[PS2/PC/XBOX] Pro Evolution Soccer 4 - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 4.063 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zotn_Dré174
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-08 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:50:
Kun je op de pc versie ook met z´n tweeen in 1 team samen spelen? Zo ja, moet dat dan met 2 controllers op 1 computer of kan het ook via LAN?
Nee, je kan jammergenoeg niet via LAN met 2 in hetzelfde team spelen tegen CPU.
Als je wil fixen met tweeën of met twee in hetzelfde team, zal je met 2 op dezelfde pc moeten spelen jammergenoeg.. :(
Ze zouden een patch moeten uitbrengen zodat je online met 22 kan spelen, elk een speler, dat zou echt rulen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:09:
[...]

Ten 1e, je kan ook je post editten. ;)

Dan terug naar je vraag, ik heb er 1 besteld via Liksang; de MayFlash Super Dual Box. Analoge functies werken prima, rumble werkt prima, aansluitingen voor 2 pads, absolute aanrader.
Maar ik denk dat je voor Liksang ook een CC nodig hebt, ik heb niet gekeken of het ook anders kon.
PromoX schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:18:
[...]

Deze is in Nederland te koop bij FutureMax:
http://www.futuremax.nl/p...h=110_112&products_id=257

Daar kun je ook op andere manieren betalen.
thanks mannen, ik heb hem al besteld. B) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Ik heb die WOLF patch geinstalleerd, maar nu staat me radar hoog op me beeld. Hoe krijg ik die weer laag zoals normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
kousje schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:27:
Ik heb die WOLF patch geinstalleerd, maar nu staat me radar hoog op me beeld. Hoe krijg ik die weer laag zoals normaal?
tijdens het spelen, ff esc, menutje in en dan Screen Settings geloof ik.

Ach je vindt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Joss schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:48:
[...]

Ach je vindt het wel.
Ja klopt.

In de loop van de week heb ik wel ff tijd om links te verzamelen en de startpost eens up te daten met patches en utilities e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die in dit spel een vrije trap heeft kunnen binnentrappen of waar de AI er al één heeft binnengetrapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1tje tot nu toe zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:01:
Is er iemand die in dit spel een vrije trap heeft kunnen binnentrappen of waar de AI er al één heeft binnengetrapt?
De AI heeft er in ieder geval eentje binnengetrapt bij mij. Mijzelf is het nog niet gelukt tot nu toe, ben wel een paar keer dichtbij geweest met ballen op paal of lat.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
Joss schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:48:
[...]

Ach je vindt het wel.
bedankt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
heb er zelf al tientallen ingeschoten :) (op zowel 4 als 5 sterren)

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 02-01-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:31:
[...]

heb er zelf al tientallen ingeschoten :) (op zowel 4 als 5 sterren)
Tips om hoe dat te doen??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
euhm oefenen in training :)
en afleggen en gewoon snoeihard knallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je eenmaal weet hoe je moet richten wordt het makkelijker. Het is moeilijk uit te leggen hoe het richten werkt, maar als je vaak oefent kom je ervanzelf achter. Iig je moet (meestal)tussen de hoofden van de muur richten, dus een gaatje zoeken. En power moet niet te hoog zijn(meestal) tot de helft. En voordat je mannetje schiet naar link/rechts drukken voor spin.
Elke situatie is natuurlijk anders maar dit is de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:01

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:42:
als je eenmaal weet hoe je moet richten wordt het makkelijker. Het is moeilijk uit te leggen hoe het richten werkt, maar als je vaak oefent kom je ervanzelf achter. Iig je moet (meestal)tussen de hoofden van de muur richten, dus een gaatje zoeken. En power moet niet te hoog zijn(meestal) tot de helft. En voordat je mannetje schiet naar link/rechts drukken voor spin.
Ik schiet idd zo'n beetje altijd in de muur of dik over. En als ik met de lange pass-knop schiet is hij zo zacht dat de keeper hem altijd heeft.

Ik zal proberen ongeveer de helft aan te houden en tussen de mannetjes door te richten. Links/rechts vlak voor het trappen. Voor en/of achter hoeft dus niet gebruikt te worden ??

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Heeft niemand last van geluid dat een paar seconde achterloopt op het spel.
Als ik een bal schop, hoor ik et pas 4 seconden later, ook een vriend van mij heeft dit.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Weet iemand wat er met http://www.winning-eleven.com/ is gebeurt :?

Is hier nog een mirror van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg Zotn_Dré, waar blijft uwe Jupiler Liga? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
http://www.webstar.nl.nu/PES4/freekick2.avi

(en nee, ben geen feyenoord fan, maar je moet alles eens geprobeerd hebben ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
Op www.clanbase.com start een pes4 1on1 cup. Misschien interessant voor de mensen hier.

Ook kan je je aanmelden op de ladder wat ook leuk om te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Vanochtend Xbox aangezet, PES4, laadt hij, krijg ik de melding: Failed loading option file !!

8000 gespaarde punten weg. :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07
Heb ik ook wel eens gehad met de PC versie van PES3. Gelijk een progje geïnstalleerd dat een back-up van de optiefile maakte zo gauw als deze wijzigde, in combinatie met autosave en dubbel wegsaven om de zoveel potjes was dat foolproof.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
Weet iemand hoe je het automatisch selecteren van spelers uitzet. Ik wil dat dus zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
het is gewoon kwestie van veel oefenen, ook bij PES4 gaat het weer net iets anders dan bij de vorige deel. mijn 'truuk'/aanwijzing:

tot aan 20-25meter: d-pad down drukken voor het schieten (dan gaat de bal omhoog maar zacht), powerbalk tot aan helft en dan curve meegeven (links of rechts)

als de afstand rond de 25meter is of groter: dan of gewoon schieten of icm dpad up, of gewoon anders de bal afleggen, heb er niet al teveel ingeschoten van die afstand.

Ik heb 1 keer een vrije trap online (de winnende goal 2-1) gemaakt: snoeihard in de kruising :Y) had zeker het gezicht van m'n tegenstander op dat moment willen zien :+

kousje: als je bijvoorbeeld 'exhibition' kiest zie je rechtsboven aan een balkje 's-auto' daar kan je instellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Terryb47 op 03-01-2005 17:28 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Mijn mooiste vrije trap was met Sneijder. 20-25m en sneijder schiet hem tegen de kruising, keeper kan er net niet bij. Vervolgens schiet de bal voor de goal langs, net voor de doellijn stuitert de bal op de grond waarna hij alsnog net aan de binnenkant van de andere paal belandt >:)

Was de winnende (1-0) tegen Heerenveen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:05:
Heeft niemand last van geluid dat een paar seconde achterloopt op het spel.
Als ik een bal schop, hoor ik et pas 4 seconden later, ook een vriend van mij heeft dit.
hetzelfde probleem heb ik af en toe, als er een bal net naast gaat bijv. hoor ik pas een paar seconden daarna oeeeeh...maarja, valt mee te leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:18:
Vanochtend Xbox aangezet, PES4, laadt hij, krijg ik de melding: Failed loading option file !!

8000 gespaarde punten weg. :( |:(
http://www.soccergaming.t...ad.php?s=&threadid=113983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:27:
[...]

hetzelfde probleem heb ik af en toe, als er een bal net naast gaat bijv. hoor ik pas een paar seconden daarna oeeeeh...maarja, valt mee te leven ;)
heb ik iid ook, maarja schijnt niet op te lossen te zijn, omdat konami gewoon geen support geeft en de game gewoon slecht gepoort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
Terryb47 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:25:
[...]

kousje: als je bijvoorbeeld 'exhibition' kiest zie je rechtsboven aan een balkje 's-auto' daar kan je instellen.
ik zie dat s- wel staan maar er staan allemaal strepen achter s-|||||||||||||||||||||||. Hoe moet je dat dan omswitchen?

Kan je de toetsen even zeggen bedankt!

[ Voor 66% gewijzigd door kousje op 04-01-2005 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met r1 en l1 geloof ik, e en q denk ik, weet niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

kousje schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 00:02:
[...]

ik zie dat s- wel staan maar er staan allemaal strepen achter s-|||||||||||||||||||||||. Hoe moet je dat dan omswitchen?

Kan je de toetsen even zeggen bedankt!
Het staat toch in het scherm zelf welke knoppen je daarvoor moet gebruiken? (bij een background van een van de Wolf patches valt die tekst trouwens weg)

Met L1 en R1 inderdaad...de toetsen voor het toetsenbord ken ik niet...

[ Voor 18% gewijzigd door PromoX op 04-01-2005 00:31 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mn seizoen met psv afgeslote :D
tot in de laatste wedstrijd was het spannend
ajax2de met 84 punten
ik met psv 1ste met 85 punten

wedstrijden waren:
w2 - psv
en ajax - groningen

ik met 1-0 gewonnen :D
kan me niet herinneren dat ik ooit zon spannend zeizoen heb gehad in fifa :P

edit
eindelijk weer een ceremony :D
hetgeen ik toch wel miste :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Zo een had ik er ook met FC Utrecht. De hele tijd tweede, eindelijk eerste, krijg ik een mindere periode, paar keer verlies en gelijk. PSV liet ook wat punten liggen, maar een wedstrijd voor het einde was het gat met nummer 1 PSV drie punten en een doelsaldo van 3 goals minder. Drie maal raden tegen wie de laatste wedstrijd was: uit tegen PSV :) Alles in eigen hand dus!

Helaas, het kwaliteitsverschil was te groot: na een half uur al 2-0 achter. Jammer van het seizoen, maar het was wel zeer spannend. Wat ik er ook leuk aan vond, en dat is iets wat ik in alle vorige ISS en PES spellen miste, is dat ik tegen de zware tegenstanders meer moeite had: twee keer verloren van Ajax, verloren en gelijk tegen PSV. In vorige spellen maakte dat weinig uit: je won met 3-0 van Man United, maar verloor vervolgens met 1-0 van Fulham.

[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 04-01-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zie je weer het verschil tussen fifa en pes 4 :P
mn nieuwe seizoen rustig begonne
1-0 tegen rbc en 4-0 tegen ado
moet nog ff tegen roda en dan de eerste zware wedstrijd tegen ajax :D

vind wel mooi die bewegingen met koppen enzo echt realstischer dan fifa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 16:37

vanDaal

-ismeereentje

Weet iemand hoe je de roulette beweging (deze dus) met de PC besturing kunt uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel mis in PES4 tov Fifa (laatste Fifa was overigens Fifa99 op PC voor mij :P Sindsdien geen voetbalspellen meer gespeeld) is een goede informatievoorziening en goed commentaar. Het commentaar vind ik dramatisch. Eentonig, vaak te laat, totaal niet relevant, geen enkele feeling voor de wedstrijd. De informatievoorziening vond ik in Fifa99 ook beter: je kon duidelijk zien wie geel kreeg of scoorde, doordat als spel weer begon je een melding a la studio sport kreeg, die en die geel, ook als je gelijk alles wegklikte. Hier moet ik persé het filmpje kijken om te zien wie scoorde of geel kreeg, als ik zelf ff niet zit op te letten met wie ik aan het spelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanDaal schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:29:
Weet iemand hoe je de roulette beweging (deze dus) met de PC besturing kunt uitvoeren?
ik weet dat je die beweging op de pc met controller met rechter analoog uitvoert, ik denk dus dat het niet mogelijk is op het keyboard ivm de draaiende beweging die je moet maken ..

@flipbis
je hebt gelijk ja, het commentaar is erug saai en eentonig, vaak klopt de informatie ook niet eens, dan zegt ie bijvoorbeeld that's his 2nd terwijl ie er nog geen een gemaakt heeft...bij fifa was dit wel beter, het engelse commentaar dan, nederlandstalig was echt dramatisch ;)
verder over informatievoorziening, klopt jah dit had wel iets mooier/beter gemogen, ook beter in fifa. maargoed, die offers wil ik wel brengen voor deze game :9

Wat ik nog mis trouwens is echt emoties, bij spelers en coach bijvoorbeeld. Je hebt nu wel van die filmpjes waarbij er een ruzietje onstaat, maar dingen als frustratie en wraakacties bij spelers zitten er niet in. Ook zou het leuk zijn als de coach bijvoorbeeld lang de lijn gaat schreeuwen als hij het niet eens is met de scheids ofzo..

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Wat ik erg vreemd vind is hoe onoverzichtelijk het is geworden om te zien wie wanneer gescoord heeft en wie de assist gaf. Als je goed zoekt is het nog wel te vinden, maar dat ze het zo lastig hebben gemaakt is onbegrijpelijk. Vooral assists zijn bijna niet na te gaan na een wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik vind het commentaar in PES niet uber slecht.
Tja de nadruk ligt natuurlijk op de keepers, worldclass safe [elke 5 minuten] terwijl het een simpel vangballetje is.
Ik heb dan het idee dat ze met het commentaar de nadruk willen leggen op een van de grootste verbeteringen.
Sterk vind ik dan wel weer dat je ook over tegenstanders hoord dat het alweer zijn negende goal is.
Hmm, eigenlijk is dat het enige sterke aan het commentaar.

Het spel daarintegen begint te wennen en terug naar WE7i ga ik al niet meer. :Y)
Het begint [voor mij] eindelijk een beetje de magie van WE7i te krijgen maar dan met meer opties/mogenlijkheden.
Hetgeen ik zo sterk vond aan WE7i was die afgeketste ballen die je dan met een vrije speler op goed geluk vol op doel schoot. [resultaat deed er dan niet zo toe]
Het enige nadeel nu vind ik dat je soms vrij hard op doel schiet en de keeper het met een simple vangballetje afdoet. [beetje onrealistisch soms]
Oh en het switchen van speler is vaak niet even logisch.

De key van het verdedigen zit hem in deze versie meer in de ai op het mannetje af te laten gaan en dan zelf rugdekking of zonedekking te geven.
In de vorige versie gebruikte ik de kortpass knop en zat ik altijd in de aanvallers rug.
Mijn vangnet, de buitenspelval, gebruik minder en minder.
[want als het mis gaat gaat het goed mis :P ]

Tot besluit nog even een _/-\o_ voor Wolf, wat een vette patch met die drie arrows :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die buitenspelval probeer ik juist altijd te vermijden in verdedigend opzicht, vooral online. Ik loop zelf altijd nog met een verdediger achter de linie door omdat als de tegenstander een doorsteekpass geeft dan draait de aanvaller weg van de verdediger en gaat ie recht op de keeper af, ik ben dus eigelijk constant bezig te corrigeren.

wat ik de laatste wedstrijden uitprobeer is mandekking ipv zone marking. tot nu toe gaat het best aardig, vooral in het opzicht dat ingespeelde ballen vaak voor de verdediger zijn omdat ie voor zn man komt..
als je echter wordt uitgespeeld dan is er niemand in de buurt om je te helpen.. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dan kun je toch met een sweeper of vrije verdediger spelen die rugdekking geeft?
Ik heb wel eens ge-expirimenteerd met mandekking maar zag het verschil niet helemaal.
Het beroerde aan mandekking is dat wanneer je de "verkeerde"verdediger bedient en je rugdekking wilt geven dat er dan een vrij mannetje rondwandelt vandaar ook dat ik het op zone houw met de Ai richting het balbezit ga [vierkantje] en zelf rugdekking/zonedekking geef.
Wanneer de tegenstander de bal dan terug speelt en ik de juiste man heb om druk te zetten op de bal ga ik er zelf voor en gooi ik de buitenspelval open.
Werkt 9 van de 10 keer. :)

[ Voor 4% gewijzigd door LoneRanger op 04-01-2005 20:23 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Het probleem is hetzelfde inderdaad, maar ben nog nooit op Live gegaan (omgebouwd). Ik had de hele nacht gespeeld. Zet de Xbox de volgende dag aan en de option file was opeens beschadigd. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Smarron op 04-01-2005 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Geen hulp met warez :{

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 08-01-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

*knip

Xbox verbinden met je netwerk (router)
als je die niet hebt een crosslink cable tussen je pc en je xbox

je xbox heeft een ip adres, een inlognaam en een wachtwoord, dit kan je vinden in je xbox menu.

flashfxp op je pc zetten.

ip adres invullen, met inlog naam en password.
en dan jouw nieuwe bestanden over de oude bestanden van je xbox zetten.

[ Voor 47% gewijzigd door Crash op 08-01-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox verbinden met je netwerk (router)
als je die niet hebt een crosslink cable tussen je pc en je xbox
Zoiets als deze bedoel je? Want dan ga k hem morgen meteen kopen!

Afbeeldingslocatie: http://www.paradigit.nl/pdf/kabels/822561.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Als je je Xbox rechtstreeks op je pc aansluit moet je een cross utp kabel hebben en als je hem via een netwerk (router) op je pc aansluit moet het een straight utp kabel zijn. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:47:
Als je je Xbox rechtstreeks op je pc aansluit moet je een cross utp kabel hebben en als je hem via een netwerk (router) op je pc aansluit moet het een straight utp kabel zijn. :)
Ghehe ja ik ben niet zo goed in die kabels, maar ik wil hem rechtsreeks op de pc aansluiten. Bij dat plaatje stond het volgende: RJ-45 UTP Cross-Over KB 3M CAT5.
Ik neem dus aan dat ik die moet hebben. Als dat zo is zal ik er wel uitkomen, bedankt voor de snelle posts!

En om het topic maar niet te verneuken...:

Tsja Pro Evolution is denk ik ook het enige spel waarvoor ik zoiets in huis wil halen, het speelt geweldig en het ziet er ook nog eens niet uit... maar hopen dat die patch daar iets aan kan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:42:
Ik heb je advies opgevolgd, helaas nog niet gescoord, maar 2x op de lat en 1x op de paal. Een paar keer kon de keeper hem net wegslaan. Echt gaaf! Alleen net buiten de 16 is het nog wel lastig, maar ik blijf oefenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
kan iemand mij vertellen hoe ik mijn gesavede replays kan terugzien?
Ik spreel pes 4 op de xbox, maar kan nergens een menu vinden hoe ik de herhalingen terug kan zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Moet je naar museum gaan in de opties geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik ben me erg aan het irriteren, en wel aan het onderwerp strafschoppen. Ten eerste krijg ik er belachelijk veel; gemiddeld 1 tot 2 per wedstrijd; tegen Man Utd in één wedstrijd maar liefst 5. Dat doet het realisme tekort; veel zijn echt duw en trekbewegingen in het strafschopgebied; mijn spitsen liggen makkelijk en de scheidsrechters zijn blind.

Irritanter nog: ik mis er minimaal de helft van. Dat is vreemd als je aanneemt dat ik ze neem met spelers die op alle relevante stats 80 of hoger hebben. Vroegah was het zo dat de keep ongeveer 20% van de ballen pakte en dat je hooguit 10% naast of op de paal schoot; die getallen zijn omhoog gegaan naar 40 en 25 heb ik het gevoel; ik mis gigantisch veel. Andere mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:10

ZieMaar!

Moderator General Chat
Dr. Strangelove schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:09:
Ik ben me erg aan het irriteren, en wel aan het onderwerp strafschoppen. Ten eerste krijg ik er belachelijk veel; gemiddeld 1 tot 2 per wedstrijd; tegen Man Utd in één wedstrijd maar liefst 5. Dat doet het realisme tekort; veel zijn echt duw en trekbewegingen in het strafschopgebied; mijn spitsen liggen makkelijk en de scheidsrechters zijn blind.

Irritanter nog: ik mis er minimaal de helft van. Dat is vreemd als je aanneemt dat ik ze neem met spelers die op alle relevante stats 80 of hoger hebben. Vroegah was het zo dat de keep ongeveer 20% van de ballen pakte en dat je hooguit 10% naast of op de paal schoot; die getallen zijn omhoog gegaan naar 40 en 25 heb ik het gevoel; ik mis gigantisch veel. Andere mensen met deze ervaring?
Helemaal niet. Ik krijg zelden een strafschop, en als ik er dan toch een krijg, is het 9 v/d 10 keer raak. Te lang indrukken zorgt er volgens mij voor dat je hem naast of over schiet, toen ik dat probeerde was het ook gelijk de eerste keer dat ik miste namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Het is echt geen toeval meer; ik heb in een potje of 60 zo'n 75 strafschoppen gehad; misschien mijn speelstijl. Maar ik speel dit spel al sinds ISS Pro 98 en ik schoot toch altijd wel 80% raak, en dat is dus niet meer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-09 16:37

vanDaal

-ismeereentje

Ik krijg ook bijzonder veel strafschoppen, zeg 1 a 2 per wedstijd. En zo snel zelfs, dat ik ze soms (bij een lastige verdediging) ga opzoeken. Want zo forceer je in ieder geval een winstpartij. Wel jammer, want veldgoals zijn leuker om te maken. Overigens is het ook frappant dat ik vrijwel nooit een strafschop tegen krijg. Maar goed, overtredingen maken in je eigen strafschopgebied is redelijk goed te controleren en voorkomen.
Overigens schiet ik van mijn strafschoppen zo'n 80/90% knalhard in de rechterbovenkruising. Missen gebeurt dus vrijwel nooit.

Trouwens, weet iemand een gemakkelijke manier om een video te maken van je mooiste goals? Heb al wat geprobeerd met Bulent's Screen Recorder, maar dat gaat niet echt goed. Ik ben namelijk ook wel benieuwd naar gave goals van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 20:05
Dr. Strangelove schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:09:

Met Zidane heb ik zo'n 30 strafschoppen genomen tijdens wedstrijden en er maar 3 over of langs geschoten. Verder vind ik het aantal strafschoppen dat gegeven wordt wel meevallen. Wel is het zo dat sommige verdedigers wel gruwelijk domme fouten of overtredingen maken waaruit een strafschop volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Misschien ben ik gewoon op een cold streak met Ronaldinho... maar ik krijg ze wel vaak! Strafschop gebied in, richting achterlijn lopen... verdediger duwt me vaak tegen de grond en in 75% van de gevallen wordt er dan naar de stip gewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bij strafschoppen is er ook een denkbeeldige powerbar. Probeer de schietknop te double tappen en de keeper is dan kansloos ook al duikt hij naar de goeie hoek.
Maar dit werkt niet altijd, soms geef ik een heel klein tikje en mik in de bovenhoek en toch vliegt de bal huizenhoog over. Lijkt wel haast random te zijn waneer de bal naast of over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ook dat je erg makkelijk strafschoppen krijgt, zeker als je het vergelijkt met 3. In 3 was het haast alleen als je onderuitgehaald werd, nu is een klein duwtje van achteren al genoeg soms.

Weten diegene die online spelen trouwens een leuke competitie, want steeds voor fun spelen gaat vervelen ;)

Maken jullie trouwens ook gebruik van manual pass, dmv analoge stick. Volgens mij is ie nogal machtig als je m goed beheerst, ik heb tot nu toe iig al wat mooie passes gegeven die anders onmogelijk zijn, vooral door de lucht, dmv analoog + l1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 13-09 11:34
Ik krijg bijna nooit een strafschop, pas in de European Cup 2 gehad die Zidane dan wel weer onberispelijk in de kruising knalt. Maar voor de rest heb ik bijna nooit een strafschop mee, weet iemand wat ik verkeerd doe ;) . Tegen wel al 2x gehad die ook gescoord werden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:36:
Misschien ben ik gewoon op een cold streak met Ronaldinho... maar ik krijg ze wel vaak! Strafschop gebied in, richting achterlijn lopen... verdediger duwt me vaak tegen de grond en in 75% van de gevallen wordt er dan naar de stip gewezen.
Dinho valt gewoon net zo makkelijk als in het echt. :p

Ik krijg af en toe wel een strafschop en 8 á 9 van de 10 keer gaan ze er wel in, ik vraag me toch af of er een (verborgen) waarde is voor de doeltreffendheid bij penalty's of misschien is het een combinatie van enkele stats.
Met specialisten als Figo of Fernando Torres mis ik zo goed als nooit maar als ik een speler neem die niet er niet zo goed in zou moeten zijn (een verdediger ofzo) dan mis ik makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Spelen jullie ook online alleen voor de fun zeg maar, dus telkens 1 potje tegen een of andere knakker, of is er ook zoiets als een ladder, of competitie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 16:51
sarinsarin schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:17:
Spelen jullie ook online alleen voor de fun zeg maar, dus telkens 1 potje tegen een of andere knakker, of is er ook zoiets als een ladder, of competitie??
pas geleden op een lan een hele competitie gespeeld, soort van CL, poul+knockout. Erg leuk :) Online zijn er ook zat competities geloof ik.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Over die penalty's, de cpu heeft op een bepaalde niveau vaak 'door' waar je hem gaat schieten. Als je bv linksbeneden in blijft houden, dan heb je een zeer grote kans dat de keeper daar ook naartoe duikt. Dit valt vooral op als je eerst linksbeneden mikt en pas op het laatste moment een andere, waardoor je de keeper letterlijk in het hoekje gestuurd ziet worden. :P
En er is wel een zekere verborgen waarde, die penalty specialiteit, maar hoeveel dat scheelt weet ik niet, feit is wel dat ik met een 17-jarige Chilavert toch behoorlijk vaak heb gescoord, ook al had ie nog niet zo'n goede stats.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil PES4 op de Xbox gaan halen en heb een paar vraagjes hierover...

Ik speel PES4 op de pc en maak daar gebruik van de Wolf patch, tot volle tevredenheid moet ik zeggen!
Nu vraag ik me af of deze patch of een gelijkwaardige patch ook te krijgen is voor de Xbox versie van PES4? Ik heb ooit ergens iets gelezen over een X-port?!?!

Verder ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met PES4 op de Xbox, is het aan te raden?
Las hier nl. ook iets over het spelen met zijn 2e in een team, dat zou problemen opleveren?
Ik speel het altijd met een stel kameraden en zou het dus balen vinden als dadelijk blijkt dat dit niet mogelijk is........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb tijdje terug nog op xbox gespeeld, ging goed met 3 controllers, behalve dan dat die xbox steeds resette, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ie verkeerd was omgebouwd ofzo. Ik miste wel de r2 knop op de xboxcontroller :(

en over die patch, moet je even op soccergamez forum kijken, daar staat het vast wel :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ehmm, mschien ff een n00bvraag, maar wat is "de" wolf-patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Ep0ss schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:44:
Ehmm, mschien ff een n00bvraag, maar wat is "de" wolf-patch?
ff zoeken in deze thread, of in deel 1 van dit topic.
Patch voor correcte namen, clubs e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:23:
ik heb tijdje terug nog op xbox gespeeld, ging goed met 3 controllers, behalve dan dat die xbox steeds resette, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ie verkeerd was omgebouwd ofzo. Ik miste wel de r2 knop op de xboxcontroller :(

en over die patch, moet je even op soccergamez forum kijken, daar staat het vast wel :)
Ok, hebben geen omgebouwde Xbox dus wat dat betreft zou het dan goed moeten gaan....
Ga ff tjekke op soccergamez voor wat info over een patch.....
Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
ZAMoRANo schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:15:
[...]

Dinho valt gewoon net zo makkelijk als in het echt. :p

Ik krijg af en toe wel een strafschop en 8 á 9 van de 10 keer gaan ze er wel in, ik vraag me toch af of er een (verborgen) waarde is voor de doeltreffendheid bij penalty's of misschien is het een combinatie van enkele stats.
Met specialisten als Figo of Fernando Torres mis ik zo goed als nooit maar als ik een speler neem die niet er niet zo goed in zou moeten zijn (een verdediger ofzo) dan mis ik makkelijker.
Ik krijg ze meestal met een andere speler... Cavenaghi, Cissé en Giuli versieren ze meestal voor me. Ronaldinho heeft veruit de beste stats in mijn team voor deze specialiteit, dus hij neemt ze.

Overigens ben ik niet zeker of het toeval is, maar de laatste drie heb ik genomen met double-tap en die gingen er alledrie op andere plaatsen snoeihard in; keep zat er één keer goed bij maar hij was gewoon te hard :) Misschien dus een gouden tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
  • Laatst online: 01-01-2024
Hmm, ik krijg niet heel vaak penlties. Ongeveer realistisch-vaak denk ik. Ik schiet ze ook altijd in de bovenhoek en dat werkt altijd. Keeper is zelfs kansloos als 'ie de goede kant kiest. Ik kies een kant en druk kort op de schietknop. Daarna laat ik alle knoppen los als ie de aanloop neemt en ze vliegen er bij mij 9/10x in. Ik speel op 4 sterren trouwens, mss maakt dit wel verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Hmm, als ik penalties neem mis ik ze best vaak: niet dat ze tegen worden gehouden, maar vaak op de paal of gewoon snoeihard naast: is me met Beckham 2 X overkomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Terryb47 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:08:
Hmm, als ik penalties neem mis ik ze best vaak: niet dat ze tegen worden gehouden, maar vaak op de paal of gewoon snoeihard naast: is me met Beckham 2 X overkomen 8)7
echt realistich he dit spel?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ja, maar nou noem je ook iemand die een reputatie heeft natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een paar vraagjes over PES4 voor de Xbox.....

- Kun je je controller zelf instellen? Ben Fifa gewend (schaam, schaam) en daar zitten de schiet en pass knop precies omgedraaid. En dat leverde me op de pc in het begin de nodige problemen op....(maar daar is het wel aan te passen kwam ik wat laat achter) 8)7

- Ook vraag ik me af of je met een Xbox controller niet 2 knoppen mist? De PS2 controller heeft nl. een L2 + R2 maar de Xbox controller niet.....

- En weet iemand of de spelersnamen wel kloppen bij teams die er zonder licentie in zitten? Ik weet dat Man Utd - Man Red heet maar zit daar dan bv. vNistelrooij wel bij of heet die dan ook anders?

Alvast bedankt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
- Ja kan je zelf instellen..
- Je mist er eigenlijk 1, maar het het kan er mee door.. Anders verloopkabel aanschaffen van Xbox naar PS2 controller
- Namen bij de teams kloppen wel gewoon (zeker bij de engelse competitie). In combinatie met Max Drive kan je ook een patch installeren, zodat alles gewoon goed staat.. De patch werkt alleen offline..

Ik speel eigenlijk alleen maar de Xbox versie en wel om 1 reden.. Xbox Live.. Jammer genoeg soms wat lag, maar binnenkort komt hier een patch voor..

[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 10-01-2005 18:33 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind PES4 in verdedigend opzicht echt tegenvallen, de AI van de spelers doet nog onder dan die van mijn rechterbadslipper. Bij elke steekpass door het centrum laat de verdediger in de buurt wel een steekje vallen. ..of ze stoppen even, of ze draaien eerst in de rondte alvorens te gaan sprinten achter de bal aan.

Tevens is het passen niet echt miraculeus goed. Stel ik sta op de 5 meter en pass de bal naar rechts om uit te verdedigen (een speler van mij staat vrij) dan passed die nog naar voren soms recht in de voeten van een aanvaller. Tevens kaats ik de bal soms naar voren en speelt mijn speler die bal doodleuk naar achteren.

De knoppen reageren ook niet optimaal, op een gegeven moment dacht ik dat het aan mijn controller lag dat de X-button, maar niet reageerde zoals ik het graag zou willen 8)7. Beetje jammer |:(

Ook het maken van slidings is niet optimaal. Voorbeeld:
de bal hobbelde richting mijn eigen doellijn en ik kwam met Zanetti (Inter Milan) aanrennen. Ik maak nog net een sliding en maakt die sukkel met zijn linkerbeen (dus richting doel) de sliding. Eigen goal. Maakt die 'm met rechts, weg bal :| ..

Tevens krijg ik echt vaak een eigen goal tegen. Komt de bal net tegen de hak van mijn verdediger. Kopt die net fout met een corner (terwijl ik met X naar voren richt!) of als ik terugspeel op mijn keeper (TOLDO WERELDKEEPER!) dan maakt die de vooractie, terwijl ik dan voor de zekerheid ALLE buttons los laat, anders is het sowieso klare koek.

.., maar verder blijft het gewoon een topspel met mooie momenten.

Ik zit nu al op 15 goals direcht vanaf de aftrap gescoord O-).. ef 1 of 2 mannetjes voorbij en precies uithalen maar. Recoba van Inter is echt mijn mannetje daar. Dribbelen.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 08:20:
Ik vind PES4 in verdedigend opzicht echt tegenvallen, de AI van de spelers doet nog onder dan die van mijn rechterbadslipper. Bij elke steekpass door het centrum laat de verdediger in de buurt wel een steekje vallen. ..of ze stoppen even, of ze draaien eerst in de rondte alvorens te gaan sprinten achter de bal aan.
Ik heb daar niet zoveel last van. Het blijft ook een beetje je eigen intelligentie. Als je al zo'n pass kunt verwachten moet je alvast gaan rennen. Heel vaak word ik niet de dupe van zo'n steekpass en als het al gebeurt, zijn het goede en snelle spelers die me te slim af zijn.

Aan de andere kant, ik doe het wel vaak terug in aanvallend opzicht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Namen bij de teams kloppen wel gewoon (zeker bij de engelse competitie). In combinatie met Max Drive kan je ook een patch installeren, zodat alles gewoon goed staat.. De patch werkt alleen offline..

Bedankt voor je antwoorden..... :)

Heb alleen nog ff een vraag over die Max Drive, is dat hetzelfde als een X Port? Heb gehoord dat je via de X Port?!? ook patches zou kunnen donwloaden.......
Kan je me msschn ook vertellen waar ik er een kan kopen en of het echt werkt en de moeite waard is? Ik speel voornamelijk offline dus zit er wel aan te denken

Gebruik je hem zelf ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 13-09 13:37
Ik vermoed dat je die X-Port alleen kan gebruiken met een omgebouwde XBOX. De maxdrive kun je met een originele XBOX gebruiken en werkt super, ik heb hem zelf ook (bedankt nog M@cer ;) ). Enige nadeel is dat je de geupdate namen niet online kunt gebruiken.

Verder kan ik je zeker aanraden Xbox Live! te proberen. Heb je het eenmaal geproeft dan wil je niet anders meer!

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er zo super aan om de maxdrive te gebruiken in combinatie met een xbox? :)
Ben gewoon nieuwsgierig, loop je niet te dollen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 13-09 13:37
Je kunt dan een optionfile downloaden van het internet en deze gebruiken op je Xbox met als gevolg dat je alle echte namen, teams, shirts, vlaggen etc hebt!

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:41:
[...]
Ik heb daar niet zoveel last van. Het blijft ook een beetje je eigen intelligentie. Als je al zo'n pass kunt verwachten moet je alvast gaan rennen. Heel vaak word ik niet de dupe van zo'n steekpass en als het al gebeurt, zijn het goede en snelle spelers die me te slim af zijn.

Aan de andere kant, ik doe het wel vaak terug in aanvallend opzicht. :)
Kijk jij dan maar eens een keer heel goed naar de replay's van je aanval. Tuurlijk weet ik dat ik meteen moet mee rennen en niet meteen de sprintknop moet gebruiken, maar toch. Ipv naar links te draaien maken ze rare moves om vervolgens allang weg te zijn (ze zijn dan te langzaam immers).

Als je er op gaat letten dan merk je het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:00:

Kijk jij dan maar eens een keer heel goed naar de replay's van je aanval. Tuurlijk weet ik dat ik meteen moet mee rennen en niet meteen de sprintknop moet gebruiken, maar toch. Ipv naar links te draaien maken ze rare moves om vervolgens allang weg te zijn (ze zijn dan te langzaam immers).

Als je er op gaat letten dan merk je het wel ;)
Ik zal eens kijken. Ik weet in ieder geval wel wat je bedoelt. Het heeft ook wel te maken met de persoon die de pass geeft, wordt die gedekt of niet? Mocht je richting de back lopen moet die op 2 man letten, op jou en de links/rechts-buiten. Hij staat dan inderdaad de verkeerde kant op met z'n gezicht en wordt dan gedold omdat de buitenspeler zich al in een start-klaar positie bevindt en simpel hoeft te sprinten. De verdediger moet zich dan inderdaad omdraaien en dat kost teveel tijd.

Ik denk dus dat het met de totale spelsituatie te maken heeft. Wellicht om met een laatste man te gaan spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
iemand al een overzicht van alle moves binnen PES4??

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:14
Zosas schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:45:
http://www.pesmoves.com/ ?

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zosas schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:45:
Op http://www.pesmoves.com/ staan een hoop moves voor de PS2 en de Xbox

Was net te laat ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:35:
Ik vermoed dat je die X-Port alleen kan gebruiken met een omgebouwde XBOX. De maxdrive kun je met een originele XBOX gebruiken en werkt super, ik heb hem zelf ook (bedankt nog M@cer ;) ). Enige nadeel is dat je de geupdate namen niet online kunt gebruiken.

Verder kan ik je zeker aanraden Xbox Live! te proberen. Heb je het eenmaal geproeft dan wil je niet anders meer!
Waar heb jij die maxDrive gekocht? En wa kost da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Maxdrive kan je kopen op play en kost ongeveer 25 euro...

Het is als ware een memory card voor je Xbox die je ook in je PC kan stoppen (USB disk) van 16mb. Je download de optionfile van bv pesfan.com en zet deze op je MaxDrive. Daarna in je Xbox pluggen en spelen maar...

Ik gebruik de optionfile ook, maar aangezien ik 99,5% online speel heb ik er niet zoveel aan..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:38:
Maxdrive kan je kopen op play en kost ongeveer 25 euro...

Het is als ware een memory card voor je Xbox die je ook in je PC kan stoppen (USB disk) van 16mb. Je download de optionfile van bv pesfan.com en zet deze op je MaxDrive. Daarna in je Xbox pluggen en spelen maar...

Ik gebruik de optionfile ook, maar aangezien ik 99,5% online speel heb ik er niet zoveel aan..
Oke, thnx....weet genoeg
Ga eens ff winkelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 08:20:
Ik begrijp wat je bedoelt. Zoals ik al eerder zei ben ik , vooral online ,constant bezig met het corrigeren van mn verdedigers, omdat ze anders gewoon niet op hun mannetje letten. Als je even niet op let dan is de aanvaller weg en moet je daar achteraan sprinten met een meestal langzame centrale verdediger.
Ik raad je aan om eens met mandekking te experimenteren. Heeft ook nadelen, maar dit soort dingen komen dan minder voor omdat ze echt bij hun man staan en hem ook daadwerkelijk dekken. Anders een proberen met laatste man, zoals al eerder gezegt (zelf heb ik dat nog niet geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik zoek nog steeds een manier om de volgende verdedigings problemen op te lossen..

- Aanval over de flank en dan een lage voorzet voor het doel, gaat er 95 van de 100 keer in.. Hoe laat ik de backs beter bij de vleugelaanvaller staan?

- Wat is de beste manier om Adriano af te stoppen?? Verreweg de lastigste speler uit het spel en aangezien zoveel mensen met Inter spelen is dat best lastig.. Zou mandekking hier een oplossing voor zijn? (snelle verdediger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja tegen inter spelen is gewoon een drama, nog erger dan tegen real madrid. Je verliest alle kopduels, passes gaan te vaak naar de tegenstander ipv je medespeler, als je de ball tackled rolt ie altijd naar een tegenstander, of als die er niet is dan rolt hij onrealistisch hard buiten de lijnen. Je mannetje reageren veel trager, en soms werkt de sprintknop een fractie van een seconde later zodat je net te laat bij de bal komt.
Wat ik ook haat is wanneer je de bal veroverd van bijv Adriano of Vieri je verdediger in de rug wordt gelopen door dezelfde heren en je verdediger lomp struikelt en Adriano/Vieri alleen op goal af kunnen gaan, zo vaak heb ik zulke tegendoelpunten moeten incasseren. Zelfde geld voor de aanval, zo vaak wordt ik vastgehouden en me spelers struikelen gewoon altijd, en zelden krijg je hiervoor een vrije trap, ook al ben je een doorgebroken speler, voor vasthouden krijg je nooit een kaart, zwaar irritant.

maarja terug op de vraag, wat ik doe op vleugelspitsen af te stoppen is gewoon man marken(aggresive) Dan blijven ze wel bij hun mannetje, alleen als je je vleugelverdedigers ook naar voren stuurt tijdens een aanval moet je oppassen voor de counter want dan staat de aanvaller vrij terwijl je vleugelverdediger terug loopt uit de aanval.
En voor steekpassen moet je ook uitkijken, omdat je verdediger nu zo dichtbij zijn mannetje staat moet je voorspellen wanneer er gevaar is voor een steekpass, dus als er een pass komt meteen die verdediger selecteren en naar achteren lopen, doe je dit niet dan zal hij waarschijnlijk stil blijven staan of iig allesbehalve de juiste richting rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Macer schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:29:
Ik zoek nog steeds een manier om de volgende verdedigings problemen op te lossen..

- Aanval over de flank en dan een lage voorzet voor het doel, gaat er 95 van de 100 keer in.. Hoe laat ik de backs beter bij de vleugelaanvaller staan?)
Laat de vleugelaanvaller vrij opkomen. Verdedig zelf de 16 en laat mijn keeper een beetje uitkomen. Mocht er een voorzet komen, onderschep ik de bal zelf of de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Weet je waar ik het meeste hekel aan heb?

als ronaldinho scoort en je z'n paardebek moet zien, dat 3x natuurlijk want de tegenstander moet alle herhalingen zien }:O ik druk meestal de replays weg, hooguit 1x herhaling als het een mooie goal is.

Macer: we moeten nog een potje spelen man, maar heb gevoel dat jullie meestal in offline mode zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Over het algemeen ben ik best wel wat online hoor.. Meestal tussen half 7 en half 9 's avonds (of langer).. Maar af en toe wil het meissie ook nog naar de TV kijken :)

[ Voor 98% gewijzigd door M@cer op 12-01-2005 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:03:
[...]

Ik begrijp wat je bedoelt. Zoals ik al eerder zei ben ik , vooral online ,constant bezig met het corrigeren van mn verdedigers, omdat ze anders gewoon niet op hun mannetje letten. Als je even niet op let dan is de aanvaller weg en moet je daar achteraan sprinten met een meestal langzame centrale verdediger.
Ik raad je aan om eens met mandekking te experimenteren. Heeft ook nadelen, maar dit soort dingen komen dan minder voor omdat ze echt bij hun man staan en hem ook daadwerkelijk dekken. Anders een proberen met laatste man, zoals al eerder gezegt (zelf heb ik dat nog niet geprobeerd).
met een laatste man spelen is niet echt een optie. Dan kan ik iemand buitenspel zetten wel vergeten. Ik speel nu met 4 verdedigers dicht op elkaar op de 16 meter lijn en laat de buitenkanten deels vrij. 4-4-2 opstelling en heb dan de links- en rechtshalf met een schuine pijl naar achteren. Best defensief dus, maar het moet helaas om de wanorde van het verdedigen in het spel te corrigeren.

Heel vaak ook met een sliding kan de speler de bal met de rechtervoet makkelijk wegtikken maakt die 'm met links. Kaart en vrije trap tegen is dan het (on)logische vervolg.

Mandekking is ook niet echt de oplossing. Alleen mijn 2 centrale verdedigers staan op mandekking. Alleen bij snelle (wendbare) spitsen kun je het dan wel vergeten bij een steekpass door het centrum, hoe je ook anticipeert, de verdedigers doen rare dingen qua positionering. Tuurlijk lukt het vaak om de bal te onderscheppen, maar wanneer het niet lukt en je slaat er de replay nog eens op na en dan zie je dat ze gewoon 3 kwart ronddraaien (ipv 1 kwart) om vervolgens te gaan sprinten en die achterstand nooit meer kunnen inhalen dan is het behoorlijk zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
  • Laatst online: 01-01-2024
Welke camerapositie gebruiken jullie? Ik vind 't fijn om een zo breed mogelijk overzicht te hebben. Ik speel nu een paar potjes op bird's eye. Heel fijn omdat je ziet waar je spitsen staan maar je hebt wel 't gevoel dat je iets mist wat op 't veld gebeurt. Zijn er eigenlijk andere cameraposities waarbij je een breed overzicht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik gebruik Wide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik gebruik meestal ook wide, maar kunne we 't ergens anders over hebben ipv camera posities. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
OK.

Ik heb Robben in mijn team gekocht, maar omdat ik zijn stats wat laag vond in de Wolf Patch heb ik hem wat opgekrikt. Vreemd genoeg worden die stats niet meegenomen in de ML; als ik in Match Mode kijk dan is ie wel opgekrikt.

Ik dacht dat hem kwam omdat de ML data vastligt als je een nieuwe ML speelt, maar ook bij het starten van een nieuwe ML is Robben een beetje een kneus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Toch mis ik de move die als volgend gaat:

Stel de bal rolt (zachtjes) en niemand heeft m op dat moment in zn bezit. Dan zie ik de computer regelmatig de bal pakken en daarbij gelijk zijn lichaam 180 graden draait (bal blijft stil liggen) waardoor hij of de bal afschermd of juist gelijk met zijn gezicht de juiste kant op kijkt....

wijze woorden

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste