• kristian8888
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik dacht deze software
te kopen en te installeren...

Heeft iemand daar ervaring mee?

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

spenky schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:47:
[...]

ik heb hem voor 69 bij vodafone met dat gratis geheugen kaartje :)
Als je er niet bij zegt icm wat voor abonnement en eventuele kortingen daarop is het niet echt zinvolle info die je geeft.

Groetjes, FaceDown.

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:17
RSD1982 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:32:
[...]

Orange World wordt ook nog nie ondersteunt voor de 6630 dus nog even afwachten denk
Orange world werkt bij mij (met de Netfront browser) >:) Moet zeggen dat het Orange world portaal nu nog beter is als voor de verandering

[ Voor 3% gewijzigd door Maite op 12-06-2005 18:39 ]

Verwijderd

Heeft een 6680 eigenaar last van dat brakke accuklepje wat speels aan het worden is naarmate je hem gebruikt? |:(

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 18:44 ]

Verwijderd

Hallow,

Is het iemand al gelukt om de software te downloaden?
Ik ga na deze url heen. http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,034-301,00.html alleen helaas bij mij haald hij deze file voor theme studio voor de 60 serie niet binnen....

Iemand een oplossing??

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

spenky schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:47:
[...]

ik heb hem voor 69 bij vodafone met dat gratis geheugen kaartje :)
Ik bedoelde icm Vodafone UMTS 25.
Welke abbo was het voor die 69 Euro?

| Dell XPS M1710 |

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-11 09:06

GigaTexel_BE

AMD MP²

kristian8888 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:13:
Ik dacht deze software

virusscanner lijkt me geldverspilling :)

Siesteem Spekkies!

• Syndicate
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-10 15:52
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:42:
Hallow,

Is het iemand al gelukt om de software te downloaden?
Ik ga na deze url heen. http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,034-301,00.html alleen helaas bij mij haald hij deze file voor theme studio voor de 60 serie niet binnen....

Iemand een oplossing??
Je moet eerst registreren..

Verwijderd

ik heb mijn 6680 nu bedraad verbonden met de CK7w carkit. Vraagje erover. meteen als ik een toets aanraak of als de batterij bijvoorbeeld vol is en de telefoon geeft hier een piepje voor dan stop mijn radio. Bij mijn eerdere carkits de 126 avn nokia icm de 6230 ging de radio pas uit op het moment dat ik verbinding wilde leggen om te bellen of een oproep kreeg. Iemand een id of hier iets aan te doen is???????

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

ik heb geen carkit maar misschien reageert deze op geluid en moet je dus de toetstonen uitzetten?

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Ik ben vandaag bij de Nokia service Point geweest. Ik heb het accu(cover)klepje laten zien, wat bij mij na 3 dagen al speels was geraakt. Het kraakt en speelt, het blijft niet lekker stevig in je handen zitten. Het stoort me enorm! Dit is een dure phone en daarom moet de kwaliteit ook goed zijn, vinden jullie niet? Dat is dus niet het geval bij de 6680 cover.
Ze zeggen bij de NSP dat het slijtage is en ze er niets aan kunnen veranderen. Ik stond echt verbaasd te kijken, want zo simpel was het gegaan. De medewerker was ook een beetje verbaasd van mijn vraag over het cover die zo speelt....en kraakt.... Het was ''GEWOON'' slijtage. 3 dagen heb ik dit toestel en nu al slijtage? Ja, helaas we kunnen er niets aan doen.

Wat een Nokia service zeg!? |:(

Verwijderd

Ze konden het toch gewoon opsturen naar nokia zelf dan was je hem wel even kwijt, 2 weken ofzo dan had je wel een nieuwe gekregen,... Maar ik heb deze telefoon nu 1 1/2 maand ongeveer en nog geen prob. gehad met klepje heb wel paar frontjes uit hong kong latne over komen die verw8 ik deze week te krijgen als dat wat is laat ik het weten en laat ik er mischien wel meer overkomen... :D
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:00:
Ik ben vandaag bij de Nokia service Point geweest. Ik heb het accu(cover)klepje laten zien, wat bij mij na 3 dagen al speels was geraakt. Het kraakt en speelt, het blijft niet lekker stevig in je handen zitten. Het stoort me enorm! Dit is een dure phone en daarom moet de kwaliteit ook goed zijn, vinden jullie niet? Dat is dus niet het geval bij de 6680 cover.
Ze zeggen bij de NSP dat het slijtage is en ze er niets aan kunnen veranderen. Ik stond echt verbaasd te kijken, want zo simpel was het gegaan. De medewerker was ook een beetje verbaasd van mijn vraag over het cover die zo speelt....en kraakt.... Het was ''GEWOON'' slijtage. 3 dagen heb ik dit toestel en nu al slijtage? Ja, helaas we kunnen er niets aan doen.

Wat een Nokia service zeg!? |:(

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Waar heb je die frontjes besteld??

En een wellicht domme vraag maar ik kan het niet vinden; waar kan ik de automatische toetsenbordblokkering aanzetten??
-edit: al gevonden in dit topic-

-edit2: maar nou moet ik elke keer de blokkeringscode intoetsen om hem te unlocken!! da's ook niet handig.. weet iemand een oplossing? -

[ Voor 38% gewijzigd door FaceDown op 13-06-2005 20:10 ]

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

kristian8888 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:13:
Ik dacht deze software

Ik heb die van de nokia site.
Geen idee of dit goed werkt, hij is nog geen virussen tegen gekomen!
Mijn telefoon doet het ook nog gewoon goed! ;)
Maar één ding weet ik wel, laat hem 1 keer in de week scannen, niet constant!
Anders wordt je toestel echt mega traag!
Iemand nog leuke/nuttige progs gevonden/getest?

• Maite
@FaceDown

ik gebruik het programma keylocker voor het blokkeren

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Kun je er ook voor zorgen dat dat automatisch start? Of kan dat niet?

Groetjes, FaceDown.

• Maite
dat zou moeten werken maar is hier helaas ook niet het geval. Dus naar het opnieuw opstarten van het toestel ff de app starten en weer afsluiten :'(

[ Voor 43% gewijzigd door Maite op 13-06-2005 21:33 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Wat een baggerzooi hoe kunnen ze bij Nokia zoiets nou verzinnen.. :\

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Maite schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:31:
dat zou moeten werken maar is hier helaas ook niet het geval. Dus naar het opnieuw opstarten van het toestel ff de app starten en weer afsluiten :'(
Of je gebruikt het programma Sprofiles.
Dan kan je ook nog instellen bij welk profiel de toetsenblokkering moet gaan werken.
Programma hoef je ook niet apart op te starten, en toetsenblokkering is in te stellen naar jouw eigen keuze.
Greetsz,

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Toetsenbordblokkering / keylock

Hier nog een klein proggie: http://fuse.stc.cx/autolock/

Autolock gewoon installeren en instellen welke timeout je wilt en je hebt gewoon de oude vertrouwde Nokia keylock (opheffen -> * ). Programma opnieuw starten nadat de foon is uitgeweest hoeft niet! Ik heb het wel in m'n telefoongeheugen gezet en niet op de kaart, maar ik weet niet of dat wat uitmaakt.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

weet niet of dit goed nieuws is..
Bij Dixons heb je een sandisk RS-MMC 512 MB voor 59,99
Volgens mij is dit niet duur...
Staat in de nieuwe folder...

En Club Nokia geeft gratis media software weg

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ow da's inderdaad niet duur.. maar is die wel DV RS of wat er ook allemaal op moet staan?

Groetjes, FaceDown.

• kristian8888
is dit goedkoop voor een 256 MB kaartje? Een beetje onderaan staat 'ie...

En dan op deze
site nog een mooie discussie waarin wordt beweerd dat er ook nog een ander soort kaartje in de 6680 zou kunnen.

Iemand er verstand van?

[ Voor 45% gewijzigd door kristian8888 op 14-06-2005 00:41 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mwa je kan 'm beter bij Digital Revolution kopen.. sneller en goedkoper en betalen achteraf.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

KAN JE MET DE NOKIA 6680 SURFEN (INTERNETTEN, MSN, MAILEN ETC.) VIA EEN WERKENDE BLUETOOTHVERBINDING MET JE PC DIE AANGESLOTEN IS OP INTERNET?

ik heb ook een t-mobile sda en daarmee lukt het wel via het activesync programma, waarmee je via bluetooth verbinding maakt met de pc en deze de internetdata verstuurt naar je mobiel via de bluetoothverbinding. Het zou leuk zijn als het met de nokia 6680 ook mogelijk is. Zo ja, hoe stel je dit in en welke programma heb je hierbij nodig?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ook best cool:

Afbeeldingslocatie: http://i19.ebayimg.com/02/i/04/41/a5/b8_1_b.JPG

Zo'n 7 pond incl shipping via ebay.

Of deze:

Afbeeldingslocatie: http://i20.ebayimg.com/03/i/04/1d/70/8e_1_b.JPG

[ Voor 43% gewijzigd door FaceDown op 14-06-2005 01:27 ]

Groetjes, FaceDown.

• Maite
FaceDown schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:31:
Toetsenbordblokkering / keylock

Hier nog een klein proggie: http://fuse.stc.cx/autolock/

Autolock gewoon installeren en instellen welke timeout je wilt en je hebt gewoon de oude vertrouwde Nokia keylock (opheffen -> * ). Programma opnieuw starten nadat de foon is uitgeweest hoeft niet! Ik heb het wel in m'n telefoongeheugen gezet en niet op de kaart, maar ik weet niet of dat wat uitmaakt.
vind keylocker toch fijner. Heb hem trouwens nu op de telefoonspeicher geinstalleerd en nu werkt het ook naar een nieuwstart van de telefoon zonder dat ik de appl. eerst moet opstarten. >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Maite op 14-06-2005 10:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 01:12:
KAN JE MET DE NOKIA 6680 SURFEN (INTERNETTEN, MSN, MAILEN ETC.) VIA EEN WERKENDE BLUETOOTHVERBINDING MET JE PC DIE AANGESLOTEN IS OP INTERNET?

ik heb ook een t-mobile sda en daarmee lukt het wel via het activesync programma, waarmee je via bluetooth verbinding maakt met de pc en deze de internetdata verstuurt naar je mobiel via de bluetoothverbinding. Het zou leuk zijn als het met de nokia 6680 ook mogelijk is. Zo ja, hoe stel je dit in en welke programma heb je hierbij nodig?
Voor de duidelijkheid: zonder gebruik te maken van de gsm-dataverbindingen van je eigen gsm-provider, dus kosteloos.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 10:12 ]

• Maite
nee kan helaas (nog) niet. Als je meer erover wilt weten kun je dit forum ff doorlezen:

http://www.symbianos.org/yabbse/index.php?board=2

Verwijderd

gaat met 6630 ook niet.

men heeft dit geblokkeerd (waarschijnlijk op vraag van de providers) door bepaalde besturingsfiles te doen ontbreken. Daardoor is geen verbinding via bluetooth mogelijk die internetdata doorstuurt.

raar, want een bluetooth verbinding met pc is wel mogelijk, maar men heeft al met alle mogelijke verbindingen zitten spelen, maar het lukt niet.

puppetmaster bv werkt perfect, is mssch een alternatief, maar je kan er alleen je scherm mee zien van de pc, weliswaar met serieuze vertraging en scrolling over je scherm..

• DiMacho
  • Laatst online: 02-11 19:22
kristian8888 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:36:
is dit goedkoop voor een 256 MB kaartje? Een beetje onderaan staat 'ie...

En dan op deze
site nog een mooie discussie waarin wordt beweerd dat er ook nog een ander soort kaartje in de 6680 zou kunnen.

Iemand er verstand van?
Ze hebben het in die discussie over een MMCMobile, dat type is ook DV en wertk ook in de Nokia 6680.

Ik heb net een nieuwe Nokia 6680 en ga straks in Hilversum mn fw/sw upgraden naar V3.04.11 Ze zeggen dat ik daar de eerste ben.

Wat ik me afvraag is ok ik genoeg heb aan 256MB als ik TomTom en Route66 wil instaleren, qua maps enz. ??

• Myedvyed
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

FaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 01:23:
Ook best cool:

[afbeelding]

Zo'n 7 pond incl shipping via ebay.

Of deze:

[afbeelding]
Die volledig zwarte heeft wel wat 8)

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09 22:20

Elboo

Ja klopt wel ja...

Weet iemand wat te doen als je geen smsjes meer kunt versturen maar wel vol bereik hebt?

Mijn 6680 viel op de straat toen ik een bierfiets aan het drukken was. Bellen kan ik nu nog wel maar als ik een sms wil versturen krijg ik gelijk de melding versturen mislukt }:O

Anders maar weer een harde reset, dat wend vrij snel...

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Hoe zit het eigenlijk met de achterklep, gaat die niet snel los zitten?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

FrankGuthrie schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:28:
Hoe zit het eigenlijk met de achterklep, gaat die niet snel los zitten?
Bij mij zit hij al los. Het irriteert me echt ontzettend! Daarom had ik al na 3 dagen een nieuwe achterklepje gekocht voor 30 euro. Hij was binnen en ik heb het er meteen opgezet. Na 3 of 4 keer open en dicht kreeg ik weer hetzelfde probleem. Speelt en kraakt als je het toestel in je handen hebt. Je voelt ook dat er iets niet goed zit tijdens het openschuiven en weer dicht.

Ik heb echt spijt van deze aankoop. Ik zou ECHT nooit een 6680 genomen hebben als ik wist dat er zo een klepje op zat. Nokia begint me echt een beetje te irriteren.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Elboo schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:18:
Weet iemand wat te doen als je geen smsjes meer kunt versturen maar wel vol bereik hebt?

Mijn 6680 viel op de straat toen ik een bierfiets aan het drukken was. Bellen kan ik nu nog wel maar als ik een sms wil versturen krijg ik gelijk de melding versturen mislukt }:O

Anders maar weer een harde reset, dat wend vrij snel...
"Een bierfiets aan het drukken was"? Dat betekent dat je een fiets aan het jatten was? In dat geval:

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Je telefoon is naar de klote!! _/-\o_ :D }) :D

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:36:
[...]

Bij mij zit hij al los. Het irriteert me echt ontzettend! Daarom had ik al na 3 dagen een nieuwe achterklepje gekocht voor 30 euro. Hij was binnen en ik heb het er meteen opgezet. Na 3 of 4 keer open en dicht kreeg ik weer hetzelfde probleem. Speelt en kraakt als je het toestel in je handen hebt. Je voelt ook dat er iets niet goed zit tijdens het openschuiven en weer dicht.

Ik heb echt spijt van deze aankoop. Ik zou ECHT nooit een 6680 genomen hebben als ik wist dat er zo een klepje op zat. Nokia begint me echt een beetje te irriteren.
Aansteller.. volgens mij moet je gewoon voorzichtiger met je spullen omgaan. Ik heb 'm nou een dag of 3 en totaal geen last van een loszittend klepje of wat dan ook. Bovendien is het de beste telefoon die ik OOIT gehad heb. Niets dan lof voor Nokia dus! :)

Ik heb het plastic nog op het scherm zitten maar dat begint er al wat 'gebruikt' uit te zien, dus misschien dat ik het eraf haal. Het echte schermpje, beschadigd dat snel; er vanuit gaande dat je de telefoon niet bij je sleutels in je broekzak stopt?

[ Voor 13% gewijzigd door FaceDown op 14-06-2005 14:49 ]

Groetjes, FaceDown.

• Maite
heb hier ook geen last van het klepje en heb het toestel nu een maand. Had op mijn 7610 (naar een jaar gebruik) geen een kras op het display maar heb het displayfolie er toch maar op laten zitten op mijn 6680. Moet zeggen dat het amper opvalt

[ Voor 3% gewijzigd door Maite op 14-06-2005 14:55 ]

Verwijderd

Maite schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:54:
heb hier ook geen last van het klepje en heb het toestel nu een maand. Had op mijn 7610 (naar een jaar gebruik) geen een kras op het display maar heb het displayfolie er toch maar op laten zitten op mijn 6680. Moet zeggen dat het amper opvalt
Snap niet dat jullie geen last hebben van dat klepje!? Zit het nu nog steeds heel stevig op de achterkant? Merk je geen speling en hoor je het gekraak niet?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

nee, geen enkele kraak of speling in het klepje. wel heb ik krassen van het klepje op het zilvere gedeelte van de camera. maar dat maakt mij niet zoveel uit.

39

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Homedisc schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:12:
nee, geen enkele kraak of speling in het klepje. wel heb ik krassen van het klepje op het zilvere gedeelte van de camera. maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Sja da's het frontje toch maar. Als het er heel schandalig uit gaat zien kun je nog altijd een nieuwe kopen voor 30 euro en dan heb je weer een nieuwe foon, of je koopt een noname frontje voor minder dan 10 euro. Heeft iemand al zo'n no-name ding? Is dat een beetje fatsoenlijke kwaliteit? Er staan er een hoop op Ebay USA (uit Hong Kong).

Groetjes, FaceDown.

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Ik heb ook nog geen last van het klepje, al zou het me niks verbazen als ik dat vroeg of laat zou krijgen! Het kraakt niet, maar lijkt wel een beetje losjes/fragiel.

Heb de telefoon de hele tijd in een hoesje zitten, en als ik een foto wil maken ben ik gewoon voorzichtig met het klepje.. en ik lig ook niet de hele dag foto's te maken ofzo, dat scheelt ook weer.

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

FaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:17:
[...]

Sja da's het frontje toch maar. Als het er heel schandalig uit gaat zien kun je nog altijd een nieuwe kopen voor 30 euro en dan heb je weer een nieuwe foon, of je koopt een noname frontje voor minder dan 10 euro. Heeft iemand al zo'n no-name ding? Is dat een beetje fatsoenlijke kwaliteit? Er staan er een hoop op Ebay USA (uit Hong Kong).
Heb er zojuist eentje besteld, dus we zullen zien!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Myedvyed schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:19:
[...]

Heb er zojuist eentje besteld, dus we zullen zien!
Waar? Hou ons op de heugte aub! :)

Groetjes, FaceDown.

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

FaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:23:
[...]

Waar? Hou ons op de heugte aub! :)
eBay, een of andere electric rainbow gast, ik laat et jullie wel horen zodra ik em binnen heb of zodra er iets misgaat!

• DiMacho
Net mn Phone geupdate naar de nieuwste fw/sw. Alles werkt nog :) !! Ook een Transcend 256MB kaartje gekocht bij Digital Revolution, werkt ook perfect! Nu alle programma's weer instaleren!!!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

DiMacho schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:47:
Net mn Phone geupdate naar de nieuwste fw/sw. Alles werkt nog :) !! Ook een Transcend 256MB kaartje gekocht bij Digital Revolution, werkt ook perfect! Nu alle programma's weer instaleren!!!
Zelf gedaan??? Hoe hoe hoe?? :)

Groetjes, FaceDown.

• GigaTexel_BE
  • Laatst online: 05-11 09:06

GigaTexel_BE

AMD MP²

Myedvyed schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:40:
[...]

eBay, een of andere electric rainbow gast, ik laat et jullie wel horen zodra ik em binnen heb of zodra er iets misgaat!
handig misschien als je de link naar het object/winkel ook post :)

Siesteem Spekkies!

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:47:
[...]

Aansteller.. volgens mij moet je gewoon voorzichtiger met je spullen omgaan. Ik heb 'm nou een dag of 3 en totaal geen last van een loszittend klepje of wat dan ook. Bovendien is het de beste telefoon die ik OOIT gehad heb. Niets dan lof voor Nokia dus! :)

Ik heb het plastic nog op het scherm zitten maar dat begint er al wat 'gebruikt' uit te zien, dus misschien dat ik het eraf haal. Het echte schermpje, beschadigd dat snel; er vanuit gaande dat je de telefoon niet bij je sleutels in je broekzak stopt?
Aansteller? Denk je dat ik de hele dag probeer het klepje kapot te krijgen? Ik gebruik hem gewoon normaal, als ieder mens. Dan hoeft ie toch niet binnen 2 dagen al los te zitten?

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

GigaTexel_BE schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:57:
[...]

handig misschien als je de link naar het object/winkel ook post :)
Dat zou je wel willen hè! :P

Hiero papiero, z'n andere objecten:
http://search.ebay.nl/_W0QQsassZelectricQ5funicorn128

Verwijderd

Syndicate schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:20:
[...]

Je moet eerst registreren..
Dat heb ik gedaan, echter nog steeds geen effect word dr gek van :S!

• DiMacho
FaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:49:
[...]

Zelf gedaan??? Hoe hoe hoe?? :)
Zoals ik al eerder postte vandaag: In Hilversum bij een Nokia Service Point ;) Kon ik direct terecht. Bij ander NServicePoints in de buurt: Muiden (Maxis), Laren, Munt in A'dam hebben ze het te druk en sturen ze hem op....

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Oh ja ik heb die 3.04.11 trouwens al. :P

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:32:
Oh ja ik heb die 3.04.11 trouwens al. :P
En... verbetering?

• Jeroen 98675432
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Wat ik me afvraag is ok ik genoeg heb aan 256MB als ik TomTom en Route66 wil instaleren, qua maps enz. ??
Hangt een beetje af van welke kaartensets je gaat installeren, maar TomTom 5 met Benelux map is ruim 90 MB op het kaartje

• DiMacho
Jeroen98675432 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:51:
[...]

Hangt een beetje af van welke kaartensets je gaat installeren, maar TomTom 5 met Benelux map is ruim 90 MB op het kaartje
Mooi. Ik ga zo TomTom 5 erop zetten en Route66, eens kijken wat me het meest bevalt!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Het is m'n eerste firmware dus ik zie weinig verschil :P Maar in ieder geval geen vastlopers, verdwenen foto's etc tot nu toe.

Groetjes, FaceDown.

• kristian8888
Afbeeldingslocatie: http://i20.ebayimg.com/03/i/04/1d/70/8e_1_b.JPG

net gekocht voor een totaal van €10,- :P

• Jeroen 98675432
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Mooi. Ik ga zo TomTom 5 erop zetten en Route66, eens kijken wat me het meest bevalt!
Ik heb geen ervaring met Route66, maar TomTom 5 werkt fantastisch mooi en super snel, veel beter dan TT4.
Ook ideaal, gewoon je bestaande contacten uit de Nokia als bestemming selecteren, (mits adres is ingegeven) en hoppa, route volgen :Y)

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

FaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:45:
[...]

"Een bierfiets aan het drukken was"? Dat betekent dat je een fiets aan het jatten was? In dat geval:

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Je telefoon is naar de klote!! _/-\o_ :D }) :D
NEEJ >:) onze plaatselijke voetbalclub had een beslissingswedstrijd voor een plek in de hoofdklasse en leek het de supporters [www.vakkie-f.com] wel leuk om die 10 kilometer te fietsen op een bierfiets Afbeeldingslocatie: http://www.vakkie-f.com/uploads/smil4219b42e3b538.gif ik sta voorop

Afbeeldingslocatie: http://www.vakkie-f.com/modules/xcgal/albums/foto/gerriebedankt/normal_IMG_9412.jpg
FaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:32:
Oh ja ik heb die 3.04.11 trouwens al.
Ik heb nog 2.04.15. Kan jij {of uberhaupt iemand anders} via de bijgeleverde hoofdtelefoon een nummer verder klikken als je mp3tjes luistert met de ingebouwde mp3-speler [of andere], dus via het zwartje vlakje dat op het grijze driehoekje zit? Dat lukte bij mn 6230 wel maar met de 6680 niet, vind ik wel jammer..

Hoop dat iemand de verbeteringen op kan zoeken tussen deze 2 versies firmware..

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Oh dan sorry. :P

Maar je kan met die knop geen nummers skippen. Volgens mij heeft het geen functie behalve te telefoon opnemen en bij lang inhouden de mogelijkheid een voicecommando te geven.

Welke audioplayer gebruiken jullie trouwens? De standaard?'

En is er nog geen GBA-emu voor de 6680? Lijkt me niet ondenkbaar dat deze er komt, toch?

[Edit]Nog een vraag; wie heeft Doom werkend? Ik krijg 'Data files are missing' terwijl ik alle files op volgorde heb geinstalleerd, zoals in de readme .. :(

[ Voor 50% gewijzigd door FaceDown op 15-06-2005 00:40 ]

Groetjes, FaceDown.

• warezboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-10 00:37
Na een lange tijd wachten totdat ze goedkoper zijn, is mijn geduld op geraakt. Ik heb net de brief met contract enz. opgestuurd. 'k heb m besteld bij gsmweb.nl icm vodafone €35 1jr. Heb echt heel lang gezocht op internet maar goedkoper dan 156 euro kon ik het niet vinden voor een 1jarige abo met maandelijkse kosten van rond de 30 euro. Als er nix mis gaat, denk ik dat de postbode vrijdag of zaterdag bij mij aan de deur komt. Ik hoop dat ik niet het zelfde probleem krijg als Ortega, ik ben al niet zo voorzichtig met telefoons. Heb al 3 frontjes veranderd in 1 jr bij mn huidige 6230. _/-\o_

huh? wie? ikke?

Verwijderd

kristian8888 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:29:
[afbeelding]

Where? :)

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

FaceDown schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:29:
[Edit]Nog een vraag; wie heeft Doom werkend? Ik krijg 'Data files are missing' terwijl ik alle files op volgorde heb geinstalleerd, zoals in de readme .. :(
Om Doom werkend te krijgen moet je een versie hebben die aangepast is voor gebruik met geheugenkaartjes. Na wat Googlen heb ik zo'n versie gevonden, maar ik denk niet dat ik daar meer over mag zeggen hier. Geluid werkt echter in die versie niet, ook niet als je die soundengine van ze installeert met een ander spel.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ja daar ben ik achter inderdaad. Verder draait ie wel lekker soepel moet ik zeggen. In principe zou elk GBA-spel ook soepen moeten kunnen lopen. Alleen moet er een goede emu voor komen natuurlijk.

Die C64 emu krijg ik ook niet aan de praat. Of ik 'm nou op de kaart of in de foon installeer; hij start ff op; half blauw scherm en dan reboot m'n foon.

[ Voor 29% gewijzigd door FaceDown op 15-06-2005 02:23 ]

Groetjes, FaceDown.

• kristian8888
Where? :)
Hier

• DaBARDmaN

DaBARDmaN

- slide -

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen Vodafone UMTS EUR 25 en DEBITEL Vodafone UMTS EUR 25???

Dus hoe zit het met meenemen van je belminuten per maand bij Debitel en andere mogelijke verschillen tussen gewoon Vodafone en Debitel Vodafone?

| Dell XPS M1710 |

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Myedvyed schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:18:
Ik heb ook nog geen last van het klepje, al zou het me niks verbazen als ik dat vroeg of laat zou krijgen! Het kraakt niet, maar lijkt wel een beetje losjes/fragiel.

Heb de telefoon de hele tijd in een hoesje zitten, en als ik een foto wil maken ben ik gewoon voorzichtig met het klepje.. en ik lig ook niet de hele dag foto's te maken ofzo, dat scheelt ook weer.
Ik had het wel fijn gevonden als je het klepje zou kunnen blokkeren. Als ik mijn 6680 in mijn broekzak doe, schuift het klepje vaak naar beneden. Misschien kan Nokia (of een of andere noname) met een verbeterde versie van het klepje komen.
DaBARDmaN schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:12:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen Vodafone UMTS EUR 25 en DEBITEL Vodafone UMTS EUR 25???

Dus hoe zit het met meenemen van je belminuten per maand bij Debitel en andere mogelijke verschillen tussen gewoon Vodafone en Debitel Vodafone?
Ik zou altijd voor de Vodafone gaan, ik heb persoonlijk erg slechte ervaringen met Debitel.

[ Voor 45% gewijzigd door ZeilDude op 15-06-2005 13:27 ]

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Zo echt supergoedkoop, komt een paar euro overheen voor internationale verzendkosten natuurlijk maar dan nog is het goedkoop. Ik heb me gelijk aangemeld, maar kopen gaat nog niet zo snel. Eerst lid worden van PayPal, maar dat kan alleen als je een creditcard hebt dus moet ik die eerst maar is aanvragen, duurt nog wel een paar dagen dus.. :/

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
kristian8888 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:29:
[afbeelding]

Laat even weten aan je medetweakers of het wat is zodra je 'm binnenhebt! Op de plaatjes ziet het er net zo uit als het origineel.
Ben ook benieuwd of het vervangen lastig is en of je de 'oude' behuizing er mee sloopt of heel kunt houden.

• kristian8888
Laat even weten aan je medetweakers of het wat is zodra je 'm binnenhebt! Op de plaatjes ziet het er net zo uit als het origineel.
Ben ook benieuwd of het vervangen lastig is en of je de 'oude' behuizing er mee sloopt of heel kunt houden.
Ik heb hem meer gekocht als "backup" voor dit frontje. Bij mij is het schuifje achterop nog prima, mag ook wel want ik heb m pas een dag of 6, maar ik heb hem alvast gekocht voor het geval dat.

Zodra ik hem heb zal ik hem wel even proberen erop te zetten enzo en dan laat ik weten of het wat is...

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik heb zo'n all black ding besteld bij een andere verkoper. Ik zei dat ik misschien wel meerdere wilde bestellen maar eerst een sample wilde. Nou krijg ik zo'n ding voor 6,50 USD incl verzendkosten. :P Als het goed spul is dan bestel ik er nog meer bij hem misschien en dan verpats ik die hier wel weer. En als 't maar flutspul is dan heb ik in ieder geval een reservefrontje.

[ Voor 13% gewijzigd door FaceDown op 15-06-2005 19:44 ]

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Ik heb me eerste donker blauw frontje binnen, Vorige week besteld vanuit Hong Kong, kwaliteit van het frontje is egt super goed!

Voorkant
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/nokia6680/blauw_voor.jpg

En van de achter kant...
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/nokia6680/blauw_achter.jpg

Ook heb ik een siliconen bescherm hoesje besteld, die vind ik zelf kick :D

Zonder telefoon
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/nokia6680/sil_leeg.jpg

Voorkant met telefoon
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/nokia6680/sil_voor.jpg

Achter met telefoon
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/nokia6680/sil_achter.jpg

Ik heb nu ook nog een licht blauw frontje besteld en een zwarte... :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:01:
Ik heb me eerste donker blauw frontje binnen, Vorige week besteld vanuit Hong Kong, kwaliteit van het frontje is egt super goed!

Voorkant
[afbeelding]

En van de achter kant...
[afbeelding]

Zonder telefoon
[afbeelding]

Voorkant met telefoon
[afbeelding]

Achter met telefoon
[afbeelding]

Hey Bart, kan je ook een zwarte frontje bestellen voor mij + dat siliconen bescherm hoesje erbij?
Ik zal je 5 euro meer betalen dan wat het je gekost heeft. Verzendkosten zijn natuurlijk voor mijn rekening als je het straks naar mijn kant stuurt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 11:15 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 11:01:

Voorkant
[afbeelding]

En van de achter kant...
[afbeelding]

Zonder telefoon
[afbeelding]

Voorkant met telefoon
[afbeelding]

Achter met telefoon
[afbeelding]

Bart waar kan ik die frontje bestellen? Is hij te bestellen op het net? Hoe koop jij ze?
Kan ik anders ook via jou bestellen? Waar kan ik zien welke kleuren ze hebben. Wat kost het dan als ik er 1 wil kopen?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik wil denk ik volgende week een zooitje gaan bestellen volgens mij is er ook wel animo voor, ik stel voor de mensen die er 1 gelijk mee willen bestellen mij even mailen naar bartmoolenaar (at) gmail (dot) com

Dan word dat geregeld :)

• Maite
nu ben ik er toch benieuwd naar of jullie dit probleem ook hebben:

Op mijn 7610 kon ik zonder problemen bv. Agile Messenger en Netfront tegelijk laten lopen met verbinding tot het internet (de ene via APN Internet de ander via WAP). Als ik op mijn 6680 Netfront heb lopen en ik start Agile Messenger (of chatten) op word Netfront afgesloten en de verbinding verbroken. Nog iemand last van? Heb trouwens nog de oude firmware versie

Verwijderd

hmmm ben van plan om de 521 kaart te halen

heeft iemand um al getest ? en is ie ergens goedkoper te krijgen ?

damn 120 euro is veel fokking veel :(

• kram335
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-11-2020
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:02:
hmmm ben van plan om de 521 kaart te halen

heeft iemand um al getest ? en is ie ergens goedkoper te krijgen ?

damn 120 euro is veel fokking veel :(
521 RS DV MMC kaart zou ik knap vinden als je die op de kip zou kunnen tokken. Het is zelfs knap om een 512 kaartje te krijgen...

Heb ook al eens gezocht, maar volgens mij nog niet (of zeer moeilijk) te krijgen....

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Leve de zoekfunctie:

De Nokia 6680
(en een beetje omlaag scrollen)

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Nogmaals de goedkoopste (naar mijn weten)

http://www.informationsar...shop-artikel_130245.shtml Preis: 88.80 EUR

Inclusief verzendkosten was ie bij mij voor 104 euro binnen. Het merk varieert las ik er, ik heb een ATP kaartje gekregen, is 489mb echte ruimte.

Die site staat erom bekend om snel en goed te werk te gaan, aanradertje!

• Syndicate
Ik heb net de 6680 opgehaald :7
en ik moet zeggen: echt een super ding!

Maar ik ben er nog steeds niet achter hoe ik filmpjes die ik via bluetooth heb ontvangen(vanaf een d500) op mn mmc kan zetten? Heb de handleiding al doorgespit, maar kijk ik er nou overheen of kan dit niet?
Zie wel in dit topic staan dat je kan zorgen dat ze meteen op de mmc worden gezet, maar daar kwam ik uiteraard te laat achter..

• kris_112
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06-2024
Syndicate schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:53:
Ik heb net de 6680 opgehaald :7
en ik moet zeggen: echt een super ding!

Maar ik ben er nog steeds niet achter hoe ik filmpjes die ik via bluetooth heb ontvangen(vanaf een d500) op mn mmc kan zetten? Heb de handleiding al doorgespit, maar kijk ik er nou overheen of kan dit niet?
Zie wel in dit topic staan dat je kan zorgen dat ze meteen op de mmc worden gezet, maar daar kwam ik uiteraard te laat achter..
Als hij al in je telefoongeheugen staat: galerij -> videoclips -> opties -> organiseren -> Verpl. naar geh.kaart

• Syndicate
thaRealKris schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:35:
[...]

Als hij al in je telefoongeheugen staat: galerij -> videoclips -> opties -> organiseren -> Verpl. naar geh.kaart
Dat is het dus.. ze staan nog in mn inbox..
maar ik kan ze vanuit mn inbox alleen verplaatsen naar Mijn Mappen. En van daaruit weer terug naar Inbox maar verder niet.. ?

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Als je een filmpje opent, kun je vanuit het menu van RealPlayer op "Opslaan" klikken, geloof ik.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:22
Ik heb mijn nokia 6680 sinds 2 juni. Hij heeft het altijd goed gedaan. ( 2 x foto`s weg ) Maar sinds vanochtend start hij niet op. Ik kreeg het scherm nokia te voorschijn en voor de rest doet hij niets meer. Ik snap er niets meer van. Wie van jullie heeft dit ook gehad? Ps: ik ben zuinig met mijn gsms.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Zie pagina 30 en verder, daar staat er genoeg over, ik heb het al 3x gehad. De enige overgebleven optie bij mij was een harde reset, staat beschreven op de volgende pagina's

Verwijderd in "De Nokia 6680"

Elboo in "De Nokia 6680"

Succes

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Als je synchroniseerd, dan synct ie alleen je contactpersonen/agenda/notities etc.. maar kun je ook andere datamappen laten syncen zodat ie bijv steeds je foto's meepakt? Dat is wel makkelijk, zeker als je een keer tot een harde reset over zou moeten gaan.

Groetjes, FaceDown.

• DaBARDmaN

DaBARDmaN

- slide -

ZeilDude schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:15:
[...]

Ik zou altijd voor de Vodafone gaan, ik heb persoonlijk erg slechte ervaringen met Debitel.
Wat voor ervaringen?
Het gaat er mij om dat je via Debitel de telefoon veel goedkoper kunt krijgen dan via Vodafone, dus wat zijn de verschillen in de twee UMTS abbo's?

| Dell XPS M1710 |

• kristian8888
Waar kan je eigenlijk zien welke Firmware versie je hebt?

En iemand ook last van het uitvallen van de telefoon?
Ik heb nu al een keer of 5 gehad (in 1 week tijd) dat de telefoon als het ware "uit fade" en dan niet meer reageert. Als ik vervolgens lang wacht begint 'ie het weer te doen maar dan heeft hij eerst een tijd geen netwerk... :? :'(

Had dit soort gezeik niet verwacht. Maar ja, misschien is het de Firmware. Laten we het hopen...

Verwijderd

kristian8888 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:17:
Waar kan je eigenlijk zien welke Firmware versie je hebt?

En iemand ook last van het uitvallen van de telefoon?
Ik heb nu al een keer of 5 gehad (in 1 week tijd) dat de telefoon als het ware "uit fade" en dan niet meer reageert. Als ik vervolgens lang wacht begint 'ie het weer te doen maar dan heeft hij eerst een tijd geen netwerk... :? :'(

Had dit soort gezeik niet verwacht. Maar ja, misschien is het de Firmware. Laten we het hopen...
*#0000#, dit intoetsen en je kan zien welke firmware je hebt.
Zelf heb ik hier nog geen last van gehad, maar na 2 weken gebruiken komen bij mij ook de "gebreken" :'( .
Videofunctie wordt opeens niet meer ondersteunt, Het Web (vodafone live) wordt niet meer ondersteund (maar ik kan wel me e-mail, en netfront gewoon gebruiken)
Dit weekend maar de nieuwe firmware erop zetten...hoop dat de "problemen" dan verholpen zijn.

Greetsz,

• kristian8888
*#0000#, dit intoetsen en je kan zien welke firmware je hebt.
Zelf heb ik hier nog geen last van gehad, maar na 2 weken gebruiken komen bij mij ook de "gebreken" :'( .
Videofunctie wordt opeens niet meer ondersteunt, Het Web (vodafone live) wordt niet meer ondersteund (maar ik kan wel me e-mail, en netfront gewoon gebruiken)
Dit weekend maar de nieuwe firmware erop zetten...hoop dat de "problemen" dan verholpen zijn.

Greetsz,
Doe je dat zelf? Of moet je naar dan naar de kalberstrasse in amsterdam (dat nokia service ding)?

Verwijderd

Helaas kan ik het niet zelf...
Ga naar een Nokia Service point toe....(ik ga naar Rotterdam) en laat daar de nieuwe software erop zetten.
Greetsz,

Verwijderd

is de nieuwe firmware nergens te koop of ergens te downloaden?......
Ik kan nu zelfs niet meer foto's maken en films opnemen....
Als ik dit probeer geeft ie systeemfout aan....
zonder memorycard doet ie het dan wel...
Erg vreemd is dit....

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:40:
is de nieuwe firmware nergens te koop of ergens te downloaden?......
Ik kan nu zelfs niet meer foto's maken en films opnemen....
Als ik dit probeer geeft ie systeemfout aan....
zonder memorycard doet ie het dan wel...
Erg vreemd is dit....
even terug naar fabrieksinstellingen....

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 00:14:
[...]

even terug naar fabrieksinstellingen....
Heb ik gedaan maar is helaas niet gelukt...
Moet denk toch maar naar de nokia store toe...
Bedankt voor jou antwoord....

Alles doet het weer heb net mijn memorycard geformatt.
Ben wel de standaard programma's kwijt...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 13:47 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik heb de nieuwste firmware nu ruim een week en heb nog geen last gehad van de problemen die jullie hier beschrijven (uitvallen, dataverlies). Wel een keer 'out of memory' bij de camera terwijl er niks open stond, maar dat was opgelost na een reboot.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Vandaag de nieuwe firmware (V 3.04.11 14-04-05 RM-36) erop laten zetten maar helaas zijn de problemen bij mij nog niet opgelost.
Videofunctie wordt nog steeds niet ondersteunt en ook de standaars browser werkt niet meer.
Dan maar weer trug naar BC om een nieuwe te halen of deze te laten repareren.
Nieuwe firmware verhelpt dus jammer genoeg ook niet alles..
Tja?? Doe je eraan??

Greetsz,

Verwijderd

Kun je ook een notificatie van nieuwe email krijgen? Er staat nl in de handleiding (blz 58):
U kunt de verbinding met de mailbox ook open laten staan. De nieuwe emailberichten worden dan automatisch uit de externe mailbox opgehaald (alleen als de functie IMAP IDLE wordt ondersteund door de server). Betreft hier Telfort, maar lukt me niet.

Zijn daarnaast al de instellingen voor Telfort Edge bij iemand bekend?

Lees net dit:
"POP3 ondersteund geen notificatie voor nieuwe berichten. Vandaar dat alle mailprogramma's op de desktop ook de instellingen hebben voor "elke xx minuten controleren". Het is dus niet zo dat de mailserver een melding geeft als er nieuwe mail is. Dit is alleen mogelijk als je IMAP gebruikt, en dan ook alleen bij moderne mailservers. Maar er zijn nog (haast) geen clients die iets met die notificatie voor een nieuw bericht kunnen doen."
[rml][ Email op PDA] Nieuw bericht notificatie[/rml]

En het betreft hier POP3 accounts (waaronder gmail). Iemand misschien een idee voor een proggrammaatje van zo'n emailchecker voor de 6680? En hoeveel dataverkeer is dat dan ongeveer, voordat ik 'm ieder uur laat checken en dan op maandbasis al aardig wat data daarmee verstuur?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 13:32 ]

• Maite
zoek eens naar het programma "profimail", een echte aanrader :) maar wat jij wilt moet ook met de 6680 kunnen zonder extra software. Je kunt bij je mailbox gewoon aangeven waarneer en hoe vaak hij naar nieuwe mails moet controleren. Hoe groot je data verbruik is is natuurlijk afhankelijk van wat je voor emails verstuurd/binnen krijgt. Is het alleen maar tekst dan kan het reuze meevallen. Komen er ook fotos etc. erbij dan zal je dataverbruik aardig stijgen.

[ Voor 93% gewijzigd door Maite op 20-06-2005 14:03 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.