Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 14:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nokia is Samsung aan het naäpen. "Als Samsung zoveel toestellen op de markt gooit, dan kan ik dat ook" Denkt Nokia. Hierbij dus de opvolger voor de net uitgekomen Nokia 6670 en voor de nog (slecht) niet verkrijgbare Nokia 6630:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46952/full.jpg

Er zijn nog geen specificaties geheel vrij gegeven, maar volgens andere, en door het kijken naar het plaatje, moeten dit zo'n beetje de specificaties zijn:

Nokia 6680:

• Dual cam (Aan de voor en achterkant dus!)
• Symbian 60 Serie (Nieuwe 3D UI)
• Dual Mode (UMTS & GSM/GPRS)
• Quad band

More to come

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:08
wat een prachtig ding. en hoezo is nokia samsung aan het na-apen het is gewoon een heel erg mooi ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38342

Hmm Quadband vind ik de laatste tijd een erg algemene term geworden. Voor mij is quadband namelijk alle 4 de GSM frequenties, maar de laatste tijd wordt de term ook gebruikt voor triband GSM met UMTS.
Ginz weet jij watvoor quadband bedoeld wordt?

Over de telefoon: De mooiste Symbian Nokia tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-06 21:18
Wel handig ook (lijkt het) dat de camera-lens achter een schuifje zit weggewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:17

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Ik hoop dat ze bij dit model eindelijk eens een echt mooi scherm (a la SE S700) hebben geimplementeerd en een camera die eens wat beter is dan de gemiddelde nokia 1,3 MegaPixel.

Indien dat zo is dan vind ik het een serieuze kandidaat voor mij.

Hoop er op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Xandalf schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 20:42:
Ik hoop dat ze bij dit model eindelijk eens een echt mooi scherm (a la SE S700) hebben geimplementeerd en een camera die eens wat beter is dan de gemiddelde nokia 1,3 MegaPixel.

Indien dat zo is dan vind ik het een serieuze kandidaat voor mij.

Hoop er op :)
Nou, Nokia is op de goede weg hoor qua beeldscherm, want als je checkt wat ze bijvoorbeeld in de 7710 ( plannen te ) gaan stoppen belooft dat veel voor de toekomst. Alleen moeten ze niet telkens voortbeduren op toestellen die niks extra's toevoegen aan het bestaande assortiment zoals bij de 7250 en de 7250I en de 6610 en de 6610I versies, het slaat helemaal nergens op, het wordt steeds minder voor meer geld...
Hoe raak je je marktaandeel kwijt zullen we maar zeggen, en als je kijkt wat je bij de introductie van Nokia's aandelen kwijt was en het met nu vergelijkt, is het zo ver weggezakt, niet meer te geloven... |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Le0032 op 11-12-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 06:40
strakke fone hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130445

Ginz schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:40:
Nokia is Samsung aan het naäpen. "Als Samsung zoveel toestellen op de markt gooit, dan kan ik dat ook" Denkt Nokia. Hierbij dus de opvolger voor de net uitgekomen Nokia 6670 en voor de nog (slecht) niet verkrijgbare Nokia 6630:
Hahahaha, geloof je nou zelf echt wat je hier zegt? Het is juist omgekeerd, Nokia brengt al eerder dan Samsung heel veel toestellen uit, en het wordt steeds meer. Samsung had in het begin weinig toestellen, deze laatste tijd brengen ze dus ook veel toestellen uit. Het zijn eigenlijk maar kleine updates enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Als je eens heel goed naar de manier van Samsung en Nokia ga kijken, en daarbij ook naar de manier hoe Nokia vroeger zijn toestellen uit bracht, dan zal het je duidelijk moeten zijn dat Nokia wel degelijk Samsung na doet.

Samsung heeft namelijk een onbeperkt aantal toestellen klaar heeft staan om eventueel uit te brengen. Hierbij gaat het om toestellen die maar een heel klein beetje iets toevoegen aan eerder uitgebracht toestel. Als je dit ga vergelijk met wat Nokia vroeger deed, dan kan je als je goed kijk merken dat Nokia mede door deze strategie marktaandeel verlies aan Samsung.

Nokia merkt dit duidelijk, en wilt hier logische wijs iets aan doen. En probeerd de schade te beperken op dezelfde manier als Samsung door bestaande klant niet de mogelijkheid te bieden om een bepaald gat wat bij Nokia niet gedicht is op te laten vullen door Samsung. Dit proberen ze door een onwijs groot aantal toestellen uit te brengen waarmee ze eigenlijk iedereen wel van een toestel kunnen voorzien.

Nokia aap Samsung dus wel degelijk na. Omdat Samsung een deel van Nokia's marktaandeel afpikt, omdat hun met toestel na toestel blijven gooien. Wil Nokia op dezelfde maniet de schade beperkt houden. en het liefst mensen terug lokken naar Nokia.

Ik begrijp dat jij denk dat Samsung dit kopieert van Nokia. Maar Nokia was in het begin nog een stuk milder als dat Samsung nu is. Nokia zou zelf zoiets nooit gedaan hebben. Maar omdat Samsung dat doet, kan Nokia niet anders dan volgens als ze niet nog meer marktaandeel willen verliezen.

Agree?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

hmmm I secon that.. maar het kan ook het bier zijn dat spreekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op zondag 12 december 2004 @ 03:23:
Als je eens heel goed naar de manier van Samsung en Nokia ga kijken, en daarbij ook naar de manier hoe Nokia vroeger zijn toestellen uit bracht, dan zal het je duidelijk moeten zijn dat Nokia wel degelijk Samsung na doet.

Samsung heeft namelijk een onbeperkt aantal toestellen klaar heeft staan om eventueel uit te brengen. Hierbij gaat het om toestellen die maar een heel klein beetje iets toevoegen aan eerder uitgebracht toestel. Als je dit ga vergelijk met wat Nokia vroeger deed, dan kan je als je goed kijk merken dat Nokia mede door deze strategie marktaandeel verlies aan Samsung.

Nokia merkt dit duidelijk, en wilt hier logische wijs iets aan doen. En probeerd de schade te beperken op dezelfde manier als Samsung door bestaande klant niet de mogelijkheid te bieden om een bepaald gat wat bij Nokia niet gedicht is op te laten vullen door Samsung. Dit proberen ze door een onwijs groot aantal toestellen uit te brengen waarmee ze eigenlijk iedereen wel van een toestel kunnen voorzien.

Nokia aap Samsung dus wel degelijk na. Omdat Samsung een deel van Nokia's marktaandeel afpikt, omdat hun met toestel na toestel blijven gooien. Wil Nokia op dezelfde maniet de schade beperkt houden. en het liefst mensen terug lokken naar Nokia.

Ik begrijp dat jij denk dat Samsung dit kopieert van Nokia. Maar Nokia was in het begin nog een stuk milder als dat Samsung nu is. Nokia zou zelf zoiets nooit gedaan hebben. Maar omdat Samsung dat doet, kan Nokia niet anders dan volgens als ze niet nog meer marktaandeel willen verliezen.

Agree?
Hoelang is Samsung in europa op de markt? En hoelang Nokia?
Zo bedoelde ik het, voordat samsung kwam deed nokia dat al, veel toestellen uit brengen. Want toen in die tijd deed niemand. Maar natuurlijk na zoveel tijd kwamen er steeds nieuwe concurrenten en andere merken begonnen meer te investeren in mobiele telefonie, zo kreeg Nokia concurrenten. Dus wat was Nokia's plan -> meer toestellen uitbrengen. En daarna deed Samsung ook langzamerhand dat.

Nokia heeft altijd meer toestellen dan Samsung (europa, we praten niet over azie/amerika).

Agree?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:13
Het begint er nu toch echt op te lijken:

http://www.whois.sc/nokia6680.com

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
 Organization:
      Nokia Corporation
      Nokia Corporation
      PO Box 226 - 00045 Nokia Group
      ,  00045
      FI
      Phone: +358 718008000
      Fax..: +358 718034496
      Email: 

Registrar Name....: Register.com
   Registrar Whois...: whois.register.com
   Registrar Homepage: http://www.register.com

Domain Name: NOKIA6680.COM

Created on..............: Sat, Oct 23, 2004
      Expires on..............: Mon, Oct 23, 2006
      Record last updated on..: Sat, Oct 23, 2004

Administrative Contact:
      Nokia Corporation
      Nokia dnsauthority
      PO Box 226 - 00045 Nokia Group
      ,  00045
      FI
      Email: 

Technical Contact:
      Nokia Corporation
      Hostmaster Nokia
      PO Box 301 - 00045 Nokia Group
      ,  00045
      FI
      Email: 

Zone Contact:
      Nokia Corporation
      Hostmaster Nokia
      PO Box 301 - 00045 Nokia Group
      ,  00045
      FI
      Email: 

Domain servers in listed order:

NS.NOKIA.COM                                      131.228.20.19
   NS2.NOKIA.COM                                     131.228.20.20
   NS3.NOKIA.COM                                     147.243.192.4
   NS4.NOKIA.COM                                     147.243.192.5
   NS5.NOKIA.COM                                     147.243.128.31

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

Als ik het zo zie vind ik dit weer een toestel met een normale vormgeving en met twee camera's.. Waarschijnlijk wordt dit mijn volgende toestelletje (verkrijgbaar vanaf Q2 2005 normaalgezien) Weinig specs beschikbaar, maar het kan niet slecht zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Het lijkt net op een pocket pc met numeriek toetsenbord.
Maar hij ziet er goed uit.

Zou hij ook zo groot zijn als een pocket pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Hé jij lijk wel op Nokia, jij doe mij ook al na :P
Hoelang is Samsung in europa op de markt? En hoelang Nokia?
Zo bedoelde ik het, voordat samsung kwam deed nokia dat al, veel toestellen uit brengen. Want toen in die tijd deed niemand. Maar natuurlijk na zoveel tijd kwamen er steeds nieuwe concurrenten en andere merken begonnen meer te investeren in mobiele telefonie, zo kreeg Nokia concurrenten. Dus wat was Nokia's plan -> meer toestellen uitbrengen. En daarna deed Samsung ook langzamerhand dat.

Nokia heeft altijd meer toestellen dan Samsung (europa, we praten niet over azie/amerika).
Ga jij maar eens goed tellen. Samsung heeft bijna een onbeperkt aantal toestellen wat ze als hun dat willen uit kunnen brengen. Nokia daarintegen heeft een er een stuk minder.....

Maar volgens mij gaat deze thread over de Nokia 6680, en niet over dit ^

Heb jij nog meer zinvolle informatie over de Nokia 6680?

Weet jij misschien hoe dat nou zit met Quad-band? is dat Triple band + UMTS of Quad band + UMTS ?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op maandag 13 december 2004 @ 02:30:
[...]

Hé jij lijk wel op Nokia, jij doe mij ook al na :P

[...]

Ga jij maar eens goed tellen. Samsung heeft bijna een onbeperkt aantal toestellen wat ze als hun dat willen uit kunnen brengen. Nokia daarintegen heeft een er een stuk minder.....

Maar volgens mij gaat deze thread over de Nokia 6680, en niet over dit ^

Heb jij nog meer zinvolle informatie over de Nokia 6680?

Weet jij misschien hoe dat nou zit met Quad-band? is dat Triple band + UMTS of Quad band + UMTS ?
Lol ik ben niet begonnen met Nokia na-aapt Samsung ;)

Wat zijn quattro-band toestellen, hoe kunt u er achter komen of een toestel een quattro-band toestel is en wat zijn de voor en nadelen van een quattro-band toestel?

Een quattro-band GSM toestel is geschikt voor vier netwerk frequentie's. Over de hele wereld zijn ook maar grofweg 4 typen GSM netwerken, 850, 900, 1800 en 1900 Mhz netwerken. Meer informatie over deze typen netwerken treft u elders in deze helpdesk. Een quattro-band toestel is dus geschikt voor alle vier van bovenstaande netwerk typen.

Hoe komt u er achter wat voor toestel u heeft? Heel moeilijk, eigenlijk alleen maar op de doos van uw telefoon of in de handleiding (of via de supportsite van de producent van uw telefoon) Een betrouwbare conclusie kunt u trekken wanneer u op de doos van uw telefoon kijkt, daar staat meestal op aangegeven voor welke netwerk typen de telefoon geschikt is. Staat er enkel "900 Mhz" of "E-GSM 900" op, dan heeft u te maken met een enkel-band toestel, staat er GSM 900 en 1800 (of iets in die richting) op, dan heeft u een dual-band toestel. Staat er GSM 900, 1800 én 1900 op, dan heeft u een triple-band toestel, staat er GSM 850, GSM 900, GSM 1800 én GSM 1900, dan heeft u een quattro-band toestel. Vanaf begin 2004 werden een aantal quattro-band toestellen geïntroduceerd. In de toekomst zullen dit er wel meer worden, maar over het algemeen zullen toestellen dual- of triple-band toestellen blijven. Heeft u de doos niet meer, dan kunt u het eventueel ook nog in de handleiding terug vinden. Helaas kunt u er niet achterkomen of u een quad-band toestel heeft door netwerken te checken, zoals dat bij enkel- en dual-band toestellen wel gaat. Dit komt omdat in Europa geen 850 en 1900 netwerken actief zijn. Meer informatie over enkel-, dual- of triple-band toestellen treft u elders in deze helpdesk.

Wat is het voordeel aan een quattro-band toestel? Best veel. U kunt wanneer u naar het buitenland (eigenlijk overal ter wereld, behalve in Japan) over het algemeen van alle netwerken gebruik maken die er zijn. Een aantal netwerken werken zelfs op twee frequentie's waardoor u een beter bereik en een betere ontvangst / gesprekskwaliteit heeft. Een nadeel is een iets hoger energie verbruik omdat de telefoon naar meerdere frequenties "luistert".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ja, dat Quadband betekend dat hij beschikt over de mogelijkheid om via 4 verschillende frequenties te communiceren is duidelijk. Maar zoals DragonReborn hierboven zich ook afvraagt.

Er wordt gesproken over Quadband. Maar bedoelen ze daar nou mee zoals jij heb gepost, of zoals DragonReborn elders gezien heeft dat het gewoon een tripleband is + UMTS ( = 4 banden = Quadband?)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38342

Overigens wordt bij sommige ook CDMA als band gerekend: Triband+CDMA is dan ook Quadband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100959

on Topic :) Zijn er al meer specs bekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-06 21:58
mss is dit een leuk linkje :)

http://www.symbianworld.n...task=view&id=146&Itemid=2

[ Voor 6% gewijzigd door atomic frogger op 21-12-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
echt zonde, ik vond het oude idd mooier maar nu vind ik er niets meer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Nietszeggend ontwerp met geweldige specs.
Beetje het verhaal van Nokia de laatste tijd....

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-06 09:42
Mwa, vind 'm nog steeds mooi. Beter iig dan de vrij lompe 6260 en véél beter dan de 6630 :X , maargoed daar gaan we weer; blijft een persoonlijke smaak.

Wat mij betreft, iig weer hoekig in plaats van dat (asymmetrisch) afgerond, maar wel met alle nieuwe snufjes 8)
Volgens mij is het Q1 dus WAAR BLIJFT ie, ik wacht nog ff met een nieuw toestel/abbo. :)

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
er komt trouwens ook een nokia 6881, de zelfde versie maar dan zonder UMTS. en geen 2e camera dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:15

Licko

ZVDK

wordt de cam geactiveerd wanneer je het klepje omlaag schuift? zal wel weer lekker irri worden als je m in je broekzak hebt zitten |:(

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:12
Men zegt dat een opvolger is van de 6630 maar dan alle dingen die de 6630 mist, zou die hebben. Maar nu valt me ineens op dat de 6680 ook een 262.000 kleuren-scherm hebben... beetje de kant op van het scherm van een d500 dus...

Ik heb nu een 6630, maar ga denk ik gelijk over op die 6680...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 19:18

wph

Eindelijk weer eens een fatsoenlijk uitziende telefoon van Nokia. Wel een nadeel is dat het ding (relatief) veel weegt, 133 gram bij 101 cc. Zet dat af tegen de 76 gram bij 60 cc van mn Nokia 6100. Toch een redelijk fors verschil. De richtprijzen liggen rond de 650 euro had ik gelezen.

Iemand enig idee wanneer in kwartaal 1 dit ding verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik vind dit echt de best uitziende Nokia sinds de 8850. Je hebt btw ook de 6681. Dit is exact dezelfde phone, behalve dan zonder 3G (dus zonder de tweede camera).

6680
Afbeeldingslocatie: http://imgs.idnes.cz/telefony/A050215_MSJ_01_N.JPG

6681
Afbeeldingslocatie: http://imgs.idnes.cz/telefony/A050215_MSJ_NOKIA6681_MASEK_01_N.JPG

En eindelijk heeft ook Nokia een homescreen als de Windows telefoons.

Afbeeldingslocatie: http://www.sme.sk/cdata/1930249/18_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35489

Daar staan nog veel meer foto's die je wilt delen!

http://mobil.idnes.cz/tel...7_telefony_jm&r2=telefony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
Persbericht:
http://www.nu.nl/news/483...a_pakt_uit_in_Cannes.html
6680: http://press.nokia.com/PR/200502/980504_5.html
6681: http://press.nokia.com/PR/200502/980505_5.html

Alle eigenschappen op een rijtje..., maar nog niet op de benelux-site van Nokia:
6680: http://www.nokia.com/nokia/0,6771,70452,00.html
6681: http://www.nokia.com/nokia/0,8764,70562,00.html

Verwachting is dus dat de 6680 vanaf maart beschikbaar is voor ongeveer €500,- en de 6681 vanaf april voor ongeveer €450,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
Voor zo'n telefoon is de SP wel héél erg jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ben benieuwd, ik zit dit allemaal eens te bekijken vanuit Venezuela, vlieg volgende week naar Nederland en wil m zeker hebben, maar als Nokia zegt: Maart dan is het dus + 2 maanden extra = Medio Mei.
Iemand toevallig historie van dit soort dingen, zoals bij de 6600, de 6630 en nu de 6880 ben benieuwd hoeveel de levertijd gaat afwijken van de officiele aankondiging en of er deze keer wat minder softwareproblemen zijn.
Ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het was een mooie telefoon tot dat ik die enge gore glimmende knopjes zag.
Waarom moet er tegenwoordig zoveel "bling" op een gsm :(

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 11:43

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Brrrr wat een kermisfoon zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Laatst online: 01-06 22:50
Leuke opvolger voor mn 6230! Jammer dat er geen radio opzit. Hopelijk kan er ook tomtom 5 op draaien, dan wordt het m echt. :9

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
Mooi apparaat! Hoeveel MHz is het chippie? Dacht ooit gelezen te hebben dat het zo'n 200 MHz was. De 6600 (die ik nu heb) is 104 MHz ofzo en ik vind 'm soms echt te traag. Daarbij komt dat dit eindelijk eens een (redelijk) mooi ontwerp is. De 6600 vind ik echt een paasei maar de functies vond ik toch opwegen tegen het model.

In juli loopt m'n abonnement weer af dus we zullen zien wat 't wordt.
Hij komt iig wel in aanmerking :)

edit: Leuk trouwens dat het scherm 18 bits kleuren heeft. Zal wel sjiek ogen :9~

[ Voor 12% gewijzigd door rb338 op 27-02-2005 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasermen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-04 13:33
Die gasten van Nokia zijn beetje hun inspiratie kwijt zo te merken.
Gelukkig bij SE niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76476

mijn enige vraag blijft: wat gaat dat 3G netwerk-usage niet kosten???

GPRS is hier in belgië al niet te betalen, laat staan als je GPRS aan het roamen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Hier in Nederland kost bij vodafona umts gebruik ongeveer 16 cent per mb las ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 76476 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 13:05:
mijn enige vraag blijft: wat gaat dat 3G netwerk-usage niet kosten???

GPRS is hier in belgië al niet te betalen, laat staan als je GPRS aan het roamen bent.
bij KPN onbeperkt gebruik (flat fee) voor 75 euro per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102937

Eindelijk weer een nokia die ik mooi vind :) Ziet er goed uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
rb338 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 01:20:
Mooi apparaat! Hoeveel MHz is het chippie? Dacht ooit gelezen te hebben dat het zo'n 200 MHz was. De 6600 (die ik nu heb) is 104 MHz ofzo en ik vind 'm soms echt te traag.
Mandurang in "Nokia 6630 Smartphone - deel 1"

Als ie vergelijkbaar wordt met de 6630 krijgt ie dus 220 MHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UMTS echt zo goedkoop?
man, dat is gewoon geniaal!

hier betaal je 50 cent voor 100kb GPRS ! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er zitten dan ook 2 camera's in he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
Tja, qua looks zal de voorkeur bij de meesten uit gaan naar de S65, maar technisch (qua mogelijkheden/performance/kwaliteiten etc.) gezien zal de voorkeur uit gaan naar de 6680. Verschillende doelgroepen dus. Wil je ze dan wel naast elkaar plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131911

Heb het toestel gisteren in mijn handen gehad op de Cebit in Hannover. Prachtig toestel! Waadige opvolger voor de 6630, alhoewel ik ze een beetje te snel achter elkaar vind komen. Voor mijn gevoel is de 6630 pas uit :/

Hier zijn de foto's die ik ervan gemaakt heb, zijn tevens met een 6630 gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.reworks.nl/cebit/foto(016).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.reworks.nl/cebit/foto(017).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.reworks.nl/cebit/foto(018).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87692

Heb ik het nou goed gelezen dat er geen radio op zit? Heb wel weer gelezen dat er wél via een softwareprogramma (symbian) radio geluisterd kan worden, iemand enig idee/ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mandurang schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:05:
[...]

Tja, qua looks zal de voorkeur bij de meesten uit gaan naar de S65, maar technisch (qua mogelijkheden/performance/kwaliteiten etc.) gezien zal de voorkeur uit gaan naar de 6680. Verschillende doelgroepen dus. Wil je ze dan wel naast elkaar plaatsen?
Qua kwaliteit zeker. Niet voor niks staat Siemens als mobielproducent op wankelen. De laatste toestellen die ze in elkaar hebben gegooid was echt lower dan de onderkant van de markt. Lijkt wel of de software ontwikkeld is door analfabeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik lees hier maart staan voor de 6680, is nog niet uit hoor?
is er nog nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Laatst online: 20-03 13:24
Nokia is begonnen met het leveren van 6680 aan de leveranciers dus zal binnen 2 weken in de winkels liggen denk.. helaas voor de 6681 is het nog ff wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hopenlijk werkt deze telefoon een tikkeltje sneller dan de 7610 die ik op het moment heb.
Het is een prettige telefoon, alleen reageert het niet zo snel.

[ Voor 41% gewijzigd door Fietsbel op 22-03-2005 15:46 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
The 7610 heeft een processorsnelheid van 123mhz en de 6680 van 220mhz, dus ik ga er van uit dat je een duidelijk verschil moet merken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat is mooi om te horen!
Nu wil ik deze phone maar al te graag hebben :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 11-06 08:54
de 6680 wordt inmiddels verscheept!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

ik vind het toestel super qua design, als er nou ook nog een ingebouwde GPS inzat zoals bij die Siemens.

Voor de rest vind ik het 1 van de mooiste toestellen op dit moment beschikbaar ( over een paar weken dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd bram,

nokia mist vaak de boot door er net niet alles in te steken wat een andere gsm dan weer wel heeft. :'(
wat is trouwens het model van die siemens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bram schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:43:
ik vind het toestel super qua design, als er nou ook nog een ingebouwde GPS inzat zoals bij die Siemens.

Voor de rest vind ik het 1 van de mooiste toestellen op dit moment beschikbaar ( over een paar weken dan )
siemens heeft mooie toestellen totdat je ze aanzet. Na enkele dagen ga je hollend terug naar de leverancier: er zitten vaak zoveel sw-fouten in dat het de naam telefoon niet mag dragen. Niet voor niets staat Siemens in de etalage voor wat betreft de productie van mobieltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Anoniem: 76476 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:13:
idd bram,

nokia mist vaak de boot door er net niet alles in te steken wat een andere gsm dan weer wel heeft. :'(
wat is trouwens het model van die siemens?
Dat vind ik nou typisch Samsung ;)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

ik hoop dat ie snel komt, ga m´n se s700i wegdoen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 136845 op 25-03-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Laatst online: 13-12-2021
Anoniem: 136845 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:47:
ik hoop dat ie snel komt, ga m´n se s700i wegdoen ;)
Is de Nokia 6680 veel beter dan een Sony Ericsson S700i??

[ Voor 27% gewijzigd door Dothan op 25-03-2005 20:00 ]

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leonvanderbeek schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:57:
[...]

Is de Nokia 6680 veel beter dan een Sony Ericsson S700i??
ja tuurlijk ze zijn ongeveer het zelfde alleen de nokia is door symbian os gewoon veel uitgebreider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Dit wordt waarschijnlijk wel mijn volgende telefoon. Heb nu een Nokia 6230, maar dat begint me alweer behoorlijk te vervelen. Als ik dit topic zo eens doorlees en ik bekijk de specs op de Nokia site, dan is dit wel het uitgebreidste en compleetste wat je tegenwoordig kunt kopen of niet? Helaas moet ik nog een jaar met mijn abonnement (had nooit 2 jarig moeten afsluiten, maarja...), dus zal wel van marktplaats worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er al mensen die m hebben? ik zag m geloof ik al te koop bij gsmhuis.nl voor 510 euro en de 6681 voor 400 nogwat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:51:
Dit wordt waarschijnlijk wel mijn volgende telefoon. Heb nu een Nokia 6230, maar dat begint me alweer behoorlijk te vervelen. Als ik dit topic zo eens doorlees en ik bekijk de specs op de Nokia site, dan is dit wel het uitgebreidste en compleetste wat je tegenwoordig kunt kopen of niet? Helaas moet ik nog een jaar met mijn abonnement (had nooit 2 jarig moeten afsluiten, maarja...), dus zal wel van marktplaats worden.
Uitgebreidste en meest complete is volgens mij de 7710, alleen mist die UMTS. Alleen wordt UMTS volgens de berichten van deze week in diverse kranten en vakbladen de mislukking van de eeuw: iedereen wacht ,zowel met maken als kopen van UMTS-toestellen, tot UMTS landelijke dekking heeft maar niemand wil geen mast in zijn omgeving (straling???) met als gevolg massale bezwaren en dus never landelijke dekking.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 111759 op 26-03-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 18:54:
zijn er al mensen die m hebben? ik zag m geloof ik al te koop bij gsmhuis.nl voor 510 euro en de 6681 voor 400 nogwat
wel te koop bij gsmhuis maar niet leverbaar. Bij Aabeco staat hij al 2 weken op de site, maar hij is nog niet uit. Houdt expansys in de gaten: die hebben meestal de eerste partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

is het enige verschil tussen de 6680 en de 6681 de camera aan de voorkant? of zijn er nog meer verschillen?
Als ik zo de eerste prijzen zie; 510 en 400 euro is dat een groot verschil voor alleen dat extra cameraatje aan de voorkant.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Volgens mij is die camera idd het enige verschil tussen deze foons. Wel een fors verschil in prijs idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

boe
Anoniem: 76476 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:48:
ik lees hier maart staan voor de 6680, is nog niet uit hoor?
is er nog nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Homedisc schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 20:24:
is het enige verschil tussen de 6680 en de 6681 de camera aan de voorkant? of zijn er nog meer verschillen?
Als ik zo de eerste prijzen zie; 510 en 400 euro is dat een groot verschil voor alleen dat extra cameraatje aan de voorkant.
6681 is zonder UMTS en 2e camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140668

weet iemand hoeveel minuten je video opname's kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124892

Bedrijf waar ik voor werk verkoopt ook Nokia's.

Ik ben zo vrij geweest even te informeren bij onze leverancier.

"Ik heb hierover contact gehad Nokia geeft als indicatie begin april, hiervan kan ongeveer 2 weken worden afgeweken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Anoniem: 140668 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 00:32:
weet iemand hoeveel minuten je video opname's kan maken?
Een uur. Reken maar dan alles t zelfde is als aan de 6630, alleen dan weer net ietjs beter.
ik heb nog weinig verschillen kunnen ontekken op papier.
Echt een mooie verbetering voor mensen die nu nog een 6600 hebben.
Ik heb momenteel een 6630 maar schaf de 6680 meteen aan als ie er is.
Hoop dat de softwarefouten meevallen. Nog 2 weken ongeveer. Ze worden uitgeleverd momenteel aan de leveranciers dus.
Enkele sites bieden m al aan in de pre-orders. de dingetjes kosten 550 a bijna 600 euro. zoals altijd he. Ben benieuwd waar ze m t eerst hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101450

Hoe zit het eigenlijk met de accu??

Kan die het een beetje lang uithouden?? want die van de 6600 vind ik 3 keer niks.

Beste accu is nog altijd van de prehistorische nokia 6310 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Laatst online: 03-06 12:19
Ik heb ook een test exemplaar. De review komt binnenkort op onze site.

Start de cam ook altijd van u als je de klep opent, ookal staat het toetsenblok op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb al gelezen van iemand die hem gekocht had via ebay. zit ook soms op tweakers. Dragon nog iets.

ik ben benieuwd of deze phone vlot gaat, weinig bugs heeft en niet al te lelijk is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 20:53
op ebay staat ie al voor 175 euro per stuk als je ze per 50 koopt. wie heeft er tijd voor een IA? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:12
Dan doe ik mee! Kijken of ik mn 6630 voor een mooi prijsje kan verkopen]

Ik heb vodafone-branded, die verzekerd is bij Vodafone. Als ik de 6680 los koop en de simkaart overzet, zou die 6680 dan verzekerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 14:16

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
dan doe ik ook mee. Heb je een linkje naar ebay advertentie :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Dropsen schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:45:
Dan doe ik mee! Kijken of ik mn 6630 voor een mooi prijsje kan verkopen]

Ik heb vodafone-branded, die verzekerd is bij Vodafone. Als ik de 6680 los koop en de simkaart overzet, zou die 6680 dan verzekerd zijn?
Ja, als je even een briefje schrijft aan Vodafone afdeling Special Services, nieuwe IMEI nummer doorgeven, dan veranderen ze dat voor je.
Bel ze even via 1200 optie 6! succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Ja! Hier nog iemand die interesse heeft! Ik ga deze draad vanaf nu maar eens extra in de gaten houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Aswin schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:50 in het Tweakers 6630 topic
http://www.symbian-freak.com/news/0305/6680.htm
misschien interressant voor de mensen die een 6680 willen aanschaffen

misschien handig om dit eens door te lezen. met dank aan Aswin!

[ Voor 8% gewijzigd door Ptoeneigh op 30-03-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Toch even schrikken als je dat zo leest :/ Maar wat zal je er in de praktijk van merken, vooral als je van een 6600 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jobcohen schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:10:
Toch even schrikken als je dat zo leest :/ Maar wat zal je er in de praktijk van merken, vooral als je van een 6600 komt?
Niks natuurlijk. Ten opzichte van een 6600 zal de 6680 goed scoren, maar als je vanuit een 6600 nieuw gaat kopen moet je op grond van die benchmark gaan voor de 6630 en niet de 6680.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Anoniem: 111759 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:15:
[...]

Niks natuurlijk. Ten opzichte van een 6600 zal de 6680 goed scoren, maar als je vanuit een 6600 nieuw gaat kopen moet je op grond van die benchmark gaan voor de 6630 en niet de 6680.
Ik wacht dan ook graag de serieuze revieuws af van de mensen hier.
Wil m graag zelf ook even naast mijn 6630 testen, eigenlijk is deze upgrade niet nodig van 6630 naar 6680 maja t is en blijft "hebben!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ik ga er 1 bestellen op ebay, als ik tenminste kan betalen met internet bankieren. Ik neem aan dat er ook een NL menu op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127166

Ja ik heb ook al zitten kijken naar de 6680 op ebay, hoewel mijn voorkeur eigenlijk uitgaat naar een 6681, maar die kon ik weer niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ik heb me ff ingeschreven en geboden. Heb 245 euro geboden dus ben benieuwd of ik er een heb. Morgenavond nog snel ff kijken. Ik bied niet meer dan 300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Anoniem: 111759 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:15:
[...]

dat is een beetje kort door de bocht. de 6680 heeft 4a5 keer zoveel kleuren als de 6630, en is daardoor 10-20% langzamer. Ik zou daar weinig problemen mee hebben, aangezien ik toch niet van "snelle" spelletjes hou, op een telefoon. En een divxje afspelen zal ook geen probleem zijn
qua snelheid, maar er waarschijnlijk een stuk beter uitzien met meer kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Byte_Me schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 05:19:
[...]

dat is een beetje kort door de bocht. de 6680 heeft 4a5 keer zoveel kleuren als de 6630, en is daardoor 10-20% langzamer. Ik zou daar weinig problemen mee hebben, aangezien ik toch niet van "snelle" spelletjes hou, op een telefoon. En een divxje afspelen zal ook geen probleem zijn
qua snelheid, maar er waarschijnlijk een stuk beter uitzien met meer kleuren.
Voor mij is die snelheid juist bepalend: het openen van websites en mails bijvoorbeeld: met mijn 7710 gaat dat razend snel, veel sneller dan bijvoorbeeld bij de 9300/9500. Bij de benchmark 6630-6680 zie ik wel dat de 6630 overall beter scoort dan de 6680. Maar ik geeft toe, de aanschaf van een mobiel is ook een kwestie van smaak: de 6680 oogt wel mooier dan de 6630.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik zou zo'n test wel willen zien waarbij ze ook oude telefoons gebruiken voor vergelijkings materiaal.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...1235&item=6382364828&rd=1

een van deze ebays is reeds verwijderd, ik versta ze ook niet goed: er staat bij: niet bieden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Byte_Me schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:03:
op ebay staat ie al voor 175 euro per stuk als je ze per 50 koopt. wie heeft er tijd voor een IA? ;)
zeker doen dan, die inkoopactie !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 11:13
Ik doe mee ff me V80 verpatsen.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Laatst online: 03-06 12:19
De review met redelijk wat foto's staan online.

Je kan ze hier bekijken.

Vergeet ook niet naar de foto's te kijken, die je vindt in de foto-gallerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Anoniem: 111759 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:08:
[...]

Voor mij is die snelheid juist bepalend: het openen van websites en mails bijvoorbeeld: met mijn 7710 gaat dat razend snel, veel sneller dan bijvoorbeeld bij de 9300/9500. Bij de benchmark 6630-6680 zie ik wel dat de 6630 overall beter scoort dan de 6680. Maar ik geeft toe, de aanschaf van een mobiel is ook een kwestie van smaak: de 6680 oogt wel mooier dan de 6630.
ik kan me vergissen, maar volgens mij is bij het openen van mails en websites juist de snelheid van de verbinding de bottleneck. Dat houdt het display makkelijk bij hoor. Het zal vooral bij spellen merkbaar zijn (denk ik).
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.