wie heb je daar nou als achtergrond? Holly Valance?
[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 18-04-2005 15:58 ]
39
[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 18-04-2005 15:58 ]
39
Verwijderd
Wat voor apps heb je werkend op de 6680 ???Elboo schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:37:
Van de 64mb is al 18 gebruikt voor standaard tools/skins/programma's etc dus echt veel hou je niet over voor mp3/video/etc
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Elboo op 18-04-2005 23:33 ]
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
Verwijderd
Succes is een keuze
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 115% gewijzigd door bjck op 19-04-2005 20:58 ]
Werkt dit toetsenbordje dan ook met bijvoorbeeld Agile messenger of wat dan ook voor programma???Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:15:
ik heb vandaag mijn nokia 6680 kunnen uitbreiden met het su-8w toetsenbord
dat werkt pas echt soepel . ik heb namelijk de engelse versie 6680 dus geen nederlands woordenboek. en in het begin merk je dat best (vooral met smsen)
maar nu dus absoluut niet
binnen 2 seconden heb je verbinding ....... en je typt net zo makkelijk als op de computer echt super .............. en nou komt het mooiste op marktplaats vekocht ene het ding voo 75 euro .
dus meteen besteld .....
terwijl ik hier bij de telecom winkel er 156 euro ex btw moest voor dokken ....gekken![]()
echt voor iedereen aanteraden
[afbeelding]
nokia is gewoon de beste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Idd, daar moet je ff een account aanmaken. Ik kon met mn 6230 ook chatten via yamigo.Maite schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:25:
kijk maar bij yamigo.com
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Verwijderd
39
Zelf voor gekozen denk ik dan, en wat betreft alles eraf ..... hmmm backup maken met pc-suite van mmc en tel geheugen, na de flash weer terug zetten, niets aan het handje.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:43:
- engelse taal (is niet zo'n ramp maar moet dadelijk toch weer alles er af)
ten opzichte van welk toestel ? iig cker weten een stuk sneller dan de meeste symbians. Andere phones kan je hier niet in vergelijking mee nemen, dat zou geen eerlijke vergelijking wezen. Opstarten is misschien niet bijster verbeterd, maar ja k weet niet hoe vaak jij aan/uit gaat natuurlijk
Had ik ook eerst, Format je rs-mmc kaartje eens, dan doet ie het weer. Heb je hetzelfde probleem als je je kaartje eruit hebt gehaald??? Zo ja, dan heb je een fout in je software, dus terug met dat toestel. Maar weet bijna wel zeker dat het een format moet zijn van je mmc'tje.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:43:
- als ik de camera aanzet zegt ie: system error
Ook langs zien komen, maar alleen met provider T-Mobile. Met Vodafone umts geen last van gehad werkt hier in ieder geval als een trein, maar de verbinding van t-mobile gprs wil wel eens haperen op html pagina's. Probeer de wap access point eens te veranderen in internet, maybe dat dat al wat beter werkt. Voor de andere providers heb ik het nog niet getest.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:43:
- loopt vast als ik naar een internet pagina ga, bijvoorbeeld nu.nl
Volgens de nokia store mag je nog wel ff wachten op de NL software, of in ieder geval voordat ze hem gaan flashen. En nogmaals bovenstaande zijn geen fouten, niet in de software dan.....Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:43:
zijn er meer mensen die problemen hebben??
en weet iemand wanneer de nedelandse taal bij de service points beschikbaar is? en zit daar dan ook een complete update bij zodat de fouten er misschien uit zijn?
groeten andreas
don't worry, be happy...
Wie is wij ??? En flashen jullie hem ook al dan ?Raimon schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:40:
Wij hebben de nederlands software al beschikbaar, heb zelf de 6680 bij me met nederlandse software erop.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 10:36 ]
39
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Waar heb jij hem dan vandaan of anders hoe ben je aan de update gekomen?Raimon schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:40:
Wij hebben de nederlands software al beschikbaar, heb zelf de 6680 bij me met nederlandse software erop.
Euhm genaaid? In welk opzicht. toestel prima uit Finland naar UK naar NL getransporteerd, Nokia houdt een garantie door heel Europa. Updaten van GSMtrack kan je laten doen bij Dynafix, dat raad ik je overigens sterk af, want je mag waarschijnlijk je toestel minimaal 2 weken missen dan. Hier zitten geen kosten aan verbonden, mits voorzien van (in dit geval kopie factuur) aankoopbewijs van GSMtrack. Ik zelf laat het doen bij teleworld in Amsterdam. Goede ervaringen mee met zowel mn sony ericssons als met mn 6600 toendertijd. Zodra nieuwe firmware gereleased gaat worden gaat er een update overheen, eerder denk ik niet, want alleen voor NL taal hoef ik t niet doen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:00:
de 2e zegt dat kan ik voor je doen maar dat kost je 40 euro, en we waarschijnlijk genaait zijn met onze "engelse" toestellen. wie weet waar ze vandaan komen
Weet iemand hoe het zit met de update van gsm-track? moet je natuurlijk naar de andere kan van nl rijden?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou ook geen reden kunnen bedenken waarom niet, tis gewoon symbian en verder een doorontwikkeling van de 6600 ..... dus ;-)Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:01:
op AAS heeft er al iemand bevestigd dat tomtom werkt op de 6680
Nou het is wel bekend dat meer Symbian apps, die wel werkten op de 6600 niet werken op de 6680, verschil met 7.0a en 8.0bVerwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:13:
[...]
Ik zou ook geen reden kunnen bedenken waarom niet, tis gewoon symbian en verder een doorontwikkeling van de 6600 ..... dus ;-)
Verwijderd
link ?Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:31:
Op digital revolution hebben ze Transcend 256MB RS-MMC-DV kaartjes voor 35 euro. Deze passen toch in de 6680 en weet iemand of deze werken? De prijs is namelijk nogal een verschil met de kaarten van ATP van ongeveer 80 europ(hoewel die op ebay ook voor 40 euro te koop staan).
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 21:47 ]
Overzichtje over de belachelijke prijs verschillen voor deze kaartjes:Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 21:43:
[...]
link ?
want ik twijfel eraan of die wel DV zijn...
[ Voor 15% gewijzigd door martincm op 23-04-2005 23:31 ]
39
Verwijderd
die laatste zou ik wel willen horen van iemand of die effectief werken op een 6630/6680martincm schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 23:09:
[...]
Overzichtje over de belachelijke prijs verschillen voor deze kaartjes:
256mb DV RS-MMC (ATP of Transcend) en alleen NL webshops (excl verzending)
http://www.expansys.nl/product.asp?code=119201 107 (!) euro
http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=6310 85 euro
http://www.4memory.nl/pro...a59e55a5adeeec207b8b17515 83 euro
http://www.mobileplaza.nl...&DivisionID=1&CompanyID=0 79 euro
http://www.complaza.nl/inquire.php3?prodid=10668 53 euro
http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=15200 39 euro
http://www.digitalrevolution.nl/index.php?artikelgroep=5440 35 euro
Verwijderd
Waarom is dat? Heb ik iets verkeerd ingesteld? Als ik het dan handmatig invoer, n.a.v. de site van Orange, komen we wel iets verder lijkt het. Hij probeert te connecten maar dan zegt ie iets over de time out van de gateway server ofzo.Packet data:
Packet data connection not available
Is er eigenlijk al iemand die gewoon vrolijk wapt met zijn 6680? Zo ja, dan zit er dus bij mij iets niet goedConnection name: Internet Acces
Data bearer: Packet data
Acces point name: internet
User name: None
Prompt Password: No
Password: **** (wat het ook mag wezen)
Authentication: Normal
Homepage: http://wap.orange.nl/colour (Dit is ook eens een adres geweest zonder dat colour, werkte beide niet dus denk niet dat het daaraan ligt)
Lijkt me toch prima ding? Of niet?Bluetooth Mini USB dongle
€ 29.50 € 22.50
Mini BlueTooth USB Adapter voor de PC. Compact apparaatje dat rechtstreeks op de USB poort kan worden aangesloten. Maakt het mogelijk de PC of Laptop te laten communiceren met Bluetooth devices zoals PDA's en GSM toestellen die zijn uitgerust met BlueTooth. Wordt geleverd inclusief CD met drivers voor Windows 98SE, ME, XP, 2000 en MAC OS. Er wordt geen specifieke telefoon of PDA software meegeleverd.
Bluetooth 1.1 range ca. 100 meter
Verwijderd
Je gebruikt GPRS instellingen terwijl je geen GPRS (= Orange World) hebt. Je moet dus de inbelinstellingen hebben. Je betaald dan per minuut, met Orange World kan je voor € 6 per maand onbeperkt wappen.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:23:
Waarom is dat? Heb ik iets verkeerd ingesteld? Als ik het dan handmatig invoer, n.a.v. de site van Orange, komen we wel iets verder lijkt het. Hij probeert te connecten maar dan zegt ie iets over de time out van de gateway server ofzo.
Nouja even een kijkje bij de Settings, en dan Network, Acces points. Daar staan allemaal dingen als 'Orange GPRS', 'Orange ISP GPRS', Internet Acces, Orange World, Orange MM. Als ik dan kijk bij bv Internet Acces, het lijkt me dat dat hetgeen is wat er belangrijk is voor wap?
Verwijderd
Hmm, ja ok maar het gaat hier niet om de 6600 hè.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:52:
[...]
Je gebruikt GPRS instellingen terwijl je geen GPRS (= Orange World) hebt. Je moet dus de inbelinstellingen hebben. Je betaald dan per minuut, met Orange World kan je voor € 6 per maand onbeperkt wappen.
Je kan de instellingen ook zelf aanvragen via www.orange.nl en dan bij Mijn Orange. Overigens zijn er gewoon instellingen voor bijvoorbeeld de 6600.
Succes is een keuze
Verwijderd
cool.
Verwijderd
Dat was voor elboo bedoeld, hij zei dat er geen instellingen voor de 6600 waren. Die lijken mij overigens ook beter geschikt dan die van de 6230. De 6600 is immers ook een Symbian toestel.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 19:27:
Hmm, ja ok maar het gaat hier niet om de 6600 hè.
Maar ik had Orange gebeld en die zeiden me dat ik geen Orange World nodig had om te wappen! Wap en sms staat los van Orange World, volgens mij.
Verwijderd
Verwijderd
Hij staat nog steeds op GPRS, anders vraagt 'ie niet om een "access point name". GPRS heet in mijn Sony Ericsson ook PSD (packet switched data) en dat lijkt verdacht veel op jouw data bearer. Je kan daar niets anders kiezen? Dan lijk het erop dat de 6680 alleen via GPRS of UMTS online kan gaan en niet via inbellen...Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:48:
nouja ik ben even gaan kijken. Voor zover ik weet moet je dit ingeven bij:
Tools>Settings> en dan bij het Internet Acces 'instellinkje' kun je de volgende dingen invullen, (dus helemaal niet ál niet instelling die herboven worden genoemd helaas), rechts zie je wat ik er heb ingevoerd:
Connection Name: Internet Acces (nou lijkt me prima)
Data Bearer: Packet Data (is ook de enige optie die ik aan kan klikken)
Acces point name: internet (ja wat is dit? ik kon hier iets typen, heb ik dit maar neergezet?)
User name: +316.... en dan de rest van mijn nr
Prompt password: No
Password: PASSWORD
Authentication: Normal (kan ook op Secure)
Homepage: http://wap.orange.nl/
Maar met deze instelling blijft ie dus zeggen:
Packet Data:
packet data connection not available
Verwijderd
Daarvoor koop je toch ook een UMTS-toestel?Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:57:
[...]
Hij staat nog steeds op GPRS, anders vraagt 'ie niet om een "access point name". GPRS heet in mijn Sony Ericsson ook PSD (packet switched data) en dat lijkt verdacht veel op jouw data bearer. Je kan daar niets anders kiezen? Dan lijk het erop dat de 6680 alleen via GPRS of UMTS online kan gaan en niet via inbellen...
Verwijderd
Ahá.. okVerwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:57:
[...]
Hij staat nog steeds op GPRS, anders vraagt 'ie niet om een "access point name". GPRS heet in mijn Sony Ericsson ook PSD (packet switched data) en dat lijkt verdacht veel op jouw data bearer. Je kan daar niets anders kiezen? Dan lijk het erop dat de 6680 alleen via GPRS of UMTS online kan gaan en niet via inbellen...
Verwijderd
Ja, voor GPRS heb je Orange World nodig. En dan kom je met die instellingen die je eerder noemde aardig uit de voeten. En anders kan je jezelf een sms met instellingen sturen vanaf de Orange site (kies bijvoorbeeld de 7610 als toestel) of de Nokia site.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:01:
Ahá.. ok
Maarrr. als ik dan waarschijnlijk alleen via GPRS erop kan, moet ik dus wél Orange World aanvragen?
Ik heb dat in het begin al gedaan omdat ik toen dacht dat je dat al moest hebben om te kunnen wappen. Ik kreeg toen na mijn aanmelding de instelling gestuurd naar mijn telefoon maar dat hielp ook niets..
volgens mij heb ik zelfs de ingeboude wizzard gebruikt, die haalt vanuit d etelefoon de goede gegevens op en het werkt. Vraag me niet hoe de tel het doet of weet.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:05:
[...]
Ja, voor GPRS heb je Orange World nodig. En dan kom je met die instellingen die je eerder noemde aardig uit de voeten. En anders kan je jezelf een sms met instellingen sturen vanaf de Orange site (kies bijvoorbeeld de 7610 als toestel) of de Nokia site.
Verwijderd
Verwijderd
Met Orange?R1 schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:27:
[...]
volgens mij heb ik zelfs de ingeboude wizzard gebruikt, die haalt vanuit d etelefoon de goede gegevens op en het werkt. Vraag me niet hoe de tel het doet of weet.![]()
Weet iemand trouwens wat een goede en goedkope GPS ontvanger is voor deze tel icm TomTom?
Verwijderd
ben je bij bombeeck geweest (hoogstraat)? dat is een prima nokia service point. ze zullen hem ter plekke voor je flashen, en als het toestel nog geen jaar oud is, ook nog eens gratis. over die netwerken, dat lijkt mij sterk. het is gewoon een triband telefoon die het overal zou moeten doen, onafhankelijk van de firmware.Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:00:
Ik heb net met 2 zaken in eindhoven over de NL-update gesproken.
De eerste zegt ik kan het voor je updaten, maar dan loop je het risico daarna geen netwerk meer te hebben, de 2e zegt dat kan ik voor je doen maar dat kost je 40 euro, en we waarschijnlijk genaait zijn met onze "engelse" toestellen. wie weet waar ze vandaan komen
Verwijderd
Nope k kan prima uit de voeten met gprs van T-Mobile (zowel wap als internet) en umts van Vodafone. Lijkt me sterk dat de engelse versies van dit model niet zouden kunnen wappen cq internetten. Die verbinding is overigens wel heerlijk snel via UMTS, werkt echt perfect. Ook idd mooi, die functie dat als je andere sim erin gooit, van andere provider dat ie alle instelling meteen aanpast aan de provider (umts/grps/mms/sms) !Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:02:
Misschien dat de software update er nog niet op is gezet bij de import die GSMtrack binnenhaalde, en dat daarom internetproblemen voorkomen?
yep, heb hier de wizard gedraaid . Heb zelf een orange Free. was echt met 1 minuut gepiept. Vaag hoor, maar kan altijd een defect zijn natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:46:
Ja precies, maarja dat is Tmobile / Vodafone.. niet Orange..
39
Verwijderd
Ja ik heb bombeeck ook gesproken, die doen het gratis, maar waarschuwen mij dat de garantie er wel af is en dat er een kans blijft dat het toestel geen netwerk meer kan vinden..Byte_Me schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:40:
[...]
ben je bij bombeeck geweest (hoogstraat)? dat is een prima nokia service point. ze zullen hem ter plekke voor je flashen, en als het toestel nog geen jaar oud is, ook nog eens gratis. over die netwerken, dat lijkt mij sterk. het is gewoon een triband telefoon die het overal zou moeten doen, onafhankelijk van de firmware.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ook voor deze contract verlenging gekozen alleen dan bij de nokia shop, daar was die 50 euro met een 2 jarig orange 32.50 verlenging. Betaal liever iets meer en hem dan bij een normale winkel te kopen.Maite schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:28:
je kunt zowieso beter bij een webshop verlengen (meestal toch voordeliger) kijk maar bij 2call.nl, daar kost de 6680 bij een 2-jarig 32,50 abo verlenging nog 24 euro
[ Voor 6% gewijzigd door Maite op 26-04-2005 13:07 ]
Verwijderd
Videocall is in ieder geval niet mogelijk met EDGE.martincm schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:30:
Weet iemand btw of dat EDGE van telfort ook snel genoeg is voor OF een livestream tv, OF videocall ???
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik ga punt 1 niet nog n kwartaal wachten.kenniani schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:52:
Nokia komt nu al met de 'opvolger' weet niet als je het zo mag noemen maar oke.
Het is de N70
http://www.nokia.com/nseries/
Nu wordt het wel heel lastig kiezen.
Orange World wordt ook nog nie ondersteunt voor de 6630 dus nog even afwachten denkVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:22:
Jeuj net bij Abiom vandaan, software update heeft zijn vruchten afgeworpen enigzins. Nederlandse taal erop, zooo relaxed (Engels + T9 en dan Nederlands achtig typen is niet te doen). Hij connect nu ook goed naar GPRS toestanden en wapshit enzo.. Maarrr Orange World wordt nog niet ondersteunt door mijn toestel krijg ik te zien.. nouja zal nog wel komen dan? Of is er al iemand die met de 6680 op Orange World kan?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door Digital-DNA op 27-04-2005 19:41 ]
Vodafone!bvbal79 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 21:04:
vroeg me af bij welke provider je deze telefoon optimaal benut. video calling en dergelijke zitten niet voor niks op de telefoon dus wil graag van al die dingen gebruik maken
Succes is een keuze
Verwijderd
KPN en Voda hebben wel UMTS maar lang niet landelijk dekkend.Maxster4th schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:02:
[...]
Vodafone!
Ik heb nu nog mijn debitel vodafone sim erin zitten en heb al video calling gedaan...echt vet en direct toepasbaar. KPN heeft geloof ik ook al de UMTS in de lucht.
Van Orange (waar mijn nieuwe abo zit) weet ik alleen dat ze in december een persbericht hebben uitgegeven dat ze de UMTS opdracht aan ALCATEL hebben gegeven. Ik neem aan dat ALCATEL nu 5 mnd later toch wel eens is begonnen met opbouw.
Verwijderd
mijn contract eindigd op 5 augustus, dus drie maanden vantevoren is 5 mei.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:59:
Let er wel op dat je bij orange op tijd verlengt !!!
Ik was vorig jaar door mn contract heen en ging verlengen op de dag van afloop, toen kreeg ik dus 2 maanden opzegtermijn voor mn kiezen .... ik zeg "ik verleng, ik zeg niet op ..." Nou dat was dus mooi een verlenging van 14 maanden (1 jaar + die 2 maanden)
Uitgebreide (klacht)briefwisseling met orange gehad, maar die verwijzen naar paragraaf huppeldepup, ik had dus in maand 10 van het oude contract al moeten verlengen ....
(wil je opzeggen dan moet dat wel van tevoor, dat begrijp ik natuurlijk volledig)
Dus ik mag pas in maand 9 nu ipv maand 7. Waarschijnlijk geen orange meer, was best tevree hoor, maar dat vind ik geen grappen.
misschien draait smartmovie ook op de 6680, kun je proberen divx-filmpjes af te spelen.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:31:
6680 ondersteunt ook RealPlayer en de filmpjes daarvan dus. Maar had ik leuk wat .rm binnengehaald van Jiskefet zegt ie: Kan geluid of video clip niet afspelen, er wordt maar een gedeelte afgespeeld.. Ja hallo wat is dit nou? Ik wil beeld
Nee laatste versie werkt nietByte_Me schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:36:
[...]
misschien draait smartmovie ook op de 6680, kun je proberen divx-filmpjes af te spelen.
Yup dat is ie idd.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:42:
is de mp3 speler in stereo kwaliteit?
Heb daar wel een proggie voor, FullScreenClock heet dat geloof ik......moet ik even doorspitten maar weet cker dat ik m op een 6630 forum ben tegengekomen, daarom werkt ie ook wel op de 6680Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:07:
Wel ben ik nog op zoek naar een screensaver klok of een manier om deklok opte roepen met een toetsen combi weetiemand dat?? als datmogelijk is trowuens want je kan geen custom screensaver doen alleen maar text of die slecht te zien datum en tijd.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq