Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zondag 05 juni 2005 @ 20:38:
Ik heb sw V2.04.15
04-03-2005
RM-36

Zitten hier veel software fouten? Ik kan nml van de nokia 6680 geen foto`s, geluiden etcetera versturen naar mijn pc. :( Maar anders om wel. Ik heb een sitecom C500 bluetooth. Moet ik anders ook de nokia software ( pc suite ) van de cd installeren op mijn pc? Wie o wie heeft A.U.B een antwoord op mijn vraagjes?
Hi M8,

Ik heb ook deze SW en tot nu toe nog geen problemen ermee gehad (heb deze tellie inmiddels enkele dagen in mijn bezit, en nog geen fouten kunnen ontdekken zoals al eerder beschreven in dit forum)
Wat betreft de bluetooth---->die probeer ik hier ook nog draaiende te krijgen.
PC-Suite installeren is een goed idee (download em van Nokia.com, want diegene op de CD is alweer oud!)
Je hebt toch ook een USB datakabel erbij gekregen?? Met deze kabel en PC-Suite is installeren, kopieëren tussen pc en 6680 (beide kanten op) geen enkel probleem.
Ik vindt het zelfs sneller en beter gaan als dat je het met bluetooth doet (deed dit vaker met me 6600)

Greetsz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie over het geluid? Ik vind het nog al te weinig. Mijn 6230 was luider.

Ultramp3 heb ik proberen te gebruiken, maar mp3's lopen steeds vast en het geluid is bagger. Het gaat hier om de laatste versie 2.73 wat goed moet kunnen werken met 6680 toestellen volgens de changelog. Wat voor Mp3 speler gebruiken jullie?

Smartmovie gebruik ik wel i.c.m xvid codec. Video loopt nooit helemaal soepel en beeld blijft achter, en stem loopt voor. Iemand die wel een fatsoenlijk verhaal heeft over dit programma?

Welke Anti-virus software gebruiken jullie? Ik heb de eerste dag een virus gehad, wat mijn menu icoontje veranderde in een puzelachtig icoon. Het kwam door een freeware programma die ik wilde downloaden van een site. Het was dus helemaal geen programma, maar een virus. Ik ben 1x in het menu gekomen, en zag dat een aantal iconen een andere plaatje hadden gekregen, en eentje met de naam killnorton of nortonkill ofzoiets. Daarna kon niet meer in het menu, ik kreeg ''Systeem Fout'', en daarna ''SymTee!!'' melding. Ook niet toen ik opnieuw had opgestart. Toen ben ik teruggegaan naar fabrieksinstellingen met de code, en alles was opgelost. Heb echter wel twijfels of het idd helemaal weg is van mijn telefoon. Tot nu toe heb ik geen problemen gehad.
Nu heb ik Simworks Anti-virus geinstalleerd, en gescand en er werden geen virussen aangetroffen. (GELUKKIG!)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat heb ik ook zkr als ik TomTom bijv. aanheb dan kan ik geen foto meer maken of als me camara aanstaat en dan wil TomTom niet opstarten, maar hij wil het wel doen als ik als ik bijv. me camara vanuit het menu afsluit, of TomTom afsluit vanuit menu dan doet alles het weer denk dat dat gewoon teveel geheugen vraagt..
martincm schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:04:
[...]

Dit gebeurt als je van SIM kaart wisselt.........anders is het een bug inderdaad.
Opstarten duurt hier ook best lang, niet langer dan mn 6600 maar is wel storend te noemen als je dit vaak moet doen. Ik hoef dat dus niet, dus heb er ook geen last van.

Wat ik wel meer heb is dat als je behoorlijke tijd met je telefoon allerlei applicaties hebt gebruikt zonder een reboot, je geheugen (ik denk je swap mem) volloopt en een reboot dus noodzakelijk maakt. Weet niet of dit bij iedereen is voorgekomen, maar hier wel opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Wat ik wel meer heb is dat als je behoorlijke tijd met je telefoon allerlei applicaties hebt gebruikt zonder een reboot, je geheugen (ik denk je swap mem) volloopt en een reboot dus noodzakelijk maakt. Weet niet of dit bij iedereen is voorgekomen, maar hier wel opgemerkt.
Sluit je af en toe de applicaties wel af? Dat wil vaak bij mij helpen. Je kan de draaiende applicaties vinden door het Menu-knopje ingedrukt te houden, dan op 'C' drukken om het te sluiten.

Als je dit al wist, is het misschien een handige tip voor iemand anders :+

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
Heb je al EDGE ontvangst met telfort? Zo ja hoe bevalt de snelheid en kun je dat zien in het display als je edge ontvangst heb (net zoiets als dat je het 3G symbol krijg bij UMTS)
Iemand een antwoord?
En over de batterijduur: is die nou echt een beetje matig, wat ik wel ´s hoor, of valt dat gewoon mee en staat de hele dag de camera aan bij de mensen die dat roepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:53
@ Ortega

Tot nu toe heb ik geen problemen gehad.
Nu heb ik Simworks Anti-virus geinstalleerd, en gescand en er werden geen virussen aangetroffen. (GELUKKIG!)[/quote]

Waar kun je dat progamma Simworks Anti-virus ergens downloaden?

[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 05-06-2005 23:30 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:27:
@ Ortega

Tot nu toe heb ik geen problemen gehad.
Nu heb ik Simworks Anti-virus geinstalleerd, en gescand en er werden geen virussen aangetroffen. (GELUKKIG!)
Waar kun je dat progamma Simworks Anti-virus ergens downloaden?[/quote]
Het is helaas geen freeware programma. Kost 29,99 dollar.

http://www.simworks.biz/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 14:04
Ik heb ook die sitecom C500 bluetooth. Met de bijgeleverde software van sitecom kan je inderdaad geen foto's etc van je telefoon naar pc sturen. Je kan namelijk met die software alleen bij een bepaalde gedeelte van de telefoon komen. Waar precies weet ik niet, maar in ieder geval zit het in geheugen van de telefoon (dus niet van de MMC). Met Nokia PC Suite kan je met Nokia Phone Browser in alle gedeeltes komen. En dan dus ook foto's etc van je telefoon naar je pc kopieren. En als je Windows XP met service pack 2 hebt, zit er standaard bluetooth ondersteuning bij en hoef je geen extra drivers te installeren om die sitecom C500 te gebruiken (ik hou me pc liever schoon, zo min mogelijk extra softwares). Succes ermee.
pinokkia schreef op zondag 05 juni 2005 @ 20:38:
Ik heb sw V2.04.15
04-03-2005
RM-36

Zitten hier veel software fouten? Ik kan nml van de nokia 6680 geen foto`s, geluiden etcetera versturen naar mijn pc. :( Maar anders om wel. Ik heb een sitecom C500 bluetooth. Moet ik anders ook de nokia software ( pc suite ) van de cd installeren op mijn pc? Wie o wie heeft A.U.B een antwoord op mijn vraagjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:59:
@ swingy,

Ik kan je helpen met de instellingen. Ik heb Telfort, en bij mij werkt alles perfect.

Mail me even op ohohnothim[at]hotmail.com
Hoeft niet meer ;) Kort nadat ik die post had neergezet lukte het om gprs verbinding te krijgen :D (denk dat je mijn 2de post hebt gemist die ik er direct onder heb gezet)

Er werd nogal vaak gevraagt hier haar de automatische toetsblokkering. Dit kan je zonder extra programmaatje instellen in het menu van de 6680 zelf.

--> instrumenten --> instellingen --> beveiliging --> Telefoon en sim --> Eerst de blokkeringscode aanpassen (standaard staat die op 12345 vanuit de fabriek) --> dan de periode autom. blok (staat er net boven) door gebr. gedef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

kristian8888 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:25:
[...]

Iemand een antwoord?
En over de batterijduur: is die nou echt een beetje matig, wat ik wel ´s hoor, of valt dat gewoon mee en staat de hele dag de camera aan bij de mensen die dat roepen?
Ja als je edge verbinding legt zie je ook 3G symbooltje. Batterij is vrij beperkt qua levensduur, daar hoef je camera niet voor te gebruiken. Als je veel applicaties gebruikt die de memory card benaderen gaat dit ten koste van je batterij, alhoewel ik dit persoonlijk wel sterk verbeterd vind qua verbruik. Enige wat me echt op is gevallen is het gebruik van UMTS, dat is vergeleken met de rest (scherm, bluetooth, filmapllicaties) toch de grootste aanslag op de accu imo.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:55

GigaTexel_BE

AMD MP²

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:01:
Hopelijk heb ik mijn N6680 binnen enkele dagen.
Hij was voorzien bij BC dit weekend, maar NADA!

Heeft er iemand (een belg) al dit toestel met een abonnement bij Proximus?
Zo ja, zijn de proximus setttings reeds aanwezig op dit toestel, via de wizard dan wel?

heeft er al iemand dit toetel in combinatie met Proximus UMTS?
Zo ja, kun je hierover iets vermelden.

in blijde verwachtingen!

:z
toch een belg? ik ben namelijk op zoek naar een winkel waar ze hem aan een aanvaardbare prijs verkopen. Waar heb jij de jouwe gekocht dan?
Instellingen van proximus zal je van de site moeten halen
ik heb mobistar en daar kan je via de site een sms met de instellingen aanvragen, afhankelijk van je type telefoon; weet niet hoe dat bij proximus zit

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vol interesse heb ik dit topic gevolgd, de 6680 is nu ook van mij (gekocht in m'n eigen winkel :D), maargoed, ik heb een vraag (en heb me daarvoor geregistreerd!). Als je bestanden via bluetooth naar je telefoon stuurt dan kan 't voorkomen dat de beveiliging protesteert. Eerder op deze pagina zag ik al hoe je die beveiliging omzeilde, alleen nu is het zo dat als die programma's geinstalleerd zijn, dat het alsnog niet werkt, ik heb het met 3 spelletjes geprobeerd (triz, bombz, marbles), allen kon ik installeren, maar niet spelen?!?!? Met eerdere spelletjes vanaf de nokia-website lukte me dat wel.

Iemand die weet hoe hiermee om te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
@kiwoe
zijn deze spelletjes wel geschikt voor de 6680?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 18:19

janklp

FortyTwo Capital

Hoe is de batterijduur precies dan in dagen gemeten?

Hebben er ook al mensen ervaring met dat gratis umts van vodafone, hoe bevalt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:30:
@kiwoe
zijn deze spelletjes wel geschikt voor de 6680?
Ik heb die spelletjes van de websites die op pagina 24 van dit topic werden gegeven (http://3lib.ukonline.co.uk/nonagss60.htm en http://www.symbianwiki.com/Series60Freeware?v=175h) gedownload. Kennelijk zijn ze dus niet geschikt, daar had ik niet echt opgelet nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:51:
Hoe is de batterijduur precies dan in dagen gemeten?

Hebben er ook al mensen ervaring met dat gratis umts van vodafone, hoe bevalt dat?
Een batterijduur van 5 dagen is haalbaar bij redelijk intensief gebruik. Als je buiten een UMTS-gebied zit is 't raadzaam om het zoeken naar UMTS op je telefoon uit te schakelen (net zoals bluetooth als je 't niet gebruikt etc.). Het internet van vodafone is wel te doen hoor, vooral de MusicDownloads zijn heel stoer (de 1e vijf gratis!)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GigaTexel_BE schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:03:
[...]

toch een belg? ik ben namelijk op zoek naar een winkel waar ze hem aan een aanvaardbare prijs verkopen. Waar heb jij de jouwe gekocht dan?
Instellingen van proximus zal je van de site moeten halen
ik heb mobistar en daar kan je via de site een sms met de instellingen aanvragen, afhankelijk van je type telefoon; weet niet hoe dat bij proximus zit
inderdaad... toch nog een belg op dit forum ;)
tzijn allemaal Nederlanders die gratis hun N6680 gratis krijgen via hun providers... (zij hebben meer geluk!)

Ik heb hem besteld (!) bij Belcompany (lees BC) te Kortrijk. Uit goede bron weet ik dat ze de N6680 ook in de nokiashop hebben op het einde van de Meir te Antwerpen.
Normaal gezien moest BC hem al vroeger binnen hebben maar omwille van de vele software problemen, zie ook dit forum :P , hebben ze pas de "tweede" reeks binnen gedaan.
Normaal was dit voorzien voor dit weekend, maar ze waren nog niet binnen })

Ik ken die man ondertussen al een beetje, ja ik bel om de 2 dagen :X , en hij ging mij contacteren wanneer ze binnen gingen zijn.

Volgende dead-line is morgen of woensdag...
Kostprijs zal 589€ zijn.
Ik las ook dat er vele pre-settings al klaar waren binnen dit toestel.
Maar als je dit ook kunt krijgen via SMS moet dat ook gemakkelijk te doen zijn.
In theorie zou dat moeten werken :9 niet Myedvyed ??

als je wilt, laat ik je het weten wanneer ze binnen zijn te kortrijk...
Hij doet zowel de blauwe als de bronze binnen voor mij. Ik kan dan kiezen.
(ik ben trouwens een vaste en goede klant bij hem, daarom!)

msn is redbull2580@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:31:
[...]

tzijn allemaal Nederlanders die gratis hun N6680 gratis krijgen via hun providers... (zij hebben meer geluk!)

Ik heb hem besteld (!) bij Belcompany (lees BC) te Kortrijk. Uit goede bron weet ik dat ze de N6680 ook in de nokiashop hebben op het einde van de Meir te Antwerpen.
Normaal gezien moest BC hem al vroeger binnen hebben maar omwille van de vele software problemen, zie ook dit forum :P , hebben ze pas de "tweede" reeks binnen gedaan.
Normaal was dit voorzien voor dit weekend, maar ze waren nog niet binnen })

Ik ken die man ondertussen al een beetje, ja ik bel om de 2 dagen :X , en hij ging mij contacteren wanneer ze binnen gingen zijn.

Kostprijs zal 589€ zijn.

als je wilt, laat ik je het weten wanneer ze binnen zijn te kortrijk...
Hij doet zowel de blauwe als de bronze binnen voor mij. Ik kan dan kiezen.
(ik ben trouwens een vaste en goede klant bij hem, daarom!)

msn is redbull2580@hotmail.com
Wat van software problemen? ( Ik heb bijna de hele topic gelezen. Maar ik zie de lettertjes nu lopen )
Wat is de laatste software versie?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

[...]

...

Kostprijs zal 589€ zijn.
Inderdaad :P

Is het geen optie om online te bestellen in een Nederlandse webshop? Ik heb mijn 6680 voor 529 euro + verzendkosten gehaald zonder provider sponsoring, dat scheelt alweer een beetje! Er zitten inderdaad veel settings standaard in, en via SMS zou anders idd ook moeten werken.... in theorie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:55

GigaTexel_BE

AMD MP²

[...]
Kostprijs zal 589€ zijn.
wow, das nog ff out-of-budget
23760,2011 oude franken is mij nog wat teveel van het goede |:(

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
die van mij kost mij in totaal 538 euro (dit is inkl. verzendkosten een 6 mnd 150 min./sms en 18 mnd 100 min/sms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GigaTexel_BE schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:15:
[...]

wow, das nog ff out-of-budget
23760,2011 oude franken is mij nog wat teveel van het goede |:(
inderdaad, is veel geld...maar ja, het is een passie hé :9~

maar ik werk veel (is ook al iets hé) en ik heb mijn N6230 verkocht.
Dat is ook al in mindering...

out of the topic:
Mijn vrouw koopt wel botten voor 700 euro!
Dus ik mag mij wel een nieuwe phone permitteren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:12:
[...]

Inderdaad :P

Is het geen optie om online te bestellen in een Nederlandse webshop? Ik heb mijn 6680 voor 529 euro + verzendkosten gehaald zonder provider sponsoring, dat scheelt alweer een beetje! Er zitten inderdaad veel settings standaard in, en via SMS zou anders idd ook moeten werken.... in theorie 8)
ik heb ook gedacht om deze te bestellen op smartphonestunts.nl, maar als er iets aan is (zie al de meldingen van software problemen) dan moet je die phone gaan opsturen enz...

dus koop ik hem liever bij BC in mijn buurt, zodoende als er iets aan is, kan ik direkt ingrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
als er wat is kun je hem gewoon naar een nokia servicepoint. Je hoef hem niet op te sturen

[ Voor 21% gewijzigd door Maite op 06-06-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit gebeurt als je van SIM kaart wisselt.........anders is het een bug inderdaad.
Ik wissel niet van SIM-kaart, daarom vind ik 't zo vreemd! En hij heeft verder ook geen problemen om mijn (pas 2 weken oude) USIM-kaart te lezen, anders zou dat nog een verklaring kunnen zijn.
[...]

Dat ken ik! Vooral Route 66 draait bij mij niet lekker als ik eerst vanalles heb gebruikt. Ik reboot nu dus maar ff voordat ik Route 66 ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:53:
[...]

ik heb ook gedacht om deze te bestellen op smartphonestunts.nl, maar als er iets aan is (zie al de meldingen van software problemen) dan moet je die phone gaan opsturen enz...

dus koop ik hem liever bij BC in mijn buurt, zodoende als er iets aan is, kan ik direkt ingrijpen.
Zit wat in.. hoewel je (in Nederland iig) ook gewoon bij een willekeurig Nokia Service Point terecht kunt, die hebben ze in België ook. Sterker nog, toen ik de Nederlandse helpdesk van Nokia belde kreeg ik een Vlaamse dame aan de telefoon. Maar "better safe than sorry" inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:19:
[...]
Maar "better safe than sorry" inderdaad!
dat is bij veel dingen hé O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:16:
[...]

dat is bij veel dingen hé O-)
Jeps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat die man van BC mij belt morgen, tga zijne besten dag niet zijn anders.

slaapwel iedereen! :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris_112
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:10:
ik hoop dat die man van BC mij belt morgen, tga zijne besten dag niet zijn anders.

slaapwel iedereen! :Z
/me kijkt naar de klok
/me kijkt naar de post van redbull2580
/me kijkt nog een keer naar de klok
/me gaat nog even spelen met z'n nieuwe foon
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en de Originele Nokia spullen op de Geheugenkaart naar mij te e-mailen of ergens op te loaden. Ik ben ze namelijk kwijt, omdat ik mn kaart per ongeluk had geformatteerd.

Ik hoop dat er zo iemand is. :)

Mijn e-mail alperbiyik at hotmail com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stuur je ze zo...
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 00:27:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en de Originele Nokia spullen op de Geheugenkaart naar mij te e-mailen of ergens op te loaden. Ik ben ze namelijk kwijt, omdat ik mn kaart per ongeluk had geformatteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
offtopic:
Dat klinkt verdacht veel Turks... En je username, Ortega, ben je een supporter van Fenerbahçe?

[ Voor 14% gewijzigd door azt33 op 07-06-2005 13:22 ]

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey dat is erg aardig! Dankje!! _/-\o_

Hotmail scant automatisch alle bijlagen met Trend Micro.
Bestandsnaam 6680.rar
Resultaat virusscan.....
Onbekende fout in virusscanner: Virus aangetroffen
:/
Zou je het nog een keer willen verzenden. Als je msn hebt gaat dat sneller denk ik. :)
azt33 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:21:
[...]

offtopic:
Dat klinkt verdacht veel Turks... En je username, Ortega, ben je een supporter van Fenerbahçe?
offtopic:
hehehehh. Ja, ik ben van Turkse afkomst. Ik ben wel in Nederland geboren.
Jep, offcourse i am supporter of Fenerbahçe! :P Hoe weet je dat nou allemaal? :7

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:11:
[...]
offtopic:
hehehehh. Ja, ik ben van Turkse afkomst. Ik ben wel in Nederland geboren.
Jep, offcourse i am supporter of Fenerbahçe! :P Hoe weet je dat nou allemaal? :7
offtopic:
Omdat het hier hetzelfde geval is, ik ben alleen in Istanbul geboren ;) Sampiyon Fener!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van Nokia kan je alles wat op je geheugenkaart stond gewoon downloaden.
Gaat denk ik ook wel eens beetje sneller als mail of MSN.

Greetsz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het updaten van de firmware in een Nokia Service Point gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:48:
[...]

offtopic:
Omdat het hier hetzelfde geval is, ik ben alleen in Istanbul geboren ;) Sampiyon Fener!!!
offtopic:
Perfect! Ik zou graag in contact met jou willen komen via msn ofzo.. :) Dan kunnen we eens verder kletsen over de nokia 6680!! :P
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 19:18:
Op de site van Nokia kan je alles wat op je geheugenkaart stond gewoon downloaden.
Gaat denk ik ook wel eens beetje sneller als mail of MSN.

Greetsz,

[...]
Hey kijk, dat wist ik dus niet! Bedankt voor de tip, maar alles is in het engels! Daarom wil ik graag dat iemand mij die bestanden eens opstuurd. |:(
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:04:
Is het updaten van de firmware in een Nokia Service Point gratis?
Ja, dat is gratis.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:35:
die van mij kost mij in totaal 538 euro (dit is inkl. verzendkosten een 6 mnd 150 min./sms en 18 mnd 100 min/sms)
Prijzen zijn ondertussen alweer gezakt ! Heb de mijn gisteren gekocht bij Mobiletronics voor € 507,- en ben me hier aan het inlezen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zit ff alles door te spitten maar ik zit dus ook met een probleem;

Als ik software wil instaleren op mijn telefoon dan instaleerd hij het wel maar opend hij het niet.... teminste 0,1 sec dan kom je weer in het menu?

Iemand een idee hoe dat komt en waar ik wel werkende ( legale ) software vandaan kan halen ( ik heb het hier over software zoals "Smartmovie, DVDplayer games enz enz"

ik heb me telefoon hier toch voor gekocht en zou hem dan daar ook zo voor willen gebruiken :S

Alsvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:38:
Zo zit ff alles door te spitten maar ik zit dus ook met een probleem;

Als ik software wil instaleren op mijn telefoon dan instaleerd hij het wel maar opend hij het niet.... teminste 0,1 sec dan kom je weer in het menu?

Iemand een idee hoe dat komt en waar ik wel werkende ( legale ) software vandaan kan halen ( ik heb het hier over software zoals "Smartmovie, DVDplayer games enz enz"

ik heb me telefoon hier toch voor gekocht en zou hem dan daar ook zo voor willen gebruiken :S

Alsvast bedankt!
Dan is die zooi niet compatible met je foon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 00:38:
Voor die programma's heb je een nieuwere versie nodig.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 17:09
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:01:
Het is dus gelukt. (had eerder een post hier neer moeten zetten. 8)7 )

Ik heb eerst alle toegangspunten verwijderd. Telefoon even een minuut of 5 uit gezet. Toen de wizard gedraait. Hierna heb ik handmatig bij dat toegangspunt voor packet-gegevens de naam ingegeven van het telfort gprs toegangspunt. En tot mijn grote verbazing werkte dat.
Hmm...welke wizard is dat?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 21:20
nokia setting wizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

Dan heb je teveel geladen, kan het ram geheugen niet aan. Wel jammer, heb t ook geregeld als ik wat wil openen dat het dan niet wil. Als je herstart en het gelijk opent kan hij het soms wel laden.

Ik heb net mn 512MB RS-MMC Dual Voltage van de postbode gekregen >:) gekocht voor 104,26 euro bij http://www.informationsar...shop-artikel_130245.shtml

Echt superrelaxed, goed en snel afgehandeld ook! Het is een ATP kaartje, hij wordt herkend op zowel pc als gsm als 489 mb. Klaar ja!

Eindelijk die tomtom shit ff testen..

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon niet meer tegen dat ongeloofelijk slechte achterklepje die de hele dag kraakt! Al na 1 dag begon die klep te kraken en was het helemaal speels geworden. Ik heb een nieuwe besteld bij telecom telecom voor 28,95. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga om mijne N6680 om 17h...

eindelijk na lang wachten.

het wordt de silverblauwe... hopelijk zonder softwarebugs en een goed achterklepje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:07:
ik ga om mijne N6680 om 17h...

eindelijk na lang wachten.

het wordt de silverblauwe... hopelijk zonder softwarebugs en een goed achterklepje...
Dat achterklepje ja, ik hoop dat het niet bij alle toestellen hetzelfde is. Het is gewoon 100% zeker dat het achterklepje losraakt en kraakt na een tijdje, als het allemaal op de mijne lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Geen problemen met het achterklepje gehad..

Ik heb nu wel een ander GROOT probleem :( hij kan niet meer aan. Als ik hem aanzet dan zie je het nokia logo en na een paar seconden vervaagd dat en dan komt hij soms weer terug. Maar ik zie geen scherm van de pincode. Heb mn oude 6230 batterij er al in gehad maar dat maakte niks uit. Ander geheugenkaartje erin gedaan maar dat maakt natuurlijk ook niks uit..

F*ck f*ck f*ck :X

Ik denk dat het komt omdat ik ervoor een spelletje wilde spelen die hij niet kon laden > Gameloft Midnight Pool. Drukte gewoon rode knop in en heb hem later uit gedaan. Het kan toch niet zijn dat hij het pincode menu niet meer kan laden oid :?

Heb hem al een poos uit gehad en een paar uur later weer aan gedaan maar hij komt niet bij het pincode menu.

Hij is bij gsm-track weg, ik neem aan dat ik dan naar een servicepoint moet. Iemand dit eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij begint inderdaad ook al speling te krijgen.... komt denk ik vooral als je hem in je zak doet en heen en weer schruift. Ik neem aan dat dit met een nieuw frontje is opgelost?

Iemand trouwens een idee welke software ( maakt niet uit wat voor ) wel op mijn telefoon werkt? ( 6680 )

:)

Groetjes

ik wil er gewoon wat meer mee kunnen als alleen bellen en smsen B)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris_112
  • Laatst online: 06-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:57:
Die van mij begint inderdaad ook al speling te krijgen.... komt denk ik vooral als je hem in je zak doet en heen en weer schruift. Ik neem aan dat dit met een nieuw frontje is opgelost?

Iemand trouwens een idee welke software ( maakt niet uit wat voor ) wel op mijn telefoon werkt? ( 6680 )

:)

Groetjes

ik wil er gewoon wat meer mee kunnen als alleen bellen en smsen B)
De software die ik erop heb staan waar ik erg blij mee ben:

- Bemused: bedien winamp en wmp op je pc via je mobiel (wel even kloten met pc-instellingen)
- AgileMessenger: msn/icq/etc voor je mobiel
- MobileMule: bekijk hoe je downloads bij emule ervoor staan

Bemused en agileMessenger komen van een van de links met software die een aantal pagina's terug gepost is. De link naar mobileMule staat in eMule bij options.

verder is doom een leuk tijdverdrijf als je op snake bent uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een heleboel pagina's terug zei iemand dat hij een programmaatje had om meerdere bluetooth verbindingen tegelijk te maken. Weet iemand wat voor programma dat is en niet geheel onbelangrijk waar ik dit kan vinden? Lijkt me wel handig ivm het gelijktijdig kunnen gebruiken van navigatiesoftware en bluetooth headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:04:
een heleboel pagina's terug zei iemand dat hij een programmaatje had om meerdere bluetooth verbindingen tegelijk te maken. Weet iemand wat voor programma dat is en niet geheel onbelangrijk waar ik dit kan vinden? Lijkt me wel handig ivm het gelijktijdig kunnen gebruiken van navigatiesoftware en bluetooth headset.
Heb je 't al eens geprobeerd? Ik kan nl. Route 66 met bluetooth gps gebruiken en tegelijkertijd mijn bluetooth headset. En ik heb niks extra geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thaRealKris schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:01:
[...]

verder is doom een leuk tijdverdrijf als je op snake bent uitgekeken.
Gaan we dat maar eens bekijken....... iemand al een idee of "smart movie" al uit is voor de 6680?

Groetjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Warez requesten mag niet

[ Voor 93% gewijzigd door bjck op 08-06-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een programma voor meerdere bluetoothverbindingen is niet nodig..
De 6680 ondersteunt al meerdere bluetoothverbindingen uitzichzelf.

Greetsz,
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:41:
[...]

Heb je 't al eens geprobeerd? Ik kan nl. Route 66 met bluetooth gps gebruiken en tegelijkertijd mijn bluetooth headset. En ik heb niks extra geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMC kaart uit telefoon halen en telefoon inschakelen.
Als het goed is start ie nu gewoon op (pinweergave verschijnt).
MMC kaart in telefoon stoppen, telefoon uitschakelen en weer inschakelen.
Als het goed is start de telefoon nu gewoon op (pinweergave) maar wordt het geheugen van de MMC kaart niet "gezien".
MMC kaart uit telefoon halen (vergeet niet op OK te drukken!!)
MMC kaart weer in telefoon stoppen.
Telefoon uitzetten en weer aanzetten...
AL het goed is komt je piningave weer en wordt je MMC geheugen "gezien".

Suc6,
Greetsz,
Elboo schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:56:

Ik heb nu wel een ander GROOT probleem :( hij kan niet meer aan. Als ik hem aanzet dan zie je het nokia logo en na een paar seconden vervaagd dat en dan komt hij soms weer terug. Maar ik zie geen scherm van de pincode. Heb mn oude 6230 batterij er al in gehad maar dat maakte niks uit. Ander geheugenkaartje erin gedaan maar dat maakt natuurlijk ook niks uit..

Ik denk dat het komt omdat ik ervoor een spelletje wilde spelen die hij niet kon laden > Gameloft Midnight Pool. Drukte gewoon rode knop in en heb hem later uit gedaan. Het kan toch niet zijn dat hij het pincode menu niet meer kan laden oid :?

Heb hem al een poos uit gehad en een paar uur later weer aan gedaan maar hij komt niet bij het pincode menu.

Hij is bij gsm-track weg, ik neem aan dat ik dan naar een servicepoint moet. Iemand dit eerder gehad?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 19:58 . Reden: aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elboo schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:56:

Ik heb dit ook een paar keer gehad! Toen ik het geheugenkaartje eruit had gedaan werkte het weer!

Ik had wel eens op een forum gelezen dat je in safe mode op kan starten. Je moet dan het aan/uit knop en dat kleine potloodjeknopje onder C ingedrukt houden. Wanneer de telefoon is opgestart haal je je vinger weg bij dat kleine potlood knopje. Dan werken alleen de benodigde bestanden en denk ik dat je telefoon wel werkt! Ik weet het niet zeker, heb het nooit gedaan.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:45:
[...]

Gaan we dat maar eens bekijken....... iemand al een idee of "smart movie" al uit is voor de 6680?

Groetjes ;)
Ja, is uit! Smart Movie 2.73 heeft ook ondersteuning voor de 6680.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:56:
MMC kaart uit telefoon halen en telefoon inschakelen.
Als het goed is start ie nu gewoon op (pinweergave verschijnt).
MMC kaart in telefoon stoppen, telefoon uitschakelen en weer inschakelen.
Als het goed is start de telefoon nu gewoon op (pinweergave) maar wordt het geheugen van de MMC kaart niet "gezien".
MMC kaart uit telefoon halen (vergeet niet op OK te drukken!!)
MMC kaart weer in telefoon stoppen.
Telefoon uitzetten en weer aanzetten...
AL het goed is komt je piningave weer en wordt je MMC geheugen "gezien".[...]
Dat had ik al zonder MMC gedaan en nee dat werkte ook niet.
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:27:
[...]
Ik heb dit ook een paar keer gehad! Toen ik het geheugenkaartje eruit had gedaan werkte het weer!

Ik had wel eens op een forum gelezen dat je in safe mode op kan starten. Je moet dan het aan/uit knop en dat kleine potloodjeknopje onder C ingedrukt houden. Wanneer de telefoon is opgestart haal je je vinger weg bij dat kleine potlood knopje. Dan werken alleen de benodigde bestanden en denk ik dat je telefoon wel werkt! Ik weet het niet zeker, heb het nooit gedaan.... O-)
Klinkt interessant :9 maar het werkt niet :'( beide tegelijk inhouden of 1st aan en dan potloodje of 1st potloodje en dan aan, het mag allemaal niet baten. Ik heb vanmiddag zelfs mn batterij een poosje in de vriezer gehad, en later mn gsm zelf 10 minuutjes, ik was gewoon radeloos dus probeerde van alles.. Zonder simkaart ook, niks lukt!

Heb gemaild met gsmtrack.nl en dit was hun reactie:
Je kan het het toestel gewoon naar ons opsturen, echter doe dit dan wel ZONDER DE SIMKAART, en goed ingepakt, liefst niet in de originele doos. Hou er echter wel rekening mee dat de gemiddelde reparatietijd tussen de 2 en de 3 weken ligt. Het kan goed zijn dat het eerder verholpen is, maar voor de zekerheid kan je het beste rekening houden met 2 à 3 weken.

Indien je het toestel naar ons terugstuurt, gelieve de volgende punten in acht te nemen :

- Een ondertekend reparatieformulier bijvoegen, dit print u uit vanaf onze website, en kunt u vinden onder de knop "diversen"
- Copy van de aankoopnota bijvoegen.
- Duidelijke klacht omschrijving bijvoegen.
- Simkaart NIET meesturen.
- Toestel degelijk inpakken, ivm diefstal NIET in de originele doos ! !
- Voldoende gefrankeerd insturen naar onderstaand adres.
- Ongefrankeerde pakketten worden automatisch door ons geweigerd ! !

GSMtrack.nl Postbus 90 5750 AB Deurne

Heb mn 6230 nog niet verkocht want ik wachtte op mn 512 mb kaartje die ik vandaag net gekregen heb maar dus niet kan gebruiken ;( dus ik heb gelukkig wat achter de hand. Ik stuur hem morgen gelijk op en wacht dan maar.. Dit zullen de langste weken uit mn leven worden... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elboo schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:12:
[...]

Dat had ik al zonder MMC gedaan en nee dat werkte ook niet.

[...]

Klinkt interessant :9 maar het werkt niet :'( beide tegelijk inhouden of 1st aan en dan potloodje of 1st potloodje en dan aan, het mag allemaal niet baten. Ik heb vanmiddag zelfs mn batterij een poosje in de vriezer gehad, en later mn gsm zelf 10 minuutjes, ik was gewoon radeloos dus probeerde van alles.. Zonder simkaart ook, niks lukt!

Heb gemaild met gsmtrack.nl en dit was hun reactie:
Je kan het het toestel gewoon naar ons opsturen, echter doe dit dan wel ZONDER DE SIMKAART, en goed ingepakt, liefst niet in de originele doos. Hou er echter wel rekening mee dat de gemiddelde reparatietijd tussen de 2 en de 3 weken ligt. Het kan goed zijn dat het eerder verholpen is, maar voor de zekerheid kan je het beste rekening houden met 2 à 3 weken.

Indien je het toestel naar ons terugstuurt, gelieve de volgende punten in acht te nemen :

- Een ondertekend reparatieformulier bijvoegen, dit print u uit vanaf onze website, en kunt u vinden onder de knop "diversen"
- Copy van de aankoopnota bijvoegen.
- Duidelijke klacht omschrijving bijvoegen.
- Simkaart NIET meesturen.
- Toestel degelijk inpakken, ivm diefstal NIET in de originele doos ! !
- Voldoende gefrankeerd insturen naar onderstaand adres.
- Ongefrankeerde pakketten worden automatisch door ons geweigerd ! !

GSMtrack.nl Postbus 90 5750 AB Deurne

Heb mn 6230 nog niet verkocht want ik wachtte op mn 512 mb kaartje die ik vandaag net gekregen heb maar dus niet kan gebruiken ;( dus ik heb gelukkig wat achter de hand. Ik stuur hem morgen gelijk op en wacht dan maar.. Dit zullen de langste weken uit mn leven worden... :+
Als je TOCH je toestel niet kwijt wilt dan heb je denk ik nog een keuze. Een harde format, ik zal even zoeken naar de code ervan. Ik zou hem zowieso niet opsturen maar ga liever naar een service point.

edit:

The method of performing a hard-format, i.e resetting it completely to factory defaults and removing all data, is as follows:

Switch off the phone.
1.Hold down the following three buttons: Green (call answer) button, * button, and '3' button
2.While holding these buttons, press the power button and switch on the phone
3.When the message 'Formatting' appears on the screen, release all of the buttons

Note that you shouldn't switch the phone off or remove the battery when performing either of these operations, and it's advised that the handset has a reasonable amount of battery charge before performing a format/reset.

Kijk dus uit, want alles wordt verwijdert en de batterij moet VOL zijn. Ik ben ook niet verantwoordelijk voor als er iets fout gaat!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb al EDGE ontvangst. Internetten met je telefoon gaat echt zeer snel, ook een mms versturen duurt een kleine 9 sec. Wanneer je het toestel als modem gebruikt, dan haal ik ook hele acceptabele snelheden, tussen 150 en 200 kbs.
Maite schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:01:
@elsandero

Heb je al EDGE ontvangst met telfort? Zo ja hoe bevalt de snelheid en kun je dat zien in het display als je edge ontvangst heb (net zoiets als dat je het 3G symbol krijg bij UMTS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals: ik vraag vriendelijk of iemand mij de originele bestanden van de geheugenkaart/telefoon wil opsturen. Op de Nokia site is het allemaal engels en werkt het niet.

alperbiyik at hotmail.com

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:27:
[...]

Als je TOCH je toestel niet kwijt wilt dan heb je denk ik nog een keuze. Een harde format, ik zal even zoeken naar de code ervan. Ik zou hem zowieso niet opsturen maar ga liever naar een service point.

edit:

The method of performing a hard-format, i.e resetting it completely to factory defaults and removing all data, is as follows:

Switch off the phone.
1.Hold down the following three buttons: Green (call answer) button, * button, and '3' button
2.While holding these buttons, press the power button and switch on the phone
3.When the message 'Formatting' appears on the screen, release all of the buttons

Note that you shouldn't switch the phone off or remove the battery when performing either of these operations, and it's advised that the handset has a reasonable amount of battery charge before performing a format/reset.

Kijk dus uit, want alles wordt verwijdert en de batterij moet VOL zijn. Ik ben ook niet verantwoordelijk voor als er iets fout gaat!
Thanks, handige info, ik dacht dat je gsm daarvoor aan moest staan maar niet dus.. Ik laad de batterij nu op via mn 6230 en wacht tot hij vol is en dan ga ik het proberen!

Edit
Jaaaaah hij doet het weer :) moest de code wel dik 15 seconden inhouden maar uiteindelijk kwam het pinmenu weer tevoorschijn, godzijdank!! Snap nog steeds niet hoe het zo ver heeft kunnen komen want ik had er niet veel bijzonders mee gedaan.. zoiets mag uberhaupt nooit gebeuren maarja..

Hardstikke bedankt man. Ik heb al is eerder gepost dat ik de originele geheugenkaart gebackupped heb, maar dan wel de Engelse, dus ik weet niet of je die wilt hebben dan mail ik hem wel ff..

-- Busy with installing tools :Y) --

[ Voor 19% gewijzigd door Elboo op 09-06-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een lijst met software die ( te koop ) is voor de Nokia 6680?

en natuurlijk wat je er mee kunt doen ;)

Groetjes :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:21:
Iemand een lijst met software die ( te koop ) is voor de Nokia 6680?

en natuurlijk wat je er mee kunt doen ;)

Groetjes :z
Is ergens terug al gepost, ik ga hem niet weer quoten.....miss is dit makkelijker

Mijn installatie van mn 6680 (icm 256mb rs-mmc)

www.martincm.dds.nl/n6680install.txt

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
mooie lijst maar toch een vraagje: gebruik je bewust een oude versie van Netfront?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elboo schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:43:
[...]

Thanks, handige info, ik dacht dat je gsm daarvoor aan moest staan maar niet dus.. Ik laad de batterij nu op via mn 6230 en wacht tot hij vol is en dan ga ik het proberen!

Edit
Jaaaaah hij doet het weer :) moest de code wel dik 15 seconden inhouden maar uiteindelijk kwam het pinmenu weer tevoorschijn, godzijdank!! Snap nog steeds niet hoe het zo ver heeft kunnen komen want ik had er niet veel bijzonders mee gedaan.. zoiets mag uberhaupt nooit gebeuren maarja..

Hardstikke bedankt man. Ik heb al is eerder gepost dat ik de originele geheugenkaart gebackupped heb, maar dan wel de Engelse, dus ik weet niet of je die wilt hebben dan mail ik hem wel ff..

-- Busy with installing tools :Y) --
Ben echt blij dat het is gelukt!!! :Y) :Y) _/-\o_

Als je nog tijd hebt, dan wil ik die backup van jou wel proberen. Je kan het mailen naar alperbiyik at hotmail com. Maar, doe maar rustig aan! Je bent vast nog bezig met programma's installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Ja idd mooi lijstje, ik heb een paar van die spelletjes al gespeeld maar of je er nou lang tevreden mee bent.. Dat zijn er maar een paar maar altijd leuk om te hebben/ff te doen. 180 darts mis ik trouwens, die vind ik wel tof
Afbeeldingslocatie: http://www.handango.com/include/pictures/155099/darts.gif
en cannon master ook.

Afbeeldingslocatie: http://img178.echo.cx/img178/7749/fescr0015mo.jpg
Deze apps heb ik iig, ben benieuwd naar TomTom dus die ga ik vanavond maar even testen.. Deze skin vind ik trouwens echt relaxed,maar zal die Firefox ook maar is proberen ziet er ook wel goed uit.

Ik ga gelijk mailen met gmail, ff kleiner maken met winrar dan komt ie zo naar je toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Elboo schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:27:
Ja idd mooi lijstje, ik heb een paar van die spelletjes al gespeeld maar of je er nou lang tevreden mee bent.. Dat zijn er maar een paar maar altijd leuk om te hebben/ff te doen. 180 darts mis ik trouwens, die vind ik wel tof
[afbeelding]
en cannon master ook.

[afbeelding]
Deze apps heb ik iig, ben benieuwd naar TomTom dus die ga ik vanavond maar even testen.. Deze skin vind ik trouwens echt relaxed,maar zal die Firefox ook maar is proberen ziet er ook wel goed uit.

Ik ga gelijk mailen met gmail, ff kleiner maken met winrar dan komt ie zo naar je toe!
Hoe kom je aan antivirus software op je nokia 6680?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:...

[ Voor 90% gewijzigd door bjck op 10-06-2005 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Modbreak:..

[ Voor 93% gewijzigd door bjck op 10-06-2005 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Modbreak:Geen email adressen plaatsen, als je wilt mailen vraag het dan niet op een publiek forum. Lezen meer mensen mee.

[ Voor 92% gewijzigd door bjck op 10-06-2005 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Voor de liefhebber: Ben er net achter gekomen dat de nieuwste versie van vBoy nu eindelijk ook draait op de 6680, met stereo muziek (en Bluetooth multiplayer als je nog iemand anders met een Symbian 60 foontje + nieuwste vBoy vindt)! Mooi! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 08:22
Gezien dat Symbian Commander 1.25 uit is tegenwoordig?>Beetje jammer dat het geen freeware is.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Maite schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:08:
mooie lijst maar toch een vraagje: gebruik je bewust een oude versie van Netfront?
Nope, zit inmiddels op 3.2 (3.0 werkt slecht idd op 6680)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myedvyed schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:08:
Voor de liefhebber: Ben er net achter gekomen dat de nieuwste versie van vBoy nu eindelijk ook draait op de 6680, met stereo muziek (en Bluetooth multiplayer als je nog iemand anders met een Symbian 60 foontje + nieuwste vBoy vindt)! Mooi! 8)
Kan je me toevoegen op msn?

ericsnor hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

mij ook mij ook! :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:33:
offtopic:
Perfect! Ik zou graag in contact met jou willen komen via msn ofzo.. :) Dan kunnen we eens verder kletsen over de nokia 6680!! :P
offtopic:
Is goed: azt33 [AT] hotmail.com

Myeddvyed, wat houdt vBoy in? Wat voor een programma is het?

Edit: is dit de website voor vBoy: www.vampent.com ?

[ Voor 7% gewijzigd door azt33 op 10-06-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

azt33 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 00:09:
[...]

offtopic:
Is goed: azt33 [AT] hotmail.com

Myeddvyed, wat houdt vBoy in? Wat voor een programma is het?
Gameboy emulator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Jep, vBoy is een Gameboy emulator. Ik heb em legaal gekocht (voor die paar eurootjes heb je urenlang spelplezier), en mijn code werkt dus alleen op mijn IMEI nummer.. toevoegen op MSN om om een gekraakte versie te vragen heeft dus weinig zin :P Je kunt daar wel een demo downloaden waar je een minuut mee kunt spelen ofzo, wel fijn om het uit te proberen! Kvind het vooral humor om het op 2 keer de normale snelheid te zien draaien op een foontje! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dus het draait wel lekker?? Wat kost een licentie? Wel bizar overigens om een programma legaal te kopen wat bedoeld is om illegale roms mee te draaien. :P

[ Voor 81% gewijzigd door FaceDown op 10-06-2005 01:00 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
  • Laatst online: 21-03-2024
:+ Ik heb 'm!!! Voor 19 euro's bij een Telfort 200 abo... :+

Maar nu dus inderdaad een beetje software erop zetten: waar ga ik dat vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

FaceDown schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 01:00:
Dus het draait wel lekker?? Wat kost een licentie? Wel bizar overigens om een programma legaal te kopen wat bedoeld is om illegale roms mee te draaien. :P
Het draait lekker ja! Licentie was € 8,63 excl. btw (ligt ook aan de wisselkoers), heb ook vNes gelijk geregged en samen was het € 20,45 incl. btw. En roms zijn technisch gezien niet illegaal als je het originele spel ook bezit, dacht ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Vreemd, ik heb al een paar dagen dat als ik hem op toetsenblokkering zet dat ik niet zie dat het gebeurt. Maar als ik dan een willekeurige toets indruk zie ik de melding pas dat hij geblokkeerd is. :?

Gratiesj themes, nog een goede site waar je ze weg kunt halen http://www.zedge.no/?side...cat=14&sortby=5&finn=Find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elboo, zou ik nog wat van je krijgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Ja, ik had het je gister al gemaild. Hij staat in mn verzonden box van gmail, hij komt er nu aan!

Staat waarschijnlijk wel in je ongewenste postvak hè, wat ik weer niet kan begrijpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elboo schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:24:
Ja, ik had het je gister al gemaild. Hij staat in mn verzonden box van gmail, hij komt er nu aan!

Staat waarschijnlijk wel in je ongewenste postvak hè, wat ik weer niet kan begrijpen :+
offtopic:
Helaas, maar ik heb het jammergenoeg nog niet ontvangen. Misschien heb je het adres fout getypt ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:52:
[...]

Oja, ik heb het toestel nu geruime tijd, nog nooit problemen gehad, maar nu heb ik ook het geval dat al mijn foto's verdwenen zijn. Had een twintigtal foto's gemaakt en op een gegeven moment kon ik deze niet meer openen en waren daarna meteen alle (dus ook eerder gemaakte) foto's weg.
Ik heb dit toestel nu een week en gisteren waren ineens alle foto's verdwenen. De later gemaakte foto's zijn wel zichtbaar, maar ik de oude foto's nergens vinden. Ik heb de origineel aangeleverde geheugenkaart erin zitten en niet per ongeluk op formatteren gedrukt. Weet iemand waar dit probleem aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik heb 'm binnen! Firmware 3.04.11 en ik heb er een kaartje van 64MB bijgekregen (?) van Vodafone.

Damn ik krijg na een tijdje 'registratie simkaart mislukt'. Dat kan nooit goed zijn.. heb de SIM al schoongemaakt en opnieuw geplaatst. Iemand een idee? De SIMkaart klikt ook niet vast maar wordt gewoon door de batterij naar beneden gehouden, of is dat normaal?

[edit] Hij lijkt 't nou te doen.. er zit wat speling op de SIM, dus ik heb 'm nu naar 1 kant geschoven en nou werkt 't tot dusver. Blijkbaar is m'n SIM-kaart niet helemaal de juiste maat.. :/

[edit2] Barst.. weer die melding. Kan daarna m'n SIM opnieuw erin doen, anders is er geen contact meer tussen SIM en foon ('alleen noodoproepen'). Iemand nog een idee? Heb nou stukje papier tussen SIM en batterij gedaan om 'm steviger tegen de contactpuntjes aan te drukken.

[ Voor 119% gewijzigd door FaceDown op 11-06-2005 12:43 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:49:
[...]

offtopic:
Helaas, maar ik heb het jammergenoeg nog niet ontvangen. Misschien heb je het adres fout getypt ofzo? :)
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

Final-Recipient: rfc822;alperbiyik@.....
Action: failed
Status: 5.2.2
Diagnostic-Code: smtp;552 5.2.2 This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full. Create a shorter message body or remove attachments and try sending it again.

Ik mail hem wel in kleinere bestandjes, had nu 2x 6mb gedaan..
De SIMkaart klikt ook niet vast maar wordt gewoon door de batterij naar beneden gehouden, of is dat normaal?
Hij moet wel een klik maken ja, naar links schuiven. Simkaart is toch allemaal zelfde grootte dus t lijkt me sterk dat die van jou anders is, o o ik heb zogenaamd een ander formaat simkaart o o >:)

[ Voor 29% gewijzigd door Elboo op 11-06-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:31:
Ik heb 'm binnen! Firmware 3.04.11 en ik heb er een kaartje van 64MB bijgekregen (?) van Vodafone.

Damn ik krijg na een tijdje 'registratie simkaart mislukt'. Dat kan nooit goed zijn.. heb de SIM al schoongemaakt en opnieuw geplaatst. Iemand een idee? De SIMkaart klikt ook niet vast maar wordt gewoon door de batterij naar beneden gehouden, of is dat normaal?

[edit] Hij lijkt 't nou te doen.. er zit wat speling op de SIM, dus ik heb 'm nu naar 1 kant geschoven en nou werkt 't tot dusver. Blijkbaar is m'n SIM-kaart niet helemaal de juiste maat.. :/

[edit2] Barst.. weer die melding. Kan daarna m'n SIM opnieuw erin doen, anders is er geen contact meer tussen SIM en foon ('alleen noodoproepen'). Iemand nog een idee? Heb nou stukje papier tussen SIM en batterij gedaan om 'm steviger tegen de contactpuntjes aan te drukken.
Probeer dan eens effe een oude simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Elboo schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:59:
[...]
Hij moet wel een klik maken ja, naar links schuiven. Simkaart is toch allemaal zelfde grootte dus t lijkt me sterk dat die van jou anders is, o o ik heb zogenaamd een ander formaat simkaart o o >:)
Nou die van mij klikt niet hoor. Ik heb het ook niet over een ander formaat maar een hele kleine afwijking in grootte die wellicht net het verschil maakt. Ik heb nu weer wat anders geprobeerd; een stukje papier tussen SIM en batterij waardoor de SIM wat harder op de contactpuntjes wordt gedrukt. Tot nu toe werkt het. Ik heb het idee dat ie gewoon niet goed contact maakt anders. Nu ik er zo bij nadenk heb ik volgens mij hetzelfde probleem gehad met 2 telefoons terug en deze SIM. Wellicht dat het kaartje iets dunner is dan normaal. Hij is ook al een aantal jaar oud (misschien wel > 6 jaar). Volgens mij is het nog m'n eerste abonnementsSIM. :P

En andere SIM heb ik wel, maar niet van Vodafone. Mijn toestel heeft een SIMlock.

[ Voor 6% gewijzigd door FaceDown op 11-06-2005 13:35 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogie-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik heb mij telefoonboek zo ingesteld dat eerst de voornaam komt en daarna de achternaam. Maar als ik een sms krijg dat staat er eerst de achternaam en dan de voornaam. Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo

Elboo

Ja klopt wel ja...

Boogie-Man schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:49:
Ik heb mij telefoonboek zo ingesteld dat eerst de voornaam komt en daarna de achternaam. Maar als ik een sms krijg dat staat er eerst de achternaam en dan de voornaam. Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen?
Dat heb ik ook, in het begin was het goed maar na een flash was het niet meer goed. Ik heb net voor de 2e x de harde format code moeten toepassen :( [groen + * + 3 + aanzetten]. Ik was relaxed muziek aan het luisteren op mn bedje toen ik een smsje kreeg. Hij liep vast en ging uit en ik kreeg weer dat het nokia logo vervaagde en dat het pincode-menu niet meer kwam. Mn sms toon was wel een wavje, maar daardoor zou het toch niet komen.. :?

Gelukkig heb ik bijna alles op mn geheugenkaart staan, maar het smsje dat ik kreeg krijg ik niet weer dus dat is wel kloten, wie o wie was het... Misschien toch wel die geile ... ok sorry ik laat me gaan. Jongens en meisjes, veel plezier met stappen vanavond, joo hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Hmmm.. misschien is et toch niet zo'n goed idee om m'n 6680 te gaan laten flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:41:
[...]

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:33:
Een programma voor meerdere bluetoothverbindingen is niet nodig..
De 6680 ondersteunt al meerdere bluetoothverbindingen uitzichzelf.

Greetsz,

[...]
Verrek :*) Ik had het dus nog niet uitgeprobeerd maar er gelijk vanuit gegaan dat hij net als de 6600 geen meerdere connecties ondersteunde. Ik heb het net geprobeerd en het werkte _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:31:
In de winkel krijg je nu bij vodafone 'n extra gratis geheugenkaart bij je 6680 _/-\o_ (van 256 MB), naast die van 64 mb...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

Is ie nog steeds 129 Euro bij Vodafone?

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Laatst online: 08-09 11:12
DaBARDmaN schreef op zondag 12 juni 2005 @ 12:30:
Is ie nog steeds 129 Euro bij Vodafone?
ik heb hem voor 69 bij vodafone met dat gratis geheugen kaartje :)

Frietjes

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.