Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

Maite schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:22:
Toevallig callrecorder aanstaan?
Ja thanks man dat was het idd, erg stom dat ze zon piep laten horen (of zijn ze het verplicht zodat een ander kan weten dat het gesprek opgenomen wordt :? )
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:12:
[...]Die operatorlogo is een jpeg bestandje. Hoe krijg je hem als operatorlogo op je foon. Bij mij zie ik hem onder map met fotos. Krijg hem niet als operatorlogo opgeslagen.?
Met FExplorer kun je elk gewenste foto selecteren en dan kun je het zo instellen: opties > bestand > instellen als logo. Hij vraagt dan om een herstart van het systeem en dan is het klaar is kees!

hier de Nederlandse versie FileExplorer 1.13 (Dutch version)
https://www.handango.com/...3D67160%26secw%3D497b0b7d

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Elboo schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:34:
[...]

Ja thanks man dat was het idd, erg stom dat ze zon piep laten horen (of zijn ze het verplicht zodat een ander kan weten dat het gesprek opgenomen wordt :? )
Dat lijkt me inderdaad de reden.. de piepjes zitten trouwens in de telefoon ingebakken, dus bij alle software zul je die tegenkomen. Tenminste, alle software die ik daarvoor al gezien heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

Trax_Digitizer

are we there yet?

ik heb momenteel 2 problemen:

1. af en toe dan wil mijn foon niet goed opstarten. Het nokia logo komt tevoorschijn en vaagt langzaam weer weg. Dan komt ie weer en dan gaat ie weer weg. Heeft dit met het standaard 64 mb kaartje te maken? Als ik die eruit haal, dan doet ie het namelijk niet.

2. De batterij indicator is helemaal vol, en dan ineens springt ie op 1 streepje..... is dit een firmware probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:22
de 512 MB kaartjes worden steeds goedkoper :) nu nog maar 43,50

http://www.mnm-computers....6_45_147&products_id=1209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

Die heb ik toen straks besteld voor die prijs :) ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via Digital Revolution het 256 MB kaartje besteld en gebruikte deze ongeveer 2 maanden. Nu zijn plots de gegevens op de card onleesbaar. Ik kan ook de kaart niet meer formateren; hij geeft de melding: "mmorycard beschadigd" Ik zie nog wel dat er data opstaan bij info. Ik heb 1 keer een firmware update genomen, heb versie 3.04.11 van 14 april 2005

Wat denken jullie? Kaartje stuk of weer firmware updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
heb je al geprobeert het kaartje via een cardreader te formateren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat nog niet. Probleem is, ik ken niemand met zo'n ding. Misschien stomme vraag, maar is zo'n reader duur? en gemakkelijk los te verkrijgen? Of moet je er van alles bij kopen? Dixons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
nee, die zijn niet duur. Heb mijne toen bij aldi gekocht voor 8 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet ik dat maar eens proberen dan. Ook heb ik Transcend gemaild over het probleem. Verwacht een vrij algemeen antwoord eerlijk gezegd.

als ik zo'n cardreader koop, moet ik op speciale dingen letten? En kan ik er bvb ook mijn normale Sandisc MMC card van de digitale camera in gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
niet echt. Het best kun je gewoon eentje nemen waar verschillende soorten kaartjes erin kunnen. En 6 in 1 of zelfs een 12 in 1 cardreader. En natuurlijk kan er ook je MMC van je camera erin

[ Voor 16% gewijzigd door Maite op 23-08-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik lees volgens mij alleen maar goede berichten over deze tel. Heb nu een motorola mpx 200 en zit er zwaar over na te denken om deze door te schuiven naar mijn vrouwtje.

Iemand nog goede argumenten om vooral de Nokia 6680 te nemen?

Alvast tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:50:
Mensen,

Ik lees volgens mij alleen maar goede berichten over deze tel. Heb nu een motorola mpx 200 en zit er zwaar over na te denken om deze door te schuiven naar mijn vrouwtje.

camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met FExplorer kun je elk gewenste foto selecteren en dan kun je het zo instellen: opties > bestand > instellen als logo. Hij vraagt dan om een herstart van het systeem en dan is het klaar is kees!
Met dank aan Elboo _/-\o_ , bovenstaand programma gedownloaded. Werkt perfect. Super software.Ik snap niet dat Nokia niet deze software standaard op hebt zitten.
Vandaag eerst mijn firmware laten upgraden. Ik had van de week Blacklister geinstalleerd en sindsdiens alleen maar vastlopers. Aangezien mijn firmware toch de oude was en blacklister niet meer te verwijderen was toch een upgrade laten doen bij de Nokia center. Gewoon kosteloos en na een uur opgehaald.
Eerste gezicht merk je niks van de nieuwe firmware. Batterij opladen gaat veel sneller heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:50:
Mensen,

Tis gewoon een prima ding. Ben niet snel tevreden over een telefoon, maar dit is toch wel erg leuk spul. Zeker met TomTom erop.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananeman2002 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 00:23:
[...]

Tis gewoon een prima ding. Ben niet snel tevreden over een telefoon, maar dit is toch wel erg leuk spul. Zeker met TomTom erop.
Maar voor TomTom heb je zoals ik lees een gps-verbinding nodig, wat is daar het beste voor? Of kan het ook alleen met het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:54
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:32:
[...]

Maar voor TomTom heb je zoals ik lees een gps-verbinding nodig, wat is daar het beste voor? Of kan het ook alleen met het toestel?
Je kan TomTom prima draaien zonder dat je een GPS-module hebt. Je zou 'm dan nog steeds kunnen gebruiken als mobiele routeplanner, of je dat handig vindt is vraag 2 ;-)

Volgens mij kan je elke BT-GPS muis gebruiken in combinatie met TomTom5. Bij TomTom3 had je geloof ik een patch nodig om andere GPS muizen te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: hoe zet ik alle programma's over op mijn 512 kaartje, ik mis nu quickoffice en adobe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: hoe zet ik alle programma's over op mijn 512 kaartje, ik mis nu quickoffice en adobe???
Je kan je kaart copieren naar je harde schijf van je pc m.b.v. een kaartlezer. Vervolgens van je HD weer op je mmc terug schrijven. Beste is gewoon, stop je nieuwe kaart in je phoon en download de programmas vanaf de Nokia site. Heb je meteen nieuwe installatie, is altijd stabieler. Op de site van Nokia kan je alle software downloaden die op op de originele kaart zit. Daarnaast kan je hier;
http://www.mobango.com/
nog meer leuke software downloaden. Allemaal GRATIZZZZ. Aanrader is powerlock en Fexplorer. Voor verschillende them's ga je naar;
http://www.zedge.no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, krijg een foutmelding bij de installatie van Fexplorer.

Fout beveiliging bij installatie

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar installeer je de software op. Op je kaart of je telefoon geheugen. In beide gevallen zou het goed moeten gaan. Heb je de nieuwe kaart wel eerst geformatteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:48:
[...]

Waar installeer je de software op. Op je kaart of je telefoon geheugen. In beide gevallen zou het goed moeten gaan. Heb je de nieuwe kaart wel eerst geformatteerd?
Yep wel geformateerd en andere dingen krijg ik wel op de kaart geinstalleerd maar dit dus niet, kan niet eens de keuze maken waarop te installeren, hij geeft de fout meteen aan het begin??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 13:42

GigaTexel_BE

AMD MP²

weet iemand hoe je die headset deftig draagt?

als ik de oortjes insteek hangt de microfoon 1m lager ofzo

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
GigaTexel_BE schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:28:
In jacquet, met een hoed? :+
Sorry, moest hem even inkoppen. Ben namelijk een diknek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:

Je moet bij "instellingen-beheer-opties-instellingen" software installatie op aan zetten. En online certif. controle op uit.

Dan zou het moeten lukken

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deftig een headset dragen? Bedoel je onapvallend een headset dragen. Als je deftig wilt zijn, moet je een butler hebben die de hoorn tegen je oor vasthoudt terwijl je aan het bellen bent. 8)7 B)

Nee, gewoon achter je oor klemmen zodra je telefoon gaat. De hele dag met zo een ding achter je oor rondlopen terwijl je niet belt staat zo stom. Tenzij je van de geheime dienst bent. Dan staat het weer stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 13:42

GigaTexel_BE

AMD MP²

nee dat bedoelde ik niet

ik steek de oortjes erin, en dan heb ik zo'n meter draad over tussen oortjes en micro...ik vermoed niet dat je die micro vast moet nemen en tegen je mond houden? hij bengelt namelijk een meter lager

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bedoeling is dat je de oortjes indoet. Dan de koppeling tussen beide snoertjes losmaakt en achter je hoofd weer vastmaakt. Dan bungelt ie wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd wat problemen met deze telefoon. Ten eerste ben ik soms helemaal onbereikbaar, ik heb wel vol bereik maar kan niet bellen en gebeld worden. Als ik de telefoon weer opnieuw opstart dan is het probleem verholpen, maar het is heel vervelend want je kan niet zien wanneer je niet bereikbaar bent en dat kan nare situaties opleveren. Ik heb een orange abbo. Hebben meer mensen hier last van, en welke software versie heb je dan. Ik heb versie 2.04.15 en ze zeiden maand geleden dat er geen update was die nieuwer was, en dat deze niet zo snel zou komen.

Ook heb ik dat mijn frontje bij de batterij niet meer dichtgaat. Ik hem niet zo bizar vaak open gehad, maar nu krijg ik hem wel dicht maar met heel weinig kracht en zonder het knopje in te drukken kan ik het klepje eraf halen, hebben meer mensen hier last van en is hier misschien een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
er zijn er zelfs al 2 nieuwere versies firmware. 3.04.11 en 3.04.37. Heb er ook Orange maar heb geen problemen met bereik. En firmware update is zeker aan te bevelen :) (heb je het netwerk op GSM of op Dual ingesteld? misschien dat dit ook het probleem kan veroorzaken?)

Met het achterklepje heb ik gelukkig geen problemen en ik haal het toch regelmatig weg (heb ook nog een vodafone abo en test af en toe het UMTS bereik en ook naar de EGDE dekking van Telfort ben ik zeer benieuwd, dus mijn telfort kaartje gaat er ook regelmatig erin ;) )

Ik heb nog firmware versie 3.04.11 erop maar ga toch binnenkort updaten naar 3.04.37. Ik stoor mij namelijk nog een beetje eraan dat de telefoon moeite ermee heeft als er meerdere toepassingen open staan en hij dan vanzelfs sommige Apps afsluit. Ik kan dus niet Netfront en bv. Agile messenger tegelijk laten lopen, iets wat met mijn 7610 zonder problemen ging.

[ Voor 27% gewijzigd door Maite op 24-08-2005 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:23
Toch blijf ik het vreemd vinden dat ik met 3.04.12 helemaal geen problemen heb. Uiteraard wel het probleem met de originele mmc, maar dat probleem is hier al lang bekend.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
heb het net nog ff getest. Eerst Oggplayer laten lopen, toen Netfront. Nog geen problemen. Toen de camera gestart, ging ook alles nog goed. Maar bij het openen van de Klok (om de wekker in te stellen) ging het mis en alle andere apps die nog open stonden heeft hij afgesloten. Vind ik wel jammer. Zeker Netfront gebruik ik heel vaak en daarbij luistere ik graag naar muziek. Maar het is dus onmogelijk om daarnaast ook nog agile messenger of de Chat functie te laten lopen maar dit moet juist door de 3.04.37 beter worden volgens de change log

[ Voor 7% gewijzigd door Maite op 24-08-2005 22:19 ]

Verwijderd

Heb sinds gisteren ook een 6680 en deze bevalt me zeer goed. Heb alleen een aantal vragen, te weten de volgende

Hoe krijg je zo'n firmware update?
Wat is Agile messenger en hoe kom je eraan?
Las ook iets van MSN plus ofzo en een andere browser?

Kan iemand mij een beetje op weg helpen?

Alvast bedankt

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Voor een firmware-update moet je bij een Nokia Service Point bij jou in de buurt zijn.
De laatste firmware is: 3.04.37
Dit kun je opvragen door *#0000# in je toestel te toetsen.
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:02:
Heb sinds gisteren ook een 6680 en deze bevalt me zeer goed. Heb alleen een aantal vragen, te weten de volgende

Hoe krijg je zo'n firmware update?
Las ook iets van MSN plus ofzo en een andere browser?

Kan iemand mij een beetje op weg helpen?

Alvast bedankt

don't worry, be happy...

Verwijderd

Op pagina 57 van dit forum heb ik een link staan waar je Agile en meer appl. kan downloaden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:10:
[...]

Op pagina 57 van dit forum heb ik een link staan waar je Agile en meer appl. kan downloaden.
Gevonden Mobango bedoel je denk ik. Alleen staan er zoveel van oa. Agile hoe weet ik nu welke ik moet hebben? Trouwens er staan echt veel op, alleen weinig beschrijving overal bij. Is die beschrijving ook ergens te vinden?

Verwijderd

Gevonden Mobango bedoel je denk ik. Alleen staan er zoveel van oa. Agile hoe weet ik nu welke ik moet hebben? Trouwens er staan echt veel op, alleen weinig beschrijving overal bij. Is die beschrijving ook ergens te vinden
Veel appl. staan er dubbel en diverse versies door elkaar. Installeer een versie van Agile, en de eerste keer dat je het in gebruik gaat nemen gaat hij meteen meest recente versie donwloaden en installeren. Er staan inderdaad bijna tot geen beschrijving. Wat ik doe is met google zoeken wat het voor een appl. is.

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

vandaag een beetje een K*T dag. Ik breng mijn 6680 naar nokia service point in Eindhoven. Kom ik paar uur later terug is het flashen niet gelukt. "hij kwam wel in het testmenu, maar kon de flash niet uitvoeren". Hoe het komt weet die gozer niet. Het enige wat ie kon doen is het toestel opsturen naar nokia, en dan ben ik hem dus een tijdje kwijt... GRRR

Verder heb ik vandaag mijn 512 MB ontvangen en TT Mobile 5 geinstalleerd. Maar hij wil niet werken met mijn ADAPT BT GPS. Er zou een of andere fix voor zijn, maar ja dat is natuurlijk weer nergens te vinden :?

Het zit niet mee vandaag...

Verwijderd

Hoe het komt weet die gozer niet. Het enige wat ie kon doen is het toestel opsturen naar nokia, en dan ben ik hem dus een tijdje kwijt... GRRR
Voordat je het laat opsturen en het weken kwijt gaat raken, breng hem naar een andere Nokia puint. En vertel ze daar niks over deze flash failure.

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 22:34
Kan deze ook windows mobile draaien?

• Maite
nee. Wat moet je met windows mobile als je symbian heb? ;)

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05
Toestel al een aantal weken in bezit en kan niet anders zeggen dat het een top toestel is!

Maar heb er wel een vraagje over en 1 die niet echt 6680 gerelateerd is:

Elke keer als ik bel of gebeld wordt en bij het afsluiten van het gesprek is er een toontje hoorbaar die niet echt lekker klinkt, niet dat de speaker kapot is of iets dergelijks maar omdat de duur ervan zo kort is denk ik. iig waarom is dat toontje daar en hoe krijg ik dat weg?

Verder zit er bij mij in het display ergens rechts bovenin een klein puntje wat of een pixel fout is of een vuiltje!
Een pixel fout zou naar mijn idee niet zichtbaar moeten zijn als toestel uit staat of wel?
En is het mogelijk of heeft iemand dit gezien of gedaan om de cover te verwijderen en het zelf ff schoon te maken of beter naar een service center toe gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer een site gevonden die ik met jullie wilt delen.
http://www.getjar.com/software/Symbian/Nokia_Series_60v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice one, staat ook lekker veel op! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

schumi2004 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:39:
Toestel al een aantal weken in bezit en kan niet anders zeggen dat het een top toestel is!

Maar heb er wel een vraagje over en 1 die niet echt 6680 gerelateerd is:

Elke keer als ik bel of gebeld wordt en bij het afsluiten van het gesprek is er een toontje hoorbaar die niet echt lekker klinkt, niet dat de speaker kapot is of iets dergelijks maar omdat de duur ervan zo kort is denk ik. iig waarom is dat toontje daar en hoe krijg ik dat weg?

Verder zit er bij mij in het display ergens rechts bovenin een klein puntje wat of een pixel fout is of een vuiltje!
Een pixel fout zou naar mijn idee niet zichtbaar moeten zijn als toestel uit staat of wel?
En is het mogelijk of heeft iemand dit gezien of gedaan om de cover te verwijderen en het zelf ff schoon te maken of beter naar een service center toe gaan?
Dit toestel is volgens mij vrij "dicht", dus ik betwijfel de mogelijkheid dat het stof is. Heel toevallig heb ik bij mijn toestel vandaag ook een pixelfout ontdekt. Die zat er eerst niet en nu ineens wel. Heb het toestel nu precies 10 dagen. Heb meteen Belcompany gemaild en gevraagd of dit onder de garantie valt. Het puntje blijft ietwat roodachtig van kleur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo heb ook net een 6680.
Heb de pc suite geinstalleeerd maar kan ik met deze telefoon en Suite 6.6 niet op mijn pc mijn contacten bewerken.
Heeft iemand een idee, of gaat het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:19:
Hallo heb ook net een 6680.
Heb de pc suite geinstalleeerd maar kan ik met deze telefoon en Suite 6.6 niet op mijn pc mijn contacten bewerken.
Heeft iemand een idee, of gaat het gewoon niet.
Ik heb deze week een 6680 bij de Vodafone-shop gehaald en daar zei man dit ik niet de cd moest installeren maar het prog via Nokia moest downloaden. Hiermee (versie 6.6.16) lukt het mij wel. Als je in de Nokia pc-suite gaat naar Bestandsbeheer en dan in de verkenner naar je 6680 en dan contacten kan je ze volgens mij gewoon bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Ja wel leuke site, ik zag bij de downloads Total irRemote staan en ook dat hij compitabel is met de 6680.

1. Psiloc_Total_irRemote.sis Symbian
Size: 280.38 Kb
Compatible with:
Nokia Series 60 :: Nokia 3600, 3620, 3650, 3660, 7650, N-Gage
Siemens 60 UI :: Siemens SX-1
Nokia Series 60v2 :: Nokia 3230, 6260, 6600, 6630, 6670, 6680, 7610

waar zou v2 voor staan vraag ik me af, want het lijkt me wel een leuk tooltje..

Ik krijg de volgende foutmelding:
Zorg ervoor dat de infraroodpoort niet in gebruik is voordat irRemote wordt gestart.

Zit er 1 of ander verborgen infrarood-iets in de 6680 of is er niks van waar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:11:
[...]

Ik heb deze week een 6680 bij de Vodafone-shop gehaald en daar zei man dit ik niet de cd moest installeren maar het prog via Nokia moest downloaden. Hiermee (versie 6.6.16) lukt het mij wel. Als je in de Nokia pc-suite gaat naar Bestandsbeheer en dan in de verkenner naar je 6680 en dan contacten kan je ze volgens mij gewoon bewerken.
Nou heb het gelijk uitgeprobeerd.
Maar mijn contacten blijven grijs en kan ze dus niet openen.
Ik hoef toch op de nokia niet iets in te stellen of zo???

Oke het is me gelukt

Bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elboo schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:28:
[...]

Ja wel leuke site, ik zag bij de downloads Total irRemote staan en ook dat hij compitabel is met de 6680.

1. Psiloc_Total_irRemote.sis Symbian
Size: 280.38 Kb
Compatible with:
Nokia Series 60 :: Nokia 3600, 3620, 3650, 3660, 7650, N-Gage
Siemens 60 UI :: Siemens SX-1
Nokia Series 60v2 :: Nokia 3230, 6260, 6600, 6630, 6670, 6680, 7610

Ik krijg de volgende foutmelding:
Zorg ervoor dat de infraroodpoort niet in gebruik is voordat irRemote wordt gestart.

Zit er 1 of ander verborgen infrarood-iets in de 6680 of is er niks van waar? :?
De 6680/6681 heeft geen infrarood poort :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Elboo schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:28:
[...]
Symbian Serie 60 Second Edition, vandaar v2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 22:34
ik heb deze 6680 nu 3 weken, maar de laatste paar dagen moet ik hem elke dag weer opnieuw opladen.. heeft iemand anders dit ook gehad? en weet iemand wat ik hieraan kan doen? En waar kan ik eventueel naar de nokia shop? ik heb al gegoogled maar ik kan deze dus niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yorroy schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:14:
ik heb deze 6680 nu 3 weken, maar de laatste paar dagen moet ik hem elke dag weer opnieuw opladen.. heeft iemand anders dit ook gehad? en weet iemand wat ik hieraan kan doen? En waar kan ik eventueel naar de nokia shop? ik heb al gegoogled maar ik kan deze dus niet vinden.
heb je alle programma's uitstaan ? bluetooth ook bv. eventjes menu knop ingedrukt houden, dan kan je zien wat je open hebt staan.

en evt is je batterij gewoon dood, al lijkt me dat niet echt het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

yorroy schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:14:
Je gaat naar nokia.nl en klikt bovenaan op shop en daar heb je t al

http://www.nokia.nl/nl/support/serviceP.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb dit topic redelijk door gelezen. Wat ik nergens kan vinden is of het nu wel/niet mogelijk is om een MP3 als ringtone te gebruiken?

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 26-08-2005 17:48 . Reden: rare typo :-) ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Ja dat is mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elboo schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:04:
[...]

Je gaat naar nokia.nl en klikt bovenaan op shop en daar heb je t al

http://www.nokia.nl/nl/support/serviceP.html
daar heb je wat?? ik zie niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:54:
[...]

daar heb je wat?? ik zie niets..
Dan doe je iets fout, vermoed ik. Na het aanklikken van het land en de provincie (overigens in FireFox), zie ik bv. het onderstaande:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/65278/full.png

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd.. ik deed iets fout :)
kun je je mmc kaartje eigenlijk om laten ruilen voor een goede? of is het probleem niet bekend bij nokia?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na 2.5 maand mijn 6680 toch weg gedaan. Ondanks _/-\o_
Zelfs na firmware upgrade, bijzonder traag. Wat blijkt nu? Alle Symbian toestellen hebben een trage menu, omdat de Symbian O.S. erg zwaar is. GSM moet veel rekenwerk uitvoeren om de O.S. goed draaiend te houden.
Even snel toets deblokkeren en snel sms'en of een contact opzoeken was gewoonweg neit mogelijk. Vandaag met de opbrengst van mijn 6680 een K750i gehaald. Snelle menu, precies wat ik zocht.

Bedankt allemaal voor de nuttige tips & trucs. Ik heb veel opgestoken hier.

SuCCes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
  • Laatst online: 21-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:58:
Ik heb na 2.5 maand mijn 6680 toch weg gedaan.
Idioot :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-beast-a
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik heb nu ook sinds 2 dagen een 6680.

Nu heb ik 2 vragen.

- Hoe kan ik het firmware nummer zien dat er nu in zit? #0000# werkt niet , of doe ik wat fout?

- Hoe kan ik tijdens een gesprek mijn eigen nummer op de display krijgen?? (Ja ik ben zo iemand die zijn eigen nummer niet kan onthouden :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ex-werkgever heeft dus zo'n 6680, maar nogal een vaag probleempje:

als hij een beltoon wil instellen aan een bepaald persoon, doet deze beltoon het lang niet bij alle contacten. bij de één speelt ie keurig de beltoon af die gekoppeld is aan de naam, bij de ander niet. alle telefoonnummers staan trouwens op het toestelgeheugen..
het vreemde is, dat als hij wordt gebeld er ook niet bij iedereen naam én nummer wordt aangegeven en daarop gaat het mis.. dus:

Piet
+31612345678
(geen problemen met beltoon)

+31612345678
(standaard beltoon, terwijl de naam wél in het telefoonboek staat :? )

wie weet de oplossing? namens hem en mij alvast reuze bedankt! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
staat het nummer toevallig 2x erin. (dus onder 2 verschillende contacten?)

[ Voor 36% gewijzigd door Maite op 27-08-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, dat weet ik zo ff niet.. zal 't ff met hem aankaarten en laat dat nog wel weten. als iemand anders tips heeft, graag!! :)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

i-beast-a schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:15:
Ik heb nu ook sinds 2 dagen een 6680.

Nu heb ik 2 vragen.

- Hoe kan ik het firmware nummer zien dat er nu in zit? #0000# werkt niet , of doe ik wat fout?

- Hoe kan ik tijdens een gesprek mijn eigen nummer op de display krijgen?? (Ja ik ben zo iemand die zijn eigen nummer niet kan onthouden :-) )
Die code is fout, het sterretje ontbreekt. Het is *#0000#

En euh.. misschien als achtergrondplaatje een plaatje met je nummer instellen? Of een stickertje op je telefoon plakken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-beast-a
  • Laatst online: 05-02-2024
Myedvyed schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:46:
[...]

Die code is fout, het sterretje ontbreekt. Het is *#0000#

En euh.. misschien als achtergrondplaatje een plaatje met je nummer instellen? Of een stickertje op je telefoon plakken? :P
Thanx!!
Op mijn vorige foon had ik indedaad een stikkertje.

Maar even een plaatje editten en er het nummer inzetten vind ik best een goed idee!

Op een van mijn oude telefoons een paar jaar terug kon je je eigen nummer opvragen door een knopje lang vast te houden. Ik hoopte dat dat hier ook mee ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat misschien ook wel handig is, is om je eigen tel. nummer bijvoorbeeld in een notitie te zetten. Zeker als je de standby modus gebruikt is dat erg handig, je hebt dan met 1 klik je eigen nummer op je scherm. Is ook handig voor mijn collegerrooster trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:58:
Ik heb na 2.5 maand mijn 6680 toch weg gedaan. Ondanks _/-\o_
Zelfs na firmware upgrade, bijzonder traag. Wat blijkt nu? Alle Symbian toestellen hebben een trage menu, omdat de Symbian O.S. erg zwaar is. GSM moet veel rekenwerk uitvoeren om de O.S. goed draaiend te houden.
Even snel toets deblokkeren en snel sms'en of een contact opzoeken was gewoonweg neit mogelijk. Vandaag met de opbrengst van mijn 6680 een K750i gehaald. Snelle menu, precies wat ik zocht.

Bedankt allemaal voor de nuttige tips & trucs. Ik heb veel opgestoken hier.

SuCCes
Bijzonder traag, komop zeg dat valt best mee. Ja trager dan een 'normale' gsm maar dat weet je neem ik aan toch als je een smart-phone koopt. Die koop je vanwege de vele mogelijkheden die je ermee hebt en niet de standaard opties van de 'simpele' modellen.

Ik ben echt blij met mn 6680, het enige waar ik me wel is aan erger is dat ik nu al 3 a 4 x een harde reset moest toepassen. Dan ben je alles op je telefoongeheugen kwijt, daarom installeer ik nu het meeste op de mmc. Contactpersonen en wat instellingen veranderen heb je ff werk mee..

En het nokia menu is erg lekker, als ik een andere gsm in de handen heb dan ben ik echt weer blij dat ik mn nokiaatje weer in de handen heb want sowieso sony-ericcson is bagger, samsung valt mee en siemens ook nie echt lekker.

Nokia, I will never cheat on you O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Elboo schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:21:
Nokia, I will never cheat on you O+
Nu nog eens wereldwijde garantie en zelf downloadbare firmwares. Dan is het echt af.

Ik vind het dan ook werkelijk te zot voor woorden dat ik 50 euro moet schuiven voor het "laten" upgraden van mijn Indonesische 6680. Schandalig!

[ Voor 3% gewijzigd door Napsju op 27-08-2005 23:56 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Tja de een vind SE bagger,de ander nokia,het blijft heel peroonlijk he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
pinokkia schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 23:00:
@ peerke63nl

Dit stond er op de kpn website. Dus U heeft ook een Usim nodig. De instellingen kunt U via menu => instrumenten => SettingWizard. De gsm installert dan de goede instellingen vanzelf.

USIM
UMTS-diensten werken alleen wanneer er een USIM in het UMTS toestel zit. Gebruikt u een 'gewone' SIM in het UMTS toestel, dan kunt u alleen gebruik maken van de GSM- en GPRS-diensten. Een USIM kan ook in een GSM-/GPRS-toestel. Dan zullen de GSM- en GPRS-diensten wel gewoon werken maar de UMTS-diensten echter niet.
Bedankt voor de reactie :-)
Deze reactie is wat laat, maar dat heeft een oorzaak.
Ik ben teruggegaan naar Primafoon en die stonden uiterraard verbaasd te kijken vanwege de reactie van 0507.
Daar ter plekke een videocall gepleegd en dat ging prima :P
De persoon waar ik mee probeerde te videobellen was een collega van mij en die stond feitelijk 5 mtr verderop. Allebei in UMTS-gebied en allebei USIM-kaartje. Tot op heden is het nog niet gelukt om te videobellen tussen ons. Capaciteitsprobleem KPN-netwerk??? Wellicht :(

Ik weet in ieder geval dat mí'jn GSM het goed doet en bevalt me prima

Gegroet
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
kristian8888 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:12:
Ik heb het al eerder gevraagd maar weet iemand hoe je met Nokia PC Suite je email kan synchroniseren van je computer met je telefoon en vice versa?

Dank u...
Hallo Kristian 888

Ik heb begrepen dat dat niet (nog) mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peerke63nl schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 03:12:
[...]

Bedankt voor de reactie :-)
Deze reactie is wat laat, maar dat heeft een oorzaak.
Ik ben teruggegaan naar Primafoon en die stonden uiterraard verbaasd te kijken vanwege de reactie van 0507.
Daar ter plekke een videocall gepleegd en dat ging prima :P
De persoon waar ik mee probeerde te videobellen was een collega van mij en die stond feitelijk 5 mtr verderop. Allebei in UMTS-gebied en allebei USIM-kaartje. Tot op heden is het nog niet gelukt om te videobellen tussen ons. Capaciteitsprobleem KPN-netwerk??? Wellicht :(

Ik weet in ieder geval dat mí'jn GSM het goed doet en bevalt me prima

Gegroet
Peter
Ik heb dus hetzelfde probleem wel volledig 3G dekking van Vodafone, maar kan geen videocall maken, geeft het toestel aan dat het netwerk het niet ondersteund ofzo.

Hoe kan ik controleren of ik wel zo'n USIM heb of moet ik nog eea instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Kun je wel videobellen naar Winston? Videobel eens naar 8687 (umts)? Deze dienst werkt alleen met Vodafone maar is wel gratis te gebruiken. Eigenlijk alleen om het videobellen te testen.

Succes!

/Edit: KLIK!

[ Voor 23% gewijzigd door Napsju op 28-08-2005 12:06 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@iPodje.

Ja via 8687 werkt het wel, ligt dus waarschijnlijk niet aan mijn telefoon. Moet die maat van me maar ook even proberen

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
iPodje schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 12:03:
Kun je wel videobellen naar Winston? Videobel eens naar 8687 (umts)? Deze dienst werkt alleen met Vodafone maar is wel gratis te gebruiken. Eigenlijk alleen om het videobellen te testen.

Succes!

/Edit: KLIK!
Gaat dat ook met KPN abbo?
Heb het geprobeerd maar volgens mij doe ik iets verkeerd met het opzetten van een video gesprek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:27:
[...]

Ik heb dus hetzelfde probleem wel volledig 3G dekking van Vodafone, maar kan geen videocall maken, geeft het toestel aan dat het netwerk het niet ondersteund ofzo.

Hoe kan ik controleren of ik wel zo'n USIM heb of moet ik nog eea instellen?
Dat probleem had ik de eerste keer ook, de 2e keer (met dezelfde persoon) niet. Ik heb trouwens Vodafone pre-paid. Kan het zijn dat de andere persoon op dat moment geen volledige dekking had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
schumi2004 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 13:02:
[...]
Gaat dat ook met KPN abbo?
Heb het geprobeerd maar volgens mij doe ik iets verkeerd met het opzetten van een video gesprek :(
Halo Schumi2004

Ik denk dat je niet met een KPN abo naar Vodafoon 8687 kunt videobellen. KPN heeft zelf denk ik ook niet zo'n dienst. Want toen ik bij Primafoon was om het videobellen te proberen... belden zij met een SE-type foon naar mijn GSM en viceversa.....

Helaas helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:09:
[...]

Dat probleem had ik de eerste keer ook, de 2e keer (met dezelfde persoon) niet. Ik heb trouwens Vodafone pre-paid. Kan het zijn dat de andere persoon op dat moment geen volledige dekking had?
Lijkt me sterk, we stonden praktisch naar elkaar. Maar moet de dekking helemaal volledig zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Hmm, dat is vreemd..

Ik weet niet zeker of de dekking volledig moet zijn, maar er moet in ieder geval dekking zijn natuurlijk. Zo te horen was dat er, en dat maakt het raar. D'r is vast iemand die wel weet hoe dit kan.. ik heb et een paar dagen later gewoon opnieuw geprobeerd en toen werkte het wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ns
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hoi allen,

Ben sinds enkele dagen ook in het bezit van de 6680, en heb na het doorlezen van de topic even wat vraagjes waarvan ik de antwoorden i.i.g. anders gemist heb:

- Ik heb een Vodafone branded toestel, wat blijkbaar door sommigen als een nadeel wordt ervaren. Wat is dan precies het probleem? Met de drie kleine logo's op het toestel zit ik niet mee, maar vraag me af wat het verschil eventueel is in software?

- Firmware: Mijn toestel heeft V 3.0.4,11 14-04-05 RM-36
Is het aan te raden om het toestel te laten flashen bij b.v. Bombeeck in Eindhoven naar de nieuwste versie, en is het hierbij tevens misschien een probleem dat het een Vodafone type is?

- Probleempjes die ik op het moment ondervind: De flits instelling blijft bij mij ook niet onthouden,
en het opperaterlogo kan ik niet veranderen. (heb het volgens de aanwijzingen hier gedaan via FExplorer, maar na het herstarten komt het Vodafone logo weer vrolijk terug :?

- Ik werk doorgaans in een omgeving met erg veel stof. Hoewel ik van die telefoon-condooms verschrikkelijk vind vraag ik me af of iemand een goede tip heeft voor iets wat er fatsoenlijk uitziet, en dus goed fijnstof tegenhoud?

- Hoe zit het nu precies met Tomtom.. kan je gewoon een losse BT GPS module kopen, en is het dan verder een kwestie van de software op een grotere kaart knallen? Heb zojuist al een 512MB Kingston kaartje besteld bij MNM n.a.v. de tip hier op het forum.

Verder zoek ik nog een goede houder voor in de auto maar daar kom ik wel uit denk ik. Vraag me af of de orginele Nokia prettig is, want dat ding ziet er nogal groot uit!

Bij elkaar flink wat vragen dus, maar alle tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ns
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:20:
[...]

Lijkt me sterk, we stonden praktisch naar elkaar. Maar moet de dekking helemaal volledig zijn dan?
Er moet in ieder geval "3G" onder het dekkingsniveau vermeld staan anders werkt het niet. Had ik straks er namelijk niet onder staan toen ik het nogmaals probeerde om het aan iemand te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

h4ns schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:00:
[...]

Er moet in ieder geval "3G" onder het dekkingsniveau vermeld staan anders werkt het niet. Had ik straks er namelijk niet onder staan toen ik het nogmaals probeerde om het aan iemand te laten zien.
Inderdaad, dat bedoelde ik met 'dekking' hebben, maar ik ging er vanuit dat dat wel bekend was :P

Volledige dekking met een 'mast' icoontje onder het dekkingsmetertje zoals je normaal ziet wil dus idd nog altijd zeggen dat UMTS niet actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

h4ns schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:57:
- Ik heb een Vodafone branded toestel, wat blijkbaar door sommigen als een nadeel wordt ervaren. Wat is dan precies het probleem? Met de drie kleine logo's op het toestel zit ik niet mee, maar vraag me af wat het verschil eventueel is in software?

- Probleempjes die ik op het moment ondervind: De flits instelling blijft bij mij ook niet onthouden,
en het opperaterlogo kan ik niet veranderen. (heb het volgens de aanwijzingen hier gedaan via FExplorer, maar na het herstarten komt het Vodafone logo weer vrolijk terug :?
Je beantwoordt je eigen vraag al :P Ik weet niet of daar wat aan te doen is, maar mijn Vodafone Prepaid kaartje deed niet meer dan alle correcte instellingen activeren voor Vodafone gebruik, geen operator logo gezien. (dus heb ook niet hoeven te proberen het weg te krijgen)

Bij TomTom 3 kun je je eigen BT GPS module gebruiken, afhankelijk van wat voor type dit is. De veelgenoemde Adapt doet het bij mij goed. Je moet hem wel pairen met de telefoon en (in de telefoon zelf, niet in TomTom) een andere naam geven, nl. "TomTom Wireless GPS".

TomTom 5 zou ik niet weten, lijken meer problemen mee te zijn, maar het is niet onmogelijk. Die heb ik zelf niet, TomTom 3 werkt goed genoeg voor mij.

Om hem in m'n auto te hangen heb ik een goedkope no-name zwanenhals (of hoe dat heet) met zuignap gekocht, werkt goed genoeg, zolang je niet per ongeluk met je armen d'rtegenaan zwaait :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ns
  • Niet online
Myedvyed schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:04:
[...]

Je beantwoordt je eigen vraag al :P Ik weet niet of daar wat aan te doen is, maar mijn Vodafone Prepaid kaartje deed niet meer dan alle correcte instellingen activeren voor Vodafone gebruik, geen operator logo gezien. (dus heb ook niet hoeven te proberen het weg te krijgen)
Ik heb overigens geen prepaid. Het toestel gebruik ik met m'n oude Vodafone abo simkaart daar ik het toestel via een 2 jarige verlenging heb aangeschaft.

Met het operator logo bedoel ik de naam van het netwerk, rechtsboven. Lijkt me sterk dat jij daar niets ziet staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Owzo, ja, daar staat bij mij gewoon TELFORT (tenzij ik m'n Vodafone sim erin heb natuurlijk :P ), heb nog nooit geprobeerd dat te veranderen. Ik dacht dat je een grafisch Vodafone logo bedoelde ofzo, vanwege het branded toestel!

Op mijn 7650 had ik hetzelfde probleem. Operator logo d'rop gezet, maar ik kon het nooit zien. Paar weken terug maar een firmware update laten doen voor de grap (naja, meer omdat Bluetooth niet werkte.. niet dat et dat nu wel doet).. en ineens zie ik een raar plaatje dat ik daar ooit als operator logo heb geprobeerd te krijgen 8)7

Maar ik neem aan dat het op de 6680 geen firmware kwestie is, of het moet echt eraan liggen dat het Vodafone branded firmware is. Al lijkt het erop dat het gewoon standaard firmware is. Ik weet et niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:04:
[...]

Bij TomTom 3 kun je je eigen BT GPS module gebruiken, afhankelijk van wat voor type dit is. De veelgenoemde Adapt doet het bij mij goed. Je moet hem wel pairen met de telefoon en (in de telefoon zelf, niet in TomTom) een andere naam geven, nl. "TomTom Wireless GPS".

TomTom 5 zou ik niet weten, lijken meer problemen mee te zijn, maar het is niet onmogelijk. Die heb ik zelf niet, TomTom 3 werkt goed genoeg voor mij.

Om hem in m'n auto te hangen heb ik een goedkope no-name zwanenhals (of hoe dat heet) met zuignap gekocht, werkt goed genoeg, zolang je niet per ongeluk met je armen d'rtegenaan zwaait :P
Hoe kan jij nou TomTom 3 op je telefoon hebben terwijl TomTom Mobile 5 de eerste TomTom is die voor symbian is B) ?? TomTom3 is volgens mij alleen van Windows PocketPc of niet :? ????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Tomtom Mobile 5 is niet de 1e versie voor symbian. De 1e versie heette volgens mij gewoon Tomtom Mobile.

Heb ff een filmtje gemaakt met de nieuwste versie van ETI Camcorder voor 6630/6680.

zonder geluid
met geluid

[ Voor 13% gewijzigd door Maite op 30-08-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Maite schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:26:
Heb ff een filmtje gemaakt met de nieuwste versie van ETI Camcorder voor 6630/6680.

zonder geluid
met geluid
Zoom valt nog lang niet tegen met de camera. Welke resolutie is dit trouwens?

Met geluid filmpje ziet er wel slechter uit dan de eerste. Komt dat door het gebruik van DivX of door teveel bewegen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Hier wat meer details van het ETI Camcorder programma:

1. supurb video quality in EDIT mode! At least x10 better than the build-in app
2. 320x240 mode is supported.
3. Ultra stable performance.
4. Back camera is supported (it caused us extra time in optimization), and camera selection machanism will be added in next version.
5. All the features that Symbian 7 version supported, skins, plug-ins...

De filmtjes zijn allebij 320 x240 mode opgenomen. Je kunt kiezen uit custum 1 en 2. Blijkbaar heb je bij mode 1 wel geluid maar is de kwaliteit slechter en bij custum 2 dus net anders om. Maar in ieder geval vind ik de kwaliteit beter dan met de standard camcorder. Oh ja, de videos worden gewoon in avi files opgenomen.

[ Voor 21% gewijzigd door Maite op 30-08-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Waar kun je dat programma krijgen? Handango?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Myedvyed schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:04:
Waar kun je dat programma krijgen? Handango?
Ja ik ben ook benieuwd ja... gekeken bij Handango maar daar kon ik het niet vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Ik vind alleen deze versie (en het origineel, maar daar gaat het hier niet over geloof ik), maar die is niet voor de 6630 en 6680:

http://www.handango.com/P...productId=169313&R=169313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Deze versie voor 6630/6680 komt volgens deze bericht op all about symbian binnenkort op handango:

Patience, my friends! Of course the project is alive! As of the day before yesterday the 6630 version has been released by the development team -- we are now waiting for some paperwork to be completed so we can put it on Handango. It was not easy this time because of the various obstacles thrown upon us by Symbian + Nokia. Fortunately, we managed to work around all of those, but trust me, it was NOT easy... Anyway, the version is done and it supports the 6680 with the back camera as well.

[ Voor 74% gewijzigd door Maite op 30-08-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizar dat Symbian en Nokia "obstakels opwerpen"... Hebben ze toch niet goed begrepen wat nou precies de charme van Symbian telefoons is :+/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de branded en de non-branded versie van de Vodafone 6680? Naast de zwaar irri simlock dan.
En bij welke abonnementen krijg je nu een branded toestel? Ik weet dat het bij prepaid is, en ook bij Vodafone Live!. Maar krijg je het dan ook bij UMTS, want dat is eigenlijk ook Vodafone Live!.
Ik wil namelijk wel een nieuwe telefoon, maar als ik dan nog 3 maanden moet wachten tot ik hem kan gebruiken ivm nummerbehoud, dan vind ik er weinig aan (heb nu een Debitel Vodafone sim).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Wat is er zwaar irri aan een simlock? Na een jaar kun je 'm gratis verwijderen dus mij stoort ie niet. De verschillen zijn verder:

Branded:
- naam provider en klein logo op het frontje (niet lelijk/storend)
- theme van provider (gewoon te wijzigen)
- alle instellingen staan standaard goed (handig)

Bij een VF UMTS abo kun je inderdaad de 6680 krijgen. Bel de klantenservice als je meer wilt weten.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:05:
[...]

Hoe kan jij nou TomTom 3 op je telefoon hebben terwijl TomTom Mobile 5 de eerste TomTom is die voor symbian is B) ?? TomTom3 is volgens mij alleen van Windows PocketPc of niet :? ????????
Nee hoor, TomTom 3 is er ook voor de symbian gsm;s

[ Voor 5% gewijzigd door Fietsbel op 31-08-2005 11:22 ]

39

Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.