Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:23

Mfpower

In dubio

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:58:
Hee ik zit er nog steeds hard over te denken om deze telefoon over een maand te kopen (bij abbo. verlenging van Orange). Bestaat er al een echt goede review van deze Nokia? En is Orange nou wel of niet aan te raden omdat er een beetje gezeik bestaat met Orange World als ik het forum goed heb gelezen..
Ik heb de telefoon inmiddels ook en ben er meer tevreden mee dan ik vantevoren had verwacht. Er is eigenlijk niets mis mee (behalve misschien de klacht dat foto's spontaan verdwijnen, maar daar heb ik nog geen problemen mee gehad, een fw update zal dan helpen denk ik). Binnenkort ga ik ook eens op zoek naar tomtom mobile 5 en dan ben ik helemaal gelukkig.

Ik heb 'm zelf ook met een orange verlenging gekocht. Het werkt echt uitstekend. De enige partij die moeilijk doet is orange zelf die zegt dat de telefoon niet ondersteunt wordt maar dat is niets meer dan de wap portal. Kwestie van tijd dus. Verder werkt GPRS prima, zowel de wap als internet gateway.De combinatie van de laatste en agile messenger zorgt ervoor dat je 24/7 kunt msnen als je werkelijk verslaafd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26
@Mfpower

bedankt, dit is precies wat ik wilde weten. Het wap portaal heb ik niet nodig, als ik maar onbeperkt gebruik kan maken van de APN wap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Ik heb de foto-bug gelukkig ook nog niet meegemaakt! Geweldig foontje vind ik et! 8)

Trouwens, in de handleiding staat dat je het klepje van de geheugenkaart niet open moet maken terwijl de telefoon aan staat.. met andere woorden, niet alleen niet de geheugenkaart verwisselen als de telefoon aan staat, maar ook niet met het klepje spelen :P (Wat ik persoonlijk zeer lastig vind, maar dan pak ik wel de dichtstbijzijnde afstandsbediening)

Zou daar de foto-bug van kunnen komen, verkeerd omgaan met de MMC? Of hebben mensen die dat ding nooit aangeraakt hebben na het erin gestopt te hebben dat probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:46:
Ik heb de foto-bug gelukkig ook nog niet meegemaakt! Geweldig foontje vind ik et! 8)

Trouwens, in de handleiding staat dat je het klepje van de geheugenkaart niet open moet maken terwijl de telefoon aan staat.. met andere woorden, niet alleen niet de geheugenkaart verwisselen als de telefoon aan staat, maar ook niet met het klepje spelen :P (Wat ik persoonlijk zeer lastig vind, maar dan pak ik wel de dichtstbijzijnde afstandsbediening)

Zou daar de foto-bug van kunnen komen, verkeerd omgaan met de MMC? Of hebben mensen die dat ding nooit aangeraakt hebben na het erin gestopt te hebben dat probleem ook?
Hoezo mmcniet verwijderen als de telefoon aanstaat :S das de eerste x dat ik dit hoor bij de 6680 het is toch een hot swap??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:01:
[...]

Hoezo mmcniet verwijderen als de telefoon aanstaat :S das de eerste x dat ik dit hoor bij de 6680 het is toch een hot swap??
Dat vond ik ook vreemd ja.. op de site adverteren ze het als een hot swap, maar je mag em dus niet hot swappen :?

Edit: niet dat ik dat erg vind ofzo.. als ik m'n 512 MB kaartje heb zou ik niet weten waarom ik nog terug zou willen swappen naar die andere!

[ Voor 17% gewijzigd door Myedvyed op 11-05-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
zit er eigenlijk nog een web browser op de phone, zoals Opera of Netfront?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:41:
Volgens mij zit Opera er standaard op; anders kan ik 'm nog wel voor je regelen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Maite schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:41:
Er zit een standaard webbrowser op waarmee je ook gewone websites kunt bezoeken, in zowel een "Kleine weergave" (voor telefoons aangepast, alleen verticaal scrollen) als een gewone weergave (waarbij je flink aan het scrollen komt, ook horizontaal).

Opera heb ik er ook op gezet maar weer eraf gehaald, vond hem niet veel toevoegen toen ik eenmaal ontdekte dat de standaardbrowser ook pagina's in de oorspronkelijke weergave kon tonen!

Wel nog geen Flash-plugin gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Browser? Waar zit die dan? Ik heb overigens wel met wap gmail.com proberen te bezoeken, eigenlijk ging het best goed, maar na het inloggen duurde het wel erg lang.

Weet iemand btw hoe je de telefoon goed kunt instellen met Gmail? Is iemand dat al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:33:
Browser? Waar zit die dan? Ik heb overigens wel met wap gmail.com proberen te bezoeken, eigenlijk ging het best goed, maar na het inloggen duurde het wel erg lang.

Weet iemand btw hoe je de telefoon goed kunt instellen met Gmail? Is iemand dat al gelukt?
Dat standaard "Web" ding is zowel voor wap sites als gewone sites, anders had je ook gmail niet kunnen bezoeken :P

Heb nog geen mailadressen op deze telefoon ingesteld, maar neem aan dat dat even goed gaat als op de 7650.. als je via gmail POP3 kunt krijgen moet dat gewoon lukken.

Ga op gmail naar Instellingen en activeer POP voor alle mails.
Ga op de telefoon, maak een nieuwe mail account aan en gebruik:

Mijn e-mailadres: jouwnaam@gmail.com
Server uitg. mail: smtp.gmail.com
(Gebruikersnaam en wachtwoord spreken voor zich)
Server inkom. mail: pop.gmail.com
Mailboxtype: POP3
Beveiliging (poorten): Aan (993/995)
APOP beveil. inloggen: Uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Mfpower schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:31:
[...]De combinatie van de laatste en agile messenger zorgt ervoor dat je 24/7 kunt msnen als je werkelijk verslaafd bent.
Turbo MSN is een goed alternatief, of zelfs vervanger als je Agile alleen gebruikt voor MSN. Turbo MSN biedt namelijk alle opties die de normale pc messenger ook biedt (veranderen nickname, groepen indeling van je contacts, file transfer (verzenden en ontvangen)

Voor de rest heb ik de phone nu een maand en ben er steeds meer content. Echt een knap staaltje werk van Nokia. Aantal dingen die ik nu in de loop uit heb kunnen proberen:

Foto bug heb ik nog niet meegemaakt, ik werk met de 256mb Transcend rs mmc dv.

Die standaard browser in de phone blijft wel erg vaak hangen vind ik, op sites met login scripts. Ik gebruik daarvoor toch liever NetFront 3.0

SmartMovie 2.73 werkt perfect op de 6680, ideaal proggie om films (voor mij dan episodes) af te spelen als je onderweg bent bijvoorbeeld. Hij werkt ook stukken beter dan toendertijd op mn 6600 8)

Batterijduur vind ik niet overweldigend, maar wel beter dan toen ik mn 6600 intensief gebruikte. Zeker voor de hoeveelheid multimedia die ik gebruik gaat ie redelijk goed mee.

Mem kaartje kan je naar mij weten gewoon hot swappen, anders hadden ze m wel onder de batterij geplaatst toch ??? :? Mijn 6680 ondervindt er iig geen last van als de mmc geswapt wordt.

Valt me een beetje tegen dat heel veel software niet compatibel is met de phone, maar ja I suppose dat we moeten wachten op de updates vanuit de software fabrikanten.......

Voor de rest erg te spreken over de camera, koninginnedag was geslaagd met de pics en ook wel met de filmpjes. MP3 speler is wel aardig alleen die headset kan ik echt niet mee leven, maar ik hoorde dat Nokia bezig was met een converterblokje voor je POP poortje naar een 3,5mm ingang dus dat biedt positieve perspectieven. Voor de rest jammer van het missen van de radio, k wacht nog altijd op een mobiele winamp versie waar je de shoutcast streams mee kan vinden.......tot die tijd misschien een tipje : Ninj virtual radio (over gprs/umts)

Voor de rest heb ik een t-Mobile abbo, maar ook een vodafone simmetje en het gebruik van de umts mogelijkheden bevalt me enorm. De streams zijn gewoon TE vet! Nu is het alleen nog wachten op de Umts ondersteuning van t-mobile en betaalbare flat-fee abbo's voor de data traffic ( a la adsl abbonementen) en dan ben ik helemaal happy 6680 user!

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Ik weet niet of er wat misgaat als je hot swapt, ik doe het gewoon voor de zekerheid niet en zie er ook geen noodzaak toe op het moment. Alleen is de handleiding een beetje dubbel:

(blz. 20 van de Nederlandstalige handleiding)

U kunt de geheugenkaart niet gebruiken als het klepje van de geheugenkaartsleuf open staat.
(klinkt opzich nog logisch)

Maar een zin verder staat:

Open de sleuf van de geheugenkaart niet wanneer de telefoon in gebruik is. Als het klepje van de sleuf wordt geopend, kan dit schade toebrengen aan het apparaat, de geheugenkaart en de gegevens op de kaart.

Ik had dat in eerste instantie gelezen als "niet openmaken terwijl hij aan staat", maar als ze met "in gebruik" bedoelen dat ie idle staat en er geen programma's vanaf de MMC actief zijn.. zou je hem idd hot kunnen swappen. Hoeps! :X

Dat crashen bij inloggen op websites heb ik ook gemerkt ja, ook in Opera trouwens (dacht dat hun ingebouwde browser daarop gebaseerd was, of heb ik het mis?) Maar es ff naar NetFront zoeken dus! :*)

Wat voor Vodafone sim heb je? Ik was er eerst over aan het denken een prepaid (u)sim te halen omdat ik het idee had dat je daarmee ook kon UMTSsen, maar na wat langer op hun site te hebben rondgekeken leek me dat dat niet mogelijk is met een prepaid kaart.. en zin in een 2e abonnement heb ik niet echt (heb nu Telfort)! Maar als je met hun prepaid ook kunt UMTSsen, ga ik daar zeker eens naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Myedvyed schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:16:

Wat voor Vodafone sim heb je? Ik was er eerst over aan het denken een prepaid (u)sim te halen omdat ik het idee had dat je daarmee ook kon UMTSsen, maar na wat langer op hun site te hebben rondgekeken leek me dat dat niet mogelijk is met een prepaid kaart.. en zin in een 2e abonnement heb ik niet echt (heb nu Telfort)! Maar als je met hun prepaid ook kunt UMTSsen, ga ik daar zeker eens naar kijken!
Ja je moet kunnen UMTS''en met prepaid sims, de tarieven voor prepaid umts staan er namelijk wel bij in de lijst. Ik heb zelf een Debitel Vodafone sim (van idd een oud abbo dat loopt voor een 9 € pm), maar dat gaat er eerdaags wanneer t-mobile eindelijk eens zn umts activiteiten op gaat zetten uit natuurlijk. Zoals gezegd, moet kunnen dus, zou er morgen ff naar vragen bij een willekeurig citypoint van hun of een belletje naar vodafone.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

martincm schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:38:
[...]

Ja je moet kunnen UMTS''en met prepaid sims, de tarieven voor prepaid umts staan er namelijk wel bij in de lijst. Ik heb zelf een Debitel Vodafone sim (van idd een oud abbo dat loopt voor een 9 € pm), maar dat gaat er eerdaags wanneer t-mobile eindelijk eens zn umts activiteiten op gaat zetten uit natuurlijk. Zoals gezegd, moet kunnen dus, zou er morgen ff naar vragen bij een willekeurig citypoint van hun of een belletje naar vodafone.
Goed idee.. zou wel erg leuk zijn een keertje videotelefonie uit te kunnen proberen natuurlijk! Daar is het beestje voor gemaakt! 8)

Die NetFront browser is trouwens erg fijn qua opties, heb em gelijk maar besteld (3.1 dan, extra functies van 3.2 heb ik niet nodig en scheelt meer dan de helft in prijs), bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is t mogelijk om mijn hele inbox smsjes weg te gooien in een keer? of kijk ik gewoon scheel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 02:39:
is t mogelijk om mijn hele inbox smsjes weg te gooien in een keer? of kijk ik gewoon scheel :p
In het menuutje kun je volgens mij Markeren -> Markeer alle (of iets in die geest) doen, waardoor hij ze allemaal selecteert en je ze dus in 1 keer kunt wissen met de C knop!

Potlood-knopje ingedrukt houden terwijl je met de pijltjes beweegt zorgt er ook voor dat je meerdere dingen kunt selecteren.. en in tekst kun je er zelfs mee copy-pasten! Had de 7650 ook al, maar het blijft leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het nog niet hebben gehad dat de foto's ineens weg zijn, denk dat jullie foto's standaard opgeslagen worden in het telefoongeheugen i.p.v. MMC-kaartje. Ik heb nu standaard de telefoongeheugen, kaartje gebruik ik voorlopig niet, er zitten belangrijke foto's op die teruggehaald kunnen worden met zogeheten "undelete programma's" . Kan iemand mij ff zeggen waar ik zo'n gratis programma kan downloaden, of een met een crack? Zoek me rot, heb nog geen werkend programma kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote [SmartMovie 2.73 werkt perfect op de 6680, ideaal proggie om films (voor mij dan episodes) af te spelen als je onderweg bent bijvoorbeeld. Hij werkt ook stukken beter dan toendertijd op mn 6600]

welke episodes en waarmee converteer je ze???

Arjan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

Idd handig dat potloodje, had het wel is gezien bij een 6600 maar was dus ff vergeten dat het hier ook mee ken. Gisteravond ben ik ook weer is al mn smsjes kwijtgeraakt van mn kaartje. Omdat een spelletje niet wilde starten (kon hem niet laden in ramgeheugen) deed ik ff een herstart aangezien dat meestal werkt. Maar dit x kreeg ik geen melding van geef uw pincode, ik zag alleen maar het nokia teken en meer niet :? Ik had meer dan een minuut gewacht toen ik de batterij er ff uit en in heb gedaan. En net kom ik er dus achter dat ik ook weer alles kwijt ben, btje jammer!

Las ik hierboven ergens over betalen voor een browser? Respect man })

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:23:
quote [SmartMovie 2.73 werkt perfect op de 6680, ideaal proggie om films (voor mij dan episodes) af te spelen als je onderweg bent bijvoorbeeld. Hij werkt ook stukken beter dan toendertijd op mn 6600]

welke episodes en waarmee converteer je ze???

Arjan :*)
dat converteren doe je met smartmovie...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:10:
Voor de mensen die het nog niet hebben gehad dat de foto's ineens weg zijn, denk dat jullie foto's standaard opgeslagen worden in het telefoongeheugen i.p.v. MMC-kaartje. Ik heb nu standaard de telefoongeheugen, kaartje gebruik ik voorlopig niet, er zitten belangrijke foto's op die teruggehaald kunnen worden met zogeheten "undelete programma's" . Kan iemand mij ff zeggen waar ik zo'n gratis programma kan downloaden, of een met een crack? Zoek me rot, heb nog geen werkend programma kunnen vinden.
PC INSPECTOR™ smart recovery is tegenwoordig het enige programma voor data herstelling voor Flash Card ™, Smart Media ™, SONY Memory Stick ™, IBM™ Micro Drive, Multimedia Card, Secure Digital Card en alle andere opslagmedia voor digitale camera's.

Het maakt niet uit of u afbeeldingen, video-opnamen of audiobestanden op uw medium hebt gewist, geformatteerd of het medium gedurende het schrijfproces hebt verwijderd - PC INSPECTOR™ smart recovery reconstrueert zelfstandig de betreffende data, snel, eenvoudig en absoluut betrouwbaar.

http://www.pcinspector.de...a_recovery/nl/welcome.htm

Directe download http://download.pcinspector.de/pci_nl_smartrecovery.exe

edit
Btw sensor, cool programma jah, niet dat er veel mensen zijn die het de komende tijd gebruiken maar dit kan zeker een toppertje worden, met de juiste reclame van Nokia erbij wordt dit een succes!

[ Voor 10% gewijzigd door Elboo op 12-05-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Homedisc schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:38:
[...]

dat converteren doe je met smartmovie...
Inderdaad , deze zit standaard bijgeleverd (De pc converter). Net als de XviD codec trouwens (in sis formaat)

Welke episodes ?? Pffff welke niet.........Alles wat in de us of a loopt op dit moment denk ik, nou ja en een beetje de moeite is natuurlijk om te kijken :D . Het Converteren van een film en de grootte bepalen ervan gebeurt op basis van de tijd van het bronbestand. Daarbij haal ik beste kwaliteit/grootte verhouding met de opties :
video -> 96kb/ps -> Landscape ->Reduce Frames aan
audio -> 80kb/ps -> 22050Hz -> Force Mono uit
Crop Mode op Medium

Met die instellingen kan je ongeveer uitgaan van 30min movie per 25MB in goede weergave kwaliteit.

Ik kreeg btw vandaag mn rekening van mn umts verbruik; voor een Download totaal van om en nabij 45mb op het moment kwam ik op een bill van 5,80 !! Dat valt enorm mee toch ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Dat hot-swap werkt gewoon prima hoor. Als je je telefoon aan hebt staan en je doet dat klepje open, dan komt er een melding in beeld: 'closing applications. en daarna moet je je card verwijderen en OK drukken. Niets boeiends.

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:02:
[...]

Inderdaad , deze zit standaard bijgeleverd (De pc converter). Net als de XviD codec trouwens (in sis formaat)

Welke episodes ?? Pffff welke niet.........Alles wat in de us of a loopt op dit moment denk ik, nou ja en een beetje de moeite is natuurlijk om te kijken :D . Het Converteren van een film en de grootte bepalen ervan gebeurt op basis van de tijd van het bronbestand. Daarbij haal ik beste kwaliteit/grootte verhouding met de opties :
video -> 96kb/ps -> Landscape ->Reduce Frames aan
audio -> 80kb/ps -> 22050Hz -> Force Mono uit
Crop Mode op Medium
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:misschien niet 'fout' bedoeld, maar de manier van vraagstelling maakt dat niet duidelijk

[ Voor 79% gewijzigd door bjck op 12-05-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holla,

Weet er iemand sites van free software/programmatjes voor symbian die wij kunnen benaderen voor onze 6680 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:23

Mfpower

In dubio

Als ik me niet vergis is het posten/requesten van cracks/sn/warez e.d. niet toegestaan. Doe dit ajb niet anders wordt dit topic nog eens gesloten en dat zou zonde zijn van die mooie telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mfpower schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:59:
Als ik me niet vergis is het posten/requesten van cracks/sn/warez e.d. niet toegestaan. Doe dit ajb niet anders wordt dit topic nog eens gesloten en dat zou zonde zijn van die mooie telefoon.
Ik bedoel ook geen cracks endergelijke. :X
Ik vraag naar legale free-ware sites, toch niks mis mee? Zo ja, dan mijn excuses :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee sorry mijn fout :)

Arjan:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

kword helemaal gek van die foto-bug, kep toestel nou 2 weken , al iets van 10x men kaartje moeten formatten door die klote error :(

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n galery is ineens leeg en ik krijg er ook niets meer in. Iemand dit al een keer gehad. Lijkt op eerder genoemde bug, echter kan ik via bestandbeheer nog werkelijk alles zien op card/telefoon geheugen.
Dus blijft alleen erg irritant.
En wie weet trouwens of het normaal is dat veel games standaard vastlopen, ach ja daar is ie natuurlijk ook niet echt voorgemaakt. Verder trouwens wel een topapparaat dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:06:
M'n galery is ineens leeg en ik krijg er ook niets meer in. Iemand dit al een keer gehad. Lijkt op eerder genoemde bug, echter kan ik via bestandbeheer nog werkelijk alles zien op card/telefoon geheugen.
Dus blijft alleen erg irritant.
En wie weet trouwens of het normaal is dat veel games standaard vastlopen, ach ja daar is ie natuurlijk ook niet echt voorgemaakt. Verder trouwens wel een topapparaat dit.
Dit is de zoveelste die zijn bestanden kwijt is. Misschien iets voor de begin post zodat niet iedereen weer met hetzelfde komt!

En bazz999 het is een te-le-foon, als je er maar mee kan bellen, hahah (geintje man)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het achterliggende idee van m'n post is om uit te vinden of iedereen via instellingen/bestandsbeheer wel z'n gegevens nog kon achterhalen en dit idd dezelfde bug betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg steeds de melding als ik een bestandje wil kopieren via nokia telephone browser (het gaat om de system map van tomtom mobile), de bewerking kan niet worden voltooid het bestand is niet op de telefoon terug gevonden, daarna krijg ik bij elke handeling de bewerking kan niet worden voltooid.

Als ik dan opnieuw opstart (mijn computer dan) dan kan ik er wel weer bij, maar nog steeds niet dat ene bestandje kopieren.

In de map zit dus wel een .app bestankje weet niet of dit er iets mee te maken heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Dit had ik ook bij het kopieren van tomtom mobile. Echter, tomtom kan ik gewoon opstarten en staat ook in mijn menu. Wel vreemd, maar het werkt wel!

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

De System map wordt verborgen als je via de Nokia Phone Browser kijkt, maar hij is wel degelijk aanwezig. Met b.v. FExplorer kun je die map wel zien, en kijken of alles mooi gekopieerd is. Fijn progje, kunt ook screenshots ermee maken.. en nog freeware ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Myedvyed schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:08:
De System map wordt verborgen als je via de Nokia Phone Browser kijkt, maar hij is wel degelijk aanwezig. Met b.v. FExplorer kun je die map wel zien, en kijken of alles mooi gekopieerd is. Fijn progje, kunt ook screenshots ermee maken.. en nog freeware ook _/-\o_
Ja zeer cool, heb v1.13. Het lukt me maar niet om een screenshot te maken. Je moet 'abc' 2 dus, en '0' gelijktijdig indrukken terwijl FExplorer nog wel aanstaat. Dat doe ik maar ik zie geen foto's in c:\Nokia\Images\FE_img\

Wat doe ik verkeerd?

Btw, de batterij-status kan je ook aflezen bij gsm info :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abc+0 gewoon..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Jep, ABC en 0 tegelijk, je moet wel eerst vanuit FExplorer de screenshot optie aanklikken. Er staat weliswaar "ON" naast, maar volgens mij moet je d'r eerst nog op klikken.

En ABC is op de 6680 is trouwens het potloodje :P Niet geheel onbelangrijk detail!

Op de 7650 (en andere telefoons, neem ik aan) stond er op die knop alleen "ABC", maar die is nu vervangen door een potlood-knopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjab-X
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik ben nu ook een paar weken de trotse eigenaar van een 6680. Na de 7650 en 6600 een goeie opvolger! En nu eindelijk een telefoon met Symbian, geheugen kaartjes én stereo geluid! Weg met die lompe mp3-cdspeler!

Maar ja... dan zitten er weer van die irritante kaartjes bij (MMC-RS-DV)... maar ok, een 256mb kaartje er in en dan maar 1x in de week wat anders er op zetten...

Tja... en daar zit je dan in de trein met je Nokia-MP3/AAC/Ogg speler die het op zich goed doet maar iedereen naast je kan meegenieten! Ja, er zitten weer van die ontzettende oordopjes bij die zels bij iemand met flaporen niet blijven zitten :(

Tijd voor wat geknutsel! Zoek die soldeerbout op en ga aan de slag!

Benodigdheden:
- 3,5mm female stereo jack plug (van een hoofdtelefoon verleng snoer ofzo...)
- hoofdtelefoon naar keuze 8)

Bereidingswijze:
Maak voorzichtig het kastje met de microfoon van de Nokia hoofdtelefoon open.
Soldeer de hoofdtelefoon draadjes los.
Zorg dat er nog een stuk snoer aan je female jack plug zit en soldeer de draadjes in het kastje.
Nu alles dicht, favo hoofdtelefoon aansluiten en voila!

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.schrijnen.nl/IMG_1846S.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.schrijnen.nl/IMG_1847S.jpg

En ik moet zeggen dat er echt een super geluidje uit komt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaaf gedaan, ik zal het onthouden als ik me telly morgen (hoop ik) heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Sjab-X schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:16:

Benodigdheden:
- 3,5mm female stereo jack plug (van een hoofdtelefoon verleng snoer ofzo...)
- hoofdtelefoon naar keuze 8)

Bereidingswijze:
Maak voorzichtig het kastje met de microfoon van de Nokia hoofdtelefoon open.
Soldeer de hoofdtelefoon draadjes los.
Zorg dat er nog een stuk snoer aan je female jack plug zit en soldeer de draadjes in het kastje.
Nu alles dicht, favo hoofdtelefoon aansluiten en voila!
Precies wat ik zocht ! Morgen even fixen denk ik 8) Tanx in ieder geval!
Headset is inderdaad erg klote! Het lijkt btw ook wel of deze het volume zwaar dempt....erg irritant is dat. :?

[ Voor 9% gewijzigd door martincm op 12-05-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mij is dit toch allemaal errug ingewikkeld. Ben al zo onhandig.. Nokia zou toch wel eens een echt deftige headset mogen uitbrengen of toch op zijn minst een dergelijk tussenstuk/verlengstuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft nu iemand, die zijn telefoon van gsm-track heeft, zijn telefoon al naar nederlands omgezet bij een andere zaak als gsm-track zelf???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, op gsmtrack moet je niet wachten.. Ik ben hier in Nijmegen naar Abiom geweest, volgende dag gepiept (meeste winkels kunnen het ook gelijk, meen ik). Nu heb ik mooi Nederlands erop, en zo'n firmware update. 04-03-2005 is de versiedatum meen ik, weet alleen niet of dat nou 4 maart is of 3 april :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wat gratis games voor de 6680 weet niet of de rest het ook doet maar bounce doet het wel en over je hele scherm....
Link

Soms heb ik als je een foto wilt maken geeft ie aan dat mijn geheugen vol is.. En dat is niet het geval heb nog 40 mb over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
  • Laatst online: 19:38
dedrogist schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 00:47:
Kan iemand mij vertellen hoe ik via bluetooth ontvangen bestanden(bijv. mp3) weer door kan sturen via mms of bluetooth zonder ze eerst via de pc in galerij te zetten. En weet iemand of je naast de office bestanden te lezen deze bestanden ook weer kunt doorsturen?
Weet iemand hier een antwoord op ben erzelf nog steeds niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 17:09
Ik ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar een soortgelijk progje, maar dan om vanaf de pc dat te kunnen doen. Iemand een idee?

Verder wil ik weten of het mogelijk is gebruik te maken van internet via je pc.....via een bleutooth verbinding.
Weet eimand wat de applicatie MMM onder "Bestandsbeheer" is? Wil graag m'n geheugenkaart zo leeg mogelijk maken namelijk.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 17:09
dedrogist schreef op zondag 15 mei 2005 @ 13:50:
[...]

Weet iemand hier een antwoord op ben erzelf nog steeds niet uit.
Ik markeer de mp3-file en selecteer, dan Zenden via Bleutooth. Of begrijp ik je niet helemaal?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
  • Laatst online: 19:38
toastingnow schreef op zondag 15 mei 2005 @ 13:53:
[...]

Ik markeer de mp3-file en selecteer, dan Zenden via Bleutooth. Of begrijp ik je niet helemaal?
het is me inmiddels gelukt, je moet hem ff openen en opslaan daarna kan je hem via galerij weer verzenden. Office bestanden kan je dus alleen maar lezen. Zijn er hiervoor misschien nog andere programma's die office bestanden kunnen bewerken of kunnen verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

toastingnow schreef op zondag 15 mei 2005 @ 13:52:
Ik ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar een soortgelijk progje, maar dan om vanaf de pc dat te kunnen doen. Iemand een idee?
Ik vermoed dat als je een cardreader hebt die dit soort kaartjes kan lezen, je dan wel alle mappen zult zien. Weet het niet helemaal zeker, maar er is hier vast iemand die dit kan bevestigen of ontkennen!
dedrogist schreef op zondag 15 mei 2005 @ 14:11:
Office bestanden kan je dus alleen maar lezen. Zijn er hiervoor misschien nog andere programma's die office bestanden kunnen bewerken of kunnen verzenden?
Ja, QuickOffice zelf. Op de geheugenkaart staan de QuickOffice readers geïnstalleerd, maar als je op de site van QuickOffice kijkt zul je zien dat ook de editors te koop zijn daar. Niet gratis dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

zou jij de dutch dict uit z:\system\T9ldb willen mailen naar mij, at gmail.com? heb de tel van gsmtrack en dus geen nederlandse lib. B)

*-Specs-*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat het enige wat je nodig hebt voor Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R1 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:59:
[...]

zou jij de dutch dict uit z:\system\T9ldb willen mailen naar mij, speedyden at gmail.com? heb de tel van gsmtrack en dus geen nederlandse lib. B)
Ik heb m nu net naar je gemaild :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al een tijdje terug gevraagd meen ik, maar ik ben eigenlijk ook op zoek naar een soort full screen digitale klok-screensaver.. Ik heb nu een of andere screen saver van internet die plaatjes uit mijn galerij laat zien. Op zich wel leuk, maar ik heb liever dat de tijd wat groter genoteerd staat..

Weet iemand hier iets voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:06:
[...]

Als ik eerder wakker was had ik et zelf gedaan, maar gelukkig zijn d'r meer behulpzame mensen hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

toastingnow schreef op zondag 15 mei 2005 @ 13:52:
[...]

Verder wil ik weten of het mogelijk is gebruik te maken van internet via je pc.....via een bleutooth verbinding.
Weet eimand wat de applicatie MMM onder "Bestandsbeheer" is? Wil graag m'n geheugenkaart zo leeg mogelijk maken namelijk.
Dat programmatje wat je bedoeld heet PC File Manager, het werkt alleen niet met de 6680 (wel met de 6600) dus even w88 op een nieuwe versie

Internet van je thuis pc gebruiken op je phone is mogelijk, toendertijd ook aan de praat gekregen op mn 6600, alleen het proggie wat je ervoor moet installen op je tel, werkt ook niet met Symbian 8. Weet niet of het misschien met de VPN client zou kunnen van Nokia.

Voor wat betreft je memkaartje, bekijk wat je er standaard van wil behouden, doe een format en installeer alles zelf opnieuw wat je nodig acht op je kaartje (althans zo doe ik het altijd)
Myedvyed schreef op zondag 15 mei 2005 @ 14:22:
[...]
Ik vermoed dat als je een cardreader hebt die dit soort kaartjes kan lezen, je dan wel alle mappen zult zien. Weet het niet helemaal zeker, maar er is hier vast iemand die dit kan bevestigen of ontkennen!
Klopt, ik zie alles op mijn memkaartje als ik m lees in mn cardreader (dus ook de system map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

[...]
hey thanks !!
ik was alleen even vergeten dat copy wel gaat maar een paste naar ROM gaat natuurlijk niet....
in andere 'schijven ' heb ik een mapje met het bestand aangemaakt, maar hij pakt het niet op. Kun je dit ook installen ? ik heb bv geen dutch.rsc file in mijn lib, vreemd ?!
ben bang dat een firmware upgrade de enige optie is
|:(

*-Specs-*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De RS MMC kaartjes, is de grootste 512MB??? Of zijn die van 1gigh ook al te koop?
En welke merken doen het op de 6680? Alle merken maakt het uit of nie?

ik wil er een van 1 gigh kopen, maar weet dus nie of die te koop is en OF die het wel zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 gig is niet te koop
512mb ook nog steeds niet.

veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:19:
1 gig is niet te koop

veel succes!
Bij Belcompany werd mij verteld dat ik een SanDisk 512 kaart kon krijgen voor ongeveer 60 euro. Volgens het foldertje van de verkoper was deze ook geschikt voor de 6630 en 6680 (stond DV bij). Nu maar hopen dat het klopt.

Overigens is 512 MB wel ideaal omdat je dan met gemak drie films erop kan zetten zodat je die met SmartMovie kan bekijken. Leuk voor in de trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er nu radio op dit ding??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:32:
[...]

Bij Belcompany werd mij verteld dat ik een SanDisk 512 kaart kon krijgen voor ongeveer 60 euro. Volgens het foldertje van de verkoper was deze ook geschikt voor de 6630 en 6680 (stond DV bij). Nu maar hopen dat het klopt.

Overigens is 512 MB wel ideaal omdat je dan met gemak drie films erop kan zetten zodat je die met SmartMovie kan bekijken. Leuk voor in de trein!
Als je op internet zoekt, kan je de kaartje ook vinden voor rond de 40-45 euro, niet onnodig geld uitgeven. Wat bedoel je met DV????? Mis ik iets? En waar haal ik smartmovie vandaan?

En er zit geen radio op, tenminste niet op mijn 6680.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

1 gig is niet te koop

veel succes!
Ik heb net een mailtje binnen dat mijn ATP 512MB DV RS-MMC kaartje verzonden is! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:56:
Als je op internet zoekt, kan je de kaartje ook vinden voor rond de 40-45 euro, niet onnodig geld uitgeven. Wat bedoel je met DV????? Mis ik iets?
DV wil zeggen Dual Voltage. De 6630 en 6680 werken op 1.8v ipv de gebruikelijke 3.0v voor normale RS-MMC kaartjes. Je hebt dus een speciaal kaartje nodig dat beide voltages ondersteunt, en die zijn momenteel een stuk duurder dan de gewone RS-MMC kaartjes (die dus NIET werken in die telefoon!). Dus let wel op of het een DV kaartje is, anders zal hij niet werken!

Voordeel is wel dat het kaartje minder stroom verbruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf is dit nou? gisteren toen ik een foto maakte, in reeks modus. had ik 5 foto's in een reeks ofzo. ik gooi ze weg dmv markeren, en was er een vergeten. dus ik doe de laatste ook weg, verwijdert ie em niet. opeens waren dus al mijn foto's en shit,alles uit de galerij is verdwenen. maar toch heeft ie de foto's nog gewoon opgeslagen... en de mp3 die ik had ingesteld als beltoon zit ook nog ernges diep in het geheugen verborgen! nouja prima enzo, stonden toch geen sappige foto's in. maar net wilde ik een foto maken, trek ik de achterzijde open zegt ie 'systeemfout'! en bij de camera aan de voorkant ook!

btw de firmware info van me telefoon is:
V 2.04-15
04-03-05
RM-36

uit en aan zetten help niet dus... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je op internet zoekt, kan je de kaartje ook vinden voor rond de 40-45 euro, niet onnodig geld uitgeven. Wat bedoel je met DV????? Mis ik iets? En waar haal ik smartmovie vandaan?
.
Heb je het hier over 512 mb rs dv kaarten of niet? Want kaartjes van 512 mb heb ik tot nu toe alleen nog maar gezien van rond de honderd euro. Deze zijn echter (nog) niet leverbaar en ook op ebay kan ik ze nog niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:50:
[...]

Heb je het hier over 512 mb rs dv kaarten of niet? Want kaartjes van 512 mb heb ik tot nu toe alleen nog maar gezien van rond de honderd euro. Deze zijn echter (nog) niet leverbaar en ook op ebay kan ik ze nog niet vinden.
Nogmaals de link, omdat ie alweer verstopt zit ergens een paar pagina's terug: http://www.4memory.nl/product_info.php?products_id=198

Daar heb ik hem besteld, en ik heb net een mailtje binnengekregen dat ie verzonden is per aangetekende post! :*)

Zodra hij binnen is zal ik wel laten weten of ie werkt enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:52:
De RS MMC kaartjes, is de grootste 512MB??? Of zijn die van 1gigh ook al te koop?
En welke merken doen het op de 6680? Alle merken maakt het uit of nie?

ik wil er een van 1 gigh kopen, maar weet dus nie of die te koop is en OF die het wel zou doen.
Een gig heb ik nog niet gezien in rs-mmc dv....512mb wel alleen erg duur. Merken voor zover ik heb gezien Transcend en ATP, doen het beide goed in je 6680.
1 gig is niet te koop

veel succes!
512mb is WEL te koop althans te bestellen, paar pagina's terug staat een overzichtje met wat online shops (was voor 256mb bedoeld maar een aantal hebben ook 512 rs-mmc dv). In de winkels weet ik het overigens niet.
Nee, je kan wel NINJ Virtual Radio gebruiken over GPRS of UMTS
[...]

... En waar haal ik smartmovie vandaan?
Hier (niet gratis):
www.lonelycatgames.com
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:08:
wtf is dit nou? gisteren toen ik een foto maakte, in reeks modus. had ik 5 foto's in een reeks ofzo. ik gooi ze weg dmv markeren, en was er een vergeten. dus ik doe de laatste ook weg, verwijdert ie em niet. opeens waren dus al mijn foto's en shit,alles uit de galerij is verdwenen. maar toch heeft ie de foto's nog gewoon opgeslagen... en de mp3 die ik had ingesteld als beltoon zit ook nog ernges diep in het geheugen verborgen! nouja prima enzo, stonden toch geen sappige foto's in. maar net wilde ik een foto maken, trek ik de achterzijde open zegt ie 'systeemfout'! en bij de camera aan de voorkant ook!

btw de firmware info van me telefoon is:
V 2.04-15
04-03-05
RM-36

uit en aan zetten help niet dus... :S
Heb je toevallig lopen kloten met de LIBS directory op de phone (doel ervan is denk ik wel bij iedereen bekend :o ) want dit probleem komt 9 van de 10 keer daardoor. Je zou ff een reset naar je default settings kunnen proberen (kan vanuit de tel of met ster-hek-7780-hek) maar denk dat het niet als oplossing werkt. Dus dan een harde reset die alles precies fabriek af opnieuw in je tel zet. let op dit werkt wel (heb het zelf al gebruikt) maar alsnog op eigen risico, zorg ervoor dat je batterij vol is.

groene hoorntje + 3 + ster inhouden als de tel uitstaat, en dan aanzetten terwijl je deze combinatie ingedrukt houdt. Na enkele seconden zal je het schermpje te zien krijgen waarin je je land moet selecteren, zoals dat als het goed is ook was toen je m voor het eerst aandeed. Et Voila, alles werkt weer als nieuw alleen ben je ALLES kwijt, zorgdus voor een mooie backup van pics/instellingen/videos etc etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks martin, ff nog vraagje.. hij vraagt om blokkeringscode bij je 1e tip..? gen idee :S?

en je 2e tip, ben ik dan ook mijn laatste firmware update kwijt? (daar zat dus mijn nederlands taal bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

1e tip ----> standaard is dit 12345

2e tip ---> pfff k denk het niet, hij flashed alles naar naar het begin van de firmware. Het lijkt me dus niet dat je ineens weer engels terugkrijgt aangezien je oude firmware dus al definitief is overschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok, maar mocht mijn NL taal weg zijn dan kan ik dat gewoon weer terug krijgen met zo'n lib je ofzo, wat ik via bluetooth kan overzetten? dat heb ik mensen hierboven ook zien doen nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Dat is voor het T9 woordenboek dacht ik, niet voor je NL firmware. Die zal je weer moet laten flashen. Maar weet bijna zeker dat die niet verloren gaat. Ik kan me niet voorstellen dat je originele firmware blijft zitten terwijl hier de nederlandse overheen is geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok :) thx

nou daar gaan we

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was van plan om de 6680 te kopen, maar nu wil ik de nokia n70 kopen is dit slim of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok nou het helpt niet martin! ik krijg 'systeemfout' bij proberen te maken van een foto :(

bovendien heeft ie toch niet mijn progamma's weggegooid met die toetscombinatie van je 2e tip .. raar?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:37:
ok nou het helpt niet martin! ik krijg 'systeemfout' bij proberen te maken van een foto :(

bovendien heeft ie toch niet mijn progamma's weggegooid met die toetscombinatie van je 2e tip .. raar?
Heb je toen wel de keuze gehad om je land opnieuw te kiezen ??? Want alleen dan weet je dat ie volledig is gereset. Je progs staan waarschijnlijk op je memkaartje, probeer eens een foto te maken zonder mem kaartje in je tel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net een review van deze 6680 op NieuweMobiel. Er komt ook een review van de K750i dat
is echt super. Die gasten hebben dat ding gewoon al. Hoe doen ze dat toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb opnieuw land gekozen, zonder mem kaart doet foto het idd. wat wil dat zeggen?

btw hoe moet mijn memkaartje er weer in!? ik ben echt ff zo dom dat hetme niet goed lukt? misschien plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:51:
Ik zag net een review van deze 6680 op NieuweMobiel. Er komt ook een review van de K750i dat
Die dingen worden vaak gewoon verstrekt via vriendjespolitiek bij telecomwinkels etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:06:
ja ik heb opnieuw land gekozen, zonder mem kaart doet foto het idd. wat wil dat zeggen?

btw hoe moet mijn memkaartje er weer in!? ik ben echt ff zo dom dat hetme niet goed lukt? misschien plaatje?
Je LIBS map is niet in orde op je memkaartje, niets aan de hand, format je mem kaart en alles doet het weer gewoon. Pff hoe die erin moet ? die pinnetjes eerst, met de kant naar het scherm toe. Als je van bovenaf kijkt zit je hendeltje rechts en je hoekpuntje van je mem kaartje links met de pinnetjes naar het beeldscherm. Dan erin drukken tot die klik doet. Dan format kaartje en alles werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag over smartmovie:
als ik futurama wil converten, krijg ik een hele harde ruis.
heeft iemand hier al is last van gehad? zo ja, wat moet ik hier tegen doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:05:
[...]

Ik heb net een mailtje binnen dat mijn ATP 512MB DV RS-MMC kaartje verzonden is! 8)
>:) megacool!
4memory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Jeps! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:19:
ik heb een vraag over smartmovie:
als ik futurama wil converten, krijg ik een hele harde ruis.
heeft iemand hier al is last van gehad? zo ja, wat moet ik hier tegen doen???
Welke Settings gebruik je ??
Ik heb namelijk geen probleem met mijn futurama eps. Probeer anders de volume boost (bij audio) wat lager te zetten, deze staat standaard op 150%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok mem kaart zit erin :D
maarre, als ik em dan formatteer, dat doet ie dat, geef ik het beestje een nieuwe naam.. maar daarna lijkt ie helemaal niet geformatteerd.. want er is nog steeds 28 mb verbruikt en 33 vrij zoals dat ie eerst was :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Maar je foto's doen t wel weer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope nog steeds systeemfout...

waarom eraset ie mijn kaart niet (goed)? wat doe ik toch fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:43:
nope nog steeds systeemfout...

waarom eraset ie mijn kaart niet (goed)? wat doe ik toch fout?
Sounds 2 me als een prob met je mem kaartje, heb je toevallig een cardreader waarin je m kan formatteren ? Je phone zou dit overigens gewoon moeten doen. Uninstall alle apps die je hebt, haal alle pics/vids weg via phone browser en dan nog eens een format.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht... damn, wat een heisa opeens. dit ging echt van de een op de andere dag zonder dat ik er rare ding mee had uitgespookt..

heb alle apps verwijdert (die ik er zelf op heb gezet neem ik aan)..

ik heb geen cardreader. krijg je niet bij je phone toch?

overigens is er een kreng van een screensaver applicatie die er niet af wilt omdat ie steeds zegt dat ie nog open is, ook al eb ik em agesloten.. zou het dat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:51:
Die review van de 6680 komt op mij wat negatief over (op de eerste paar pagina's tenminste), en sommige "feiten" kloppen gewoon niet.

Zo heb ik b.v. alles perfect werkend gekregen met de PC Suite die op de meegeleverde CD stond. Dat de flitser af en toe flitst als hij uitstaat klopt niet helemaal, het lampje gaat weliswaar branden maar hij flitst niet. Dat de instellingen van de flitser niet opgeslagen worden klopt ook niet, want mijne blijft netjes uitstaan zoals ik ingesteld heb. Verder kan de standaard browser op de 6680 OOK op verschillende manieren pagina's tonen (d.w.z. oorspronkelijke grootte en samengeperst voor telefoon). En de mysterieuze reden dat Nokia Dual Voltage kaartjes gebruikt is simpelweg om het stroomverbruik te verminderen (hoe irritant een nieuw type kaartje ook mag zijn). Ook heb ik zelf totaal geen "losse knoppen" aan een van de zijdes van het toetsenbord, maar dat zal van toestel tot toestel verschillen waarschijnlijk. De screensaver kan WEL gewijzigd worden, in b.v. een tekst of een afbeelding. Het is niet veel nee, maar om dan gelijk te zeggen dat je helemaal geen andere screensaver kunt kiezen vind ik wat overdreven. Er zullen wel nog wat dingetjes zijn, maar okee..

Voor de rest zijn er wat meningen die ik niet deel, en ook meningen die ik wel deel, maar daar zijn het meningen voor. :P Hou er alleen niet van als feiten verkeerd vermeld worden.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoohoo! hij doet het weer, dat ene programma stond stiekem nog ergens op gedisabled!

thanks martincm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Ik vind de review niet echt negatief, ofschon ik de ophef over de DV RS-MMC ook niet begrijp. Lijkt erop dat ze dit gewoon uit de review van de 6630 overgenomen hebben. Ik heb toen voor de gewone 256 mb RS-MMC kaart voor mijn 7610 meer betaald als nu voor de 256 mb DV RS-MMC kaart. Ook lijkt de volgende zin uit de review van de 6630 te komen:

"Vele mensen zullen beschikken over de standaard blauwe versie, die vele malen minder mooi is dan de speciale groene versie"

[ Voor 3% gewijzigd door Maite op 17-05-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:33:
[...]

Welke Settings gebruik je ??
Ik heb namelijk geen probleem met mijn futurama eps. Probeer anders de volume boost (bij audio) wat lager te zetten, deze staat standaard op 150%
die heb ik al op 100% staan, ik gebruik de settings: (deze doen het wel bij de serie 24)
Video:
Landscape
Reduce frames aangevinkt
Xvid encoder
96 kbps

Audio:
Enable aangevinkt
Force mono niet aangevinkt
44100 Hz
96kbps
Lame Mp3 Codec
Volume boost 100

Crop mode:
Medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:09:
whoohoo! hij doet het weer, dat ene programma stond stiekem nog ergens op gedisabled!

thanks martincm ;)
no prob did the best I could ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:14:
[...]

die heb ik al op 100% staan, ik gebruik de settings: (deze doen het wel bij de serie 24)
Video:
Landscape
Reduce frames aangevinkt
Xvid encoder
96 kbps

Audio:
Enable aangevinkt
Force mono niet aangevinkt
44100 Hz
96kbps
Lame Mp3 Codec
Volume boost 100

Crop mode:
Medium
Hmm vreemd, misschien ligt het in je source ? Heb je dit bij alle futurama episodes of bij een enkele ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Wat een bar slechte review van deze phone op Nieuwemobiel.nl, ik heb maar ff wat delen eruit gepakt want ik zat echt met mn mond open van verbazing hoe ze erdoor heen gingen :

Nog een punt van kritiek is de meegeleverde software, die compleet niet aan de wensen voldoet van een standaard gebruiker
Een standaard gebruiker kiest niet voor een Smartphone, er wordt juist voor een Smartphone gekozen om multifunctionaliteit te gebruiken, danwel zelf toe te passen. Voor een standaard gebruiker is een 3e van deze phone met zn functionaliteiten al voldoende :X

Maar om door te gaan op het uiterlijk van de Nokia 6680, er mag gezegd worden dat kleur heel wat uitmaakt.
Sorry ?? Dat is een persoonlijke mening geen objectieve view. :X

Vele mensen zullen beschikken over de standaard blauwe versie, die vele malen minder mooi is dan de speciale groene versie
Ow ja ?? Welke is dat dan, die groene..... k meen alleen een bronzen te hebben gezien :?

De rechterzijkant van toetsenbord werkte absoluut beter dan de linker zijkant.
Geen last van, niemand over gehoord, zondagstoestel dus..... :O

Onder deze toets ziet men gelijk het geheugenkaartslot voor de RS-MMC geheugenkaart. Dit slot is gelukkig niet meer in het toestel aanwezig, maar gelukkig voor het eerst in de historie van Nokia bereikbaar zonder een cover of batterij te verwijderen. Hulde!
Kon een N-Gage QD ook al niet hotswappen dan ??? :X

soort bling-bling met al die glimmende onderdelen op het toestel
Vergelijk eens voor de grap met een gemiddelde Samsung phone 8)7

Verder is de kwaliteit van de constructie van het toetsenbord matig te noemen, wat een extra minpunt is
Absoluut verbetering, dat baseer ik dan op de vergelijking met de 6600

Een uithoudingsvermogen van 2 à 3 dagen is maximaal haalbaar
Dat is normaal met een Smartphone, daar is niets extra negatiefs aan.....

op één klein punt na dat te maken heeft met camera op de voorkant die een aluminium ring heeft, die enorm koud aanvoelt het eigen oor wanneer men belt

Dat is toch wel het MEEST trieste punt wat ik ben tegen gekomen in de review, als een van jullie dezelfde ervaring HIERMEE heeft, hoor ik dat graag want ik kan het me niet voorstellen |:(

Men kan de vijf snelkoppelingen instellen en het homescreen aan en uit zetten. Allemaal wat karig.

Wat zou dit meer moeten bieden dan ???

De standaard thema in het toestel is van een mooie kwaliteit, maar het is er maar één. Dat is ronduit karig

Ow ja joh ? Ik had er toch echt standaard 5 op staan, die heb ik hier zelfs nog bewaard :Z

al is de vraag of men de infraroodpoort ingeruild heeft voor de pop-port.
Denk al een jaartje of 2 terug :Z Zeker als die kabels ook wat goedkoper zouden zijn !

Ook dit is de standaard geworden al mag men de kabel drivers wel op de meegeleverde CD plaatsen. Op de CD is wel de verkeerde PC Suite versie geplaatst, die niet werkt.
Die staan er bij mij toch echt wel op, met een pc suite die wel werkt, denk dat hier een fout van Nokia NL moet zijn ofzo.......Ik had er geen enkel probleem mee.

Helaas is er geen infraroodpoort om een modem verbinding op te zetten.

Want wie gebruikt die IR als modem dan ??? Ze zitten niet eens in Laptops meer...... :Z

Aangaande de Bluetooth moeten worden opgemerkt dat deze functie enorm goed werkt en vrij weinig vraagt van de batterij.
Beetje in contrast met je eigen review als je een pagina terug beweerd dat juist umts bluetooth etc de veroorzakers zijn van een 'korte' levensduur 8)7

Elke keer dus programma's terugzetten naar een bepaalde map of positie in het menu is niet bepaald leuk werk.
Daarom dus netjes aan de phone melding houden he pffffff Want hoe vaak swapt men ook echt zn kaart in en uit ........

Het gekke is dat wanneer men de flitser uitzet, deze af en toe nog wel flitst bij het maken van foto's
Nope, Hij staat alleen aan, ook als je video opneemt.......hij flitst helemaal niet

Samsung D500 flitser die vele malen verder reiken.
Die LED van de d500 is zwakker, heb wat vergelijkingpics, k zal ze eerdaags even posten. De flitser vond ik een van de beste in een tel tot op heden.

en ook een beter scherm heeft wat trouwens ten kosten gaat van de snelheid van het toestel, wat men amper merkt.
Zeg maar he-le-maal niet merkt.........

echt ON-VOOR-STEL-BAAR k weet niet wat jullie ervan vonden........maar vond m in en in triest.....

[ Voor 3% gewijzigd door martincm op 18-05-2005 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik geef je groot gelijk, wat een kneuzen.

alleen al het feit dat ze dat woord 'karig' zo vaak gebruiken, kom óp dat zijn toch een paar van die snot studentjes dan!?

geen aandacht aan schenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Paar van die dingen (en nog wat die hier niet bij staan) heb ik een paar posts geleden ook al opgemerkt.. blij dat ik niet de enige ben die het opviel!

Maarja, ik zou em niet willen ruilen tegen een andere foon op et moment! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:28:
[...]

no prob did the best I could ;)

[...]

Hmm vreemd, misschien ligt het in je source ? Heb je dit bij alle futurama episodes of bij een enkele ?
nee alleen bij seizoen 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet om het een of ander, maar ik heb zelf bij een aantal andere reviews ook al gelezen dat de 6680 ivm de 6630 ook trager is. Daar wordt dan bijna altijd als (iig waarschijnlijke) oorzaak gegeven dat dat komt omdat er een beter scherm in zit met meer kleuren. Misschien had er wel duidelijker vermeld moeten worden dat de 6680 dan langzamer was ivm de 6630.
Maar over het algemeen zijn de reviews van nieuwemobiel.nl niet zo slecht, volgens mij.
Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.