Wat een
bar slechte review van deze phone op Nieuwemobiel.nl, ik heb maar ff wat delen eruit gepakt want ik zat echt met mn mond open van verbazing hoe ze erdoor heen gingen :
Nog een punt van kritiek is de meegeleverde software, die compleet niet aan de wensen voldoet van een standaard gebruiker
Een standaard gebruiker kiest niet voor een Smartphone, er wordt juist voor een Smartphone gekozen om multifunctionaliteit te gebruiken, danwel zelf toe te passen. Voor een standaard gebruiker is een 3e van deze phone met zn functionaliteiten al voldoende
Maar om door te gaan op het uiterlijk van de Nokia 6680, er mag gezegd worden dat kleur heel wat uitmaakt.
Sorry ?? Dat is een persoonlijke mening geen objectieve view.
Vele mensen zullen beschikken over de standaard blauwe versie, die vele malen minder mooi is dan de speciale groene versie
Ow ja ?? Welke is dat dan, die groene..... k meen alleen een bronzen te hebben gezien
De rechterzijkant van toetsenbord werkte absoluut beter dan de linker zijkant.
Geen last van, niemand over gehoord, zondagstoestel dus.....
Onder deze toets ziet men gelijk het geheugenkaartslot voor de RS-MMC geheugenkaart. Dit slot is gelukkig niet meer in het toestel aanwezig, maar gelukkig voor het eerst in de historie van Nokia bereikbaar zonder een cover of batterij te verwijderen. Hulde!
Kon een N-Gage QD ook al niet hotswappen dan ???
soort bling-bling met al die glimmende onderdelen op het toestel
Vergelijk eens voor de grap met een gemiddelde Samsung phone
Verder is de kwaliteit van de constructie van het toetsenbord matig te noemen, wat een extra minpunt is
Absoluut verbetering, dat baseer ik dan op de vergelijking met de 6600
Een uithoudingsvermogen van 2 à 3 dagen is maximaal haalbaar
Dat is normaal met een Smartphone, daar is niets extra negatiefs aan.....
op één klein punt na dat te maken heeft met camera op de voorkant die een aluminium ring heeft, die enorm koud aanvoelt het eigen oor wanneer men belt
Dat is toch wel het MEEST trieste punt wat ik ben tegen gekomen in de review, als een van jullie dezelfde ervaring HIERMEE heeft, hoor ik dat graag want ik kan het me niet voorstellen
Men kan de vijf snelkoppelingen instellen en het homescreen aan en uit zetten. Allemaal wat karig.
Wat zou dit meer moeten bieden dan ???
De standaard thema in het toestel is van een mooie kwaliteit, maar het is er maar één. Dat is ronduit karig
Ow ja joh ? Ik had er toch echt standaard 5 op staan, die heb ik hier zelfs nog bewaard
al is de vraag of men de infraroodpoort ingeruild heeft voor de pop-port.
Denk al een jaartje of 2 terug

Zeker als die kabels ook wat goedkoper zouden zijn !
Ook dit is de standaard geworden al mag men de kabel drivers wel op de meegeleverde CD plaatsen. Op de CD is wel de verkeerde PC Suite versie geplaatst, die niet werkt.
Die staan er bij mij toch echt wel op, met een pc suite die wel werkt, denk dat hier een fout van Nokia NL moet zijn ofzo.......Ik had er geen enkel probleem mee.
Helaas is er geen infraroodpoort om een modem verbinding op te zetten.
Want wie gebruikt die IR als modem dan ??? Ze zitten niet eens in Laptops meer......
Aangaande de Bluetooth moeten worden opgemerkt dat deze functie enorm goed werkt en vrij weinig vraagt van de batterij.
Beetje in contrast met je eigen review als je een pagina terug beweerd dat juist umts bluetooth etc de veroorzakers zijn van een 'korte' levensduur
Elke keer dus programma's terugzetten naar een bepaalde map of positie in het menu is niet bepaald leuk werk.
Daarom dus netjes aan de phone melding houden he pffffff Want hoe vaak swapt men ook echt zn kaart in en uit ........
Het gekke is dat wanneer men de flitser uitzet, deze af en toe nog wel flitst bij het maken van foto's
Nope, Hij staat alleen aan, ook als je video opneemt.......hij flitst helemaal niet
Samsung D500 flitser die vele malen verder reiken.
Die LED van de d500 is zwakker, heb wat vergelijkingpics, k zal ze eerdaags even posten. De flitser vond ik een van de beste in een tel tot op heden.
en ook een beter scherm heeft wat trouwens ten kosten gaat van de snelheid van het toestel, wat men amper merkt.
Zeg maar he-le-maal niet merkt.........
echt ON-VOOR-STEL-BAAR k weet niet wat jullie ervan vonden........maar vond m in en in triest.....
[
Voor 3% gewijzigd door
martincm op 18-05-2005 00:38
]