"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Met je item % krijg je toch alle verschillende eindes te zien?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ja, ik had het over Metroid Prime 1 ja. Ik had hem zelf ook gemist, maar ben halverwege de game opnieuw begonnen omdat ik toen een pauze van 6 maanden had gehad.Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:03:
[...]
hé, dat is metroid prime deel 1?
dat beest heb ik alleen zelf gescand en niet z'n tentakel...
nu haal ik de 100% niet meer![]()
maar je moet trouwens niet de spiegels zelf schieten maar de onderkant zodat ie omklapt (toch?)
Je kan de spiegels waarschijnlijk wel scannen ja, maar dat wordt niet opgeslagen in je logbook dus dan boeit het niet zo.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik kom vanaf de Nintendo 64, en kreeg niet echt een warm gevoel bij MP4. Items weg, borden en achtergronden flets en weinig geinspireerd. Mini games waren op zich wel leuk.TdV schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:06:
Mario party 4 en 5 zijn beide rond de 30€ en ongeveer even leuk; deel 5 heeft iets mooiere plaatjes en sneller lopende poppetjes. Maakt verder niets uit.
Met de kerst MP5 gekocht en die was al een stuk beter. Meer gebalanceerd ook in het verbruik van muntjes enzo, alleen zijn sommige minigames heel vervelend. Jammer ook dat je niet meer met DK kunt spelen.
Ik las ook dat jullie deden kopen en verkpen bij tom nook. Maar je kan bij die gast toch geen inkopen doen ? tenminste... fruit ofzo kan ik niet bij hem kopen... nergens... want ik las iets dat sommige mensen meteen 20stuks fruit inkochten e.d. Ik snap het niet helemaal maal.
Verder vang ik al dagen lang alleen maar Sea Bass in de zee. Toevallig 2x een rode vis (3.000bells) maar de beste
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
DK is inderdaad de coolste character; in deel 5 ben ik maar overgegaan op mini bowser (twijfelde nog over boo) maar das een mietje vergeleken met DK.Sh0ckTr00per schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:55:
[...]
Ik kom vanaf de Nintendo 64, en kreeg niet echt een warm gevoel bij MP4. Items weg, borden en achtergronden flets en weinig geinspireerd. Mini games waren op zich wel leuk.
Met de kerst MP5 gekocht en die was al een stuk beter. Meer gebalanceerd ook in het verbruik van muntjes enzo, alleen zijn sommige minigames heel vervelend. Jammer ook dat je niet meer met DK kunt spelen.
Gewoon vissen naar stringfish, levert veel meer op. Als ik er even voor ga zitten heb ik zo 5+ (tot 10 per uur denk ik..het is redelijk random he)van die vissen binnen in een uur. = 5x 15.000 (75.000) Ik heb zo nog wel eens 1.5 ton binnen gevist na 1.5-2 uurVerder vang ik al dagen lang alleen maar Sea Bass in de zee. Toevallig 2x een rode vis (3.000bells) maar de bestedie vissen met wit/zwarte strepen (5.000Bells) die vang ik niet meer. Hebben jullie hier ook last van ? ik denk dat het bij mij te maken heeft met de kou. Want zowel snachts als overdag, of het nu sneeuwt of niet... ik vang ze niet meer
[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 05-01-2005 17:39 ]
Verwijderd
heb echt een serieuze verslaving

ben nu in de phazon mines en heb een gravity suit
of valt het mee?
En Reggie over de Revolution, op http://www.gamefront.de/
Babelfish is helaas down

hopelijk wireless controllers out of the box, en wéér (of nog steeds) geen online.He says they can't reveal anything concrete at the moment beacuse they would let their competitors know too much.
He says the concept of a console as a hardware where you plug a joypad in is old and consumers want something more innovative.
He does not confirm online support but says Nintendo wants to create the feeling of a 'coummunity'.
They will introduce their console next E3.
Reggie says to beat Sony three things are needed:
1)Offer an innovative experience
2)Coming to the market at the same time
3)Gain the best third party support.
He also confirms Mario 128 for Gamecube.

Of is er iets waardoor die optie weer terugkomt?
Uiteraard kan het nog wel als je met 1 of 2 speelt
[ Voor 14% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 05-01-2005 18:57 ]
Voor de mensen die geen verstand ervan hebben is het best logisch hoor... het is beide racenVerwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:02:
wie vergelijkt er nou in hemelsnaam mariokart met burtnout 2![]()
Verwijderd
ik heb dus def jam vedeatta fight for nw gespeeld op de x-box en ik vond controls niet fijn....
nu wil ik kijken of de controls vetter zijn op cube cube -----> veel betere controllers
het lijkt me gewoon een uber vet spel en op de cube zowiezo vetter
en heeft iemand het voor de cube?
Inderdaad, in het echt rij je je auto ook total-loss om meteen daarna even verder op in een nieuwe auto te stappen die zomaar vanuit het niets verscheen.Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:11:
Punt 1 De snelheden zijn dik anders mariokart gaat vet slomer
Punt 2 Burnout 2 is eigelijk gewoon een spel van de realiteit
dus hoe kan je het vergelijken ik vind het gewoon achterlijk dat sommige mensen het vergelijken -_-
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Wat nou weer?? Lekkere reactie...Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:38:
[serie onbegrijpelijke smilies]
Je kan zowat alles scannen (ok niet alles, maar wel veel) in MP.
Is het dan zo gek dat ik zeg dat je misschien die spiegels ook wel kon scannen?
Tis al weer een hele tijd geleden dat ik dat stuk met Flaaghra heb gedaan, dus ik weet het niet meer precies.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Iedere keer dat je een battle wint krijg je weer een lading van die punten terug. Verder kun je zat doen met accessoires die bv. de punten langzaam over tijd weer aanvullen, of dat je een lading punten krijgt voor iedere vijand die doodgaat. Wat ik persoonlijk doe is de magie gebruikers een item geven dat hun magie verdubbelt, en een om het verbruik te halveren; dan doe je er 4 keer zo lang meeVerwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:16:
[...]
Het enige wat ik jammer vind, is dat magic characters .... moeten MEPPEN om magic power terug te krijgen. HUH??? WT*. Die wil je op de achtergrond hebben toch? Beetje jammer dat bij hen magic power niet over-time terugvloeit. Dat vind ik de enige echte slechte beslissing, ja je hebt potions, maar ik bedoel, over zoiets denk je toch na.
Ook heb ik ze ingesteld dat ze na iets van 50% opgemaakt hebben ze wat conservatiever met hun magie om moeten gaan. Ik heb echt nooit last van dat ze geen TP meer hebben. Sterker nog, ik haal meestal het ene level na het andere zonder ook maar naar een inn te gaan
Verder heb ik geen enkele spell disabled, en hebben ze ook nog skills dat ze bv veel sneller kunnen casten. Toch heb ik nooit last van TP gebrek, en tijdens gevechten vliegen de spells me om de oren
Vreemd, daar heb ik nooit last van gehad. Ik begin een battle altijd met R ingedrukt om een target te kiezen, daarna hos is er gewoon op af. Wordt ik meestal hooguit twee keer geraakt door die beesten.Ander klein puntje is dat je soms moeilijk bij een bepaalde tegenstander komt, als ze ver achterin een hoekje staan en het is een vervelend (water elemental) heb ik vaak problemen er uberhaupt te komen.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
Verwijderd
Dat ging over knollen (turnips). Dan moet je eens een keer op zondagochtend gaan spelen (voor 12:00 uur), ergens in het dorp loopt dan Joan rond. Zij verkoopt die turnips, elke week weer voor een ander bedrag.want ik las iets dat sommige mensen meteen 20stuks fruit inkochten e.d. Ik snap het niet helemaal maal.
En elke dag kun je aan Tom Nook vragen wat hij vandaag voor de turnips bied (ergens bij 'other things'). De truc is dan natuurlijk om ze voor meer te verkopen dan je ervoor betaald hebt. Het is een beetje Nintendo's versie van de aandelenmarkt. Erg leuk bedacht vind ik.
Die tip die je achter spoilers had gezet is inderdaad helemaal geweldig.
Als je dan vervolgens op de GBA gaat spelen laat je die eilandbewoner eerst al dat fruit opeten zodat ie helemaal happy wordt. Dan leg je die schep voor z'n voeten neer, die hij op zal pakken. En vervolgens tik je met dat handje op de plekken waar je die voorwerpen hebt begraven. Die graaft hij dan op, en hij legt er een ander voorwerp voor in de plaats. Als hij alle voorwerpen heeft gehad, dan ga je zelf terug naar het eiland, en je graaft de dingen op die hij heeft begraven. Er zijn op die manier een aantal exclusieve items te vinden, onder andere het briljante Wario's Woods spelletje voor de NES.
Het scannen in Metroid Prime vind ik belachelijk. Of nee, eigenlijk is het wel leuk bedacht. Maar het feit dat het spel voor je bijhoudt hoeveel procent je gescand hebt, en je beloont voor 100% te halen vind ik irritant. Om alles te scannen is echt een rotklusje. Kom op zeg, het is een spel, geen wetenschappelijk onderzoek. Uit protest doe ik het dan ook niet.
Ik scan alleen die verhaalelementen (lore), en de computers van de space-pirates om het verhaal te kunnen volgen. En de lastige vijanden om hun zwakke plek te achterhalen.
@Surrounded
Hoeveel turnips je koopt maakt dus niks uit voor de prijs (zoals ik al dacht/zei)
Ik had dus zondag 250 turnips gekocht voor 75 bell / stuk en Maandag allemaal verkocht voor 600 / stuk
kaching.
Verwijderd
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MaxBurn schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:29:
Ik had dus zondag 250 turnips gekocht voor 75 bell / stuk en Maandag allemaal verkocht voor 600 / stuk
kaching.
Nou, jij kunt meteen door naar het duurste huis.
Ik moet nu wel voorkomen dat mijn broer ooit dit forum ontdekt, anders moet ik nog jarenlang blijven horen hoe hij gelijk had en ik niet
[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 05-01-2005 21:43 ]
Verwijderd
Nou, dan kun je meteen door naar het postoffice-model... denk dat dat wel het duurste item in het spel is.MaxBurn schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:40:
me huis heb ik allang tot de max uitgebouwd...na 1 week al
(jezus... in 1 week. Dan is de lol er ook wel snel vanaf of niet?)
Ik heb me laatste huis nog niet afbetaald hoor, maar daar is ook weinig animo voor, je kan immers niet verder uitbouwen, alleen een bankrekening openen ofzo
[ Voor 56% gewijzigd door Max|Burn op 05-01-2005 21:46 ]
Nu het winter is, zie ik ook helemaal geen insecten meer vliegen dus die kan ik straks allemaal mooi gaan verzamelen als het lente/zomer word
@surround: Thnx ! zal zondagochtend gelijk eens chekken of ik die tegenkom. Kheb wel vaker meegedaan aan de viswedstrijden op zondag maar die gast nog niet gezien. Ook heb ik nog maar 1 NES game (gehad voor kerst
Ook heb ik pas de bordjes ontdenkt die je kan plaatsen overal
AC is gewoon een leuk spel, wat ik meestal maar minder dan een uur speel... maar dat houd voor mij wel in, dat ik er erg lang van kan genieten
Ik ben zelf juist bezig OVERAL bloemen te planten etc. (onkruid is bah)
Die bordjes: Staat er 1 voor me huis met mn naam erop + wat zonnetjes
[ Voor 32% gewijzigd door Max|Burn op 05-01-2005 22:48 ]
Verwijderd
Die bordjes zijn wel heel erg leuk.
Ik heb in mijn dorpje bijvoorbeeld ook een kerkhof (stukje gras op die bordjes getekend, en daarop een grafsteen).
En iemand waar ik echt een hekel aan had heeft prikkeldraad om z'n huis heen gekregen.
Een paar naambordjes is ook wel leuk. (To the beach, Apple Garden, Cherry Fields). Een "Welcome To Yoghurt" bordje bij het station.
Maar bij die twee zussen kun je meer textures laten bewaren.MaxBurn schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:00:
je kan toch maar 8 textures kwijt?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
misschien was het geen goede reactie... waarschijnlijk was het niet iets om in mn logbook op te slaan dus dan maakt het niet uit...Vanitas schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:46:
[...]
Wat nou weer?? Lekkere reactie...
Je kan zowat alles scannen (ok niet alles, maar wel veel) in MP.
Is het dan zo gek dat ik zeg dat je misschien die spiegels ook wel kon scannen?
Tis al weer een hele tijd geleden dat ik dat stuk met Flaaghra heb gedaan, dus ik weet het niet meer precies.
maar ik kreeg een reactie dat ik geen 100% meer zou halen en dat is balen want ik probeer zoveel mogelijk te scannen...
die tentakel had ik dus waarschijnlijk ook moeten hebben...
heb vanavond nog ff snel de special cup van MKDD op 150cc met goud gehaald dus nu heb ik...
dat zal ook wel ff wat tijd kosten...
het lijkt me wel tof iig
Verwijderd
eigenlijk niet... (of bedoelde je mij niet?)Oscar Mopperkont schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:32:
Dan weet je vast ook wel of je later ook de mogelijkheid krijgt om cups te rijden als je met zijn 3 of 4-en speelt. Ik mis die optie namelijk wel...
ik heb nog niet met meerdere spelers gespeeld op mn cube (heb 'm vandaag precies een week
maar ik heb ook nog niet gezien hoe je gewoon een quick race kunt rijden...
je kunt wel in het optie menu vanalles wijzigen maar hoe dat precies werkt...

dat bekijk ik later nog wel eens
ben nu toch nog bezig met de cups en time trials
Huh? Je kan toch gewoon met z'n 4en op 2 karts een cup rijden?Oscar Mopperkont schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:32:
Dan weet je vast ook wel of je later ook de mogelijkheid krijgt om cups te rijden als je met zijn 3 of 4-en speelt. Ik mis die optie namelijk wel...
Verwijderd
MaxBurn schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:00:
je kan toch maar 8 textures kwijt?
Ja het is nogal vreemd. Je kunt bij die zusjes inderdaad heel veel textures opslaan, maar de enige textures die daadwerkelijk te zien zijn in het spel zijn degene die echt in het optie-scherm van je poppetje staan. Jammer genoegMaar bij die twee zussen kun je meer textures laten bewaren.
Maar ik heb het opgelost door 2 nieuwe poppetjes aan te maken om extra textures te kunnen gebruiken.
Verwijderd
Heb je daarvan ook een bronVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 02:21:
Dacht te hebben gelezen dat 'Mario Kart Double Dash' voor 30 euro over de toonbank zou gaan en meer titels op de GC.
Je kan alleen niet met z'n 4 en op vier karts een cup spelen. Dan is alleen de versus optie maar beschikbaar. Eigenlijk best jammer.Thijs schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:49:
[...]
Huh? Je kan toch gewoon met z'n 4en op 2 karts een cup rijden?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 06-01-2005 09:14 ]
Verwijderd
zit je daarvoor een half uur van die saaie banen te rijden en de hele tijd alleen maar 1e plaats halen...
(hopelijk zit er bij 100cc wat meer spanning in)
(en daarna 150cc)
Na lang twijfelen ga ik het toch maar doen. Ik ben een mega-zelda-fan, en zoiezo vind ik nintendo goed, en aangezien de cube helemaal niet meer zo duur is, heb ik besloten er 1 te gaan halen.
"Maar XIN-eViL, wat ga je dan precies halen
Nou, dit dus:
- Een mario kart DD pack
- Zelda - The Windwaker
- Memory card
- Extra controller
Nu nog maar hopen dat ze um op voorraad hebben.
Dus als je TV het ondersteund en je budget dan moet je het zeker doen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik was idd gewaarschuwd dat de niet originele kabels nog steeds colour-bleeding zouden hebben, maar ik had niet verwacht dat het beeld er van achteruit zou gaan.
Verwijderd
Ik heb het in een boekje gelezen van Nintendo. Het zou gaan om een 'Player Choice'aaap schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 02:32:
[...]
Heb je daarvan ook een bron? of bedoel je gewoon de Player Choice games...
Aangezien ik zoveel lees weet ik niet meer waarin ik het gelezen heb, sorry
Misschien onderschat ik de complexiteit van het geheel, maar komop......ik vind het nog steeds een ontzettende tegenvaller dat dit dus niet kan. Op de 64 vond ik het nog wel accceptabel omdat de ze daar ook voor het eerst 4 player introduceerden en van 2d naar 3d gingen, maar op de cube had ik meer verwacht.MaxBurn schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 09:13:
het is vooral omdat 4 schermpjes met 10 racers,explosies,4 biljard bananen (naja ok max 8 ofzo) etc etc in het scherm teveel wordt voor de cube. (Want ja alles zal voor elk schermpje berekend moeten worden)
Oh well...op de revolution dan maar? Of zouden ze zowaar een nieuwe franchise verzinnen dan?
10 second ninja DONE
Er stond geen nintendo op de verpakkingVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:48:
Hoe weet je of je een nep-RGB of Nintendo-RGB hebt?
Dus ik denk gelijk aan de nieuwe E3 zelda. Is het de 4Swords...
Hmm, komt de 7e uit, ik heb em al een hele tijd geleden in een paar winkels zien liggen.
Beetje vreemd.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Tsja, het moet er eens van komen he.......maar, volgens mij ergens begin 2004 ofzo, haalde de (engelse) dixons ook de cube uit de schappen ofzo en dat heeft ook geen grote consequenties gehad.
Het zou jammer zijn wanneer de cube ook hier niet meer in de mainstream winkels meer verkocht wordt, maar dan maar uitwijken naar speciaalzaken danwel internet.
deja vu?
http://www.gamer.nl/nieuws/16972
[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 06-01-2005 23:51 ]
10 second ninja DONE
Tja jammer dat het gebeurt, maar er zijn al zat goede titels voor de GC te krijgen. Via internet zullen die nog wel lange tijd te krijgen zijn, dus ik maak me er niet druk om. Sterker nog, jammer dat het in Nederland niet gebeurt, zou een mooie manier zijn om voor een prikkie een paar leuke spellen en accessoires te bemachtigen
...for a cheap price, suggesting they no longer wish...
...stocking it, but seem as if they wish to get rid of it now.
Erg zeker van hun feiten zijn ze volgens mij niet.....it is worrying that retailers are seemingly giving up on the GameCube.

Alleen hadden ze geen extra controllers gisteravond, dus die ga ik (broertjes eigenlijk
Ik heb nu dus:
- Gamecube
- Double Dash
- Controller
- Memory card
- The Windwaker
Probeer eens een kabel van Speedlink (Mediamarkt), goedkoop en goede kwaliteit (merk geen verschil met de originele kabel van Nintendo).Oscar Mopperkont schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:10:
Trouwens net de nep RGB kabel geprobeerd, wat een ongelofelijk k*t beeld geeft dat zeg. Het beeld stoort als de ziekte... Die gaat dus meteen terug. Het normale composiet kabeltje geeft erg goed beeld, en dan geeft zo'n RGB kabel beeld dat stoort van hier tot Tokio.
Ik was idd gewaarschuwd dat de niet originele kabels nog steeds colour-bleeding zouden hebben, maar ik had niet verwacht dat het beeld er van achteruit zou gaan.
De originele Nintendo RGB kabel verkopen ze overigens op Schiphol voor 5 euro... Ik kon het eerst ook niet geloven, heb er meteen een meegenomen.
Of je bestelt een Wavebird bij www.dvdboxoffice.com, lekker draadloos en nog goedkoper dan een gewone controller hier.XiN-eViL schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 07:38:
OK, ik heb nu m'n cube.
Alleen hadden ze geen extra controllers gisteravond, dus die ga ik (broertjes eigenlijk) zaterdag maar halen. En als ik zo'n rgb kabel kan vinden neem ik die ook maar meteen mee.
[ Voor 22% gewijzigd door Schweino op 07-01-2005 07:52 ]
9,8
Lees hier de complete review:
RE4 IGN review!
En ook Gamespy geeft RE4 een score van 5/5 en dat staat gelijk aan een 10.
[ Voor 16% gewijzigd door schnumi op 07-01-2005 10:01 ]
Een absolute must-buy en zeker een game waarvoor je een cube haalt!!
Ik betwijfel of de PS2 versie ook zo mooi gaat worden...
Nu nog even afwachten wat gamespot RE4 voor cijfer geeft.
Verwijderd
Ik heb ook de Speedlink kabel voor 5 euro bij de MM Enschede gekocht. Scheelt qua prijs nogal met de originele kabel van 25 euro. Daarnaast zit er een verdeelblokje in de kabel waar je met tulp je homecinema-set aan kunt hangen. Dus toch relaxed geluid, iets wat bij de Nintendokabel niet kan (of je moet het tv-geluid naar je homecinema sturen).Schweino schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 07:50:
[...]
Probeer eens een kabel van Speedlink (Mediamarkt), goedkoop en goede kwaliteit (merk geen verschil met de originele kabel van Nintendo).
[...]
Ik merkte een behoorlijke verbetering van het beeld, maar dan moet je de kabel wel in een scart-aansluiting steken die daadwerkelijk RGB ondersteunt. Mijn tv heeft 3 scart-aansluitingen, waarvan er twee RGB ondersteunen. Komt mooi uit dus, want 1 aansluiting is voor de dvd-speler en de andere dus voor de cube. Je kunt duidelijk zien dat het beeld scherper wordt, het contrast wordt iets beter en de kleuren 'blenden' niet zoveel meer. Ben dus goed te spreken over het Speedlink-kabeltje voor 5 euro
Ow, en het voordeel is ook dat je TV automatisch naar het kanaal van de cube springt als je hem aanzet.
Agree to disagree... | Sort that one out!
Verwijderd
Damn, ik blijf en blijf maar freaken op deze punten. Ik heb het net gelezen en probeer mezelf in te houden, maar dat lukt bijna niet.schnumi schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:49:
Belangerijk nieuws mensen! De review van RE4 op IGN is binnen en het cijfer is:
9,8![]()
![]()
RE4 IGN review!
Nu nog te proberen mezelf te laten wennen, zodat het spel dalijk niet tegen valt. Hoewel, tegenvallen, zal wel niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Thijs op 07-01-2005 13:26 ]
Verwijderd
http://www.dvdboxoffice.com/images/90061377.jpg
Dit zou ikechter wel erg vinden tegenvallen, want komop zeg, ze kunnen toch wel een leuke naam verzinnen!!!!
Bedoel je TWW2?Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:30:
Damn is dit echt????
Dit zou ikechter wel erg vinden tegenvallen, want komop zeg, ze kunnen toch wel een leuke naam verzinnen!!!!
Nee dat heeft dvdboxoffice zo gedaan om het een beetje duidelijk te maken voor noobs.
De echte naam is nog niet bekend gemaakt door Nintendo. Moet je wachten tot de E3 denk ik daar zal het spel speelbaar zijn en zal de naam bekend gemaakt worden.
Verwijderd
Nee, er is nog geen officiele naam uit.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:30:
Damn is dit echt????
Verwijderd
Maar hoe komen ze dan aan het plaatje, dat is wel erg goed gephotoshoptVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:37:
[...]
Nee, er is nog geen officiele naam uit.
Zoals je zelf al zegt gewoon met photoshop gemaakt.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:47:
[...]
Maar hoe komen ze dan aan het plaatje, dat is wel erg goed gephotoshopt
De Resident Evil review van IGN:
DDR GC (komt van nintendo.co.jp dus best betrouwbaar methinks

[ Voor 153% gewijzigd door Max|Burn op 07-01-2005 15:15 ]
Ik wist niet dat de Dreamcast, Xbox en PS2 van Nintendo waren.MaxBurn schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:09:
erm?
kuch..Dreamcast...kuch
Overigens zijn de pads daarna ook uitgekomen voor de Xbox en PS2.
Ik bedoel, puike graphics, maar dat spel is niks voor mij.
Volgens mij is er ook een DDR voor de N64..MetroidPrime schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:00:Volgens mij betekend dit dat de GameCube nu de eerste Nintendo console sinds de NES is die een dance-mat krijgt?
De demo niet gespeeld? ik vond die namelijk fantastisch, het speelt heerlijk, de vijanden zijn echt slimmer (ze flanken je, lopen om echt slim dus) tis moeilijk, spannend en dan OOK nog mooiXrenity schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:19:
Iedereen wordt helemaal gek van RE4. Ben ik dan de enige die er niet op zit te wachten?
Ik bedoel, puike graphics, maar dat spel is niks voor mij.
Het klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn
This space is occupied
De demo? Waar?TheEvilCuber schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:43:
[...]
De demo niet gespeeld? ik vond die namelijk fantastisch, het speelt heerlijk, de vijanden zijn echt slimmer (ze flanken je, lopen om echt slim dus) tis moeilijk, spannend en dan OOK nog mooi![]()
Het klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn
uhm in japan kon je hem bij famitsu krijgen, maar je kan hem natuurlijk dan ook downloaden
This space is occupied
We gaan zomaar eens een potje spelen
Verwijderd
Op de PC en Xbox lijkt me het wel ok, maar op de GC lijkt me er niet veel aan. En dan vooral door de beperkte opslagruimten op mem. cards.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:42:
Wat denken jullie eigenlijk van de game "The Movies", dat lijkt mij wel een vet spel, dat je compleet eigen films kan maken en alles kan bewerken, en hij schijnt volgend jaar uit te komen. O ja, hij is van Peter Molyneux(hopen dat ie op tijd af is)
Die kabel was een Speedlink van de MediaMarkt....Schweino schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 07:50:
Probeer eens een kabel van Speedlink (Mediamarkt), goedkoop en goede kwaliteit (merk geen verschil met de originele kabel van Nintendo).
De originele Nintendo RGB kabel verkopen ze overigens op Schiphol voor 5 euro... Ik kon het eerst ook niet geloven, heb er meteen een meegenomen.
Dat is dus echt een hele slechte kabel, ik heb nogal wat liggen in de buurt van mijn tv, lopen wat televisiekabels, antennekabels, netwerkkabels, geluidskabels etc... En dat ding ging ongelofelijk storen, niet normaal.
Maar gezien jouw ervaringen zal ik hem poberen om te ruilen, misschien een erg slecht exemplaar.
Helaas woon ik niet in de buurt van Schiphol en kom ik er voorlopig ook niet, dus dat is geen optie, bedankt voor de tip iig
Verder heb ik zojuist Super Monkey Ball 2 binnen gekregen van Videogamesplus (uit Canada dus). Ik had hem exact gelijk met Freeloader bij Lik-Sang besteld en ze zijn gelijktijdig verstuurd, en Freeloader is nog niet binnen. Uit deze enkele steekproef kan ik dus voorlopig opmaken dat Videogamesplus sneller is dan Lik-Sang (iig de post uit Canada dan
Dus mensen diie twijfelden aan Videogamesplus, dit is iig weer een goede ervaring erbij.
Verwijderd
Ok, maar als je genoeg mem cards hebt is er niks aan de hand toch???-Sander schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:44:
[...]
Op de PC en Xbox lijkt me het wel ok, maar op de GC lijkt me er niet veel aan. En dan vooral door de beperkte opslagruimten op mem. cards.
En nu wil ik even weer wat kwijt; Dit vind ik namelijk typisch zo'n game waar aan je kan zijn dat nintendo een (verschrikkelijke) foute keus heeft gemaakt om niet online te gaan, want stel je eens voor: lekker thuis een filmpje pakken, die je net van de GCO (GameCube Online
Van die films moet je niet teveel voorstellen. Peter Molyneux had het over filmpjes van 5-10 minuten toen hij het spel aankondigde. Je moet niet gaan denken dat je er zelf een Star Wars Episode 7 mee kan maken.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:42:
Wat denken jullie eigenlijk van de game "The Movies", dat lijkt mij wel een vet spel, dat je compleet eigen films kan maken en alles kan bewerken, en hij schijnt volgend jaar uit te komen. O ja, hij is van Peter Molyneux(hopen dat ie op tijd af is)
EDIT: Op de website van het spel in de FAQ staat dat je een film zo lang kan maken als je wil en in de praktijk zullen de meeste films tussen de 30 seconden en 13 minuten lang zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 07-01-2005 17:56 ]
Verwijderd
Neej, de PU zei dat je ook kleine filmpjes kon maken... Tuurlijk het zullen geen films worden van anderhalf tot twee uur, maar een half uur moet denk ik wel kunnen!!!MetroidPrime schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:51:
[...]
Van die films moet je niet teveel voorstellen. Peter Molyneux had het over filmpjes van 5-10 minuten toen hij het spel aankondigde. Je moet niet gaan denken dat je er zelf een Star Wars Episode 7 mee kan maken.
Hmm nee lijkt me niks eerlijk gezegd
This space is occupied
Online gamen op de Gamecube lijkt je niks?
Nee niet echt, Nintendo spellen moet je imo spelen zoals ze bedoelt zijn, naast elkaar op de bank met 4 / 8 contollers en spelers. online is het hele nintendo gevoel weg (merk ik ook al bij xbox spellen dat d sfeer gewoon minder is omdat de mensen meestal niet kent (vooral bij halo en burnout 3)-Sander schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:18:
[...]
Online gamen op de Gamecube lijkt je niks?
Mario kart,Smash bros melee lijken me niks online, maar F-zero misschien wel (is minder een fun game, dus dan is naast elkaar zitten niet belangerijk en splitscreen irri)
ook Timesplitters lijkt me maybe wel leuk online ivm mapmaker, maar die haal ik op xbox ivm breedbeeld, 5.1 en custum soundtrack (daar hoop ik dan op)
This space is occupied
Verwijderd
Tja iedereen heeft een andere mening maar ik ben indat opzicht echt flink jaloers op de xbox, en daarom zit ik ook te twijfelen of ik de revolution wel ga kopen, aangezien nintendo een hele flinke achterstand heeft ten opzichte van sony, en al helemaal ten opzichte van microsoft.... Imo kan online elke game verrijken, want stel je voor als je én online kan maar ook gwoon multiplayeren, dan kan je dus met z'n tween of drieen(of vieren) lekker multiplayer fun hebben tegen iemand, aan de andere kant van de wereld, die ook gigantisch veel multiplayer fun heeft, dat zou toch al fantastisch zijn!!!!!TheEvilCuber schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:33:
[...]
Nee niet echt, Nintendo spellen moet je imo spelen zoals ze bedoelt zijn, naast elkaar op de bank met 4 / 8 contollers en spelers. online is het hele nintendo gevoel weg (merk ik ook al bij xbox spellen dat d sfeer gewoon minder is omdat de mensen meestal niet kent (vooral bij halo en burnout 3)
Mario kart,Smash bros melee lijken me niks online, maar F-zero misschien wel (is minder een fun game, dus dan is naast elkaar zitten niet belangerijk en splitscreen irri)
ook Timesplitters lijkt me maybe wel leuk online ivm mapmaker, maar die haal ik op xbox ivm breedbeeld, 5.1 en custum soundtrack (daar hoop ik dan op)
- Ze maken dezelfde fout niet nog eens
- Ze willen een community
Lijkt mij gewoon dat ze online gaan, en dan hoop ik dat het via een wireless netwerk dingetje kan. Anders hoeft het van mij ook niet zo.
Als het wel gebeurd dan ga ik snel zo'n USB dingetje halen, kan ik met m'n DS en Revo online
Al haal ik dat dingetje toch wel, gewoon omdat de DS online waarschijnlijk cool wordt, en misschien zelfs roms over kan sturen
Als het alleen draadloos zou zijn zouden ze een te grote groep weer afsluiten.
Verwijderd
Trouwens, voor welke console zou je gaan als de Revo NIET online gaat
a.PS3
b.neXtBOX(of hoe dat ding ook heet)
c.Revolution, toch dan maar die
d.Ik blijf bij mijn Gamecube
e.Phantom
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 19:03 . Reden: OH JA, IK GA VOOR ANTWOORD A ]
Hoezo heeft Nintendo een achterstand? Misschien op Microsoft, maar zeker niet op Sony. Nintendo is al veel langer bezig met verschillende vormen van online gaming dan dat Microsoft met de online gaming op de Xbox bezig is. Het laatste grote online experiment van Nintendo was op de GBA in Japan. Daar kon je met behulp van een mobiele telefoon online onder andere Mario Kart: Super Circuit en Chu Chu Rocket spelen. Ook nu het definitief is dat de DS snel online gaat zal Nintendo toch wel wat meer ervaring opdoen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:43:
[...]
Tja iedereen heeft een andere mening maar ik ben indat opzicht echt flink jaloers op de xbox, en daarom zit ik ook te twijfelen of ik de revolution wel ga kopen, aangezien nintendo een hele flinke achterstand heeft ten opzichte van sony, en al helemaal ten opzichte van microsoft.... Imo kan online elke game verrijken, want stel je voor als je én online kan maar ook gwoon multiplayeren, dan kan je dus met z'n tween of drieen(of vieren) lekker multiplayer fun hebben tegen iemand, aan de andere kant van de wereld, die ook gigantisch veel multiplayer fun heeft, dat zou toch al fantastisch zijn!!!!!
Verwijderd
Daarnaast, M$ focust te VEEL op multiplayer .... ik bedoel, er komen nauwelijks fatsoenlijke single player games uit. Dat vind IK het nadeel van al die Multiplayer s***, kijk maar naar de PC .... er komt nauwelijks nog een beetje SP game uit, daluk gaat de console OOK alleen maar focussen op MP. Ik vind de balans tussen SP en MP bij Xbox slecht, zeker qua top games .... MP heb ik niets tegen, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Multiplayer is zo OVERRATED als maar zijn kan. Niet alle games zijn nu eenmaal leuk in MP.MetroidPrime schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:06:
[...]
Hoezo heeft Nintendo een achterstand? Misschien op Microsoft, maar zeker niet op Sony. Nintendo is al veel langer bezig met verschillende vormen van online gaming dan dat Microsoft met de online gaming op de Xbox bezig is. Het laatste grote online experiment van Nintendo was op de GBA in Japan. Daar kon je met behulp van een mobiele telefoon online onder andere Mario Kart: Super Circuit en Chu Chu Rocket spelen. Ook nu het definitief is dat de DS snel online gaat zal Nintendo toch wel wat meer ervaring opdoen.
Tja ik heb ook een xbox (en een ps2) en in het begin speelde ik best vaak online hoor, Rainbow six, Black arrow,Burnout 3, Halo 2, Unreal Championshop en Amped 2 veel gespeeld, maar de enige die ik nu soms nog online speel is Halo 2 en zelfs die zuigt online gewoon omdat niemand aan enige vorm van teamwork doet (je kent elkaar meestal niet)Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:43:
[...]
Tja iedereen heeft een andere mening maar ik ben indat opzicht echt flink jaloers op de xbox, en daarom zit ik ook te twijfelen of ik de revolution wel ga kopen, aangezien nintendo een hele flinke achterstand heeft ten opzichte van sony, en al helemaal ten opzichte van microsoft.... Imo kan online elke game verrijken, want stel je voor als je én online kan maar ook gwoon multiplayeren, dan kan je dus met z'n tween of drieen(of vieren) lekker multiplayer fun hebben tegen iemand, aan de andere kant van de wereld, die ook gigantisch veel multiplayer fun heeft, dat zou toch al fantastisch zijn!!!!!
Nu is mn xbox maar een music doos geworden die aansloten is op mn 5.1 set, en wacht ik maar weer op goede singleplayer games / games met bots (Otogi 2, KOTOR 2)
Ondertussen kan ik nouwelijks kiezen wat ik nu op de cube ga spelen, Naruto 3 (singleplayer characters unlocken) multiplayeren, of Metroid Prime 2 singleplayer of PSO 3 singleplayer
This space is occupied
Kijk dat is goed nieuws. Nu maar hopen dat de PS2 versie 2 punten lager krijgt, stelletje verraders daar bij Capcom.schnumi schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:49:
Belangerijk nieuws mensen! De review van RE4 op IGN is binnen en het cijfer is:
9,8![]()
![]()
RE4 IGN review!
Maar waarom moeten wij nog zo lang wachten??
Of is de datum (18 maart) veranderd?
Ik vind Halo 2 online sowieso zuigen omdat je ten eerste niet je eigen server kan kiezen (tenzijn dit veranderd is) of je moet een clan maken ofzo dan kun je je maten joinen anders is het maar afwachten.TheEvilCuber schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:28:
[...]
Tja ik heb ook een xbox (en een ps2) en in het begin speelde ik best vaak online hoor, Rainbow six, Black arrow,Burnout 3, Halo 2, Unreal Championshop en Amped 2 veel gespeeld, maar de enige die ik nu soms nog online speel is Halo 2 en zelfs die zuigt online gewoon omdat niemand aan enige vorm van teamwork doet (je kent elkaar meestal niet)
Nu is mn xbox maar een music doos geworden die aansloten is op mn 5.1 set, en wacht ik maar weer op goede singleplayer games / games met bots (Otogi 2, KOTOR 2)
Ondertussen kan ik nouwelijks kiezen wat ik nu op de cube ga spelen, Naruto 3 (singleplayer characters unlocken) multiplayeren, of Metroid Prime 2 singleplayer of PSO 3 singleplayer

Verwijderd
Ja, dat is wel een heel leuk idee, maar je zegt het nu al zelf: je kan VIA een telefoon online een paar GBA spelletjes spelen.. Maar daar zit nou juist het punt; ik vind het misschien wel leuk, jij vind het misschien wel leuk, maar de massa niet... En hoezo Nintendo is al veel langer bezig met online gamen dan Microsoft. Vergeet niet dat Microsoft de pc had, hè! Daar konden ze al eerder op online gamen dan nij Nintendo. En Nintendo heeft allemaal experimenten gedaan, maar Microsoft heeft met de X-box wel even laten zien dat ze daar een steengoeie online service kunnen neerzetten. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Nintendo een achterstand heeft op Microsoft én op Sony, omdat die allebei al een "online verleden" achter de rug hebben. OK, hij was bij Sony minder goed (matig) als bij Microsoft, maar dat neemt niet weg dat Sony nu al weet wat ze kunnen verbeteren, en Nintendo niet.....MetroidPrime schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:06:
[...]
Hoezo heeft Nintendo een achterstand? Misschien op Microsoft, maar zeker niet op Sony. Nintendo is al veel langer bezig met verschillende vormen van online gaming dan dat Microsoft met de online gaming op de Xbox bezig is. Het laatste grote online experiment van Nintendo was op de GBA in Japan. Daar kon je met behulp van een mobiele telefoon online onder andere Mario Kart: Super Circuit en Chu Chu Rocket spelen. Ook nu het definitief is dat de DS snel online gaat zal Nintendo toch wel wat meer ervaring opdoen.
Dat ben ik niet met je eens. Nintendo staat er juist om bekend dat ze veel multiplayer games maken en daarom hou ik er zo van... Vanwege Mario Kart, vanwege SSB:M en vanwege de talloze andere multiplayer-fun games...Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:11:
[...]
Daarnaast, M$ focust te VEEL op multiplayer .... ik bedoel, er komen nauwelijks fatsoenlijke single player games uit. Dat vind IK het nadeel van al die Multiplayer s***, kijk maar naar de PC .... er komt nauwelijks nog een beetje SP game uit, daluk gaat de console OOK alleen maar focussen op MP. Ik vind de balans tussen SP en MP bij Xbox slecht, zeker qua top games .... MP heb ik niets tegen, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Multiplayer is zo OVERRATED als maar zijn kan. Niet alle games zijn nu eenmaal leuk in MP.
Kijk, ik wil hier ook niet beweren dat ik de X-box GAMES beter vind dan die van de gamecube (kom op zeg, dan maak ik mezelf nog eerder van kantTheEvilCuber schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:28:
[...]
Tja ik heb ook een xbox (en een ps2) en in het begin speelde ik best vaak online hoor, Rainbow six, Black arrow,Burnout 3, Halo 2, Unreal Championshop en Amped 2 veel gespeeld, maar de enige die ik nu soms nog online speel is Halo 2 en zelfs die zuigt online gewoon omdat niemand aan enige vorm van teamwork doet (je kent elkaar meestal niet)
Dit topic is gesloten.