Hierbij dan ook maar eens mijn "home cinema". Ik ben pas sinds een aantal maanden een beetje aangestoken onder andere door dit forum, jullie worden allemaal bedankt....not!!

Het is een dure hobby waardoor ik nog niet alles heb kunnen kopen wat ik wil. Hier alvast in ieder geval een update tot het uiteindelijke resultaat:
Onze gehele woonkamer, zo'n 30 m2
De twee boxen zijn een stel jmlab 714s van de Chorus line, alleen nog geen spikes eronder gezet vanwege laminaat. Klinken erg neutraal en open.
Welbekende yamaha 750 receiver en yamaha 550 dvd speler. Tv is de daewoo dth-2881-100d, super mooi beeld voor een koopje, heeft me echt verbaasd want ik ben nogal kieskeurig qua tv.
Nogmaals de speakers met frontjes erop. Zelf vind ik ze echt heel erg mooi, vooral met frontje.
Waarom alles in de hoek? Zoals ik al zei ben ik net met het home cinema virus aangestoken, en we hadden het allemaal dus zo uitgezocht, wellicht in de toekomst alles langs de breedte van de kamer zodat de speakers verder en beter uit elkaar gezet kunnen worden.
Dingen voor de toekomst zijn twee precies dezelfde speakers als rears (kan namelijk niet de juiste rears op het internet vinden, en met standaard zijn ze vaak bijna even duur als vloerstaanders), moet ik alleen nog heel even doorsparen. Wellicht nog een echte goed cd-speler, maar dan zou ik eerst het verschil met de dvd speler moeten horen (die is redelijk goed maar niet uitmuntend uiteraard).
Een center is moeilijk omdat ik vanwege de vorm van het kastje de center er niet goed onder kan zetten. Subwoofer is het laatste waar ik naar zal gaan kijken, op zich gaan de boxen redelijk laag en vind ik de meeste subwoofers maar logge lelijke dingen, dus dat zal wel even uitzoeken worden.