Als je er niet bij zegt icm wat voor abonnement en eventuele kortingen daarop is het niet echt zinvolle info die je geeft.spenky schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:47:
[...]
ik heb hem voor 69 bij vodafone met dat gratis geheugen kaartje
Groetjes, FaceDown.
Orange world werkt bij mij (met de Netfront browser)RSD1982 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:32:
[...]
Orange World wordt ook nog nie ondersteunt voor de 6630 dus nog even afwachten denk
[ Voor 3% gewijzigd door Maite op 12-06-2005 18:39 ]
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 18:44 ]
Verwijderd
Is het iemand al gelukt om de software te downloaden?
Ik ga na deze url heen. http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,034-301,00.html alleen helaas bij mij haald hij deze file voor theme studio voor de 60 serie niet binnen....
Iemand een oplossing??
Ik bedoelde icm Vodafone UMTS 25.spenky schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:47:
[...]
ik heb hem voor 69 bij vodafone met dat gratis geheugen kaartje
Welke abbo was het voor die 69 Euro?
| Dell XPS M1710 |
virusscanner lijkt me geldverspillingkristian8888 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:13:
Ik dacht deze software
te kopen en te installeren...
Heeft iemand daar ervaring mee?
Je moet eerst registreren..Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:42:
Hallow,
Is het iemand al gelukt om de software te downloaden?
Ik ga na deze url heen. http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,034-301,00.html alleen helaas bij mij haald hij deze file voor theme studio voor de 60 serie niet binnen....
Iemand een oplossing??
Verwijderd
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Ze zeggen bij de NSP dat het slijtage is en ze er niets aan kunnen veranderen. Ik stond echt verbaasd te kijken, want zo simpel was het gegaan. De medewerker was ook een beetje verbaasd van mijn vraag over het cover die zo speelt....en kraakt.... Het was ''GEWOON'' slijtage. 3 dagen heb ik dit toestel en nu al slijtage? Ja, helaas we kunnen er niets aan doen.
Wat een Nokia service zeg!?
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:00:
Ik ben vandaag bij de Nokia service Point geweest. Ik heb het accu(cover)klepje laten zien, wat bij mij na 3 dagen al speels was geraakt. Het kraakt en speelt, het blijft niet lekker stevig in je handen zitten. Het stoort me enorm! Dit is een dure phone en daarom moet de kwaliteit ook goed zijn, vinden jullie niet? Dat is dus niet het geval bij de 6680 cover.
Ze zeggen bij de NSP dat het slijtage is en ze er niets aan kunnen veranderen. Ik stond echt verbaasd te kijken, want zo simpel was het gegaan. De medewerker was ook een beetje verbaasd van mijn vraag over het cover die zo speelt....en kraakt.... Het was ''GEWOON'' slijtage. 3 dagen heb ik dit toestel en nu al slijtage? Ja, helaas we kunnen er niets aan doen.
Wat een Nokia service zeg!?
En een wellicht domme vraag maar ik kan het niet vinden; waar kan ik de automatische toetsenbordblokkering aanzetten??
-edit: al gevonden in dit topic-
-edit2: maar nou moet ik elke keer de blokkeringscode intoetsen om hem te unlocken!! da's ook niet handig.. weet iemand een oplossing? -
[ Voor 38% gewijzigd door FaceDown op 13-06-2005 20:10 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Ik heb die van de nokia site.kristian8888 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:13:
Ik dacht deze software
te kopen en te installeren...
Heeft iemand daar ervaring mee?
Geen idee of dit goed werkt, hij is nog geen virussen tegen gekomen!
Mijn telefoon doet het ook nog gewoon goed!
Maar één ding weet ik wel, laat hem 1 keer in de week scannen, niet constant!
Anders wordt je toestel echt mega traag!
Iemand nog leuke/nuttige progs gevonden/getest?
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 43% gewijzigd door Maite op 13-06-2005 21:33 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Of je gebruikt het programma Sprofiles.Maite schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:31:
dat zou moeten werken maar is hier helaas ook niet het geval. Dus naar het opnieuw opstarten van het toestel ff de app starten en weer afsluiten
Dan kan je ook nog instellen bij welk profiel de toetsenblokkering moet gaan werken.
Programma hoef je ook niet apart op te starten, en toetsenblokkering is in te stellen naar jouw eigen keuze.
Greetsz,
Hier nog een klein proggie: http://fuse.stc.cx/autolock/
Autolock gewoon installeren en instellen welke timeout je wilt en je hebt gewoon de oude vertrouwde Nokia keylock (opheffen -> * ). Programma opnieuw starten nadat de foon is uitgeweest hoeft niet! Ik heb het wel in m'n telefoongeheugen gezet en niet op de kaart, maar ik weet niet of dat wat uitmaakt.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Bij Dixons heb je een sandisk RS-MMC 512 MB voor 59,99
Volgens mij is dit niet duur...
Staat in de nieuwe folder...
En Club Nokia geeft gratis media software weg
Groetjes, FaceDown.
En dan op deze
site nog een mooie discussie waarin wordt beweerd dat er ook nog een ander soort kaartje in de 6680 zou kunnen.
Iemand er verstand van?
[ Voor 45% gewijzigd door kristian8888 op 14-06-2005 00:41 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
ik heb ook een t-mobile sda en daarmee lukt het wel via het activesync programma, waarmee je via bluetooth verbinding maakt met de pc en deze de internetdata verstuurt naar je mobiel via de bluetoothverbinding. Het zou leuk zijn als het met de nokia 6680 ook mogelijk is. Zo ja, hoe stel je dit in en welke programma heb je hierbij nodig?
Zo'n 7 pond incl shipping via ebay.
Of deze:
[ Voor 43% gewijzigd door FaceDown op 14-06-2005 01:27 ]
Groetjes, FaceDown.
vind keylocker toch fijner. Heb hem trouwens nu op de telefoonspeicher geinstalleerd en nu werkt het ook naar een nieuwstart van de telefoon zonder dat ik de appl. eerst moet opstarten.FaceDown schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:31:
Toetsenbordblokkering / keylock
Hier nog een klein proggie: http://fuse.stc.cx/autolock/
Autolock gewoon installeren en instellen welke timeout je wilt en je hebt gewoon de oude vertrouwde Nokia keylock (opheffen -> * ). Programma opnieuw starten nadat de foon is uitgeweest hoeft niet! Ik heb het wel in m'n telefoongeheugen gezet en niet op de kaart, maar ik weet niet of dat wat uitmaakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Maite op 14-06-2005 10:03 ]
Verwijderd
Voor de duidelijkheid: zonder gebruik te maken van de gsm-dataverbindingen van je eigen gsm-provider, dus kosteloos.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 01:12:
KAN JE MET DE NOKIA 6680 SURFEN (INTERNETTEN, MSN, MAILEN ETC.) VIA EEN WERKENDE BLUETOOTHVERBINDING MET JE PC DIE AANGESLOTEN IS OP INTERNET?
ik heb ook een t-mobile sda en daarmee lukt het wel via het activesync programma, waarmee je via bluetooth verbinding maakt met de pc en deze de internetdata verstuurt naar je mobiel via de bluetoothverbinding. Het zou leuk zijn als het met de nokia 6680 ook mogelijk is. Zo ja, hoe stel je dit in en welke programma heb je hierbij nodig?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 10:12 ]
http://www.symbianos.org/yabbse/index.php?board=2
Verwijderd
men heeft dit geblokkeerd (waarschijnlijk op vraag van de providers) door bepaalde besturingsfiles te doen ontbreken. Daardoor is geen verbinding via bluetooth mogelijk die internetdata doorstuurt.
raar, want een bluetooth verbinding met pc is wel mogelijk, maar men heeft al met alle mogelijke verbindingen zitten spelen, maar het lukt niet.
puppetmaster bv werkt perfect, is mssch een alternatief, maar je kan er alleen je scherm mee zien van de pc, weliswaar met serieuze vertraging en scrolling over je scherm..
Ze hebben het in die discussie over een MMCMobile, dat type is ook DV en wertk ook in de Nokia 6680.kristian8888 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:36:
is dit goedkoop voor een 256 MB kaartje? Een beetje onderaan staat 'ie...
En dan op deze
site nog een mooie discussie waarin wordt beweerd dat er ook nog een ander soort kaartje in de 6680 zou kunnen.
Iemand er verstand van?
Ik heb net een nieuwe Nokia 6680 en ga straks in Hilversum mn fw/sw upgraden naar V3.04.11 Ze zeggen dat ik daar de eerste ben.
Wat ik me afvraag is ok ik genoeg heb aan 256MB als ik TomTom en Route66 wil instaleren, qua maps enz. ??
Die volledig zwarte heeft wel watFaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 01:23:
Ook best cool:
[afbeelding]
Zo'n 7 pond incl shipping via ebay.
Of deze:
[afbeelding]
Mijn 6680 viel op de straat toen ik een bierfiets aan het drukken was. Bellen kan ik nu nog wel maar als ik een sms wil versturen krijg ik gelijk de melding versturen mislukt
Anders maar weer een harde reset, dat wend vrij snel...
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Bij mij zit hij al los. Het irriteert me echt ontzettend! Daarom had ik al na 3 dagen een nieuwe achterklepje gekocht voor 30 euro. Hij was binnen en ik heb het er meteen opgezet. Na 3 of 4 keer open en dicht kreeg ik weer hetzelfde probleem. Speelt en kraakt als je het toestel in je handen hebt. Je voelt ook dat er iets niet goed zit tijdens het openschuiven en weer dicht.FrankGuthrie schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:28:
Hoe zit het eigenlijk met de achterklep, gaat die niet snel los zitten?
Ik heb echt spijt van deze aankoop. Ik zou ECHT nooit een 6680 genomen hebben als ik wist dat er zo een klepje op zat. Nokia begint me echt een beetje te irriteren.
"Een bierfiets aan het drukken was"? Dat betekent dat je een fiets aan het jatten was? In dat geval:Elboo schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:18:
Weet iemand wat te doen als je geen smsjes meer kunt versturen maar wel vol bereik hebt?
Mijn 6680 viel op de straat toen ik een bierfiets aan het drukken was. Bellen kan ik nu nog wel maar als ik een sms wil versturen krijg ik gelijk de melding versturen mislukt![]()
Anders maar weer een harde reset, dat wend vrij snel...
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Je telefoon is naar de klote!!
Groetjes, FaceDown.
Aansteller.. volgens mij moet je gewoon voorzichtiger met je spullen omgaan. Ik heb 'm nou een dag of 3 en totaal geen last van een loszittend klepje of wat dan ook. Bovendien is het de beste telefoon die ik OOIT gehad heb. Niets dan lof voor Nokia dus!Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:36:
[...]
Bij mij zit hij al los. Het irriteert me echt ontzettend! Daarom had ik al na 3 dagen een nieuwe achterklepje gekocht voor 30 euro. Hij was binnen en ik heb het er meteen opgezet. Na 3 of 4 keer open en dicht kreeg ik weer hetzelfde probleem. Speelt en kraakt als je het toestel in je handen hebt. Je voelt ook dat er iets niet goed zit tijdens het openschuiven en weer dicht.
Ik heb echt spijt van deze aankoop. Ik zou ECHT nooit een 6680 genomen hebben als ik wist dat er zo een klepje op zat. Nokia begint me echt een beetje te irriteren.
Ik heb het plastic nog op het scherm zitten maar dat begint er al wat 'gebruikt' uit te zien, dus misschien dat ik het eraf haal. Het echte schermpje, beschadigd dat snel; er vanuit gaande dat je de telefoon niet bij je sleutels in je broekzak stopt?
[ Voor 13% gewijzigd door FaceDown op 14-06-2005 14:49 ]
Groetjes, FaceDown.
[ Voor 3% gewijzigd door Maite op 14-06-2005 14:55 ]
Verwijderd
Snap niet dat jullie geen last hebben van dat klepje!? Zit het nu nog steeds heel stevig op de achterkant? Merk je geen speling en hoor je het gekraak niet?Maite schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:54:
heb hier ook geen last van het klepje en heb het toestel nu een maand. Had op mijn 7610 (naar een jaar gebruik) geen een kras op het display maar heb het displayfolie er toch maar op laten zitten op mijn 6680. Moet zeggen dat het amper opvalt
39
Sja da's het frontje toch maar. Als het er heel schandalig uit gaat zien kun je nog altijd een nieuwe kopen voor 30 euro en dan heb je weer een nieuwe foon, of je koopt een noname frontje voor minder dan 10 euro. Heeft iemand al zo'n no-name ding? Is dat een beetje fatsoenlijke kwaliteit? Er staan er een hoop op Ebay USA (uit Hong Kong).Homedisc schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:12:
nee, geen enkele kraak of speling in het klepje. wel heb ik krassen van het klepje op het zilvere gedeelte van de camera. maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Groetjes, FaceDown.
Heb de telefoon de hele tijd in een hoesje zitten, en als ik een foto wil maken ben ik gewoon voorzichtig met het klepje.. en ik lig ook niet de hele dag foto's te maken ofzo, dat scheelt ook weer.
Heb er zojuist eentje besteld, dus we zullen zien!FaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:17:
[...]
Sja da's het frontje toch maar. Als het er heel schandalig uit gaat zien kun je nog altijd een nieuwe kopen voor 30 euro en dan heb je weer een nieuwe foon, of je koopt een noname frontje voor minder dan 10 euro. Heeft iemand al zo'n no-name ding? Is dat een beetje fatsoenlijke kwaliteit? Er staan er een hoop op Ebay USA (uit Hong Kong).
Waar? Hou ons op de heugte aub!Myedvyed schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:19:
[...]
Heb er zojuist eentje besteld, dus we zullen zien!
Groetjes, FaceDown.
eBay, een of andere electric rainbow gast, ik laat et jullie wel horen zodra ik em binnen heb of zodra er iets misgaat!
Zelf gedaan??? Hoe hoe hoe??DiMacho schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:47:
Net mn Phone geupdate naar de nieuwste fw/sw. Alles werkt nog!! Ook een Transcend 256MB kaartje gekocht bij Digital Revolution, werkt ook perfect! Nu alle programma's weer instaleren!!!
Groetjes, FaceDown.
handig misschien als je de link naar het object/winkel ook postMyedvyed schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:40:
[...]
eBay, een of andere electric rainbow gast, ik laat et jullie wel horen zodra ik em binnen heb of zodra er iets misgaat!
Verwijderd
Aansteller? Denk je dat ik de hele dag probeer het klepje kapot te krijgen? Ik gebruik hem gewoon normaal, als ieder mens. Dan hoeft ie toch niet binnen 2 dagen al los te zitten?FaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:47:
[...]
Aansteller.. volgens mij moet je gewoon voorzichtiger met je spullen omgaan. Ik heb 'm nou een dag of 3 en totaal geen last van een loszittend klepje of wat dan ook. Bovendien is het de beste telefoon die ik OOIT gehad heb. Niets dan lof voor Nokia dus!
Ik heb het plastic nog op het scherm zitten maar dat begint er al wat 'gebruikt' uit te zien, dus misschien dat ik het eraf haal. Het echte schermpje, beschadigd dat snel; er vanuit gaande dat je de telefoon niet bij je sleutels in je broekzak stopt?
Dat zou je wel willen hè!GigaTexel_BE schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:57:
[...]
handig misschien als je de link naar het object/winkel ook post
Hiero papiero, z'n andere objecten:
http://search.ebay.nl/_W0QQsassZelectricQ5funicorn128
Zoals ik al eerder postte vandaag: In Hilversum bij een Nokia Service Point
Groetjes, FaceDown.
Hangt een beetje af van welke kaartensets je gaat installeren, maar TomTom 5 met Benelux map is ruim 90 MB op het kaartjeWat ik me afvraag is ok ik genoeg heb aan 256MB als ik TomTom en Route66 wil instaleren, qua maps enz. ??
Mooi. Ik ga zo TomTom 5 erop zetten en Route66, eens kijken wat me het meest bevalt!Jeroen98675432 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:51:
[...]
Hangt een beetje af van welke kaartensets je gaat installeren, maar TomTom 5 met Benelux map is ruim 90 MB op het kaartje
Het is m'n eerste firmware dus ik zie weinig verschil
Groetjes, FaceDown.
Ik heb geen ervaring met Route66, maar TomTom 5 werkt fantastisch mooi en super snel, veel beter dan TT4.Mooi. Ik ga zo TomTom 5 erop zetten en Route66, eens kijken wat me het meest bevalt!
Ook ideaal, gewoon je bestaande contacten uit de Nokia als bestemming selecteren, (mits adres is ingegeven) en hoppa, route volgen
NEEJFaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:45:
[...]
"Een bierfiets aan het drukken was"? Dat betekent dat je een fiets aan het jatten was? In dat geval:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Je telefoon is naar de klote!!![]()
![]()
![]()
ik sta voorop
Ik heb nog 2.04.15. Kan jij {of uberhaupt iemand anders} via de bijgeleverde hoofdtelefoon een nummer verder klikken als je mp3tjes luistert met de ingebouwde mp3-speler [of andere], dus via het zwartje vlakje dat op het grijze driehoekje zit? Dat lukte bij mn 6230 wel maar met de 6680 niet, vind ik wel jammer..FaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:32:
Oh ja ik heb die 3.04.11 trouwens al.
Hoop dat iemand de verbeteringen op kan zoeken tussen deze 2 versies firmware..
Maar je kan met die knop geen nummers skippen. Volgens mij heeft het geen functie behalve te telefoon opnemen en bij lang inhouden de mogelijkheid een voicecommando te geven.
Welke audioplayer gebruiken jullie trouwens? De standaard?'
En is er nog geen GBA-emu voor de 6680? Lijkt me niet ondenkbaar dat deze er komt, toch?
[Edit]Nog een vraag; wie heeft Doom werkend? Ik krijg 'Data files are missing' terwijl ik alle files op volgorde heb geinstalleerd, zoals in de readme ..
[ Voor 50% gewijzigd door FaceDown op 15-06-2005 00:40 ]
Groetjes, FaceDown.
huh? wie? ikke?
Verwijderd
Where?kristian8888 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:29:
[afbeelding]
net gekocht voor een totaal van €10,-
Om Doom werkend te krijgen moet je een versie hebben die aangepast is voor gebruik met geheugenkaartjes. Na wat Googlen heb ik zo'n versie gevonden, maar ik denk niet dat ik daar meer over mag zeggen hier. Geluid werkt echter in die versie niet, ook niet als je die soundengine van ze installeert met een ander spel.FaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:29:
[Edit]Nog een vraag; wie heeft Doom werkend? Ik krijg 'Data files are missing' terwijl ik alle files op volgorde heb geinstalleerd, zoals in de readme ..
Die C64 emu krijg ik ook niet aan de praat. Of ik 'm nou op de kaart of in de foon installeer; hij start ff op; half blauw scherm en dan reboot m'n foon.
[ Voor 29% gewijzigd door FaceDown op 15-06-2005 02:23 ]
Groetjes, FaceDown.
Dus hoe zit het met meenemen van je belminuten per maand bij Debitel en andere mogelijke verschillen tussen gewoon Vodafone en Debitel Vodafone?
| Dell XPS M1710 |
Ik had het wel fijn gevonden als je het klepje zou kunnen blokkeren. Als ik mijn 6680 in mijn broekzak doe, schuift het klepje vaak naar beneden. Misschien kan Nokia (of een of andere noname) met een verbeterde versie van het klepje komen.Myedvyed schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:18:
Ik heb ook nog geen last van het klepje, al zou het me niks verbazen als ik dat vroeg of laat zou krijgen! Het kraakt niet, maar lijkt wel een beetje losjes/fragiel.
Heb de telefoon de hele tijd in een hoesje zitten, en als ik een foto wil maken ben ik gewoon voorzichtig met het klepje.. en ik lig ook niet de hele dag foto's te maken ofzo, dat scheelt ook weer.
Ik zou altijd voor de Vodafone gaan, ik heb persoonlijk erg slechte ervaringen met Debitel.DaBARDmaN schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:12:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen Vodafone UMTS EUR 25 en DEBITEL Vodafone UMTS EUR 25???
Dus hoe zit het met meenemen van je belminuten per maand bij Debitel en andere mogelijke verschillen tussen gewoon Vodafone en Debitel Vodafone?
[ Voor 45% gewijzigd door ZeilDude op 15-06-2005 13:27 ]
Zo echt supergoedkoop, komt een paar euro overheen voor internationale verzendkosten natuurlijk maar dan nog is het goedkoop. Ik heb me gelijk aangemeld, maar kopen gaat nog niet zo snel. Eerst lid worden van PayPal, maar dat kan alleen als je een creditcard hebt dus moet ik die eerst maar is aanvragen, duurt nog wel een paar dagen dus..
Laat even weten aan je medetweakers of het wat is zodra je 'm binnenhebt! Op de plaatjes ziet het er net zo uit als het origineel.kristian8888 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:29:
[afbeelding]
net gekocht voor een totaal van €10,-
Ben ook benieuwd of het vervangen lastig is en of je de 'oude' behuizing er mee sloopt of heel kunt houden.
Ik heb hem meer gekocht als "backup" voor dit frontje. Bij mij is het schuifje achterop nog prima, mag ook wel want ik heb m pas een dag of 6, maar ik heb hem alvast gekocht voor het geval dat.Laat even weten aan je medetweakers of het wat is zodra je 'm binnenhebt! Op de plaatjes ziet het er net zo uit als het origineel.
Ben ook benieuwd of het vervangen lastig is en of je de 'oude' behuizing er mee sloopt of heel kunt houden.
Zodra ik hem heb zal ik hem wel even proberen erop te zetten enzo en dan laat ik weten of het wat is...
[ Voor 13% gewijzigd door FaceDown op 15-06-2005 19:44 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Voorkant

En van de achter kant...

Ook heb ik een siliconen bescherm hoesje besteld, die vind ik zelf kick
Zonder telefoon

Voorkant met telefoon

Achter met telefoon

Ik heb nu ook nog een licht blauw frontje besteld en een zwarte...
Verwijderd
Hey Bart, kan je ook een zwarte frontje bestellen voor mij + dat siliconen bescherm hoesje erbij?Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:01:
Ik heb me eerste donker blauw frontje binnen, Vorige week besteld vanuit Hong Kong, kwaliteit van het frontje is egt super goed!
Voorkant
[afbeelding]
En van de achter kant...
[afbeelding]
Zonder telefoon
[afbeelding]
Voorkant met telefoon
[afbeelding]
Achter met telefoon
[afbeelding]
Ik zal je 5 euro meer betalen dan wat het je gekost heeft. Verzendkosten zijn natuurlijk voor mijn rekening als je het straks naar mijn kant stuurt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 11:15 ]
Verwijderd
Bart waar kan ik die frontje bestellen? Is hij te bestellen op het net? Hoe koop jij ze?Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:01:
Ik heb me eerste donker blauw frontje binnen, Vorige week besteld vanuit Hong Kong, kwaliteit van het frontje is egt super goed!
Voorkant
[afbeelding]
En van de achter kant...
[afbeelding]
Zonder telefoon
[afbeelding]
Voorkant met telefoon
[afbeelding]
Achter met telefoon
[afbeelding]
Kan ik anders ook via jou bestellen? Waar kan ik zien welke kleuren ze hebben. Wat kost het dan als ik er 1 wil kopen?
Alvast bedankt!
Verwijderd
Dan word dat geregeld
Op mijn 7610 kon ik zonder problemen bv. Agile Messenger en Netfront tegelijk laten lopen met verbinding tot het internet (de ene via APN Internet de ander via WAP). Als ik op mijn 6680 Netfront heb lopen en ik start Agile Messenger (of chatten) op word Netfront afgesloten en de verbinding verbroken. Nog iemand last van? Heb trouwens nog de oude firmware versie
Verwijderd
heeft iemand um al getest ? en is ie ergens goedkoper te krijgen ?
damn 120 euro is veel fokking veel
521 RS DV MMC kaart zou ik knap vinden als je die op de kip zou kunnen tokken. Het is zelfs knap om een 512 kaartje te krijgen...Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:02:
hmmm ben van plan om de 521 kaart te halen
heeft iemand um al getest ? en is ie ergens goedkoper te krijgen ?
damn 120 euro is veel fokking veel
Heb ook al eens gezocht, maar volgens mij nog niet (of zeer moeilijk) te krijgen....
http://www.informationsar...shop-artikel_130245.shtml Preis: 88.80 EUR
Inclusief verzendkosten was ie bij mij voor 104 euro binnen. Het merk varieert las ik er, ik heb een ATP kaartje gekregen, is 489mb echte ruimte.
Die site staat erom bekend om snel en goed te werk te gaan, aanradertje!
en ik moet zeggen: echt een super ding!
Maar ik ben er nog steeds niet achter hoe ik filmpjes die ik via bluetooth heb ontvangen(vanaf een d500) op mn mmc kan zetten? Heb de handleiding al doorgespit, maar kijk ik er nou overheen of kan dit niet?
Zie wel in dit topic staan dat je kan zorgen dat ze meteen op de mmc worden gezet, maar daar kwam ik uiteraard te laat achter..
Als hij al in je telefoongeheugen staat: galerij -> videoclips -> opties -> organiseren -> Verpl. naar geh.kaartSyndicate schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:53:
Ik heb net de 6680 opgehaald![]()
en ik moet zeggen: echt een super ding!
Maar ik ben er nog steeds niet achter hoe ik filmpjes die ik via bluetooth heb ontvangen(vanaf een d500) op mn mmc kan zetten? Heb de handleiding al doorgespit, maar kijk ik er nou overheen of kan dit niet?
Zie wel in dit topic staan dat je kan zorgen dat ze meteen op de mmc worden gezet, maar daar kwam ik uiteraard te laat achter..
Dat is het dus.. ze staan nog in mn inbox..thaRealKris schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:35:
[...]
Als hij al in je telefoongeheugen staat: galerij -> videoclips -> opties -> organiseren -> Verpl. naar geh.kaart
maar ik kan ze vanuit mn inbox alleen verplaatsen naar Mijn Mappen. En van daaruit weer terug naar Inbox maar verder niet.. ?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd in "De Nokia 6680"
Elboo in "De Nokia 6680"
Succes
Groetjes, FaceDown.
Wat voor ervaringen?ZeilDude schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:15:
[...]
Ik zou altijd voor de Vodafone gaan, ik heb persoonlijk erg slechte ervaringen met Debitel.
Het gaat er mij om dat je via Debitel de telefoon veel goedkoper kunt krijgen dan via Vodafone, dus wat zijn de verschillen in de twee UMTS abbo's?
| Dell XPS M1710 |
En iemand ook last van het uitvallen van de telefoon?
Ik heb nu al een keer of 5 gehad (in 1 week tijd) dat de telefoon als het ware "uit fade" en dan niet meer reageert. Als ik vervolgens lang wacht begint 'ie het weer te doen maar dan heeft hij eerst een tijd geen netwerk...
Had dit soort gezeik niet verwacht. Maar ja, misschien is het de Firmware. Laten we het hopen...
Verwijderd
*#0000#, dit intoetsen en je kan zien welke firmware je hebt.kristian8888 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:17:
Waar kan je eigenlijk zien welke Firmware versie je hebt?
En iemand ook last van het uitvallen van de telefoon?
Ik heb nu al een keer of 5 gehad (in 1 week tijd) dat de telefoon als het ware "uit fade" en dan niet meer reageert. Als ik vervolgens lang wacht begint 'ie het weer te doen maar dan heeft hij eerst een tijd geen netwerk...![]()
![]()
Had dit soort gezeik niet verwacht. Maar ja, misschien is het de Firmware. Laten we het hopen...
Zelf heb ik hier nog geen last van gehad, maar na 2 weken gebruiken komen bij mij ook de "gebreken"
Videofunctie wordt opeens niet meer ondersteunt, Het Web (vodafone live) wordt niet meer ondersteund (maar ik kan wel me e-mail, en netfront gewoon gebruiken)
Dit weekend maar de nieuwe firmware erop zetten...hoop dat de "problemen" dan verholpen zijn.
Greetsz,
Doe je dat zelf? Of moet je naar dan naar de kalberstrasse in amsterdam (dat nokia service ding)?*#0000#, dit intoetsen en je kan zien welke firmware je hebt.
Zelf heb ik hier nog geen last van gehad, maar na 2 weken gebruiken komen bij mij ook de "gebreken".
Videofunctie wordt opeens niet meer ondersteunt, Het Web (vodafone live) wordt niet meer ondersteund (maar ik kan wel me e-mail, en netfront gewoon gebruiken)
Dit weekend maar de nieuwe firmware erop zetten...hoop dat de "problemen" dan verholpen zijn.
Greetsz,
Verwijderd
Ga naar een Nokia Service point toe....(ik ga naar Rotterdam) en laat daar de nieuwe software erop zetten.
Greetsz,
Verwijderd
Ik kan nu zelfs niet meer foto's maken en films opnemen....
Als ik dit probeer geeft ie systeemfout aan....
zonder memorycard doet ie het dan wel...
Erg vreemd is dit....
Verwijderd
even terug naar fabrieksinstellingen....Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:40:
is de nieuwe firmware nergens te koop of ergens te downloaden?......
Ik kan nu zelfs niet meer foto's maken en films opnemen....
Als ik dit probeer geeft ie systeemfout aan....
zonder memorycard doet ie het dan wel...
Erg vreemd is dit....
Verwijderd
Heb ik gedaan maar is helaas niet gelukt...
Moet denk toch maar naar de nokia store toe...
Bedankt voor jou antwoord....
Alles doet het weer heb net mijn memorycard geformatt.
Ben wel de standaard programma's kwijt...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 13:47 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Videofunctie wordt nog steeds niet ondersteunt en ook de standaars browser werkt niet meer.
Dan maar weer trug naar BC om een nieuwe te halen of deze te laten repareren.
Nieuwe firmware verhelpt dus jammer genoeg ook niet alles..
Tja?? Doe je eraan??
Greetsz,
Verwijderd
U kunt de verbinding met de mailbox ook open laten staan. De nieuwe emailberichten worden dan automatisch uit de externe mailbox opgehaald (alleen als de functie IMAP IDLE wordt ondersteund door de server). Betreft hier Telfort, maar lukt me niet.
Zijn daarnaast al de instellingen voor Telfort Edge bij iemand bekend?
Lees net dit:
"POP3 ondersteund geen notificatie voor nieuwe berichten. Vandaar dat alle mailprogramma's op de desktop ook de instellingen hebben voor "elke xx minuten controleren". Het is dus niet zo dat de mailserver een melding geeft als er nieuwe mail is. Dit is alleen mogelijk als je IMAP gebruikt, en dan ook alleen bij moderne mailservers. Maar er zijn nog (haast) geen clients die iets met die notificatie voor een nieuw bericht kunnen doen."
[rml][ Email op PDA] Nieuw bericht notificatie[/rml]
En het betreft hier POP3 accounts (waaronder gmail). Iemand misschien een idee voor een proggrammaatje van zo'n emailchecker voor de 6680? En hoeveel dataverkeer is dat dan ongeveer, voordat ik 'm ieder uur laat checken en dan op maandbasis al aardig wat data daarmee verstuur?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 13:32 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Maite op 20-06-2005 14:03 ]
Dit topic is gesloten.
![]()