Ik heb eigenlijk een rare vraag denk ik?
Hoe werkt symbian eigenlijk of hoe gaat het om met geinstalleerde apps en games bv?
Ik wil net als mijn PC thuis op mijn toestel geen vervuiling hebben dus was van plan bepaalde mappen te verwijderen op de phone zoals de map Games, Images, Installs, muvees enz in de map Nokia en een aantal in de map System deze mappen zijn namelijk allemaal leeg! Maakt symbian of de app deze automatisch aan of hoe werkt dat?
Ook wilde ik bepaalde apps eraf hebben die er standaard op stonden maar kan niet achterhalen welke ik daarvoor moet verwijderen

de bekende zoals adobe pdf enz is niet moeilijk want de naam zegt het al maar apps zoals die transfer tool om je data naar andere phone te zetten, die default bestanden beheer, DVS enz...
En wat betekenen de volgende items in toepassingen beheer? Delen 586kb, SIP OTA Adapter 10kb, Proximity Toolkit 163kb, Nokia Push to talk 840kb (dit leek me DVS), MVENGINE 1800kb. welke zou je rustig weg kunnen halen en nog belangrijker zijn alle apps die er standaard opstonden weer bij nokia te downloaden maar dan ook alle apps of zijn sommige bij het eraf halen meteen echt kwijt?
En als laatste dan maar, hoe maak je de log file leeg van wat er allemaal geinstalleerd is op je phone?
[
Voor 7% gewijzigd door
schumi2004 op 23-09-2005 00:32
]