8 euro voor bongo's? dat wordt wel duurder hier
Idd ik zag het verschil nu ook eigenlijk pas maar voor die 8 euro zou ik zeker voor het pack met bongo's gaan.
Heb nu ook 2 bongo sets hier thuis staan.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 84457
Heb het terug gevonden...aaap schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 02:32:
[...]
Heb je daarvan ook een bron? of bedoel je gewoon de Player Choice games...
Op blz 38 van het gamesblad 'Ngamer' (nr 6 van 20004) melden ze dat je oa MarioKart DD voor minder dan 30 euro aan kunt schaffen.
Dit blad ligt als het goed is nu in de winkel met op de voorpagina enorm veel aandacht voor 'The Legend Of Zelda:Four Swords Adventures.
Helaas zie ik MarioKart DD nog niet in prijs gezakt bij de diverse winkels.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 09-01-2005 21:01 ]
16MB bevat 251 blocks. Maar ik zou een originele card kopen bij videogamesplus.ca, iets van 22 euro voor 1019 blocksSmoonshine schreef op zondag 09 januari 2005 @ 18:24:
Nu zit ik alleen nog een beetje te dubben over de memorycard die ik er bij ga kopen. Ik zit te twijfelen tussen de 16mb Piranha of de 1091 van Nintendo zelf. Ik vraag me af hoeveel memoryblocks die 16mb nu bevatten, want op zich zijn die Piranha's stukken goedkoper. Kan iemand mij hier van advies voorzien?
Leuke url, hoe zit dat eigenlijk met verzendkosten?
Zo ben ik deze per toeval tegen gekomen:
http://shop4.outpost.com/product/4327875
Iemand al ervaring met deze site?
Bij videogamesplus betaal je €3,30 verzendkosten voor een spel. Dus ik denk voor een memcard dat dat bedrag net zo groot zal zijn. Mijn ervaring tot nu toe is dat je de spullen sneller hebt dan via Lik-Sang (ik heb bij beide pas 1 keer wat besteld, maar toch).
Fry's electronics is een supergoedkope zaak (wat ik er van weet, is de MM van Californie) maar over verzenden weet ik niks.
Overigens vind ik dat dat in de TS wel mag ge-update worden, dat de verzendtijd dus gewoon goed is bij videogamesplus. Ik ben dacht ik namelijk niet de enige met een goede ervaringUSA & International shipping rates are $4.99 cdn per item which is equivalent to $3.80us , 2.29GBP , 3.30Euro this rates changes according to the exchange rate on the day you purchase your item.
Fry's electronics is een supergoedkope zaak (wat ik er van weet, is de MM van Californie) maar over verzenden weet ik niks.
[ Voor 36% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 09-01-2005 21:45 ]
FSA (Cube) is gemaakt door Nintendo en FS (GBA) is voor het overgrote deel gewoon LttP toch (en dus Nintendo)? Weinig Capcom inbreng dus.TdV schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:36:
Ik als zelda fan vind overigens dat capcom prima werk heeft afgeleverd met de oracle serie en nu ook weer met four swords (gba) en four swords adventures (cube).
En RE voor slechts $38Anoniem: 84457 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:19:
Leuke url, hoe zit dat eigenlijk met verzendkosten?
Wel lekker importeren met de huidige wisselkoers overigens
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Hee Oscar, werk jij voor Videogamesplus ofzo..? 3 van je 4 posts staat het in.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Je zou het haast gaan denken ja! Maar op de een of andere manier is de site gewoon niet populair hier, itt Lik-Sang, dus ik maak ff een beetje reclame. Als iemand een 16MB Piranha kaart wil kopen, dan kan ik het gewoon niet laten om hem erop te wijzen dat je een 4 keer zo grote orinele kaart voor iets meer op die site kan halen.Willybubba schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:48:
Hee Oscar, werk jij voor Videogamesplus ofzo..? 3 van je 4 posts staat het in.
Ik denk dat ik Videogamesplus maar eens ga mailen om te vragen of ik nog vergoeding krijg voor al die gratis reclame
Bedankt voor je uitleg 
Wanneer je toch bezig bent met reclame te maken..
http://www.play-asia.com/
Is helaas niet altijd even goedkoop..
Wanneer je toch bezig bent met reclame te maken..
http://www.play-asia.com/
Is helaas niet altijd even goedkoop..
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 09-01-2005 22:05 ]
Kan iemand mijn geheugen even opfrissen? Wat heeft die chick te maken met RE2? Is al weer een tijdje geleden dat ik dat spel gedaan heb, en ik kan me alleen Claire en Leon herinneren eigenlijk.
LOL @ Mario Jeremy een paar pagina's terug trouwens
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ok, bedankt (ook de anderen die reageerden) Ik ga nu zeker voor de 1019 versie. Hij kost wel wat, maar dan kun je voorlopig ook vooruit.schnumi schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:14:
Ik zou nu zeker voor de Nintendo memcard 1019 gaan. Voor een paar euro's meer heb je dan wel een veel grotere memorycard en loop je niet de kans dat je hem snel volkrijgt.
En ik zie ook dat je FIFA 2005 wil, dan moet je zeker de 1019 versie halen. Want EA spellen nemen meestal behoorlijk wat blocks in beslag.
uhm...
Resident Evil 2 SPOILER ALERT:Captain N schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:32:
[...]
Kan iemand mijn geheugen even opfrissen? Wat heeft die chick te maken met RE2? Is al weer een tijdje geleden dat ik dat spel gedaan heb, en ik kan me alleen Claire en Leon herinneren eigenlijk.
LOL @ Mario Jeremy een paar pagina's terug trouwens
http://www.residentevilfa...lopedia/details.asp?id=27
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Is er al wat bekend over Mario 128? Die zou toch in ieder geval nog op de Cube verschijnen, of is dat inmiddels weer veranderd? Dat is samen met de nieuwe Zelda game eigenlijk de enige reden om m'n cube niet te verkopen aangezien ik er nooit meer op speel.
Nou Oscar, heb net eens even een kijkje genomen bij "jouw" videogamesplus.ca
Maarre, bevalt goed daar. Ik kwam naar buiten met een 1019 Mem carc voor net iets meer dan 20 Euro. Ook gelijk maar even Neo Contra meegenomen voor net iets meer dan 30 Euro.
Ook jullie kunnen dit doen lieve jongens en meisjes. Dit is onderdeel van een BIG SALE bij die gasten. Hij loopt nog tot morgen 12PM Eastern Time. Ik weet mijn god niet hoe laat dat hier is, maar er is in ieder geval een tijdslimiet, dus MOVE IT !!!
Ook jullie kunnen dit doen lieve jongens en meisjes. Dit is onderdeel van een BIG SALE bij die gasten. Hij loopt nog tot morgen 12PM Eastern Time. Ik weet mijn god niet hoe laat dat hier is, maar er is in ieder geval een tijdslimiet, dus MOVE IT !!!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
@kNarf; er is ergens bevestigd dat Mario 128 nog voor de Cube zou komen. Google zoektermpjes
En de laagste score voor Resident Evil tot nu toe....; http://www.etoychest.org/content.php?review.975
96%
En de laagste score voor Resident Evil tot nu toe....; http://www.etoychest.org/content.php?review.975
96%
Anoniem: 51617
omg ik kan niet wachten! Ik heb em op de pre-order staan. En morgen komt ie mijn richting op!!! 3 x \o/ \o/ \o/ voor mij!!LiToKi schreef op zondag 09 januari 2005 @ 23:45:
@kNarf; er is ergens bevestigd dat Mario 128 nog voor de Cube zou komen. Google zoektermpjes
96%
Hmz ik zie dat viewtifull joe weer erg in trek is. Ik moet het spel ook maar eens gaan uitspelen. Retemoeilijk spel zeg maar wel erg origineel. Ga ik zeker nog eens uitspelen!!!
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 10-01-2005 03:24 ]
Leuk, dat videogamesplus! 
FF:CC onderweg incl. een tweetal Wavebird controllers (grijs, niet platinum). Eén wavebird kost daar (omgerekend naar Euro) net iets minder dan EUR 22,-...
Ze zijn nog in de aanbieding, daarna zijn ze iets duurder.
FF:CC onderweg incl. een tweetal Wavebird controllers (grijs, niet platinum). Eén wavebird kost daar (omgerekend naar Euro) net iets minder dan EUR 22,-...
Ze zijn nog in de aanbieding, daarna zijn ze iets duurder.
... en oranje! :P
Inmiddesl mensen heeft Gamespot RE4 ook gereviewd en het cijfer van hun is: 9,6.
Dit word echt een topper mensen. Klik op de linker hieronder voor de review en video review.
RE4 gamespot review
Dit word echt een topper mensen. Klik op de linker hieronder voor de review en video review.
RE4 gamespot review
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Go, kom je daar nu al achter.schnumi schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:08:
Inmiddesl mensen heeft Gamespot RE4 ook gereviewd en het cijfer van hun is: 9,6.![]()
RE4 gamespot review
De overall gemiddelde score is nu 98.5%. Yay
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Blijven herhalen gewoon.Vanitas schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:22:
[...]
Go, kom je daar nu al achter.
De overall gemiddelde score is nu 98.5%. Yay
Nou ik heb maar meteen bij videogamesplus.ca RE4 + memcard besteld en bij lik-sang jungle beat 
Kan ik de komende maanden ook weer vooruit
Kan ik de komende maanden ook weer vooruit
idd, ik heb hem hier toevallig liggen en zie dat ie 70+ blocks in beslag neemt.schnumi schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:14:
Ik zou nu zeker voor de Nintendo memcard 1019 gaan. Voor een paar euro's meer heb je dan wel een veel grotere memorycard en loop je niet de kans dat je hem snel volkrijgt.
En ik zie ook dat je FIFA 2005 wil, dan moet je zeker de 1019 versie halen. Want EA spellen nemen meestal behoorlijk wat blocks in beslag.
En ik heb btw die Boost Guardian in MP2E verslagen, wat een @#)(*@# baas is dat zeg. Maar goed, als dat het moeilijkste was van het hele spel dan is het niet zo erg.
Ik heb alvast de DVD van Resident Evil Apocalypse besteld bij Amazon.co.uk(de film komt hier pas op 20 januari in de bioscoop en komt in Engeland al op 7 februari uit op DVD
). Ik heb Resident Evil 2, 3 en Code Veronica X weer klaargelegd bij de GameCube om (opnieuw) uitgespeeld te worden. Wat mij betreft kan 18 maart niet snel genoeg komen, maar ik zal in ieder geval ruimschoots voorbereid zijn!

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Sterrencatalogus is weer bijgevuld
eindelijk eens van die punten gebruik kunnen maken
ik zag twee beren fout parkeren....
Anoniem: 64138
Ja hier ookkaspur schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:28:
Sterrencatalogus is weer bijgevuldeindelijk eens van die punten gebruik kunnen maken
Anoniem: 72901
Damn, nu weet ik het zeker. In plaats van GC+MP+Z:WW ga ik gewoon voor GC+RE4.
Hij is blijkbaar erg ongelofelijk.
Hij is blijkbaar erg ongelofelijk.
Maar MP1+2 en Zelda:TWW moet je ook zeker halen hoor! Zijn ook geweldige spellen.
Golden Sun 2 had ik wel gewild, maar ik ben weer ns te laat zo te zien.Anoniem: 64138 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:43:
[...]
Ja hier ookGulden Sun 2 voor de GBA had ik nog en is beter dan dat snowbord spel lijkt mij. Vraag me alleen af wie z'n dom T-shirt gaat halen voor zoveel sterren.
Mwoah, volgens mij wordt Lik-sang alleen gebruikt voor alle Japanse meuk... Voor US games is dvdboxoffice de nummer 1 die in 90% van de gevallen goedkoper is, als ik het zo vergelijk (re4, Mario tennis etc). Bovendien heeft dvdbox geen verzendkosten itt 5 CND voor videogamesplus.Oscar Mopperkont schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:58:
[...]
Je zou het haast gaan denken ja! Maar op de een of andere manier is de site gewoon niet populair hier, itt Lik-Sang
Goedkoper, niet bepaald maar de aanbiedingenactie is zeer relaxt en de bezorging is ongeveer 5 werkdagen (mijn FF:CC iig wel
Ik heb de film laatst ook gezien. Iedereen is er zo negatief over, maar ik vind het gewoon een leuke film, niks speciaal maar gewoon vermaak. En daar is niks mis mee, ookal is het verhaal +- 1 A4-tje.MetroidPrime schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:17:
Ik heb alvast de DVD van Resident Evil Apocalypse besteld bij Amazon.co.uk(de film komt hier pas op 20 januari in de bioscoop en komt in Engeland al op 7 februari uit op DVD). Ik heb Resident Evil 2, 3 en Code Veronica X weer klaargelegd bij de GameCube om (opnieuw) uitgespeeld te worden. Wat mij betreft kan 18 maart niet snel genoeg komen, maar ik zal in ieder geval ruimschoots voorbereid zijn!
Idd, super goede games. Gewoon kopen je krijgt er geen spijt van.schnumi schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:34:
Maar MP1+2 en Zelda:TWW moet je ook zeker halen hoor! Zijn ook geweldige spellen.
Even zijn goede idee verpesten
[ Voor 18% gewijzigd door Vanitas op 10-01-2005 15:59 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Kijk daar zat ik op te wachten, een hoog cijfer van Kasavinschnumi schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:08:
Inmiddesl mensen heeft Gamespot RE4 ook gereviewd en het cijfer van hun is: 9,6.
f.k.a D³
Daar is op zich niets mis mee, maar ik miste gewoon heel erg dat RE gevoel. Alles was zo Hollywood-polished, schoon en strak; in tegenstelling tot de spellen die je echt het idee geven van verderf en viesheid overal. En dat maakt nou juist de sfeer imo. En Nemisis zag eruit alsof hij rechtstreeks uit Madame Tussaud kwam lopen. Echt zo'n typische gemiste kans omdat Hollywood er weer een geyle actiefilm van wou maken dus. Ik heb er echt een hekel aan als ze dat doen.Vanitas schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:58:
[...]
Ik heb de film laatst ook gezien. Iedereen is er zo negatief over, maar ik vind het gewoon een leuke film, niks speciaal maar gewoon vermaak. En daar is niks mis mee, ookal is het verhaal +- 1 A4-tje.
[...]
Mijn 2 centen
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Als we toch reclame maken, www.dvdsoon.com is vergelijkbaar met DVDBO. Ook geen verzendkosten en qua prijzen regelmatig lager dan DVDBO en een veel snellere verzending (als de order eenmaal packed is...).
Ik heb alle nieuwe RE's allemaal PAL en wil RE4 dus ook pal. Als ds het eens is met een ruil dan worden mijn NTSC RE2 & 3 (en misschien RE:CV) ook PAL.
Ook weer te laat voor de sterrencatalogus. Heb bijna 9000 sterren maar nog nooit iets kunnen kopen. Ooit wel een keer bijna een GBA player gekocht. Had ik eigenlijk moeten doen...
Ik heb alle nieuwe RE's allemaal PAL en wil RE4 dus ook pal. Als ds het eens is met een ruil dan worden mijn NTSC RE2 & 3 (en misschien RE:CV) ook PAL.
Ook weer te laat voor de sterrencatalogus. Heb bijna 9000 sterren maar nog nooit iets kunnen kopen. Ooit wel een keer bijna een GBA player gekocht. Had ik eigenlijk moeten doen...
[ Voor 22% gewijzigd door Deddiekoel op 10-01-2005 18:39 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Nou dat "verderf en viesheid" vond ik nog wel goed.Ecco schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:08:
[...]
Daar is op zich niets mis mee, maar ik miste gewoon heel erg dat RE gevoel. Alles was zo Hollywood-polished, schoon en strak; in tegenstelling tot de spellen die je echt het idee geven van verderf en viesheid overal. En dat maakt nou juist de sfeer imo. En Nemisis zag eruit alsof hij rechtstreeks uit Madame Tussaud kwam lopen. Echt zo'n typische gemiste kans omdat Hollywood er weer een geyle actiefilm van wou maken dus. Ik heb er echt een hekel aan als ze dat doen.
Mijn 2 centen
En Nemisis was ook nog wel goed gedaan.
spoiler:
De punten waar ik me het meestal aan irriteerde was die Milla Jovovich, dat past totaal niet in de serie. Vooral dat stuk dat ze met Nemisis gaat vechten. Pff, wat een bagger, ze is Wesker niet. En Jill ziet er in het spel een stuk lekkerder uit. 
Hoe kwam ze trouwens ze snel op dat gebouw.
Anoniem: 86074
Maart wordt een moeilijke maand:
Resident Evil 4, Devil May Cry III, Splinter Cell 3: Chaos Theory (en ik geloof ook de Doom III add-on).
IK KAN NIET KIEZEN *snik* .... gelukkig duurt Battlefield 2 nog wel ff .... volgens maand World or Warcraft en DK: Jungle Beat ;)!
Resident Evil 4, Devil May Cry III, Splinter Cell 3: Chaos Theory (en ik geloof ook de Doom III add-on).
IK KAN NIET KIEZEN *snik* .... gelukkig duurt Battlefield 2 nog wel ff .... volgens maand World or Warcraft en DK: Jungle Beat ;)!
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 10-01-2005 19:26 ]
Grappig hoe dingen totaal anders op verschillende mensen over kunnen komen. Wat betreft Jovovich kan ik het niet anders dan met je eens zijn, maar jouw kritiek vind ik ongeveer gelden voor alles uit die filmVanitas schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:03:
[...]
Nou dat "verderf en viesheid" vond ik nog wel goed.
En Nemisis was ook nog wel goed gedaan.
spoiler:De punten waar ik me het meestal aan irriteerde was die Milla Jovovich, dat past totaal niet in de serie. Vooral dat stuk dat ze met Nemisis gaat vechten. Pff, wat een bagger, ze is Wesker niet. En Jill ziet er in het spel een stuk lekkerder uit.
Hoe kwam ze trouwens ze snel op dat gebouw.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Nou SC 3 word toch weer meer van hetzelfde.Anoniem: 86074 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:25:
Zo, de Cube is binnen! Mooi apparaat, ik heb een zilveren platinum cube met Mario Kart gekocht, samen met Fifa 2005 en Zelda. Helaas had de MM alleen 256 block geheugen dus heb ik er maar zoeen meegenomen.
Heeft iemand trouwens enig idee of bij Fifa het commentaar naar engels gezet kan worden? Met Nederlands valt best te leven, maar persoonlijk heb ik liever engels.
Heeft iemand trouwens enig idee of bij Fifa het commentaar naar engels gezet kan worden? Met Nederlands valt best te leven, maar persoonlijk heb ik liever engels.
uhm...
Ik ben midden in the windwaker en heb er maar 1 woord voor: GE-WEL-DIG
Ik ben nu
Ik ben nu
spoiler:
bij het stuk dat je naar die sages moet en die 8 triforce stukjes moet zoeken. Geweldig gewoon dat ze je het maar laten uitzoeken, behalve dat je van tingle zo'n triforce-chart chart krijgt
.En ik maar denken dat het nu zo voorbij zou zijn
.
Ohw daz makkelijk:Anoniem: 86074 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:25:
RE4 moet je gewoon kopen, als je dan nog genoeg geld (en tijd) over hebt, dan koop je DMC III.
SC3 download je gewoon voor de PC, want SC is sinds deel 2 al saai/teveel van hetzelfde.
Ohw en Doom 3 addon kan je ook wel downloaden.
Goed idee toch!
Vanitas schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:30:
[...].
SC3 download je gewoon voor de PC
Goed idee toch!
Anoniem: 115248
Lol, grappig dat je dat zo leuk vind. Over dat gedeelte van het spel was juist het meeste gezeur. "Het is gewoon tijd rekken om het toch nog een beetje een lang avontuur te maken" en dat soort dingen. Maar ja, ik vond het eigenlijk ook wel aardig. In tegenstelling tot vele anderen ben ik het zeilen nooit zat geworden... tot op het bittere einde vond ik het leuk om lekker rond te dobberen in dat spel.XiN-eViL schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:13:
Ik ben midden in the windwaker en heb er maar 1 woord voor: GE-WEL-DIG![]()
Ik ben nuspoiler:bij het stuk dat je naar die sages moet en die 8 triforce stukjes moet zoeken. Geweldig gewoon dat ze je het maar laten uitzoeken, behalve dat je van tingle zo'n triforce-chart chart krijgt.En ik maar denken dat het nu zo voorbij zou zijn
.
Ik vond het ook wel cool om te doen
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
w00h00w RE4 has been shipped!
* Glorix Jim kan niet wachten!
* Glorix Jim kan niet wachten!
Dit stuk vond ik heel vervelend. Ik heb dus ook al sinds juli niet meer gespeeld terwijl ik het spel heel graag uit wil spelen, maar ik vind dat zoeken gewoon te langdradig. Erg jammerXiN-eViL schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:13:
Ik ben midden in the windwaker en heb er maar 1 woord voor: GE-WEL-DIG![]()
Ik ben nuspoiler:bij het stuk dat je naar die sages moet en die 8 triforce stukjes moet zoeken. Geweldig gewoon dat ze je het maar laten uitzoeken, behalve dat je van tingle zo'n triforce-chart chart krijgt.En ik maar denken dat het nu zo voorbij zou zijn
.
Ik ben inmiddels een aardig eindje onderweg in Paper Mario, zit op het pirateneiland. Daar kwam ik mijn oude 'vriend' Whacka tegen. Die bollen zijn wel heel erg krachtig..
Nu meen ik mij te herinneren dat in Paper Mario 1 Whacka op een gegeven moment dood gaat maar ik weet niet meer waardoor dat precies kwam. Is dat als je hem een bepaald aantal keer hebt geslagen, of ergens in het verloop van het spel dat dat gebeurt?
Nu meen ik mij te herinneren dat in Paper Mario 1 Whacka op een gegeven moment dood gaat maar ik weet niet meer waardoor dat precies kwam. Is dat als je hem een bepaald aantal keer hebt geslagen, of ergens in het verloop van het spel dat dat gebeurt?
Mijn vriendin heeft ook een GC sinds 2 jaar. Ik speel er amper op omdat ik op de PC liever MMORPG's speel. Nu is er 1 uitzondering en dat is voetbal. Ik heb dus gisteren besloten om Fifa 2005 voor de GC te kopen om zo eens af en toe weg te zijn van de PC en lekker relaxed op de bank te gamen op mijn breedbeeld.
Welnu, 70 blocks....ouch! We hebben 2 4MB kaartjes dus dat werkt niet. Nu zag ik dus dat je op videogamesplus.ca die GC 1019 kan bestellen voor 27 Euro. Dit lijkt mij een buitenlandse zaak. Is de hardware voor de GameCUbe cross-compatible? Dus ik kan die gewoon in mijn GC proppen zonder problemen??
Welnu, 70 blocks....ouch! We hebben 2 4MB kaartjes dus dat werkt niet. Nu zag ik dus dat je op videogamesplus.ca die GC 1019 kan bestellen voor 27 Euro. Dit lijkt mij een buitenlandse zaak. Is de hardware voor de GameCUbe cross-compatible? Dus ik kan die gewoon in mijn GC proppen zonder problemen??
ken een zaakje (videotheek in Echt (L)) waar ze cubes voor 79.00 verkopen (alleen indigo wel)
This is the Way.
Ja, zolang je geen japanse en engelstalige saves door elkaar wilt gooien op je kaart is het geen probleem.Kaap schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:04:
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Puyo Pop Fever (wellicht niet veel gespeeld door de lezers hier?) neemt maar 1 block in beslag.. en dan krijg je na elke ronde de optie om een replay file op te slaan, voor 1 block per file..

Anoniem: 86074
Is een optie, maar ik ben qua games zo legaal als wat (niet heel mijn leven hoor, ben geen heilig boontje (wie wel?)). Maar ik kan er maar 1 tegelijkertijd spelen, dat merk ik nu, ik was met Doom III, Metroid Prime 2 en Prince of Persia 2 bezig, uiteindelijk moet je er toch eentje pakken die je uit gaat spelen, zeker omdat ik niet meer zo oververslaafd aan gamen ben als vroeger (8+ uur per dag). Wel een toffe hobby, maar was destijds uit de hand gelopen. Ik vrees toch dat DMCIII eerst gekocht word .... SC vind ik wel tof, veel toffer dan bijvoorbeeld Metal gear Solid. Ik speel die trouwens op de Xbox, speelt lekkerder op console, en deze game is de extra grafische optie's wel waard, ziet er net iets strakker uit dan op de kubus.Vanitas schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:30:
[...]
Ohw daz makkelijk:
RE4 moet je gewoon kopen, als je dan nog genoeg geld (en tijd) over hebt, dan koop je DMC III.
SC3 download je gewoon voor de PC, want SC is sinds deel 2 al saai/teveel van hetzelfde.
Goed idee toch!
zijn er nog mensen waar ik samen mee kan bestellen? gaat om RE4...
This is the Way.
Winning Eleven 6: Final Evolution gebruikt er een stuk of 90Anoniem: 36087 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:10:
70 blocks... en dat terwijl ToS maar 3 gebruikt. Echte EA lompigheid.
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 36087
Werkelijk belachelijk...Captain N schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:33:
[...]
Winning Eleven 6: Final Evolution gebruikt er een stuk of 90
Waar gaan al die blocks inzitten dan? Ik bedoel, een voetbalspel zal toch niet 30 keer meer data op moeten slaan dan een RPG van 40 uur?
Namen van spelers, outfits van spelers (schoenen, shorts, shirts, haarkleur, gezicht, kleur ogen, weet ik veel wat), statistieken van gespeelde wedstrijden (ook door de computer gespeelde wedstrijden), etc.
Volgens de manual:
Option File: 56 blocks
Master League: 42 blocks (soort manager achtig iets waarin je kunt spelen ook)
Cup Data: 13 blocks
League Data: 12 blocks
Training Mode Challenges: 6 blocks
Formation data: 3 blocks
Goal Replay: 31 blocks per gesavede goal.
Nou is het voor mij niet zo'n probleem, omdat ik toch sowieso er een USB memory card voor wilde, en daar zit genoeg ruimte op. En is heel handig trouwens
Maar het is idd belachelijk veel. Ik snap dat ze wel veel meer moeten opslaan dan met een RPG, maar waarom het nou zoveel meer is?
Maar ik heb er verder ook geen verstand van...
Volgens de manual:
Option File: 56 blocks
Master League: 42 blocks (soort manager achtig iets waarin je kunt spelen ook)
Cup Data: 13 blocks
League Data: 12 blocks
Training Mode Challenges: 6 blocks
Goal Replay: 31 blocks per gesavede goal.
Nou is het voor mij niet zo'n probleem, omdat ik toch sowieso er een USB memory card voor wilde, en daar zit genoeg ruimte op. En is heel handig trouwens
Mijn foto's op Flickr.
Op Bol.com adverteren ze ook verschillende memorycards van het merk Big Ben. Iemand hier ervaring mee? Via Google vind ik nou niet echt nuttige informatie.
Tja, je hebt in ToS ook je statistieken per speler(heel wat meer dan van een aanvaller laten we maar zeggen) zijn spells tech attacks namen wapens armours eten books en hoe ver je bent.Captain N schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:53:
Namen van spelers, outfits van spelers (schoenen, shorts, shirts, haarkleur, gezicht, kleur ogen, weet ik veel wat), statistieken van gespeelde wedstrijden (ook door de computer gespeelde wedstrijden), etc.
Volgens de manual:
Het is inderdaad gewoon veel te veel. 3 blocks voor formation data, hoe kan dat OOIT zo veel zijn als een savegame ToS
Dank je wel trouwens voor de info.
EDIT; ik heb een controller van bigben en ik heb er geen problemen mee, degelijk ding en eigenlijk even fijn als de gewone nint controllers. Memcard niet geprobeerd, zou hem alleen gebruiken voor backup files.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 36087 op 11-01-2005 13:11 ]
Als het goed is zijn dat gerelabelde Datel memory cards. Ik had begrepen dat die wat beter zijn dan de meeste third-party memory cards, maar dat de vuistregel nog steeds opgaat: Third party memory cards = bagger.Kaap schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:29:
Op Bol.com adverteren ze ook verschillende memorycards van het merk Big Ben. Iemand hier ervaring mee? Via Google vind ik nou niet echt nuttige informatie.
Third party memory card zijn vaker bagger dan de officiële. Maar het hoeft niet per sé zo te zijn. Ik gebruik voor de N64 al jaren 3rd party controller en rumble packs, en ik heb nog nooit problemen gehad. Ook voor de cube heb ik een stuk of 4 3rd party memory cards liggen, en ze werken uitstekend. Als je een nieuwe memory card nodig hebt kan ik je een USB memory card aanbevelen. Op Lik-sang is 'ie te koop. Supergroot, backup mogelijkheid via USB, en savefiles uitwisselen via internet (leuk voor Winning Eleven bijvoorbeeld). Echt ideaal, en kost geen enorme bedragen.MetroidPrime schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:11:
Als het goed is zijn dat gerelabelde Datel memory cards. Ik had begrepen dat die wat beter zijn dan de meeste third-party memory cards, maar dat de vuistregel nog steeds opgaat: Third party memory cards = bagger.
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 44068
Bij ToS is het natuurlijk wel zo dat zo'n beetje alle parameters kunnen worden opgeslagen door ofwel een 0 of 1. Je hebt een bepaald voorwerp of niet, je hebt met iemand gesproken of niet. Huidige locatie is ook slechts een rijtje van alle save locaties in het spel met een 1 waar je op dat moment bent. Dat neemt natuurlijk maar heel erg weinig plaats in, alleen je level en huidige experience aantal kosten wat meer ruimte.Anoniem: 36087 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:10:
70 blocks... en dat terwijl ToS maar 3 gebruikt. Echte EA lompigheid.
En dat is een speler niet? Zij haarkleur schoeisel kleur ogen en kleur onderbroek kan ook met een simpel ID aangegeven worden dat teruggelezen kan worden vanaf de disk, dus eigenlijk maakt het mekaar niet zo uit, wel?Anoniem: 44068 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:14:
[...]
Bij ToS is het natuurlijk wel zo dat zo'n beetje alle parameters kunnen worden opgeslagen door ofwel een 0 of 1. Je hebt een bepaald voorwerp of niet, je hebt met iemand gesproken of niet. Huidige locatie is ook slechts een rijtje van alle save locaties in het spel met een 1 waar je op dat moment bent. Dat neemt natuurlijk maar heel erg weinig plaats in, alleen je level en huidige experience aantal kosten wat meer ruimte.
Als je spelers die je zelf creerd bekijkt dan zie je dat je elke aspect van een gezicht etc kan aanpassen dmv een slider. Dit zul je dus niet met een binaire waarde kunnen opslaan.
Hoe dan? Ik bedoel niet binair, maar waarom niet met een ID-linkje naar een waarde? En nu ik er aan denk, hoe lang moet dat spel eigenlijk ladenKaap schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:32:
Als je spelers die je zelf creerd bekijkt dan zie je dat je elke aspect van een gezicht etc kan aanpassen dmv een slider. Dit zul je dus niet met een binaire waarde kunnen opslaan.
Gewoon uit intresse voor de opbouw van spellen.
idd, dat snap ik ook niet precies. 1 block is dacht ik 64 kb (correct me if I'm wrong). Als je gewoon een lijst met 'vars' hebt met daarachter gewoon een waarde, dan kan je met 3 blocks echt ontzettend veel dingen opslaan (daarom heeft ToS denk ik ook maar zo weinig). Waarom heeft EA dan freakin 70 blocks nodig voor een paar stats in een voetbalspelletje? Dat een replay opslaan veel blocks kost kan ik me helemaal voorstellen, maar gewoon die opties etc vind ik toch raar hoor.
Anoniem: 76992
offtopic:
*WD denkt terug aan het overzetten van informatie van GS naar GS:tla op standje gold zonder linkkabel
dat was pas veel informatie
*WD denkt terug aan het overzetten van informatie van GS naar GS:tla op standje gold zonder linkkabel
dat was pas veel informatie
Ik heb zojuist de allcuptour gehaald op 150cc
dit was mn 3e poging bij de 2e poging had ik een paar wijntjes op en het was laat
ik vond 'm niet zo moeilijk eigenlijk...
mn laatste race ging ik in met 10 punten voorsprong... dus rainbow road was niet spannend meer...
tussendoor was het wat gesjoemel met voorsprong en achterstand van punten
nu kan ik dus de mirror mode gaan proberen
lol @ de rare opmerkingen mbt data opslag. Een slidertje is ook gewoon een waarde en neemt dus ook weinig ruimte in. EA kan gewoon niet normaal omgaan met memorycards. Een var of een integer neemt wel meer ruimte in dan een boolean maar dat betekend nog niet dat de asociale hoeveelheid blocks die EA gebruikt "normaal" of nodig is
[ Voor 33% gewijzigd door Max|Burn op 11-01-2005 16:16 ]
Het is natuurlijk wel zo dat er in een reeks voetbalwedstrijden véél meer variabelen zijn dan in een min of meer lineaire RPG wereld. Daarnaast wordt er in voetbalspellen echt alles opgeslagen, dus ook de statestieken van de wedstrijden van andere clubs in dezelfde competitie. EA heeft het inderdaad niet al te best aangepakt wat saves betreft, maar het is ook niet volledig ongegrijpelijk.
Ik neem aan dat Fifa2005 niet alle data van alle competities die jij ooit speelt onthoud? Tijdens het spelen van een competitie moet er data onthouden worden maar dat is toch niet zoveel hoor.
Maar laten we eerlijk zijn, die statestieken zijn niet enorm veel uitgebreider dan de statistieken bij een rpg. Een zwaard doet 150 dmg of een team is 68% van de tijd in balbezit geweesd maakt geloof ik niet echt veel uit.
Aan de andere kant... in een voetbalspel zijn er honderden spelers, met allemaal tientallen variabelen (hoe ze eruit zien, allerlei skills, conditie, etc). En van iedere speler, van iedere club, moet steeds alles bijgehouden worden. Lijkt me niet dat dat dan 25x zoveel ruimte moet innemen, maar iig wel wat meer dan de variabelen in een RPG.
Wat het laden betreft: Wanneer je de cube opstart laadt 'ie even (5 seconden ofzo), en wanneer je teruggaat naar het hoofdmenu geloof ik. Heel af en toe moet 'ie ook heel even denken tijdens een wedstijd (je merkt dan even een heel kort schokje). Het gaat over WE6:Fe trouwens
Wat het laden betreft: Wanneer je de cube opstart laadt 'ie even (5 seconden ofzo), en wanneer je teruggaat naar het hoofdmenu geloof ik. Heel af en toe moet 'ie ook heel even denken tijdens een wedstijd (je merkt dan even een heel kort schokje). Het gaat over WE6:Fe trouwens
Mijn foto's op Flickr.
erm, dat staat op de mini-dvd hoor...alleen de spelers die jij zelf maak moet je op memcard opslaan...zijn dat er bij jou honderden!?Captain N schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:16:
Aan de andere kant... in een voetbalspel zijn er honderden spelers, met allemaal tientallen variabelen (hoe ze eruit zien, allerlei skills, conditie, etc). En van iedere speler, van iedere club, moet steeds alles bijgehouden worden. Lijkt me niet dat dat dan 25x zoveel ruimte moet innemen, maar iig wel wat meer dan de variabelen in een RPG.
waarschijnlijk is het allemaal één groot complot met nintendo zodat ze meer memorycards verkopen
Hmm.. da's waarMaxBurn schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:19:erm, dat staat op de mini-dvd hoor...alleen de spelers die jij zelf maak moet je op memcard opslaan...zijn dat er bij jou honderden!?
Edit: hoewel... In die Master League in WE6:FE kunnen die skills allemaal veranderen door allerlei situaties (bijvoorbeeld conditie, je medespelers, resultaten van de wedstrijden, etc). Ook uitslagen van wedstrijden en de statistieken daarvan kunnen natuurlijk niet op de disc staan... Dus als je bijv met 30 teams een league speelt dan, moet je uhm..... veel wedstrijden bijhouden. Ook die van de computer. Dus dan moet je toch nog wel aardig wat opslaan lijkt me...
[ Voor 44% gewijzigd door Captain N op 11-01-2005 17:57 ]
Mijn foto's op Flickr.
Wat ik echt belachelijk vond was Beyond Good and Evil met z'n 55 blocks. Dat is pas een geval van luie programmeurs. Er hoeven volgens mij alleen maar wat simpele getalletjes opgeslagen te worden: welke van de 88 pearls? 88 bits. Locatie? Vooruit, een byte. Er waren echt geen 256 plekken waar je kon saven etc etc. Zelfs zonder enige compressie nog geen 1 block per savegame dunkt me. Maar volgens mij hadden ze eerst hun pc versie klaar die volgens mij gewoon een lompe memory dump opslaat, en hebben ze dat rechtstreeks naar de cube geport...
conditie e.d kan gewoon in het geheugen gepropt worden. De memcard is er alleen voor info die je wilt bewaren nadat je je cube uitgezet heb. Het zou ook niet erg gezond zijn voor de memorycard om "operationele" data bij te houden
Zo simpel is het ook weer niet hoor.Ecco schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:41:
Wat ik echt belachelijk vond was Beyond Good and Evil met z'n 55 blocks. Dat is pas een geval van luie programmeurs. Er hoeven volgens mij alleen maar wat simpele getalletjes opgeslagen te worden: welke van de 88 pearls? 88 bits. Locatie? Vooruit, een byte. Er waren echt geen 256 plekken waar je kon saven etc etc. Zelfs zonder enige compressie nog geen 1 block per savegame dunkt me. Maar volgens mij hadden ze eerst hun pc versie klaar die volgens mij gewoon een lompe memory dump opslaat, en hebben ze dat rechtstreeks naar de cube geport...
Maar wel erg simpel omdat je niet meer hoeft na te denken over hoe je iets opslaat. Op de PC treurt toch niemand over die paar embeetjes.MaxBurn schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:42:
conditie e.d kan gewoon in het geheugen gepropt worden. De memcard is er alleen voor info die je wilt bewaren nadat je je cube uitgezet heb. Het zou ook niet erg gezond zijn voor de memorycard om "operationele" data bij te houden
Leg uit? Als je alleen opslaat wat je nodig hebt om een spel te kunnen hervatten kan dat echt heel compact hoor. In ieder geval wel bij een spel als BG&E.
BGE bewaard de foto's die je neemt van beesten als ik mij niet vergis. Niks lomp. Niks belachelijk. Niks lui.Ecco schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:41:
f.k.a D³
D³ schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:48:
[...]
BGE bewaard de foto's die je neemt van beesten als ik mij niet vergis. Niks lomp. Niks belachelijk. Niks lui.

I stand corrected
Er moet ook worden aangegeven waar die bepaalde waardes voor staan. Verder heeft D3 ook wel een punt, dat was ik helemaal vergeten.Ecco schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:47:
[...]
Leg uit? Als je alleen opslaat wat je nodig hebt om een spel te kunnen hervatten kan dat echt heel compact hoor. In ieder geval wel bij een spel als BG&E.
Trouwens... Celtic Frost fan? Of Therion?
[ Voor 8% gewijzigd door SD5k op 11-01-2005 18:51 ]
Dat lijkt me niet; als je gewoon met geheugen locaties werkt kun je zelf bijhouden wat waar opgeslagen wordt; je gebruikt toch een statisch aantal blocks. Of kan dat soms niet op de cube mem-cards? Die foto's was ik dus ook vergeten, al vraag ik me nog steeds af of dat nou 55 blocks in moet nemen. Zal wel dan.-Sander schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:51:
[...]
Er moet ook worden aangegeven waar die bepaalde waardes voor staan. Verder heeft D3 ook wel een punt, dat was ik helemaal vergeten.
Therion
[ Voor 12% gewijzigd door Ecco op 11-01-2005 19:06 ]
Ecco schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:56:
[...]
Dat lijkt me niet; als je gewoon met geheugen locaties werkt kun je zelf bijhouden wat waar opgeslagen wordt; je gebruikt toch een statisch aantal blocks. Of kan dat niet op de cube mem-cards?
Therion
offtopic:
Jammer, To Mega Therion is echt een regelrechte metalklassieker!
*WD vind het weer tijd voor een andere discussie
Is Donkey Konga nou echt een musthave of kan ik voor die prijs beter 2 PC games kopen?
hij krijgt niet zulke hoge cijfers, maar hij is wel uniek...
Is Donkey Konga nou echt een musthave of kan ik voor die prijs beter 2 PC games kopen?
hij krijgt niet zulke hoge cijfers, maar hij is wel uniek...
Trouwens mensen volgens gamespy komt er op de E3 een hele grote bekendmaking. 1tje in de trand van dat de FF serie weer terug naar Nintendo zou gaan of GTA exclusief naar de Xbox etc.
Altijd leuk die geruchten.
Jeej kunnen we weer live gaan kijken hoe nintendo yet another console gaat presenteren en het hele publiek weer gaat laten juigen zoals altijd op de e3 (is een beetje standaard geworden) zoals toen met zelda TWW en Metroid Hunters DS en de nieuwe zelda
This space is occupied
microsoft gaat een handheld met 3 schermen en een HDD maken!
-Sander schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:04:
[...]
offtopic:
offtopic:
Celtic Frost mag er ook zijn, maar die heb ik nooit live gezien
Celtic Frost mag er ook zijn, maar die heb ik nooit live gezien
Hoeft niet. Als je goed bezig bent staan de waardes altijd in dezelfde volgorde waardoor je weet wat wat is. Dan laad je de save-file, cast je hem naar een struct en je hebt alles wat er in die file zat en je weet ook meteen wat wat is.-Sander schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:51:
[...]
Er moet ook worden aangegeven waar die bepaalde waardes voor staan. Verder heeft D3 ook wel een punt, dat was ik helemaal vergeten.
Ik kan het eerlijk gezegd niet vinden op gamespyschnumi schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:04:
Trouwens mensen volgens gamespy komt er op de E3 een hele grote bekendmaking. 1tje in de trand van dat de FF serie weer terug naar Nintendo zou gaan of GTA exclusief naar de Xbox etc.
hahha, net als toen met die Nike air schoenen-> hoe meer air vakjes hoe vetter/beter.Maegrim schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:08:
microsoft gaat een handheld met 3 schermen en een HDD maken!
Dus dalijk handheld met 6 schermen...
Vorig jaar had Nintendo een online stream op website waar je de persconferentie live kon bekijken. Een groot aantal regelmatige bezoekers van dit topic hebben toen tijdens de persconferentie gechat op irc.tweakers.net.Anoniem: 76992 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:17:
live kijken naar de E3?
Leuk was datMetroidPrime schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:21:
Vorig jaar had Nintendo een online stream op website waar je de persconferentie live kon bekijken. Een groot aantal regelmatige bezoekers van dit topic hebben toen tijdens de persconferentie gechat op irc.tweakers.net.
f.k.a D³
Was net ff wat codes aan het reggen op die 'nintendo-vip site' van mijn GBA-tje.
Wil ik nu ff wat GameCube titels reggen, maar waar staan die codes eigenlijk?
Bij de GBA zat er een speciaal boekje bij, die zie ik er hier niet tussen..
Wil ik nu ff wat GameCube titels reggen, maar waar staan die codes eigenlijk?
Bij de GBA zat er een speciaal boekje bij, die zie ik er hier niet tussen..
Als het goed is zit er een blaadje bij met een code erop. Onder dat klemmetje waar ook het boekje zit. En het zit niet bij alle spellen he, maar alleen die van Nintendo.
Mijn foto's op Flickr.
Aha, thnx!
Heb ff gekeken bij mijn Wind Waker, maar helaas...
Volgende keer beter dan!
Heb ff gekeken bij mijn Wind Waker, maar helaas...
Volgende keer beter dan!
Dit topic is gesloten.