Heeft die ook fodavone software dr op want dan gaat die nog wel balen

Hopenlijk komt die nieuwe versie een beetje snel uitmartincm schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:50:
[...]
Nee laatste versie werkt niet![]()
LonelyCatGames is wel bezig met een nieuwe versie voor Symbian 8.0b
k heb overigens ook problemen met *.rm in de RealPlayer. Met de live TV streams geen enkele moeite maar idd rm'tjes die willen idd (vaak) niet. Converten naar 3gp is overigens ook een redelijke optie (voor cartoon series in ieder geval.)
39
510,- los bij www.gsmhuis.nlVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:06:
Hoeveel kost die??
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Voor zover ik weet is dat alleen mogelijk als je je profiel met alle geluiden uit kiest. (profiel Silent dus)Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:38:
Iemand die weet hoe je geluid bij opstarten en bij het fotograferen uitschakeld?
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Verwijderd
39
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 13:39 ]
[ Voor 29% gewijzigd door FRoSTy op 29-04-2005 16:02 ]
www.onbereikbaar.nl
Verwijderd
Daarvoor moet je volgens mij wel een Usimkaart hebben en in een UMTS-gebied zitten. Met mijn SE Z1010 lukt het namelijk wel, het videocalling, maar alleen binnen een UMTS-gebied.FRoSTy schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:01:
kep KPN abbo maar het lukt me nog niet om te video calle, not supported krijg ik,
verder vind ik het een geweldig toestel, veel sneller als men 7610 die ik hiervoor had,
maar nog steeds kan ik geen geboortejaren invullen in de agenda, en auto keylock functie hebben ze ook nog niet weer uitgevonden
[ Voor 18% gewijzigd door Maite op 30-04-2005 16:02 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2005 19:15 ]
Verwijderd
Even naar berichten gaan en dan naar instellingen->overige--> zie je het vanzelf staanVerwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 17:26:
Hulp gevraagd bij verzenden grote bestanden NAAR de nokia 6680 via BLUETOOTH.
Is het mogelijk om grote bestanden van meer dan 20mb te versturen via een andere gsm (bijv. samsung d500) naar de nokia 6680 via bluetooth?
Ik krijg bericht dat het geheugen vol zit als ik dat namelijk probeer (een *.3gp film van 22 mb) omdat dan het interne geheugen vol zit en de verzending houdt dan op ..... (er is dan ook niks opgeslagen in de 6680)
Is het daarom mogelijk om het bestand gelijk naar het externe geheugenkaart van de nokia 6680 te zenden via bluetooth i.p.v het later handmatig te verplaatsen. Indien dit niet mogelijk is lijkt me het toch een groot minpunt want dan kun je via Bluetooth files van max. 10 mb ontvangenMaar als het wel kan zou ik het graag willen weten!
let op: via bluetooth!!! (ik weet bijna zeker dat het via de bijgeleverde usb-kabel het wel direkt kan)
Yep, heb t gelezen, en volgens mij hebben wij ze alMaite schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 16:01:
Smartmovie 2.73 en Profimail 2.24 zijn uit. Deze versies ondersteunen ook de 6680
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2005 20:22 ]
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een programmatje voor je dat er voor zorgt dat je 5 simultane bluetoothconnecties kan maken, weet alleen niet of t werkt op 6680; heb zelf 7610.Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:43:
PS: Ik had een vraag gesteld over hoeveel bluetooth connecties deze telefoon aankan, volgens de verkoper in de nokia winkel kan die maar 1 connectie aan, weet natuurlijk niet of hij het zo goed weet want erg geintereseerd was die niet.
Verwijderd
Dat zou wel gunstig zijn ivm met een bluetooth handsfree set en een bluetooth gps muis. Welk programmatje is dat dan?Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:38:
[...]
Ik heb een programmatje voor je dat er voor zorgt dat je 5 simultane bluetoothconnecties kan maken, weet alleen niet of t werkt op 6680; heb zelf 7610.
Verwijderd
Dat heb ik ook gehad. Ineens alle foto's van mijn MMC foetsie! Tot nu toe 1 keer gehad. Ook heb ik t gehad dat ineens al mijn berichten weg waren. Niet alleen de berichten trouwens, ook de e-mail servers die ik had toegevoegd waren verdwenen! Ik gebruik de MMC voor mijn berichten, zodat ik ze kan backuppen en ze na een format of flash niet allemaal weg zijn. Heb het nu al een paar keer gehad dat ineens alle berichten weg waren. Voor de berichten weg waren leek het alsof de telefoon was blijven hangen ofzo, het versturen van een bericht lukte niet..bleef de hele tijd staan op "bericht versturen" met zo'n balkje erbij. Dus even telefoon uit en aan..en weg berichten! Het duurde wel lang voordat de telefoon dan opnieuw was opgestart. Ik kreeg gister zelfs de melding dat de telefoon niet kon opstarten en dat ik contact moest opnemen met de verkoper! Mijn software versie is V2.04.15 RM-36 en het betreft een UK import model. Ik vroeg me af of iemand anders dit ook al gehad heeft of hier een oplossing voor heeft want dit is toch wel vrij irritant!Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:43:
Zo ik baal echt, heb gisteren tijdens koninginnedag allemaal leuke foto's genomen, zijn halverwege de dag alle foto's gewist. Geen melding gekregen, geen toets ingedrukt (het is volgens mij helemaal niet mogelijk om alle bestanden in 1 keer te verwijderen, opformateren na dan, maar dat is zeker niet gebeurt want de rest van me geheugen kaart is nog wel gevuld.
Eergisteren heb ik het ook al eens gehad, maar toen kwam die met een systeemfoutmelding toen ik een foto wilde verwijderen en ineens lagen alle foto's eraf.
Ze staat dus niet meer in me gallerij, en ik heb gezocht op de geheugenkaart en het telefoongeheugen, daar staan ze ook niet. Ik vind het echt vreemd en vervelend.
Zijn de foto's definitief verwijderd of zijn ze ergens in een soort van ander geheugen geplaats (kan misschien een optie zijn dat als je bijvoorbeeld een aantal mb's aan foto's maakt dat die ze ergens naar toe verplaats.
Heeft iemand dit ook al eens gehad, of ben ik de enige.
Trouwens wat ik dus gisteren heb gedaan is me geheugenkaart even eruit gehaald, toen de telefoon uitstond en er weer opnieuwe ingedaan, opgestart en nu lijkt het probleem te zijn verholpen.
PS: Ik had een vraag gesteld over hoeveel bluetooth connecties deze telefoon aankan, volgens de verkoper in de nokia winkel kan die maar 1 connectie aan, weet natuurlijk niet of hij het zo goed weet want erg geintereseerd was die niet.
Verwijderd
Ik heb even gezocht naar dit soort programma's, maar deze zijn volgens mij alleen als je een cardreader in de pc heb. Deze heb ik echter niet moet het doen met een usb kabel. Ken jij een programma wat ook me kaart detecteerd als je hem via een usb kabel aansluit op de computer.Byte_Me schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:41:
misschien kun je de foto's nog terughalen met een datarecovery programmaatje, die werken ook op geheugenkaartjes.
Verwijderd
tomtom werkt,Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:48:
Weet iemand al als tomtom mobile hier op werkt? en kan je nu alleen van die dual voltage kaartjes erin stoppen? of ook gewone?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zullen we deze maar doen?Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:59:
Is er eigenlijk een gratis alarm achtig programmaatje? Ik wil namelijk, gewoon dat ik een berichtje krijg als er bv een tv programma begint ofzo. Dat ie om 20 00 hr afgaat en dat er staat: tv kijken, of iets dergelijks. Dat gaat niet echt soepeltjes.. met dat meeting alarm bij de agenda vind ik nogal vaag en een memo in de kalender heft geen alarm functie..
Verwijderd
ThnxElboo schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:07:
[...]
Zullen we deze maar doen?
http://shop.my-symbian.co...atalog=20&topSectionId=-1
[afbeelding]
Verwijderd
Zie pricewatch eens.....(Digitalrevolution)Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 22:00:
eyz mensen, heeft er iemand een linkje waarje de mmc dual voltage kankopenvoor deze tel, want aan de 64 heb ik gewoon niet genoeg. dus????
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Nou ik kreeg die 2 eerst ook niet aan de praat met Orange.. Ik weet niet of je telefoon al in het Nederlands is? Anyway, ik heb een software update ondergaan. De NL taal werd erop gezet, en waarschijnlijk nog wat andere update poeha, toen werkte het wel!toastingnow schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 08:58:
Ik probeer al enige tijd GPRS en MMS werkend te krijgen, maar op de een of andere manier lukt het niet.
Ik heb een Telfort abo. maar krijg geen packetverbinding (GPRS).
Iemand een telfort abo met werkend mms?
Verwijderd
Verwijderd
je kan ook nog ff w8ten op de n series http://www.nokia.com/nseries/Mfpower schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:22:
Ik zit ook een beetje te wachten op deze telefoon. gsmweb heeft 'm inmiddels ook. Bij een VF abo is ie zodanig geprijsd dat ik 'm wel wil hebben maar ze doen daar weer niet aan nummerbehoud
Verwijderd
Ga eens naar instrumenten-->beheerVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:28:
ben ik weer, ik heb volgens mij een dikke fout in de software ontdekt, ik heb namelijk wat software geinstalleerd maar omdat me mmc bijna vol is wil ik het weer verwijderen. JE HEBT ALLEEN DE OPTIE NIET OM TE VERWIJDEREN, net als bij muziek of themes kun je via opties delete kiezen of gewoon via de verwijder toets, maar bij symbian apps is er geen delete optie en als je op de verwijder toets klikt krijg je de melding van die programma kan niet worden verwijderd, en via de pc suite is de software al helemaal niet zichtbaar, dus iemand enig idee wat ik moet doen als ik het weg wil hebben???
ik ben bezig geweest samen met de helpdesk van telfort. Bleek dat mijn gegevens niet waren geconfigureerd voor gprs. Is in orde gemaakt. Maar het werkt nog steeds niet. Telforthelpdesk zegt dat ik naar een telfortwinkel moet gaan...Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 10:17:
[...]
Nou ik kreeg die 2 eerst ook niet aan de praat met Orange.. Ik weet niet of je telefoon al in het Nederlands is? Anyway, ik heb een software update ondergaan. De NL taal werd erop gezet, en waarschijnlijk nog wat andere update poeha, toen werkte het wel!
Misschien moet je eens naar een Nokia service point, misschien dat het daarna wel werkt.
Verwijderd
Ik heb mijn instellingen via http://www.bel.nl en die werken prima met Telfort.toastingnow schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 08:58:
Ik probeer al enige tijd GPRS en MMS werkend te krijgen, maar op de een of andere manier lukt het niet.
Ik heb een Telfort abo. maar krijg geen packetverbinding (GPRS).
Iemand een telfort abo met werkend mms?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Myedvyed op 06-05-2005 14:29 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 15:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:31:
Jullie willen toch dat automatische toetsen vergrendeling hebben...
Ik weet een programma daarvoor, dat heet JLLKeylock.
ik weet niet of ik een link daarvoor mag plaatsen, dus ik probeer het gewoon.
http://www.symplification...tware/freeapps/jjlkeylock
Je kan zelfs de tijd instellen daarvoor. TIP: zet hem niet op 1 sec;)
als je je telfoon uitzet en weer aan is het programma niet actief, dus moet je het weer opnieuw openen!
Dit programma werk goed want heb het nu ook op me 6600
Arjan
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:28:
programmaiseen leuk ideemaar volgensmij werkt hij alleen maarmet symbian 7 net als jou 6600 want op me 6680 installeerd hij wel en opent ook het programma goed hij wilalleen niet gaan werken met de auto blockdus ik denkdat het aan de symbianversie licht.
Verwijderd
okee dat weet ik dus niet, want ik heb me 6680 nog niet(nog 1 week wachten)Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:28:
programmaiseen leuk ideemaar volgensmij werkt hij alleen maarmet symbian 7 net als jou 6600 want op me 6680 installeerd hij wel en opent ook het programma goed hij wilalleen niet gaan werken met de auto blockdus ik denkdat het aan de symbianversie licht.
Verwijderd
Verwijderd
werkt perfect!!!Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:48:
Weet iemand al als tomtom mobile hier op werkt? en kan je nu alleen van die dual voltage kaartjes erin stoppen? of ook gewone?
Verwijderd
Ik wil niet veel zeggen hoor maar Nokia wint alleen maar marktaandeel, samsung is nog een kleine speler, Motorola komt namelijk nog steeds op de 2e plaats...Ginz schreef op zondag 12 december 2004 @ 03:23:
Als je eens heel goed naar de manier van Samsung en Nokia ga kijken, en daarbij ook naar de manier hoe Nokia vroeger zijn toestellen uit bracht, dan zal het je duidelijk moeten zijn dat Nokia wel degelijk Samsung na doet.
Samsung heeft namelijk een onbeperkt aantal toestellen klaar heeft staan om eventueel uit te brengen. Hierbij gaat het om toestellen die maar een heel klein beetje iets toevoegen aan eerder uitgebracht toestel. Als je dit ga vergelijk met wat Nokia vroeger deed, dan kan je als je goed kijk merken dat Nokia mede door deze strategie marktaandeel verlies aan Samsung.
Nokia merkt dit duidelijk, en wilt hier logische wijs iets aan doen. En probeerd de schade te beperken op dezelfde manier als Samsung door bestaande klant niet de mogelijkheid te bieden om een bepaald gat wat bij Nokia niet gedicht is op te laten vullen door Samsung. Dit proberen ze door een onwijs groot aantal toestellen uit te brengen waarmee ze eigenlijk iedereen wel van een toestel kunnen voorzien.
Nokia aap Samsung dus wel degelijk na. Omdat Samsung een deel van Nokia's marktaandeel afpikt, omdat hun met toestel na toestel blijven gooien. Wil Nokia op dezelfde maniet de schade beperkt houden. en het liefst mensen terug lokken naar Nokia.
Ik begrijp dat jij denk dat Samsung dit kopieert van Nokia. Maar Nokia was in het begin nog een stuk milder als dat Samsung nu is. Nokia zou zelf zoiets nooit gedaan hebben. Maar omdat Samsung dat doet, kan Nokia niet anders dan volgens als ze niet nog meer marktaandeel willen verliezen.
Agree?
Daar gaat het over Nokia's eigen geheugenkaart, de MU-2, die is inderdaad 128 MB. De standaard kaart die je erbij krijgt is de MU-1 van 64 MB. Ik heb een ATP kaartje van 512 MB besteld, mag toch hopen dat dat werkt! Zal het wel laten horen als nog niemand anders dat eerder doet!Capa schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:04:
Volgens de website www.nokia6680.com kan er in het toestel maximaal 128MB aan RS MMC. Klopt dit? Want ik zie over staan dat jullie opzoek zijn naar 256MB en hoger kaartjes.
Ok, even ter bevestiging, stel ik bestel een Transced 256 MB RS MMC DV @ Digital Revolution dan zou die gewoon moeten werken?Myedvyed schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:37:
[...]
Daar gaat het over Nokia's eigen geheugenkaart, de MU-2, die is inderdaad 128 MB. De standaard kaart die je erbij krijgt is de MU-1 van 64 MB. Ik heb een ATP kaartje van 512 MB besteld, mag toch hopen dat dat werkt! Zal het wel laten horen als nog niemand anders dat eerder doet!
Features:Myedvyed schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:00:
Het zou moeten werken ja.. er zijn hier al meer mensen die zo eentje besteld hebben, weet niet meer zeker of iemand hem ook werkend heeft!
Kaart heb ik hier besteld (stond al eerder in dit topic): http://www.4memory.nl/product_info.php?products_id=198
Zo te zien zijn ze hun voorraad alweer kwijt.. zucht, dat wordt ff wachten!
Graag gedaan, maar check je quote nog eensElboo schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:17:
[...]
Features:
The 128MB, 256MB and 512MB Dual Voltage Reduced Size Multi Media Cards quadruples the storage capacity of videos, music, photos games, and ringtones on new mobile phones which either require or could use dual voltage memory cards such as Nokia smartphones 6630, 6670, and recently announced 6680, 6681, 6682 models.
Idd het zou er dus wel op moeten doen maar het zijn geen dual voltage mmc.
...
Thanx btw, mazzel!
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:58:
[...]
werkt perfect!!!
De installatie is hetzelfde als bij de nokia 6630 en past ook op de bijgeleverde 64mb mmc card, je moet deze wel formatteren en je bent dan de originele programma's die bijgeleverd zijn op de geheugenkaart kwijt (zoals quickoffice, Muvee etc.), er blijft een kleine 4 mb over na installatie tomtom !!! Ik raad je daarom aan eerst een backup de maken van de standaardprogramma's en pas daarna het kaartje te formatteren en er tomtom op te zetten.
In tegenstelling met de nokia 6630 ondersteunt hij ook tegelijkertijd een aansluiting met een BT headset DUS PERFECT ! Het is natuurlijk waanzinning als videotelefonie zometeen algemeen is en men je kan zien racen over de a13 met een big smile
Succes!
Succes is een keuze
Verwijderd
Dat heb ik ook al een aantal keer gehad met mijn originele (64mb) kaart.Maxster4th schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:17:
Wat is af en toe heb, is dat ik een foto wil maken en dan krijg ik een foutmelding dat mijn 'memory full' is en dat ik wat applicaties moet sluiten. Als ik direct daarna weer een foto maak, geeft de phone geen foutmelding. Beetje vreemd.
Verwijderd
Nokia is Samsung aan het naäpen. "Als Samsung zoveel toestellen op de markt gooit, dan kan ik dat ook" Denkt Nokia. Hierbij dus de opvolger voor de net uitgekomen Nokia 6670 en voor de nog (slecht) niet verkrijgbare Nokia 6630
Verwijderd
Ik heb 'm sinds gisteren binnen. Helaas doet het originele route 66-kaartje het niet in de telefoon. Hij kan 'm gewoon niet lezen. Is het al iemand gelukt om Route 66 te kopiëren naar een andere kaart en dan aan de praat te krijgen?Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:08:
ik heb de nokia 6680 c.a 10 dagen in mijn bezit
en het is echt een super toestel
mooi beeldscherm
goede zoom in de achterste camera
mooi model
echt een waanzinnig mooi ding![]()
![]()
![]()
ik denk dat ik een van de eerste ben in nederland
alleen jammer dat dit toestel alleen maar rs-mmc dv in past deze zijn een stuk duurder dan de gewone rs-mmc en deze zijn maar tot 256MB te verkrijgen
en hopelijk doet route 66 het erop!!!!!
Verwijderd
ik heb weliswaar een 6630, maar ik heb deze foutmelding bij synchroniseren.Maxster4th schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:17:
Ik heb bij digital revolution een 256 Transend RS-MMC kaartje besteld en deze werkt prima.
Wat is af en toe heb, is dat ik een foto wil maken en dan krijg ik een foutmelding dat mijn 'memory full' is en dat ik wat applicaties moet sluiten. Als ik direct daarna weer een foto maak, geeft de phone geen foutmelding. Beetje vreemd.
Verwijderd
Verwijderd
Thanks, maar ook niet gelukt. Had ze laten versturen, ingesteld en de oude instellingen verwijderd. De 6680 kan toch alleen via gprs, nietwaar?Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:29:
[...]
Ik heb mijn instellingen via http://www.bel.nl en die werken prima met Telfort.
Is het je trouwens opgevallen dat EDGE gewoon werkt? Ik heb er geen extra abonnement of bundel voor af moeten sluiten ofzo. Blijkbaar staat standaard iedereen op enable. Waarschijnlijk is die bundel meer bedoelt voor als je een flatrate wilt hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door toastingnow op 09-05-2005 00:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
heb ook al van een paar mensen dit probleem gelezen. Wachten op nieuwe firmware, dan lossen ze dat wel opVerwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:24:
Hoi,
Heb de foon nu een kleine week.
Het is me nu al 2 x gebeurd dat mijn foto's verdwenen zijn zonder hiervoor opdracht te hebben gegeven!
Ook mijn mp3's zijn weg.. bij menu, instrumenten, geheugen geeft ie wel aan dat ze er nog op staan..
allemaal heel raar. Heb de foon al een paar x uitgezet en ook kaart eruit gehaald..
Nu geeft ie bij camera activeren ook aan dat er een systeemfout is en deze start dus niet meer op!!
Heeft iemand een oplossing???
Bij voorbaat dank!
Gegroet
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 12:20 ]
Verwijderd
het lijkt op een soort lichtje. wat ik begrepen heb meet dit dingetje de lichtsterkte. en dan schakelt toetesnbord verlichting uit of aan. tevens word het scherm dan ietsjes lichter/donkerder.Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:17:
Ik heb ook een keer mijn foto's verloren. Ze waren er ineens nietmeer. heb toen gezocht naar programma's warmee ik de foto's eraf kon halen, dus undelete programma's. Kon er niet veel vinden. Heb een programma gevonden die ze wel vind op de kaart, alleen moet ik die programma kopen. kan iemand mij mailen over welke alternatieve programma's er zijn? mijn mail is: saskinn@hotmail.com
Ook vraag ik me steeds af wat die rondje linksboven de telefoon is? Lijkt op een lichtje maar wat is het echt???
Ik heb gelijk een back-up van de geheugenkaart origineel gemaakt en die gedeeld op verschillende downloadprogramma's onder de naam 6680 geheugenkaart origineel.rar. DC++, shareaza, limewire heb ik meestal wel aanstaan dus misschien dat dat handiger is..Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:36:
[...]
...
Tsjaa heb net ook geheuegnkaart geformateerd omdat camera het niet deed en blijkbaar de kaart niet kon lezen.. Maar nu alle programs die op kaart stonden=> weg!
ff afwachten en bij nokia point er weer op laten zetten denk ik...![]()
ach jaa dit hadden we moeten verwachten he die kinderziektens![]()
Je kunt alles ook opnieuw downloaden op de Nokia site zelf:Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:36:
Tsjaa heb net ook geheuegnkaart geformateerd omdat camera het niet deed en blijkbaar de kaart niet kon lezen.. Maar nu alle programs die op kaart stonden=> weg!
ff afwachten en bij nokia point er weer op laten zetten denk ik...
Verwijderd
Hoe kan ik de versie zien van mijn telefoon? wat was de code hiervoor?Elboo schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:20:
[...]
p.s. als iemand in de buurt van Emmen nieuwe firmware op zn gsm heeft gezet kan die mij vertellen of het echt de moeite waard is/wat er verbeterd is? Mijne is v 2.04.15
*#0000#Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 07:18:
[...]
Hoe kan ik de versie zien van mijn telefoon? wat was de code hiervoor?
Verwijderd
ik heb ook versie 2.04.15Elboo schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:20:
[...]
p.s. als iemand in de buurt van Emmen nieuwe firmware op zn gsm heeft gezet kan die mij vertellen of het echt de moeite waard is/wat er verbeterd is? Mijne is v 2.04.15
Heb ff wat gezocht en kwam dit tegen, of de bovenste de nieuwste is lijkt me haast wel maar alle zijn wel 2.04.15. Die 1[1].00 kan ik niet aflezen op mn gsm..Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:15:
[...]
ik heb ook versie 2.04.15
wanneer weten we of er nieuwe firmware beschikbaar is?
[ Voor 6% gewijzigd door Elboo op 10-05-2005 11:28 ]
Verwijderd
Succes is een keuze
Verwijderd
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Verwijderd
Hier in ieder geval al een iemand die wel geïnterresseert is!twit schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:14:
Ik ben ook helemaal verliefd geworden op deze telefoon maar aangezien ik juist mijn abbo heb verlengd ben ik aangewezen op het kopen van deze telefoon als los toestel. Nu heb ik al wat rondgezocht maar zojuist op ebay iets interessants tegen gekomen, daar is een persoon die een 5 tal 6680's verkoopt , en dit lijkt gewoon een betrouwbare verkoper, geen western union , geen gehackte account (al contact gehad met verkoper). Misschien de moeite waard om eens te kijken of er hier in dit topic nog 4 zijn die het toestel los aan willen schaffen, als we dan op een prijs van 300 euro ofzo kunnen komen zou het best interessant zijn...
www.onbereikbaar.nl
Verwijderd
Denk dat dit een netwerk instelling is. DVS (Druk Voor Spreken/Push to Talk (PTT)) is ook zo'n funktie!Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:32:
Bij de Oproepinstellingen kun je instellen dat er een sms wordt gestuurd wanneer je een oproep weigert. Wanneer ik dat echter probeer (een gesprek weigeren dus), dan krijgt de ander geen sms. Werkt dit bij anderen wel?
Verwijderd
Ja ebay staan ze voor 60 euro..Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:23:
[...]
Denk dat dit een netwerk instelling is. DVS (Druk Voor Spreken/Push to Talk (PTT)) is ook zo'n funktie!
Bij pdashop hebben ze een gps muis voor € 102,- , iemand nog andere sites?
Als je bv TomTom van bv een vriend op je kaart zet, werkt dit dan ook met zo'n gps muis? of kan dit maar 1 keer aangemeld worden ofzo...
Verwijderd
Op de website van nokia kan je die gewoon weer downloadenFRoSTy schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:23:
door die stomme error heb ik men memory kaartje al meerdere keren moeten formatteren, en nou ben ik dus men standaard themes ook kwijt, en theme 4 was zo mooi, heeft iemand ook enig idee waar ik deze kan hale of kan iemand um voor me exportere vanaf zen foon?
Verwijderd
Nee, inmiddels ben ik er achter dat het wel werkt, maar op een wat omslachtige manier. Als je meteen een oproep weigert, dan gebeurt er niks. Maar druk je in plaats daarvan op Stil, dan heb je wel de mogelijkheid om die sms te verzenden.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:23:
[...]
Denk dat dit een netwerk instelling is. DVS (Druk Voor Spreken/Push to Talk (PTT)) is ook zo'n funktie!
Bij pdashop hebben ze een gps muis voor € 102,- , iemand nog andere sites?
Als je bv TomTom van bv een vriend op je kaart zet, werkt dit dan ook met zo'n gps muis? of kan dit maar 1 keer aangemeld worden ofzo...
Verwijderd
Verwijderd
Nee, het toestel werkt nog niet met de Orange World portal. GPRS werkt wel (als verbinding) maar je hebt geen toegang tot de startpagina omdat de diensten mogelijk (nog) niet werken met je toestel.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:03:
Ik hem nu ook eindelijk..
Maar hebben jullie dat ook als op orange world bent dat ie dan zegt dat dit toestel nog niet geschikt is....
Of doe ik iets fout....
www.onbereikbaar.nl
Had ik gisteren ook, in 1X alle foto's we, alsof er een houdbaarheid op zit.FRoSTy schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 00:58:
khad nu weer een nieuw vaag iets,
maak ik een foto, ga ik in men gallery kijken, zijn alle foto's weg behalve de laatste...
Ik heb ook geprobeerd om GPRS aan de praat te krijgen op mijn 6680, maar kreeg de fout dat er iets met de packettransfer fout is gegaan. Kan je jouw settings eens posten ?Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 00:53:
[...]
Nee, het toestel werkt nog niet met de Orange World portal. GPRS werkt wel (als verbinding) maar je hebt geen toegang tot de startpagina omdat de diensten mogelijk (nog) niet werken met je toestel.
[ Voor 25% gewijzigd door Luppie op 11-05-2005 01:02 ]
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq