D3NN1S schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:39:
[...]
Ho even jij!!
Ten eerste staat die sarcastische toon in je post me niet aan!
Ten tweede heeft de helpdesk van tweakdsl (een dame weet ff dr naam niet meer) mij zelf gezegd dat het een algemeen probleem is waar ze een oplossing voor zoeken.
dus ff dimmen a.u.b.!
En daarbij komt dat je zegt dat dit geen grote problemen zijn.
Ok geen grote problemen misschien dat geef ik toe, maar wel zeer vervelend en storend, en heb deze problemen bij mn vorige isp's (xs4all, cistron, demon) nog nooit gehad!!
En bij tweakdsl al 3x in de 1e 2 weken van mijn abbo!! wat moet ik daar dan van denken?
Wat je daarvan moet denken moet je zelf weten; ik noem het gewoon toeval. Maar ik wil je even bewust maken van het feit dat iedere ISP op zijn tijd wel eens wat interrupties heeft. Die komen ook bij Xs4all, Cistron en Deamon ook voor.
Zeer recentelijk heeft Xs4all nog 9 uren (!) op zijn snuit gelegen. Demon heeft gewoon contant een routeringsprobleem. Oftwel Demon is een routeringsprobleem op zichzelf. En ja Cistron is nu Xs4all, die heb ik al gehad. Er zitten hier genoeg ex. Cistron klanten. Bovendien zaten ze financieel ook in behoorlijk zwaar weer.
Het is maar net waar je je op focust; als je ergens op let vallen dingen je altijd op. Technisch falen kan iedere ISP treffen helaas. Dat het TweakDSL heet of een produkt van Nederlands grootste ASP met een netwerk van 9TB doet daar niets aan af. Techniek kan wel eens falen, en dat gebeurt wel eens. Met een beetje gezond verstand kan iedereen dat begrijpen. Om nou gelijk te gaan kaffen omdat een router een verkoudheid heeft, en te gaan schreeuwen dat alles slecht is, en dat je spijt hebt van je keuzes. Oké dat mag je vinden, maar je moet het niet overdrijven.
Ik werk als partimer zelf ook bij een internet provider die consumentenprodukten aanbied. Daarnaast heb ik meerdere servers staat bij een bedrijf in Amsterdam-Oost; ook daar gaat wel eens wat mis of er rookt wel eens een switch uit. Geloof me, die paar onderbrekingen stellen echt niets voor.

je hebt echt geen reden tot klagen/dan wel paniek als je het aan mij overlaat.
[Voor 12% gewijzigd door I_stealth_I op 16-02-2005 19:07]