Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Wat is nou een heel goed proggie om geluid mee op te nemen? Die voice recorder kan maar tot 30 seconden en ik wil langer. Wie weet er iets? Mag freeware of niet-freeware zijn.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freeware voicerecording progje:

http://www.kw20.com/file/PowerNotes_v1.01_S60.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar koop je een 512 kaart voor dit toestel ?

Met wat foto's, film, mp3 en TT5 wordt het best zeuren anders .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:57:...

- punten:
...
weinig software

Ik ben er erg blij mee, vind het alleen jammer dat er geen gratis software voor te krijgen is.
Wie weet over paar maanden her en der illegaal software beschikbaar.
:/

Dan heb je niet goed genoeg gezocht, d'r zijn bergen software beschikbaar voor de Symbian S60 series! Volgens mij veel meer dan voor de D500, denk dat de enige serieuze concurrent voor Symbian qua software het Smartphone platform is. De meeste telefoons ondersteunen alleen Java applicaties, en die zijn nogal beperkt vergeleken met de C++ Symbian apps (die van praktisch alle functies van de telefoon gebruik kunnen maken)!

Een klein lijstje van gratis software:

http://www.gosymbian.com -> File Explorer, ook bruikbaar om screenshots mee te maken
http://bemused.sourceforge.net/ -> Bemused, bestuur WinAmp vanaf je telefoon via Bluetooth
http://personal.inet.fi/private/riihimaki/s60/fmsxs60.html -> een GRATIS MSX emulator voor je telefoon, mijn persoonlijke favoriet!
http://mtvoid.com/ -> ControlFreak, gratis versie is vergelijkbaar met Bemused, maar volledige versie kan gebruikt worden als afstandsbediening van de hele PC via Bluetooth, met desktop op het schermpje van je telefoon! (in- en uitzoomen mogelijk, en die hele PC controle functie werkt ook een kwartier lang in de gratis versie trouwens, kun je alvast experimenteren)
http://bladers-world.com/...ersoftware/?site=pcremote -> Freeware programma waarmee je ook je volledige PC kunt bedienen (meen ik me te herinneren), wel minder mooie interface. Weet niet zeker of het op de 6680 ook werkt trouwens, hier heb ik mee gespeeld in m'n 7650 jaren.
http://www.agilemobile.com/agile_messenger.html -> MSN, AIM, Yahoo Messenger en ICQ via je telefoon!
http://3lib.ukonline.co.uk/nonagss60.htm -> Nog een lijstje freeware spul, kwaliteit varieert.
http://www.symbianwiki.com/Series60Freeware?v=175h -> Nog meer freeware spul.. denkik, de link werkt hier op het moment niet, maar hij zal wel met reden bij m'n bookmarks staan (hoop ik)!

Het aanbod betaalde software (zie b.v. www.handango.com) is nog veel beter!
Extra aandacht geef ik nog even aan de GameBoy, NES en zelfs SNES emulators die te vinden zijn op www.vampent.com (GB en NES werken bij mij allebei soepel, GB zelfs nog soepel op dubbele snelheid!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Modbreak:'t Is niet de bedoeling te linken naar pagina's met ook minder legale spullen

[ Voor 76% gewijzigd door bjck op 07-07-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed
ThX man! Wereld gaat voor me open. Is er ook een Winamp versie voor symbian phones? Want de standaard player vind ik bagger. En die calculator is PERFECT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Enjoy! Dit foontje is een heerlijk stuk speelgoed! :P

De MP3 speler die hier nogal populair schijnt te zijn is UltraMP3: http://www.lonelycatgames.com/mobile/ultramp3/ultramp3.html

Ik ben zelf tevreden met de standaard player, dus heb et nog niet uitgeprobeerd.. hoewel et wel erg leuk is dat je ook tracker-bestanden (MOD, XM, S3M, IT) kunt afspelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

Nou, ik was ook lekker met Outlook aan het synchroniseren |:(
Eerst alles maar eens aangepast zodat er niet al teveel dubbel ontstond vanuit de telefoon naar mijn pc..
Toen ik eindelijk alles keurig had, geen dubbele namen meer met in de 1 een naam met e-mail vanuit de pc en in de ander een mobiel nummer (dus keurig samengevoegd en alles onder 1 naam) mooi gesynchroniseerd...

Vraagt PC Sync dat er wat verwijderde data is gevonden, of dat op de telefoon en op de pc weg kan?
Ik denk prima, heb wel wat verwijderd vanuit Outlook, dus dat moet vast ook van de telefoon af.
Krijg ik nu een melding dat 69 namen zijn verwijderd van telefoon en pc…
En na controle blijken dat gewoon 69 prima gegevens te zijn, die helemaal niet weg moesten!

Dus ik heb nu in PC Sync een lijst in het rapport met alle gegevens die gewist is!
Moet ik dat handmatig weer terugzetten, of is er nog een mogelijkheid dat terug te zetten???
Ja ik weet het, zoiets moet je backuppen, maar ik had juist de hele ochtend alles herschreven in Outlook.

Edit:
Ik heb Outlook nog niet afgesloten, is het mogelijk de verwijderde contacten weer terug te halen?
Ik heb voor het Synchroniseren de computer nog herstart, dus de laatste keer afsluiten van Outlook was alles perfect.

[ Voor 10% gewijzigd door DaBARDmaN op 07-07-2005 16:00 ]

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 512mb RS-DV MMC kaart heb ik hier besteld:

http://www.4memory.nl/product_info.php?products_id=209

Let wel op, dat er 490Mb beschikbaar is op een 512 MB mmc card. Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis. Alleen wel erg duur 125 incl.verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 20:43:
Mijn 512mb RS-DV MMC kaart heb ik hier besteld:

http://www.4memory.nl/product_info.php?products_id=209

Let wel op, dat er 490Mb beschikbaar is op een 512 MB mmc card. Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis. Alleen wel erg duur 125 incl.verzenden.
Op marktplaats.nl worden ze voor 98,95 aangeboden + verzendkosten.

Edit: linkje: http://www.marktplaats.nl...D1%2526searchintext%253D1

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syndicate
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 00:38
Wat ik nou eigenlijk nog mis qua functionaliteit op de 6680 is dat je de flits niet los kunt gebruiken puur als lamp, dus zonder de camera aan te zetten. Super handig voor als je ff licht nodig hebt!
Is hier niet een app voor toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil deze echt graag kopen, maar ik vind het wel een nadeel dat er geen infrarood op zit, want ik wou hem graag ook als tv remote gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op marktplaats.nl worden ze voor 98,95 aangeboden + verzendkosten
Klopt, maar de verkoper moet deze in Duitsland bestellen en duurt 1 week. Heb ik ook voor gebeld. Ik ga niet voor iets betalen en daarna een week wachten. Als ik iets wil hebben moet ik het snel hebben. Geen geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

256MB voor 35 euro, dan is de stap naar over de 100 wel een grote zeg ....

Hoop dat ze snel goedkoper worden, best balen dat ze RS hebben gebruikt (maar dat zal wel al ergens op deze 40 kantjes staan)

Bedankt voor de link iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 512mb RS DV MMC kaarten zijn idd erg duur. Voornamelijk omdat ze op dit moment schaars te verkrijgen zijn. In Duitsland zijn ze inmiddels rond de 65 euries.

Ik heb zojuist UltraMp3 geinstalleerd. Werkt als een tiet en perfect menu. Alleen is het demo versie en zeurt die om de serial. Wie kan mij aan de serial helpen? amacem@gmail.com
Degene die mij helpt, wil ik best een cd met software opsturen op pc gebied. Ik ben namelijk systeembeheerder. Roep maar wat je wilt hebben.

ThX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 22:57:
Die 512mb RS DV MMC kaarten zijn idd erg duur. Voornamelijk omdat ze op dit moment schaars te verkrijgen zijn. In Duitsland zijn ze inmiddels rond de 65 euries.

Ik heb zojuist UltraMp3 geinstalleerd. Werkt als een tiet en perfect menu. Alleen is het demo versie en zeurt die om de serial. Wie kan mij aan de serial helpen? amacem@gmail.com
Degene die mij helpt, wil ik best een cd met software opsturen op pc gebied. Ik ben namelijk systeembeheerder. Roep maar wat je wilt hebben.

ThX
Op ebay zie ik ze niet voor die prijs; daar gaan ze vanaf 75 +- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Misschien een beetje rare vraag maar heeft iemand van jullie wel eens overwogen ipv een 6680 een 9500 aan te schaffen? Zit nu namelijk erg te twijfelen tussen deze twee phones. Aan de ene kant heeft de 9500 een lekker groot scherm en volledig toetsenbord, aan de andere kant heeft de 6680 goede recensies en heeft deze natuurlijk een veel compacter formaat.
Heb op zich al een pocket pc, maar altijd alles bij hebben (incl wlan) lijkt me ook wel makkelijk.

Iemand ideeën?

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij het verschil tussen die DV RS MMC kaarten eens uitleggen??
Standaard zit er bij de Nokia 6680 een kaart met 7 pinnen.
Als je dan een kaart met meer MB's wil kopen dan hebben deze 13/14 pinnen?
Wat is nu precies het verschil??

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 00:40:
Kan iemand mij het verschil tussen die DV RS MMC kaarten eens uitleggen??
Standaard zit er bij de Nokia 6680 een kaart met 7 pinnen.
Als je dan een kaart met meer MB's wil kopen dan hebben deze 13/14 pinnen?
Wat is nu precies het verschil??

Alvast bedankt,
DV kaarten zijn kaarten die gebruik maken van dual volt. Een ander stroom beheer zeg maar. Geen gewone MMC kaarten instoppen dus.

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat begrijp ik...
wat ik alleen vreemd vindt is dat Nokia als origineel (64MB) een DV RS MMC kaart met 7 pinnen heeft, maar als je een grotere kaart wilt kopen (128 of 256 MB) deze allemaal 13/14 pinnen hebben?
Waarom die grotere kaarten meer pinnen??
Heb het hele internet inmiddels afgestruimd, maar nergens wordt ook maar verklaard waarom het verschil in die pinnen.
Even ter vergelijk--> Ik heb nog steeds een standaard Nokiakaart (7 pinnen) en kan video opnames maken.
Mijn huisgenoot heeft een Transcend 256 kaart (13/14 pinnen) en als hij video opnames wil maken dan wordt de functie niet ondersteund.
Wij hebben de kaarten al eens geruild en dat doet de standaard Nokia het wel bij hem terwijl zijn kaart weer niet werkt bij mij.
iemand die het weet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Mijn 512 MB kaartje heeft ook gewoon 7 pinnen hoor.

Waar jij mee in de war bent is MMCMobile. Die kaartjes werken ook op de 6680 en hebben meer pinnetjes dan gewone DV RS-MMC'tjes. Die extra pinnetjes worden echter (bij mijn weten) in de 6680 NIET gebruikt, maar zijn bedoeld voor andere apparaten (extra snelheid, neem ik aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk....
Nu komen we ergens, hahahaha
oftewel....mijn huisgenoot heeft de verkeerde kaart gekocht, of de verkeerde kaart geleverd gekregen.
Waar heb jij je kaart vandaan gehaald als ik vragen mag??
(ik wil dus niet dezelfde fout maken, lol)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Ow, het is geen verkeerde kaart! Hij werkt wel, hij heeft alleen wat overbodige functionaliteit. Dat zie je voorlopig in de prijs terug (iets duurder dan mijn DV RS-MMC was bij dezelfde winkel), maar straks denk ik dat MMCMobile meer gebruikt wordt en dus goedkoper dan DV RS-MMC. :P

Mijne heb ik van die 4memory shop (http://www.4memory.nl/product_info.php?products_id=198 was dat, maar zo te zien is het uit het assortiment verwijderd), dat is een DV RS-MMCtje. Die hebben ze daar dus nu niet meer!

MMCMobile werkt ook gewoon in de 6680, meer info over die MMCMobile staat dan weer hier: http://www.4memory.nl/product_info.php?products_id=209

Zo te zien zullen d'r niet veel DV RS-MMC kaartjes gemaakt gaan worden, en zul je straks alleen nog maar MMCMobile kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:38
Is het met de Nokia 6680 mogelijk om videogesprekken op te nemen en op te slaan op intern of memory card?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:39
Volgens symbianthemes.com moet het Nokturno theme er zo uit zien op de 6630:
Afbeeldingslocatie: http://www.symbianthemes.com/downloadfile.php?option=1&type=1&ss=1&id=2667

Op mijn 6680 ziet hij er echter zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://zooi.napj.us/nokturno6680.jpg

Weet iemand hoe ik toch die lettertypes zo als op het voorbeeld van symbianthemes kan krijgen? Of is dit met de 6680 (die volgens mij toch nieuwer is dan de 6630) niet mogelijk?

(Voor de belangstellenden: Het screenshot is gisteravond genomen met get programma FExplorer.)

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Echt niemand?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Ik neem aan dat je, zoals in Windows, gewoon die fonts moet installeren. Maar hoe dat moet zou ik ook nie weten.. ff googlen dus maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=31734

Daar kun je wat info vinden over het aanpassen van je default font, ergens in de thread staat ook een linkje naar een converter voor ttf-bestanden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net deze advertentie op marktplaats.nl: http://www.marktplaats.nl...ls%3D1%26searchintext%3D1

Niet duur; 512 voor 95+verzendkosten. Zelfde kaartjes als op 4memory.nl zo te zien.

Heb even met 'm gebeld en hij vertelde me dat ze op voorraad waren. Ik wacht even op me loon en maak dan het geld over. Khou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warezboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 08:52
Ik heb de DV MMC kaart besteld bij http://www.mnm-computers.nl (256Mb), voor 32,5 incl verzend kosten.

'k heb mn tel al ongeveeer 3 weken en ben er tot nu toe niet uitgekomen hoe ik die snelkoppelingen in het hoofdscherm kwijt kan raken. En er staat ook: Geen agenda-items vandaag. Weet iemand hoe ik die snelkoppelingen daar kwijt kan raken? En k heb n tijdje terug problemen met mn flitser gehad. soms deed ie het wel en soms niet...maar dat probleem komt nu (gelukkig) niet meer voor. Iemand nog meer ervaringen er mee?

Enneuh nog ff iets anders.....kunnen de mensen die hun tel verbonden hebben met n gps ontvanger wat meer dingen erover vertellen? + / - punten....Ben van plan om mn tel ook voor navigatie te gaan gebruiken...maar heb nog geen gps ontvangertje aangeschaft....misschien zijn er nog mensen die nog wat tips hebben...

Tip: Wisten jullie ook dat als je bij het invoeren van een nr, 3 x op #, een P krijgt? Die P staat voor pauze neem ik aan en ik vind het een erg handig optie. Bijvoorbeeld als je vaak de klantenservice belt en je weet vantevoren welke toets je moet drukken nadat je alle opties heb geluisterd, kan je de P wel mooi gebruiken. Zo heb ik bijvoorbeeld voor @home klantenservice om direct een medewerker aan de lijn te krijgen de nummer 09008112p2p1 opgeslagen :)

huh? wie? ikke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:54
de snelkoppelingen krijg je weg als je onder:

- instellingen -> Telefoon -> Standby-modus -> Actief standby op uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
hoe je die snelkoppeling wegkrijgt staat ook in de handleiding........ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

warezboy schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 06:43:...
Tip: Wisten jullie ook dat als je bij het invoeren van een nr, 3 x op #, een P krijgt? Die P staat voor pauze neem ik aan en ik vind het een erg handig optie. Bijvoorbeeld als je vaak de klantenservice belt en je weet vantevoren welke toets je moet drukken nadat je alle opties heb geluisterd, kan je de P wel mooi gebruiken. Zo heb ik bijvoorbeeld voor @home klantenservice om direct een medewerker aan de lijn te krijgen de nummer 09008112p2p1 opgeslagen :)
Dat is wel handig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN

DaBARDmaN

- slide -

warezboy schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 06:43:
Enneuh nog ff iets anders.....kunnen de mensen die hun tel verbonden hebben met n gps ontvanger wat meer dingen erover vertellen? + / - punten....Ben van plan om mn tel ook voor navigatie te gaan gebruiken...maar heb nog geen gps ontvangertje aangeschaft....misschien zijn er nog mensen die nog wat tips hebben...
Zijn er eigenlijk al kaarten voor Duitsland, Oostenrijk, Italie te koop voor TomTom mobile 5?
Heb de kaarten nodig voor de vakantie ipv alleen maar BeNeLux.

[ Voor 20% gewijzigd door DaBARDmaN op 12-07-2005 12:47 ]

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Oke, heel handige functie, die P in telefoonnummers te zetten.... maar waar staat die "w" dan voor bij vier keer het indrukken van de * ?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

DaBARDmaN schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 12:46:
[...]

Zijn er eigenlijk al kaarten voor Duitsland, Oostenrijk, Italie te koop voor TomTom mobile 5?
Heb de kaarten nodig voor de vakantie ipv alleen maar BeNeLux.
Te koop? Vast wel, heb ze al wel voor Route 66 2005, TomTom werkte bij me niet :? kan geen sateliet te pakken krijgen. Maarja, Route 66 werkt erg goed vind ik dus waarom zou ik TomTom gaan gebruiken? Heb bij pdashop.nl de ADAPT Bluetooth GPS Receiver + Smartpad Silicone Gripdie voor 105 euri gekocht. Lekker klein en goed!

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een 512MB kaart bestelt in de USA bij memoryx.net. Inclusief verzendkosten komt het op ongeveer 75 euries uit. Zal wel een aantal dagen duren voordat die er is, maar ik heb geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elboo schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:14:
[...]

Te koop? Vast wel, heb ze al wel voor Route 66 2005, TomTom werkte bij me niet :? kan geen sateliet te pakken krijgen. Maarja, Route 66 werkt erg goed vind ik dus waarom zou ik TomTom gaan gebruiken? Heb bij pdashop.nl de ADAPT Bluetooth GPS Receiver + Smartpad Silicone Gripdie voor 105 euri gekocht. Lekker klein en goed!
Waarom die Silicon Grippad? Voor je telefoon of de ADAPT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:11
Vandaag de mijne ook gekregen (via Telfort), is wel even wennen aan het formaat vergeleken bij de k700.
Maar het scherm is dan wel weer groter :)

Alleen als ik naar de firmware kijk dan is dit nog een oude, want ik zag hier ergens staan dat er inmiddels versie 3.04.11 van 14-04-05 is en ik heb 2.04.15 van 04-03-05.

Is het mogelijk om dit zelf te kunnen flashen?
Of moet je hiervoor naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Mijn 6680 is een Indonesisch model maar bevat 3.04.12 en is van 25-04-05.

Ik wordt straks teruggebelt vanuit Denpasar of er hier in Indonesie al een nieuwe versie beschikbaar is. Deze ga ik er dan zeker zsm eens op laten zetten....

Ik laat het wel even weten.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mijn firmware cntroleren, wat is de code hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Zoals al ZOOOO vaak vermeld: *#0000#

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:11
Klopt het trouwens dat je niet je mail kan synchroniseren?
Kan wel Agenda, Contactpersonen, Notities synchoniseren.

[ Voor 7% gewijzigd door MichelatNL op 14-07-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syndicate schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:17:
Wat ik nou eigenlijk nog mis qua functionaliteit op de 6680 is dat je de flits niet los kunt gebruiken puur als lamp, dus zonder de camera aan te zetten. Super handig voor als je ff licht nodig hebt!
Is hier niet een app voor toevallig?
Zie hier: Symbian MyFlashlight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN

DaBARDmaN

- slide -

Mijn TomTom navigatie werkt perfect, helaas was mijn looptempo maar 6 km per uur ;)
Helaas kom ik niet keurig met mijn navigatie in Oostenrijk, want ik heb alleen de BeNeLux kaart :(

Ik las ergens dat je Contactpersonen kon aanklikken als bestemming?
Ik ben er al even mee aan het spelen, maar deze functie nog niet gevonden (TomTom 5), of las ik dit over Route66?

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Dat bedoelt hij niet helemaal.. daarmee gebruik je weliswaar het schermpje als lamp, maar niet de flitser zoals hij vroeg. Hoewel et in sommige gevallen ook wel genoeg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaBARDmaN schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 15:23:
Mijn TomTom navigatie werkt perfect, helaas was mijn looptempo maar 6 km per uur ;)
Helaas kom ik niet keurig met mijn navigatie in Oostenrijk, want ik heb alleen de BeNeLux kaart :(

Ik las ergens dat je Contactpersonen kon aanklikken als bestemming?
Ik ben er al even mee aan het spelen, maar deze functie nog niet gevonden (TomTom 5), of las ik dit over Route66?
Hier gevonden:
new stuff:
Contact navigation - a little dissapointing as i don't see that you can navigate directly from a contact, you have to launch their app called "contacts navigation", it then lists all your contacts from which you can select one and choose to show on map or navigate to..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p en de w worden ook wel gebruikt voor het verwijderen van de sim lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

iPodje schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:59:
Oke, heel handige functie, die P in telefoonnummers te zetten.... maar waar staat die "w" dan voor bij vier keer het indrukken van de * ?
Volgens de handleiding staat p voor pauze en w voor wachten.

Wat googlen leverde RFC 3601 op, met daarin:

phone-string = 1*( DTMF / pause / tonewait / written-sep )

DTMF = ( DIGIT / "#" / "*" / "A" / "B" / "C" / "D" )
; special DTMF codes like "*", "#", "A", "B",
; "C", "D" are defined in [1].
; Important Note: these elements only apply for
; alphabetic strings used in DTMF operations.
; They are NOT applicable for the alphabetic
; characters that are mapped to digits on phone
; keypads in some countries.

pause = "p"

tonewait = "w"

written-sep = ( "-" / "." )

Het lijkt erop dat w wacht op een toon voordat ie verdergaat, en p gewoon eventjes wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Waar kan ik een goedkope GPS-module halen die perfect met de 6680 en Tom Tom werkt? Ik wil deze gebruiken voor op vakantie. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Hoi
Ik heb nu een paar weken mijn 6680.
Eindelijk ook een collega gevonden die ook een 6680 heeft. Dus ik wil Videocal plaatsen....
Lukt niet (KPN MobilePlus abo.)
KPN's 0507 gebeld.

Ja maar meneer... die N6680 is eigenlijk geen UMTS-telefoon.
Ikke natuurlijk stom verbaasd. Krijgen we nou dan zeg???
Hoop dat ze dit toch echt fout hebben, want had toch echt een UMTS-telefoon gevraagd bij Primafoon.

2 Vragen dus.
Klopt die uitspraak van 0507?
Weet iemand iets over de instellingen en ondersteuning op KPN-net voor Videocalls?

Ben zeer benieuwd

Al vast bedankt.
Cheerio
Peerke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:29
peerke63nl schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:31:
Hoi
Ik heb nu een paar weken mijn 6680.
Eindelijk ook een collega gevonden die ook een 6680 heeft. Dus ik wil Videocal plaatsen....
Lukt niet (KPN MobilePlus abo.)
KPN's 0507 gebeld.

Ja maar meneer... die N6680 is eigenlijk geen UMTS-telefoon.
Ikke natuurlijk stom verbaasd. Krijgen we nou dan zeg???
Hoop dat ze dit toch echt fout hebben, want had toch echt een UMTS-telefoon gevraagd bij Primafoon.

2 Vragen dus.
Klopt die uitspraak van 0507?
Weet iemand iets over de instellingen en ondersteuning op KPN-net voor Videocalls?

Ben zeer benieuwd

Al vast bedankt.
Cheerio
Peerke
Dit is wel degelijk een umts gsm. Ik heb hem zelf ook in mijn bezit en kan wel degelijk videobellen. Videotelefonie kan alleen als U en de persoon naar U wilt bellen wel in het UMTS gebied zit. Anders kan het niet. En betreft van KPN medewerker: die hebben GEEN verstand van gsms.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
@ peerke63nl

Dit stond er op de kpn website. Dus U heeft ook een Usim nodig. De instellingen kunt U via menu => instrumenten => SettingWizard. De gsm installert dan de goede instellingen vanzelf.

USIM
UMTS-diensten werken alleen wanneer er een USIM in het UMTS toestel zit. Gebruikt u een 'gewone' SIM in het UMTS toestel, dan kunt u alleen gebruik maken van de GSM- en GPRS-diensten. Een USIM kan ook in een GSM-/GPRS-toestel. Dan zullen de GSM- en GPRS-diensten wel gewoon werken maar de UMTS-diensten echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Ik heb mijn 6680 gewoon los in de winkel gekocht omdat ik helaas nog negen maanden aan mijn k**** KPN abo vast zit. Nu ben ik in het bezit van een SIM kaart van KPN, maar nu vraag ik mij af of mijn batterijduur verbeterd / verslechterd als ik een USIM aanvraag bij KPN.

Kan iemand mij vertellen of die batterijduur verbeterd of verslechterd als ik over 3G ga bellen?

Een USIM aanvragen bij KPN is gratis zie ik hier net. Kan ik mijn huidige SIM dan weggooien of blijft deze misschien werken als Duo-Card?

[ Voor 79% gewijzigd door Napsju op 15-07-2005 06:13 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
iPodje schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 04:30:
Ik heb mijn 6680 gewoon los in de winkel gekocht omdat ik helaas nog negen maanden aan mijn k**** KPN abo vast zit. Nu ben ik in het bezit van een SIM kaart van KPN, maar nu vraag ik mij af of mijn batterijduur verbeterd / verslechterd als ik een USIM aanvraag bij KPN.

Kan iemand mij vertellen of die batterijduur verbeterd of verslechterd als ik over 3G ga bellen?

Een USIM aanvragen bij KPN is gratis zie ik hier net. Kan ik mijn huidige SIM dan weggooien of blijft deze misschien werken als Duo-Card?
Persoonlijk vind ik dat de batterij qua verbruik het zelfde blijft. Volgens de kpnwebsite kan je hem gewoon gratis aanvragen met behoudt van Uw nummer zelf. Ga anders naar een kpn winkel en vraag dan gelijk een gratis USIM aan. Of de klantenservice van kpn bellen. Persoonlijk zou ik naar de kpnwinkel gaan, want de klantenservice van kpn vind ik echt zwaar but. ( op 1 medewerker na )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN

DaBARDmaN

- slide -

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 16:27:
Hier gevonden:
new stuff:
Contact navigation - a little dissapointing as i don't see that you can navigate directly from a contact, you have to launch their app called "contacts navigation", it then lists all your contacts from which you can select one and choose to show on map or navigate to..
Als ik op TomTom Contacts klik in me telefoon gebeurt er niets?
Heb ook gezocht naar een mogelijkheid me contacten daarin te zetten op een andere manier, maar is dat mogelijk?
FaceDown schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:17:
Waar kan ik een goedkope GPS-module halen die perfect met de 6680 en Tom Tom werkt? Ik wil deze gebruiken voor op vakantie. :)
Ik heb zelf de XAiOX NavOne v2, die bevalt uitstekend, binnen enkele dagen uit Duitsland via Ebay.

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

DaBARDmaN schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:28:
[...]

Ik heb zelf de XAiOX NavOne v2, die bevalt uitstekend, binnen enkele dagen uit Duitsland via Ebay.
Keej ik heb ook zo een besteld nu. 90 euro incl verzendkosten vanuit duitsland.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die van mij eindelijk terug van de winkel....... er zat een fout in me geheugen kaart :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
pinokkia schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 23:00:
@ peerke63nl

Dit stond er op de kpn website. Dus U heeft ook een Usim nodig. De instellingen kunt U via menu => instrumenten => SettingWizard. De gsm installert dan de goede instellingen vanzelf.

USIM
UMTS-diensten werken alleen wanneer er een USIM in het UMTS toestel zit. Gebruikt u een 'gewone' SIM in het UMTS toestel, dan kunt u alleen gebruik maken van de GSM- en GPRS-diensten. Een USIM kan ook in een GSM-/GPRS-toestel. Dan zullen de GSM- en GPRS-diensten wel gewoon werken maar de UMTS-diensten echter niet.
Hartelijke dank voor uw reactie Pinokkia :-)
Ik had al zo'n vermoeden dat ik mocht twijfelen aan de kennis van KPN-helpdesk.
We waren beiden in UMTS-dekkingsgebied... In fact... we stonden naast elkaar :-)

Beiden uiteraard ook een USIM. Ik ga je suggestie van de instellingen wizard nog ff proberen. Tot zo ver in ieder geval;

muco Gracias ;)

Peerke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 10:52:
Ik heb die van mij eindelijk terug van de winkel....... er zat een fout in me geheugen kaart :|
Dat had je kunnen weten ..... ik heb al in dit forum aangegeven dat veel bugs komen door de bijgeleverde 64mb geheugenkaart. Gebruik je eentje van ATP, transcend, PQI etc. dan werkt het toestel super en vooral sneller dan met de standaard geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
@Pinokkia
Mmmmm... nu wil het me ff helemaal niet meer lukken om een verbinding te maken....
Tenminste... het 3G-symbooltje blijft draaien en ik zie.... connecting... blijven staan.....
Nog ff door puzzelen dus ;)

Cheerio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:43

GigaTexel_BE

AMD MP²

binnen enkele uurtjes eindelijk mijn eign 6680 _/-\o_ :D

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

heb hem net, eerste indruk: killer phone :p

ff vraagje: ik heb het transfer programma gebruikt om alle contacten enzo van mijn 7650 over te zetten
ik heb wel gemerkt dat hij smssen niet meeneemt dan; iemand een idee hoe ik die op mijn nieuwe gsm krijg?

edit: net bij Paradisio een kaartje van 256mb besteld voor maar 32 euro :)

[ Voor 14% gewijzigd door GigaTexel_BE op 18-07-2005 14:40 ]

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Wellicht ten overvloede maar waar kan ik de 512MB kaartjes het goedkoopst halen? Bij ene knakker van markplaats zijn ze 100 euro incl verzendkosten. Kan het goedkoper, wellicht in Duitsland ergens?

@ DaBARDmaN: Heb je je GPS module betaald per overschrijving? Hoe lang duurde het voordat je 'm in huis had?

[ Voor 23% gewijzigd door FaceDown op 18-07-2005 14:47 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht ten overvloede maar waar kan ik de 512MB kaartjes het goedkoopst halen? Bij ene knakker van markplaats zijn ze 100 euro incl verzendkosten. Kan het goedkoper, wellicht in Duitsland ergens?
Wat wil je. Snel een kaart in huis hebben? Dan moet je bij memoryshop bestellen. Voor 15:00 uur besteld de volgende dag in de bus. Wil je goedkoop, dan via EBAY, heb wel geduld. Ik had hem snel nodig dus 125 euries voor moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Oke ga er een via ebay Duitsland proberen te kopen. Gaan vanaf 65 euro + 10 euro verzendkosten weg zie ik dus da's wel netjes.

[ Voor 82% gewijzigd door FaceDown op 18-07-2005 16:25 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de 6681 binnen! wat een mooie telefoon (innerlijk dan)
maar ik heb een hele domme vraag waar ik niet kan uit komen, weet iemand misschien waar ik de beltonen kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je die MMS instellingen handmatig in kan voeren op een 6680? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GigaTexel_BE schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:38:
heb hem net, eerste indruk: killer phone :p

ff vraagje: ik heb het transfer programma gebruikt om alle contacten enzo van mijn 7650 over te zetten
ik heb wel gemerkt dat hij smssen niet meeneemt dan; iemand een idee hoe ik die op mijn nieuwe gsm krijg?

edit: net bij Paradisio een kaartje van 256mb besteld voor maar 32 euro :)
zet hem over via nokia pc suite en dan synchroniseer je je nokia 6680 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dropsen schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:31:
Men zegt dat een opvolger is van de 6630 maar dan alle dingen die de 6630 mist, zou die hebben. Maar nu valt me ineens op dat de 6680 ook een 262.000 kleuren-scherm hebben... beetje de kant op van het scherm van een d500 dus...

Ik heb nu een 6630, maar ga denk ik gelijk over op die 6680...
ik heb ze beide en kan je zeggen dat scherm van de nokia 6680 contrastrijker is. die van de d500 is ook mooi maar wat donkerder. vooral bij foto's maken is de n6680 veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Als iemand nog een 512MB kaartje moet hebben: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...9415&rd=1&ssPageName=WDVW

70 euro incl verzenden. Wel uit de USA dus beetje geluk hebben met de douane. En anders heb je 'm nog steeds goedkoper dan wanneer je 'm in Nederland koopt. ;)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 00:37:
[...]

zet hem over via nokia pc suite en dan synchroniseer je je nokia 6680 :)
in pc-suite kan je toch de smssen niet synchroniseren?

nog vraagje: waarom is bij synchronisatie in pc suite email uitgegrijsd?

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=23809576,noline]maar ik heb een hele domme vraag waar ik niet kan uit komen, weet iemand misschien waar ik de beltonen kan instellen?
Zat daar eerder ook een tijdje naar te zoeken:
menu -> instrum ->profielen -> dan je profiel (waarschijnlijk algemeen) -> opties -> aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

GigaTexel_BE schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:19:
[...]

in pc-suite kan je toch de smssen niet synchroniseren?

nog vraagje: waarom is bij synchronisatie in pc suite email uitgegrijsd?
Waarschijnlijk omdat die functie niet werkt samen met de 6680. Zo kun je ook geen SMS sturen via PC Suite en de 6680 (ook greyed out).

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
met de nieuwste versie van PC Suite kun je wel SMS sturen via PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 17:09
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:01:
Het is dus gelukt. (had eerder een post hier neer moeten zetten. 8)7 )

Ik heb eerst alle toegangspunten verwijderd. Telefoon even een minuut of 5 uit gezet. Toen de wizard gedraait. Hierna heb ik handmatig bij dat toegangspunt voor packet-gegevens de naam ingegeven van het telfort gprs toegangspunt. En tot mijn grote verbazing werkte dat.
Heb dit ook geprobeerd, maar zelfs dit werkt ook niet. Ja, mijn sim is gereed voor mms volgens telfort. Iemand nog andere ideeen?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

toastingnow schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:02:
[...]

Heb dit ook geprobeerd, maar zelfs dit werkt ook niet. Ja, mijn sim is gereed voor mms volgens telfort. Iemand nog andere ideeen?
Sorry als dit al gezegd is, maar heb je MMS al geactiveerd via de Telfort site?

Eerst moet je je telefoonnummer d'rvoor activeren. En daarna kun je volgens mij pas MMS ontvangen als je d'r eerst een gestuurd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om bepaalde personen uit je contactenlijst te blokkeren voor inkomende gesprekken? Ik kan deze functie nergens vinden.
Wordt gek door iemand, die blijft bellen. Zou lekker zijn om deze persoon te blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb perongeluk mijn geheugenkaart gewist 8)7 , nu ben ik dus die words viewer enzo kwijt, is het ook mogelijk om die weer ergens vandaan te krijgen? op de cd staat alleen maar pc soute, en blog enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Downloaden van nokia.com.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 17:09
Myedvyed schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:10:
[...]

Sorry als dit al gezegd is, maar heb je MMS al geactiveerd via de Telfort site?

Eerst moet je je telefoonnummer d'rvoor activeren. En daarna kun je volgens mij pas MMS ontvangen als je d'r eerst een gestuurd hebt.
Staat allemaal goed, heb dat laten comtroleren door helpdesk van Telfort.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de afgelopen week bij mycom een 256mb rs dual voltage mmc kaart aangeschaft. Nadat ik vandaag in de product survey heb gekeken ben ik van plan deze terug te brengen en het hier te bestellen:

http://www.tscomputers.nl...rget=dept_85.html&lang=nl

Kaart van 256mb rs dv kost € 28,45
Daar komt nog € 1,55 verzendkosten bij. Totaal € 30,-

Ga maar meteen bestellen! :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Er is nieuwe software uit voor de Nokia 6680:

Versie: 3.04.37

New features released in MCU SW v3.04.37:
- New RAM memory management scheme to improve phone behaviour in
low memory situations when using multiple applications at the same time.
For pre-defined applications a defined amount of RAM will be freed on
start-up (Browser, Video telephony, Java, Real One Player) to ensure
application start-up.
- Browser cache (present in phone RAM memory) will be emptied when
exiting browser

Changes/improvements made from MCU SW v3.04.11 to v3.04.37:

Bluetooth
- Interoperability with Sony-Ericsson BT headsets improved. Sniff-mode
timer value used in phone changed from same value as used in SE
headsets to prevent headsets from disconnecting

Browser
- Browser now correctly identifies Simplified Chinese as accepted
language in accept headers if this is selected as phone language
instead of traditional Chinese
- Behavior of internal rendering changed to improve performance with
pages containing animated images. Identical animated image frames
are no longer stored separately to reduce number of entries in cache
- Previously visited links no longer become white and unvisible, if
scrolling down a page with background image
- Nokia Lifeblog registering improved

Camera
- Problem of not being able to continue using camera application when
in standby mode corrected

Clock

- Alarm tone ascending volume tuned

DRM
- DRM combined delivery xml parser functionality improved
- Missing DRM rights now correctly shown
- Content is now correctly interpreted with combined delivery file that
includes a linefeed (CR+LF) inside the constraint part of the rights
object improved
- Notification now shown correctly when WAP Push rights object
received for OMA DRM separate delivery content

- Occasional problem of not showing imap4 email folders corrected

Gallery
- Improvement in handling of very long play-list names.

Java
- Problem in interim PR1.1 release(s) corrected. Java audio tone
playback control changed, tone speed was incorrectly set and speed
of playback was too fast in some cases
- Java VM now returns correct language ID string for Thai instead of
NULL string.

SMS
- Receiving SMS containing more than 45 Unicode characters no
longer causes shorter standby time in idle state if messaging centre is
left open in background

Recorder
- Recording audio during voice calls improved.

Streaming
- Stereo is set as the default for audio channels. This enables playing
files where the number of audio channels is not specified.
- Robustness of Real One Player improved to handle files where audio
part is shorter than video part
- Improvements when continuing the streaming after interrupted by
voice call in network mode 1 conditions
- Improved functionality with scene changes

(U) SIM
- FDN handling improved in some error situations
- UPIN is now requested to enter when UPIN is activated instead of PIN

(U) SIM ATK
- Play Tone command playback volume increased

Video Sharing
- Uninstallation of Video Sharing application is now possible

Video Telephony
- Interim problem in PR1.1 release corrected, interoperability problem
with Alcatel Video Mailbox corrected
- Improvement in video transmission stability
- Occasional picture overlapping problem when calling to video mailbox
corrected.

WCDMA
- MO Video Telephony call setup improved in Siemens RAN, when
simultaneous data transfer ongoing. “Network busy” no longer
displayed
- IMEISV sent to network changed to 16
- Automatic access point settings updated for some operators
- Operator names stored in device permanent memory updated to reflect
latest status
- USSD channel closing behavior changed. Now it is possible to receive a
new USSD message after timer expiry for USSD connection
- Functionality with some pre-pay SIM cards improved, USSD
acknowledgement handling modified
- User is now better informed if MMC formatting fails
- Corrected the problem that very short audio clips were not played at all.
- RS-MMC card access timings modified to improve handling of spesific
defective RS-MMC card
- Improvement to play some defected MIDI files

Bron: Nokia

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik die gewoon downloaden en flashen op mn telly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:09:
Kan ik die gewoon downloaden en flashen op mn telly?
Zul je toch naar een NSP moeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:27:
[...]

Zul je toch naar een NSP moeten
NSP? een lokale nokia boer of zo?
kost het ook geld enzo?

kan je ze niet ergens gewoon downloaden, en nieuw firmware er opzetten net als andere hardware???

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Je moet voor het flashen van je toestel toch echt naar een Officele Nokia Service Point. Adressen staan op de site van Nokia. Als je toestel onder de garantie valt (wat bij de 6680 het geval zal zijn) is het gratis.

PS: Zorg wel voor een back-up van je data en bel vooraf naar een service-point om te vragen of het kan en of ze de nieuwste software al hebben. Wij al wel!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Bij de belcompany is Duiven hebben ze ook al de nieuwe software. Is het eigenlijk wel nodig om de nieuwe software er op te zetten? Ik ben op dit gebied echt een leek en mijn engels is bar en bar slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die van mij bij een Nokia Service point in Rotterdam centrum laten upgraden. Geheel kosteloos. In de ochtend weg gebracht en in de middag was hij klaar. Gewoon je bon meenemen en je hoeft geen afspraak te maken.
Perfecte service van Nokia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik maar eens een nokia boer in in Grunn, opzoek, want met deze firmware kan de telefon absoluut niet met het geheugen omgaan, soms moet ik hem gewoon rebooten om weer geheugen vrij temaken, is er geen proggie waarmee je het een en ander in het geheugen kan uitschakelen?

(ik heb wel de 6681) maar dat maakt volgens mij geen moer uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben julie trouwens ook wel, als je een mp3 of filmpje afspeeld, dat het beeld of geluid ff blijft hangen, en later weer vrolijk door speeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:30:
Hebben julie trouwens ook wel, als je een mp3 of filmpje afspeeld, dat het beeld of geluid ff blijft hangen, en later weer vrolijk door speeld?
Geen problemen mee. Ik heb dan software versie 3.04.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
hier ook geen problemen mee en heb zelfs nog de eerste software versie erop (had er tot nu toe nog geen tijd voor gehad, maar ik denk dat ik morgen maar naar Duiven ga voor de 3.04.37 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Mijn motto is toch echt "If it ain't broke, don't fix it". Hoe slecht het Engels ook mag zijn, er zit wel wat in :P Ik heb laatst toch afgezien van een firmware update omdat alles fatsoenlijk werkt.

Naja, alles behalve de autolader, maar ik vermoed dat dat eerder aan de spanning en/of stroomsterkte van m'n oude bak ligt dan aan de firmware van m'n telefoon. Hoewel m'n 7650 wel met die lader werkt, maarja, die is misschien wat minder fijngevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Maite schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:27:
hier ook geen problemen mee en heb zelfs nog de eerste software versie erop (had er tot nu toe nog geen tijd voor gehad, maar ik denk dat ik morgen maar naar Duiven ga voor de 3.04.37 :) )
He kan ik met je mee rijden. :) Ik ben ook van plan om naar Duiven te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 16-09 16:39
Vanmiddag m'n 6681 gekocht, nu zijn al m'n foto's/filmpjes/geluiden/apps al weg |:(
Filmpjes en dergelijke stonden er kennelijk allemaal nog wel op maar ik kon ze niet meer zien, maar met FExplorer heb ik ze kunnen verwijderen, maar de Images folder kan ik niet in.
Moet ik nu dan al m'n memcard formatteren ofzo?
Heb gelukkig wel al een backup gemaakt voor het geval dat, maar dit hoort toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
pinokkia schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:52:
[...]

He kan ik met je mee rijden. :) Ik ben ook van plan om naar Duiven te gaan.
:+ auto zit vol met kids, vanwege vakantie :+ Eerst mijn 6680 updaten en daarna na de Mc, zoals elke keer als ik mijn phone update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Niet te vaak je firmware updaten dan.. word je dik van. :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Morgen gaat mijn man weg met de 2 kids. En ik mag niet mee :'( Wordt zoals gewoonlijk weer buiten gesloten. Nee was effe een geintje tussen door. Nu effe een hele serieuse vraag: hoe kan ik emailen? Ik heb een telfort abonnement en wil mijn gmail gebruiken. Wie wil me stap voor stap uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 16-09 16:39
Zo ik heb alle dingen voor zover ik weet opnieuw geinstalleerd, hopelijk wordt dit geintje me niet vaker geflikt :P
Ik heb nou in ieder geval wel nog lekker veel ruimte op m'n memcard: ruim 50MB
M'n software versie van m'n 6681 is trouwens V 3.10.6 RM-57, is dit nou een nieuwe of een oude?

EDIT: ok, de versie die ik heb is voor zover ik weet dus de enige die er is voor de 6681

[ Voor 22% gewijzigd door Wekko306 op 20-07-2005 23:10 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.