Ik had ook problemen met de bijgeleverde memcard, opeens waren al m'n foto's, filmpjes en apps weg.
Normaal kijk ik altijd éérst of de BT werkt onderin de balk en stuur dan pas fotos vanaf foon naar pc,deze keer keek ik dus niet en hoopte gewoon dat ie opgestart was(wat dus niet zo was) zou dat de reden zijn?
Verwijderd
Ik heb perongeluk mijn geheugen kaartje op de 6681 gewist, volgens mij stonden daar nog twee themes op want ik kan ze nu niet meer terugvinden op mijn telefoon, zou iemand deze misschien willen opsturen naar dropthestuff@hotmail.com zodat ik ook weer kan gebruiken?
Thanks?
Thanks?
Ik heb mijn 6680 ook binnen 
Eerste indruk: hij is groot maar stevig. Enige dat een beetje kraakt is het schuifje achterop. Maar het belangrijkste is dat ie gewoon super werkt! Veel mogelijkheden en opties, met vaak precies de mogelijkheden die je zou verwachten.
Ik heb 5 Nokia's gehad, tot ik (uit frustratie vanwege de kiddie-phones) ben overgestapt naar een T630. Maar nu weer terug naar Nokia, dus.
Heeft iemand een goede site waar je spul voor de 6680 kunt downloaden? Dus apps, themes, games, etc.?
Eerste indruk: hij is groot maar stevig. Enige dat een beetje kraakt is het schuifje achterop. Maar het belangrijkste is dat ie gewoon super werkt! Veel mogelijkheden en opties, met vaak precies de mogelijkheden die je zou verwachten.
Ik heb 5 Nokia's gehad, tot ik (uit frustratie vanwege de kiddie-phones) ben overgestapt naar een T630. Maar nu weer terug naar Nokia, dus.
Heeft iemand een goede site waar je spul voor de 6680 kunt downloaden? Dus apps, themes, games, etc.?
Verwijderd
Gratis themes ed.:Bananeman2002 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 13:38:
Ik heb mijn 6680 ook binnen
http://www.symbianthemes.com
Themes (veel dezelfde als op symbianthemes), Software, Ringtones, Games, Wallpapers:
http://www.zedge.no/ (wel gratis reggen, en dan kan je 20 dll's per dag doen)
mobile9.com thema's,ringtones,video's...etc
Ik heb mijn 6680 ook binnen! Mooi ding hoor! Alleen vraag ik me af of het frontje op het toestel ook een cover is voor het display. Dus stel ik maak een kras op het displaygebiedje, kras ik dan in het LCD, of in het frontje? heb het frontje er nog niet af gekregen dus weet het antwoord niet...
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Hebben trouwens meer mensen het idee dat het volume tijdens het bellen nogal laag is? Heb hem op zn hardst gezet, maar vind het nog steeds aardig zacht...
Verwijderd
Ik vind hem ook erg zacht klinken. Bij mijn 6310i kon je met een code overschakelen op een of andere mode waardoor het geluid scherper en harder werd.Hebben trouwens meer mensen het idee dat het volume tijdens het bellen nogal laag is? Heb hem op zn hardst gezet, maar vind het nog steeds aardig zacht...
Verwijderd
Ik heb de code waar ik het hierboven over had gevonden. Het gaat om EFR. Leest hieronder meer erover. Alleen werkt deze code niet voor de 6680.
Veel nieuwe telefoons worden verkocht (lees: aangesmeerd) onder het mom van 'verbeterde geluidskwaliteit'. Hierbij wordt het EFR systeem bedoeld (of eigenlijk de EFR codec). EFR staat voor 'Enhanced Full Rate'. Normaal staat je Nokia op FR (Full Rate). EFR is een verbeterde versie van FR. Sinds ik mijn Nokia op EFR heb gezet denkt iedereen dat ik met een 'vaste' telefoon bel.
Het werkt als volgt:
Om EFR aan te zetten toets je *3370# in. Je telefoon gaat uit en weer aan (en je moet e.v.t. je password weer invoeren). Nu staat EFR aan.
(Als er "Change Speech Codec?" komt te staan, kies dan OK)
Om EFR uit te zetten toets je #3370# in. Je telefoon gaat uit en weer aan (en je moet e.v.t. je password weer invoeren). Nu staat EFR uit, en staat FR weer aan.
Veel nieuwe telefoons worden verkocht (lees: aangesmeerd) onder het mom van 'verbeterde geluidskwaliteit'. Hierbij wordt het EFR systeem bedoeld (of eigenlijk de EFR codec). EFR staat voor 'Enhanced Full Rate'. Normaal staat je Nokia op FR (Full Rate). EFR is een verbeterde versie van FR. Sinds ik mijn Nokia op EFR heb gezet denkt iedereen dat ik met een 'vaste' telefoon bel.
Het werkt als volgt:
Om EFR aan te zetten toets je *3370# in. Je telefoon gaat uit en weer aan (en je moet e.v.t. je password weer invoeren). Nu staat EFR aan.
Om EFR uit te zetten toets je #3370# in. Je telefoon gaat uit en weer aan (en je moet e.v.t. je password weer invoeren). Nu staat EFR uit, en staat FR weer aan.
Die code werkt bij mij niet (v3.04.12). Iemand misschien nog een andere code?
[ Voor 3% gewijzigd door Napsju op 31-07-2005 23:46 ]
Lekker!
Heb nergens zulke codes kunnen vinden voor Series 60 toestellen (misschien staat het standaard aan?), maar in m'n zoektocht wel andere leuke dingen gevonden:
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=30239
- Interessante info over Nokia's in het algemeen. Hier staat wat het eerste cijfer van het typenummer betekent, en er staan wat codes die je kunt gebruiken op S40 en S60 toestellen, EN het is me nu pas duidelijk wat het verschil is tussen de Series aanduiding en de Symbian versie. De Series aanduiding werd nl. al gebruikt bij de zwart-wit telefoons, die waren S20 en S30!
http://www.russellbeattie.com/notebook/1008503.html
- Een review van de 6680 met een lijstje leuke applicaties, waaronder een paar die ik hier nog niet gezien had! Screenshots en beschrijvingen/ervaringen met de apps staan d'r ook bij. Tis van een Amerikaan, hij zegt ook dat ze daar nog geen UMTS hebben maar wel EDGE 10x oid.. interessant om te lezen!
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=30239
- Interessante info over Nokia's in het algemeen. Hier staat wat het eerste cijfer van het typenummer betekent, en er staan wat codes die je kunt gebruiken op S40 en S60 toestellen, EN het is me nu pas duidelijk wat het verschil is tussen de Series aanduiding en de Symbian versie. De Series aanduiding werd nl. al gebruikt bij de zwart-wit telefoons, die waren S20 en S30!
http://www.russellbeattie.com/notebook/1008503.html
- Een review van de 6680 met een lijstje leuke applicaties, waaronder een paar die ik hier nog niet gezien had! Screenshots en beschrijvingen/ervaringen met de apps staan d'r ook bij. Tis van een Amerikaan, hij zegt ook dat ze daar nog geen UMTS hebben maar wel EDGE 10x oid.. interessant om te lezen!
Verwijderd
Hallo, ik volg deze topic al een tijdje. Erg informatief.
Door komst van andere telefoon is mijn (1 maand oude vodafone) 6680 te koop. Is in absolute nieuwstaat. firmware v3.04.11 14-04-05 RM-36 en geen enkel probleem mee gehad.
Wie heeft interesse?
Door komst van andere telefoon is mijn (1 maand oude vodafone) 6680 te koop. Is in absolute nieuwstaat. firmware v3.04.11 14-04-05 RM-36 en geen enkel probleem mee gehad.
Wie heeft interesse?
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:25:
Wie heeft interesse? :9~[/quote]
Is dit niet meer iets voor marktplaats?
[quote]Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:25:
Wie heeft interesse? :9~[/quote]
Is dit niet meer iets voor marktplaats?
Al met al vind ik het geluid erg tegenvallen, ook zit er een soort van ruis doorheen bij mij, maar ach tis nog steeds niet slecht te noemen.
Wel zou ik graag nog weten of het frontje beschikt over een plasticje dat over het display zelf heen zit. Of komt er gelijk een blijvende kras in het display als ik er een kras op zou maken. De vraag is dus eigenlijk of ik in zo'n geval in het display kras, of in het frontje!
Verwijderd
In principe hoort er een plasticje voor te zitten, zichtbaar door een zilverkleurig driehoekje linksboven op het beeldscherm (lipje waarmee je het plasticje kan verwijderen). Mocht dat er niet zitten, en je wilt wel iets van berscherming, kijk dan is hier: http://www.inkoopacties.net/ia/mnr91kzk, op de pagina van Inkoopacties kan je momenteel van die plasticjes bestellen...
Bij levering zaten er 3 lagen:Japie.G schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 20:36:
Wel zou ik graag nog weten of het frontje beschikt over een plasticje dat over het display zelf heen zit. Of komt er gelijk een blijvende kras in het display als ik er een kras op zou maken. De vraag is dus eigenlijk of ik in zo'n geval in het display kras, of in het frontje!
1. Het zojuist beschreven afdekstickertje, wat je kunt laten zitten (heb ik niet gedaan, maar anderen wel)
2. Het stuk doorzichtig plastic in het frontje
3. Het display zelf (als d'r al niet nog een laag tussenzit heet dat)
Toen ik het frontje verwisselde zat het plasticje er nog in en het display nog op de telefoon, en zo hoort et!
Ik weer niet of je nou 1 of 2 bedoelde met je vraag, maar het zit er dus allebei nog voor!
Verwijderd
ik heb een heel vreemd probleempje,
als ik een theme van bijvoorbeeld http://www.zedge.no wil installeren
krijg ik op mijn telefoon de melding: Fout beveiliging bij installatie, kan installatie niet voltooien.
misschien de mmc?
ik heb een 6680 met umts 200 abbo van vodafone, firmware is v3.04.11 14-04-05 RM-36
wanneer komt een IA met 512mb mmc kaartjes
krijg ik op mijn telefoon de melding: Fout beveiliging bij installatie, kan installatie niet voltooien.
misschien de mmc?
ik heb een 6680 met umts 200 abbo van vodafone, firmware is v3.04.11 14-04-05 RM-36
Net mijn vader gesproken die in Turkije zit. Hij heeft een 6630, en heeft een RS-MMC DV van 512MB gekocht voor ongeveer €65. En het kaartje doet het nog goed ook
Vond ik wel een mooie prijs eerlijk gezegd, laten we hopen dat het binnenkort hier ook zo goedkoop zal zijn
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Laat hem er maar een paar meer mee brengen. Mensen genoeg die ze hier voor die prijs willen kopen gok ik zoazt33 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 10:44:
Net mijn vader gesproken die in Turkije zit. Hij heeft een 6630, en heeft een RS-MMC DV van 512MB gekocht voor ongeveer €65. En het kaartje doet het nog goed ookVond ik wel een mooie prijs eerlijk gezegd, laten we hopen dat het binnenkort hier ook zo goedkoop zal zijn
Verwijderd
Hoe probeer je de themes te installeren? Eerst opslaan op je pc en daarna verbinding maken met je 6680 d.m.v. usb of Toetoet?ik heb een heel vreemd probleempje,
misschien de mmc?
Of
Probeer je via WAP te installeren. Ik sla ze eerst op mijn pc vervolgens via mijn usb kabeltje installeren. Gaat perfect en supersnel.
Verwijderd
Volgensmij werkt de trilstand van mijn nokia 6680 niet. Kan ook nergens vinden waar ik dit eventueel kan instellen. Wie kan mij hier antwoord opgeven?
Alvast bedankt,
Itboefke
Alvast bedankt,
Itboefke
In je menu, bij profiles en dan ergens daar staat trilfunctie. Die staat bij algemeen standaard uit. Even aan zetten dus.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:24:
Volgensmij werkt de trilstand van mijn nokia 6680 niet. Kan ook nergens vinden waar ik dit eventueel kan instellen. Wie kan mij hier antwoord opgeven?
Alvast bedankt,
Itboefke
Nu een vraag van mij. Hoe kan ik icoontjes slepen of verplaatsen? Ik vind het nu erg irritant om steeds alles wat ik installeer in de hoofdmenu te hebben.
kan zo snel ook niet met de nokia browser iets vinden.
Verwijderd
Volgensmij gewoon door op opties te klikken en te kiezen voor verplaatsen of verplaats naar map.
Verplaatsen -> zo kun je het icoontje daar neer zetten waar jij wild.
Verplaats naar map -> Zo verplaats je een bepaalde applicatie naar een door jou gekozen map.
Verplaatsen -> zo kun je het icoontje daar neer zetten waar jij wild.
Verplaats naar map -> Zo verplaats je een bepaalde applicatie naar een door jou gekozen map.
Menu > Instrumenten > Profielen > profiel selecteren > Aanpassen > Trilsignaal: AanVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:24:
Alvast bedankt,
Itboefke
Menu > icoon selecteren > Opties > Verplaats naar map > Map selecteren > OK.bvbal79 schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:29:
Nu een vraag van mij. Hoe kan ik icoontjes slepen of verplaatsen? Ik vind het nu erg irritant om steeds alles wat ik installeer in de hoofdmenu te hebben.
kan zo snel ook niet met de nokia browser iets vinden.
Verwijderd
Probleem met tril signaal is opgelost. Bedankt voor de snelle reacties.
Vreemd dat hij standaard uit staat.
Vreemd dat hij standaard uit staat.
Verwijderd
Je moet ff bij de toepasings beheer, de beveiliging uit zetten...Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 23:33:
ik heb een heel vreemd probleempje,
misschien de mmc?
Ik heb het al eerder gevraagd maar weet iemand hoe je met Nokia PC Suite je email kan synchroniseren van je computer met je telefoon en vice versa?
Dank u...
Dank u...
Verwijderd
Ik krijg volgende week eindelijk ook mijn 6680. Heb meteen een 512MB kaartje besteld. 58 euro lijkt me niet te veel voor zo'n kaartje
Verwijderd
not possible if iam not mistaken...kristian8888 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:12:
Ik heb het al eerder gevraagd maar weet iemand hoe je met Nokia PC Suite je email kan synchroniseren van je computer met je telefoon en vice versa?
Dank u...
Kan BC ook de laatste firmware er op smijten of moet die daarvoor worden weggebracht.
Verwijderd
Toch wel een dual volt kaartje....Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 01:09:
Ik krijg volgende week eindelijk ook mijn 6680. Heb meteen een 512MB kaartje besteld. 58 euro lijkt me niet te veel voor zo'n kaartje
deze morgen mij bestelde 256 kaart gaan ophalen, tomtom opgezet en werkt verbazingwekkend goed !
Verwijderd
Misschien een linkie voor dat kaartje?? 58 euries is wel een mooi prijssie..Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 01:09:
Verwijderd
Kijk maar eens op www.centralpoint.nl/geheugenVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:14:
[...]
Misschien een linkie voor dat kaartje?? 58 euries is wel een mooi prijssie..
Gaat om het MMCM/512 kaartje van Kingston, zie dat hij nu niet meer op voorraad is, maar komt volgende week weer binnen.
offtopic:
Als iemand nog interesse heeft om een nieuwe post te maken, doe het dan gerust. Ik heb geen tijd meer om mezelf daar aan te kunnen wijden.
Via www.loeffen.com/got.txt kun je mijn huidige werk tot nu toe downloaden, mocht je het willen gebruiken.
Als iemand nog interesse heeft om een nieuwe post te maken, doe het dan gerust. Ik heb geen tijd meer om mezelf daar aan te kunnen wijden.
Via www.loeffen.com/got.txt kun je mijn huidige werk tot nu toe downloaden, mocht je het willen gebruiken.
Ik heb geen idee of ik nu voor de 6680 moet gaan (welke ik nu kan krijgen met contractverlenging) of moet wachten tot oktober op de N70. De N70 lijkt mij echter wel ietsje beter dan de 6680, en vooral het vooruitzicht dat de 'bugs' in de 6680 niet in de N70 zitten neigt mij om te wachten tot oktober.
[ Voor 4% gewijzigd door Postman op 03-08-2005 20:09 ]
Verwijderd
in de n70 zullen vast ook wel bugs zitten, en bij de 6680 is een groot gedeelte er bij de nieuwe firmware uitgehaald... het is idd moeilijk om een keuze te maken, maar de keuze zul je altijd houden, aangezien er naar de n70 weer een ander model uit zal gaan komen die ook weer beter is etc.Postman schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 20:08:
offtopic:
Ik heb geen idee of ik nu voor de 6680 moet gaan (welke ik nu kan krijgen met contractverlenging) of moet wachten tot oktober op de N70. De N70 lijkt mij echter wel ietsje beter dan de 6680, en vooral het vooruitzicht dat de 'bugs' in de 6680 niet in de N70 zitten neigt mij om te wachten tot oktober.
NOu mocht je de kaart krijgen, ben ik zeer benieuwd, dit is spot goedkoopVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 19:23:
[...]
Kijk maar eens op www.centralpoint.nl/geheugen
Gaat om het MMCM/512 kaartje van Kingston, zie dat hij nu niet meer op voorraad is, maar komt volgende week weer binnen.
Ongelooflijk!! ik poste eerder hier dat ik al mijn fotos kwijt was in de foon na een mislukte BT zending.
Ik wilde net de fotos van mijn werk op de pc zetten en wat zie ik........juist daar waren ze weer??? al de fotos stonden er weer op,snap er niks van maar ben erg blij
btw (ik heb de 6681 he)
Ik wilde net de fotos van mijn werk op de pc zetten en wat zie ik........juist daar waren ze weer??? al de fotos stonden er weer op,snap er niks van maar ben erg blij
btw (ik heb de 6681 he)
Ik ben op zoek naar een houder voor m'n 6680. Iemand tips of goede ervaringen? Hoeft alleen een houder te zijn, geen handsfree faciliteiten. Als ik een nieuwe auto heb koop ik dan wel ff een (bluetooth) handsfree set, maar voorlopig is een houder met zuignap ofzo voldoende.
18,50 bij Halfords. Universeel ding met zuignap die perfect blijft zitten en een systeem waarmee je de foon snel en safe vastmaakt en weer verwijdert.Bananeman2002 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:06:
Ik ben op zoek naar een houder voor m'n 6680. Iemand tips of goede ervaringen? Hoeft alleen een houder te zijn, geen handsfree faciliteiten. Als ik een nieuwe auto heb koop ik dan wel ff een (bluetooth) handsfree set, maar voorlopig is een houder met zuignap ofzo voldoende.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
thnx it did the trickVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 19:52:
[...]
Je moet ff bij de toepasings beheer, de beveiliging uit zetten...
Verwijderd
Is dat universele ding met oplaadfunctie? Daar ben ik nl op zoek naar (dus een houder voor in de auto met laadfunctie)FaceDown schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:30:
[...]
18,50 bij Halfords. Universeel ding met zuignap die perfect blijft zitten en een systeem waarmee je de foon snel en safe vastmaakt en weer verwijdert.
Inderdaad spotgoedkoop. € 40.25 voor een 512 mb kaartje.bvbal79 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 22:00:
[...]
NOu mocht je de kaart krijgen, ben ik zeer benieuwd, dit is spot goedkoop
Verwijderd
Is deze kaart niet in andere winkels te krijgen? Ik heb zelf net even bij Kingston gekeken en die heeft het in het assortiment.Volgens mij komt de prijs onder de 50 euroR-Adioactive schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:32:
[...]
Inderdaad spotgoedkoop. € 40.25 voor een 512 mb kaartje.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 09:02 ]
Verwijderd
Ik weet dat deze kaart ergens 49 euro zal gaan kosten. Heb ff contact gezocht met 10 webshops. Eentje krijgt ze binnen 2 weken. Ik zal jullie hiervan op de hoogte houden!
Verwijderd
Nog niet zo lang geleden heb ik 125 euro voor mijn dual voltage card moeten betalen. En een maand later zijn ze 50 euries. Tering, wat doet mijn anus zeer zeg! Ben zwaar genaaid.
Sinds dinsdag ben ik ook in het bezit van een 6680, een prima toestel!
Ik heb wel een vraagje, mijn luidspreker voor de ringtones en handsfree lijkt niet van denderende kwaliteit... hij 'kraakt' bij lagere tonen lijkt het en dat komt de geluidskwaliteit niet ten goede.
Hebben andere van jullie dit ook of hoort dit niet? Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus het kan zijn dat ik het over het hoofd heb gezien..
Ik heb wel een vraagje, mijn luidspreker voor de ringtones en handsfree lijkt niet van denderende kwaliteit... hij 'kraakt' bij lagere tonen lijkt het en dat komt de geluidskwaliteit niet ten goede.
Hebben andere van jullie dit ook of hoort dit niet? Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus het kan zijn dat ik het over het hoofd heb gezien..
Haha. Dat heb je altijd wel. Duurt dat nog 2 weken met dat mmc kaartje? Te lang voor mijVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:29:
Nog niet zo lang geleden heb ik 125 euro voor mijn dual voltage card moeten betalen. En een maand later zijn ze 50 euries. Tering, wat doet mijn anus zeer zeg! Ben zwaar genaaid.
Hoe kan je video's opslaan die binnen zijn gekomen via bluetooth? Ik kan wel opties selecteren maar niet het bestand opslaan. Terwijl dat bij een binnengekomen foto wel gaat.
4.00.15 is uit voor de 6681
Ik zet het ook maar ff hier neer.
Verwijderd
Hoe weet je dat? Meer info over de wijzigingen? Linkje?rooie60 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:59:
Verwijderd
Ja, dat is inderdaad verschrikkelijk! Kingston 512MB Dual Voltage € 55,-! Levertijd is wel 2 of 3 weken.. Ik ben nog steeds in contact met een aantal webshops. Ik laat nog wat horen als zij reageren!Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 10:29:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 12:48 ]
55 euro zie ik daar toch echt staan.
Groetjes, FaceDown.
Lader kun je voor 5 euro kopen bij salesplaza.nlVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 08:23:
[...]
Is dat universele ding met oplaadfunctie? Daar ben ik nl op zoek naar (dus een houder voor in de auto met laadfunctie)
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Hmmm, blijkbaar is het dus toch wat duurder! Sorry, foutje van mij...FaceDown schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:41:
55 euro zie ik daar toch echt staan.
Toch blijft het goedkoop he...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 12:48 ]
Heb op Ebay voor 14 euro een originele Nokia autolader en gewone lader uit Duistland laten komen (3 dagen)FaceDown schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 12:43:
[...]
Lader kun je voor 5 euro kopen bij salesplaza.nl
| Dell XPS M1710 |
Verwijderd
En dan.. direct naar de Nokia store om de nieuwe firmware erop te laten zetten?rooie60 schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:59:
Niks linkje,ik heb gewoon nokia SP hier in mijn plaats gebeld en ik ga er zaterdag heen.
Video afspelen (met je standaard realplayer) en dan opslaan...R-Adioactive schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:56:
[...]
Haha. Dat heb je altijd wel. Duurt dat nog 2 weken met dat mmc kaartje? Te lang voor mij![]()
Hoe kan je video's opslaan die binnen zijn gekomen via bluetooth? Ik kan wel opties selecteren maar niet het bestand opslaan. Terwijl dat bij een binnengekomen foto wel gaat.
Heeft iemand WAP met T-Mobile aan de gang gekregen? Ik krijg telkens "Geen antwoord van gateway" of iets dergelijks.
Never mind, heb het werkend gekregen m.b.v. deze link: http://www.nokia.com/nokia/0,,71993,00.html
Never mind, heb het werkend gekregen m.b.v. deze link: http://www.nokia.com/nokia/0,,71993,00.html
[ Voor 34% gewijzigd door Bananeman op 06-08-2005 02:22 ]
Heeft iemand al een burealader gevonden voor de 6680?
Ik heb een autolader (zo'n ding wat in je sigarettenaansteker gaat) en als ik die gebruik krijg ik de melding: "Batterij wordt niet geladen". Iemand enig idee hoe dit komt?
EINDELIJK!!! Iemand anders die dat probleem ook heeft!!! Dat is echt het enige probleem dat ik met de 6680 heb..Bananeman2002 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:12:
Ik heb een autolader (zo'n ding wat in je sigarettenaansteker gaat) en als ik die gebruik krijg ik de melding: "Batterij wordt niet geladen". Iemand enig idee hoe dit komt?
Gebruik je de officiële Nokia LCH-12 lader? Zo ja: die gebruik ik ook.. heb Nokia d'rover gebeld maar die weten natuurlijk van niks en zeggen dat ie ondersteund wordt.
Ik wil de LCH-9 gaan proberen, iemand daar al ervaringen mee?
Ja, op eBay zijn d'r genoeg te vinden, zelfs met reservebatterij!Japie.G schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 16:36:
Heeft iemand al een burealader gevonden voor de 6680?
Nee, dat niet. Ik gebruik de lader die bij mijn Adapt GPS receiver zat ( http://www.adapt-mobile.c...ection.asp?producttype=10 ), maar daar zit exact dezelfde accu bij als bij de 6680 dus ik dacht dat ook de autolader dan wel voor de 6680 gebruikt zou kunnen worden.Myedvyed schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:16:
[...]
EINDELIJK!!! Iemand anders die dat probleem ook heeft!!! Dat is echt het enige probleem dat ik met de 6680 heb..
Gebruik je de officiële Nokia LCH-12 lader? Zo ja: die gebruik ik ook.. heb Nokia d'rover gebeld maar die weten natuurlijk van niks en zeggen dat ie ondersteund wordt.
Kan zijn dat dat niet zou is (ben wel benieuwd waarom dan niet), maar hopelijk werkt het wel.
Overigens heb ik al heel wat Nokia telefoons gehad, en ik heb het "Batterij wordt niet geladen"-probleem wel vaker gezien als ik laders onderling uitwisselde. De lader van de ene telefoon deed het soms niet bij de andere (en omgekeerd), ook al was het dezelfde accu verder.
[ Voor 16% gewijzigd door Bananeman op 06-08-2005 17:43 ]
Jep heb ik ook.. Ik had op een maand geleden een universele nokia-siemens-lg-motorola lader gekocht [met verschillende plugjes dus] maar ook daar kreeg ik de melding "Batterij wordt niet geladen".Bananeman2002 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:42:
[...]
Overigens heb ik al heel wat Nokia telefoons gehad, en ik heb het "Batterij wordt niet geladen"-probleem wel vaker gezien als ik laders onderling uitwisselde. De lader van de ene telefoon deed het soms niet bij de andere (en omgekeerd), ook al was het dezelfde accu verder.
Wap met Orange werkt naar mijn weten ook nog niet. Heel irritant, met de 6230 was dat ideaal om ff snel voetbaluitslagen te checken maar ik krijg nu de melding "Pakketgegevensverbinding niet beschikbaar". Iemand een id? Ik heb de settings via sms verkregen van https://nokiags.wdsglobal.com/standard?siteLanguageId=118
-edit-
Ok ik weet dus genoeg, kan alleen via Orange World dus en dat kost 6 euro (kan wel 1 maand gratiesj proberen) maar Orange World is nog niet compitabel voor de 6680 dus het is barre slecht geregeldVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:09:
[...]
Ik heb dit ook eerst aan willen vragen, maar dan bij Orange. Die vertelden mij dat het met deze telefoon niet meer mogelijk was om via een inbelverbinding te wappen, Alleen via gprs of umts.

Sowieso stom/jammer dat je niet meer via een inbelverbinding kan wappen!
[ Voor 26% gewijzigd door Elboo op 06-08-2005 18:17 ]
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
Bedoel je nou wap over GSM of via Orange World? Bij mij werkt Orange World dus wel. Heb soms wel dat niet alle diensten werken maar dat komt omdat de 6680 officieel geen Orange World ondersteunt. Het beste werkt het nog met de Netfront browser.
Edit: zie net dat je het over wappen over GSM heb.
Moet wel zeggen dat 6 euro echt niet te veel is, als je ziet wat je met je 6680 allemaal kunt. Ik lees dus als ik onderweg ben lekker hier op GoT of ander leuke foren. En dit alles voor 6 euro per maand
Edit: zie net dat je het over wappen over GSM heb.
[ Voor 38% gewijzigd door Maite op 06-08-2005 18:22 ]
Ja, gelukkig heb ik nu ook de N-Gage die dezelfde batterij kan laden.. dan gebruik ik die maar als veredelde autolader, en moet ik de batterijen handmatig verwisselen.Bananeman2002 schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:42:
[...]
Nee, dat niet. Ik gebruik de lader die bij mijn Adapt GPS receiver zat ( http://www.adapt-mobile.c...ection.asp?producttype=10 ), maar daar zit exact dezelfde accu bij als bij de 6680 dus ik dacht dat ook de autolader dan wel voor de 6680 gebruikt zou kunnen worden.
Kan zijn dat dat niet zou is (ben wel benieuwd waarom dan niet), maar hopelijk werkt het wel.
De Adapt + lader heb ik ook, die heb ik gebruikt om te testen of het niet aan mijn auto zou liggen (aangezien die lader ook een USB aansluiting heeft). Met USB deed ie et ook niet en m'n 7650 wel, dus ja..
Toch eens die LCH-9 proberen. Wel zeer irritant dat zowel de Nokia site als de klantenservice zeggen dat de LCH-12 compatible is.. daar heb ik dat ding precies voor gekocht en dan werkt et niet

Orange World voor 6 euro per maand... Veel te duur.
Mijn simkaart uit Indonesie werkt in Nederland prima om mee te wappen over het Vodafone netwerk.
Het beltegoed is al lang op, maar GPRS blijft prima werken.
(Omdat het geen USIM is dus geen UMTS.)
Helaas verloopt de kaart op 26-8 omdat ik er geen beltegoed op heb gezet voor die tijd. Beltegoedkaarten van Telkomsel zijn hier helaas niet te koop.
"Your remaining credit is Rp. 15." (1 euro = 12000 Rp.)
Mijn simkaart uit Indonesie werkt in Nederland prima om mee te wappen over het Vodafone netwerk.
Het beltegoed is al lang op, maar GPRS blijft prima werken.
Helaas verloopt de kaart op 26-8 omdat ik er geen beltegoed op heb gezet voor die tijd. Beltegoedkaarten van Telkomsel zijn hier helaas niet te koop.
"Your remaining credit is Rp. 15." (1 euro = 12000 Rp.)
Lekker!
Verwijderd
Wil het toch even met jullie delen.
Ik heb vandaag van iemand gehoort dat er een software beschikbaar is dat je telefoon in een GPS receiver modus kan zetten. Zo heb je dus geen GPS ontvanger nodig als je navigatie installeert.
Kan hier iets van kloppen?
Ik heb vandaag van iemand gehoort dat er een software beschikbaar is dat je telefoon in een GPS receiver modus kan zetten. Zo heb je dus geen GPS ontvanger nodig als je navigatie installeert.
En als het al zou werken dan snap ik niet dat Nokia de 6680 niet gewoon adverteerd met GPS included. Als je namelijk zo'n telefoon hebt dan kun je er gerust het dubbele voor vragen van wat ie nu kost, en iedereen zal het nog grif betalen ook (ik wel iig, scheelt een hoop gemier met losse apparaten en extra batterijen).
Ja en nee!Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:44:
Wil het toch even met jullie delen.
Je telefoon kun je voor GPS-achtige doeleinden gebruiken, aan de hand van de zendmast waar je op aangesloten zit wordt dan je plaats bepaald. Bij b.v. Vodafone kun je dit zelfs gebruiken om routes te plannen, en zie je ook elke keer als je van het menu naar het standby scherm gaat bovenin de hoek eventjes "REGIO xxx" staan, waarbij xxx het regio telefoonnummer is van de streek waar je nu zit.
Ook heb ik destijds op de 7650 een progje gehad dat aan de hand van je zendmast-locatie een ander profiel kon activeren, wat ik een tijdje gebruikte om de foon op school automatisch op 'Stil' te zetten.
Maar dit is tot op een paar KM nauwkeurig en dus lang niet nauwkeurig genoeg voor echte GPS.
Of dat er toch ergens in verborgen zit weet ik niet, maar ik heb geen zin om complot-theoriëen te verzinnen
ik heb firmware versie 2.04.15 maar heb eigenlijk nergens geen problemen mee, is het de moeite waard om de boel toch te upgraden? wat zijn de voordelen?
Verwijderd
Hmmm, toch wil ik het wel even proberen voor de gein! Het probleem is dat ''programma'' vinden.........Myedvyed schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 19:55:
[...]
Ja en nee!
Je telefoon kun je voor GPS-achtige doeleinden gebruiken, aan de hand van de zendmast waar je op aangesloten zit wordt dan je plaats bepaald. Bij b.v. Vodafone kun je dit zelfs gebruiken om routes te plannen, en zie je ook elke keer als je van het menu naar het standby scherm gaat bovenin de hoek eventjes "REGIO xxx" staan, waarbij xxx het regio telefoonnummer is van de streek waar je nu zit.
Ook heb ik destijds op de 7650 een progje gehad dat aan de hand van je zendmast-locatie een ander profiel kon activeren, wat ik een tijdje gebruikte om de foon op school automatisch op 'Stil' te zetten.
Maar dit is tot op een paar KM nauwkeurig en dus lang niet nauwkeurig genoeg voor echte GPS.
Of dat er toch ergens in verborgen zit weet ik niet, maar ik heb geen zin om complot-theoriëen te verzinnen
Dat ding dat automatisch die profielen omschakelde was iets van PsiLoc geloof ik.. meer weet ik ook niet meer eigenlijk, is lang geleden
Die Vodafone zooi zit gewoon in het Live! menu
Die Vodafone zooi zit gewoon in het Live! menu
Als je geen VodafoneLive hebt, wat is dan nou precies de laatst beschikbare Firmware versie?
Momenteel is dat software versie: V 3.04.37 1-06-05 RM-36 Deze heb ik voor zo`n 2 a 3 weken erop gezet.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Ik heb mijn 6680 nu zo een 1.5 maand in mijn bezit. Over de mogelijkheden van het toestel ben ik erg tevreden. Maar de trage software komt nu wel mijn neus uit.
Dit weekend heb ik meegewerkt aan monaco aan de maas. Ik liep met mijn oortje in, door het paddock en de menigte. Ik kon geen enkele gesprek verstaan. Geluid is bijzonder zacht. Ook met een dure hadset die ik die dag hebt moeten kopen presteerde niks. Ligt aan het toestel zelf.
Maar mijn grote ergernis was toch de trage software. Even snel een smsje versturen of snel mensen uit mijn telefoonboek bellen is echt een ramp.
Ik dacht dat ik er wel aan zou wennen maar begin me nu echt aan te irriteren. Daarom verkoop ik nu mijn toestel. Ik baal ervan dat ik 512mb kaart voor 125 euro destijds erbij had gekocht. Hebben jullie geen problemen met de trage software?
Nu ligt dit niet ana het toestel zelf maar aan Symbian O.S. Alle telefoons met symbian zijn zo traag.
Dit weekend heb ik meegewerkt aan monaco aan de maas. Ik liep met mijn oortje in, door het paddock en de menigte. Ik kon geen enkele gesprek verstaan. Geluid is bijzonder zacht. Ook met een dure hadset die ik die dag hebt moeten kopen presteerde niks. Ligt aan het toestel zelf.
Maar mijn grote ergernis was toch de trage software. Even snel een smsje versturen of snel mensen uit mijn telefoonboek bellen is echt een ramp.
Ik dacht dat ik er wel aan zou wennen maar begin me nu echt aan te irriteren. Daarom verkoop ik nu mijn toestel. Ik baal ervan dat ik 512mb kaart voor 125 euro destijds erbij had gekocht. Hebben jullie geen problemen met de trage software?
Nu ligt dit niet ana het toestel zelf maar aan Symbian O.S. Alle telefoons met symbian zijn zo traag.
Traag? Af en toe een halve seconde wachten overleef ik wel hoor. Koop eens een Siemens, dan weet je pas wat traag is.
Tomtom draait ook supervloeiend dus van traagheid is daar al helemaal geen sprake.
Misschien heb je een oudere firmware? Of te weinig geheugen vrij?
Tomtom draait ook supervloeiend dus van traagheid is daar al helemaal geen sprake.
Groetjes, FaceDown.
Ik heb hem nu een week en ben er tevreden over. De traagheid viel mij ook op, zeker in vergelijking met m'n D500 en 6230 hiervoor. Tomtom gaat echter weer supergoed, het toestel is dus snel.
Wat mij opvalt is dat je apps echt opstart en afsluit lijkt het wel. Open bijvoorbeeld maar eens je logboek wanneer deze nog niet geopend is. Het verzamelen van de gegevens duurt dan even. Sluit het logboek nu niet af, maar druk eens op 'rood' (ophangen zeg maar). Open je logboek nu weer en je zult merken dat het programma al is ingeladen en hij direct opent.
Hetzelfde geld voor b.v. je berichten, TomTom en volgens mij alle andere apps. Sluit ze dus gewoon niet af en alles gaat snel
Prima optie voor mij hoor.
Wanneer je veel open hebt staan en een zwaardere applicatie gaat draaien moet je wellicht wat toepassingen sluiten, van de week merkte ik dat met Tomtom en een aantal standaard toepassingen.
Ik kan er prima mee leven en het was voor mij ook een groot struikelpunt verwachtte ik. Gelukkig heeft het anders uitgepakt.
Wat mij opvalt is dat je apps echt opstart en afsluit lijkt het wel. Open bijvoorbeeld maar eens je logboek wanneer deze nog niet geopend is. Het verzamelen van de gegevens duurt dan even. Sluit het logboek nu niet af, maar druk eens op 'rood' (ophangen zeg maar). Open je logboek nu weer en je zult merken dat het programma al is ingeladen en hij direct opent.
Hetzelfde geld voor b.v. je berichten, TomTom en volgens mij alle andere apps. Sluit ze dus gewoon niet af en alles gaat snel
Wanneer je veel open hebt staan en een zwaardere applicatie gaat draaien moet je wellicht wat toepassingen sluiten, van de week merkte ik dat met Tomtom en een aantal standaard toepassingen.
Ik kan er prima mee leven en het was voor mij ook een groot struikelpunt verwachtte ik. Gelukkig heeft het anders uitgepakt.
Verwijderd
Dit is de actieve houder van Brodit voor de Nokia 6670. Heeft iemand enig idee of dit ook gaat werken voor de 6680? Ik dacht dat het formaat en de plek van de laadplug aardig overeen komen.
heb vervelend probleem met mijn adapt reciever
heb al geprobeerd hem BT GPS en Tomtom wireless gps te noemen op mijn gsm, maar elke keer als ik tomtom wil gebruiken moet ik mijn gsm opnieuw opstarten, anders krijg ik steeds de melding "geen gps apparaat" in tomtom (ook niet na selectie in het tomtom menu)
herstart ik de phone, dan vindt ie em automagish
heb al geprobeerd hem BT GPS en Tomtom wireless gps te noemen op mijn gsm, maar elke keer als ik tomtom wil gebruiken moet ik mijn gsm opnieuw opstarten, anders krijg ik steeds de melding "geen gps apparaat" in tomtom (ook niet na selectie in het tomtom menu)
Zelfde probleem hier. Volgens mij is dat gewoon een TT-bug.GigaTexel_BE schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:14:
heb vervelend probleem met mijn adapt reciever
Groetjes, FaceDown.
@FaceDown
Ik heb het al eerder genoemd, heb je gekeken op de mappen van Tomtom niet op "read only" staan. Zo ja het read only ff weghalen. Dit heeft bij mij het probleem opgelost
Ik heb het al eerder genoemd, heb je gekeken op de mappen van Tomtom niet op "read only" staan. Zo ja het read only ff weghalen. Dit heeft bij mij het probleem opgelost
Sorry maar ik was je tip helemaal vergeten. Heb het gecheckt en het lijkt te werken! Thanks! Even in de gaten houden komende dagen of het ook echt blijft werken.Maite schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:42:
@FaceDown
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=80266&productType=1
zou sit een kaartje voor de 6680 kunnen zijn? ik kan nergens vinden of het DV is
zou sit een kaartje voor de 6680 kunnen zijn? ik kan nergens vinden of het DV is
Verwijderd
Ik vroeg me af of er een programmaatje is ofzoiets, waarbij je kunt zien hoe lang je aan het bellen bent tijdens een gesprek. Een soort call countertje ofzo. Maar wel tijdens het gesprek, dus als ik aan het bellen dat ik dan zo'n timertje zie lopen 
Zou ook mooi zijn als ik kan zien hoeveel het kost, een tellertje
Jaja ik heb gewoon te hoge telefoonrekeningen, vandaar!
Zou ook mooi zijn als ik kan zien hoeveel het kost, een tellertje
Kzou gewoon m'n horloge gebruiken, als ik op m'n telefoon kijk tijdens het bellen hoor ik de ander niet meer tenzij ik em op handsfree zet, wat niet in alle situaties is aan te radenVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:46:
Ik vroeg me af of er een programmaatje is ofzoiets, waarbij je kunt zien hoe lang je aan het bellen bent tijdens een gesprek. Een soort call countertje ofzo. Maar wel tijdens het gesprek, dus als ik aan het bellen dat ik dan zo'n timertje zie lopen
Zou ook mooi zijn als ik kan zien hoeveel het kost, een tellertjeJaja ik heb gewoon te hoge telefoonrekeningen, vandaar!
Je kunt wel ergens aanzetten dat je direct na het gesprek even de uiteindelijke gesprekslengte ziet, maar dat bedoel je niet en heb je waarschijnlijk ook al gevonden!
Je kunt natuurlijk ook gewoon je gesprek proberen op te nemen, dan hoor je elke paar seconden een piep (maar dat hoort de ander dan ook, denkik) en heb je een indicatie.
Ik had dit al gevraagd, maar nog geen reply, vandaar nogmaals 
ik heb firmware versie 2.04.15 maar heb eigenlijk nergens geen problemen mee, is het de moeite waard om de boel toch te upgraden? wat zijn de voordelen?
Ik zit in dezelfde situatie en heb het motto: "If it ain't broke, don't fix it!"Japie.G schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 18:41:
Ik had dit al gevraagd, maar nog geen reply, vandaar nogmaals
Hoewel het slecht Engels is, heb ik liever de foon die ik nu heb dan dat ik straks ineens problemen erbij krijg. Het zou niet de eerste keer zijn dat firmware dingen verandert die ik niet wilde veranderen..
Ken ook weer mensen die altijd de nieuwste firmware willen hebben, ieder z'n ding
Ik heb vandaag deze foon besteld (icm Vodafone abo). Volgende week komt ie binnen, ik ben zeer benieuwd....
[ Voor 10% gewijzigd door Trax_Digitizer op 09-08-2005 19:22 ]
Misschien is deze vraag al vaker voorbij gekomen, maar is het Vodafone toestel ook zo erg branded als vele andere telfoons van Vodafone?
Verwijderd
waar kan ik nu precies die volume en luidsprekerregeling vinden? Zie hem zo echt nergens staan
Verwijderd
Weet iemand of je iets kan doen met het instellen van je belminuten...
Wat ik bedoel is.. kun je je phone een melding laten geven als je een x aantal minuten gebeld hebt.
Om zo je belbundel in de gaten te kunnen houden..
Misschien een progje dat dat kan doen?
anyone?
Wat ik bedoel is.. kun je je phone een melding laten geven als je een x aantal minuten gebeld hebt.
Om zo je belbundel in de gaten te kunnen houden..
Misschien een progje dat dat kan doen?
anyone?
Ik heb sinds een paar maanden zo'n geimporteerde 6680. Nu was ik vandaag in Rotterdam Centrum en dacht: he ff nederlandse firmware erop zetten. NOT! Die gast achter de balie meldde mij doodleuk dat ik als ik een Nederlandse firmware erop wilde, ik even 49,90eur mag aftikken! Nu ging ik kort in discussie maar, hij wilde mij alleen maar een verversing van de bestaande taal geven. Dus ik heb nu wel de nieuwste duitse software (toestel was voor de duitse markt bedoeld), maar dus niet wat ik wilde.
Binnenkort dus maar ff een mail naar Nokia en de webstore waar de phone vandaan komt want dit vind ik echt vrij kansloos.
Binnenkort dus maar ff een mail naar Nokia en de webstore waar de phone vandaan komt want dit vind ik echt vrij kansloos.
Succes is een keuze
Verwijderd
moet je eerst je BT device toevoegen aan trusted devices in je BT menu, misschien dat t dan wel werkt?FaceDown schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:38:
[...]
Zelfde probleem hier. Volgens mij is dat gewoon een TT-bug.
@ Maxster4th:
Ik heb dus ook een geimporteerde maar dan uit Indonesie. Ik ben dus eens gaan mailen met verschillende NSP's. De ene is een stuk duurder dan de andere, In Utrecht bijvoorbeeld kost het 20 euro ex. btw, wat natuurlijk ook noog VEEL te veel is. Kl*te service van Nokia!
Ik heb dus ook een geimporteerde maar dan uit Indonesie. Ik ben dus eens gaan mailen met verschillende NSP's. De ene is een stuk duurder dan de andere, In Utrecht bijvoorbeeld kost het 20 euro ex. btw, wat natuurlijk ook noog VEEL te veel is. Kl*te service van Nokia!

Lekker!
Je bedoelt 'ja' zeggen op de vraag of de GSM automatisch verbinding mag maken met het apparaat? Heb ik gedaan.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 00:46:
[...]
moet je eerst je BT device toevoegen aan trusted devices in je BT menu, misschien dat t dan wel werkt?
Het werkt overigens nog steeds niet goed. Want als ik de BT GPS uitschakel en weer inschakel dan vindt ie 'm niet meer automatisch. Moet ik weer het menu in in TT5 om de GPS te vinden.
Groetjes, FaceDown.
Dit topic is gesloten.