Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:47:
ey mannekes en vrouwkes,
ff mijn bijdragen doen aan de nederlandsesamenleving
nou mensen ik heb hem hoor, en tochwel vele minpunten

, je ziet het niet goedop de foto'smaar het chroom aan de voorkant dat langshet scherm loopt is echt lelijk de toetsen zijn zeg maar in lagen van hoog naar laag gezet, isonhandig en lelijk,
Nou, van het chroom, dat is toch een persoonlijke voorkeur en die had je allang voor je vast kunnen stellen of je dat wel/niet mooi vind (sowieso via deze foto
http://imgs.idnes.cz/telefony/A050215_MSJ_01_N.JPG . Als je vanaf de zijkant kijkt staan je toetsen laag naar hoog in relief (vanaf boven gerekend) watik , ook weer persoonlijke smaak overigens, veel handiger vind als dat het hele toetsenblok gelijke hoogte is en je dus met 1 druk 4 toetsen tegelijk indrukt.
ik heb al een tijdje geen nokia meer gehad maar de menu's zijn vrij traag, het klepje van de camara aan de achterkant gaat vrij snel open, het geheugen kaartje verwisselen doe je niet zomaar hij zit er vrij stevig in en je hebt echt je nagels nodig zegmaar.
Vrij traag ?!?! Ik weet niet of je eerder een symbian OS hebt gebruikt maar dit is absoluut heel erg sterk verbeterd, je werkt nu zeer lekker door de menus heen maar voor de mensen die wel symbian eerder hadden merk je het het meeste bij elke willekeurige tekstinvoer. In ieder geval vergeleken met alle andere versies (uitgezonderd de 6630 aangezien deze dezelfde OS heeft). Dat klepje, ja daar kan ik wel mee inkomen enigzins. De mem card, ehmm ja het is ook in principe niet de bedoeling om dit "zomaar" te verwisselen. Ben erg blij dat dit klepje goed dicht klikt. Ben er wel eem eens dat ik denk dat de hot swap functie met bijvoorbeeld een apart kaartje voor je navigatie prog wel moeilijk gaat worden in verband met slechte herkenning van de kaart als je m weer terug stopt (reboot nodig).
Alsjehem goedals mp3 speler gebruikt zoalsik doeis debatterij vrijsnel leeg, maar datis ergensookwel logisch, hetkleurenscherm ziet ernou niet echt zow 260000 kleurig uit meer gewoon de 65000, wat wel goed is is het geluid dat vind ik gewoon echt super. Ook de vele office mogelijkheden van makkelijk een notitie maken ofiets dergelijks werkt geweldig. Ook is hetmogelijk om snelkoppelingen te makenvande programma's naar je toetsen vind ik ook wel maf, hadik alleen nog bij samsung gezien. en dienieuwe geheugen kaartjes is een beetje een nadeelnatuurlijk ze zijn niet zow groot verkrijgbaar en nog duurder ook.
Elke multimedia prog eet je levensduur van je batterij, dat blijft altijd een probleem totdat we nieuwe voedingen voor een mobiel apparaat gaan krijgen. Wel vind ik de levensduur behoorlijk goed hier voorlopig. Het scherm waarmee vergelijk je dat en uit wat trek je die conclusie ?? Tegenover een samsung (een e800 ) kan je m niet vergelijken omdat het formaat ervan gewoon 2 a 3 keer groter is. Hierdoor zijn punten als helderheid, dimensies veel lastiger om te constateren. Maar zet het toestel eens naast een 6260, 7610, 3560 of een 6600 en je zal al veel genuanceerder uitvallen.
Wel ff een vraagje vooriemand die hem ookal heeft?? HOE KUN JE VAN JE SIM JE TELEFOON NR's IN JE CONTACTEN KRIJGEN???
Zie post hieronder...... zo dus......eerst je sim boek ingaan -> mark all -> options -> copy to contacts
Inderdaad, qua merk al moeilijk te vergelijken, maar al helemaal qua model
NIET te vergelijken! Daar ik de e800 helemaal geen slecht toestel vind, maar die legt t toch echt af in een vergelijking met een 6680 (maar eigenlijk met alle symbians)
Volgens die gasten van tomtom wel, lijkt me ook wel logisch. Weet alleen niet hoe dat gaat gebeuren met die mappen op die mem kaartjes en de swap hiermee......Vind dat dat niet lekker werkt. En daarbij zal je toch echt groter dan 128mb dv rs-mmc moet krijgen als je de kaarten al standaard op je mem kaartje erbij wil zetten. Qua programma werkt ie wel (en al helemaal die versie 5)
[
Voor 4% gewijzigd door
martincm op 16-04-2005 15:53
]