Het Grote Gamecube Topic Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.071 views sinds 30-01-2008

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik vond SC II persoonlijk erg leuk. maar denk dat dat voora persoonlijke smaak is SSBM vond ik zelf nog al kinds en was er snel op uitgekeken. Maar goed wat Thijs al zei ze zijn niet echt met elkaar te vergelijken

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik denk niet dat het echt lekker voor je cube is als je de bovenkant eraf sloopt en hem gewone dvd's laat lezen. Is de lens niet voor gemaakt en volgens mij krijg je dan veel te veel stof binnen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:23

S2S

ach gewoon schoon houden, stofzuiger en kwast doen wonderen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57

Maximus

There is no substitute

Oke ik zit met een klein probleempje. Ik ga dus morgen de NGC kopen met wat extra's. De lijst ziet er nu zo uit:
  • GameCube [Zilver]
  • Memorycard
  • Zelda The Wind Waker
  • Tales of Symphonia
Echter ik wil er nog wel een game bij. Nu twijfel ik tussen de volgende:
  • Super Mario Sunshine
  • Super Smash Bros Melee
  • Super Monkey Ball
Belangrijk voor het verhaal is dat ik eerst geen tweede controller erbij haal. Ik denk zelf dat ik veel heb aan Zelda en ToS. Echter een andere game ter afwisseling zal vast geen kwaad kunnen. Dus helpt gerne :)

PhD i.o.

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmmm waar houd je zelf van aan je keuze te zien van rpg's :) dan zou ik voor zo'n soort spel gaan ook omdat je die in je eentje speelt. Die andere 3 met meerdere (SMS trouwens niet). Perhaps is resident evil wat voor je. Moe tje wel de orginele hebben en 0 dat zijn de beste (en ook de mooiste).

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 18:30
Schweino schreef op donderdag 23 december 2004 @ 19:51:
Ook zijn de goedkopere kabels vaak van mindere kwaliteit, ze hebben bijvoorbeeld geen goede shielding waardoor je ghosting op je scherm krijgt van bijvoorbeeld je TV kabel of ze switchen niet automatisch over naar je videokanaal wanneer je je console aanzet (of switchen niet automatisch je TV op 16:9 beeldformaat wannaar de console deze uitzendt).
aha, daarom doet ie dat niet :)

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-06 12:19

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Echter ik wil er nog wel een game bij. Nu twijfel ik tussen de volgende:

* Super Mario Sunshine
* Super Smash Bros Melee
* Super Monkey Ball
Tenzij multiplayer vechtspelletjes (als je ssbm zo kan noemen..) niks voor je zijn, wint SSBM hands down.

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 23-12-2004 21:43 ]

ma ma ma ma ma macron one

• Maegrim
idd, ik heb em al twee jaar ofzo, en speel em elke maand nog een een paar uur met vrienden

• Maximus

Maximus

There is no substitute

SSBM is idd denk ik mijn keuze, maar ik heb nu nog maar 1 controller das wel minder maar goed. Die koop ik later er wel bij. Ik gok dinsdag of woensdag. Dan daar gelijk maar SMS bij :P

PhD i.o.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mwaoh in je eentje kan je je ook uitstekend vermaken met SSB:M.

Er zijn zat dingen te unlocken kwa characters en levels. En de multiplayer is ook best leuk in je eentje hoor. :) Maar met zijn 4en is natuurlijk altijd leuker. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Anoniem: 115248

Maximus schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:00:
SSBM is idd denk ik mijn keuze, maar ik heb nu nog maar 1 controller das wel minder maar goed. Die koop ik later er wel bij. Ik gok dinsdag of woensdag. Dan daar gelijk maar SMS bij :P
Ja, met SMS kun je bijna niet misgaan. Er wordt wel een hoop gezeurd over dat spel (ook door mij :p), maar het blijft evengoed een hele goede platformer. Geniet vooral van de old-school bonuslevels!!!

Ik wist trouwens niet dat SSBM ook zo leuk was voor eenzame spelers. Dat leek me nou echt een multiplayer-game bij uitstek. Misschien toch maar eens aanschaffen dan. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 23-12-2004 22:04 ]

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Haha, en zo leren we allemaal wat, ach en aan SMS en SSMB kun je geen bult vallen met 30 euro.

PhD i.o.

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik vond Super Monkey Ball trouwens ook ergggg leuk :) heb me er zeer mee vermaakt wel beetje frusty soms maar goed daar kom je wel over heen. Maar nu wil ik Baten Kaitos!! en beetje snel als het kan lol. Misschien morgen maar denk dat het volgende week maandag/dinsdag word

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 115248 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:03:
[...]

Ja, met SMS kun je bijna niet misgaan. Er wordt wel een hoop gezeurd over dat spel (ook door mij :p), maar het blijft evengoed een hele goede platformer. Geniet vooral van de old-school bonuslevels!!!

Ik wist trouwens niet dat SSBM ook zo leuk was voor eenzame spelers. Dat leek me nou echt een multiplayer-game bij uitstek. Misschien toch maar eens aanschaffen dan. :)
Ach ik speel het ook vaak in mijn uppie maar ik vermaak me altijd uitstekend. :) Echt een uitgebreide game.

En idd SMS is gewoon een top platformer. Misschien niet zo Mario themed als Mario64 maar kwa controls echt het beste wat er te krijgen is.

De controls zijn gewoon zo strak en percies. En ook de camera is heel lekker. Af en toe misschien lastig maar dat komt misschien 1x voor.

Anoniem: 75298

wat is jullie mening?
soul calibur 2 of ssbm je moet nu kiezen welke wordt het?

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja moeilijke keuze. SSB:M is een zeer aparte fighter maar wel 1 van de beste verkrijgbaar. SCII is ook gewoon een hele goede fighter en heeft ook een uitgebreide singleplayer mode.

Beide schat ik evenhoog in. Alleen zul je met SSB:M kwa multiplayer meer fun hebben denk ik. :)

• TdV
  • Laatst online: 27-06 16:01

TdV

Soul calibur is een betere fighter en ssb:m is een geweldig nintendo multiplayer product...zelf houd ik meer van SCII maar ik heb ze uiteraard beide.

Super monkeyball (ik heb deel 2) heb ik veeeeel meer gespeeld als mario sunshine of ssb:m; SMB is een geweldig spel; deel 2 is mijn favoriet (en bijna uitgespeeld in story mode; nog 6 enorm pittige leveltjes)

• Maegrim
Smash Bros.

edit: SCII heb ik ook natuurlijk, lastig kiezen anders :)

[ Voor 75% gewijzigd door Maegrim op 23-12-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:31:
En ook de camera is heel lekker. Af en toe misschien lastig maar dat komt misschien 1x voor.
Ha, ik denk dat we allemaal wel weten welke ene keer je daarmee bedoelt. ;)
(Pinna Park, als je die stellage van hekken achter het reuzenrad moet beklimmen. Man man man, wat is dat irritant. Ik vind de camera in het hele spel perfect werken, maar tijdens die ene opdracht is er duidelijk wat misgegaan!)

Maar okee, ik zal Smash Bros dan ook maar eens een keertje aanschaffen. Begin nu wel nieuwsgierig te worden. :)

edit:
Oh, en om aan de discussie bij te dragen: Soul Calibur II interesseert me totaal niet. :p Ik heb geen van beide, maar ik zou zonder er zelfs maar een seconde over na te denken voor Smash Bros kiezen. Een spel met alle bekende Nintendo-figuurtjes gemaakt door Hal Laboratories (van oa alle kirby spellen _/-\o_ )Vs. een serieus vechtspel... hm... niet zo'n moeilijke keus. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 24-12-2004 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bedankt voor het testen ;) Ben benieuwd of er kwaliteitsverschil tussen de twee is, dan hoor ik dat graag natuurlijk. Weet ik dat voor als ik zelf een poster wil laten maken. 50x75 Samus :9
€70 voor een modchip? €60 winst waarschijnlijk als het niet meer is :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 16-06 11:26
Ach tis prijzig maar als het werkt ben ik tevreden :)

Hier een webcam pic van de chip in mijn gamecube:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/42QP57T20J4D/p.jpeg

TDK dus niet gebruiken want die kan de gamecube erg slecht lezen :'(

[ Voor 19% gewijzigd door [FrEEzEr] op 24-12-2004 01:27 ]

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Is dat nou moeilijk? Het ombouwen? 4 draaiden solderen? Zijn het op hele kleine miezerige plekken of goed bereikbare? Anders wil ik het ook wel proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Het schijnt niet zoveel voor te stellen wat alleen wel een probleem is is dat de lens van de gamecube erg slecht is en erg weinig dvd's afleest das dus beetje een probleempje. Perhaps dat het met mini dvdr's beter gaat maar met normale size erg slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Solderen is super simpel (5mins, GC uit elkaar halen is veel meer werk).

De nieuwe bios pakt meer dvd merken volgens de makers (ook dvd+r) dus ik wacht af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou ja ik doe het wel met freeloader :) koop de spelen die ik wil toch legaal. (en nee ben geen heilig boontje maar zoveel games zijn het nou ook weer niet ) Voor zover ik weet wel. Ik ken wel paar gaten die zich daar mee bezig houden zal wel even vragen hoe dat zit

[ Voor 26% gewijzigd door WeAreLegion op 24-12-2004 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-06 13:36
Speelt die viper nu ook originele import spellen af zonder dat je een freeloader hoeft te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 01:09:
[...]
Bedankt voor het testen ;) Ben benieuwd of er kwaliteitsverschil tussen de twee is, dan hoor ik dat graag natuurlijk. Weet ik dat voor als ik zelf een poster wil laten maken. 50x75 Samus :9
Np. :) Dat zou idd wel vet zijn een goede poster van Samus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Ik ga met RE4 toch maar op de PAL release wachten. Ik heb de rest ook allemaal pal dus wil ik deze ook graag zo.
Zou je btw jap RE games nog een beetje kwijt kunnen raken?
Ik zit erover te denken die special edittion box te gaan halen en de games te ebay-en. Ik zal er wel wat op toe moeten leggen maar dan heb je wel een gave RE box. :7

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117133

Zeg, hoe zit het nou eigenlijk met de multiplayer van MP:Echoes? De reviews waren er niet al te lovend over, maar wat zijn de bevindingen hier? Is het met zijn vieren op de bank een aanrader of ben je er na 10 minuutjes op uit gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:15
Anoniem: 117133 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 12:36:
Zeg, hoe zit het nou eigenlijk met de multiplayer van MP:Echoes? De reviews waren er niet al te lovend over, maar wat zijn de bevindingen hier? Is het met zijn vieren op de bank een aanrader of ben je er na 10 minuutjes op uit gekeken?
Het haalt het absoluut niet bij de single-player mode van het spel. Ik was zelfs bijna vergeten dat er een multiplayer mode in zat.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
[FrEEzEr] schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 01:41:
Solderen is super simpel (5mins, GC uit elkaar halen is veel meer werk).

De nieuwe bios pakt meer dvd merken volgens de makers (ook dvd+r) dus ik wacht af :)
Hey heb ff wat dingen na gevraagd en TDK usa en eu dvd-r zouden gewoon moeten werken. je MOET alleen nero gebruiken om te branden en 1x speed is het beste. Dus ik zou zeggen probeer dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Oke ik ben terug uit de stad:
  • GameCube Zilver
  • Memorycard 251
  • Extra Zwarte Controller
  • Zelda The Wind Waker
  • Tales of Symphonia
  • Super Smash Bros Melee
veel geld kwijt maar ben zooo blij :D

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
rajackar schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 09:25:
Zou je btw jap RE games nog een beetje kwijt kunnen raken?
Ik zit erover te denken die special edittion box te gaan halen en de games te ebay-en. Ik zal er wel wat op toe moeten leggen maar dan heb je wel een gave RE box. :7
Haha, en met die doos ken je vervolgens niks omdat de japanse spelhoezen van een heel ander formaat zijn dan de Europese en Amerikaanse (veel kleiner).
Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/ev001403547.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Maximus schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:31:
Oke ik ben terug uit de stad:
  • GameCube Zilver
  • Memorycard 251
  • Extra Zwarte Controller
  • Zelda The Wind Waker
  • Tales of Symphonia
  • Super Smash Bros Melee
veel geld kwijt maar ben zooo blij :D
Nice :) nou veel plezier dan maar he. ZTWW is ergggg leuk om te doen. Ik ben alleen me save game kwijt geraakt en vertik het om opnieuw te begeinnen. Tales of Symphonia is ook ergggg leuk dus jij bent voorlopig wel even zoet.

Ik ga zo maar eens even de stad in wat kabels kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Ik heb HEM!!!! O wat ben ik blij, vandaag hadden ze Paper Mario bij de bart smit :D :D Gelijk spelen en het is echt super verslavend...... Nu heb ik een luxe probleem.... Mario Kart: Double Dash, Animal Crossing en Paper Mario: The Thousand-Year Door!!!! Damn ik ben BLIJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Het is een kleine 2 weken voor de releasedatum, maar bij de FRS in Wageningen ligt Zelda: Th Four Swords Aventure al in de schappen. Ik heb nog veel uit te spelen (lees: MP, PM:TTYD, ToS etc. etc.) dus ik heb m laten liggen.

[ Voor 30% gewijzigd door tjempjun op 24-12-2004 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Topicstarter
Zooow, de openingspost is af! Als jullie nog suggesties hebben of als ik iets ben vergeten geef dan ff gil.

Ohja, weet iemand het aantal memory blocks voor de volgende games:
- harvest moon
- soul calibur 2
- pop:ww
tjempjun schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 14:36:
Het is een kleine 2 weken voor de releasedatum, maar bij de FRS in Wageningen ligt Zelda: Th Four Swords Aventure al in de schappen. Ik heb nog veel uit te spelen (lees: MP, PM:TTYD, ToS etc. etc.) dus ik heb m laten liggen.
Was dat niet de NTSC versie ipv de PAL versie? 2 weken lijkt mij wel erg veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:09

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Argh, ik hoop dat m'n volgende salaris echt zo vet is als de bedoeling is want ik loop ondertussen nogal hard achter qua Cube-games. MP2, PM2, ToS,... enz enz
Ik kan btw ook niet wachten tot Kirby's Adventure uitkomt, dat lijkt me ook een supergame! :) Verder ben ik nog een beetje aan het aankloten met SC2 en SSB:M. Alles unlocken kost nogal wat tijd namelijk. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Ik heb het laatst met z'n drieën gespeeld en valt valt jammer genoeg erg tegen.
Als er iemand achter je staat is het heel moeilijk om snel om te draaien, voordat je omgedraaid bent is de andere al een kilometer weg :P

Ik ga trouwens even heel lang gamen, ik heb nu MP2 + NDS + Mario DS = heel veel tijd om te spelen :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Soul Calibur II gebruikt 4 blocks.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 24-12-2004 15:29 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Zeg, hoe zit het nou eigenlijk met de multiplayer van MP:Echoes? De reviews waren er niet al te lovend over, maar wat zijn de bevindingen hier?
1 van de achtergrond muziekjes is leuk, meer positiefs heb ik niet te melden :+

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
D³ schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:36:
[...]
1 van de achtergrond muziekjes is leuk, meer positiefs heb ik niet te melden :+
Op IGN stond in een interview dat Retro van plan was een SNES emulator te maken om Super Metroid als unlockable te kunnen hebben, maar dat dat op het laatste moment niet is doorgegaan vanwegen tijdgebrek. Als Retro die multiplayer mode had weggelaten, hadden we in plaats daarvan een geemuleerde Super Metroid gehad. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 14:51:
Was dat niet de NTSC versie ipv de PAL versie? 2 weken lijkt mij wel erg veel...
Nee, is echt de PAL versie. Ik heb hem vandaag ook gekocht. Bij m'n lokale intertoys. :)
Nu heb ik ondertussen al 3 van die link-kabels. (Ooit eentje los gekocht, eentje bij Final Fantasy, en nu weer eentje bij Zelda dus.) Als er ooit nog eens een HGGT-meeting komt moet iedereen zeker z'n GBA meenemen. Want ik vind Four Swords echt heel erg goed (uurtje gespeeld), maar met meerdere spelers lijkt het me minstens 20x zo leuk. Moet dat toch minstens 1x in m'n leven echt meegemaakt hebben.

@Maximus: gefeliciteerd man! Een mooi pakket zo bij elkaar. :D
Ahh... een nieuwe console kopen. Dat zijn toch wel mooie momenten in een mensenleven. Voor het eerst alles voorzichtig uitpakken, alle snoertjes uit het plastic halen... die typische nieuwe-nintendo-console geur... heerlijk. _/-\o_
(Die gamecube-doos is trouwens wel het toppunt van economisch verpakken zeg. Toen ik hem ging kopen had een verkoopster een doos voor me opengemaakt (om te kijken of er wel of niet een memory-card bijzat). En die kreeg ze vervolgens met geen mogelijkheid meer ingepakt. Het pastte gewoon echt niet meer allemaal in dat kleine doosje, lol. :p Uiteindelijk heeft ze maar weer een andere doos uit het magazijn gehaald, en ze zou een andere collega ermee opzadelen om die ene weer in te pakken. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 08:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Klopt @ Zelda, ik zag hem gister ook al bij de FRS op Sloterdijk liggen. EN ik heb hem ook LATEN liggen omdat ik nu al tijd tekort en games teveel heb.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik bestel zelfda volgende maand in canada. Is het het geld een beetje waard of niet? het is GBA style toch op de GC ? of heb ik dat verkeerd begrepen. Maar goed laat even weten wat jullie er leuk / niet leuk aan vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Ik vind zelda een beetje een vreemde intro hebben. Je moet dan je zwaard pakken enzo, maar op de een of andere manier trekt het vervolg niet ? :?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

AC: Waar de fuck is jingle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 18:39
MetroidPrime schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:43:
[...]

Op IGN stond in een interview dat Retro van plan was een SNES emulator te maken om Super Metroid als unlockable te kunnen hebben, maar dat dat op het laatste moment niet is doorgegaan vanwegen tijdgebrek. Als Retro die multiplayer mode had weggelaten, hadden we in plaats daarvan een geemuleerde Super Metroid gehad. :(
Boeien man, ik heb m'n SNES + Super Metroid nog dus als ik hem wil spelen doe ik dat mooi old skool. :p

Four Swords is idd al uit, ga hem niet halen... heb geen GBA en ken maar 1 iemand die zo'n ding heeft. Of is ie ook heel erg goed als je hem alleen speelt via een GC-controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou dan zou ik als ik jou was maar eens wat reviews gaan lezen. :) Of naar mij luisteren. :P

Heb de game namelijk ook helemaal alleen doorgespeelt en het is ook dikke fun in je eentje. :) Je kunt dan zelf alle 4 de link's besturen en ook lekker moeilijke puzzels oplossen etc. :)

Normaal als je een gba hebt en je gaat een huisje binnen ofzo schakelt het beeld over naar de GBA maar als je die niet aangesloten hebt dan krijg je gewoon een pop-up op je tv scherm. :)

Ook een game die leuk is in singleplayer! Alleen weer net iets beter met 4 man. :)

[ Voor 22% gewijzigd door schnumi op 24-12-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Hmm, ik heb eigenlijk wel weer zin in een Zelda. :p En ik moet HL2, ToS en MP2E ook nog uitspelen. Choices... choices... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:37:
Ook een game die leuk is in singleplayer! Alleen weer net iets beter met 4 man. :)
Ja. Het is inderdaad ook erg leuk in je eentje. Ik heb het eerste level nu doorlopen. Het is wel apart... zo'n Zelda heel strak opgedeeld in levels. Het verhaal stelt ook niet zoveel voor... je moet het imo niet zien als `de nieuwe zelda´, want dat is het gewoon niet. Het is de gameplay van 2D-Zelda, opgedeeld in een hele zooi korte leveltjes. Geen verhaal, geen sidequests.

Maar het is dan gelukkig niet alleen maar hack 'n slash (kuch kuch chrystal chronicles, kuch). Er zijn vooral juist heel veel puzzeltjes. En zelfs ik, als doorgewinterde Zelda-speler, moest er af en toe even over nadenken hoe ik nu verder moest. Met 4 poppetjes spelen geeft toch weer andere mogelijkheden qua puzzels. Erg leuk gedaan!

Maar ik zie ook wel heel duidelijk hoe verschrikkelijk leuk het spel zou zijn met meerdere spelers. Je wordt constant heen en weer geslingerd tussen moeten samenwerken, en elkaar tegenwerken. Er waren net bijvoorbeeld een keer 4 schakelaars. Ik moest de Linkjes dan handmatig één voor één op die schakelaars zetten, en dan ging er een deurtje open. In de ruimte waar ik dan vervolgens kwam stonden echter maar 2 schatkisten. :p

Okee, ik kon ze nu natuurlijk allebei op m'n gemak zelf openmaken. Maar ik kan me de hectiek goed voorstellen als je het met z'n 4en speelt... en iedereen probeert zo snel mogelijk die schatkist open te maken. :p Lijkt me heel erg lollig. Elkaar opzij duwen. Of gewoon op elkaar inhakken (ik weet eigenlijk niet of dat kan, elkaar raken) om als eerste de schatkist te kunnen openen. Het gebeurt ook regelmatig dat er heel veel powerups (echt HEEL VEEL, tientallen tegelijk) op het scherm verschijnen. En ook dan weer is het volgens mij dikke pret als je met meerderen speelt, en iedereen wil de beste items weggraaien.

Kortom, inderdaad ook heel erg leuk in je eentje (van de graphics en vooral ook de muziek kreeg ik trouwens kippevel en rillingen over m'n rug. Alles SCHREEUWT echt Zelda! Zo tof, al die bekende geluidjes, die typische 16bit look van alles (met ook heel veel mooie effecten die op de snes natuurlijk nooit mogelijk waren geweest), je zou het bijna kunnen zien als een soort tribute to zelda. _/-\o_), maar "Net iets beter met 4 man" lijkt me een beetje een understatement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Zo, eindelijk Vexx binnen, tweedehands .... niet verkeerd spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Anoniem: 86074 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 18:22:
Zo, eindelijk Vexx binnen, tweedehands .... niet verkeerd spel!
Ouwe sloeber ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MetroidPrime schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:43:
Had liever een betere singleplayer gehad :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, ja, soms kan je het niet laten. Maar mijn huisgenote wil ook wel eens wat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Anoniem: 86074 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 18:57:
[...]

Hehe, ja, soms kan je het niet laten. Maar mijn huisgenote wil ook wel eens wat ;).
Ja je hebt gelijk. Bovendien zijn die prijzen van games abnormaal hoog.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ja, ik had dus ook op IGN gelezen dat het spel gewoon gemaakt is om ook gewoon elkaar te bashen. :p Dat je op het eind van elk level kan stemmen wie je het meest irritant vond en wie het meest samenwerkend enzo. :D Lijkt me echt kicken om met z'n 4en te doen, maar helaas, gebrek aan GBA's. :'( Denk dat ik hem voorlopig toch maar niet haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 27-06 16:01

TdV

Damn is 4swords er al....dan moet ik hem na de kerst maar snel gaan halen. Ik had hem gereserveerd bij foregames maar die vergeten wel eens vaker te bellen als een reservering binnen is gekomen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Zijn die Pirana controllers die je voor 10 euro koopt een beetje okay?

Is de lengte van de kabel hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
WeAreLegion schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:29:
[...]

Hey heb ff wat dingen na gevraagd en TDK usa en eu dvd-r zouden gewoon moeten werken. je MOET alleen nero gebruiken om te branden en 1x speed is het beste. Dus ik zou zeggen probeer dat eens.
Ik heb Nero en Record Max gebruikt maar dat hielp niets, MAAR ik heb nu Zelda Four Swords op mini dvd (Memorex) gebrand en die werkt perfect _/-\o_

Mijn cube zit dan ook gewoon weer in elkaar en vanaf buiten zal je niks vreemds aan mijn cube zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Het is nu ongeveer al een tripplepost geworden :P maar ik dump hem hier ook maar. Mijn nieuwe setje:

Afbeeldingslocatie: http://maximus.linux-box.nl/cube_games.jpg

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

congratz. Toch vaag dat silver nu zo goed te verkrijgen is..toen ik hem wou totaal niet (ja in een pack die ik niet wou, met verhoogde prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

MaxBurn schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 00:32:
congratz. Toch vaag dat silver nu zo goed te verkrijgen is..toen ik hem wou totaal niet (ja in een pack die ik niet wou, met verhoogde prijs)
ik heb deze voor 69 kunnen kopen bij www.nedgame.com dan wel in de winkel zelf. Er was een mario pack voor 89. Maar ik heb eerst gekozen voor een losse GC.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 15831 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 20:33:

Ik zou zelf altijd de orginele kopen. Of nog beter de wavebird draadloze controller. Maar ja dat heeft ook een beetje met de hoeveelheid beschikbare euries te maken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Maximus schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 00:41:
[...]

ik heb deze voor 69 kunnen kopen bij www.nedgame.com dan wel in de winkel zelf. Er was een mario pack voor 89. Maar ik heb eerst gekozen voor een losse GC.
Netjes, is het een originele platinum cube in de doos etc of is het een cube die ze uit een platinum pack hebben gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah dat vraag ik me ook af wat schweino zegt :) ik heb nog nergens gezien dat je een silvere los kon kopen. Heb er zelf ook 1 maar die kreeg je bij zelde pack :D die heb ik toen gekocht. Maar goed baten kaitos nog niet binnen dus zal waarschijnlijk wel dinsdag worden :D

Dan maar even PS2'en nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 19-06 14:26
Kan me nog herinneren dat het een "limited edition" was?
Nouja, we weten nu wel wat "limited edition" bij Nintendo betekend :P

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Welke third-party controller is nu de beste? Ik weet dat als je geld hebt je voor de originele moet gaan, daar geen enkele third party controller net zo goed is, maar voor het geld van 1 originele heb je 3 niet-originele. En dan kun je multiplayer games met zijn 4-en spelen zonder een godsvermogen kwijt te zijn. Ik heb wat reviews gevonden van de piranha controller, en ik heb ook uiteraard een algemene thirs party controller review gevonden:

http://gear.ign.com/articles/365/365950p1.html?fromint=1

De reviews over de piranha's zijn tot nu toe goed. Elke keer is steevast de conclusie dat ze degelijk zijn en dat je veel waar voor je geld krijgt, maar dat de echte controller uiteraard het beste blijft.
In die andere review las ik dat de InterAct SuperPad Pro een erg goede was, maar omdat het prijsverscil in Amerika maar 5 dollar is (een originele kost daar maar 25,- misschien iemand die een IA kan starten?) vonden ze dat je dan toch voor origineel moest gaan. Maar ik kan me voorstellen dat die controller ook voor minder te krijgen moet zijn, maar ik kan hem onder die naam niet vinden. Misschien mensen die de "Nederlandse"naam weten? Of die een andere controller kunnen aanraden?

Die Interact SuperPad Pro ziet er zo uit:
[img]url=http://gearmedia.ign.com/gear/image/gcn_faceoff_07252002_interact.jpg[/img]

En nog een plaatje, voor als mensen in de war komen over de kleur (hij is er volgens mij ook nog in het wit)

[img]ulr=http://gearmedia.ign.com/gear/image/interact_superpad_pro_review_object.jpg[/img]

[ Voor 8% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 25-12-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Schweino schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 01:14:
[...]

Netjes, is het een originele platinum cube in de doos etc of is het een cube die ze uit een platinum pack hebben gehaald?
Ik heb er ook een cube doos bij waar een zilveren gamecube op staat afgebeeld. Dus ja, hij is zilver :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, ik ben nu bij de eindbaas van Metroid Prime 2 geweest.
spoiler:
Irritant ding zeg. Het is echt lastig om die tentakels te raken. Meestal houdt hij ze ongeveer boven m'n hoofd... en Samus kan blijkbaar niet ver genoeg achterover buigen om ze dan goed in beeld te krijgen. Nogal suf. En als ik ze er dan eindelijk allemaal heb afgeschoten, en hij krijgt dat lichtgevende hoofd... het lijkt alsof mijn schoten daarop maar heel af en toe effect hebben. :? Heel vaak schoot ik er een charged light beam op af, maar z'n energie werd er helemaal niet minder van. Maar een paar keer leek het effect te hebben. Uiteindelijk raakte m'n light ammo op, en toen kon ik helemaal niets meer tegen hem beginnen. Had geen zin meer om het nog een keer te proberen, misschien vanavond weer. Echt een leuke eindbaas vind ik het ook niet. Hij heeft helemaal geen karakter of iets. Gewoon een groot lelijk ding met tentakels. :/ Ik zou de Metroid Prime nog bijna gaan missen.
maar voor het geld van 1 originele heb je 3 niet-originele. En dan kun je multiplayer games met zijn 4-en spelen zonder een godsvermogen kwijt te zijn.
Ja, daar zit wel wat in. 90 euro voor 3 officiele controllers is inderdaad heel erg veel geld. Het probleem is denk ik alleen een beetje dat volgens mij iedereen hier met originele controllers speelt. :) Ben bang dat daarom misschien niemand je echt kan helpen met die vraag. Misschien moet je er gewoon eerst eentje kopen (de goedkoopste bijvoorbeeld) en even kijken hoe die bevalt. Plus als alle reviewers enthousiast zijn over die piranha's zegt dat ook wel iets natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 25-12-2004 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Terwijl ze bij mij juist weer zeiden toen ik die pack kocht (die ik vandaag krijg voor kerst!):"Hij is wel zilver hoor". Zo van wil je hem dan nog wel, want welke idioot zou er nu een zilveren willen. Maar goed, mij zal het eigenlijk jeuken welke kleur hij heeft, ik vind alle uitvoeringen tot nu toe mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Even over dat Super Metroid verhaal... Ik vrees dat ze dat eruit hebben gelaten om hem als GBA game weer uit te brengen. Zelda: LttP heeft volgens mij ook flink wat geld int laadje gebracht. Wie wordt Super Metroid ook wel 'opgeleukt' met een multiplayer optie...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 08:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Metroid: Four Beams :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ironx schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 08:49:
[...]
Kan me nog herinneren dat het een "limited edition" was?
was samen met Zelda TWW ja. Ik vroeg bij een shop een aantal dingen na over die pack...via msn support, 5 minuten later hadden de klootzakken de prijs op de site 20 euro omhoog gegooit(omdat ik interesse had..), om een uurtje of 9pm he! ..stelletje schoften waren het... (gameorder.nl, nooit wat kopen daar!)

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 25-12-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Maximus schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 00:41:
[...]
Mijn cube komt ook van nedgame, los, alleen toen was platinum/silver nergens te krijgen. (wel goed te krijgen maar men vroeg 2x zoveel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:55

aapelite

Do the kirby!

MaxBurn schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 12:50:
[...]
was samen met Zelda TWW ja. Ik vroeg bij een shop een aantal dingen na over die pack...via msn support, 5 minuten later hadden de klootzakken de prijs op de site 20 euro omhoog gegooit(omdat ik interesse had..), om een uurtje of 9pm he! ..stelletje schoften waren het... (gameorder.nl, nooit wat kopen daar!)
Bij bart smit hier in Breda lag er een stapeltje van de mario kart pack limited edition en zelda limited edition pack voor 75 euro :) Vond het opvallend en een erg mooie deal dus als iemand er nog een zoekt dan heb je daar een redelijke kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 11:09

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Vrij dure grap inderdaad, maar ik heb hier toch maar 4 originele controllers liggen omdat er erg veel multiplayer gegamed wordt en zo'n controller nog wel eens op de grond valt. :X Dan heb ik toch liever lekker duurzame controllers (die hier dus ook allemaal na een halfjaar nog steeds perfect werken :) ) waar wat mee gestoeid mag worden.
Het kost wat, maar dan heb je ook wat. ;) :Y)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 12:32:
Even over dat Super Metroid verhaal... Ik vrees dat ze dat eruit hebben gelaten om hem als GBA game weer uit te brengen. Zelda: LttP heeft volgens mij ook flink wat geld int laadje gebracht. Wie wordt Super Metroid ook wel 'opgeleukt' met een multiplayer optie...
Er was op Computerandvideogames.com een interview met de producer van Metroid Zero Mission. Hij werd gevraagd of Super Metroid ook een remake zou krijgen en hij antwoorde er op dat zowel het Metroid-team als de directie van Nintendo geen portable rerelease of remake van Super Metroid wilde. Hopelijk wordt Super Metroid dus in Metroid Prime 3 verborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:33

SD5k

>4&X

Ik denk niet dat er een Metroid Prime 3 komt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-06 16:50

nIghtorius

Poef!

Anoniem: 15831 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 20:33:

Ik heb er zelf één.. en tot nu toe niks mis mee.. sterker nog.. ik had niet verwacht dat er rumble ondersteunt werd voor die €10,-.. (dus ja.. ze trillen ook nog).

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
-Sander schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 13:17:
Ik denk niet dat er een Metroid Prime 3 komt eigenlijk.
Waarom niet? Metroid Prime 1 en 2 zijn 2 verkochten vrij goed. Het zou misschien niet meer op de GameCube zijn, maar ik denk dat wel er een deel 3 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 16:16

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik had eerst ook cheape baggercontrollers voor m'n vrienden maar later toch maar 3 originele platinum bestelt bij Lik-Sang (+ verzendkosten ben je even duur uit en nu kon ik tenminste de goeie kleur kiezen :) )

die baggercontrollers hoorde je echt hard rammelen als ze aan het rumbelen waren :)

Voornaamste reden om originele te kopen: m'n vrienden zaten aldoor te zeiken dat het niet eerlijk was en ze aldoor verloren door de baggercontrollers. Een beetje gelijk hadden ze wel, want met de nieuwe controllers heb ik nu wel wat meer tegenstand. :>

[ Voor 6% gewijzigd door Digital-DNA op 25-12-2004 16:20 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 11:03:
Hm, ik ben nu bij de eindbaas van Metroid Prime 2 geweest.
spoiler:
Irritant ding zeg. Het is echt lastig om die tentakels te raken. Meestal houdt hij ze ongeveer boven m'n hoofd... en Samus kan blijkbaar niet ver genoeg achterover buigen om ze dan goed in beeld te krijgen. Nogal suf. En als ik ze er dan eindelijk allemaal heb afgeschoten, en hij krijgt dat lichtgevende hoofd... het lijkt alsof mijn schoten daarop maar heel af en toe effect hebben. :? Heel vaak schoot ik er een charged light beam op af, maar z'n energie werd er helemaal niet minder van. Maar een paar keer leek het effect te hebben. Uiteindelijk raakte m'n light ammo op, en toen kon ik helemaal niets meer tegen hem beginnen. Had geen zin meer om het nog een keer te proberen, misschien vanavond weer. Echt een leuke eindbaas vind ik het ook niet. Hij heeft helemaal geen karakter of iets. Gewoon een groot lelijk ding met tentakels. :/ Ik zou de Metroid Prime nog bijna gaan missen.

[...]
spoiler:
Nou idd, Ik ben er net ook voor het eerst een paar keer mee bezig geweest en ik vind er ook weinig aan eigenlijk. Hij is irritant maar ik vind het ook behoorlijk inspiratieloos. Meer een soort evil draaimolen :(
Ik ga het later nog wel een keer proberen. Ik heb er gewoon weinig zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992

is toch handig als je 1 platinum controller hebt en de rest een andere kleur?
kan je teminste je eigen controller claimen 8)
maar ik ga lekker voor de wavebird later 8) verschil moet er wezen :*)

mijn pakket wordt:

MK DD Platinum GC pack
Nintendo MC 251 blocks
[Metroid Prime]

hij gaat van de week komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik vind het trouwens erg tof dat er de laatste weken zoveel nieuwe mensen bij zijn gekomen :)
Zal wel met de feestdagen te maken hebben. Daarnaast is de GC natuurlijk ook wreed geil :D hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha dat probeer ik mn klasgenoten ook bij te brengen maar dat lukt nog niet echt :+

mn broer wil helemaal niks van de NGC weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
MaxBurn schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 19:20:
ik vind het trouwens erg tof dat er de laatste weken zoveel nieuwe mensen bij zijn gekomen :)
Zal wel met de feestdagen te maken hebben. Daarnaast is de GC natuurlijk ook wreed geil :D hahaha
idd, maar het is natuurlijk ook heerlijk cheap. 90 euro voor dat pack is echt niets, je betaalt in feite maar 10 euro voor de Cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Ja ach ik heb gamekings gezien en ik zag tales en ik moest zon cube hebben :D en tot nu toe valt het me gewoon niet tegen.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Dat Mario pack voor 89 euro is idd schandalig :( Hoe durven ze bij NoE :+

Ik ben blij voor alle cubers, maar ik weet nog maar al te goed het bedrag dat ik aan dat ding + rogue squadron kwijt was... Of nee, eigenlijk niet, ik heb het verdrongen :+ Evenals wat een stuk of 15 games kosten...

Ik vind die modchip eigenlijk wel interessant, voornamelijk vanwege het spelen van import spellen, freeloader is toch eigenlijk 3x niks. Dat werkt dus gewoon? Mooi, spaart mij weer geld uit, ik heb hier namelijk al een flinke tijd 3 import games staan, maar geen manier om ze af te spelen :+
En waar zijn mini-dvd's het beste (lees: goedkoopste en snel leverbaar) te krijgen? Ik kan ze in de pricwatch uberhaupt niet vinden, dus ik heb geen idee waar ik die vandaan kan halen.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 25-12-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Denk dat ik binnenkort maar deze games ga halen:

Wave Race Blue Storm
Super Monkey Ball

Hebben we weer wat multiplayer games :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar is die pack dan 90€ ? ik koop 'm waarschijnlijk gewoon in de winkel waar ie 100€ is... maar die 10€ maakt me opzich ook niet zoveel uit...
want anders moet ik 'm weer bestellen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 76992 schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 22:08:
waar is die pack dan 90€ ? ik koop 'm waarschijnlijk gewoon in de winkel waar ie 100€ is... maar die 10€ maakt me opzich ook niet zoveel uit...
want anders moet ik 'm weer bestellen ofzo...
* Dutchie! vraagt zichaf waarom (bijna) niemand meer de OP leest :?

Haal um gewoon ergens in M'burg ofzo ;) snel en dichtbij :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 25-12-2004 22:17 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Jan: o.a opussupplies.nl
Maximus: WR:BS vind ik zelf erg goed, alleen qua controls voor een hoop mensen een stapje te ver :)

ROFL... * Max|Burn zit de end credits in Animal Crossing te bekijken, die tijdens het spelen te zien zijn aangezien het spel nooit afloopt ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Max|Burn op 25-12-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54
--MeAngry-- schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 12:59:
[...]

Vrij dure grap inderdaad, maar ik heb hier toch maar 4 originele controllers liggen omdat er erg veel multiplayer gegamed wordt en zo'n controller nog wel eens op de grond valt. :X Dan heb ik toch liever lekker duurzame controllers (die hier dus ook allemaal na een halfjaar nog steeds perfect werken :) ) waar wat mee gestoeid mag worden.
Het kost wat, maar dan heb je ook wat. ;) :Y)
Wij hadden eerst 1 originele en 1 namaak (22 euro samen met memcard oid), maar de linker drift button deed het na enkele weken al niet lekker meer in Mario Kart. Daarom dus nog maar een 2e originele controller erbij gehaald wat op zich veel degelijker is maar bij die controller is de analoge stick nu ook niet helemaal goed meer (na een paar maand): als je er een vinger oplegt kan hij zonder weerstand iets naar rechts, wat naar de andere kanten en met de andere controller niet het geval is :(

De andere 2 originele controllers die we hebben zijn bongo controllers en die zijn vrij degelijk en heb nog geen imitatie gespot :P Helaas kun je er niet mee racen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

euh, linker drift button,die gebruik je in MKDD omdaaaat.. ? :)
niemand die ik ken gebruikt de linkerdrift :)
Me rechterdrift van me "hoofdcontroller" was na een paar maanden MKDD trouwens flink veranderd qua feel, alleen ik kan er mee racen :D (maar goed als je me zie karten snap je waarom elke controller aan stront kan gaan bij me.., gebruiker alles nogal veel)

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 25-12-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He he, Metroid Prime 2 is uitgespeeld. 38 uur en 36 minuten over gedaan. Maar daarbij zit ook wel een aantal keren dat ik een bijna dode Samus heb achtergelaten in een protective bubble op Dark Aether, en zelf even wat anders ben gaan doen. ;)

Het laatste stuk nu in één keer gehaald. Al met al ben ik dus 1 (één) keer dood gegaan bij de eindbaas. Ik snap echt niet dat mensen dit spel moeilijker dan MP1 noemen. :p Ik heb het game over scherm volgens mij maar 4 of 5 keer hoeven aanschouwen. Dat was echt wel anders tijdens het eerste deel... toen kon ik op het laatst dat rotscherm niet meer zien of luchten.

Ik vond het eindfilmpje in ieder geval meer de moeite waard dan bij deel 1, maar toch nog steeds een beetje een flauw filmpje. Jammer hoor. De presentatie van allebei de MP-games is echt perfect afgewerkt... maar bij allebei had ik ook het gevoel dat ze het eindfilmpje een beetje afgeraffeld hebben.
rajackar schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:37:
spoiler:
Nou idd, Ik ben er net ook voor het eerst een paar keer mee bezig geweest en ik vind er ook weinig aan eigenlijk. Hij is irritant maar ik vind het ook behoorlijk inspiratieloos. Meer een soort evil draaimolen :(
Ik ga het later nog wel een keer proberen. Ik heb er gewoon weinig zin in.
spoiler:
Wees gerust. Die evil draaimolen is nog maar de eerste vorm. :) Ik ben nog steeds niet echt blij met de Emperor Ing (toch een beetje een anoniem beest) als eindbaas, maar verderop wordt hij gelukkig wel een stuk leuker om tegen te vechten, en ziet hij er ook wat cooler uit. Nu kan ik me er tenminste iets bij voorstellen dat hij de opper-ing was zegmaar.
En... wel wat ik nu ga zeggen is ook nog een grote spoiler voor jou rajacker, ik zal het in een apart spoiler-blokje zetten. Leuker als je er zelf achterkomt...

Nog grotere spoiler over MP2:
spoiler:
Na de Ing Emperor zit er nóg een eindbaas. :9 Echt een grote verrassing was het eigenlijk ook weer niet voor me. Na emperor ing zat ik er eigenlijk al een beetje op te wachten dat we zouden zien hoe het met Dark Samus afloopt... en die stond dus ook nog op me te wachten. (gelukkig krijg je wel een volledige energy-refill). Wel een leuk gevecht, maar niet al te moeilijk. Ik had het denk ik leuker gevonden als je in plaats van Emperor Ing tegen een echt hele sterke incarnatie van Dark Samus had moeten vechten, en dat er daarna een échte escape sequence kwam in de beste metroid traditie. :) Dit leek er eventjes op, maar werd toch weer vroegtijdig afgebroken.
Ik heb nu trouwens wel een HEEL STERK vermoeden wie die Dark Samus is/was. :p Op het allerlaatst... hoe ze er dan uitziet, kwam me wel heel erg bekend voor. Erg grappig gedaan!

Al met al een erg goed spel. Ik heb me er beter mee vermaakt dan met Metroid Prime 1. :)
Nu een dilemma... welk spel ga ik nu spelen? Four Swords of Tales of Symphonia? :9 Heerlijk die luxe-problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
ik ben net bij de fortress bij MP2 :D
ben ik al over de helft?

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, gister best vermaakt met kerstavond. We hebben namelijk ook nog ff wat zitte gamen ;). Mario Party, Mario Golf en Mario Kart. Blijft het leukste soort games voor met 4 mensen op 1 tv.

Over die baggercontrolers, ze kunnen nog zo goedkoop zijn, na 5 minuten gaan ze al verrot, de meeste dan. Echt meteen teruggebracht die handel, en ik ga echt niet alle merken uitproberen voor die paar euro te besparen. Uiteindelijk ben je beter af met officiele controlers, die geldbesparing haal je er uiteindelijk niet uit, omdat je dan toch (zelfs al gaan ze ff mee) een officiele er voor in de plaats gaat kopen! Zeker die krengen voor 8 euro, laat die maar liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb gister ook een Piranha-controller (zo'n starterkitje) erbij gekregen en ik heb er ongeveer een half uur mee gespeeld en die Piranha controller is nog niet kapot, de 5 min heeft hij dus overleefd :)

Verder moet ik even de kassabon vragen, als hij binnen een jaar kapot is (wat zeg ik, 2 jaar!) dan claim ik natuurlijk gewoon garantie, dan kunnen ze hoog of laag springen er zit gewoon garantie op, ook op goedkope dingen ja.

Maar mijn eerste indruk was toch wel positief, hij voelt stevig aan en er is goed mee te spelen. De originele ligt iets lekkerder in de hand, die heeft wat slankere "pootjes", en de knoppe bij je wijsvingers zijn bij de Piranha controller minder fijn, bij de originele gaat het indrukken wat soepeler. Over het algemeen ben ik nog zeer tevreden erover en ik denk als er nog twee controllers bijkomen dat het gewoon Piranha controllers van €10,- zijn. Mochten mensen erover klagen, dan wijs ik ze wel op Lik-Sang waar je voor ongeveer 25,- (incl. verzendkosten) originele controllers kunt kopen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 26-12-2004 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Lang leve kerst. Na Paper Mario 2, Tales of Symphonia en Metroid Prime 2, heb ik nu ook nog eens Prince of Persia WW uit te spelen :D

Gisteravond meteen even mee bezig geweest, en een paar dingen vielen meteen op. Grafisch is het stukken beter en sfeervoller dan zijn voorganger; zo zit er veel meer detail in de omgeving. Ook het vechten is veel meer uitgewerkt, al is het jammer dat er nu meteen meer de nadruk op komt te liggen. Misschien dat dit later in het spel nog verandert? Ook is er nu de optie om hem op easy/normal/hard te spelen. Dit zorgt dus meteen voor replay value :) Mijn kont werd al vrij snel op easy geschopt; de controls waren behoorlijk wennen. Later speelde ik hetzelfde stuk weer en werd ik niet een keer geraakt.
Wat me ook opvalde was dat het een stuk lastiger te zien was waar je nou heen moest ten opzichte van zijn voorganger. Dit komt gedeeltelijk door het feit dat dingen als richels waar je aan kunt hangen veel meer in de omgeving opgaan, maar ook de camera heeft een beetje een eigen wil. Verder is de heavy metal soundtrack echt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Het past ook heel erg goed bij de rest van het spel.
Over het algemeen echt een topper. Op schaal van 1 tot 10 geef ik hem tot nu toe een 9, maar ik heb nog wel erg weinig van het spel gezien :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.