Toon posts:

Het Grote Gamecube Topic Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.176 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:21:
[...]

http://www.mylittlepony.org/users/morimann/wwfullcover.jpg (issie scherp genoeg, anders moet ik ff die scanner van mijn ouders proberen).
Toppie heel erg bedankt :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
MaxBurn schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:25:
Mensen die Animal Crossing spelen:

Wat vinden jullie van het gebruiken van Universal codes? :)
Ik wil namelijk me huissie leuk inrichten maar om alles van 1 type inrichting te krijgen kan jaren duren .. of een week, aangezien alles zo'n beetje random is, voor hetzelfde geld verkoopt Tom Nook ineens 3 dagen op rij cabana meubeltjes...in de laatste 3 weken heb ik nergens cabana spullen kunnen kopen..toevallig had me stiefbroertje wat dingetjes die ik overgekocht heb.

Nu dacht ik er dus aan om Unicodes te gebruiken om de rest te kopen/krijgen, alleen vraag ik me af of dat als cheaten gezien kan worden..ik heb een hekel aan cheaten maar in dit geval.. :)
[...]
Ik vond het zelf echt cheaten, en denk dat de lol van het spel er snel af is als je die codes gaat gebruiken...
Heb vandaag na 2 maand ook maar weer eens AC er weer in gegooit; de laatste keer sneeuwde het nog niet eens. Kan nu sneeuwballen rollen _/-\o_ :D
Was echt vergeten hoe leuk het spel is...

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Metroid Prime _/-\o_

heb net ff een uurtje of 2 gespeeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

You ain't seen nothin' yet ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, ik heb dus een Breedband Adapter en ik wil online spelen.... Nu kon ik daarnet bijna spelen maar.... Het lukte niet, en volgens die gast waarmee ik wou mario karten moest ik het ip adress van me kubus weten, en nou heb ik aan jullie een vraag. HOE KOM JE DAAR IN GODSNAAM ACHTER????? Is dit hetzelfde als mijn eigen computer of moet ik daar via andere manieren achter komen????? Veel dank en nog een prettig nieuw jaar zometeen :D :D :D :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Ben eindelijk weer eens begonnen aan MP2E om 100% te halen en hij begint me al beter te bevallen :Y) Gebruik de Light/Dark beams nu veel meer, daar ik eerst vrijwel alles met de Power Beam deed. Ben namelijk zo iemand die altijd z'n ammo opspaart en het ammo systeem (blegh) zorgde er dus voor dat ik de L/D beams nauwelijks gebruikte. Sommige vijanden zijn zo ook een stuk simpeler en dat is prettig als je op je gemakkie naar die laatste paar verborgen items zoekt. Tis nog geen MP, maar het bevalt me steeds beter.

Heb overigens de slechtste texture uit beide games ontdekt:
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp2e_worsttexture.jpg

What were they thinking?!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over Tales of Symphonia, in Triest:

spoiler:
Die customiser .... hij heeft 1 item gecustomised voor me .... maar nu heb ik een probleem die andere twee te customisen. Ik heb alle ingedrienten PLUS de items .... maar de items ziet íe niet? HUH. O.a. die ringen (wapens van Chosen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

* Dutchie! leest iets over sneeuwbal rollen in AC :D wtf !!!!

* Dutchie! start meteen AC op \o/

@ Phusebox, jij hebt nu al heel lang AC en waarschijnlijk al maanden en maanden niet gespeeld. Ga voor de gein eens naar je dorpje... ik wil eens weten hoeveel "onkruid-plantjes" er nu bij jouw staan. :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ok Baten Kaitos is weeeeeeeeeeeeeeeeeeird!!!!!... Ik ben nu in een stad en dat wil je echt niet weten :) het heet Picture Book City en zo ziet het er dus ook uit lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:39:
Ik heb een vraag, ik heb dus een Breedband Adapter en ik wil online spelen.... Nu kon ik daarnet bijna spelen maar.... Het lukte niet, en volgens die gast waarmee ik wou mario karten moest ik het ip adress van me kubus weten, en nou heb ik aan jullie een vraag. HOE KOM JE DAAR IN GODSNAAM ACHTER????? Is dit hetzelfde als mijn eigen computer of moet ik daar via andere manieren achter komen????? Veel dank en nog een prettig nieuw jaar zometeen :D :D :D :D
Hij bedoelde het IP-adres dat aan jouw internetverbinding is toegekend. Het klinkt alleen alsof hij een hele oude versie van WarpPipe gebruikt. In de nieuwere versies van WarpPipe en in Xlink hoef je niets met je IP-adres te doen. Ze presteren ook allebei veel beter dan de oudere versies van WarpPipe.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:17:
Ok Baten Kaitos is weeeeeeeeeeeeeeeeeeird!!!!!... Ik ben nu in een stad en dat wil je echt niet weten :) het heet Picture Book City en zo ziet het er dus ook uit lol.
Damn, wrijf het er maar in dat íe op PAL 2 nog niet uit is ;). Wel top trouwens, eindelijk wat RPGs op dat ding, Lost Kingdoms was ook leuk trouwens (deel II dan weer niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:17:
[...]

Hij bedoelde het IP-adres dat aan jouw internetverbinding is toegekend. Het klinkt alleen alsof hij een hele oude versie van WarpPipe gebruikt. In de nieuwere versies van WarpPipe en in Xlink hoef je niets met je IP-adres te doen. Ze presteren ook allebei veel beter dan de oudere versies van WarpPipe.
Hoe kom ik bij het "router config panel" van mijn sitecom router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:30:
[...]

Hoe kom ik bij het "router config panel" van mijn sitecom router
Dat staat als het goed is in de handleiding van je router. Je moet er waarschijnlijk een webpagina op de router voor bezoeken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Haha :) geweldig gewoon \o/
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/ACsneeuw1small.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/ACsneeuw2small.JPG

Het huisje wat je ziet is van mijn zusje ;) even een sneeuwbal voor haar deur gedumpt. Helaas werd hij niet groter. Owja, de troep moet je niet opletten... die dumpen we altijd voor elkaars huisje, of begraven we ergens >:) en soms ruimen we het op :)

edit: plaatjes aangepast :) klik-a-bel

[ Voor 23% gewijzigd door Dutchie! op 31-12-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:04:
Vraagje over Tales of Symphonia, in Triest:

spoiler:
Die customiser .... hij heeft 1 item gecustomised voor me .... maar nu heb ik een probleem die andere twee te customisen. Ik heb alle ingedrienten PLUS de items .... maar de items ziet íe niet? HUH. O.a. die ringen (wapens van Chosen)
spoiler:
Dan moet je degene die het item in gebruik heeft tijdelijk een ander item geven, dan kan je hem wel laten customizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

aaap schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:46:
Het huisje wat je ziet is van mijn zusje ;)
Geen verdieping er bovenop?

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
MaxBurn schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:09:
euh ja Ruto maar ik bedoelde de Zora princess :P
Dat is de zora princess. :)
They weren't...

offtopic:
Wat vinden jullie eigenlijk van mn nieuwe icon??
Ja ik weet dat hij een beetje snel gaat, maar ik moet em nog aanpassen.

[ Voor 18% gewijzigd door Vanitas op 31-12-2004 18:14 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap wat je bedoeld, MK:SC heeft zo z'n charmes
maar ik denk niet dat je de 2 met elkaar kan/moet vergelijken
Maar dat is precies wat ie vroeg! :p
Als je Super Circuit eindeloos blijft spelen omdat het zo leuk is, vind je dan automatisch Double Dash ook zo leuk? En volgens mij is dat zeker niet zo. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die ze wel allebei top vinden, maar ik bijvoorbeeld heb Double Dash al in geen maanden aangeraakt.
ik vind zowieso die 3D creatie's erg mooi, daar komen 2D creatie's nooit bij in de buurt. Maar dat is persoonlijk denk ik.
Het is denk ik toch vooral een kwestie van wat je het eerst gespeeld hebt/waar je mee bent opgegroeid. Ik zie het dus precies andersom. ;) De 2d banen zullen altijd wel mijn favoriet blijven. Vooral die van de snes. (hoewel er bij de nieuwe banen in super circuit ook een paar hele goede zitten!). Het ultieme voorbeeld is rainbow road... op de snes de spannendste baan uit het hele spel... daar heb ik heel wat nagelbijtend spannende wedstrijdjes op geracet... op rainbowroad op N64 en gamecube val ik zowat in slaap. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu dacht ik er dus aan om Unicodes te gebruiken om de rest te kopen/krijgen, alleen vraag ik me af of dat als cheaten gezien kan worden..ik heb een hekel aan cheaten maar in dit geval..
Ik vind dat zeker cheaten. Bijna net zo erg als tijdreizen. :)
Je krijgt er gegarandeerd ook spijt van.
(Neem dit maar aan van iemand die de "blue" collectie compleet heeft), een collectie hebben is helemaal niet leuk. Het is alleen maar leuk om te verzamelen. Zodra ik het compleet had kreeg ik last van een overweldigend 'is dit nou alles?' gevoel. Welbeschouwd kom je eigenlijk bijna nooit in je huisje... 95% van het spel speelt zich buiten af. En toen ik al die leuke blauwe meubeltjes eenmaal had zag het er eigenlijk maar stom uit. Ik zag helemaal niet meer in wat ik er ooit zo leuk aan had gevonden.
De enige oplossing was om de hele zooi aan Tom Nook te verkopen, en vervolgens de 'classic' serie te gaan verzamelen. En dat hielp. :) Plotseling vond ik het spel weer leuk en liep ik weer elke dag enthousiast bij Nook langs om te kijken of hij nog iets 'classic' te koop had. Volgens mij is dat echt de enige manier om het voor jezelf leuk te houden.
Verzamelen = goed
Compleet hebben = niet leuk
Heb overigens de slechtste texture uit beide games ontdekt:
Wat is dat in hemelsnaam?! Ik kan me die texture helemaal niet herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:21:
[...]

bla bla :P :P :P :P :P
[...]

Het is denk ik toch vooral een kwestie van wat je het eerst gespeeld hebt/waar je mee bent opgegroeid. Ik zie het dus precies andersom. ;) De 2d banen zullen altijd wel mijn favoriet blijven. Vooral die van de snes. (hoewel er bij de nieuwe banen in super circuit ook een paar hele goede zitten!). Het ultieme voorbeeld is rainbow road... op de snes de spannendste baan uit het hele spel... daar heb ik heel wat nagelbijtend spannende wedstrijdjes op geracet... op rainbowroad op N64 en gamecube val ik zowat in slaap. :Z
Nah, dat vind ik echt niet.... Maar dat heeft ook met andere redenen te maken natuurlijk. Voor mij persoonlijk kan een "computer wereld" baan nooit echt tippen aan de echte werkelijkheid. Ik vind de banen briljant ontworpen in MK:SC en in MK:DD vind ik ze zeer oké en zeker weten uitermate goed voor een party racer!!! Dat vind ik namelijk een vlak waarop Mario Kart in Uitblinkt!!!! Met een hoofdletter U :D .... Verder vind ik Rainbow Road op de N64 echt briljant goed, vooral die eerst val aan het begin, dat was zo'n goed gevoel, dat je zo in een keer zo de diepte in gaat!!!! Echter de rest van de game vind ik toch maar een beetje matig, al vind ik de battle arena's wel beter dan in Double Dash; ik vind battle zelf niet beter, dat is gewoon meesterlijk bij MK:DD :D :D :D :D :D :D :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Smilies in de uitverkoop MystikalIXL ?

Maar goed, ik moet zeggen ik begin mij steeds meer te plezieren bij MarioKart. In het begin vond ik het nogal apart, hoewel ik het eerste deel gespeeld heb, is dit toch anders. Echter het went en ik begin steeds meer door te krijgen welke characters ik moet nemen om alles winnend aftesluiten. Verder wil ik zeggen dat ik wel heel veel toppers heb gekocht en dat ik niet weet welke ik moet beginnen. Dus heb nu dit lijstje maar gemaakt:

1 - Zelda Wind Waker
2 - Mario Kart
3 - Super Smash Bros
4 - Tales of Symphonia
5 - Super Mario Sunshine
6 - Super Monkey Ball

Life sucks when you have so much cool games :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat zeg ik toch |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:52:
[...]
Verder vind ik Rainbow Road op de N64 echt briljant goed, vooral die eerst val aan het begin, dat was zo'n goed gevoel, dat je zo in een keer zo de diepte in gaat!!!!
Euh, wel es afgesneden daar? linksaf ...40% v/d baan afsnijden door naar de overkant te springen...Vond rainbowroad verder trouwens totaal onboeiend op de N64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:01:
[...]

spoiler:
Dan moet je degene die het item in gebruik heeft tijdelijk een ander item geven, dan kan je hem wel laten customizen.
spoiler:
Ok, beetje vreemd, dat wel. Ik kan die dingen namelijk ook niet van ze afnemen. Ik snap het nu (denk ik) wel, maar vind het een beetje slechte implementatie. Verder een goed spel hoor. Net die baas bij die Fire seal neergelegd, tikkie aan de pittige kant ;) ..... gelukkig is die party nadat hij viel (ik stond nog alleen) weer compleet, anders werd het moeilijk er ongeschonden doorheen te komen. Telkens na een bepaalde gebeurtenis hebben ze allemaal weer volle health. Hier is duidelijk beter over nagedacht dan Sudeki (wat ik ongeveer het slechtste spel van het jaar vond (wat ik gespeeld heb dan ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de nieuwjaarsgroeten: Doe dat aub in de daarvoor bestemde topics. Voor de rest is het net als groeten onder een posts zetten: Wij Tweakers wensen elkaar altijd al het beste toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Klachten zijn van harte welkom via email. Niet in een topic

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Die Rainbow road in MKDD is niet eens zo heel mooi. Ik vond de eerste van de Special Cup, Wario Kart veeeel mooier :) Maar idd zoals iedereen al eerder zei de 50cc won ik met een halve baan voorsprong.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo, ook weer wakker, ik ga vanmiddag metriod prime bestellen in canada die had ik namelijk nog niet. Maar heb het even in winkel gespeeld en beviel me eigenlijk toch wel.

En * WeAreLegion vind het beetje kinderachtig wat Terr doet maar goed tis al voorbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 11:21:
Die Rainbow road in MKDD is niet eens zo heel mooi. Ik vond de eerste van de Special Cup, Wario Kart veeeel mooier :) Maar idd zoals iedereen al eerder zei de 50cc won ik met een halve baan voorsprong.
Mijn favoriete baan in DD is die van Donkey Kong. Dat kanon vind ik weliswaar stomvervelend, maar de afdaling daarna is wel heel erg mooi. Lekker sliden vlak langs de rand van het ravijn. :p

Baby Park is ook erg goed. Daar vind je nog iets terug van de waanzin en de gekte van de eerste MarioKart... Fantastisch die ultrakorte rondjes, na een tijdje is het echt een gekkenhuis vol met rondstuiterende groene schilden en bananenschillen. Iedereen rijdt op een kluitje. De nummer 1 haalt nummer 8 in... geweldig, echt Mario Kart op z'n best. :D

Helaas staan daar ook weer banen tegenover als het cruiseschip, een ijsbaan met veel te veel clutter op de weg, een vreselijk saaie rainbowroad... zucht... als ik toch eens in het ontwikkelteam van mario kart zat. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik vond dat cruiseschip parcourse best stoer trouwens. Maar goed ik heb het niet super lang gespeeld was even bij vriend van me. Perhaps dat ik die ook maar bestel straks is wel leuk kadoootje voor mezelf voor het nieuwe jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

@surrounded
Cruiseship:
Een paar tafeltjes is de enige "clutter" Hierbij gaat ook nog eens de (mist?)hoorn op het schip af wanneer hij een bocht maakt, waardoor je weet wanneer de tafels gaan schuiven.

Babypark:
Ik vind deze inderdaad ook erg leuk maar met skill heeft het weinig meer te maken :D Te veel een luck factor, vooral als je 4-5 blauwe schilden op je reet krijg. Meestal kies ik minimaal 1 aap erbij(doe ik normaal niet) zodat ik als #1 de weg volschijt met big banana's.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 01-01-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 12:12:
@surrounded
Cruiseship:
Een paar tafeltjes is de enige "clutter" Hierbij gaat ook nog eens de (mist?)hoorn op het schip af wanneer hij een bocht maakt, waardoor je weet wanneer de tafels gaan schuiven.
Ik klaagde juist bij de ijsbaan over de clutter. Het hele cruiseschip vind ik gewoon een lompe baan persoonlijk. Trapje op trapje af, valluiken in de vloer... gewoon niet leuk. Die rondschuivende tafels vind ik inderdaad ook irritant. Dat van die hoorn was me nog niet eens opgevallen. Maarja... daar heb je toch eigenlijk ook weinig aan? Moet je dan even stilstaan bij de ingang als je die hoorn hoort, en wachten tot alles weer rustig is? :p Je rijdt uiteindelijk toch gewoon door lijkt me, en soms is zo'n tafel echt niet te ontwijken.
Ik vind deze inderdaad ook erg leuk maar met skill heeft het weinig meer te maken :D Te veel een luck factor, vooral als je 4-5 blauwe schilden op je reet krijg. Meestal kies ik minimaal 1 aap erbij(doe ik normaal niet) zodat ik als #1 de weg volschijt met big banana's.
Blauwe schilden vind ik altijd irritant. :(
Die reken ik al geeneens meer mee, elke baan wordt voor mij verpest als ik door een serie blauwe schilden geraakt wordt. Baby Park is inderdaad chaotisch... maar zo over-the-top dat het eigenlijk niet meer uitmaakt. En hoe het komt weet ik niet, maar meestal heb ik best veel geluk daar. Ik word niet zo vaak geraakt door iets als je zou verwachten. Als ik lekker door die twee bochten aan het sliden ben en iedereen ver achter me laat heb ik echt het gevoel dat ik die baan Own. ;)

Bowser Castle is trouwens ook nog een leuke baan nu ik erover nadenk (in tegenstelling tot op de N64 versie). De thwomps zijn lastig, maar goed te ontwijken. Die ronddraaide kolom van vuurballen (classic mario bros :D) is echt een voorbeeld van een leuke hindernis. Kan lastig zijn, maar is ook goed te ontwijken als je maar oppast. Plus dat je op die baan heerlijk door de bochten kunt sliden... altijd een voordeel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verkeerd gelezen ..
maarehm ..Cruiseship..er is 1 gat en daar kan je echt erg makkelijk langs...die hoorn..als je hem hoor weet je gewoon hoe je door die kamer moet gaan, dat is alles, staan de tafels rechts, je hoor de hoorn..dan ga je naar rechts want de tafels schuiven naar links...enzo :) (miniem omrijden hoor..gaat om centimeters meestal) Ik vindt daisy cruiser zelf juist wel aardig. De ijsbaan vind ik ook vrij aardig. (clutter???..wat schaatsende ventjes waar je zo omheen kan?)

Bowsers castle vind ik superleuk om te doen :D ( 2:31:422 )

Trouwens, Animal Crossing, wat de fuck heb je aan die stalkmarket? ..doe het nu zo;n 3 weken, check elke dag de turnip prijzen..en ik maak altijd verlies of maar 5 bell winst per turnip. (prijs schommelt steeds tussen 74 bell en 99 bell) Ik lees overal dat je zeker elke week wel een prijs ala 200..300...500...tot zelfs 1150 zie langskomen..nou..ik dus niet..

[ Voor 38% gewijzigd door Max|Burn op 01-01-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet dat cruise schip toch nog eens gaan spelen en kijken of het echt zo goed te ontwijken valt met die hoorn erbij.
(clutter???..wat schaatsende ventjes waar je zo omheen kan?)
En ijsblokken waar je door bevriest als je ze aanraakt. :(
Het is echt irritant als dat gebeurt. En het gebeurt me vaak... die glibberige ijslevels in spellen altijd... grrr. :p
Ik lees overal dat je zeker elke week wel een prijs ala 200..300...500...tot zelfs 1150 zie langskomen..nou..ik dus niet..
Lol, hier maakte ik ook altijd ruzie over met m'n broer. :p
Ik denk dat die hele hoge prijzen alleen langskomen als je niet teveel knollen tegelijk koopt. 2 grote bosjes... hooguit 3. Mijn broer kocht altijd 20 van die bosjes tegelijk, en dan maar klagen dat Tom Nook er zulke lage prijzen voor bood. Terwijl ik er elke week braaf een bescheiden aantal kocht, en ook elke week weer met een leuke winst verkocht. :D

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

de eerste 2x had ik er maar 10(turnips, niet bosjes)...en bood Nook 74 en 99 bell ofzo...
nu heb ik er totaal 80(turnips), bied ie ook weer iets in de 80 bell..useless :(
Er staat juist overal dat je het best zo veel mogelijk in kan kopen.... (nog niet gedaan)
Heb bijna me 2de verdieping :)

MKDD: Je glijd echt nergens weg op die ijsbaan op het stuk met IJS na...gewoon rechtdoor rijden :) (of boostend zoals ik :D)

hm rofl...buurjochie trekt net 2 large bass binnen in 1 minuut...tis geen stringfish ..maar toch weer 6000 bell :D

[ Voor 59% gewijzigd door Max|Burn op 01-01-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Ik wil straks of binnenkort 2 games uit Amerika halen, daar van is 1 game Japans en 1 Amerikaans. Ik zit alleen met het probleem qua saven. Ik heb nu een PAL memcard met 251 blocks. Wat is het verstandigste. Ik heb een aantal keuzes:

- US saves op mijn PAL kaart drukken, JAP apart
- US saves, JAP saves en PAL saves op aparte memcard
- US saves apart en JAP + PAL op 1 kaart

Wat is het handigste en verstandigste

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

wtf, komt me stiefbroertje net aanlopen, hey ik heb dit nog liggen..

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/mcf/GCTopic/GnWDK1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/mcf/GCTopic/GnWDK2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

oh geef maar aan mij, dan gooi ik 't wel voor je weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Maximus schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:21:
Ik wil straks of binnenkort 2 games uit Amerika halen, daar van is 1 game Japans en 1 Amerikaans. Ik zit alleen met het probleem qua saven. Ik heb nu een PAL memcard met 251 blocks. Wat is het verstandigste. Ik heb een aantal keuzes:

- US saves op mijn PAL kaart drukken, JAP apart
- US saves, JAP saves en PAL saves op aparte memcard
- US saves apart en JAP + PAL op 1 kaart

Wat is het handigste en verstandigste
Je heb voor JAP games een aparte mem card nodig. Aangezien hij je kaart formateert let hier dus op (is mijn ook overkomen). Verder kan pal en usa wel bij elkaar.

Dus het wordt optie nummer 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MaxBurn schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:29:
wtf, komt me stiefbroertje net aanlopen, hey ik heb dit nog liggen..

[afbeelding]
[afbeelding]
Lucky bastard _/-\o_

Mag je em wel houden dan?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

WeAreLegion schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:45:
[...]

Je heb voor JAP games een aparte mem card nodig. Aangezien hij je kaart formateert let hier dus op (is mijn ook overkomen). Verder kan pal en usa wel bij elkaar.

Dus het wordt optie nummer 1
Mooi, want ik zag bij LikSang dat een 1019blocks 25 euro kost itt een 251 voor 30 euro hier. Dus de 251 wordt JAP en de 1019 USA/PAL :) Binnenkort even de bestelling de deur uit doen

Het wordt:

Naruto: Getikou Ninja Taisen 3 [JAP]
The Legend of Zelda Collectors Edition [USA]
Freeloader 1.06
Nintendo Memorycard 1019 blocks

totaal = 126.56 exclusief 5 euro shipping

later nog Sunshine kopen hier in NL maar dan houd het eerst echt op en moet ik gaan utispelen :P niet dat het geld er niet is maar heb zoveel games en echt MKDD is nu uitgespeeld SP maar verder bijna niets :P

[ Voor 14% gewijzigd door Maximus op 01-01-2005 15:06 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

me stiefbroertje is trouwens 13 ofzo, denk dat ie die donkey kong van zn pa heeft ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een Tales of Symphonia vraagje:

spoiler:
Die skeleton vriend in die gort, moet je die overslaan? 1 tik en je ligt, alle 4 de personages trouwens ;). Ok, ik zit nu aan de andere kant van de zee, maar toch, was het mogelijk hem neer te leggen?

Daarnast, wat is de toegevoegde waarde van die kattenvrienden precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Maximus schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:55:
[...]
Komen die Naruto games eigenlijk nog es een keer naar nederland, of iig PAL??

Ik kijk sinds kort de serie en ik vind het echt super.
Zijn er hier eigenlijk mensen die een van de Naruto games habben gespeeld?
Zo ja bevalt het nog een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maximus schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:55:
[...]

Mooi, want ik zag bij LikSang dat een 1019blocks 25 euro kost itt een 251 voor 30 euro hier. Dus de 251 wordt JAP en de 1019 USA/PAL :) Binnenkort even de bestelling de deur uit doen

Het wordt:

The Legend of Zelda Collectors Edition [USA]
Freeloader 1.06
Nintendo Memorycard 1019 blocks

totaal = 126.56 exclusief 5 euro shipping

later nog Sunshine kopen hier in NL maar dan houd het eerst echt op en moet ik gaan utispelen :P niet dat het geld er niet is maar heb zoveel games en echt MKDD is nu uitgespeeld SP maar verder bijna niets :P
Hoewel ik ook optie 1 ook zou aanraden wil ik toch dat save-probleem uit de wereld helpen. EUR/US/JAP savegames kan je gerust op 1 memory card zetten indien je een freeloader gebruikt (wat hier dus het geval is). Heb het zelf ook een tijdje gedaan.. :)

Veel plezier met Naruto 3. Heel goed spel :)
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:18:
Nog een Tales of Symphonia vraagje:

spoiler:
Die skeleton vriend in die gort, moet je die overslaan? 1 tik en je ligt, alle 4 de personages trouwens ;). Ok, ik zit nu aan de andere kant van de zee, maar toch, was het mogelijk hem neer te leggen?

Daarnast, wat is de toegevoegde waarde van die kattenvrienden precies?
Ja, het is mogelijk maar daar ben je nu te laat voor aangezien dit je eerste en laatste kans was.

spoiler:
Neem aan dat je nu in palmacosta zit. Er zijn drie van die skelleten "verstopt" waar je tegen kan vechten totdat je een bepaald punt hebt bereikt. Het eerste punt is het bereiken van palmacosta, daarna is hij weg. Ook voor die overige twee gelden deze regels. Wacht dus niet te lang met het verslaan van die skelleten. Ze geven wel vrij goede items ;). Verder voegt het niet veel toe aan het verhaal behalve dat het iets makkelijker wordt met de items die ze droppen en dat het een zeer moeilijke side-quest is.
Vanitas schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:49:
[...]

Zolang de anime nog niet eens gelicenseerd is door een bedrijf in de US denk ik dat het nog wel eens héél lang kan duren. DBZ duurde ook 10 jaar voordat het hier op de buis kwam terwijl het in Japan toen al weer 'redelijk' uit was.
Heb zelf naruto 2 & 3 hier liggen en de spellen zijn vooral leuk als je fan van de anime bent. Voor mensen die er niks vanaf weten is het een aardige beat'em up. Het spel wordt pas echt leuk als je een goede tegenstander hebt die het begrip van sidesteppen, blocken en kawarimi goed begrijpt want n00bs veeg je anders zo van de tafel ;).Tegen de CPU is niet zo heel boeiend maar dat geldt eigenlijk voor elk vechtspel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 12:36:
Verkeerd gelezen ..
maarehm ..Cruiseship..er is 1 gat en daar kan je echt erg makkelijk langs...die hoorn..als je hem hoor weet je gewoon hoe je door die kamer moet gaan, dat is alles, staan de tafels rechts, je hoor de hoorn..dan ga je naar rechts want de tafels schuiven naar links...enzo :) (miniem omrijden hoor..gaat om centimeters meestal) Ik vindt daisy cruiser zelf juist wel aardig. De ijsbaan vind ik ook vrij aardig. (clutter???..wat schaatsende ventjes waar je zo omheen kan?)

Bowsers castle vind ik superleuk om te doen :D ( 2:31:422 )

Trouwens, Animal Crossing, wat de fuck heb je aan die stalkmarket? ..doe het nu zo;n 3 weken, check elke dag de turnip prijzen..en ik maak altijd verlies of maar 5 bell winst per turnip. (prijs schommelt steeds tussen 74 bell en 99 bell) Ik lees overal dat je zeker elke week wel een prijs ala 200..300...500...tot zelfs 1150 zie langskomen..nou..ik dus niet..
Haha, ik had het echt raar... Ik dacht telkens dat je maar heel weinig winst kon maken, maar ik had het tot nu toe 1 keer gedaan... Gekocht voor aardig goedkoop en verkocht voor 586 bells per stuk, :D :D ( ja smileys in de uitverkoop :P ) Ik had meteen meer dan 210.000 bells, kon ik ook meteen me huisje afbetalen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 12:57:
de eerste 2x had ik er maar 10(turnips, niet bosjes)...en bood Nook 74 en 99 bell ofzo...
nu heb ik er totaal 80(turnips), bied ie ook weer iets in de 80 bell..useless :(
80 turnips is echt veel te veel (in mijn ervaring met de australische versie van het spel). Maar ja... mijn ervaring is ook dat als je er maar 10 koopt, dat Nook dan op 1 van de dagen wel een leuk bedrag had moeten bieden. :? Dan weet ik het ook even niet meer, misschien gewoon domme pech... of misschien heb ik juist veel geluk gehad.
Er staat juist overal dat je het best zo veel mogelijk in kan kopen.... (nog niet gedaan)
Haha, ja... maar advies van die dieren is meestal niet zoveel waard. :p
Een "nuttige" tip die ik heel vaak heb moeten aanhoren is om spullen te koop aan te bieden met de Gyroid bij je huis, en dan bijvoorbeeld 30.000 bells ervoor te vragen. Alsof iemand daar ooit intrapt!
MKDD: Je glijd echt nergens weg op die ijsbaan op het stuk met IJS na...gewoon rechtdoor rijden :) (of boostend zoals ik :D)
ALS ik mariokart ooit weer eens uit de kast trek zal ik het eens proberen allemaal. Maar in mijn herinneringen was die ijsbaan echt een tergend frustrerende ervaring.
hm rofl...buurjochie trekt net 2 large bass binnen in 1 minuut...tis geen stringfish ..maar toch weer 6000 bell :D
Hmpf... als het je om het geld gaat kun je beter een strandwandeling gaan maken. Alle seabass teruggooien, en alleen de barred knifejaws en de red snappers bewaren. :) Dat tikt lekker aan. :D (Maar als je in de rivieren vist heb je weer meer kans op zeldzame vissen die je anders nooit tegen zou komen... keuzes keuzes...). En als het nog eens een keer een dagje regent dan moet je ZEKER eens gaan vissen in de zee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Vanitas schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:49:
[...]

Het punt is wat mijn voorganger ook zegt de anime is nog niet gelicenced op dit moment. Echter de kans dat Naruto richting Europa of Amerika komt nadat het gelicenced is is vrijwel nihil. Mede omdat wij hier niet echt een markt zijn voor dat soort fighting games. Hoevaak zien we niet dat games wel in Japan verkrijgbaar zijn maar niet in Europa?

Maar ik doe de game gewoon op de gok, bevalt het tof anders jammer maar heb al veel gepraat met Raynbow die deel 2 heeft en die is er erg over te spreken. Heb natuurlijk wel de nodige reviews gelezen maar dan nog. Het lijkt mij een erg tof spel, voor de anime kenners het loopt t/m het chuunin exam.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 19:23:
[...]

Hoewel ik ook optie 1 ook zou aanraden wil ik toch dat save-probleem uit de wereld helpen. EUR/US/JAP savegames kan je gerust op 1 memory card zetten indien je een freeloader gebruikt (wat hier dus het geval is). Heb het zelf ook een tijdje gedaan.. :)

Veel plezier met Naruto 3. Heel goed spel :)
Ik waag de gok toch maar niet, ik koop voor 24 euro een nieuwe 1019 blocks memcard bij Lik-Sang, laat die hier heen komen gooi me PAL games erop en doe dan op mijn zwarte 251 maar de JAP saves. Mogelijk dat ik zelfs nog een aparte koop voor de USA games mocht ik die nog gaan kopen. Ik wil niet al mijn saves kwijt raken. Echt niet :)

[ Voor 28% gewijzigd door Maximus op 01-01-2005 21:24 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik ben al me save games kwijt geraakt van Zelde Wind Waker toen ik FFCC jap versie wou doen. Beetje jammer heb dus ook geen zin meer om ver te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

WeAreLegion schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:44:
Ik ben al me save games kwijt geraakt van Zelde Wind Waker toen ik FFCC jap versie wou doen. Beetje jammer heb dus ook geen zin meer om ver te spelen.
precies en dat probleem wil ik dus niet hebben // krijgen.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 20:25:
Haha, ja... maar advies van die dieren is meestal niet zoveel waard. :p
nee, op de fora. De turnip prijzen staan echt los van hoeveel je inkoopt.

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 01-01-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 20:25:
Hmpf... als het je om het geld gaat kun je beter een strandwandeling gaan maken. Alle seabass teruggooien, en alleen de barred knifejaws en de red snappers bewaren. :) Dat tikt lekker aan. :D
Ik vis meestal puur op large bass en stringfish...
7x stringfish x 15.000 in 30 minuten = $

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Er is trouwens een nieuwe manier om homebrew code te laden en je hebt er geen modchip, PSO of BBA voor nodig. Costis heeft een homebrew-code loader geschreven waarmee je met behulp van de Action Replay homebrew software vanaf een SD-geheugenkaart kan booten. Toch wel vreemd dat Datel/Codejunkies hier al meer dan een half jaar zonder resultaat met zoiets bezig zijn(MAX Drive Pro/MAX Media Player) en dat Costis dit dan in minder dan een week in elkaar weet te zetten. Ik voel me toch ineens geneigd om een AR te gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja hoezo vreemd...als je ergens op vast zit terwijl de oplossing simpel is en een ander bedrijf ziet de oplossing direct.... :) Gaat altijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Maximus schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:23:
[...]
Het punt is wat mijn voorganger ook zegt de anime is nog niet gelicenced op dit moment. Echter de kans dat Naruto richting Europa of Amerika komt nadat het gelicenced is is vrijwel nihil. Mede omdat wij hier niet echt een markt zijn voor dat soort fighting games. Hoevaak zien we niet dat games wel in Japan verkrijgbaar zijn maar niet in Europa?

Maar ik doe de game gewoon op de gok, bevalt het tof anders jammer maar heb al veel gepraat met Raynbow die deel 2 heeft en die is er erg over te spreken. Heb natuurlijk wel de nodige reviews gelezen maar dan nog. Het lijkt mij een erg tof spel, voor de anime kenners het loopt t/m het chuunin exam.
Voor Naruto waren toch al wel wat plannen om het hierheen te halen?
Ze hadden de titel dan vertaald als "Naruto en het gevaarlijke vossen monster" of zoiets.

Hoe zit het eigenlijk met dat vechten, is dat gewoon allemaal zoals MK?
Of kan je je ook nog bewegen, en dus van de omgeving gebruik maken.
Dus via bomen springen ed?

En nu we het toch over Naruto hebben, hoeveel aflevering staan er eigenlijk al in de planning.
Zou het nog over de 200 komen??
* Vanitas hoopt het iig wel

@ MaxBurn
Gebruik de edit knop es wat vaker, allemaal dubbele posts. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:23:
[...]

[...]

Ik waag de gok toch maar niet, ik koop voor 24 euro een nieuwe 1019 blocks memcard bij Lik-Sang, laat die hier heen komen gooi me PAL games erop en doe dan op mijn zwarte 251 maar de JAP saves. Mogelijk dat ik zelfs nog een aparte koop voor de USA games mocht ik die nog gaan kopen. Ik wil niet al mijn saves kwijt raken. Echt niet :)
ik ben ook aan het overwegen naruto 3 te halen. Ik heb naruto 2 hier ook liggen en als je van de anime houd... dan zul je dit spel geweldig vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Vanitas schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 23:24:
[...]

Ze hadden de titel dan vertaald als "Naruto en het gevaarlijke vossen monster" of zoiets.

En nu we het toch over Naruto hebben, hoeveel aflevering staan er eigenlijk al in de planning.

@ MaxBurn
Gebruik de edit knos es wat vaker, allemaal dubbele posts. :(
/me *Meld zich als Naruto Ninja Taisen 3 eigenaar 8)

Het spel is vrijwel hetzelfde al Naruto Ninja Taisen 2, maar dan met een aantal nieuwe characters (Itachi, Tsunade, Jiraijia, Hokage, enz.) kleine gameplay verbeteringen (sommige oude moves is minder sterk/ snel gemaakt) en nu heeft iedere character een 2e special (en chars die er al 2 hadden nu dus 3)

De singleplayer is nogsteeds het zelfde idee (gevechten waarin je de vijand moet verslaan onder condities uit de serie, dus bepaald persoon moet met rasengan oid afgemaakt worden (stelt niet veel voor dus)

Ik vind het persoonlijk weer een top spel, maar er is echt heel weinig veranderd, alleen wat moves en 10 nieuwe characters ongeveer.

De serie en de game staan NIET in de planning binnekort hier uitgegeven te gaan worden, er is nog geen licentie voor de serie, en het gerucht van "naruto en de kwade vos" ofzo was een HOAX (onzin dus)

de serie is op dit moment bij episode 115 en begint de manga nu in te halen (over 20 eps zijn ze waar de manga nu is, dus binnen een half zijn ze ze voorbij ben ik bang en dan ontstaat er een probleem aangezien het verhaal nog wel 100 Animé episodes doorgaat (minstens) en er nog veel verhaal lijnen open staan, en er nog er aan een paar zelfs nog begonnen moet worden.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dat Tales of Symphonia is tof, kan er geen genoeg van krijgen.

Bedankt voor de tip voor die skeleton-rakker (alleen nu nog hoe tik ik die gast om ;)).

Een van de leukere dingen vind ik trouwens de gesprekken (naast het vechten). Erg komisch, voor die Genis is een tof ventje ;). Die skills en monsters vind ik overigens cool geanimeerd. Speelt best lekker dat real time ipv turn based .... alleen ik denk dat het alleen erg moeilijk is, althans, ik vind de AI redelijk ok in te stellen, toch lopen ze soms een beetje dom te doen. Gelukkig ben je dan met twee menselijke AI spelers ;). Ik heb net een coole skills 'Beast', ik hou wel van de afwisseling in skills, niet alleen pure aanvalsskills, ook verdediging en manier om crowds monsters een beetje uit elkaar te trekken! Goed gedaan. Was dit maar online ;). Ik hoop dat het bij de opvolger van de Kubus lukt zoiets online te krijgen, zou toch top zijn als zoiets in MMORPG vorm gegoten zou worden? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[...]
@ MaxBurn
Gebruik de edit knop es wat vaker, allemaal dubbele posts. :(
Doe ik vaak genoeg hoor, soms gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Hele vroege 1 april grap ;)
Omgevingen zijn niet interactief. Je kan niks kapot maken en in negen van de tien gevallen zit er een onzichtbare rand omheen. Op het eerste gezicht lijkt het op een button smasher maar als je iets verder verdiept in het battle systeem dan valt het wel mee. Echter valt het in het niet als je vergelijkt met het systeem van Soul calibur 2. Maja, de locaties komen vrijwel letterlijk uit de anime en dat maakt alles weer goed. Verder zijn de games heel erg trouw aan de anime.
Ik zie dat persoonlijk wel gebeuren maar het hangt allemaal van de Manga af. Binnenkort gaan ze een tijdsprong nemen waarin alle characters 3 jaar ouder zijn dus kunnen ze weer wat nieuwe verhalen e.d proberen ;). De anime is bezig met een echte inhaalrace op dit gebied. We hebben net een special gehad (dubbelep) of de volgende staat alweer voor de deur terwijl de manga niet zo heel ver meer voorloopt. Dit betekent dat de anime of tijdelijk stopt (hier hoop ik persoonlijk op) of dat de anime bedrijven zelf een verhaallijn gaan bedenken zodat Naruto wel op tv blijft maar dat de kwaliteit ver te zoeken is.. Maargoed, dit duurt nog een klein half-jaartje voordat het zover is.
Ik vind het persoonlijk weer een top spel, maar er is echt heel weinig veranderd, alleen wat moves en 10 nieuwe characters ongeveer.
vergeet de nieuwe levels niet :P.
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:42:
Zo dat Tales of Symphonia is tof, kan er geen genoeg van krijgen.

Bedankt voor de tip voor die skeleton-rakker (alleen nu nog hoe tik ik die gast om ;)).

Een van de leukere dingen vind ik trouwens de gesprekken (naast het vechten). Erg komisch, voor die Genis is een tof ventje ;). Die skills en monsters vind ik overigens cool geanimeerd. Speelt best lekker dat real time ipv turn based .... alleen ik denk dat het alleen erg moeilijk is, althans, ik vind de AI redelijk ok in te stellen, toch lopen ze soms een beetje dom te doen. Gelukkig ben je dan met twee menselijke AI spelers ;). Ik heb net een coole skills 'Beast', ik hou wel van de afwisseling in skills, niet alleen pure aanvalsskills, ook verdediging en manier om crowds monsters een beetje uit elkaar te trekken! Goed gedaan. Was dit maar online ;). Ik hoop dat het bij de opvolger van de Kubus lukt zoiets online te krijgen, zou toch top zijn als zoiets in MMORPG vorm gegoten zou worden? ;).
Je kan als het goed is ook die aanvallen binden op je c-stick (vrij lang geleden alweer). Ik dacht ook van teammembers. Iig kan je die waardeloze spells ook uitzetten in het character menu wat echt aan te raden is!! Spells die haast geen damage doen maar wel veel MP kosten kan je beter uitzetten. Verder is Raine een must in je party.. you'll see why ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Hoe verzend lik-sang zijn spullen? Want ik heb eigenlijk niet veel zin om 19% BTW te gaan betalen over de producten :P

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Er staat bij wanneer ze uit vanuit europa versturen (zo geel met zwart vlak er naast). Dan hoeft het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maximus schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:39:
Hoe verzend lik-sang zijn spullen? Want ik heb eigenlijk niet veel zin om 19% BTW te gaan betalen over de producten :P
Van al die keren dat ik bij lik-sang iets heb besteld, heb ik nog nooit btw of invoerrechten op hoeven te betalen. Ook zaten daar enkele orders bij van meer dan 150 USD wat ook gewoon op de doos stond en die kwamen ook door de douane heen. Dus ja, volgens mij komt dat wel goed :z (of ik heb al die keren gewoon geluk gehad, kan natuurlijk ook :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:47:
[...]
Van al die keren dat ik bij lik-sang iets heb besteld, heb ik nog nooit btw of invoerrechten op hoeven te betalen. Ook zaten daar enkele orders bij van meer dan 150 USD wat ook gewoon op de doos stond en die kwamen ook door de douane heen. Dus ja, volgens mij komt dat wel goed :z (of ik heb al die keren gewoon geluk gehad, kan natuurlijk ook :+)
Welke verzendmethode heb je gekozen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MP2E tip: als je een lightbubble activeert met de Annihilator Beam gaan vijanden direct dood bij aanraking van de bubbel. Bijkomend voordeel is dat oa Warrior Ing en Dark Pirates er door worden aangetrokken en dus zo de bubbel instappen alwaar ze worden gevaporized :Y)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
D³ schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:53:
MP2E tip: als je een lightbubble activeert met de Annihilator Beam gaan vijanden direct dood bij aanraking van de bubbel. Bijkomend voordeel is dat oa Warrior Ing en Dark Pirates er door worden aangetrokken en dus zo de bubbel instappen alwaar ze worden gevaporized :Y)
Da's toch ook zo als je de light-beam gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:54:
[...]
Da's toch ook zo als je de light-beam gebruikt?
Inderdaad.
Dat vijanden er door worden aangetrokken heb ik trouwens nooit gemerkt. Maar ik vond het wel een erg makkelijke manier om die irritante vliegende beesten met hun lange tentakels dood te maken.

Ik ben alweer bijna door Four Sword Adventures heen... :'(
Nog één wereld te gaan, en dan waarschijnlijk nog een soort van eindlevel... en dan is 't alweer afgelopen. Helaas... het is echt verslavend, je wilt eigenlijk niet dat het ooit ophoudt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff over MKDD:

Die ijsbaan en het cruiseschip vind ik juist wel tof en ook niet moeilijk
die cruise doet me denken aan revolt?
maar er zijn echt een paar banen die ik gewoon niet kan winnen... :(
Luigi stadium: toffe baan, maar eerste worden lukt gewoon NIET
en die special cup wil ook niet echt lukken op 100cc (nog geeneen beker :@)

ik ga straks lekker MP nog een keer proberen vanaf tallon overworld
erg jammer dat je niet ergens gewoon kan saven... ik moest wel stoppen en daardoor moet ik een heel stuk opnieuw doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Light beam bubbels hebben geen aanzuigende werking toch? Dat maakt het nou net zo handig. Zal het nog eens testen.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:27:
Light beam bubbels hebben geen aanzuigende werking toch? Dat maakt het nou net zo handig.
Ah... nu snap ik pas wat je bedoelt. Met de annihilator beam heb je hetzelfde resultaat als met de lightbeam, en als een bonus worden de vijanden er ook nog door aangetrokken? Is opzich nog wel logisch ook omdat annihilator light+dark is. Leuke vondst dan! :)
Luigi stadium: toffe baan, maar eerste worden lukt gewoon NIET
en die special cup wil ook niet echt lukken op 100cc (nog geeneen beker :@)
Laat me raden, jij wordt constant geraakt door blauwe en rode schilden waardoor je steeds achter komt te liggen? En als het jou af en toe lukt om iemand te raken met een schild dan heeft het nauwelijks effect, zelfs als het bowser+wario zijn in die paarse pimpmobiel zitten ze toch alweer binnen een halve seconde op topsnelheid. :p Welkom in mariokart. ;)
Ik vond het zelf ook tamelijk lastig... maar gewoon blijven proberen. Na een tijdje wordt je er zo handig in dat je toch wint ondanks de cheatende cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 21-09 20:21
Man, ik zit megavast in ToS, ben nu bij Izoold.

spoiler:
Ik moet dus zo'n boot zien te bemachten om naar Palanogwat te komen. Echter, ik ben daar meteen weggegaan omdat het niet meteen lukte en per land naar het noorden gegaan. Daar heb ik heel wat quests gedaan (Boltzman's book etc), maar nu zit ik dus vast en moet ik écht met een boot over naar Palanogwat. Probleem is dus dat Max er nu niet meer is en ik 'patiented' moet zijn dat ie terugkeert. Ik zit al uren rond te ouwehoeren maar die gast komt dus niet meer terug ofzo. Ik heb ook al met alles en iedereen gepraat. Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat die gast terugkomt? Hij is gek op zo'n meisje Lyla en die zit nu bovenop een dak waar ik dus niet mee kan praten. Elke walkthrough op internet gaat er vanuit dat Max er gewoon is, maar dat is dus niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:47:
[...]
Welke verzend methode had je want ik overweeg om DHL fastshipping te doen. Dan heb ik het over 3 dagen maximaal in huis, want ik wil ze snel hebben, alleen als ik er dan ook nog 19% btw over moet lappen vind ik nogal duur.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb gister bij lik-sang besteld en via global priority laten verzenden. Nu maar hopen dat het door de douane komt zonder invoerrechten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bianca op 02-01-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Global Priority dat is toch de standaart versie, ik overweeg namelijk die van 18euro omdat het dan gewoon veeel sneller hier is. En ik kan het ook tracen via het internet iets wat ik toch wel fijn vind :>

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ja mijn pakje heeft geen haast. Ik had 1 platinum controller voor erbij, en een 1019 memorycard voor een vriend van mij. Moest eigenlijk ook nog een andere 1019 memorycard maar die heb ik maar via ebay gekocht (was even duur). Maar geen van alle heeft haast. De laatste keer dat ik wat bij lik-sang kocht via global priority had ik het na een week in huis dus dat maakt me niet zoveel uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Een weekje wachten dat kan er wel vanaf :) Denk dat ik dat ook maar doe. Gewoon iets langer wachten het komt deze richting toch wel uit. Maar hoe zit het geheel verpakt als ik vragen mag?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Order Summary / Shipping Details:

1 x FreeLoader 1.06B                                   US$      19.90
1 x Naruto: Gekitou Ninja Taisen 3                     US$      59.90
1 x GameCube Memory Card 1019                          US$      32.95
3 x Naruto Ninkyou Jyuu (random)                       US$      14.85
1 x Shipping and Handling (Global Priority)            US$       8.00
---------------------------------------------------------------------
Total:                                                 US$     135.60
=====================================================================[

Again, thank you for ordering from Lik-Sang.com

jeeeej !! :D

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Damn :P

MP2 een tijdje links laten liggen, nu ben ik weer begonnen. Bleek ik vlak voor de Boost Guardian te zitten. Wat een bitch.... Ben dr ook nog es een beetje uit qua controls. Dus dit gaat wel ff duren :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MP2e heb ik alweer 3 weken niet gedaan ofzo ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:14

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:21:

amen! orginele tracks en vooral rainbow road _/-\o_
Toen ik rainbow road (snes) voor eerst speelde werd ik kansloos achtste, ik vond het een kut baan, en eigenlijk leek het alleen door die baan gewoon onmogelijk om ooit de euh *insert juist naam* cup te winnen. Maar door veel time trialen werd de frustratie totale fun, en als je dan uiteindelijk eerste word.....geweldig.
Toen ik las dat de n64 versie inderdaad saai was kon ik het gewoon niet geloven.....maar het was en is echt waar.
Op de cube is het beter (ik vind zowiese DD beter dan de n64 versie muv de multiplayer banen, die zijn veel krapper in DD) , maar de eerdere banen zijn nog steeds niet over troffen.

Even on topic.....waar kijkt iedereen naar uit op cube gebied voor 2005? Het lijkt me dat voor veel mensen realistische zelda op 1 staat, en verder baiten katos (voor de mede pallers at least) en wellicht donkey kong country met bongo's?
Maar buiten dat zou ik het ff niet meer weten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 20:44

Leejow(saait)

Blater

Willybubba schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:31:
Damn :P

MP2 een tijdje links laten liggen, nu ben ik weer begonnen. Bleek ik vlak voor de Boost Guardian te zitten. Wat een bitch.... Ben dr ook nog es een beetje uit qua controls. Dus dit gaat wel ff duren :P
Daar zit ik nu ook, ik heb hem al 10x gedaan. De laatste keer had hij nog maar 1 hp over ofzo maar hij wilde niet terug transformen.. Toen ik dood ging stond ik echt te trillen van woede, vet unbalanced het gaat van makkelijk naar keimoeilijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:39

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Leejow(saait) schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:51:
[...]

Daar zit ik nu ook, ik heb hem al 10x gedaan. De laatste keer had hij nog maar 1 hp over ofzo maar hij wilde niet terug transformen.. Toen ik dood ging stond ik echt te trillen van woede, vet unbalanced het gaat van makkelijk naar keimoeilijk :(
spoiler:
De boost guardian komt niet zomaar terug in vaste vorm, dus wachten alleen is niet voldoende...

Zelf heb ik net de spider guardian gedaan, echt super origineel! Wel lastig en vervelend, maar uiteindelijk is de beloning heerlijk!
Ik speel ook nog steeds ToS, maar die ga ik binnenkort maar even uitspelen, ik heb geen zin meer om de boel nog meer te rekken met allerlei sidequests enzo :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Maximus schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:49:
Een weekje wachten dat kan er wel vanaf :) Denk dat ik dat ook maar doe. Gewoon iets langer wachten het komt deze richting toch wel uit. Maar hoe zit het geheel verpakt als ik vragen mag?
Ik had dus een hoesje voor mijn gameboy advance, daar zat al verpakking om heen dus daar kon al weinig aan beschadigen maar in de doos zat allemaal van dat zachte materiaal. Best goed verpakt dus. Was iets als dit:
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/package1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Waarom bestelt iedereen trouwens bij Lik-Sang en niet Videogamesplus? Volgens mij is de laatste vaak goedkoper namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:14:
[...]
Hele vroege 1 april grap ;)
Dat was ook eigenlijk wel te verwachten. Wie bedenkt er nou zo'n foute titel.
Maar het is nog steeds jammer. Ik denk dan Naruto vast nog wel een keer op de Ned tv komt, maar dat duurt nog echt wel lang.

[...]
Omgevingen zijn niet interactief. Je kan niks kapot maken en in negen van de tien gevallen zit er een onzichtbare rand omheen. Op het eerste gezicht lijkt het op een button smasher maar als je iets verder verdiept in het battle systeem dan valt het wel mee. Echter valt het in het niet als je vergelijkt met het systeem van Soul calibur 2. Maja, de locaties komen vrijwel letterlijk uit de anime en dat maakt alles weer goed. Verder zijn de games heel erg trouw aan de anime.
Dat is wel jammer dat je eigenlijk niks met do omgevingen kan doen.
Terwijl dit juist veel in de serie wordt gedaan.

[...]
Ik zie dat persoonlijk wel gebeuren maar het hangt allemaal van de Manga af. Binnenkort gaan ze een tijdsprong nemen waarin alle characters 3 jaar ouder zijn dus kunnen ze weer wat nieuwe verhalen e.d proberen ;). De anime is bezig met een echte inhaalrace op dit gebied. We hebben net een special gehad (dubbelep) of de volgende staat alweer voor de deur terwijl de manga niet zo heel ver meer voorloopt. Dit betekent dat de anime of tijdelijk stopt (hier hoop ik persoonlijk op) of dat de anime bedrijven zelf een verhaallijn gaan bedenken zodat Naruto wel op tv blijft maar dat de kwaliteit ver te zoeken is.. Maargoed, dit duurt nog een klein half-jaartje voordat het zover is.
Dat de karakters 3 jaar ouder worden, daar zie ik wel wat in. Maar eerst deze verhaallijn maar es afmaken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Oscar Mopperkont schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:41:
Waarom bestelt iedereen trouwens bij Lik-Sang en niet Videogamesplus? Volgens mij is de laatste vaak goedkoper namelijk.
Lik-Sang boesemt mij iets meer vertrouwen in dan Videogamesplus. :) Dat is het hele verhaal, en daar ben ik wel bereid voor te betalen. En in verhouding tot NL is Lik-Sang super goedkoop.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
In de Dark World rondwandelen met Dark Visor (zwart wit) doet me denken aan hoe een 3D Return of Samus er uit zou zien :P Anyway, nog 5 procentjes!

//edit vgp.ca is een top toko!

[ Voor 11% gewijzigd door Dyxtra op 02-01-2005 19:49 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hah! Die boostguardian die!

Mooi zo. Progressie. Nu heb ik de boostball en de
spoiler:
Seeker
dus ga ik ff lekker exploren om te kijken of ik nog wat vind :)

Tot zo ver vind ik denk ik MP1 net ff iets leuker omdat inderdaad de normale enemies vaak vrij irritant zijn, en dan niet als in moeilijk maar als in "sodemieter-op-ik-ben-aan-het-exploren-en-ik-heb-geen-zin-elke-keer-5-missiles-in-je-aars-te-pompen" irritant. Qua sfeer is ie wel vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Sagat schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:50:
[...]

Even on topic.....waar kijkt iedereen naar uit op cube gebied voor 2005? Het lijkt me dat voor veel mensen realistische zelda op 1 staat, en verder baiten katos (voor de mede pallers at least) en wellicht donkey kong country met bongo's?
Maar buiten dat zou ik het ff niet meer weten.
RE4 \o/ Donkey Kong Jungle Beat \o/ Donkey Konga 2 \o/ Nieuwe Zelda uiteraard. Baten Kaitos lijkt mij eerlijk gezegd niet zoveel aan. Vechten met een kaartsysteem :/ Weet niet of ik daar vroljk van moet worden. Ik krijg gelijk van die wanillusies die Tetra kaarten heten met FF8 of 9. Dat vond ik ook al niets. Zegt niet dat dit hetzelfde is natuurlijk.

Verder geen idee wat er allemaal komen gaat, zullen we wel met E3 horen. Verder ga ik in juni naar Australie voor een jaar max, dus dan GC ik vast niet zoveel. Misschien dat ik dan wel een NDS koop, maar dat even on a sidenote.

Edit: Hoe kan ik nu StarFoxArmada vergeten ??? Stomme ome GZ.

[ Voor 4% gewijzigd door GZ op 02-01-2005 19:57 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit in de Chozo Ruins met Metroid Prime en ik moet de giftige baas verslaan in de Sunchamber...
maar er zijn nog dingen in dit level waar ik nog niet ben geweest... moet ik eerst alles gedaan hebben voordat ik die baas versla? ik kan bijv. met de lift naar beneden naar de magmoor cavern ofzo?

ik ga trouwens best vaak dood...
gingen jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

RE4 ziet er gaaf uit.... ook wacht ik op Timesplitters3.... net als donkey konga 2 :D en vast nog wel veeel meer ;) . Verder ben ik erg benieuwd naar de E3 want (waarschijnlijk) gaan we nu weer nieuwe dingen zien op console gebied toch ? ik bedoel, pecs / specs van PS3, XBOX2, Revolution (om ze zo maar even te noemen) of gaan we die voor het eerst pas zien op de volgende E3 ? ik hoop op deze :P

Verder moet ik eerst maar eens geld gaan sparen en veel games nog gaan uitspelen. Daarna moet ik nog heel veel games kopen die uitgekomen zijn dit jaar (en nog enkele van vorig jaar enz) dus ik kan met de cubes nog wle vooruit.

En de nieuwe Zelda word ook wel leuk ;) :9 er komen zoveel leuke games uit :D :D .... ;( was ik maar rijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:07:
ik zit in de Chozo Ruins met Metroid Prime en ik moet de giftige baas verslaan in de Sunchamber...
maar er zijn nog dingen in dit level waar ik nog niet ben geweest... moet ik eerst alles gedaan hebben voordat ik die baas versla? ik kan bijv. met de lift naar beneden naar de magmoor cavern ofzo?

ik ga trouwens best vaak dood...
gingen jullie dat ook?
spoiler:
Als ik het me goed herinner moet je die baas eerst verslaan voordat je Magmoor Caverns echt in kan.

De spellen waar ik dit jaar naar uitkijk zijn(gerangschikt naar hoeveel ik er naar uitkijk):
  1. RE4
  2. Zelda
  3. Star Fox Armada
  4. Advance Wars DS(DS)
  5. Mario Baseball
  6. Castlevania DS(DS)
  7. Timesplitters 3
  8. GTA: San Andreas(Xbox)
  9. Star Wars: KOTOR2(PC)
Zoals ieder jaar weer voornamelijk GameCube spellen, maar dat was te verwachten. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 02-01-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bianca schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:37:
Ik heb gister bij lik-sang besteld en via global priority laten verzenden. Nu maar hopen dat het door de douane komt zonder invoerrechten :)
In mijn ervaring heb je op die manier de minste kans om gepakt te worden door de douane (global priority). Tot nu toe ging het bij mij alle keren goed, en daar zaten best dure bestellingen tussen. De enige keer dat ik een snellere manier van verzenden had gekozen was het ook meteen raak en kon ik me blauw betalen aan invoerrechten. :(
Maar door veel time trialen werd de frustratie totale fun, en als je dan uiteindelijk eerste word.....geweldig.
Heel herkenbaar. :) Die baan is zo goed! Je moet hem echt helemaal uit je hoofd kennen om een kans te maken. Gewoon toch keihard door de bochten sliden als je wilt winnen, ook al zijn er nergens randjes... wat een kick.
Toen ik las dat de n64 versie inderdaad saai was kon ik het gewoon niet geloven.....maar het was en is echt waar.
Tsja... ik weet echt niet waarom ze dachten dat mensen die baan leuk zouden vinden. Het gaat maar door en door en door. Geen variatie, geen leuke bochten... ugh, hoe durven ze?
Later zat exact diezelfde baan ook in een unlockbare cup van F-Zero X. Dan ga je ongeveer 2x zo snel... en dan nog vond ik het een saaie baan! :p
ik vind zowiese DD beter dan de n64 versie
Ik ook, maar toch is er nog zoveel mis mee. Als ik zin heb om te karten blijf ik uiteindelijk altijd terugkomen bij de snes-versie. Less is more. :)

Donkey Kong Jungle Beat is denk ik wel het spel waar ik het meesta naar uit kijk. Daarnaast voor de cube ook nog Viewtiful Joe 2, Zelda, Starfox en RE4... verder weet ik het niet zo. Er zijn vooral veel DS-spellen waar ik nu naar uitkijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou mensen misschien was het al wel bekend maar Matt van IGN heeft al een paar dagen de final versie van RE4. En hier een paar quote's:
... that this game is totally and completely kick-ass. Spectacular on all fronts. Capcom really outdid itself.

Matt
Well, for me it's easily the best Resident Evil game. By a longshot. I can say that much.

Matt
Wow. I have to say, this is just great. If it was any moodier, I'm not sure I could stand it. It's dark now. Raining. Pouring, in fact. The wind is howling, and quick, brilliant flashes of lightning temporarily illuminate the detailed landscapes. I don't know how Capcom pulled this game off, but it has to be the prettiest GameCube title to date. And damn, there are some scary twists.

If the game keeps up, it's going to be one of my favorites of all time. What a spectacular post holiday buy.

Matt
Klinkt toch zeer goed. ;) Ik denk dat RE4 het waar gaat maken en hopelijk verkoopt het ook goed voor de Cube. :)

[ Voor 50% gewijzigd door schnumi op 02-01-2005 22:19 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hier nog meer lekkers:
So far, pretty damned awesome, and further polished. A good chunk of new cut-scenes and dialogue in the final build. Also, some welcomed fixes. For instance, our hero can now wield the knife at any point with the L button. Doesn't matter if you have the gun equipped. Just hold L and he brings up his knife. Such a huge improvement over the previous process, which demanded that you cycle back and forth between an inventory screen to equip the blade just so you could smash open some crates. Also, the camera stick now enables you to free look left and right in addition to up and down. Excellent stuff.

Game is freakin' gorgeous on my widescreen plasma. It runs in progressive and Dolby Pro Logic II. I use my zoom function to eliminate the letterboxing -- you should all know by now that there's no true anamorphic widescreen mode, but this alternative seems to work well and despite my skepticism it looks great. No major loss in detail with the zoom.

I'm under just about every sort of NDA in the world, so I can't talk about story details. But there is some VERY cool stuff going on. I'm really having a great amount of fun. I made my wife watch me play earlier tonight and she literally screamed five times. Pretty funny, to be honest. She was like, "Watch out behind you! Turn around! Matt, run!" Seeing as how I'm already a big pansy when it comes to this game -- I'm genuinely scared to play it alone -- her screaming was not helping!

I'll take some pics of the box for you soon. The copy Capcom sent me came with a laser print of Leon and the Chainsaw Man, a making of featurette (in which Capcom quoted me twice, which was cool), and other little goodies. Best of all, it came wrapped in a diaper with the tagline: "Don't pee your pants. (But just in case...)"
Dus voortaan kun je gewoon door de L trigger te gebruiken je mes te voorschijn toveren en hoef je niet meer naar het menu. :) En het spel ondersteund dus niet True widescreen maar als je de Zoom optie gebruikt is het verlies aan detail minimaal en valt dus heel goed te doen.

En je kunt met je camerastick nu gewoon vrij naar links,rechts,onder en boven kijken. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:13
Ik heb mijn cube pas een maand of vijf, en nog niet heel veel tijd gehad.

ALleen Mariokart alles geunlocked. Mario Sunshine zit ik nu op 74 shines en 104 blue coins die ik nog kan inwisselen. Smash Brothers is leuk om te multiplayeren.
En Zelda ligt hier al een maand of drie, maar die ga ik pas spelen als ik mario sunshine uit heb (alle 120 shines zal wel lastig worden omdat die blauwe munten lastig te vinden zijn soms.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in de Magmoor Caverns met mn Varia Suit 8)
na 3x is het me gelukt die giftige rotplant te doden :)
ben ik al ver eigenlijk? ik hoop het niet, want zoveel heb ik nog niet gedaan...
ik begin de besturen nou wel goed onder de knie te krijgen

MKDD wordt een beetje irritant...
ik haat het om vlak voor de finish nog ff ingehaald te worden om dat het nog net ff misgaat :(
is het trouwens wel nodig om overal de volle 40 punten te halen of is dat just for the record...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 13:49
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:30:
Ik zit nu in de Magmoor Caverns met mn Varia Suit 8)
na 3x is het me gelukt die giftige rotplant te doden :)
ben ik al ver eigenlijk? ik hoop het niet, want zoveel heb ik nog niet gedaan...
ik begin de besturen nou wel goed onder de knie te krijgen
Wees gerust, je begint net :)

Heb sinds vandaag MP2, en moet zeggen; de omgevingen zijn nog buitenaardser dan in 1. En wat strakker allemaal (qua textures). Erg sfeervol allemaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Zelda Four Swords is uitgespeeld. Wat een ongelooflijk leuk spel was dat! :)
Wat mij betreft eindelijk een waardige opvolger van Link To The Past & Link's Awakening.
(Minish Cap heb ik nog niet gespeeld.) Ik had niet durven hopen dat er nog eens een nieuwe 2D zelda voor een nintendo-console uit zou komen. Nintendo, bedankt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:21

S2S

Ik heb zoom gedaan met de res4 demo en er is wel aardig wat verlies in kwali.....maar ja we hebben hier dan ook geen HD-TV :(

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.