Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

wie heb je daar nou als achtergrond? Holly Valance? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 18-04-2005 15:58 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

Nee, ali laundry :Y)

Afbeeldingslocatie: http://img160.echo.cx/img160/2680/1119n8sx.th.jpg

pc suite 6.41 kan je gewoon over de oude pc suites installen, moet geen probleem zijn.

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vanmiddag even langs wat telecom winkels geweest om te vragen wanneer deze telefoon leverbaar wordt in deze winkels.

Bij belcompany wordt deze telefoon in week 19 leverbaar en bij the phonehouse zeer binnenkort. Bij T for telecom kreeg ik als antwoord, dat ze deze telefoon voorlopig nog niet hadden.

Ik wacht dus even wat de prijzen doen als deze telefoon overal verkrijgbaar is. Wat handig is bij Nokia is dat als die stuk gaat dat je gewoon naar de Nokia store kan om hem te laten reparen, ook met garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Elboo schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:37:

Van de 64mb is al 18 gebruikt voor standaard tools/skins/programma's etc dus echt veel hou je niet over voor mp3/video/etc
Wat voor apps heb je werkend op de 6680 ???

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyz mensen ik plaats me berichtom wa cometaar terug te namen datik eerder had geplaatst, ik heb nou een paar relaxte thema's gevonden en dan zieje echt wel duidelijk wat je aan het nieuwe 260000 kleuren scherm heb, wel ben ik trowuens op zoek naar een mem card van 512 en dan een dv natuurlijk :Panders past hij niet.

jekunt trowuens themas gratis halen van http://gallery.mobile9.co...s/3/?width=176&height=208 de nokia 6680 staat er nog niet tussen maar je kan ze makkelijk pakken van de 6630

Wel ben ik nog op zoek naar een screensaver klok of een manier om deklok opte roepen met een toetsen combi weetiemand dat?? als datmogelijk is trowuens want je kan geen custom screensaver doen alleen maar text of die slecht te zien datum en tijd.

P.S. je filmpjesopnemen en op full screen bekijken ziet erecht goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

http://www.nokia.com/nokia/0,,71438,00.html

Daar staat grotendeel de software die er op staat. Heb t nog nie allemaal getest, zitten wel redelijk veel fotoprogramma's op. Direct printing van die dingen die je toch (haast) nooit gaat gebruiken.

Heb trouwens wel een bug ontdekt, hij is ook UK-firmware dat wel (V 2.04.15 04-03-05 RM-36), maar als ik met de headset naar de mp3-speler luister dan kan ik hem niet 1 song verder drukken via de headset zelf. Hij maakt btw zelf playlists aan, kun je gewoon selecteren welke bestanden er meegenomen moeten worden.

En verder heb ik hem gesynchroniseerd met Outlook 2003. Ging perfect, je kan zelf kiezen of hij achternaam 1st weergeeft of voornaam, ideaal dus!

Ik ga nu ff verder op jacht naar nieuwe tools :Y)

Later

---
Edit:
Nokia PC Suite 6.5:
http://www.nokia.com/incl...ia_PC_Suite_65_gsm_nl.exe

Nokia NL Handleiding
http://nds1.nokia.com/pho...ides/Nokia_6680_UG_nl.pdf

[ Voor 16% gewijzigd door Elboo op 18-04-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag mijn nokia 6680 kunnen uitbreiden met het su-8w toetsenbord
dat werkt pas echt soepel . ik heb namelijk de engelse versie 6680 dus geen nederlands woordenboek. en in het begin merk je dat best (vooral met smsen)
maar nu dus absoluut niet
binnen 2 seconden heb je verbinding ....... en je typt net zo makkelijk als op de computer echt super .............. en nou komt het mooiste op marktplaats vekocht ene het ding voo 75 euro .
dus meteen besteld .....
terwijl ik hier bij de telecom winkel er 156 euro ex btw moest voor dokken ....gekken 8)7
echt voor iedereen aanteraden

Afbeeldingslocatie: http://www.expansys.be/product.asp?code=NOKIAWIRELESSKEYBOARDEN

nokia is gewoon de beste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft die er nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Ik heb vanmiddag mijn 6680 binnen gehad en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben _/-\o_. Het opstarten vond ik erg land duren (10sec.), maar ik maak dan ook een vrij grote stap van 6310i naar 6680.

Het menu is even wennen, om dezelfde bovenstaande reden, maar na een uurtje knopjes drukken heb ik de denkwijze van dit menu wel door. De synchronisatie via de usb kabel gaat echt fantastisch, lekker plug en play en direct alles met outlook gesynchroniseerd.
Omdat ik zo moet werken, ga ik nu niets verder proberen. Heb wel al wat thema's gedownload en wat mp3's op de phone gezet, maar ik kijk straks wel even verder.

Owhja, het design is rete strak!
* Maxster4th is een tevreden man

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Kan iemand misschien foto's/filmpjes met deze gsm maken en die hier showen?

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Oooh jawel, in de grootste resolutie:
http://rapidshare.de/file...5_Erica_Drenthe_.3gp.html

Nog 1 klein bugje, de flitser staat altijd standaard uit, maakt niet uit hoe ik hem ook instel, de volgende x als ik hem gebruik staat hij gelijk weer uit. Zal met de firmwareupdate wel verleden tijd zijn... hoop ik dan..

En zon toetsenbordje :? ik snap echt niet dat mensen dat kopen, het kost redelijk wat geld en wie wil nou met zon ding rondlopen? Een toegevoegde waarde van niks voor deze telefoon (wat mij betreft)!

Joooooohan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk ding zeg! Hoorde vandaag dat ik er binnenkort zo eentje ga krijgen via m'n werk (soort van bonus). (nog geen idee hoelang dat gaat duren, maar ik verwacht 1/2 weken.

Iemand interesse? Via gsmhuis gaat ie voor € 510,- over de toonbank. Bij mij voor € 450,-

Garantie zal via de Nokia store gaan. Sowieso het snelste lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[modbreak]
Balen mag natuurlijk, onvrede uitspreken ook mogelijk en soms niet ongewenst natuurlijk. Echter:

• hoofdletters constant absoluut niet de bedoeling
• op jezelf reageren niet de bedoeling, knopjes rechtsboven je post zijn handig.

[ Voor 115% gewijzigd door bjck op 19-04-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit je capslock vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leeftijd ? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Wilt nie?

35 A-Themes to your phone!!
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/f/248/5462/2h/drh.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Company/696969/images/product/detail/ATheme30PakSSALL_D.jpg

All Themes are updated on 25.02.2005! Relaxing themes, and much more!

Symbian Signed A-Themes, these are secure, trusted themes:

www.symbiansigned.com;

"Symbian Signed applications follow industry-agreed quality guidelines and support network operator requirements for signed applications."

http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,22,00.html#SS ;

Symbian Signed is the industry-endorsed application signing program that promotes best practises in developing applications and content for Symbian OS through the use of industry agreed quality guidelines. It is run by Symbian for and on behalf of the Symbian eco-system, and is endorsed and supported by network operators, Symbian OS licensees, publishers, and the developer community. It provides a foundation program that reduces fragmentation and cost to the developer by providing the community with a single certification program that all parties can benefit from.

These Themes work in Nokia 6600, 6630, 6260, 7610, 6670, 6680, and 6681

The file will be available at the above URL for 4 Weeks.

Please note that each file can be downloaded by anyone a maximum of 5 times during a 24 hour period.

Directe download:
http://download.xdrive.co...149032LRRISFHa7euGDoNf1UW

Hij blijft tot 5 mei downloadbaar zoals je uit het bovenstaande kunt halen wat ik gevonden heb via http://www.mobile9.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:15:
ik heb vandaag mijn nokia 6680 kunnen uitbreiden met het su-8w toetsenbord
dat werkt pas echt soepel . ik heb namelijk de engelse versie 6680 dus geen nederlands woordenboek. en in het begin merk je dat best (vooral met smsen)
maar nu dus absoluut niet
binnen 2 seconden heb je verbinding ....... en je typt net zo makkelijk als op de computer echt super .............. en nou komt het mooiste op marktplaats vekocht ene het ding voo 75 euro .
dus meteen besteld .....
terwijl ik hier bij de telecom winkel er 156 euro ex btw moest voor dokken ....gekken 8)7
echt voor iedereen aanteraden

[afbeelding]

nokia is gewoon de beste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Werkt dit toetsenbordje dan ook met bijvoorbeeld Agile messenger of wat dan ook voor programma???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Over agile messenger gesproken,

Heeft iemand bijvoorbeeld MSN aan de praat in de standaard Instant Messaging functie die in de phone zit.......zou namelijk wel handig zijn. Alleen kan niet echt de url vinden voor de MSN server......

Iemand die hier misschien iets verder mee is.???

Punt twee, zou ieder even kunnen opsommen wat er wel en niet werkt bij jullie (degene die hem ook al hebben) aangezien ik tegen aardig wat apps ben gelopen die (helaas) NIET werken. Miss kan dat strax in de TS dan is er een overzicht van de compatibiliteit met deze phone.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:57
kijk maar bij yamigo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Idd, daar moet je ff een account aanmaken. Ik kon met mn 6230 ook chatten via yamigo.

Je moet ff zoeken op turbo msn. Das wel een leuke msn clone voor symbian. Is een 5 dagen trial. Ik heb m op mn 6260 staan nu. Werkt wel goed.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Nee ik vind het prima werken met Agile Messenger, alleen die 6680 heeft ook al een standaard ingebouwde IM prog.........ben alleen benieuwd of iemand deze ook al aan de praat had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Ok maar wat kost zoiets dan, gewoon normale wap/gprs/umts verbindingskosten lijkt me toch, of iets van zoveel tekens kost je zoveel.. :/

Ik twijfel nog om zoiets te doen, kan toch wel dagelijks op msn en zo erg verslaafd ben ik ook alweer niet. Alhoewel toch wel vrij ernstig maar het neemt de laatste tijd wel steeds meer af :+

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb mijn 6680 sinds dinsdag, errug mooi ding maar ik ben niet echt tevreden:

- engelse taal (is niet zo'n ramp maar moet dadelijk toch weer alles er af)
- langzaam
- als ik de camera aanzet zegt ie: system error
- loopt vast als ik naar een internet pagina ga, bijvoorbeeld nu.nl

zijn er meer mensen die problemen hebben??

en weet iemand wanneer de nedelandse taal bij de service points beschikbaar is? en zit daar dan ook een complete update bij zodat de fouten er misschien uit zijn?

groeten andreas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Langzaam? ik hoor juist dat mensen zeggen dat 'ie zo snel is.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:43:
Hallo mensen,

Ik heb mijn 6680 sinds dinsdag, errug mooi ding maar ik ben niet echt tevreden:
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:43:
- engelse taal (is niet zo'n ramp maar moet dadelijk toch weer alles er af)
Zelf voor gekozen denk ik dan, en wat betreft alles eraf ..... hmmm backup maken met pc-suite van mmc en tel geheugen, na de flash weer terug zetten, niets aan het handje.
ten opzichte van welk toestel ? iig cker weten een stuk sneller dan de meeste symbians. Andere phones kan je hier niet in vergelijking mee nemen, dat zou geen eerlijke vergelijking wezen. Opstarten is misschien niet bijster verbeterd, maar ja k weet niet hoe vaak jij aan/uit gaat natuurlijk :+
- als ik de camera aanzet zegt ie: system error
Had ik ook eerst, Format je rs-mmc kaartje eens, dan doet ie het weer. Heb je hetzelfde probleem als je je kaartje eruit hebt gehaald??? Zo ja, dan heb je een fout in je software, dus terug met dat toestel. Maar weet bijna wel zeker dat het een format moet zijn van je mmc'tje.
- loopt vast als ik naar een internet pagina ga, bijvoorbeeld nu.nl
Ook langs zien komen, maar alleen met provider T-Mobile. Met Vodafone umts geen last van gehad werkt hier in ieder geval als een trein, maar de verbinding van t-mobile gprs wil wel eens haperen op html pagina's. Probeer de wap access point eens te veranderen in internet, maybe dat dat al wat beter werkt. Voor de andere providers heb ik het nog niet getest.
zijn er meer mensen die problemen hebben??

en weet iemand wanneer de nedelandse taal bij de service points beschikbaar is? en zit daar dan ook een complete update bij zodat de fouten er misschien uit zijn?

groeten andreas
Volgens de nokia store mag je nog wel ff wachten op de NL software, of in ieder geval voordat ze hem gaan flashen. En nogmaals bovenstaande zijn geen fouten, niet in de software dan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Wij hebben de nederlands software al beschikbaar, heb zelf de 6680 bij me met nederlandse software erop.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Raimon schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:40:
Wij hebben de nederlands software al beschikbaar, heb zelf de 6680 bij me met nederlandse software erop.
Wie is wij ??? En flashen jullie hem ook al dan ?
Ik was gisteren bij servicepunt in amsterdam en op schiphol maar bij beiden kreeg ik als subtiel antwoord dat ik daar wel even op mocht wachten. Het maakt mij verders niet veel uit , aangezien mijn tel altijd op engels staat maar evt zou t handig zijn om het erbij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Ja idd wie is wij, ik wil NL er ook wel op.. Vaag btw dat ik geen namen zie als iemand me belt of als iemand me smst.. Heb alle nummers + namen gewoon in de gsm staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is inmiddels ook op 2call.nl te krijgen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bij de Nokia Store in Rotterdam ook, ik ga dadelijk (na 2 uur) langs om de telefoon te kopen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta ervan versteld hoeveel de 6680 bij de ene of andere webshop kost. Tussen bijvoorbeeld gsmtrack en 2call zit bijna vijftig euro icm t-mobile abo.

Blij dat ik nog even gewacht heb met bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto's maken doet het weer, idd kaartje formateren.
Mijn vorige was de 6230, dus vandaar dat ik deze traag vind.

Ik heb net met 2 zaken in eindhoven over de NL-update gesproken.
De eerste zegt ik kan het voor je updaten, maar dan loop je het risico daarna geen netwerk meer te hebben, de 2e zegt dat kan ik voor je doen maar dat kost je 40 euro, en we waarschijnlijk genaait zijn met onze "engelse" toestellen. wie weet waar ze vandaan komen

Weet iemand hoe het zit met de update van gsm-track? moet je natuurlijk naar de andere kan van nl rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:40:
Waar heb jij hem dan vandaan of anders hoe ben je aan de update gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:00:
de 2e zegt dat kan ik voor je doen maar dat kost je 40 euro, en we waarschijnlijk genaait zijn met onze "engelse" toestellen. wie weet waar ze vandaan komen

Weet iemand hoe het zit met de update van gsm-track? moet je natuurlijk naar de andere kan van nl rijden?
Euhm genaaid? In welk opzicht. toestel prima uit Finland naar UK naar NL getransporteerd, Nokia houdt een garantie door heel Europa. Updaten van GSMtrack kan je laten doen bij Dynafix, dat raad ik je overigens sterk af, want je mag waarschijnlijk je toestel minimaal 2 weken missen dan. Hier zitten geen kosten aan verbonden, mits voorzien van (in dit geval kopie factuur) aankoopbewijs van GSMtrack. Ik zelf laat het doen bij teleworld in Amsterdam. Goede ervaringen mee met zowel mn sony ericssons als met mn 6600 toendertijd. Zodra nieuwe firmware gereleased gaat worden gaat er een update overheen, eerder denk ik niet, want alleen voor NL taal hoef ik t niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag naar de nokia shop geweest, ze hadden hem inderdaad al binnen alleen vond ik de prijzen nog wel redelijk pittig, al lagen ze onder de meeste webshops (bij een 1-jarig contract). Ik ga er nog een weekje over nadenken, maar denk dat ik er volgende week 1 ga kopen, het is namelijk meer dan een telefoon, dus daar mag best betaald voor worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Vette phone! Alleen ik haal hem pas als TomTom getest is door iemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op AAS heeft er al iemand bevestigd dat tomtom werkt op de 6680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op digital revolution hebben ze Transcend 256MB RS-MMC-DV kaartjes voor 35 euro. Deze passen toch in de 6680 en weet iemand of deze werken? De prijs is namelijk nogal een verschil met de kaarten van ATP van ongeveer 80 europ(hoewel die op ebay ook voor 40 euro te koop staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:01:
op AAS heeft er al iemand bevestigd dat tomtom werkt op de 6680
Ik zou ook geen reden kunnen bedenken waarom niet, tis gewoon symbian en verder een doorontwikkeling van de 6600 ..... dus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:13:
[...]
Ik zou ook geen reden kunnen bedenken waarom niet, tis gewoon symbian en verder een doorontwikkeling van de 6600 ..... dus ;-)
Nou het is wel bekend dat meer Symbian apps, die wel werkten op de 6600 niet werken op de 6680, verschil met 7.0a en 8.0b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 15:31:
Op digital revolution hebben ze Transcend 256MB RS-MMC-DV kaartjes voor 35 euro. Deze passen toch in de 6680 en weet iemand of deze werken? De prijs is namelijk nogal een verschil met de kaarten van ATP van ongeveer 80 europ(hoewel die op ebay ook voor 40 euro te koop staan).
link ?
want ik twijfel eraan of die wel DV zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 21:43:
[...]

link ?
want ik twijfel eraan of die wel DV zijn...
Overzichtje over de belachelijke prijs verschillen voor deze kaartjes:

256mb DV RS-MMC (ATP of Transcend) en alleen NL webshops (excl verzending)

http://www.expansys.nl/product.asp?code=119201 107 (!) euro
http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=6310 85 euro
http://www.4memory.nl/pro...a59e55a5adeeec207b8b17515 83 euro
http://www.mobileplaza.nl...&DivisionID=1&CompanyID=0 79 euro
http://www.complaza.nl/inquire.php3?prodid=10668 53 euro
http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=15200 39 euro
http://www.digitalrevolution.nl/index.php?artikelgroep=5440 35 euro

[ Voor 15% gewijzigd door martincm op 23-04-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:) :) :)

Vrijdag heb ik de nokia 6680 ook gehaald bij de nokia store in rotterdam.
Met nederlandse taal, zowel als invoertaal bij het sms-en :)

Het is echt een heerlijke telefoon en zo veel sneller als een nokia 7610.
De camera werkt tenminste direct en je hoeft er geen 7 seconden op te wachten.
Doordat de toetsen wat schuiner liggen typt best wat lekkerder.
Tomtom werkt ook op deze telefoon, en alles loopt heerlijk snel.
Kortom ik ben meer dan tevreden tot nu toe, eigenlijk zelfs de beste telefoon tot nu toe voor mij :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die laatste zou ik wel willen horen van iemand of die effectief werken op een 6630/6680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Die van 35 euro werkt prima op de n6680 :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een klein weekje ook de Nokia 6680. Echt heerlijk ding.
Jammer dat het allemaal nog in het Engels is, maar GSMtrack update em geheel kostenloos zeiden ze. Had naar ze gebeld hoe lang het zou duren dan, hoe lang ik de telefoon zou missen. Zij meldden me dat het 3 dagen duurt voordat je je telefoon weer hebt. Dinsdag onder het mes, donder- of vrijdag thuis. Zou wel mooi zijn...

Als je 'm ergens laat flashen naar NL wat kost dat dan eigenlijk?

Vroeg me trouwens ook af, ik heb Orange. Ik wil nou eigenlijk wel es wat wap-taferelen uitproberen met mijn 6680. Maar het gaat echt allemaal voor geen meter. Ik was paar dagen terug nog beetje Orange-leek dus ik dacht dat ik Orange World nodig had om te wappen, nee dus... Dus maar weer snel afgemeld. In ieder geval, ik wil dus wappen. Maar het gaat niet.. De instellingen heb ik echt al wel 10 keer ontvangen van Orange, en handmatig ingevoerd. Het werkt niet. Nou, trouwens, als ik de Orange instellingen van Orange zelf ontvang krijg ik het bericht:
Packet data:
Packet data connection not available
Waarom is dat? Heb ik iets verkeerd ingesteld? Als ik het dan handmatig invoer, n.a.v. de site van Orange, komen we wel iets verder lijkt het. Hij probeert te connecten maar dan zegt ie iets over de time out van de gateway server ofzo.

Nouja even een kijkje bij de Settings, en dan Network, Acces points. Daar staan allemaal dingen als 'Orange GPRS', 'Orange ISP GPRS', Internet Acces, Orange World, Orange MM. Als ik dan kijk bij bv Internet Acces, het lijkt me dat dat hetgeen is wat er belangrijk is voor wap?

Internet Acces:
Connection name: Internet Acces
Data bearer: Packet data
Acces point name: internet
User name: None
Prompt Password: No
Password: **** (wat het ook mag wezen)
Authentication: Normal
Homepage: http://wap.orange.nl/colour (Dit is ook eens een adres geweest zonder dat colour, werkte beide niet dus denk niet dat het daaraan ligt)
Is er eigenlijk al iemand die gewoon vrolijk wapt met zijn 6680? Zo ja, dan zit er dus bij mij iets niet goed :D

Oja en dan nog iets (jaja sorry 8)7) haha, ik heb een Mac en ik wil via bluetooth allemaal shizzle overzetten. Ik vond deze module op MobilePlaza.nl:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobileplaza.nl/Displays/qtrek_bluetoothusb.jpg
Bluetooth Mini USB dongle
€ 29.50 € 22.50

Mini BlueTooth USB Adapter voor de PC. Compact apparaatje dat rechtstreeks op de USB poort kan worden aangesloten. Maakt het mogelijk de PC of Laptop te laten communiceren met Bluetooth devices zoals PDA's en GSM toestellen die zijn uitgerust met BlueTooth. Wordt geleverd inclusief CD met drivers voor Windows 98SE, ME, XP, 2000 en MAC OS. Er wordt geen specifieke telefoon of PDA software meegeleverd.

Bluetooth 1.1 range ca. 100 meter
Lijkt me toch prima ding? Of niet?

Alvast ontzettend bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Tis wel bluetooth 1.1, das een stuk langzamer dan 2.0, dus ik zou die niet kopen..

Trouwens nette post simonvk, ik heb ook Orange en heb de instellingen ook opgevraagd (kan ook via de ingebouwde settingsmanager in de 6680) maar ik kreeg die van de 6230 omdat die van de 6680 er nog niet waren. Ik vroeg nog of het niet beter was om die van de 6600 te doen maar zelfs die hadden ze nog niet :|

Hoop dat iemand het duidelijk kan vertellen over het wappen want ik wap meestal elke zondag wel voor voetbaluitslagen en wil dat ook wel op deze gsm!

bvd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:23:
Waarom is dat? Heb ik iets verkeerd ingesteld? Als ik het dan handmatig invoer, n.a.v. de site van Orange, komen we wel iets verder lijkt het. Hij probeert te connecten maar dan zegt ie iets over de time out van de gateway server ofzo.

Nouja even een kijkje bij de Settings, en dan Network, Acces points. Daar staan allemaal dingen als 'Orange GPRS', 'Orange ISP GPRS', Internet Acces, Orange World, Orange MM. Als ik dan kijk bij bv Internet Acces, het lijkt me dat dat hetgeen is wat er belangrijk is voor wap?
Je gebruikt GPRS instellingen terwijl je geen GPRS (= Orange World) hebt. Je moet dus de inbelinstellingen hebben. Je betaald dan per minuut, met Orange World kan je voor € 6 per maand onbeperkt wappen.

Je kan de instellingen ook zelf aanvragen via www.orange.nl en dan bij Mijn Orange. Overigens zijn er gewoon instellingen voor bijvoorbeeld de 6600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:52:
[...]

Je gebruikt GPRS instellingen terwijl je geen GPRS (= Orange World) hebt. Je moet dus de inbelinstellingen hebben. Je betaald dan per minuut, met Orange World kan je voor € 6 per maand onbeperkt wappen.

Je kan de instellingen ook zelf aanvragen via www.orange.nl en dan bij Mijn Orange. Overigens zijn er gewoon instellingen voor bijvoorbeeld de 6600.
Hmm, ja ok maar het gaat hier niet om de 6600 hè.

Maar ik had Orange gebeld en die zeiden me dat ik geen Orange World nodig had om te wappen! Wap en sms staat los van Orange World, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th

Maxster4th

Ik heb ook mijn telefoon met orange besteld, maar bel nog even met mijn oude debitel vodafone simmetje. Gisteren dus maar eens videotelefonie uitgeprobeerd: VET! _/-\o_

Je selecteert een nummer, options en video call en klaar. Niks instelling of iets dergelijks, en de kwaliteit is nog best goed ook! Ik word steeds blijer van deze phone!

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:18:
Die van 35 euro werkt prima op de n6680 :)
cool.

btw ik heb dezelfde bluetooth module. De software, die zijn ze nog aan het updaten om te doen werken met pc suite van nokia.
http://www.bluesoleil.com/ is dat bij mij.
heb het kunnen installeren met alle poorten open (zwaar werkje) mr nu zou t moeten werken.
Ik moet wel nog wachten op mijn 6630 die binnen is voor een firmware update om effectief te gaan testen. :(

btw bluetooth 1.1 , je mag een module hebben van 2.0, die werkt toch niet op 2.0 aangezien de bluetooth van je gsm maar 1.1 is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 19:27:
Hmm, ja ok maar het gaat hier niet om de 6600 hè.

Maar ik had Orange gebeld en die zeiden me dat ik geen Orange World nodig had om te wappen! Wap en sms staat los van Orange World, volgens mij.
Dat was voor elboo bedoeld, hij zei dat er geen instellingen voor de 6600 waren. Die lijken mij overigens ook beter geschikt dan die van de 6230. De 6600 is immers ook een Symbian toestel.

Je hebt idd geen Orange World nodig om te wappen, maar wappen is het mobiel internetten zelf en het gaat nu om de verbinding. Via een CSD (inbel) verbinding kan je de zwart-wit wappagina van Orange als homepage gebruiken. Je betaald dan per minuut en het gaat erg traag. Via GPRS (Orange World) kan je de kleuren wappagina van Orange als homepage gebruiken. Dan betaal je € 6 per maand voor onbeperkt gebruik en dat gaat wat sneller.

Die instellingen zoals je die eerder hebt gepost zijn voor Orange World, maar dat heb je niet. Dus werken de instellingen ook niet, je moet de gewone CSD (inbel) instellingen hebben.

Een paar instellingen waarmee je verder zou moeten komen (voor inbellen dus):

homepage: http://wap.orange.nl/
verbinding: tijdelijk
beveiligen/security: uit
drager/bearer: csd/gsmdata
inbelnummer: +31628500666
IP adres: 010.250.255.188
legalisatie type: normaal
type dataomroep/verbindingstype: ISDN/digitaal
snelheid dataomroep/baud rate: 9600
port/IP-aansluiting: 9201
disconnect/lingertijd/idle time out: 300
gebruikersnaam: +316, gevolgd door de 8 cijfers van je mobiele telefoonnummer
wachtwoord: PASSWORD (in hoofdletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks,

nouja ik ben even gaan kijken. Voor zover ik weet moet je dit ingeven bij:
Tools>Settings> en dan bij het Internet Acces 'instellinkje' kun je de volgende dingen invullen, (dus helemaal niet ál niet instelling die herboven worden genoemd helaas), rechts zie je wat ik er heb ingevoerd:

Connection Name: Internet Acces (nou lijkt me prima)
Data Bearer: Packet Data (is ook de enige optie die ik aan kan klikken)
Acces point name: internet (ja wat is dit? ik kon hier iets typen, heb ik dit maar neergezet?)
User name: +316.... en dan de rest van mijn nr
Prompt password: No
Password: PASSWORD
Authentication: Normal (kan ook op Secure)
Homepage: http://wap.orange.nl/

Maar met deze instelling blijft ie dus zeggen:

Packet Data:
packet data connection not available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:48:
nouja ik ben even gaan kijken. Voor zover ik weet moet je dit ingeven bij:
Tools>Settings> en dan bij het Internet Acces 'instellinkje' kun je de volgende dingen invullen, (dus helemaal niet ál niet instelling die herboven worden genoemd helaas), rechts zie je wat ik er heb ingevoerd:

Connection Name: Internet Acces (nou lijkt me prima)
Data Bearer: Packet Data (is ook de enige optie die ik aan kan klikken)
Acces point name: internet (ja wat is dit? ik kon hier iets typen, heb ik dit maar neergezet?)
User name: +316.... en dan de rest van mijn nr
Prompt password: No
Password: PASSWORD
Authentication: Normal (kan ook op Secure)
Homepage: http://wap.orange.nl/

Maar met deze instelling blijft ie dus zeggen:

Packet Data:
packet data connection not available
Hij staat nog steeds op GPRS, anders vraagt 'ie niet om een "access point name". GPRS heet in mijn Sony Ericsson ook PSD (packet switched data) en dat lijkt verdacht veel op jouw data bearer. Je kan daar niets anders kiezen? Dan lijk het erop dat de 6680 alleen via GPRS of UMTS online kan gaan en niet via inbellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:57:
[...]

Hij staat nog steeds op GPRS, anders vraagt 'ie niet om een "access point name". GPRS heet in mijn Sony Ericsson ook PSD (packet switched data) en dat lijkt verdacht veel op jouw data bearer. Je kan daar niets anders kiezen? Dan lijk het erop dat de 6680 alleen via GPRS of UMTS online kan gaan en niet via inbellen...
Daarvoor koop je toch ook een UMTS-toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 20:57:
[...]

Ahá.. ok
Maarrr. als ik dan waarschijnlijk alleen via GPRS erop kan, moet ik dus wél Orange World aanvragen?

Ik heb dat in het begin al gedaan omdat ik toen dacht dat je dat al moest hebben om te kunnen wappen. Ik kreeg toen na mijn aanmelding de instelling gestuurd naar mijn telefoon maar dat hielp ook niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:01:
Ahá.. ok
Maarrr. als ik dan waarschijnlijk alleen via GPRS erop kan, moet ik dus wél Orange World aanvragen?

Ik heb dat in het begin al gedaan omdat ik toen dacht dat je dat al moest hebben om te kunnen wappen. Ik kreeg toen na mijn aanmelding de instelling gestuurd naar mijn telefoon maar dat hielp ook niets..
Ja, voor GPRS heb je Orange World nodig. En dan kom je met die instellingen die je eerder noemde aardig uit de voeten. En anders kan je jezelf een sms met instellingen sturen vanaf de Orange site (kies bijvoorbeeld de 7610 als toestel) of de Nokia site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:05:
[...]

Ja, voor GPRS heb je Orange World nodig. En dan kom je met die instellingen die je eerder noemde aardig uit de voeten. En anders kan je jezelf een sms met instellingen sturen vanaf de Orange site (kies bijvoorbeeld de 7610 als toestel) of de Nokia site.
volgens mij heb ik zelfs de ingeboude wizzard gebruikt, die haalt vanuit d etelefoon de goede gegevens op en het werkt. Vraag me niet hoe de tel het doet of weet. B)

Weet iemand trouwens wat een goede en goedkope GPS ontvanger is voor deze tel icm TomTom? O-)

*-Specs-*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag deze telefoon gekocht in de nokia store in rotterdam. En ik moet gewoon zeggen ***wow*** wat een mooi toestel. Het scherm is erg mooi, ovenals de camera die erin zit. Ik ben er nu een beetje mee aan het spelen en het is even wennen, had hiervoor een nokia 6230, maar zodra je er meer aan gewend raakt verbaas ik me keer op keer over de hoeveelheid mogelijkheden.

Het synchroniseren met de usb kabel gaat ook perfect. Werkt echt 10 keer beter dan het aankloten met dat gekke bluetooth, deze viel steeds weg en dergelijke.

Wat ik wel een beetje vreemd vond is dat de taal van het woordenboek toch nog op engels stond, ondanks dat ik de nederlandse versie van de telefoon heb. Dit kon ik wel gewoon handmatig aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R1 schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:27:
[...]

volgens mij heb ik zelfs de ingeboude wizzard gebruikt, die haalt vanuit d etelefoon de goede gegevens op en het werkt. Vraag me niet hoe de tel het doet of weet. B)

Weet iemand trouwens wat een goede en goedkope GPS ontvanger is voor deze tel icm TomTom? O-)
Met Orange?

Met die wizzard hielp bij mij niet trouwens, ook al niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn 6680 overigens net weggebracht bij Abiom hier in Nijmegen, ik heb em pas een week dus zit nog mooi binnen de garantieperiode (wat die dan ook mag zijn). Bij Abiom dachten ze dat het wap/Orangeworld/GPRS probleem misschien aan de software lag. Enniewee, hij wordt dus ook naar het Nederlands omgezet.

Misschien dat de software update er nog niet op is gezet bij de import die GSMtrack binnenhaalde, en dat daarom internetproblemen voorkomen?

I dunno, maar goed.. tis 2 dagen wachten ff dan heb ik em weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:00:
Ik heb net met 2 zaken in eindhoven over de NL-update gesproken.
De eerste zegt ik kan het voor je updaten, maar dan loop je het risico daarna geen netwerk meer te hebben, de 2e zegt dat kan ik voor je doen maar dat kost je 40 euro, en we waarschijnlijk genaait zijn met onze "engelse" toestellen. wie weet waar ze vandaan komen
ben je bij bombeeck geweest (hoogstraat)? dat is een prima nokia service point. ze zullen hem ter plekke voor je flashen, en als het toestel nog geen jaar oud is, ook nog eens gratis. over die netwerken, dat lijkt mij sterk. het is gewoon een triband telefoon die het overal zou moeten doen, onafhankelijk van de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier of het mogelijk is om met dit toestel meerdere bluetooth connecties te hebben. Bijvoorbeeld een bluetooth connectie met je bluetooth carkit en met je bluetooth gps muis tegelijkertijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:02:

Misschien dat de software update er nog niet op is gezet bij de import die GSMtrack binnenhaalde, en dat daarom internetproblemen voorkomen?
Nope k kan prima uit de voeten met gprs van T-Mobile (zowel wap als internet) en umts van Vodafone. Lijkt me sterk dat de engelse versies van dit model niet zouden kunnen wappen cq internetten. Die verbinding is overigens wel heerlijk snel via UMTS, werkt echt perfect. Ook idd mooi, die functie dat als je andere sim erin gooit, van andere provider dat ie alle instelling meteen aanpast aan de provider (umts/grps/mms/sms) !
Weet iemand btw of dat EDGE van telfort ook snel genoeg is voor OF een livestream tv, OF videocall ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies, maarja dat is Tmobile / Vodafone.. niet Orange..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:46:
Ja precies, maarja dat is Tmobile / Vodafone.. niet Orange..
yep, heb hier de wizard gedraaid . Heb zelf een orange Free. was echt met 1 minuut gepiept. Vaag hoor, maar kan altijd een defect zijn natuurlijk.
Nog niemand met een werkende tomtom en bijbehorende tips wb de receiver en benodigd geheugen ? :X

*-Specs-*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tomtom werkt hier perfect, zowel deel 4 als 5 met een rikalik gps
Wel jammer dat het programma smartmovie hier niet werkt op de n6680. ik kijk graag kleine filmpjes en dat gaat nu niet.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byte_Me schreef op maandag 25 april 2005 @ 16:40:
[...]

ben je bij bombeeck geweest (hoogstraat)? dat is een prima nokia service point. ze zullen hem ter plekke voor je flashen, en als het toestel nog geen jaar oud is, ook nog eens gratis. over die netwerken, dat lijkt mij sterk. het is gewoon een triband telefoon die het overal zou moeten doen, onafhankelijk van de firmware.
Ja ik heb bombeeck ook gesproken, die doen het gratis, maar waarschuwen mij dat de garantie er wel af is en dat er een kans blijft dat het toestel geen netwerk meer kan vinden..
of blijft de garantie gewoon?

ik heb nu eigenlijk al best slecht bereik met orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje:

Wanneer ligt de 6680 bij Orange in hun winkel?

Want ik wil me contract verlengen, maar dat kan pas vanaf 6 mei (ik weet het ik ben wat snel, maar kan gewoon niet wachten :P), maar stel dat hij dan er nog niet is weet iemand een andere optie, of weet iemand nu al een optie om hem te bestellen ergens of zoiets???

Ik hoor het wel, alvast bedankt..

Arjan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
je kunt zowieso beter bij een webshop verlengen (meestal toch voordeliger ;) ) kijk maar bij 2call.nl, daar kost de 6680 bij een 2-jarig 32,50 abo verlenging nog 24 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik heb me contract vorig jaar verlengd en toen is me abonnements kosten gehalfeerd duas van 30 euries naar 15 euries, maar heb wel me 30 eurio tegoed per maand gehouden.

en nu denk ik als ik hem verlengd dat dat weer weg gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:28:
je kunt zowieso beter bij een webshop verlengen (meestal toch voordeliger ;) ) kijk maar bij 2call.nl, daar kost de 6680 bij een 2-jarig 32,50 abo verlenging nog 24 euro
Ik heb ook voor deze contract verlenging gekozen alleen dan bij de nokia shop, daar was die 50 euro met een 2 jarig orange 32.50 verlenging. Betaal liever iets meer en hem dan bij een normale winkel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
dit is zeker ook een goede deal maar helaas heb ik er geen nokia shop in de buurt. Personlijk zou ik dit toestel zowieso niet met een Orange abo nemen omdat hun voorlopig nog geen UMTS of EDGE aanbieden, helaas want ik ben nu ook tevreden orange klant. Ik wacht dus nog ff op een vodafone of telfort actie. Zonder gebruik te kunnen maken van UMTS/EDGE heeft het toestel voor mijn te wenig meerwaarde tegenover mijn 7610

[ Voor 6% gewijzigd door Maite op 26-04-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op maandag 25 april 2005 @ 21:30:
Weet iemand btw of dat EDGE van telfort ook snel genoeg is voor OF een livestream tv, OF videocall ???
Videocall is in ieder geval niet mogelijk met EDGE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jullie zeggen dus dat ik niet bij Orange moet blijven...??

Alleen gaat de techniek zo snel in communicatie(UMTS etc.) dat als ik me contract verleng met 2 jaar, best wel die mogelijkheid al is.
Stel dat het een 1/2 tot 1 jaar duurt, dan nog heb ik er wat aan.(hoef ik niet te wachten tot me telefoon abonnement afloopt, omdat ik een toestel met UMTS wil!!)

En als mijn contract over 2 jaar vervalt ga ik dan wel kijken voor betere telefoon....

Dus ik wil de 6680 zodat ik vast voorloop met contract bij Orange
(wat me maar 15 euro in de maand kost), en niet iedereen heeft al zo'n toestel met Video call.

Dus ik kan wel wachten tot Orange UMTS aanbied. (heb er 2 jaar de tijd voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
nee hoor dat zeg ik niet, Orange is een prima provider, zeker als je een symbian toestel heb ;) . Maar als IK een nieuwe telefoon koop wil ik van alle mogelijkheden gebruik kunnen maken. Dit is dus een puur personlijke mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah okee kan ik begrijpen, maar ik denk graag aan toekomst anders ben ik ook zo snel uitgekeken op de telefoon :P haha

Ach volgende week vrijdag kan ik gaan kijken in de Orange shop en vragen of die 15 euro aanbieding er op blijf zitten :):)

Ik kan echt niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuj net bij Abiom vandaan, software update heeft zijn vruchten afgeworpen enigzins. Nederlandse taal erop, zooo relaxed (Engels + T9 en dan Nederlands achtig typen is niet te doen). Hij connect nu ook goed naar GPRS toestanden en wapshit enzo.. Maarrr Orange World wordt nog niet ondersteunt door mijn toestel krijg ik te zien.. nouja zal nog wel komen dan? Of is er al iemand die met de 6680 op Orange World kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
Ben in Sittard naar de BC geweest en daar wisten ze nog niet wanneer ze m kregen. Het zou niet meer lang duren. Ochja. Als ze m volgende week niet hebben bestel ik m via inet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Nokia komt nu al met de 'opvolger' weet niet als je het zo mag noemen maar oke.

Het is de N70

http://www.nokia.com/nseries/

Nu wordt het wel heel lastig kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
kenniani schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:52:
Nokia komt nu al met de 'opvolger' weet niet als je het zo mag noemen maar oke.

Het is de N70

http://www.nokia.com/nseries/

Nu wordt het wel heel lastig kiezen.
Ik ga punt 1 niet nog n kwartaal wachten.

En punt 2 vind ik ze niet zo heel erg mooi op de specs na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:22:
Jeuj net bij Abiom vandaan, software update heeft zijn vruchten afgeworpen enigzins. Nederlandse taal erop, zooo relaxed (Engels + T9 en dan Nederlands achtig typen is niet te doen). Hij connect nu ook goed naar GPRS toestanden en wapshit enzo.. Maarrr Orange World wordt nog niet ondersteunt door mijn toestel krijg ik te zien.. nouja zal nog wel komen dan? Of is er al iemand die met de 6680 op Orange World kan?
Orange World wordt ook nog nie ondersteunt voor de 6630 dus nog even afwachten denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die N-series zijn echt andere telefoons dan de reguliere. Zijn echt gericht op multimedia; niet op officing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem niet mooi die N90. (hou niet zo van uitklapbare klepjes enzo)

dus ik hou het wel bij me 6680.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let er wel op dat je bij orange op tijd verlengt !!!

Ik was vorig jaar door mn contract heen en ging verlengen op de dag van afloop, toen kreeg ik dus 2 maanden opzegtermijn voor mn kiezen .... ik zeg "ik verleng, ik zeg niet op ..." Nou dat was dus mooi een verlenging van 14 maanden (1 jaar + die 2 maanden)
Uitgebreide (klacht)briefwisseling met orange gehad, maar die verwijzen naar paragraaf huppeldepup, ik had dus in maand 10 van het oude contract al moeten verlengen ....

(wil je opzeggen dan moet dat wel van tevoor, dat begrijp ik natuurlijk volledig)

Dus ik mag pas in maand 9 nu ipv maand 7. Waarschijnlijk geen orange meer, was best tevree hoor, maar dat vind ik geen grappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogie-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-03-2024
Weet iemand of die 6680 al ergens rond Amsterdam te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6680 ondersteunt ook RealPlayer en de filmpjes daarvan dus. Maar had ik leuk wat .rm binnengehaald van Jiskefet zegt ie: Kan geluid of video clip niet afspelen, er wordt maar een gedeelte afgespeeld.. Ja hallo wat is dit nou? Ik wil beeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

.

[ Voor 100% gewijzigd door Digital-DNA op 27-04-2005 19:41 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
vroeg me af bij welke provider je deze telefoon optimaal benut. video calling en dergelijke zitten niet voor niks op de telefoon dus wil graag van al die dingen gebruik maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th

Maxster4th

bvbal79 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 21:04:
vroeg me af bij welke provider je deze telefoon optimaal benut. video calling en dergelijke zitten niet voor niks op de telefoon dus wil graag van al die dingen gebruik maken ;)
Vodafone!
Ik heb nu nog mijn debitel vodafone sim erin zitten en heb al video calling gedaan...echt vet en direct toepasbaar. KPN heeft geloof ik ook al de UMTS in de lucht.

Van Orange (waar mijn nieuwe abo zit) weet ik alleen dat ze in december een persbericht hebben uitgegeven dat ze de UMTS opdracht aan ALCATEL hebben gegeven. Ik neem aan dat ALCATEL nu 5 mnd later toch wel eens is begonnen met opbouw.

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxster4th schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:02:
[...]

Vodafone!
Ik heb nu nog mijn debitel vodafone sim erin zitten en heb al video calling gedaan...echt vet en direct toepasbaar. KPN heeft geloof ik ook al de UMTS in de lucht.

Van Orange (waar mijn nieuwe abo zit) weet ik alleen dat ze in december een persbericht hebben uitgegeven dat ze de UMTS opdracht aan ALCATEL hebben gegeven. Ik neem aan dat ALCATEL nu 5 mnd later toch wel eens is begonnen met opbouw.
KPN en Voda hebben wel UMTS maar lang niet landelijk dekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:59:
Let er wel op dat je bij orange op tijd verlengt !!!

Ik was vorig jaar door mn contract heen en ging verlengen op de dag van afloop, toen kreeg ik dus 2 maanden opzegtermijn voor mn kiezen .... ik zeg "ik verleng, ik zeg niet op ..." Nou dat was dus mooi een verlenging van 14 maanden (1 jaar + die 2 maanden)
Uitgebreide (klacht)briefwisseling met orange gehad, maar die verwijzen naar paragraaf huppeldepup, ik had dus in maand 10 van het oude contract al moeten verlengen ....

(wil je opzeggen dan moet dat wel van tevoor, dat begrijp ik natuurlijk volledig)

Dus ik mag pas in maand 9 nu ipv maand 7. Waarschijnlijk geen orange meer, was best tevree hoor, maar dat vind ik geen grappen.
mijn contract eindigd op 5 augustus, dus drie maanden vantevoren is 5 mei.

en vaaf 6 mei ga ik de 6680 halen in Orange shop (als hij er dan is).

dus dan is me contract verlengd tot 5 augustus 2007. dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt tomtom (of route 66 mobile) ook op de 6681 of alleen op de 6680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:31:
6680 ondersteunt ook RealPlayer en de filmpjes daarvan dus. Maar had ik leuk wat .rm binnengehaald van Jiskefet zegt ie: Kan geluid of video clip niet afspelen, er wordt maar een gedeelte afgespeeld.. Ja hallo wat is dit nou? Ik wil beeld :D
misschien draait smartmovie ook op de 6680, kun je proberen divx-filmpjes af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de mp3 speler in stereo kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Byte_Me schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:36:
[...]

misschien draait smartmovie ook op de 6680, kun je proberen divx-filmpjes af te spelen.
Nee laatste versie werkt niet :(
LonelyCatGames is wel bezig met een nieuwe versie voor Symbian 8.0b
k heb overigens ook problemen met *.rm in de RealPlayer. Met de live TV streams geen enkele moeite maar idd rm'tjes die willen idd (vaak) niet. Converten naar 3gp is overigens ook een redelijke optie (voor cartoon series in ieder geval.)
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:42:
is de mp3 speler in stereo kwaliteit?
Yup dat is ie idd.
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:07:

Wel ben ik nog op zoek naar een screensaver klok of een manier om deklok opte roepen met een toetsen combi weetiemand dat?? als datmogelijk is trowuens want je kan geen custom screensaver doen alleen maar text of die slecht te zien datum en tijd.
Heb daar wel een proggie voor, FullScreenClock heet dat geloof ik......moet ik even doorspitten maar weet cker dat ik m op een 6630 forum ben tegengekomen, daarom werkt ie ook wel op de 6680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt ik heb zelf de 6630 en heb ook zo'n progje dr op zitten met bewegende screensaver en om met een toets het toetsenbord te blokkeren

wanneer komt die uit of is die er al want dan ga ik dez eff verkopen en die hale :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 13:37
Dies al uit ;) :D

Wij hebben thuis de 6630 en vriend van me heeft de 6680 net gekocht, echt strak dingetje 8)

[ Voor 76% gewijzigd door J0J0 op 28-04-2005 16:00 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel kost die??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 13:37
euhm hij heeft em geloof ik met een vodafone 150 abbo voor 170 euro oid.

530 euro prepaid bij gsmplaza

[ Voor 19% gewijzigd door J0J0 op 28-04-2005 16:10 ]

specs

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.