Toon posts:

Het Grote Gamecube Topic Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.176 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

S2S schreef op maandag 03 januari 2005 @ 01:07:
Ik heb zoom gedaan met de res4 demo en er is wel aardig wat verlies in kwali.....maar ja we hebben hier dan ook geen HD-TV :(
[rml]TheEvilCuber in "[ NGC] Resident Evil 4"[/rml]

zoals ik daar al zeg verricht een RGB kabel wonderen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik zit zwaar te twijfelen of ik mijn gekregen €50,- aan Half-Life 2 besteed of aan Animal Crossing..
Heb al een aantal polls laten draaien, allemaal kwamen ze uit op AC :)
Ik ben er nu zeker van dat het dat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Maximus schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:46:
[...]

Lik-Sang boesemt mij iets meer vertrouwen in dan Videogamesplus. :) Dat is het hele verhaal, en daar ben ik wel bereid voor te betalen. En in verhouding tot NL is Lik-Sang super goedkoop.
Nou ik kan je met gerust hart zeggen dat je makkelijk bij videogamesplus kan bestellen hoor. Ik had me bestellingen binnen 5 werkdagen binnen. Netjes ingepakt en noem maarop. Maar goed je moet het zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oscar Mopperkont schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:41:
Waarom bestelt iedereen trouwens bij Lik-Sang en niet Videogamesplus? Volgens mij is de laatste vaak goedkoper namelijk.
videogamesplus verkoopt geen japanse spellen bijvoorbeeld naruto en lik-sang wel? ;) Videogamesplus kan je het beste vergelijken met dvdboxoffice en de laatste is weer net ff iets goedkoper dan vgp. US spellen zijn weer zwaar overprijsd bij lik-sang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Je moet alleen bij dvdboxoffice 3 weken wachten ipv van 5 dagen. En dat is me al paar keer overkomen bij dvdboxoffice. ik koop daar echt nooit meer wat. Slechte klote service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:10

Maximus

There is no substitute

JAP games zijn idd bij liksang goedkoop. Ik betaal 40euro voor Naruto 3 terwijl als ik hem hier in Groningen haal bij DimensionPlus zou die mij 79,99 kosten, ja idd het dubbele. Vandaar Lik-Sang, ze zijn ook erg goedkoop met memorycards 1019blocks voor 25 euro. Dat is goedkoper als een 251 hier in Groningen die rond de 30 euro zit. Om over de 1019 maar niet te spreken.

En goedkope verzending en ze hebben alles zo binnen

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:41:
Waarom bestelt iedereen trouwens bij Lik-Sang en niet Videogamesplus? Volgens mij is de laatste vaak goedkoper namelijk.
Ik zie het net pas, alleen had ik dus nog nooit van videogamesplus gehoord :)
Nouja zo heel erg veel maakt het niet uit, en die platinum controller moest ik toch bij lik-sang kopen. Maar voor in het vervolg is die site wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

WeAreLegion schreef op maandag 03 januari 2005 @ 08:11:
Je moet alleen bij dvdboxoffice 3 weken wachten ipv van 5 dagen. En dat is me al paar keer overkomen bij dvdboxoffice. ik koop daar echt nooit meer wat. Slechte klote service
Ligt eraan wat je haalt. :)

Als je er een game preorderd dan heb je hem een week daarna meestal wel binnen. :)

Als het een vrij nieuwe game is ook wel snel maar is het al een wat oudere game dan kan het idd heel lang duren.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

schnumi het hangt meer af van mazzel hoor, niet om wat je besteld lijkt me. Tenzij ze verschillende post-services gebruiken. (priority voor pre-order bv...) Mijn ervaring met verschillende (verre) bedrijven met games e.d is dat het ongelovelijk wisselt zonder enige reden. :) Als het pakketje ergens een weekje of 2blijft staan...tja.. :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja das waar.

Maar ik wou alleen maar zeggen dat je dus best een game kan preorderen bij dvdboxoffice. :) Want als je dat gewoon netjes op tijd doet dan heb je hem wel snel binnen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mn cube rammelt af en toe wat met de cd, alsof ie drastisch aan het lezen is...
dat is bij metroid prime als ik bijv. door een deur ga
is dat normaal? moet ie dan gewoon lezen en laden?
het is niet dat ie echt een herrie maakt ofzo hoor maar je hoort het wel goed
(of moet ik mn geluid gewoon harder zetten? 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat je hem hoort lezen bij deuren in MP klopt. :) Aangezien als je op een deur schiet het andere deel van het level word geladen. :) Zelfde geld voor de lift scene's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:54:
mn cube rammelt af en toe wat met de cd, alsof ie drastisch aan het lezen is...
dat is bij metroid prime als ik bijv. door een deur ga
is dat normaal? moet ie dan gewoon lezen en laden?
het is niet dat ie echt een herrie maakt ofzo hoor maar je hoort het wel goed
(of moet ik mn geluid gewoon harder zetten? 8) )
Dat hoort, het is alleen geen gerammel maar de laser die als een gek heen en weer gaat om het nieuwe level in te lezen. bij mijn ps2 heb ik het ook en daar klinkt het echt bagger, maar bij mn cube vind ik het wel sexy klinken, hij tikt als een gek snel heen en weer.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Hoe haalt Lik-Sang het geld eigenlijk van je rekening. Want als ik mijn order bekijk in euro's staat op het factuur 99,40 als ik nu bij hun site kijk is het 100,09 en als ik het factuur weer opnieuw open op de site is het 100,10. Het dollar bedrag van $135,60 is niet verandert, en er staat achter [payed $135,60].

Hoe zit dat, wat moet ik uiteindelijk betalen ?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Volgendsmij ligt dat aan de dollarkoers. Die kan nog veranderen tussen de tijd dat je besteld en het moment dat het van je rekening afgehaald word.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP: ik heb net de boostball gekregen dus ik kan weer terug naar de chozo ruins 8)
Metroid Prime is tof ! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Heb nu al 4 dagen geen MP2:E kunnen spelen (toen ik gisteren thuis kwam deed mijn WLAN niets meer en heb Windows er opnieuw op moeten zetten }-() . Maar:
spoiler:
Ik heb net de powerbomb en was dus al driftig op Denzium jacht, ben dat spul echt overal tegen gekomen. Ik denk dat de Sonic beam (oid) mijn volgende wapen wordt dat ik nodig heb samen met de Sonic visor (allemaal speculatie).

Ik vind het wel een topgame. Wat mij steeds meer verbaasd is hoe goed de game eruit ziet. De textures zijn echt enorm verbeterd.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:25:

Ik vind het wel een topgame. Wat mij steeds meer verbaasd is hoe goed de game eruit ziet. De textures zijn echt enorm verbeterd.
nog ff wachten totdat ie players choice is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik ben echt heel erg benieuwd naar die Revolution. Ik hoop dat Nintendo er iets echt revolutionairs van gaat maken. Maar dat ze daarbij ook wel de grafische kracht omhoog schroeven. Voor mij persoonlijk hoeft het niet zo zeer maar voor de massa wel. Als de Revolution echt een revolutie wordt dan zou het jammer zijn dat het geen commercieel succes wordt omdat de massa de gfx van de PS3 of Xbox2 veel mooier vind (ditzelfde gaat op voor online play).

Ik ben met name benieuwd naar wat ze als controller (of misschien control methode) gaan gebruiken. De oude vertrouwde controller de rug toe keren is een enorm risico en het alternatief moet gewoon veel beter zijn. Maar ik denk dat ze de controller gewoon gaan uitbreiden met motion sensors en geluidsensoren oid. Ook hoop ik dat het medium groot genoeg wordt om developers tevreden te houden, maar wel snel genoeg om de spelervering soepel te laten blijven.

Ah, was het maar Mei....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik moet maar weer eens aan de MP2E i guess...iedereen haalt me nu in :D

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 03-01-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vergeet niet dat de cube grafisch sterker is dan de ps2, dus het ligt niet alléén aan de graphics.
(Succes van de ps2 is denk ik voornamelijk te danken aan de marketing)

[ Voor 27% gewijzigd door pagani op 03-01-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:37:
Ik ben echt heel erg benieuwd naar die Revolution. Ik hoop dat Nintendo er iets echt revolutionairs van gaat maken. Maar dat ze daarbij ook wel de grafische kracht omhoog schroeven. Voor mij persoonlijk hoeft het niet zo zeer maar voor de massa wel. Als de Revolution echt een revolutie wordt dan zou het jammer zijn dat het geen commercieel succes wordt omdat de massa de gfx van de PS3 of Xbox2 veel mooier vind (ditzelfde gaat op voor online play).

Ik ben met name benieuwd naar wat ze als controller (of misschien control methode) gaan gebruiken. De oude vertrouwde controller de rug toe keren is een enorm risico en het alternatief moet gewoon veel beter zijn. Maar ik denk dat ze de controller gewoon gaan uitbreiden met motion sensors en geluidsensoren oid. Ook hoop ik dat het medium groot genoeg wordt om developers tevreden te houden, maar wel snel genoeg om de spelervering soepel te laten blijven.

Ah, was het maar Mei....
Toch denk ik dat ze online gaming wel moeten supporten anders graaf je echt je eigen graf. Ze moeten een beetje water bij de wijn doen. Misschien ook wat casual / main stream shi* gaan maken, en goeie online mainstream shi* om echt goed mee te kunnen. Voor mij hoeft het ook allemaal niet, moet je moet je hoofd boven water houden, zij ook, niet TE zelfverzekerd en TE koopig zijn. De domme massa moet ook gepleased worden, en niet alleen maar op de Xbox spelen ;). Uiteindelijk zijn het de spellen die het hem doen, en misschien inderdaad ook een tikje marketting. Op de E3 hebben ze hun stempel gedrukt, laten ze dat doorzetten.

En ik zeg er wel ff bij, ik hoop niet dat de Xbox en PS2 verdwijnen, ik hoop dat ze allemaal blijven, concurrentie is goed, goed voor de prijzen, voor de gamekwaliteit, voor alles! Ik hoop ook dat die domme 12-jarige consolewars eikeltjes dat eens in gaan zien, en niet de hele tijd alleen maar loze stoere praat uit BLIJVEn kramen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mensen waar komen toch al die vage gedachten vandaan dat Nintendo niet op graphics gaat letten? :P

Mensen hebben die tekst echt verkeerd opgevat volgens mij. :)

Nintendo vind gameplay belangerijker als graphics maar dat zegt dus niet dat ze gewoon maar de minste graphics gaan krijgen.

En bovendien: N64 ownde PS1, GC ownt de PS2 en kan aardig meekomen met de Xbox dus ik zie niet in waarom ze nu opeens achteraan zouden lopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:52:
En ik zeg er wel ff bij, ik hoop niet dat de Xbox en PS2 verdwijnen, ik hoop dat ze allemaal blijven, concurrentie is goed, goed voor de prijzen, voor de gamekwaliteit, voor alles!
In theorie is dat goed, echter is de kwaliteit flink minder t.o.v vroeger. Het is bijna allemaal massa-productie in plaats van originele en innovatieve games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Zo, na dagen gamen heb ik eindelijk MP2:E uitgespeeld :)
Stats: 25 uur 97%

Ik dacht laat ik de eerste keer maar meteen voor de 100% gaan :)
Ik heb hem nu even op 97% uitgespeeld om de verschillende eindfilmpjes te bekijken (moet nog wel 2 rocket expansions vinden :P).

Even wat opmerkingen (niet lezen als je hem nog niet uitgespeeld hebt):
spoiler:
Ik moet zeggen dat MP2:E meer liniear geworden is dan deelte 1. Ik heb het spel met zo min mogelijk hulp van de hint systeem uitgespeeld, maar dat is echt pittiger dan je denkt. Ik zat echt veelste vaak te backtracken, terwijl het volgende punt vaak 2 a 3 kamers ernaast was :P
De eindbazen zijn opzich te doen (als je weet hoe je ze moet verslaan).
Een mooie verbetering zijn de eindbazen in bal mode, ik vond die echt tegek :)

Ik heb mij vandaag echt lopen opwinden omdat ik niet bij een portal kon komen (bij de lift naar de sky temple). Ik dacht wtf, een bug in het spel. Ik heb echt een uur nagedacht hoe ik bij die portal kon komen :P
Toen heb ik het spel maar uitgespeeld en de portal wordt in het eindfilmpje toch nog gebruikt :P

Trouwens als je Samus zonder pak ziet, valt wel een beetje tegen :(
Haar hoofd hadden ze echt veel mooier moeten maken

Iig ik heb mij goed vermaakt met dit spelletje :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

#$%#$%#!!! :(

Net MP2, van de Dark Burst tot aan de Gravity Boost gedaan, langzaam aan enzo. Weinig Saverooms. Ga ik %^%$% dood omdat een of andere vine me gevangen houdt in Dark Torvus :(

En ik had helemaal niet gesaved omdat ik er geeneen tegenkwam!

Hele takke end opnieuw!!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metroid Prime: Ik kan de Sheegoth in phendara drifts maar niet verslaan... ik heb net 40 missiles in z'n smoel geschoten, maar het zag er niet naar uit dat het effect had...
z'n mond zou toch een zwakke plek moeten zijn als ie op adem komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:39

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Willybubba schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:35:
#$%#$%#!!! :(

Net MP2, van de Dark Burst tot aan de Gravity Boost gedaan, langzaam aan enzo. Weinig Saverooms. Ga ik %^%$% dood omdat een of andere vine me gevangen houdt in Dark Torvus :(

En ik had helemaal niet gesaved omdat ik er geeneen tegenkwam!

Hele takke end opnieuw!!
Dan heb je toch niet alle kamers onderzocht want er zijn echt wel genoeg mogelijkheden om te saven in dat stuk...
spoiler:
Een savepoint zit boven de ruimte waar de Alpha Blogg zit, in die waterkamer waar je die schakelaars moet omzetten. Niet echt ver van de gravity boost dus...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Iemand trouwens ervaring met de RGB kabel van Lik-Sang?

http://www.lik-sang.com/i...egory=76&products_id=220&

[img]url=http://image.lik-sang.com/images//large/n64-rgbcable.jpg[/img]

Als je hem vanuit het verre oosten laat komen dan kost ie nog geen 8 euro, is volgens mij wel een schappelijk prijsje :)

En ik neem aan dat het geluid ook nog gewoon over die kabel gaat, of niet?

[ Voor 12% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-01-2005 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:42:
Metroid Prime: Ik kan de Sheegoth in phendara drifts maar niet verslaan... ik heb net 40 missiles in z'n smoel geschoten, maar het zag er niet naar uit dat het effect had...
z'n mond zou toch een zwakke plek moeten zijn als ie op adem komt...
nevermind... ik moest mijn tactiek wat aanpassen :P
daarna was ie peace of cake 8)7

vandaag echt veel gegamed :*)
't ging wel lekker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:09

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Oscar Mopperkont schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:40:

Als je hem vanuit het verre oosten laat komen dan kost ie nog geen 8 euro, is volgens mij wel een schappelijk prijsje :)

Ik heb niet specifiek ervaring met deze kabel (alleen de officiële van Nintendo zelf, die is fantastisch!), maar de algemene teneur in HGGCT is dat de niet-officiële goedkopere kabels kwalitatief iets minder zijn. Dat resulteert in minder scherp beeld (toch nog wat 'color bleeding', hetgene je met de officiële nagenoeg niet meer hebt), en dus weinig toegevoegde waarde levert t.o.v. de standaard tulp-aansluitinkjes met composite signaal. Maar voor EUR 8,- kun je er eigenlijk geen bult aan vallen, leuk om te proberen in ieder geval. :Y)

Ja, het geluid gaat dan over diezelfde kabel. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik vind dat het composiet signaal al super beeld geeft om eerlijk te zijn, ik zie iig geen dingen die mij storen, en dingen storen mij heel erg snel (ben niets voor niet een Mopperkont ;) ), maar ik heb gewoon een tweede kabel nodig, dan hoef ik niet telkens achter mijn tv te gaan hamgen als ik hem in de woonkamer aansluit, dus ik dacht voor dat geld wil ik wel RGB proberen. Komt het beeld misschien wel nog beter tot zijn recht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 08:36:
Ik vind dat het composiet signaal al super beeld geeft om eerlijk te zijn, ik zie iig geen dingen die mij storen, en dingen storen mij heel erg snel (ben niets voor niet een Mopperkont ;) ), maar ik heb gewoon een tweede kabel nodig, dan hoef ik niet telkens achter mijn tv te gaan hamgen als ik hem in de woonkamer aansluit, dus ik dacht voor dat geld wil ik wel RGB proberen. Komt het beeld misschien wel nog beter tot zijn recht :)
Ik heb zelf een non ninty RGB kabel en ik zie nauwelijks verbetering tov de composiet kabel. Als ik van dichtbij kijk is er ook nog aardig wat color bleeding.
Het is verder niet hinderlijk oid maar van echte verbetring is geen sprake.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Twee Dee schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:35:
[...]

Dan heb je toch niet alle kamers onderzocht want er zijn echt wel genoeg mogelijkheden om te saven in dat stuk...
spoiler:
Een savepoint zit boven de ruimte waar de Alpha Blogg zit, in die waterkamer waar je die schakelaars moet omzetten. Niet echt ver van de gravity boost dus...
Weet ik, maar als die kamer open staat waar je Bloggie tegenkomt dan kan je niet meer omhoog jumpen naar de saveroom. Dus ik had nog niet gesaved. Boeit ondertussen niet meer, want nogmaals gedaan :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Van het weekend btw Beyond good & evil uitgespeeld (ja MP2E ligt nog bij de eindbaas). Het spel was erg leuk. Behoorlijk Zelda achtige gameplay alleen veel minder diep uitgewerkt en een stuk korter. Maar voor die 15 pleuro die ie nu nog schijnt te kosten zeker een aanrader.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de kerst van de verkregen bonnetjes maar een game gehaald, Tales Of Symphonia. Na lang twijfelen, reacties lezen hierzo en Gamespot en IGN afstropen toch tegen beter weten in deze game gekocht. Ik zat origineel te twijfelen tussen Metroid Prime 2, Paper Mario en Tales Of Symphonia.

En dit is echt mijn persoonlijke mening (na 3 dagen gaming), Tales is echt niet leuk, battlesysteem is vermoeiend, teveel buttons en acties, verhaal is leuk, stijl is echt mooi, de teksten die de personages uitkramen zijn echt saai en klinken ongeinspireerd. En dan nog het ergste, teveel nutteloos gelul tussen de levels over hoe aardig ze elkaar wel niet vinden en nog erger het zwaar neppe battlesysteem. Over ongebalanceerd gesproken, de ene keer ram je een eindbaas zo in elkaar en 3 minuten later word je ff gewhackt door een paar simpele bugs.

Gisteren de zooi geruild voor Paper Mario en na 2 uur spelen kan ik zeggen: HEEL ERG LEUK!! Deze game heeft humor, stijl en moddervette gameplay!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf van het weekend Tales gekocht, en ben er zeer tevreden mee. Het battle systeem is wat ingewikkeld maar werkt wel als je het eenmaal door hebt. En laten we eerlijk zijn, dat gelul in de ruimte kan je skippen maar voegt wel toe aan het gevoel. En dat het allemaal niet zo orgineel is zou je eigenlijk moeten weten als je er iets over gelezen hebt. ;)
Paper Mario weet ik (nog) niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 09:24:
Heb zelf van het weekend Tales gekocht, en ben er zeer tevreden mee. Het battle systeem is wat ingewikkeld maar werkt wel als je het eenmaal door hebt. En laten we eerlijk zijn, dat gelul in de ruimte kan je skippen maar voegt wel toe aan het gevoel. En dat het allemaal niet zo orgineel is zou je eigenlijk moeten weten als je er iets over gelezen hebt. ;)
Paper Mario weet ik (nog) niet. :)
Ik wist idd van het verhaal af, ik zeg het er toch maar bij als mensen wel behoefte hebben aan nog een subjectieve mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 19:09

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

rajackar schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 08:47:
[...]

Ik heb zelf een non ninty RGB kabel en ik zie nauwelijks verbetering tov de composiet kabel. Als ik van dichtbij kijk is er ook nog aardig wat color bleeding.
Het is verder niet hinderlijk oid maar van echte verbetring is geen sprake.
... like I said. :)

Joh, als die kabel voor die paar euro's wordt overgevlogen uit verweggistan dan is dat een goedkope oplossing voor z'n luxeprobleem, nietwaar? :) ;)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:14

Sagat

Is pappa x2!

Net even de RE4 filmpjes bekeken die hier gepost waren (ja nu al :) )
En ik moet zeggen, *beste darth vader voice* Most impressive.
De resident evil's die ik gespeeld heb zijn re1 en veronica en hoewel ik die beide leuk vond is het toch niet mijn cup of tea. Maar dit.......het lijkt me heel tof om te spelen, veel actie maar toch nog steeds die vage horror sfeer. Het doet me zelfs aan het begin van de film wrong turn denken.
Misschien word dit wel het spel wat me mijn voornemen om geen full price games meer te kopen gaat laten vergeten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

[[url=url=http://image.lik-sang.com/images//large/n64-rgbcable.jpg]afbeelding[/url]]

Ik vind zoals je al eerder zei, dat de normale kabel die bij de GC geleverd wordt de composiet ook al erg nette graphics op de TV neer zet. Ik denk dat ik voor die 30euro [Nintendo RGB kabel] geen RGB kabel ga kopen. Meestal wordt namelijk het beeld ook 19:6 met RGB kabel, thans dat is mijn ervaring, en ik heb een 4:3 tv :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

Maximus schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:21:
[...]

Ik vind zoals je al eerder zei, dat de normale kabel die bij de GC geleverd wordt de composiet ook al erg nette graphics op de TV neer zet. Ik denk dat ik voor die 30euro [Nintendo RGB kabel] geen RGB kabel ga kopen. Meestal wordt namelijk het beeld ook 19:6 met RGB kabel, thans dat is mijn ervaring, en ik heb een 4:3 tv :)
Hoe kom je daarbij? Met de rgb kabel wordt enkel het signaal beter overgebracht maar de aspect ratio blijft gelijk (16:9 bedoel je trouwens) met beide kabels. Ik heb 3x verschillende rgb kabels van Blaze (daar zit waarschijnlijk de fout) gebruikt die een slechter beeld gaven dan de composite kabel van nintendo. Nu heb ik 2x een officiele rgb kabel en die geeft een enorme verbetering; zowel op mijn nieuwere 72cm panasonic breedbeeld als mijn 10 jaar oude samsung 55cm tvtje. RGB kabel is overigens vaak voor 20 € te vinden als je goed zoekt; ik had er 1 voor 10€ bij de 2e handswinkel zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-01-2022
Ik zit nu al een tijdje te twijfelen aan zo'n RGB kabel

Het grote nadeel van een RGB kabel is dat ik volgens mij geen aparte tulpjes in mijn versterker kan pluggen, waardoor Dolby geluid verloren gaat? Of vergis ik me hier..

Ik zag vorige week in Engeland bij een winkel die volgens mij Gamechoice hete, een RGB kabel met wel 2 audio kabeltjes met tulpjes, maarja die was 3th party |:(

Is er een manier om RGB beeld en dolby geluid te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo peeps,

een vriend van mij heeft een gamecube en hij is morgen jarig. Nou wil ik een spel voor hem komen, ook omdat we wel vaker met z'n 2-en spelen.

Nou heeft hij nu deze:

- Mario Kart
- Smash Brothers Melee

Ik heb even op www.gamespot.com gekeken en daar alle gamecube spellen laten zien met minstens een 8 van de reviewer en de lezers en waarmee je dus offline met 2 spelers kunt spelen.

Er vielen er al een hele hoop af omdat 't of een shooter (1st/3rd person) of een sportspel en uiteindelijk hield ik deze 3 over:

1. Pikmin 2 (wel erg duur, is deze ook voor minder dan 50 euro te vinden?)
2. Alien Hominid (max 30 euro, maar misschien moeilijk aan te komen?)
3. X-Men legends (ik denk dat de X-Men hem niet echt zullen aanspreken)

Iemand nog tips over deze 3 of aanvullingen? Het moet dus een origineel non-shooter (1st/3rd person), non-rpg, multiplayer game zijn voor een jongen/kerel van 23. Tnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Finn schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:53:
Ik zit nu al een tijdje te twijfelen aan zo'n RGB kabel

Het grote nadeel van een RGB kabel is dat ik volgens mij geen aparte tulpjes in mijn versterker kan pluggen, waardoor Dolby geluid verloren gaat? Of vergis ik me hier..

Ik zag vorige week in Engeland bij een winkel die volgens mij Gamechoice hete, een RGB kabel met wel 2 audio kabeltjes met tulpjes, maarja die was 3th party |:(

Is er een manier om RGB beeld en dolby geluid te hebben?
Ik heb een scart switchbox met rgb ondersteuning en audio uit tulp (=cinch) aansluitingen. Je moet er op letten dat het een goed merk is; ik heb zelf eentje van HQ; de pro versie (de oude niet pro had geen rgb; de nieuwe wel dus vraag ernaar in de winkel) Ik zal ff een linkje opzoeken voor je. Koste rond de de 25/30€.

linkje: http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=115

Dolby prologicII is gecodeerd in je stereosignaal dus als je tv het geluid van de cube naar buiten stuurt is dat gewoon dolby prologicII (mits ondersteund door het spel). Mijn TV stuurt enkel het geluid van de tuner over die tulpjes. Bovendien heb ik veel te veel apparaten rond de tv staan die allemaal op 2x scart moeten dus ik had zowiesoeen switch nodig. Maar RGB + prologicII is wel genieten!

[ Voor 22% gewijzigd door TdV op 04-01-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finn
Dat is idd een goeie oplossing.

Ok.. dan komt de prijs in totaal rond de 70 euro te zitten, dat is toch nog een aardig bedrag, maar aan jullie reacties te lezen is het dit zeker wel waard. Ach ik twijfel nog wel even verder.. trouwens als m'n tv een audio uit heeft zit er weinig kans in dat er Dolby geluid uit komt toch?
Volgens mij zou dat stereo moeten zijn.

Ok dus ik hoef me niet druk te maken over het geluid.. damn je maakt me wel jaloers/nieuwsgierig. Ik ga vanmiddag maar ff langs de lokale Video/Audio boer :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Finn op 04-01-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gewoon het gele tulpstekkertje in de voorkant van mn tv zitten en de audio stekkertjes in de versterker
is dit één van de betere manieren om 'm aan te sluiten?
ik ben niet van plan scart te gaan gebruiken, want dan heb ik geen stereogeluid meer en ik moet een scartbox gebruiken omdat er geen scartingang vrij is
ik ben absoluut geen zeikerd over graphics want ik ben niks gewend en ga al uit mn naat over de graphics van de cube _/-\o_
maar ik ben toch wel benieuwd hoe goed het beeld is wat ik heb tegenover wat het zou kunnen zijn...
(misschien voor later als ik een pixeln--- wordt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

TdV schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:47:
[...]

Hoe kom je daarbij? Met de rgb kabel wordt enkel het signaal beter overgebracht maar de aspect ratio blijft gelijk (16:9 bedoel je trouwens) met beide kabels. Ik heb 3x verschillende rgb kabels van Blaze (daar zit waarschijnlijk de fout) gebruikt die een slechter beeld gaven dan de composite kabel van nintendo. Nu heb ik 2x een officiele rgb kabel en die geeft een enorme verbetering; zowel op mijn nieuwere 72cm panasonic breedbeeld als mijn 10 jaar oude samsung 55cm tvtje. RGB kabel is overigens vaak voor 20 € te vinden als je goed zoekt; ik had er 1 voor 10€ bij de 2e handswinkel zelfs.
Klopt ik bedoelde 16:9 :) maar ik heb op mijn oude PSX een normale Sony RGB Kabel gekocht en het beeld ging toen ineens naar breedbeeld. Wel een grote vooruitgang trouwens qua beeldkwaliteit. Echter als de kabel van Nintendo zoveel beter is dan moet ik dan maar een keer doen.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 09:29:
[...]

Ik wist idd van het verhaal af, ik zeg het er toch maar bij als mensen wel behoefte hebben aan nog een subjectieve mening ;)
Is waar, maar is jou mening subjectiever dan de mening van degene die het spel goed vinden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Ik zal eens proberen een vergelijkingsfoto te maken met rgb vs composite; ik weet niet of het lukt maar tis misschien handig ter illustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weeeh, geeeeen rgb meer, mijn spellutjes, welke? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:58:
weeeh, geeeeen rgb meer, mijn spellutjes, welke? ;)
Wat bedoel jij nou :) ?

Eindelijk Lord of the rings: The Two Towers uitgespeeld met aragon kheb nu 1 of andere bonus-level geunlockt wat wel cool is 8) In de toren van Isengard moet ik 20platformen naar boven toe werken. Elk level worden er wat monsters gespawnd en moet je verslaan. Daarna ga je naar het volgende level en krijgje ongeveer 50% leven erbij.

Dit is dus erg moeilijk :o ben nog maar net bij level 5gekomen :) weer een nieuwe uitdaging \o/

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:53:
Jo peeps,

een vriend van mij heeft een gamecube en hij is morgen jarig. Nou wil ik een spel voor hem komen, ook omdat we wel vaker met z'n 2-en spelen.

Nou heeft hij nu deze:

- Mario Kart
- Smash Brothers Melee

Ik heb even op www.gamespot.com gekeken en daar alle gamecube spellen laten zien met minstens een 8 van de reviewer en de lezers en waarmee je dus offline met 2 spelers kunt spelen.

Er vielen er al een hele hoop af omdat 't of een shooter (1st/3rd person) of een sportspel en uiteindelijk hield ik deze 3 over:

1. Pikmin 2 (wel erg duur, is deze ook voor minder dan 50 euro te vinden?)
2. Alien Hominid (max 30 euro, maar misschien moeilijk aan te komen?)
3. X-Men legends (ik denk dat de X-Men hem niet echt zullen aanspreken)

Iemand nog tips over deze 3 of aanvullingen? Het moet dus een origineel non-shooter (1st/3rd person), non-rpg, multiplayer game zijn voor een jongen/kerel van 23. Tnx alvast
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

@Locutus

er zijn toch echt wel meer 2 player games hoor..pikmin2 is denk ik niet echt de 2player game die jij zoekt.

- Soul Calibur 2
- Waverace: Blue Storm
- Burnout 2 (iets moeilijker te vinden nog)
- Super Monkey Ball 1 & 2
- F-ZeroGX

De bovenste zijn enkele die ik zelf heb..er zijn hiernaast nog zat 2player games. (Mario Party? Donkey Konga? Mario Golf?)

[ Voor 55% gewijzigd door Max|Burn op 04-01-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 09:18:
Na de kerst van de verkregen bonnetjes maar een game gehaald, Tales Of Symphonia. Na lang twijfelen, reacties lezen hierzo en Gamespot en IGN afstropen toch tegen beter weten in deze game gekocht. Ik zat origineel te twijfelen tussen Metroid Prime 2, Paper Mario en Tales Of Symphonia.

En dit is echt mijn persoonlijke mening (na 3 dagen gaming), Tales is echt niet leuk, battlesysteem is vermoeiend, teveel buttons en acties, verhaal is leuk, stijl is echt mooi, de teksten die de personages uitkramen zijn echt saai en klinken ongeinspireerd. En dan nog het ergste, teveel nutteloos gelul tussen de levels over hoe aardig ze elkaar wel niet vinden en nog erger het zwaar neppe battlesysteem. Over ongebalanceerd gesproken, de ene keer ram je een eindbaas zo in elkaar en 3 minuten later word je ff gewhackt door een paar simpele bugs.

Gisteren de zooi geruild voor Paper Mario en na 2 uur spelen kan ik zeggen: HEEL ERG LEUK!! Deze game heeft humor, stijl en moddervette gameplay!!
Dit komt door de AI. Het is redelijk in te stellen, maar speel je het spel alleen denk ik dat het niet echt leuk is, althans, vind ik. Ik speel het met nog iemand en dan is het een stuk leuker en beter te doen, met 4 human players zou het zowieso NOG beter zijn.

De uitslag hangt af van beslissingen die je medestanders nemen, welke vijanden ze eerst aanvallen. Als je bijvoorbeeld die Water (dacht ik) Elementals hebt, die hebben een VERVELENDE aanval. Als niemand die aanvalt, ja, dan voel je hem goed. Doet iemand dat wel (zijn er meestal 2, ik ren altijd wel op 1tje af), dan heb je pech.

Gesprekken, nutteloos? Ehh, het loopt met het verhaal mee, geeft achtergrond informatie, sfeer, humor, misschien moet je eens een boek lezen, daar gebeurt dat ook wel eens ;).

Het enige wat ik jammer vind, is dat magic characters .... moeten MEPPEN om magic power terug te krijgen. HUH??? WT*. Die wil je op de achtergrond hebben toch? Beetje jammer dat bij hen magic power niet over-time terugvloeit. Dat vind ik de enige echte slechte beslissing, ja je hebt potions, maar ik bedoel, over zoiets denk je toch na.

Ander klein puntje is dat je soms moeilijk bij een bepaalde tegenstander komt, als ze ver achterin een hoekje staan en het is een vervelend (water elemental) heb ik vaak problemen er uberhaupt te komen.

Verder vind ik het een topspel. Het is niet perfect, maar ik heb ooit Sudeki geprobeerd, en dat was brak zeg. Voor een realtime RPG hebben ze het goed aangepakt, verhaal en sfeer zijn best goed. Maar ik zou het zelf ook teruggebracht hebben als ik het alleen zou spelen. Mario party is beter te doen, is ook turnbased (maar ik vind dat spel eerlijk gezegd wel veel moeilijker, dat is ook wel leuk op zich ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:52:
[...]

Is waar, maar is jou mening subjectiever dan de mening van degene die het spel goed vinden? ;)
LoL (8> Ik wou ff me mening kwijt maar als je geen die-hard rpg of anime fan bent dan zou ik dit spel niet kopen. En ik ben zelfs met de trein geweest een half uur rijden om dit spel te halen dus ik had er wel wat voorover. Maar als je toch moet rijden ga dan maar voor Paper Mario.

Ik vond trouwens MK:DD ook tegenvallen (ik had het origineel grijsgespeeld) vond mezelf wel een MK king alles op 150 cc enzo alles unlocked. Daarom was ik wel blij toen ik eindelijk de special cup unlockt op 150cc 3 daagjes geleden, eindelijk weer coole banen. En hoewel het cheatgehalte van de AI hoger is dan op de N64 maakt dit bij MK het juist leuk. tenopzichte van TOS, waar de AI gewoon een fakende nepwigger is (no flames intended). :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:34

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

[[url=url=http://image.lik-sang.com/images//large/n64-rgbcable.jpg]afbeelding[/url]]

Bij FutureZone in rotterdam had ik de Nintendo RGB kabel voor 15,- nieuw. Dus als dat in de buurt is kan je hem gelijk meenemen, en voor die 7 euro tja...waarom niet, het is wel de originele...ik heb met die 3rd party dingen van lik-sang dat ze zo gammel zijn.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Super monkeyball2 is een topspel; de minigames en met name monkey target 2 zijn goed voor veel multiplayer fun.

De foto's maken van de tv lukt me niet zo; ben nog niet zo bedreven in handmatige instellingen en de camera veranderd per foto de belichting en zo waardoor en vergelijking oneerlijk word. Algemene verbeteringen zijn wel intensere kleuren en minder kleurverloop tussen twee verschillend gekleurde vlakken. Als ik nog ooit bedreven fotograaf word probeer ik het nog wel eens maar voor nu zullen jullie me op mn woord moeten geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:25:
Super monkeyball2 is een topspel; de minigames en met name monkey target 2 zijn goed voor veel multiplayer fun.
Dat spel is toch relatief oud voor de GC? Waar kan ik zoiets goedkoop vinden?
MaxBurn schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:15:
@Locutus

er zijn toch echt wel meer 2 player games hoor..pikmin2 is denk ik niet echt de 2player game die jij zoekt.

- Soul Calibur 2
- Waverace: Blue Storm
- Burnout 2 (iets moeilijker te vinden nog)
- Super Monkey Ball 1 & 2
- F-ZeroGX

De bovenste zijn enkele die ik zelf heb..er zijn hiernaast nog zat 2player games. (Mario Party? Donkey Konga? Mario Golf?)
Het gaat niet alleen om 2 player games. Van dat rijtje hierboven valt Soulcalibur 2 af omdat 't weer zo'n vechtspel is àlà Super Smash Brother Melee, Burnout 2 is ook een race spel àlà mario kart, F-ZeroGX valt ook af want dat is een sportspel.

Super Monkey Ball 2 is misschien wel een goeie (goedkope)!

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ik ben best wel rpg gek, ik ben zelfs zo gek geweest om echt dus alles te lezen in Morrowind (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik weet het niet als ik bijvoorbeeld die geluiden hoor in Paper Mario (in en uitkomen van een pijp) word ik gewoon een oude sentimentele l*l. ;) :P

Ik denk wel dat je gelijk hebt dat als je het met meer mensen speelt het beter te doen is.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMB is ongeveer 12 euro bij de Intertoys in eindhoven. IIG daar had ik hem vandaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen dan nog enig idee wat zo'n beetje de goedkopere prijzen zijn die ik zou moeten neerleggen voor?

- Pikmin 2
- Alien Hominid
- X-Men Legends

ps. er zijn nogal wat winkels met een hoop games hier in Nijmegen, dan weet ik ongeveer wat ik moet uitgeven vandaag ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:26:
Van dat rijtje hierboven valt Soulcalibur 2 af omdat 't weer zo'n vechtspel is àlà Super Smash Brother Melee
Super Smash Bros. Melee en Soul Calibur 2 met elkaar vergelijken is net zoiets als FIFA 2005 vergelijken met Half-Life 2. Het zijn inderdaad allebei vechtspellen volgens de definitie van vechtspellen, maar op het gebied van gameplay zouden ze niet verder uit elkaar kunnen staan.

EDIT: Dat geld trouwens ook voor je Burnout 2 - Mario Kart vergelijking.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 04-01-2005 13:06 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:26:
[...]

Dat spel is toch relatief oud voor de GC? Waar kan ik zoiets goedkoop vinden?
[...]
Ben er zelf ook nog naar opzoek, deel 1 is vrij makkelijk te krijgen, ik zie hem alleen bij GCshop voor 52,50 incluus verzending. Ik wil hem ook graag dus als je een adresje hebt?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

F0GX een sportspel ? :D heh...
Maar ja..je gaf aan geen shooters en geen sport..dus noem ik geen shooters en sporters op en reply je met "ja maar dat is een vechtspel" ..doh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:57:
[...]

Ben er zelf ook nog naar opzoek, deel 1 is vrij makkelijk te krijgen, ik zie hem alleen bij GCshop voor 52,50 incluus verzending. Ik wil hem ook graag dus als je een adresje hebt?
Bol.com deel een is twintig euro en deel twee iets prijziger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Ik kan hem daar niet vinden :?

LOL 59,99 :P kan ik hem beter regelen bij GCShop.

[ Voor 50% gewijzigd door Maximus op 04-01-2005 13:05 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

monkeyball2 is volgens mij 20 bij (sommige) bartsmits...deel 1 is veel minder uitgebreid maar ook leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even voor de duidelijkheid. Ik snap ook wel dat Super Smash Bros Melee heel wat anders is dan Soulcaliber, maar het zijn gewoon allebei vechtspelletjes als streetfighter/mortal combat. Dat ze door variaties in het spel niet veel meer op elkaar lijken, doet niet onder voor hetzelfde beginselpriincipe.
Dit geldt ook voor Mario Kart en Burnout 2, allebei moet je gewoon een auto besturen en daarmee rijden.

Ik denk dat het toch echt Super Monkey ball 1 of 2 (afhankelijk van hoe goedkoop ik 't kan vinden), Alien Hominid of Mario Party wordt (of meerdere afhankelijk van de kosten per spel).

Hej nog wel even over Mario Party. De oudere delen daarvan zijn natuurlijk goedkoper. Maakt het nog wat uit of ik deel4,5 of 6 neem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Smash Bros komt lijkt in de verste verte niet op andere vechtspellen en is een echte fun multiplayer game, terwijl soul calibour 2 het beste (en uitgebreidste) vechtspel ooit is

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 13:36:
Smash Bros komt lijkt in de verste verte niet op andere vechtspellen en is een echte fun multiplayer game, terwijl soul calibour 2 het beste (en uitgebreidste) vechtspel ooit is
Ja... maar dat wil hij dus niet, hmkay? ;)

Ik zou voor Mario Party gaan of Monkey Ball. Alien Homonogwat heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk, en dat kan eigenlijk niet veel goeds betekenen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finn
Alien Hominid is volgens mij hierop gebaseerd? http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=59593 of was het andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Mario party 4 en 5 zijn beide rond de 30€ en ongeveer even leuk; deel 5 heeft iets mooiere plaatjes en sneller lopende poppetjes. Maakt verder niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Locutus noemt ook spellen op die nog helemaal niet uit zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:18:
Locutus noemt ook spellen op die nog helemaal niet uit zijn :)
Welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

laat maar, ik vergis me blijkbaar.. Alien Homonid is wel uit :D
MP6 ook maar niet in EU toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Als je zou moeten kiezen tussen Monkey ball 1 of 2 dan zou ik persoonlijk toch voor 1gaan. Monkey ball 1 is meer het echte werk. Monkey ball 2 is meer timen. Je hebt hier en daar knoppen om dingen te verlangzamen e.d. Dan heb ik liever 1 omdat het daar nog meer echt balanceren is over de banen e.d.

Wel heb je monkey ball 2 (veel) meer multiplayer games. Maar uit ervaring worden daar maar heel weing mee gespeeld. Ik speel meestal elke week 1avond met samen nog 3vrienden, maar dan word er dus bijna nooit monkey ball 2 gespeeld. Wel altijd monkey ball 1, 1e race veld , 50laps 8) ben je dus 15min bezig .. maar ow zo leuk :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaap schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:39:
Als je zou moeten kiezen tussen Monkey ball 1 of 2 dan zou ik persoonlijk toch voor 1gaan. Monkey ball 1 is meer het echte werk. Monkey ball 2 is meer timen. Je hebt hier en daar knoppen om dingen te verlangzamen e.d. Dan heb ik liever 1 omdat het daar nog meer echt balanceren is over de banen e.d.

Wel heb je monkey ball 2 (veel) meer multiplayer games. Maar uit ervaring worden daar maar heel weing mee gespeeld. Ik speel meestal elke week 1avond met samen nog 3vrienden, maar dan word er dus bijna nooit monkey ball 2 gespeeld. Wel altijd monkey ball 1, 1e race veld , 50laps 8) ben je dus 15min bezig .. maar ow zo leuk :D
Die vriend van mij speelt nooit alleen op zijn GC :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:54:
[...]

Die vriend van mij speelt nooit alleen op zijn GC :Y)
En ik vond de mini-games juist het leukst. En speelde die eigenlijk alleen maar met mijn vrienden. Dus het geld niet voor iedereen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maximus schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 13:04:
Ik kan hem daar niet vinden :?

LOL 59,99 :P kan ik hem beter regelen bij GCShop.
Bij videogamesplus.ca is Super MonkeyBall2 21,- inc. verzendkosten. Moet je alleen wel met freeloader werken, maar die had je dacht ik al :)

Ik heb hem iig al besteld en hoop dat ie snel komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is Mario Party 5 geworden voor 30 euro bij de locale (Nijmegen) gameshop. Ik hoop dat hij het leuk vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
99%! Nog 1 item dat zich ergens op Aether schuilhoudt. *spitst oren & zet zoekbril op*

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:55:
[...]

Bij videogamesplus.ca is Super MonkeyBall2 21,- inc. verzendkosten. Moet je alleen wel met freeloader werken, maar die had je dacht ik al :)

Ik heb hem iig al besteld en hoop dat ie snel komt!
Bestel ik die binnenkort even, ja de freeloader komt samen met Naruto 3 JAP. Dus dat is het probleem niet.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik wil wat bij Lik-Sang bestellen, maar ik lees net op een andere site dat er beweerd werd dat je je creditcard gegevens via email moet sturen en daarna nog een keer via de fax. Is dat waar? Het lijkt mij een vrij primitieve manier van bestellen over het internet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:54:
Ik wil wat bij Lik-Sang bestellen, maar ik lees net op een andere site dat er beweerd werd dat je je creditcard gegevens via email moet sturen en daarna nog een keer via de fax. Is dat waar? Het lijkt mij een vrij primitieve manier van bestellen over het internet.
Nee dat is niet waar, het gaat op de standaard manier, dus gewoon je creditcardgegevens invoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:55:
[...]

Nee dat is niet waar, het gaat op de standaard manier, dus gewoon je creditcardgegevens invoeren :)
Bedankt, ik vond het al vaag. Ik deed eerst wat "onderzoek" naar Lik-Sang voordat ik er wat ga bestellen en de enige negatieve "ervaring" die ik kon vinden ging dus over het betalen met de creditcard en dat blijkt dus niet waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Maximus schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:45:
[...]

Bestel ik die binnenkort even, ja de freeloader komt samen met Naruto 3 JAP. Dus dat is het probleem niet.
Jajaja, nou weten we het wel weer dat JIJ Naruto krijgt en ik niet. :'(
Ik wil Naruto (1, 2, of 3) ook.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah ik zit nu vast bij metroid prime. bij die rotte flashgra alleen het leuke is ik weet hoe ik hem moet verslaan maar dan komt het..... Na de eerste bomb zie je hem klein worden op het vuur
BAM en dan 2 mirrors.... hoe krijg je dat voor elkaar? ik heb eerst geprobeerd die mirror te knaller lukte maar die planten gaan dan niet weg

Plz help :( ik ben zo verslaafd ik heb het al 10x geprobeerd het lukt me echt niet :( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

pLr, je moet hem even verdoven met een Charge Beam. Dan is die even bewustelooes en kun je met gemak die twee mirrors beschieten. Good luck, want het worden er meer... :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx hoelang is hij dan ongeveer stunned?
en moet je dan alle 2 de mirrors knallen als je een opening winnen bij die vines
iemand zei ook al dat je flashgra moest scannen is datzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet nog even wat over metroid prime kwijt
Het spel ziet er gewoon tering MOOI uit man dat je zoveel kracht uit een cube kan persen

nu op naar re4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 13:49
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:57:
thnx hoelang is hij dan ongeveer stunned?
en moet je dan alle 2 de mirrors knallen als je een opening winnen bij die vines
iemand zei ook al dat je flashgra moest scannen is datzo?
Hij krijgt nog 3 mirrors ook :P.

Mijn fout was om niet constant op die kerel gelocked te blijven. En scannen moet je bij elke baas doen, dan weet je z'n zwakke punten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat weet ik en doe ik ook maar het domme is dan dat sommige zeggen dat je beiden tentackles moet scannen ik zie de nut er niet van in?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21-09 20:21
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:29:
dat weet ik en doe ik ook maar het domme is dan dat sommige zeggen dat je beiden tentackles moet scannen ik zie de nut er niet van in?>
Je moet Flaahgra zelf scannen en een van z'n tentacles voor je logbook wil je uiteindelijk op 100% komen. Als je hem stunt kan je daarna (met missiles) op die mirrors schieten. Succes ermee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Vanitas schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:11:
[...]

Jajaja, nou weten we het wel weer dat JIJ Naruto krijgt en ik niet. :'(
Ik wil Naruto (1, 2, of 3) ook.
:> , als compensatie wil ik wel een reviewtje schrijven hoor ;) met fotos

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:12:
[...]

Je moet Flaahgra zelf scannen en een van z'n tentacles voor je logbook wil je uiteindelijk op 100% komen. Als je hem stunt kan je daarna (met missiles) op die mirrors schieten. Succes ermee. ;)
hé, dat is metroid prime deel 1?
dat beest heb ik alleen zelf gescand en niet z'n tentakel...
nu haal ik de 100% niet meer :'(

maar je moet trouwens niet de spiegels zelf schieten maar de onderkant zodat ie omklapt (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Maximus schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:39:
[...]

:> , als compensatie wil ik wel een reviewtje schrijven hoor ;) met fotos
Dat lijkt me wel een goed idee. :D
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:03:
[...]

hé, dat is metroid prime deel 1?
dat beest heb ik alleen zelf gescand en niet z'n tentakel...
nu haal ik de 100% niet meer :'(

maar je moet trouwens niet de spiegels zelf schieten maar de onderkant zodat ie omklapt (toch?)
Kon je die spiegels ook niet scannen??

[ Voor 47% gewijzigd door Vanitas op 05-01-2005 12:31 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:30:

[...]

Kon je die spiegels ook niet scannen??
:X

8)7

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus