Ik zag dat je Bij Nedgame een Piranha 16MB memorycard kan kopen, ik vroeg mij af hoeveel blocks dat zijn.
(Ja ik weet dat veel mensen hier niet officiele cards afraden)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 127% gewijzigd door WeAreLegion op 29-12-2004 14:16 ]
Verwijderd
ToS = 3 (stond er ook versteld van).admiral schreef op woensdag 29 december 2004 @ 13:55:
Is er ook ergens een overzicht of iets dergelijks met hoeveel memorycard blocks een bepaalde game gebruikt?
Ik zou het in ieder geval voor de volgende games graag willen weten
james bond rogue agent
fifa 2005
tales of symphonia
need for speed underground 2
volgens mij is de grootste 128mb, dus 2038 blocks.WeAreLegion schreef op woensdag 29 december 2004 @ 14:09:
volgens mij is 16mb 1024 bloks ofzo als ik me niet vergis maar pin me daar niet op vast
Ok laatste keer dat ik edit lol. Maar dit vond ik op www.cubezone.nl
De grootste kaart is er 1 met 1019 blocks er opdus volgens mij heeft die van piranha dat ook
thx
[ Voor 18% gewijzigd door admiral866 op 29-12-2004 14:27 ]
Is dat 16 megabyte of megabit? Ik vermoed dat het megabit is en dan is het 251 blocks. Je junt waarschijnlijk het beste ergens de officiele memory card 1019 proberen te bestellen, want die memory cards van Piranha zijn echt bagger. Ze werken niet goed met sommige spellen(PSOIII bijvoorbeeld) en ze weigeren soms gewoon te werken als je een 60Hz spel probeert te spelen.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 29 december 2004 @ 14:01:
Ik zag dat je Bij Nedgame een Piranha 16MB memorycard kan kopen, ik vroeg mij af hoeveel blocks dat zijn.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik dank u hartelijk! Lekker snel ookWeAreLegion schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:11:
Ok voor mensen die geen IGN account hebben
Resident Evil 4 Ingame Part 1(150mb)
Resident Evil 4 Ingame Part 2(143mb)
Heb volgens mij geen limiet op me webruimte maar dat merken jullie vanzelf wel. Oh ja en right click save as om op je desktop op te slaan
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Dude koop ook gelijk een nieuwe TV.Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:17:
*slaat een paar pagina's over met lezen
WHOOHOO !!
Ik heb 'm !
was nog een rotwerkje om de juiste dingen te vinden (metroid prime 1, nintendomemcard 251)
maar... nu het aansluiten...
onze tv ondersteunt geen stereo en heeft dus ook geen stereoingang met tulpstekkertjes
via de scart is ff 2e optie
je kan dus een y adapter gebruiken om de audio in je tv te stoppen maar die zit er dus niet bij...
kan je zelf een y adapter maken? of moet je die er bijkopen...?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Geen dank
Verwijderd
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik heb net het eerste filmpje bekeken, en ben nu nr 2 aan het downen.WeAreLegion schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:11:
Ok voor mensen die geen IGN account hebben
Resident Evil 4 Ingame Part 1(150mb)
Resident Evil 4 Ingame Part 2(143mb)
Heb volgens mij geen limiet op me webruimte maar dat merken jullie vanzelf wel. Oh ja en right click save as om op je desktop op te slaan
[ Voor 6% gewijzigd door Vanitas op 29-12-2004 17:37 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Deddiekoel schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:25:
Ik zit vast in MP2:E
spoiler:Ik moet de laatste (de tweede volgens het hint systeem) sleutel hebben om in de torvus dark temple te komen. Ik weet wel waar hij ligt maar om daar te komen heb ik of de power bomb of de spiderball nodig. Maar ik heb dus geen idee waar die kan vinden. Ik heb (volgens mij) alle locaties gehad waar ik kan komen en heb inmiddels ook de dark burst gevonden...
Er is een plaats die mij met raadsels vult. Er is een plaats ("Hall of fallen heroes" oid) waar volgens het hint systeem een advanced movement geval ligt. Maar waar het systeem aangaf dat deze lag is niet bereikbaar. Als je op de map kijkt dan lijken de tempel transports daar uit te komen...
www.tri-state.nl
Weird dat niet zo snel gaat, want het staat gewoon bij een provider (en niet bij mij thuis dus)Vanitas schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:35:
[...]
Ik heb net het eerste filmpje bekeken, en ben nu nr 2 aan het downen.
En het ziet er echt super cool uit, wat een sfeer, gewoon super.
Enkel is het wel heel veel actie, wat dat bedreft had het wel en beetje meer op de oudere delen van RE mogen lijken. Je hebt zelfs genoeg kogels om kisten kapot te schieten.
Ik kan iig niet meer wachten.
Het gaat enkel niet echt snel, nu gaat het met 10 KB/sec.
Terwijl het bij nr 1 met 55/60 KB/sec ging.
[ Voor 11% gewijzigd door WeAreLegion op 29-12-2004 17:46 ]
Ik heb em net opnieuw aangezet, en nu gaat hij met 28 kB/sec.WeAreLegion schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:45:
[...]
Weird dat niet zo snel gaat, want het staat gewoon bij een provider (en niet bij mij thuis dus)
Heb het even getest, het gaat bij mij 875kb/sdas gewon me volledige snelheid dus zou niet weten wat er aan de hand is en dat het bij jou zo langzaam gaat
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Verwijderd
Als je een spel start B ingedrukt houden, en 60 Hz kiezen. Als je gewoon normaal beeld krijgt, dan ondersteund je TV 60Hz jaVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:00:
hoe kan je weten of je tv 60Hz ondersteunt? hij ging er perongeluk op toen ik zat te twijfelen tussen 50 of 60 maar hij doet het prima dus dan zal hij het wel gewoon kunnen toch?
of merk ik dat later pas...?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 19:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
ja en dat is alles wat ik zegVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 20:05:
MK DD is tof !
50cc is alleen erg makkelijker (zoals we op de GBA gewend zijn)
100cc heb ik nog niet geprobeerd...
er zijn maar 3 cups? of komen er nog meer? (alleen ja of nee, dan merk ik het vanzelf wel)
wel erg tof dat je veel keuze hebt uit characters en voertuigen
ik hoop dat dit net zo lang speelbaar blijft als MK SC voor de GBA
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 20:40 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 29-12-2004 21:06 ]
Jaja, nu weten we het wel dat je goed bent.MaxBurn schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:06:
RE4 filmpjes downen @ 1200K/sec
Schommelt wel erg...tussen +/- 800 en 1200.
Waarop doel je precies?_Supreme schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:38:
[...]
, daar heb ik ook een tijd vast gezeten.
je moet er niet komen via een power bomb, dat dacht ik ook...
je moet er via een andere dimensie inkomen.. weet je dan genoeg?
[ Voor 5% gewijzigd door Deddiekoel op 29-12-2004 21:39 ]
Ik denk dat je de enige bent die dit volgt.Vanitas schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:24:
[...]
Hoe zit het eigenlijk, volgt iemand hier nog de Viewtiful Joe anime serie??
Ik heb nu 1 t/m 5 gezien en het is best wel een leuke serie.
Ze zijn echt heel trouw aan het spel gebleven.
Enkel hebben ze Zoom iets aangepast, maar dat is niet zo erg.
Aanradar als je fan van het spel bent, dus downloaden!
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Burnout heb ik een paar maanden geleden nog zien liggen bij de Makro in Nuth, en bij de Mediamarkt in Maastrichtaaap schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:59:
Burnout2 heb ik nog niet kunnen bemachtigen... mensen willen er 2e hands nog 25euro voor hebben !!! (naja 23euro, 2euro verzend zegmaar). En das toch teveel.... als je het nieuw voor 30euro kon krijgen... alleen weet ik geen schop meer daarvoorbol.com en netgame.com hebben ze ookal niet meer
... en de FRS ook niet dus
Je speelt het 1 2 3 en dan binnen kort 4 , dat is de volgorde van het verhaal. De rest is er om heen.aaap schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:59:
WoW de filmpjes van de nieuwe RE zijn echt wel!!! Nu wil ik ook weer RE spelen
Ik weet dat RE0 (zero) later uitgekomen is dan RE. Welke moet je nu eerst spelen om het verhaal te volgen ? Echt van 0,1,2,3 (binnenkort 4) ? want ik snap het niet meer
alles is niet in logisch volgorde uitgekomen toch ? want het was er ookal op de PSone of zijn dat weer andere dingen. Wie schept duidelijkheid
?
ja het was uitverkoop in de smilieshop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 23:31 ]
Verwijderd
Zeer handige site!Oscar Mopperkont schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:26:
Misschien handig om in de TS op te nemen:
www.budgetgaming.nl
Daar kun je de laagste prijzen voor PAL spellen vinden
je moet naar light aether, en dan helemaal naar beneden. daar moet je ergens een donkere portal zoeken, hij is een beetje verstopt. als je daar in gaat en je komt in dark ligt de sleutel zo voor je neusje.Deddiekoel schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:36:
[...]
Waarop doel je precies?
spoiler:Volgens mij kan ik bij de kamer van de tweede sleutel komen door de prtal te pakken in de kamer waar ik de gravity boost heb gekregen. Maar om die portal te kunnen gebruiken moet ik de spiderball hebben.
Voor die andere kamer kan ik wel in de kamer eronder komen (daar vind je meen ik de mult seeking missile) en daar is ook een portal maar daar kan ik niet bij komen (zit op een platform).
Ik heb wel ideeen maar ik kom er niet uit
Edit: Ow ja, ik ben ook ergens in Dark Aether waar de lucht erg giftig is...
www.tri-state.nl
Nouuu, dan zou ik mijn ogen eens laten nakijken (of een betere tv kopen).Oscar Mopperkont schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:29:
De US-cube heeft wel weer een S-Video aansluiting. Verschil tussen RGB en S-Video is echt nagenoeg nul. Dus dat maakt ook weinig uit.
Verwijderd
VEELVerwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:28:
MK DD is erg tof
op 50cc heb ik zelfs nog moeite met sommige banen, maar dat komt wel goed
ben benieuwd hoeveel verschil er is tussen 50cc, 100cc en 150cc
Mijn TV (72cm Sony TrinitronSchweino schreef op donderdag 30 december 2004 @ 09:25:
Nouuu, dan zou ik mijn ogen eens laten nakijken (of een betere tv kopen).
[ Voor 4% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 30-12-2004 10:33 ]
Verwijderd
Is ook gewoon los te koop. Alleen is het niet toegestaan dat de verkoper de versie uit de doos haalt en los gaat verkopen. Een beetje zoals bij een OEM-versie van windows dus.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:34:
waarom staat er op het hoesje van MK DD dat de game niet los verkocht wordt...?
ik dacht dat ie gewoon los te koop is of niet...?
PhD i.o.
Dat kan niet, de GameCube boot meteen door naar het hoofdmenu en daar staat dat er geen disc in de GameCube zit.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:55:
mn pa vraagt net of je gamecube muziek cd's kan draaien?
(wij hebben 8 cm discs)
Ik denk dat het een hele goede photoshop is. Als je naar het rechter plaatje kijkt, dan zie je dat dat een Japanse versie van de boxart moet voorstellen. Er staat alleen The Legend of Zelda: Gates of the Realm op, terwijl de Zelda spellen in Japan een Japanse ondertitel krijgen en geen Engelse. Vergelijk het maar eens met de Japanse boxart van Four Swords Adventures:Maximus schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:00:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=2414
Nieuwe titel van de Zelda game ?
Ik heb net zelf Mario Kart Double Dash gekocht. Echt een geweldig spel. Hier ga ik iig in multiplayer, daar is die voor gekocht, veel plezier van beleven.
Je kunt alleen iets(2 dingen) unlocken als je de spellen (eenmalig) linkt zodra je Metroid Fusion hebt uitgespeeld. Het eerste "ding" dat je kunt unlocken zou ik niet echt een spoiler noemen, maar ik zet het voor de zekerheid toch maar tussen spoiler tags.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:34:
waarom staat er op het hoesje van MK DD dat de game niet los verkocht wordt...?
ik dacht dat ie gewoon los te koop is of niet...?
Zie ook net dat Metroid Prime compatible is met Metroid Fusion... heb die alleen (nog) niet...
iemand die dat gedaan heeft...? welke voordelen heeft het? (geen spoilers a.u.b.)
[ Voor 84% gewijzigd door MetroidPrime op 30-12-2004 14:32 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
[ Voor 6% gewijzigd door schnumi op 30-12-2004 14:42 ]
Verwijderd
Dat is wel heel negatief zeg(maar dat mag). Ik vind alleen dat je niet echt kan zeggen dat het afgeraffeld is. Ik heb het vaak genoeg gehad dat ik ietsje teveel werd afgeleid door de mooie omgevingen en daardoor even vergeet dat ik aan het racen ben. De omgevingen zijn echt enorm gedetailleerd. Dat van die textures is trouwens een probleem dat de meeste racespellen wel hebben, maar ik vind juist dat F-Zero daar veel minder last van heeft. Er is aardig wat variatie in de ondergrond van de banen en dat er meerdere banen in dezelfde stijl zijn is juist iets wat hoort bij de F-Zero serie sinds de SNES. Ik vind het zelf het beste F-Zero spel sinds het origineel.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 15:04:
Hallo Cubers ik heb voor kerst F-zero GX gehad en ik kan er maar een ding over zeggen: stom kutspel.
Ik heb hem al uitgespeeld in de standardmode, maar ik moet zeggen dat ik er geen plezier aan beleefd heb. Het is lelijk, de besturing voelt nep, het is irritant, de poppetjes zijn dom, de voertuigen zijn lelijk, en helemaal de zelf aangepaste voortuigen. Die stomme irritante echo stem "alla sega monkeyball" is stom. Als je een GP hebt uitgespeelt, dan kun je een domme vraag stellen aan je poppetje en die geeft een stom antwoord. En het poppetje maakt ALTIJD dezelfde stomme huppel bewegingen. Ze zijn lelijk. Het spel is afgeraffeld, als je bijvoorbeeld ontploft dan lijkt je schip plotseling op een dooie vlieg met rook die er te zielig uitziet. Geen mooie animatie ofzo. Veel banen met dezelfde textures, je kan er echt aan afzien dat het routinewerk is. Stom lelijk irritant en saai.
Alleen de multiplayer mode is soms wel grappig.
Heb je toevallig TOS ook gespeeld? Welke vind je beter?? Of is dit niet te vergelijken? Ik twijfel welke RPG ik moet kopen voor m'n cube...WeAreLegion schreef op donderdag 30 december 2004 @ 15:27:
Dan hoop ik voor hem dat ie het nog kan ruilen.Maar goed iedereen heeft zijn eigen dingen dat kan natuurlijk. Ik ben nu zowat 13 uur bezig met Baten Kaitos en het is echt zoooo stoer voor de RPG fanaten onder ons is dit echt een aanrader.
PhD i.o.
Verwijderd
Verwijderd
Onder de 22 euro hoef je je dus geen zorgen te maken, dus met de huidige hoge koers van de euro kun je zonder problemen een spel als Super Monkey Ball 2 uit Canada halen (kost daar maar 18 euro) en Freeloader bij Lik-Sang (19 euro inc verzendkosten). Hetgeen ik dus zojuist heb gedaanAanschaf van artikelen via internet uit landen buiten de Europese Unie (andere dan accijnsgoederen)
Het bestellen van artikelen via internet is niet anders dan het invullen van een elektronisch bestelformulier zoals postorderbedrijven dat gebruiken. Het maakt dus niet uit of de artikelen schriftelijk, telefonisch of via internet worden gekocht.
Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten en BTW worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde, daarbij opgeteld het douanerecht en de verzekerings- en vervoerskosten tot de plaats van bestemming.
Voor artikelen die u buiten de EU heeft gekocht, is vrijstelling van belasting mogelijk. Per zending geldt een vrijstelling van belasting tot een bedrag van € 22,-. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan betaalt u douanerechten en BTW over de totale waarde. De zending dient rechtstreeks, dus zonder bemiddeling van tussenhandelaren, te worden verzonden naar de door u aangegeven bestemming.
Verwijderd
Ik heb er geen problemen mee, maar als je die een beetje indrukt werken ze ook al. Bij Mario Kart hoef je de knop maar een beetje in te drukken, misschien is het ook wel een analoge knop?Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:51:
ik hoorde dat de GC de beste controller heeft van de 3
en hij bevalt me ook prima, op één ding na...
de L en R knoppen...
deze moet je eerst een eindje indrukken en daarna zegt ie pas klik...
dit is best lastig omdat het toch net ff wat tijd kost en je moet er af en toe bij nadenken en dat kost seconden (bij bijv. racegames of shooters)
is dit probleem jullie ook opgevallen?
of ligt het aan mijn controller?
is er misschien een manier om deze af te stellen?
heb er niks over gevonden in de GC handleiding...
Nopes zo werkt die controller gewoon dat is even wennen maar op gegeven moment werkt het primaVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:51:
de L en R knoppen...
dit is best lastig omdat het toch net ff wat tijd kost en je moet er af en toe bij nadenken en dat kost seconden (bij bijv. racegames of shooters)
De klik is juist de bedoeling. De knop is analoog tot aan de klik, waardoor het voor het spel verschil uitmaakt hoe ver je hem indrukt. Die klik is bedoeld om als een extra digitale knop te werken zodra je het analoge deel van de L en R knoppen helemaal ingedrukt houdt. Stel je voor dat je een racespel hebt dat de R knop gebruikt om gas te geven. Op de Xbox en PS2 heb je een aparte knop nodig voor de Nitro-boost. Op de GameCube kun je echter vol gas geven en daarna de knop doorklikken voor de Nitro. Het is alleen jammer dat er weinig spellen zijn die optimaal gebruik maken van deze functionaliteit. Het enige spel dat ik zo snel kan bedenken die er gebruik van maakt is Star Wars Rogue Squadron 2. Daar worden de L en R-triggers gebruikt om gas te geven en te remmen en de doorklik-functie wordt gebruikt om over te schakelen tussen attack- en flight-mode bij sommige ruimteschepen(o.a. de X-wing).Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:51:
de L en R knoppen...
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 30-12-2004 18:03 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 30-12-2004 18:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hmmm, misschien moet je ff wennen. Ik vind hem ook het fijnst. Die L en R knoppen op de Xbox controler zijn ook goed, maar wat ik goed aan die Cube vind ook is herkenbare knoppen ipv dezelfde vorm knoppen met andere tekens/kleuren. Die knoppen achterop de PS2 zijn het minst, verwarrend en de kans bestaat wel dat sommige na enige speeltijd soms blijven hangen (als ze echt goed gebruikt zijn dan).Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:51:
de L en R knoppen...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 19:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja echt, ik vind de controls ook helemaal perfect. Het is mijn favoriete race-spel, de beste die ik ooit gespeeld heb. Normaal gesproken zou ik iets zeggen van: probeer het nog wat langer, na een tijdje krijg je het steeds beter onder de knie. Maar hij schreef dat hij het al had uitgespeeld op normal.MaxBurn schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:47:
Toch nog even over F0 ...de besturing is juist ongelovelijk goed..
Heb hem even gespeelt en het is echt een uniek spel. Net zoals vroeger met de DKC serie alleen dan moet je het besturen door middel van bongo's. Werkt zeer lekker. Had net aan het einde van het 1ste gedeelte een gevecht met een andere aap. Ook dat is heel leuk gedaan.
Euh nee hij heeft alleen de eerste 3 cups op standard uitgespeeld.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:31:
[...]
Maar hij schreef dat hij het al had uitgespeeld op normal.Dan weet ik het ook niet meer.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Dan is hij eigenlijk nog lang niet in de buurt van het "uitspelen" van F-Zero.MaxBurn schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:44:
[...]
Euh nee hij heeft alleen de eerste 3 cups op standard uitgespeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 30-12-2004 21:03 ]
Verwijderd
MaxBurn schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:44:
Euh nee hij heeft alleen de eerste 3 cups op standard uitgespeeld.
Mee eens, maar.... als hij die 3 cups kan uitspelen heeft hij toch al wel een zekere vaardigheid erin. Toen ik het voor het eerst ging spelen knalde ik tegen elke muur op en eindige steevast 30ste.Dan is hij eigenlijk nog lang niet in de buurt van het "uitspelen" van F-Zero.
Verwijderd
NU ben ik het met je eens. Maar toen ik het spel net had gekocht... ik had echt moeite om op de baan te blijven hoor. Ik vond de standard cup toen zeker nog niet simpel!MaxBurn schreef op donderdag 30 december 2004 @ 23:05:
Surrounded, standard is wel heel simpel hoor in F0. Die hele cups zijn te simpel, 6x 5de worden en je wint de cup als #1 meestal...
Verwijderd
ik snap wat je bedoeld, MK:SC heeft zo z'n charmesVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:58:
En over mariokart, persoonlijk vind ik Super Circuit veel beter dan Double Dash. Leukere banen, minder flauwe gimmicks... gewoon oldschool kart-actie. Precies zoals ik het graag zie.
Verwijderd
GBA'en kan ook prima op de bank thuisMaxBurn schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:45:
Waarom niet?
MK:SC heb je toch vooral voor onderweg ?
[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 30-12-2004 23:46 ]
Of met een gameboyplayer natuurlijk. Voor zijn tijd was smk trouwens brilliant, de eerste fun racer met wapens, nu is mariokart ondanks dat het een leuk spel is niet meer opvallend......en daardoor ook niet een klassieker in dezelfde stijl. Hoewel het misschien anders is als je 8 player lan of online speelt, ik denk dat dit voor veel mensen echter niet is weggelegd.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 23:19:
[...]
GBA'en kan ook prima op de bank thuis
10 second ninja DONE
Verwijderd
PhD i.o.
Verwijderd
Verwijderd
Ruto bedoel je. Je nieuwe icon is iig een stuk beter.MaxBurn schreef op donderdag 30 december 2004 @ 21:01:
Princess Zora !!
Ik wachtte tot iemand het zag/wat zou zeggen...verander de laatste tijd nogal vaak me icon..
bezigheidstherapie
Kan via options wel.. (omslachtig ja)Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 11:28:
ik mis alleen de quick race in MK DD of ligt dat aan mij?
dat je gewoon ff een rondje kan racen en zelf instellen hoeveel laps, wel of geen items etc.
of moet je dit ook unlocken ofzo...?
[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 31-12-2004 12:11 ]
Verwijderd
http://www.mylittlepony.org/users/morimann/wwfullcover.jpg (issie scherp genoeg, anders moet ik ff die scanner van mijn ouders proberen).Maximus schreef op donderdag 30 december 2004 @ 15:49:
Request
Zou iemand met een Originele Zelda Wind Waker cover een scan kunnen maken van zijn cover? Compleet als het kan. Je mag het naar me mailen
mrmaximuss@gmail.com
Dit omdat ik mijn PlayersChoise cover niet echt heel mooi vind tussen alle andere covers die wel gewoon normaal zijn. Ik heb de game wel gewoon gekocht. Alleen die cover wil ik graag anders, dus als iemand dat wil doen heeeel graag.
Brrr, It's freezing!
What possible explanation could account for why i'm so darned cold?
...Oh...interesting. I'm made of snow. Well then,
That'll do.
[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 31-12-2004 12:26 ]
Verwijderd
Ik vond er inderdaad in het begin niks aan, maar ik heb mezelf gedwongen om door te bijten totdat ik de standard cup heb uitgespeeld.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:58:
[...]
[...]
Mee eens, maar.... als hij die 3 cups kan uitspelen heeft hij toch al wel een zekere vaardigheid erin. Toen ik het voor het eerst ging spelen knalde ik tegen elke muur op en eindige steevast 30ste.Ik vond er ook niks aan, dat kwam pas later toen ik er beter in werd.
Ik bedoelde gewoon dat het voor hem niet zo ligt. Als hij die 3 cups heeft uitgereden heeft toch al ongeveer gezien wat het spel zoal te bieden heeft.
En over mariokart, persoonlijk vind ik Super Circuit veel beter dan Double Dash. Leukere banen, minder flauwe gimmicks... gewoon oldschool kart-actie. Precies zoals ik het graag zie.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 13:03 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq