Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

512 MB RS-MMC DV kaartjes werken, kheb zelf een kaartje van ATP erin zitten en dat werkt perfect!

Dat Sandisk kaartje zal echter niet werken, omdat het geen Dual Voltage is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:22

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

ik volg al een geruime tijd dit forum, want binnenkort heb ik ook mijn nokia 6680.

Had hem besteld bij BC en ging binnen zijn rond 21 mei.
Seintje gekregen dat de leveringen uitgesteld worden tot 2juni.
dus nog wat wachten :(

toch nog enkele vragen:

Welke kleur is voor jullie het mooist?
Wat is de max. batterij duur van dit toestel?
Ik bel heel heel veel per dag (voor het werk), bv na 2 dagen is mijn nokia 6230 af.
(geen screensaver, geen achtergrond, geen bluetooth aan,...)

ivm de 512MB RS-MMC Dual Voltage

duur?

wat dacht dan van deze:

http://www.expansys.be/product.asp?code=122494

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:50:
Hi,

ik volg al een geruime tijd dit forum, want binnenkort heb ik ook mijn nokia 6680.

Had hem besteld bij BC en ging binnen zijn rond 21 mei.
Seintje gekregen dat de leveringen uitgesteld worden tot 2juni.
dus nog wat wachten :(

toch nog enkele vragen:

Welke kleur is voor jullie het mooist?
Ik heb zelf de bronze kleur, dit was de enige kleur ivm import, maar ik denk wel dat het de mooiste kleur is van de twee.
Wat is de max. batterij duur van dit toestel?
Ik zit zelf op 3a4 dagen, maar ben geen actieve beller. Beetje kloten met GPS (+bluetooth), foto's ea verkort de batterijduur aanzienlijk. Maar korter dan 3 dagen is mij nog niet gelukt.
Ik bel heel heel veel per dag (voor het werk), bv na 2 dagen is mijn nokia 6230 af.
(geen screensaver, geen achtergrond, geen bluetooth aan,...)

ivm de 512MB RS-MMC Dual Voltage

duur?

wat dacht dan van deze:

http://www.expansys.be/product.asp?code=122494
Mocht je opzoek zijn naar een RS-MCC zou je HIER eens kunnen kijken. Ik heb hem overigens zelf bij digital revolution gehaald (256mb).

Mocht je deze batterijduur te kort vinden, ik zag op pdashop.nl een houdertje waar je een extra batterij in kan stoppen en kan opladen via je standaard adapter. Dan kan je eenvoudig wisselen zonder direct aan het stroom te moeten met je telefoon.

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Maxster4th schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:37:
Mocht je opzoek zijn naar een RS-MCC zou je HIER eens kunnen kijken. Ik heb hem overigens zelf bij digital revolution gehaald (256mb).
Dat is inderdaad RS-MMC, maar NIET Dual Voltage, en die kaart werkt dus NIET in de Nokia 6680!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Myedvyed schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:09:
[...]

Dat is inderdaad RS-MMC, maar NIET Dual Voltage, en die kaart werkt dus NIET in de Nokia 6680!
Deze wel:http://www.flash-card-store.co.uk/acatalog/Reduced_Size_MMC.html

Deze is de goedkoopste die ik tot nu toe op internet gevonden heb.

[ Voor 17% gewijzigd door GAEvakYD op 29-05-2005 16:25 ]

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duddits
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ondanks was ik in mycom (utrecht) om voor zo`n kaartje te kijken, hadden ze alleen 128 mb voor € 19.95. Mooi prijsje, dacht ik zo. Leuk om even mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertm schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:38:
Ondanks was ik in mycom (utrecht) om voor zo`n kaartje te kijken, hadden ze alleen 128 mb voor € 19.95. Mooi prijsje, dacht ik zo. Leuk om even mee te beginnen.
Dat is dus geen Dual Voltage kaart en het zal hoogstwaarschijnlijk niet werken in de nokia 6680.>!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kingmax 256 mb RS DV bij Pandoro Value Added Service (www.pandoro.nl) 36,95 incl verzenden. Kaartje staat niet bij het assortiment maar als je een mail stuurt of het kaartje geleverd kan worden kun je meteen bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

GAEvakYD schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:24:
[...]

De eerste 2 daarvan idd wel ja, de laatste drie (waaronder dus de 512 MB) niet.

Neem aan dat je dat ook wel gezien hebt, maar kzeg het ff voor de duidelijkheid voor de mensen die zich nog niet zo met de kaartjes beziggehouden hebben! (Aangezien er op elke pagina weer een paar keer sites komen te staan met verkeerde kaartjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag wappen met de 6680 (dus niet via gprs, umts oid).Mijn provider is T-Mobile.
Als ik een nieuwe wap verbinding wil instelling kan ik alleen een gprs toegangspunt aanmaken.
Dit komt waarschijnlijk omdat ik bij drager gegevens alleen "packet-gegevens" kan selecteren.

De T-mobile helpdesk kan me niet verder helpen.
Zijn er al mensen die met t-mobile kunnen wappen en mij verder kunnen helpen?

Ik wil graag alleen wappen omdat dat dan alleen belminuten van mijn belbundel kost, en die heb ik elke maand over. GPRS data kost extra geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NU even voor de duidelijkheid! (8>

Heeft iemand van Mycom een MMC Reduced Size met het Apacer merk in bezit? Zo ja, werkt het met de Nokia 6680 of niet?

en

Wil iemand zo vriendelijk zijn en een lijst met onmisbare en handige programma's maken zodat wij die op onze smartphone kunnen installeren?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:46:

Wil iemand zo vriendelijk zijn en een lijst met onmisbare en handige programma's maken zodat wij die op onze smartphone kunnen installeren?
Pagina 23 heb ik mn lijst neergezet .........

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:28:
[...]

Pagina 23 heb ik mn lijst neergezet .........
Kan je de link met jou post geven, want blijkbaar zijn onze pagina instellingen verschillend. Ik zie namelijk geen pagina 23. Bij mij stopt dit topic op 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
ff in dit topic zoeken naar "Applicaties"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:40:
ff in dit topic zoeken naar "Applicaties"
kzie dat je 6680 binnen is?
(ik moet nog wachten tot donderdag!!! :'(
welk kleur heb je gekozen?
wat is je eerste indruk? (wat was je vorige phone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:46:
NU even voor de duidelijkheid! (8>

Heeft iemand van Mycom een MMC Reduced Size met het Apacer merk in bezit? Zo ja, werkt het met de Nokia 6680 of niet?

en

interessante link voor "freeware" symbian applicaties:
http://3lib.ukonline.co.uk/nonagss60.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:44:
[...]

kzie dat je 6680 binnen is?
(ik moet nog wachten tot donderdag!!! :'(
welk kleur heb je gekozen?
wat is je eerste indruk? (wat was je vorige phone?)
Ik heb de bronze en de 6680 is de ideale opvolger van mijn 7610. Stukken sneller, super geluid, beter camera en UMTS (heb zelfs in een gedeelde van het huis UMTS ontvangst, wat ik hier in de achterhoek eigenlijk nog niet verwacht had :) ) Heb hem nu 10 dagen en gelukkig nog geen een vastloper of wat dan ook gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Maite op 29-05-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:45:
Ik wil graag wappen met de 6680 (dus niet via gprs, umts oid).Mijn provider is T-Mobile.
Als ik een nieuwe wap verbinding wil instelling kan ik alleen een gprs toegangspunt aanmaken.
Dit komt waarschijnlijk omdat ik bij drager gegevens alleen "packet-gegevens" kan selecteren.

De T-mobile helpdesk kan me niet verder helpen.
Zijn er al mensen die met t-mobile kunnen wappen en mij verder kunnen helpen?

Ik wil graag alleen wappen omdat dat dan alleen belminuten van mijn belbundel kost, en die heb ik elke maand over. GPRS data kost extra geld.
Ik heb dit ook eerst aan willen vragen, maar dan bij Orange. Die vertelden mij dat het met deze telefoon niet meer mogelijk was om via een inbelverbinding te wappen, Alleen via gprs of umts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn er goedkoper hoor, ik weet niet als je gezien hebt dat de prijzen in engelse ponden zijn? Die ligt in iedergeval wat hoger dan de euro...
GAEvakYD schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:24:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duddits
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:58:
[...]

Dat is dus geen Dual Voltage kaart en het zal hoogstwaarschijnlijk niet werken in de nokia 6680.>!? :?
Dat is het dus wel, anders zou ik het hier niet posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
Het is allemaal nogal vaag met dat dual voltage. Zoals bij een 6670 snap ik er ook niets van. Op sommigen pagina's bieden ze 6670 Accessories aan waaronder MMC Dual Voltage. Op een andere pagina zie ik ze weer kaartjes aanbieden icm deze telefoon zonder Dual Voltage.

Zoals www.gsmtrack.nl bied de telefoon aan. De accessoires die hun aanbieden:

Dane-Elec
RS-MMC 128 Mb
€ 22,50

Dane-Elec
RS-MMC 256 Mb
€ 32,50

Dane-Elec
RS-MMC 512 Mb
€ 49,00

Dit zijn geen dual voltage kaartjes volgens.

Ondersteund deze telefoon nu allebei ofzo? Op de volgende site staat wel duidelijk uitgelegt wat dual voltage precies is en in welke types ze uit zullen komen.

Normale grootte (dus geen Reduced Size): 512-,256-,128-,64-,32MB
Reduced size (speciaal voor telefoons etc): 256-,128-,64-,32MB

[ Voor 19% gewijzigd door GAEvakYD op 30-05-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Dual Voltage RS-MMC kaartjes kunnen ook gelezen worden door telefoons die op normale RS-MMC kaartjes werken.

Het is DUAL Voltage zodat het compatible blijft met het standaard voltage van 3,3V (geloof ik). De 1,8V die in de 6680 gebruikt wordt is een extra mogelijkheid ipv een vervangende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAEvakYD schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:20:
Het is allemaal nogal vaag met dat dual voltage. Zoals bij een 6670 snap ik er ook niets van. Op sommigen pagina's bieden ze 6670 Accessories aan waaronder MMC Dual Voltage. Op een andere pagina zie ik ze weer kaartjes aanbieden icm deze telefoon zonder Dual Voltage.
Volgens mij gebruikt de 6670 een heel ander type mmc dan de 6680. Het is niet zo heel moeilijk, de nokia 6680 hapt alleen maar mmc kaarten met de toevoeging RS (reduced size) en DV (Dual Voltage). De 6670 gebruikt volgens mij alleen maar de kaarten met de toevoeging RS.

Oja, ik heb het toestel nu geruime tijd, nog nooit problemen gehad, maar nu heb ik ook het geval dat al mijn foto's verdwenen zijn. Had een twintigtal foto's gemaakt en op een gegeven moment kon ik deze niet meer openen en waren daarna meteen alle (dus ook eerder gemaakte) foto's weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyz mensen i kheb het toestel nou een maand en nu is het zow ver hoor, het os is er mee gestopt ik heb geen idee hoe maar hij blijft hangen op een wit scherm als ik hem aan zet en als hij naar 5 pogingen eindelijk verder gaat sluit hij weer af ook naar 10 min, dus ik mocht hem alweer terug sturen, iemand anders nog ernstige problemen met dit toestel of ben ik de enige met zo'n pech??????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

512MB RS-MMC Dual Voltage
Artikelnummer: 130245
Preis: 88.70 EUR
Verfügbarkeit: kurzfristig lieferbar

@ http://www.informationsar...shop-artikel_130245.shtml

Dat is toch echt de goedkoopste die ik nu ken vinden..

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de RS-MMC-DV gehaald, 2 kaartjes van 256 MB. Is wel handig. Eeentje voor MP3's en eentje voor alleen applicaties.

Had totaal inc verzend kosten 73 euro betaald.

het is een transcend staat op de kaart, wat houd dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:59:
Ik heb ook de RS-MMC-DV gehaald, 2 kaartjes van 256 MB. Is wel handig. Eeentje voor MP3's en eentje voor alleen applicaties.

Dat is het merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertm schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:45:
[...]

Dat is het dus wel, anders zou ik het hier niet posten :P
Ik ben vandaag bij mycom geweest. Ik heb uitdrukkelijk gevraagd of het dual voltage kaartjes betreffen. De man aan de balie zei dat alleen de 128 MB van APACER Dual Voltage RS was. De 256 en 512mb waren geen Dual voltage.

Ik heb nu toch maar een 128 mb dv-rs genomen, ondanks het voor mij niet genoeg zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duddits
  • Niet online
dat klopt, ik had even moeten vermelden dat ze idd alleen de 128 hadden.
voor mij is het ook niet genoeg, maar goed we wachten af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Is er hier iemand anders die een "Batterij wordt niet geladen" foutmelding krijgt bij de gebruik van de Nokia LCH-12 autolader met de Nokia 6680?

(Deze lader doet het trouwens wel met m'n 7650, en de gewone stekkerlader doet het wel met m'n 6680. Bij een bijna lege batterij werkt de lader nog steeds niet (had ergens gelezen dat dat het probleem zou kunnen zijn dat de batterij te vol is, maar dat is ook niet het geval). Ik heb de Nederlandse versie van de firmware. Heb Nokia gebeld, maar die konden me niet helpen, ze zeiden dat de lader compatibel moest zijn met het toestel en begrepen niet waarom het niet zou werken. Kan wel met m'n toestel naar een service-center gaan, maar die zullen ook niet erg veel kunnen doen als er geen nieuwere firmware versie uit is, lijkt me? En als ze het moeten opsturen ben ik m'n toestel weer veel te lang kwijt.. is een power invertor kopen zodat ik m'n gewone lader in de auto kan gebruiken echt de enige optie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertm schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:26:
dat klopt, ik had even moeten vermelden dat ze idd alleen de 128 hadden.
voor mij is het ook niet genoeg, maar goed we wachten af
Nou, dat was voor mij ook al duidelijk maar na dit bericht werd het al weer vager....

Geachte Hr./Mevr,

Dank u voor uw e-mail.

Alle Apacer MMC kaarten in ons assortiment zijn Dual Voltage.
Deze moeten dus gewoon werken.

Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben,

Mycom

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 13:43

GigaTexel_BE

AMD MP²

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me te duur! Mycom gaat ze binnenkort voor € 29,95 verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

66€ voor 256mb vind jij goedkoop?

Ik heb er 36€ voor betaald, dat vond ik meer dan genoeg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 21:04:
eyz mensen i kheb het toestel nou een maand en nu is het zow ver hoor, het os is er mee gestopt ik heb geen idee hoe maar hij blijft hangen op een wit scherm als ik hem aan zet en als hij naar 5 pogingen eindelijk verder gaat sluit hij weer af ook naar 10 min, dus ik mocht hem alweer terug sturen, iemand anders nog ernstige problemen met dit toestel of ben ik de enige met zo'n pech??????????
is het zo erg? ik krijg mijn 6680 overmorgen en ik kijk er echt naar uit.
Bij BC hebben ze mij gezegd dat dit vooral de eerste reeks was veel software bugs hadden en dat ze die reeks NIET gaan indoen. Daarom krijgen ze de tweede lichting (met bugfixes) (pas) binnen op 2 juni.

Zijn er nog andere gebruikers die ECHT niet tevreden zijn over dit toestel, of is dit een uitzonderlijk geval.
Ik heb al "veel" phones gehad, en naar deze kijk ik echt uit. Ik hoop nu wel dat ik deze nu wel een tijdje kan houden...

voor mijn huidige nokia 6230 had ik een SE S700i (mijn vrouw gebruik die nu ;) ), maar die 6680 vind ik toch super hoor.

... nog 2 dagen wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:23:
[...]
Zijn er nog andere gebruikers die ECHT niet tevreden zijn over dit toestel, of is dit een uitzonderlijk geval.
Ik heb al "veel" phones gehad, en naar deze kijk ik echt uit. Ik hoop nu wel dat ik deze nu wel een tijdje kan houden...
Buiten het feit dat hij niet werkt met de autolader waarmee hij zou moeten werken (volgens Nokia zelf, heb ze nog gebeld om het te bevestigen), heb ik d'r eigenlijk geen problemen mee, integendeel! De memory-card bug heb ik nog niet meegemaakt. Wel heb ik m'n twijfels bij het schuifje voor de camera.. dat voelt me een beetje te losjes aan. En dat sommige toepassingen (b.v. de 2 Gameboy emulators en sommige andere veeleisende spelletjes) nog niet compatibel zijn, voornamelijk vanwege het nieuwe aantal kleuren in het beeldscherm.. das ook niet zo fijn, maar dat is een kwestie van tijd. fMSX werkt, Doom werkt (zij het zonder geluid), dat zijn voor mij toch de 2 dingen die ik et meest gebruik! Al zou een Gameboy emulator wel erg leuk zijn.. d'r is wel al een SNES emulator die werkt, maar die is wat sloompjes nog.

Maar all-in-all een geweldig foontje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat die autolader niet zou gaan :(

Toch ben ik gerustgesteld van je opmerkingen.

Ik ben gisteren op een website terecht gekomen die mij volgend idee gaf:

op http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=398&gid=8
kun je de originele "covers" kopen voor de N6680. Dus de originele bronze en silver blauwe.

wat je zou kunnen doen is zo'n cover aanschaffen en in éénder welk kleur spuiten. bv in het silver, zodoende dat de 6680 dan volledig in het silver is. zou toch mooi zijn?

Iemand een idee?
Iemand thuis in de schilderwereld? :*)

morgen heb ik de mijne!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Kun je doen, maar je bent dan dus wel 67,85 (excl. verzendkosten) kwijt aan een volledige cover, en ik vraag me af hoe lang die verf erop blijft zitten voor het eraf slijt. Maar ik ben niet zo thuis in het verfwereldje, dus misschien kan et wel gewoon :*)

Zou eerst gewoon es kijken hoe de standaard cover bevalt! 8)

Die site moet ik wel ff bookmarken trouwens.. stel dat m'n cameraschuifje afbreekt als de garantietermijn net verlopen is (zul je altijd zien) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
  • Laatst online: 21-03-2024
Van dezelfde site als waar je de frontjes evt. vandaan zou kunnen halen:

http://www.telecomtelecom.nl/?p=25&gid=37

Die kaartjes doen 't wel denk ik toch? Of zijn dit ook niet de goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Dat zijn wel de goeie kaartjes ja. Ze zijn alleen op andere plekken veel goedkoper te krijgen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
het 256 mb kaartje doet het goed, maar je kunt het beter voor de 1/2 van de prijs bij digital revolution kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:28:
het 256 mb kaartje doet het goed, maar je kunt het beter voor de 1/2 van de prijs bij digital revolution kopen :)
Die zijn wel goedkoop! Heeft iemand hier dan ervaring mee? Wat is de kwaliteit van zo'n merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Ik heb dit kaartje nu 2 weken in gebruik en een alles werkt perfect. Transcend is wel een goede merk. Had in mijn 7610 ook al een rs-mmc kaartje van hun en ook geen problemen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:09:
Ik heb dit kaartje nu 2 weken in gebruik en een alles werkt perfect. Transcend is wel een goede merk. Had in mijn 7610 ook al een rs-mmc kaartje van hun en ook geen problemen ermee.
Bedankt voor je bevindingen over dit merk.

Ik had gisteren een Apacer 128mb RS-DV van Mycom gekocht.
De meneer aan de balie beweerde dat er alleen maar 128mb exemplaren van RS-DV voorradig was. Aan de telefoon beweren ze nu dat ze wel 256mb en 512mb van RS-DV hebben. Ze spreken zichzelf dus steeds tegen.... :(

Strange... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin ongeduldig te raken... Deze phone krijg ik vandaag geleverd door TPG post, maar ben al de hele dag thuis aan het wachten en nog steeds hebben ze niets aangeboden. :(

Zending in distributieroute

De zending bevindt zich in het distributieproces van TPG Post: dit betreft één van de TPG Post distributielokaties. Indien deze statusmelding tweemaal is weergegeven, is de eerste afleverpoging niet geslaagd en zal er een tweede afleverpoging plaatsvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

iemand die de foon en/of kaartjes al in belgie gekocht heeft?
zo ja, waar en aan welke prijs? ben bang dat ik gezien de altijd vrij hoge introductieprijs van die dingen nog wat zal moeten wachten :(
hier bij ons kan je namelijk die dingen niet met een abonnement krijgen...

[ Voor 17% gewijzigd door GigaTexel_BE op 01-06-2005 16:48 ]

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:30:
Ik begin ongeduldig te raken... Deze phone krijg ik vandaag geleverd door TPG post, maar ben al de hele dag thuis aan het wachten en nog steeds hebben ze niets aangeboden. :(

Zending in distributieroute

De zending bevindt zich in het distributieproces van TPG Post: dit betreft één van de TPG Post distributielokaties. Indien deze statusmelding tweemaal is weergegeven, is de eerste afleverpoging niet geslaagd en zal er een tweede afleverpoging plaatsvinden
Bij mij werd het ook pas om 17:50 geleverd, ik had eigenlijk de hoop al opgegeven... Nog een beetje geduld hebben dus, het is het zeker waard!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:58:
[...]

Bij mij werd het ook pas om 17:50 geleverd, ik had eigenlijk de hoop al opgegeven... Nog een beetje geduld hebben dus, het is het zeker waard!
Ik heb nu wel een beetje opluchting gekregen, nu je dit zegt. Toch heb ik het vermoeden dat ze niet meer zullen komen. Ik woon in Amsterdam, het is niet echt groot hoor. :? Waar woonde jij dan in de buurt.

Mn 6680 is er nog steeds niet :'(

P.S: wij kregen altijd alle pakketjes voor 12 uur aangeboden. Was dat ook bij jou zo?

Volgens track&trace is het verschoven naar morgen.. Helaas.. :(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een nachtje dromen van je N6680...straks heb je hem.

zet je dan je eerste ideeën eens in het forum?

Morgen of overmorgen haal ik hem ook bij BC. Toestellen zou toekomen op 1 juni.
Dus die man ging mij bellen maar vandaag ook niets gehoord })
morgen bel ik hem eens.

vanaf dat ik mijn toestel heb, zijn jullie de eerste die het zullen weten.

Droom zacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:25:
Ik heb nu wel een beetje opluchting gekregen, nu je dit zegt. Toch heb ik het vermoeden dat ze niet meer zullen komen. Ik woon in Amsterdam, het is niet echt groot hoor. :? Waar woonde jij dan in de buurt.

Mn 6680 is er nog steeds niet :'(

P.S: wij kregen altijd alle pakketjes voor 12 uur aangeboden. Was dat ook bij jou zo?

Volgens track&trace is het verschoven naar morgen.. Helaas.. :(
Ik woon in een dorp bij Nieuwegein/Utrecht, Vianen dus. Bij ons is het altijd zo verschillend, maar meestal komen ze als er dus niemand thuis is (ik ga even naar de supermarkt, 5 minuutjes, en als ik thuiskom vind ik zo een briefje :( ) Maar goed, dit keer had ik gelukkig.

Ik hoop voor je dat je het morgen hebt!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:23:
nog een nachtje dromen van je N6680...straks heb je hem.

zet je dan je eerste ideeën eens in het forum?

Morgen of overmorgen haal ik hem ook bij BC. Toestellen zou toekomen op 1 juni.
Dus die man ging mij bellen maar vandaag ook niets gehoord })
morgen bel ik hem eens.

vanaf dat ik mijn toestel heb, zijn jullie de eerste die het zullen weten.

Droom zacht :p
Ja, ik hoop dat ik hem morgen krijg. Ik heb wel zo iets dat ik niet kan slapen, als ik zenuwachtig ben.
Zeker zal ik ook mijn bevindingen direct in dit topic zetten.
azt33 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:40:
[...]

Ik woon in een dorp bij Nieuwegein/Utrecht, Vianen dus. Bij ons is het altijd zo verschillend, maar meestal komen ze als er dus niemand thuis is (ik ga even naar de supermarkt, 5 minuutjes, en als ik thuiskom vind ik zo een briefje :( ) Maar goed, dit keer had ik gelukkig.

Ik hoop voor je dat je het morgen hebt!
Ja, het verschilt ook steeds een beetje. Morgen probeer ik nog thuis te blijven. Hopelijk ontvang ik hem voor 12.00 uur.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Hebben jullie deze via Vodafone besteld? Zo ja moet je bijbetalen bij een UMTS 25 euro abo?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:05:
Hebben jullie deze via Vodafone besteld? Zo ja moet je bijbetalen bij een UMTS 25 euro abo?
Nee, ik heb het i.c.m Debitel vodafone besteld.

Bij een Vodafone UMTS 25 moet je € 129,00 bijbetalen voor het toestel. Tevens hoef je 6 maanden geen abonement te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaTexel_BE

GigaTexel_BE

AMD MP²

wel opmerkelijk dat jullie die foon bijna "krijgen" bij een abonnement :'(

nog altijd blijkbaar geen belg die hem al gekocht heeft

Siesteem Spekkies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Ik heb em wel los gekocht, 529 euro. Maar ik ben geen Belg! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Jeuj ik krijg 'm ook nou. :P Hoef niet bij te betalen bij een Vofafone UMTS 25 euro abo, maar ik was wel al klant dus wellicht dat dat heeft geholpen bij de onderhandeling. ;)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Kan iemand trouwens eens een paar voorbeeldfotootjes posten.. ben wel benieuwd en kan ze alleen van de 6630 vinden, of zit daar dezelfde cam in?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb het alweer gemold.

Ik wilde een spel installeren en daarna liep ie vast. Ik wil nu instellingen in en dat lukt niet behalve bellen en smssen.

Wat kan ik doen..? Geen fabriek instellingen ofzo want ik kan er niet eens in.

edit: inmiddels ben ik teruggegaan naar fabriekinstellingen via *#7370#. Oww wat ben ik blij!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:40:
Kan iemand trouwens eens een paar voorbeeldfotootjes posten.. ben wel benieuwd en kan ze alleen van de 6630 vinden, of zit daar dezelfde cam in?
er zijn nochtans heel veel sites te vinden (meer en meer zelf) omtrent dit toestel,
je moet maar eens kijken op volgende sites:

http://www.gsmarena.com/nokia_6680-review-28.php
http://www.gsmplaza.nl/to...estelid=nokia_6680&style=
http://www.mobilefly.com/useropinions.php?productid=478
http://www.infosyncworld.com/reviews/n/5956.html

en ga maar door...

om een echte nokia 6680 VS nokia 6630 te hebben, kun je gaan naar:
http://www.zedge.no/phpbb...6&n=nokia-6680-vs-n--6630

Mijn toestel zou maar ZATERDAG toekomen!!
ik kom bijna zot. Straks moet ik niet meer hebben! grapje! 8)7
nog 2 dagen wachten...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op zoek naar een nieuwe look voor op je nokia 6680???

deze site gevonden:

http://symbianthemes.com/

zoveel thema's en dergelijke heb ik nog nooit gezien!
ik heb mijn N6680 nog niet maar ik heb er wel al een paar gedownload :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig al een nieuwe Firmware?
Die van mijn is:
V 2.04.15
04-03-05
RM-36

Heb er namelijk ook last van dat al mijn foto verdwenen zijn....
Dit is niet cool....
Zal je die Firmware ook ergens kunnen downloaden of kopen......
Veder een super toestel je kan er erg veel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Heeft iemand de Vodafone branded versie van dit toestel? Wat zijn de beperkingen? Ik krijg 'm straks ook, maar toch...

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een soort van plastic op het scherm. Moeten we die eraf halen of moet dat zo blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
bij mij zit de plastic voorlopig nog erop. Beschermt mooi het display en is toch bijna niet te zien. Had er nog geen een toestel waar de beschermfolie zo netjes erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 07:40:
bij mij zit de plastic voorlopig nog erop. Beschermt mooi het display en is toch bijna niet te zien. Had er nog geen een toestel waar de beschermfolie zo netjes erop
Ja, het is echt strak erop gezet. Gaat het na een tijdje dan geen sporen achterlaten denkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ik heb het er ook op gelaten, beschermt mooi het scherm. Ik denk niet dat het sporen zal achterlaten, mijn vader had zijn folie er ook een paar maanden op laten zitten (Nokie 6630), en bij hem zag je er niks meer van :)

Zo te horen (lezen) heb je je phone binnen, Ortega? En, hoe bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris_112
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06-2024
FaceDown schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 00:02:
Heeft iemand de Vodafone branded versie van dit toestel? Wat zijn de beperkingen? Ik krijg 'm straks ook, maar toch...
Ik heb er geen beperkingen aan kunnen vinden. Standaard heeft ie een vodafone screensaver en vodafone theme, maar die zijn gewoon te veranderen. Ow, en op de 0 van de foon staat een vodafone-tekentje. Meer heb ik nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ow te gek dan! Hoe lang duurde het voor jou dat je 'm had? Ik heb gisteren gebeld voor een contractsverlennging maar nog niks ontvangen verder. Krijg je eerst dat contract, en later de foon? Hoe lang duurt dat ongeveer?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
thaRealKris schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:15:
[...]

Ik heb er geen beperkingen aan kunnen vinden. Standaard heeft ie een vodafone screensaver en vodafone theme, maar die zijn gewoon te veranderen. Ow, en op de 0 van de foon staat een vodafone-tekentje. Meer heb ik nog niet kunnen vinden.
Deze Vodafone dingetjes zijn niet zo erg inderdaad...

Maar die vervloekte sim-lock is het k*tst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

kristian8888 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:53:
[...]

Die mag je toch na een jaar gratis laten verwijderen. En ik hoop toch wel een jaartje met deze foon te doen. :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristian8888
Die mag je toch na een jaar gratis laten verwijderen. En ik hoop toch wel een jaartje met deze foon te doen. :P
Is dat zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ja dat klopt :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:27:
Ik heb het er ook op gelaten, beschermt mooi het scherm. Ik denk niet dat het sporen zal achterlaten, mijn vader had zijn folie er ook een paar maanden op laten zitten (Nokie 6630), en bij hem zag je er niks meer van :)

Zo te horen (lezen) heb je je phone binnen, Ortega? En, hoe bevalt ie?
Ja hij is idd al binnen. Echt waar, ik heb nog nooit zo een mooie toestel in mijn handen gehad. Mijn vorige was een Nokia 6230. Die heb ik aan mijn vader gegeven. Een hele grote verschil!

Goede punten:

* Ongelovelijk mooi beeld
* Grote beeld
* mooie uiterlijk
* camera achter PERFECT!
* Hotswap voor mmc rs-dv kaartjes

Nog veel meer, maar die ga ik niet opnoemen.....

Slechte punten:

* achter camera-klepje wordt naarmate het gebruik steeds losser.
* voorkant VGA camera kon beter.
* Telefoon is een beetje traag. Soms moet je veel wachten voordat iets word opgestart. Daarom moet je je telefoongeheugen helemaal vrij laten. Anti-virus software installeren is niet aan te raden, want dan wordt alles heel traag.
* Batterij is snel leeg indien je er veel mee speelt.
* Mp3 luidspreker volume is te weinig en ook minder van kwaliteit. (ik had meer verwacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris_112
* Hotswap voor mmc rs-dv kaartjes
Weet je dat zeker? Uit de gebruiksaanwijzing (p 20):
Open de sleuf van de geheugenkaart niet wanneer de telefoon in gebruik is. Als het klepje van de sleuf wordt geopend kan dit schade toebrengen aan he apparaat, de geheugenkaart en de gegevens op de kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Hey bedankt voor de link. Wist wel van de nieuwe firmware maar niet wat de veranderingen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de gprs met telfort (abonnement) aan het werk? Ik heb zelf de helpdesk gebeld maar daar zat een dom blondje die er helemaal niets van snapte met als gevolg dat hij het nu nog niet doet :'( Ze had het over een gprs profiel aanmaken. Maar zou echt niet weten waar.

Ik krijg telkens de foutmelding: Packet ggvns- Packet gegevens verbinding niet beschikbaar.
Ik heb al gezien dat er in je instellingen een toegangspunt voor packet gegevens staat maar daar is bij mij niets ingevuld. Heb het vermoedde dat daar dus iets in moet staan om te kunnen gprs-en.

Ik heb al geprobeerd om de instellingen via nokia, telfort en de verbindingswizard te laten aanmaken. Allemaal niet gelukt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dus gelukt. (had eerder een post hier neer moeten zetten. 8)7 )

Ik heb eerst alle toegangspunten verwijderd. Telefoon even een minuut of 5 uit gezet. Toen de wizard gedraait. Hierna heb ik handmatig bij dat toegangspunt voor packet-gegevens de naam ingegeven van het telfort gprs toegangspunt. En tot mijn grote verbazing werkte dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 14:04
Ik snap het even niet. Die firmware is net uit? Ik heb mijn nokia 6680 inmiddels al 1 week. En vanaf het begin heb ik altijd al firmware versie 3.04.11 van 14-04-05. Kan iemand uitleggen hoe dat kan? |:( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinh schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:15:
Ik snap het even niet. Die firmware is net uit? Ik heb mijn nokia 6680 inmiddels al 1 week. En vanaf het begin heb ik altijd al firmware versie 3.04.11 van 14-04-05. Kan iemand uitleggen hoe dat kan? |:( :?

[...]
Ik snap jou niet. Het gaat om firmware 4.03.18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 14:04
Er staat toch duidelijk van Changes/improvements made from MCU SW v2.04.15 to v3.04.11.
En is die v4.03.18 niet voor de 6630? (Firmware v4.03.18 will be available progressively in the next few days in the NokiaPoint and Nokia Service Point the new updating for Nokia 6630....)
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:27:
[...]

Ik snap jou niet. Het gaat om firmware 4.03.18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Dat is me ook niet helemaal duidelijk, ze zeggen in de titel "v 2.04.15 to v 3.04.11", daaronder staat "v4.03.18 will be available in the next few days", daaronder staat ineens 6630 ipv 6680 en weer verderop staat "v 2.04.15 to v3.04.11"

Heb et idee dat die 4.03.18 en 6630 slordigheidsfoutjes zijn die ze vergeten zijn aan te passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:59:

de "eerste" 512MB RS-MMC-DV officieel aangekondigd...

http://www.symbian-freak.com/news/0405/dvrsmmc512.htm

deze namiddag ga ik om mijn N6680...
hopelijk is hij binnen, ik trek die verkoper anders van achter zijne toog :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is mij nog iets opgevallen, waarvan ik me afvraag of het een bug is. Het gaat om het logboek, waar in de gemiste oproepen, de ontvangen oproepen en de zelf gebelde nummers staan. Regelmatig is deze nl. weer leeg, terwijl ik bij instellingen heb staan dat ie eea 30 dagen moet bewaren (dit is ook de standaardinstelling). De duur van allle gesprekken en het overzicht van de gebruikte data blijft overigens wel goed staan.
Nog meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gebeld naar BC en ze hebben hem nog niet binnen.

Pas dinsdag...ik ga die man een ongeluk begaan!

klote boel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kram335
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-11-2020
kristian8888 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:53:
[...]

Heb vandaag m'n 6680 icm vodafone UMTS 25 besteld / afgesloten bij de BC. Omdat dit een van de eerste leveringen was hadden ze een mooie actie... Ik krijg de foon simlock vrij... :) :)
Vanaf volgende week krijgt iedereen gesimlockte! Ik fftjes geluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Wat moest je bijbetalen?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZZle1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 11:39
Ik ben nu sinds een week ook in het bezit van een Nokia 6680 (de Vodafone versie met UMTS 50).
Geweldig apparaat!!!
Ik heb vervolgens maar meteen een 256 MB RS-DV MMC gekocht bij Digital Revolution en een Bluetooth GPS ontvanger bij PDAshop.nl.

TomTom Mobile 5 draait er nu perfect op. Enige vervelende is af en toe dat de Bluetooth connectie niet gemaakt wordt en dat ik het toestel uit en aan moet zetten.
Het opstarten van het toestel duurt ook best lang eigenlijk (zou dat met het grotere MMC kaartje te maken hebben?)

Het lukt mij alleen niet om applicaties te installeren...
Wanneer ik via de Nokia Application Installer een .SIS bestandje probeer te installeren krijg ik de volgende foutmelding:
"Fout beveiliging bij installatie, kan installatie niet uitvoeren."

Iemand hier een idee hoe dat komt? Of doe ik wat verkeerd?

[ Voor 2% gewijzigd door RaZZle1 op 05-06-2005 15:34 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaZZle1 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 15:31:
Ik ben nu sinds een week ook in het bezit van een Nokia 6680 (de Vodafone versie met UMTS 50).
Geweldig apparaat!!!
Ik heb vervolgens maar meteen een 256 MB RS-DV MMC gekocht bij Digital Revolution en een Bluetooth GPS ontvanger bij PDAshop.nl.

TomTom Mobile 5 draait er nu perfect op. Enige vervelende is af en toe dat de Bluetooth connectie niet gemaakt wordt en dat ik het toestel uit en aan moet zetten.
Het opstarten van het toestel duurt ook best lang eigenlijk (zou dat met het grotere MMC kaartje te maken hebben?)

Wanneer ik via de Nokia Application Installer een .SIS bestandje probeer te installeren krijg ik de volgende foutmelding:

Omdat je een Vodafone Branded toestel hebt.

Daarom heb ik geen vodafone branded toestel genomen.. beter een nokia 3310 ofzo i.p.v een gelockte 6630. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris_112
RaZZle1 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 15:31:
...

Opstarten duurt bij mij ook vrij lang, en ik heb gewoon de standaard 64MB kaart in het toestel zitten. (na 20 seconden vraag ie pas om de pincode).

wat betref het installeren van sis-bestanden: menu -> instrumenten -> beheer -> opties -> instellingen -> onlince certif. controle UIT; software-installatie AAN.

/me herhaalt zijn vraag of het iemand is gelukt om via pc-bluetooth bij de content van de geheugenkaart te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZZle1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 11:39
thaRealKris schreef op zondag 05 juni 2005 @ 16:20:
[...]

Opstarten duurt bij mij ook vrij lang, en ik heb gewoon de standaard 64MB kaart in het toestel zitten. (na 20 seconden vraag ie pas om de pincode).

wat betref het installeren van sis-bestanden: menu -> instrumenten -> beheer -> opties -> instellingen -> onlince certif. controle UIT; software-installatie AAN.

/me herhaalt zijn vraag of het iemand is gelukt om via pc-bluetooth bij de content van de geheugenkaart te komen
Ahaaa!! Dat was het inderdaad, Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:15
Ik heb sw V2.04.15
04-03-2005
RM-36

Zitten hier veel software fouten? Ik kan nml van de nokia 6680 geen foto`s, geluiden etcetera versturen naar mijn pc. :( Maar anders om wel. Ik heb een sitecom C500 bluetooth. Moet ik anders ook de nokia software ( pc suite ) van de cd installeren op mijn pc? Wie o wie heeft A.U.B een antwoord op mijn vraagjes?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ swingy,

Ik kan je helpen met de instellingen. Ik heb Telfort, en bij mij werkt alles perfect.

Mail me even op ohohnothim[at]hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
@elsandero

Heb je al EDGE ontvangst met telfort? Zo ja hoe bevalt de snelheid en kun je dat zien in het display als je edge ontvangst heb (net zoiets als dat je het 3G symbol krijg bij UMTS)

[ Voor 17% gewijzigd door Maite op 05-06-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk heb ik mijn N6680 binnen enkele dagen.
Hij was voorzien bij BC dit weekend, maar NADA!

Heeft er iemand (een belg) al dit toestel met een abonnement bij Proximus?
Zo ja, zijn de proximus setttings reeds aanwezig op dit toestel, via de wizard dan wel?

heeft er al iemand dit toetel in combinatie met Proximus UMTS?
Zo ja, kun je hierover iets vermelden.

in blijde verwachtingen!

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:50:
Er is mij nog iets opgevallen, waarvan ik me afvraag of het een bug is. Het gaat om het logboek, waar in de gemiste oproepen, de ontvangen oproepen en de zelf gebelde nummers staan. Regelmatig is deze nl. weer leeg, terwijl ik bij instellingen heb staan dat ie eea 30 dagen moet bewaren (dit is ook de standaardinstelling). De duur van allle gesprekken en het overzicht van de gebruikte data blijft overigens wel goed staan.
Nog meer mensen die dit hebben?
Dit gebeurt als je van SIM kaart wisselt.........anders is het een bug inderdaad.
Opstarten duurt hier ook best lang, niet langer dan mn 6600 maar is wel storend te noemen als je dit vaak moet doen. Ik hoef dat dus niet, dus heb er ook geen last van.

Wat ik wel meer heb is dat als je behoorlijke tijd met je telefoon allerlei applicaties hebt gebruikt zonder een reboot, je geheugen (ik denk je swap mem) volloopt en een reboot dus noodzakelijk maakt. Weet niet of dit bij iedereen is voorgekomen, maar hier wel opgemerkt.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.