[PS2/PC/XBOX] Pro Evolution Soccer 4 - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 4.065 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Macer schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:32:
- Je mist er eigenlijk 1, maar het het kan er mee door.. Anders verloopkabel aanschaffen van Xbox naar PS2 controller
quote]

iemand hiero die die heeft of gebruikt ??
en zo ja, werkt dat goed en zonder lag... maw, speelt dat dan exact hetzelfde als op de PS2 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Yeps, de dreambox van Lik-Sang is erg goed... Maar ik ben zelf toch weer overgestapt op de Xbox controller omdat die gewoon lekkerder in de hand ligt bij mij..

Er zit 1 verschil tussen de PS2 en Xbox met die controller.. De L1 en L2 knop zijn omgedraaid en dit kan je niet veranderen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:32
Over de xbox versie, ik heb altijd de pc versie gespeeld, en heb nu ene xbox, nu heb ik dus ook pes4, kan ik gewoon de optie en gfx files vervangen door die van de pc? (speel het vanaf de hdd)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op PESMoves.com kun je mooie moves (met filmpjes) bekijken. Heel handig
Pfff... heb nog heeee.....eeel lang te oefenen!!! Zijn erg veel moves... en tijdens het spelen... moet je echt snel reageren.. wat je wil doen... 8)7 Maar zeker een TOF spel...!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Als je in de Master league een wedstrijd gespeeld heb krijgen somige spelers Ability er bij? Hoe komt het dat de ene speler dat wel krijgt en de andere niet?
En kan een speler ook Special ability er bij krijgen? Want heb nu een super spits teminste qua Ability maar hij heeft geen 1 Special ability... (als leeftijd verschil maakt, heb hem gekocht toen ie 18 was en nu is hij 19)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:47
Hoe jonger hoe meer ability ze erbij krijgen, afhankelijk van de speler stopt dat en gaat ability zelfs omlaag vanaf een bepaalde leeftijd. Zie het menu development.

Wat ik vreemd vind is dat spelers die in het eerste seizoen als een raket omhoog gingen vanaf het tweede seizoen bijna niets meer stijgen; terwijl de development graph dezelfde slope houdt. Ook irritant is dat je van spelers die je wil kopen de development graph niet kan zien.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

ahh zo ja kan idd wel kloppen alleen heb ik dan een speler die 26 is en die niks meer krijgt en 1 die in de 30 is en die krijgt nog wel ability.

Maar hoe zit dat dan met Special ability? Kunnen ze dat er bij krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Volgens mij niet, dat kon in PES3 wel met youth players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

dark4ever schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:21:
ahh zo ja kan idd wel kloppen alleen heb ik dan een speler die 26 is en die niks meer krijgt en 1 die in de 30 is en die krijgt nog wel ability.

Maar hoe zit dat dan met Special ability? Kunnen ze dat er bij krijgen ?
Ik heb dit ook. Een speler van 27 krijgt het wel en 2 spelers van 25 niet (nooit gehad ook). Echter kan PES zo goed zijn dat de 27-jarige in een nationaal elftal speelt, waardoor hij een puntje voor krijgt qua ontwikkeling.

Ik ben overigens na 2 seizoenen opnieuw begonnen en heb een paar jonkies aangetrokken waarbij de ability nog wel even blijft stijgen!

En er blijft na 1 seizoen altijd de training over. Zo kun je elke speler zoveel tweaken als je maar zelf wilt!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Smarron schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:13:
[...]
En er blijft na 1 seizoen altijd de training over. Zo kun je elke speler zoveel tweaken als je maar zelf wilt!
En dan tig keer die suffe (en soms miner suffe) oefeningen gaan doen.

Dat spelers beter en slechter kunnen worden is niet slecht bedacht, maar het idee vind ik niet echt goed uitgewerkt in het spel. Misschien dat ze het beter hadden kunnen combineren met het systeem zoals dat in PES3 zit en dat hele trainingssysteem weg hadden kunnen laten.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Die oefeningen trainen ook maar een zeer beperkte en vaste set skills. Nuttiger zijn de oefenwedstrijden tussen het seizoen in, da's 8 keer experience voor je jonge spelers.

Ik blijf het vreemd vinden dat mijn superjonge spelers in seizoen 1 keihard omhoog gingen (met 40-60% skillpoint per wedstrijd soms) en nu bijna niks meer doen, terwijl de development graph aangeeft dat ze gewoon in datzelfde tempo beter moeten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

thnx voor de info,
Maar goed nu blijf ik nog steeds met de vraag: kunnen ze Special ability krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dark4ever schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:40:
thnx voor de info,
Maar goed nu blijf ik nog steeds met de vraag: kunnen ze Special ability krijgen?
Volgens mij niet, ik heb het nog niet gezien althans.

Het blijft raar die experience points die de skill points beinvloeden.
Adriano, inmiddels 24, gaat vrij rap omlaag in skills terwijl hij nog jong is.
Ok hij zit/zat al vrij vroeg op een hoog niveau maar op je 23ste al langzaam aftakelen?
Ik bedoel, zijn power is al 2 punten lager en dat terwijl je op je 24ste nog niet eens je fysieke hoogtepunt hebt berijkt.
Tuurlijk is het voor 30 plussers een ander verhaal.
Misschien dat iemand anders ook Adriano heeft gekocht of met Inter speelt die mijn vermoedens kan bevestigen?

Het enige wat dit een positieve draai kan geven is dat het random kan gebeuren dat talenten ineens niet beter worden maar stilstaan of slechter worden.
Beetje ala v/d Vaart.

Dat hele jonge jongens zich in het begin harder ontwikkelen kan ik ook nog wel inkomen.
Ik heb een 18 jarige doelman gekocht [inmiddeles al weer bijna 20] die zich nog steeds vrij rap ontwikkeld.
Helemaal als hij de 0 houdt. [kan zijn dat dat voor m'n gevoel is]

Ik speel trouwens met het duo Heitinga/Alex.
Vicente op links, Farfan [tip hoewel je diep in de buidel moet tasten in mijn geval] op rechts.
Adreano of Mista [eventueel Kezzman] centraal voorin.
Het "spul" wat de 30 passeerd zet ik gewoon op de transferlijst.

Oh het feit dat ik denk dat ontwikkeling wel eens random kon zijn is het feit dat sommige spelers al stoppen op hun 33ste en anderen weer op hun 40ste.
Neemt niet weg dat het ook wel ingebakken kan zijn maar dat zou een hevige teleurstelling zijn dus daar ga ik niet vanuit.
Iemand al voorbij het jaar 2007?

@ Dr. Strangelove:
Dat van die developement graphs kwam ik pas gister achter dat je dat kan oproepen in een grafiek.
Ik heb er dus eerlijk gezegt nog niet erg op gelet en zal me er eens in gaan verdiepen.

[ Voor 6% gewijzigd door LoneRanger op 25-01-2005 21:28 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 21:55
Toen ik met Real Madrid speelde werden na elke wedstrijd alle spelers beter... ongeacht de leeftijd... 8)7

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:41

jOzh

Sweet dude!

Dr. Strangelove schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:54:
Ik blijf het vreemd vinden dat mijn superjonge spelers in seizoen 1 keihard omhoog gingen (met 40-60% skillpoint per wedstrijd soms) en nu bijna niks meer doen, terwijl de development graph aangeeft dat ze gewoon in datzelfde tempo beter moeten worden...
Dit vond ik ook vreemd, misschien dat het te maken heeft met het feit dat je in het eerste seizoen veel minder wedstrijden speelt (in divisie 2)?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Als je wat meer seizoenen speelt zie je dat je een donkere doorlopende lijn hebt die volgens mij potential development aangeeft en daarover een blauwe die actual development aangeeft. Bij de spelers in kwestie is het zo dat zij in het eerste seizoen veel harder dan de donkere lijn gingen, en nu vlakt die ontwikkeling af. Misschien dat ze gemiddeld uiteindelijk wel volgens de donkere lijn lopen. Vraag twee is dan echter wat er gebeurt wanneer ze weinig wedstrijden spelen.

Het is wel tricky; zo heb ik Tevez en Martins in seizoen twee gekocht, beiden jong, maar beiden ontwikkelen zich bijna niet. Nu Adriano erbij gehaald (inmiddels dus al 24). Volgens de development graph zal hij echter alleen minder worden, en op dit moment krijgt hij er gewoon niets bij na een wedstrijd. Nou ja, wel twee goals in zijn eerste pot ;)

Resultaat is echter wel dat het naarmate je meer geld krijgt gewoon niet meer interessant is om jonge spelers te kopen; ze worden in het begin redelijk, maar dan kan je meer bekende spelers krijgen die beter zijn. Een stapje later koop je gewoon de über lui op die positie. Zo begon ik met een middelmatige Watson (Crystal Palace), die zich leuk ontwikkelde. Een leuke serie 80s in zijn stats. Maar vervolgens kan ik een speler als Gerrard kopen op die plek, en die vervang ik straks weer door, zeg, Roy Keane of Davids. Volgens mij worden spelers nl. pas slechter als je ze koopt, ze worden NIET slechter als ze door de CPU gespeeld worden. Ik doe dus niet zo lang met mijn jonge spelertjes.

[ Voor 32% gewijzigd door Dr. Strangelove op 27-01-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Dan is het iig niet random aangezien jij hetzelfde hebt met Adriano.
Opzich wel jammer aangezien de voetbal toekomst onvoorspelbaar is.
Stel ik begin ooit een nieuwe ML dan weet je waar je met Adriano aan toe bent.
Of zal het dan mss per club verschillend zijn gezien het Real-Madrid verhaal hierboven? [lijkt me sterk]
De eerste 4tot 10 seizoenen kun je nog terug vallen op geijkte namen maar daarna?
P.Zidane, K.Smeichel,R. v/dVaart?
Eigenlijk mis ik een soort van scout systeem die je wat meer insight geeft.
In 2018 zoek je je het apenzuur naar een bepaalde speler ofwel je gaat voor de bekende naam met een andere voorletter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

De meeste gevestigde namen zijn gewoon mager hoor vergeleken met de jonkies, ik noem een Cardarson, Bojinov, Cesc, vd Borre, Pique enz. Die zaten bij mij in 2-3 seizoenen op wereldniveau, om maar niet te spreken over mijn vage onbekende nederlandse talenten, aangezien ik min 6 nederlanders in de basis wil kunnen opstellen. Na een aantal seizoenen komen wel gewoon wat onbekende namen uit, je moet wel eens een gok durven wagen, zo heb ik ook een nederlandse supertalent voor de nr 10 positie ontdekt, met een growthcurve tot aan rood gebied.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ik weet niet of het overeenkomt met de PC versie, maar hier staat een faq voor de PS2 versie met betrekking tot de development van spelers:
http://db.gamefaqs.com/co.../winning_eleven_8_dev.txt

Hier staan ook een aantal spelers in die jullie noemen en het klopt dan wel aardig met wat er in die faq staat. En het lijkt dus niet random te gaan, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:07:
Yeps, de dreambox van Lik-Sang is erg goed... Maar ik ben zelf toch weer overgestapt op de Xbox controller omdat die gewoon lekkerder in de hand ligt bij mij..

Er zit 1 verschil tussen de PS2 en Xbox met die controller.. De L1 en L2 knop zijn omgedraaid en dit kan je niet veranderen.
Ik heb em bij de MediaMarkt gekocht voor 14,99 euro, bevalt idd goed! :)
Trouwens heb je een nieuw online-abbo?
Ik zag namelijk dat je geen punten meer hebt bij Pes.

Mijn 2 trial van maanden is voorbij en heb het met nu een jaar-abbo verlengd, helaas zijn ook mijn punten weg, is dit nog te herstellen ofzo?

Ben een tijdje er tussenuit geweest, was lang ziek en totaal niet in de stemming om te gaan Xboxen.
Ik hoop binnenkort weer es tegen je te kunnen gamen! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

PromoX schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:32:
Ik weet niet of het overeenkomt met de PC versie, maar hier staat een faq voor de PS2 versie met betrekking tot de development van spelers:

Hier staan ook een aantal spelers in die jullie noemen en het klopt dan wel aardig met wat er in die faq staat. En het lijkt dus niet random te gaan, helaas.
Hotlinking doet het niet, maar die faq is makkelijk te vinden via de site.

Het is inderdaad wel leuk om te zien dat er verschillende type spelers zijn die kort middel of erg lang meegaan wat betreft de performance. Het is dus wel een beetje gokken welke speler je kiest, maar dat lijkt me normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Smarron schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:42:
[...]

Hotlinking doet het niet, maar die faq is makkelijk te vinden via de site.
Link kopieren, pasten in een nieuwe browser en klaar B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:24

vanDaal

-ismeereentje

Ik heb een manier gevonden om gemakkelijk video's op te nemen :)

Dus ik zal er eens een paar gaan posten. Alvast de eerste drie:

1. Geniaal hakje van Rommedahl (avi - 2,5mb)
2. Dolgespeeld door Ronaldinho (avi - 1,9mb)
3. Vrije trap Davids (avi - 1,5mb)

[ Voor 33% gewijzigd door vanDaal op 05-02-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb iets vreemds gemerkt tijdens het online spelen, kan ook aan mij liggen hoor, maar als host lijkt alles wel mis te gaan tijdens het spelen. Me spelers reageren zo traag, ze lopen niet in ruimtes, ondanks de tactics en meestal kan ik niet gericht koppen(met name op t middenveld) komen de ballen bij de tegenstander terecht. ook als ik de ball tackle langs de zijlijn, lijkt de ball oppeens zo licht als een veertje en gaat hij meestal keihard over de zijlijn. Als ik de ball uitschiet met de keeper gaat hij altijd richting een tegenstander ipv de vrije spits. etc etc

En als ik client ben lijkt alles juist wel het tegenovergestelde, me spelers zijn sneller en soms onderscheppen ze ballen zonder dat ik wat doe. Als ik de ball tackle blijft hij meestal netjes aan me voet. Ik kan nu lange ballen gebruiken omdat nu mijn aim niet wordt genegeerd en dat de bal bij de tegenstander terechtkomt.

iemand hier ook last van of ben ik de enige :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Vraagje, misschien dat iemand dat weet, ik heb het nog niet terug kunnen vinden namelijk in de laatste berichten van dit topic en de OP

maar als je in het 'Formation Settings' scherm zit (bijv tijdens een wedstrijd, of in je ML menu) en je kijkt naar stamina zie ik bij enkele spelers een klein oranje balkje onder de naam lopen. Wat houdt deze in??

Oververmoeidheid ofzo?

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Yes, laat ze een weekje langs de kant zitten en ze zijn weer in shape :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

CaLeX schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 23:23:
Vraagje, misschien dat iemand dat weet, ik heb het nog niet terug kunnen vinden namelijk in de laatste berichten van dit topic en de OP

maar als je in het 'Formation Settings' scherm zit (bijv tijdens een wedstrijd, of in je ML menu) en je kijkt naar stamina zie ik bij enkele spelers een klein oranje balkje onder de naam lopen. Wat houdt deze in??

Oververmoeidheid ofzo?
die groene geeft aan hoe de stamina is, dat kleine oranje balkje is volgens mij hun teamwork level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

ratsja schreef op zondag 06 februari 2005 @ 12:23:
die groene geeft aan hoe de stamina is, dat kleine oranje balkje is volgens mij hun teamwork level
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 23:45:
Yes, laat ze een weekje langs de kant zitten en ze zijn weer in shape :)
En wat is het nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Smarron schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:55:
[...]

[...]
En wat is het nu precies?
De groene balk is de algemene kracht en conditie. Dat kleine oranje balkje eronder is het vermoeidheidsniveau.

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 06-02-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Winning Eleven 8 verschijnt 8 feb in de US. Er zijn enkele gameplay en feature changes. Bijvoorbeeld een scheidsrechter op het veld etc. Iemand die hier meer info over heeft?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 14-09 11:08
Er zit ook een scheids in PES4 hoor, WE8 is PES4 namelijk :)
De één is amerikaans/japans en de ander europees.

(correct me if i'm wrong)

[ Voor 4% gewijzigd door Glorix Jim op 07-02-2005 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:54
He allemaal,

Ik ben een groot PES4 fan maar nu ik het heeel veel speel op de PC ervaar ik toch heel wat problemen en mindere dingen in het spel. Ik vraag me af of jullie dit ook hebben. Ik speel op 5 star in de Master League en krijg het idee dat t.o.v. 4 star niet alleen mijn tegenstanders beter, maar mijn A.I. ook slechter is geworden... Waar spelers eerst nog ballen onderschepten als ze letterlijk tussen de bal en de speler instonden lijkt het nu of ze er over heen stappen bijvoorbeeld. Ook valt het me op dat ik nu meer penalties mis dan raak. Dan bedoel ik niet dat ze door de keeper gestopt worden, maar dat mijn vaste penaltynemers gewoon over of naast schieten (of op de lat, gebeurt ook vaak tegenwoordig). Hebben anderen dit ook? Ook vind ik het absurd dat mijn team aaaltijd net na de rust het conditiebalkje helemaal rood is, terwijl ze toch echt uitgerust zouden moeten zijn. Bij mijn tegenstander staat het na de rust altijd op groen of lichtblauw zelfs, ongeacht de stand. Zelfs als ik 5-0 voor sta (wat nog wel eens gebeurt) zijn mijn tegenstanders altijd nog in goede conditie, en lijken ze helemaal niet uit het veld geslagen, terwijl mijn team als ik een goal achter kom echt tijd nodig heeft om zichzelf conditioneel etc. te herpakken... Ik erger me hier kapot aan... Wat ik nog het ergste vind is dat al mijn spelers het in de duels fysiek tegen bijna alle tegenstanders afleggen. Zelfs spelers van mij met een kracht van boven de 90 punten worden achteloos van de bal gelopen en opzij gezet door de tegenstander. Als ik die vervolgens op zoek blijkt hij een strength te hebben van onder de 70 soms. Redelijk gek dus... Ook scoren bij mijn tegenstanders soms spitsen vanuit onmogelijke hoeken meerdere goals in een wedstrijd en dan blijkt dat ze een shot accuracy en power van onder de 80 hebben... Hmmm... Zijn er anderen hier die dit ook ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verdedigen is iets wat echt wel te leren is, in het begin kreeg ik online bijvoorbeeld veel goals tegen na een diepe pass. Maar nu kan ik ze in veel gevallen wel tegenhouden.

Hetzelfde geldt voor scoren, dat blijft ook een kwestie van oefenen. En shot accuracy en power zal dan wel van minder belang zijn.

Kies voor penalties 's een andere speler, bij voorkeur iemand die er een sterkwalitieit voor heeft. Bij mij heeft Totti en Ooijer nog nooit gemist, zelfs wanneer de keeper de goede hoek kiest.

En mijn sterkere spelers worden toch maar moeilijk van de bal gelopen. Beasley is zo opzij gezet maar met een Vennegoor of Sibon kan ik soms op kracht toch langs een of meerdere verdedigers lopen.

Het conditieprobleem heb ik ook helemaal niet. Sommige spelers zijn na een aantal wedstrjiden vermoeid, maar als ik ze dan een wedstrijd rust geef, zijn ze ook weer fit.

Ik speel trouwens op 6 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Dank je voor je reactie... Ik zal sommige van mijn spelers inderdaad eens wat vaker rust geven... Het grappige is dat verdedigen bij mij best prima gaat, maar dat niet onderscheppen juist vaak door mijn aanvallende middenvelders enzo is. Wat waarschijnlijk ook meespeelt is dat ik pas net mijn tweede seizoen afgesloten heb, en ik dus vooral veel jonge spelers en basiskrachten/transfervrije spelers gehaald heb. Mijn opstelling:
Ivarov
Valeny Vornander Samuel Fortune

Park Ji Sung Cesc Fabregas

Joaquin Ljungberg

Sinama-Pongolle Van Persie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World Soccer Winning Eleven 8 International
is ook net uit, is neem ik aan gewoon het zelfde als PES4 maar dan met bug's fixed?
of weet iemand het verschil? heb namelijk geen ruimte om hem uit te proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
PromoX schreef op maandag 07 februari 2005 @ 11:49:
[...]

Het conditieprobleem heb ik ook helemaal niet. Sommige spelers zijn na een aantal wedstrjiden vermoeid, maar als ik ze dan een wedstrijd rust geef, zijn ze ook weer fit.

Ik speel trouwens op 6 sterren.
Conditieproblemen had ik in mijn 2e seizoen niet, toen had ik voorafgaand aan het seizoen erg veel losse trainingen gedaan en het maximale aantal oefenwedstrijden gespeeld. Voor mijn 3e seizoen had ik daar geen zin in en ben vrolijk het seizoen begonnen en heb nu idd heel erg vaak last van vermoeide spelers. Nou kan ik dat wel met mijn brede selectie opvangen maar toch. Misschien dat dit met elkaar te maken heeft ? In het echie leg je ook de basisconditie vast tijdens het voorseizoen :)

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 03:44:
World Soccer Winning Eleven 8 International
is ook net uit, is neem ik aan gewoon het zelfde als PES4 maar dan met bug's fixed?
of weet iemand het verschil? heb namelijk geen ruimte om hem uit te proberen :(
Volgens de meesten [evo-web] is alleen het intro scherm anders.
D'r zijn er wel een paar die vinden dat er wat kleine veranderingen inzitten.
Zo zou het soepeler lopen en beter reageren.
Ik heb geen idee wie te geloven maar vond destijds het verschil tussen pes3 en we7 toch duidelijk merkbaar.
Maargoed, die discussie is overal waar gevraagt wordt over de verschillen tussen we8 en pes4.
Ik denk dat je het voor jezelf moet proberen om er achter te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wat de verzendkosten v/e xbox bij play-asia bedragen?
Zit echt te overwegen om maar 'jap-xbox' te kopen, moet ander tot maart wachten op WE-8i, das eigenlijk een beetje te lang! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:17:
Iemand een idee wat de verzendkosten v/e xbox bij play-asia bedragen?
Zit echt te overwegen om maar 'jap-xbox' te kopen, moet ander tot maart wachten op WE-8i, das eigenlijk een beetje te lang! :)
waarom speel je niet gewoon pes4, ik heb iig geen verschil gemerkt tussen we8i en pes4. Hoewel ik alleen de pc versies heb vergeleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:08:
[...]

waarom speel je niet gewoon pes4, ik heb iig geen verschil gemerkt tussen we8i en pes4. Hoewel ik alleen de pc versies heb vergeleken.
Ik heb pes 4 voor zowel de Playstation als de Xbox :)
Normaal merk ik altijd verschil tussen de WE reeks, vandaar mijn ongeduld.

Aaangezien de WE nu voor het eerst op de Xbox uitkomt en ook nog es een maandje eerder uitkomt dan de PS2, beginnen mijn vingers te jeuken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:08:
[...]

Ik merk juist wel wat verschil, het loopt allemaal wat soepeler op we8i, ik kan het verkeerd zien, maar dat is mijn eerste indruk.

Weet iemand of de wolf patch ook voor we8i uitkomt ? heb al naar verschillen zitten zoeken, misschien kon ik de pes4 versie erin zetten, maar zit aantal verschillen tussen de pes4 en we8i bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het verschil tussen pes3 en we7i vond ik iid groot, maar dit keer vind ik het niet.
op andere fora heb ik gehoord dat de pc versie van we8i iid soepeler loopt, kwa systeemeisen.
En dat de spelers minder snel vallen als ze in een fysiek duel zitten. Verder heb ik niet gelezen dat er nog veranderingen zitten in de gameplay ofzo.

Toen ik em installeerde merkte ik niet dat hij soepeler liep, pes4 liep al soepel voor mij, maar ik had zogenaamde sound lag. In we8i had ik dit ook nog steeds.
En over dat minder snel vallen heb ik tot nu toe ook niet veel gemerkt.

• riezebosch
  • Laatst online: 10-09 11:15
Hmmm... Als ik hier dit lees:

Features:
• Comeback of the superlative - football at its best.
• MultiTap and PS2 Broadband unit support
• Hair movement and more animation for players
• Visual injuries such as bandage on injured characters

Dan zit er volgens mij nog best wel een verschil tussen PES4 en WE8...

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

• Maverick
riezebosch schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:08:
Hmmm... Als ik hier dit lees:

Features:
• Comeback of the superlative - football at its best.
• MultiTap and PS2 Broadband unit support
• Hair movement and more animation for players
• Visual injuries such as bandage on injured characters

Dan zit er volgens mij nog best wel een verschil tussen PES4 en WE8...
nee, dit zit ook allemaal in pes4, we8 = pes4 ook we8i (die wij hier nu ook krijgen, of iig amerika, is vrijwel gelijk op wat tweaks na) dit was ook al met pes3 en we7i, die zijn gewoon gelijk, alleen bedoeld voor andere continenten. pes5 en we9 zullen weer ECHT nieuw zijn, en gelijk aan elkaar.

• riezebosch
  • Laatst online: 10-09 11:15
Maar in PES4 zit op de PS2 geen Broadband unit support, toch? (Weet niet precies wat MultiTap en Broadband unit support is, maar klinkt als online mogelijkheid).

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

Verwijderd

in de ps2 versie EN xbox versie van we8:i zit geen online optie. Alleen de pc versie.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:44:
[...]

Ik merk juist wel wat verschil, het loopt allemaal wat soepeler op we8i, ik kan het verkeerd zien, maar dat is mijn eerste indruk.

Weet iemand of de wolf patch ook voor we8i uitkomt ? heb al naar verschillen zitten zoeken, misschien kon ik de pes4 versie erin zetten, maar zit aantal verschillen tussen de pes4 en we8i bestanden.
Hupsakee :): http://www.soccergaming.t...ad.php?s=&threadid=119341

• Dr. Strangelove
Ik gebruik de oude Wolf Patch option file nog steeds. De nieuwe heeft de stats van een hoop spelers drastisch naar beneden gebracht, wat het spelen met minder goede teams erg lastig maakt. Zijn er mensen die nieuwe option file wel gebruiken?

• Maverick
Dr. Strangelove schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:00:
Ik gebruik de oude Wolf Patch option file nog steeds. De nieuwe heeft de stats van een hoop spelers drastisch naar beneden gebracht, wat het spelen met minder goede teams erg lastig maakt. Zijn er mensen die nieuwe option file wel gebruiken?
jup ik, speelt echt veel realistischer dan eersr imho

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:18:
[...]

Ik heb em bij de MediaMarkt gekocht voor 14,99 euro, bevalt idd goed! :)
Trouwens heb je een nieuw online-abbo?
Ik zag namelijk dat je geen punten meer hebt bij Pes.
Welke MM was dat dan? De MM in Utrecht heeft die converters niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Groningen.

Je kunt aan een verkoper op die gamesafdeling vragen of hij ze het willen bestellen.
Misschien een ideetje om erbij te vermelden dat ze dat ook zo in Groningen hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een link waar men tegen elkaar speelt PS2 voor die PC online via IP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 21:55
Zosas schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:39:
[...]

Toch mis ik de move die als volgend gaat:

Stel de bal rolt (zachtjes) en niemand heeft m op dat moment in zn bezit. Dan zie ik de computer regelmatig de bal pakken en daarbij gelijk zijn lichaam 180 graden draait (bal blijft stil liggen) waardoor hij of de bal afschermd of juist gelijk met zijn gezicht de juiste kant op kijkt....
Iemand al door hoe bovenstaande move gaat?
Nee het is niet de welbekende 360 van zidane.

alvast bedankt!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Dat is volgens mij S of met E+C (supercancel) R1+R2..

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:43:
In Groningen.

Je kunt aan een verkoper op die gamesafdeling vragen of hij ze het willen bestellen.
Misschien een ideetje om erbij te vermelden dat ze dat ook zo in Groningen hebben gedaan.
Ah das me ff te ver weg om heen te rijden. Heb er al 1 besteld bij lik-sang maar ben niet zo geduldig. Spelen met de Xbox controller gaat voor geen meter (passeer bewegingen lukt me nu amperr).

Xbox Live is wel echt gaaf, net paar potjes PES gedaan, 3 gewonnen, 2 gelijk en 1 (dik :() verloren. Stomme was dat die verloren pot een rematch was, 1e pot met 2-0 gewonnen. Tegenstander scoorde 3x uit kopballen via de flank (ik kan niet koppen op de Xbox ofzo) en toen ook nog eens 2x uit een counter laatste 10 minuten...auw

Hoe timen jullie je kopballen trouwens? Shoot/pass ingedrukt houden zodra de bal in de lucht is of op laatste moment indrukken? Het lukt me trouwens ook niet meer voor de man te komen met kopduels, was toch altijd R2 op de PS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Zosas schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:22:
[...]

Iemand al door hoe bovenstaande move gaat?
Nee het is niet de welbekende 360 van zidane.
Dat kun je toch met R2? Daarmee kun je naar de goal toe draaien. Bal afschermen kan met R1.

Bij beide geldt dat je dan de richtingstoets niet in moet drukken.
miekol schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:23:
Hoe timen jullie je kopballen trouwens? Shoot/pass ingedrukt houden zodra de bal in de lucht is of op laatste moment indrukken? Het lukt me trouwens ook niet meer voor de man te komen met kopduels, was toch altijd R2 op de PS2?
Met R2 kun je de speler positioneren en wanneer ik de toets indruk weet ik eigenlijk niet. Ik geloof als de bal dichtbij de speler is.

Om een voorzet in de te koppen is het volgens mij belangrijker vanaf welk punt de voorzet gegeven wordt. Als je een paar meter voor de achterlijn de voorzet geeft is de kans groter dat ie op doel gekopt wordt in plaats van dat de bal over gaat. Het precieze punt is moeilijk uit te leggen, maar als je vlak achter elkaar een goal tegenkrijgt op zo'n manier leer je het zelf ook wel.

[ Voor 54% gewijzigd door PromoX op 11-02-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hmm, schandalig dat ik de master league niet eerder ontdekt heb. Ik heb er alleen een probleempje bij.

Ik heb shirts ontworpen, allemaal prachtig, maar m'n shirts worden ingame wit. In de herhalingen zijn ze wel gewoon blauw zoals ik ze ontworpen heb, maar zodra ik speel zijn alle shirt/ sokken en broekjes wit. Beetje irritant. Weet iemand een oplossing?

Topicsearchen heeft niet echt geholpen, en op het wolf forum heb ik ook al gezocht, zonder resultaat.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Even over de Wolfpatch 3.0: moeten ik nu al die rar bestanden (5 stuks) allemaal "installeren"? Ze lijken namelijk allemaal hetzelfde. En als je er een "installeert" is er al heel veel veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:32

K-Jay

Klaas Jan

Tigertje schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:44:
Even over de Wolfpatch 3.0: moeten ik nu al die rar bestanden (5 stuks) allemaal "installeren"? Ze lijken namelijk allemaal hetzelfde. En als je er een "installeert" is er al heel veel veranderd.
Zo veel werk is dat toch niet? :) Al die grote bestanden in je PES4 map moeten even vervangen worden. Staat ook wel uitgelegd in de readme van de Wolfpatch.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
De option file installeren is wat lastiger; daarvoor moet je de afs explorer gebruiken en dat ging mis bij mij... kreeg een foutmelding bij het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
K-Jay schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:56:
[...]

Zo veel werk is dat toch niet? :) Al die grote bestanden in je PES4 map moeten even vervangen worden. Staat ook wel uitgelegd in de readme van de Wolfpatch.
Nee, dat is het ook niet, maar het zijn 5 rar bestanden, en ik vroeg me dus af of je ze alle 5 moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ben overgestapt van fifa 2005 naar pro evo 4 ben niet echt een toernooi speler maar gewoon afentoe een potje maar de game play van fifa irriteerde me zo dat ik pro evo heb genomen en ik heb er nog steeds geen spijt van, top spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn controller op manual zet in Xbox Live (dus dat je steeds zelf je mannetje selecteerd). Als je tegen de computer speelt krijgt je dat controller select menu en kan je de controller op manual zetten...maar dat scherm krijg je niet bij Xbox Live.

Wordt er een beetje ziek van dat ik steeds mijn mannetje wegklik omdat de computer me al voor was, of de verkeerde selecteerd, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

miekol schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:20:
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn controller op manual zet in Xbox Live (dus dat je steeds zelf je mannetje selecteerd). Als je tegen de computer speelt krijgt je dat controller select menu en kan je de controller op manual zetten...maar dat scherm krijg je niet bij Xbox Live.
Volgens mij kan dit nog niet aangepast worden, zelfde geldt ook voor de pc versie. Misschien dat het nog 's aangepast wordt in een update.

Ik speelde PES3 ook altijd met 'manual' maar ben nu maar overgestapt op 'auto', aangezien ik ook veel online speel.

[ Voor 12% gewijzigd door PromoX op 15-02-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

PromoX schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:39:
[...]

Volgens mij kan dit nog niet aangepast worden, zelfde geldt ook voor de pc versie. Misschien dat het nog 's aangepast wordt in een update.

Ik speelde PES3 ook altijd met 'manual' maar ben nu maar overgestapt op 'auto', aangezien ik ook veel online speel.
:'( ARGH!!! Zo moeilijk lijkt me dat niet voor Konami om aan te passen?

Ik wordt er echt helemaal gek van, mijn verdediging is steeds zo lek als een mandje omdat ik niet zelf het gat kan dichtlopen. Vind het ook zo irritant dat als je op vierkantje (op de PS2 dan) drukt dat vaak de computer een speler die ACHTER de bal staat erachter aan laat rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Ik speel sinds een tijdje WE8 op de PS2.. ben geen voetbalfreak maar vind t wel gave sport :) Vorige voetbalspel wat ik speelde was Fifa 95/96 (:?) op de PS1. Dat was ook al best te doen :)
(en daar voor Kick Off en SWOS op de Amiga :D )

Maareh, ik heb een paar brandende vragen:

- Ik lees overal dat de Nederlandse teams volledig zijn gelicenseerd. Hoe kan het dan dat ik met Vitesse met allemaal vage onbekende spelers speel ? Zoals, Stremer, Minanda, Ximilez enz.
Ook in het Nederlands elftal heb je die vage namen, maar daar zijn ze duidelijk afgeleid van de echte. Van Bronckhorst is Von Boankhorst o.i.d. :? en Nistelroum enz.... ??

- Aan het einde van de matches in de Master League krijgen sommige speler EXP points. Waarom niet allemaal die hebben meegespeeld?
En als ik bij de Speler Graphs kijk zie ik dat sommige spelers slechter zijn gaan spelen, terwijl ik ze toch altijd betrek in wedstrijden... :?

- Als ik 'Regulate Condition' doe dan krijg ik na al een hele korte tijd de melding 'OK' enzo. Betekent dit dat de spelers dan al fit zijn voor de volgende match? Zoja dan gaat t wel een bietje ERG snel.. :/

[ Voor 6% gewijzigd door YoG op 16-02-2005 15:04 . Reden: voor de PS2 dus.. ]

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

YoG schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:01:
Maareh, ik heb een paar brandende vragen:

- Ik lees overal dat de Nederlandse teams volledig zijn gelicenseerd. Hoe kan het dan dat ik met Vitesse met allemaal vage onbekende spelers speel ? Zoals, Stremer, Minanda, Ximilez enz.
Dan heb je vast gekozen voor de Master League en het standaardspelers, waarbij het dus niet uitmaakt welk team je kiest, je hebt altijd diezelfde spelers. Bij de Master League heb je nog wel een optie om met de normale spelers te beginnen (weet niet of je die optie nog moet vrijspelen).

Kies je voor een gewone league of cup, dan speel je wel met de normale spelers.
Ook in het Nederlands elftal heb je die vage namen, maar daar zijn ze duidelijk afgeleid van de echte. Van Bronckhorst is Von Boankhorst o.i.d. :? en Nistelroum enz.... ??
Dit komt omdat er geen licentie is voor het Nederlands Elftal, die staat dus los van de Nederlandse competitie.
- Aan het einde van de matches in de Master League krijgen sommige speler EXP points. Waarom niet allemaal die hebben meegespeeld?
Waarom wordt in het echt de ene speler wel beter en de andere niet? Er is ergens in de opties een ontwikkelgrafiek te vinden die per speler aangeeft of ze al op hun top zitten, zoniet kunnen ze er punten bijkrijgen, zo ja, worden ze alleen maar weer slechter.

Zie voor meer informatie over het ontwikkelen van spelers ook onderstaande site:
En als ik bij de Speler Graphs kijk zie ik dat sommige spelers slechter zijn gaan spelen, terwijl ik ze toch altijd betrek in wedstrijden... :?
Speler Graphs, dat zullen die ontwikkelgrafieken wel zijn? Zie dan het punt hierboven...
- Als ik 'Regulate Condition' doe dan krijg ik na al een hele korte tijd de melding 'OK' enzo. Betekent dit dat de spelers dan al fit zijn voor de volgende match? Zoja dan gaat t wel een bietje ERG snel.. :/
Dat gedoe met die trainingen heb ik nooit helemaal gesnapt, zie er het nut ook niet van in. Regulate condition al helemaal niet, omdat het dus ook helemaal niets voorstelt. Misschien dat iemand anders daar wat meer info over kan geven, wanneer en hoevaak je het moet doen.

Verder zijn het toch vooral RTFM vragen of vragen waarop je de antwoorden na wat zoekwerk ook zelf had kunnen vinden...

[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 16-02-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Zijn er nog GoT'ers op Xbox live actief met PES4? Onder welke nicknames? Lijkt me wel leuk om tegen te spelen. Mijn Xbox live naam is gewoon miekol.

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:22
miekol schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 18:04:
Zijn er nog GoT'ers op Xbox live actief met PES4? Onder welke nicknames? Lijkt me wel leuk om tegen te spelen. Mijn Xbox live naam is gewoon miekol.
Goh jouw naam komt me bekend voor van een ander forum ;)

Ik speel idd wel eens op Live! mijn nick is Masch

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• donleone83
regulate condition fungeert als een soort warming up... je zal merken dat je spelers minder snel moe worden en iets beter uitgerust aan wedstrijden beginnen. het is trouwens altijd een minuut voordat hij naar ok springt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog wat vraagjes over online pes

- klopt het dat het niet mogelijk is online formaties te laden ?
- als ik online wil spelen met mn gamepad, moet ik eerst extern via gamesettings mn gamepad op 1 zetten. Als ik dan weer later met een vriend wil spelen met het keyboard erbij, moet ik weer terugswitchen naar keyboard op 1 en gamepad op 2, en moet ik ook weer intern alle buttons weer wijzigen. Om een of andere vage reden kan ik mn gamepad niet op 1 zetten en mn keyboard op 2. Is hier een fix oid voor?
- spelen jullie ook nog online competities, zoja welke. Ik heb de officiele al gevonden maar de inschrijvingen zijn gesloten :( . Ik zou graag eens mee doen aan zo'n competitie want ik irriteer me mateloos aan die mensen die leaven als ze achterstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:55:
ik heb nog wat vraagjes over online pes

- klopt het dat het niet mogelijk is online formaties te laden ?
Je moet eerst een offline een wedstrijd starten, daarin je tactiek laden in stock. Deze kun je vervolgens afsluiten en online gaan spelen. Dan kun je vanuit je stock je tactiek laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, ik dacht ik al waarom er dan wel een optie stock was ;)
thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

donleone83 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:37:
regulate condition fungeert als een soort warming up... je zal merken dat je spelers minder snel moe worden en iets beter uitgerust aan wedstrijden beginnen. het is trouwens altijd een minuut voordat hij naar ok springt...
Niet helemaal waar. Doe maar eens niks vanaf de 1e pass en je kan wachten tot je een ons weegt. Het is volgens mij een combo van tijd, aantal passes en/of een doelpunt.

Maar het is inderdaad een kleine moeite en de spelers lijken minder moe te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Zo net een gaaf potje gespeeld zeg. Tegen ene bob nog wat. Had 5000 points, ik sta op nog maar 1700. Maar goed, ik AC Milan, hij Real Madrid. Nog nooit zo een tactisch potje gespeeld. Hebben allebei elkaars fouten direct afgestraft...eindscore 5-5. Vijf minuten voor tijd maakt hij de 5-4, in de 90e mintuur maak ik nog de 5-5! Ik had 5 shots aan het einde van de wedstrijd. Letterlijk elke kans erin getrapt :D Hij had 4 shots...en een penalty. En telkens maar weer elkaars aanvallen afkappen en proberen zelf een op te zetten.

En daarna nog van iemand met 7000+ points gewonnen :) Begin steeds meer te wennen aan de Xbox controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik kwam er vandaag achter dat je 8 x 36 [?] save slots hebt.
Was dit ook al zo in pes3/WE7i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die optie in pro3 iig nooit gezien om in een andere folder te saven ;)
miekol schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 20:19:
Zo net een gaaf potje gespeeld zeg. Tegen ene bob nog wat. Had 5000 points, ik sta op nog maar 1700. Maar goed, ik AC Milan, hij Real Madrid. Nog nooit zo een tactisch potje gespeeld. Hebben allebei elkaars fouten direct afgestraft...eindscore 5-5. Vijf minuten voor tijd maakt hij de 5-4, in de 90e mintuur maak ik nog de 5-5! Ik had 5 shots aan het einde van de wedstrijd. Letterlijk elke kans erin getrapt :D Hij had 4 shots...en een penalty. En telkens maar weer elkaars aanvallen afkappen en proberen zelf een op te zetten.

En daarna nog van iemand met 7000+ points gewonnen :) Begin steeds meer te wennen aan de Xbox controller.
jammer dat ik nooit van dat soort potjes heb, zelden dat ik iemand van hetzelfde niveau vind waardoor de wedstrijden echt spannend worden ;(

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Er zit trouwens wel even een FLINKE bug in het spel zeg! Als je bij een corner of vrije trap oid een verdediger op de doellijn staat geeft het spel vaak alsnog buitenspel! Heeft me al 2 doelpunten gekost, werd gewoon buitenspel gegeven terwijl er nog een verdediger op de doellijn stond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:11

FreakNL

Well do ya punk?

miekol schreef op zondag 20 februari 2005 @ 17:51:
Er zit trouwens wel even een FLINKE bug in het spel zeg! Als je bij een corner of vrije trap oid een verdediger op de doellijn staat geeft het spel vaak alsnog buitenspel! Heeft me al 2 doelpunten gekost, werd gewoon buitenspel gegeven terwijl er nog een verdediger op de doellijn stond :(
Misschien ken jij de regels wel niet helemaal goed, maar er moeten natuurlijk wel TWEE mensen op de doellijn staan. In de meeste gevallen van onside heb je de keeper voor je EN een verdediger, maar in sommige unieke gevallen (kan bij een corner zijn) heb je de keeper ACHTER je, en moet je dus TWEE veldspelers voor je hebben! :)

Maargoed, in jouw geval zal het waarschijnlijk wel gewoon een bug zijn

/edit
ff nog een voorbeeld met mijn brakke paintskills.
Afbeeldingslocatie: http://breeman.xs4all.nl/online/buitenspel.jpg

Blauw is Team1, Rood is Team2, en geel is de keeper van Team2. Die zwarte stip is de bal. Speler 1 van Team1 speelt de bal naar speler 2 van Team1. Dit is dus buitenspel, hoewel hij nog wel een speler voor zich heeft (die rooie op de lijn). De keeper loopt echter achter hem, dus hij heeft nog maar 1 speler voor zich...

[ Voor 24% gewijzigd door FreakNL op 21-02-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik wou dat het waar was dat de scheids af en toe zich eens vergiste kwa buitenspel.
En dan vooral die verdedigers met een arm in de lucht maar dan geen fluitje. :+

Overigens erg doorzichtig dat de commentators het er zo dik bovenop leggen dat Konami de keepers beter heeft gemaakt.
"worldclass safe" komt elke wedstrijd meerdere keren voorbij.
Het storende vind ik dan het gemak hoe rustig een keeper een poeier van 10 meter met speels gemak uit de lucht plukt.
Om maar niet te spreken van het Casilas [die keeper van Madrid] effect, het stilstaan en kijken hoe een bal het doel inhobbeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

FreakNL schreef op maandag 21 februari 2005 @ 09:36:
Misschien ken jij de regels wel niet helemaal goed, maar er moeten natuurlijk wel TWEE mensen op de doellijn staan. In de meeste gevallen van onside heb je de keeper voor je EN een verdediger, maar in sommige unieke gevallen (kan bij een corner zijn) heb je de keeper ACHTER je, en moet je dus TWEE veldspelers voor je hebben! :)

Maargoed, in jouw geval zal het waarschijnlijk wel gewoon een bug zijn

/edit
ff nog een voorbeeld met mijn brakke paintskills.
[afbeelding]

Blauw is Team1, Rood is Team2, en geel is de keeper van Team2. Die zwarte stip is de bal. Speler 1 van Team1 speelt de bal naar speler 2 van Team1. Dit is dus buitenspel, hoewel hij nog wel een speler voor zich heeft (die rooie op de lijn). De keeper loopt echter achter hem, dus hij heeft nog maar 1 speler voor zich...
Waarom heb ik nog nooit van die regel gehoord ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Smarron schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:35:
[...]
Waarom heb ik nog nooit van die regel gehoord ? :?
ik ook niet, klopt volgens mij ook niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

ratsja schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:24:
[...]

Het klopt toch wel. De situatie deed zich onlangs nog voor, in ik geloof een wedstrijd in de Nederlandse competitie. Zie ook de spelregels op de site van KNVB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:22
PromoX schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:57:
[...]

Het klopt toch wel. De situatie deed zich onlangs nog voor, in ik geloof een wedstrijd in de Nederlandse competitie. Zie ook de spelregels op de site van KNVB.
Dat was bij Heerenveen - Roda JC vorige week. Die goal werd trouwens wel goed gekeurd.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:15

ZieMaar!

Moderator General Chat
ratsja schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:24:
[...]

Zoals er al staat, 't klopt wel. Er moeten twee spelers van de tegenpartij tussen de aanvaller en de goal zijn op het moment van spelen. Omdat de keeper er eigenlijk altijd tussenstaat, hebben veel mensen het over de laatste man, maar het gaat dus echt om de keeper plus de laatste man. Staat de keeper erg ver naar voren, dan kan het dus wel buitenspel zijn, ondanks dat er nog een speler tussen de goal en de aanvaller staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:11

FreakNL

Well do ya punk?

Gelukkig maar zijn er nog meer mensen die het weten. Ik wist het trouwens al voor die bewuste wedstrijd van vorige week met Roda.

Veel mensen kennen deze regel echter niet. Het komt natuurlijk ook nauwelijks voor, want wanneer staat de keeper nou VOOR de laatste veldspeler? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check hier ef wat PES-goaltjes van mij.

http:// members.home.nl/sovranosm/PES4%20replay's/

Gewoon openen in Media Player en ef verkleinen haha. Is met me GSM opgenomen, maar je ziet het nog wel (8>

(Even "http://" er aan pasten. Hij neemt in de link alles na de apostrof niet mee 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
komt omdat er een spatie tussen http:// en members.blablabla staat! kopieren, deze spatie weg halen, en hij doet het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 14-09 21:04
ik speel nog voornamelijk PES3 bij een vriend van me(PS2 versie), maar wat ik me afvraag is of de scheidsrechter in PES4 uitschakelbaar is? wij ergeren ons groen en geel aan de scheids in deel 3, en als het zo bout werkt dan liever geen scheids...

vorige week voor het eerst met zn tween op 2 sterren wereldkampion geworden :+ waaronder een in verlenging besliste halve finale tegen frankrijk(3-0 achter komen en met 3-4 winnen, silver goal ;))

dit spel is imho wel een verademing in vergelijking met fifa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
leuk dat je ook overgestapt bent... het wordt vanaf hier alleen maar beter... een tip: ga pes4 kopen, beter dan PES3, minder foute beslissingen van de scheids, realistischere graphics en een betere gameplay... twee sterren is nog te makkelijk, je zal merken dat het geleidelijk aan steeds moeilijker wordt, totdat je op 5 sterren (of in PES4 zelfs op 6 sterren) goed mee kan komen. succes! ikzelf speel PES4 op de PC, en 5 sterren word ik nu wereldkampioen... tijd om 6 sterren te gaan proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die inmiddels ook Winning Eleven 8 : International (WE8:I) voor de PC hebben?
Bijna identiek aan PES4 maar er zijn mij een paar kleine verbeteringen opgevallen, zo is online play een stuk beter, de handsballen zijn weer terug (weliswaar sporadisch), voorzetten zijn een stuk moeilijker en de CPU is ook een stukkie beter. Zo maken ze bijvoorbeeld meer trucjes en bewegingen en zijn de aanvallen ook een stuk gevaarlijker dan in PES4. Ik won altijd redelijk simpel op 5 sterren in PES4 maar nu loop ik af en toe nog tegen puntverlies aan op 4 sterren in WE8:I :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

De scheidsrechter uitschakelen kan niet. Er wordt in PES 4 niet altijd even consequent gefloten, de ene keer wordt er wel gefloten voor bv een duwfout maar even later kun je doorspelen na een vergelijkbare overtreding, maar dat is misschien ook wel realistisch. Daarnaast wordt er lang niet altijd een (rode) kaart gegeven voor het neerhalen van een doorgebroken speler. Maar ik erger me er niet zo aan. PES 4 is ook wat dat betreft zeker wel een aanrader en als je er even de tijd voor wilt nemen helemaal in vergelijking met fifa.

De handsbal zie je gelukkig bijna niet meer. Daar ergerde ik me nog het meeste aan bij PES3.

Heb WE8I ook gespeeld en ik zie nog niet zo heel veel verschil. Online schijnt ie inderdaad wat beter te draaien.Ik zal 'm echt vaker moeten spelen om 's te zien of ie echt moeilijker is geworden. In PES4 ben ik bezig met een competitie met PSV op 6 sterren, wat me redelijk goed afgaat. Sta nu bovenaan en heb de laatste tijd niet meer verloren :).
donleone83 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 11:59:
komt omdat er een spatie tussen http:// en members.blablabla staat! kopieren, deze spatie weg halen, en hij doet het! :)
Of gewoon de url codes gebruiken zodat ie de gehele regel als link ziet :) :
http://members.home.nl/sovranosm/PES4%20replay's/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 14-09 21:04
donleone83 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:03:
leuk dat je ook overgestapt bent... het wordt vanaf hier alleen maar beter... een tip: ga pes4 kopen, beter dan PES3, minder foute beslissingen van de scheids, realistischere graphics en een betere gameplay... twee sterren is nog te makkelijk, je zal merken dat het geleidelijk aan steeds moeilijker wordt, totdat je op 5 sterren (of in PES4 zelfs op 6 sterren) goed mee kan komen. succes! ikzelf speel PES4 op de PC, en 5 sterren word ik nu wereldkampioen... tijd om 6 sterren te gaan proberen!
mjah ok in je eentje is het zowiezo simpeler spelen dan met zn tweeen, helemaal als je allebei dan al meer dan 24 uur wakker bent en 1 van de 2 al 10-15 grote blikken bier heb gehad :+

maarja in het begin werden we op 2 sterren afgemaakt, nu worden we steeds beter en winnen we alles eigenlijk makkelijk, behalve dat we soms beter moeten afmaken

weet iemand trouwens of je met PES 4 voor ps2 je team van PES 3 kunt importen? we hebben namelijk een team dat bestaat uit allemaal stand up comedy acteurs en die hebben we graag weer in PES 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben "overgestapt" op Winning Eleven 8 international iig, want alleen voor die komen er nog Wolf Patches volgens mij .. speelt net zo lekker als PES4 iig ^^

alleen afgelopen 8 wedstrijden tegen pc op 6 sterren met ongeveer gelijke teams 7 keer gewonnen en 1 keer gelijk, dus eigenlijk begin ik meer zin te krijgen in online spelen ofzo :P

maarja voor PES4 was er al weinig te vinden, en WE8 heb ik al helemaal nog nooit online gespeeld :X terwijl die nou juist een betere netcode schijnt te hebben :/

dus weet iemand nog online PES4/WE8 PC compo's/ladders ofzo ? :)

btw heb laatst nog ff wat met FRAPS zitten kloten, wel cool programma :) hier paar filmpjes : http://members.home.nl/alainvandeursen/PES4_WE8/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Er is een hele handige site voor ps2 en xbox pes4-spelers, namelijk http://www.pesmoves.com. Hier vind je uitleg en ! filmpjes ! over hele vette moves. Je hebt de basis moves maar ook de zeer ingewikkelde moves. Ook zijn er filmpjes van wonderschone doelpunten te zien.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

TrippleSix schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:10:
Er is een hele handige site voor ps2 en xbox pes4-spelers, namelijk http://www.pesmoves.com. Hier vind je uitleg en ! filmpjes ! over hele vette moves. Je hebt de basis moves maar ook de zeer ingewikkelde moves. Ook zijn er filmpjes van wonderschone doelpunten te zien.
Hartstikke mooi, maar als je het topic even door had gelezen, kon je zien dat deze link al meerdere malen voorbij was gekomen. Ondanks dat een erg goede site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-08 12:38
Hey allemaal,

Dit is vooral voor de Belgische GOT'tjes onder jullie
want ik heb de Jupiler League 2004-2005 gemaakt voor PES IV !

Heb er 4 maand aan gewerkt en ben best tevreden met het resultaat :).

Hier wat info:

Jupiler League version 1.0 - PES 4 by Zotn DRe

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Link: JL Patch 2004-2005 by Zotn_DRe

SCREENSHOTS

Wamberto
Rapaic close-up
Onyewu
Westerlo
'T Kuipje
Westerlo-Standard
Jupiler League
Select Team
Select League
Soetaers

JL OPTION FILE 1.0 INCLUDES

- 100 %-compatibel met "The Wolf 2005 Evolution Patch"
- 100 % correcte Belgische spelers (tot 01/02/’05), teams, league namen
- Realistisch nagemaakte spelersgezichten
- Officiële kits ( by Blanc0 & spArk, respect !!! ) & tijdelijke non-officiële kits ( by me )
- Hoge kwaliteitsbadges en vlaggen
- League & Cup logos
- Nieuw JL 1.0 Openingsscherm
- Kits imported to '0_text.afs' dus Master League spelen met Belgische ploeg = mogelijk
- ...

BELANGRIJK

- Deze patch werkt ook zonder Wolf-patch maar ik raad aan om hem samen met "The Wolf 2005 Evolution Patch"
te spelen voor een optimaal spelplezier
- Ook zorg je best dat versie 1.1 van PES 4 geïnstalleerd is.
- Als je veel PES-ONLINE speelt, heb ik slecht nieuws want PES-ONLINE verandert de "para_we8.bin" in de PES map
en dit zorgt er voor dat alles er fucked up uit kan zijn als je offline speelt. Dit heb ik voorzien en heb
een kopietje gemaakt van de "para_we8.bin" genaamt "para_we8.bak". Dus als je PES-ONLINE gespeelt hebt,
verwijder je gewoon de nieuwe "para_we8.bin" en kopieer je gewoon het ".bak" bestand
(verander extensie .bak -> .bin)

INSTALLATIE-INSTRUCTIES

- Open "JL Patch 1.0 Installer.EXE"
- Volg de instructies als je PES 4 in de Default directory geinstalleerd hebt,
heb je dit niet gedaan? geen nood. Pas gewoon de map aan naar je installatiemap bij 'Uitpakken".
- Nu is alles geïnstalleerd in je PES map, nu moet je enkel nog wat bestanden importeren in de .AFS files

- Open AFS-Explorer v3.4 (hier te vinden: http://downloads.soccergaming.com/complete.php?id=00009583)

- Ga naar "File" -> "Configuration"
- Zet onder "AFS loading options" AUTO-DETECT AFS TYPE" aan en vink "Do not extract AFS files" aan
- Kies "File" -> "Import AFS File"
- Ga naar de installatiemap van PES 4 dan naar de map "dat" en kies '0_text.afs' (negeer foutberichten)
- Kies "File" -> "Update" en sla nog eens op als "0_text.afs" (kies ja om te overschrijven)
- Kies "Action" -> "Import Folder"
- Ga terug naar je installatiemap van PES 4 en ga naar de map "dat" en dan naar de map "import into 0_text.afs"
- Kies "OK"
- Kies "JA" en "OK" in Import folder-kadertje
- Kies als naam "temp.afs" (tijdelijk bestand) en "OK"
- Wacht eventjes en klik dan op "OK"
- Kies "JA" en "OK" in Log Window-kadertje
- Kies "ADVANCED" -> 'Import file name list"
- Ga naar de installatiemap van PES 4 dan naar de map "dat" en kies '0_text.afl'
- Kies "File" -> "Update" en sla nog eens op als "temp.afs" (kies ja om te overschrijven)
- Kies "ADVANCED" -> "Modify reserved space"
- Klik op "REGENERATE AFS"
- Ga naar de installatiemap van PES 4 dan naar de map "dat" en kies '0_text.afs'
- Klik op "JA" om te vervangen
- Wacht eventjes, klik op "OK" en op het kruisje

Daarna:

- Ga naar de installatiemap van PES 4 dan naar de map "dat" en kies 'e_sound.afs' (negeer foutberichten)
- Kies "File" -> "Update" en sla nog eens op als "e_sound.afs" (kies ja om te overschrijven)
- Ga terug naar je installatiemap van PES 4 en ga naar de map "dat" en dan naar de map "import into e_sound.afs"
- Kies "OK"
- Kies als naam "temp.afs" (tijdelijk bestand) en "OK" (schrijf over)
- Ga naar de installatiemap van PES 4 dan naar de map "dat" en kies 'e_sound.afl'
- Kies "File" -> "Update" en sla nog eens op als "temp.afs" (kies ja om te overschrijven)
- Ga naar de installatiemap van PES 4 dan naar de map "dat" en kies 'e_sound.afs'
- Wacht eventjes, klik op "OK" en op het kruisje

Daarna:

- Ga naar de installatiemap van PES 4 dan naar de map "dat" en kies '0_sound.afs' (negeer foutberichten)
- Kies "File" -> "Update" en sla nog eens op als "0_sound.afs" (kies ja om te overschrijven)
- Ga terug naar je installatiemap van PES 4 en ga naar de map "dat" en dan naar de map "import into 0_sound.afs"
- Kies "OK"
- Kies als naam "temp.afs" (tijdelijk bestand) en "OK" (schrijf over)
- Ga naar de installatiemap van PES 4 dan naar de map "dat" en kies '0_sound.afl'
- Ga naar de installatiemap van PES 4 dan naar de map "dat" en kies '0_sound.afs'
- Wacht eventjes, klik op "OK" en sluit AFS EXPLORER dan
- Nu kan je "temp.afs" verwijderen + de mappen "import into *.afs" onder de map "dat".
- All done. All installed .

SPECIAL THANKS GO TO

- Konami for creating this Godly game.
- VTM for "Goal!".
- Blanc0 for his l33t kits
- Myself (spent 4 months on creating this, but it was definatelly worth it :-) )

COPYRIGHTS AND DISTRIBUTION

All copyrights to Jupiler League Patch are owned by the author Dries Vandenbroucke.
The patch may be freely distributed but no person or company may charge a fee for the distribution of it without written permission from the author.
Any distribution includes only the original files. You may not alter, delete or add any files of Jupiler League Patch

Enjoy !!!
Zotn_DRe, 1 MAR 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over het strafschoppen nemen met de xbox.

Als ik een 2 player match speel en na de reguliere speeltijd kun je dan strafschoppen nemen. Het feit is het hem, dan ik hoe ik dan ook schiet, niet zelf kan kiezen waar en hoe ik de strafschop wil nemen. Van tevoren krijg ik dus een menu-tje waar ik de spelers kan selecteren om strafschoppen te nemen en ook direct welke hoek ze moeten schieten. Hebben jullie daar ook last van soms en is er een mogelijkheid om in te stellen dat ik die strafschoppen wel "manual" kan nemen.

In de wedstrijd tevens, kan ik wel gewoon een hoek selecteren en daar schiet ie hem dan in.

Graag hulp, want ik baal hier behoorlijk van!

Gr Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ff Winning Eleven 8 international, online aangeschaft. :)
Wel vaag dat ik em alleen bij Play-asia zie en niet bij Lik-Sang.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste