar je hebt gelijk dat target 1 een ander soort uitdaging is. Wat ik wel leuker vond aan deel2 is dat je tegelijk kon spelen ipv. om de beurt; met alle pesterijtjes van dien....ik ga deel 1 misschien ook nog maar ns halen of lenen als ik deel2 echt uit heb.
@Thijs, van mij mag je hem openen
edit: never mind
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 14-01-2005 12:51 ]
Het Grote Gamecube Topic Deel 51
[ Voor 171% gewijzigd door Max|Burn op 14-01-2005 12:51 ]
Dit topic is gesloten.