Toon posts:

Het Grote Gamecube Topic Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.176 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piranha? Ik had er 3, 1tje speelde ardig, de anders waren binnen een uur verrot. Verrot als in, tijdens racen kon je ineens niet meer links/rechts-sturen, controler erin-eruit, en weer verder. Irritant. Ja, misschien heb je mazzel, misschien had ik ze uit een anders oplage, geen idee, ze zullen ze, als ze ze willen blijven verkopen, toch moeten hebben verbeterd. Ik vond het in ieder geval niks, en geef liever wat meer uit aan een betere en stabielere controler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Woei!! Videogamesplus.ca heeft een actie vandaag. Moet je maar even checken (mocht je wel eens games importeren). Zitten erg leuke aanbiedingen bij. Voor alle consoles trouwens.

Ik heb Final Fantasy Crystal Chronicles besteld. Vond hem niet zo goed maar voor 18 euro wil i khem wel hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik denk niet dat er nog een Metroid Prime 3 komt. Met troid Prime is de metroid tak op de GC. Ik denk dat Retro of andere games gaat maken of aan een metroid voor de Revolution gaat beginnen.

Wel zou ik graag op een modern platform Super Metroid kunnen spelen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Deddiekoel schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:01:
Ik denk niet dat er nog een Metroid Prime 3 komt. Met troid Prime is de metroid tak op de GC. Ik denk dat Retro of andere games gaat maken of aan een metroid voor de Revolution gaat beginnen.

Wel zou ik graag op een modern platform Super Metroid kunnen spelen...
Metroid Prime is de naam voor de 3D-tak van de Metroid-serie. Op de DS komt er ook een Metroid Prime, dus waarom ook niet op de Revolution?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 09:43
Ik heb nog niet MP2 uitgespeeld maar op dan (als ik naar deel 1 kijk) weer dezelfde boss te krijgen? (ik heb geen idee van de boss in deel 2 )

Van mij mag het weer iets anders worden dan Prime. :P Laat de aarde veroverd worden door de Space Pirates ofzo, of wordt het nu een beetje Halo achtig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik heb alweer dik 2 weken niet ge MP2-ed ;d

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WeAreLegion schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:38:
Woei!! Videogamesplus.ca heeft een actie vandaag. Moet je maar even checken (mocht je wel eens games importeren). Zitten erg leuke aanbiedingen bij. Voor alle consoles trouwens.

Ik heb Final Fantasy Crystal Chronicles besteld. Vond hem niet zo goed maar voor 18 euro wil i khem wel hebben :D
ey thx! Das zeker niet verkeerd. Verder staan er niet veel boeiende games tussen die ook afgeprijs zijn, hehe. Misschien wario ware voor de liefhebbers ;).

Trouwens, weet iemand toevallig ook waar je Resident evil 2 & 3 NTSC nog kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 26 december 2004 @ 15:12:
[...]
Metroid Prime is de naam voor de 3D-tak van de Metroid-serie. Op de DS komt er ook een Metroid Prime, dus waarom ook niet op de Revolution?
Dat is wel waar, maar logisch is het niet. Ik ging er altijd vanuit dat de "prime" in de titel sloeg op de eindbaas van MP1. Of zijn ze van plan dat beest in alle 3d metroid-delen vanaf nu te gaan stoppen?

Ik zou liever zien dat ze gewoon de nummering van de hele serie aanhielden. Aan het begin van Super Metroid zie je nog "Metroid III" staan. En tijdens de openingsbeelden van Metroid Fusion komt er ook nog "Metroid IV" in beeld. Okee first mission was een remake, maar waarom heeft Metroid Prime niet gewoon "Metroid V" als ondertitel? En nu met Metroid Prime 2 wordt het alleen nog maar verwarrender. Er zijn nu gewoon twee deeltjes 2 in de metroid-serie. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 20:21
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 17:50:
[...]

Dat is wel waar, maar logisch is het niet. Ik ging er altijd vanuit dat de "prime" in de titel sloeg op de eindbaas van MP1. Of zijn ze van plan dat beest in alle 3d metroid-delen vanaf nu te gaan stoppen?

Ik zou liever zien dat ze gewoon de nummering van de hele serie aanhielden. Aan het begin van Super Metroid zie je nog "Metroid III" staan. En tijdens de openingsbeelden van Metroid Fusion komt er ook nog "Metroid IV" in beeld. Okee first mission was een remake, maar waarom heeft Metroid Prime niet gewoon "Metroid V" als ondertitel? En nu met Metroid Prime 2 wordt het alleen nog maar verwarrender. Er zijn nu gewoon twee deeltjes 2 in de metroid-serie. :p
Omdat Metroid Prime geen vervolg was op Metroid IV, maar een deel dat zich afspeelt tussen deel 1 en 2. Ik vind het juist slim dat ze een andere naam dan Metroid eraan hebben gegeven, omdat het eigenlijk totaal anders is dan deel 1 t/m 4. Alleen wat je zegt, door dat beest dat "Metroid Prime" heet, zit je meteen daaraan vast. Misschien dat ze het beter iets als Samus' Adventures ofzo hadden kunnen noemen. :+ (Nu moet er per se ook altijd weer een Metroid in voorkomen nlk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Waarschijnlijk heten MP2E en MPH gewoon zo omdat MP een groot succes was en ze van die goede naam(sbekendheid) gebruik willen maken. Jammer van MPH, want volgens mij wordt dat bagger, dus daar gaat je goede naam.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:41:
Piranha? Ik had er 3, 1tje speelde ardig, de anders waren binnen een uur verrot. Verrot als in, tijdens racen kon je ineens niet meer links/rechts-sturen, controler erin-eruit, en weer verder. Irritant. Ja, misschien heb je mazzel, misschien had ik ze uit een anders oplage, geen idee, ze zullen ze, als ze ze willen blijven verkopen, toch moeten hebben verbeterd. Ik vond het in ieder geval niks, en geef liever wat meer uit aan een betere en stabielere controler!
Vanmiddag is er ook een paar uur mee gespeeld door verschillende mensen en hij doet het nog steeds. Maar als een controller het na een uur spelen niet meer doet dan ga je toch gewoon terug naar de winkel om een nieuwe te vragen? En als die het weer na een uur niet doet dan vraag je gewoon je geld terug.
Ik weet dat de echte controllers beter zijn, maar het prijsverschil bij 3 controllers is (normale prijs) 60 euro. Dat vind ik een hoop geld. Maar ik zal het nog even aanzien of de Piranha het nog wat langer volhoudt voordat ik er een paar bijkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:44:
[...]

ey thx! Das zeker niet verkeerd. Verder staan er niet veel boeiende games tussen die ook afgeprijs zijn, hehe. Misschien wario ware voor de liefhebbers ;).

Trouwens, weet iemand toevallig ook waar je Resident evil 2 & 3 NTSC nog kan vinden?
Hmmmm perhaps amazon ? of lik-sang. Die hebben ze meestal. En er zitten niet veel intressante GC games tussen dat klopt. Maar heb ook nog Killzone voor 30 euro besteld voor PS2 :) en nog wat dingen dus dat tikt wel aardig aan die korting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op zondag 26 december 2004 @ 19:55:
[...]
Omdat Metroid Prime geen vervolg was op Metroid IV, maar een deel dat zich afspeelt tussen deel 1 en 2.
Tsja ach, alle delen van een serie hoeven elkaar toch niet persé in chronologische volgorde op te volgen? (gebeurt in films en series ook niet altijd.) Het is heus niet zo raar als de makers pas in deel 5 van de serie dat deel van het verhaal willen vertellen.
Ik vind het juist slim dat ze een andere naam dan Metroid eraan hebben gegeven, omdat het eigenlijk totaal anders is dan deel 1 t/m 4.
Dan hadden ze er beter gewoon een hele nieuwe franchise van kunnen maken. Maar dat hebben ze gelukkig niet gedaan. Eén van de charmes van het spel is juist die link met het verleden. Als ik nu Super Metroid weer speel, zit ik me voor te stellen hoe die wereld eruit zou zien door Samus' visor. :p Juist omdat de gameplay in essentie helemaal niet zoveel veranderd is.
Waarschijnlijk heten MP2E en MPH gewoon zo omdat MP een groot succes was en ze van die goede naam(sbekendheid) gebruik willen maken.
Dat vind ik waarschijnlijker ja. Maar het is nu eigenlijk een vreselijke titel geworden: "Metroid Prime 2: Echoes". Toen Mario naar de SNES verhuisde heette het dat spel toch ook niet "Super Mario Bros World". :p Het woordje Mario is bekend genoeg. Ik denk dat dat ook wel voor het woordje Metroid geldt. Hoeveel beter had het niet geklonken als dit spel gewoon "Metroid: Echoes" was genoemd? Maarja, allemaal gezeik achteraf natuurlijk. Ik hoop gewoon dat ze vanaf nu niet krampachtig vast gaan houden aan dat Metroid Prime.

Four Sword Adventures wordt nu wel per level beter trouwens! Je gaat je wel afvragen wat "het zelda gevoel" nu precies is. Ik dacht altijd dat dat kwam van het idee dat je met zo'n gigantische reis bezig was door een enorme wereld waar je kan gaan en staan waar je wilt.
Maar eigenlijk krijg ik van FSA ook wel het Zelda gevoel. :) Zelfs al speel je al die kleine mini-missies, het gevoel is daar. Je drukt op knopjes, je haalt schakelaars over, je steekt kandelaren aan... het is allemaal net echt. Gisteren was ik in een level dat zich volledig in een dorpje afspeelde. Heb met geen enkele vijand gevochten (behalve de kippen >:) ), alleen maar puzzeltjes opgelost en de dorpsbewoners geholpen met hun kleine probleempjes. En het was fantastisch! Zulke elementen zitten er dus ook gewoon in.
Een paar posts terug heb ik nog gezegd dat je dit niet als De Nieuwe Zelda moest zien, maar daar kom ik nu toch maar voorzichtig op terug. :) Nu ik een paar levels langer heb gespeeld, ga ik het toch steeds meer ervaren als precies dat: de nieuwe zelda. Zelfs als ik het in m'n eentje speel. Zelda-fans mogen dit toch eigenlijk niet missen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kijk goed om te horen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Shut up!

Straks koop ik deze ook nog... en ik heb al teveel games die ik nog moet uitspelen!

EDIT: zie je wel... ze hadden gewoon wat beter moeten spreiden. De hele vakantie is er niks te doen op de Cube en nu ineens kom ik om in de games...

[ Voor 45% gewijzigd door Willybubba op 27-12-2004 11:17 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zondag 26 december 2004 @ 23:47:
[...]

Vanmiddag is er ook een paar uur mee gespeeld door verschillende mensen en hij doet het nog steeds. Maar als een controller het na een uur spelen niet meer doet dan ga je toch gewoon terug naar de winkel om een nieuwe te vragen? En als die het weer na een uur niet doet dan vraag je gewoon je geld terug.
Ik weet dat de echte controllers beter zijn, maar het prijsverschil bij 3 controllers is (normale prijs) 60 euro. Dat vind ik een hoop geld. Maar ik zal het nog even aanzien of de Piranha het nog wat langer volhoudt voordat ik er een paar bijkoop :)
Wie weet had ik een slechte oplage of zo, who knows. Als ze het blijven doen, veel plezier ermee. Ik heb mijn geld teruggevraagd inderdaad en Nintendo controlers gekocht. Is het geld wel waard uiteindelijk. Stel die andere gaan een half jaar mee, en dan nieuwe kopen, terwijl die van Nintendo 2 jaar garantie hebben. Tel uit je winst ;). Ik heb althans geen goede verhalen gehoord over controlers van B-merken en neem zelf dat risico eigenlijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

zo ik heb gisteren ff de gameboy player eronder gegooid die me vriendin kreeg voor kerst (van mij ;) )
bleek dat we voor elkaar een player hadden gekocht, dus die van haar maar omgeruild voor babylon5 dvd's.

en zo hebben we gisteren dus kunnen uitproberen hoe de nieuwe games eruit zien op de tv.
had niet verwacht dat die zelda: the minish cap er toch zo aardig zou uitzien op zo'n groot beeld.
gelijk ook ff: 1 &2 dawn of souls uitgeprobeerd natuurlijk.
en ben nog uren zoet geweest met sms :)
leuk altijd kerst :P

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hopelijk schiet Lik-sang een beetje op en krijg ik hopelijk deze week nog mijn bestelling namelijk:

Donkey Kong: Jungle Beat 8)

Heb de japanse versie besteld + konga's. Hij staat nu op preparing order en hij word geleverd door DHL dus hopelijk schiet het op. :) Had hem afgelopen vrijdag al besteld maarja toen kwam kerst natuurlijk. :P

[ Voor 16% gewijzigd door schnumi op 27-12-2004 12:23 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Woei donkey konga dat ga ik ook bestelen, maar ik wacht even op de US versie :D Lijkt me echt een grappig spel met 2 van die controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 11:27:
[...]

Wie weet had ik een slechte oplage of zo, who knows. Als ze het blijven doen, veel plezier ermee. Ik heb mijn geld teruggevraagd inderdaad en Nintendo controlers gekocht. Is het geld wel waard uiteindelijk. Stel die andere gaan een half jaar mee, en dan nieuwe kopen, terwijl die van Nintendo 2 jaar garantie hebben. Tel uit je winst ;). Ik heb althans geen goede verhalen gehoord over controlers van B-merken en neem zelf dat risico eigenlijk ook niet.
Ik ben natuurlijk blij met je bezorgdheid. Maar als die Piranha controllers binnen een jaar kapot zijn dan sta ik ook op de stoep bij de Bartsmit, zelfs als ze binnen 2 jaar kapot zijn zal ik misschien nog wel op de stoep staan, daar er Europese richtlijnen zijn waarin staat dat er op consumentenproducten gewoon 2 jaar garantie moet zitten. Trouwens goed van Nintendo dat ze een van de weinige bedrijven zijn die meteen zeggen dat dat zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

WeAreLegion schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:22:
Woei donkey konga dat ga ik ook bestelen, maar ik wacht even op de US versie :D Lijkt me echt een grappig spel met 2 van die controllers
Het is niet dat muziek spel he. ;) Het is een side scroller DK game net zoals de DKC serie op de Snes. :)

Hier een paar pics:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/573/573949/donkey-kong-jungle-beat-playtest-20041216023522891.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/573/573949/donkey-kong-jungle-beat-playtest-20041216023526860.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/573/573949/donkey-kong-jungle-beat-playtest-20041216023529438.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/573/573949/donkey-kong-jungle-beat-playtest-20041216023530828.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/573/573949/donkey-kong-jungle-beat-playtest-20041216023532015.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/573/573949/donkey-kong-jungle-beat-playtest-20041216023533875.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/573/573949/donkey-kong-jungle-beat-playtest-20041216023535062.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Oh dat spel :D , lijkt me ook leuk maar dat komt wel een keer, eerst nog een lading andere games. :D vroeger speelde ik dat erg veel op de snes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Komt dacht ik maart hier in de EU uit. :)

Het schijnt echt een zeer leuk spel te zijn en ook heel goed te besturen met de bongo's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
GAME heeft ook het een en ander in de aanbieding.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:44:
[...]

Ik heb die hier allebei liggen. Maar mijn RE0 en RE1 zijn PAL, dus ik wil mijn 2&3 wel ruilen voor hun PAL evenbeelden, zodat ik de hele serie op PAL heb.

Ik zie trouwens net op Nintendo.nl dat ik al 2155 sterren heb verdiend met alleen maar op de site komen (ik heb Nintendo.nl als startpagina ;))... Totaal zit ik nu op 8600, ik heb nog nooit iets gekocht.

[ Voor 32% gewijzigd door Deddiekoel op 27-12-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi, ziet er goed uit dat spel. Ook maar halen als die hier uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Woei!! ik heb me bestellingen binnen van videogamesplus.ca :D Baten Kaitos / Tales of Symphonia en Freeloader :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Misschien een stomme vraag, maar hoe word je Nintendo vip lid? Als ik de codes die ik heb gekregen invoer gebeurt er niks. Ook als ik me als gewoon lid wil registreren gebeurt er niks. Er gebeurt alleen wat als ik een verkeerde code invoer, dan zegt hij dat de code verkeert is. Maar ik blijf hoe dan ook een gast op de site.

Verder vraag ik me af hoe het nu zit met die 60Hz. Ik kan bij Mario Kart kiezen voor 60Hz en mijn tv kan dat signaal ook aan. Maar ik las ergen dat de cube alleen 60Hz zou kunnen weergeven via de scartkabel (dus kennelijk als ihij op RGB staat en dus ia die andere aansluiting is aangesloten). Maar via de gewone composiet oet 60Hz toch ook mogelijk zijn? Ik neem aan dat ze die aansluiting in de VS ook gebruiken. En het spel werkt ook gewoon als ik 60Hz selecteer, ik zie alleen geen verschil om eerlijk te zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-12-2004 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ga maar een week of 3 op 60hz spelen en dan ineens op 50hz, voelt slow aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 22-09 17:21

TdV

4swords is echt leuk; vanavond met 3 gba's spelen (volgende week zijn er 4 present ;-) ) Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Dit is vast weleens genoemd, maar is het mogelijk een nintendo ds te gebruiken voor four swords multiplayer? Of moet je perse een gba hebben?

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

DS zal niet gaan, of dat in de toekomst kan hangt af van een oplossing door Nintendo lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deddiekoel schreef op maandag 27 december 2004 @ 14:54:
[...]

Ik heb die hier allebei liggen. Maar mijn RE0 en RE1 zijn PAL, dus ik wil mijn 2&3 wel ruilen voor hun PAL evenbeelden, zodat ik de hele serie op PAL heb.
Check your mail please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woensdag komt ie dan eindelijk...
en de eerste week van januari wordt het pas echt feest want dan ben ik lekker alleen thuis en kan ik de hele dag gamen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameboy Player

Weet iemand of dit apparaat ook spellen speelt die op een GBA Flashcard staan (je weet wel, zo'n lege ROM die je dan volzet met spellen, bijvoorbeeld mbv pogoshell), of werkt ie alleen met normale ROMs?

groet

TSC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Laat maar. Ging erover dat ik een ander adres in mijn profiel heb gezet omdat ik niet meer bij de oude zou kunnen. Is inmiddels gelukt...

[ Voor 69% gewijzigd door Deddiekoel op 27-12-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok Baten Kaitos ROCKS!!!... erg stoer spel. Ben nu 2 uur bezig en vermaak me ontzettend. Graphics zijn mooi, geluid is om te kwijlen, het battle system is leuk en vernieuwend. Echt een toppertje dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:34

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:02:
Gameboy Player

Weet iemand of dit apparaat ook spellen speelt die op een GBA Flashcard staan (je weet wel, zo'n lege ROM die je dan volzet met spellen, bijvoorbeeld mbv pogoshell), of werkt ie alleen met normale ROMs?

groet

TSC
Alles wat op mijn ez-flash staat pakt de gameboy player gewoon...dus wees gerust, het kan.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op maandag 27 december 2004 @ 17:36:
Ga maar een week of 3 op 60hz spelen en dan ineens op 50hz, voelt slow aan.
Maar het werkt dus ook gewoon via de composiet kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Oscar Mopperkont schreef op maandag 27 december 2004 @ 23:34:
[...]
Maar het werkt dus ook gewoon via de composiet kabel?
Geen idee maarrr...lijkt me wel. Heb je al met composiet + 60hz geprobeert te spelen? ..als je beeld heb: ja het werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op maandag 27 december 2004 @ 23:38:
[...]
Geen idee maarrr...lijkt me wel. Heb je al met composiet + 60hz geprobeert te spelen? ..als je beeld heb: ja het werkt :P
Ja ik heb dus beeld, maar ik las ergens in de handleiding of op de doos dat die 60Hz alleen via de RGB kan. Dus als ik speel via de composiet dat hij sowieso 50Hz weergeeft. Ik zie het verschil niet en ik kan het niet checken, daarom vroeg ik mij af of hij hem ook wel op 60Hz weergeeft op de composiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:10

S2S

60 hz via composit is 60 hz...Nintendo wil je gewoon kabels aanpraten. RGB is wel mooier om dat er geen color bleeding in zit.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:42

Maximus

There is no substitute

Ik wil even mijn lof uiten richting Nintendo

De cube is geweldig, Zelda ik zit zo vast in het verhaal dat ik verder moet spelen, het spel verplicht me daar toe. SSBM, multiplayer ownage fun :P alle items on en dan maar raggen :D

Tales moeilijk, maar verder zeer tof en goed uitziend

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, net een hele coole bossfight gehad in Four Sword Adventures. :) De eerste twee waren allebei oude bekenden uit vorige zelda-games. Ik zat me net te bedenken hoe jammer dat eigenlijk was. Maar voor dit gevecht zat ik echt even op m'n hoofd te krabben hoe ik hem nu moest verslaan. Lang geleden dat ik dat ervaren heb ik een zelda spel.
spoiler:
Het was die grote vogel bovenop Death Mountain. Als je een bom naar hem gooit stort hij neer en komt met z'n kop vast te zitten in 1 van die twee heuveltjes. Maar pas na een tijdje had ik door dat je snel in die grot moet rennen en dat je daar dan z'n kop naar binnen ziet steken. :p

Dit spel is echt geweldig! Eerst had ik nog zoiets van: waarom moet je nou ook in de 1speler stand vier poppetjes besturen? Maar nu ik er eenmaal aan gewend ben geraakt maakt het alles alleen maar leuker. Met de C-stick kun je heel snel de verschillende formaties aannemen... Zelda meets Pikmin? :p
Je hebt ze allevier trouwens wel nodig ook tegen de gigantische hoeveelheid vijanden soms. Zoiets heb je echt nog nooit eerder ervaren. Gaat er ergens een deurtje open, en komen er ineens een stuk of 50 soldaten tegelijk op je af rennen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

S2S schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 00:00:
60 hz via composit is 60 hz...Nintendo wil je gewoon kabels aanpraten. RGB is wel mooier om dat er geen color bleeding in zit.
Idd 60hz is 60hz.

Alleen is de RGB kabel echt 100% zijn geld waard. Geen color bleeding meer, scherper beeld etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gezegd, 60Hz is 60Hz ;)

Maar voor mij is een RGB kabel het geld niet waard, ja, je ziet duidelijk verschil als je het naast elkaar houdt, maar zoveel speel ik niet en bovendien kan ik dan de TV-out van m'n PC niet meer gebruiken :P

En iedereen hier vindt FSA het einde? Ik kan er niet bij, maar misschien moet ik de aanschaf ook eens overwegen... Moet nog zoveel kopen :X Donkey Konga, PM2, MP2, Tales of Symphonia... ;( Gaat me echt geld kosten :(
Toch maar zo'n viper dan...? ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
GC plaatjes ombouw

Mocht deze link al ergens voorkomen in de topic...sorry dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja ik weet niet of linken naar modding wel zo gewenst is hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

WeAreLegion schreef op donderdag 23 december 2004 @ 18:15:
Ok daar ga ik daar morgen maar eens achter aan. Op me oude tv viel het niet zo op maar op me nieuwe dus wel. Ik zag dat piranha een 3 in 1 scart kabel heeft dus voor xbox ps2 en gc.

[afbeelding]

Is dat zo kabel of moet ik een andere hebben. Ben al tijdje aan zoeken maar er zijn tig soorten. :) Deze lijkt me wel handig aangezien ik alle 3 de consoles heb. Ik heb een Sony Wega Flatscreen 100hz dus denk dat die het wel ondersteund maar weet niet zeker dat merk ik vanzelf wel lol
Heb je die kabel inmiddels gekocht? Ik ga hem ook misschien kopen en ik vroeg mij af hoe lang de kabel is. Aan een korte kabel heb ik namelijk niks, en verlengen is ook niet echt een optie. En hangen die drie aansluitingen er altijd aan? Of moet je er gewoon 1 opzetten ofzo? (Anders ga ik ze er denk ik afknippen).

Mijn 5 jaar oude Sony TV kan trouwens RGB aan, dus ik denk dat dat op een Wega ook wel gaat lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik las ergens dat iemand niet meer dan 12 bewoners in zijn AC stadje kreeg. (Was iemand die verder erg veel van AC wist)

Ik heb er nu 14, is dat veel of normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:12:
[...]

Heb je die kabel inmiddels gekocht? Ik ga hem ook misschien kopen en ik vroeg mij af hoe lang de kabel is. Aan een korte kabel heb ik namelijk niks, en verlengen is ook niet echt een optie. En hangen die drie aansluitingen er altijd aan? Of moet je er gewoon 1 opzetten ofzo? (Anders ga ik ze er denk ik afknippen).

Mijn 5 jaar oude Sony TV kan trouwens RGB aan, dus ik denk dat dat op een Wega ook wel gaat lukken ;)
Ik heb er alleen 1 voor me ps2 gekocht omdat dat beeld het ergste last er van heeft. GC en XBOX valt wel mee. Vriend van me rade piranha trouwens af omdat het niet echt super schijnt te werken. Kabels voor GC rgb scart zijn erg duur want die van nintendo werkt het beste. Ik heb voor PS2 1 gekocht met 2 meter snoer en dat werkt perfecto :) super beeld in 1 keer was echt wereld van verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

MaxBurn schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:28:
ik las ergens dat iemand niet meer dan 12 bewoners in zijn AC stadje kreeg. (Was iemand die verder erg veel van AC wist)

Ik heb er nu 14, is dat veel of normaal?
Ff een vraagje aan jou (of andere AC spelers), in de startpost staat dat het voor 1 tot 4 spelers is, maar hoe is de multiplayer hierin aanwezig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:09:
Tja ik weet niet of linken naar modding wel zo gewenst is hier...
Niks illegaals aan lijkt me, zijn plaatjes van hoe een cube gemod wordt... Geen uitleg hoe je aan je ISO's moet komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch klopt het niet helemaal vind ik, maar ja, volgens het forum zal het wel mogen denk ik. Beetje vreemd vind ik het, je mag het wel noemen, plaatjes laten zien, volgens mij zelfs laten zien hoe je het moet doen .... alleen als ze *kuch* zegt waar de spullen kunt halen, DAN pas is het illegaal. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik zei niet dat het illegaal is Jan, ik zei niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Resident Evil 4 al over twee weekjes voor ons importers. Kijk er best wel een beetje naar uit. Ik, naar een RE titel, sta er zelf van te kijken :P Voor de zekerheid de reviews even afwachten, ben benieuwd.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Resident Evil gaat echt rocken gewoon!... Ik heb een account bij IGN en dan kan je ook grotere filmpjes zien. Ze hebben ook 2 filmpjes van 180mb met daar in iemand die het speelt zo krijg je een beter beeld. Ik kan ze wel even uploaden (mocht dat geen problemen veroorzaken that is)

Ik upload ze zo wel naar me webruimte en dan post ik hier wat links. Ze zijn best groot maar goed dat zal dan wel heb er geen limiet opzitten. Mocht het niet mogen wegens copyright dan moet iemand dat maar even melden want want er staat volgens mij niks in beeld dat het van IGN is

[ Voor 34% gewijzigd door WeAreLegion op 28-12-2004 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Booth schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 12:54:
[...]

Ff een vraagje aan jou (of andere AC spelers), in de startpost staat dat het voor 1 tot 4 spelers is, maar hoe is de multiplayer hierin aanwezig? :)
Je hebt dus in je dorp 4 huisjes die door 4 verschillende spelers bewoond kunnen worden. Zo kan je dan vrienden in je dorp laten wonen (op dezelfde memorycard) Maar je kan dan niet tegelijk spelen.

@maxburn: ik heb er nu 13 in mijn dorp (er zijn er een paar verhuisd) maar ik heb er hiervoor een hele tijd 15 gehad, voor zover ik weet is 15 het maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Net eindelijk weer eens aan Paper Mario 2 begonnen. :P

Ben nu bij chapter 3 waar je je een weg omhoog moet knokken. :P

Alleen is die laatste baas verdomt irritant. En ik heb al zo weinig HP dus meestal ben ik zo af. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 23:55
Ben ook van plan om een console aan te schaffen en de gamecube trekt me toch et meeste. Kan iemand een indicatie geven over hoelang zo'n ding mee gaat, komt er al vervanging aan?? nieuwe playstation/xbox/nintendo?

Feyenoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Er komt inderdaad vervanging aan. Volgens mij worden de nieuwe PS en Xbox ergens volgend jaar gepresenteerd. Na de presentatie duurt het altijd nog even voordat ze in de schappen liggen (zal wel uiteraard voor de kerst dan zijn) en dat geldt dan alleen voor Japan en de VS, vervolgens moet je in Europa nog wat langer wachten, meestal half jaar ofzo. Dus ik denk dat in Europa halverwege 2006 de eerste volgende generatie consoles beschikbaar zullen zijn. De prijs zal op dat moment overigens nog erg hoog liggen, zoals bekend van vorige generaties van consoles.

Ik zou dus gewoon nu voor 89,- (of 69,- zonder spel) een GC aanschaffen en nog minimaal twee jaar lekker erop gamen. Voor het geld zou ik het niet laten, want in principe kost de GC los maar een tientje duurder dan een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Outl@w schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:22:
Ben ook van plan om een console aan te schaffen en de gamecube trekt me toch et meeste. Kan iemand een indicatie geven over hoelang zo'n ding mee gaat, komt er al vervanging aan?? nieuwe playstation/xbox/nintendo?
Hoe bedoel je meegaan?? Totdat er een nieuwe (opvolger) is of dat hij kapot gaat?

Ik denk dat hij vast nog wel een jaar of 1,5/2 mee zal gaan.
Dan zal er alwel een opvolger zijn.
En qua kapot gaat, daar heb ik geen ervaring mee, nog nooit is een consoles van me kapot gegaan. :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mocht de opmerking slaan op kapot gaan, Nintendo geeft (zoals ze overigens gewoon verplicht zijn) als enige van de drie gewoon netjes 2 jaar garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zin in morgen ! Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Star Fox Assault

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/3023320041228_142555_3_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/3023320041228_142556_4_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/3023320041228_142553_2_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/3023320041228_142551_0_big.jpg

Officiële Japanse site

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik zat net trouwens eens te surfen voor Super Monkey Ball 2 en zag tot mijn grote verbazing dat deze maar 17,99 (nieuwprijs) in de VS kost, hij staat bij Amazon. Andere spellen zoals Animal Crossing kosten ook geen drol.
Als ik daar spellen wil kopen, dan hoef ik dus alleen maar Freeloader te kopen en dan kan ik dus met die spellen werken? Of raden jullie het af om dat te gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 18:04:
Als ik daar spellen wil kopen, dan hoef ik dus alleen maar Freeloader te kopen en dan kan ik dus met die spellen werken? Of raden jullie het af om dat te gaan doen?
en een kaartje voor het vliegtuig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 18:04:
Ik zat net trouwens eens te surfen voor Super Monkey Ball 2 en zag tot mijn grote verbazing dat deze maar 17,99 (nieuwprijs) in de VS kost, hij staat bij Amazon. Andere spellen zoals Animal Crossing kosten ook geen drol.
Ik raad je aan om die games in canada te kopen en dan bij www.videogamesplus.ca heb daar erg goeie ervaringen mee. En ja je hoeft alleen Freeloader te kopen (is bij VGP 18 euro) en dan die spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

In de VS zijn Animal Crossing en Super Monkey Ball 2 trouwens players choice titels, iig ze staan bij meerdere winkels in die lijst. Betekent dat dat ze in Nederland ook players choice worden?
Als je op de players choice lijst van Nintendo kijkt dat zie je die games ook in de Player's Choice lijst staan, toch kosten ze in Nederland allemaal meer dan 30,- :?
Of hobbelt Nederland altijd achter de rest van de wereld aan als het gaat om Player's choice?
Hier een link naar de lijst:
http://www.nintendo.com/gamelist?category=pc

Is het trouwens voor Freeloader nodig dat je een TV hebt die NTSC ondersteunt? Ik bedenk mij namelijk dat ik mijn gamecube afwisselend zal aansluiten op een TV die het wel en niet kan (1 op mijn kamer die het denk ik niet kan, en 1 (ook van mij) in de woonkamer die het wel aankan).

[ Voor 70% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 28-12-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een domme vraag hoor, maar ik zie een aantal keer NTSC voorbij komen... maar wat is dat eigenlijk...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

De TV standaard in bijvoorbeeld Amerika. Hier is dat PAL.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:18:
Als je op de players choice lijst van Nintendo kijkt dat zie je die games ook in de Player's Choice lijst staan, toch kosten ze in Nederland allemaal meer dan 30,- :?
Klopt toch?.... 32,95 (adviesprijs)
De NL PC lijst loopt gemiddeld 6 maanden achter denk ik zo... (AC is hier bijvoorbeeld nog niet zo lang geleden als "normale" release uitgebracht.
Of hobbelt Nederland altijd achter de rest van de wereld aan als het gaat om Player's choice?
Nee, Europa hobbelt achter VS en Japan aan, zoals dat altijd gaat... Zou wellicht anders gaan als wij hier een zooi developers hebben en dus hier de boel als eerst uitbrengen..maar nee dit is bijna nooit zo (Ubisoft \o/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ziet General Pepper er belabberd uit?!
Z'n wangen hangen nog lager dan gewoonlijk, hij heeft allemaal rimpels... diepe zwarte kringen om z'n ogen. Zo herinner ik me hem helemaal niet.

Verder heb ik wel zin in dit spel. Hoop wel dat de nadruk toch nog blijft liggen op het vliegen... die grondmissies heb ik zo m'n bedenkingen over.
Freeloader werkt inderdaad goed. Af en toe komt het weleens voor dat hij een spel niet in 1x "pakt" met de freeloader. Dan moet je weer even op reset drukken en nog een keer proberen, dan lukt het meestal wel. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een spel helemaal niet aan de praat kreeg, dus het is opzich een goed producht.

Ik persoonlijk vind het alleen nogal irritant om de hele tijd met die bootdisc te moeten klooien. Maar ik ben opgegroeid met de NES he. ;) Daar drukte je op power en zat je gelijk in het titelscherm. Ik vind het nu al lichtelijk irritant om met een PAL spel eerst het gamecube-logo te bekijken, dan een gezondheidswaarschuwing, dan een keuzescherm tussen 50Hz of 60Hz, dan een logo van de ontwikkelaar, en dan pas het titelscherm. Dan ook eerst nog dat gedoe met die freeloader is me net iets teveel van het goede. ;) Als het even kan wacht ik liever op de PAL-release meestal. Maar importeren is goedkoper en je hebt spellen vele maanden eerder dan dat ze hier uitkomen. Dus als je denkt dat je met iets meer wachttijd kan leven zou ik er zeker voor gaan.
Is het trouwens voor Freeloader nodig dat je een TV hebt die NTSC ondersteunt?
Yep. I found out the hard way. :( Ik heb nog een nieuwe tv moeten kopen omdat m'n oude geen NTSC kon weergeven, en dat heeft die freeloader dus inderdaad nodig.
En dat allemaal om Animal Crossing te spelen. Maar het was het wel waard, absoluut! :) (Op dat moment zag het er echt nog niet naar uit dat ze het spel ooit ook in europa zouden uitbrengen, anders had ik daar uiteraard wel op gewacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb ook net zo heel veel zin om met een bootdisc te lopen klooien, maar als ik Super Monkey Ball 2 dan voor 20,- kan krijgen ipv meer dan 50 euro te betalen, en hetzelfde gedt voor Animal Crossing (voor 20 euro ben ik ineens wel geinteresseerd in dat spel :) ) Dan wil ik best gaan klooien met een bootdisc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
GFX van star fox zijn er wel op vooruit gegaan volgens mij. Ik ben benieuwd of dit iets gaat worden. Heb er eigenlijk een hard hoofd in. Je hoort er namelijk bijzonder weinig van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:26:
Ik heb ook net zo heel veel zin om met een bootdisc te lopen klooien, maar als ik Super Monkey Ball 2 dan voor 20,- kan krijgen ipv meer dan 50 euro te betalen, en hetzelfde gedt voor Animal Crossing (voor 20 euro ben ik ineens wel geinteresseerd in dat spel :) ) Dan wil ik best gaan klooien met een bootdisc.
Sja, je kunt altijd nog een US cube erbij aanschaffen. De kosten heb je er dan na 3 spellen al weer uit :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:26:
Sorry hoor maar dat met een bootdisc dat is echt 4 seconden werk als je daar nog geen geduld voor heb dan heb je dat gewoon nergens voor. Het is opstarten met freeloader je krijgt screen te zien met insert game je doet disc er in en klaar ben je. Je kan dan gewoon op de bank gaan zitten. Dat lijkt me nou niet bepaald tijd rovend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 23:43:
[...]
Sorry hoor maar dat met een bootdisc dat is echt 4 seconden werk als je daar nog geen geduld voor heb dan heb je dat gewoon nergens voor. Het is opstarten met freeloader je krijgt screen te zien met insert game je doet disc er in en klaar ben je. Je kan dan gewoon op de bank gaan zitten. Dat lijkt me nou niet bepaald tijd rovend
Daarom heb ik ook nadrukkelijk gezegd dat het mij PERSOONLIJK nogal stoorde. Ik kan me prima voorstellen dat andere mensen er geen moeite mee hebben... het is welbeschouwd ook maar een kleine moeite. Maar toch merk ik dat het mij ging irriteren. Zeker bij Animal Crossing, wat toch een spel is dat je een paar keer per dag heel eventjes speelt. Doosje open, freeloader disc erin. Hij zegt insert game. Freeloader disc uit de gamecube, terug in het doosje, doosje weer op de plank zetten. Doosje van NTSC spel openmaken, NTSC-spel erin, gamecube dicht... en dan pas spelen. Het is mooi dat het er is, ik ben ook nog steeds blij met m'n freeloader, maar het is niet echt gebruiksvriendelijk. Het is (nogmaals: voor mij persoonlijk) reden genoeg om een paar maanden langer te wachten en de PAL-versie aan te schaffen.

Misschien dat ik bij Nintendo's volgende console wel maar gelijk de US-versie ga aanschaffen. Achteraf had ik dat ook beter met de cube kunnen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ongeduldige harry lol. Nou ja ieder zijn ding :D maar goed ik koop idd bij me volgende consoles een amerikaanse versie dan maar iets meer import kosten (mocht dat gebeuren) maar dat haal je er gemakkelijk weer uit door de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 22-09 10:32
wilde ff melden dat mario party 6 fun is... hehe lachen met die microfoon, kreeg em vandaag pas binnen maar goed, krijgt van mij tot nu toe een 6,5... en da's best veel voor een party game

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hij krijgt volgens mij overal niet echt super hoge cijfers. Tis meer van het zelfde maar dan iets anders wat ik gelezen heb. Dat vond ik eigenlijk bij MP5 al zo. Maar goed het zijn zekers wel leuke spelen om te doen met awat vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 05:42

Maximus

There is no substitute

Gister avond met een vriend Monkey Fight gedaan van Super Monkey Ball, dat je zo hard kan lachen niet normaal. Denk je in een kleine ruimte en dan een aap met:

- Uitrekbare bokshandschoen
- Grote bokshandschoen
- Draaiende bokshandschoen

en dan geowned worden door een normale, hoe geweldig. :D En bij Wind Waker zit ik mij nog steeds te verbazen hoe geweldig die puzzels soms zijn. En vooral hoe diep je soms moet denken als je nog nooit eerder een Nintendo game hebt gespeeld. :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje over MP2:E .... hoe kun je het beste nu je voorraad Light en Dark beam power op pijl houden? Moet je alleen vijanden afmaken met die zooi, dus zal ik maar zeggen de laatste 1-2 schoten? Ik heb namelijk een beetje problemen, bijvoorbeeld een grote kamer met die Rooie Metroids, je gaat snel door je voorraad heen zal ik maar zeggen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op woensdag 29 december 2004 @ 02:14:
Hij krijgt volgens mij overal niet echt super hoge cijfers. Tis meer van het zelfde maar dan iets anders wat ik gelezen heb. Dat vond ik eigenlijk bij MP5 al zo. Maar goed het zijn zekers wel leuke spelen om te doen met awat vrienden
Dat klopt. Voor tegen de CPU spelen moet je het niet doen, dat is NIET boeiend. Voor met 4 lui met/tegen elkaar spelen is het echt super. Iedere keer hetzelfde? Nope, misschien de gameplay, maar die is zowieso goed zoals 'ie is. Toch veranderen er iedere keer kleine gameplay dingetjes. Uiteindelijk gaat het om nieuwe leuke borden met vooral nieuwe minigames. Hoe lomper, hoe leuker. Dat is het leuke eraan, en ze voeren het iedere keer goed uit. Ik geef er zelf geen 60 euro voor, altijd de helft, dus dat is OF tweedehands, of wachten op de player's choice versie.

Kijk, je krijgt in ieder geval nieuwe minigames, daar draait het om. Je hebt geen drol aan het spel als je het tegen de CPU speelt. Maaruh, er komen ook ieder jaar nieuwe versie's van al die sport games uit, dan hoort je niemand erover. Weer een nieuwe FIFA, of weet ik veel welk spel. Nee, da's vernieuwend zeg. Alleen de nieuwe ploegen etc .... ongetwijfeld zullen ze iets gewijzigd hebben aan de speelstijl maar niet drastische dingen, en wel IEDER JAAR uitbrengen. Mij hoor je er op zich niet over, als mensen het leuk vinden ieder jaar hetzelfde spel te kopen, maar met MP is dat dus absoluut niet zo. En ik las op gamespot ook iets over de graphics, waar lullen ze over? Het ziet er goed uit, speelt lekker enz. Dit is inderdaad een pure party game voor met andere mensen te spelen, hetgeen de meeste Nintendo Multiplayer games over gaan, en dat doen ze goed. Ok, ze hebben geen live netwerk, maar dit doen ze beter dan de andere consoles, sterker nog, die doen het of niet, of belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:04

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

WeAreLegion schreef op woensdag 29 december 2004 @ 00:12:
Ongeduldige harry lol. Nou ja ieder zijn ding :D maar goed ik koop idd bij me volgende consoles een amerikaanse versie dan maar iets meer import kosten (mocht dat gebeuren) maar dat haal je er gemakkelijk weer uit door de games.
Hij is niet de enige hoor ;)

Ik ben ook niet van plan om te moeten klooien met zo`n extra disc... Ook puur een persoonlijke keus. Ik speel meestal hetzelfde spel een periode achter elkaar en niet elke dag een ander spel. Als ik dan voor steeds hetzelfde spel ook nog eens de gamecube uit het kastje moet trekken, disc moet verwisselen, wachten enzovoort.. dan pas ik daar gewoon voor. Ik weet gewoon nu al dat ik me daar erg snel aan ga ergeren...

Anyway, als jij het geen probleem vindt dan ben jij natuurlijk flink euro's aan het besparen en ik niet, dus ieder z`n ding! 8)
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 08:03:
Ff een vraagje over MP2:E .... hoe kun je het beste nu je voorraad Light en Dark beam power op pijl houden? Moet je alleen vijanden afmaken met die zooi, dus zal ik maar zeggen de laatste 1-2 schoten? Ik heb namelijk een beetje problemen, bijvoorbeeld een grote kamer met die Rooie Metroids, je gaat snel door je voorraad heen zal ik maar zeggen ;).
Hoeveel ammo heb je nu? Ook voor de dark/light beam zijn er ammo-upgrades te vinden.
Ook kan je met die dark/light beam op containers schieten, soms komt er dan ook ammo uit van het andere type.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ecco schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 23:03:
[...]

Sja, je kunt altijd nog een US cube erbij aanschaffen. De kosten heb je er dan na 3 spellen al weer uit :)
Maar dan loop je weer te klooien met het aansluiten van de cube op de TV en het aansluiten van de controllers, of ik zou ze beide tegelijk moeten aansluiten en 8 controllers moeten kopen :X

Ik ben het eens met Surrounded dat het vervelend is en dat het niet bij een spelcomputer hoort dat je meerdere handelingen moet doen om een spel te spelen, hoe klein de moeite ook is, het werkt drempel verhogend. Maar zoals LordHades het al zei, het blijft een kleine moeite waar overheen te komen is :)

Nu nog ff uitzoeken of mijn 3-4 jaar oude Grundig 37CM (typenr 37-731 hint hint) waar ik de handleiding van kwijt ben, NTSC aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 08:03:
De beste manier om het aan te vullen is door te schieten op voorraadkisten (of van die speciale planten, of van die stengels in de dark world). Als je daar met de dark beam op schiet komt er light ammo uit en vice versa.
En vooral hoe diep je soms moet denken als je nog nooit eerder een Nintendo game hebt gespeeld.
Ik ben nu gewoon jaloers op jou. :p Om The Windwaker te kunnen spelen als je allereerste Zelda, geweldig lijkt me dat! HELAAS komen een hele hoop van diezelfde puzzels ook al voor in de voorgaande delen van Zelda... dus ik heb niet echt vaak vaak na hoeven denken. Maar de presentatie en de graphics van TWW zijn echt superieur... het moet fantastisch zijn om in die omgevingen al die puzzels voor de eerste keer op te lossen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Hier nog iemand die te lui is om met een freeloader te kloten; een console is instant fun en niet na een minuutje diskjockeyen pas spelen (of 10 seconden, ook weer een persoonlijke mening). Volgende keer importeer ik mijn console denk ik al vind ik het ook wel lekker om een winkel in te lopen en door de titels te lopen om een leuk spel te ontdekken. Bij bestellen op internet mis ik toch iets.

Bij MP2:e heb ik ook altijd voldoende ammo van beide soorten; gewoon containers open schieten met de tegengestelde gun waarvoor je ammo wil.

Bij FSA had ik maandagavond een level met puzzels en dan merk ik dat mijn vrienden daar het geduld niet voor hebben; die willen alleen de actie levels (zijn ook geen zelda-fans) dus ik speel nu zelf maar een stuk vooruit zodat alle 100% puzzel levels over geslagen kunnen worden. Spelen meer mensen FSA multiplayer (4spelers+gba's) met niet zelda-fans die hetzelfde hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:54:

[...]

Ik ben nu gewoon jaloers op jou. :p Om The Windwaker te kunnen spelen als je allereerste Zelda, geweldig lijkt me dat! HELAAS komen een hele hoop van diezelfde puzzels ook al voor in de voorgaande delen van Zelda... dus ik heb niet echt vaak vaak na hoeven denken. Maar de presentatie en de graphics van TWW zijn echt superieur... het moet fantastisch zijn om in die omgevingen al die puzzels voor de eerste keer op te lossen. :)
TWW was idd vrij makkelijk, maar ga anders Majora's Mask nog eens spelen. Daar kom ik zelfs nu nog zonder walktrough niet altijd uit. Maargoed, ik ben dan ook ongeduldig ;)
Die dungeons waren echt hell, te moeilijk. En die stray fairy's, dat was al helemaal een kutstreek van Nintendo :( Die game heeft geen Masterquest meer nodig, dat is het al :P
TdV schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:30:
Hier nog iemand die te lui is om met een freeloader te kloten; een console is instant fun en niet na een minuutje diskjockeyen pas spelen (of 10 seconden, ook weer een persoonlijke mening). Volgende keer importeer ik mijn console denk ik al vind ik het ook wel lekker om een winkel in te lopen en door de titels te lopen om een leuk spel te ontdekken. Bij bestellen op internet mis ik toch iets.
Je zou die regio-vrij chip kunnen overwegen (niet die viper), kost 25 euro ofzo, en je speelt alle spellen af. Of wel de viper, die kost wat meer maar dan ehh... kun je je originele games in het hoesje laten ;)
Bij MP2:e heb ik ook altijd voldoende ammo van beide soorten; gewoon containers open schieten met de tegengestelde gun waarvoor je ammo wil.

Bij FSA had ik maandagavond een level met puzzels en dan merk ik dat mijn vrienden daar het geduld niet voor hebben; die willen alleen de actie levels (zijn ook geen zelda-fans) dus ik speel nu zelf maar een stuk vooruit zodat alle 100% puzzel levels over geslagen kunnen worden. Spelen meer mensen FSA multiplayer (4spelers+gba's) met niet zelda-fans die hetzelfde hebben?
Ik speel dan wel geen FSA, maar ik heb een groot deel van TWW met een vriend naast me gespeeld, en hij is ook absoluut geen Nintendo of Zelda fan. Hij begreep aan het eind van de middag echter wel wat ik zo tof vond aan Zelda, dus nee, hij vond de puzzels geen probleem, had sommige zelfs sneller door dan ik, terwijl hij nog nooit een Zelda had gespeeld.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
lol :) echt grappig om te zien hoor maar goed dan zijn we het daar over uit iedereen zijn eigen ding. Perhaps kennen we over 2 jaar een inkoop actie houden voor import consoles :D. Ik ben nu 6 uur verder in Baten Kaitos en het is echt geweldig. Voor mensen die van RPG's houden in de style van Final Fantasy is dit echt een must have. Tis erg mooi, goed verhaal, orgineel battle system en zo kan ik nog wel even door gaan.

Verder zit ik te wachten op resident evil 4. Lijkt me ook erggggggg stoer. Vriend van me die voor ngamer schrijft en nog wat dingen is gisteren Donkey Konga : Jungle Beat gaan testen bij Nintendo in nieuwengein ben benieuwd wat hij er van vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:30:
al vind ik het ook wel lekker om een winkel in te lopen en door de titels te lopen om een leuk spel te ontdekken. Bij bestellen op internet mis ik toch iets.
Hm... dat heb ik wel altijd met muziek. Cd's bestellen over het internet doe ik maar zelden... ik ben gek op platenwinkels.
Games kopen daarentegen... :/ Ik kan nou niet echt enthousiast worden van die speelgoedwinkels. Het gebeurt me eigenlijk ook nooit dat ik impulsief een spelletje koop. Ik ga er alleen naartoe als ik al precies in m'n hoofd heb welke ik wil hebben.
Bovendien is zo'n pakketje uit Japan ontvangen ook wel heel erg leuk. Lik-sang doet nooit goedkoop, zelfs al bestel je 1 spel wordt het toch verstuurd in een doosje met allerlei beschermend verpakkingsmateriaal. Echt een feestje om open te maken. _/-\o_
TWW was idd vrij makkelijk, maar ga anders Majora's Mask nog eens spelen.
Sja... ben ik ook nog weleens van plan. Ook van TWW zelf wil ik die 2nd quest nog een keer gaan doen. Maar de nieuwe spellen blijven maar binnenstromen. ;) Er wachten ook nog een hele zooi snes rpg's op me waar ik zelfs nog aan moet beginnen.
Maar ik ben het met je eens dat Majora's Mask een paar duivels moeilijke dungeons had. Vooral die vierde was echt om gek van te worden. Maar toch heb ik in OoT vaker vastgezeten. Die fairies bijvoorbeeld waren wel erg irritant, maar toch gewoon een kwestie van goed om je heen kijken. Als je een beetje zorgvuldig speelt is het wel te doen. Ik vond dat Majora's Mask weinig "ik-heb-geen-flauw-idee-wat-ik-nu-moet-doen"-momenten had, terwijl die er in OoT wel heel vaak waren. :)

Ik heb gisteren ook nog eens even die Tokyo Sneak Peak DVD bekeken die je nu kado krijgt van Lik-Sang. Er staat niks nieuws op, gewoon de bekende trailers. Maar het is wel heel erg mooi om die nu eens fullscreen op je televisie te zien! :9~ Resident Evil 4, The Legend Of Zelda, Jungle Beat... wat zien ze er allemaal goed uit!
(en ook van de concurrenten staan er een aantal prachtige trailers op :( MGS3, Okami, FFXII... wat zou ik die graag op de cube zien verschijnen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Final Fantasy XII :9~ :9~ Oh wat zit ik daar op te wachten. Ik heb alle 3 de consoles dus het zijn vrij veel games die ik koop. Al komt er voor de xbox maar erg weinig uit. (das ook de enigste die ik omgebouwd heb voor media center).

Verder lijkt nieuwe metal gear solid me ook leuk. Maar heeft iemand hier Twin Snakes gespeeld van de GC? want die is 18 euro waar ik me games bestel.

[ Voor 24% gewijzigd door WeAreLegion op 29-12-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Twin snakes vind ik geen *** aan; maar misschien omdat ik het gewoon niet kan...het is ook mijn eerste metal gear spel. Voor een prikkie gekocht omdat de reviews zo goed waren maar ik speel het zelden/nooit (net als splinter cell, freedom fighters, zelfs metal arms). Ik merk dat ik sowieso weinig shooters/3dstealth speel op de cube; 9 van de 10 keer stop ik er een (blije) nintendo 1st party titel in hoewel mn collectie toch enorm breed is te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:19:
lol :) echt grappig om te zien hoor maar goed dan zijn we het daar over uit iedereen zijn eigen ding. Perhaps kennen we over 2 jaar een inkoop actie houden voor import consoles :D. Ik ben nu 6 uur verder in Baten Kaitos en het is echt geweldig. Voor mensen die van RPG's houden in de style van Final Fantasy is dit echt een must have. Tis erg mooi, goed verhaal, orgineel battle system en zo kan ik nog wel even door gaan.

Verder zit ik te wachten op resident evil 4. Lijkt me ook erggggggg stoer. Vriend van me die voor ngamer schrijft en nog wat dingen is gisteren Donkey Konga : Jungle Beat gaan testen bij Nintendo in nieuwengein ben benieuwd wat hij er van vond.
Ik ben benieuwd wanneer Baten Kaitos hier uit komt, als het net zo goed als Tales of Symphonia is, dan hoop ik dat ze zien dat RPGs op de Cube ook goed kunnen. Deze stijl hou ik wel van in ieder geval.

RE4 en DK:JB wacht ik ook op ;). Verdere games die eruit springen (alleen niet op de Cube) zijn Devil may cry 3 en Splinter Cell 3 (Zelda natuurlijk ook). Een game waar ik niet echt op zit te wachten is die Star Fox game, denk niet mijn type game. Ik hou wel van dat soort games (althans het schieten vanuit vliegtuigen) in 2D vorm, echt die oude arcade zooi (waar al een HELE goeie game van uit is op de Cube natuurlijk, moeilijkste spel wat ik ken in ieder geval). Ik zat nog te twijfelen RE2&3 ook nog een keer te spelen, maar ik denk het toch maar niet. Ik geef toe dat ik RE0&1 gekocht had vanwege de fantastiche grafische stijl, daarvoor konden die games me nooit boeien, althans, ik schrik niet van die oude games, RE0&1 hadden echt een goeie enge sfeer.

Wat maakt Baten Kaitos nu zo speciaal eigenlijk, ben wel benieuwd. Ik vind het battle systeem in ToS ook erg goed, AI CPU is redelijk goed in te stellen (beter dan dat domme Sudeki ;)). Speelt lekker met z'n tweeen. Kun je nu ook per spelend karakter instellen welk van de CPU karakters jou ondersteunen, of ondersteunen ze altijd de main karakter?
TdV schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:48:
Twin snakes vind ik geen *** aan; maar misschien omdat ik het gewoon niet kan...het is ook mijn eerste metal gear spel. Voor een prikkie gekocht omdat de reviews zo goed waren maar ik speel het zelden/nooit (net als splinter cell, freedom fighters, zelfs metal arms). Ik merk dat ik sowieso weinig shooters/3dstealth speel op de cube; 9 van de 10 keer stop ik er een (blije) nintendo 1st party titel in hoewel mn collectie toch enorm breed is te noemen.
Het is redelijk pittig hoor, als dat genre ze niet ligt, zou ik zeggen, kappen met kopen ;). Ik ken ook goeie reviews van games die mijn qua stijl niet liggen.

MGS is zowieso redelijk pittig, zeker als je de camera van Splinter Cell gewend bent, dan BEN je namelijk echt verwend (althans, ik vind hem super). Zowieso vind ik SC een betere stealth serie, omdat het realistischer is. Ik hou wel van die losse missies die echt als levels spelen ipv hetgeen men met MGS doet. Het is aardig hoor, maar hoewel ik van SF-verhalen hou, met een stealth game heb is toch liever een realistischer verhaal (OF Helemaaaaaal onrealistisch zoals (wanneer komt het nu ^$(%(@$*%(@$& uit) Star Craft Ghost). Ik vind het redelijk vergezocht, maar op zich is het te pruimen (emmertje zout erbij ;)). Maar het is vooral de reactie van de tegenstander, stomme vraagtekentje, en dat HUH .... de gameplay is leuk hoor, de spelen op zich zijn erg goed, maar dit soort dingen vind ikzelf eerder lachwekkend, maar ja, ieder zijn ding ;).

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:00:
[...]

Wat maakt Baten Kaitos nu zo speciaal eigenlijk, ben wel benieuwd. Ik vind het battle systeem in ToS ook erg goed, AI CPU is redelijk goed in te stellen (beter dan dat domme Sudeki ;)). Speelt lekker met z'n tweeen. Kun je nu ook per spelend karakter instellen welk van de CPU karakters jou ondersteunen, of ondersteunen ze altijd de main karakter?
Nou ja wat baten kaitos speciaal maakt is het kaart system opzich want dat is wel vrij uniek (in dit style rpg that is) lost kingdoms en pso III hadden al zo iets dergelijks maar dit werkt weer net iets anders en beter vind ik. Verder ondersteun jeje zelf want je speelt alle karakters :) het is net zoals final fantasy. Dus dat maakt het imho nog leuker omdat je niet constant met het zelfde ventje bezig bent. Oh en de pre rendered achtergronden zijn echt om te kwijlen zitten echt plaatjes tussen niet normaal gewoon

Het schijnt dat hij in 2005 uitkomt in europa maar al sla je me dood wanneer vandaar dat ik hem geimporteerd heb.

Ok voor mensen die geen IGN account hebben

Resident Evil 4 Ingame Part 1(150mb)
Resident Evil 4 Ingame Part 2(143mb)

Heb volgens mij geen limiet op me webruimte maar dat merken jullie vanzelf wel. Oh ja en right click save as om op je desktop op te slaan ;)

[ Voor 22% gewijzigd door WeAreLegion op 29-12-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:48:
Twin snakes vind ik geen *** aan; maar misschien omdat ik het gewoon niet kan...het is ook mijn eerste metal gear spel. Voor een prikkie gekocht omdat de reviews zo goed waren maar ik speel het zelden/nooit
Het is al wel vaker gezegd, maar bij The Twin Snakes is het echt een kwestie van even doorzetten. Het eerste stuk van het spel is gewoon een beetje suf, maar daarna wordt het echt heel erg leuk. :)
De stealth gameplay vind ik persoonlijk niet zo heel erg interessant. Splinter Cell heb ik zelfs nog nooit overwogen om te gaan spelen. Maar het verhaal en de humor van TTS is zo enorm goed, ik bleef gewoon doorspelen om te zien wat er nu weer zou gebeuren. Gewoon op de makkelijkste setting instellen, dan wordt je bijna nooit betrapt, en kun je toch van het verhaal genieten. :D
Ik heb begrepen dat je in MGS3 tijdens de gesprekken met vrouwelijke personages op een knop kunt drukken en dat Snake dan naar hun tieten gaat staren. :p Typische Hideo Kojima humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Ecco schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 23:03:
[...]
Ik zou toch voor de freeloader gaan, de us cube ondersteunt namelijk geen RGB en dat merk je wel aan je beeldkwaliteit.
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:40:
[...]

Je zou die regio-vrij chip kunnen overwegen (niet die viper), kost 25 euro ofzo, en je speelt alle spellen af. Of wel de viper, die kost wat meer maar dan ehh... kun je je originele games in het hoesje laten ;)
De regio "chip" is geen chip maar een kleine soldeerbewerking, en werkt alleen op een us/jap cube (en switcht dus ook alleen maar tussen us en jap)

[ Voor 29% gewijzigd door Schweino op 29-12-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De US-cube heeft wel weer een S-Video aansluiting. Verschil tussen RGB en S-Video is echt nagenoeg nul. Dus dat maakt ook weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik gebruik voor mijn US cube nu ook S-video. :) Ziet er goed uit maar RGB is toch net iets beter.

PAL is over het algemeen beter als NTSC kwa beeldkwaliteit. Maar als je een US cube koopt koop dan ook gelijk een goede S-video kabel erbij. Dat scheelt namelijk kwa scherpte echt enorm.

[ Voor 29% gewijzigd door schnumi op 29-12-2004 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 13:05

admiral866

The King Personality Disorder

Is er ook ergens een overzicht of iets dergelijks met hoeveel memorycard blocks een bepaalde game gebruikt?
Ik zou het in ieder geval voor de volgende games graag willen weten :)
james bond rogue agent
fifa 2005
tales of symphonia
need for speed underground 2
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.