Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het bereik van de bluetooth wel erg tegen vallen, ik had hier voor een Samsung d500, en kon ik gewoon foto's sturen enzo, naar beneden, (als ik op mn slaap kamer zit), maar met deze telefoon, kan ik helemaal geen verbinding krijgen omdat het te ver weg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Maite schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:27:
hier ook geen problemen mee en heb zelfs nog de eerste software versie erop (had er tot nu toe nog geen tijd voor gehad, maar ik denk dat ik morgen maar naar Duiven ga voor de 3.04.37 :) )
Rij dan ff door naar Arnhem daar zit GAMI dat is een nokia SP
Ik heb 6681 en ook V3.10.6 heb hem 2 weken geleden gekocht maar nergens problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
rooie60 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:47:
[...]

Rij dan ff door naar Arnhem daar zit GAMI dat is een nokia SP
Ik heb 6681 en ook V3.10.6 heb hem 2 weken geleden gekocht maar nergens problemen mee
btw als ik fotos overzet op pc(via BT) krijg ik steeds mijn buurman met zijn D500 te zien op foon en mijn buurvrouw met haar SE S700 en haar kan ik zo door beton heen fotos sturen.....ha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 21:31
@Rooie60
bedankt maar ik heb er goede ervaringen met het MaxCenter in Duiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

FaceDown schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:46:
@ DaBARDmaN: Heb je je GPS module betaald per overschrijving? Hoe lang duurde het voordat je 'm in huis had?
Sorry voor de late reactie maar was even een paar dagen weg.
Ik heb PayPal gebruikt, omdat het overschrijven van geld naar het buitenland me veeeeeeel te lang duurt!

Even ter vermelding, die paar dagen heb ik uitermate relaxt gebruik gemaakt van me GPS navigatie die het perfect deed!

Update:
Het duurde 4 dagen ofzo voordat ik de GPS in huis had, de tijd had vooral te maken met de confirmatie van de betaling.

Wil er nog iemand een gloednieuw 256mb kaartje kopen van Kingston (wil toch een 512mb kopen)?

[ Voor 19% gewijzigd door DaBARDmaN op 21-07-2005 02:16 ]

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Wat een grote onzin dat je voor een Indonesisch toestel moet betalen bij een firmware upgrade. (20 euro ex. btw.) Belachelijk!

Ik heb momenteel 3.04.12 :? Maar wil toch ook wel graag de 3.04.37.

Hebben jullie trouwens ook dat er af en toe een hoofdtelefoon-symbool op de desktop blijft staan als de headset er niet in zit? Of soms na het rebooten al gelijk....?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

DaBARDmaN schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 02:11:
[...]
Update:
Het duurde 4 dagen ofzo voordat ik de GPS in huis had, de tijd had vooral te maken met de confirmatie van de betaling. [..]
Ik kreeg gisteren bericht dat ie verzonden is vanuit Duitsland. Ik verwacht 'm dus morgen over overmorgen in huis te hebben. Ben heel benieuwd! Mooi dat ie goed werkt bij jou in ieder geval. Ik heb zelf ook een 512MB kaartje besteld in de US voor 70,- incl, is ook onderweg inmiddels. Hopelijk geen naheffing hierop.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is het echt de moeite waard om je gsm te flaten flashen voor een nieuwere firmware.
Op het moment heb ik versie 2.04.15 en heb totaal geen problemen ermee.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Maite schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:54:
@Rooie60
bedankt maar ik heb er goede ervaringen met het MaxCenter in Duiven
Ja ikzelf ook,heb 3 weken geleden mijn K700 laten upgraden,maar omdat GAMI iets dichterbij mij zit en ik nu een nok heb,ga ik daarheen
Vreemd trouwens het 6681 forum komt maar niet van de grond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
ben net terug van Duiven. Helaas moeten ze daar de nieuwste firmware eerst nog downloaden. Heb er maar 03.04.11 erop laten zetten. Had het toestel ook daar kunnen laten en hem vanavond weer op kunnen halen met de nieuwste firmware maar daar had ik geen zin in. Misschien dat ik volgende week nog eens langs ga (zijn de kids ook blij :+ )

[ Voor 11% gewijzigd door Maite op 21-07-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien een manier hoe ik *.*sis of *.*jar bestanden kan verzenden via bluetooth?
ik probeerde al eerst de naam te wijzigen, en dan te versturen, alleen kon de ontvanger het bestand niet meer hernoemen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:02
Maite schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:00:
ben net terug van Duiven. Helaas moeten ze daar de nieuwste firmware eerst nog downloaden. Heb er maar 03.04.11 erop laten zetten. Had het toestel ook daar kunnen laten en hem vanavond weer op kunnen halen met de nieuwste firmware maar daar had ik geen zin in. Misschien dat ik volgende week nog eens langs ga (zijn de kids ook blij :+ )
Ik heb ze om 13.00 uur gebeld en ik moest na 15.00 uur komen. Ze hadden dan pas de software gedownload van nokia. Dat downloaden duurde tussen de 1,5 a 2 uur. Ik ga er na 15.00 uur toe. Nof effe wachten en dan heb ik de nieuwste software erop.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk gevonden.
Voor de mensen die het nog niet wisten :

http://www.handango.com/s...1e4&email=hgthr%40fger.ml

hier mee kan je dus, gewoon alle soorten files zoals verzenden via bluetooth zoals *.*sis *.*jar en *.*mid

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 16-09 16:39
Uhm, hoe dan? Dat is toch gewoon een e-mail programma?
Nevermind, ik zie het al :) Best handig inderdaad.

[ Voor 33% gewijzigd door Wekko306 op 21-07-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke mp3 speler gebruiker jullie? De standaard mp3 speler van Real wat er op zit vind ik niks. Wat is een goeie alternatief(gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dat vraag ik me ook af.. dat geklooi met die playlists is inderdaad niks. Je kan niet eens snel een mapje selecteren wat ie af moet spelen en dat ie automatisch de volgende nummers pakt.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultramp3 spler schijnt wel goed te zijn, alleen stotter hij bij mij als ik tegelijk gaat gamen enzo, wat ik niet met de Gallery player hebt.

btw. dit is echt een vet toestel ben er nu al 3 dagen zoet mee.
Ik vind alleen dat ze nog wel de "push to talk" moet invoeren hier in nederland..
dat is toch wel de vettste optie van de heletoestel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSN MET GEBRUIK CAMERA VOOR !!!

Bestaat er al zo'n programma?
Lijkt me toch niet moeilijk om die ingebouwde cam voor als webcam te gebruiken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:56:
MSN MET GEBRUIK CAMERA VOOR !!!

Bestaat er al zo'n programma?
Lijkt me toch niet moeilijk om die ingebouwde cam voor als webcam te gebruiken :9
Lijkt me een prijzige aangelegenheid worden, omdat je behoorlijk wat MB's verscheept dan. Maar technisch zou het makkelijk moeten kunnen inderdaad. Alleen is de vraag of er iemand software wil schrijven die maar door weinig GSM's ondersteund wordt.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgileMessenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agilemessenger werkt perfect, echter zonder camera ondersteuning.
er zijn nu vrij veel toestellen op de markt met 2 camera's, vooral Vodafoon heeft er heel wat in huis.
kosten vind ik op zich meevallen, GPRS kost via orange 6 euro per maand. Aangezien er toch meer uitbreidingen m.b.t. de dienstverlening van verschillende providers via GPRS zal verlopen zal de prijs per MB door concurrentie ook wel dalen. dure UMTS contra goedkope GPRS databundels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 6680 al een tijdje geleden gekocht met een Hi20 abbo. Is het ook mogelijk om hier een USIM voor te krijgen en dan videocalls te doen? of is Hi echt zo streng mij geen umts te kunnen leveren (zitten wel op het netwerk van KPN)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Hi20 abo (en ik had al een losse databundel voor GPRS, dat moet ik er wel ff bijzeggen). Ik ben naar de Primafoon gegaan voor een USIM en kreeg 'm zo mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agilemessenger werkt perfect, echter zonder camera ondersteuning.
Agilemessenger werkt niet bij mij. Ik kan kiezen uit verschillende verbingingen waaronder;
-Orange World
-Orange GPRS
-Orange MMS
-Orange ISP GPRS

Welke verbinding ik ook kies, hij kan me niet aanmelden. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
je moet Orange ISP GPRS hebben, dit gaat helaas van je 2 mb eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien, hoe ik een visitekaartje kan sturen met deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Gewoon jezelf in je telefoonboek zetten en die vervolgens versturen, of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

De XAiOX NavOne 2.0 is binnen en werkt werkelijk perfect! Geen enkel probleem met 'op de weg' te blijven en ZEER nauwkeurig, ook de snelheidsmeting. Schitterend apparaatje, gekocht via Ebay Duitsland voor 89,90 incl verzendkosten.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens, op mijn Samsung d500 kon ik altijd, een verbinding maken, met andere telefoon, en kon ik zo bestanden downloaden die er gedeeld waren, weet iemand hoe ik een verbinding kan maken met deze telefoon met anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

FaceDown schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:47:
De XAiOX NavOne 2.0 is binnen en werkt werkelijk perfect! Geen enkel probleem met 'op de weg' te blijven en ZEER nauwkeurig, ook de snelheidsmeting. Schitterend apparaatje, gekocht via Ebay Duitsland voor 89,90 incl verzendkosten.
Ik ben het hier geheel mee eens!
Moest er even aan wennen dat je niet 1 2 3 kunt verbinden met een satelliet als je de GPS bij het raam houd (binnens huis), maar buiten en in de auto doet hij het uitstekend!

Edit:
Wat ik me eigenlijk afvraag, is de autolader die bij de XAiOX NavOne 2.0 zit ook te gebruiken om je telefoon op te laden? Omdat de accu met veel Nokia telefoons compatible is.
Link: http://www.dealcatshop.de/catalog/product_info.php?cPath=31&products_id=278

[ Voor 26% gewijzigd door DaBARDmaN op 23-07-2005 01:31 ]

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
kan mij iemand met de nieuwste firmware (03.04.37) vertellen of het toestel nu de flits-instellingen onthoudt? Of tenminste, net als voor de nachtmodus, een shortcut bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Maite schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:52:
kan mij iemand met de nieuwste firmware (03.04.37) vertellen of het toestel nu de flits-instellingen onthoudt? Of tenminste, net als voor de nachtmodus, een shortcut bestaat?
Over de flits instellingen onthoudt de nokia 6680 met de nieuwe en oude software. Ik heb er persoonlijk geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
dat meen je niet. Dan is mijn 6680 blijkbaar stuk. Bij mij staat de flits altijd op off als ik de camera aanzet ook al heb ik hem de vorige keer op "auto" gezet. De volgende keer toch ff na laten kijken als ik naar de NSP ga. Trouwens Pinokkia, is het updaten geluk in duiven?

[ Voor 36% gewijzigd door Maite op 23-07-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Maite schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:08:
dat meen je niet. Dan is mijn 6680 blijkbaar stuk. Bij mij staat de flits altijd op off als ik de camera aanzet ook al heb ik hem de vorige keer op "auto" gezet. De volgende keer toch ff na laten kijken als ik naar de NSP ga. Trouwens Pinokkia, is het updaten geluk in duiven?
Het is 100% in orde. Ik heb nog geen fouten kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
@ Maite

Ik heb de nokia 6680net effe aan en uit gezet en de instellingen van de flits stond op aan. Toen ik naar camara instellingen ging staat hij nog steeds op aan. Blijkbaar is er wel degelijk iets mis met Uw nokia 6680.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
@pinokkia
Bedankt voor het nakijken. Ga volgende week toch nog eens naar Duiven voor 3.04.37 en zal ik het daar wel over hebben:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Maite schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:27:
@pinokkia
Bedankt voor het nakijken. Ga volgende week toch nog eens naar Duiven voor 3.04.37 en zal ik het daar wel over hebben:)
Neem je de kids weer mee, want kan U gelijk naar de mac donalds. Zijn de kids ook weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
:) de Kids wel, maar ik niet. Als ik pech heb ben ik mijn toestel voor een week of 2 kwijt. :'(
En je bent zeker dat dit bij de oude versie ook zo werkte als nu met de 3.04.37?

[ Voor 3% gewijzigd door Maite op 23-07-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

DaBARDmaN schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:59:
[...]

Moest er even aan wennen dat je niet 1 2 3 kunt verbinden met een satelliet als je de GPS bij het raam houd (binnens huis), maar buiten en in de auto doet hij het uitstekend!

Edit:
Wat ik me eigenlijk afvraag, is de autolader die bij de XAiOX NavOne 2.0 zit ook te gebruiken om je telefoon op te laden? Omdat de accu met veel Nokia telefoons compatible is.
Link: http://www.dealcatshop.de/catalog/product_info.php?cPath=31&products_id=278
De outpul van de gewone netstroomlader van de NavOne is 5.3 volt, de lader van de Nokia 5.7 volt. Hier zit dus wel een klein verschil in. Geen idee of ze uitwisselbaar zijn.

Ik heb wel het probleem dat Tomtom 5 niet automatisch de NavOne vindt, als deze buiten bereik is geweest. Als ik m'n hele telefoon opnieuw start, en de Bluetooth verbinding maak, doet ie 't wel meteen. Enig idee waar dat aan ligt? Ik stel wel in dat ie automatisch verbinding mag maken met het apparaat.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Maite schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:51:
:) de Kids wel, maar ik niet. Als ik pech heb ben ik mijn toestel voor een week of 2 kwijt. :'(
En je bent zeker dat dit bij de oude versie ook zo werkte als nu met de 3.04.37?
Helaas kan ik het nu niet meer controleren, omdat ik de nieuwe versie heb. Naar mijn weten deed het gewoon. Misschien dat iemand op deze forum je verder kan helpen. Ik ken voor de rest niemand die een nokia 6680 heeft. Mijn man en ik heb een hele grote familie en kenissenkring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
FaceDown schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:54:
Ik heb wel het probleem dat Tomtom 5 niet automatisch de NavOne vindt, als deze buiten bereik is geweest. Als ik m'n hele telefoon opnieuw start, en de Bluetooth verbinding maak, doet ie 't wel meteen. Enig idee waar dat aan ligt? Ik stel wel in dat ie automatisch verbinding mag maken met het apparaat.
Instelling op het apparaat zelf? Ik stond op het punt deze ook te kopen, maar als hij bij iedereen hetzelfde gebrek vertoond dan schaf ik toch liever een iets duurdere aan die wel werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Opera 8.0 voor symbian is er uit en het leukste eraan is: Hij is "free" te downloaden voor de Nokia 6680/6681 :)

http://www.opera.com/products/mobile/products/

[ Voor 41% gewijzigd door Maite op 24-07-2005 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Heb al eerder dit probleem gehad,wet alleen niet meer bij welke foon,maar als ik een afbeelding (176x208 resolutie scherm) naar mijn 6681 wil sturen en als achtergrond wil instellen,krijg ik opzij 2 witte balken?Het is niet beeldvullend,ik weet dat boven en onderkant niet meegerekend word,maar de zijkanten moeten toch ook gevuld zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
Maite schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 23:08:
Opera 8.0 voor symbian is er uit en het leukste eraan is: Hij is "free" te downloaden voor de Nokia 6680/6681 :)

http://www.opera.com/products/mobile/products/
Dit is dus gewoon een soort Internet Explorer maar dan op je mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
nu snap ik het helemaal niet meer. Heb net op een Zwitsers forum gelezen dat het ook met de nieuwste firmware zo is dat je elke keer als je de camera applicatie opstart de instellingen weer moet aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Maite schreef op zondag 24 juli 2005 @ 16:33:
nu snap ik het helemaal niet meer. Heb net op een Zwitsers forum gelezen dat het ook met de nieuwste firmware zo is dat je elke keer als je de camera applicatie opstart de instellingen weer moet aanpassen?
Ik heb weer net aan en uit gedaan. Hij stond op flits aan. En staat nog steeds op flits aan. Ik snap het probleem dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
maar als je de camera opstart, welk symbol krijg je dan op het display? Flits met strep erdoor of gewoon de flits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Maite schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:37:
maar als je de camera opstart, welk symbol krijg je dan op het display? Flits met strep erdoor of gewoon de flits?
Gewoon een teken van de flits. De gsm is zo uit gezet en gaat zo ook aan. Heb net weer effe gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:43

GigaTexel_BE

AMD MP²

bij mij gaat de flits ook steeds terug uit (v2.04.15 04-03-05)

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
GigaTexel_BE schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:50:
bij mij gaat de flits ook steeds terug uit (v2.04.15 04-03-05)
Is het geen instelling van de foon? Dat je dus kiest voor altijd flits, geen flits of automagisch oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu pas ingelogd op dit forum en ik heb een paar vraagjes aan de experts hier ! :P

Ik heb er een van vodafone, kan ik al die software die er van vodafone opstaat ook af gooien? En er de nieuwste software versie van nokia op zetten?
En hoe ik zie ik trouwens wat voor versie ik heb?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:14:
....
En hoe ik zie ik trouwens wat voor versie ik heb?
Begin dan maar eens met in dit topic te zoeken naar "versie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

DaBARDmaN schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:59:
[...]

Ik kan zelfs de ontvanger in het dashboardkastje leggen, en ik heb nog prima bereik! Ik heb echter wel een (klein) probleempje; De telefoon maakt automatisch verbinding met de NavOne module, maar Tomtom 5 ziet 'm niet vanzelf. Hij zegt 'Geen GPS apparaat' en als ik dan via voorkeuren -> GPS module de NavOne uit het lijstje kies, dan heb ik meteen verbinding. Ik moet dus wel steeds na het opstarten van TT5 de module kiezen. Heb jij dit ook toevallig?
Soms vindt TT5 'm weer wel vanzelf overigens, maar meestal niet.

[edit] En meteen de oplossing: ( :D ) De Module in het 6680 Bluetooth menu hernoemen (short name) naar BT GPS en Tomtom vindt 'm meteen, ook na rebooten van de gsm of opnieuw inschakelen van de module.

[edit2] Toch niet opgelost: ( :( ) Na langer beide apparaten uit te hebben gehad, zet ik de module aan; BT verbinding komt direct tot stand. Ik start TT5 op; "geen GPS apparaat". Ik ga naar 'voorkeuren' -> 'Toon GPS status' en zonder te hoeven kiezen voor een apparaat zie ik direct dat er een goede verbinding is. Ik ga terug en ik heb een goede verbinding.
Dan start ik TT5 opnieuw op; zelfde verhaal. Weer moet ik de instellingen van TT5 induiken om verbinding te krijgen.
Hierna start in m'n GSM helemaal opnieuw op; daarna TT5 en direct een goede verbinding. TT5 afsluiten en weer opstarten: ook weer een goede verbinding.

Bovenstaande lijkt op een bug in TT5. Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor. Het is niet onoverkomenlijk maar wel ongemakkelijk.

[edit3] En nou doet 'ie 't wel weer steeds goed meteen. Ik snap er weinig meer van ATM. :/

[ Voor 56% gewijzigd door FaceDown op 25-07-2005 16:18 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
Hoe synchroniseer je je e-mail? Ik kan in Nokia PC Suite dat vakje niet aanvinken want het is "licht" gekleurd...

Iemand een idee? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
@FaceDown
Kijk ff of de mappen van TTM niet op "read only" staat,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:43

GigaTexel_BE

AMD MP²

kristian8888 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:58:
Hoe synchroniseer je je e-mail? Ik kan in Nokia PC Suite dat vakje niet aanvinken want het is "licht" gekleurd...

Iemand een idee? :? :? :?
lukt bij mij ook niet

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Postman schreef op zondag 24 juli 2005 @ 23:32:
[...]

Is het geen instelling van de foon? Dat je dus kiest voor altijd flits, geen flits of automagisch oid?
dan nog gaat hij ook bij mij steeds weer terug naar uit. lijkt dus aan de firmware te liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
bvbal79 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:18:
[...]

dan nog gaat hij ook bij mij steeds weer terug naar uit. lijkt dus aan de firmware te liggen
Bij de instellingen van de camara heb ik hem op aan staan. doe ik de gsm uit en weer aan. Staat de flits nog steeds op aan. Hij stelt hem niet naar uit of automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Portokosten: De portokosten bedragen € 4.95 per zending.

Kunnen meer bedrijven doen: geheugen gratis € 0,- en 30 euro verzendkosten daarop! zeer makkelijk is dat.

Ontopic: waar haal ik dat GPS ontvanger voor mijn toestel zo goedkoop mogelijk?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Waarom zo onvriendelijk ortega?is gewoon en site toch?ik vat het ff niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Ik zie het probleem ook niet hoor Ortega. €4,95 voor het verzenden is helemaal nog niet veel hoor, als je de pricewatch bekijkt zie je voor dezelfde kaart van €26 verzendkosten van €8,5.

Helaas is de shop-survey van die site idd niet helemaal super ok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:11
Heb het zelfde probleem...lukt het bij iemand wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:08:
Het ligt eraan of je de applicatie camera afsluit ....
als je gewoon op de toets ' gesprek beeindigen" drukt (de applicatie zit dan nog in geheugen) onthoudt hij de laatst gebruikte instelling. Sluit je de applicatie daadwerkelijk af, dan zal de flitser bij opnieuw opstarten van de applicatie standaard op uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
En zo heeft sewa dan opeens de oplossing gevonden voor het probleem. Maar voor de zekerheid: kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Postman schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:58:
En zo heeft sewa dan opeens de oplossing gevonden voor het probleem. Maar voor de zekerheid: kan iemand dit bevestigen?
Kennelijk toch niet, aangezien pinokkia zei dat bij hem de instellingen bewaard blijven als hij z'n telefoon opnieuw opstart.
Bij mijn 6681 staat de flitser altijd weer op uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:10:
[...]

Het ligt eraan of je de applicatie camera afsluit ....
als je gewoon op de toets ' gesprek beeindigen" drukt (de applicatie zit dan nog in geheugen) onthoudt hij de laatst gebruikte instelling. Sluit je de applicatie daadwerkelijk af, dan zal de flitser bij opnieuw opstarten van de applicatie standaard op uit staan.
Dit klopt, maar nog een kleine toevoeging:

Als je de camera afsluit met het "rode telefoontje" (dus "gesprek beëindigen") en DAARNA het schuifje dichtmaakt, wordt de camera-applicatie alsnog volledig afgesloten en staat daarna de flits weer uit.

Echter, als je EERST het schuifje dichtdoet en daarna afsluit met het rode telefoontje, zal de flits de volgende keer WEL aanstaan.

MAAR dat kun je dan weer alleen doen als je de camera handmatig activeert ipv door met het schuifje te openen.. want als je met het schuifje opent, sluit hij em automatisch wederom helemaal af als je het schuifje dichtdoet, terwijl hij de camera op camera 2 overschakelt (bij de Nokia 6681 zal dit dus anders/niet werken) als je de camera eerst via het menu opent..

Dus even recapituleren:

Flitsinstellingen blijven bewaard wanneer
- Start via menu -> daarna schuifje open -> flits instellen -> sluiten via schuifje en daarna telefoontje
(dit trucje kun je oneindig herhalen! de 2e en volgende keren kun je hem wel met de schuif openen (dus menu-stap overbodig) en sluiten + knopje, totdat je de camera helemaal afsluit!)
- Start via menu of schuifje -> flits instellen -> sluiten via telefoontje en schuif OPEN laten (hierna moet je dus via menu de camera opnieuw starten, aangezien het schuifje open moet blijven)

Wie dat zo verzonnen heeft verdient een Nobelprijs voor Moeilijkdoenerij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Even een vraagje. Heb nu een KPN mobiel abbo erbij. Alleen ik vind het internet wel erg langzaam gaan. Hoe weet ik of ik op het UMTS netwerk zit, en ten tweede hoe weet ik of mijn simkaart een USIM is.

Edit/ gebeld met KPN, tis geen USIM, kan hem omruilen bij een primafoonzaak. Zonder kosten blijkbaar.

[ Voor 22% gewijzigd door bvbal79 op 27-07-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realplayer vind ik zo omslachtig. Is het uberhaupt mogelijk om een album lijst op te stellen? Nu zie ik nummers los op mijn 6680 door elkaar staan, en als ik een album aanmaak met daarin nummers, dan zie ik dezelfde nummers dubbel in mijn lijstje tussen de losse nummers staan.
Wat een butt programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
probeer oggplayer eens

http://symbianoggplay.sourceforge.net/

[ Voor 49% gewijzigd door Maite op 27-07-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:18:
[...]

Of je gebruikt het programma Sprofiles.
Dan kan je ook nog instellen bij welk profiel de toetsenblokkering moet gaan werken.
Programma hoef je ook niet apart op te starten, en toetsenblokkering is in te stellen naar jouw eigen keuze.
Greetsz,
Waar staat dat programaatje precies dan? Heb al beetje lopen zoeken maar kan niet vinden. Heb sinds week ook de Nokia 6680. Mooi toetsel en ook fijn om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan onder instellingen van beveiliging de automatische toetsenblokkering activeren en zelfs een wachtwoord aan koppelen. Net als je pc kan je je telefoon met wachtwoord blokkeren. Als iemand aan je gsm zit kan hij niet snel ff door je menu ofzo scrollen. Je moet dan je toetsenblokkering opheffen d.m.v. wachtwoord. Perfect tegen nieuwsgierige vriendinnen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage010
  • Laatst online: 15-01-2023
Als ik via mijn Nokia 6680 naar www.Gmail.com surf krijg ik de foutmelding:

The following error was encountered: * acces denied.

access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you think this is incorrect. You cache admininistrator is admin.

Naar www.gmail.nl krijg ik dat de diensten daar zijn stopgezet en wordt ik omgeleid naar www.gpost.nl. Mijn provider is T-Mobile.

Het heeft wel gewerkt op mijn mobiel, dus hij kan het wel aan. Weet iemand wat er mis is gegaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Mirage010 op 28-07-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Gmail.NL?? Dat is niet de Google maildienst, en ook nooit geweest!

Als je gmail wil checken kun je dat gewoon als mailbox instellen, zoek in dit topic maar op gmail, ik heb ergens alle instellingen op een rijtje gezet die nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duddits
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
bvbal79 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:26:Hoe weet ik of ik op het UMTS netwerk zit, en ten tweede hoe weet ik of mijn simkaart een USIM is.
links boven in het scherm zie je 3g staan als je via UMTS verbonden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst Avantgo geinstalleerd, werkt goed, allen niet schermresolutie lijkt iets minder.
Krijg de updates wel via GPRS/Edge, maar sync dmv kabel lukt niet. Avantgo meldt ook dat het voor de 66 serie nog niet werkt helaas. En om nu iedere dag 2 MB via GPRS te versturen, is ook zo wat.

Heb daarna de Mobireader (Mobipocket) geinstalleerd (prof versie), maar krijg geen plaatjes te zien. Werkt mooi ook gemakkelijk eigen sites toe te voegen en geschikt te maken dmv Mobipocket Creator. Erg goed! Onthoudt op een of andere manier niet de instelling volledig scherm niet.(?)
Plaatjes zijn zwarte vlakken.
Iemand enig idee hoe je wel de plaatjes zichtbaar krijgt bij de Mobireader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Eindelijk.. mijn 512MB kaartje uit de US binnen zonder verder bemoeienis van de douane, en dat voor 70 euro incl verzendkosten. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
FaceDown schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:32:
Eindelijk.. mijn 512MB kaartje uit de US binnen zonder verder bemoeienis van de douane, en dat voor 70 euro incl verzendkosten. :)
Welke shop?

Ah via Ebay zie ik nu.

[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 28-07-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:03:
[...]

Waar staat dat programaatje precies dan? Heb al beetje lopen zoeken maar kan niet vinden. Heb sinds week ook de Nokia 6680. Mooi toetsel en ook fijn om mee te werken.
FF googlen en je vindt wat je zoekt....en anders stuur je me maar ff een PM.
Greetsz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Heb zonet voor het eerst via UMTS (Vodafone Prepay, de N-Gage QD actie kon ik niet weerstaan :P ) ff TV gekeken op de 6680.. moet zeggen dat het er een stuk beter uitzag dan ik verwacht had! En ook lekker bereik hier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een idee als iemand een nieuw topic maakt als combinatie van de Nokia 6680/6681 met de nieuwste informatie in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Dat zou mooi zijn ja. Deze startpost is ontzettend achterhaald, bevat zelfs nog prototype afbeeldingen, en de maker post hier ook nooit meer 8)7

Maar ik ben een te grote n00b om een mooie startpost te maken.. zou wel fijn zijn als er veel handige linkjes met (gratis, natuurlijk) software instonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafjedavid
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:03
voor software moet je in dit topic kijken:

SymbianOS - Software & Discussie

Who Needs Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:19:
Is het een idee als iemand een nieuw topic maakt als combinatie van de Nokia 6680/6681 met de nieuwste informatie in de startpost?
Ik ben bezig geweest, maar doordat ik ook werk ben ik niet veel verder gekomen dan de specificaties.

Ik ga denk ik morgenochtend nog verder, maar echt lang kan ik ook dan niet werken ivm een bruiloft. Dus ik gok dat uiterlijk zaterdag er een nieuwe post is.

Maar ik doe niks over de 6681 hoor, in mijn ogen is dat gewoon dezelfde telefoon maar dan zonder de frontcamera.
En de IT-Mods zijn op de hoogte van mijn startpost, maar als iemand nu zo een nieuwe post heeft mag die hem van mij plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Die had ik toevallig gister ook bekeken ja :P

Probleem is dat sommige software (met name spellen, emulators) niet compatible met de 6680 zijn vanwege (o.a.) het 262k kleurenscherm. Dus een lijst software waarvan bevestigd is dat het op de 6680 werkt is altijd fijn natuurlijk! Ik heb zelf software genoeg gevonden hier en daar door de topics heen, maar voor mensen die net beginnen is zo'n lijstje wel fijn! :)

[ Voor 22% gewijzigd door Myedvyed op 28-07-2005 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:54:
Heb zonet voor het eerst via UMTS (Vodafone Prepay, de N-Gage QD actie kon ik niet weerstaan :P ) ff TV gekeken op de 6680.. moet zeggen dat het er een stuk beter uitzag dan ik verwacht had! En ook lekker bereik hier 8)
Wat kost dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Met prepaid een kwartje per 10 minuten, betaald per blok van 10 min. (dus 1 min. kost evenveel als 10), OF een kwartje per losse videoclip.

Maar 10 minuten is toch vrij lang voor iemand zoals ik, heb ik gemerkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:40:
Ja dat kan ik, haal je batterij eruit, dan zie je 2 puntjes doe verzichtich met een tangetje die naar voren, dan kan je zo het achter camara dingetje los maken en dan met je nagel rondom het voorfrontje en hij is los :)

[...]
ik begrijp het niet helemaal.. ik zie die 2 puntjes.. maar hoe kan ik die naar voren doen? en hoe moet ik het tangetje houden? please help.. ben vandaag namelijk zo slim geweest om mijn phone te laten vallen op straat en nu is die enigsinds beschadigd.. en waar kan ik frontjes bestellen?

merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 02:09:
[...]

ik begrijp het niet helemaal.. ik zie die 2 puntjes.. maar hoe kan ik die naar voren doen? en hoe moet ik het tangetje houden? please help.. ben vandaag namelijk zo slim geweest om mijn phone te laten vallen op straat en nu is die enigsinds beschadigd.. en waar kan ik frontjes bestellen?

merci
Misschien dat je hier wat aan hebt?
Faceplates ben ik nog niet tegengekomen, misschien komen ze binnenkort wel op www.cnn.cn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 02:31:
[...]

Misschien dat je hier wat aan hebt?
Faceplates ben ik nog niet tegengekomen, misschien komen ze binnenkort wel op www.cnn.cn.
thnx mate.!! idd maar hopen dat er snel mooie covers komen... although.. ik vind die cover van facedown ckr wel netjes!! where did you get that one!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00
Argh ik zit nu te twijfelen tussen deze gsm , en de Motorola MPx220 !

Jammer dat die nokia nog veel extra kost bij 'n abbo van 20 á 30euro per maand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

De_Bastaard, zelf ben ik nog steeds zeer tevreden met deze telefoon, maandje of 3 a 4 heb ik deze nu en ben nog nooit zolang tevreden geweest met een telefoon.
Kijk wleke fucties jou het meeste aanspreken op beide phones :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke avond is mijn accu leeg, ik denk dat ik een virus of zo heb, maar virus scanners vinden niks, dus nu wil ik een hardreset doen, alleen vraagt ie om een security code :?
ik heb helemaal geen codes niks op de heletefoon... weet iemand wat ze hier mee bedoelen?

[EDIT]
laat maar het was 12345

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
De_Bastaard schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 11:15:
Argh ik zit nu te twijfelen tussen deze gsm , en de Motorola MPx220 !

Jammer dat die nokia nog veel extra kost bij 'n abbo van 20 á 30euro per maand :(
Vond het meevallen. 2-jarige abbo en je hebt hem voor 144 euro bij KPN en 2call.nl. eerste 6 maanden betaal je maar 50% abbokosten. Daarbij heb ik mijn ouwe 6310i voor 110 euro verkocht. Dus maar 34 euro voor de telefoon bij betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik sta helemaal versteld,heb dit nog nóóit meegemaakt ook bij mijn 6600 niet.Ik lig op bank en markeer de 15 gemaakte fotos van smiddags,ik zend ze naar mijn pc (via BT) ik krijg:zending mislukt (zag dat mijn BT niet opgestart was onderin balk) maar het rare van alles is....ik start de pc opnieuw op en de BT staat nu wel onderin,ik ga naar gallerij op de foon en zie geen thumbnails meer van mijn fotos maar getekende iconen van fotos met breuk in het midden van de fotos????? al mijn fotos zijn weg!! en zag ook dat al mijn wallpapers (in de map eronder)wegzijn???hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Gebruik je de bijgeleverde memcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Wekko schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 21:41:
Gebruik je de bijgeleverde memcard?
Ja net zoals altijd,daar sla ik ze altijd in op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

rooie60 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 00:25:
[...]

Ja net zoals altijd,daar sla ik ze altijd in op.
Het bijgeleverde kaartje levert voor nogal wat mensen problemen op.. ik heb zelf nergens last van gehad, maar die bug die je omschreef is in dit topic veel vaker voorgekomen, en voor zover ik weet altijd opgelost door een betere memcard te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik zeg net dat ik er nooit eerder last van heb gehad met deze(6681) dit is echt de eerste keer? ik werk altijd met BT van en naar de foon en ik heb al zon honderd fotos vanaf mijn 6681 naar de pc gestuurd,maar dit is echt de eerste keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Hey, ik ontken niet dat het de eerste keer is dat je dat hebt :P

Zeg alleen dat veel andere mensen ook zo'n probleem hebben gehad (of dat nou vroeg of laat was) en dat aan het geheugenkaartje bleek te liggen. Hoewel Nokia's ook berucht schijnen te zijn om hun Bluetooth bugs.. kweet wel dat mijn 7650 nu kreupel is zonder Bluetooth :'( Maar nu met de 6680 gebruik ik Bluetooth niet meer voor de PC, lang leve de USB kabel :*)
Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.