Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postman schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:54:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de branded en de non-branded versie van de Vodafone 6680? Naast de zwaar irri simlock dan.
En bij welke abonnementen krijg je nu een branded toestel? Ik weet dat het bij prepaid is, en ook bij Vodafone Live!. Maar krijg je het dan ook bij UMTS, want dat is eigenlijk ook Vodafone Live!.
Ik wil namelijk wel een nieuwe telefoon, maar als ik dan nog 3 maanden moet wachten tot ik hem kan gebruiken ivm nummerbehoud, dan vind ik er weinig aan (heb nu een Debitel Vodafone sim).
Ik had hetzelfde probleem als jou, DACHT IK. Maar ook ik had debitel vodafone en deze werkt wel op een branded versie. Want ik wilde ook nummerbehoud en bel nu dus met deze tel en mijn debitel sim en die nieuwe sim ligt hier klaar om er straks in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

Van de news page:
http://www.tweakers.net/nieuws/38748

Samsung test 1GB geheugenkaart voor telefoons

Samsung heeft aangekondigd dat het begonnen is met het testen van MMCmobile-geheugenkaarten met een capaciteit van 1GB. Deze flashgeheugenkaartjes zijn slechts half zo groot als de gewone MMCplus-kaarten en kunnen twee voltages ondersteunen, te weten 1,8V en 3,3V, zodat ze uiterst geschikt zijn voor mobiele telefoons, waar energieverbruik zo laag mogelijk moet blijven. Naast de nieuwe MMCmobile-kaart worden ook MMCplus-kaarten met een capaciteit van 1GB en 2GB uitgetest. Hiermee komt Samsung aan versie 4.1 van zijn opslagmedia en dankzij de hogere dichtheid en snellere datatransfers moeten gebruikers van mobiele apparaten comfortabeler kunnen werken.

MMCplus en MMCmobileDe nieuwe kaarten zouden namelijk in staat zijn 52MB per seconde te versturen, wat twintig keer meer is dan de vorige versie van deze kaarten. Deze snelheden worden mogelijk gemaakt door bredere communicatiebussen en hogere kloksnelheden. Reeds beschikbare capaciteiten zijn 64MB, 128MB, 256MB en 512MB. De massaproductie van de nieuwe MMCmobile- en MMCplus-kaarten is gepland om volgende maand van start te gaan.

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Branded:
  • Logo's op frontje: op rand onder beeldscherm staat Vodafone vrij onopvallend uitgeschreven, en bij de "0" zit een Rood Vodafone o'tje.
  • Naam provider uitgeschreven op achterkant (niet zo'n lelijk simkaart/logo)
  • Theme van provider (gewoon te wijzigen)
  • Alle instellingen staan standaard goed (handig)
  • SIM lock (nog niet te verwijderen door Vodafone (aangezien ze de codes nog niet gekregen hebben van Nokia) eigen ervaring).
(lijstje op basis van FaceDown)

Dit zijn voor zover ik weet de enige verschillen tussen een branded en non-branded toestel. Ik heb zelf een branded toestel, maar ondervind daar geen hinder van. Ik vind het juist heel relaxt dat je alle instellingen standaard al goed hebt staan.

In het verleden was het zo dat je geen MP3 als ringtone in kon stellen, dit kan via het profielen menu nu ook niet. Maar als je in RealOne Player opties doet bij het MP3tje dat je wilt, kan je instellen als beltoon doen... Dan werkt het ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:34:

Ik had hetzelfde probleem als jou, DACHT IK. Maar ook ik had debitel vodafone en deze werkt wel op een branded versie. Want ik wilde ook nummerbehoud en bel nu dus met deze tel en mijn debitel sim en die nieuwe sim ligt hier klaar om er straks in te gaan.
Ja dit is dus precies mijn probleem. Dat er wat logo's op de fone staan boeit mij niet zo. Tenzij ik voor 20 euro extra een simlock vrij kan krijgen, wat ik betwijfel.

Dat van die ringtone is wel stom. Waarom mag je nu geen MP3 gebruiken daarvoor??

En hoe zit het met firmware upgrades? Neem aan dat je alle VF zut dan kwijt bent, werkt je foon dan nog gewoon ok?

Sorry voor alle vragen maar klantenservice zal dit mij dus nooit oprecht kunnen vertellen, hoor het liever van jullie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geintereseerden: ik heb bij tscomputers een dv 512 mb rs-mmc kaartje gekocht voor € 45,-- en gewoon keurig geleverd...

Verder heb ik wat problemen om mijn Tomtom mobile van mijn Qtek 8080 naar de Nokia te krijgen, ten minste, werken doet het niet. Volgens mij mis ik vooral een sis bestandje. Klopt dat? Als het goed is werkte deze versie ook met de 6600, dus Symbian. Tips, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Modbreak:doe maar niet naar warez hinten ajb

[ Voor 83% gewijzigd door Korakal op 01-09-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja, heb ik ook gedacht, maar ik vind alleen maar de TT 5 versie. En dan moet je weer allerlei andere activatiecapriolen uithalen. Beetje vermoeiend, die verschillende versies en krampachtige updateservice. Maar als iemand nog een s60 versie heeft liggen.. ik heb inderdaad zelf al een legale key.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:20:
Voor de geintereseerden: ik heb bij tscomputers een dv 512 mb rs-mmc kaartje gekocht voor € 45,-- en gewoon keurig geleverd...

Verder heb ik wat problemen om mijn Tomtom mobile van mijn Qtek 8080 naar de Nokia te krijgen, ten minste, werken doet het niet. Volgens mij mis ik vooral een sis bestandje. Klopt dat? Als het goed is werkte deze versie ook met de 6600, dus Symbian. Tips, anyone?
Wil jij een dual voltage kaart in de Nokia 6600 doen?

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb ook een kaartje van 512MB voor 45 euro. Gewoon bij de GSM shop om de hoek :) Werkt prima!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 00:14:
[...]
Wil jij een dual voltage kaart in de Nokia 6600 doen?
Wil ik best doen, alleen heb ik geen 6600 maar een 6680.. 8)7

Verwijderd

Bram77 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 01:00:
Ik heb ook een kaartje van 512MB voor 45 euro. Gewoon bij de GSM shop om de hoek :) Werkt prima!
ik heb alle 8 electronicazaken (waaronder de befaamde Mediamarkt) afgelopen, maar nergens hadden ze de dv kaart. 8)

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

FaceDown schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 11:19:
Wat is er zwaar irri aan een simlock? Na een jaar kun je 'm gratis verwijderen dus mij stoort ie niet. De verschillen zijn verder:

Branded:
- naam provider en klein logo op het frontje (niet lelijk/storend)
- theme van provider (gewoon te wijzigen)
- alle instellingen staan standaard goed (handig)

Bij een VF UMTS abo kun je inderdaad de 6680 krijgen. Bel de klantenservice als je meer wilt weten.
Het mooie van de 6680 is dat de instellingen (als je de Setting Wizard gebruikt) altijd automatisch op te vragen zijn. In mijn geval werkte dat steeds.

Beter nog, toen ik voor het eerst mijn Vodafone prepaid SIM erin stopte, werden vanzelf alle correcte settings geïnstalleerd.. en dat terwijl ik de Setting Wizard niet meer op de telefoon had staan!

Dus dat de instellingen goed staan is inderdaad handig, maar daar heb je geen branded telefoon voor nodig, in het geval van de 6680 :P

• shockme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-06-2022
Ik heb camcorder 2 geinstalleerd, maar hij pakt alleen maar de vga camera aan de voorkant van de foon. iemand enig idee hoe ik in kan stellen dat hij de camera aan de achterkant pakt....

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26
shockme schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:14:
Ik heb camcorder 2 geinstalleerd, maar hij pakt alleen maar de vga camera aan de voorkant van de foon. iemand enig idee hoe ik in kan stellen dat hij de camera aan de achterkant pakt....
dan heb je niet de nieuwste versie

• shockme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-06-2022
Maite schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:12:
[...]

dan heb je niet de nieuwste versie
Daar ben ik lekker mee dan.... 8)7

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Hoi

Ik weet niet wat ik verkeerd doe en óf ik wel iets verkeerd doe, maar ... het volgende:

Ik heb een 3G-connectie met KPN Internet-settings op mijn 6680. Browser = Opera versie 8.
Als ik echter naar een site van bij. www.google.com of www.kpn.com wil gaan... dan blijft on in het scherm staan: "Connecting with server..."

Verder gebeurd er niets...
Is het dan te druk, moet ik naar instellingen kijken (en welke) of heeft iemand andere suggesties. Softwareversie foon is 2.04.15 van 04-03-05.

Please respond... :-)

• Maite
hebben jullie dit al gezien.

Die Idle screen van orange zou ik ook graag hebben. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Maite op 01-09-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Ja, ik moet zeggen dat dat idle screen er wel mag zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ns
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Heb vandaag een GPS reciever gekocht en dit blijkt perfect te werken met TomTom 5 die ik via usenet heb. Geen enkel probleem met een verbinding opzetten, en binnen enkele seconden GPS signaal.

Het betreft dit type, een merk staat er niet op:

Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/8921/bt1505kt.jpg

Via BT ziet de 6680 'm als "BT501"

Heb 'm in de auto onder het dashboard zitten, en zodra ik de auto start gaat de GPS vanzelf aan.

Nog iets anders: kan iemand met een Vodafone toestel ff de "Be Cool" trailer mailen? Blijkbaar is mijn bestand tijdens de transfer naar de nieuwe kaart verloren gegaan :(

[ Voor 4% gewijzigd door h4ns op 02-09-2005 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

h4ns schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:37:
Heb vandaag een GPS reciever gekocht en dit blijkt perfect te werken met TomTom 5 die ik via usenet heb. Geen enkel probleem met een verbinding opzetten, en binnen enkele seconden GPS signaal.

Het betreft dit type, een merk staat er niet op:

[afbeelding]

Via BT ziet de 6680 'm als "BT501"

Heb 'm in de auto onder het dashboard zitten, en zodra ik de auto start gaat de GPS vanzelf aan.

Nog iets anders: kan iemand met een Vodafone toestel ff de "Be Cool" trailer mailen? Blijkbaar is mijn bestand tijdens de transfer naar de nieuwe kaart verloren gegaan :(
lijk veel op de mijne:
Rikaline gps - 6033

hoe verander je de max lengte bij het opnemen van bijv. een stem, bij opname eenheid want de maximum lengte is 1 min je vindt die bij
kantoor > Opn. eenh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hookiipa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-06-2021
Hallo allemaal,

hier ook n gebruiker van de geweldige 6680... _/-\o_
heb inmiddels n 512 kingston kaartje besteld via centralpoint, werkt perfect!!
vorige week n cover laten komen via ebay (HK Supreme)
duurde iets van 6/7 werkdagen en hij is mooi!
zonder beschadiging ontvangen en bestel waarschijnlijk in de toekomst
nog een witte editie :)

wilde dit even kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17
Hi all,

Mss voor sommige al vet oud nieuws maar is het iemand al opgevallen dat wanneer je een foto maakt met de front cam dat hij de image omdraait, spiegelbeeld dus?

Verder zit er ook een hoop verschil in de behuizing van de phone, maat van mij heeft waarschijnlijk een nieuwere versie aangezien dit af te lezen is aan de binnen kant van de cover die over de batterij ligt! Staan verschillende tekens in die duiden op verschillende versie!
Mijn versie lijkt ouder, onderandere doordat de slider losser zit, aan de andere kant ver oorzaakt zijn slider krassen op de ring rond de lens, de zijn is nieuwer dus.
Iemand nog meer rare dingen tegen gekomen?

En heeft iemand een goeie cover site voor replacement en heeft hij of zij deze al eens verangen en gaat dat makkelijk?

Greetz,

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 04-09-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hookiipa
hier heb ik mijn cover van:

http://search.stores.ebay...oo=1&fsop=1&submit=Search

zeer mooie cover, wisselen gaat niet echt makkelijk maar is te doen :)

gl :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
hookiipa schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:00:

Nice site alleen jammer dat het alleen via paypal werkt maar dat terzijde ander vraagje erover zijn het original of replica covers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hookiipa
ik denk origineel, wel goedkoop in huis (voor 9,99) vanuit hongkong via airmail :)
de manier hoe nokia erop is gezet/geschreven/gedrukt/geperst of wat dan ook is
zeer goed gedaan (mocht ie nep zijn ;))
hij sluit ook zeer goed af naar mijn mening, geen gaten, scheuren, kieren of wat dan
ook...
de slider is wat sterker dan mijn originele die er op zat
ik heb een donkerblauwe besteld maar ga in de toekomst nog n ander kleurtje bestellen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
  • Laatst online: 21-03-2024
hookiipa schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:00:

Hier heb ik mijne ook besteld. Prima ding! En ze lijken inderdaad net echt al betwijfel ik of dat ook echt zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik heb dus TomTom erop geinstalleerd staan en heb een GPS module (Bluetooth). Nu vindt ik het volume dus te zacht en zat eraan te denken om een Bluetooth headset aan te schaffen. Mijn vraag is simpel:

Kan deze telefoon met twee Bluetooth apparaten tegelijk overweg namelijk de GPS en de headset??

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingNothing schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:16:
Ik heb dus TomTom erop geinstalleerd staan en heb een GPS module (Bluetooth). Nu vindt ik het volume dus te zacht en zat eraan te denken om een Bluetooth headset aan te schaffen. Mijn vraag is simpel:

Kan deze telefoon met twee Bluetooth apparaten tegelijk overweg namelijk de GPS en de headset??
Volgens mij wel. Ik kan in elk geval wel de BT carkit van Parrot gebruiken en tegelijk de GPS/TT. De carkit geeft dan het icoontje van de headset aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Welke versie van de eti camcorder is nou de laatste?

(er is een speciale 6680 versie op http://www.iphone-forum.org)

[ Voor 41% gewijzigd door Tijgert op 05-09-2005 22:14 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
KingNothing schreef op maandag 05 september 2005 @ 16:16:

Yep, werkt perfect! Headsetje in je oor frotten, TomTom aan en rijden maar. Het mooie is dat je nu ook je autoradio aan kunt zetten op een behoorlijk volume, omdat de aanwijzingen toch luid en duidelijk te horen zijn via de headset.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-X
  • Laatst online: 26-03-2024

F-X

ff een vraagje voor mensen met een apple.
ik heb een powerbook en daarmee kan ik gewoon het standaard 64mb kaartje met de bijgeleverde cardreader uitlezen.
Ik heb los een kingston mmc mobile (dv) kaartje van 256mb gekocht, maar die kan ik niet lezen/schrijven met de cardreader op mn powerbook. op mn windowsbak werkt die wel. Ik heb m ook al opnieuw geformatteerd.
Mn apple ziet bij de eigenschappen van mn powerbook wel dat er wat aangesloten zit op mn usb poort, maar hij geeft t niet weer in de finder of waar dan ook.
Is dit een probleem tussen apple met een mmc mobile (dus de 14 pins versie)? ik gebruik btw tiger.
ZIjn er meer mensen hier met een apple en een mmc mobile? ik heb deze vraag ook al gesteld in de apple talk, maar daar wisten ze het jammer genoeg ook niet, dus daarom dat ik het hier ook maar even probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Hier stond een overbodig bericht... reeds 512MB Transcend besteld.

[ Voor 91% gewijzigd door Tijgert op 06-09-2005 23:50 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-X schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:58:
ff een vraagje voor mensen met een apple.
ik heb een powerbook en daarmee kan ik gewoon het standaard 64mb kaartje met de bijgeleverde cardreader uitlezen.
Ik heb los een kingston mmc mobile (dv) kaartje van 256mb gekocht, maar die kan ik niet lezen/schrijven met de cardreader op mn powerbook. op mn windowsbak werkt die wel. Ik heb m ook al opnieuw geformatteerd.
Mn apple ziet bij de eigenschappen van mn powerbook wel dat er wat aangesloten zit op mn usb poort, maar hij geeft t niet weer in de finder of waar dan ook.
Is dit een probleem tussen apple met een mmc mobile (dus de 14 pins versie)? ik gebruik btw tiger.
ZIjn er meer mensen hier met een apple en een mmc mobile? ik heb deze vraag ook al gesteld in de apple talk, maar daar wisten ze het jammer genoeg ook niet, dus daarom dat ik het hier ook maar even probeer.
Heb je hem fat geformateerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ns
  • Niet online
Ik heb een 512MB Kingston gekocht, en die kan ik prima lezen/beschrijven via een USB kaartlezer op i.i.g. een Cube, en een Powerbook G4 Titanium. Probeer de kaart eerst eens opnieuw te formateren in de telefoon?

(overigens gebruik ik ook Tiger)

[ Voor 8% gewijzigd door h4ns op 07-09-2005 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-X
  • Laatst online: 26-03-2024

F-X

Dat klinkt wel positief.
Formatteren via de telefoon heb ik nog niet geprobeerd. Maar s doen, alhoewel ik er weinig vertrouwen in heb. Maar ja, niet geschoten.....

Is er onder macosx niet op de een of andere manier een mogelijkeid om het kaartje te formatteren? Omdat hij m nl wel ziet onder de systeemeigenschappen. dmv eoa tooltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ns
  • Niet online
Ik zou de kaart gewoon in de telefoon formateren. Dan weet je tenminste zeker dat je het juiste formaat hebt wat met de telefoon en je Mac zou moeten werken.

Kijk tevens of je kaartlezer de kaart wel goed pakt. In mijn geval moet ik de kaart soms een klein stukje terug trekken uit de lezer voordat ie 'm pakt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warezboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 13:29
Ben net terug van vakantie, heb 6 weken in Turkije gezeten. Heb nog wat dingen dat ik wil delen met jullie:
- Wat ik heel erg irri vond van mijn 6680 is dat ik iedere keer mn tel opnieuw moet starten omdat hij niet naar de contactenpersonen in mijn tel.boek kon bellen. Ik gebruikte in Turkije wel een simkaart van de provider Turkcell. Als je gewoon n nummer intikt(maakt niet uit of ie wel of niet in tel.boek staat) dan belt hij wel. Maar ik heb gemerkt dat een kennis van mij hetzelfde probleem heeft. Dus concludeerde ik dat het weer een bug van de 6680 is. Want mn broertje die een 6260 heeft had geen problemen.

- Omdat ik zolang in Turkije was, was ik van plan om mn firmware (2.04.15) daar te upgraden. Bovendien wou ik de Turkse taal erop laten zetten. Aangekomen bij de Nokia Servicepoint zei de medewerker dat het niet mogelijk is om naast de talen die erop zitten er nog turks bij te doen. Omdat de firmware standaard een talenpakketje heeft voor bepaalde regio's. Voor de regio Turks zat het Nederlandse taal er niet bij en andersom was het zelfde het geval. Dus heb ik het toch maar niet gedaan.

- Tip voor de mensen die TomTom willen gebruiken:
Als je een MMC kaartje koopt, koop dan een van 512Mb. Ik heb zelf een 256 gekocht maar heb er spijt van dat ik niet op de 512 heb gewacht. Tomtom neemt namelijk tegen de 100Mb in beslag als je alleen Benelux eropwilt hebben. Mocht je nog andere landen erbij willen dan hou je nog weinig ruimte voor andere dingen(mp3tjes,video,plaatjes). ;)

huh? wie? ikke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Wat vraagjes:

1. Als ik in Amsterdam mijn 6680 firmware wil laten updaten terwijl ik er op wacht, waar moet ik dan zijn? (ik weet de lijst met winkels te vinden, wil alleen weten welke het direct doet).

1a. Ik haal zaterdag mijn 6680 op bij BC Osdorp, zouden zei het direct kunnen?

2. Van welke telefoons is bekend dat media onderdelen (thema's, wallpapers, apps, games) werken op de 6680?

Ik begreep dat bijna alles van de 6630 hoort te werken daar de 6680 zijn opvolger is, maar what about de 6670? Is deze ook met alles uitwisselbaar?

Ervaringen?

[ Voor 11% gewijzigd door Tijgert op 08-09-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warezboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 13:29
Modbreak:doe dat maar niet

[ Voor 94% gewijzigd door Korakal op 16-09-2005 11:18 ]

huh? wie? ikke?

• h4ns
  • Niet online
Thx Elboo.

Kan iemand met een Vodafone toestel de "Be Cool" trailer even uploaden? Mijn versie is op een of andere manier beschadigd en wil dus niet meer afspelen. Is tevens leuk voor diegene die 'm niet op hun 6680 hadden staan bij aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

512MB RS-MMC Dual Voltage voor maar 43 euro ... is dat nou geen goeie prijs ?

en een klein irritant probleempje elke keer als ik iets met adobe reader wil bekijken zegt ie van operation failed not enough memory zou dat nou door de firmware komen ... heb V2.04

ps.

nog de link van de mmc
http://www.jacob-electronic.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

1. de nieuwere fimwares hebben een betere memory management.
2. 43 is best redelijk, maar in de pricewatch staat er al een voor 36 euri.

Let wel op de lees en schrijfsnelheden! De Kingston is zo dus langzamer dan de Transcend en dan betaal ik er liever iets meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem met mijn 6680

wanneer ik sms en volgende letters gebruik ( ğ ı ş ) dan wordt mijn bericht in twee gesplitst en kreeg zo bericht dan het bericht speciale karakters bevat

is er geen enkele manier om dit probleem op te lossen

een programma of zo....

(had deze probleem ook met mijn 7610 en met 6260)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Tijgert schreef op zondag 11 september 2005 @ 16:49:
Let wel op de lees en schrijfsnelheden! De Kingston is zo dus langzamer dan de Transcend en dan betaal ik er liever iets meer voor.
Waar haal jij die snelheden vandaan? Ik kan alleen op de Kingston site de max. theorie snelheden vinden, Transcend vermeld het (slim genoeg?) niet.
Kingston is (bron):
• up to 8 MB/sec read rate
• up to 7 MB/sec write rate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postman schreef op zondag 11 september 2005 @ 18:13:
[...]

Waar haal jij die snelheden vandaan? Ik kan alleen op de Kingston site de max. theorie snelheden vinden, Transcend vermeld het (slim genoeg?) niet.
Kingston is (bron):
En Transcend 5 jaar garantie
Kingston LEVENSLANG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 18:24:
En Transcend 5 jaar garantie
Kingston LEVENSLANG
Plus dat de Nokia 6680 geen hoge snelheden ondersteunt, de winst is dus 0,0 :P
Komt door het aantal pinnen dat je nodig hebt in de reader én writer en de 6680 heeft er niet genoeg voor high-speed. http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-40208

Volgens mij is dit trouwens al eens eerder besproken hier. De telefoon wordt namelijk zelfs trager met een grotere kaart ondanks dat die hogere snelheden aan kan. Dat komt omdat er meer ruimte op de kaart is en de foon dus langer 'zoekt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ondersteunt deze Nokia geheugenkaartjes van 1Gb? (Ik heb het antwoord getracht te vinden in dit topic, maar het lijkt er niet in te staan.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
pven schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:01:
Ondersteunt deze Nokia geheugenkaartjes van 1Gb? (Ik heb het antwoord getracht te vinden in dit topic, maar het lijkt er niet in te staan.)
Zolang ze er nog niet zijn is het gissen naar een antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

De Transcend snelheid is gewoon te vinden op hun site in de data sheet. Weliswaar alleen voor de 256Mb versie, maar dat kun je volgens mij redelijk vergelijken met de 512MB versie.

Sneller dan een Kingston hoeft niet begrijp ik, dan neem je hem toch voor 36 euri, net zo goed dan.

Wat dat 'levenslange garantie' betreft, dat geld voor fabrieksfouten, niet voor slijtage.
Als je chip na 4 jaar er mee uit scheidt dan moet er fysiek een probleem zijn dat te maken heeft met de garantie en zo niet dan is het slijtage en heb jew gewoon pech.

Maar gezien de 6680 geen high speed ondersteunt, weet iemand dan wel de limiet die die foon haalt?

[ Voor 10% gewijzigd door Tijgert op 11-09-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Tijgert schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:37:
Maar gezien de 6680 geen high speed ondersteunt, weet iemand dan wel de limiet die die foon haalt?
Eeuh, ik denk dan de snelheid die Kingston vermeld ofzo. Of trek daar 1 vanaf en je hebt de snelheid gok ik.
Er zijn echter niet echt test die de snelheid meten van het geheugen op een foon zover ik weet. Is namelijk ook zeer afhankelijk van wat voor bestanden en hoeveel data je hebt. Aangezien een foon met veel minder CPU kan werken dan een PC is dat vaak de bottleneck en niet de geheugensnelheid zelf :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgert schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:37:

Wat dat 'levenslange garantie' betreft, dat geld voor fabrieksfouten, niet voor slijtage.
Als je chip na 4 jaar er mee uit scheidt dan moet er fysiek een probleem zijn dat te maken heeft met de garantie en zo niet dan is het slijtage en heb jew gewoon pech.
Uit een grote onderzoek blijkt dat flashcard problemen 82% door fabrieksfouten zijn 7 % gebruiksfouten en 11% door slijtage

Test kunt ge vinden bij diskidee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Maar fabrieksfouten zullen zich wat eerder openbaren dan pas na een jaar of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Postman schreef op zondag 11 september 2005 @ 19:22:
[...]

Zolang ze er nog niet zijn is het gissen naar een antwoord ;)
Oeps, ik heb mijn huiswerk niet goed gedaan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 17:50:
ik heb een probleem met mijn 6680

wanneer ik sms en volgende letters gebruik ( ğ ı ş ) dan wordt mijn bericht in twee gesplitst en kreeg zo bericht dan het bericht speciale karakters bevat

is er geen enkele manier om dit probleem op te lossen

een programma of zo....

(had deze probleem ook met mijn 7610 en met 6260)
Heb ik ook,heb ooit ergens gelezen dat dat een bug is??maar zelfs met de nieuwe versie erop doet hij dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Net mijn 6680 opgehaald bij BC en er staat nog steeds de eerste firmware op (2.nogiets), jammer.

Ik maakte ook een kleine booboo, toen ik mijn telefoon aan zette vroeg hij om mijn stad... ik drukte iets te veel op het midden van de navigatie toets en koos een of andere verre stad van huis. Hoe kan ik dit wijzigen? Naar fabriekssettings resetten haalt niks uit en in de settings staat daar niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:31:
[...]

Heb ik ook,heb ooit ergens gelezen dat dat een bug is??maar zelfs met de nieuwe versie erop doet hij dat nog.
da kan toch nie he...
dat ze zo'n onnozele probleem nog altijd nie kunne oplossen snap ik echt niet
ik haat nokia wanneer dat ze echt zulke stomme problemen nie kunne oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Dat geld ook voor het kleurenpallet,die kan je ok niet op een andere kleur zetten!
Zal een ander weinig uitmaken misschien,maar mij wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postman schreef op zondag 11 september 2005 @ 18:13:
[...]

Kingston is (bron):
dan betaal ik 9 euro meer en haal ik de twinmos 512 (46euro)

check deze specificaties eens

Read: min. 16MB/sec;
Write: min 9MB/sec)

• schumi2004
Heb mss een bug ondekt op de 6680 met laatste nieuwe firmware 3.04.37

Stel je bent gebeld en je krijgt een sms, dan staat er op je display 1 gemiste oproep en 1 sms ontvangen.
Vervolgens klik je op gemiste oproep om deze te tonen maar helaas hij schiet weer terug naar main screen.

Iemand dit ook ondekt?
sms als eerste kiezen gaat trouwens weer wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Eind september bestel ik een Nokia 6680. Iemand enig idee of ik nog 'risico' loop mbt nieuwe acties begin oktober? (Ik verleng mijn Orange Free 42,50 met twee jaar.)

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 16-09-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Laatst online: 27-08 21:01
Heb me een 512 mb kaartje gekocht.

En aangezien TomTom zo aardig is geweest om de gps receiver te repareren en er toen 2 heeft terug gestuurd ga ik eens even testen met Tom Tom mobile :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
R-Adioactive schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:19:
Heb me een 512 mb kaartje gekocht.

En aangezien TomTom zo aardig is geweest om de gps receiver te repareren en er toen 2 heeft terug gestuurd ga ik eens even testen met Tom Tom mobile :*)
Lol? Wat heb je nu aan 2 GPS muizen :P
pven schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:49:
Eind september bestel ik een Nokia 6680. Iemand enig idee of ik nog 'risico' loop mbt nieuwe acties begin oktober? (Ik verleng mijn Orange Free 42,50 met twee jaar.)
Eeuh, de meeste acties van augustus werden al stilzwijgend verlengd tot oktober, ik gok dat het niet veel anders zal zijn in oktober (verlengd tot november dus). Waarom ik dat denk? Omdat dit een beetje een komkommertijd is voor nieuwe telefoons. Mensen hebben geen geld na de vakantie en wachten liever weer tot de december maand, ivm cadeaus. Dus tenzij je nog 2 maanden wilt wachten, kun je de telefoon gerust kopen.
Verder is vragen aan de verkoper van Telfort ook een optie. Als die persoon je eind september niet wil vertellen wat de actie van oktober is, dan zou ik naar een andere provider gaan want imho is dat ontzettend flauw van zo'n man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
Postman schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:33:
[...]

Lol? Wat heb je nu aan 2 GPS muizen :P
Tja boeie :P

ik heb trouwens een probleem met mn e-mail. Al heel lang eigenlijk.... het heeft nog nooit gewerkt op mn telefoon :P

Ik heb dus een gmail account.

Toegangspunt is T-Mobile Internet
Server uitgaande mail: smtp.gmail.com
inkomende mail: pop.gmail.com
Type: POP3
Beveiliging: Aan (993/995)
APOP beveiliging: uit

Verder staan mn login en wachtwoord goed.

Hij wilt mooi verbinding maken totdat er een venster verschijnt met Gebruikersnaam mailbox en wachtwoord mailbox.

En dat terwijl daar alles goed staat ingevoerd.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Dit bericht is gepost met een 6680 via de opera mini browser. Gek genoeg lukt het mij niet met de opera symbian versie te posten. Kan niet eens inloggen ermee.
Edit: leuk, zelfs de edit werkt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Maite op 16-09-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
Found my problem :)

Moest POP even aanzetten op mn gmail account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
R-Adioactive schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 15:47:
Found my problem :)

Moest POP even aanzetten op mn gmail account :P
Tja dan kun je idd lang blijven proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik heb nu een rs mm dv van Kingston bij paradigit gekocht. De telefoon ziet nu niet dat er een kaartje inzit en ik krijg ook geen opties om het kaartje te formateren. De oude 64mb die erin zat werkt prima. Moet ik het toch via een cardreader formateren. Of is het kaarjte misschien niet goed.

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

IK WIL EEN NIEUW DEEL })

Bij de 6230 (waar ik hiervoor wel is wat in zette) zitten ze al op deel 15 en ze gaan maar door, hier zitten we ver over de 1000 berichten en er komt maar geen nieuw deel..

Nokia 6230 - Deel 15

Ik dacht eerst dat tweakers(moderators) zelf voor zon mooi startdeel zorgden maar het ligt dus gewoon aan de leden zelf ;(

Wie? [ _/-\o_ ]

Modbreak:ik zou zeggen: doe je best?

[ Voor 6% gewijzigd door Korakal op 21-09-2005 19:15 ]

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gayemarie
  • Laatst online: 20-12-2021
@ H4NS, ik kan je die trailer wel even mailen, als je even je emailadres opgeeft komt het allemaal voor elkaar ;)

Verwijderd

herminator schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:40:
Ik heb nu een rs mm dv van Kingston bij paradigit gekocht. De telefoon ziet nu niet dat er een kaartje inzit en ik krijg ook geen opties om het kaartje te formateren. De oude 64mb die erin zat werkt prima. Moet ik het toch via een cardreader formateren. Of is het kaarjte misschien niet goed.
ik had hier ook last van maar lag bij mij aan het kaartje,geen duo voltage ofzo!
nu ook maar een kingston 512 besteld voor 38euries!

ik vind het wel irritant dat het opstarten zo lang duurt als je telefoon uit stond en dat er geen extra emoticon venster in zit zoals bij 6230 en een beter 6230i

meer mensen die dit vinden en er iets aan hebben weten te doen!?
greetz

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21
Kun je met de 6680 en 6681 ook Excel bestanden bewerken? Of alleen bekijken, dat is me niet geheel duidelijk :P

• gayemarie
  • Laatst online: 20-12-2021
Welk merk geheugenkaart kan ik het beste nemen? Ik wil een 512 MB kaartje kopen maar ik heb begrepen dat er verschillen zijn m.b.t. snelheid etc., dus nu weet ik het even niet meer :?

• h4ns
  • Niet online
gayemarie schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 23:28:
@ H4NS, ik kan je die trailer wel even mailen, als je even je emailadres opgeeft komt het allemaal voor elkaar ;)
Perfect! Als het goed is heb je ondertussen een mailtje van me ontvangen.

Thx. :)

• Postman
gayemarie schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:27:
Welk merk geheugenkaart kan ik het beste nemen? Ik wil een 512 MB kaartje kopen maar ik heb begrepen dat er verschillen zijn m.b.t. snelheid etc., dus nu weet ik het even niet meer :?
Er is idd verschil in snelheid tussen bijv. Transcend en Kingston. De laatste is dus trager dan de eerste. Echter maakt dit voor de 6680 geen drol uit, want nogmaals: de 6680 werkt alleen op de laagste snelheid (die van Kingston dus). Dit komt omdat voor de high-speed RC-MMC DV kaartjes je 13 pinnen nodig hebt op zowel de kaart als het apparaat, en de 6680 beschikt maar over 7 pinnen.

Let er wel op dat je niet de fout maakt die ik en ook andere hier hebben gemaakt en wel een RC-MMC DV kaart koopt (ook bekend onder de naam MMCmobile). Deze zijn al gauw 10 euro duurder dan de RC-MMC variant. Ik kwam er gelukkig op tijd achter, maar anderen hebben nu dus 40 euro of meer verspilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Nachtapotheker schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:56:
Kun je met de 6680 en 6681 ook Excel bestanden bewerken? Of alleen bekijken, dat is me niet geheel duidelijk :P
Dat kan als je die software volledig aanschaft, geloof ik! Wat je bij de 6680 geleverd krijgt zijn inderdaad alleen de viewers van QuickOffice, maar de versies waarmee je de bestanden kunt aanpassen kun je bestellen op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die een knop hebben die een beetje
kraakt ? De grote knop rechts naast mijn selectie toets kraakt
een beetje, mijn toestel is 1 dag oud.
Zou dit nog overgaan of moet ik teruggaan ?

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 20:58
Ik post dit verzoek ook maar even in het 6680 topic: zijn er mensen die een witte 6681 in hun bezit hebben en hier enkele 'real-life' pics van willen posten? Het witte model is moeilijk te verkrijgen lijkt het wel. Áls er al een winkel te vinden is waar de 6681 aanwezig is, is het de blauwe versie. Ik ben juist benieuwd naar hoe de witte versie eruit ziet. Op internet vind je bijna alleen maar foto's van de frontale voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21
Myedvyed schreef op zondag 18 september 2005 @ 00:04:
[...]

Dat kan als je die software volledig aanschaft, geloof ik! Wat je bij de 6680 geleverd krijgt zijn inderdaad alleen de viewers van QuickOffice, maar de versies waarmee je de bestanden kunt aanpassen kun je bestellen op hun site.
Ok :) Hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Even een vraagje:
Ik ben in het bezit van een 6680. Nu wil ik graag Tom Tom mobile 5 erop zetten. Dus ik heb een DV 512 MB kaartje besteld en thuis gekregen. Kan ik dit lege kaartje nu gewoon in mijn cardreader duwen, softwaren erop zetten en gebruiken. Of moet ik op het lege kaartje eerst de gegevens van het andere kaartje zetten?? Ik snap het niet meer helemaal volgens mij. Groetjes Josh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 17:26:
Hoi,

Even een vraagje:
Ik ben in het bezit van een 6680. Nu wil ik graag Tom Tom mobile 5 erop zetten. Dus ik heb een DV 512 MB kaartje besteld en thuis gekregen. Kan ik dit lege kaartje nu gewoon in mijn cardreader duwen, softwaren erop zetten en gebruiken. Of moet ik op het lege kaartje eerst de gegevens van het andere kaartje zetten?? Ik snap het niet meer helemaal volgens mij. Groetjes Josh
Je eerste antwoord was voldoende hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Wat je het beste kan doen:
Je verse geheugen kaartje formatteren met je foon.
De standaard files van je oude kaartje (met alle standaard apps en zo) op het nieuwe kaartje zetten.
Dan de benodigde files kopieeren op je kaartje (Tomtom of R66).
Draaien maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog site's waar we mooie frontjes kunnen bestellen/kopen. Heb er al eentje gekocht maar daar staat geen ''nokia'' op het frontje. Ik wil er nu eentje met ''Nokia'' er op.

Iemand wat gezien voor een leuke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hookiipa

mijne ook besteld, n donkerblauwe...
word vanuit hongkong verstuurd, had hem voor 9,95 aan huis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hookiipa schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:09:

mijne ook besteld, n donkerblauwe...
word vanuit hongkong verstuurd, had hem voor 9,95 aan huis _/-\o_
Tja, helaas kom ik daar niet uit. Ebay laat bij mij veel vraagtekens achter...

Daarom graag een nederlandse site waar het wel normaal is te bestellen.

Of anders stuur jij ze toch gewoon door naar mij? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 23:56 ]

Verwijderd

Weet iemand of er een TCMmuis op kan en of je dan ook TCMinfo op je scherm ziet tijdens navigeren???

• hookiipa
ge-add op msn m8...
roep maar ff n x :)

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:43
Is deze telefoon (6681) aan te raden ? Ik moet daar €70 bijleggen als ik abo wil.
Of kan ik beter een K750i nemen ?

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

Hoe open ik in Gods naam dat antene cover?

• Postman
NoepZor schreef op woensdag 21 september 2005 @ 19:35:
Is deze telefoon (6681) aan te raden ? Ik moet daar €70 bijleggen als ik abo wil.
Of kan ik beter een K750i nemen ?
Wil je een smartphone of nie? Want de 6680/1 zijn dat wel, de K750i is dat niet.

• NoepZor
Postman schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:51:
[...]

Wil je een smartphone of nie? Want de 6680/1 zijn dat wel, de K750i is dat niet.
Mja weet niet exact wat het verschil is. Ik meende dat je makkelijker toepassingen kunt installeren enzo..

Ze hebben beide positieve kanten, de SE is kleiner, iets beter scherm, betere camera, goedkoper. Maar ik vind de functies van de 6681 ook wel aantrekkelijk, en wil het liefst bij nokia blijven, omdat dat goed bevalt.

• Tijgert

Tijgert

Je weet het verschil niet? Ga jij je eens schamen! dieper, komop, dieper, nee.. nog dieper..
ja, zo diep ja :)
De K750i is een normale telefoon met wat leuke functies. Een 668x is een Smartphone met een compleet besturingssysteem waar je allerlei applicaties op kunt draaien en dat zijn er veel!

Denk maar aan het feit dat je met een 80 euri BT ontvangertje een compleet navigatie pakket hebt!
En voor de critici: dat navigeren werkt echt perfect, dat nav scherm schaalt prima naar beneden, blijft altijd goed te lezen en de speaker is hard zat.

En dan nog de rest van de S60 software... prima hoor.

Geen vergelijking.

• NoepZor
Ach ik zat in de richting :P

* NoepZor schaamt zich niet diep, niet dieper, maar diepst

Ik ga vandaag effe die telefoon aanschaffen, icm een telfort abo (1 jaar €26, waarvan de eerste 10 maand met €10 korting, plus je krijgt 100 bonusmin ('s avonds naar vaste nrs maar toch) en je krijgt een vette telefoon erbij. De k750i is gratis, de 6681 €70 bijbetalen, dit alles een actie van de belcompany )

• jelmervdmeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 19:41:
Hoe open ik in Gods naam dat antene cover?
Als je het onderste klepje er afhaalt, dan zitten er links en rechts, 2 lipjes van +- 5 mm breed, daar kan het mee, ik heb het ooit ergens gelezen op een site maar kan ik helaas niet terug vinden :(

er is wel een tool http://l8shop.net/Product...a_Cover_Opening_Tool.aspx hiero, daar kan je de lipjes ook op zien

• NoepZor
Vraagje, ik heb net de 6681, dus het kan dom overkomen maarja:

Als ik van een telefoon wat via bluetooth stuur naar mijn 6681, dan komt dat in het postvak in. Hoe kan ik dit naar mijn gallerij krijgen ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 13:57:
[...]

ik had hier ook last van maar lag bij mij aan het kaartje,geen duo voltage ofzo!
nu ook maar een kingston 512 besteld voor 38euries!

ik vind het wel irritant dat het opstarten zo lang duurt als je telefoon uit stond en dat er geen extra emoticon venster in zit zoals bij 6230 en een beter 6230i

meer mensen die dit vinden en er iets aan hebben weten te doen!?
greetz
niemand die meer weet over die emoticons?of zijn die ergens te downen?

• Wekko306
  • Laatst online: 16:39
NoepZor schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:34:
Vraagje, ik heb net de 6681, dus het kan dom overkomen maarja:

Als ik van een telefoon wat via bluetooth stuur naar mijn 6681, dan komt dat in het postvak in. Hoe kan ik dit naar mijn gallerij krijgen ?
Het uploaden via Nokia PC Suite :)

• NoepZor
Mja das wel erg simpel gezocht... maar via bluetooth komt het in het postvak...
Er is niet altijd een PC voorhanden, en dan is het wel fijn dat het meteen te verplaatsen is naar de geheugenkaart :)

En dan nog een vraag: Welke geheugenkaart is op dit moment aan te raden, ik wil het liefst 512MB. En natuurlijk snel en gunstig geprijsd.

• schumi2004
Ik heb eigenlijk een rare vraag denk ik?
Hoe werkt symbian eigenlijk of hoe gaat het om met geinstalleerde apps en games bv?

Ik wil net als mijn PC thuis op mijn toestel geen vervuiling hebben dus was van plan bepaalde mappen te verwijderen op de phone zoals de map Games, Images, Installs, muvees enz in de map Nokia en een aantal in de map System deze mappen zijn namelijk allemaal leeg! Maakt symbian of de app deze automatisch aan of hoe werkt dat?

Ook wilde ik bepaalde apps eraf hebben die er standaard op stonden maar kan niet achterhalen welke ik daarvoor moet verwijderen :( de bekende zoals adobe pdf enz is niet moeilijk want de naam zegt het al maar apps zoals die transfer tool om je data naar andere phone te zetten, die default bestanden beheer, DVS enz...

En wat betekenen de volgende items in toepassingen beheer? Delen 586kb, SIP OTA Adapter 10kb, Proximity Toolkit 163kb, Nokia Push to talk 840kb (dit leek me DVS), MVENGINE 1800kb. welke zou je rustig weg kunnen halen en nog belangrijker zijn alle apps die er standaard opstonden weer bij nokia te downloaden maar dan ook alle apps of zijn sommige bij het eraf halen meteen echt kwijt?

En als laatste dan maar, hoe maak je de log file leeg van wat er allemaal geinstalleerd is op je phone?

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 23-09-2005 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Volgens mij had je gewoon een simpelere gsm moeten nemen maar goed,ga naar de nokia site en je ziet vanzelf wat je allemaal kan downloaden
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Dit topic is gesloten.