Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
FaceDown schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:17:
Kan iemand me vertellen hoe je het frontje eenvoudig verwijderd? Het batterijklepje lukt nog wel.. maar het cameragedeelte en de voorkant niet..
Ik heb diegene namelijk een mail gestuurd maar niks terug gekregen...
Trouwens net mn frontje, zie eerder in deze topic, binnen! Ziet er echt super uit...!
Foto's zou ik er wel van willen maken en ze laten zien ofzo maar ik weet niet hoe
Verwijderd
kristian8888 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:38:
Wie is ook alweer degene die voor meerdere mensen frontjes zou gaan bestellen?
Trouwens net mn frontje, zie eerder in deze topic, binnen! Ziet er echt super uit...!
Foto's zou ik er wel van willen maken en ze laten zien ofzo maar ik weet niet hoe
Ik heb mn 6680 ook al binnen...punten dat me is opgevallen:
- start zeker niet zo snel op(maar dat is geen ramp)
- lichte schommelingen aan de cameraklepje
- is wel ff wennen aan de nieuwe symbian....(had een 6230 hiervoor)
- kwaliteit van de gemaakte foto's -->prima
- V2.04.15 04-03-05 RM-36
- 64MB kaartje erbij gekregen
Moet nog genoeg eraan prutsen om een beetje door te krijgen hoe het allemaal inelkaar zit. Ow ja hoe zet ik de volume omhoog.....Ik kon bijna nix verstaan toen ik dat vrouwtje van vodafone aan de lijn had.
Ik vind de toestel beetje aan grote + zware kant....ik draag mn tel altijd in mn (linker)broekzak...daar past ie wel in maar het verschil met 6230 is gelijk te merken. Maar goed, ik heb het men 1 jarige abo gekocht, dus volgend jaar weer n nieuwe kopen.;)
Kortom ik ben wel tevreden met dit toestel.
[ Voor 8% gewijzigd door warezboy op 21-06-2005 02:02 ]
huh? wie? ikke?
Bedankt voor de tip, het is gelukt! Hier is ie dan; m'n all black Nokia 6680!Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:40:
Ja dat kan ik, haal je batterij eruit, dan zie je 2 puntjes doe verzichtich met een tangetje die naar voren, dan kan je zo het achter camara dingetje los maken en dan met je nagel rondom het voorfrontje en hij is los
[...]

Het frontje is heel goed afgewerkt. Een nadeel vind ik wel het cameraschuifje achter. Dat gaat niet zo soepel als het origineel. Wel een voordeel is dat het cameraklepje dus niet zomaar open gaat in je zak.
Leuk extraatje: Er zaten 3 toetsenbordjes bij! Een zwart (foto) een zilver (standaard) en een wit ('cristal').
Groetjes, FaceDown.
http://www.imageshack.us/ komoooopkristian8888 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:38:
Wie is ook alweer degene die voor meerdere mensen frontjes zou gaan bestellen?
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
Verwijderd
Zijn daarnaast al de instellingen voor Telfort Edge bij iemand bekend?
[quote]
Hier heb je geen andere instellingen voor nodig, als je GPRS hebt dan heb je ook EDGE! (als er al dekking is, half augustus landelijk
je ziet het alleen niet in je beeldscherm, maar het is wel een stuk sneller..
Hangt trouwens ook wel van de site af waarop je bent.
Ik heb net geprobeerd mijn instellingen voor synchroniseren te veranderen aangezien het niet helemaal werkte..maar nu doet ie het helemaal niet meer!
Weet iemand wat er bij --> menu->connect->snchr->opties->synchr.prof.bijw->rechts->contacten->externe database moet staan?
dit zelfde geldt voor agenda en notities..
Alvast bedankt!
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Zit er wel op hoor, gewoon de berichtentoets en het sterretje indrukken...........warezboy schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:35:
- Wat dom dat ze er geen toetsenblokkering erop hebben gezet....dat wordt ook het eerste wat ik erop ga installeren.
Verwijderd
als je ja kiest, zie je daar dan iets staan bij externe database?FaceDown schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:53:
Bij mij kun je daar alleen kiezen tussen ja / nee.
ps, druk niet op nee! dan ben je de instellingen kwijt!
Althans, bij mijn telefoon wel...
bij agenda: Calendar
bij contacten: Contacs
bij notities: Notes
Synchronisatietype overal normaal.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Ja, ja! Hij doet het weer!FaceDown schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:20:
Bij externe database staat:
bij agenda: Calendar
bij contacten: Contacs
bij notities: Notes
Synchronisatietype overal normaal.
hulde!
weet nog iemand een goeie mp3 speler met equalizer?
Verwijderd
Aan en uit doen helpt niet. Zonder memorycard doet ie het wel.
Verder is de nokia net zoals ik hem gekregen heb. (geen eigen programma's).
Ook geen vreemde dingen gedaan met software.
Iemand een oplossing, word hier aardig gek inmiddels.
Alvast bedankt voor de reacties.
Groeten Martijn
Yup probeer eens een foto/video te maken zonder he mem kaartje erin. Doet ie het? Format je mem kaartje dan. Doet ie t nog steeds niet? Harde format.......(zie elders dit topic hoe te voltooien)Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:47:
Als ik een foto of film wil maken, geeft de telefoon "systeemfout" aan in het scherm.
Groeten Martijn
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Verwijderd
Ik heb precies het zelfde gehad... het enige wat je nog kan doen is je memorycard formateren..Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:47:
Als ik een foto of film wil maken, geeft de telefoon "systeemfout" aan in het scherm.
Groeten Martijn
En daarne werkt ie weer perfect......
De standaard programa's ben je kwijt die moet je dan opnieuw installeren van de nokia site..
(Helaas is het in het english)....
Volgens mij ligt dit niet aan het toestel maar aan je memorycard......
Zelfs mijn pc had moeite op mijn memorycard re lezen...
Oplossing 2= naar de nokia store toe voor een update...
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Daar had ik ook last van. Allerlei leuke foto's van de vakantie weg. Als ik de camera opende kreeg ik gewoon een systeemfout. De foto's staan (stonden bij mij nu) wel op de originele memcard maar als je er naar toe gaat hangt gewoon de telefoon. Ook al zo'n externe reader geprobeerd maar die kwam er ook niet wijs uit. Ik heb de kaart moeten formateren
Ik moet zeggen (na 3 weken gebruik) dat de telefoon erg snel de neiging heeft tot "hangen" of lang niet reageren. Ik ga ook maar eens op zoek naar nieuwe firmware. Laatst kon ik niet eens meer een foto nemen. Het geheugen zou vol zijn volgens de telefoon. Telefoon geheugen 40% bezet, MMC 50%.
Zeker een leuke telefoon maar met wat kinderziektes...Btw iemand al gelukt om een multimediamessage te versturen? Ik krijg maar niks verstuurd / binnen
[ Voor 3% gewijzigd door lordloeder op 21-06-2005 08:18 ]
Heb dan wel weer het probleem dat hij niet met z'n autolader wil samenwerken

Ja zoiets had ik dus gisteren ook, maar bij mij startte hij na 1 minuut wel door. Ik heb ook het vermoeden dat het de MMC is. Misschien maar eens een andere halen. Zit er geen garantie bij Voda op die kaart? Of wordt dat via nokia geregeld?pinokkia schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 07:35:
Het ligt wel degelijk aan het orginele kaartje van nokia. Met nokiakaartje gaf hij gereld systeemfout ( code 03 ) Wilde niet verder gaan dan het opstartlogo. Kon dus GEEN pincode intoetsen. Ik heb een transcendkaartje sinds kort erin. En hij doet het nog steeds perfect.
Nope niet de enige, ik heb hier ook nog geen probleem ondervonden qua telefoon (heb een vd eerste UK modellen). Voor wat betreft mem kaartje had ik wel fouten die t opleverde en ook mij memcard reader in de comp slikte deze heel moeilijk. Vind het echt brakke kaartjes, maar had ook al vrij snel een Transcend 256 erin zitten....die werkt top (dat wil zeggen zowel toegang vanaf tel als vanaf memcrad reader is goed, geen fouten opgeleverd)Myedvyed schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 08:35:
Vreemd.. ik heb tot nu toe (en hopelijk blijft dat zo) geen enkel probleem gehad met m'n geheugenkaartjes of foto's die half verdwenen! Ben ik de enige?
Heb dan wel weer het probleem dat hij niet met z'n autolader wil samenwerken
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Wel een 'probleem' trouwens; mijn toestel stopt niet met laden, zo lijkt het. Hij zegt dat ie oplaadt, maar vervolgens blijft het laad-icoon maar op en neer gaan. Als ik de stekker eruit haal na een paar uur geeft ie hetzelfde (lege) niveau aan. Als ik de telefoon een keer uit en aan doe dan is ie weer vol.
Hij heeft wel eens aangegeven wanneer ie vol was. Een week geleden was dat nog ofzo.
[ Voor 73% gewijzigd door FaceDown op 21-06-2005 21:00 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Graag zou ik mijn telefoon met mijn agenda/contactpersonen uit outlook op mijn werk willen synchroniseren.
Kabeltje heb ik echter meestal thuis (voor de foto's etc naar PC). Ga dus niet de hele tijd met die kabel lopen.
Ik zie op:
http://nds2.nokia.com/tut...s/6680/english/index.html (en dan phone demo, sync data) dat het mogelijk is je telefoon te synchroniseren met een agenda die je op internet hebt staan. Houdt dus in dat ik mijn outlook met internet moet synchroniseren en dan telefoon daarmee.
Iemand enig idee welk programma ik kan gebruiken voo de sync met internet en wat de sync instellingen in mijn 6680 zouden moeten worden?
Mijn zwarte cover is vandaag ook binnengekomen
Verwijderd
Ik heb mijn nokia 6680 net een dag in huis, super toestel, alles werkt perfect. Er is alleen een kleine irritatie. Het knopje van ophangen / rode telefoontje kraakt een beetje vreemd als je die indrukt.
Bij de andere toetsen hoor je niks. Het irriteert mij best wel, aangezien het een redelijke duur toestel is (+nieuw) en klinkt alsof het een troep ding is.
Nu is mijn vraag heeft iemand anders dit ook weleens gehad ? Of heeft iemand het op dit moment ook? en zou dit verholpen kunnen worden in de Nokia shop?
Een hele andere vraag, misschien niet in de juiste topic:

Wat is een goede keuze voor een gps ontvanger > prijs kwaliteit gezien
Ik heb de tomtom5 mobile software van een vriend, vandaar ik nog de ontvanger moet hebben.
Het aanbod is groot in, maar omdat ik een leek ben op het gebied van elektronische toevoegingen zie ik niet welke geschikt is.
Hopelijk kan iemand even helpen.
Gaat dat cameraklepje bij jou ook zo ontzettend stroef? Ik gebruik 'm trouwens niet want ik vind het originele toch veel mooier.Myedvyed schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:27:
Voor EDGE van Telfort heb je geen USIM kaart nodig, je gewone SIM is voldoende!
Mijn zwarte cover is vandaag ook binnengekomenZelfde als op de foto van FaceDown, maar zonder Nokia logootje.. grappig ding!
Groetjes, FaceDown.
Ik ben d'r nog niet helemaal uit welke van de 2 ik mooier vind, maar voorlopig gebruik ik de zwarte!
Verwijderd
Heb hier ook last van, na een paar uur laden en ik haal de stekker eruit geeft ie aan dat hij half vol is (3 streepjes). Na uit en aanzetten geeft hij vol aan??FaceDown schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:34:
Wel een 'probleem' trouwens; mijn toestel stopt niet met laden, zo lijkt het. Hij zegt dat ie oplaadt, maar vervolgens blijft het laad-icoon maar op en neer gaan. Als ik de stekker eruit haal na een paar uur geeft ie hetzelfde (lege) niveau aan. Als ik de telefoon een keer uit en aan doe dan is ie weer vol.
Hij heeft wel eens aangegeven wanneer ie vol was. Een week geleden was dat nog ofzo.
Iemand een idee??
Mijn telefoon staat aan en ik start Route66 op. Mijn Bluetooth GPSmodule staat al aan!! Route66 gaat zoeken naar de GPS, dan duurt het zeker 2/3 minuten voordat hij hem vind.
Als ik de telefoon opnieuw opstart, dan Route66 open, dan heeft ie gelijk GPS!!
Opstarttijd van je GPS-module misschien?DiMacho schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 13:25:
Heeft iemand anders dit ook:
Mijn telefoon staat aan en ik start Route66 op. Mijn Bluetooth GPSmodule staat al aan!! Route66 gaat zoeken naar de GPS, dan duurt het zeker 2/3 minuten voordat hij hem vind.
Groetjes, FaceDown.
Of ie nou een warme start of koude heeft, maakt niet uit.
Verwijderd
Dat klinkt inderdaad bekend! Heb ik ook last van. Ik heb er inmiddels maar gewoonte van gemaakt om mijn telefoon ff opnieuw op te starten voordat ik Route 66 ga gebruiken. Heb jij ook de gps die bij Route 66 zat geleverd?DiMacho schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 13:25:
Heeft iemand anders dit ook:
Verwijderd
Bij mij werkt LIVE niet, want het enige waar ik op kan is nokia.com. Ik kan niets opvragen want de Live website is niet beschikbaar.....terwijl dit wel wordt beloofd op de website. Iemand anders betere ervaringen?
Nee ik heb een Adapt BT GPS. Ik start hem nu ook altijd maar standaard opnieuw op.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:59:
[...]
Heb jij ook de gps die bij Route 66 zat geleverd?
Mail me maar ff op thijs (at) ospeldijk (punt) nl dan stuur ik je een mail waarin de instellingen staan. Tijdje terug zelf van VF gekregen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:10:
Ik heb een debitel vodafone 25 umts, maar ik heb begrepen dat er wel verschillen in de diensten zitten.
Bij mij werkt LIVE niet, want het enige waar ik op kan is nokia.com. Ik kan niets opvragen want de Live website is niet beschikbaar.....terwijl dit wel wordt beloofd op de website. Iemand anders betere ervaringen?
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Ik heb ook de Adapt, maar ik vind dat het vrij lang duurt voordat de fix is gevonden.DiMacho schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:33:
[...]
Nee ik heb een Adapt BT GPS. Ik start hem nu ook altijd maar standaard opnieuw op.
Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld?
Ik heb ook nog een BT headset. Kunnen julllie navigeren via BT en tegelijktijd tussendoor bellen zonder problemen?
Facedown... ik ben nieuw hiero en heb sinds gisteren (de 23ste) een N6680.FaceDown schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 09:51:
[...]
Gaat dat cameraklepje bij jou ook zo ontzettend stroef? Ik gebruik 'm trouwens niet want ik vind het originele toch veel mooier.
Nu was ik benieuwd of je die zwarte cover dan wil doorverkopen en wat ie dan zou gaan kosten evt.
Ik he geen idee waar jullie die besteld hebben trouwens....
Cheerio
Peerke
Verwijderd

Voor verdere informatie klik hier http://www.mobile-review.com/review/nokia-n70-en.shtml
Verwijderd
Groetjes, FaceDown.
Ja. Daarom is het DUAL voltage, om het backwards compatible te houden!Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:17:
ff vraagje
kan je een dual volatage mmc gewooon in een card reader stoppen ?
Anders hadden ze gewoon low voltage kaarten kunnen maken
Verwijderd
Foto's en filmpje zijn erg verbeterd in kwaliteit, ook de flitser doet prima z'n werk! (Jammer dat je hem elke keer aan moet zetten maar dat terzijde, is ook wel wat voor te zeggen in verband met je batterij natuurlijk..)
Geluid lijkt iets 'scheller' dan op de 6230, maar het is wel erg mooi zuiver.. wel mis ik de equalizer een klein beetje
De e-mail werkt ook prima.. alleen.. iets wat ik nog niet heb kunnen vinden is waar je in kan stellen met welke gegevens je in wilt loggen op je SMTP server.. Ik draai wel een SMTP server maar die is beveiligd met login en wachtwoord.. maar ik heb nergens kunnen vinden waar ik dit in kon voeren? Ook niet na zoeken op GoT en google..
Iemand die hierin kan helpen? En is er ook een manier om je headers echt weg te halen uit je e-mail lijst..? Verwijderen is nu maar half/half..
Ook iets wat ik 'mis' ten opzichte van de 6230 is het invoeren van smileys, is er een simpele toets of dergelijks om smileys in een SMS in te voeren zoals bij de 6230 kon? Waar je uit een hele lijst van smileys kon kiezen..?
Nou nog even een mem card kopen voor extra opslag en dan ben ik nog meer tevreden
Verwijderd
Ik heb nu via Digital Revolution een 256 MB gekocht en verwacht deze morgen in huis. Als blijkt dat de Nokia cards niet goed werken, ben ik van mening dat Nokia deze kostenloos vervangt.
Verwijderd
Iemand advies?
werkt goed dat proggie en is ook bruikbaar voor mem kaartjes in een reader.....
Asjeblieft zeg, ff zoeken op recovery en je weet alles...Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:12:
Ik vergeet te vragen of er mensen zijn die weten welk programmatje ik kan gebruiken waarmee ik data kan recoveren. Ik heb het ergens zien staan maar weet niet meer waar. Want het gerucht gaat dat de "uit zichzelf verwijderde foto's" nog wel te vinden zijn middels een recover progje.
Iemand advies?
De Nokia 6680

Wel toepasselijk nie..
Verwijderd
Heb alles bij Google ingevuld, niet bij dit forum.
Tot nu toe lukt het alleen indien er wordt opgenomen, en dan na een aantal seconden verschijnt pas de optie "luidsp" onder de rechter knop, maar dit duurt net te lang.
Nee dat kan niet lijkt me. Je hebt bij opties alleen de mogelijkheden aannemen of weigeren en zodra je opgenomen hebt duurt het bij mij nog geen seconde voordat de optie "luidsp" verschijnt..Jeroen98675432 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:14:
Weet iemand of het mogelijk is om meteen hands-free op te nemen? (optie: luidspreker)
Tot nu toe lukt het alleen indien er wordt opgenomen, en dan na een aantal seconden verschijnt pas de optie "luidsp" onder de rechter knop, maar dit duurt net te lang.
Anders meld het ff aan Nokia feedback, misschien dat het met de volgende firmware komt
ze zijn beiden even duur als je ze los koopt
BarryMel
De sim-lock zal het zijn, Vodafone logo op je toestelbarrymel schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 00:46:
zijn er nog verschillen tussen de 6680 van Vodafone of gewoon de losse 6680 ?
ze zijn beiden even duur als je ze los koopt
(en misschien dat grapje wat ze bij eerdere toestellen hebben geflikt dat je mp3 niet als ringtone in kan stellen, en een kleiner rs-mmc kaartje erbij leveren ! Maar dat weet ik niet zeker of dat bij de 6680 ook zo is)
Als ze beide even duur zijn en je geen extra voordelen haalt qua abbo of iets dergelijks ----> lekker de losse nemen
ja ik ga het toestel los zonder abbo aanschaffen dus vandaarmartincm schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:56:
[...]
De sim-lock zal het zijn, Vodafone logo op je toestel
(en misschien dat grapje wat ze bij eerdere toestellen hebben geflikt dat je mp3 niet als ringtone in kan stellen, en een kleiner rs-mmc kaartje erbij leveren ! Maar dat weet ik niet zeker of dat bij de 6680 ook zo is)
Als ze beide even duur zijn en je geen extra voordelen haalt qua abbo of iets dergelijks ----> lekker de losse nemen
ik ga um morgen halen, ik heb nu een half jaar de Sony Ericsson V800
maar die tript een beetje en ik heb toch altijd liever Nokia gehad maar
die hadden nog geen UMTS toen
BarryMel
Bij instellingen aangegeven dat ik een ander dan de tomtom gps receiver gebruik maar dan zegt ie dat ie niet geconnect is terwijl mn bluetooth icoontje in de tel wel degelijk een actieve verbinding weergeeft....
Iemand dit ook al meegemaakt ?
De verschillen:martincm schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:56:
[...]
De sim-lock zal het zijn, Vodafone logo op je toestel
VF heeft een simlock
VF heeft een paar details (logo, naam) op het frontje
VF theme (maar kun je gewoon wijzigen)
VF heeft alle VF-instellingen er al in staan, dus meteen alles werkend
Da's alles.
Groetjes, FaceDown.
Kan ik dit aan de Adapt receiver zien ?? Het bluetooth ledje doet t prima, verbinding is ook goed actief. Het rode ledje (van de gps dus) staat constant aan....moet deze ook knipperen dan ???DonDaaf schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:34:
Heeft je GPS wel een fix? Anders geeft TomTom inderdaad de melding 'Geen geschikt GPS signaal'.
Op http://www.adapt-mobile.c...20GPS%20Manual%5B1%5D.pdf staat de handleiding. Ik kan daar niet uit opmaken dat het apparaat een fix heeft als het rode lampje brand (Red light indicates GPS tracking function has been activated). Kijk 's onder '5. Wijzig voorkeuren', '1. Toon GPS status' (Pagina 4/5) of er wel satellieten 'gezien' worden door je ontvanger. Zeker in de stad kan de ontvangst wel 's tegenvallen.martincm schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:50:
[...]
Kan ik dit aan de Adapt receiver zien ?? Het bluetooth ledje doet t prima, verbinding is ook goed actief. Het rode ledje (van de gps dus) staat constant aan....moet deze ook knipperen dan ???
Verwijderd
Ik gebruik ook de adapt en bij mij doet hij het goed. Ik gebruik zelfs de s2 als headset naast de adapt. Ik weet ook nog niet wat de lampjes allemaal betekenen, maar ik heb wel gemerkt dat je soms erg lang moet wachten voor een fix. Aan de andere kant als hij een fix heeft doet hij het wel vaak goed(4 van de 5 blokjes).DonDaaf schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:08:
[...]
Op http://www.adapt-mobile.c...20GPS%20Manual%5B1%5D.pdf staat de handleiding. Ik kan daar niet uit opmaken dat het apparaat een fix heeft als het rode lampje brand (Red light indicates GPS tracking function has been activated). Kijk 's onder '5. Wijzig voorkeuren', '1. Toon GPS status' (Pagina 4/5) of er wel satellieten 'gezien' worden door je ontvanger. Zeker in de stad kan de ontvangst wel 's tegenvallen.
Mijn volgorde:
Als ik de auto in stap gelijk de adapt aan, dan begint hij te zoeken.
Dan via connectiviteit de headset verbinden.
Daarna de adapt verbinden
Daarna tomtom (en effe kijken hoeveel balkjes blauw zijn onder '1. Toon GPS status' (Pagina 4/5))
Duurt soms dus wel even maar soms gelijk verbinding. Het automatisch verbinden met BT werkt ook niet altijd, maar dat kan liggen aan het feit dat ik de gebruiksaanwijzing van de telefoon niet heb gelezen..........
Ander vraagje: gebruikt er hier iemand de 6680 icm debitel vodafone umts en werkt dit naar behoren?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 10:13 ]
[ Voor 12% gewijzigd door FaceDown op 01-07-2005 11:05 ]
Groetjes, FaceDown.
Maar je moet d'r wel rekening mee houden dat het een realistische emulator is.. een Gameboy heeft maar 4 of 5 geluidskanalen! Soms als je b.v. springt of een ander geluidseffect hebt, valt een deel van de muziek weg omdat dat kanaal dan door 2 dingen tegelijk gebruikt moet worden, en geluidseffecten voorrang krijgen!
Verwijderd
[edit]
http://www.vampent.com/fo...322bc0a4c342230f3b1d1ee3enope. vampent confirmed that they wont work on vbag anymore. it was just a demo to show ppl that gba on todays s60 phones just isnt possible at a playable speed. this is the first and final release.
[ Voor 95% gewijzigd door FaceDown op 01-07-2005 14:21 ]
Groetjes, FaceDown.
Ik heb wisselend dit fenomeen. Het werkt soms direkt, en soms pas na een aantal keren proberen. Ik heb via een testprogramma op de laptop (BT Dongle) getest hoelang het duurt voordat de GPS een bruikbaar signaal heeft, en dit is meestal binnen enkele seconden. Via TT5 lijkt het soms veel langer te duren, maar als ik de Nokia een keer uit en weer aan zet, heb ik wel meteen signaal.martincm schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 16:21:
Heeft iemand TomTom 5 goed werkend met de ADAPT GPS receiver??? Ik krijg ze wel gepaired maar TomTom vind geen geschikt GPS signaal......
Bij instellingen aangegeven dat ik een ander dan de tomtom gps receiver gebruik maar dan zegt ie dat ie niet geconnect is terwijl mn bluetooth icoontje in de tel wel degelijk een actieve verbinding weergeeft....
Iemand dit ook al meegemaakt ?
Lijkt me een bugje in TT5 of in de foon.
Ik heb vanmiddag m'n 6680 gehaald bij de BC. Deze heb ik simlock-vrij, maar met VF UMTS 25 abbo.. (was een eerste week intro-actie of iets dergelijks). Gebruik de 6680 nu nog met m'n oude KPN abbo, VF gaat pas in oktober in.
M'n probleem:
Ik heb direct toen ik heb besloten de 6680 aan te schaffen het welbekende 256 mb DV RS mmc transcend kaartje bij Digital revolution besteld. Als ik deze in de telefoon stop, en ik wil de camera gebruiken krijg ik de melding: Kan geen toegang krijgen tot de geheugenkaart, telefoongeheugen wordt aangesproken... De allereerste x dat ik de camera wilde gebruiken kreeg ik de melding dat de geheugenkaart kapot was...
Via PC-suite zie ik de geheugen-kaart ook niet staan. De orginele 64 mb van nokia werkt echter perfect, voor zover ik er nu achter ben in ieder geval.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Het kan toch niet zo zijn dat ik de kaart moet activeren of iets dergelijks?
oja, ik heb geprobeerd te formateren... op de telefoon, maar dit werkte ook niet... Wie kan mij helpen? Is de kaart echt kapot?
Klopt het trouwens ook dat het transcend kaartje afwijkt wat betreft "pinnentjes" dan de standaard Nokia kaart?
[ Voor 6% gewijzigd door kram335 op 01-07-2005 17:53 ]
Succes is een keuze
Morgen maar ff Digital bellen...
het is ook een sim lock vrije maar de mms, live instellingen van vodafone en zo zaten er al wel in
ik kon gelijk videobellen ook, ik hoefde niets in te stellen
BarryMel
en dan aanmelden van deze computer in het netwerk en dan krijg ik een foutmelding, ipaq geeft ook een fout van kan geen verbinding maken..... iemand een idee wat dit kan zijn ?
------------------------------------
Opgelost.......
ik ben er al achter, ik gebruikte +cgdcont=1,"IP","web.vodafone.nl” maar die blijkt niet meer te werken, nu heb ik +cgdcont=1,"IP","live.vodafone.com” gebruikt en die werkt wel
Best snel
voor een verbinding over je telefoon dan :-P

met die V800 heb ik het met mijn Laptop en iPaq nooit echt aan de praat gehad
waarschijnlijk door de zelfde reden......
maar deze download is vanaf een XS4ALL server, gaat best rap zo met 44 KB/s
[ Voor 55% gewijzigd door barrymel op 02-07-2005 13:55 . Reden: opgelost en snel :) ]
BarryMel
Ik zet me laptop met BT aan, me phone in de buurt en dan?
Hoe kan ik met me laptop internetten via me 6680 UMTS of gprs?
| Dell XPS M1710 |
als ik met mijn bluetooth software van mijn laptop zoek naar mijn 6680 dan kan ik uit de volgende dingen kiezen :DaBARDmaN schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:05:
Misschien een domme vraag, maar hoe doe je dat?
Ik zet me laptop met BT aan, me phone in de buurt en dan?
Hoe kan ik met me laptop internetten via me 6680 UMTS of gprs?

en als ik dan voor die dial-up kies en dan bij telefoon nummer *99# invul dan maakt hij verbinding
het kan ook via de Nokia PC Suite maar dan moet je telkens via dat programma kiezen
en dat vond ik een beetje onzin
BarryMel
het is volgens mij rond de 700 kbit dus je moet zo rond de 88 kbyte in een seconden er mee kunnen halen.....Myedvyed schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 18:30:
Ik dacht dat Bluetooth maar iets van 10 kb/sec aankon.. kennelijk is dat toch meer
BarryMel

Jammer dat ie t nie meer doet.. komoooop fix dat ff
versie 2.04.15 (4 maart 2005) er in en een vriend van mij die had
een maand terug al de vodafone versie gekocht en die heeft
versie 3.04.11 (14 april 2005) er in zitten.........
beetje vreemd dat ze dan nog met zo'n oude versie verkopen een maand later of niet ?
weet iemand misschien wat het verschil tussen die versies is wat
er aan fouten uit zijn gehaald en misschien nieuwe functies ?
vroegah had je zo'n site met al die verschillen maar die site is er niet meer zo ver ik weet......
BarryMel
met de nieuwste pc suite 6.6 is het nu ook mogelijk voor symbian toestellen om tekstberichten via pc suite te versturen
Ook om berichten te bekijken en op te slaan van de telefoon? Daar ben ik namelijk naar op zoek.. bedankt, ik zal het eens uitchecken!Maite schreef op maandag 04 juli 2005 @ 22:31:
ter info:
met de nieuwste pc suite 6.6 is het nu ook mogelijk voor symbian toestellen om tekstberichten via pc suite te versturen
Verwijderd
denk dat de vodaversie een ander softwarenummer heeft. Ben er maar niet rauwig om, want al die vodatroep wil jij niet op je foon hebben plus dat niet alle applicaties op zo'n vodafoon draaienbarrymel schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:18:
ik heb afgelopen vrijdag mijn 6680 gehaald simlock vrij met
versie 2.04.15 (4 maart 2005) er in en een vriend van mij die had
een maand terug al de vodafone versie gekocht en die heeft
versie 3.04.11 (14 april 2005) er in zitten.........
beetje vreemd dat ze dan nog met zo'n oude versie verkopen een maand later of niet ?
weet iemand misschien wat het verschil tussen die versies is wat
er aan fouten uit zijn gehaald en misschien nieuwe functies ?
vroegah had je zo'n site met al die verschillen maar die site is er niet meer zo ver ik weet......
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 22:59 ]
Wie kan mij aan dit bestand helpen, of weet misschien een link?
Lekker!
Verwijderd
Dit heeft het bij mij gedaan, alleen nu meldt die: "toepassing wordt niet ondersteund!"
Weet iemand, hoe ik dit oplos?
PC Suite kan ook SMSjes lezen, zie ik nu! Daarvoor installeert ie wel een extra appje op de telefoon, maar dat is het mooie aan smartphones.. heb je een functie niet, zoek of schrijf er een appje voorMaite schreef op maandag 04 juli 2005 @ 22:43:
volgens mij alleen verzenden. Om mijn smsjes op te slaan gebruik ik Nokia Lifeblog
Verwijderd
het liefst gratis met abbo..
via
Telfort 300 € 32,50 per maand 2 jaar.
info » € 0,
maar zit daar dan geen anders software op wat mijn fucnties van het toestel beperkt?
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 18:10 ]
Verwijderd
Misschien een overbodige opmerking, maar heb je mms al wel laten activeren door Orange? Anders kun je nl. sowieso geen mms-berichten verzenden.pinokkia schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:03:
Ik heb de hee topic nokia 6680 gelezen. Ben nu een beetje dizzy. Maar wie kan me a.u.b de mms instellingen van Orange ready geven. Ik heb al via wizard van nokia 6680 en bij www.bel.nl al ingezet. Maar helaas verzendt de nokia 6680 nog steeds geen mms berichten.
Verwijderd
Ik wil deze misschien morgen halen, maar als iemand mij kan vertellen als er de gewoone software op zit, dan ben ik blij...Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 18:08:
Weet iemand mij te vertellen waar ik dit toestel het goedkoopst kan krijgen met abbo?
het liefst gratis met abbo..
via
Telfort 300 € 32,50 per maand 2 jaar.
info » € 0,
maar zit daar dan geen anders software op wat mijn fucnties van het toestel beperkt?
Verwijderd
Ze raadde mij aan het via Nokia te proberen, maar bij mij komt het smsje niet binnen...
Heb al een paar keer een abb. laten verlengen bij telfort met een nieuwe telefoon en nog nooit software van telfort erop gehad, zit ook geen simlock op.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:05:
[...]
Ik wil deze misschien morgen halen, maar als iemand mij kan vertellen als er de gewoone software op zit, dan ben ik blij...
vrijdag of maandag krijg ik deze telefoon
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:08:
[...]
Misschien een overbodige opmerking, maar heb je mms al wel laten activeren door Orange? Anders kun je nl. sowieso geen mms-berichten verzenden.
Ik heb ik allang gedaan via de klantenservice. Op mijn D500 verstuurd hij wel mms berichten.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:08:
[...]
Misschien een overbodige opmerking, maar heb je mms al wel laten activeren door Orange? Anders kun je nl. sowieso geen mms-berichten verzenden.
Iemand?iPodje schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:49:
Wellicht is de vraag al eens gesteld, maar ik ben op zoek naar het Nederlandstalige T9 tekstinvoer bestand om Nederlandstalig in T9 mijn smsjes te kunnen verzenden. Vanmorgen heb ik mijn 6680 hier in Indonesie gekocht voor 470 euro, geen slechte deal dacht ik zo.
Wie kan mij aan dit bestand helpen, of weet misschien een link?
Bij mij zat er trouwens een HS-3 headset bij, die toch wel heel erg goed klinkt. Ik heb van mensen hier gelezen dat die headset die er bij de Nederlandse versie geleverd wordt echt bagger is....
Tot nu toe is het echt een heerlijk toestel, met versie 3.04 van de software er op. Morgen ga ik hem laten flashen hier in Yogyakarta naar versie 4.15. Weet er misschien iemand hier wat de verschillen zijn met 3.04?
Lekker!
Verwijderd
ga deze week eindelijk de 6680 aanschaffen,
was alleen benieuwd naar het instellen van de mobiel als modem,
Wat bedoelen ze hiermee en wat kan je ermee doen??
thnx alvast
Verwijderd
3.04 is vodafone firmwareiPodje schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:40:
[...]
Iemand?
Bij mij zat er trouwens een HS-3 headset bij, die toch wel heel erg goed klinkt. Ik heb van mensen hier gelezen dat die headset die er bij de Nederlandse versie geleverd wordt echt bagger is....
Tot nu toe is het echt een heerlijk toestel, met versie 3.04 van de software er op. Morgen ga ik hem laten flashen hier in Yogyakarta naar versie 4.15. Weet er misschien iemand hier wat de verschillen zijn met 3.04?
2.04.15 is origineel nokia firmware (zonder provider stuff), met deze firmware is de 6680 in nederland uitgekomen. Bugs hebben vooral te maken met het bijgeleverde nokia geheugenkaartje van 64 mb. Na vervanging door eentje van PQI 256mb zijn alle problemen opgelost. De nokia firmware is dus ok.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 12:41 ]
Lekker!
Verwijderd
Design is perfect. Ligt lekker robuust in de hand en de grote heldere display is werkelijk beste wat ik tot nu toe hebt gezien van NOKIA's.
Menu is wat trager vergeleken met mijn oude D500. Maar de display is veel mooier en de fotos veel beter. Gisteren is mijn 512mb kaartje bezorgd. Wel duur, 125 pleuries voor een miniscuul kaartje. Maar wel lekker veel mp3tjes en porno pics van mijn vriendin op kunnen zetten. Geluid is goed de player voor mp3 vind ik minder. Werkt goed hoor maar ik hou meer van flashy software. Wat ik goed vind is dat er een folie over de display is geplakt. Deze is dikke folie die erg strak over de display ligt. Ik laat het er lekke rop zitten om krasjes tegen te gaan. Batterij gaat bij mij 4 a 5 dagen mee. Alleen vandaag was deze na 2 uur mp3 luisteren leeg. Headset is goed alleen jammer dat het zo eentje met 2 draadjes is ipv 1 draadje achter je oor. Toetoet werkt goed en gegevens uitwisselen met mijn laptop gaat erg makkelijk.
Bijgeleverde usb kabel is ook erg handig als je geen toetoet hebt op je pc.
+ punten;
Agenda
display
camera
menu functies
menu structuur
geluid
mogelijkheden
- punten:
Trage menu vergeleken met een non symbian toestel zoals D500
hij is wat groter dan meeste toestellen van dit moment
memeory kaart erg duur 125 euro voor 512mb
weinig software
Ik ben er erg blij mee, vind het alleen jammer dat er geen gratis software voor te krijgen is.
Wie weet over paar maanden her en der illegaal software beschikbaar.
Dit topic is gesloten.