Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.027 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
subwoofer zit ik dus ook nog te twijfelen, mijn eigen speakers gaan al heeeel laag, en ik zit nu (maar) op een studenten kamertje en ik ben bang dat ik dus echt alles weg blaas. Het moet natuurlijk ook wel een beetje in verhouding blijven allemaal :)

en center mis ik ook niet echt, alleen vind ik het geluid via source direct een stuk mooier klinken en zjn soms de dialogen wat zachter etc....

[ Voor 23% gewijzigd door B_FORCE op 03-01-2005 16:32 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:15

voodooless

Sound is no voodoo!

Dat je fronts laag gaan lijkt vaak idd zo, tot je een sub gehoort hebt :+ . Dat was in ieder geval mijn ervaring met mijn shiva ;)

Het is toch gewoon ziek eigenlijk. Bij de LOTR filmmarathon moest ik hem zowat dicht zetten omdat er anders way teveel bass was. En dat was in een behoorlijk grote kamer. Ik ben het met je eens dat een sub vaak overkill is (een zeer dikke in ieder geval (niet dat het niet leuk is, de moete waard is het zeker))), maar toch, een grote strakke diepgang is altijd heerlijk, zeker als je lekker laag filtert en de integratie goed is (dat is altijd het moeilijkste met de sub), is het een van de beste aanwinsten, zelfs in een studentenkamer >:) (en al helemaal bij flink wat Pink Floyd songs).

[ Voor 4% gewijzigd door voodooless op 03-01-2005 16:43 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:58

R-B

Blokkert

maar zijn die eltax speakers zo slecht dan? Ik ben gewoon een jongen van 15 jaar hoor :P

ze kunnen nooit slechter zijn dan bestaande..

Heb nu 1 elax
music power 120 watt
Sinus power 70 watt
freq -> 70-20.000

naast me pioneer s-p40
music power: 80 watt
sinus power 80 watt

eltax klinkt beter. Duidelijk lagere toon te hoger.. en de pioneer lijkt schel en lelijk klinked

[ Voor 48% gewijzigd door R-B op 03-01-2005 17:19 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zal niet echt slecht zijn.. maar je kan beter doorsparen voor wat beters als je echt film gek bent.. ik ben ook "slechts" 17 hoor ;) zit ook nog op middelbare school en heb maar een bijbaantje..

ik zat eerst ook te denken aan die eltax en ik ben blij dat ik voor 2ehands Magnat ben gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:18:
het zal niet echt slecht zijn.. maar je kan beter doorsparen voor wat beters als je echt film gek bent.. ik ben ook "slechts" 17 hoor ;) zit ook nog op middelbare school en heb maar een bijbaantje..

ik zat eerst ook te denken aan die eltax en ik ben blij dat ik voor 2ehands Magnat ben gegaan ;)
'
kijk ff me edit :X

enne de nederlandse magnat site is under contruction :X
@ JVS hieronder.. heb je opzich gelijk in. Zit nu ook op 2 eltax boxen te luisten naar tiesto concert om te luisteren ;)

Maar weet niet zo gauw winkel hier in de buurt die eltax verkoopt ;)

[ Voor 30% gewijzigd door R-B op 03-01-2005 17:34 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

R.B. zou je die discussie niet hier willen voeren? Lees even dit door:
Policy mbt het kopen van versterker en luidspreker vragen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:30:
Even een paar tips voor de CRT bezitters:

Voordat je begint zet je alle instellingen of pots in de middenstand. De PJ moet loodrecht aan het scherm staan en het liefst waterpas.
Ik heb echt het geduld niet joh! Een LCD of DLP is zo afgesteld, zo'n CRT daar kan je mee aan de gang blijven. Hij neemt ook veelste veel ruimte in, dus ik denk dat ik die van mij toch maar in de verkoop doe. 't Was leuk zolang het duurde ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

nog 1 vraag

Modbreak: Nee, niet nog één vraag, hou het topic liever ontopic met relevante vragen.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Daniel: kan je me ff een mail sturen met:
welke CRT, burn/wear op de buizen, waar je woont en wat je er voor wilt? http://hellspawn.tzid.nl staat me mail :)

mensen.. als het meezit.. dan komen over 2 weken oid de eerste foto's van mijn HT.. EINDELIJK.. ga deze week naast mijn Profielwerkstuk (O WAT IS DAT LEUK.. NOT) ook de kamer leeghalen.. kast van muur.. etc.. en de PJ voorbereiden op op de kop projecteren ;)
Donderdag me Receiver halen bij de RAF nieuwjaars uitverkoop ;D

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:37:
[...]

Ik heb echt het geduld niet joh! Een LCD of DLP is zo afgesteld, zo'n CRT daar kan je mee aan de gang blijven. Hij neemt ook veelste veel ruimte in, dus ik denk dat ik die van mij toch maar in de verkoop doe. 't Was leuk zolang het duurde ;) .
Als je besluit je crt beamer te verkopen ben ik wel geinteresseerd. Ben al een tijdje op zoek naar een crt in redelijke staat voor een zacht prijsje. Lijkt mij namelijk fantastisch om te gaan klooien met zo'n apparaat.
Mail me!

spawnkamikaze :( :P

[ Voor 6% gewijzigd door ZiegoM op 03-01-2005 19:01 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
deepspace schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:14: Nadat de amps (en ook mijn sub) naar een LOTR Extended filmmaratgon waren geweest (bijna 12 uur filmfun :P) heb ik de zaak omgebouwd:. Alles op elkaar (helaas past de parasound niet onderop).
Een non-'high-end' oplossing voor je stapelprobleem is een stukje pcv pijp ;) :

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jeroenzz/ht/ht3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Tele schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:29:
[...]

Een non-'high-end' oplossing voor je stapelprobleem is een stukje pcv pijp ;) :

[afbeelding]
Yep, dat kan, al was het zo dat het verschil veel kleiner is zodat het net niet past. Ik kan de pootjes wel langer maken, maar dan kom ik met de kabels in de war :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog een probleem: ik zit nu met een thorens platenspeler, die erg goed klinkt. Ik heb alleen geen stabiele ondergrond en als ik op de grond "stamp" dan hoor je hem al verspringen. Wat nu mijn idee is: een erg stevige plank aan de muur schroeven. Maar ik zie nergens een mooie plank van ~45 cm diep. Iemand nog een idee?

edit:
als het kan zoeen zonder dat je lelijke schroeven ziet. Zie ook:
Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/PIAimages/21517_PE106468_S3.jpg
dus met verborgen ophangbeslag. De plank wordt één met de muur.
alleen dan geen brakke ikea troep en 45 cm diep B)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:23:
Ik heb ook nog een probleem: ik zit nu met een thorens platenspeler, die erg goed klinkt. Ik heb alleen geen stabiele ondergrond en als ik op de grond "stamp" dan hoor je hem al verspringen. Wat nu mijn idee is: een erg stevige plank aan de muur schroeven. Maar ik zie nergens een mooie plank van ~45 cm diep. Iemand nog een idee?
Kan je ook niet anti trilling spul (naam kwijt) eronder leggen die meeste trillingen wegfilteren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heeft niet echt veel effect. Hij staat op een toch best stevige tafel maar de vloer bij ons is zo brak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien een beetje offtopic, maar ik wil er geen hele nieuwe topic aan wijden: ik kan morgen een set B&W DM110i speakers kopen voor 75 euro... wat zeggen jullie? doen of niet?

verder heb ik mijn oog laten vallen op een B&W center 2000IFS heeft iemand ervaring hiermee?

ik hoop met deze aanwinsten eindelijk mijn setje een keer te kunnen posten in dit topic (met natuurlijk het eindresultaat van mijn diy subwoofer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf heb Magnat en ik vind het zeker wat :D Ik heb nog niet beluisterd hier thuis (vanwege het ontbreken van een DTS receiver.. tot morgen ;) of overmorgen :D) maar bij de verkopers thuis.. en die hadden zelfs maar een "simpele" Philips staan.. wow! ik was echt verbaast voor dat geld wat er uit kwam :D!~(150 euro voor 5.1 en ik heb geen melkpakjes ;)!)

Als het niet te ver is.. gewoon langsgaan en beluisteren ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:20:
Ik zelf heb Magnat en ik vind het zeker wat :D Ik heb nog niet beluisterd hier thuis (vanwege het ontbreken van een DTS receiver.. tot morgen ;) of overmorgen :D) maar bij de verkopers thuis.. en die hadden zelfs maar een "simpele" Philips staan.. wow! ik was echt verbaast voor dat geld wat er uit kwam :D!~(150 euro voor 5.1 en ik heb geen melkpakjes ;)!)

Als het niet te ver is.. gewoon langsgaan en beluisteren ;)!
Wil ik graag, hij Den Haag ik heemskerk (lees omgeving alkmaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Crossposten doen we niet aan, je vraag staat al in het instap receiver topic.

[ Voor 149% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Ik wil iedereen er nog eens op wijzen dat dit geen dump-topic is voor vragen die niet aan de policy voldoen. Ook in dit topic wordt daarop gemodereerd. Ik houd er niet van om op deze manier in te grijpen, maar de speaker kiesvragen worden erg hardnekkig. Deze zijn verwijderd en ik wil de betreffende personen nog eens op dit stukje policy wijzen:

Policy mbt het kopen van versterker en luidspreker vragen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Ik volg dit topic al ff maar hier dan ook een keer pics van mij......... geen high end set in de huiskamer.
De set op de foto's is puur en alleen voor zo af en toe een filmpje.... echter in de kamer waar ik mee bezig ben komen straks al mijn andere spullen te staan.
Deze foto's zijn echter wel leuk om aan te tonen dat er met een klein budget ook best wat leuks bij elkaar te sprokkelen is....

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/ht1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/ht2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/ht3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/ht4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/ht5.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/ht6.JPG

En als laatste de oncomfortabele clippan bank van de ikea :P

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/ht7.JPG

Specs....

Een setje aldi speakers als vervanging voor mijn eltax zuilen. Deze speakers waren eerst voor op de slaapkamer bedoeld maar de vormgeving is beter en het geluid ook.
Ik zit in dit huis met het probleem dat alles van hout is.... muren van gipsbeton maar vloer e.d zijn van hout. (heel oud huis wat later verbouwd is tot een bedrijfsruimte/restaurant beneden en boven appartementen) en bassen dreunen dus nogal onaangenaam door.
Bij deze speakerset klinkt het allemaal net ff wat minder overdreven basserig (ik heb een hekel aan boombasjes).
Subje is van Eltax.... staat eigenlijk altijd uit.
Reciever is de Pioneer VSX-D512 (voldoet prima voor af en toe geluid bij het journaal e.d)
DVD speler is van Sony
TV is van JVC, 100hertz geval.... bevalt verder prima.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

En je rear speakers ? Is dat van die gratis-bij-een-receiver plastic Sony zut ? :P Voor de rest een leuke set :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Yupsssssssssss das van die sony zooi :P

Heb deze toevallig vandaag besteld.
http://www.tangent-audio....howproduct.php?item=10195
Alleen dan helemaal grijs, hetzelfde als de frontspeakers. Staat wel zo netjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.tangent-audio.com/images/products/db/10195_sys1.jpg

Leuke is dat die aldi speakers eigenlijk ook gewoon eltax zijn..... ook al plakken ze er lifetec op :P http://www.tangent-audio....howproduct.php?item=10196

Op http://www.eltax.com staat netjes vermeld dat Tangent een onderdeel is van Eltax :P

[ Voor 12% gewijzigd door R2D2 op 04-01-2005 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

URL werkt hier niet echt. Maar die speakertjes zien er leuk uit :) Quanta costa ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
deepspace schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:42:
Dat je fronts laag gaan lijkt vaak idd zo, tot je een sub gehoort hebt :+ . Dat was in ieder geval mijn ervaring met mijn shiva ;)

Het is toch gewoon ziek eigenlijk. Bij de LOTR filmmarathon moest ik hem zowat dicht zetten omdat er anders way teveel bass was. En dat was in een behoorlijk grote kamer. Ik ben het met je eens dat een sub vaak overkill is (een zeer dikke in ieder geval (niet dat het niet leuk is, de moete waard is het zeker))), maar toch, een grote strakke diepgang is altijd heerlijk, zeker als je lekker laag filtert en de integratie goed is (dat is altijd het moeilijkste met de sub), is het een van de beste aanwinsten, zelfs in een studentenkamer >:) (en al helemaal bij flink wat Pink Floyd songs).
jah, ach mijn twijfel is gewoon of ik nou een center of nou eerst een sub belangrijker vind.
Ik zou het gewoon fftjes moeten testen op mijn kamer. Maar ik ken helaas niemand waarvan ik fftjes een leuke sub kan lenen (ik heb ook niet al te veel ruimte helaas)
en een center speaker wordt ook lastig (het liefst een die bij mijn set past, hoewel voor het groofe testen dat niet gigantisch veel uitmaakt) .

In een keer wordt niets, want daar heb ik echt geen geld voor. Dus het wordt dan elk jaar weer wat erbij zegmaar :/

Ik ben sowieso nog niet echt tevreden over de postie van mijn rears (en de afstelling van mijn rears, maybe verkoop ik die aan mijn ma, en koop betere die ook bij mijn set passen :) ,maarja dan weer.....geld.. :( )

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
JT schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 02:31:
URL werkt hier niet echt. Maar die speakertjes zien er leuk uit :) Quanta costa ?
URL's zijn aangepast..... werken nu wel.

En ze kosten 60€ per 2 geloof ik. Vond de front's nog bijzonder leuk klinken voor het geld dus heb de rears zonder te luisteren besteld :P
Nu alleen nog een beetje een fatsoenlijke center, das namelijk nog wel een behoorlijk punt van verbetering.
Wat de rest betreft ben ik gewoon tevreden wat betreft het doel waarvoor het gebruikt word. En das fatsoenlijk geluid bij de Formule 1 grand prix en zo af en toe een filmpje.

Heb namelijk ook een setje missions en een yamaha RX540 staan in de andere kamer..... maar om heel eerlijk te zijn luister ik net zo lief naar het setje in de woonkamer. De missions hadden namelijk hetzelfde probleem bij mij in de woonkamer als het gaat om het laag.
Toch wel vreemd dat een setje van 89€ in mijn oren gewoon wat lekkerder klinkt dan de set waar ik me eigen een breuk voor heb moeten sparen.

Maar de andere set gaat dus richting de toekomstige film cq dj kamer die na een half jaar nog voor geen meter opgeschoten is. Ben niet verder gekomen dan het meubel te verven waar de draaitafels in staan.....

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/roze5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Reind schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 01:53:

Een setje aldi speakers als vervanging voor mijn eltax zuilen. Deze speakers waren eerst voor op de slaapkamer bedoeld maar de vormgeving is beter en het geluid ook.
Ik zit in dit huis met het probleem dat alles van hout is.... muren van gipsbeton maar vloer e.d zijn van hout. (heel oud huis wat later verbouwd is tot een bedrijfsruimte/restaurant beneden en boven appartementen) en bassen dreunen dus nogal onaangenaam door.
Bij deze speakerset klinkt het allemaal net ff wat minder overdreven basserig (ik heb een hekel aan boombasjes).
Subje is van Eltax.... staat eigenlijk altijd uit.
Reciever is de Pioneer VSX-D512 (voldoet prima voor af en toe geluid bij het journaal e.d)
DVD speler is van Sony
TV is van JVC, 100hertz geval.... bevalt verder prima.
Wat heb je met de signaalrode Eltax gedaan waarop je 5 lagen hebt lopen zweten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

B_FORCE schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 02:36:
[...]
Ik zou het gewoon fftjes moeten testen op mijn kamer. Maar ik ken helaas niemand waarvan ik fftjes een leuke sub kan lenen (ik heb ook niet al te veel ruimte helaas)
en een center speaker wordt ook lastig (het liefst een die bij mijn set past, hoewel voor het groofe testen dat niet gigantisch veel uitmaakt) .
Als jij vervoer regelt dan kom ik wel langs met mijn sub (die nu in aanbouw is en bijna klaar is).

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
JT schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 03:14:
[...]

Als jij vervoer regelt dan kom ik wel langs met mijn sub (die nu in aanbouw is en bijna klaar is).
ehm het enige vervoer wat een student heeft is het ov (of de fiets) :+ |:( :( .... dus ik denk dat dat niets word helaas :/ :| ;(

(ik zou bijna hier aan iemand willen vragen of of er iets te regelen valt :+ , maar eigenlijk vind ik dat wel bijna te ver gaan 8)7 )

[ Voor 19% gewijzigd door B_FORCE op 04-01-2005 03:47 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

@ B_FORCE
Kan je je vader niet lief aankijken :P

hmm me pioneer VSX-C100 met uitgangen van:

- Maximum Power Stereo (DIN) 2 x 30 W (8 Ohm, 1% THD)
- Maximum Power Surround Front 2 x 30 W/ch (8 Ohm, 1% THD)
- Maximum Power Surround Centre 30 W (8 Ohm, 1% THD)

daar gooi ik magnat boxen op van:

Magnat Project 4 - 3-way Bass Reflex Boxen
150/260 Watt - 4-8 Ohm

Kan dat gewoon? Bedoel, gaat me huidige receiver niet zijn laatste zuchtjes geven :+
Op gegeven moment komt er wel een receiver van 5x 160 watt ofzo :)

(die magnat heb ik voor een prikkie he, niet dat ik 300 euro betaal ofzo :> )

Modbreak:Dit staat letterlijk in de Faq!!! AV FAQ; Veelgestelde vragen

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zou dat niet kunnen? je hoeft echt niet naar de watts te kijken hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:29:
waarom zou dat niet kunnen? je hoeft echt niet naar de watts te kijken hoor..
nee ok, dat stelt niks voor had ik gelezen

de ohms zijn belangrijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou? dan zie je toch ook dat het gewoon gaat :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
BARACUS schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 03:09:
[...]

Wat heb je met de signaalrode Eltax gedaan waarop je 5 lagen hebt lopen zweten ;)
Die staan op de slaapkamer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:23:

edit:
als het kan zoeen zonder dat je lelijke schroeven ziet. Zie ook:
[afbeelding]
dus met verborgen ophangbeslag. De plank wordt één met de muur.
alleen dan geen brakke ikea troep en 45 cm diep B)
/me gaat stil in een hoekje zitten huilen omdat niemand ideeen heeft :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Janken kreng >:)

Misschien dat een meubelplaat diep genoeg is ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt kijken voor een keukenblad van beperkte diepte.
Qua montage kun je denken aan een paar ijzeren buisjes die je een gedeelte in het blad laat gaan (op maat uitboren) en een gedeelte de muur in laat gaan (ook uitboren). Beetje moeilijk uit te leggen :)
Ik vrees echter dat dit problemen zal opleveren met een blad + lp-speler ... je kunt ook proberen de constructie van een blinde bevestiging (die je dus niet ziet als de plank aan de muur zit) te kopiëren van een bestaand ontwerp en deze wat steviger te construeren i.v.m. meer gewicht etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
R-B schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:18:
@ B_FORCE
Kan je je vader niet lief aankijken :P
Die zit momenteel in Belgie lekker in zijn vakantie huisje ,

En voorderest is de afstand tussen ons een beetje groot, aangezien hij ook nog werkt heeft hij daar denk ik niet echt zin in , dus helaas :/ ;(

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn home cinema set bijelkaar gesprokkeld:
hier de specs:

TV:
Sony KLV-L32M1S LCD colour tv })
Palladium (AKAI) DVD Heimkino Sound Set Art.-Nr.:357/499 bij Neckermann Versand (Deze ondersteund hardwarematig DTS, Dolby Digital en Prologic II)
5.1 meegeleverde Luidsprekers bij de Heimkino set
Sony Playstation2

Radio:
Pioneer XC-IS21MD CD/MD/Tuner met uitbreiding voor cassette (kan typenummer daarvan zo gauw niet vinden)
Pioneer M-IS21 Stereo eindersterker
Pioneer S-IS21 Luidsprekers

Dit alles in de voorkamer met ZWAAR RELAXTE LEREN BANKEN (ZWART)
Halogeen verlichting (dimbaar)
Grote wit/grijze salontafel
Vloerverwarming en "Openhaard/Gaskachel"
Groot wit lamswollen arabish tapijt (lekker zacht)
Laminaat
TV/AUDIOMEUBEL = grenen van kleur d8 ik en heeft zilvergrijze accenten aan de zijkanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, nieuwe Center gehaald net.

Mission M3C1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:25:

Mission M3C1..
Waar zijn de fotos dan :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:38
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:25:

Mission M3C1..
Heb ik ook! :P

Met welke speakers combineer jij ze en op welke amp heb je ze hangen? :)

Ik heb hier 2x Mission M35 + 2x Mission M32 + Mission M3C1 op een Pioneer D711 :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verbouwing van de kamer (3 bij 4 meter) begint deze week of volgende week en dan komen ook de eerste foto's!

apparatuur:
Receiver:
Afbeeldingslocatie: http://www.technoconfort.com/photos/strde695es.jpg
Sony STR-DE695 (wat was ik blij dat die ook in de uitverkoop was bij RAF.. slechts 199 euro :D!)
Boxen:
Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/0/E4111C14C74488DDC1256CF700741E3A/$file/sub120a.jpg
Magnat Motion 120A actieve subwoofer
Afbeeldingslocatie: http://www.geizhals.at/img/pix/55596.jpg
Magnat Motion 88 Fronts
Afbeeldingslocatie: http://www.magnat-audio.cz/domacisestavy/motion_center.gif
Magnat Motion Center 1 (maar dan in beuken)

ook nog 2 Magnat Motion Surrounds ik weet niet precies welk type dus ook geen plaatje nog (tot eigen foto's komen)

Dvd speler:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/50XP04ISPLZA/picserver.jpeg
Medion md7457 .. waarom? omdat daar geen Macrovision op zit.. komt deze week ook binnen :D
Afbeeldingslocatie: http://image.www.rakuten.co.jp/dcc/img1030418438.jpeg
Pioneer dv-464 stuurt op dit moment beamer aan.. gaat naar woonkamer :(

Beamer:
Afbeeldingslocatie: http://img108.exs.cx/img108/9595/beamer.jpg
GE Imager CRT O0
hij wordt opgehangen en de kast die je er achter ziet gaat weg.. en wordt vervolgens verkleint en komt aan andere muur te staan voor apparatuur :D

Home Made Pictures follow soon O0

Layou van kamer wordt als het goed is:
Afbeeldingslocatie: http://img47.exs.cx/img47/8258/layout5te.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:38:
[...]

/me gaat stil in een hoekje zitten huilen omdat niemand ideeen heeft :'(
En glas? Is dat niks? Je kan een hele dikke plaat glas op maat laten snijden en polijsten/hoekjes afvlakken bij iedere glashandel in de buurt. Daar heb je dan weer hele mooie "ophang" systemen voor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 22:37
Een nieuwe upgrade: Een setje JBL Ti-k10's als rear speaker.

Afbeeldingslocatie: http://download.blue-eyes.nu/tik10-3.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door blue eyes op 04-01-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:21
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:26:
De verbouwing van de kamer (3 bij 4 meter) begint deze week of volgende week en dan komen ook de eerste foto's!

apparatuur:
Receiver:
[afbeelding]
Sony STR-DE695 (wat was ik blij dat die ook in de uitverkoop was bij RAF.. slechts 199 euro :D!)
Dan te bedenken dat ik daar twee jaar terug nog 400 eurie voor betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

relaxd...@ blauwe oog :P

Zeer mooie speakers kwa klank :). Alleen je moet er wel de ruimte voor hebben en het interieur er bij moet passen..Anders zijn ze echt te lelijk. Maar ze komen bij jou thuis volgens mij wel tot hun recht...
Veel plezier!

@leonbong

Ach ik ga toch nu ook niet zeuren dat ik voor 3jaar geleden mijn DENON AVC-a10SE voor weet ik veel pleuro's had gekocht dat hij nu voor de helft van de prijs is :P. Je koopt iets waar je plezier in beleeft. Jij doet dat al twee jaar langer dan hem...En daarvoor betaal jij ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Leonbong:
me hele setje is low budget ..:
in totaal heb ik uitgegeven:
-Receiver 199 euro
-Speakerset 150 euro (heeeeel trots op .. zo laag.. deze kwaliteit! )
-Beamer 100 euro (HET TROTST !)
- Dvd speler: pioneer heeft me 2 a 3 jaar geleden 250 gekost.. en de medion kost me nu 53
- bekabeling schat ik op zo'n 60 euro
- doek incl frame zal me denk 90 kosten

al met al.. zeer low budget.. maar goede kwaliteit :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Blue Eyes schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:33:

[afbeelding]
Zelfde als front neem ik aan ?

[ Voor 81% gewijzigd door JT op 04-01-2005 19:04 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:46:
relaxd...@ blauwe oog :P

Zeer mooie speakers kwa klank :). Alleen je moet er wel de ruimte voor hebben en het interieur er bij moet passen..Anders zijn ze echt te lelijk. Maar ze komen bij jou thuis volgens mij wel tot hun recht...
Veel plezier!
Merci ;) Ze klinken idd geweldig. Eerlijk gezegt is het huis voor deze giganten te klein, maar we gaan ooit nog eens verhuizen hoop ik ;)

Ik heb nog wel wat setjes te koop, belangstelling? :D :D

[ Voor 5% gewijzigd door blue eyes op 04-01-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
JT schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:49:
[...]

Zelfde als front neem ik aan ?
Ja. Ik geloof in uniformiteit van klank. De gemakkelijkste manier, en de manier om daar het dichts bij te komen zijn 4 identieke speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ja, ik wil dat ook, maar probeer maar is een setje Jamo Concert 8 2e hands te vinden voor een goede prijs :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Als goedmakertje van alle vragen enzo :P Even een mooie foto van me DVD-speler en receiver :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joanus.blokker/receiver%20mooi.JPG
*Klikbaar

[ Voor 4% gewijzigd door R-B op 04-01-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaaaaaa de voorganger van mijn huidge spelertje (de 464) echt TOP dingen zijn dat he :D goede beeldkwaliteit .. en na 3 jaar lopen ze nog goed!

leuke receiver alhoewel ik hem links heb laten liggen (het grote broertje ervan de 301 kan ik voor 99 nieuw krijgen.. maar toch maar voor een "echte" receiver <in mijn ogen> gegaan.. de Sony STR-DE695)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Ja echt fantastisch, het beeld is echt SUPER vergeleken met me vorige de HITEKER ...
Af en toe wat moeite met dvd's. maar als ik dan even aanzet zonder iets erin (10/15min) loopt alles als trein :)

[ Voor 3% gewijzigd door R-B op 04-01-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is denk ik overheating oid.. i heb daar ook soms last van ;) maar dat vind ik geen minpunt... na bijna 3 jaar trouwe service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

nee geen overheating, haperen van dvd's bedoel ik ermee.
Want als ik nu aanzet en meteen film ga kijken gaat hij haperen. Doe ik hem aan en kijk over 30 min een film loopt hij soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:46:
-Speakerset 150 euro (heeeeel trots op .. zo laag.. deze kwaliteit! )
Was dat voor de hele Magnat Motion set ?
Dat is zeker een koopje, waar heb je hem gekocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marktplaats ;) mensen uit Leeuwarden ik vond nog al bespottelijk goedkoop :S ik heb ook wel goed geluisterd of alles goed werkte.. en wonder boven wonder deden ze dat :S

en ja het is de hele set die op de vorige pagina staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpleeffY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 22:27
R-B schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:59:
Want als ik nu aanzet en meteen film ga kijken gaat hij haperen. Doe ik hem aan en kijk over 30 min een film loopt hij soepel.
Is dat niet ongelooflijk irritant? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze dan maar weer eens een update van mijn set. Heb de laatste paar maanden een aantal dingen veranderd. Eerst een nieuwe dvd-speler gekocht (Denon dvd-1400), vervolgens een nieuwe center luidspreker (Kef Q9c) en gisteren een nieuw audio/video meubel gehaald. Ook zit ik nu tijdelijk in een andere kamer, volgende week staat alles als het goed is in mijn nieuwe kamer en heb ik wat meer ruimte.

De specs:
- tv: Philips 28PW8718
- Receiver: Denon AVR-1804
- Dvd-speler: Denon DVD-1400
- Front: Kef Q5
- Center: Kef Q9c
- Subwoofer: Pioneer S-W110S
- Surrounds: S-CR50-K

De pics:

Afbeeldingslocatie: http://home.unet.nl/michieltimmer/pictures/2005/2005_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.unet.nl/michieltimmer/pictures/2005/2005_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:38
R-B schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:59:
Hm, hoop niet dat ik dat met mijn Pioneer DV575A-K mee ga maken, die blijft namelijk nieteens 30 minuten aanstaan (valt zelf standby dan :P)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:10:
marktplaats ;) mensen uit Leeuwarden ik vond nog al bespottelijk goedkoop :S ik heb ook wel goed geluisterd of alles goed werkte.. en wonder boven wonder deden ze dat :S

en ja het is de hele set die op de vorige pagina staat :D
En als ik nou is zeg dat ik de Magnat Project 4 5.0 voor 85 euro kan krijgen? :P
XanderH schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:14:
[...]

Hm, hoop niet dat ik dat met mijn Pioneer DV575A-K mee ga maken, die blijft namelijk nieteens 30 minuten aanstaan (valt zelf standby dan :P)
ja valt ook in standby behalve als je laadje openzet >:)

[ Voor 44% gewijzigd door R-B op 04-01-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue Eyes schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:07:
[...]

Ja. Ik geloof in uniformiteit van klank. De gemakkelijkste manier, en de manier om daar het dichts bij te komen zijn 4 identieke speakers.
Je vorige rears waren ongetwijfeld ook Ti's, ik dacht eerst de Ti 6, maar gezien je verkoop lijstje zullen dat wel Ti2K's zijn geweest.

Anyway, is het verschil bij de JBL Ti's echt zo groot in het midden en hoog dan? Ik mag aannemen dat er wel gelijke tweeters en middentoners worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue Eyes schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:33:

[afbeelding]
Netjes hoor BE. De 4G's kunnen bij jou nu wel op! Ik heb dat topic niet helemaal door gelezen maar dat scheen/schijnt toch beter te zijn dan 5.1 setup (oid)(Graag geen discussie over deze uitspraak :D deze wordt hier al gevoerd : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=14147.0 )
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:14:
Bij deze dan maar weer eens een update van mijn set. Heb de laatste paar maanden een aantal dingen veranderd. Eerst een nieuwe dvd-speler gekocht (Denon dvd-1400), vervolgens een nieuwe center luidspreker (Kef Q9c) en gisteren een nieuw audio/video meubel gehaald. Ook zit ik nu tijdelijk in een andere kamer, volgende week staat alles als het goed is in mijn nieuwe kamer en heb ik wat meer ruimte.

De specs:

De pics:

[afbeelding]

[afbeelding]
eveneens mooie set, jij hebt een grote kamer volgens mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@R-B: ik weet niet welke van onze setjes beter is

wat ik wel weet is dat mensen 100-120 bieden op zuilen van een type lager bij mij (de motion 80 ik heb de 88) en ik ook og eens 2 surrounds,center een ACTIEVE sub heb (die ook nog 2ehands 100 kan opleveren)

maar goed
we hebben beiden gewoon hartstikke goede deals! .. en zolang we der maar van genieten he :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

@ spawnkamikaze
Niet boeiend welke beter is :) Als we maar genieten idd. Zit alleen met vervoer probleem. Moeder wil al niet en vader kan ik ook wel vergeten.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is hier nergens een Afterhours thread zoals HTforum? ik heb daar toen vervoer kunnen regelen voor mijn setje , maar later had i het niet meer nodig want me ouders konden TOCH zelf rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ah kijk, ik ga morgen eerst rondje alkmaar doen. Dan beslissen (Ja ik neem muziek dvd mee van Tiesto Arnhem Gelredome >:) ) en dan 1tje meenemen of toch voor de magnat :D

[ Voor 10% gewijzigd door R-B op 04-01-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn nieuw aangeschafte B&W DM110i's aangesloten! en wat een geluid! heeeerlijk gewoon.
zoveel beter dan mijn lifetec/aldi zuilen had ik het niet verwacht! Aangevuld met mijn DIY sub klinkt prachtig vol en helder. echt heel blij met mijn nieuwe aanschaf. ze zien er echt uit als nieuw en dat voor 75 euro.
1 probleem. ik hoor nu pas dat mijn mp3's gewoon onwijs bagger klinken :)

zal binnenkort pics van men HT setje laten zijn maar men fotocamera is kapot :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
brrrr ik kan dus echt NIEt wennen aan die KEF center, ik vind hem der zo vreemd uitzien (hij zou best mooi klinken, dat gloof ik best :P )

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trasos schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 01:51:
Wat blijven ze mooi hè die MS902s, kheb er zelf ook twee. Als ik in de kerstvakantie 2 speakerstands, Alphason Aragon AG60`s :9~ , heb gekocht zal ik eens fotos maken van m`n stereo HT set zonder TV, hoeveel tegenstellingen kun je achter elkaar zetten. :*) Kortom het is nu dus gewoon een stereoset, die af en toe de TV van m`n ouders te zien krijgt.
Kugh kugh :+ was nog wel benieuwd :) de kerstvakantie is alweer voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:24:
Ja, ik wil dat ook, maar probeer maar is een setje Jamo Concert 8 2e hands te vinden voor een goede prijs :P
Wat noem jij een goede prijs? :P (klik!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderH schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:23:
[...]

Heb ik ook! :P

Met welke speakers combineer jij ze en op welke amp heb je ze hangen? :)

Ik heb hier 2x Mission M35 + 2x Mission M32 + Mission M3C1 op een Pioneer D711 :)
Uhm, ik heb hem aangesloten op een Marantz SR7400 (met binnenkort een Marantz DV4400 of 4500, nu nog een of andere Sony dvdspeler).
En 2x een JBL LX1000 front (goedkoop gekocht, maar wel nog eens te vervangen)
En 2x een B&W201i als rear..

En als "sub" een 2-tal oude speakers, die ik heb gemodificeert een paar jaar geleden met van die goedkope RTO 30cm speakers.. Deze zitten op mijn oude Sony versterker aangesloten en staan in mijn kledingkast ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:43

SmidsY

hallo!?.............

Dan hier wat foto's van mijn HT setje, is een tijd geleden dat ik hier heb gepost dus wordt weer eens tijd. In de tussentijd zijn er wat upgrade's geweest o.a. in het speaker "segment"

Van boven naar beneden,

Aiwa GX935 VCR
Sony DVP-NS405 DVD-Player
Sony STR-K840P Reciever
Sony CDP-CE375 CD-Wisselaar

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/HT_Stapel.JPG

De VCR staat expres niet goed op de foto omdat hij a) zeer weinig wordt gebruikt en b) eigenlijk niet in het totaal plaatje staat. Echter ben er nog niet uit of hij wordt vervangen door een stereo sony VCR of toch een DVD/HDD recorder wordt.

Dan de TV, JVC AV28WT5EP

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/TV.JPG

De reciever en dvd speler maakten deel uit van de sony HTP-4000 set. De bijbehorende speakers waren voor mijn doen genoeg, zeker m.b.t. 5.1/films. Echter in de tussentijd toch steeds meer cd's gaan luisteren. Het begon mij te irriteren dat ik toch met die speakers een stuk van het midden moest missen. Dit heb ik ondertussen kunnen verhelpen door over te stappen naar de Eltax Univers 5.0 set. Een van de fronts, met en zonder stofdoek

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/Front.JPG

Binnen een week na plaatsen spikes onder gemonteerd, wat voor mij (en onderburen) een stuk prettiger bleek. Dan hier de center zonder stofdoek

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/Center.JPG

Dan nu de rears, beide zijn aan weerskanten van de "sweetspot" opgesteld op vivanco WMF-225 speakerstands

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/Rear.JPG

In eerste instantie gebruikte in de 5.0 set i.c.m. met de subwoofer die bij de sony set zat. Echter deze vond ik nu met de nieuwe speakers te nadrukkelijk aanwezig en dit kon ik niet veranderen. Dus heb nu sinds een kleine week de Eltax Atomic 8.2 staan. Hier is het wel mogelijk dus is nu in het gehoor minder nadrukkelijk aanwezig, "subtiel" omschrijft het het best

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/Sub.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/Sub_Back.JPG

Voor het aansluiten van de speaker is standaard vivanco 2,5mm2 kabel gebruikt. Als interlink tussen de componenten is "high-end" kabel van vivanco gebruikt

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/Cable.JPG

Wanneer "grof" geweld niet de juiste aanpak is maar "subtiliteit" wel kan ik vertrouwen op deze draarloze koptelefoon, de Sony TMR-RF850R

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/Headset.JPG

Wat natuurlijk het belangrijkste is in een HT opzet is de zitplek, nu heb ik een niet al te grote kamer dus heb ik gekozen voor één lekkere luie stoel i.p.v. bank, maar voor mij voldoet het prima

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/Sweetspot.JPG

Naast een goede zitplaats is het van belang wat te drinken te hebben bij een goede film 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/Butler.JPG

Na plaatsgenomen te hebben met je drankje in je luie stoel wil je natuurlijk niet meer opstaan om de apparaten te bedienen, en div. aparte afstandsbedieningen is "not-done" dus dan maar een one-for-all kameleon 6-in1 als vervanger

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~smidsy/image/kameleon.jpg

excuses voor eventueel stof op de foto's nog geen tijd gehad voor "voorjaar's" schoonmaak

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die DVD speler heb ik nu ook, alleen wil een bijpassende zwarte Marantz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:14:

De specs:

De pics:

[afbeelding]

[afbeelding]
Zo gaat mijn boxen set-up er in-time ook uit zien , geweldig die Q5 & Q9 .
Alleen als rear boxen neem ik de Q1's , of als ik in een gulle bui ben voor
mezelf , nog twee Q5 als rears :) Heb je pic ff opgeslagen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, straks twee nieuwe stands kopen voor mijn rearspeakers..
Atacama Nexus 50 (zwart)..

Zal na die tijd even proberen een aantal foto`s te maken..
(Niet dat het veel voorstelt, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

O
M
F
G
!
!
!

Parasound bi-amp DIKKE pwn4ge !!!! Echt t3h pwn !!!! AAAH ! Te gek ! Ultieme controle over het geluid, meer dan Petter Solberg over z'n Subaru WRX (voor de rally ingewijden :P ) ! Echt super, hoe hard je hem ook zet, het geluid blijft hetzelfde, geen schelheid, geen verlies van controle, het wordt niet een groot zooitje, nee, je kan alles nog net zo goed onderscheiden als dat hij zacht staat ! En de bas klinkt echt veel beter, niet meer zo snel te hard en het geheel lijkt wel dieper te gaan :? :D _/-\o_ :Y) O+ Mid is echt realistisch, alsof de persoon die zingt er echt staat en het instrument dat je hoort in je kamer staat ! En met dat bi-amping kan je mooi je tweeters los regelen :P

[ Voor 15% gewijzigd door JT op 05-01-2005 12:32 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O
M
F
G
!
!
!

Hoe duur zijn die amps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

JT schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:29:
Parasound bi-amp DIKKE pwn4ge !!!! Echt t3h pwn !!!! AAAH ! Te gek ! Ultieme controle over het geluid, meer dan Petter Solberg over z'n Subaru WRX (voor de rally ingewijden :P ) ! Echt super, hoe hard je hem ook zet, het geluid blijft hetzelfde, geen schelheid, geen verlies van controle, het wordt niet een groot zooitje, nee, je kan alles nog net zo goed onderscheiden als dat hij zacht staat ! En de bas klinkt echt veel beter, niet meer zo snel te hard en het geheel lijkt wel dieper te gaan :? :D _/-\o_ :Y) O+ Mid is echt realistisch, alsof de persoon die zingt er echt staat en het instrument dat je hoort in je kamer staat ! En met dat bi-amping kan je mooi je tweeters los regelen :P
Dat doet mijn Parasound ook allemaal met singe-amping :+ (behalve tweeters regelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
Dadelijk: OMFG ik heb mn tweeters opgeblazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Abaddon1 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:52:
Dadelijk: OMFG ik heb mn tweeters opgeblazen :P
Valt wel mee denk ik. JT's tweets kunnen 90W hebben. Hij is eerder doof dan dat zijn tweeters gaan branden (zolang de amp niet gaat clippen in ieder geval).

[ Voor 4% gewijzigd door voodooless op 05-01-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gheheh, anders wordt het een duur grapje.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik heb m'n tweeters zelf zo een 2db zachter gezet :) Klinkt perfect zo, blaas ze echt niet op :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:00:
[...]
Kugh kugh :+ was nog wel benieuwd :) de kerstvakantie is alweer voorbij :P
Nou, nou, ik word goed in de gaten gehouden zie ik. ;) Morgen krijg ik m`n salaris weer binnen. Ik had geen rekening gehouden met het feit dat 2004 een week langer duurde en ik dus ook een week langer moet wachten op cash. :( Maar de kerstvakantie zal er niet meer in zitten, omdat ik vanaf morgen dus elke dag de hele dag moet werken. Dus volgende week maar ff halen, toch niet veel naar school. Dus volgende week pics en anders de week daarna... :+

p.s. die Parasound HCA 1000A op HTforum spookt al weken door m`n hoofd. Maar m`n "goed" verstand laat het niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:29:
O
M
F
G
!
!
!

Nou, ik ben dus blijkbaar niet de enige voor wie 2005 al goed begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Idd, voor mij begint het ook goed! Er wordt zojuist €400 geboden voor mijn B&W's :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Trasos schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:32:
p.s. die Parasound HCA 1000A op HTforum spookt al weken door m`n hoofd. Maar m`n "goed" verstand laat het niet toe.
En terecht, want het is nog best een dikke prijs ;) Ik heb voor mijn 1000 (niet A, enigste verschil is de 12V trigger) ruim 100 euro minder betaalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barry|IA schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:47:
Idd, voor mij begint het ook goed! Er wordt zojuist €400 geboden voor mijn B&W's :)
Waarom doe je ze weg dan?
Iets beters gezien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:05:
Waarom doe je ze weg dan?
Iets beters gezien? ;)
Barries impulsbelasting is gewoon heel klein :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
mm, ik vind dat geld voor die parasound wel meevallen (350 gloof ik) iig voor een eind trap.
Als je daar ook nog eens 100 minder voor betaald heb, dan heb je echt een koopje gehad

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barry welke b&w speakers zijn het???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:26:

apparatuur:
Receiver:
[afbeelding]
Boxen:
[afbeelding]
Magnat Motion 120A actieve subwoofer
[afbeelding]
Magnat Motion 88 Fronts
[afbeelding]
Magnat Motion Center 1 (maar dan in beuken)

ook nog 2 Magnat Motion Surrounds ik weet niet precies welk type dus ook geen plaatje nog (tot eigen foto's komen)

Dvd speler:
[afbeelding]
Medion md7457 .. waarom? omdat daar geen Macrovision op zit.. komt deze week ook binnen :D
[afbeelding]
Pioneer dv-464 stuurt op dit moment beamer aan.. gaat naar woonkamer :(

Beamer:
[afbeelding]
GE Imager CRT O0
hij wordt opgehangen en de kast die je er achter ziet gaat weg.. en wordt vervolgens verkleint en komt aan andere muur te staan voor apparatuur :D

Home Made Pictures follow soon O0

Layou van kamer wordt als het goed is:
[afbeelding]
Post je hier ook al, ik kom je ook overal tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

B_FORCE schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:11:
mm, ik vind dat geld voor die parasound wel meevallen (350 gloof ik) iig voor een eind trap.
Als je daar ook nog eens 100 minder voor betaald heb, dan heb je echt een koopje gehad
Zeker :) Maar voor koopjes moet je ook niet op htforum zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
:), nouja nogmaals wat ik zei, ik vind 350 nog wel meevallen voor een 2x125watt eind versterker.

Maargoed tis (nog) niets voor mij (hebben we het al een eer eerder overgehad :) )
Eerst eens sparen voor een center en eventueel een sub (waar ik heeeeeeel erg over twijfel, ze hebben bij remo bv. ook een leuke aanbieding, maar ik vraag me zo erg af of het wat is....)

[ Voor 15% gewijzigd door B_FORCE op 05-01-2005 14:25 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:11:
barry welke b&w speakers zijn het???
DM560

@deepspace:

Ik wil gewoon altijd snel weer iets anders. Eigenlijk ben ik nooit écht tevreden :X Hoop dat daar snel verandering in komt. Ooit heb ik deze B&W's ook plechtig belooft dat ik ze nooit weg zou doen
})

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Barry|IA schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:32:Ooit heb ik deze B&W's ook plechtig belooft dat ik ze nooit weg zou doen
})
Dat "ooit" is volgens mij nog niet eens zo heel erg lang geleden (aangezien je ze nog niet zo dramatisch lang hebt (zeker niet in verhouding tot hun leeftijd)) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
deepspace schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:40:
[...]

Dat "ooit" is volgens mij nog niet eens zo heel erg lang geleden (aangezien je ze nog niet zo dramatisch lang hebt (zeker niet in verhouding tot hun leeftijd)) :+
Die dingen zijn bijna 19 jaar oud! En ik heb ze al dik 3 maanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Barry|IA schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:43:
Die dingen zijn bijna 19 jaar oud! En ik heb ze al dik 3 maanden :P
Ik vind het knap dat je zolang volhoudt :*)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.