Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of dit mag, maar via een vraag te stellen aan een van de ebay aanbieders heb ik deze site gevonden

indien dit niet mag, moderators please pas mijn post aan.

ik vraag mij alleen af of die gasten te betrouwen zijn?

http://www.online-sl.com/phones/nokia/6680.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op gsmhuis.nl staat dat ie binnen twee dagen leverbaar is. Op smartphonestunters.nl is hij volgens mij al verkrijgbaar. De 6680 is voor mij alleen wat te prijzig... :|

Daarom heb ik ook zeker interesse in die inkoopactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:02:
[...]

ik kan me vergissen, maar volgens mij is bij het openen van mails en websites juist de snelheid van de verbinding de bottleneck. Dat houdt het display makkelijk bij hoor. Het zal vooral bij spellen merkbaar zijn (denk ik).
De processor en de beeldopbouw van bepalend voor de snelheid van de browser. Hoe meer kleuren des te trager de opbouw van het scherm. Vandaar dat de 6630 sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die winkel waarvan ik postte, biedt ook dergelijke inkoopacties aan, 175€ per phone 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het toch alom bekend dat die zogenaamde 'goedkope' bulk leveranciers allemaal oplichters zijn en oplichterij is?

Je moet betalen via Western Union omdat dit voor beide partijen veilig zou zijn, vervolgens krijg je zogenaamd een tracking nummer zodat je je bestelling kan tracken.
Vaak worden nieuwe modellen aangeboden die nog niet eens uit zijn voor werkelijk spotprijzen.
Sorry hoor, maar je snapt zelf toch ook wel dat daar een luchtje aan zit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar je wilt het allemaal zo graag geloven he !

mag dat dan wel op ebay staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Ik doe mee als er een ia plaats gaat vinden.

Ik weet niet hoe dat precies in zijn werk gaat allemaal, maar geloof dat dat hier niet meer mag. Ik heb zelf een forum en kan daar eventueel een gedeelte op aanmaken wat voor iedereen toegankelijk is en waar het eea besproken kan worden.

Mocht er interesse voor zijn dan laat het maar weten hier.

edit:
Hier kun je een ia organiseren als er interesse voor is

[ Voor 17% gewijzigd door EvoII op 01-04-2005 00:42 ]

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic] http://www.inkoopacties.net/oz is de meest bekende[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
holy fuck, er staan echt koopjes op ebay:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...2325&item=6754552984&rd=1

tis dat ik niet even 2000 euro kan ophoesten, maar ik denk dat je die GSM's op marktplaats zo kwijt bent voor het dubbele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me toch allemaal fake hoor,

hoe kunnen die in hemelsnaam aan 20 6680's geraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:17:
lijkt me toch allemaal fake hoor,

hoe kunnen die in hemelsnaam aan 20 6680's geraken?
geen idee, hij heeft wel een berg positieve feedback. ik zou idd niet even geld overmaken en wachten tot de postbode aanbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las laatst een artikel in de krant over ebay, dat accounts worden gestolen met goede commentaren om te gaan frauderen. Ik ga meestal op mijn gevoel af en heb toch al goede deals afgesloten, alleen lijkt deze me niet echt betrouwbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:54
(jarig!)
Maar is het nu wel of niet verstandig om van een 6630 over te gaan naar een 6680? Anders gezegd, heeft iemand ze naast elkaar kunnen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Dropsen schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 18:16:
Maar is het nu wel of niet verstandig om van een 6630 over te gaan naar een 6680? Anders gezegd, heeft iemand ze naast elkaar kunnen testen?
http://www.symbian-freak.com/news/0305/6680.htm

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:54
(jarig!)
Ja daarom vraag ik het juist! Ik heb die test ook gelezen, maar nog steeds niemand gehoord die die twee toestellen egt heeft kunnen gebruiken en kan zeggen of je ook verschillen merkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net deze tegengekomen:
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...&tc=photo#ShippingPayment
kijk es naar de feedback van deze 8)7

""
Opmerking: deze aanbieding is beperkt tot vooraf geselecteerde kopers.

Stuur de verkoper een e-mail om geplaatst te worden op de lijst met vooraf geselecteerde bieders/kopers.
""

wat bedoelt men daarmee?

zijn dit ook weeral oplichtpraktijken?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En deze is ook alweer weg...

Mensen, wees nou reëel, voor niets gaat de zon op.

Het is toch onmogelijk om een toestel dat nog niet eens gereleased en via de officiële kanalen verkrijgbaar is, al wel direct leverbaar zou zijn voor een spotprijsje?

En nee, ook niet als je in meerdere hoeveelheden zou kopen. Denk je nou echt dat alle winkels een telefoon 2x, soms dus wel 3x over de kop verkopen? Vergeet niet dat de concurrentie moordend is in de telecomsector en de marges daardoor heel erg klein.

Onmogelijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 12:01:
En deze is ook alweer weg...

Mensen, wees nou reëel, voor niets gaat de zon op.

Het is toch onmogelijk om een toestel dat nog niet eens gereleased en via de officiële kanalen verkrijgbaar is, al wel direct leverbaar zou zijn voor een spotprijsje?

En nee, ook niet als je in meerdere hoeveelheden zou kopen. Denk je nou echt dat alle winkels een telefoon 2x, soms dus wel 3x over de kop verkopen? Vergeet niet dat de concurrentie moordend is in de telecomsector en de marges daardoor heel erg klein.

Onmogelijk dus.
Je blijft versteld staan dat, ondanks massale waarschuwingen, velen nog geld overmaken en tevergeefs wachten op hun mobieltje. Sommige leren het blijkbaar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er voor dit toestel ook een carkit te krijgen is (zal zijn), en dan bedoel ik niet via bluetooth met de CK7W....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vladibier
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Hier nog een mooie review.

http://www.gsmarena.com/nokia_6680-review-28.php

Hierin krijgen de 6680 en 6681 een first look review, en heeft men de beschikking over een 6630, voor een directe vergelijking..

Vooral de volgende passage is opvallend:

"Fortunately, I had the opportunity to directly compare the new Nokia with the 6630 model. After a long investigation and examining I started considering a visit to the eye doctor's - why do I see nothing? I could not find any remarkable difference and my final evaluation was to a big extent based on my subjective feeling, which was in favor of the new model.

Note: A Nokia representative admitted that the bigger amount of colors is to attract more customers rather than improve the image quality of the display. "

Beetje jammer als daar dan de performance van onderuit zou gaan, maar goed. Ik denk dat het relatief gezien wel mee zal vallen.
Zit ernstig te denken om deze telefoon te gaan halen, maar wacht toch eerst even wat meer reviews af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
Ik heb in mei een nieuwe phone nodig. Ik denk dat ik deze ga halen 8) . Mischien in combinatie met het SU-8W toetsenbord.

Ben eens benieuwd of dat ding in mei uit is.

Trouwens.... dat toetsenbord.... is da wa :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is best leuk, ik zag een leuke review, hij is opplooibaar + je kan er een soort houdertje om je gsm op te zetten uittrekken. Best leuk ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand trouwens gebeld naar die sites die de nokia 6680 verkopen ?? ik bedoel las op pagina 4 ergens dat de levertijd 2 dagen is :S..is dat waar ??? wanneer komt die nokia 6680 nou uit ben het wachten zat geworden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
R-Adioactive schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:36:
Ik heb in mei een nieuwe phone nodig. Ik denk dat ik deze ga halen 8) . Mischien in combinatie met het SU-8W toetsenbord.

Ben eens benieuwd of dat ding in mei uit is.

Trouwens.... dat toetsenbord.... is da wa :? ?
JA! ik heb dat toetsenbord en het werkt heerlijk.
Ik weet niet of ik reclame mag maken maar toets even de productnaam in in google en je krijgt een aantal online winkels. ik heb m besteld bij een winkel voor 119 euro (124 incl verz.kost)
Ik heb m nu 3 dagen en t is echt perfect, super.
er zit ook een standaard bij waar je dan je tel. op kan zetten. het werkt echt net zo real time als dat ik nu dit bericht in tik, batterijduur is ook prima. aanader dus maar wel kostbaar.
Leuk als je net als mij een uur per dag in de trein zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toestel is vanaf vandaag te krijgen op www.gsmtrack.nl.

Raden jullie dit toestel aan of is de nokia 6630 toch beter?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:55:
Het toestel is vanaf vandaag te krijgen op www.gsmtrack.nl.

Raden jullie dit toestel aan of is de nokia 6630 toch beter?

Bedankt!
De 6630 is in de benchmarks mogelijk iets sneller door het 256k kleuren scherm (meer data verwerking). Dit zal in de praktijk echter niet merkbaar zijn en daarnaast heeft hij nog wat andere vernieuwingen:

- Today scherm
- 2e camera
- Flash

Ik vind hem trouwens ook vele malen mooier maar dat is subjectief.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Ik heb hem inmiddels besteld op GSMtrack.nl
Houd jullie op de hoogte van de bevestiging/doorvoer/levertijd.

P.S. over of je de keuze wil maken tussen deze en de 6630.....zoals post hierboven, weinig verschil op een aantal extra dingetjes waarmee je gewoon weer volledig high end bent in de mobiele telefonie plus een (persoonlijk) veel mooier design. Voor het prijsverschil hoef je geen afweging te maken, daar dit ongeveer rond de 40 euro ligt.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:36:
Ik heb hem inmiddels besteld op GSMtrack.nl
Houd jullie op de hoogte van de bevestiging/doorvoer/levertijd.

P.S. over of je de keuze wil maken tussen deze en de 6630.....zoals post hierboven, weinig verschil op een aantal extra dingetjes waarmee je gewoon weer volledig high end bent in de mobiele telefonie plus een (persoonlijk) veel mooier design. Voor het prijsverschil hoef je geen afweging te maken, daar dit ongeveer rond de 40 euro ligt.
Daar hebben jullie gelijk in. Ik vind de 6680 ook veel mooier dan de 6630. Maar ik las ook verhalen o.a op dit forum dat de 6680 een stuk trager zou zijn. Maar dit valt dus in werkelijkheid wel mee.

Nu alleen nog 2,5 maanden wachten tot dat ik mn abo. kan verlengen. BALEN :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand uitleggen wat dat "today scherm" is. Had al gegoogled maar niks kunnen vinden.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:15:
[...]

Daar hebben jullie gelijk in. Ik vind de 6680 ook veel mooier dan de 6630. Maar ik las ook verhalen o.a op dit forum dat de 6680 een stuk trager zou zijn. Maar dit valt dus in werkelijkheid wel mee.

Nu alleen nog 2,5 maanden wachten tot dat ik mn abo. kan verlengen. BALEN :|
Hoe weet je dat dat in werkelijk meevalt, die snelheid. Zijn er al mensen die de 6680 hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:45
nou, volgens de reviews die ik op een duits forum gelezen heb (van gebruikers die zowel de 6630 als ook de 6680 in bezit hebben) is de 6680 zeker niet langzamer als de 6630.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf.. heb ik net een 6630 gekocht omdat ik dacht dat 6680/81 langzamer word :( ik heb m gekocht bij de BC daar kan je m toch ruilen binnen 2 weken?? en gaat deze duurder worden?? of moet ik dan gaan bijbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:52:
wtf.. heb ik net een 6630 gekocht omdat ik dacht dat 6680/81 langzamer word :( ik heb m gekocht bij de BC daar kan je m toch ruilen binnen 2 weken?? en gaat deze duurder worden?? of moet ik dan gaan bijbetalen?
Nee je zal er in het gebruik geen ruk van merken als hetgeen wat je 6630 nu doet. De benchmarks geven anders aan, maar ja dat is specifiek getest......en die 6680 heeft nu eenmaal meer te verwerken op dezelfde basis. Je zal er wel voor moeten bijbetalen (eurotje of 50 verschil) maar daarnaast denk ik dat shops als bc, tft of ph deze pas gaan leveren richting mei.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:38:
Kan iemand uitleggen wat dat "today scherm" is. Had al gegoogled maar niks kunnen vinden.

Bedankt!
Agenda activiteiten die je hebt ingepland voor de dag van vandaag.........

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Intussen meer mensen de N6680 binnen? ik wil hem zelf ook gaan bestellen, over een weekje of 2 denk ik

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
Homedisc schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:14:
Intussen meer mensen de N6680 binnen? ik wil hem zelf ook gaan bestellen, over een weekje of 2 denk ik
Wil precies het zelfde gaan doen ;)

Maar dan wil ik ik een totaalpakket. Nokia 6880 + bluetooth toetsenbord + bluetooth headset :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

R-Adioactive schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 10:08:
[...]

Wil precies het zelfde gaan doen ;)

Maar dan wil ik ik een totaalpakket. Nokia 6880 + bluetooth toetsenbord + bluetooth headset :*)
Bluetooth pakket lijkt mij dikke bullshit maarja, sommige blijken het handig te vinden :/

Ik zit al een poos te twijfelen tussen of de 3230 of de 6681. De 6680 heeft wat extra functies die ik toch niet zou gebruiken want het maakt het gewoon duurder en heb t niet nodig. Maar wel jammer dat deze eerder beschikbaar is dan de 6681. Heb gemaild met gsmtrack en de 6680 is nu nog import vanuit de UK, heb je Engelse taal maar dat kan je later via een GRATIESJ firmware-update naar NL overzetten. Je krijgt er btw GEEN HEADSET bij, lijkt me wel minder.. Denk dat deze eerder uitkomt omdat hij anders te weinig verkocht wordt, denk niet dat er veel mensen zitten te springen om die extra functies t.o.v. de 6681.

De 6681 zal in week 21 beschikbaar zijn [zie http://www.klapwijkmc.nl/mobiele_tefonie/actueel-nokia.htm]

Besturingssysteem is ook hetzelfde:
# Symbian OS 8.0
* Soort: Series 60 Second Edition Developer Platform 2.0

Ik wacht nog wel ff op de 6681, misschien 1-jarig en dik 100 euri bijbetalen dat moet lukken.

Mazzel

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Vrijdag besteld (08-04-05) (gefaxed etc)
Maandag bevestigd + goedkeuring (verlenging)contract (11-04-05) (via mail)
Dinsdag bevestiging verzending telefoon (12-04-05) (via mail)

Dus denk dat ie morgen met de postbode binnenkomt.

In ieder geval vooralsnog, goede gang van zaken daar bij GSMtrack.nl

[ Voor 4% gewijzigd door martincm op 12-04-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de nokia 6680 c.a 10 dagen in mijn bezit
en het is echt een super toestel
mooi beeldscherm
goede zoom in de achterste camera
mooi model
echt een waanzinnig mooi ding :) >:) >:)
ik denk dat ik een van de eerste ben in nederland

alleen jammer dat dit toestel alleen maar rs-mmc dv in past deze zijn een stuk duurder dan de gewone rs-mmc en deze zijn maar tot 256MB te verkrijgen

en hopelijk doet route 66 het erop!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:08:
ik heb de nokia 6680 c.a 10 dagen in mijn bezit
en het is echt een super toestel
mooi beeldscherm
goede zoom in de achterste camera
mooi model
echt een waanzinnig mooi ding :) >:) >:)
ik denk dat ik een van de eerste ben in nederland

alleen jammer dat dit toestel alleen maar rs-mmc dv in past deze zijn een stuk duurder dan de gewone rs-mmc en deze zijn maar tot 256MB te verkrijgen

en hopelijk doet route 66 het erop!!!!!
Heb je nu net zoals Elboo zei Engelse firmware?

Ziet alles er een beetje stevig uit? Ik ga donderdag even langs de belcompany met de nodige vragen over mijn abbo. Mocht hij te duur in de winkel zijn bestel ik mn phone gewoon op inet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Ik heb m binnen!!!!!!!

Op het eerste gezicht zeer relaxed toestel, mooier design dan ik had verwacht. Pakketje bestaat uit telefoon, rs-mmc 64mb kaartje, usb kabel (ubervet!), lader en headset. Voor de rest nog ff aan het puzzelen naar de grootste verschillen t.o.v de 6600 die ik hiervoor had..... geeft best stevig gevoel alleen het achterkantje vind ik wat broos......dat kunststof klepje voor die camera. Dat klepje is motion sensitive dus camera springt aan als je m naar beneden slide.

Is idd vooralsnog engelse interface taal (maar persoonlijk voor mij geen punt), ik kan m altijd nog NL erbij laten flashen.

Zeer goede afhandeling bij GSM track, k heb m met contractverlenging genomen, in 4 dagen keurig van aanvraag tot levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:55:
Zeer goede afhandeling bij GSM track, k heb m met contractverlenging genomen, in 4 dagen keurig van aanvraag tot levering.
Netjes!
Heb maar ff gebeld naar GSM track om te kijken of ze nog beetje voorradig waren want wou er zelf ook wel eentje bestellen.
Hij zei ,nog wel,en hij zei me dat ie elke minuut wel 2/3 bestellingen binnen kreeg.
Dus wil je beetje snel met dit dingetje kunnen spelen dan moet je snel zijn anders gewoon wachten totdat hij hier uitkomt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:08:

ARGGH waarom hebben ze dat nou weer gedaan, eerst van mmc naar rs-mmc nu naar rs-mmc-dv.
Pat een rsmmc echt niet hierin? heb namelijk niet zolang geleden een 512mb rsmmc gekocht.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyz mensen, ik heb de mijne toch ook maar besteld bij gsm track kon niet wachten en veel goedkoperword hij denk ik niet want hij zit toch rond de 500 als je de BTW er af trekt, maar toch ik heb hem dinsdag besteld dus verwacht hem denk ik wel morgen of vrijdag binnen. De engelse interfaceis voor mijn ook geen punt maar weet iemand toevalligiets meerover een firmwareupdate waarmee nederlands mogelijk is???

En voor degene die hem al hebben; ishet scherm te vergelijken met dat van een samsung d500 of blijft samsung toch voorliggen met beelschermkwaliteit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:38
Er past echt geen rs-mmc in, heb het al geprobeert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 15:37
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:06:
De engelse interfaceis voor mijn ook geen punt maar weet iemand toevalligiets meerover een firmwareupdate waarmee nederlands mogelijk is???
Kan dat bij Nokias, ff firmware updaten?
Lijkt me namelijk behoorlijk shit als je wil smsen en je hebt geen NL woordenboek.
Kun je elke letter apart invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Frijns.Net schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:05:
[...]

Kan dat bij Nokias, ff firmware updaten?
Ja dit kan, als ie hier uit is. Bij de servicepunten doen ze dat gratis meestal met een aankoopbewijsje o.i.d.
p.s. volgens mij zou je het met die usb ook zelf moeten kunnen maar dit weet ik niet cker
maar weet iemand toevalligiets meerover een firmwareupdate waarmee nederlands mogelijk is???

En voor degene die hem al hebben; ishet scherm te vergelijken met dat van een samsung d500 of blijft samsung toch voorliggen met beelschermkwaliteit??
Firmware ja dus. Scherm vin ik persoonlijk echt heel mooi, k las overal dat t wel mee zou vallen, maar tussen de symbian interface van de 6600 en deze zit echt wel een grafisch verschil. Vergeleken met de D500, mja denk dat ie nu zo wel gelijk ligt.......heel helder is t, wat ik altijd een zwakker punt vond van de nokia schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hadik ergens gelzen dat je het GRATIS kon updaten of in ieder geval het mogelijk moaken dat de nederlandse taal mogelijk is uit taal keuzen.

Ensms iseignelijk het enige nadeel ja maarop zick gebruikteik toch nog best vaak gewoon letter voor letter aangezien ik veel afkort en msn taal gebruik zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

ja hadik ergens gelzen dat je het GRATIS kon updaten of in ieder geval het mogelijk moaken dat de nederlandse taal mogelijk is uit taal keuzen.
Klopt, met aankoopbewijsje of iets dergelijks kost de update je niets. je bent wel alles kwijt, maar dat is het enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyz martincm , hoe bedoel je alleskwijt, ?? qua persoonlijke instellingendustelefoon nummer endergelijke of wat precies, wantik krijg hem dan morgen binnen als het goedis en ik wil hem niet verneuken door hem nederlandstemaken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles kwijt wil zeggen..foto's,smsjes,contacten..je persoonlijke dingen zeg maar.

dus deze ff backuppen dan is er niks aan het handje :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oowzowokay das mooi, hebbie toevalligook nog een linkje waar die firmware of die update tehalen is? of dat word weer wachten tot hij uit is ckers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laat je bij een nokia service punt doen.

http://www.nokia.nl/nl/support/serviceP.html?cn=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Voor de mensen die de telefoon al hebben. Ik vind het overigens een zeer mooi telefoontje.

Hoe is de kwaliteit van de fotos? Hetzelfde als de D500 en aanverwanten?

Is het navigeren snel? Bijv in de adresboek Dingen die je tegenvallen?

[ Voor 35% gewijzigd door Bram op 13-04-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:06:
Alles kwijt wil zeggen..foto's,smsjes,contacten..je persoonlijke dingen zeg maar.

dus deze ff backuppen dan is er niks aan het handje :)
Idd, alles wat in de tel zit opgeslagen qua persoonlijke stuff............maar idd goed backuppie plaatsen...(vandaar ook zeer vet van de usb kabel) en niets aan het handje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Bram schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:20:
Voor de mensen die de telefoon al hebben. Ik vind het overigens een zeer mooi telefoontje.

Hoe is de kwaliteit van de fotos? Hetzelfde als de D500 en aanverwanten?

Is het navigeren snel? Bijv in de adresboek Dingen die je tegenvallen?
K zal zometeen ff paar pics uppen, kan je zelf beoordelen. Vind de kwaliteit erg hoogstaand. Ga je in de camera mode met de achterkant dicht geschoven dan gebruik je de vga camera vooraan. Gaat de achterkant open dan gebruik je de mp camera achterop. Flitser is leuk gedaan, heeft naar mijn gevoel veel sterkere functie dan de led van de d500. Persoonlijk vind ik het meest opvallende het geluid, dit is echt zeer zuiver ook op handsfree....... en ja nog een x persoonlijk vind ik zelf dat je gewoon veel meer beslissings en bewegingsvrijheid hebt qua functionaliteit dan de beperkingen van samsung (als is het alleen maar bijvoorbeeld het instellen van een mp3 als sms toontje.....)

Allergrootste voordeel is de snelheid. Deze is er zooooo dik op vooruit gegaan.......ten opzichte van de 6600 dan. Stukken beter! tegenover een 6630 heb ik m persoonlijk nog niet getest. Min punten, nou hier nog niet echt een concrete maar als ik iets moet noemen dan is t de wat broos ogende achterkant en het feit dat mijn mem kaartje bij een swap (dr in en dr uit tijden werking) niet herkent wordt, en dus pas weer als ik een reboot doe. Ook een aantal Symbian functionaliteiten werken niet echt qua applicaties die het eerder op de 6600 wel deden, maar dit zal wel verholpen worden door een update van de softwarefabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ishet beelscherm ook dezelfdekwaliteit als de samsung d500? oflicht samsung op dat gebiednog steeds voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Racingboy schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:04:
Er past echt geen rs-mmc in, heb het al geprobeert...
bah, dat valt me echt vies tegen.
DIe kaartjes zijninderdaad een stuk duurder en nog neit verkrijgbaar in 512.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Homedisc schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:45:
[...]

bah, dat valt me echt vies tegen.
DIe kaartjes zijninderdaad een stuk duurder en nog neit verkrijgbaar in 512.
Ja errug jammer, ik was helemaal niet op de hoogte van rs-mmc DV (Reduced-Size MultiMediaCard Dual Voltage). Had al een goedkope rs-mmc uitgezocht van 512mb voor 46.29 euro @ http://www.verkoop.net/in...?mod=201&art=740617082593

op nieuwemobiel.nl wat zinnige uitleg hierover:
Zoals te zien in de bovenstaande lijst heeft Nokia wederom een nieuwe soort geheugenkaart bedacht. Had dat maar niet gedaan! Het toestel maakt nu gebruik van Dual Voltage Reduced Size Multimedia Memory Cards. Het is een mond vol, maar gewoon afgekort DV RS-MMC. Deze geheugenkaarten zijn in het begin van het verschijnen van de 6630 nergens verkrijgbaar geweest. Men moest het doen met de 64 MB in het pakket van de losse verkoop versie of de 32 MB versie in het Vodafone pakket. Hierdoor creëert men veel problemen voor gebruikers die hun geheugen willen uitbreiden. Geen mens begrijpt wat de redenen zijn van Nokia om dit te doen.

Voor personen die dit verhaal niet willen geloven en toch "gewone" RS-MMC geheugenkaarten gaan gebruiken in de Nokia 6630, helaas het werkt absoluut niet. Het verschil zit hem in de voltage (1.8-3.0V) die de kaart gebruikt. Dit ligt bij de "gewone" kaarten hoger dan bij Dual Voltage geheugenkaarten.

Hierop zijn eigenlijk maar twee woorden van toepassing, als men in het achterhoofd houdt dat deze kaarten maar in drie toestellen gebruikt zullen gaan worden (de 6630, 6680 en 6681) en dat men bij Nokia overstapt in de toekomst op SD geheugenkaarten: compleet knudde.

BTW: zoals het hier uitgelegd wordt doet de 6680 het onder voor de 6630, getest met JBenckmark3d
http://www.symbian-freak.com/news/0305/6680.htm :|

Edit: neemt niet weg dat dit gewoon een superphone is, ga hem toch maar bestellen aangezien ik als gsmfreak niet kan wachten! :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Elboo op 14-04-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Inderdaad Elboo, ik las in het Nokia 8800 topic dat een nieuw model met het SD formaat werkt.
Vanwaar deze rare uitstapjes van Nokia is een grote vraag.

Zodra de NL versie van deze phone uit is ga ik deze gelijk bestellen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Na dit topic gelezen en de specs gezien te hebben, heb ik vanmiddag deze phone besteld bij gsmtrack. Ik heb niet zo'n moeite met engels en ik ben vast aankomend jaar in de buurt van een Nokia Store.
Kan niet wachten....

@Martincm:
Hoe zit dat met dat klepje, als je de telefoon in je broekzak stopt, vliegt die camera dan meteen open?

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:14:
K zal zometeen ff paar pics uppen, kan je zelf beoordelen. Vind de kwaliteit erg hoogstaand. Ga je in de camera mode met de achterkant dicht geschoven dan gebruik je de vga camera vooraan. Gaat de achterkant open dan gebruik je de mp camera achterop. Flitser is leuk gedaan, heeft naar mijn gevoel veel sterkere functie dan..
Komoooop waar blijven die pics :9

Heb hem vandaag net besteld bij gsmtrack.nl, heb alleen nog maar positieve reacties over hun gehoord dus vandaar.

Heb nu nog een 6230, ik vraag me af of het geluid van de 6680 veel beter is? Bij de 6230 was het luisteren van mp3's nog aanvaardbaar qua qualiteit maar niet echt goed (hoge tonen en bass vooral niet, ook wel logisch eigenlijk maar toch). Weet iemand of dit veel beter is?

Ik op de rekk'n ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Elboo schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 00:09:
[...]

Komoooop waar blijven die pics :9
Sorry had r geen tijd voor vandaag, probs met upload. Morgen (eigenlijk vandaag) staan ze er !
[...]
Heb hem vandaag net besteld bij gsmtrack.nl, heb alleen nog maar positieve reacties over hun gehoord dus vandaar.
Terecht, dikke 10 voor deze online shop. Zelden zo goede afhandeling gehad van een internetwinkel.
[...]
Heb nu nog een 6230, ik vraag me af of het geluid van de 6680 veel beter is? Bij de 6230 was het luisteren van mp3's nog aanvaardbaar qua qualiteit maar niet echt goed (hoge tonen en bass vooral niet, ook wel logisch eigenlijk maar toch). Weet iemand of dit veel beter is?
Door de handsfree speaker of de headset ?? Door de speaker klinkt t wel beter dan een 6230 , maar k zou er geen uren naar kunnen luisteren, door de headset doet ie absoluut niet onder voor mn mp3 speler. Goede kwali dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Maxster4th schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:06:

@Martincm:
Hoe zit dat met dat klepje, als je de telefoon in je broekzak stopt, vliegt die camera dan meteen open?
Hmm nee, daar had ik niet zo een last, nog niet gehad in ieder geval. Wat ik wel een vreemde keuze van nokia vind is dat ongeacht of je toetsen geblokkeerd zijn of niet, altijd de cam aangaat als je dat ding openschuift. Voor de rest, tsja het neemt niet weg dat de achterklep wat fragile aandoet in mijn ogen. K had toch wel verwacht daar een stabieler systeem te hebben zitten. De slide zit namelijk ook vast aan het klepje. Ik heb er vooralsnog geen probs mee gehad maar van de hele phone is dat het enige minpunt(je) wat me is opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Hier de eerste pics....ff snel dan

www.martincm.dds.nl/6680/6680-1.jpg
Volle glorie, max reso, hq

www.martincm.dds.nl/6680/6680auto.jpg
(wel vanachter glas deze)

www.martincm.dds.nl/6680/6680autoZOOMmax.jpg
Dat is de maximale zoom bij een foto, gedaan bij de auto van de vorige pic

www.martincm.dds.nl/6680/Klokzoom.3gp
Filmpje, waarin de zoom wordt gedaan tijdens t filmen!

[ Voor 5% gewijzigd door martincm op 15-04-2005 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat ziet erg goed uit hoor :)
Ook de zoom van het filmpje is goed

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Door de handsfree speaker of de headset ?? Door de speaker klinkt t wel beter dan een 6230 , maar k zou er geen uren naar kunnen luisteren, door de headset doet ie absoluut niet onder voor mn mp3 speler. Goede kwali dus.

Ik bedoelde door de headset, maar dat schijnt dus wel beter te zijn..

Mooie foto's, alleen die optimale zoomfoto is niet echt best maar god ja toe maar. De zoomfunctie bij filmen werkt verbluffend goed ja _/-\o_

Gisteravond mailtje gestuurd, om 9h al bericht dat de bestelling in behandeling is genomen, mooi mooi mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Hier nog een 3tal andere..........miss dat t wat beter uitkomt, qua verschil zoom

www.martincm.dds.nl/6680/6680-2.jpg
camera achter, full reso 1280x960, hoogste kwali

www.martincm.dds.nl/6680/6680-2-zoom.jpg
zelfde pic, maar nu 6x ingezoomd

www.martincm.dds.nl/6680/6680camfront.jpg
Foto gemaakt met de voorste vga cam, d8 dat deze gewoon gelijk is aan de 6600 cam, maar op deze dan wordt t licht wat beter bijgesteld heb ik t vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th

Maxster4th

Vanmorgen 8.09uur bericht gehad dat mijn bestelling binnen is. Kom maar op met die phone!

De foto's zien er erg goed uit, zeker voor een telefoon :).

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bieden alle aanbieders trouwens dingen als video-gesprek e.d aan?

Heb net op de orange website gekeken (heb zelf namelijk orange) maar kon er niks over vinden.

Toestel ziet er goed uit. De foto's zijn ook mooi.

Zijn er tot nu toe ook nog minpunten bij de mensen die het toestel al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat video calling betreft; hier in belgie willen ze er misschien begin volgend jaar eens aan denken :X
heb gebeld met proximus.

weet u dat een dergelijk toestel peperduur is? ik : ik heb er zo een.

O... euh... het najaar blablabla

waarom zitten wij toch zo achter op het buitenland? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Wanneer je provider umts ondersteund, dat je een 3g verbinding kan leggen, kan je in principe een video call maken. T is niets anders dan een video stream opzetten vandaar. Maar ja het moet wel ondersteund worden door beide kanten, dus ja voordat we dat gaan doen duurt wel ff. In NL meen ik dat alleen vodafone en kpn redelijk tot goed umts ondersteunen. T-Mobile komt er medio juni mee......zeiden ze in ieder geval. Van Orange en Telfort heb ik geen idee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
Hier staan ook nog wat foto's getrokken met de 6680...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:17:
wat video calling betreft; hier in belgie willen ze er misschien begin volgend jaar eens aan denken :X
heb gebeld met proximus.

weet u dat een dergelijk toestel peperduur is? ik : ik heb er zo een.

O... euh... het najaar blablabla

waarom zitten wij toch zo achter op het buitenland? :X
Euhm, welk toestel heb jij?

Ik weet niet als je het al weet, maar je kan wel degelijk umts gebruiken in België o.m. videobellen...

Proximus hoopt het te lanceren nog voor het midden van het jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de man aan de telefoon beweerde van niet.
ik heb een 6630 met videostand
Zou je kunnen umtssen ?

geef toe dat we hopeloos achterlopen, ik las hier dat je in nederland nagenoeg gratis naar mtv en cnn kon kijken, zie je dat al bij ons gebeuren? i don't think so.
ik las op dit forum dat gprs belachelijk goedkoop kan zijn in nederland. Bij ons: 0,5 E voor 100kb. :X

en dan verschiet men ervan dat er zo weinig mmsjes verstuurd worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

zoooo uber cheap vind ik de packet data tarieven in nederland nog niet ...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Oy!

Ben net gebeld door een medewerker van gsmtrack.nl. De kleur silver was er niet meer, of ik nu brons wilde of gewoon wachten tot de silver weer binnenkwam (datum wist hij niet). Het gaat waarschijnlijk hard met de zessentachtighonderds!

Hier staan ook nog wat foto's getrokken met de 6680... Daar moet je inloggen..

Hier staat een gehele review inclusief genomen pics..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg mij eens een nederlander die echt iets uber goedkoop vindt ?
misschien iets gratis ;) :P
(ik ga hier zo zware commentaar op krijge) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey mannekes en vrouwkes,

ff mijn bijdragen doen aan de nederlandsesamenleving :P :r

nou mensen ik heb hem hoor, en tochwel vele minpunten :S, je ziet het niet goedop de foto'smaar het chroom aan de voorkant dat langshet scherm loopt is echt lelijk de toetsen zijn zeg maar in lagen van hoog naar laag gezet, isonhandig en lelijk, ik heb al een tijdje geen nokia meer gehad maar de menu's zijn vrij traag, het klepje van de camara aan de achterkant gaat vrij snel open, het geheugen kaartje verwisselen doe je niet zomaar hij zit er vrij stevig in en je hebt echt je nagels nodig zegmaar. Alsjehem goedals mp3 speler gebruikt zoalsik doeis debatterij vrijsnel leeg, maar datis ergensookwel logisch, hetkleurenscherm ziet ernou niet echt zow 260000 kleurig uit meer gewoon de 65000, wat wel goed is is het geluid dat vind ik gewoon echt super. Ook de vele office mogelijkheden van makkelijk een notitie maken ofiets dergelijks werkt geweldig. Ook is hetmogelijk om snelkoppelingen te makenvande programma's naar je toetsen vind ik ook wel maf, hadik alleen nog bij samsung gezien. en dienieuwe geheugen kaartjes is een beetje een nadeelnatuurlijk ze zijn niet zow groot verkrijgbaar en nog duurder ook.

sorry voor de spelfouten en het missen van spaties :P
damn ik ben sociaal

Wel ff een vraagje vooriemand die hem ookal heeft?? HOE KUN JE VAN JE SIM JE TELEFOON NR's IN JE CONTACTEN KRIJGEN???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:47:
ey mannekes en vrouwkes,

nou mensen ik heb hem hoor, en tochwel vele minpunten :S, je ziet het niet goedop de foto'smaar het chroom aan de voorkant dat langshet scherm loopt is echt lelijk de toetsen zijn zeg maar in lagen van hoog naar laag gezet, isonhandig en lelijk, ik heb al een tijdje geen nokia meer gehad maar de menu's zijn vrij traag, het klepje van de camara aan de achterkant gaat vrij snel open, het geheugen kaartje verwisselen doe je niet zomaar hij zit er vrij stevig in en je hebt echt je nagels nodig zegmaar. Alsjehem goedals mp3 speler gebruikt zoalsik doeis debatterij vrijsnel leeg, maar datis ergensookwel logisch, hetkleurenscherm ziet ernou niet echt zow 260000 kleurig uit meer gewoon de 65000, wat wel goed is is het geluid dat vind ik gewoon echt super. Ook de vele office mogelijkheden van makkelijk een notitie maken ofiets dergelijks werkt geweldig. Ook is hetmogelijk om snelkoppelingen te makenvande programma's naar je toetsen vind ik ook wel maf, hadik alleen nog bij samsung gezien. en dienieuwe geheugen kaartjes is een beetje een nadeelnatuurlijk ze zijn niet zow groot verkrijgbaar en nog duurder ook.

sorry voor de spelfouten en het missen van spaties :P
damn ik ben sociaal

Wel ff een vraagje vooriemand die hem ookal heeft?? HOE KUN JE VAN JE SIM JE TELEFOON NR's IN JE CONTACTEN KRIJGEN???
Zijn de overige mensen die dit toestel hebben het eens met de nadelen die hierboven genoemd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duddits
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
tom tom werkt dat hier ook op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th

Maxster4th

Elboo schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:47:
Oy!

Ben net gebeld door een medewerker van gsmtrack.nl. De kleur silver was er niet meer, of ik nu brons wilde of gewoon wachten tot de silver weer binnenkwam (datum wist hij niet). Het gaat waarschijnlijk hard met de zessentachtighonderds!

Hier staan ook nog wat foto's getrokken met de 6680... Daar moet je inloggen..

Hier staat een gehele review inclusief genomen pics..

Ik heb dat zelfde telefoontje ook gehad, maar makkelijk als ik ben heb ik ja gezegd tegen een Bronze telefoon. ik moet natuurlijk zo snel mogelijk patsen met deze phone :P

@: evo18
Je bent wel heel erg kritisch / negatief. Wat voor een telefoon heb je hiervoor gehad? Heb je een slechte dag of is de telefoon echt zo tegen gevallen?

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hiervoor hadik een samsung e800, ookal zijn nokia en samsung geen merken die je kunt vergelijken vind ik deze inderdaadop die punten tegen vallen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:47:
ey mannekes en vrouwkes,

nou mensen ik heb hem hoor, en tochwel vele minpunten :S, je ziet het niet goedop de foto'smaar het chroom aan de voorkant dat langshet scherm loopt is echt lelijk de toetsen zijn zeg maar in lagen van hoog naar laag gezet, isonhandig en lelijk,
Nou, van het chroom, dat is toch een persoonlijke voorkeur en die had je allang voor je vast kunnen stellen of je dat wel/niet mooi vind (sowieso via deze foto http://imgs.idnes.cz/telefony/A050215_MSJ_01_N.JPG . Als je vanaf de zijkant kijkt staan je toetsen laag naar hoog in relief (vanaf boven gerekend) watik , ook weer persoonlijke smaak overigens, veel handiger vind als dat het hele toetsenblok gelijke hoogte is en je dus met 1 druk 4 toetsen tegelijk indrukt.
ik heb al een tijdje geen nokia meer gehad maar de menu's zijn vrij traag, het klepje van de camara aan de achterkant gaat vrij snel open, het geheugen kaartje verwisselen doe je niet zomaar hij zit er vrij stevig in en je hebt echt je nagels nodig zegmaar.
Vrij traag ?!?! Ik weet niet of je eerder een symbian OS hebt gebruikt maar dit is absoluut heel erg sterk verbeterd, je werkt nu zeer lekker door de menus heen maar voor de mensen die wel symbian eerder hadden merk je het het meeste bij elke willekeurige tekstinvoer. In ieder geval vergeleken met alle andere versies (uitgezonderd de 6630 aangezien deze dezelfde OS heeft). Dat klepje, ja daar kan ik wel mee inkomen enigzins. De mem card, ehmm ja het is ook in principe niet de bedoeling om dit "zomaar" te verwisselen. Ben erg blij dat dit klepje goed dicht klikt. Ben er wel eem eens dat ik denk dat de hot swap functie met bijvoorbeeld een apart kaartje voor je navigatie prog wel moeilijk gaat worden in verband met slechte herkenning van de kaart als je m weer terug stopt (reboot nodig).
Alsjehem goedals mp3 speler gebruikt zoalsik doeis debatterij vrijsnel leeg, maar datis ergensookwel logisch, hetkleurenscherm ziet ernou niet echt zow 260000 kleurig uit meer gewoon de 65000, wat wel goed is is het geluid dat vind ik gewoon echt super. Ook de vele office mogelijkheden van makkelijk een notitie maken ofiets dergelijks werkt geweldig. Ook is hetmogelijk om snelkoppelingen te makenvande programma's naar je toetsen vind ik ook wel maf, hadik alleen nog bij samsung gezien. en dienieuwe geheugen kaartjes is een beetje een nadeelnatuurlijk ze zijn niet zow groot verkrijgbaar en nog duurder ook.
Elke multimedia prog eet je levensduur van je batterij, dat blijft altijd een probleem totdat we nieuwe voedingen voor een mobiel apparaat gaan krijgen. Wel vind ik de levensduur behoorlijk goed hier voorlopig. Het scherm waarmee vergelijk je dat en uit wat trek je die conclusie ?? Tegenover een samsung (een e800 ) kan je m niet vergelijken omdat het formaat ervan gewoon 2 a 3 keer groter is. Hierdoor zijn punten als helderheid, dimensies veel lastiger om te constateren. Maar zet het toestel eens naast een 6260, 7610, 3560 of een 6600 en je zal al veel genuanceerder uitvallen.
Zie post hieronder...... zo dus......eerst je sim boek ingaan -> mark all -> options -> copy to contacts
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 22:31:
hiervoor hadik een samsung e800, ookal zijn nokia en samsung geen merken die je kunt vergelijken vind ik deze inderdaadop die punten tegen vallen ja
Inderdaad, qua merk al moeilijk te vergelijken, maar al helemaal qua model NIET te vergelijken! Daar ik de e800 helemaal geen slecht toestel vind, maar die legt t toch echt af in een vergelijking met een 6680 (maar eigenlijk met alle symbians)
Volgens die gasten van tomtom wel, lijkt me ook wel logisch. Weet alleen niet hoe dat gaat gebeuren met die mappen op die mem kaartjes en de swap hiermee......Vind dat dat niet lekker werkt. En daarbij zal je toch echt groter dan 128mb dv rs-mmc moet krijgen als je de kaarten al standaard op je mem kaartje erbij wil zetten. Qua programma werkt ie wel (en al helemaal die versie 5)

[ Voor 4% gewijzigd door martincm op 16-04-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:45
op mijn 7610 kan ik wel alle contacten van de sim in een keer naar mijn contacten kopieren. Onder Optie markeringen aan/uit kiezen en alles markeren, daarna kopieren naar contacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Maite schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:46:
op mijn 7610 kan ik wel alle contacten van de sim in een keer naar mijn contacten kopieren. Onder Optie markeringen aan/uit kiezen en alles markeren, daarna kopieren naar contacten
WTF !!! Dat is ook nog echt zo! Damn waarom kan niemand dat normaal mij vertellen als dat ik er toendertijd om vroeg :D Cool! Anyway Tanx Maite ! FF mn post hierboven editen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klinkt allemaal goed martincm :)
Heb je toevallig ook ervaring met een nokia 6600 of een 7610 waarmee je deze telefoon mee kan vergelijken?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag een 6680 in handen gehad, ik vond de toetsen heel onhandig.
Bij de 6630 liggen de toetsen iets verder uit elkaar en zijn daardoor gemakkelijk onderscheidend in te duwen.
Bij de 6680 zijn sommige toetsen, zoals toets '2def' moeilijk te bereiken. ook de richtingsjoystick is nogal klein. Voorts vind ik hem breed, maar opvallend smal. Ik dacht dat ie dikker ging zijn. Het klepje aan de achterkant gaat eenvoudig open en ziet er stevig genoeg uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een bestelling van een 6680 gedaan is volgens mij fake.
ik hoor helemaal niets meer van ze en hun nummer op de site werkt niet.
ben nu al 20 dagen aan het wachten en nog steeds niets...
ben bezig met een gerechtelijk procedure...
als er nog andere zijn mogen julli emij altijd contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betreffende online-sl.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Homedisc schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 18:52:
Klinkt allemaal goed martincm :)
Heb je toevallig ook ervaring met een nokia 6600 of een 7610 waarmee je deze telefoon mee kan vergelijken?
Ik had hiervoor een 6600 en daar weer voor een 3650......en daar weer voor een 6310i maar dat terzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Even ter verduidelijking,

Het probleempje met de swap, dat was van mijn kant.......buiten dat hendeltje moet het kaartje ook een stuk dieper erin gedrukt worden. Zodra dat gebeurt herkent je phone hem direct. Bij deze dus, swappen tijdens werking is prima mogelijk.

Overigens goed nieuws dus voor de tomtom mappen op de externe kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 19:35:
betreffende online-sl.com
je hebt daar toch niet besteld ? :X
ik dacht dat iedereen het er hier over eens was dat het een fake was :'(
veel succes met de procedure, hopelijk brengt het iets op !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt dus echt mijn nieuwe telefoon (ga hem natuurlijk eerst eens in het echt bekijken). Heb nu een 6230, ook wel een aardige telefoon, maar het scherm is toch niet echt je van het en hij heeft geen symbian.

Wat ik toch wel erg jammer vind is dat nokia de verkoop van die gekke geheugenkaartjes wil stimuleren door sneller van type te wisselen dan de meeste mensen van sokken. Ik wil namelijk op deze telefoon tomtom gaan draaien en dan is het maar de vraag of tomtom dit formaat kaartjes gaat leveren.

Heeft iemand hier een idee wanneer deze telefoon echt in de telecom zaken komt te liggen. Ik kan ze nog niet vinden (alleen bij de internet winkels) en de meeste verkopers kunnen mij geen duidelijk antwoord geven.

Denk eigenlijk wel dat de prijs nog wel iets zal zakken als hij overal goed verkrijgbaar is, want vind hem nu nog wel ietwat prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Op de site van Bestekeus staat hij al te koop met NL taal.

Maar staat niet dat ze hem op voorraad hebben. Dus het zou kunnen zijn dat je hem dan alsnog over X aantal weken hebt.

Er staat ook dat:
"Note: The inbuilt MultiMediaCard (MMC) reader in the Nokia 6680 imaging smartphone functions on 1.8 Volt and therefore requires a dual voltage MMC which can support both 1.8V and 3.0V. Nokia branded reduced size MultiMediaCards (MMC) are dual voltage cards (sold separately)."

Houdt dit in dat de DV kaartjes ook in een normale mini mmc slot leesbaar zijn, denk hierbij aan cardreaders.

Denk dat ik nog een maand wacht met de aanschaf van dit toestel, eerst even in het echt zien.
Eindelijk een waardig opvolger van mijn 6600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houdt dit in dat de DV kaartjes ook in een normale mini mmc slot leesbaar zijn, denk hierbij aan cardreaders.
ja, mijn card reader neemt hem mits ik hem aansluit op het bijbehorende stukje om in sd/mmc poortje te kunnen lezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen, ik ben op zoek naar een klok screensaver voormijn 6680, weet iemand een plek waar je die kan vinden want de standaart klok screensaver vind ik vrij onduidelijk als je ff snel wilt kijken hoe laat het is

DUS ALS JE IETS WEET, laat hetffhorenop dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 01:24:
Ik wil namelijk op deze telefoon tomtom gaan draaien en dan is het maar de vraag of tomtom dit formaat kaartjes gaat leveren.
Bij de belcompany staat ie wel in combinatiemet route 66, niets over tomtom, hij staat ook nog niet in de steunlijst van tomtommobile, maar dat deel van de site loopt altijd achter, ik denk dat het allemaal wel werkt, zet je het toch gewoon op de standaardkaart, komt vast wel een met groter geheugen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Tjeck tjeck tjeck ik heb um :P

Het hele pakket heb ik erbij, lader, headset en usb-datakabel. Handleiding is wel alleen in het Duits, maarja dat valt allemaal wel op t internet te zoeken.

BTW, de rs-mmc-dv is helemaal niet lastig te plaatsen vind ik!

Afbeeldingslocatie: http://img180.echo.cx/img180/712/mappen66809nd.jpg

Van de 64mb is al 18 gebruikt voor standaard tools/skins/programma's etc dus echt veel hou je niet over voor mp3/video/etc

Zal zo ff wat foto's plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Graag :) kun je ook wat vergelijkings materiaal nemen? b.v. de telefoon bij een pin etc? :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Dit is het basispakket:
Afbeeldingslocatie: http://img168.echo.cx/img168/4239/00001029ye.th.jpg

Deze pin neem ik aan:

Afbeeldingslocatie: http://img168.echo.cx/img168/2214/00001062af.th.jpg

MMC-slot:

Afbeeldingslocatie: http://img160.echo.cx/img160/4889/00001073lz.th.jpg

Het opstarten van de phone duurt nu ongeveer 10 seconden, daar kan ik mee leven :+

-------
Edit: ja thumbnails willen we niet zien, dit kan best toch!?!
Edit2: ok vooruit, de thumbs zijn opzich wel beter jah }:O

[ Voor 41% gewijzigd door Elboo op 18-04-2005 16:25 ]

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.