Toppie heel erg bedanktVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:21:
[...]
http://www.mylittlepony.org/users/morimann/wwfullcover.jpg (issie scherp genoeg, anders moet ik ff die scanner van mijn ouders proberen).
PhD i.o.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Toppie heel erg bedanktVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:21:
[...]
http://www.mylittlepony.org/users/morimann/wwfullcover.jpg (issie scherp genoeg, anders moet ik ff die scanner van mijn ouders proberen).
PhD i.o.
Ik vond het zelf echt cheaten, en denk dat de lol van het spel er snel af is als je die codes gaat gebruiken...MaxBurn schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 12:25:
Mensen die Animal Crossing spelen:
Wat vinden jullie van het gebruiken van Universal codes?
Ik wil namelijk me huissie leuk inrichten maar om alles van 1 type inrichting te krijgen kan jaren duren .. of een week, aangezien alles zo'n beetje random is, voor hetzelfde geld verkoopt Tom Nook ineens 3 dagen op rij cabana meubeltjes...in de laatste 3 weken heb ik nergens cabana spullen kunnen kopen..toevallig had me stiefbroertje wat dingetjes die ik overgekocht heb.
Nu dacht ik er dus aan om Unicodes te gebruiken om de rest te kopen/krijgen, alleen vraag ik me af of dat als cheaten gezien kan worden..ik heb een hekel aan cheaten maar in dit geval..
[...]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 16:40 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Hij bedoelde het IP-adres dat aan jouw internetverbinding is toegekend. Het klinkt alleen alsof hij een hele oude versie van WarpPipe gebruikt. In de nieuwere versies van WarpPipe en in Xlink hoef je niets met je IP-adres te doen. Ze presteren ook allebei veel beter dan de oudere versies van WarpPipe.Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:39:
Ik heb een vraag, ik heb dus een Breedband Adapter en ik wil online spelen.... Nu kon ik daarnet bijna spelen maar.... Het lukte niet, en volgens die gast waarmee ik wou mario karten moest ik het ip adress van me kubus weten, en nou heb ik aan jullie een vraag. HOE KOM JE DAAR IN GODSNAAM ACHTER????? Is dit hetzelfde als mijn eigen computer of moet ik daar via andere manieren achter komen????? Veel dank en nog een prettig nieuw jaar zometeen![]()
![]()
![]()
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Damn, wrijf het er maar in dat íe op PAL 2 nog niet uit isWeAreLegion schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:17:
Ok Baten Kaitos is weeeeeeeeeeeeeeeeeeird!!!!!... Ik ben nu in een stad en dat wil je echt niet wetenhet heet Picture Book City en zo ziet het er dus ook uit lol.
Verwijderd
Hoe kom ik bij het "router config panel" van mijn sitecom routerMetroidPrime schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:17:
[...]
Hij bedoelde het IP-adres dat aan jouw internetverbinding is toegekend. Het klinkt alleen alsof hij een hele oude versie van WarpPipe gebruikt. In de nieuwere versies van WarpPipe en in Xlink hoef je niets met je IP-adres te doen. Ze presteren ook allebei veel beter dan de oudere versies van WarpPipe.
Dat staat als het goed is in de handleiding van je router. Je moet er waarschijnlijk een webpagina op de router voor bezoeken.Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:30:
[...]
Hoe kom ik bij het "router config panel" van mijn sitecom router
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
[ Voor 23% gewijzigd door Dutchie! op 31-12-2004 17:55 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:04:
Vraagje over Tales of Symphonia, in Triest:
spoiler:Die customiser .... hij heeft 1 item gecustomised voor me .... maar nu heb ik een probleem die andere twee te customisen. Ik heb alle ingedrienten PLUS de items .... maar de items ziet íe niet? HUH. O.a. die ringen (wapens van Chosen)
Dat is de zora princess.
They weren't...
[ Voor 18% gewijzigd door Vanitas op 31-12-2004 18:14 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Maar dat is precies wat ie vroeg!ik snap wat je bedoeld, MK:SC heeft zo z'n charmes
maar ik denk niet dat je de 2 met elkaar kan/moet vergelijken
Het is denk ik toch vooral een kwestie van wat je het eerst gespeeld hebt/waar je mee bent opgegroeid. Ik zie het dus precies andersom.ik vind zowieso die 3D creatie's erg mooi, daar komen 2D creatie's nooit bij in de buurt. Maar dat is persoonlijk denk ik.
Verwijderd
Ik vind dat zeker cheaten. Bijna net zo erg als tijdreizen.Nu dacht ik er dus aan om Unicodes te gebruiken om de rest te kopen/krijgen, alleen vraag ik me af of dat als cheaten gezien kan worden..ik heb een hekel aan cheaten maar in dit geval..
Wat is dat in hemelsnaam?! Ik kan me die texture helemaal niet herinneren.Heb overigens de slechtste texture uit beide games ontdekt:
Verwijderd
Nah, dat vind ik echt niet.... Maar dat heeft ook met andere redenen te maken natuurlijk. Voor mij persoonlijk kan een "computer wereld" baan nooit echt tippen aan de echte werkelijkheid. Ik vind de banen briljant ontworpen in MK:SC en in MK:DD vind ik ze zeer oké en zeker weten uitermate goed voor een party racer!!! Dat vind ik namelijk een vlak waarop Mario Kart in Uitblinkt!!!! Met een hoofdletter UVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:21:
[...]
bla bla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
Het is denk ik toch vooral een kwestie van wat je het eerst gespeeld hebt/waar je mee bent opgegroeid. Ik zie het dus precies andersom.De 2d banen zullen altijd wel mijn favoriet blijven. Vooral die van de snes. (hoewel er bij de nieuwe banen in super circuit ook een paar hele goede zitten!). Het ultieme voorbeeld is rainbow road... op de snes de spannendste baan uit het hele spel... daar heb ik heel wat nagelbijtend spannende wedstrijdjes op geracet... op rainbowroad op N64 en gamecube val ik zowat in slaap.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 18:57 ]
PhD i.o.
Euh, wel es afgesneden daar? linksaf ...40% v/d baan afsnijden door naar de overkant te springen...Vond rainbowroad verder trouwens totaal onboeiend op de N64Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:52:
[...]
Verder vind ik Rainbow Road op de N64 echt briljant goed, vooral die eerst val aan het begin, dat was zo'n goed gevoel, dat je zo in een keer zo de diepte in gaat!!!!
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:01:
[...]
spoiler:Dan moet je degene die het item in gebruik heeft tijdelijk een ander item geven, dan kan je hem wel laten customizen.
Verwijderd
[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 15:59 ]
PhD i.o.
Verwijderd
Mijn favoriete baan in DD is die van Donkey Kong. Dat kanon vind ik weliswaar stomvervelend, maar de afdaling daarna is wel heel erg mooi. Lekker sliden vlak langs de rand van het ravijn.Maximus schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 11:21:
Die Rainbow road in MKDD is niet eens zo heel mooi. Ik vond de eerste van de Special Cup, Wario Kart veeeel mooierMaar idd zoals iedereen al eerder zei de 50cc won ik met een halve baan voorsprong.
[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 01-01-2005 12:12 ]
Verwijderd
Ik klaagde juist bij de ijsbaan over de clutter. Het hele cruiseschip vind ik gewoon een lompe baan persoonlijk. Trapje op trapje af, valluiken in de vloer... gewoon niet leuk. Die rondschuivende tafels vind ik inderdaad ook irritant. Dat van die hoorn was me nog niet eens opgevallen. Maarja... daar heb je toch eigenlijk ook weinig aan? Moet je dan even stilstaan bij de ingang als je die hoorn hoort, en wachten tot alles weer rustig is?MaxBurn schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 12:12:
@surrounded
Cruiseship:
Een paar tafeltjes is de enige "clutter" Hierbij gaat ook nog eens de (mist?)hoorn op het schip af wanneer hij een bocht maakt, waardoor je weet wanneer de tafels gaan schuiven.
Blauwe schilden vind ik altijd irritant.Ik vind deze inderdaad ook erg leuk maar met skill heeft het weinig meer te makenTe veel een luck factor, vooral als je 4-5 blauwe schilden op je reet krijg. Meestal kies ik minimaal 1 aap erbij(doe ik normaal niet) zodat ik als #1 de weg volschijt met big banana's.
[ Voor 38% gewijzigd door Max|Burn op 01-01-2005 12:39 ]
Verwijderd
En ijsblokken waar je door bevriest als je ze aanraakt.(clutter???..wat schaatsende ventjes waar je zo omheen kan?)
Lol, hier maakte ik ook altijd ruzie over met m'n broer.Ik lees overal dat je zeker elke week wel een prijs ala 200..300...500...tot zelfs 1150 zie langskomen..nou..ik dus niet..
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2005 12:45 ]
[ Voor 59% gewijzigd door Max|Burn op 01-01-2005 13:00 ]
PhD i.o.
Je heb voor JAP games een aparte mem card nodig. Aangezien hij je kaart formateert let hier dus op (is mijn ook overkomen). Verder kan pal en usa wel bij elkaar.Maximus schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:21:
Ik wil straks of binnenkort 2 games uit Amerika halen, daar van is 1 game Japans en 1 Amerikaans. Ik zit alleen met het probleem qua saven. Ik heb nu een PAL memcard met 251 blocks. Wat is het verstandigste. Ik heb een aantal keuzes:
- US saves op mijn PAL kaart drukken, JAP apart
- US saves, JAP saves en PAL saves op aparte memcard
- US saves apart en JAP + PAL op 1 kaart
Wat is het handigste en verstandigste
Lucky bastardMaxBurn schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:29:
wtf, komt me stiefbroertje net aanlopen, hey ik heb dit nog liggen..
[afbeelding]
[afbeelding]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Mooi, want ik zag bij LikSang dat een 1019blocks 25 euro kost itt een 251 voor 30 euro hier. Dus de 251 wordt JAP en de 1019 USA/PALWeAreLegion schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:45:
[...]
Je heb voor JAP games een aparte mem card nodig. Aangezien hij je kaart formateert let hier dus op (is mijn ook overkomen). Verder kan pal en usa wel bij elkaar.
Dus het wordt optie nummer 1
[ Voor 14% gewijzigd door Maximus op 01-01-2005 15:06 ]
PhD i.o.
Verwijderd
Komen die Naruto games eigenlijk nog es een keer naar nederland, of iig PAL??
Hoewel ik ook optie 1 ook zou aanraden wil ik toch dat save-probleem uit de wereld helpen. EUR/US/JAP savegames kan je gerust op 1 memory card zetten indien je een freeloader gebruikt (wat hier dus het geval is). Heb het zelf ook een tijdje gedaan..Maximus schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:55:
[...]
Mooi, want ik zag bij LikSang dat een 1019blocks 25 euro kost itt een 251 voor 30 euro hier. Dus de 251 wordt JAP en de 1019 USA/PALBinnenkort even de bestelling de deur uit doen
Het wordt:
Naruto: Getikou Ninja Taisen 3 [JAP]
The Legend of Zelda Collectors Edition [USA]
Freeloader 1.06
Nintendo Memorycard 1019 blocks
totaal = 126.56 exclusief 5 euro shipping
later nog Sunshine kopen hier in NL maar dan houd het eerst echt op en moet ik gaan utispelenniet dat het geld er niet is maar heb zoveel games en echt MKDD is nu uitgespeeld SP maar verder bijna niets
Ja, het is mogelijk maar daar ben je nu te laat voor aangezien dit je eerste en laatste kans was.Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:18:
Nog een Tales of Symphonia vraagje:
spoiler:Die skeleton vriend in die gort, moet je die overslaan? 1 tik en je ligt, alle 4 de personages trouwens. Ok, ik zit nu aan de andere kant van de zee, maar toch, was het mogelijk hem neer te leggen?
Daarnast, wat is de toegevoegde waarde van die kattenvrienden precies?
Zolang de anime nog niet eens gelicenseerd is door een bedrijf in de US denk ik dat het nog wel eens héél lang kan duren. DBZ duurde ook 10 jaar voordat het hier op de buis kwam terwijl het in Japan toen al weer 'redelijk' uit was.Vanitas schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:49:
[...]
Heb zelf naruto 2 & 3 hier liggen en de spellen zijn vooral leuk als je fan van de anime bent. Voor mensen die er niks vanaf weten is het een aardige beat'em up. Het spel wordt pas echt leuk als je een goede tegenstander hebt die het begrip van sidesteppen, blocken en kawarimi goed begrijpt want n00bs veeg je anders zo van de tafelIk kijk sinds kort de serie en ik vind het echt super.
Zijn er hier eigenlijk mensen die een van de Naruto games habben gespeeld?
Zo ja bevalt het nog een beetje?
Verwijderd
Haha, ik had het echt raar... Ik dacht telkens dat je maar heel weinig winst kon maken, maar ik had het tot nu toe 1 keer gedaan... Gekocht voor aardig goedkoop en verkocht voor 586 bells per stuk,MaxBurn schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 12:36:
Verkeerd gelezen ..
maarehm ..Cruiseship..er is 1 gat en daar kan je echt erg makkelijk langs...die hoorn..als je hem hoor weet je gewoon hoe je door die kamer moet gaan, dat is alles, staan de tafels rechts, je hoor de hoorn..dan ga je naar rechts want de tafels schuiven naar links...enzo(miniem omrijden hoor..gaat om centimeters meestal) Ik vindt daisy cruiser zelf juist wel aardig. De ijsbaan vind ik ook vrij aardig. (clutter???..wat schaatsende ventjes waar je zo omheen kan?)
Bowsers castle vind ik superleuk om te doen( 2:31:422 )
Trouwens, Animal Crossing, wat de fuck heb je aan die stalkmarket? ..doe het nu zo;n 3 weken, check elke dag de turnip prijzen..en ik maak altijd verlies of maar 5 bell winst per turnip. (prijs schommelt steeds tussen 74 bell en 99 bell) Ik lees overal dat je zeker elke week wel een prijs ala 200..300...500...tot zelfs 1150 zie langskomen..nou..ik dus niet..
Verwijderd
80 turnips is echt veel te veel (in mijn ervaring met de australische versie van het spel). Maar ja... mijn ervaring is ook dat als je er maar 10 koopt, dat Nook dan op 1 van de dagen wel een leuk bedrag had moeten bieden.MaxBurn schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 12:57:
de eerste 2x had ik er maar 10(turnips, niet bosjes)...en bood Nook 74 en 99 bell ofzo...
nu heb ik er totaal 80(turnips), bied ie ook weer iets in de 80 bell..useless
Haha, ja... maar advies van die dieren is meestal niet zoveel waard.Er staat juist overal dat je het best zo veel mogelijk in kan kopen.... (nog niet gedaan)
ALS ik mariokart ooit weer eens uit de kast trek zal ik het eens proberen allemaal. Maar in mijn herinneringen was die ijsbaan echt een tergend frustrerende ervaring.MKDD: Je glijd echt nergens weg op die ijsbaan op het stuk met IJS na...gewoon rechtdoor rijden(of boostend zoals ik
)
Hmpf... als het je om het geld gaat kun je beter een strandwandeling gaan maken. Alle seabass teruggooien, en alleen de barred knifejaws en de red snappers bewaren.hm rofl...buurjochie trekt net 2 large bass binnen in 1 minuut...tis geen stringfish ..maar toch weer 6000 bell
Het punt is wat mijn voorganger ook zegt de anime is nog niet gelicenced op dit moment. Echter de kans dat Naruto richting Europa of Amerika komt nadat het gelicenced is is vrijwel nihil. Mede omdat wij hier niet echt een markt zijn voor dat soort fighting games. Hoevaak zien we niet dat games wel in Japan verkrijgbaar zijn maar niet in Europa?Vanitas schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:49:
[...]
Ik kijk sinds kort de serie en ik vind het echt super.
Zijn er hier eigenlijk mensen die een van de Naruto games habben gespeeld?
Zo ja bevalt het nog een beetje?
Ik waag de gok toch maar niet, ik koop voor 24 euro een nieuwe 1019 blocks memcard bij Lik-Sang, laat die hier heen komen gooi me PAL games erop en doe dan op mijn zwarte 251 maar de JAP saves. Mogelijk dat ik zelfs nog een aparte koop voor de USA games mocht ik die nog gaan kopen. Ik wil niet al mijn saves kwijt raken. Echt nietVerwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 19:23:
[...]
Hoewel ik ook optie 1 ook zou aanraden wil ik toch dat save-probleem uit de wereld helpen. EUR/US/JAP savegames kan je gerust op 1 memory card zetten indien je een freeloader gebruikt (wat hier dus het geval is). Heb het zelf ook een tijdje gedaan..
Veel plezier met Naruto 3. Heel goed spel
[ Voor 28% gewijzigd door Maximus op 01-01-2005 21:24 ]
PhD i.o.
precies en dat probleem wil ik dus niet hebben // krijgen.WeAreLegion schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:44:
Ik ben al me save games kwijt geraakt van Zelde Wind Waker toen ik FFCC jap versie wou doen. Beetje jammer heb dus ook geen zin meer om ver te spelen.
PhD i.o.
nee, op de fora. De turnip prijzen staan echt los van hoeveel je inkoopt.Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 20:25:
Haha, ja... maar advies van die dieren is meestal niet zoveel waard.
[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 01-01-2005 22:16 ]
Ik vis meestal puur op large bass en stringfish...Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 20:25:
Hmpf... als het je om het geld gaat kun je beter een strandwandeling gaan maken. Alle seabass teruggooien, en alleen de barred knifejaws en de red snappers bewaren.Dat tikt lekker aan.
Voor Naruto waren toch al wel wat plannen om het hierheen te halen?Maximus schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:23:
[...]
Het punt is wat mijn voorganger ook zegt de anime is nog niet gelicenced op dit moment. Echter de kans dat Naruto richting Europa of Amerika komt nadat het gelicenced is is vrijwel nihil. Mede omdat wij hier niet echt een markt zijn voor dat soort fighting games. Hoevaak zien we niet dat games wel in Japan verkrijgbaar zijn maar niet in Europa?
Maar ik doe de game gewoon op de gok, bevalt het tof anders jammer maar heb al veel gepraat met Raynbow die deel 2 heeft en die is er erg over te spreken. Heb natuurlijk wel de nodige reviews gelezen maar dan nog. Het lijkt mij een erg tof spel, voor de anime kenners het loopt t/m het chuunin exam.
Verwijderd
ik ben ook aan het overwegen naruto 3 te halen. Ik heb naruto 2 hier ook liggen en als je van de anime houd... dan zul je dit spel geweldig vinden!Maximus schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:23:
[...]
Het punt is wat mijn voorganger ook zegt de anime is nog niet gelicenced op dit moment. Echter de kans dat Naruto richting Europa of Amerika komt nadat het gelicenced is is vrijwel nihil. Mede omdat wij hier niet echt een markt zijn voor dat soort fighting games. Hoevaak zien we niet dat games wel in Japan verkrijgbaar zijn maar niet in Europa?
Maar ik doe de game gewoon op de gok, bevalt het tof anders jammer maar heb al veel gepraat met Raynbow die deel 2 heeft en die is er erg over te spreken. Heb natuurlijk wel de nodige reviews gelezen maar dan nog. Het lijkt mij een erg tof spel, voor de anime kenners het loopt t/m het chuunin exam.
[...]
Ik waag de gok toch maar niet, ik koop voor 24 euro een nieuwe 1019 blocks memcard bij Lik-Sang, laat die hier heen komen gooi me PAL games erop en doe dan op mijn zwarte 251 maar de JAP saves. Mogelijk dat ik zelfs nog een aparte koop voor de USA games mocht ik die nog gaan kopen. Ik wil niet al mijn saves kwijt raken. Echt niet
/me *Meld zich als Naruto Ninja Taisen 3 eigenaarVanitas schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 23:24:
[...]
Voor Naruto waren toch al wel wat plannen om het hierheen te halen?
Ze hadden de titel dan vertaald als "Naruto en het gevaarlijke vossen monster" of zoiets.
Hoe zit het eigenlijk met dat vechten, is dat gewoon allemaal zoals MK?
Of kan je je ook nog bewegen, en dus van de omgeving gebruik maken.
Dus via bomen springen ed?
En nu we het toch over Naruto hebben, hoeveel aflevering staan er eigenlijk al in de planning.
Zou het nog over de 200 komen??
* Vanitas hoopt het iig wel
@ MaxBurn
Gebruik de edit knos es wat vaker, allemaal dubbele posts.
This space is occupied
Verwijderd
Doe ik vaak genoeg hoor, soms gewoon niet.Vanitas schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 23:24:
[...]
@ MaxBurn
Gebruik de edit knop es wat vaker, allemaal dubbele posts.
Hele vroege 1 april grapVanitas schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 23:24:
[...]
Voor Naruto waren toch al wel wat plannen om het hierheen te halen?
Ze hadden de titel dan vertaald als "Naruto en het gevaarlijke vossen monster" of zoiets.
Omgevingen zijn niet interactief. Je kan niks kapot maken en in negen van de tien gevallen zit er een onzichtbare rand omheen. Op het eerste gezicht lijkt het op een button smasher maar als je iets verder verdiept in het battle systeem dan valt het wel mee. Echter valt het in het niet als je vergelijkt met het systeem van Soul calibur 2. Maja, de locaties komen vrijwel letterlijk uit de anime en dat maakt alles weer goed. Verder zijn de games heel erg trouw aan de anime.Hoe zit het eigenlijk met dat vechten, is dat gewoon allemaal zoals MK?
Of kan je je ook nog bewegen, en dus van de omgeving gebruik maken.
Dus via bomen springen ed?
Ik zie dat persoonlijk wel gebeuren maar het hangt allemaal van de Manga af. Binnenkort gaan ze een tijdsprong nemen waarin alle characters 3 jaar ouder zijn dus kunnen ze weer wat nieuwe verhalen e.d proberenEn nu we het toch over Naruto hebben, hoeveel aflevering staan er eigenlijk al in de planning.
Zou het nog over de 200 komen??
* Vanitas hoopt het iig wel
vergeet de nieuwe levels nietIk vind het persoonlijk weer een top spel, maar er is echt heel weinig veranderd, alleen wat moves en 10 nieuwe characters ongeveer.
Je kan als het goed is ook die aanvallen binden op je c-stick (vrij lang geleden alweer). Ik dacht ook van teammembers. Iig kan je die waardeloze spells ook uitzetten in het character menu wat echt aan te raden is!! Spells die haast geen damage doen maar wel veel MP kosten kan je beter uitzetten. Verder is Raine een must in je party.. you'll see whyVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:42:
Zo dat Tales of Symphonia is tof, kan er geen genoeg van krijgen.
Bedankt voor de tip voor die skeleton-rakker (alleen nu nog hoe tik ik die gast om).
Een van de leukere dingen vind ik trouwens de gesprekken (naast het vechten). Erg komisch, voor die Genis is een tof ventje. Die skills en monsters vind ik overigens cool geanimeerd. Speelt best lekker dat real time ipv turn based .... alleen ik denk dat het alleen erg moeilijk is, althans, ik vind de AI redelijk ok in te stellen, toch lopen ze soms een beetje dom te doen. Gelukkig ben je dan met twee menselijke AI spelers
. Ik heb net een coole skills 'Beast', ik hou wel van de afwisseling in skills, niet alleen pure aanvalsskills, ook verdediging en manier om crowds monsters een beetje uit elkaar te trekken! Goed gedaan. Was dit maar online
. Ik hoop dat het bij de opvolger van de Kubus lukt zoiets online te krijgen, zou toch top zijn als zoiets in MMORPG vorm gegoten zou worden?
.
PhD i.o.
Van al die keren dat ik bij lik-sang iets heb besteld, heb ik nog nooit btw of invoerrechten op hoeven te betalen. Ook zaten daar enkele orders bij van meer dan 150 USD wat ook gewoon op de doos stond en die kwamen ook door de douane heen. Dus ja, volgens mij komt dat wel goedMaximus schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:39:
Hoe verzend lik-sang zijn spullen? Want ik heb eigenlijk niet veel zin om 19% BTW te gaan betalen over de producten
Welke verzendmethode heb je gekozen dan?Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:47:
[...]
Van al die keren dat ik bij lik-sang iets heb besteld, heb ik nog nooit btw of invoerrechten op hoeven te betalen. Ook zaten daar enkele orders bij van meer dan 150 USD wat ook gewoon op de doos stond en die kwamen ook door de douane heen. Dus ja, volgens mij komt dat wel goed(of ik heb al die keren gewoon geluk gehad, kan natuurlijk ook
)
f.k.a D³
Da's toch ook zo als je de light-beam gebruikt?D³ schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:53:
MP2E tip: als je een lightbubble activeert met de Annihilator Beam gaan vijanden direct dood bij aanraking van de bubbel. Bijkomend voordeel is dat oa Warrior Ing en Dark Pirates er door worden aangetrokken en dus zo de bubbel instappen alwaar ze worden gevaporized
Verwijderd
Inderdaad.MetroidPrime schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:54:
[...]
Da's toch ook zo als je de light-beam gebruikt?
Verwijderd
f.k.a D³
Verwijderd
Ah... nu snap ik pas wat je bedoelt. Met de annihilator beam heb je hetzelfde resultaat als met de lightbeam, en als een bonus worden de vijanden er ook nog door aangetrokken? Is opzich nog wel logisch ook omdat annihilator light+dark is. Leuke vondst dan!D³ schreef op zondag 02 januari 2005 @ 15:27:
Light beam bubbels hebben geen aanzuigende werking toch? Dat maakt het nou net zo handig.
Laat me raden, jij wordt constant geraakt door blauwe en rode schilden waardoor je steeds achter komt te liggen? En als het jou af en toe lukt om iemand te raken met een schild dan heeft het nauwelijks effect, zelfs als het bowser+wario zijn in die paarse pimpmobiel zitten ze toch alweer binnen een halve seconde op topsnelheid.Luigi stadium: toffe baan, maar eerste worden lukt gewoon NIET
en die special cup wil ook niet echt lukken op 100cc (nog geeneen beker)
Welke verzend methode had je want ik overweeg om DHL fastshipping te doen. Dan heb ik het over 3 dagen maximaal in huis, want ik wil ze snel hebben, alleen als ik er dan ook nog 19% btw over moet lappen vind ik nogal duur.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:47:
[...]
Van al die keren dat ik bij lik-sang iets heb besteld, heb ik nog nooit btw of invoerrechten op hoeven te betalen. Ook zaten daar enkele orders bij van meer dan 150 USD wat ook gewoon op de doos stond en die kwamen ook door de douane heen. Dus ja, volgens mij komt dat wel goed(of ik heb al die keren gewoon geluk gehad, kan natuurlijk ook
)
PhD i.o.
[ Voor 6% gewijzigd door Bianca op 02-01-2005 17:39 ]
PhD i.o.
PhD i.o.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Order Summary / Shipping Details: 1 x FreeLoader 1.06B US$ 19.90 1 x Naruto: Gekitou Ninja Taisen 3 US$ 59.90 1 x GameCube Memory Card 1019 US$ 32.95 3 x Naruto Ninkyou Jyuu (random) US$ 14.85 1 x Shipping and Handling (Global Priority) US$ 8.00 --------------------------------------------------------------------- Total: US$ 135.60 =====================================================================[ Again, thank you for ordering from Lik-Sang.com |
PhD i.o.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
amen! orginele tracks en vooral rainbow roadVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:21:
Het is denk ik toch vooral een kwestie van wat je het eerst gespeeld hebt/waar je mee bent opgegroeid. Ik zie het dus precies andersom.De 2d banen zullen altijd wel mijn favoriet blijven. Vooral die van de snes. (hoewel er bij de nieuwe banen in super circuit ook een paar hele goede zitten!). Het ultieme voorbeeld is rainbow road... op de snes de spannendste baan uit het hele spel... daar heb ik heel wat nagelbijtend spannende wedstrijdjes op geracet... op rainbowroad op N64 en gamecube val ik zowat in slaap.
![]()
10 second ninja DONE
Daar zit ik nu ook, ik heb hem al 10x gedaan. De laatste keer had hij nog maar 1 hp over ofzo maar hij wilde niet terug transformen.. Toen ik dood ging stond ik echt te trillen van woede, vet unbalanced het gaat van makkelijk naar keimoeilijkWillybubba schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:31:
Damn
MP2 een tijdje links laten liggen, nu ben ik weer begonnen. Bleek ik vlak voor de Boost Guardian te zitten. Wat een bitch.... Ben dr ook nog es een beetje uit qua controls. Dus dit gaat wel ff duren
Leejow(saait) schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:51:
[...]
Daar zit ik nu ook, ik heb hem al 10x gedaan. De laatste keer had hij nog maar 1 hp over ofzo maar hij wilde niet terug transformen.. Toen ik dood ging stond ik echt te trillen van woede, vet unbalanced het gaat van makkelijk naar keimoeilijk
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ik had dus een hoesje voor mijn gameboy advance, daar zat al verpakking om heen dus daar kon al weinig aan beschadigen maar in de doos zat allemaal van dat zachte materiaal. Best goed verpakt dus. Was iets als dit:Maximus schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:49:
Een weekje wachten dat kan er wel vanafDenk dat ik dat ook maar doe. Gewoon iets langer wachten het komt deze richting toch wel uit. Maar hoe zit het geheel verpakt als ik vragen mag?
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:14:
[...]
Hele vroege 1 april grap
Dat was ook eigenlijk wel te verwachten. Wie bedenkt er nou zo'n foute titel.
Maar het is nog steeds jammer. Ik denk dan Naruto vast nog wel een keer op de Ned tv komt, maar dat duurt nog echt wel lang.
[...]
Omgevingen zijn niet interactief. Je kan niks kapot maken en in negen van de tien gevallen zit er een onzichtbare rand omheen. Op het eerste gezicht lijkt het op een button smasher maar als je iets verder verdiept in het battle systeem dan valt het wel mee. Echter valt het in het niet als je vergelijkt met het systeem van Soul calibur 2. Maja, de locaties komen vrijwel letterlijk uit de anime en dat maakt alles weer goed. Verder zijn de games heel erg trouw aan de anime.
Dat is wel jammer dat je eigenlijk niks met do omgevingen kan doen.
Terwijl dit juist veel in de serie wordt gedaan.
[...]
Ik zie dat persoonlijk wel gebeuren maar het hangt allemaal van de Manga af. Binnenkort gaan ze een tijdsprong nemen waarin alle characters 3 jaar ouder zijn dus kunnen ze weer wat nieuwe verhalen e.d proberen. De anime is bezig met een echte inhaalrace op dit gebied. We hebben net een special gehad (dubbelep) of de volgende staat alweer voor de deur terwijl de manga niet zo heel ver meer voorloopt. Dit betekent dat de anime of tijdelijk stopt (hier hoop ik persoonlijk op) of dat de anime bedrijven zelf een verhaallijn gaan bedenken zodat Naruto wel op tv blijft maar dat de kwaliteit ver te zoeken is.. Maargoed, dit duurt nog een klein half-jaartje voordat het zover is.
Dat de karakters 3 jaar ouder worden, daar zie ik wel wat in. Maar eerst deze verhaallijn maar es afmaken lijkt me.
Lik-Sang boesemt mij iets meer vertrouwen in dan Videogamesplus.Oscar Mopperkont schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:41:
Waarom bestelt iedereen trouwens bij Lik-Sang en niet Videogamesplus? Volgens mij is de laatste vaak goedkoper namelijk.
PhD i.o.
[ Voor 11% gewijzigd door Dyxtra op 02-01-2005 19:49 ]
f.k.a D³
RE4 \o/ Donkey Kong Jungle Beat \o/ Donkey Konga 2 \o/ Nieuwe Zelda uiteraard. Baten Kaitos lijkt mij eerlijk gezegd niet zoveel aan. Vechten met een kaartsysteemSagat schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:50:
[...]
Even on topic.....waar kijkt iedereen naar uit op cube gebied voor 2005? Het lijkt me dat voor veel mensen realistische zelda op 1 staat, en verder baiten katos (voor de mede pallers at least) en wellicht donkey kong country met bongo's?
Maar buiten dat zou ik het ff niet meer weten.
[ Voor 4% gewijzigd door GZ op 02-01-2005 19:57 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:07:
ik zit in de Chozo Ruins met Metroid Prime en ik moet de giftige baas verslaan in de Sunchamber...
maar er zijn nog dingen in dit level waar ik nog niet ben geweest... moet ik eerst alles gedaan hebben voordat ik die baas versla? ik kan bijv. met de lift naar beneden naar de magmoor cavern ofzo?
ik ga trouwens best vaak dood...
gingen jullie dat ook?
[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 02-01-2005 21:19 ]
Verwijderd
In mijn ervaring heb je op die manier de minste kans om gepakt te worden door de douane (global priority). Tot nu toe ging het bij mij alle keren goed, en daar zaten best dure bestellingen tussen. De enige keer dat ik een snellere manier van verzenden had gekozen was het ook meteen raak en kon ik me blauw betalen aan invoerrechten.Bianca schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:37:
Ik heb gister bij lik-sang besteld en via global priority laten verzenden. Nu maar hopen dat het door de douane komt zonder invoerrechten
Heel herkenbaar.Maar door veel time trialen werd de frustratie totale fun, en als je dan uiteindelijk eerste word.....geweldig.
Tsja... ik weet echt niet waarom ze dachten dat mensen die baan leuk zouden vinden. Het gaat maar door en door en door. Geen variatie, geen leuke bochten... ugh, hoe durven ze?Toen ik las dat de n64 versie inderdaad saai was kon ik het gewoon niet geloven.....maar het was en is echt waar.
Ik ook, maar toch is er nog zoveel mis mee. Als ik zin heb om te karten blijf ik uiteindelijk altijd terugkomen bij de snes-versie. Less is more.ik vind zowiese DD beter dan de n64 versie
... that this game is totally and completely kick-ass. Spectacular on all fronts. Capcom really outdid itself.
Matt
Well, for me it's easily the best Resident Evil game. By a longshot. I can say that much.
Matt
Klinkt toch zeer goed.Wow. I have to say, this is just great. If it was any moodier, I'm not sure I could stand it. It's dark now. Raining. Pouring, in fact. The wind is howling, and quick, brilliant flashes of lightning temporarily illuminate the detailed landscapes. I don't know how Capcom pulled this game off, but it has to be the prettiest GameCube title to date. And damn, there are some scary twists.
If the game keeps up, it's going to be one of my favorites of all time. What a spectacular post holiday buy.
Matt
[ Voor 50% gewijzigd door schnumi op 02-01-2005 22:19 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dus voortaan kun je gewoon door de L trigger te gebruiken je mes te voorschijn toveren en hoef je niet meer naar het menu.So far, pretty damned awesome, and further polished. A good chunk of new cut-scenes and dialogue in the final build. Also, some welcomed fixes. For instance, our hero can now wield the knife at any point with the L button. Doesn't matter if you have the gun equipped. Just hold L and he brings up his knife. Such a huge improvement over the previous process, which demanded that you cycle back and forth between an inventory screen to equip the blade just so you could smash open some crates. Also, the camera stick now enables you to free look left and right in addition to up and down. Excellent stuff.
Game is freakin' gorgeous on my widescreen plasma. It runs in progressive and Dolby Pro Logic II. I use my zoom function to eliminate the letterboxing -- you should all know by now that there's no true anamorphic widescreen mode, but this alternative seems to work well and despite my skepticism it looks great. No major loss in detail with the zoom.
I'm under just about every sort of NDA in the world, so I can't talk about story details. But there is some VERY cool stuff going on. I'm really having a great amount of fun. I made my wife watch me play earlier tonight and she literally screamed five times. Pretty funny, to be honest. She was like, "Watch out behind you! Turn around! Matt, run!" Seeing as how I'm already a big pansy when it comes to this game -- I'm genuinely scared to play it alone -- her screaming was not helping!
I'll take some pics of the box for you soon. The copy Capcom sent me came with a laser print of Leon and the Chainsaw Man, a making of featurette (in which Capcom quoted me twice, which was cool), and other little goodies. Best of all, it came wrapped in a diaper with the tagline: "Don't pee your pants. (But just in case...)"
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Wees gerust, je begint netVerwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 22:30:
Ik zit nu in de Magmoor Caverns met mn Varia Suit
na 3x is het me gelukt die giftige rotplant te doden
ben ik al ver eigenlijk? ik hoop het niet, want zoveel heb ik nog niet gedaan...
ik begin de besturen nou wel goed onder de knie te krijgen
Verwijderd
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq