Is niet de service van Nokia, maar van de providers. Denk je nu echt dat hun er geen belang bij hebben dat jij hier een telefoon koopt ipv dat je er 1 importeerd? Dus vandaar dat ze daar extra kosten voor rekenen, voor Nokia maakt het geen drol uit waar je de telefoon koopt, hun krijgen uiteindelijk toch wel de prijs die ze er voor willen.iPodje schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 07:25:
@ Maxster4th:
Ik heb dus ook een geimporteerde maar dan uit Indonesie. Ik ben dus eens gaan mailen met verschillende NSP's. De ene is een stuk duurder dan de andere, In Utrecht bijvoorbeeld kost het 20 euro ex. btw, wat natuurlijk ook noog VEEL te veel is. Kl*te service van Nokia!
Die Nokia SP's zijn toch gewoon van Nokia en niet van providers. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze niet blij zijn met die grijze import.
[ Voor 40% gewijzigd door FaceDown op 10-08-2005 13:43 ]
Groetjes, FaceDown.
Volgens mij zijn er paar 2 'echte' NSP, de andere zijn gewoon telecomzaken (vaak ook nog eens providershops) die daarbij ook als NSP dienst doen. En ik betwijfel of die 2 'echte' NSP ook niet worden gerund door een telecomzaak of provider.FaceDown schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:43:
Die Nokia SP's zijn toch gewoon van Nokia en niet van providers. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze niet blij zijn met die grijze import.
Verwijderd
Als je een programma opent, blijft deze actief als je het programma wegdrukt met je "Ophang" toets. Als je nu menu inhoudt, dan krijg je een overzichtje van je actieve programma's en kan je ze zo gelijk weer openen op de plek waar jij was...
Dit geldt ook voor de contactpersonen, als je een bepaalde persoon opent, en dan met rood wegdrukt, dan blijft die persoon geopend...
erg handig als je even wat anders moet doen....
Dit geldt ook voor de contactpersonen, als je een bepaalde persoon opent, en dan met rood wegdrukt, dan blijft die persoon geopend...
erg handig als je even wat anders moet doen....
Vreemd, dit heb ik sinds vandaag ook. Heb TT al meerdere malen gebruikt zonder de phone te herstarten, geen probleem. Tot ie het vandaag niet meer deed, een restart was de oplossing. Ook heb ik wel eens dat TT begint op te starten, maar dat ie halverwege lijkt te stoppen en terugvalt naar het hoofdscherm van de telefoon.GigaTexel_BE schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:14:
heb vervelend probleem met mijn adapt reciever
heb al geprobeerd hem BT GPS en Tomtom wireless gps te noemen op mijn gsm, maar elke keer als ik tomtom wil gebruiken moet ik mijn gsm opnieuw opstarten, anders krijg ik steeds de melding "geen gps apparaat" in tomtom (ook niet na selectie in het tomtom menu)
herstart ik de phone, dan vindt ie em automagish
Verwijderd
Trieste reactie moet ik zeggen. Denk je dat die mannen niets anders te doen hebben dan een telefoon waar ze niets aan verdienen te lopen flashen? Als je service verlangt dan moet je daarvoor betalen. Simpel.iPodje schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 07:25:
@ Maxster4th:
Ik heb dus ook een geimporteerde maar dan uit Indonesie. Ik ben dus eens gaan mailen met verschillende NSP's. De ene is een stuk duurder dan de andere, In Utrecht bijvoorbeeld kost het 20 euro ex. btw, wat natuurlijk ook noog VEEL te veel is. Kl*te service van Nokia!
Verwijderd
Dit klopt. T for Telecom heeft enkele NSP centers. Dit is heel makkelijk te controleren. Op de site van Kamer van Koophandel kan je controleren onder welke naam de NSP te boek staat.Volgens mij zijn er paar 2 'echte' NSP, de andere zijn gewoon telecomzaken (vaak ook nog eens providershops) die daarbij ook als NSP dienst doen. En ik betwijfel of die 2 'echte' NSP ook niet worden gerund door een telecomzaak of provider
Je kan natuurlijk ook even op de site van Nokia kijken
Sometimes you need to plan for coincidence
Ik heb de officiële Nokia LCH-12 lader en die doet het uitstekend met mijn 6680!Myedvyed schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:16:
[...]
EINDELIJK!!! Iemand anders die dat probleem ook heeft!!! Dat is echt het enige probleem dat ik met de 6680 heb..
Gebruik je de officiële Nokia LCH-12 lader? Zo ja: die gebruik ik ook.. heb Nokia d'rover gebeld maar die weten natuurlijk van niks en zeggen dat ie ondersteund wordt.
Ik wil de LCH-9 gaan proberen, iemand daar al ervaringen mee?
Edit: autolader bedoel ik dan natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door DaBARDmaN op 11-08-2005 12:47 ]
| Dell XPS M1710 |
En ik heb een namaak en die doet het ook prima.
Groetjes, FaceDown.
Hebben jullie nog de oorspronkelijke firmware of inmiddels al laten flashen?
Misschien dat een nieuwe firmware dan toch nut zou kunnen hebben.. maar als 1 van jullie ook de originele firmware heeft ligt het ergens anders aan lijkt me
Misschien dat een nieuwe firmware dan toch nut zou kunnen hebben.. maar als 1 van jullie ook de originele firmware heeft ligt het ergens anders aan lijkt me
3.04.11 heb ik.
Groetjes, FaceDown.
Ik nog steeds 2.04.15
Hmm, misschien toch maar een keer gratis laten flashen dan..
Hmm, misschien toch maar een keer gratis laten flashen dan..
Vandaag zijn opeens al mijn foto's verdwenen, beetje jammer van die uber-brakke bijgeleverde memcard
Het zijn trouwens alleen de foto's, de rest staat er nog gewoon.
zelfde probleem hier...Wekko schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:20:
Vandaag zijn opeens al mijn foto's verdwenen, beetje jammer van die uber-brakke bijgeleverde memcard![]()
maar mijn Kingston 256 MB is onderweg
Verwijderd
Iemand enig idee waarom een Imap verbinding na een paar minuten verbroken wordt (dus de gehele functie van IMAP weg= melding bij nieuwe mail) in tegenstelling tot verbinding van POP3 mail, blijft verbindin gewoon behouden, maar geeft geen bericht bij nieuwe mail.
Niets aan verdienen? Ze hebben hem ' voor gratis' weggegeven? Een goede service / nazorg kan een klant tevreden houden en een klant behouden is stukken goedkoper dan een nieuwe klant werven. De moeite die het Nokia kost om ipv een duitse firmware een nederlandse firmware te flashen lijkt mij echt te verwaarlozen. En ik denk trouwens dat iedereen service verlangt van elke leverancier, tenzij je erop gewezen wordt dat het service niveau lager ligt dan aannemelijk (bijv. bij die budget vliegreizen >>easyjet)Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 08:10:
[...]
Trieste reactie moet ik zeggen. Denk je dat die mannen niets anders te doen hebben dan een telefoon waar ze niets aan verdienen te lopen flashen? Als je service verlangt dan moet je daarvoor betalen. Simpel.
Succes is een keuze
Sterker nog, voor die service heb ik al lang en breed betaald. In Indonesie kan ik gratis terecht voor een upgrade.
Laat ze maar eens naar Samsung kijken ofzo, die bieden ook wereldwijd garantie aan hun klanten.
Ik kan het natuurlijk niet van Nokia gaan verlangen, maar een beetje service naar de klant toe kan geen kwaad.
Laat ze maar eens naar Samsung kijken ofzo, die bieden ook wereldwijd garantie aan hun klanten.
Ik kan het natuurlijk niet van Nokia gaan verlangen, maar een beetje service naar de klant toe kan geen kwaad.
Lekker!
Verwijderd
is het niet een beeeeetje het risico van 'in het buitenland' kopen?
anders kunnen wel een inkoopactie starten van poolse edities.. en dan op alle telefoons in NL die service laten verlenen
anders kunnen wel een inkoopactie starten van poolse edities.. en dan op alle telefoons in NL die service laten verlenen
Nokia heeft er vast niets op tegen dat je die gratis upgrade in Indonesie claimt hoor.iPodje schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:18:
Sterker nog, voor die service heb ik al lang en breed betaald. In Indonesie kan ik gratis terecht voor een upgrade.[..]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Weet iemand als het nou wel of niet mogelijk is om via gnubox + 6680 te kunnen internetten via je bluetooh en computer?
Ik zit te kijken voor een grotere geheugenkaart voor in mijn nokia 6680 die ik volgende week krijg. Ik lees op dit forum dat die RS MMC DV kaartjes erg duur zijn. En ook lees ik dat het bijgeleverde kaartje van 64 mb niet zo goed is en dat er data 'kwijt raakt' met die kaart.
Maar ik zag deze op www.4launch.nl:
Verder zag ik in de tweakers pricewatch al een 512 mb kaartje voor 40 euro, maar als ik doorklik naar de site van de winkel staat er nergens dat ie DV is. En dat is toch essentieel of niet dan?
Dat is toch helemaal niet zo verkeerd?Merk: PQI
Reduced Size Multi Media Card
Capaciteit: 256MB
Dual Voltage
prijs: 27 euro incl.
5 jaar garantie
Verder zag ik in de tweakers pricewatch al een 512 mb kaartje voor 40 euro, maar als ik doorklik naar de site van de winkel staat er nergens dat ie DV is. En dat is toch essentieel of niet dan?
Verwijderd
Idd is niet veel geld die 256 MB enne die DV is idd wel essentieel als je niet ieder uur je batterij op wil ladenTrax_Digitizer schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:19:
Ik zit te kijken voor een grotere geheugenkaart voor in mijn nokia 6680 die ik volgende week krijg. Ik lees op dit forum dat die RS MMC DV kaartjes erg duur zijn. En ook lees ik dat het bijgeleverde kaartje van 64 mb niet zo goed is en dat er data 'kwijt raakt' met die kaart.
[...]
Dat is toch helemaal niet zo verkeerd?
Ik zou trouwens voor een Kingston MMCM/512 gaan, niet duur betrouwbaar (levenslange garantie!)
Verwijderd
Ik heb hem ook. Kewl dingetje moet ik zeggen. Weet iemand hoe ik email kan syncen via de nokia pc suite? De calender, tasks en contacts gaan goed, maar email is grayed-out.
En waar is die kingston 512 dan het goedkoopst? Gewoon winkel uit de pricewatch?
Verwijderd
Ik heb die Kingston 512 MMCmobile deze week voor 45,- gekocht bij www.interngeheugen.com. Werd binnen 3 dagen geleverd.
Zag net dat de prijs nu 55,- is
Weet iemand of er iets is als een digitaal woordenboekje (Nederlands-Frans en omgekeerd) voor Symbian? Zou wel makkelijk zijn voor op vakantie.
Groetjes, FaceDown.
yes die is er. Zoek maar naar SlovoEd.
Nog een link waar de software ook te koop is: http://www.handango.com/P...productId=116081&R=116081
Nog een link waar de software ook te koop is: http://www.handango.com/P...productId=116081&R=116081
[ Voor 7% gewijzigd door Maite op 12-08-2005 10:10 ]
Jammer.. geen freeware. Heb weinig zin om ervoor te betalen. 
-edit: relaxed.. de trial doet het gewoon, staat alleen dat hij steeds vaker om registratie gaat vragen.
-edit: relaxed.. de trial doet het gewoon, staat alleen dat hij steeds vaker om registratie gaat vragen.
[ Voor 59% gewijzigd door FaceDown op 12-08-2005 10:29 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Ik heb dat kaartje van Kingston ook besteld bij interngeheugen.com
Weet iemand misschien als je bij een vodafone 6680 een firmware update doet, of dan al die vodafone programma's erop blijven staan?
Zou het er wel graag af willen hebben eigenlijk...
btw vind het echt een supertelefoon
Weet iemand misschien als je bij een vodafone 6680 een firmware update doet, of dan al die vodafone programma's erop blijven staan?
Zou het er wel graag af willen hebben eigenlijk...
btw vind het echt een supertelefoon
Verwijderd
idd mail kan je niet syncenVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:52:
Ik heb hem ook. Kewl dingetje moet ik zeggen. Weet iemand hoe ik email kan syncen via de nokia pc suite? De calender, tasks en contacts gaan goed, maar email is grayed-out.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 20:33 ]
Ik snap er niks van: ik kreeg mn geheugenkaartje binnen van Kingston (256 MB) maar als ik m erin doe dan "weet" de telefoon het niet. Hij herkent het kaartje dus niet...
help!
help!
Weet je zeker dat het een DV kaart is??
Ja. Dat staat erop. nu zijn wel de pinnetjes anders dan op de Nokia kaart. Is dat normaal?Postman schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:35:
Weet je zeker dat het een DV kaart is??
niet vergeten je klepje dicht te doen
Kan zijn dat je kaart idd nog niet geformateerd is. Dan zit er dus ook geen bestandsformaat op en kan je foon hem ook niet lezen nee. Maar dit lijkt mij sterk aangezien bij mijn weten alle kaarten nu standaard geformateerd geleverd worden (niet zoals vroeger dat je verschil had tussen formatted en unformatted floppy's).
Ook lijkt mij dat als die pinnen echt veel anders zijn dan van de Nokia kaart je misschien toch geen DV kaart hebt.
Maar ik zou als ik jouw was eerst eens die kaart formateren op je pc als je het kan, en dan als het nog niet werkt eventueel het productnummer controleren bij de fabrikant zelf. Zo kun je zien of het ook echt een DV kaart is, of dat de verpakking verkeerd is.
Ook lijkt mij dat als die pinnen echt veel anders zijn dan van de Nokia kaart je misschien toch geen DV kaart hebt.
Maar ik zou als ik jouw was eerst eens die kaart formateren op je pc als je het kan, en dan als het nog niet werkt eventueel het productnummer controleren bij de fabrikant zelf. Zo kun je zien of het ook echt een DV kaart is, of dat de verpakking verkeerd is.
Heeft er iemand al wat beschermende accessoires gevonden voor de nokia 6680?
Was zelf zoeken naar een leren beschermtas voor m'n phone maar helaas er is bijna niks te vinden van dit alles
Verder zit er een flink prijsverschil in de DV RS-MMC kaartjes die her en der aangeboden worden, kijk je de ene keer hier dan is is daar ineens weer goedkoper
Was zelf zoeken naar een leren beschermtas voor m'n phone maar helaas er is bijna niks te vinden van dit alles
Verder zit er een flink prijsverschil in de DV RS-MMC kaartjes die her en der aangeboden worden, kijk je de ene keer hier dan is is daar ineens weer goedkoper
Op internet zijn wel plaatjes te vinden van andere merken rs dv mmc kaartjes. Die plaatjes zijn hetzelfde als mijn kaartje. Dus dat klopt wel denk ik. Ik heb even op de site van Kingston gekeken en daar stond wel iets over een bestand(je)(indeling) die op t kaartje staat. Ik ga dus mn kaartje ff proberen te formatteren en dan kijk ik wel weer...Postman schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:26:
Kan zijn dat je kaart idd nog niet geformateerd is. Dan zit er dus ook geen bestandsformaat op en kan je foon hem ook niet lezen nee. Maar dit lijkt mij sterk aangezien bij mijn weten alle kaarten nu standaard geformateerd geleverd worden (niet zoals vroeger dat je verschil had tussen formatted en unformatted floppy's).
Krusell beschermhoesje gekocht. Mooi en goed ding.schumi2004 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:27:
Heeft er iemand al wat beschermende accessoires gevonden voor de nokia 6680?

Verwijderd
Hierboven lijkt me vreselijk onhandig.. vooral met het schuifje voor je cam...
http://www.expansys.nl/ac...p?code=119205&atype=Cases
kijk hier maar even,..
ikzelf vond de Nite Ize Phone Holster wel aardig..
Maar ben er nog niet uit....
Erg handige winkel als je accesiores zoekt.
Deze is trouwens ook wel ok.. staat op nr1 bij tasjes verkoop voor de 6680:
http://www.expansys.nl/ac...p?code=119205&atype=Cases
kijk hier maar even,..
ikzelf vond de Nite Ize Phone Holster wel aardig..
Maar ben er nog niet uit....
Erg handige winkel als je accesiores zoekt.
Deze is trouwens ook wel ok.. staat op nr1 bij tasjes verkoop voor de 6680:

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 12:35 ]
Voordeel van de eerste is dat je telefoon altijd in de hoes zit en je hem dus ook in je broekzak kunt steken. Nadeel is idd het klepje, je kunt niet echt supersnel meer ff een foto maken.
Voordeel van de broekriem case is dat je telefoon geen hoes heeft en je dus iets sneller een foto kan maken, plus dat je extra's kunt meenemen. Nadeel is dan wel dat je nog steeds de telefoon moet pakken, dat hij vrij onbeschermd is tegen diefstal en dat je hem alsnog kunt bekrassen als je hem gewoon in de hand hebt.
Ik zou dus persoonlijk voor de eerste case gaan. Nou ben ik toch al een groot voorstander van cases, want ik heb liever een case er omheen dan een helemaal bekrast display. En aangezien ik nogal eens nat regen bied een case vaak toch net een beetje extra bescherming. Ok, de display is vaak iets minder duidelijk te lezen, maar ik denk dat je zelfs bij het navigeren daar niet echt last van zult hebben. Krassen zorgen er namelijk op den duur ook voor dat je telefoon onleesbaar wordt, en ik wil bij het aanschaffen van een nieuwe foon mijn oude in een dusdanige toestand hebben zodat ik er nog wat geld voor kan vangen.
Voordeel van de broekriem case is dat je telefoon geen hoes heeft en je dus iets sneller een foto kan maken, plus dat je extra's kunt meenemen. Nadeel is dan wel dat je nog steeds de telefoon moet pakken, dat hij vrij onbeschermd is tegen diefstal en dat je hem alsnog kunt bekrassen als je hem gewoon in de hand hebt.
Ik zou dus persoonlijk voor de eerste case gaan. Nou ben ik toch al een groot voorstander van cases, want ik heb liever een case er omheen dan een helemaal bekrast display. En aangezien ik nogal eens nat regen bied een case vaak toch net een beetje extra bescherming. Ok, de display is vaak iets minder duidelijk te lezen, maar ik denk dat je zelfs bij het navigeren daar niet echt last van zult hebben. Krassen zorgen er namelijk op den duur ook voor dat je telefoon onleesbaar wordt, en ik wil bij het aanschaffen van een nieuwe foon mijn oude in een dusdanige toestand hebben zodat ik er nog wat geld voor kan vangen.
Ik ben het helemaal met je verhaal eens en zit nu te twijfelen welke aan te schaffenPostman schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:03:
Voordeel van de eerste is dat je telefoon altijd in de hoes zit en je hem dus ook in je broekzak kunt steken. Nadeel is idd het klepje, je kunt niet echt supersnel meer ff een foto maken.
Voorheen bij mijn andere toestellen had ik de case maar wil wel eens een holster proberen maar die hier getoont is is nou niet echt 1tje waarvan je zegt die is voor 6680 wel?
Weet er iemand nog een link als alleen die van expansys?
Zag het ook net ja stelletje afzetters! lijkt wel alsof er ineens veel vraag naar is en hub ff de prijs omhoogVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:49:
Ik heb die Kingston 512 MMCmobile deze week voor 45,- gekocht bij www.interngeheugen.com. Werd binnen 3 dagen geleverd.
Ik zag hem trouwens voor 48 euro hier http://www.tscomputers.nl/nl/dept_85.html maar met verzendkosten erbij kom je alweer wat hoger uit en ben niet bekend met deze firma dus zal nie zo snel bestellen
Ik zou voor die eerste case gaan. Ik persoonlijk ben niet zo kapot van dingen die je niet in je broekzak hebt zitten. Ok, ze kunnen ook je zakken rollen, maar ik denk persoonlijk dat ik eerder merk dat ze me telefoon uit me zak jatten dan uit je tasje aan je riem. En aangezien de broekzakken tegenwoordig aardig strak zijn en de telefoon iets groter is dan me huidige 6610, moet je aardig je best doen hem zonder mijn opmerken uit me zak te vissen.
Nog een andere vraag: werkt de batterij uit de 'ADAPT Bluetooth GPS Receiver' nu ook in de 6680 of niet? Ze zeggen namelijk wel dat het dezelfde batterij betreft, maar ik hoor het liever van iemand met ervaring dan van een winkel/bedrijf. Want als ik namelijk zo'n GPS ontvanger koop, doe ik er meteen een extra accu bij want de GPS ontvanger zelf overleeft volgens mij langer dan de 6680 met BT en TT5 mobile constant aan.
Nog een andere vraag: werkt de batterij uit de 'ADAPT Bluetooth GPS Receiver' nu ook in de 6680 of niet? Ze zeggen namelijk wel dat het dezelfde batterij betreft, maar ik hoor het liever van iemand met ervaring dan van een winkel/bedrijf. Want als ik namelijk zo'n GPS ontvanger koop, doe ik er meteen een extra accu bij want de GPS ontvanger zelf overleeft volgens mij langer dan de 6680 met BT en TT5 mobile constant aan.
Verwijderd
jawel, sommige tasjes zijn compatibel met meerdere modellen.schumi2004 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:23:
[...]
Ik ben het helemaal met je verhaal eens en zit nu te twijfelen welke aan te schaffen
Voorheen bij mijn andere toestellen had ik de case maar wil wel eens een holster proberen maar die hier getoont is is nou niet echt 1tje waarvan je zegt die is voor 6680 wel?
Weet er iemand nog een link als alleen die van expansys?
Check de site van krusell maar even.
ook al geeft expanys het ook al aan...
Zoek op die site naar de 6680.. click er op en je ziet meteen een lijst met compatible accesoires
Mijn voorkeur ligt bij alles behalve bij het bovenste hoesje..
Ik heb altijd een simpele phonepouch gehad (Universeel zakje,.. zijn er ook in goed kwaliteit)
Daarnaast kocht ik dan beschermfolies (www.m5000.de)
Heb ook een hekel aan krasjes op mn scherm.. maar wil toch wel graag mn gsm echt vasthouden...
Staat ook beter
Maargoed.. ik zit in de vrachtwagen,.. dus heb alleen maar bescherming nodig van en naar huis.
Verder zit ie de hele dag in een houdertje..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 15:25 ]
Ben zeer tevreden anders over mijn case, en ik vind het eigenlijk wel meevallen dat je niet direct foto's kunt maken. Ik weet niet wat die 1 sec extra winst is met het openmaken. Ik heb nu gewoon binnen 2-3 seconde ook een foto met mijn camera. Je moet er gewoon handigheid in hebben denk ik. Verder is de display erg goed te zien, de krusell transparante voorkant is zeer goed schoon te maken.
Maar goed iedereen zoekt wat het best bij hem past. Ik heb ook jaren zo'n huls gehad voor mijn nokia 6310i, maar merk nu het voordeel van het niet weg te hoeven halen.
Maar goed iedereen zoekt wat het best bij hem past. Ik heb ook jaren zo'n huls gehad voor mijn nokia 6310i, maar merk nu het voordeel van het niet weg te hoeven halen.
Verwijderd
heheh... mmja.. tis een erg persoonlijke keuze denk ik..
voor iemand die veel rondloopt en buiten is is zon ding ideaal..
Ik vind het alleen zo jammer van het uiterlijk van de gsm,... je ziet em zo weinig.
voor iemand die veel rondloopt en buiten is is zon ding ideaal..
Ik vind het alleen zo jammer van het uiterlijk van de gsm,... je ziet em zo weinig.
Verwijderd
6680, Het is een leuk toestel, maar als ik mijn camera aan zet krijg ik de melding 'systeemfout'. Probeer ik de camera echter cia andere wegen te benaderen (mms verzenden en dan de optie kiezen of vanuit filmbewerking) dan werkt ie prima, dus het ligt niet aan de camera maar de software.
Ik zag vergelijkbare probleem-meldingen. Heeft iemand ook al een oplossing?
Help?
Help?
Verwijderd
Firmware-update? Welke versie heb je?Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:55:
6680, Het is een leuk toestel, maar als ik mijn camera aan zet krijg ik de melding 'systeemfout'. Probeer ik de camera echter cia andere wegen te benaderen (mms verzenden en dan de optie kiezen of vanuit filmbewerking) dan werkt ie prima, dus het ligt niet aan de camera maar de software.
Help?
je gebruikt niet heel toevallig het originele 64 MB kaartje van nokia nog?Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:55:
Help?
Waar heb je deze gekocht want op Krussel is er geen spoor van te bekennen, overigens lijken me die rits en die drukkers niet echt handig voor je tel.bvbal79 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 12:04:
[...]
Krusell beschermhoesje gekocht. Mooi en goed ding.
Mijn idee is dat die rist schade op kan leveren en dat als die drukkers niet echt lekker willen je met je duim uiteindelijk leuke sporen achterlaat op je display.
Mijn telefoon is binnen ga hem vandaag ophalen!! 
@postman: ik heb zelf ook een ADAPT BT GPS en zover ik heb begrepen is dat inderdaad dezelfde accu. De batterijduur van die ADAPT is zo'n 20 uur met een volle accu.......
EDIT: waar staat nu eigenlijk die nieuwste firmware/symbian update? Ik kan op de site van nokia niks vinden...
@postman: ik heb zelf ook een ADAPT BT GPS en zover ik heb begrepen is dat inderdaad dezelfde accu. De batterijduur van die ADAPT is zo'n 20 uur met een volle accu.......
EDIT: waar staat nu eigenlijk die nieuwste firmware/symbian update? Ik kan op de site van nokia niks vinden...
[ Voor 22% gewijzigd door Trax_Digitizer op 16-08-2005 11:39 ]
Kunnen jullie het kleurenpallet wel gebruiken op jullie 6680?ik kon het niet en nu nog steeds niet na de update! het blijft dezelfde kleur
iemand die batterij van de adapt in zijn phone al geprobeerd?
hoe lang trekt ie daar op?
hoe lang trekt ie daar op?
Voor een firmware update moet je naar een NSP toegaan, je vind ze via deze site: http://www.nokia.nl/nl/support/serviceP.html?cn=nl
En na grondig vergelijken denk ik ook dat de Adapt GPS accu dezelfde is als die in de 6680, wel te verstaan de Nokia BL-5C accu. Dus een 6680 zal er gewoon volgens de specs mee kunnen doen.
Ik vind echter wel minder belangrijk hoelang de Adapt GPS met 1 accu doet, ik gok namelijk dat de 6680 nooit die 20 uur haalt als je constant TT5 & BT gebruikt. Vandaar dat ik dus liever een extra accu koop icm die Adapt GPS, want dan kost die accu je maar 14 euro ipv 29. En het nadeel van een motor is dat je geen 12V aansluiting hebt.
En na grondig vergelijken denk ik ook dat de Adapt GPS accu dezelfde is als die in de 6680, wel te verstaan de Nokia BL-5C accu. Dus een 6680 zal er gewoon volgens de specs mee kunnen doen.
Ik vind echter wel minder belangrijk hoelang de Adapt GPS met 1 accu doet, ik gok namelijk dat de 6680 nooit die 20 uur haalt als je constant TT5 & BT gebruikt. Vandaar dat ik dus liever een extra accu koop icm die Adapt GPS, want dan kost die accu je maar 14 euro ipv 29. En het nadeel van een motor is dat je geen 12V aansluiting hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door Postman op 16-08-2005 14:01 ]
de nokia batterij is 850mAh, die van mijn adapt-kloon is 930mAh
Ben er niet zo in thuis maar volgens mij is het niet mogelijk zelf 1 2 3 nieuwe firmware erop te zetten bovendien heb je dan geen recht meer op garantie lijkt me!rooie60 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:12:
Kunnen jullie het kleurenpallet wel gebruiken op jullie 6680?ik kon het niet en nu nog steeds niet na de update! het blijft dezelfde kleur
De originele Adapt GPS muis is ook een 850mAh accu, we hebben het dus ook niet over een kloon hier.GigaTexel_BE schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:15:
de nokia batterij is 850mAh, die van mijn adapt-kloon is 930mAh![]()
Wie zegt dat ik dat zelf gedaan heb,jullie lezen slecht.schumi2004 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:32:
[...]
Ben er niet zo in thuis maar volgens mij is het niet mogelijk zelf 1 2 3 nieuwe firmware erop te zetten bovendien heb je dan geen recht meer op garantie lijkt me!
Mijn vraag is alleen of jullie het kleurenpallet wel kunnen gebruiken op jullie 6680,ik heb nl een 6681
Ik kon nooit de kleuren veranderen en na de update nog steeds niet.!
expansys.nlschumi2004 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:30:
[...]
Waar heb je deze gekocht want op Krussel is er geen spoor van te bekennen, overigens lijken me die rits en die drukkers niet echt handig voor je tel.
Mijn idee is dat die rist schade op kan leveren en dat als die drukkers niet echt lekker willen je met je duim uiteindelijk leuke sporen achterlaat op je display.
daar heb ik hem vandaan. wat betreft de rits, die zit aan de buitenkant, tussen je telefoon en de rits zit nog een laagje leer. Zeer netjes gedaan dus van Krusell, hoef je geen schade van te verwachten. wat betreft de drukkers, die gaan zeer soepel. Dus wat betreft sporen op het display heb je geen last van. Je zou dan best hard moeten drukken wil je dat voor elkaar krijgen.
Sry verkeerde quoterooie60 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:06:
[...]
Wie zegt dat ik dat zelf gedaan heb,jullie lezen slecht.
Mijn vraag is alleen of jullie het kleurenpallet wel kunnen gebruiken op jullie 6680,ik heb nl een 6681
Ik kon nooit de kleuren veranderen en na de update nog steeds niet.!
:update:
Even terugkomend op die tassies. Kom net deze link tegen voor de 6680
http://www.telecomtelecom...ex.php?p=30&id=398&gid=11
[ Voor 17% gewijzigd door schumi2004 op 17-08-2005 12:25 ]
Huh? Check dit:
Productiefout? Ik heb mijn telefoon reeds aangeschaft....... moet ik me nu ongerust gaan maken?Nee, maar telefoon is niet leverbaar i.v.m. productie fout nokia!!!!!!!
Met vriendelijke groet,
t for Telecom Eindhoven
Demer 46
5611 AS Eindhoven
Tel:+31 (0)40 - 2938530
Fax: +31 (0)40 - 2365336
Email: shop097@tfortelecom.nl
Internet: www.tfortelecom.nl
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Dennis Baaten [mailto:dennis@baaten.com]
Verzonden: woensdag 17 augustus 2005 10:36
Aan: shop097@tfortelecom.nl
Onderwerp: sim lock?
Op jullie website zag ik dat de nokia 6680 in combinatie met een 2 jarig
vodafoon bel&sms 27,50 abonnement momenteel 99,95 kost. Wat ik echter zou
willen weten is of deze telefoon gelocked is?
Alvast bedankt,
Dennis
Jongs en wichter
even wat anders, ik heb sinds een paar dagen Orange World laten activeren. 6 euro binnen je btg valt opzich nog mee en ook niet meer dan 2mb download (per extra mb 3 euri). Ik vraag me af of iemand goeie sites weet, en dan voornamelijk een goeie teletext-site [voor eredivisie-voetbal natuurlijk]. Die van de nos doet het bij mij niet goed, iemand een andere goeie?
even wat anders, ik heb sinds een paar dagen Orange World laten activeren. 6 euro binnen je btg valt opzich nog mee en ook niet meer dan 2mb download (per extra mb 3 euri). Ik vraag me af of iemand goeie sites weet, en dan voornamelijk een goeie teletext-site [voor eredivisie-voetbal natuurlijk]. Die van de nos doet het bij mij niet goed, iemand een andere goeie?
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
Verwijderd
Hmmm na dit te hebben gelezen wacht ik nog even voordat ik er een koop. Ik kreeg namelijk hetzelfde te horen van gsmshop.nlTrax_Digitizer schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:29:
Huh? Check dit:
[...]
Productiefout? Ik heb mijn telefoon reeds aangeschaft....... moet ik me nu ongerust gaan maken?
Ff nokia gemaild.. kijken wat zij ervan zeggen...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 15:34 ]
Heb het nagevraagd bij een goede vriend van me in de telecom branche en er blijkt niks van waar te zijn....
Ander vraagje: hoe kan het todayscreen aanpassen? Ik wil meer agenda items erop en ik wil de icoontjes aan kunnen passen.
Ander vraagje: hoe kan het todayscreen aanpassen? Ik wil meer agenda items erop en ik wil de icoontjes aan kunnen passen.
Ik neem aan dat je het standaard scherm ala bureaublad bedoeld. Meer items kun je er niet neerzetten, je kunt ze wel weghalen of veranderen bij Instrumenten > Instellingen > Telefoon > Standby-modus.Trax_Digitizer schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:33:
Heb het nagevraagd bij een goede vriend van me in de telecom branche en er blijkt niks van waar te zijn....
Voor voetbal ga ik altijd naar:Elboo schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:30:
Jongs en wichter![]()
wap.telfort.nl -> Nieuws en Sport -> Sportnieuws -> voetbal
Bestaat er een programma (met iconen,smilies) zodat je met je smsje toch weer smilies/iconen kunt versturen?? ik mis dat heel erg dat ik geen leuke smilies meer kan meezenden
En bestaat er ook een tammachotchi programma? of een of ander virtueel diertje voor op de 6681
betaald uiteraard
En bestaat er ook een tammachotchi programma? of een of ander virtueel diertje voor op de 6681
betaald uiteraard
Verwijderd
Haal voor de gein het kaartje er eens uit en probeer het dan opnieuwVerwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:55:
Help?
Thanks, dat zocht ik dus. Alle competities staan er bij met alle info net als op nos teletekst.Maite schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:29:
[...]
Voor voetbal ga ik altijd naar:
wap.telfort.nl -> Nieuws en Sport -> Sportnieuws -> voetbal
Soms krijg ik een bericht "geheugen" vol. Bijvoorbeeld als ik ver probeer in te zoomen op een plaatje. Er wordt vermeld dat ik andere toepassingen moet afsluiten, maar hoe doe ik dat?
Ik heb FEexplorer, met een processlist, maar daar staat nooit iets bijzonders bij....
Ik heb FEexplorer, met een processlist, maar daar staat nooit iets bijzonders bij....
Origineel met de 6680 als volgt:
Houd de menu toets (links onder) even vast.
Selecteer toepassing die gesloten moet worden.
Druk op "C" rechts onder het rode hoorntje om dez te sluiten.
Houd de menu toets (links onder) even vast.
Selecteer toepassing die gesloten moet worden.
Druk op "C" rechts onder het rode hoorntje om dez te sluiten.
Verwijderd
HEb hem ook binnen!!!!!!!!! wat een vette telefoon zeg
1 probleem tot nu toe: ik kan geen connectie maken met mijn Bluetrek G2 Bluetooth Headset. Als ik nieuwe apparaat probeer te zoeken dan ziet die hem niet
... Iemand anders ook al geprobeerd???
1 probleem tot nu toe: ik kan geen connectie maken met mijn Bluetrek G2 Bluetooth Headset. Als ik nieuwe apparaat probeer te zoeken dan ziet die hem niet

Verwijderd
ok,.. die ziet er wel zeer strak uit,,.. .. jammer dat ik al een andere heb gekocht...schumi2004 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:09:
[...]
Sry verkeerde quote
:update:
Even terugkomend op die tassies. Kom net deze link tegen voor de 6680
http://www.telecomtelecom...ex.php?p=30&id=398&gid=11
Verwijderd
Ik heb dezelfde headset, bij mij geen probleem. Staat bluetooth wel op waarneembaar op moment dat je hem laat zoeken naar de headset?Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 16:36:
HEb hem ook binnen!!!!!!!!! wat een vette telefoon zeg![]()
1 probleem tot nu toe: ik kan geen connectie maken met mijn Bluetrek G2 Bluetooth Headset. Als ik nieuwe apparaat probeer te zoeken dan ziet die hem niet... Iemand anders ook al geprobeerd???
Verwijderd
Thanx het is al gelukt. Ik moest hem eerst in PAIR-stand zetten(de Bluetrek)Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:39:
[...]
Ik heb dezelfde headset, bij mij geen probleem. Staat bluetooth wel op waarneembaar op moment dat je hem laat zoeken naar de headset?

Kan ik adobe reader weghalen uit mijn foon?neem aan dat ik het niet nodig heb voor sms,maar alleen als ik mailtjes krijg met bijlages??? ik vind het zonde van de MB's,mailen doe ik niet
Ja, dat kan. Zelfde met die QuickOffice readers voor Word, Excel en PowerPoint, als je die er op de 6681 ook bij kreeg (lijkt me wel). Kan geen kwaad, ze staan op het kaartje en niet op de telefoon zelf, en dat zegt al genoeg eigenlijk.
Heeft iemand toevallig ervaring met het (via Blue Tooth) linken van een TomTom GO aan een Nokia 6680 (voor de fileinformatie)? (Ik wil deze foon gaan kopen, maar alleen als ik zeker weet dat mijn TomTom er goed mee overweg kan.)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dank jeMyedvyed schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 02:06:
Ja, dat kan. Zelfde met die QuickOffice readers voor Word, Excel en PowerPoint, als je die er op de 6681 ook bij kreeg (lijkt me wel). Kan geen kwaad, ze staan op het kaartje en niet op de telefoon zelf, en dat zegt al genoeg eigenlijk.
Verwijderd
Hey mensen hoe zit het met onze startpost? blijft die zo kort of is iemand er al mee bezig??
Voor zover ik weet is de TomTom GO een losstaand apparaat dat geen ander apparaat nodig heeft of ondersteunt. Ik kan et fout hebben.. in het gunstigste geval (maar ik ben er vrij zeker van dat dit niet zo is) zit er een Bluetooth GPS module in, maar dan heb je alsnog TomTom software nodig op je telefoon, en die moet je weer apart kopen.pven schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:54:
Heeft iemand toevallig ervaring met het (via Blue Tooth) linken van een TomTom GO aan een Nokia 6680 (voor de fileinformatie)? (Ik wil deze foon gaan kopen, maar alleen als ik zeker weet dat mijn TomTom er goed mee overweg kan.)
vandaag mijn Kingston 512 MB kaartje binnen gekregen. Prijs incl. verzendkosten was 49,56.
(Zondag besteld bij mnm-computers.nl)
[ Voor 4% gewijzigd door Maite op 19-08-2005 19:48 ]
Er was iig iemand mee bezig maar die had geen tijd meer. Ik heb er te weinig verstand van hoe het in zn werking gaat dus blijf ik hopen op een initiatief van 'our hero'!Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:09:
Hey mensen hoe zit het met onze startpost? blijft die zo kort of is iemand er al mee bezig??
Als iemand met Orange World ook last had van een irritant piepgeluid om de paar seconden tijdens het bellen dan moet je de optie Verbinding > Packet-gegevens > Packet-gegevensverbinding op wanneer nodig zetten ipv Autom. bij signaal.
Operaterlogo voor Glass Firefox theme..
http://www.symbianthemes....ge=showitem&type=3&id=742
Bij mij ziet ie er zo uit

Dikke tjoo hè
Dank voor je antwoord, maar dat bedoel ik niet.Myedvyed schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:30:
[...]
Voor zover ik weet is de TomTom GO een losstaand apparaat dat geen ander apparaat nodig heeft of ondersteunt. Ik kan et fout hebben.. in het gunstigste geval (maar ik ben er vrij zeker van dat dit niet zo is) zit er een Bluetooth GPS module in, maar dan heb je alsnog TomTom software nodig op je telefoon, en die moet je weer apart kopen.
De TomTom GO (TTG) kan via Blue Tooth met een GSM communiceren, die GSM kan vervolgens via GPRS een-en-ander aan actuele informatie ophalen zonder dat er extra software op je GSM benodigd is. Zodoende kan je bv. een weerbericht binnenhalen of het filenieuws. Niet alle Nokia's werken met de TTG, vandaar dat ik me afvraag of iemand hier er toevallig al ervaring mee heeft. (TomTom installeren op een 6800 zie ik niet zitten, want ik ben helemaal verliefd op mijn TTG.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Hoeps, ik had het stukje "(voor fileinformatie)" over et hoofd gezien
Lijkt me inderdaad vrij zinloos om TomTom op de 6680 te zetten als je em al los hebt ja!
Ik zou zeggen dat daar iets over in de TomTom GO handleiding moet staan. Waarschijnlijk moet je de GO eerst pairen met de telefoon, en heeft de GO een standaard passcode daarvoor (meestal 0000 of 1234). Hoe het daarna verder moet zou ik ook niet weten.. anders TomTom een mailtje sturen, als de handleiding geen soelaas biedt?
Ik zou zeggen dat daar iets over in de TomTom GO handleiding moet staan. Waarschijnlijk moet je de GO eerst pairen met de telefoon, en heeft de GO een standaard passcode daarvoor (meestal 0000 of 1234). Hoe het daarna verder moet zou ik ook niet weten.. anders TomTom een mailtje sturen, als de handleiding geen soelaas biedt?
Verwijderd
http://www.smartphone.net/software_detail.asp?id=723
Ik zoek zoiets als hierboven voor een 6681,..
een progje die je belkosten in de gaten houdt en ook meldingen kan geven.
Ik snap niet helemaal of et proggie van hierboven nou alleen bedoeld is om internet data bij te houden,..
iemand ooit een ander proggie gezien die zoiets kan, maar dan voor je belkosten?
Ik zoek zoiets als hierboven voor een 6681,..
een progje die je belkosten in de gaten houdt en ook meldingen kan geven.
Ik snap niet helemaal of et proggie van hierboven nou alleen bedoeld is om internet data bij te houden,..
iemand ooit een ander proggie gezien die zoiets kan, maar dan voor je belkosten?
Verwijderd
En hoe werk ie???lekker snel en zonder problemen?Maite schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:47:
vandaag mijn Kingston 512 MB kaartje binnen gekregen. Prijs incl. verzendkosten was 49,56.
werkt perfect. Heb hem meteen in de 6680 gedaan (zonder te hem eerst te formateren) en het kaartje werd gelijk herkent. Qua snelheid merk ik geen verschil tegenover mijn 256 MB kaartje van transcend
Nice site buddyElboo schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:01:
[...]
Er was iig iemand mee bezig maar die had geen tijd meer. Ik heb er te weinig verstand van hoe het in zn werking gaat dus blijf ik hopen op een initiatief van 'our hero'!
Als iemand met Orange World ook last had van een irritant piepgeluid om de paar seconden tijdens het bellen dan moet je de optie Verbinding > Packet-gegevens > Packet-gegevensverbinding op wanneer nodig zetten ipv Autom. bij signaal.
Operaterlogo voor Glass Firefox theme..
http://www.symbianthemes....ge=showitem&type=3&id=742
[afbeelding]
Bij mij ziet ie er zo uit
[afbeelding]
Dikke tjoo hè
En thx for de tip!
Verwijderd
Ga ik hem daar ook maar bestellenMaite schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:38:
werkt perfect. Heb hem meteen in de 6680 gedaan (zonder te hem eerst te formateren) en het kaartje werd gelijk herkent. Qua snelheid merk ik geen verschil tegenover mijn 256 MB kaartje van transcend
Maite, kwam die bij jou in een doosje of gewoon in een envelop?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 14:57 ]
Verwijderd
OKe dan.. Net een bestelling gedaan.. ook meteen gevraagd hoe lang het gaat duren want volgens de website 1-3 wekenMaite schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:11:
In een envelope, dan zijn de verzendkosten maar 1,56
Nog even wachten en dan durf ik weer de weg op met mijn Angel Eva van TomTom
Helaas had ik het toch misElboo schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:01:
[...]

Verwijderd
Die operatorlogo is een jpeg bestandje. Hoe krijg je hem als operatorlogo op je foon. Bij mij zie ik hem onder map met fotos. Krijg hem niet als operatorlogo opgeslagen.?
Verwijderd
Ben nog steeds zeer tevreden, maar blijf me afvragen of je (en zo ja hoe!) makkelijk het volume kunt aapassen als je bijvoorbeeld een game speelt. Ik hoef dat volume niet vol open en helemaal uit is ook weer niks.
Dit topic is gesloten.