Het Grote Gamecube Topic Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.080 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-06 07:54

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

huh, players choice op de N64?...toen was ik zeker al afgehaakt? :D (ik had een van de eerste 1500 N64's in NL)
Hm..kan best zijn dat er Pchoice titels waren, kan me wel iets herinneren vaag maar meer ook niet.
Anoniem: 76992 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:22:
heb mn eerste cup op mirrormode gehaald
mijn gouden combo is Wario & Mario in hun pimpmobiel 8)
daar haal ik echt alles mee :)
Neem eens een kijkje @ http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/ :)

[ Voor 84% gewijzigd door Max|Burn op 13-01-2005 19:30 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:39
MaxBurn schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:28:
huh, players choice op de N64?...toen was ik zeker al afgehaakt? :D (ik had een van de eerste 1500 N64's in NL)
Hm..kan best zijn dat er Pchoice titels waren, kan me wel iets herinneren vaag maar meer ook niet.

[...]

Neem eens een kijkje @ http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/ :)
Ehm, maakt toch niet uit of je als eerste een N64 had? Player's Choice gaat om de games. Denk dat je dat wel wist en dat ik je gewoon niet begrijp. Maar het is echt een PC-hoesje, met een zilveren randje eromheen. :p Toen ik op zolder ging kijken dacht ik ook al: "wtf PC? was dat toen al?". Heb GoldenEye heel laat gekocht gezien ik 2 vrienden had die hem hadden en we altijd MP deden. :p En toen geleend voor SP. En toen toch maar aangeschaft omdat het gewoon een fucking goede game is. :)

BTW, nieuw topic? Wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik bedoelde, ik had de n64 al een tijdje dus was er misschien sneller klaar mee dan anderen..ofzo :D
Nu je het zeg kan ik me wel een goldeneye met zilveren rand herinneren ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
SNES had ook al PC games hoor :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

budget series wel maar iets dat is opgezet zoals de huidige players choice series van nintendo, no way, dan zou ik me dat echt wel herinneren.

Voor de N64 herinner ik het me wel, alleen toen speelde ik er al niet meer zoveel op.

[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 13-01-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 11:13

SD5k

>4&X

MaxBurn schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:26:
budget series wel maar iets dat is opgezet zoals de huidige players choice series van nintendo, no way, dan zou ik me dat echt wel herinneren.

Voor de N64 herinner ik het me wel, alleen toen speelde ik er al niet meer zoveel op.
Volgens mij heette die serie zelfs gewoon Player's Choice, en waren het inderdaad doosjes met een zilveren randje (een beetje zoals de huidige PC serie). En inderdaad, zelfs de SNES had dit al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

zoals ik zei voor de n64 kan ik me dat herinneren ja maar ik heb dat echt nog nooit gezien voor de snes. (Ik had toch vrij veel snes games)

via google vind ik wel wat players choice snes games maar jullie weten zeker dat deze er in de EU waren ( ? )

[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 13-01-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
De SNES en NES hadden wel Classic Series ofzo, maar ik weet niet of die goedkoper waren.

En trouwens even voor de duidelijkheid over die AR: ook ik maak geen gebruik van cheats als oneindige levens en zo. Wat is er leuk aan een spel als het geen uitdaging is? Daar koop je een spel toch voor?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hmmm ook ik ben nog niet echt onder de indruk van SMB2 moet ik zeggen. Het normale spel is nog een beetje vreemd, de muziek is vervelend en van de partygames had ik veel meer verwacht. Maar goed ik probeer het nog ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 76992 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:22:
heb mn eerste cup op mirrormode gehaald
mijn gouden combo is Wario & Mario in hun pimpmobiel 8)
daar haal ik echt alles mee :)
Mirrormode? Hoe krijg je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

150CC uitrijden he (incl allstar cup of hoe dat ding ook weer heet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:35

Sagat

Is pappa x2!

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:56:
Hmmm ook ik ben nog niet echt onder de indruk van SMB2 moet ik zeggen. Het normale spel is nog een beetje vreemd, de muziek is vervelend en van de partygames had ik veel meer verwacht. Maar goed ik probeer het nog ff.
hmm jij hebt nooit smb1 gespeeld? Dan kan ik je reactie begrijpen , het 'liedje' vond ik idd ook nogal naar. Maar de partygames vind ik erg leuk, vooral golf en monkey fight.
single player vond ik deel 1 super orgineel maar een beetje aan de moeilijke kant. Van deel 2 heb ik de sp niet zo veel gespeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 13-01-2005 22:41 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb nooit SMB1 gespeeld nee, maar aangezien beide spellen net zo duur waren heb ik ervoor gekozen deel 2 te kopen. Die zou immers op bijna alle punten beter zijn. Ik vind het al iets leuker, maar het heeft me nog zeker niet te pakken. Morgenmiddag zal ik er eens uitgebreid achter gaan zitten en wat langer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 16:01

TdV

Ik was helemaal verslaafd aan SMB2 en met name de story mode; het is een uitdaging om alle puzzels te halen hoewel er ook onmogelijke tussen zitten die ik 200 keer of meer geprobeerd heb waarbij ik uiteindelijk met een beetje mazzel de goal gehaald heb. Ik zit nu in de laatste wereld en ik moet nog 5 velden geloof ik. Monkey target2 is ook geweldig; mekaar irriteren op de lanceerbaan en vervolgens treuzelen in de lucht om keihard op de kop van je eerder gelande maatje terecht te komen waardoor hij in het water valt; aaahh; das lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

TdV schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:01:
Ik was helemaal verslaafd aan SMB2 en met name de story mode; het is een uitdaging om alle puzzels te halen hoewel er ook onmogelijke tussen zitten die ik 200 keer of meer geprobeerd heb waarbij ik uiteindelijk met een beetje mazzel de goal gehaald heb. Ik zit nu in de laatste wereld en ik moet nog 5 velden geloof ik. Monkey target2 is ook geweldig; mekaar irriteren op de lanceerbaan en vervolgens treuzelen in de lucht om keihard op de kop van je eerder gelande maatje terecht te komen waardoor hij in het water valt; aaahh; das lekker.
Persoonlijk vind ik Monkey Target 1 beter en leukerder... ik speelde 2 wel eens met wat vrienden ook... maar die weten altijd die magneet te pakken e.d. en dan vliegen ze gewoon naar de meeste punten en -kloenk- ze hebben de meeste punten.... is gewoon niet leuk. Bij Monkey target 1 heb je nog skills 8) nodig om juist op de hoogste punten te landen en zorgen dat je net goed land :) maar smaken verschillen :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 16:01

TdV

Je kan de items uitzetten; wat ik ook altijd deed; maar je hebt gelijk dat target 1 een ander soort uitdaging is. Wat ik wel leuker vond aan deel2 is dat je tegelijk kon spelen ipv. om de beurt; met alle pesterijtjes van dien....ik ga deel 1 misschien ook nog maar ns halen of lenen als ik deel2 echt uit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

die nieuwe filmpies van DK jungle beat zijn wel erg cool...beetje erg spoilerig ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 29-06 18:39
Moet ik ff een nieuw topic openen? Heb ik nog nooit gedaan. :+ Volgens mij hoeft er nog niets aan de inhoud veranderd te worden of wel? Voor zover ik weet klopt alle info nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105569

Hoe groot is de kans dat de Douane mijn spel via lik-sang eruit pakt? Groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Thijs schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:03:
Moet ik ff een nieuw topic openen? Heb ik nog nooit gedaan. :+ Volgens mij hoeft er nog niets aan de inhoud veranderd te worden of wel? Voor zover ik weet klopt alle info nog steeds...
[reclamemodus]Je kunt updaten dat de verzendtijd bij videogamesplus.ca niet meer onbekend is :)[/reclamemodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

TdV schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:54:
Je kan de items uitzetten; wat ik ook altijd deed; maar je hebt gelijk dat target 1 een ander soort uitdaging is. Wat ik wel leuker vond aan deel2 is dat je tegelijk kon spelen ipv. om de beurt; met alle pesterijtjes van dien....ik ga deel 1 misschien ook nog maar ns halen of lenen als ik deel2 echt uit heb.
Ja das wel het voordeel.. met z'n allen tegelijk :) als je van een goede uitdaging houd, dan is deel 1 wel een goede keus. Frustratie gegarandeerd :Y)

@Thijs, van mij mag je hem openen ;) doe anders maar even kopie - past werk en wat kleine aanpassingen... de rest kan daarna wel worden gedaan.... (misschien nog een modje mailen ? ) maar dan kunnen we weer verder ;)

edit: never mind ;) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 14-01-2005 12:51 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het Grote Gamecube Topic Deel 51

[ Voor 171% gewijzigd door Max|Burn op 14-01-2005 12:51 ]