Hoi allen,
Ben sinds enkele dagen ook in het bezit van de 6680, en heb na het doorlezen van de topic even wat vraagjes waarvan ik de antwoorden i.i.g. anders gemist heb:
- Ik heb een Vodafone branded toestel, wat blijkbaar door sommigen als een nadeel wordt ervaren. Wat is dan precies het probleem? Met de drie kleine logo's op het toestel zit ik niet mee, maar vraag me af wat het verschil eventueel is in software?
- Firmware: Mijn toestel heeft V 3.0.4,11 14-04-05 RM-36
Is het aan te raden om het toestel te laten flashen bij b.v. Bombeeck in Eindhoven naar de nieuwste versie, en is het hierbij tevens misschien een probleem dat het een Vodafone type is?
- Probleempjes die ik op het moment ondervind: De flits instelling blijft bij mij ook niet onthouden,
en het opperaterlogo kan ik niet veranderen. (heb het volgens de aanwijzingen hier gedaan via FExplorer, maar na het herstarten komt het Vodafone logo weer vrolijk terug
- Ik werk doorgaans in een omgeving met erg veel stof. Hoewel ik van die telefoon-condooms verschrikkelijk vind vraag ik me af of iemand een goede tip heeft voor iets wat er fatsoenlijk uitziet, en dus goed fijnstof tegenhoud?
- Hoe zit het nu precies met Tomtom.. kan je gewoon een losse BT GPS module kopen, en is het dan verder een kwestie van de software op een grotere kaart knallen? Heb zojuist al een 512MB Kingston kaartje besteld bij MNM n.a.v. de tip hier op het forum.
Verder zoek ik nog een goede houder voor in de auto maar daar kom ik wel uit denk ik. Vraag me af of de orginele Nokia prettig is, want dat ding ziet er nogal groot uit!
Bij elkaar flink wat vragen dus, maar alle tips zijn welkom!